Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Jol noemt vertrek van Rommedahl 'een grote teleurstelling'

Laatste update:

Martin Jol gaat hoogstwaarschijnlijk op zoek naar een versterking op de rechtervleugel. Nadat eerder Kennedy Bakircioglu besloot te vertrekken naar het Spaanse Racing Santander, zocht ook Dennis Rommedahl zijn heil ergens anders. Vooral het vertrek van de laatstgenoemde speler naar Olympiakos zit Jol dwars.

Volgens de oefenmeester van de Amsterdammers is het een tegenvaller dat de Deen heeft besloten te vertrekken uit de Amsterdam ArenA. Hij rekende op een langer verblijf van de rechtsbuiten. “De directie zei dat het goed zou komen, maar het kwam uiteindelijk niet goed”, aldus Jol na de oefenwedstrijd tegen FC Horst (1-21) tegenover AjaxLife. “Dat is een grote teleurstelling.”

Ajax bood Rommedahl nog voor het WK begon een contract voor de duur van één jaar, maar de Deen wilde een verbintenis van minstens de duur van twee jaar. Die kreeg hij wel aangeboden bij Olympiakos, waardoor hij besloot te verkassen naar Griekenland.

Ajax had er goed aan gedaan om Dennis Rommedahl langer te binden aan de club

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Serieus Jol waarom selecteer je niet Josefzoon. Vind dat echt een goede vleugelspeler. Heb hem zo vaak zien spelen. Hij heeft alles snel, en technisch en kan scoren.

16 juli 2010 om 11:58

Inderdaad, geef de jeugd maar de kans. Ik hoop dat er weer eens een paar grote (nederlandse) talenten bij Ajax doorbreken. Over 8 jaar moet er toch ook weer kans worden gemaakt op het winnen van een WK?

On: Natuurlijk een grote teleurstelling. Er gaat een speler gratis weg en je hebt geen geld om hem te vervangen, hetzelfde geldt voor Pantelic. Als ik Ajax was zou ik v/d Wiel lekker voor 16-18 miljoen slijten, zo belangrijk is een rechtsback ook niet. Als je 6-8 miljoen doorsluist om je tekorten te dekken kun je mooi 10 miljoen uitgeven voor een spits, een rechtsback en een rechtsbuiten. Ik denk alleen wel dat 1 van die 3 posities door een jeugdspeler moet worden ingevuld want 10 miljoen voor 3 spelers (waaronder 2 aanvallers) is niet veel.

16 juli 2010 om 12:02

Het komt wel goed, het is alleen kwestie van afwachten. Eerst moet Greg verkocht worden daarna kunnen we cashen op de markt. Er zijn zat variatie die we kunnen halen, alleen er moet eerst geld komen.

16 juli 2010 om 12:21

Zonde dat ze rommedahl hebben laten gaan, goeie standin die altijd voluit ging.

Wel vind ik dat Ajax meer met eigenjeugd moet doen, minder aankopen en meer met de eigen jeugd, dit was in de geschiedenis toch ook mogelijk? waarom nu dan niet? Jeugdspelers als Davids, Seedorf, Bergkamp, Heitinga, Kluivert, v/d Sar, Stekelenburg, V/d Wiel, noem ze allemaal maar op! Minder aankopen en meer investeren in de Jeugd!

Voordelen:

- Ze spelen al jaren met elkaar, kennen elkaar door en door, dus je krijgt een team
- Kost minder levert meer op
- Spelen al jaren volgens de Ajaxschool en tactiek, 4-3-3

En dan af en toe je scouting zijn werk goed laten doen zoals met Chivu, Grygera, Zlatan, Sneijder, Trabelsi, Maxwell etc.

Waarom lukt het trainers als Van Gaal wel om met eigen jeugd te werken zie Bayern met bijvoorbeeld Muller. en waarom lukt dat trainers als Jol niet? hierin zie je vind ik het klasseverschil tussen een wereldcoach en een goede coach.

16 juli 2010 om 13:56

Jol kan toch best aardig met Jeugd werken, heb je de Ajax starting eleven niet gezien dit jaar? Spelers als Anita en Eriksen zijn bijv goede voorbeelden van spelers die zijn doorgebroken onder Jol. Tuurlijk is Van Gaal de betere coach van de twee.laat dat wel duidelijk zijn!

16 juli 2010 om 14:03

Iedereen roept hier maar ''ajax/jol moet meer met de jeugd gaan doen''

Noem mij 1 club die meer zelf opgeleide spelers in zijn elftal heeft dan Ajax...

Als we de selectie erbij pakken:

Basis:
Stekelenburg, v/d Wiel, Ailderweireld, Vertonghen, Anita, de Jong, Emanuelson, Eriksen
8 zelf opgeleide spelers die in de basis stonden/staan.

Wissels:
Vermeer, v/d Heijden, Sarpong, Blind, Donald, zeegelaar.

Dan praat ik nog niet over Jong Ajax wat daar aan talenten rond loopt...

Dus waarom moeten we nog meer met de Jeugd gaan werken?

16 juli 2010 om 14:52

ja maar ik denk dat hij bedoelt meer ''nederlandse'' jeugd want als er nu niet snel nederlandse jeugdspelers doorbreken dan denk ik dat dit wk jullie laatste was om de prijs te pakken.

16 juli 2010 om 15:45

Alderweireld, Erikson en Vertongen noem ik nou niet echt eigen jeugd, ze zijn gewoon jong gescout, en zodoende leveren ze in de toekomst wel een hoop geld op voor Ajax. Maar je hebt wel gelijk dat Ajax veel Talenten vanuit de eigen organisatie door laat stromen na het eerste elftal. iets wat bij andere ploegen minder het geval is, Al hoe wel feyenoord ook aardig bezig is natuurlijk.

17 juli 2010 om 13:52

was in het begin niet Aissati gehaald voor Siem de Jong, Was in het begin niet Atouba gehaald ipv Anita? Was rob Wielaert niet gehaald ipv alderweireld/vertonghen? waren v/d heijden , sarpong, blind, Donald, en zeegelaar niet verhuurd?

En nu willen ze een vervanger voor v/d wiel terwijl ik er heilig van overtuigd ben dat Blind daar door kan breken!

Laat ze nu Sarpong, Donald, Zeegelaar, Jozefzoon en v/d Heijden maar een kans geven.

17 juli 2010 om 14:15

Heel simpel. Omdat er ook steeds spelers vertrekken. Om dat op te vangen heb je nieuwe spelers nodig. Om nieuwe spelers goedkoop te houden, ga je met je eigen jeugd werken.

Dennis liet vorig seizoen al zien goede invaller te zijn, maar is natuurlijk geen ajax speler en geen ajax niveau. Zoek gewoon een nr 9 die goed is en zet suarez op de flank

Dit roep je dus over jezelf af.
Je kunt het wel een teleurstelling vinden maar dat is wel één die Ajax aan zichzelf te wijten heeft.
Als Rommedahl ergens anders voor twee jaren kan tekenen, dan doet hij dat, zelfde gebeurde eerder met Pantelic.
Dit is een bewuste keuze van Ajax en om dat teleurstellend te noemen vind ik bijzonder.
Dan ben je dus teleurgesteld in je eigen keuzes....

16 juli 2010 om 11:58

Hij gaat ook veel verdienen daar 1,5 miljoen per jaar en ja dat is Ajax te veel voor een invaller. Hoewel ik het ook spijtig vind kan ik begrijpen dat Ajax dat niet wil/kan betalen en ik kan ook begrijpen dan Rommedahl dat nog wel ff wil verdienen. Ik hoop alleen dat hij wel zijn salaris krijgt want met betalen zijn ze in Griekenland niet zo heel erg vlot.

16 juli 2010 om 13:33

Jol is niet teleurgesteld in zijn eigen keuzes, maar over het feit dat Rommedahl en de directie er niet uitkwamen. Jol had hem graag gehouden. Vandaar de teleurstelling.

Tjah, Rommedahl had inderdaad nog wel van waarde kunnen zijn bij Ajax. Niet gedacht dat hij het zo lang zou volhouden.

Heel jammer, echt een speler, die je er in de 2e helft in gooit, en die dan met zijn snelheid alles en iedereen voorbij loopt, omdat de tegenstander al moe is.

Echt jammer. Maar misschien inderdaad een kans voor Josefzoon, en misschien wel weer zeegelaar of sarpong.

16 juli 2010 om 11:59

Nou Zeegelaar en Sarpong zijn geen rechtsbuiten spelers.

16 juli 2010 om 12:23

zeegelaar linksbuiten inderdaad, maar bij jong ajax vaak genoeg van kant zien wisselen. Sarpong kan ook heel goed uit de voeten op die positie

16 juli 2010 om 12:00

Ozbiliz kan ook nog volgens mij.

Wat een triestigheid weer zeg. Wenen om een 32 jarige speler met als enige kwaliteit dat hij een sprintje kan trekken....
Is het zo armoedig gesteld met de jeugd dat er geen knaapje van 18 is die hetzelfde kunstje kan als Rommedahl?

16 juli 2010 om 13:58

Rommedahl brengt toch wel een pak meer ervaring dan een jeugd speler. Vooral in de 'grote' Europese wedstrijden kan dit handig zijn. Wanneer je iets moet forceren kun je natuurlijk beter een volwassen vent erin gooien dan een jeugdspeler voor de leeuwen dumpen.

Tjah, wel jammer maar goed er zullen wel betere opties zijn denk ik zo. Goed dat Ajax vast blijft houden en geen langdure contracten aan oudere spelers meer geeft.

Begrijpelijk ook van Rommedahl, hij zal daar waarschijnlijk meer verdienen en ook nog eens een jaar langer zekerheid. Dat hij een goed WK heeft gespeeld zegt me trouwens niet zoveel, dat niveau van de wedstrijd tegen Kameroen houdt hij toch niet vol.

Martin je moet eens ophouden met de zielepiet uit te gaan hangen! Sla dan met je vuist op tafel en zeg tegen het bestuur wat je wilt. Maar er zijn heus wel betere spelers te vinden dan Rommedahl voor op de flank.

16 juli 2010 om 12:03

Hij kan natuurlijk ook moeilijk naar zijn achterban communiceren dat hij blij is dat Rommedahl weg is want er zijn genoeg beteren te vinden.

In Jols netwerk met Mino Raiola zijn er vast wel wat mensen die kwaliteiten hebben en overgehaald kunnen worden om bij Ajax te komen spelen, voor een degelijk maar reëel salaris.

ja slecht onderhandeld dan van ajax als hij voor ajax belangrijk is.(volgens jol)maar er zal er toch wel 1 bij die 34 contractspelers zitten die hem op kan vangen.
ik zie nu bij ajax dat de spelers die of in de basis staan of als invaller zijn als eerst verkocht worden.waarom niet de spelers waar ajax niets aan denkt te hebben.
of hebben ze die helemaal niet?

16 juli 2010 om 12:03

Kennedy, Gabri zijn verkocht. Ogararu einde contract.
Sno, Aissatti en Wielaert staan op de transferlijst maar dan moet iemand ze ook maar hebben, hebben ook flinke salariseisen natuurlijk.

En welke basisspeler is verkocht dan?

16 juli 2010 om 12:36

nog niet maar als je alles beetje volgt dan zal waarschijnlijk van der wiel stekelenburg en suarez als het aan emanuelson ligt gaat hij ook weg.aissatti en sno en wielaart zullen toch niet echt wereldsalarissen hebben.
kan het niet zo zijn dat ze er te veel geld voor wilen hebben?

16 juli 2010 om 12:48

Vooral Sno en Wielaert schijnen een veel te hoog salaris te vragen, helemaal als je naar hun kwaliteiten kijkt. Ik denk dat Ajax weinig tot geen transfersom vraagt voor deze 2 en gewoon hun salaris wilt schrappen.

En ik denk dat er zoiezo 2 spelers blijven van de 4 die jij noemt die weg gaan.

16 juli 2010 om 12:04

Vind het erg jammer. Rommedahl is een goede speler, valt vaak goed in en speelde ook nog eens een fantastisch wk!

ze moeten gewoon een jeugd speler de kans geven of 4-4-2 gaan spelen

16 juli 2010 om 12:13

Ajax speelt al een jaar lang 4-4-2.

16 juli 2010 om 12:17

Onzin!

Dit is de opstelling van vorig jaar! Ik heb bijna drie kwart van alle wedstrijden van ajax gezien vorig jaar en Urby en Luis stond zelfs nog wat dieper opgesteld vaak..

Stekelenburg
Vd Wiel
Alderweireld
Vertongen
Anita
Enoh
De Zeeuw
Suarez
De Jong
Emanuelson
Pantelic
16 juli 2010 om 13:02

Ja, hoe je de namen neerzet maakt me niet zoveel uit, maar Pantelic is een diepe spits, Suarez speelt er wat omheen en De Jong en Emanuelsson zijn middenvelders (en zeker geen spitsen). Zet Suarez wat meer om/naast Pantelic en haal Emanuelsson een linie terug (is een linkshalf, en zeker geen derde spits), en je hebt 4-4-2.

Mensen die roepen om bijvoorbeeld Josefzoon: Je kunt wel jeugd in blijven passen maar daarmee redt je het niet. Je hebt ook wat routiniers nodig.
Verder de opmerking: Martin moet eens ophouden de zeurpiet uit te hangen: dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. hij geeft gewoon zijn mening dat hij teleurgesteld is. Dat mag en kan. En dat is geen zeuren.

16 juli 2010 om 12:25

wat een onzin,

Kampioensteam 1995: Kluivert, Seedorf, Overmars (gae), Reiziger, F.de boer, R.de boer, Davids, v/d sar.

heb je 7 spelers uit eigen jeugd!!! Ik geloof heilig in het feit dat dat nu ook nog mogelijk is!

16 juli 2010 om 14:02

In de 11 van vorig seizoen lopen toch ook 7 spelers uit eigen jeugd? Weet niet hoor.. zie het probleem niet. Je moet gewoon een goede balans hebben, bijv op het middenveld. Dit hebben ze gerealiseerd door De Zeeuw te halen. In de voorhoede Pantelic, en achterin hadden ze dit blijkbaar niet nodig. (stond ook erg goed afgelopen seizoen)

Met alle respect maar als dit al een grote teleurstelling is, wat vindt Jol er dan van als bijvoorbeeld: Van der Wiel, Stekelenburg of Suarez weggaan? Rommedahl is een speler die niet constant is, ik had hem graag als wisselspeler erbij gehouden maar ik treur er niet om dat hij weg is. Er moet toch wel 1 jeugdspeler zijn die ook redelijk op als rechtsbuiten kan spelen, Ajax staat/stond toch bekend om zn buitenspelers en nu is er geen 1 te vinden? Probeer anders Sulejmani op rechts, hij moet gewoon gaan spelen anders wordt het niks meer met hem.

ja dit lijk een sneer naar de directie van jol! weet niet zo goed wat je hiervan moet denken
vraag me af hoelang jol dit nog trekt.....

Ajax heeft in het geval van Rommedahl duidelijk zijn hand overspeelt. Men dacht dat hij wel zou blijven ook bij een 1 jarig contract. Door het goede WK kreeg hij echter plotseling de mogelijkheid om elders wel voor 2 jaar te tekenen. Dit is het gevolg van het door Ajax uitgezette beleid dat spelers boven de 30 geen meerjarige contracten meer krijgen. Ook Jol zal zich moeten conformeren aan dit beleid maar daar heeft hij kennelijk grote moeite mee gezien zijn reacties op het vertrek van Pantelic en Rommedahl. Vraag me af hoe de verhouding tussen Jol en vd Boog is.

16 juli 2010 om 12:16

Als Rommedahl zelf zegt genoegen te nemen met minder salaris en dat hij het hier zo naar zijn zin heeft in Nederland en zijn vrouw niet weg wil en weet ik veel allemaal.
Dan kun je er ook wel een beetje vanuit gaan dat hij zou blijven. Maja de aanbieding die hij kreeg was blijkbaar te mooi. Ajax wou hem geen 2 jarig contract geven, dat is het risico. Ach jah...
eigen jeugd eerst!

Hadden ze toch schaken moeten halen

16 juli 2010 om 12:16

Schaken? Wat moeten we daar mee? Nee dank je... doe me dan maar gewoon eigen jeugd.

16 juli 2010 om 12:31

helaas is schaken net voor onze neus weg gekaapt

16 juli 2010 om 12:51

Ik lach me wel rot als dat de relevatie van het seizoen wordt, ook al verwacht ik dat niet

Sulejmani kan toch ook wel van rechts spelen trouwens?

Zéér teleurstellend zelfs! , Ik vindt 't echt belachelijk dat ze niet sneller met een nieuw contract aankwamen. Ik zou t al weten dat Rommedahl zou schitteren op het WK. Die jongen is echt van Wereldklassen. Snelheid,goede voorzetten en als het mee zit nog doelpuntjes meepakken. Ik ben echt zwaar teleurgesteld in Ajax!

16 juli 2010 om 12:19

Pfff wereldklasse hahahaha niet overdrijven. Snelheid had hij zeker.. maar goede voorzet? Ik heb ze niet vaak gezien. Het was een fijne gozer maar laten we er geen drama van maken zeg, zo goed was hij ook weer niet. Wel een nuttige speler.

16 juli 2010 om 12:34

Rommedahl past in het rijtje Messi, Ronaldo, Cruijff, etc... Daarom zat ie de meeste wedstrijden bij ajax op de bank: zijn medespelers begrepen hem gewoon niet. Marc: Ik vrees dat jouw bijdrage aan deze discussie strand in schoonheid.

Het begint erop te lijken dat ajax heeft geleerd van het verleden. Geen hoog salaris wisselsspelers meer, geen lange contracten 30+, geen ''gekke'' aankopen en eigen sterspelers voor hoge prijzen verkopen. Natuurlijk is het jammer dat nuttige kracht Rommedahl hierdoor gratis de deur uitloopt, maar ik sluit me aan bij mensen hierboven die zich afvragen of het kunstje van rommedahl niet gedaan kan worden door een jeugdspeler. Succes ajax

Helemaal met je eens! zet gewoon Sulejmani op rechst, kan ie kappen en schieten op doel.

Ik vrees voor de toekomst. Ik zie Ajax echt nog een middenmoter worden als zelfs spelers als Rommedahl niet meer bij Ajax willen blijven. Eigen schuld, dikke bult, hadden ze maar is eerder moeten zijn met zijn contractverlenging.
Nu moeten we nog een spits, een rechtsbuiten (kan ook een jeugdspeler zijn) en misschien nog een rechtsback halen als ook Van der Wiel vertrekt.....

Gedane zaken nemen geen keer, Martin. Leg je er dus maar bij neer.

Misschien dat je als vervanger Roy Beerens aan kunt trekken, die schat ik zelfs nog wat hoger in Dennis Rommedahl. Maar uiteindelijk moet je het als opleidingsinstituut Ajax toch hebben van je eigen jeugd. Özbiliz en Jozefszoon door laten stromen naar de eerste selectie.

achja ajax is weer lekker bezig !! heb je eindelijk een team waar je vertrouwen in kan hebben laten ze iedereen weg gaan !! nu urby,luis,greg en jantje nog en dan heeft mijn club haar gezicht weer laten zien.
Coronel bedankt met je rapport maar rot maar weer op !! geldt eigenlijk voor ht hele bestuur weer !!

hij kon bij ajax een contract tekenen voor 1 jaar van 400.000 euro, en tekent nu voor 2 jaar voor 1 miljoen euro per jaar....tja....

ik zie Rommedahl niet snel basisplaats van Zairi overnemen

Ok we halen een diepe spits, nr 9 en dan suarez van links en mikky van rechts in een soort robben rol? En dan kunnen ze van flank wisselen

Het seizoen is nog niet begonnen of het mediageile, Michelin mannetje Jol moet weer eens janken.

Na zijn armentierig gejammer dat PSV wel spelers kan aantrekken en Ajax niet, gaat hij nu lopen huilebalken over een bankzitter die in het renpaard-circuit niet zou misstaan.

Weer het gebruikelijke indekken als het tegen Paok verkeerd afloopt.
Dan ligt het weer niet aan hem maar aan het bestuur.

Ongelooflijk meelijwekkende zielepoot, die Jol

16 juli 2010 om 13:57

Je hebt wel een hekel aan Jol zo te merken. hij zegt toch helemaal niets verkeerds, of wel?

Rommedahl was namelijk iemand waar de jonge spelers naar luisterden en die heel goed in de groep lag. Verder was hij een ideale invaller als je voorstond of als je nog wat moest forceren en kon hij als er iemand geblesseerd was ook prima in de basis beginnen. Het is toch begrijpelijk dat hij het jammer vindt dat een redelijk belangrijke speler vertrekt. Deze man had ook genoeg ervaring om ons te helpen in de champions league en dat kunnen we net goed gebruiken, ervaring.

Ik denk ook dat meeste ajacieden het met Jol eens zijn en liever Rommedahl hadden gehouden. Je kan nu wel een jeugdspeler de kans geven, maar die moet natuurlijk eerst wel wennen en staat er niet direct in de cl. Anders moet er weer een speler gekocht worden en dat geld is ook niet aanwezig in Amsterdam.

16 juli 2010 om 14:49

Jol schijnt - nog steeds niet - te beseffen dat hij als coach een passant is en de Ajax bestuurderen de financiele beleidsbepalers zijn.

Na eerst een sneer in de openbaarheid vanwege het niet kunnen aantrekken van spelers (en PSV wel) nu weer een sneer dat in geval Rommedahl het bestuur z'n belofte niet is nagekomen.

Mijnheer Jol past geen kritiek in deze en trekt dus een veel te grote boek aan.
Bovendien vind ik dit ook goedkope verwijten.
Zoals ik al heb gezegd is dit weer de Jol manier van ''indekken'' bij eventueel tegenvallende prestaties.

Ik heb geen hekel aan Jol, maar hij moet eens minder zeuren en janken in de media en zich bekommeren om zijn kerntaak: coaching en training van spelers.

Maar je zou bij dit voordurend geweeklaag wel een hekel aan de vent krijgen...

16 juli 2010 om 14:48

Wat een frustratie druipt er van je reactie af. Wat is er toch gebeurd tussen jou en Jol? Wat een simpele reactie zeg.

Waar in dit artikel lees je dat Jol zich indekt als het tegen Paok verkeerd gaat? Dit gaat over Rommedahl.

16 juli 2010 om 14:53

Simpelheid kan enkel jou verweten worden.
Als een bericht niet in het straatje van een ajaciedje past dan krijg je weer zo'n ''hondje van Pavlov'' reactie.
Kinderachtig met dat standaard frustratie antwoordje...

16 juli 2010 om 14:59

Ga eens inhoudelijk in op mijn vraag. Blijkbaar lees je niet goed, dus stel ik je de vraag nóg een keer:

Waar in dit artikel lees je dat Jol zich indekt als het tegen Paok verkeerd gaat?

Argumenteren is zo te zien ook niet je sterkste kant. Ik zeg 'simpele reactie' waarmee ik niks over jou als persoon zegt. Vervolgens begin jij over 'simpelheid', ofwel jij gaat het op de man spelen. Maar dat terzijde.

Ik ben dus nog steeds benieuwd naar je antwoord op m'n vraag.

16 juli 2010 om 15:07

''l'histoire se répète''...........

Als dit argument te gecompliceerd voor je is dan gooi maar een kwartje in de Google machine

16 juli 2010 om 15:18

Tja, ik dacht 'ik probeer het toch maar even'. Maar je post nr 51 gaf al weinig hoop op normale discussie.

Ook in jouw geval geldt dat de geschiedenis zich herhaalt: het seizoen is nog niet begonnen of diegenen die zich aan Jol / Ajax ergeren grijpen elk bericht aan om hun deze ergernis ongefundeerd te laten merken en daarvan ook genieten.

Dan wordt het wederom een mooi seizoen voor jou, want dit zal niet het laatste bericht over Ajax zijn op voetbalzone.

16 juli 2010 om 17:49

Doe niet zo aanmatigend, manneke.

Je reageert zelf met een even inhoudsloos als stupide bericht over zogenaamde frustraties.
Een standaard voorbeeld van een onvolwassen, fantasieloze reactie (tenzij je de stemgerechtigde leeftijd nog niet bereikt hebt; in dat geval reageer je leeftijd typisch, dus te verontschuldigen)
Doe nu eens je best, laat je creativiteit eens gelden en kom de volgende keer in een reactie met een andere openingszin waarvan de conclusie enigszins origineel valt te noemen, ook al slaat het nergens op. Je kunt het best...

En nog een klein adviesje....
Laat in het vervolg na je eigen onmachtgevoelens op een ander te projecteren.
Ongefundeerde conclusies zijn namelijk dodelijk voor elke vorm van discussie.

Leer hiervan en misschien wordt je nog wel eens een serieus te nemen poster.
Blijf oefenen......... het ga je goed verder.

16 juli 2010 om 20:11

Ik citeer:

''ongefundeerde conclusies zijn namelijk dodelijk voor elke vorm van discussie.''

Jouw conclusies als:

- ''het mediageile, Michelin mannetje Jol''
- ''na zijn armentierig gejammer''
- ''ongelooflijk meelijwekkende zielepoot, die Jol

zijn natuurlijk heel gefundeerde opmerkingen en conclusies. In jouw redenatie was de discussie dus al dood met je eerste post.

Have a nice day.

zo erg is het ook weer niet heb zelf altijd lopen schelden op hem ik vind dat rommelaar tekort komt voor ajax voor hem 10 andere

16 juli 2010 om 20:19

Het grote probleem is in mijn ogen dat als Ajax niet oppast ze de hele (best succesvolle) aanvalslinie zien weglopen.
Jammer dat Pantelic weg is , maar wat wordt het alternatief als Luis en Urby weglopen na Rommedahl.
Een jonge speler erbij ok maar deze 4 kan je niet alleen met eigen jeugd opvangen.

Kunnen ze niet proberen om Sergio Zijler weer een kans te geven? Tis een echte rechtsbuiten, transfervrij, snel, uit de Ajax-school. Waarschijnlijk speelt hij ook beter in een beter team. Het zal wel niet gebeuren maar ik heb een soort rare hoop dat het wat kan worden met hem. Ik heb hem toen zien debuteren bij Twente en toen speelde hij zo'n wereldpot. 7-1 winst geloof ik tegen Groningen. 2 goals en assists. Toen dacht ik nah dit is m. DE rechtsbuiten van Oranje. Vervolgens kwam hij niet meer voor in het plan van Rutten en vertrok ie naar Willem II waar hij transfervrij is vertrokken.

Ik ken hem natuurlijk alleen maar van de samenvattingen en heb geen flauw idee wat voor persoonlijkheid die jongen heeft maar toch zou ik het weleens willen zien.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren