Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Trefzekere Baros plakt er twee jaar aan vast bij Galatasaray

Laatste update:

Milan Baros en Galatasaray zijn nog niet op elkaar uitgekeken. De Turkse werkgever van Frank Rijkaard maakt zaterdag bekend dat de aanvaller zijn contract, dat tot 2011 doorliep, met twee jaar heeft verlengd. Baros staat nu tot de zomer van 2013 op de loonlijst bij Cim Bom Bom.

/

De aanvaller heeft er twee jaar bij de Turkse topclub opzitten: eerst werd hij gehuurd van Olympique Lyon en na 31 competitiewedstrijden en een indrukwekkend aantal van twintig doelpunten definitief overgenomen. In het eerste jaar onder Rijkaard speelde hij door blessureleed slechts zeventien competitieduels, maar daarin scoorde hij wel elf keer.

Met 31 doelpunten in 48 competitiewedstrijden was het niet vreemd dat Galatasaray het contract van de Tsjechische spits wilde openbreken en Baros bleek dezelfde intentie te hebben. De 28-jarige aanvaller blijft zodoende voorlopig in Turkije: eerder speelde hij voor Lyon, Portsmouth, Aston Villa, Liverpool en Banik Ostrava.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Altijd al een geweldige spits gevonden, maar uit het oog verloren door zijn overgang naar Turkije, een competitie die ik nauwelijks volg, maar hij kan het dus nog .

7 augustus 2010 om 19:42

Een competitie die jij nauwelijks volgt, maar een competitie die inmiddels wel beter is dan de Nederlandse competitie. (En spannender)

7 augustus 2010 om 19:54

Arda66, vind je het gek dat de Turkse competitie sterker is geworden dan de Nederlandse competitie. Die Turkse ploegen hebben veel meer te besteden dan de Nederlandse clubs. Wij hebben geen geld meer en moeten flink gaan bezuinigen. Galataseray koopt die ene na de andere. Als Ak-keite11 gelijk heeft, komen Ledesma en Rosicky en wellicht Altidore of Baptista. 4 Prima spelers.

7 augustus 2010 om 22:02

Enige speler van Gala die ik bij Besiktas zou willen zien is Baros.

Besiktas bestuur had hem destijds niet gekocht, omdat hij 1,7 miljoen wou en Besiktas hem 1,5 miljoen boodt.

Mooi dat we zo'n speler nog 3 jaar lang gaan bewonderen in Turkije.

7 augustus 2010 om 21:17

Het klopt niet wat je allemaal zegt we hebben spelers verkocht en zo geld overgehouden voor transfers we spelen EL daarom beetje geld erbij
maar eerlijk is eerlijk Gs verkoopt elk jaar wel Heel Veel T-shirts
ook geld

maar veel geld te besteden hebben niet elke turkse clubs Fener en Besiktas zijn andere verhalen die hebben meer geld

7 augustus 2010 om 21:42

Waarom doet iedereen alsof de Nederlandse competitie zo slecht is, naar mijn mening (en de Uefa lijst) is de Nederlandse competitie nog steeds minstens even sterk als de Turkse hoor. Fener is hetzelfde niveau als PSV of Ajax (misschien zelfs ook twente, herinner de europa league vorig jaar). Galatasaray ontstijgt dat niveau ook niet, en Besiktas is ook echt geen topclub hoor. De rest van de Turksec ompetitie is al helemaal niet veel sterker dan de Nederlandse subtop/middenmoot. Ik weet dat veel mensend it niet met mij eens zullen zijn, maar ik zie het echt zo.

on:
Ik was altijd wel fan van hem toen hij bij liverpool en aston villa speelde, maar naar mijn gevoel heeft hij nooit echt het maximale uit zijn carriere gehaalt. Galatasaray past wel goed bij hem en is toch een club die meedoet om prijzen. Dus mooi dat hij daar nog 2 jaar blijft.

8 augustus 2010 om 00:06

Hoewel er veel meer geld in het Turkse voetbal zit, is het verschil niet groot tussen deze 2 competities.
Fenerbahce ligt er inmiddels al uit, terwijl Nederland met 2 teams vertegenwoordigd word op het hoogste podium.

Baros heeft vanaf het eerste moment bewezen een meerwaarde te zijn voor Galatasaray. Een ongelukkige blessure meegemaakt afgelopen seizoen, maar ik ben er van overtuigd dat hij de draad weer zal oppakken.

8 augustus 2010 om 04:01

@ Sesamtent:
Dat is ook waar.. maarja na regen komt zonneschijn. Nederlandse competitie wordt wel weer sterker hoop ik.

8 augustus 2010 om 11:53

@arda66:

Verwijt je me dat ik die competitie niet volg? Ik zeg toch niet dat de Nederlandse competitie beter is dan de Turkse? Het enige wat ik heb gezegd is dat ik hem niet volg. Ik snap niet waarom je zo reageert.

Deze reactie moet onder Arda's eerste reactie staan.

Goede zaak, anders loopt hij transfervrij de deur uit en dalijk bezit hij met zijn dertig jaar op zijn aflopende contract zeker nog restwaarde.

Maar wie kan mij eigenlijk een schets bieden van het transferbeleid van Galatasaray. Willen ze nog een transfer realiseren en dan denk ik persoonlijk aan nog een extra voorhoedespeler..

7 augustus 2010 om 17:43

Ja, Galatasaray gaat zéker nog transfers verrichten op korte termijn. Er wordt door heel veel blogs- wiens eigenaars banden hebebn met het bestuur- bevestigd dat Ledesma én Tomas Rosicky 100% binnen zijn. Deze sites wisten al heel veel transfers van te voren.
Verder komt er ook nog een aanvaller, dit is of Altidore of Baptista. Ik denk Altidore want het moet een wissel voor Baros zijn.

7 augustus 2010 om 21:30

Geloof maar niks van wat Ak-keita11 je probeert wijs te maken. Galatasaray heeft geen geld, en moet het hebben van het geld wat ze hebben verdient aan het verkopen van Keita.

Cristian Ledesma zou volgens mij vele een nieuwe versterking worden, alleen heb ik even een saillant detail: de transfers die het bestuur van Galatasaray realiseert, komen bijna nooit in de media. Ik probeer ermee te zeggen dat het bestuur geen spelerinteresses bekend maakt aan diverse mediums in Turkije, dus de Turkse media liegt als het ware 999/1000x over vermeende interesses van clubs in een bepaalde speler.

Al die troep wat Ak-keita11 je wijsmaakt is bende van Sporx.com, en die is alles behalve serieus te nemen, mediums als DHA zijn betrouwbare mediabronnen, de rest allemaal leugenaars.

Zonder geld koop je niks, en we hebben Turk Telekom Arena nu al lang genoeg uitgesteld door die spelershonger van de supporters, dus geen spelers maar halen maar dat stadion afmaken!

7 augustus 2010 om 22:07

@neymar69
Lulkoek: Pino stond wekenlang in alle kranten. Ook met Dos Santos was er al heel lang melding gedaan in de kranten. Neill hetzelfde. Saillant detail: enkelvoud medium, meervoud media (@jouw ''mediums'').

Als je iemand wilt pakken op zijn uıtspraken, doe het dan wel correct: Galatasaray lekt wel degelijk transferinteresse. En inside-information waar iemand beweert informatie van gehaald te hebben wordt ook niet ontkracht met dat argument.

Ohja, eerst stadion afmaken? Aslantepe.biz voor de foto's..dat loopt nu op volle toeren en is zeker niet afhankelijk van transfers dus waar je die wijsheid vandaan haalt is me een raadsel.

Enfin, Baros...door Emre zijn we zo in de problemen gekomen..als hij Baros niet had uitgeschakeld waren we nu wat stabieler. Maar goed nieuws..uitstekende spits met hele goede cijfers.

8 augustus 2010 om 02:51

hij kan gelijk hebben scoutgs heeft ledesma ook bevestigt dat het rond is dus je hoort het binnenkort wel het nieuws, en zei hebben het vaak goed nieuws betrouwbaar.

Natuurlijk blijft Baros bij ons. Hij is onze alles, doorda thij geblessererd raakte vorig jaar is onze hele seizoen naar zijn malle toe gestuurd. Fantastisch dat we het niet laten afweten op de laatste moment zoals bij Kewell.

Milan Baros!

Dit lijkt me een logisch verhaal: bankzitter bij Liverpool, Lyon en Portsmouth en nu topscorer en filmster bij Galatasaray.

7 augustus 2010 om 18:27

Graag geen aanpassingen brengen in mijn reactie, als het je niet aanstaat verwijder hem dan maar meteen.

7 augustus 2010 om 18:33

Ik zeg alleen dat het een logisch transfer is, omdat hij bij Liverpool bijvoorbeeld niet meer dan bankzitter was en bij Galatasaray behandeld wordt als een ster.

7 augustus 2010 om 18:50

Engelse competitie is wel een niveau hoger dan het Turkse competitie.
maar dat wist je zeker wel al

7 augustus 2010 om 19:10

Hoezo moet je provoceren? Baros is gewoon ongelooflijk effectief bij G.saray. Natuurlijk krijgt hij dan de glorie en aandacht die hij verdient. Wees geen misgunner, en ga niet provoceren want dat toont hoe zwak jij bent, en jij bent erg zwak!

G.saray heeft de juiste deal gedaan om hem langer te behouden. Alleen moet G.saray een goede vervanger zoeken voor Baros want hij is te vaak geblesseerd.

7 augustus 2010 om 19:13

Dus als je iemands carriere nuchter analyseert is dat alweer provoceren. Het valt me op hoe snel jullie zijn aangebrand, echt extreem korte lontjes als je het mij vraagt

7 augustus 2010 om 20:51

Guiza: Topscorer Primera Division, niksnut bij Fener
Anleka: Topspits Premier League Chelsea, heeft het niet kunnen waarmaken bij Fener

Wat wil je hiermee nou bereiken ?

7 augustus 2010 om 21:26

Ga toch spelen man zielige provocateur. Wat bedoel je nou met filmster? Als je er geen verstand van hebt reageer dan niet als de alwetende roofvogel die je denkt te zijn..

Je baalt gewoon dat El Hamdaoui en Suárez eigenlijk de beste spitsen zijn waar de Eredivisie vervloekt is naar te kijken, ja dan begrijp ik dit soort kleuterpraktijken wel. Op Griekse topics ben jij ook altijd de eerste die lacherig doet, vraag me wat jou probleem dit soort landen is?

8 augustus 2010 om 01:50

Rustig doorademen jongens, ik zal me voortaan niet meer kritisch uitlaten, want daar kunnen jullie niet tegen. Baros is een wereldspits, het is hem gegund

8 augustus 2010 om 01:52

Een logische transfer van Engeland naar Turkije, waar hij als ster wordt gezien. Dat bedoelde ik dus Young_g

8 augustus 2010 om 11:39

@ shaktar

shaktar je kan beter bij turkse topics niet zo kritisch reageren, dan komt er 9 van de 10 keer wel een discussie
want de meeste turken zijn extreem nationalistisch

maar ik begrijp je punt wel, want baros is een top spits in turkije en een heeft niks kunnen waarmaken bij liverpool
dat is ook gewoon een feit

7 augustus 2010 om 19:16

@ Shaktar

Je hebt gelijk dat hij zowat wordt aanbeden, maar zonder prestaties is dat snel over in Turkije. Een goed voorbeeld hiervan is ex-topscoorder van de Primera Division: Daniël Guiza. Ook jij weet dat in het voetbal het verleden niet telt, de prestaties van vandaag de dag wel. Dus de suggestieve opmerkingen over zijn rol in het verleden bij andere teams zijn totaal irrelevant en niets toevoegend over zijn huidige situatie. Wat relevant is, zijn de 11 goals in 17 duels tijdens de afgelopen competitie. Dus speel niet de vermoorde onschuld en formuleer geen suggestieve opmerkingen, die breed interpreteerbaar zijn en aversie opwekken. Bij voorbaat dank!

7 augustus 2010 om 19:21

Carrière nuchter analyseert? Onzin. Je plaatst duidelijk ''logisch verhaal, bankzitter her en der maar ster bij Galatasaray''. Gast, dit heet provoceren, niets anders. Dat je er 'filmster' in die zin aan toevoegt zegt genoeg, want het heeft er niets mee te maken!

7 augustus 2010 om 21:01

Heeft anders wel de finale van de CL gespeeld met Lvpool.

7 augustus 2010 om 22:49

@shakhtar
Transfer? We hebben het hier over contractverlenging mi mang. Wel bij de les blijven hé. We weten allemaal wat je bedoelt met bankzitter en filmster. Je hoeft het niet nader te verklaren. Je bent een provocateur 1ste klas, met een groen balkje dat maakt het allemaal des te mooier. No hard feelings...

eindelijk... ik ben heel erg blij voor milan baros..... we love you milan baros

Gelukkig zeg, ik vind hem niet een van de beste maar de beste spits in de historie van Galatasaray.

7 augustus 2010 om 17:59

dat zijn toch echt oktay en sukur naar mijn mening..

denk wel dat baros in het rijtje komt van meest trefzekere buitenlander voor galatasaray

7 augustus 2010 om 18:00

Niet overdrijven. De beste zijn Metin Oktay, Hakan Sukur. En buitenlanders zijn Jardel, Baros komt daar ook aardig in de buurt.

7 augustus 2010 om 19:00

We vergeten Hagi gewoon even dat doen we wel hoor

Turkse zijn
Metin Oktay
H. Sukur

buitenlanders
Hagi
mario ( jardel )

On topic :

Yesssss

Ben echt blij dat hij langer blijft zelfde met kewell
ik denk dat als Harry en Milan dit seizoen niet geblesseerd raken we 1e of 2e worden :D ( en stiekem hoop ik dat we Fener ook verslaan )

7 augustus 2010 om 21:31

Wat een belediging voor Metin Oktay en Hakan Sukur.. De enige legende die niet Turks is in onze geschiedenis zou Hagi moeten zijn..

7 augustus 2010 om 23:00

Uhhmm ooit gehoord van Cevad Prekazi? Met zijn prachtige pegel tegen Monaco. Hij was overigens mede commentator in de wedstrijd Beograd - Galatasaray. Maar goed Hagi is natuurlijk een klasse apart. Hagi heeft echt een legendarische status voor Galatasaray fans. En terecht ook.

8 augustus 2010 om 02:53

De beste?? Super Mario Jardel, dat was pas een goal machine

Milan Baros, een geweldige spits!

Uiterst belangrijke speler voor Galatasary, Zonder hem zou Galatasary het een stuk zwaarder gaan krijgen, Misschien net niet genoeg voor de echte top maar sowieso een goede speler voor de subtop in Europa, Veel clubs zouden zo'n spits als Baros goed kunnen gebruiken, Ben benieuwd of hij dit seizoen ook zo goed kan presteren.

Milan Baros, hopelijk geraakt hij snel fit en wordt hij niet meer geblesseerd. Volgens bloggen en internetsites zijn Tomas Rosicky & Christian Ledesma zeker binnen. Gs is ook nog is bezig met Baptista. Ik zou ipv Baptista een verdediger halen of een keeper.

Ufuk/Aykut/?
Sabri
Ali Turan/?
Neil
Balta
Cana
Ledesma
Kewell
Rosicky
Arda
Baros

Geweldige spits, slim van Galatasaray om zijn contract te verlengen. Ik verwacht veel van deze man komend seizoen.

Dit is een logische zet van Galatasaray. Baros presteert al 2 jaar heel erg constant. Zelfs na een serieuze blessure van 3 maanden stapt hij op het veld en speelt hij zoals gewoonlijk de sterren van de hemel. We verwachten veel van je dit seizoen, zowel in de TSL en El.

De beste spits van de Super Lig, is koelbloedig voor de goal en scoort dan ook bijna elke wedstrijd. Een goede zaak voor Galatasaray, gefeliciteerd.

Ik ben m'n opstelling vergeten. Hier komt die dan.

Veel mensen zien Elano over het hoofd, maar als hij op het juiste manier wordt gebruikt op het middenveld dan kan hij zeer nuttig zijn voor Galatasaray. Vorig jaar is Elano veels te defensief opgesteld door Rijkaard. Op het Wk hebben we kunnen zien dat als Elano op zijn ware positie speelt dodelijke steekpassen kan geven en belangrijkste kan scoren. Overige spelers lijken me logisch alhoewel we ook een aanvallend ingestelde verdedigende middenvelder nodig hebben op de plaats van Baris of Mustafa. Een type Gerrard zeg maar,

Aykut
Sabri
Neill
Servet
Hakan
Lorik Cana
Baris/?
Pino/Kewell
ELANO
Arda
Baros

Hele mooie zaak van Galatasaray. Naar mijn mening, de beste spits in de Süper Lig. Zeker een speler die je niet zo snel moet laten gaan.

Buiten dit, is hij weer geblesseerd en moet G.saray wel een waardige vervanger zoeken. Batdal is een jongen met potentie, maar hij kan op dit moment Baros niet vervangen. Er gaan al aardig wat geruchten rond voor G.saray (ehem, Baptista) en als die waar zijn, dan maken ze een goede zet. Natuurlijk is het niet beter dan Baros, maar wel de juiste vervanger!

Beste spits van Europa! Je moet heel goed zijn om in Turkije topscorer te worden met al die lompe verdedigers die je alleen maar trappen. Dus als je er 31 in 48 wedstrijden in trapt dan ben je een van de beste.

7 augustus 2010 om 19:24

Onzin, Turkije is lang geen topcompetitie.

7 augustus 2010 om 19:31

1. Jij domoor, hij is sarcastisch.

7 augustus 2010 om 19:32

Dat was sarcasme op sarcasme, Als je in Turkije zoveel scoort kun je wel wat hoor

7 augustus 2010 om 19:31

2. Ik zie in Nederland vaker roekeloze overtredingen gemaakt worden dan in Turkije.

7 augustus 2010 om 21:33

Hahahah, in Nederland? Nee joh. In Nederland spelen ze allemaal keurig netjes en fair play. In Turkije word je geschopt, bespuugt, op je voeten getrapt, alles om je maar te irriteren zodat je eventjes uit balans raakt. Aan de ene kant is dat allemaal wel leuk natuurlijk om te zien hoe vastberaden de spelers zijn en hoeveel wilskracht ze hebben om te winnen(niet verliezen), maar aan de andere kant hoort het niet bij het voetbal natuurlijk.

Samen met het verlengen van Kewell's contract is dit het beste ''transfer'' nieuws voor mij van Galatasaray.

8 augustus 2010 om 02:54

jij ook hier Ik ben het rafireis

8 augustus 2010 om 13:35

Ja man moet wel toch, ben Hanifi haha.
Arab cok icme bokunu cikariyorsun :D

'De aanvaller heeft er twee jaar bij de Turkse topclub opzitten: eerst werd hij gehuurd van Olympique Lyon'

Klopt dit?? Hij is toch meteen gekocht..?

7 augustus 2010 om 21:32

De redactie maakt wel vaker amateuristische fouten hier, hij is nooit gehuurt, maar gekocht.

Hij is een monster in de aanval.
Hij zal dit jaar zeker wel veel scoren =D

''eerst werd hij gehuurd van Olympique Lyon en na 31 competitiewedstrijden en een indrukwekkend aantal van twintig doelpunten definitief overgenomen''

hij was verhuurd aan portsmounth, niet aan galatasaray

wat ben ik blij zeg ik hoop dat hij dit jaar nog trefzekerder word want hebben we zeker nodig
weet iemand hoelang hij geblesseerd is ik hoop niet lang en we hebben echt een spits nodig dat zie je duidelijk in de wedstrijden goed nieuws kewell en king milan baros nog langer bij gs

kan iemand mij vertellen hoe goed of slecht ali turan. caglar. batdal en emre colak is over de laatste heb ik gehoord dat hij potentieel een groter talent dan arda is

ufuk/aykut
sabri
neil
aankoop????
balta/koop??
kewell/pino
ledesma
cana
arda
Baros
bapt/altidor
7 augustus 2010 om 21:12

waarom bij Balta koop ? hij is ziek goed -_- ( voor turkse comp )
waarom pino/kewell ?

Pino gewoon rechts half
en kewell naast baros
Kewell is spits geen middenvelder

7 augustus 2010 om 21:37

Uhm, Kewell is een buitenspeler hoor.. ze laten kewell in de spits spelen omdat Baros nu geblesseerd is.

7 augustus 2010 om 23:20

sinds wanneer is kewell spits alleen omdat baros geblesseerd is en op zijn plek speelt is hij opeens een spits en ik heb bij balta koop gezet omdat een back-up dat zowel linksback als rechtsback kan spelen snap je ?? maar voor de rest heb je gelijk balta is wel goed maar soms heeelll soms maakt hij toch wat blunders zoals tegen belgrad (bijna 2*2)

9 augustus 2010 om 23:12

Ja maar kewell scoort zowat ook elke wedstrijd en als je voorbij de middenveld bent vind ik je gewoon een spits alleen dan vlangkspits

spits aanvaller
vlankspeler aanvaller

Dus wat is het verschil op de plek na ?

en zelfs Puyol maakt af en toe fouten dat hoort er bij niemand is perfect
maar Ugur ucar kan tog bijde kanten ?

10 augustus 2010 om 22:55

Ugur ucar is allang al weg naar Ankaragucu vriend

11 augustus 2010 om 00:38

niet zo heel lang hoor tot de zomer was hij nog bij ons vriend
ik wist niet dat hij weg was stond nergens op VZ en op Gs.com volg ik ook bijna niet vanwege werk en alles dus srry dat ik het niet wist maar alsnog als we vervanger moeten hebben voor balta wat de komende 5 jaar niet hoeft eigenlijk wil ik wel dat als het gebeurd hij uit de jeugd komt

7 augustus 2010 om 21:37

Batdal is een super talent, volgens mij word dat een top speler. Ik heb hem nu pas 2 wedstrijden gezien, veel te weinig natuurlijk maar hij heeft een super techniek, lange benen, balvast. Dit word éen van de betere spelers van Turkije. No doubt!!!

Hahaa geweldigg! Iedereen weet dat Baros geen echte diepe spits is maar toch laat Galatasaray hem daar spelen en moet je dan deze statistiek is zien! Als je een goeie diepe spits naast Baros haalt in een 4-4-2 formatie dan zie ik hem nog steeds wel zo veel scoren.

Maar liever heb ik dat ze een stand-in voor Baros halen en dan blijven in een 4-3-3.

En dan Serdar Ozkan als wissel voor Arda.

Ufuk
Sabri
Servet
Neill
Hakan Balta
Baptista
Ledesma
Roscisky
Pino/Kewell
Baros
Arda
8 augustus 2010 om 09:44

Baptista kan ook rechtsbuiten.

goede aktie baros doet het goed bij galata dus hij verdient een contract verlenging

Altijd een leuke spits geweest, jammer dat hij het niet heeft gemaakt bij Liverpool, maar om goed om te zien dat hij nu toch een beetje furore maakt in de Turkse competitie. Hij blijft voor mij een beetje de speler die Nederland naar de kwartfinale schoot bij Euro 2004

Ik was eerst altijd een groote fan van Baros alleen na zijn vertrek naar galatasaray volg ik hem alleen nog via Tjechisch elftal en soms Eurosport.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren