Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ik snap dat Derksen een show moet maken, maar hij praat onzin'

Laatste update:

Michael Silberbauer heeft maandagavond met verbazing naar de uitzending van Voetbal International gekeken. Johan Derksen beweerde dat de aanvoerder van FC Utrecht een nieuwe verbintenis heeft geëist die hem 750.000 euro per jaar moet gaan opleveren. Daarnaast zei de hoofdredacteur dat de Deense middenvelder momenteel in de Domstad 400.000 euro aan jaarsalaris opstrijkt.

/

De uitlatingen van Derksen zijn 'klinklare onzin'. ''Deze bedragen kloppen helemaal niet", vertelt de middenvelder dinsdagmiddag aan Voetbalzone. "Ik begrijp dat meneer Derksen een show moet maken, maar hij praat echt onzin. Hij zei ook dat ik een eenjarige verbintenis heb voorgelegd gekregen van FC Utrecht. Ik weet niet waar hij dit allemaal vandaan haalt, maar hij heeft verdomd slechte bronnen."

"Ik ben geen persoon die de club een poot wil uitdraaien. Daar heb ik veel te mooie jaren voor gekend bij deze club. Misschien dat we er nog wel uit gaan komen. Ik sta nog altijd open voor een gesprek en een langer verblijf", aldus Silberbauer, wiens contract na dit seizoen is afgelopen. Enkele clubs uit de Premier League zouden meer dan gemiddelde interesse hebben in de Scandinaviër.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

PSV nu ?? Ajax 2018/2019 ??
Reacties

Micheal wat ben je tog een topper en een heerlijk persoon. Zijn maar weinig voetballers met zo'n instelling, en die Derksen ouwehoert veelste veel onzin om zijn programma te vullen! Kon dit ook niet geloven.

Silberbouwer is een van de belangrijkste schakels van FC Utrecht en zou het jammer vinden als die weg moet.

Ik gun hem van harte een avontuur in de Premier League

30 november 2010 om 17:55

Die Derksen heeft de slechtste reputatie ooit op dit moment, zo onbetrouwbaar als wat en wil alleen maar sensatie zoeken. Als er mensen naar kijken is het volgens mij allang niet meer om het voetbal maar om het lachen met van der Gijp en co.
Gelukkig hebben de voetballers als Silberbauer ook al door dat deze man alleen maar onzin uitkraamt.

30 november 2010 om 18:14

Inderdaad goed dat hij hier openbaar op reageert. Word ook ziek van die Derksen. Altijd maar allerlei onzin verkondigen en dan onder het mom van ik kan mijn bronnen niet bekend maken... nee logisch want het is allemaal klinkklare onzin.

30 november 2010 om 19:02

Ik geloof het wel dat Derksen gelijk heeft. Tijdje geleden had Van Seumeren ook al aangegeven dat hij teveel wil verdienen. Ik ben bang dat Silberbauer volgend jaar ergens anders zijn boterham verdiend.

30 november 2010 om 20:32

Ik weet het wel zeker, sterker nog ik denk dat de gehele clubleiding al bezig is met een opvolger. Bij Utrecht zijn ze ook niet dom hoor, ze hebben allang door dat hij z'n contract niet gaat verlengen. Ze hebben afgelopen zomer zeker al een paar gesprekken gevoerd, en daaruit spreekt genoeg dat hij z'n contract nog niet heeft verlengd en dit ook niet zal gaan doen.

30 november 2010 om 20:47

Sorry hoor maar omdat Silberbauer nu naar buiten brengt dat het niet waar is is het meteen onzin wat Derksen zegt? Denk je nu serieus dat wanneer het waar zou zijn van Silberbauer dat hij dat dan ook had gezegt van ik eis inderdaad extreem veel salaris ten opzichte van mijn huidige contract?

Dit blijft gewoon een welles nietes verhaal tussen Silberbauer en Derksen die wat anders zegt. We zullen het in de toekomst wel zien wie gelijk had. Al denk ik dat ik hier toch wel meer de kant van Derksen op neig. Voetballers hebben nu eenmaal de neiging dat wanneer ze een aantal leuke potjes spelen en er komen contract onderhandelingen willen ze meteen dik meer verdienen. Maar ze zullen nooit zelf ingaan leveren wanneer ze slecht spelen.

1 december 2010 om 10:18

@sebasjuh:
En Derksen heeft de neiging om zich op te werpen als het voetbalgeweten van Nederland en pretendeert de enige te zijn die 'dit soort informatie' kan achterhalen via zijn geweldige netwerk van lekkende mensen. Derksen is het onderhand ook alleen om de kijkcijfers te doen en dat komt zijn geloofwaardigheid bepaald niet ten goede..

Het leek me ook sterk dat hij als speler zo'n belachelijk bedrag zou eisen van FC Utrecht. Gun hem wel een leuke transfer, is toch wel 1 van de bepalende spelers bij Utrecht. Het zou ook mooi zijn als hij eruit komt met hun. Utrecht heeft voldoende kwaliteit om dit op te vangen.

Derksen beroept zich altijd op zijn anonieme bronnen. Jammer dat tegenwoordig de journalistiek zich hierachter probeert te verschuilen. Het is me opgevallen dat de VI vaak naast zit met dit soort geruchten. Laatst belde Theo Janssen naar de studio om Derksen te rectificeren. Een week later zegt Johan Derksen dat Janssen slecht in de groep licht.

30 november 2010 om 18:21

Je weet nu ook niet of het waar is wat hij zegt, hoe weet je nu wie van de 2 de waarheid spreekt? Dat kan je nu niet zeggen, vind daarom ook niet dat iedereen nu Johan kan afzeiken.

30 november 2010 om 20:39

Ik snap dat je het rete interessant vind wie die bronnen zijn, maar journalisten bouwen erop en kunnen op basis van betrouwbare, anonieme bronnen hun werk doen. Wanneer deze bronnen bekent worden verlies je de bron en de journalist zijn integriteit. Er zijn heel wat aardige feitjes aan het licht gekomen dankzij anonieme bronnen en vind Derksen een betrouwbaar persoon. Dat moet ook wel als je hoofdredacteur bent van het grootste voetbalblad van het land.

Derksen slecht ingelicht en gewoon sensatie willen verkopen? Hoe kom je erop? Dat zou snor toch niet durven...

30 november 2010 om 17:55

Derksen heeft 9 van de 10 keer gewoon gelijk hoor? en dit zal ook wel waar zijn dat ie zoveel geld vroeg, want elke voetballer heeft een zaakwaarnemer die alleen maar geld wilt zien.

30 november 2010 om 17:57

Ik weet niet waar jij gezeten hebt de afgelopen 2 jaar...

30 november 2010 om 18:06

in Nederland?

30 november 2010 om 18:11

Naja, ik denk ook dat Derksen 9 van de 10 keer gelijk heeft. Hoeveel geruchten e.d. noemt hij er in het begin van de uitzending op? Heel wat en daar klopt ook heel vaak wat van. Als hij er een keer naast zit wordt dat breed uitgemeten, met als gevolg al deze kritiek. Ik kan mij nog herinneren dat hij een tijdje terug iets over Theo Janssen zei, waar ook heel erg veel kritiek op kwam. Wat blijkt nu? Munsterman bevestigt het vandaag, min of meer! Niet te snel conclusies trekken dus en het eerst maar afwachten.

30 november 2010 om 18:28

Munsterman bevestigd dat geheel FC Twente graag en heel graag met Theo Janssen gewoon verder wil.
Dus geen onzin praatjes verkopen zoals meneer Derksen dat doet.

30 november 2010 om 18:41

ach weet je wat het is, derksen is best goed ingevoerd natuurlijk maar ook commercieel. om geld te verdienen moet ie nieuws brengen. en hij zal best ergens gehoord hebben dat silberbauer (of zijn zwaakwaarnemer) meer of iets anders wil dan hem geboden wordt. hij dikt dat een beetje aan of verzint er een bedrag bij en hup hij heeft weer een nieuwtje. als hij de werkelijke cijfers zou weten en zou noemen was het waarschijnlijk niet interessant genoeg.

zelfde met theo janssen. hij heeft allicht gehoord dat iedereen dolblij is met zijn kwaliteiten, maar dat het niet het type topsporter is dat twente bij het huidige topsport imago en klimaat vind passen. nou dan roept ie zoiets, dat 'hij niet goed in de groep ligt...

tja het is aan ons kijkers om het vermaak te scheiden van werkelijkheid. het blijft een leuk programma maar er wordt af en toe wat interessanter gedaan dan reeel is. zo erg is dat niet.

Valt wel op dat de persoon in kwestie altijd probeert e.e.a. recht te zetten....

Ik vind het een erg goede speler en toen ik dit maandagavond hoorde in vi toen wist ik niet wat ik hoorde. En het bleek dus ook niet waar te zijn.

Ik vind het een erg goede en bruikbare speler zeker voor fc Utrecht. Hij heeft een fantastische instelling,een goede pass en erg sterk in de duels. Als ik Utrecht was zou ik proberen hem te behouden,maarja wie ben ik?!!

snor moet betere bronnen zoeken

ON: silberbauer is een goeie middelvelder en hij is die extra centjes wel waard, maar hij zegt zelf dat hij utrecht niet de poot uitdraaien dus die getallen van snor zijn onzin

30 november 2010 om 20:14

hoe weet je nou wie van de 2 gelijk heeft?

Als ik zo'n extreem hoog bedrag zou eisen van een club als utrecht zou ik dat ook niet willen toegeven.
dus niet te snel conclusie's trekken.

Johan vertelt de laatste tijd wel erg veel onzin
De desbetreffende persoon moet dan zijn eigen eer redden en het tegenspreken van zijn nieuws.
Goede speler voor een club als Utrecht.hij kan daar tot cultheld uitgroeien maar dan moeten dit soort onzin nieuws uit de buurt blijven...

Ach die Derksen wat een mannetje is het ook.

Altijd grappig gasten willen neerhalen maar optreden tegen de marokkanen in Gouda die zijn vrouw haar eigen huis niet eens lieten binnen komen ho maar.

Meneertje geniet met volle teugen van alle aandacht die hij krijgt. Bezoekt vaker dan menig bekende nederlander radioshows, tv programma's etc. Met als dieptepunt zijn optreden in Jensen waar die alleen maar bezig was om de lachers op zijn handen te krijgen.

Marco van Basten had hem al eens op zijn plek gezet waarna hij een tijdje rustig deed maar nu begint hij weer onzin te brabbelen en aandacht te zoeken d.m.v. dit soort berichten verspreiden.

Weg met die gozer en wel nu zeg.

Het is wel heel leuk dat jullie eerst geloven wat Johan Derksen zegt en als dan vervolgens iemand anders er iets over zegt geloven jullie hem gelijk weer. Hoezo naïef?

30 november 2010 om 18:11

Inderdaad.
Derksen heeft een hele redactie achter hem staan die allemaal goed zijn ingevoerd in het wereldje. Dat dit Silberbauer niet bevalt kan ik wel begrijpen en wie er gelijk heeft blijft gissen maar Derksen heeft er totaal geen belang bij om zijn reputatie schade te laten ondervinden door onzin over een speler van Utrecht naar buiten te brengen.

30 november 2010 om 18:50

Schei toch uit man. Voetbal International is voor mannen wat Story voor vrouwen is. Behalve de statistieken en standen is het gewoon pulp. Net als het prograam wat op tv uitgezonden wordt. Het is lachen gieren brullen en mekaar de loef proberen af te steken met grappen en grollen. Serieus nieuws wordt er nauwelijks gebracht. Of geloven jullie alles wat er verteld wordt in het programma en het blaadje . Je gelooft toch ook niet alles wat in de rubriek de Wandelgangen vermeld wordt. VZ heeft ook een hele redactie achter zich staan.

Ik kan mij dus wel voor stellen dat Silberbauer en Jansen hier op reageren. Zeker als er klinklare onzin verteld wordt.

30 november 2010 om 19:23

Doe niet zo neerbuigend man.
Ik zeg toch niet dat ik alles van het programma serieus neem. In deze context gaat het om het nieuws waarmee Derksen bij de opening van het programma mee komt en daar zit meestentijds wel een kern van waarheid in.

In mijn ogen zijn mensen alleen maar negatief over Derksen en zijn nieuws omdat ze hem niet mogen of omdat het nieuws wat gebracht wordt hen niet bevalt.

En ik kan me inderdaad ook wel voorstellen dat Silberbauer en Janssen het tegen willen spreken als ze negatief in het nieuws komen.

1 december 2010 om 20:28

Hoezo neerbuigend. Omdat het mijn mening is of om het feit dat ik de VI met Story vergelijk. Ik denk dat de meeste vrouwen net zo over de VI denken als de mannen over de Story.

Als je de helft gelooft van wat Derksen verteld dan is het al te veel. Hij heeft over het algemeen de klok wel horen luiden maar de klepel is ver te zoeken. De anonieme bronnen zijn over het algemeen geruchten. Geruchten die hij doet voorkomen als waarheid in zijn nietszeggende programma.

1 december 2010 om 20:32

Zo'n bericht als bovenstaande kan alleen van iemand binnen Utrecht komen. Dat die bron zijn naam niet bekend wil laten maken lijkt me dan niet zo heel vreemd. Journalistiek met anonieme bronnen is trouwens niet vreemd en komt veel vaker voor.

30 november 2010 om 20:03

Hoezo? ik hoor het nu pas voor het eerst over dit bericht, dat sluit niet uit dat ik Derksen een ouwe hoer vind! en Silberbouwer een goede voetballer!

Vind het beetje raar dat Snormans vertelt wat een speler verdient of wil verdienen. Het is altijd maar de vraag of het klopt. Ik zou zeggen Snormans vertel ons eens wat je zelf verdient om een beetje over voetbal te lullen? Het programma zelf wordt na mij mening steeds inhoudloos. Niks deugd er in Nederland. Geen enkele speler kunnen niet voetballen ect. Die flauw opmerkingen naar elkaar kennen we nu ook zo langzamerhand wel.

Voor Silberbauer is het een droom om in England te mogen spelen en dat gun ik hem wel. In scandiavie zijn ze toch al erg gericht op het engelse voetbal.

Mensen wat zitten jullie nou te touw trekken? We komen er nooit achter wie nou echt gelijk heeft. De hele voetballerij hangt van leugens in elkaar, volg gewoon je gevoel en maak je er niet te dik om. :D

30 november 2010 om 18:08

Er wordt gewoon geconstateerd dat het voetbal meer door leugens doorspekt is door toedoen van Derksen, dan van andere personen.

Grtz

30 november 2010 om 18:23

Je dicht Johan teveel kwaliteiten toe

Ik ben van mening dat Johan nooit klinkklare leugens zal verkondigen. Wat heeft dat voor zin? Daarmee zal hij zich alleen maar belachelijk maken. Als dat zo zou zijn geweest, dan was hij niet zover gekomen als dat hij nu is. De waarheid zal daarom ook in het midden liggen bij deze kwestie, mijns inziens.

Dat dit niet veroordeelt kan worden, dit is toch geen journalistiek meer, die man iseen leugenaar, en alles om nieuws te krijgen.

30 november 2010 om 22:59

Als Silberbauer dat wil, kan hij hem aanklagen, hoor. Maar geloof jij Silberbauer dan zomaar?

Mensen, ik ben het ermee eens dat Johan Derksen niet altijd de waarheid verkoopt. Maar vinden jullie dit echt zo erg? Wat doen jullie hier dan op voetbalzone? Hier wordt ook niet altijd de waarheid verkocht!

Pff, de mensen die johan derksen veroordelen zijn echt hypocriet.
Zitten hier over deze kwestie te praten zonder er enig verstand van te hebben (ik neem aan dat geen van jullie bij het beleid van utrecht zitten).
Het is woord tegen woord, en wie ben jij om te oordelen wie gelijk heeft?
Ik snap ook niet dat zoveel mensen een hekel hebben aan derksen, hij heeft ook een aantal keren gelijk gehad.

Haha Silbersnauer, sorry hoor maar hij praat net zulke onzin als ''zoals hij zegt'' Johan D. Als je zo'n bericht wilt ontkrachtigen, kom dan met keiharde feiten en vertel wat je verdient en wat je wilt gaan verdienen in een nieuw contract. Dit is alleen afgeven naar Johan D. omdat zijn persoon niet joviaal werd weergegeven in VI. Maar ga niet in de aanval met zo'n lulverhaal.

30 november 2010 om 21:06

Jij redeneert totaal verkeerd. Je redeneert gewoon omgekeerd. Derksen komt met dit verhaal op de proppen, dus is hij het die met ''bewijzen'' moet komen.hoezo zou Silberbauer moeten vertellen hoeveel hij verdient? Niemand 'moet' dat toch? Hoe jij het zegt, is net als zeggen dat een verdachte van een moord moet zien te bewijzen dat hij iemand niet gedood heeft, of anders vliegt hij de bak in. Dat slaat helemaal nergens op.
Waarom zou Silberbauer nu moeten bekendmaken wat hij verdient? Bullshit

30 november 2010 om 21:18

Een verdachte van moord? Haha... Wat ik probeer te zeggen is, Derksen komt met een nieuwsbericht en met cijfers. Dit staat Silbersnauer niet aan, begrijpelijk overigens maar het enige wat hij nu zegt is dat het niet waar is. Bewijs dan dat het niet waar is? Dan kom je voor mij geloofwaardig over. Dit kan iedereen wel roepen, net als Blatter bijvoorbeeld. Nee ik ben eerlijk bla bla bla. Voor mij is Derksen die met een complete redactie van de VI achter zich, wel betrouwbaar. Wat jij probeert te zeggen is dus dat je Silberbauer maar op ze woord moet geloven? Nee. Zolang hij zijn verhaal niet onderbouwd met feiten is het voor mij ongeloofwaardig omdat ik Derksen en de gehele redactie van de VI iets hoger heb zitten dan Silberbauer.

30 november 2010 om 22:30

Nee vriend, jij praat onzin.

Stel je voor dat je op een verjaardag zit waar het gesprek over inkomens gaat. En stel dat jij vind dat niemand dat wat aangaat.
En omdat iemand dan maar vervolgens uit de lucht een bedrag roept ben jij ver volgens verplicht om iedereen maar te vertellen wat je verdient??
Nee, jij zal zeggen dat die persoon uit zijn nek lult en zeggen dat het bedrag anders is, maar de exacte cijfers niet noemen. Zo ook hier.

Ot: Derksen maakt inderdaad een commercieel programma waarin hij zeer bewust van zichzelf een karikatuur heeft gemaakt. Hij is controversieel want dat verkoopt. Kortom, hij dikt ieder verhaal aan. Maar hij zit er niet vaak naast, hij ruikt de rook en verzint het vuur er vervolgens bij voor de kijkcijfers..
Maar ook Higo Borst doet hetzelfde trucje, en Jan Mulder in zekere zin ook.
En wie kan het ze kwalijk nemen? ze verdienen bakken met geld
Maar voor de spelers is het vaak lastig, dat begrijp ik.

Ergens ben ik toch wel verbaast dat er zoveel prof voetballer s kijken naar Vi.
Meestal is een gezegde: al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel.
Ik weet tot nu toe nog niet wie ik geloven moet.
De tijd zal het lern denk ik.

dat johan derksen onzin praat weet iedereen denk ik in nl wel... die kerel denkt er verstand van te hebben maar dat heeft die niet negen van de tien dingen die hij zegt is niks van waar....

Ik vind VI gewoon een ontzettend leuk en spraakmakend programma waar wordt geouwhoerd en tevens ook serieus over voetbal geluld wordt. Dat niet iedereen het eens is met hem dat mag iedereen voor zichzelf uitmaken. Zo ben ik het ook vaak niet eens met zijn ''zienswijze''.

Voor een voetballer is het natuurlijk vervelend als hij ''verkeerd'' wordt geïnterpreteerd. Silberbauer zal wel een hoger bedrag hebben geëist (dat maak ik ook op uit zijn reactie), maar om meteen van een verdubbeling te praten wat de heer Derksen insinueerde zal wel overdreven in.

Het is het goed recht van Silberbauer om er zijn vraagtekens bij te zeggen en zijn zienswijze te corrigeren. Vrienden zullen de voetballers toch nooit van Johan Derksen worden..
Maargoed, we zien wel hoe het afloopt.

Ik denk dat Johan minimaal 9 op de 10 keer waarheden vertelt. Bovendien leest Johan Derksen vaak nieuwtjes op die zijn journalisten hebben geschreven. Ik vind de programma's altijd behoorlijk neutraal en ik vind dat veel onderwerpen altijd op de goede manier aan bod komen. Dat Derksen deze keer onjuiste info heeft gekregen is niet alleen zijn fout, maar ook de schuld van de journalist. En om dit nou een onwijze blunder te noemen vindt ik ook te ver gaan. Waarschijnlijk is die journalist ook gewoon in geruchten meegegaan. Ik blijf VI gewoon kijken !

Nu ik weet niet of de heren, die zeggen dat Derksen lul verhalen ophangt, welke bronnen deze heren
hebben. Luister maar eens waar de heer Van Gelderen zich beweegt, juist in de bestuurskamers van
Ajax. Alleen zegt hij niet zoveel, maar deze man kent ook zijn mannetjes en dat geldt ook voor Borst enz.
Die mannen lopen al jaren mee en Kees Jansma is een heel goed voorbeeld ook jaren reporter geweest en nu de man van de Knvb.

Als je goed oplet op maandag met Genee .dan merk je dat veel besproken word
wat in Vz aan de orde is geweest ,vooral Derksen haalt hier veel spraakstof uit
en reflect teerd meningen hier on topic
in het praat programma. De gedachte van Vz ters word gebruikt.

haha, dus omdat Silberbauer dit nu zegt klopt het wat Silberbauer zegt.
Tuurlijk zal niet altijd alles precies kloppen wat Derksen zegt..maar geloof hem wel 7 of 8 van de 10 keer.
VI is tien keer leuker dan studio ajax..euh, ik bedoel studio voetbal.
Zelfs Hugo Borst vond het saai bij studio ajax..euh..voetbal. Iedereen weet toch dat het kan kloppen maar dat hij er ook naast kan zitten. Zit vast een kern van waarheid in, dat het misschien niet precies klopt geloof ik best.

1 december 2010 om 08:36

Ohhhhhhhhhhhh, dus omdat Hugo B. dat een saai programma vindt, is het ook saai?!?!? Ik ben juist blij dat hij uit dat programma is. Wat een ongelooflijke azijnpisser is hij zeg!

Gelukkig ben jij wel heeel grappig met je Studio Ajax..euh..voetbal......not

Als Johan Derksen op maandagavond zijn nieuwsberichten voorleest zijn ze eigenlijk allemaal waar.
En ik denk dat meneertje Silberbauer gewoon geschrokken is van het feit dat dit nu boven tafel is gekomen. Ik vertrouw de info van Johan Derksen want het zijn goede bronnen.

Ongeacht hij nu gelijk heeft of niet, wel een beetje flauw dat voetbalzone dit dan meteen als belangrijkste item op de voorpagina moet plaatsen.

On:
VI moet je gewoon meer zien als een amusementsprogramma denk ik, het is niet voor niets dat mensen die niet van voetbal houden nog af en toe naar dit programma kijken. Een beetje vergelijkbaar met top gear dus.

Omdat Silberbauer hier het laatste woord heeft, zijn opeens een heleboel tegen Johan, terwijl Johan wel met cijfers komt, en Silberbauer alleen zegt dat het niet waar is, als die Silberbauer nou ook met feiten komt, dan kan je pas een conclusie trekken wie er nou precies gelijk heeft.

Ik geloof nooit dat hij bij Utrecht 750k per jaar gaat verdienen. Aan de andere kant zal Johan het niet publiekelijk roepen als hij aan zijn bronnen twijfelt.
Ook al zou hij het krijgen, niets aan de hand toch? Utrecht en hijzelf bepalen het salaris en niemand anders.

ik heb gehoord dat Johan Derksen bij feyenoord in de spits gaat spelen.

goed dat silb dit openbaar maakt, want ik was derksen zn mening al enigsinds aant ondersteunen.
silb is niet zielig dat hij dit meldt, maar als het werkelijkheid was was het zielig.
perfect

Het AD meld dat er definitief geen overeenstemming is bereikt over een nieuw contract.
Ben bang dat Dhr Derksen zoals zo vaak toch gewoon gelijk heeft.

Als het om een ton zou gaan waren ze er echt wel uitgekomen.

Beetje naief van de supporters om te denken dat spelers de waarheid spreken en nog clubliefde bezitten. Die tijden zijn allang vervlogen.

Waarom denkt iedereen dat Derksen die nieuwtjes die hij voorleest zelf verzint?
Daar heeft hij een redactie voor of zou hij een halfuurtje voor de uitzending gewoon wat bullshit opschrijven?
Waarom denkt iedereen hier zo onlogisch na?
Natuurlijk klopt niet alles wat Derksen zegt, want vaak word hij ingehaald door de actualiteit of zijn de bronnen niet feiloos.
Ook ik slik niet alles wat Derksen zegt maar hem neerzetten als een enorme leugenaar is gewoon de grootste onzin die er is.
Deze man durft tenminste gewoon zijn mening te geven inplaats van die van Gelder en zijn kliek die overal omheen draait.

1 december 2010 om 08:41

Waarom vind toch maar iedereen dat het geven van je mening zo goed is?!? Wat is dat toch met die verrotte gedachte? Niet elke mening is namelijk goed, of goed onderbouwd. Soms is wel goed als mensen eens wat vaker tot 10 tellen en nadenken voordat ze hun 'mening' geven. Een mening die vaak is ingegeven door anderen, zonder daar echt zelf over na te denken.

Denk hier maar eens over na. Het wordt in Nederland allemaal steeds onvriendelijker en minder leuk en dat heeft voor een groot gedeelte te maken met het feit dat iedereen zomaar kan roepen wat ie wil. Populisme viert hoogtij in dit land en Johan Derksen is een meester in populistisch lullen. Alleen hij noemt het anders!

1 december 2010 om 15:05

Zeker niet alle dingen die Derksen zijn niet goed onderbouwd, maar veel andere dingen wel. Vergeet niet dat het voor een gedeelte allemaal show is, onderdeel van het programma.

Het geven van je mening is juist heel goed vind ik, zelf een beeld vormen van de wereld om je heen en niet alles slikken voor zoete koek is heel belangerijk.
Je hebt wel gelijk dat populisme hoogtij viert, maar dan zou ik eerder Wilders als voorbeeld nemen dan Derksen.

Johan Derksen heeft gelijk, dat heeft hij al jaren. De speler liegt dus, ik was er al bang voor, erg jammer. Weg ermee, grote strik erom, en met het geld de huidige trainer afkopen, en Co Adriaanse halen, nog voor de Kerst.

1 december 2010 om 08:42

Ja, goed over nagedacht deze reactie....

1 december 2010 om 08:55

@ aardbei.

Inderdaad, heb er wel om kunnen lachen..
Naief ook, Adriaanse wil niet eens naar Ajax omdat hij nu heerlijk aan het cashen is in die woestijn.. zal hij ook niet naar Utrecht gaan.

Zou echt jammer zijn als Sildebouer zou vertrekken.
Verre weg de belangrijkste speler van fc utrecht.
Zat ff te denken wie silderbouwer mogelijk zouden kunnen opvolgen hier is een lijstje.

-marcel Meeuwis (mongladbach)
-kevin strootman (sparta)
-ferry bodde (swanse city)
-aissati(ajax/vitese)

1 december 2010 om 08:53

Daar is Strootman voor mij de enige serieuze kandidaat van. Heeft nu nog wel een hoge transferwaarde maar als Sparta niet weet te promoveren, zal dat wel hard omlaag gaan.

Meeuwis zit er net, acht de kans niet zo groot dat hij komt. Ookal degraderen ze. Bodde heeft het hartstikke naar zijn zin in Engeland en Aissati is natuurlijk een totaal ander soort speler. Ook heeft Vitesse een eerste optie op koop.

Hoe dan ook: je zal moeten investeren in een gelijksoortige speler en dus verlies maken. En daar heeft van Seumeren nou net een hekel aan.
Waarom zou je Maguire of Nijholt geen kansje geven?

Toch heeft VI het verrassend vaak bij het juiste einde. Daar werken sport journalisten die doorgaans goed ingelicht zijn. Natuurlijk maakt Derksen vaak flauwe grapjes en brengt hij een hoop sensationeler om te scoren op tv. Ook geeft hij vaak een populaire mening die ook nog wel eens veranderd.

Maar de nieuws items komen toch vaak niet uit de lucht vallen. Vaak zit er op zijn minst een kern van waarheid in. En misschien dat de exacte bedragen niet kloppen, maar ik gok zomaar dat het vast niet veel zal schelen.

Maar waarom heeft de Deen anders nog niet bijgetekend. Hij had nog kunnen zeggen dat hij gewoon toe was aan een nieuw avontuur, maar dat doet hij niet. Hij zegt dat hij er misschien nog uitkomt. Betekend dus dat ze er nu niet uitkomen. Dit kan om geld gaan of om contractduur.

Beide dingen ontkent hij. Oftewel, Silberbauer is sowieso een leugenaar.

Prima dat Silberbauer zijn reactie naar buiten brengt. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Zou top zijn als hij blijft, maar het echt ver boven het gestelde salarisplafond zit, rest er niets anders dan 'm te verkopen of te laten gaan.

Ik denk dat het moeilijk is om wat dit betreft een stelling in te nemen. Hetzelfde deed zich een aantal weken geleden voor, toen Derksen wist te vertellen dat Theo niet goed in de groep zou liggen. Het leek of derksen, al was het voor een van de weinige keren, compleet verkeerd ingelicht was. Ik als nauwe Fc-twente volger/supporter, heb vanuit zeer betrouwbare bron begrepen dat de club zich inderdaad hekelt aan een speler die een andere speler naar zijn klokkenspel grijpt. wat dit verhaal echter leek het mij erop dat Derksen volkomen goed was ingelicht. het lijkt er nu op dat Silberbauer jokt, omdat het op mij zeer overtuigend overkomt. Silberbauer is bij Utrecht overigens een zeer overschatte speler. ze kunnen nog beter de jonge nijholt erin zetten. Daar zit veel meer potentie in.

30 november 2010 om 21:22

Semm, volgens mij heb jij niet helemaal begrepen hoe dat voorval zich afgespeeld heeft. Het is niet Theo Janssen die Schaars naar zijn 'klokkenspel' grijpt, het is puur een tik geven, je ziet duidelijk dat Schaars geen pijn heeft en dit hoeft dan ook geen consequenties te hebben voor Janssen en de rol van Janssen binnen de spelersgroep. Munsterman heeft gewoon weer aangegeven dat Janssen een goede man is die als een echte knuffelbeer in de groep ligt, maar toch ook nog altijd nuchter is ondanks zijn successen.

Dat Derksen niet altijd even goed ingelicht is misschien opmerkelijk, maar ik vind de laatste tijd wel dat hij er vaak naast zit. Volgens mij is het wel een keer tijd dat Derksen met bronnen komt met waarheid daarin en daardoor met sterk nieuws kan komen en niet dat slappe gelul waar niemand wat aan heeft, en berichten die helemaal uit het verband zijn getrokken en een paar dagen later toch helemaal ontkracht worden.

30 november 2010 om 23:16

Dat was inderdaad te onduidelijk verwoord van mij, Minit. excuses hiervoor. zijn gedrag in de wedstrijd tegen AZ , vooral ten opzichte van Stijn Schaars heeft niets te maken met hoe hij in de spelersgroep ligt echter is een speler die een ander in het kruis grijpt niet het bedoelde imago dat de club neer wenst te zetten. het voorval heeft zich hoe dan ook wel degelijk afgespeeld. Minit, dat lijkt me toch iets te kort door de bocht geredeneerd van jou.

http://www.youtube.com/watch?v=bors16gdg4k

wellicht zijn de beelden in staat je te overtuigen.

de status van Derksen zou wel moeten kunnen waarmaken dat hij over het algemeen goed ingevoerd zou moeten zijn.

Het valt voor de arme Derksen ook niet mee, om een blad, VI op tv en Doordekken te vullen. Het begint dan ook steeds meer op de privé te lijken. Die hadden op een gegeven moment ook een blad, een pagina in de krant en een tv-programma en gingen ook allemaal onzin verkondigen onder het motto van ''welingelichte kringen beweren ....'', ''onze bronnen vermelden dat.....'' en ''vrienden zeggen dat ...''. Nu weet ik wel dat voetballers, bestuurders en zaakwaarnemers zelden de waarhied spreken over hun contacten en contracten, maar het kan ook te gek worden.

ik vind.. Dat Vi een comedyshow voor voetbal liefhebbers is.

vi is inderdaad een comedyshow waar om iedereen word gelachen.
Ik vind het wel jammer dat derksen en co vanaf dag1 het wk in nederland afkraken.
Hij beinvloed heel veel mensen en heeft in zijn blad de fifa en de knvb voor van alles uitgemaakt.
De kans voor het wk lijkt hier door wat kleiner

in het ad en in de spits staat, dat de woordvoerder van utrecht naar buiten heeft gebracht dat ze niet tot een overeenstemming zijn gekomen, omdat vraag en aanbod te ver van elkaar ligt.

Derksen wist (afgelopen maandag) niet eens dat de ooud-minister Klink heette en bralde iets van Brink of zoiets. Zijn medepanelleden moesten hem corrigeren. Dergeljke stomme dingen heeft hij regelmatig. Je zou toch van iemand die de suggestie probeert te wekken een bovengemiddeld intelligentieniveau te hebben beter verwachten. Dit was overigens geen incident, hij maakt regelmatig van dergelijke fouten. Je kunt hem dan ook nauwelijks serieus nemen.

1 december 2010 om 13:16

Af en toe een bespreking, en?? Wat heeft dat met de infhoud te maken vriend? Derksen heeft meestal gewoon gelijk, en dat weet jij ook. Heeft meneer Derksen stout gepraat over jou clubje ofzo????

Als ik PSV was zou ik Michael in de winterstop halen als vervanger voor Afelay, dat is zeker voor PSV een leuke koop want hij is niet heel duur en ze kunnen hem dan goed gebruiken. en voor Michael is PSV toch een mooie opstap naar de iets betere clubs uit de premier league. En als laatste is het voor Utrecht mooi want die verdienen dan ook weer wat!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren