Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Nasri: 'Wij waren de beste ploeg, al had Manchester United een goed jaar'

Laatste update:

Samir Nasri heeft de fans van Arsenal gedeeltelijk gerust gesteld. Volgens de Britse (roddel)pers zou de Fransman al op het punt staan om zijn toekomst aan Manchester United te gaan verbinden, maar daar is volgens de speler zelf niks van waar. De aanvaller gaat er in principe vanuit ook komend seizoen in het Emirates Stadium te voetballen. “Ik wil laten zien dat ik geen eendagsvlieg ben”, zegt hij in het officiële Arsenal Magazine.

/

De 23-jarige technicus maakte op individueel vlak een uitstekend seizoen door en behoorde zelfs tot de genomineerden voor de titel speler van het jaar in Engeland. Een prima prestatie, maar voor Nasri nog lang niet genoeg. “Ik wil dit hoge niveau vasthouden”, stelt hij. “Ik moet zorgen dat ik nog consistenter word en hetzelfde kan laten zien als in de eerste helft van het afgelopen seizoen.”

Waarschijnlijk gebeurt dat ‘gewoon’ in het shirt van the Gunners. “Er valt weinig over te zeggen, behalve dat het eigenlijk allemaal geruchten zijn. Je moet niet luisteren naar alles wat er wordt gezegd en geschreven.” Het contract van Nasri loopt evenwel over een jaar af. “Ik heb eerder dit seizoen met de manager (Arsène Wenger, red.) gesproken en toen hebben we besloten om in de zomer verder te praten. Dat gaan we nu dus doen.”

Veelgehoorde kritiek is dat Arsenal al jaren niks meer wint en ook Nasri is dat gegeven niet vreemd. “Tuurlijk wil je wel eens iets gaan winnen. We hadden dit seizoen kampioen kunnen worden. Maar als je eerlijk bent: als de koppositie in de buurt kwam, ging het mis. In termen van talent denk ik dat wij de beste ploeg van de Premier League hadden. We speelden ook het beste voetbal. We waren de beste ploeg, ook al had Manchester United een goed jaar. Als er nog wat spelers bijkomen, weet ik zeker dat we prijzen gaan pakken.”

Arsenal pakt komend jaar een hoofdprijs

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik hoop dat Wenger een aantal spelers haalt die voor die laatste stap kunnen zorgen.
Maar het begint natuurlijk met e sterspelers te behouden en dit is een goed begin.
Nu Fabregas nog.

Team voor volgend seizoen.

17 juni 2011 om 16:11

Je wilt Fabregas behouden maar hij staat niet in je opstelling? Of is hij de 'f' naast van Persie?
Daarnaast zou Arsenal toch wel eens een fatsoenlijke keeper aan mogen schaffen. Je kunt mij niet wijs maken dat bijv. Stekelenburg niet beter is dan Fabianski

17 juni 2011 om 16:15

Sorry een foutje hij staat naast Van Persie. Ik weet dat je het raar zult vinden maar bij Spanje heeft hij vaak genoeg als een soort van schaduwspits naast Villa of Torres gestaan.

17 juni 2011 om 16:17

4-4-2 ?

Dat is toch niet des Gooners dacht ik zo.
Maar ja ze gaan toch weer niet leren van het verleden door weer eerst aanvallers binnen te hengelen i.p.v. eerst gewoon verdedigers te kopen. Eigenlijk moeten ze wachten met elke aanvaller en eerst wat goeie verdedigers contracteren.

17 juni 2011 om 16:21

Door Fabregas in de spits te zetten heb je een soort van 443.

Met 433 is het vaak mislukt dus waarom niet een keer iets anders proberen.

17 juni 2011 om 16:29

Fabregas heeft al een vrije rol achter van Persie. De buitenspelers zullen een wat offensievere rol krijgen dan dat jij hier beweerd. Zoals jij het dus zegt, blijft alles hetzelfde. Bij het drukzetten is Fabregas namelijk al de tweede spits.

Ik speel liever in een 4-3-3 omdat we tegen topclubs bewezen hebben hierin geweldig te kunnen voetballen. Ervaring ontbreekt echter, net als kwaliteit bij de wissels. Dit kan je veranderen door een aantal aankopen (zie mijn post).

17 juni 2011 om 16:30

Helaas mag je niet beginnen met 11 veldspelers + keeper.

17 juni 2011 om 16:33

Weet je eigenlijk wie eerste doelman word. Want iedereen denkt Szczesny maar volgens mij was Fabianski eerste keeper voor zijn blessure.

17 juni 2011 om 16:50

dat is wel een goede oplossing arsenal-th14,
wanneer het meet 4-3-3 mislukt, gewoon een extra middenvelder erbij knallen. Mislukt het dan nog, kan je altijd nog 4-4-4 proberen

17 juni 2011 om 17:23

Er is geen extra middenvelder dus ik weet niet waar je het over hebt.

17 juni 2011 om 18:01

Haha, dus spelen met een vliegende keep?

Het meeste talent en bij tijd en wijlen het beste voetbal kan ik me nog wel in vinden, de beste ploeg echt totaal niet. Manchester United is júist kampioen geworden omdat ze de beste ploeg hebben met een roulatiesysteem waarin zelfs de 'middelmatige' spelers goed meedraaien en er dus geen spelers zijn die buiten de boot vallen.

De beste ploeg staat aan het einde van de rit bovenaan, en dat waren jullie niet.

17 juni 2011 om 16:38

de meest constante ploeg. echt ehel goed was United ook niet, zie CL finale....

17 juni 2011 om 16:39

Precies hetzelfde als wat ik wou zeggen. Niet de beste ploeg, maar speelden soms het mooiste voetbal maar stonden aan het eind met lege handen. Dan mag je jezelf niet de beste ploeg noemen, want die pakken de prijzen.

nou dat lijkt er op dat hij gewon gaat bijtekenen, dat is mooi, en heel belangrijk

overigens ben ik het helemaal met zijn uitspraak eens.
het voetbal van man utd was kampioen onwaardig, op de counter, zekerheidjes op het middenveld.. bah daarvoor kijk ik geen voetbal

nee dan arsenal die spelen aanvallend voetbal en ook als dat een dag niet meteen lukt blijven ze het proberen. van hun wedstrijden kan ik echt genieten en met een paar goeie aankopen geef ik ze komend jaar grote kans op de titel

17 juni 2011 om 16:35

Birmingham speelde ook niet als een cup winaar zeker en toch wonnen ze die finale.

17 juni 2011 om 16:39

beter een carling cup, dan geen cup.... toch?

17 juni 2011 om 16:44

dat was leuk voor birmingham

ik ben geen glory hunter die voor een club is omdat ze vaak winnen (daarmee wil ik niet zeggen dat jij dat wel bent)
ik hou van mooi voetbal en arsenal geeft mij dat, prijzen zijn mooi maar ik geniet liever het hele jaar door dan van één groot feest aan het eind van het seizoen

17 juni 2011 om 16:44

Hij vergeet te zeggen dat de jaren onder henry speelde Arsenal ook counter voetbal ik denk dat het de beste bij Arsenal past de reactie voetbal wachten op foutjes van de tegenstander .Zo hebben ze jaren gespeeld ,want ook met aanvallend voetballen pakken ze geen prijzen ,mischien terug naar het oude systeem.maar aan andere kan met mooi voetbal wint arsenal ook gene rpijzen al betwijfel ik het zo genaamt mooi voetbal en om maar vervolgens keer op keer onder uit te gaan .maar in uitwedstrijden speelde Arsenal ook een draken van wedstrijden alleen dat beeld word geschetst alsof ze iedere wedstrijd mooi spelen, want dat is niet zo.

17 juni 2011 om 16:39

Je krijgt de kampioensbeker dan ook niet door het mooiste voetbal, maar op basis van het meest aantal punten! Als jij schoonheid wilt, moet jjij maar naar schoonspringen gaan kijken of iets dergelijks..

En het klopt niet dat Man Utd kampioen onwaardig voetbal speelt en op de counter, dan snap jij er blijkbaar geen ene drol van. In de thuiswedstrijden werd er gewoon aanvallend gespeeld en het heeft z'n vruchten afgeworpen, getuige het feit dat er slechts 1x gelijk werd gespeeld. De uitwedstrijden waren vaak niet best, maar er werd toch punten bij elkaar gesprokkeld op basis van winnaarsmentaliteit en nooit op te geven tot de laatste seconde. Daar kan Arsenal nog een puntje aan zuigen, 0-4 weggeven bwaha schandalig

Mooi voetbal is bovendien subjectief. Als jij 'tikken tot de 16 maar help ik weet geen oplossing' mooi voetbal vindt, dat mag, maar verkondig het dan niet als een feit en doe niet alsof dat de enige norm moet zijn!

17 juni 2011 om 16:52

op je teentjes getrapt chicharito?

dus ik mag niet van mooi voetbal houden? dat is gek maargoed...
ik keek alleen graag naar man utd als ik zin had in een middagdutje: tikkie breed, tikkie terug... en aan het eind had man utd gewonne met een paar counters, geweldig voor mensen die graag willen dan utd wint maar ik wil graag een mooie wedstrijd zien, en inmiddels ben ik er wel achter dat ik dat met man utd wel kan vergeten
als jij het wel leuk vind, veel plezier er mee
denk wel dat het de echte voetballiefhebbers een beetje gaat vervelen op den duur...

17 juni 2011 om 17:11

Mooi voetbal zonder resultaat is voor niemand leuk!

17 juni 2011 om 17:31

als je mooi voetbalt komt het resultaat van zelf

17 juni 2011 om 17:33

Gert-jan is weer is bezig hoor..

trouwens, alsof Arsenal zo geweldig speelde. Dat was echt niet het geval.

17 juni 2011 om 18:24

wel het mooiste een aanvallendste van de hele PL, dat kan je moeilijk ontkennen

17 juni 2011 om 19:03

Gert jan ik denk dat jij eerder op je teentjes bent getrapt, want wat chicharito zeg als je van mooi voetbal houd ga je naar Barcelona kijken en niet naar Arsenal. En United heeft zeker weten aanvallend gespeeld dit jaar, maar ja jij vind van niet, toch gek als je met Hernandez, Rooney, Valencia, en Nani in de basis start. Maarja het is altijd die afgunst richting United. En Nasri, je bent 4de geworden dit jaar, dus jullie hadden helemaal nergens recht op!

17 juni 2011 om 19:25

ooh 7 verdedigende spelers opstellen is aanvallend?...

arsenal speelt prachtig voetbal, kan utd nog wat van leren vroeger was het boring arsenal, nu is het boring man utd...
dus geen afgunst

17 juni 2011 om 20:01

Ik heb Arsenal ook het lelijkste voetbal van de PL zien spelen in een aantal wedstrijden. Bijvoorbeeld nadat ze 4-0 voorstonden tegen Newcastle. Dat voetbal van Arsenal was echt om te kotsen zo lelijk. 1 + 10 is 11/2 is 5.5 6+7 =13/2 =6,5

Maarja dat snap jij niet1

Als Arsenal de beste ploeg was dan waren ze nu wel kampioen. Punt. Nogal respectloos tegenover Manu, die zelfs de Champions League finale haalden, die het ''ook wel goed'' deden. Zeer ongepast Nasri!

Ach deze reacties horen we na elk falend seizoen: In principe hebben we met talent de beste ploeg, ja we speelden wel het beste voetbal van de competitie, met een paar aankopen kunnen we prijzen winnen, bla bla bla.
De beste ploeg staat bovenaan, punt.

Tijd dat er gewoon een frisse wind door Arsenal heen gaat met een nieuwe coach. Met alle respect voor Wenger maar hij pakt gewoon geen prijzen de laatste jaren, echte prijzen.
Tijd voor daden in plaats van woorden voor Arsenal.

Nou nou voetbal dat viel wel mee .tweede seizoen helft is er minder gevoetbald ze krijgen knullig goals tegen.het Begon in de c.l tegen Barca daar kregen ze een mentaal dreun ze wisten er niet mee om te gaan .mentaal zijn de Arsenal spelers onzettend zwak ze stralen geen winnaar mentaliteit uit ook hebben ze geen Uitstraling Arsenal is een timide ploeg dat word afgebelufd op fysiek kracht en worden ze al zo weg geblazen. En op basis van het hele plaatje heeft Arsenal het zak tot matig gedaan .Ze hebben niet het hele seizoen goed voetbal gespeeld want dat is larie koek .De beste ploeg is in mijn ogen manchester dat was de meeste constante ploeg van het hele seizoen

''maar als je eerlijk bent: als de koppositie in de buurt kwam, ging het mis. In termen van talent denk ik dat wij de beste ploeg van de Premier League hadden. We speelden ook het beste voetbal. We waren de beste ploeg, ook al had Manchester United een goed jaar. Als er nog wat spelers bijkomen, weet ik zeker dat we prijzen gaan pakken.”

Ja.. dat is al jaren het geval!

Wenger moet een mentalcoach aanschaffen die deze jongens voorbereid voor de momenten dat het er toe doet, want zelf kan hij het niet. Er moeten 2 hele goede spelers naar Arsenal gaan willen ze echt mee doen om de prijzen. Spelers die niet verzaken wanneer het er toe doet, maar spelers die juist die wedstrijden tegen Wigan, Bolton etc. kunnen beslissen. Hazard is iedereen denk ik wel mee eens. Samba voor de verdediging en dan nog een Hamsik zou mooi zijn.

Wens ze het aller beste, maar vrees dat Wenger weer met aankopen als Gervinho aankomt zetten, en dan staat dit stukje volgend jaar weer op VZ.

17 juni 2011 om 16:11

Als je een beetje naar de Ligue 1 kijkt weet je dat hij heel goed is.
Gervinho is echt een topper hoor hij zal het volgend seizoen zeker goed doen

Over Hazard heb je wel gelijk hij wilt naar Arsenal. Dus waar wacht Wenger op.

17 juni 2011 om 16:17

Gervinho zal leuk mee voetballen met Arsenal veel zal hij niet toevoegen .arsenal zijn ze goed in om net niet spelers te halen zo word je nooit kampioen .met alle respect als een speler als Gervinho voor Arsenal al een topper is wat wilt Arsenal dan bereiken helemaal niets.laat Arsenal nou echte toppers halen in plaats van halve spelers te halen die niet het top niveau hebben.als Arsenal zijn de zul je nooit groeien als je maar van de soort spelers blijft halen

Dit geeft me dan toch wel weer wat meer vertrouwen, ik hoop dat hij bijtekent. Is van groot belang voor Arsenal.

Er moeten vijf spelers aangetrokken worden, waarbij de volgende opties voor mij van goed genoeg niveau zijn:

cv: Samba/cahill
lb: Baines/marcelo
vm: l.diarra/viera
cm: Adam/parker
vleugelaanvaller: Hazard, Gervinho, Douglas Costa

Clichy, Arshavin, Denilson, Diaby, Rosicky, Bentner, Squillici en Almunia mogen wat mij betreft vertekken

17 juni 2011 om 16:18

Iedereen is wel Baines aan het roepen maar is hij echt zoveel beter als Clichy?

17 juni 2011 om 16:26

Clichy heeft ons enorm veel punten gekost door het opheffen van buitenspel en niet opletten. Baines is een uitstekende back met een goede mentaliteit

17 juni 2011 om 16:31

Ja Clichy verdedigt misschien minder als Baines maar zijn aanvalskwaliteiten zijn een klasse beter als die van hem.

17 juni 2011 om 16:41

Baines zijn linker is echt goed, Clichy kan alleen met zijn slechte been goed voorgeven

17 juni 2011 om 17:05

Ik heb Clichy überhaupt bijna nooit een goede voorzet zien geven

17 juni 2011 om 18:18

Check de 1-0 van Song tegen West Ham in de 88e minuut, thuiswedstrijd van het afgelopen seizoen. Weliswaar per ongeluk denk ik, maar schitterend neergelegd op Song die hem inkopt

17 juni 2011 om 19:28

Ik denk dat dat ook is waar PG op doelt, aangezien die voorzet met rechts was ; )

17 juni 2011 om 16:24

Ik ben ook nog steeds niet 100% overtuigd van die Poolse doelmannen. Ik zou gewoon een betrouwbare ervaren doelman halen.

17 juni 2011 om 16:27

Dan neem ik aan dat je de wedstrijden van Szsesny niet allemaal gezien hebt. Je kan niet van een keeper verwachten dat hij constant presteert en elke keeper maakt fouten, maar deze jongen presteert echt uitstekend.

17 juni 2011 om 17:25

Oneens. Hoeveel echte fouten heb jij vdsar zien maken de afgelopen seizoenen? 1 in 40 wedstrijden? Reina? Chech? Szsesny is een talent, maar heeft in plusminus 20 wedstrijden toch zeker 3 punten en de cupfinal verkwitst. Kampioen worden, kijk naar Man U, doe je met weinig fouten maken achterin.

17 juni 2011 om 17:40

Cech heeft vorig jaar genoeg fouten gemaakt, Reina ook soms en van der Sar pakt minder punten voor zijn ploeg.

Versta me niet verkeerd: deze doelmannen zijn nog beter dan Szsesny. De prioriteiten liggen echter niet bij een nieuwe doelman: de pool heeft zich allang bewezen als nummer 1

17 juni 2011 om 17:02

Ik weet niet hoor, maar die Cahill vind ik echt overschat. Ik heb veel liever Sakho. Op de plek van cvm zou ik ipv Vieira toch M'vila kiezen, al blijft De Rossi mij favoriet.

17 juni 2011 om 17:05

Ik hou het liever op Song, met Viera als wissel. Cahill heb ik erbij gezet omdat ze daar mee bezig zijn: ik zie het liefste Samba komen. Is ervaren, kan goed opboxen tegen die grote spitsen en rechtsbenig. Ik zou niet weten waarom je met twee linksbenige centrale verdedigers zou gaan spelen

17 juni 2011 om 17:20

Ach, zo veel teams spelen met twee rechtsbenige centrale verdedigers, dus dat hoeft geen verschil te maken.

Song vind ik gewoon veel te kort komen, in heel veel opzichten. Hij is alleen goed als zijn enige taak is om een man uit te schakelen en alle ballen op Fabregas te spelen. Als hij in dienst van Cesc speelt dus. Dus als Fabregas in vorm is, kan je Song zeker laten spelen, maar verder zou ik veel liever M´vila of De Rossi zien.

17 juni 2011 om 17:34

Hmm, ik ben duidelijk meer weg van Song dan jij. Maar goed, ik zou het toejuichen als Diarra komt. M'vila heb ik nooit zien spelen en de Rossi lijkt me te duur. Er word geinvesteerd, maar dat betekend niet dat er opeens 40 miljoen word uitgegeven aan een speler.

Als lees veel reacties van je over de italiaan, maar ik zou als ik jou was de Rossi gewoon vergeten

17 juni 2011 om 17:37

ja haha ik weet ook wel zeker dat De Rossi niet komt hoor, ik vind het alleen een prachtige speler voor dit Arsenal

M'vila is gewoon een beer. Onderschept veel ballen, intimideert a la Campbell en kan ook opbouwen. Lijkt een beetje op Vieira en op Diaby toen die nog goed was. Zo zonde van Diaby he. Die had echt de perfecte man op ons middenveld kunnen worden, maar op de een of andere manier komt het er maar niet uit. Echt eeuwig zonde, want die had pas echt de nieuwe Vieira kunnen worden.

17 juni 2011 om 17:43

Ik vind Messi ook wel een prachtige speler voor dit Arsenal, maar ja...

Diaby had het kunnen worden idd, maar heeft zijn krediet bij mij allang verspeelt. Er moet zoiezo een nieuwe VM komen, of het nou in de basis is of niet. Zeker gezien de Africa cup in de winter. Daarom moet of Coquilin of Frimpong wel bij de selectie blijven, om het verlies van Song in die maanden op te vangen. Ik kan zelf niet goed inschatten wie beter is, maar van Coquilin heb ik goede verhalen gehoord over zijn uitleenbeurt

17 juni 2011 om 18:16

Ja met Diaby ben ik ook al lang klaar, maar hij heeft echt geweldige wedstrijden gespeeld op die positie, waardoor ik het zo zonde vind dat het daarbij is gebleven.

Kwalitatief denk ik dat dit inderdaad de beste ploeg was! Alleen jammer genoeg waren ze niet constant genoeg als dat wel was gelukt waren ze waarschijnlijk bovenaan geëindigd. Ze hebben ook niet voor niets van united gewonnen. Ook al is dat geen geweldig argument, want ze hebben ook één keer verloren. United is uiteindelijk gewoon verdiend kampioen, maar er had meer ingezeten voor arsenal!

17 juni 2011 om 16:21

Constant presteren is ook ene kwaliteit. Net zo als presteren op de cruciale momenten.

Beide kwaliteiten heeft Arsenal niet;

Dus is Arsenal toch kwalitatief niet de beste ploeg.

17 juni 2011 om 18:14

Constant presteren is makkelijk als je alle doorslaggevende beslissingen mee krijgt.

17 juni 2011 om 19:14

Haha belachelijk. United was gewoon de beste dit seizoen en daarmee uit. Arsenal, Chelsea en de rest forceerden niets.

17 juni 2011 om 19:33

Wat is Calciopoli in het Engels?

Zal Utd dit seizoen ook elke lastige op Old Trafford H.webb toegewezen krijgen?

17 juni 2011 om 20:16

Jij kunt er echt niet over dat United al 5 jaar de betere is. Ha, en elk seizoen heeft Arsenal pech en United geluk. Je bent een komiek jij.

17 juni 2011 om 21:35

@ahmedhossam hoezo beide kwaliteiten niet?
Kwalitatief heeft arsenal een beter selectie dan elke andere bpl club dan ook!
Sowieso al beter dan die van manchester united en cheslsea? Ik weet niet welk team jij beter vindt?

18 juni 2011 om 11:50

Arsenal heeft niet de mentale kracht om te winnen op cruciale momenten en om constant te presteren.

Dan heb je dus minder kwaliteiten. Voetbalwedstrijden worden niet enkel op techniek beslist.

Momenteel is Man Utrd de beste, die werden niet voor niets kampioen. Arsenal slechts 4de, dan heb je gewoon een stuk minder kwaliteit.

18 juni 2011 om 11:55

@persiongooner

Stel dat Manu dan niet dat geluk had en laatste werd, dan was Arsenal nog slechts 3de.

Dus wat is nu je punt? Heeft iedereen geluk en Arsenal altijd pech?

Dit is nu precies de visie die Arsenal altijd zonder prijzen houd. Ze denken dat ze goed bezig zijn en dat ze puur door pech overal naast grijpen. Maar jullie missen gewoon net dat beetje extra om prijzen te pakken. Als je een hele wedstrijd combinatie voetbal speelt, met je verliest met 0-1 dan heb je niets aan dat getik gehad. Het is leuk om naar te kijken, dat zeker, ben er ook groot liefhebber van, maar het gaat uiteindelijk toch om de punten.

Manu is de beste....simpelweg omdat ze wat winnen....ik vraag mij af hoe lang men bij Arsenal nog genoegen gaat nemen met de ''jaarlijkse schoonheidsprijs''...(dat trouwens uit lucht bestaat en geen eremetaal)

Wat een onzin. De club die na 38 wedstrijden bovenaan staat is de beste. Als je nog 4e word, heb je niet eens recht van praten.

Het voetbal dat Arsenal laat zien is aantrekkelijker dan dat van Man U. Ik denk dat Arsenal volgend jaar eindelijk weer eens de titel pakt.

17 juni 2011 om 17:37

Ik vind Arsenal niet aantrekkelijker spelen dan United hoor.

17 juni 2011 om 17:39

De intentie van Arsenal is altijd aanvallen en snel spelen. Als je dit goed uitvoert speel je naar mijn mening aantrekkelijk voetbal.

17 juni 2011 om 17:53


@ Mextino
Arsenal voert het vaak niet goed uit. United probeert (vooral thuis) aanvallend te spelen en heeft hele mooie uitgevoerde counters.

17 juni 2011 om 18:13

Nee jij niet, maar het is wel zo.

17 juni 2011 om 18:36

hahaha komop zeg wat is dat nou, dat kan je niet voor iedereen bepalen. Ik heb het idee dat het meer iets is om zich achter te verschuilen. 'We zijn dan wel geen kampioen, maar we spelen wel het mooiste voetbal'.

17 juni 2011 om 18:41

Nee, Arsenal bestaat uit een zielig hoopje voetballers... maar er kan geen twijfel bestaan over het gegeven dat Arsenal over het hele seizoen aantrekkelijker heeft gespeeld dan Utd.

Zijn ook weinig mensen die een Lada prefereren boven een Aston Martin.

17 juni 2011 om 18:44

Arsenal bestaat uit een ploeg die voor de 3e plek of 4e plek mee kan doen. Dat is geen zielig hoopje voetballers.

17 juni 2011 om 18:51

Jawel, wel een zielig hoopje voetballers want wanneer ze Utd pijnlijke klappen kunnen uitdelen, weten ze het op kinderlijke wijze te verpesten. Het kampioenschap was zo dichtbij dit seizoen... en toch zo ver weg.

Ze moeten gewoon het maximaal aantal punten halen wanneer de zon schijnt en het gras fel groen is... dan maakt Arsenal een kans, want bij windkracht 3 haken ze al af.

17 juni 2011 om 20:13

Ik denk dat er wel mensen zijn die een werkende Lada preferen boven een kapotte totaal losse Aston Martin..

De Aston Martin ziet er mooi uit maar je hebt er geen reet aan...

18 juni 2011 om 02:20

En dan toch komen we weer bij het punt dat een Astom Maritn wel degelijk mooier is dan een Lada. Weliswaar niet functioneler of beter, maar mooier

Arsenal is al jaren bij vlagen de beste ploeg.

Maar prijzen pakken doe je niet alleen door incidenteel geweldig voetbal te spelen.

Arsenal komt gewoon te moeilijk tot scoren, zeker als van Persie niet fit is.

Buiten dit laat Arsenal het veel te vaak afweten als het erop aan komt. Zelfs in de League cup finale tegen het bescheiden Birmingham lukte het niet. Op den duur kun je dit niet meer op pech alleen steken, Arsenal mist gewoon kwaliteiten. Niet de kwaliteiten om te kunnen voetballen, want dat kunnen ze, maar wel de mentale kracht om echt prijzen te pakken en te presteren als het erop aankomt.

Man Utd bijvoorbeeld heeft niet de beste selectie die ze ooit gehad hebben; maar die hebben wel die kwaliteit. Een speler als Scholes bijvoorbeeld was wel oud, maar wist wel wat er nodig was om wedstrijden te winnen. Niet voor niets wilde Fergy graag dat Scholes nog een jaar door zou gaan.

Arsenal heeft gewoon te weinig mentale kracht om de voetbalkwaliteiten om te zetten naar prijzen of net te weinig voetbalkwaliteiten om de mentale zwakte te compenseren.

17 juni 2011 om 17:48

Bullshit. Arsenal speelt het mooiste voetbal, maar zijn zeker niet de beste ploeg. Elk jaar zijn er weer smoesjes. Het wordt tijd dat Wenger namen gaat kopen ipv talenten. Dan zal Arsenal gemakkelijker een prijs winnen.

18 juni 2011 om 11:48

Waar zeg je bullshit en zeg je daarna dat ik gelijk heb.

@2801gunner

Een CM is niet echt nodig, daar hebben ze Fabregas en Wilshere al voor, en als het echt moet ook Diaby(ben ik geen fan van overigens). Arshavin mag ook blijven, een nuttige speler, alleen is het jammer dat hij het grootste deel van de wedstrijd onzichtbaar is.

Ik vindt Arsenal een leuke club met goede voetballers. Zoals Ahmedhossam al zei vind ik ook dat Arsenal pecht heeft en te moeilijk scoort. Van Persie scoort wel veel maar dan heb je naast hem ook een goede voetballer nodig. Gervinho gaat Arsenal wel versterken maar als het geld ervoor is lijkt Forlan mij een goede aanvaller. Forlan is beweeglijk, scoort makkelijk en heeft veel ervaring. Jonge spelers als Jack Wilshere kunnen wel zo'n speler gebruiken, hij is mentaal ook erg sterk.

Al ben je de beste ploeg, daar krijg je geen beker voor. Arsenal moet gewoon prijzen pakken punt uit. Dan tel ik de Emirates Cup uiteraard niet mee.

als je 4de bent geworden vind ik niet dat je kan zeggen dat je de beste ploeg van het jaar bent.

17 juni 2011 om 16:57

Nee, idd, daarvoor kwamen ze gewoon te kort. Met een paar gerichte aankopen zou Arsenal wel mee kunnen doen om de titel. Naast Gervinho een goede keeper (stekelenburg?), rechter centrale verdediger(shawcross?) en een bikkel op het middenveld en je hebt gewoon een erg goede selectie.

17 juni 2011 om 17:31

Shawcross? Weet je dat wel zeker?

17 juni 2011 om 19:13

Het is een suggestie, misschien daarvoor in de plaats Cahill of Samba Het is wel duidelijk dat er op de aangegeven plaatsen versterkingen moeten worden gezocht.

Misschien moeten jullie in plaats van de beste ploeg, eens de ploeg met de beste resultaten worden. Want daar zijn jullie al een hele lange tijd niet in geslaagd...

Nasri heeft gelijk hierin en goed om te horen dat alle spelers van Arsenal op dezelfde lijn zitten dat er versterking moet komen om de laatste stap te maken om bovenaan te kunnen blijven wanneer het nodig is.

Ik ben benieuwd wat Arsenal zal gaan kopen om het nu wel tot een goed einde te brengen.
Arsenal zal mensen nodig hebben die achterin niet in paniek raken aan het einde van de seizoen.
Aanvallend zit steekt het zeker goed in elkaar. Misschien inderdaad Gervinho van Lille erbij. Een uitstekende speler die veel doelpunten mee zal pakken.
Achterin heeft Arsenal gewoon een type Terry, Vidic nodig.

Haha, beste ploeg. Geen prijzen gewonnen, 4de geëindigt en dik onder United. Waar is het bewijs van de beste ploeg? 2x verloren van United ook nog, nee United was veel beter dit seizoen, net als City en Chelsea!

17 juni 2011 om 17:54

Qua voetbal vond ik Arsenal wel het beste, maar zoals al eerder is aangegeven in dit topic: daar koop je niks voor. United heeft bij vlagen leuk voetbal laten zien maar het was vooral de zekerheid waarmee de red devils iedere wedstrijd naar zich toe trokken, wat opzich ook een kunst is. Verschil tussen United en arsenal: Op cruciale momenten de wedstrijd, en vooral de drie punten naar je toe trekken.
Het is ongelofelijk hoe United na iedere transferperiode toch de minst spectaculaire aankopen doet, en in vergelijking met Arsenal een minder middenveld en aanval heeft. terwijl er wel een team staat wat ieder seizoen toch een prijs pakt. Erg knap.

Ook volgend jaar zal Arsenal geen kampioen worden. Als je elke speler punten zou moeten geven, zouden ze gemiddeld gewoon een niveau lager uit komen dan Chelsea en Man Utd (en eigenlijk ook Man City). Ook is de selectie van Arsenal niet breed genoeg. Iedereen vindt ze voetballend wel zo geweldig, maar dat valt wat mij betreft wel mee. Alsof United niet kan combineren? Dan kan je zeggen dat United dat maar bij flagen doet, maar dat doet Arsenal ook maar bij flagen hoor. Ik heb ook genoeg slechte wedstrijden van Arsenal gezien. United was trouwens vooral slecht buiten eigen huis want op Old Trafford werd 18 keer gewonnen en 1 keer gelijk gespeeld en er werd zat gescoord. Een ploeg die voetballend wel beter is, is Barcelona. Dat hebben we allemaal kunnen zien. Maar Ferguson wil de uitdaging aan gaan om nog beter te worden dan Barcelona en het zou prachtig zijn als dat ooit nog is lukt. Ik vind het een beetje raar dat Nasri dit zegt als hij met Arsenal 4e is geëindigd..

17 juni 2011 om 18:12

Jullie hebben geen enkele uitwedstrijd goed gespeeld, echt geen enkele... en het aantal thuiswedstrijden die jullie goed gespeeld hebben zijn ook op 1 hand te tellen. Arsenal thuis, Blackburn thuis, Sunderland thuis (dacht ik)... en verder?

Dat de selecties van de andere clubs beter zijn, ben ik het wel mee eens. Met de nadruk op selectie. Maar dat mag ook wel als je het uitgavepatroon naast elkaar legt. Het lijkt me echt fijn om een spits van 40 miljoen op de bank te houden net als die andere bankspelers die rond de 20 miljoen gekost hebben. Heerlijk.

17 juni 2011 om 19:18

En toch zijn we kampioen geworden . Ons beleid is veel beter, wij kopen dan wel duurdere spelers maar het resultaat is veel beter.

17 juni 2011 om 19:28

Nee, niet beter, jullie zijn gewoon rijker. Het beleid van Ajax is toch ook niet beter dan van Heracles omdat Ajax betere resultaten boekt?

Overigens spreken de financiële cijfers niet echt in het voordeel van Man Utd. Geruchten dat het trainingscomplex verkocht moet worden als ze op deze voet verder gaan zijn niet geheel uit de lucht gegrepen. Maar ach, trainen kan ook wel op een weiland.

17 juni 2011 om 20:12

Tegen Chelsea hebben wij goed gespeeld en in de CL ook verschillende tegenstanders. Vind jij dat Arsenal in een wedstrijd zoals tegen Newcastle mooi speelt?

Of vind jij tot de 4-0 een 9 en daarna een 1 dus een 5?

17 juni 2011 om 20:13

Ja Ajax met Heracles vergelijken. United en Arsenal zijn grootmachten. Ja we zijn rijker, maar jullie kunnen Fabregas toch verkopen en daarvan spelers halen. Jullie hebben ook een splinternieuw stadion, dus rijk zijn jullie sowieso.

18 juni 2011 om 02:22

Min of meer zijn wij arm vanwege het nieuwe stadion; ken je feiten. Nu het stadion is betaald zijn we inderdaad weer rijk.

Je kon in teveel matchen het aantal echte kansen op één hand tellen. Misschien mooier dan United, maar niet beter. En dat is wat telt.

Ik vind dat Manchester United ook gewoon een betere ploeg heeft en bovendien een ploeg die elkaar perfect aanvult en een prachtige mentaliteit heeft. De beste ploeg van Engeland is kampioen geworden. Arsenal is natuurlijk een ploeg met ook veel kwaliteiten maar ik schat Manchester United toch iets hoger in.

Altijd zulke loze kreten van spelers als ze dit roepen na wederom een mislukt seizoen.
United heeft jullie gewoon afgetroefd en we moeten zeker onze ogen sluiten voor de wedstrijden tegen bijvoorbeeld Stoke City? De Beste ploeg is vaak de meest constante ploeg, ofterwijl diegene die op het einde van de rit aan kop staat.

Ik denk niet dat Arsenal volgend jaar prijzen pakt, in eigen competitie vind ik Chelsea and Man Utd veel beter wanneer die zoals normaal gesproken spelen. Chelsea is denk ik en hoop ik het slechte seizoen al te boven gekomen, Man Útd zit altijd in de top 2 van Engeland, en Man City kan ook wel voor een stunt zorgen, daarnaast heb je nog andere clubs die erg goed zijn.

Je zou toch denken dat de beste ploeg altijd die club is die kampioen is geworden? Arsenal is dat dus niet.

Hahaha, jij wel Nasri. Man die gast heeft de middelbare school ook niet afgemaakt. Wat een domkop. Als je creativiteit heb zonder intelligentie zal je het nooit redden. Dat is misschien het lot van Nasri.

Het beste team eindigt niet vierde met twaalf punten achterstand op de nummer 1... Blackpool speelde ook leuker voetbal dan Arsenal maar is alsnog gedegradeerd.

Ik snap die verheerlijking niet, voor elke minuut mooi voetbal heeft Arsenal een minuut lelijk voetbal gespeeld. United heeft gewoon middelmatig gevoetbald. Het was niet altijd lelijk, soms zelfs erg leuk. Tegen Schalke, Blackburn, Chelsea was het zelfs heel goed. Daarnaast hebben wij het mooiste doelpunt van het decenia gemaakt en één keer de goden van barca uitgetikt.

Het was een heerlijk seizoen en we waren de één na beste!

arsenal was niet de beste ploeg maar misschien wel degene met het leukste spel.

Constantheid speelt ook mee in de beoordeling van een ploeg. Arsenal was vaak zelf tijdens een wedstrijd niet constant en kon vaak een wedstrijd, waarin ze bij vlagen beter waren dan de tegenstander niet bij machte om die winnend af te sluiten. Dat betekent dus ook een gebrek aan winnaarsmentaliteit en dat is ook een kwaliteit die meespeelt in de beoordeling van een ploeg. Dus was Arsenal niet de beste ploeg en piesen ze wederom nast het potje. En dat zal niet veranderen zolang Wenger aan het roer staat. Hij kan er op de één of andere manier geen winners van maken. En dat terwijl ze bij vlagen wel het mooiste voetbal van Engeland spelen. Maar ja, daar win je tegenwoordig geen prijs voor.

Wat ben je met schoon voetbal als je geen prijzen haalt? Niks.
Wanneer gaan de Gunners eens de CL winnen? 16jaar dezelfde coach en nog niet gewonnen what a shame.

The Gunners zouden Lass Diarra,hazard,baines kopen.
Verkopen Rosicky, Cesc (naar Barca).
Een mental coach en personal trainer sportspecific training hebben ze nodig

?
Sagna
Eboue
Vermaelen
Baines
Walcott
Wilshere
Lass Diarra
Hazard
Van Persie
Chamakh

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren