Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Catalaans burgemeester geeft Arsenal veeg uit de pan om Fàbregas

Laatste update:
/

Xavi, Andrés Iniesta, David Villa, Dani Alves; zij en vele anderen spraken zich al uit over de gehoopte komst van Cesc Fàbregas naar Barcelona. De middenvelder verliet de Catalaanse club in zijn jeugdjaren op legale wijze voor Arsenal, maar steeds meer Barcelona-gezinden spreken harde woorden over de onwillige houding van Arsène Wenger om Fab te laten gaan. Nu voegt zelfs een burgemeester uit Catalonië zich in het rijtje.

Estanislau Fors i García, de eerste burger van het Catalaanse dorp Arenys de Mar, spreekt van een heuse 'kidnap' door Arsenal. Fàbregas groeide op in zijn dorp en maakte er zelf nooit een geheim van graag eens in Camp Nou terug te keren. Volgens Fors i García moet het er ook maar eens van komen. “We willen dat hij nú komt, hij ervaart een kidnap”, schampert de burgervader in Sport.

“Als de Engelsen zulke nobele mensen zijn, moeten ze zich ook fatsoenlijk gedragen. Wenger moet stoppen met de joker uit te hangen, want daar raakt iedereen gedesoriënteerd door.” Barcelona probeerde twee jaar geleden Fàbregas al terug te halen, maar dat lukte niet. Vorig jaar strandden nieuwe pogingen ook; deze zomer ziet het ernaar uit dat Wenger de middenvelder weer niet laat gaan.

Als Arsenal Cesc Fàbregas niet wil verkopen, is dat haar goed recht

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
15 juli 2011 om 20:15

Ja, ik snap alleen niet dat niemand zich richt op degene die hier achter zit. De heer Fabregas ging zelf van Barcelona naar Arsenal en tekende daar meerdere lange contracten. De enige die ervoor gezorgd heeft dat hij Barcelona verliet was hij zelf. Nu dus niet miepen en je contract uitdienen jongen. Bij deze ploeg kan je ook nog eens belangrijk zijn terwijl je bij Barca alle belangrijke wedstrijden op de bank zal zitten.

15 juli 2011 om 20:37

jaa idd.. met concurrenten Iniesta en Xavi is de kans klein dat Fabregas in de basis komt.. trouwens,, ik ben hier net nieuw en ik vroeg me af waar die duimpjes voor zijn ?

15 juli 2011 om 21:50

Die duimpjes zijn voor een goede reactie of een slechte reactie. Als je vindt dat iemand een goede reactie geeft kan je dat aangeven door een ´´duimpje omhoog´´ te doen.

On: Inderdaad, de soap gaat door. Blijkbaar is het zo belangrijk voor de Barca fans dat Fabregas komt, dat zelfs een totale buitenstaander als de burgemeester er zich mee gaat bemoeien. Wij voetbalvolgers weten dat Fabregas zich daar echt niet 1, 2, 3 in de basis speelt.

15 juli 2011 om 22:20

dankjee,, maar heeft het nog meerwaarde die duimpjes ?? of is dat voor de sier ??

16 juli 2011 om 18:11

Hahah terechte vraag. De waarde van die duimpjes bepaalt iedereen voor zichzelf. Net als het complimenten/puntensysteem. Er zijn mensen die een harde plasser krijgen van een vol groen balkje. Maar voor de site zelf heeft het nauwelijks meerwaarde. Het enige nuttige ervan is dat in een lange discussie je soms alleen de betere reacties wil lezen./ Als daar een compliment aan wordt gegeven die reacties makkelijk te herkennen zijn als je naar beneden scrolt. Het zou nog handiger zijn als je de reacties zou kunnen sorteren.

On: Die man heeft niks beters te doen? Laat Wenger niet horen dat hij Engelsman genoemd wordt. Wat een gezwets. Als Cesc wil gaan. Kan dat nadat zijn contract is afgelopen, anders pech gehad of Barca moet dik en dik gaan betalen.

O my god als de burgemeester zich ermee gaat bemoeien is het wel heel erg triest gesteld zeg. Man o man wat een gejank gewoon betalen en dan is er niks aan de hand. Haha wat nog triest is dat waarschijnlijk de barca supporters weer gaan ontkennen dat dit langzamerhand niet triest begint te worden.

15 juli 2011 om 18:41

Barcelona supporters ontkennen altijd.daarom worden ze ook gezien als de zogezegd ''lieve ploeg die nooit iets kwaad doet''.my ass!

Nu wil ik geen oordeel vellen over Catalanen maar ze komen maar over als een grote bende jankerds. Zelfs de spelers die daar wonen zoals een Alves beginnen die trekjes over de pakken. Ik word gewoon strontmoe van dat hele verhaal rond Cesc Fabregas. Als Barca hem wil moeten ze gewoon enorm veel geld geven en niet in de media praatjes verkopen van Cesc behoort tot Barca blabla. Het is simpel: Als Barca een goed hoog bedrag betaalt krijgen ze hem, anders is het vaarwel. Door zulke uitspraken zou ik als eigenaar van Arsenal alleen nog maar een schepje er bovenop doen en iets extra's vragen of hem zelfs aan een andere club verkopen, dan hebben zij helemaal niets.

15 juli 2011 om 18:37

En darbij verlengt de zoon van catalonie ook nog eens zijn contract bij arsenal.
sanches was trouwens 35mil waard volgens barca en hun eigen zoon maar 30?
kan zo wel doorgaan maar heeft geen zin.
reactie zal zo ook wel weer verwijderd worden maargoed

15 juli 2011 om 18:38

Idd wordt er wel gek van. Zo smerig hoe zij hier omgaan. Ze maken Cesc helemaal gek en proberen zo ook de prijs omlaag te halen.

En zie je niet een beetje een vergelijkenis hoe barca als team speelt, dat gezeur op het veld, dat sneaky gedrag en die schwalbes. En nou dit, wat zijn het een stel trieste gasten daar zeg.

Dat is wat ik ervan vind.

15 juli 2011 om 18:55

Ik ben zelf ook voor Barca hoor maar wat doen die andere Barcelona supporters hier arrogant zeg.. het gaat in zijn reactie helemaal niet om vorig seizoen en hij heeft totaal gelijk. onze spelers moeten Fabregas en Arsenal met rust laten en Rosell moet gewoon een eerlijk bedrag neerleggen. Cesc is 60 Miljoen waard en we hebben nog mazzel dat er minder gevraagd word. en het is waar dat Barca veel schwalbes maakt en ongelooflijk zeurt bij de scheids maar Real doet dit ook maar maken in plaats van schwalbes kneiterharde overtredingen.

-------------------------
Ik wilde nog even toevoegen dat ze ook gewoon kunnen winnen zonder die nare gewoontes en ben dan ook erg teleurgesteld dat ze het nodig denken te hebben

15 juli 2011 om 19:11

@gazhims3lv

Het is vrij grappig wanneer jij zegt dat hij ''60 miljoen waard is''. Ten eerste zijn er geen diensten in de voetbalwereld die ''60 miljoen waard zijn''. Ten tweede, hoe kom je überhaupt op 60 miljoen voor Fabregas? Arsenal wil volgens mij zo'n 40 45 miljoen, wat al te veel is eigenlijk en dan kom jij met je 60 miljoen?
Bovendien moet je eerlijk zijn en merken dat Barca alleen tegen Real Madrid zeurde tegen de scheids, maar dat krijg je ook als je tegen een stelletje houthakkers speelt. Schande dat je een groen hebt gekregen van niemand anders dan een gefrustreerde Real fan waarschijnlijk.

15 juli 2011 om 19:15

@armenchik

Die groen randje heeft hij van mij waarom?
Omdat hij teminste durft toe te geven waar Barcelona op dit moment mee bezig is en ik vind dat er zeker 50 a 60 voor Fabregas gevraagd kan worden, want het is 1 van de beste middenvelders van de wereld. En ik ben geen gefrustreerde Real fan. Kan je alleen maar beledigen? Zielig

15 juli 2011 om 19:21

@ crazylegs

ik quote:

''en zie je niet een beetje een vergelijkenis hoe barca als team speelt, dat gezeur op het veld, dat sneaky gedrag en die schwalbes. En nou dit, wat zijn het een stel trieste gasten daar zeg.''

Volgens mij begint hij hier zelf over Barca, dat el guaje dan een reactie geeft is zijn volste recht, maar dan moet je hem niet ervan beschuldigen dat hij begint over Barca, want dat is toch echt sociofan

Dat is dus het eerst incorrecte gedeelte van die post dat jij een groen randje hebt gegeven. Het tweede incorrecte gedeelte is dat hij 60 miljoen waard is. Kom op man, 60 miljoen, weet je zelf waar je het over hebt. Ten eerste is dat niet eens marktconform, ten tweede is dat niet eens de vraagprijs( wat uiteraard boven marktconform ligt). Daarom moet hij geen groen randje krijgen.

Trouwens ten derde, iedereen zegt wel dat Barca zeurt bij de scheids etc. maar wat moet je anders als je tegen een stelletje houthakkers speelt zoals Real. In de finale bijvoorbeeld tegen Manchester United hoefde er niet gezeurd te worden, omdat er geen stelletje houthakkers op het veld waren. Wanneer je ziet dat je spelers geschopt worden en de scheids doet daar niks aan, geloof me dan ga jij ook verhaal halen bij de scheids.

15 juli 2011 om 19:27

Ik vind de beste speler van een engelse topploeg 60 Miljoen waard ja.. mag het. Ronaldo was toch ook 94 miljoen 'waard'.

Fabregas is ook vele malen beter dan Kaka, die ook 65 miljoen 'waard' was. Mensen begrijpen gewoon niet dat dit na Xavi en Iniesta de beste middenvelder van de wereld is(behalve in wedstrijden tegen Barca waar die zich als een mietje opstelt) In deze tijden is niets marktconform dus daarom noem ik bedragen van rond de 60 miljoen ja en zeker als Ganso/neymar 40-50 Miljoen moeten opleveren en Hulk en Falcao ook rond die bedragen.

15 juli 2011 om 19:31

Als er 94 miljoen word betaalt voor op dat moment de beste speler dan kan er heus wel tussen de 50 a 60 miljoen op de toonbank gelegd worden. Ik vind het nog schappelijk dat Arsenal er 45 miljoen voor vraagt. En ik vind het helemaal netjes van Arsenal dat ze alleen maar met Barcelona in contact willen komen voor Fabregas, want dat is Fabregas zijn wens. Hebben jullie dat niet ja dan heb je pech en ga dan niet lopen zeuren als Barcelona spelers voorzitters en nu zelfs de burgemeester.

En wat is er mis met een groen randje voor een objectieve Barca - fan.
Je ziet ze niet vaak hoor. Hij heeft gewoon gelijk als het gaat om schwalbes en kaarten naaien. Je wil dat toch niet ontkennen he? Dat Real houthakkers zijn heb ik altijd al gezegd in mijn vorige posts bij de El Dramatico's.

En ja Barca zeurde niet bij de scheids om kaarten in de finale. Ja Real speelde ook niet als houthakkers tegen Tottenham of Lyon. Wat is hiermee je punt en wat wil je hiermee bereiken? Ik geef makkelijk toe dat Real fout zat, maar dat zat Barca toch ook?

15 juli 2011 om 19:57

Mijn punt hiermee is dat Barca gedwongen werd om bij de scheids te zeuren, aangezien Real als een stelletje houthakkers speelde. Als je spelers worden getrapt, dan ga je wel verhaal halen bij de scheids. Jouw vergelijking is bovendien incorrect. Barca speelde zo omdat Real als een stelletje houthakkkers speelde, ze werden dus gedwongen om zo te spelen. Real werd niet gedwongen om zo te spelen tegen Lyon. Als je vergelijkingen maakt, probeer ze alstublieft wel goed te maken.

15 juli 2011 om 20:02

Dat Barca altijd zeurt bij de scheids is onzin, iedereen praat elkaar maar na. Als je elke wedstrijd van Barca ziet dan weet je wel beter. Gewoon geen aandacht aan besteden.

15 juli 2011 om 20:15

@armenchik

heb je de wedstrijd tegen thuis tegen Arsenal gezien? Toen waren ze ook veel bezig met de scheids, schwalbes maken, noem nu een naam die eruit sprong : Mascherano! Bah Bah. Was echt niet om aan te zien. Barca kan goed voetballen, ze zijn gewoon de beste, maar waarom dan zo gaan janken bij de scheids als je weet, we winnen waarschijnlijk dit jaar weer alles.

15 juli 2011 om 23:18

Het is zeker triest van de burgemeester.. Ik irriteer me enorm..

maar de vergelijking met 'hoe het team speelt' + sneaky gedrag??
Je bedoelt Adebayor + Ramos + Albiol, in de enige wedstrijd waar het resulteerde in iets positiefs voor Real? ja, dat sneaky gedrag klopt ja...

-zucht-

let it go man..

15 juli 2011 om 23:47

ik lees het al niet meer. lekker laten doen. ik zie wel of hij komt naar barca of niet. en volkeren ten zuiden zijn meer emotioneel, laat ze lekker.

als je je hier druk om gaat maken, hoe moet het dan als het echt eens ergens over gaat....?

Volgens mij is Cesc natuurlijk altijd zelf nog de verbintenis met Arsenal aangegaan. Ik vind dit een smerige roddelkwestie worden. Net als toentertijd met Madrid. Ik begrijp dat Spanjaarden iets minder nuchter reageren dan wij Nederlanders, maar ze hebben dit zo niet nodig. Sterker nog, dit wekt juist wrevel op.

Haha die catalanen zijn niet goed bij hun hoofd. Wat denken ze wel niet, dat ze alles mogen roepen wat ze willen en zodra iemand anders iets roept dan is het meteen niet goed. Het is gewoon schandalig hoe barca en de spelers etc hiermee omgaan. Laat dit over aan de clubs, punt. En als Cesc graag naar Barca wil, dan moet hij gaan dan moet barca niet zo zielig doen en die gevraagde bedrag neer tellen. Wordt een beetje misselijk van die smerige spelletjes van die catalanen.

15 juli 2011 om 18:39

daarom zijn wij ook de koopclub heb wij betalen teveel voor spelers etc..
njah wij betalen in iedergeval blijkt nu maar weer.
veel huilen en zeuren maar een fatsoendelijk bod ho'maar

En de campagne: 'breng Fabregas het hoofd op hol' gaat door!
Wederom spelen de Catalanen vies spel om hun zin te krijgen met een werkelijk schandelijk bod van 29 miljoen euro. Fabregas heeft zijn kunnen allang bewezen en dit maakt hem nu eenmaal een speler die meer waard is dan een Sanchez!

Barca, dokken of oprotten.

15 juli 2011 om 18:49

Meer waard dan Sanchez ? Sanchez is ten eerste jonger. en gaat een prachtige toekomst tege moet. Barca betaalt 40 miljoen voor Sanchez omdat Chelsea en City onderanderen al een bod van 35 Miljoen op hem hadden gedaan.sanchez speelt de pannen van het dak bij Chili en udinese . dus het valt meer te zien wie jij beter vind ?. ik denk dat Barca Sanchez wel beter vind anders gingen ze niet eerst voor hem.. en Fabregas WIL weg. het is niet zo dat fabregas graag zou blijven. hij wil absoluut weg en dat snap ik ook'. Fabregas wil prijzen winnen. en met arsenal zal dat de eerste 3 jaar zeker niet lukken.

15 juli 2011 om 19:07

Fabregas is uit 1987, Sanchez is uit 1988.. Fabregas is een middenvelder en Sanchez een Aanvaller. Middenvelders gaan langer mee. En ze vinden hem niet beter maar ze kunnen Fabregas gewoonweg neit krijgen. Fabregas wil niet weg, hij gaat namelijk bijtekenen. Fabregas houd ook van Arsenal en dat is de harde realiteit

15 juli 2011 om 19:13

je zegt het omgekeerd vriend Fabregas is uit 1988 en Sanchez uit 1987 zoek het maar op'. en Fabregas is onnodig en krijgt normaal toch geen basisplaats. Sanchez normaal wel.' en Fabregas wil wel weg' ken je feiten.

15 juli 2011 om 19:21

gazhims3lv heeft het wel goed hoor misschien beter opzoeken?
En fabregas kan best een basisplaats krijgen op de plek van iniesta en dan hem voor pedro erin doen.

15 juli 2011 om 19:25

ja inderdaad. fout gelezen Sorry daarvoor.maar wat ga je dan met Sanchez doen ? nee ik denk egt niet dat er plaats voor Fabregas is in het team van Guardiola. en Barca heeft al een opvolger voor Xavi. Thiago.

15 juli 2011 om 19:34

Eerst zeg je dat Sanchez jonger is en dan opeens zeg je dat Fabregas een jaar later is geboren.. tuurlijk jongen.

heen artikel uit de Telegraaf van 2 maanden terug staan quotes in dat Cesc heeft gezegd dat hij niet weg wil. daarbij schijnt Barca vorig jaar nog om en nabij de 60 miljoen te hebben geboden, dit werd afgewezen door Arsenal. Ken je feiten

Daarbij kan Fabregas makkelijk verdedigend, wat hij vaak genoeg doet bij Arsenal samen met Song en ik zie hem niet als vervanger van Xavi alhoewel hij daar wel kan. daarbij vind ik de mentaliteit van Thiago niet helemaal top en moet hij eerst even een jaartje uitgeleend worden om ervaring op te doen.

15 juli 2011 om 19:48

als Fabregas helemaal niet weg wil; waarom zijn ze dan aan het ruzie'n over hem ? denk eens na.. Fabregas wild 100% zeker weg. hij zou zelf geld willen bij leggen om zijn 'droomtransfer' waar te maken. ' en Busquets is verdedigend veel beter dan Fabregas.. als je met Fabregas -xavi - Iniesta in het middenveeld speelt zorgt dat voor problemen dat is logish.

Menen ze dit nou? Zitten dit soort vieze spelletjes in het Catalaanse bloed ofzo? Is dat het Barcelona Dna? Vieze spelletjes kunnen spelen.

Laat dit alsjeblieft met rust. Fabregas heeft er zelf toch ook voor gekozen, dus dat kidnap slaat al helemaal nergens op. Wat een drama, er moet echt een eind aankomen. Ongelofelijk gezeur van de Barcakant. Arsenal moet gewoon duidelijker optreden zoals Tottenham in het geval van Modric doet. Die zijn resoluut en duidelijk; hij zal niet vertrekken.

Wat denkt die man wel niet ? Hij beslist niet over de transfers van Barcalona. Arsenal en Barca zoeken dit zelf wel uit , daar hebben ze de hulp van deze man , Xavi , Valdes en zelfs Iniesta niet voor nodig. Iedereen bemoeit zich hiermee, hoe graag ze Cesc willen hebben , maar als Barca hem zo graag wil hebben , laat ze een fatsoenlijk bod neerleggen bij Arsenal. Een bod van min. 40 miljoen. Met een bod van 30 miljoen krijg je onze Captain niet weg uit Londen.

Omg dit is echt een schande. Barca wil 1 van de beste middevelders ter wereld kopen maar wil niet veel betalen. Wie is er nou onfatsoenlijk?
Als ik Arsenal was zou ik een statement maken. Zijn prijs is NU 40 miljoen, en voor iedere mening die hierover door een barca-speler of zelfs catelaan geuit wordt komt er een half miljoen bij. Dan kost hij volgende week 50 en volgend jaar 100 miljoen

15 juli 2011 om 18:40

denk niet tot ze uhm dan voor 100 krijgen eerlijk gezegd

Ik had gedacht dat een burgemeester wel meer verstand zou hebben. Waarom hij zich ermee bemoeit is mij ook een raadsel. Laat Barca nou het gevraagde bedrag betalen, dan is het ook klaar.

Edit: Hoe kan 21 het niet eens zijn met de poll. Het is niet eens een kwestie van een mening, het is gewoon het recht van Arsenal.

Barca wil Fabregas voor 35 miljoen overnemen, natuurlijk werkt Wenger daar niet aan mee. Barca moet gewoon een marktconform bod doen. Als ze voor Dani Alves als 40 miljoen betalen dan moet Fabregas zeker meer waard zijn. Fabregas is de aanvoerder van Arsenal daar moet barcelona minstens 50 miljoen voorbetalen en dat is naar mijn mening als nog een koopje voor iemand met zijn kwaliteiten gezien zijn leeftijd.

15 juli 2011 om 20:19

Maarja ik vraag me eigenlijk wel af of het veel boeit voor Wenger voor hoeveel Fabregas verkocht wordt, al is het 60 miljoen bijvoorbeeld. Wenger gaat het toch niet besteden om versterkingen te halen. Die man is zo koppig als maar wat.

Dit soort mensen kunnen mij zo irriteren. Hou je er gewoon buiten, al helemaal met dit soort onzin. Sinds waneer is iemand aan zijn contract houden een kidnap!!! populistische imbiciel...

15 juli 2011 om 18:45

Ik begrijp precies wat je bedoeld, maar inplaats van je eraan te irriteren, kun je beter proberen er de humor maar van in te zien. Dat een burgemeester zich laat verleiden tot dit soort domme uitspraken is toch stiekem een beetje hylarisch niet?!

here we go again... “als de Engelsen zulke nobele mensen zijn, moeten ze zich ook fatsoenlijk gedragen. Wenger moet stoppen met de joker uit te hangen, want daar raakt iedereen gedesoriënteerd door.” Komt de boodschap dan nooit aan in Catalonië als Arsenal hem niet wil verkopen dan hoeft dat niet Fabregas heeft met z'n volle verstand een contract getekend bij Arsenal dus moet hij dat ook respecteren.

Zijn de mensen die allemaal in Catolonie wonen zulke jankerds? Iedereen heeft blijkbaar daar last van het zielige gedoe fabregas is hier geboren laat hem terugkomen blabla hij heeft er toch zelf voor gekozen om weg te gaan naar Arsenal nu moet Barcelona ook een kerel zijn en het geld betalen (45miljoen) of helemaal niets en deze waardeloze soap stop zetten want ik wordt hier kots en kots misselijk van!

Gelukkig weet de burgermeester van Catalonie ook alle voorgeschiedenis van Fabregas. Als ze hem als klein mannetje niet wilden verkopen, hadden ze duidelijk moeten zijn tegen Arsenal. Ze zijn dat niet geweest en Arsenal nam deze jongen over. Uiteindelijk speelt hij fantastisch en hoort hij nog gewoon bij Barcelona, omdat hij daar is opgegroeid. Ik ga niet oordelen over Fabregas verleden bij Barcelona. Echter is hij in de loop van de jaren bij Arsenal uitgegroeid tot een volwassen speler, die het spel als geen ander overziet. Dat heeft Arsenal allemaal voor hem betekend, maar Barcelona heeft hem als eerste opgeleidt en zal hem ook terug moeten krijgen.

Als ze dat echt willen, bieden ze maar fersoonlijk voor zo'n wereldster in plaats van boden, waarvan je weet dat ze worden afgewezen. Jammer dat Barcelona geen respect heeft voor Arsenal. Ik krijg een beetje de indruk dat het bij Barcelona draait om ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken. Echter werkt het zo niet in de voetbalwereld.

Het probleem is dat Fabregas eigenlijk de man is van Arsenal. Samen met v.persie draagt hij het team. Tot nu toe heeft het nog niet veel prijzen opgeleverd, maar Arsenal komt er wel steeds dichter bij en Wenger ziet dit ook. Indien Fabregas weg gaat, dan raken ze echt een speler kwijt die het verschil maakt. Het behouden van deze man is dus van cruciaal belang, want anders kan het wel eens heel moeilijk worden om aan te blijven haken bij de top van Europa.

Verder is het meer dan logisch dat alle mensen met een Barca-hart zo graag willen dat Fabregas komt. Het is een top speler en ze weten dat ze met deze speler een stapje boven de rest van alle andere clubs blijven. Ze spelen ook samen bij het nationale elftal van Spanje en de afgelopen twee grote toernooien heeft Spanje gewonnen. Natuurlijk draagt het feit dat Xavi ouders wordt en al denkt aan stoppen ook mee om Fabregas snel naar Barca te halen.

Om eerlijk te zijn, ik hoop echt dat Fabregas bij Arsenal blijft en hetzelfde geldt voor spelers zoals Nasri, want ik hoop echt een keer dat Arsenal met mooi voetbal een prijs gaan pakken, dit hebben ze in mijn ogen gewon verdiend. Daarnaast denk ik dat wanneer hij naar Barca gaat het verschil tussen Barca en de rest van de wereld nog groter wordt en ik vind het toch mooier als het niveau toch een beetje hetzelfde is. Als laatste is het natuurlijk ook mooi voor Affelay, die komt meer aan spelen toe als Fabregas niet wordt aangetrokken.

Ja wel voor Sanchez 39 willen betalen en niet 40 a 45 miljoen voor Fabregas die al zoveel CL ervaring heeft en in de sterkste competitie bewezen te hebben. En dat voor een top technische middenvelder ik zou 60 miljoen vragen als voor Carrol 40 miljoen word gevraagd. Een beetje stelletje huilebalken daarzo in Barcelona. Ik kan begrijpen dat sommige fans van andere clubs het respect verliezen voor Barcelona. Ik in ieder geval wel. Vind het ook jammer voor de trouwe Barcelona supporters die wel door het vuur gaan en die wel alles objectief proberen te bekijken.

Ze moeten gewoon 100 miljoen neerleggen voor Cesc. Dat is hij zeker wel waard.
Als CR7 al voor datzelfde bedrag werd gekocht...

15 juli 2011 om 18:45

ben jij wel goed ?. Ronaldo scoorde toen 42 keer in 1 seizoen ?. en was DE ster van United. hij was niet voor niets de beste voetballer ter wereld dat jaar. Fabregas moet 3x zo goed presteren dan nu. om nog maar in de buurt van Ronaldo te komen.. Ronaldo is samen me Messi de grootste speler vergeet dat niet.

15 juli 2011 om 19:01

Hahaha, jahoor 100 miljoen voor Fabregas. 94 miljoen voor Cristiano Ronaldo is ook erg veel maar je moet niet vergelijken met spelers die op andere positie's spelen. Dat kan niet eens, en CR7 is misschien wel de beste voetballer ter wereld ( of Messi ) en Fabregas hoort daar dus niet bij. 40 miljoen is een goed bedrag voor deze speler als Barça hem wilt zullen ze dat moeten betalen.

15 juli 2011 om 19:36

inderdaad Ronaldo scoorde 42 keer voor United en won alle prijzen'. Ronaldo is momenteel de beste speler van de wereld Samen met Messi'. Fabregas zal nooit een gouden bal winnen dat staat al vast.

Wat een giller zeg. Ik denk dat Wenger na het lezen van de woorden van deze burgervader gelijk zijn excuses gaat maken en Fabregas, alleen voor Barcelona, een transfervrije status gaat geven. Not!!!. Boehoe boehoe, arme Burgemeester. Ik lig helemaal dubbel.

Haha. en groot gelijk heef hij !. Xavi Dani alves en de rest mogen zeggen wat ze willen. als ze nu graag Ramos bevoorbeeld zien komen' dan zeggen ze dat toch ook ?.wenger denkt dat hij alle te zeggen heeft over iedereen. hij is Coach van arsenal en niet van barca. hij moet tegen zijn spelers zeggen wat ze moeten doen. niet tegen die van barca. Fabregas wil naar Barcelona punt uit. verkoop hem dan gewoon. voor die 5 miljoen gaat het nu egt niet komen hoor.

Voor dat salaris wil ik ook wel gekidnapt worden

On: Ik hoop dat hij blijft hij is namelijk veruit de belangrijkste speler in het elftal en zijn grootte voordeel is dat hij 3 stappen vooruit denkt en dat kunnen alleen hele grote.

Kom op zeg.. de spelers van Barca of de mensen van Catelonië moeten zich niet bemoeien met de zaken van arsenal en barcelona over fabregas.. maar dat is weer myn mening,

On : hopen dat hij naar barcelona komt, dan hebben ze een wereldteam.. ookal hebben ze dat nu al. En ze kunnen ook nog rouleren op het middenveld!
ik zou dan deze opstelling doen :

Valdes
Dani Alves
Puyol
Pique
Abidal
Xavi
Busquets
Fabregas
Messi
David Villa
Ines/Sanchez
15 juli 2011 om 18:56

Hoe kun je in godsnaam twijfelen over de plaats van Iniesta in de basiself?
Iniesta is veel en veel beter dan Fabregas, ook in het Spaanse elftal staat hij erin in plaats van Fabregas.

15 juli 2011 om 19:01

@ibrahimafellay20 ,
Heb je ook de zin Voor de opstelling gezien?
ze kunnen ook rouleren !

15 juli 2011 om 22:30

Denk eerder dat ze zo gaan spelen, mochten fabregas en sanchez komen,


On: Arsenal moet Fabregas eens laten gaan, deze jongen wilt terug naar Catalonie dat moeten ze eens gaan begrijpen in Londen

V.Valdez
D.Alvez
C.Puyol
G.Pique
E.Abidal
Xavi
Fabregas
A.Iniesta
Sanchez
Messi
D.Villa
15 juli 2011 om 23:45

Dat denk ik eerlijk gezegt niet, dan spelen ze met 3 aanvallende middenvelders. en een verdedigende middenvelder erbij is toch wel een barca styl type..
Achja we zien hoe het loopt

“als de Engelsen zulke nobele mensen zijn, moeten ze zich ook fatsoenlijk gedragen. Wenger moet stoppen met de joker uit te hangen

Wenger is toch een Fransman????

15 juli 2011 om 19:56

en iedereen weet wat voor kikkers die fransen zijn (gezegde: Frankrijk is een prachtig land, aleen zo jammer dat die fransen er wonen!)

nog ff en we krijgen een reactie van Obama met as tekst ''barcelona is the best club so Fabregas should go there Yess they can!

echt jongens Blackpool wou Adam ook niet naar Liverpool laten gaan maar daar hebben we toch ook geen soap om gehad !

Ik leer mijn zoon altijd dat nee nee is. Wordt dat dan in Catalonië niet geleerd?

Wat is dat tegenwoordig voor een transferbeleid. Een bepaald soort speler kun je niet halen en dan ga je zo kinderachtig doen. Ik had wel meer verwacht van een club als Barcelona.

Nu gaat de burgemeester van Barcelona zich ook al bemoeien met voetbalzaken. Heeft hij niet wat anders te doen, zijn werk bijvoorbeeld.

15 juli 2011 om 20:21

Ach dat nee is nee ben ik niet helemaal mee eens Voor sommige dingen moet je nou eenmaal moeite doen voordat je ze krijgt. Je krijgt niet alles meteen. Maarja dat de burgemeester zich hiermee bemoeit is natuurlijk onzin, laat hem zich beter bezig houden met zijn volk in plaats van voetbal.

15 juli 2011 om 21:31

Natuurlijk moet je voor sommigen dingen moeite doen, maar hoe vaak moet er nou nee gezegt worden tegen Barcalona?

Net als de voorzitter van Napoli doen.
Hij kost 100 miljoen , indien je met dat bod komt gaan we praten, tot die tijd gaan wij niet in op berichtgeving omtrend Barcelona en Fabregas.

En in hemelsnaam wie maakt er zich druk over wat de burgemeester van een spaans dorp vindt?
Of moeten we nu ook aandacht besteden aan de mening van de gemeente secretaris van Benidorm of de vrouw van de tuinman van voorzitter van Barcelona?
Kom op waar gaat het om? Wie kan zich hier druk over maken?

Ik ben benieuwd wanneer de parkeerwachter, de buschauffeur, de materiaal man, en de jeugdcoaches hun zegje gaan doen.

Niet te geloven dat de burgermeester er nu mee bemoeit.

En nu nog wachten op de reacties van de materiaalman, klusjesman en van de parkeerwachter.

En dan hebben we heel catalonië wel gehad denk ik

En dan zijn er nog mensen die ontkennen dat dit een politiek spelletje is

Nou, wie zal de volgende zijn die zich hierover uit laat?

Edit: Als het verdienen van miljoenen per jaar inherent is aan een kidnap, dan mag de eerste de beste ontvoerder mij meenemen (wel je handen thuis laten, tenzij je Megan Fox heet)

15 juli 2011 om 19:08

De tante van de opa van de neef van Puyol?

ON: Het blijft maar doorgaan, en het wordt gekker met de opmerking. Ik word er echt helemaal gek van, er gaat geen dag voorbij zonder dat er twee partijen aan Fabregas trekken alsof het een linnen pop is. Laat die jongen nou eens met rust. Volgens mij heeft hij met zijn volle verstand toch echt een contract getekend en ik vraag mij af of Cesc überhaupt wel het eerste in Barca had gehaald als hij daar was gebleven. Ze mogen Arsenal dankbaar zijn. Maar wel 39 miljoen voor Sanchez geven, maar niet voor Fabregas terwijl dat 'hun' wonderkind is?

Een tijd geleden had ik idioot veel respect voor barca en hun hele bestuur, maar het zijn een stel hypocrieten geworden.

15 juli 2011 om 19:14

Ze willen Cesc niet per se, dit is een politiek spel waar zowel nationalistische sentimenten een rol spelen als het gegeven dat Barca nu enorm veel geld moet betalen voor een talent dat zij zelf in bezit hadden, maar nooit de potentie van inzagen.

Cesc laat zich hiervoor gebruiken, helaas.

15 juli 2011 om 20:24

Hoe weet je dat Barca geen potentie zag in Fabregas. Het is algemeen bekend dat Arsenal een goede jeugdopleiding heeft waar talenten grotere kansen krijgen dan bij Barcelona, het kan zijn dat Fabregas daardoor voor Arsenal heeft gekozen. Of hij dacht dat de kans op speeltijd groter zou zijn bij Arsenal, je weet maar nooit.

15 juli 2011 om 21:42

Fabregas zat in de jeugd van Barcelona, maar Barcelona wilde hem niet de garanties geven die ze een Messi bijvoorbeeld wel wilden geven. Als zij het talent hadden gezien dat er bij Arsenal uiteindelijk wel is uitgekomen, hadden ze er wel alles aan gedaan om hem te behouden. Dit hebben ze niet gedaan, waarna Arsenal hem kon oppikken en hem gemaakt heeft tot de wereldspeler die hij is.

Als ik Arsenal was zou ik hem gewoon aan een andere club verkopen die wil het bedrag op tafel wil leggen. Gewoon om die Catalanen te pesten. Aan een AC Milan ofzo of om het nog erger te maken aan Real Madid.

15 juli 2011 om 19:24

Ik zou hem gewoon aan Real Madrid verkopen. Real betaalt vast wel 80 miljoen voor Fabregas. Dat is niks voor Perez . Maar het probleem is dat hij niet nodig is in Madrid.
Ik ben eerlijk gezegd wel bang dat Fabregas Barca een stuk sterker maakt. Dat is voor de real-fans natuurlijk slecht nieuws, aangezien wij nog lang niet kunnen tippen aan Barca.
Laten we hopen dat Mourinho daar een verandering in kan brengen :'(.

15 juli 2011 om 23:10

Real Madrid moet juist eens af van dat ''hij betaalt vast wel 80 miljoen''-imago. Ze hebben een geweldige selectie en dat moet nu bij elkaar blijven, voor jaren. Dan krijg je die sterke basis die Barcelona ook heeft. Gelukkig zitten er ook nog hele jonge spelers bij Madrid. Met deze selectie kan Madrid namelijk wel tippen aan Barcelona.

15 juli 2011 om 23:25

Ja, daar ligt namelijk het probleem. Zoals je dit jaar weer kunt zien, zes nieuwe spelers gekocht. Nu is het weer beginnen met een team smeden. Wat als ze nou 1 spits en 1 middenvelder hadden gehaald, zou het veel beter geweest zijn. Nu ze Neymar en Aguero ook nog halen, wordt het imago nog erger.

Ik denk zoiezo niet dat Real net zo een hechte team als Barca kan krijgen, omdat Barca simpelweg een duidelijk filosofie heeft die al 50 jaar bestaat. Zij hebben daarnaast ook het geluk dat ze zoveel talent hebben in de selectie. Talent en team gecombineerd krijg je namelijk de beste ploeg. Real zal heel, maar dan ook heel hard moeten werken om het zover te schoppen. Maar de individuele klasse is er wel. Dat kan ook doorslaggevend zijn. :D

Dit vind ik wel te ver gaan..
Moet echt iedereen aan de beurt komen?
Straks komen de bakker en pastoor nog aan het woord.
Helemaal niet nodig dit, zo brengen ze Fabregas helemaal in de war. Laat de clubs er maar over onderhandelen en de rest moet zich er op dit moment gewoon niet mee bemoeien.

Fabregas heeft als het goed is met volle verstand gekozen voor een contractverlenging...
Het wordt tijd voor een einde van deze soap.

Als Cesc zo graag wil komen dient hij maar een transferverzoek in bij Arsenal. Barcelona wil zo min mogelijk betalen omdat ze bereid zijn best nog een jaar te wachten om hem vervolgens voor minder binnen te halen. Wat betreft al die kromme vergelijkingen met Alexis, de komst van een aanvaller (alexis) is broodnodig terwijl de komst van Cesc lagere prioriteit heeft.

15 juli 2011 om 19:03

Dan zeur niet zo om hem?

15 juli 2011 om 19:06

Ik vind juist dat een middenvelder brood nodig is dan een aanvaller. Pedro Messi en Villa zijn nog redelijk jong. Terwijl je op de bank Affelay hebt en Iniesta kan laten doorschuiven op de flanken. Terwijl Messi ook nog eens op de flank kan met Bojan (die er niet meer is) als spits of Villa.
Xavi daarintegen is niet de jongste meer en ja je hebt dan nog die Thiago, maar die heeft minder ervaring dan Fabregas. Dus ik snap de keuze zeker niet. Vooral om het feit dat ze voor Sanchez 39 willen betalen voor 1 leuk jaartje bij Udinese om vervolgens niet voor 5 miljoen meer iemand uit de sterkste competitie halen die enorm veel CL ervaring heeft en veel meer inzicht heeft dan Sanchez en ook nog redelijk jong is volgens mij 23

Zou wat zijn als in Nederland de burgermeester zich met dit soort zaken gingen bemoeien. Dan werden ze meteen afgezet.

Iedereen is de soap spuugzat maar iedere keer dat er een berichtje over komt, staan er binnen het kwartier 40 commentaren.

Weet je, beste manier om het te doen ophouden is Fabregas naar Barcelona laten gaan aan een redelijke prijs want als er hier iemand is die denkt dat Barcelona 40 miljoen euro zal betalen, die dwaalt.

En anders : leer er mee leven ; het zal iedere transferperiode weer terugkomen en het zal maar stoppen op het ogenblik dat Cesc effectief voor Barcelona zal getekend hebben.

Voor zij die zouden overwegen dat een juridische klacht kan helpen : op basis waarvan dan wel ?

Tot zolang Xavi, Iniesta, Messi, Valdes, de burgemeester, de bakker en de beenhouwer beleefd blijven heb je hoegenaamd geen poot om dergelijke berichten te stoppen.

15 juli 2011 om 19:06

Oh is dat het beste? Met andere woorden je moet maar toegeven aan mensen die lastig doen? Dan ga ik je net zo lang treiteren tot je je auto, tv en andere waardevolle spullen meegeeft voor een klein bedragje.

Juridische klacht? Nee, er moet onderzocht worden of er juridische grond is om dit gezeur te laten stoppen. Barcelona creeert hier namelijk een onwerkbare situatie bij een concurrerend bedrijf, terwijl zij ook nog de waarde van arsenal-eigendom laten dalen. Misschien is hier geen grond voor, maar het is wel de moeite waard om dit te onderzoeken. Begint nu allemaal zwaar uit de hand te lopen.

15 juli 2011 om 19:20

Ik heb zo een vermoeden dat Arsenal echt wel al zal bekeken hebben of er juridisch niks is om dit een halt toe te roepen en blijkbaar zal er dus niks zijn om het voor een rechtbank tot een eind te laten komen.

Weet je, deze Fabregassaga is eigenlijk het gevolg van het feit dat Engelse clubs slechts in een hele beperkte regio Engelse talenten mogen binnenhalen maar wel al contracten kunnen aanbieden aan 16-jarige buitenlanders wat dan weer niet kan in Spanje.

Ik blijf ervan overtuigd dat Fabregas in Barcelona was gebleven moest hij toen ook reeds een evenwaardig contract kunnen tekenen hebben als dat van Arsenal. En dat van die beperkte speelkansen : als er nou één Europese topclub is die jonge talenten wel een speelkans geeft is het Barcelona wel en ten tweede zijn die speelkansen voor Fabregas nu ongeveer even groot als 7 jaar geleden, ook nu zullen Iniesta en Xavi voor hem staan in de pikorde, net zoals in de seleccion.

Ook ben ik ervan overtuigd dat Arsenal anders zou scouten moest het een talent op pakweg 100 km van Londen kunnen binnenhalen zoals het er eigenlijk ongeveer aan toegaat in de rest van Europa (dat veronderstel ik althans, ik ken niet alle wetgevingen terzake).

Waar het eigenlijk op neerkomt : hoog tijd dat er een level playing field komt op alle vlakken : de Tv-rechten, het engageren van jonge talenten, de mogelijkheid om contracten aan te bieden voor iedereen gelijk,....

Soms zijn Barca en Real in het voordeel (de Tv-rechten en talenten in gans Spanje detecteren), soms de Engelse toppers (contracten aanbieden op 16-jarige leeftijd).

Ik begrijp Arsenal wel, ze worden er toe gedwongen door de in mijn ogen stupide Engelse wetgeving ter zake maar dat het bij Barcelona een zuur smaakje geeft dat één van je grootste talenten nogal eenvoudig kan weggeplukt worden door een Engelse topper, dat begrijp ik evenzeer.

15 juli 2011 om 19:31

Dat zou best kunnen. Zelf denk ik dat Arsenal het nog niet heeft gedaan, omdat ze het eerst op een nette manier willen oplossen. Overigens is er ook nog altijd de optie om naar de Fifa of de Uefa te stappen.

Nou dat is niet helemaal waar. Cesc wilde eerst niet naar Arsenal, omdat de Barca jeugd veel beter was, maar toen Arsenal liet zien wat hun plannen waren met hem heeft hij toch gekozen voor de overstap. Dat heeft allemaal weinig met geld te maken. En terecht, want Arsenal geeft talent toch meer en langer de kans dan Barca (mede door verschil in ambitie en beleid). Het is dus geen geldkwestie. Kijk naar Thiago, Bojan, Jeffren, Dos Santos... allemaal weinig kans gehad en nu willen ze Cesc, wat de kansen van Thiago nog kleiner maakt. Cesc zou nauwelijks kansen krijgen bij Barca met Xavi en Iniesta voor hem, en zou waarschijnlijk rond zijn 20e alsnog verkocht worden.

Dat zeker. Zoals Barca nu alle goede jeugdige spanjaarden naar de club haalt, zo kan Arsenal niet opereren. Overigens is de essentie verder hetzelfde, daarin is Barca niet meer of minder fout in dan Arsenal.

Helemaal mee eens, moeten gewoon gelijkwaardige regels komen.

Jullie hebben nog een voordeel namelijk de steden haha. Ik zou 10x liever in Madrid of Barcelona wonen dan Londen of Manchester.

Daar zit je wel mis, Cesc werd van zijn generatie niet geweldig hoog aangeslagen. Messi mocht bijvoorbeeld al meetrainen met het 1e, Cesc mocht dat niet terwijl hij bij Arsenal gelijk bij het 1e kwam. Maar dat Arsenal gedwongen is tot dergelijke praktijken klopt.

15 juli 2011 om 19:42

We zijn het eignelijk blijkbaar wel grotendeels eens, mag ook wel eens he PG

Wat jezegt over die talenten : Pedro was ook niet het allergrootste talent maar hij heeft zijn kansen wel met beide handen gegrepen, Bojan kreeg ook kansen maar het was net iets te vaak net niet...jeffren, Dos Santos...gewoon te weinig kwaliteit voor de hele hoge Barcastandard.

Overigens zo een Bendtner...nooit begrepen dat die jongen zolang bij jullie mocht blijven, was gewoon veel en veel te weinig voor de ambities van Arsenal (toch nog altijd kampioen spelen hoop ik ?)

En wat je zegt over die steden : ik ben hier al eens verketterd door een Chelseafan omdat ik de charmes van de stad Barcelona iets te veel belichtte, het zonnetje schijnt er meer als in Londen, mar voro de rest is London een megastad hoor...

Nogal arrogant overkomend,waar bemoeit die zich nu mee????

Denkt Barcelona nu serieus dat als elke Catalaan even iets zegt op tv, in de krant, op internet ze Fábregas voor 29 miljoen kunnen krijgen? Ik denk dat dit alleen maar irritatie oproept bij Wenger en derest van het bestuur van Arsenal en hem dan gewoon niet of voor een veel hoger bedrag dan 40 miljoen laten gaan.

In deze tijd spreekt men er schande van als een club niet meewerkt aan een transfer naar een club waar een speler heel graag naar toe wilt gaan. Gebeurd dit niet dan begint er een spelletje tussen de club en zaakwaarnemer/speler over wie het meeste modder kan gooien om uiteindelijk maar een rechtzaak aan te spannen.
Waar is de tijd dat een contract nog een contract was? Waar spelers de club waarvoor ze speelden nog respecteerden? Tegenwoordig zijn het allemaal zielige jonge miljonairs die alles krijgen wat ze willen. Lukt het niet dan gaan heel hard op de grond stampen en omrollen totdat er toegegeven wordt.
Clubs zijn tegenwoordig niet minder zielig, willen ze een speler dan gaan ze gewoon buiten de club om in gesprek. Als de club dwarsligt dan stuur je toch (samen) aan op een rechtzaak...net zo makkelijk.
De hele voetballerij bestaat alleen nog maar uit poen, poen en poen.
Wat vind ik het dan toch fijn dat er ook nog spelers zijn zoals cesc: Hij geeft aan waar hij naar toe wilt en barca is te gierig om het bedrag te betalen...klaar, dan ga ik niet en blijf ik in london voetballen!

Belachelijke uitspraak van deze burgemeester. Ten eerste moet hij zich niet met deze taken bemoeien en ten tweede moeten mensen eens accepteren dat spelers contracten hebben. Fabregas heeft gewoon een contract en Arsenal heeft al meerdere malen laten weten dat Barcelona Fabregas mag kopen maar dan voor de volle prijs. En nu gat men zeggen dat Arsenal hem niet wilt laten gaan, dat is toch logisch?! Je beste speler laat je niet zomaar gaan! Fabregas heeft contract, als je hem wilt hebben moet je gewoon de volle pont betalen en dan moet zo een burgemeester niet zo belachelijk doen dat Engelse nobel zijn en Fabregas moeten laten gaan! Contract is contract!

Voor dat er mensen Barça weer eens gaan bashen, deze man heeft niks, maar dan ook niks te maken met FC Barcelona. Hij geeft misschien zijn mening, het had beter geweest als hij gewoon had gezwegen. Dit is voor niemand goed. Barça verliest imago, Fabregas wordt er horendol van en Arsenal wordt onder druk gezet wat waarschijnlijk de transferprijs nog hoger zal maken.

Na al deze berichten, is het beter van Barça dat ze hem dit jaar met rust laten maar toch wel aan Arsenal een seintje laten geven dat ze hem volgend jaar komen oppikken.

15 juli 2011 om 19:16

Ja want Barca is niet schuldig aan die hele ''wij willen Cesc'' hetze?

15 juli 2011 om 19:19

Mijn woorden niet verdraaien, iedereen weet wel dat Barça in de media was begonnen. Maar deze man heeft niks te maken met FC Barcelona, dus is het nu niet de moment om Barça te gaan bashen. Het zal wel heel frustrerend zijn voor u en de andere Arsenal supporters om deze berichten dag na dag te zien, maar zolang dat Cesc zelf geen duidelijkheid heeft gegeven , gaat dit zo blijven doorgaan.

15 juli 2011 om 19:23

Dit is ook niet het moment om Barca te gaan verdedigen dat ze imago verlies lijden door deze man. Dat hebben ze namelijk zelf gedaan.

Het is wel frustrerend, ook bijzonder laag eigenlijk. Ik vind het al heel wat dat Arsenal Cesc zijn wens behartigt door hem aan Barca te verkopen (en dus niet met andere clubs in onderhandeling gaat), want dat kost Arsenal geld. Als andere clubs mee zouden bieden, hadden ze nu allang een bod van 60 miljoen gekregen.

De respectloosheid van Xavi, Rossel en D.alves gaat ook verder dan ik ooit had gedacht. Wat een schande zijn deze 3 (karakters!) voor het voetbal.

15 juli 2011 om 19:54

Ik heb ook niet gezegd dat Barça haar imago verloor door deze man. Barça verloor haar imago al van de 1ste dag dat Rosell voorzitter werd. Bij Laporta werden de spelers toch wel makkelijker gehaald, en zonder veel commotie errond. Arsenal zou Cesc ook niet naar andere clubs kunnen verkopen, want hij wilt enkel en alleen naar Barça indien hij Arsenal verlaat, dus je argument klopt niet echt. Dat weet Barça ook, ook al hadden andere clubs geboden Barça zou nooit boven de 50 miljoen gaan voor Cesc. Rosell is niet bepaald de beste figuur om voor de camera's te plaatsen, die heeft al vaker domme comments gezegd. Xavi is gewoon eerlijk, en oké dat mag misschien respectloos zijn, maar hij geeft zijn mening. Al goed dat je karakters zegt, want Xavi is na Zidane een verrijking voor het voetbal

Mensen die zeggen: Ik word hier zo moe van etc etc. Ik heb dit voor jullie: Waarom reageren jullie dat dan de hele tijd? Als jullie er echt zo moe van worden, waarom open je dit bericht überhaupt??

Kijk, dat Cesc terug komt naar Barcelona, dat weten we. Maar wanneer dat word? Het beste lijkt me, dat Cesc gewoon een transferverzoek indienst bij Arsenal... Ik hoop in ieder geval dat hij dit seizoen komt, eerst vond ik hem niet nodig, maar als je toch kijkt dat Real Madrid steeds sterker word, dan hebben we gewoon spelers nodig om te kunnen rouleren. Of als bijvoorbeeld Xavi of Iniesta geblesseerd raakt. Wie moet er dan in? Thiago is een groot talent, maar die kan dat niet in de grote wedstrijden. Cesc is gewoon nodig en het geld is er ook. Bijvoorbeeld die 30 miljoen die Barcelona krijgt voor Ibrahimovic. Maar we zien het allemaal wel.

Verder vind ik deze 'kidnap' uitspraak van deze burgemeester erg overdreven.

15 juli 2011 om 21:17

Euhm, vrijwel alle Barcelona fans inclusief jij zitten je te irriteren aan de uitspraken van Mourinho en zeggen dat jullie hem zat zijn. Toch blijven jullie erop klikken om ook je zegje te doen. Waarom? Omdat je je mening wil verkondigen en toch wilt lezen etc. Zelfde geld hier.

ON: Barca mag blij wezen dat Arsenal geen 60 miljoen vraagt. Dat is ie zeker waard, als je al 40 miljoen ofzo overhebt voor Sanchez die het leuk deed bij een Italiaanse subtopper dan kan je voor een Fabregas die het op en top doet al helemaal zo een bedrag op tafel leggen. Het beeld dat ik had van Barca begint andere vormen aan te nemen: in heel Catalonië leren ze volgens mij zo irritant te doen. Wat weer is overgeslagen op de club.

Waar maakt die man zich druk om zeg??
Als Arsenal hem niet wil verkopen, moeten ze dat eindelijk eens accepteren daar in Spanje. Hoe jammer dat ook is...

Sinds wanneer is de definitie van een kidnap dat een jonge, talentvolle voetballer ervoor kiest om bij een andere club te spelen omdat hij daar meer kans op speeltijd heeft en vervolgens, nadat hij uitgegroeid is tot een sterkhouder van die club, niet voor een appel en een ei mag vertrekken?

De burgemeester spreekt van een heuse 'kidnap' door Arsenal? Als ze dit een 'kidnap' noemen zijn ze daar in Catalonië ook niets gewend? Hier in Nederland gebeurd dat al jaren door buitenlandse topclubs en hoor je Nederland janken? En vervolgens doen Nederlandse clubs precies hetzelfde, maar ook die buitenlandse clubs heb ik niets van gehoord over een 'kidnap'. Maar nu is het bij een Barcalona gebeurd en de tranen vliegen daar in de ogen. Straks komt Interpol nog bijkijken.

“als de Engelsen zulke nobele mensen zijn, moeten ze zich ook fatsoenlijk gedragen. Wenger moet stoppen met de joker uit te hangen, want daar raakt iedereen gedesoriënteerd door.”

Wenger is nog altijd Frans.

Dat hij begint over de nobelheid van de Engelsen is natuurlijk volledig de omkeerde wereld. Als hij daadwerkelijk woorden als kidnapping heeft gebruikt lijkt mij grote schaamte op zijn plaats. Belachelijk uitspraak natuurlijk.

Bizar hoeveel hier over geschreven en gepraat wordt. Zeker een van de grootste transfer saga's uit de voetbalgeschiedenis.

AUB kidnap mij! Lijkt me geweldig om bij Arsenal te spelen, geweldig salaris en het ergste wat er in je leven is is niet naar Barcelona mogen. Dus kidnap me maar!

Oh, en ik heb een berichtje uit Tenerife. Of de gekidnapte Pedro terug komt?

15 juli 2011 om 19:29

Andere grootorde ; op de sportieve ladder staat Tenerife een eindje onder Barcelona terwijl je wel kan stellen dat Barcelona en Arsenal sporitef ongeveer evenveel voorstellen en als je dan toch moet kiezen zal Barcelona voor de meesten sportief meer voorstellen dan de Londenaren.

En moest Pedro echt perse terugwillen naar de Canarische Eilanden, ik heb zo het vermoeden dat Barcelona er nog zou in meegaan ook.

15 juli 2011 om 19:45

Ik heb er geen problemen mee dat Pedro uit de jeugdopleiding van Tenerife is weggeplukt,, maar ik geef even een sneer terug op de enorme onzin die deze burgemeester uitkraamt. Fabregas' situatie is wel even iets heel anders dan een kidnap, dit is al net zo dom als Blatter toen hij Ronaldo een slaaf noemde omdat hij niet naar Real mocht. We moeten het wel een beetje in perspectief blijven zien hoor, Arsenal is niet hetzelfde als de mijnen in Siberie...

Waarom betaald barca niet gewoon 45 miljoen dat is vraagprijs. Ze willen hem hebben toch net als je voor iets spaart gaat de winkel toch ook niet zeggen nee hoor is 130 euro en jij geeft maar 100. wat ga je dan doen als je echt wilt hebben sparen voor die 30 euro. Dit voorbeeld is van toen ik nog klein was. Barca is volwassen een grote mens dan wat begrijp je niet ff 45 miljoen pinnen + je verlost ons van het verhaal onzin fabregas en barca. Ik zeg wtf ezels!

Barcelona is het laatste half jaar behoorlijk anti-reclame voor zichzelf aan het maken.

Barca gewoon dokken en die Cesc met rust laten...
Wenger krijgt een pluim, want die is gewoon hard bezig zijn beste voetballer te behouden voor Arsenal!

Zou toch een mooie stunt zijn dat elke topclub gaat schreeuwen in de media dat die en die voetballer hoort bij de club en dat dan een trainer van de 'getroffen' club overstag gaat!

Arsenal wil gewoon mee doen om de titel en dan kan je Cesc heel aardig gebruiken! Geenwonder dus dat Wenger/arsenal zijn poot stijf houdt!

Tot wanneer loopt zijn contract? 2014 dacht ik. Nou dat is mooi, kan Xavi nog ff 3 jaar mee, Thiago ff opbloeien en dan Cesc transfervrij ophalen als hij zijn contract niet verlengt. Geen 40-50 miljoen uitgeven en je hebt wat je wilt over 3 jaartjes. Maar dat geduld heeft Barcelona blijkbaar niet. Dus moeten ze hem per direct halen.

Ook wel vreemd dat zelfs de burgemeester zijn mening hierover geeft. Who is next? Zijn achterneef?

Even voor iedereen hier die zo fel van leer trekt tegen het Catalaanse volk en ze beschuldigt van 'vieze spelletjes':

''estanislau Fors i García, de eerste burger van het Catalaanse dorp Arenys de Mar''

Deze man is burgemeester van dit ene dorpje. Catalonie als regio heeft een regering en een president (geen burgemeester @ tim10rooney). Hij vertegenwoordigt niet het karakter van het gehele volk, wat velen hier wel concluderen. Hij weet ook wel dat hij zo in het nieuws komt, omdat uitspraken van het Barcelona kamp ( waar hij dus eigenlijk helemaal niet toe behoort) over Cesc het goed doen in de media.

Ik ben het er wel mee eens, als groot barca fan, dat de spelers en technische staff nu wel mogen kappen met uitspraken over Cesc. Als 1 keer iemand zegt dat ze em graag hebben ok, maar dat iedereen het moet zeggen is nutteloos en een beetje provocerend.

maar ik vind het een beetje respectloos als men vanwege deze uitspraak van deze man op het catalaanse volk / de Barcelonezen gaat schelden.

Edit: en laat je niet in de maling nemen door ophitsende titels.

Een burgemeester die zich gaat bemoeien met transferzaken vind ik persoonlijk nogal ver gaan hoor.

Dan moet Catalonie maar een oorlog beginnen met het Verenigd Koninkrijk met als doel Fabregas terug te halen. Succes!

Een kidnapper die zijn 'slachtoffer' vele miljoenen aan salaris betaald.....

Hé hé eindelijk weer eens een bericht over Barca mbt Fabregas ! Ik hoop dat Fabregas zelf eens een keer naar buiten treedt en duidelijkheid verschaft want deze eeuwigdurende soap begint aardig te irriteren. Ik ben Barcafan maar vindt hem sowieso niet noodzakelijk/overbodig en veel beter passen bij Arsenal en nóg beter bij Manchester United. Ja, Manchester United, Fabregas in een vrije rol (aanvallend middenvelder) achter Rooney. Dit lijkt mij een geweldig koppel maar dit scenario zal het wel niet worden.

Ik word kots misselijk van al die '' Supporters'' van andere clubs die af gaan geven op Barcelona allleen omdat de burgemeester (geen lid van de club, dus Barcelona heeft er niks mee te maken) Iets zegt over Cesc volgens mij zitten die wannabe haters hier alleen op voetbalzone op een topic te wachten waarin er iets gebeurd over Barcelona en dan ja hoor ; laat het haten beginnen. BAH BAH BAH

Kijk die burgemeester kan het beter achter wegen laten, daarniet van. Maar de nieuwe hype is wel Barcelona haten en dat begint inmiddels ook wel heel erg vervelend te worden mensen.

Rustig kinderen, geen verbale strijd aangaan over het spelletje dat ze voetbal noemen.
Probeer even allemaal met je ratio te denken. Afgezien van het feit dat tegenwoordig van die belachelijke miljoenenbedragen moeten worden neergeteld, lijkt het mij ook verstandig om Fabregas even kritisch onder de loep te nemen.
Vraagt Arsenal niet erg veel voor een middenvelder die niet de snelste is, maar ook nog eens om de haverklap geblesseerd is? Ook al heeft hij dan een prachtig inzicht en idem techniek, ik vind het wat teveel van het goede.

Ik heb nog maar 1 zin over voor Barcelona en dan houd het voor mij op.

Barca, Pay or go away!

Dit moet haast wel meneer de burgemeester van Samson en Gert zijn want een ander mens in die functie zie ik er niet voor aan om zo dom te zijn om zich met zulke zaken in de media te bemoeien.

Onvoorstelbaar, hoe veel berichten er vanuit Spanje komen in deze soap. Barcelona en heel Catalonië bemoeit zich met dingen waar ze zich niet mee zouden moeten bemoeien, en als Barca hem zo graag wil moeten ze maar betalen ook. kom op zeg.

Het lijkt mij ondertussen vrij duidelijk. Heel Catalonië wil Fabregas. En zelf wil hij ook echt wel hij heeft zich alleen niet zo uitgesproken. Als Arsenal slim is en dat zijn ze wel dan zeggen ze tegen Barcelona jongens wij doen water bij de wijn. We zijn dit gezeur zat jullie mogen hem voor 35 hebben klaar over en uit. Doen we voor de rest niet moeilijk over want we voelen de waarde van ons bedrijf alleen maar dalen en dalen. Voor 25 miljoen kunnen we twee vervangers halen, zitten we meteen breder in de middenvelders. Appeltje eitje toch!!

16 juli 2011 om 00:04

Behalve dat 35 miljoen veel te weinig is voor een van de beste middenvelders van de wereld van dit moment. Arsenal wil er minstens 50 miljoen voor, Fabregas is hun captain. Bovendien spreekt Fabregas zich ook niet zo duidelijk uit omdat hij het ook wel prima heeft bij Arsenal. Als Arsenal Cesc weg laat gaan voor 35 miljoen dan zijn ze volledig gestoord. Voor de bakker van hiernaast wordt tegenwoordig al 30 miljoen neergeteld.

Echt waar, het is dat niet heel veel mensen Arsenal volgen en dat Fabregas wissel staat in het Spaanse elftal waardoor nog minder mensen hem zien voetballen; maar er zijn maar weinig spelers die zo een inzicht hebben als Fabregas. Fabregas ziet het niet alleen, hij kan het ook nog uitvoeren. Ik heb nog nooit een speler gezien met zo een inzicht en zo een pass.

Ik zou zeggen, door al dit gezeik 50 miljoen vragen, Het is dat het de captain is, maar Nasri zou redelijk op zijn plek kunnen spelen. Maar om nou een club die zich zo gedraagt te helpen...

Rare naam
Sagna
Vermaelen
Koscielny
Gibbs
Wilshere
Song
Nasri
Walcott
van Persie
Gervinho
16 juli 2011 om 00:08

Nasri beschikt niet over de aanvallende middenvelders kwaliteiten waarover Fabregas beschikt, ook Wenger ziet dat waardoor Nasri op de flanken speelt. Nasri is veel meer een dribbelaar, iemand die wilt scoren. Bovendien heeft hij lang niet zo een geweldig inzicht of overzicht als Fabregas, noch heeft hij de pass.

Mocht Fabregas weggaan dan moet Arsenal een andere aanvallende middenvelder kopen. Wie weet dat Ramsey of Wilshere die rol over kan nemen, maar voorzover ik heb gezien (ramsey heb ik helemaal nog bijna niet zien spelen) beschikt Wilshere nog niet over de passing kwaliteiten waarover Cesc beschikt. Wellicht dat ze Aneke kunnen halen uit de jeugd? Dat blijkt een van de grootste talenten van Arsenal te zijn. Maaar ik zou, mocht Cesc weggaan, Ganso oid kopen.

Het moge duidelijk zijn dat ik Fan #1 ben van Fabregas. Niet alleen een geweldige voetballer, maar ook een geweldige voetballer om te zien. De moeiteloosheid, de sier en het talent druipt er vanaf.

nou moet de president zich nog uitlaten over Arsenal en Fabregas en dan is het plaatje compleet :/
Barca moet gewoon dokken zodat dit eindelijk is een keer voorbij is, als Arsenal fan hoop ik het natuurlijk niet maar mocht het nu niet lukken dat gaat het volgend jaar gewoon verder

Ik moest even inloggen om een reactie te plaatsen. Even serieus het begint nu echt strontvervelend te worden als zelfs de burgemeester zich der mee gaat bemoeien. Die Catalanen weten maar niet van ophouden hé. Het is heel erg simpel. Betaal het gewenste bedrag dat Arsenal vraagt en je hebt Fàbregas binnen. Bied je deronder dan word het afgewezen. Zo simpel als wat. En dan moet je niet zielig lopen doen als Arsenal het bod niet accepteert en dan in de media gaan roepen dat Fàbregas bij Barcelona thuis hoort, Hij word zowat gekidnapped blablabla. Laat die jongen gewoon met rust of betaal wat ie waard is. Klaar.

Haha Fabregas komt dadelijk op een Alqaida video band geblindoekt door Wenger die een bericht voor leest aan alle 'infidels' uit Catalonië.:''jullie zullen geen rust kennen en wij zullen jullie dierbaarste 'bezitting' hier houden tot jullie vergaan van verdriet!''

onls Fabregas zo ongelukkig is waarom dient hij geen transferverzoek in? Juist!

Man wat wordt ik kwaad van deze soap ! Is fabregas dit alles eigenlijk wel waard en tuurlijk wilt hij naar barca maar hij heeft een Contract getekent snappen ze dat dan niet daar in Barca? Maar lopen zeuren dat het door wenger komt het is zijn keus om het contract te tekenen en dat deed hij ook en als ze hem dan tog zo graag willen hebben betaal dan gewoon zijn afkoopsom en stop met zeuren aub

Gekidnapt? Wat praat die seniele oude man? Zover ik weet, heeft Fabregas met zijn volle verstand een contract getekend op zijn 16e bij Arsenal. En dat is toegestaan in de Engelse competities. Als Barcelona hem zo graag wil, moeten ze betalen wat Arsenal wil. Simpel als dat

15 juli 2011 om 21:23

Wist je niet dat Arsenal bij contractondertekeningen een pistool op je gericht houden? Hij zegt niet voor niets dat hij gekidnapt is. Nu zit Fàbregas eraan vast, allemaal Franse mafiosi daar in Londen.

Over fatsoenlijk gedrag gesproken! Gekidnapt? Dit is echt enorm onbeschoft, het is toch logisch dat Arsenal haar beste speler niet zomaar laat gaan? Barca moet dat gewoon accepteren, en zich niet zo raar gedragen, en iedereen vragen om zijn zegje te doen over een mogelijk vertrek van Cesc naar Barca. Het is niet zo dat Fabregas perse wil gaan.

Ach joh hij wel een goede naam krijgen bij de Catalanen.

Ik vind het wel triest als Barça-fan én Arsenal-fan hoe er wordt omgegaan met Cesc. Hem een shirt opdoen van Barça terwijl je de Wk-winst aan het vieren bent, of als Arsenal zó aardig is om Barça een traingskamp in het Emirates aan te bieden een foto van Cesc pakken in een zak doen en zeggen dat je hem meeneemt naar Catalonië.
Ze moeten gewoon de volle pond betalen. Niets meer niets minder, geen gezeik. Barça heeft alleen de pech dat Cesc de beste speler van Arsenal is (zonder Cesc is v. Persie véél minder), waardoor Arsenal logischerwijs veel gaat vragen voor hem.

Hoewel ik het triest vind hoe Barça het doet met Cesc, kan ik het eigenlijk wel begrijpen. Het is te vies voor woorden, maar ik denk dat ze Cesc gek proberen te maken totdat hij zelf écht naar Barça wil. Gevolg : Prijs zakt en het kan je rond de 15 miljoen schelen. Tis vies, maar in deze financiële tijden ondanks het feit dat barça niet in de problemen zit en kan kopen wat het wil, zou je met 364 miljoen schuld in principe wel bezuinigen waar je bezuinigen kan!

Het is heel simpel: Francesc Fàbregas i Soler is een contractspeler bij Arsenal en Arsenal bepaalt dus voor welke prijs ze hem willen verkopen. Arsenal heeft hem in 2003 naar destijds Highbury toe gehaald en is gewoon een speler van Arsenal sinds toen. Dat hij Catalaanse roots heeft speelt natuurlijk wel een mentale rol, maar van een kidnap is geen sprake. Deze Catalaanse crybabies moeten hun mond gewoon een keer dicht houden, ik krijg er schoon genoeg van.

Gaan ze weer.

Het ligt toch echter aan Barca zelf dat hij nog bij Arsenal speelt.

Als Barca nou gewoon betaalt wat Arsenal wilt, dan was hij er al en omdat zijn contract elk jaar weer korter is, denken ze dat hij goedkoper is, maar zo werkt dat niet.

Ze geven wel 40 miljoen uit aan D. Villa, dan mag je toch ook wel op zijn minst 40 ervoor betalen, al zou ik zelf 50 miljoen vragen.

“We willen dat hij nú komt, hij ervaart een kidnap”
Ik zou zeggen trek je portomonnee en je kan hem kopen!

''estanislau Fors i García, de eerste burger van het Catalaanse dorp Arenys de Mar, spreekt van een heuse 'kidnap' door Arsenal.''
Volgens mij heeft Cesc met alle verstand een contract getekend dus met dit soort woorden praten is natuurlijk volstrekt belachelijk.

Ik begin trouwens al wel goed ziek te worden van Barcelona/catalonie, laat die mensen zich toch allemaal druk maken om hun eigen en ga niet je mening uiten dat je vind dat Wegner Cesc maar even moet laten gaan. Als ze weten zit er een aardige leegloop aan te komen bij Arsenal van de toppers lijkt het me logisch dat je niet in 1 jaar meteen al jou toppers laat gaan. Ik hoop serieus dat Arsenal gewoon voet bij stuk houdt en Cesc nu zijn contract laat uitdienen (zal wel niet gebeuren omdat Arsenal ook die transferprijs niet zou kunnen missen). Maar het zou een geweldige actie zijn naar Barcelona toe.

Die club begint echt steeds erger te worden zo jammer na een aantal mooie jaren met veel prijzen dat ze meteen denken alles te kunnen maken.

off; Ik zie hier vele reactie's staan van barcelona of real. persoonlijk ben ik voor real madrid. barcalona moet niet gaan zeuren bij de scheids ! schwalbes maken is ook wel iets waar ik slecht tegen kan. voetbal moet gewoon sportief blijven. hiermee wil ik niet zeggen dat real madrid of ajax dat niet doen, zeker niet ! ik erger mezelf er ook dood aan als hun dat ook doen.

on; en de soap begint weer -_- . waarom die burgenmeester? hij heeft toch contract getekent én verlengt? als barca hem zo graag wilt hebben, betaal gewoon het geld wat arsenal wilt hebben en allemaal blij.

Gaat de priester ook nog een keer zijn zegje doen? En hoe zit het met de plaatselijke bakker? Kom op zeg. Als jullie hem echt zo graag wiillen in Barcelona, dan had je allang die circa 50 miljoen op tafel gelegd. In het verleden heeft men daar genoeg geld weggegooid aan spelers en eentje waarvan je weet dat hij het waard is laat je lopen. Zo graag wil men hem dus.

Vergeet niet dat de uitspraken van deze burgemeester helemaal niets met de club FC Barcelona te maken hebben. Ik snap niet waarom mensen hierom gaan zeuren over de club of over de fans ervan. Als een willekeurige Arsenal fan uit Londen iets doms zegt, is dat toch ook geen geldige reden om de voetbalclub erop aan te spreken?

Let maar op ey, dit gaan nog escaleren tot een juridische gevecht. Eigenlijk moet er vanuit Arsenal een officiële statement komen, betalen of bek dicht.

Ik vond Barcelona sinds een paar jaar geleden al een trieste club, maar het begint toch behoorlijk te ver gaan met wat ze nu bezig zijn. Ik ga me echt afvragen wanneer het duidelijk wordt dat er niet onderhandeld kan worden met de transfersom van Francesc. Iedereen weet dat hij die prijs gewoon dubbel en dwars waard is en Wenger moet er voor zorgen dat hij niet naar Barca gaat. Als hij dat wel doet, moet hij het doen met een beetje ''dignity''.

Barca is van een prachtige club naar een diep trieste club geworden, met al die arrogante spelers + aanhang erbij!

Erg bizar dit. Het lijkt tegenwoordig wel dat alles en Iedereen bij Barca alleen maar kan janken en doen. Bizar voor een club die juist fair play wil uitstralen en de Gentleman wilt zijn.

Het lijkt me beter voor Wenger om nu gewoon te zeggen: Hij gaat niet!

Weetje ik zat zo te denken.
en ik lach me echt kapot mocht febregas ooit een keer daar binnekomen en finaal flopt, zal ze leren daar !

Jammer voor fabregas uiteraard maarja die kan dan een andere club zoek :P

weet je wat voor gevoel ik hierbij krijg?

ik krijg het gevoel dat zo'n beetje alle mensen die bij Barcelona betrokken zijn denken dat zij niet als andere clubs veel geld voor een topspeler hoeven te betalen maar deze gewoon voor '' een prikkie '' ergens op kunnen halen!

Ook al is Barcelona de beste club ter wereld zullen ook zij voor een speler als Fabregas de hoofdprijs moeten betalen!

“We willen dat hij nú komt, hij ervaart een kidnap”

Nou nou wat heeft hij het toch slecht zeg. Verdient 7 miljoen per jaar het is echt te zielig voor die arme Fabregas!

“als de Engelsen zulke nobele mensen zijn, moeten ze zich ook fatsoenlijk gedragen. Wenger moet stoppen met de joker uit te hangen, want daar raakt iedereen gedesoriënteerd door.”

Wie is hier nou een joker? Wenger is geen Engelsman dus een uiterst domme opmerking.

Er was gisteren iemand die voor de grap zei dat Shakira er zich misschien nog wel tegenaan ging bemoeien. Ik vrees dat het straks nog de waarheid wordt ook!

@ al die Barcelona ''supporters'' die zeggen dat Fabregas minder waard is dan 40 miljoen.
Hoe komen jullie daar dan bij? Beweren jullie dat hij minder waard is dan Dani Alves? Willen jullie zeggen dat hij minder waard is dan Sanchez? Kunnen jullie niet helder denken? Of willen jullie niet helder denken?

Het zou jullie sieren als jullie niet zo ongelooflijk dom deden en gewoon je brilletje af deden!

Waarom zouden ze er spelers bij moeten halen. Ze hebben Real met het huidige elftal dronken en de neuroloog in gespeeld. Dus ik snap die versterkingen niet helemaal.

Gaat nou echt de burgermeester zich er mee bemoeien??? Waar zijn al die Catalanen mee bezig?
Het is heel simpel, als Barcelona Fabregas wil hebben, Betaal Gewoon DE Prijs! Als dat niet lukt hebben ze pech gehad.
Het lijkt nu net alsof heel Barcelona denkt dat ze Fabregas zo over kunnen nemen alleen omdat hij in de jeugd heeft gespeeld.

En waarom spreekt deze man over een kidnap? Het mooiste is nog dat hij de Engelsen onfatsoenlijk noemt. Vertoont hijzelf dan zulk nobel gedrag?

Hopelijk is deze soap snel voorbij, voordat heel Catalonie zijn zegje heeft gedaan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren