Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Miljoenendeal Pastore zal 'binnen enkele uren' afgerond zijn

Laatste update:

Het lijkt er dan eindelijk van te gaan komen. Na weken van speculaties is dinsdag bekend geworden dat Javier Pastore voor een flinke smak geld verkocht zal gaan worden. De aanvaller van Palermo gaat volgens voorzitter Maurizio Zamparini namelijk de komende weken voor een bedrag van liefst vijftig miljoen euro de club verlaten.

/

“Maandag sprak ik een Europese topclub en zij zeiden dat ze graag 45 tot vijftig miljoen euro op tafel wilden leggen”, zo laat Zamparini weten in de Italiaanse media. “Op dit moment denk ik dat het nog ongeveer tien dagen zal gaan duren voordat de deal definitief bekend zal worden gemaakt.” Het grote Argentijnse talent wordt al tijden al diverse clubs in binnen- en buitenland gelinkt.

Het vertrek van de 22-jarige Pastore zal tevens een einde van een periode van vier jaar in dienst bij Palermo betekenen. In 2007 kwam hij namelijk over uit de Argentijnse competitie en sindsdien heeft hij de harten van de voetbalfans in Italië gestolen. Ook heeft hij zich in die periode opgeworpen tot Argentijns international. Het blijft echter spannend, want definitief is zijn vertrek nog zeker niet.

Update 27 juli 16:59 uur - Miljoenendeal Pastore zal 'binnen enkele uren' afgerond zijn
Meer dan een week geleden alweer liet voorzitter Maurizio Zamparini van Palermo weten dat hij een club bereid had gevonden om de gevraagde vijftig miljoen euro voor sterspeler Javier Pastore op tafel te leggen. Sindsdien bleef het stil rondom de Argentijnse middenvelder en bleef het ook onbekend naar welke ploeg Pastore zal verkassen, maar Zamparini belooft spoedig met nieuws te komen.

“Ik praat pas als de transfer is afgehandeld”, vertelt de preses aan Sky Italia. “Maar we zitten in de afrondende fase, dus binnen enkele uren maken we het bekend. Dan zal ik spreken”, aldus Zamparini. Paris Saint-Germain en Chelsea zijn de twee meest waarschijnlijke nieuwe werkgevers voor Pastore. Volgens Italiaanse media heeft de club uit Parijs de beste papieren.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij is echt geen 50 miljoen waar in mijn ogen, vind iemand van wel?

19 juli 2011 om 14:57

het is wat de gek er voor wil geven he. 50 miljoen slaat natuurlijk nergens op maar zo vind ik sanchez ook geen 50 miljoen waard (vraagprijs udinese) dit zijn spelers die net een jaar misschien 2 jaar het goed doen op het veld. marktconform was 25 tot 30 geweest.

19 juli 2011 om 15:00

ze hebben volgens mij rond de 37 gevraagt udinese alsnog veel maarja

50 miljoen is die echt niet waard in mijn ogen fabregas is 10x zo beter en daar willen ze geeneens 50 miljoen voor betalen.
wat een geld allemaal raar dat fifa ofzo daar niks tegen doet maarja wat kunnen ze doen =

19 juli 2011 om 15:02

Marktconform bestaat niet meer deze dagen. Neymar voor pak m beet 50 miljoen, Pastore 50 miljoen, Sanchez idemdito. En daar tegenover Fabregas die dan ongeveer hetzelfde moet kosten of iets minder nog... Terwijl dat nou wel een speler is die zich al zeker bewezen heeft. De verhoudingen zijn gewoon helemaal zoek.

19 juli 2011 om 15:02

ze vroegen een totaal bedrag van 50 miljoen, of dat nou met bonusclausules was en met spelers in ruil of wat dan ook dat weet ik niet maar het komt er op neer dat ik denk ik wel 10 spelers kan opnoemen die gelijkwaardig dan wel niet beter zijn dan pastore en minder moeten kosten

19 juli 2011 om 15:05

ja maarja cavani 17 miljoen en pastore 50 miljoen. nu staat zamparini wel bekend om zijn scoutend oog want ook ezequil munoz, abel hernandez en salvatore sirigu zijn potentiele topspelers met de nadruk op potentieel.
het is eindelijk zo ver. de gekte heeft zijn toppunt bereikt

19 juli 2011 om 15:19

Malaga, PSG of Man City zijn de enige Europese clubs die hem 50 miljoen kunnen bieden. Het gaat hier om een topclub, dus zal het wel Man City zijn..

19 juli 2011 om 15:26

Arsenal heeft het geld denk ik ook wel alleen wenger zal het niet gaan betalen voor een speler als pastore.

19 juli 2011 om 15:28

Man City is net zo min een topclub als PSG en Malaga.

19 juli 2011 om 15:50

@ zag0rakis

Daar zou ik niet zeker van zijn, chelsea maakt echt een grote kans en je weet maar nooit ik heb zo het gevoel dat Arsenal bij verkoop van fabregas gelijk een goeie bod zal gaan doen want Wenger zei zelf er komt een grote naam bij!

19 juli 2011 om 16:02

Fabregas is niet 10x beter. Hij is misschien iets beter of gelijkwaardig, mede omdat hij nogal eens wil kampen met blesserus. Maar 50 mil voor Pastore is natuurlijk een absurd bedrag.

19 juli 2011 om 18:03

ja dat is net het leuke aan de transfer vind ik! Zamparini heeft tenminste de ballen om 50 miljoen te vragen en geen cent minder, terwijl arsenal in mijn ogen minstens 60 miljoen moet vragen in plaats van er zo'n belachelijk soap van te maken! Die italiaanse voorzitters zijn misschien gek maar ze hebben wel ballen aan hun lijf!

27 juli 2011 om 17:04

Nee, de rijkste club ter wereld kan ook nooit een topclub zijn. Sorry hoor maar hoe kan je nou zoiets doms zeggen ?.

27 juli 2011 om 17:07

Helemaal waar, elke voorzitter tegenwoordig die hemelt zijn grootste talent op als de nieuwe Messi, om de vraagprijs op te drijven.
Ik vind dat het voetbal hierdoor verziekt wordt.
Het hele Europese voetbal draait nu nog maar een aantal clubs die de grootste portemonnees hebben.
Ik zie Barca en Real bijvoorbeeld al weer 30 punten voor staan op de nummer 3 aan het eind van de competitie.
Dat is toch geen reet aan?
Het is tegenwoordig al voldoende om 1 redelijke wedstrijd te spelen om ineens tig miljoen waard te zijn.

27 juli 2011 om 17:09

Real, Chelsea, Man United of Barca dan niet? Je weet niet eens welke club het is, dus kan je geen conclusie trekken.

Real wil Neymar voor 45 miljoen, Chelsea heeft Torres voor 58 miljoen gekocht, Barca heeft Sanchez gehaald voor 26 miljoen + 11 miljoen aan bonussen en United betaalde bijna 30 miljoen voor een 18-jarige. Ik heb Malaga nog geen gigantische bedragen zien betalen. PSG idem.

Man City kan wel kloppen, maar zij zijn momenteel met Aguero bezig.

Dus wat ik hier mee wil zeggen is dat er wel meer clubs zijn die Pastore willen kopen, dan die 3 clubs die jij zegt!

27 juli 2011 om 17:23

Misschien moet je eens meer verdiepen. Mancini gaf in een interview aan dat hij Pastore overschat vind dus city is het zeker niet . Ik vrees Chelsea maar ik hoop PSG omdat Chelsea een concurrent is.

27 juli 2011 om 17:28

Het kan ook zijn dat ze een topclub uit Frankrijk bedoelen naar PSG gaan vind ik dan wel een merkwaardige stap als hij zou gaan maar aan de ene kant ook goed want hij speelt dan ook vaker europees .

27 juli 2011 om 17:30

Okey ik snap dat je voor Liverpool bent die al een grote historie heeft, mooie club, maar dan hoef je niet zo kleinerend te zijn.

Jah Man City speelt voor spek en bonen in de CL en wordt voor de grap titelkandidaat genoemd..
Nu heb ik helemaal niks met Manchester City, en ook al is het een bij elkaar gekocht zooitje (hoewel ik dat ook nog betwijfel ondanks dat ik het zelf nu zeg). Maar ik schat ze hoger in als PSG en Malaga, die club gaat gewoon meedraaien om alles en is daarom niet zomaar meer een clubje te noemen, maar een topclub in een topcompetitie waar rekening mee gehouden moet worden.

27 juli 2011 om 17:54

en helemaal terecht je heb fabregas en alsje 50 miljoen wil uitgeven geef dan nasri een mega-contract. tegenwoordig is het als je je 3 jaar lang bewezen hebt ben je minder waard omdat je per se weg wilt naar iets groters (fabregas,tevez).

27 juli 2011 om 19:08

jij snapt hebt wenger kan het nog niet niet 40 miljoen te krijgen voor fabregas maar deze man krijgt het wel voor elkaar 50 miljoen voor te krijgen. trouwens wel raar dat pastore meer kost dan fabregas

19 juli 2011 om 14:59

Het gaat erom of Chelsea, City, Real en consorten het hem waard vinden. Een speler is waard wat de gek ervoor geeft. In mijn optiek is dit veel te veel geld voor een speler, maar goed, zo is het hedendaagse voetbal.

19 juli 2011 om 15:00

Dat is geen enkele speler 'waard'

Ik kan maar één ding concluderen als dit werkelijk doorgaat. Zampa is geniaal, maandenlange ophemeling in de media van een goede voetballer heeft er voor gezorgd dat er gekken zijn die dit bedrag voor hem neertellen. Mensen geloven echt dat hij dit waard is en gaan erin lopen, goede voetballer, begrijp me niet verkeerd. Maar een ilicic die ook bij Palermo rondloopt is even goed en voor hem is de belangstelling bijna nihil. Mooi gedaan van Zampa, 5O miljoen in de zakken voor een speler die zich amper één seizoen bewezen heeft en waarvan nog geen enkele bevestiging is dat ie dit niveau ook werkelijk aanhoud laat staan verbeterd, en je opvolger heb je al met Ilicic en die eerdere aankoop.

Geniaal.

19 juli 2011 om 15:04

Het lijkt me sterk dat een club Pastore koopt omdat de voorzitter hem zo ophemelt....

19 juli 2011 om 15:10

Ah ja? Kijk, Pastore is een zeer getalenteerde voetballer, één van de grootste talenten van zijn lichting zonder twijfel. Maar nu komt het, het is enkel een talent. Geen speler die zich bewezen heeft over meerdere jaren en op meerdere niveaus. Hij heeft niet eens een heel seizoen constant gepresteerd. Hij heeft zware downs gekend bij Palermo afgelopen seizoen. Zampa heeft hem wel degelijk zodanig opgehemeld en zodanig rondgestrooid met geruchten over clubs die zoveel op hem geboden zouden hebben dat dit automatisch zijn marktwaarde verhoogt. Dat is gewoon slim van hem, punt is dat een talent dat nog geen volledig jaar gepresteerd heeft verkocht word voor 50(!!!!!) miljoen.

Dan mag je gerust stellen dat Zamparini hier een reusachtig aandeel in heeft gehad.

19 juli 2011 om 15:10

hetzelfde gebeurt bij Hazard, die wordt ook om de 3min de hemel in geprezen door het personeel van Lille. Natuurlijk moet je ook wat kunnen maar het is wel een manier om de prijs op te drijven.

Dat Quesesma_7 het ''geniaal'' noemt vind ik vrij achterlijk, het is gewoon hoog spel spelen en hopen dat het niet tegen je keert.

Het mooiste vind ik nog dat Zamparini roept dat een club ''graag 50 miljoen neerlegt''. Alsof de koper al dagen klaar zit om 50m de deur uit te mikken.

19 juli 2011 om 15:30

Ervan uitgaande dat Pastore inderdaad niet zo goed is als velen roepen (ik heb hem niet vaak zien spelen, dus dat neem ik graag van je aan), heeft deze club (mancity) dus veel te veel betaald voor Pastore. Dat zou maar weer bewijzen dat die sjeiks er totaal geen kijk op hebben. Maar een manager als Ferguson of Wenger, laat zich echt niet gek maken door wat uitspraken van een voorzitter. Die kijken naar de kwaliteiten en potentiële marketingopbrengsten, om vervolgens een conform bod uit te brengen.

19 juli 2011 om 15:34

Voorlopig pakt het beleid van City toch vrij goed uit... Al één prijs gepakt en geplaatst voor de CL. Dus... Ze hebben er wel kijk op denk ik. En Pastore zal heus wel belangstelling genieten van Wenger en of Saf. Maar die kunnen en willen geen 50 miljoen betalen.

19 juli 2011 om 15:58

Precies wat er dus de laatste tijd inderdaad heel veel gebeurt. Talenten die zichzelf nog geeneens een heel seizoen, in sommige gevallen zelfs maar een half seizoen, bewezen hebben worden voor megabedragen verkocht.

Pastore voor 50 mil of Fabregas voor 45 miljoen. Wat zou een betere deal zijn?
Neymar voor 45 mil of Tevez voor 45 miljoen. Wat zou een betere deal zijn?
Modric voor 50 mil of Sneijder voor 50 miljoen. Wat zou een betere deal zijn?

De wereld ligt op zijn kop, spelers die nauwelijks wat gepresteerd hebben moeten de grootste bedragen opleveren (en dat word betaald) en gevestigde en bewezen namen brengen minder op.

Hier heeft vooral de media een hand in, de club die zijn speler het meest de hemel in prijst vangt blijkbaar het meeste geld. Pastore kan eigenlijk geeneens een fatsoenlijke penalty nemen als er een beetje druk op komt. Maar word wel overal als topvoetballer en geweldige speler neergezet.

19 juli 2011 om 16:28

Tja, met een eindeloze geldput tot de beschikking komt dat succes op ten duur wel. Als ik morgen een miljoen staatsloten koop, denk ik ook wel dat ik een mooie prijs win. En je bevestigt inderdaad wat ik al zei, Pastore zal ongetwijfeld op de lijstjes staan bij Wenger en Saf, maar die betalen dat soort belachelijke prijzen niet.

27 juli 2011 om 17:56

ja elke club wil dat maar voor alle is dat niet zo verstandig. elke club wil echt wel voor 50 miljoen spelers kopen maar bijna geen een club i dat financieel haalbaar voor.

19 juli 2011 om 15:30

Ik heb hem deze week pas voor het eerst zien spelen, las wel vaak 50 miljoen is zijn transferprijs.

Vind het moeilijk om te zeggen of hij echt 50 waard is, maar het is in ieder geval geen gekke prijs voor zo een superspeler, ik heb hem echt maar 1 keer zien spelen, maar hij maakt op mij een geweldige indruk, hij heerst op het middenveld, heeft echt een heel goed schot, geplaatst met kracht.

Ook al is Pastore een middenvelder, hij komt zovaak bij het doel in de buurt, eigenlijk haal je gewoon een extra spits in huis met hem, laat staan het verdedigende werk wat hij ook voor je oplst.

50 miljoen is misschien iets teveel maar hij zal niet voor veel minder vertrekken, ik vind hem hem zeker waard.

19 juli 2011 om 16:08

Als je voor Xavi 50 miljoen zou moeten betalen en Iniesta 75, dan kloppen de verhouding wel als je voor Pastore 50 miljoen rekent. Tja, dit zijn de prijzen anno 2011 hé. Over 2 jaar koopt Anzhi Roberto Carloshala spelers voor 100 miljoen..

off: wist niet dat pastore een aanvaller was, zou eerder zeggen offensieve midvelder

19 juli 2011 om 17:15

Tuurlijk is Xavi geen 50 miljoen euro waard. Hij is al 32 jaar, maar eigenlijk vind ik dat Xavi gewoon geen waarde heeft, kun je niet echt vaststellen, puur om het feit dat Xavi Barcelona toch niet zal verlaten. Iniesta zal Barcelona ook niet verlaten.

Jonge spelers zijn nou eenmaal een stuk duurder. 50 miljoen voor Pastore is natuurlijk veel te veel, maar vergelijkingen met Sneijder en Fabregas gaan sowieso niet op. Als je 40 miljoen neertelt voor Sneijder en minstens 7-8 miljoen salaris (waarschijnlijk meer) krijg je je investering nooit terug. Stel hij doet het goed, en dan het jaar erop weer heel goed speelt, is hij alweer 29 jaar en ga je echt niet meer dan 40 miljoen ervoor terugkrijgen.
Van Fabregas is het probleem weer dat hij alleen Arsenal verlaat voor Barcelona verlaat. Ik weet zeker dat Chelsea hem graag voor 40 over zou willen nemen.

Het probleem van de huidige tijd is gewoon dat 1. clubs onder de absolute top hun topspelers niet meer zomaar van de hand doen. Eigenlijk zou dit juist een positieve invloed moeten hebben op het voetbal, zodat er wat meer concurrentie gaat komen, maar omdat 2. clubs met rijke eigenaren alsnog die belachelijke bedragen (voor bijvoorbeeld Pastore) betalen, denken andere clubs ook weer: oh wij kunnen ook wel onze spelers voor zoveel verkopen. En dan moeten alle topclubs weer zoveel geld op tafel leggen voor goede spelers. Je zit gewoon in een vicieuze cirkel.
Binnen 10 jaar is die hele zeepbel gebarsten, ben ik van overtuigd.

19 juli 2011 om 20:05

Jaaaaaaaaa. Zeker wel. Pastore is net als Messi een speler van wereldklasse. Ik vind het jammer wat zeer waarschijnlijk gaat hij naar Man City. Ik zou liever zien dat hij naar een absolute topclub gaat als Real of Juventus.

27 juli 2011 om 17:59

niet real man. met ozil kaka krijg die weinig kansen hoor. ozil is fantastisch net als kaka en pastore ook maar voor 50 miljoen zie ik mourinho eerder een spits halen.

Ik denk dat het City word al hoop ik dat mijn cluppie slaagt hem binnen te halen

19 juli 2011 om 14:59

als je man U goed volgt weet je dat zei nooit zoveel miljoenen zullen betalen voor een aanvallende middenvelder die zich nog niet meerdere seizoenen heeft bewezen. Laat staan.

ik denk dat het city word na het vertrek van Tevez

mvg

19 juli 2011 om 15:00

Pastore is geen spits maar aanvallende middenvelder............

19 juli 2011 om 15:11

Meen je dat nou Mufcdutchman? 50mln voor Pastore bij Utd??
Mag toch hopen dat het niet United is, met Rooney, Hernandez, Kiko, Berba, Welbeck en Owen hebben we genoeg aanvallende spelers lijkt me en Ferguson heeft gisteren in een interview tijdens de US tour ook aangegeven een middenvelder nodig te hebben (maar geen Sneijder!) maar dat ie over genoeg aanvallers/aanvallende spelers beschikt, denk eerder dat er een controlerende middenvelder komt
Pastore is niet nodig..

27 juli 2011 om 17:10

@manufanforever

Beetje offtopic maar, in mijn opinie zou Manchester wel een speler met creativiteit op het middenveld kunnen gebruiken, een type Sneijder (ik weet dat SAF het geld niet wil betalen voor zijn salaris), die naast een Carrick/fletcher voor aanvallend impulsen zou kunnen zorgen. Ik vraag mij wel is af waar SAF nooit Andersson als aanvallende middenvelder opstelt en hem daar ook een paar wedstrijden laat staan. Ik vond het bij Porto tocht echt een fenomeen.

27 juli 2011 om 17:46

Maar Owen staat toch voor spek en bonen onder contract? Net alsof hij een rol van betekenis speelt

Maar ik zie United ook geen 50 miljoen voor hem betalen, die zouden dan eerder voor Sneijder gaan.

Ik denk Chelsea.

Maar ik hoop van niet 50m voor een speler die pas 1 seizoen top niveau speelt.

Ik vind die Italiaanse voorzitters van Palermo, Napoli en Udinese best wel irritant. Het enige wat ze doen is absurde bedragen roepen. En uiteindelijk krijgen ze het ook nog. Tenminste daar lijkt het op. Ik zou liever zien dat de topclubs gewoon zeggen: 'zoek het lekker uit'

19 juli 2011 om 15:02

Dus eigenlijk vind je de voorzitters van de topclubs irritant?

Waarom zou je ze niet roepen als ze toch gaan betalen, lijken me dan eerder slimme voorzitters van Palermo, Napoli en Udinese.

50 mil... tjah maar wel te gek voor woorden.

19 juli 2011 om 15:05

Ik vind die Italiaanse voorzitters van Palermo, Napoli en Udinese best wel geniaal. Het enige wat ze doen is absurde bedragen roepen. Een speler hoeft niet weg dus vragen ze absurde bedragen. Het is voor hun dus een win/win situatie. De speler blijft of ze krijgen een extreem grote zak met geld ervoor.

19 juli 2011 om 17:48

best wel geniaal? Best wel opportunistisch met een grote mond en een beetje geluk dat die spelers zich niet tegen zich keren bedoel je?
Kom op, dit is toch niet slim, of geniaal, dit is gewoon niet-dom.
Als je weet dat de speler niet zijn kont tegen de krib gooit en nog een lang contract heeft kan je vragen wat je wilt, het is dom als je dat niet doet. Slim vind ik de manier van inkopen, of de manier waarop ze zo goed getraind worden.. maar toch niet gewoon botweg het zaken doen..?

Maar dan moeten mensen ook niet gaan zeuren dat Wenger 'absurde prijzen' voor Fabregas of dergelijke vraagt trouwens, niet dat jij dat zegt hoor, maar ik merk dan er mensen zijn die als het hun club uit komt de ene mening hebben en als het over een andere club gaat een heel andere mening.

19 juli 2011 om 15:14

Ik vind reageerders die maar vinden dat de zogenaamde ''kleinere'' clubs al hun toppers maar voor een appel en een ei moeten inleveren bij de extreem rijke clubs irritant.
Kom op zeg als jij een waardevolle speler hebt wil je die toch voor je club behouden en als hij niet te houden is dan maar voor de hoofdprijs.
Dus ik vind dat die voorzitters juist goed bezig zijn, ''we willen de hoofdprijs anders loop je maar door doei'' , vind ik verstandig beleid.

Ik denk dat hij naar City gaat, gezien het bedrag dat geboden is.

19 juli 2011 om 15:02

Dat lijkt me ook. Geen enkele andere club lijkt me zo gek 50 miljoen voor een speler te betalen die pas een jaar op niveau speelt.

Als dit representatieve bedragen zijn heeft arsenal het volste recht om minimaal 50 miljoen voor Fabregas te vragen.

Pff Pastoreee hij is die 50 miljoen zeker waard.. Wat een genot om naar te kijken, klassespeler.. Ik weet niet wie die gelukkige club is, maar wie het ook is, hij zal een meerwaarde zijn!!

Dit gaat nergens over, jezus niet normaal hoe hogen bedragen die voorzitters vragen tegenwoordig.
Volgens mij had je destijds Zidane voor 50 miljoen!!

Hier hoop ik wel dat Eufa wat aan gaat doen, dit kan zo niet langer!!

19 juli 2011 om 15:02

Zidane was iets van een 70 miljoen, iets meer maar ik begrijp wat je bedoelt. Het moet idd niet gekker.

19 juli 2011 om 15:07

Maar Zizou is dat bedrag ook 100% waard he. Bedoel als je ziet wat die man heeft gepreseerd en wat voor techniek en klasse hij had kon ik het nog wel begrijpen.

Maar nu heb je Pastore dat niet eens in de schaduw mag durven staan van Zizou die 50 miljoen kost. Dus als hij weer een goed seizoen draait zit hij sowieso op de 70.

Dat in vergelijking is gewoon te erg, belachelijke hoge bedragen voor spelers die je vroeger voor een kleine 20 miljoen had overgenomen.

Clubs krijgen meer lef omdat ze weten dat ze gewild zijn, mega lange contracten laten tekenen, salaris opkrikken ze het hoofd helemaal gek maken, zaakwaarnemers die blerenm media hypers jaa het voetbal is gewoon nu echt verziekt.

Ik weet ben een Chelsea fan maar keurt het transfer-beleid echt heel erg af.
1x in de zoveel jaar kan je een monsterbod doen en dan laat je het daarbij.

Dat snap ik wel nog, maar elke zomer ...

Alsof ze niks beters te doen hebben dan miljoenen te verspillen..

19 juli 2011 om 15:13

Bwah... Zizou is inderdaad een wereldspeler. De beste van de afgelopen.... 10 jaar? Maar geen enkele speler zou dat geld mogen opleveren. De wereld is gek gedraaid, overal is er armoede en hongersnood, maar in de verziekte wereld van het voetbal blijven grote clubs schulden opbouwen aan het tempo dat je een Lego toren kan bouwen en word er met geld gegooid dat niet eens van hen is. Ach...

Maar inderdaad deze jongen mag de schoenen van Zizou niet poetsen en zal naar alle waarschijnlijkheid dat ook nooit mogen

19 juli 2011 om 15:44

Sowieso van de afgelopen 15 jaar durf ik zelfs te stellen. Daar mag niemand aan komen. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat spelers zoals Zizou voor 70 miljoen werden gehaald, en dan had je over een uitzonderlijk talent dat zich ook dik en dik had bewezen.

Nu praat je over een middenvelder die wel een leuk seizoen heeft gedraaid en opviel, nou ik wil nit vervelend doen naar Pastore maar wat een lef van de voorzitter omdat dit bedrag te eisen.

Hetzelfde geld voor Neymar en Sanchez....

19 juli 2011 om 15:50

Inderdaad dat ben ik met je eens. En ik ben de laatste die mag klagen aangezien dat bedrag rechtstreeks naar mijn club ging dusja

En Pastore heeft inderdaad een leuk seizoen gedraaid, en zelfs daarin heeft ie ups en downs gehad. Het is niet dat je kan zeggen dat die jongen echt bijna elke match goed speelde. Neymar is ook een enorm talent, zeker gezien zijn verbluffende techniek. Maar wederom word deze jongen gehyped net zoals Sanchez. En zodoende gaan de bedragen ongelooflijk snel omhoog. En Zampa wil zich gewoon wapenen tegen de grote clubs, het is vrij slim dat hij dit zo aanpakt. Hij vraagt 50 miljoen, krijgt ie dat bedrag is het een win situatie, krijgt ie het niet is het ook een win situatie. Want dan hou je gewoon je ster speler. En met Zamparini zijn oog voor talent haalt ie daar weeral een speler voor die hij achteraf met veel winst doorverkopen kan. Ik keur het niet goed, maar het is vrij logisch dat kleine clubs zich wapenen.

19 juli 2011 om 16:01

Inderdaad maar wat ik dan niet snap is dat er geen mensen zijn die zeggen, ja later vriend. Hou je speler maar dan niet toch. Bedoel zijn contract loopt ooit toch af ? En de meeste top-clubs hebben genoeg talent en een prima scoutings-beleid.

Dat ze dan perse doordrukken voordat bedrag is gewoon schandalig.
Dat voorzitters/coaches/trainers dit bedrag willen is logisch, zij weten inmiddels dat idioten dit gaan betalen. Ik doe het af als pure groot spraak.

Het word een heel ander verhaal als het ook nog daadwerkelijk gaat worden neergelegd.

19 juli 2011 om 16:06

Tja... Laten we het erop houden dat sommigen zo ongeduldig zijn wat betreft een speler dat ze meteen hem willen binnenrijven, overigens heb je altijd het risico dat oftewel een andere topclub er mee aan de haal gaat of dat de speler in kwestie verlengt bij zijn huidige club. Al kan ik er ook niet veel meer van maken, het loopt gewoon allemaal uit de hand. En dan beschuldigen mensen bijvoorbeeld een Wenger ervan dat ie geen toppers haalt en dat ie spelers wegkaapt bij andere clubs nog voor ze hun eerste wedstrijd voor het eerste gespeeld hebben, tja... vind je het raar?

Conclusie is dat de voetbal wereld gek gedraaid is Hoe jammer ook, zonder regels van hogerhand zal dit blijven aanhouden vrees ik...

27 juli 2011 om 17:11

@ Quaresma_7,

Dat is gewoon politiek geneuzel dat het onethisch etc. is. Die bedragen komen niet zo maar uit de lucht vallen. Natuurlijk is het voor de 'gewone mens' een absurd bedrag, maar de markt bepaald de prijs. Jij kan de 93 miljoen van Ronaldo een doorgedraaid bedrag vinden dat nergens op slaat, maar bij Real Madrid denken ze daar denk ik toch anders over. Het enige wat de voetbalwereld nog boven de al hoge bedragen van de markt uit doet stijgen zijn die rijke oliesjeiks en andere rijke lui die de lat nog hoger leggen omdat het ze niet kan schelen dat ze verlies maken. Die laten de markt helemaal doordraaien.

19 juli 2011 om 15:03

Ligt eraan wat je als destijds beschouwd. Real Madrid heeft in 2001 78 miljoen voor Zidane betaald. Dus nog wel ff wat meer. En het is Uefa...

19 juli 2011 om 15:19

Wat moet de Uefa doen dan? Verordenen dat de kleine clubs de grote gratis gaan bevoorraden?
Je wilt dat de kloof tussen de top en de rest nog groter wordt?
Het moet toch niet gekker worden, wil je toppers betaal er maar voor dan , vind je hem te duur laat je hem gewoon waar hij is.

Ik zou er voor pleiten bij mij club dat de nieuwe leiding ook dit soort bedragen gaat vragen aan de topclubs , dat is nog de enige kans om iets op te bouwen.

19 juli 2011 om 17:52

ik snap je punt, maar omdat anderen hun spelers puur als handelswaar zien en spelers dat laten gebeuren, betekend niet automatisch dat je daar in mee moet gaan toch.

19 juli 2011 om 18:30

Wat heb je liever dat Vertonghen voor 5 miljoen vertrekt dit seizoen of dat Ajax een prijskaartje aan hem hangt van 50 miljoen hem een leuke salarisverhoging geeft en hij blijft?
Of als zo'n geld verkwistende club die 50 miljoen overmaakt dan kunnen we een meer dan goede vervanger halen en houden nog geld over.
Maar de insteek blijft we willen hem graag houden , lukt dat niet dan maar voor de hoofdprijs.

Ik vermoed City of Chelsea. Man United en Liverpool hebben het geld niet, Arsenal geeft nooit zulke bedragen uit en City en Chelsea hebben eerder aangegeven erg gecharmeerd te zijn van deze speler.

Zou wel balen zijn voor Modric als deze naar Chelsea gaat.
Drogba zou dan naar de Spurs gaan + nog een 30 miljoen en dan komt Modric naar Chelsea.

Ik ben benieuwd, gun het hem van harte.

Weet niet hoe het met Valencia staat, weet niet of zij zich dit bedrag kunnen permitteren maar ik zie hem daar ook wel spelen.

19 juli 2011 om 15:10

United heeft het geld wel, maar is waarschijnlijk nuchter genoeg om dat niet aan een speler te besteden. Hoewel ik hoop van wel!

19 juli 2011 om 15:16

De schulden hebben ze ook he Bijna 1 miljard.

19 juli 2011 om 15:19

ja zeg we hoeven toch niet elke keer uit te leggen hoe de schuldenconstructie bij united in elkaar steekt? united is gekocht met geleend geld. het is niet zo dat de club zelf directe schulden heeft.

19 juli 2011 om 15:22

Dat weet ik ook, daar mogen jullie de geliefde Glazers voor bedanken. Die zorgen er voor dat elk jaar de schulden berg stijgt i.p.v. afneemt. Jammer dat ze zulke figuren niet buitengewerkt krijgen...

19 juli 2011 om 15:26

we zijn ze ook eeuwig dankbaar, maar goed het is niet echt mogelijk om die club zomaar te kopen door de gigantische waarde...

19 juli 2011 om 15:30

Was er geen plan van de supporters om de club over te kopen van de Glazers voor ruim één miljard? Dit stond tijden geleden op VZ maar de Glazers willen niet verkopen?

''maandagavond is een groep van vermogende en invloedrijke Manchester United-fans bijeengekomen om de toekomst van hun club te bespreken. De supporters zouden een plan hebben om United over te nemen van de huidige eigenaar Malcom Glazer en diens familie. “deze ontwikkeling is erg welkom gezien het enorme verlangen naar een andere eigenaar voor United”, zei een woordvoerder van Manchester United Supporters Trust (must) dinsdagmiddag in de Britse media.
/

Must maakt zich al langer hard voor een vertrek van de huidige eigenaar Malcolm Glazer. De Red Knights, zoals de groep zichzelf noemt, zouden door middel van een financieringsgroep de regerend landskampioen willen overnemen. Een aantal bedrijven zou zich al geschaard hebben achter de groepering die met een bod van ruim één miljard euro de club in handen wil krijgen.

Glazer, die in 2005 United overnam, wordt gehaat door vele supporters van United. Die woede kwam vooral op nadat de eigenaar clubbestuurders had ontslagen ten faveure van zijn familieleden. Bovendien schoof de Amerikaan afgesloten leningen door naar de club, waardoor United een schuld heeft van bijna achthonderd miljoen. De Glazers hebben tegenover de BBC laten weten United niet te verkopen.''

19 juli 2011 om 16:02

Ken je feiten aub voordat je hier onzin komt roepen, ik raad je aan de post van King_eric op te zoeken, heeft al meerdere malen moeten herhalen Daarin staat goed aangegeven hoe het met de financiën van Manu zit. Anders kom je dadelijk over als een van de vele posters op deze site die iets lezen en maar lopen roepen
Schulden Schulden Schulden.

19 juli 2011 om 16:10

Schulden zijn toch schulden? Niet? Praat het maar goed ja, daar zal jij ook objectief in zijn gezien je gebruikersnaam. Ik weet goed genoeg hoe het met de schulden van United of de Glazers zit. Ik geef dan ook aan dat zulke figuren uit het voetbal moeten, ik val jou club hier ook helemaal niet aan of wat dan ook? Ik val de Glazers aan ( al zullen zij daar niet veel van merken haha )

En zoals je ook ziet in mijn stukje geplakte tekst van een ouder artikel op vz staat er dat Glazer zijn afgesloten leningen doorgeschoven heeft naar Man Utd. Dus ik keur wat Glazer doet niet goed, die man maakt jou club kapot dat besef je toch hoop ik.

27 juli 2011 om 19:07

Als je toch goeg genoeg weet hoe het met de schulden van United zit, hoe veel is er dan al afgelost?
United heeft tientallen miljoenen in kas om spelers te halen terwijl andere grote clubs dat moeten lenen van hun club-eigenaren. United is de populairste en meest waardevolle club in de wereld.
Man United gaat de komende jaren alleen maar sterker worden.

Ben benieuwd waar hij heen gaat. Hij heeft zelf gezegd Italie niet te willen verlaten. In dat geval zou je denken aan Inter. Maar we weten ook dat er meer kapers op de kust liggen. Waarschijnlijk wordt het Engeland en dan City of Chelsea.

Zal wel weer naar dat Engeland gaan. Is er geen mogelijkheid om dat land af te steken o het gebied van voetbaltransfers. Ze verpesten het voetbal...het is dankzij hen bijna geen sport meer.

50 miljoen voor zo'n speler , waar gaat het heen. Maar alsnog , ik denk dat hij naar Man City gaat. Ik wens hem veel succes in hoogstwaarschijnlijk een andere compititie.

Zamparini blaat weer eens, we zijn niet anders van 'm gewend. Eerst 30mil, dan 60, dan 40, nu weer 50 mil.....

De topclubs geven tegenwoordig bijna nog niet eens 50mil uit aan de gerenomeerde en bewezen topper als Sneijder, Fabregas of Giuseppe Rossi, dus laat staan voor iemand die een groot talent is, maar ook een enorm risico daar hij nog niet bewezen is zoals de namen hierboven en kan floppen=dag investering. Als een Manutd een Sneijder voor 35mil kan halen, dan gaat zo'n club echt niet het risico lopen 50mil voor een nog niet volledig bewezen Pastore neer te leggen.

Enkel als er een of andere sjeik (mancity, Malaga, Psg) verliefd op de speler wordt kan hij voor 50mil weg, ALS Pastore dan zelf ook nog naar zo'n club wil.

Ik denk dat hij uiteindelijk voor 25 a 35 mil gaat (transferwaarde, waarschijnlijk cash speler(s)) als die ene sjeik zich niet meldt.

Hele goede speler maar zoals andere is er niemand 50 miljoen waard. Het is alleen zo dat deze bedragen het voetbal de laatste jaren wel overheersen.
Ben benieuwd waar hij naar toe gaat voor 50 miljoen. Zal waarschijnlijk City of Chelsea zijn maar wie weet gaat Arsenal een keer goed investeren?

Benieuwd wie het wordt. Ik denk AC Milan, Inter of Man City. Als het AC Milan is komt Hamsik dus niet meer en als het Man City is komt Aguero niet meer. Als het Inter is gaat Sneijder weg.(en als het Man Utd wprdt komt Sneijder niet meer)

'het vertrek van de 22-jarige Pastore zal tevens een einde van een periode van vier jaar in dienst bij Palermo betekenen'

Klopt niet, Pastore zit pas twee jaar bij Palermo...

OT: Het was duidelijk dat hij niet te houden was voor Palermo, Zamparini betaalde een kleine 10 mln voor hem, dus deze winst kunnen ze niet laten liggen. Sportief gezien wel een aderlating, maar Palermo vinden altijd wel weer goede spelers terug, dat wel.

Wat een onzin. Hoe kun je 50miljoen geven voor iemand. Het is bijna een soort prostitutie. Wie het meeste geld bied krijgt alle lol. Ik vind dat de Fifa hier wat tegen moet doen. Hoe haal je het in je hoofd om 50 miljoen euro voor een mens te bieden. Voor dat geld kun je zoveel doen om deze steeds slechter wordende wereld te verbeteren. Maar nee, ze geven het liever voor een 22-jarig gassie wat net 2 jaar op hoog niveau voetbalt. Volkomen belachelijk.

Ik vind het wel leuk. De meesten onder ons beschouwen City nu als topclub als je de reactie van Zamparini leest. Was een paar jaar geleden toch wel anders.

19 juli 2011 om 15:29

het gaat iig niet om bolton (zwerver) wanderes

27 juli 2011 om 18:12

Bolton is hard vriend. Die was ik wel eens met FM, dus ze zijn hard. Want FM is hard. Bolton is hard.

Dit moet toch haast om city gaan? Ik weet dat chelsea het ook kan betalen maar denk toch dat dit om city gaat. Aan de andere kant.. Zouden ze pastore en nasri halen?

Sorry hoor maar hij zegt een Europese topclub en vooralsnog vind ik Manchester City geen topclub. Een topclub wordt je op basis van prestaties van verschillende jaren, niet op basis van één jaar. En als we dan over een Europese topclub spreken dan is het een club die in Europa ook al dingen heeft laten zien. Vooralsnog vind ik City dan geen topclub, of Zamparini het anders ziet kan wel maar goed. Ik ben benieuwd waar Pastore gaat voetballen, persoonlijk hoop ik eigenlijk dat hij gewoon in Italie zal blijven.

19 juli 2011 om 15:40

Je hebt gelijk dat City geen topclub is maar je kan niet ontkennen dat spelers ook City zien als een topclub. Ze hebben het stadion, ze hebben de spelers, ze hebben het geld.

Het enigste wat je nu nog nodig hebt is een fatsoenlijke trainer met aanzien. Maar ik denk mocht Real dit seizoen erg succesvol worden, dat Mourinho wel eens die kan zou kunnen opgaan, en dan hebben we toch een groot probleem in Engeland.

Ben het met je eens dat ik liever in Italie zie spelen. had graag bij Juve of Roma zien komen.

19 juli 2011 om 15:41

Vanuit het perspectief van voetballers is een topclub een club die speelt om de prijzen en de grootste namen aan zich weet te binden. Dat de gemiddelde voetbalsupporter er anders tegenaan kijkt is vrij logisch.
Ik moet ook maar zien of hij slaagt bij Man. City.. Er zijn daar zoveel goede voetballers en het is nog zo'n vreemdelingenlegioen met zoveel concurrentie dat het erg moeilijk is voor een buitenstaander om daar zich een weg in te banen.

19 juli 2011 om 15:46

Dan nog,, de ene speler kan bv Manchester City als een topclub zien omdat ze nu om de prijzen gaan spelen en de andere vind dat het pas een topclub is als het bewezen heeft dat ze echt prijzen kan winnen. Daarnaast is het Zamparini die het zegt, dat is geen speler dus vanuit dat oogpunt ben ik benieuwd wat hij bedoelt. Zamparini kennende zal je niet zo snel weten wat hij bedoelt, hij overdrijft graag en draait graag rond de pot.

19 juli 2011 om 17:57

Geschiedenis enzo zegt niks in deze moderne voetbalerij! kijk naar Ajax!
Wie betere spelers heeft wordt automatisch gezien als een topclub! Als je top spelers hebt in je selectie, dan ben je een Top Club!!
Derde worden in zware PL / winnen van FA cup is geen makelijke opgave!
Er is altijd een begin, en dit is een fantastische begin!
En natuurlijk ene speler of club kan simpelweg jaloers zijn op successen van City!

27 juli 2011 om 19:30

Dat klopt inderdaad, maar City is momenteel gewoon een Europese topclub. Het kan zo concurreren met Bayern of Borussia Dortmund bijvoorbeeld. Ik bedoel hiermee dat City weleens zou kunnen winnen over een tweeluik snap je.

In het perspectief van prijzen is het geen Europese topclub inderdaad.

Zampa is gewoon gek Hier gaat zowiezo de helft nog af. Ik wil Pastore nog steeds in Juventus hebben maar dat gebeurd waarschijnlijk niet.

19 juli 2011 om 15:41

Hij past totaal niet in de 442/424 van Conte, dus naar Juve gaat hij sowieso niet.

haha eigenlijk zegt de voorzitter niks nieuws behalve dat het binnen 10 dagen gaat gebeuren,

want hij mocht de club alleen verlaten voor 45mln of in de buurt maar niet minder,
en ik zie geen enkele normale club zoveel geld ophoestten voor een speler,

al bij al vind ik het natuurlijk veels te veel geld maar het kan-mag-gebeurd vandaag de dag nu eenmaal,

Dit is gewoon kant en klare onzin om een bedrag van 50 mil te betalen voor pastore.
Ze kunnen beter 49 mil van maken want 50 mil is een ongeluks getal voor aanvaller Torres.

Elke aanvaller laatste tijd zit die met grote clubs in verband wordt gebracht zit boven de 35+mil,wat een onzin zeg.voetbal wereld is echt smerig aan het worden.tevez die 45 mil moet kosten terwijl deze jochie meer mag gaan kosten,dit gaat richting baseball zo te zien met de bedragen binnen heel korte tijden.

Pastore is gewoon een van de beste middevelders die er op dit moment rondlopen op de europese velden. 50 miljoen is veel geld, maar voor topspelers zijn dit soort bedragen te rechtvaardigen. Pastore was een van de weinige lichtpunten van Argentinie deze copa America en was in de serie A ook geweldig. Zou bij elke topclub wat toevoegen naar mijn mening.

Pastore is geen topspeler, heeft veel talent maar heeft niks bewezen, zoals bijv. een Xavi,giggs,kaka om er een paar op te noemen dit zijn topspelers geen Pastore die wordt opgehemeld die nu 50mil kost.
Barca doet moeilijk om 40mil?
Voor Sneijder wordt er 40 mil geboden! Als een talent van 22, 50 mil kost dan wat kost bijv. een Modric of een Fabregas.

De uefa moet snel een oplossing vinden voor dit soort absurdelijke bedragen

27 juli 2011 om 17:08

deze jongen is al 2 jaar een van de beste middenvelders uit de serie A. wat moet hij meer doen om zich te bewijzen?

Stel je voor hoe duur spelers als Zidane & Ronaldo nu zouden zijn .. samen zo'n 300 miljoen?

Het is een oneindige discussie maar C. Ronaldo & Messi hebben nog steeds een pak minder bewezen dan Zidane & Ronaldo. Nationaal succes, club succes, 3x wereldvoetballer van het jaar, ... Ronaldo was 20 toen hij 47 goals maakte in zo'n 50 matchen voor Barcelona ? Topscorer aller tijden op het WK! Zidane was geen spits, maar oh wat een voetbalgenius. Nee, Messi & C. Ronaldo zijn mooi om naar te kijken maar wat ben ik blij dat ik ben opgegroeid met spelers als R. Carlos/rivaldo/zidane/ronaldo!

Zou hij nou dan de nieuwe opvolger van Scholes zijn? Mindere passer, betere dribbelaar. Ben benieuwd! Zou een geweldige stap voor hem zijn.

27 juli 2011 om 17:07

ik acht die kans heel heel klein, maar ik zou het wel leuk vinden!

Hmmm Chelsea en man city worden veel genoemd , maar was real ook niet geinteresseerd in hem?

real kan het ook zo betalen natuurlijk ,

En met alle respect , is man city al een europese topclub?

misschien doet chelsea wel een laatste poging voor modric , en als dat toch gewoon niet lukt gaan ze misschien wel over naar Pastore , omdat hij toch zegt er is een club die bereid is om de 50 miljoen te betalen , misschien geeft chelsea na een week aan of ze hem willen of niet , ofs iets? alles is mogelijk

ik volg het italiaanse voetbal niet echt , en kvind wel jammer dat hij maar 12 minuten heeft gespeeld op copa, en youtube filmpjes zeggen niks , dus heeft iemand wat meer info over hem die veel wedstrijden heeft gezien van deze jongen? is hij klaar voor een topclub?

En nogmaals niet negatief over dat city , ik vraag het me gewoon af ,

19 juli 2011 om 16:50

ja moet eens meer italiaanse kranten of site's gaan lezen want milan is de grootste kanidaat

19 juli 2011 om 17:02

Aan jou naam gezien ben jij inter fan , ik heb helemaal niks met italie , kvind het maar een droge competitie , iedereen zijn mening ,

dus ik ga niet helemaal voor pastore alle italiaanse kranten of sites lezen , kheb nog een leven weetje :D

27 juli 2011 om 19:28

Ja, City is een Europese topclub.

Alleen dat elftal al:

Hart
Richards
K.Toure
Kompany
Kolaro
De Johg
Y.Toure
Balotelli
Tevez
Silva
Kun

50miljoen hou op endan moet sneijder 40miljoen kosten ?

Hmmm, Man City, Malaga, Real Madrid..

Zelfs voor clubs als Manchester City is dit gekkewerk.
Pastore is nooit niet 50 miljoen waard. Waarom hem halen als je voor hetzelfde geld een echte topper halen. Al die clubs worden nu echt gek.
Neymar voor 45 miljoen. Die speelt in Brazilie.
Pastore voor 50 miljoen. Die speelt bij Palermo.
Sanchez voor 40 miljoen. Die speelt bij Udinese.

Goeie spelers maar dit soort geld mag alleen voor spelers worden betaald die zich al ruim en breed op nationaal en internationaal niveau hebben bewezen, zoals Sneijder en Fabregas. Maar voor zo'n Pastore moet je meer betalen dan Fabregas. Te gek voor woorden.
Als die voorzitter van VVV Venlo wat slimmer was geweest had hij Honda voor 30 miljoen kunnen verkopen (niet al te serieus nemen) zo gek zijn de rijke clubs tegenwoordig.

27 juli 2011 om 17:07

ik weet niet of jij pastore wel eens hebt zien spelen, maar die heeft een spelinzicht waar een Lampard eng van word. Dus ik denk dat dit een hele hele goede aankoop zou zijn. zelfs voor die prijs.

Ik denk niet dat er een club is die werkelijk 50 miljoen voor Pastore wil neertellen. Zelfs Manchester City niet. Dit is gewoon een probeersel om de marktwaarde op te krikken. Mijns inziens volledig overbodig. To the president of Palermo: fail!

haha, tuurlijk is pastore een geweldige speler!
maar ik schat hem lager in als Sneijder die 40miljoen kost.
die voorzitter van Palermo probeert er alleen maar voor te zorgen dat ze tegen elkaar op gaan bieden.
city/malaga miss real.
als ik hem mag aanraden ga niet naar City dat is echt niet zijn stijl van spelen.
ik zie hem het liefst bij Inter,
en dan kan Sneijder naar man utd.

Voor zijn leeftijd, fysiek en talent vind ik 50 miljoen geen vreemde prijs, want hij heeft geloof ik ook nog een doorlopend contract. Ik gok City, Chelsea of Real Madrid. Real zou ik het meest zonde vinden, voor hem of de spelers die er al spelen.

Aan iedereen die 50 miljoen te veel vindt: natuurlijk kunnen we van mening verschillen, maar ik vind Pastore echt, echt heel goed en ik geloof zoals gezegd dus ook dat hij een doorlopend contract heeft. Hierbij komt dat met de tijd spelers gewoon duurder worden, zo werkt dat.

er zijn eigenlijk maar 3 clubs die het kunnen betalen en hem willen. dat zijn city,chelsea en anzhi. anzhi kan je alvast afstrepen,want het lijkt me sterk dat die daarnaartoe gaat. ik denk dat chelsea de grootste kanshebber is en dat die degene zijn die het bedrag hebben geboden. tenzij wenger na 10 jaar weer een keer naar bed is geweest met zijn vrouw en het geld nu wel wilt uitgeven...

Manchester City of Chelsea, een van de twee.
Pastore zal echt niet naar Rusland gaan of Psg.

27 juli 2011 om 17:13

kan me ook niet voorstellen dat als die jongen echt zo gewild is, hij naar psg gaat. Zie dat toch niet echt als een stap vooruit.
Zou City dan misschien de komst van Aguero en Pastore tegelijk wereldkundig gaan maken? Of ben ik nu echt te speculatief??

50 miljoen? en psg heeft de beste papieren?? heb ik enkele berichten gemist over dat psg opeens een rijke oliesjeik heeft ofzo? waar halen die anders het geld vandaan. Lijkt me dan eerder dat chelsea zoveel gel uitgeeft aan deze speler. Moet zeggen dat ik hem niet zo goed ken om te beoordelen of hij zoveel waard is

27 juli 2011 om 17:12

PSG heeft een rijke suikeroompje ja, ergens uit arabie ofzo.

27 juli 2011 om 17:27

ok tnks ben ik weer op de hoogte

Dit is mooi om te horen dan is daar ook eindelijk duidelijkheid over, ik hoop heel erg dat hij naar chelsea komt, kan zowel op de flank als op 10 spelen en dat is juist wat CFC mist op dit moment.

Maar 50 miljoen is wel erg veel maa hij is natuurlijk pook nog erg jong.

Ik zit aan 4 clubs te denken

Anzhi ( geen Europese topclub maar het zou kunnen )

City , ( Zou kunnen ook al is dat ook ( nog ) geen europese topclub )

Chelsea ( Een europese topclub die al vaak aan Pastore is gelinkt en genoeg geld heeft )

Manchester Unidet ( zoekt nog een middenvelder en het zou zomaar kunnen dat zei Pastore willen kopen , alleen weet ik niet of zei 45 miljoen voor hem overhebben. )

Edit : En natuurlijk ben ik ook PSG vergeten die genoeg geld heeft nu ze Sheiks binnen hebben )

Waarom vergeet iedereen Psg? in het artikel staat zelf dat PSG de beste papieren heeft. Er is veel geld in PSG gepompt,een ander of andere gast uit Qatar heeft de touwtjes nu in handen

Ik denk man city maar hoop Chelsea, wat een verstekering zou dat zijn voor Chelsea. Bij city is die 1 van de velen.

De voetbalwereld is ziek. Zodra een talent, groot talent opvalt ontstaat er paniek bij de rijkste clubs, of moet ik ook de clubs noemen die eindeloos geld mogen lenen, omdat men bang is mis te grijpen. Alsof als je een Messi of een Neymar niet in je elftal hebt geen kampioen kan worden.

Deze ratrace zal pas stoppen als de Fifa en de Uefa nu eens echt optreden en hier wat aan doet. Alleen kopen als je gezond bent en een grens stellen aan transfarebedragen en salarissen. Als de club niet meer nuchter kunnen worden, moeten de Fifa en de Uefa dit doen. Ontnuchteren !

In Nederland heb je een goed inkomen als je 1800 euro nett verdient. 1 miljoen per jaar is dan toch al buiten verhouding. Hoevel heb je nu voor jezelf en je gezin nodig ? Rijk worden doe je om anderen te helpen die arm zijn, om mensen te helpen die goede ideeen hebben en geld nodig hebben. In sommige landen leeft men van nog geen euro per dag.

Als er grenzen worden gesteld, dan kunnen meer clubs topspelers aantrekken en dat is voor iedere competitite aantrekkelijk. Met als winnaar de supporters. Dit betekent ook dat je als club als Twente ook kunt kiezen uit topspelers en dus niet meer hoeft te gaan voor mindere voetballers.

Want als toptalent weet je wat je maximaal kan verdienen. Als de ene club genoeg spelers heeft op je positie ga je op zoek naar de club waar ze je wel hard nodig hebben. Je kiest dan niet meer voor de club waar je het meest kan verdienen, maar waar je aan spelen toekomt en beter wordt.

Winnaar: spelers, clubs en supporters.

De prijskaartjes kunnen dan ook omlaag, omdat er minder geld nodig is om de spelers te betalen. Dit betekent dat kaartjes weer betaalbaar worden en meer mensen naar de stadions zullen komen.

27 juli 2011 om 18:20

Helemaal eens! Alleen dat je Messi .en Neymar in een adem noemt, dat snap ik niet. Je zou kunnen zeggen Ronaldo en Messi, maar Neymar en Messi snap ik niet.

27 juli 2011 om 18:25

Ik begrijp je punt. Messi heeft zich bewezen en Neymar nog niet. Maar het gaat om het geld dat er voor dit soort spelers wordt gevraagd en om de salarissen dat zij verdienen/gaan verdienen.

europese topclub mmmmmm.....
Bedoelen ze neit gewoon Anzi dat weer bezig is op de transfermarkt......

Zamparini is de grote winnaar, zo veel geld vangen voor een speler die één goede
seizoen achter de rug heeft. Belachelijk, echt waar.

27 juli 2011 om 17:48

en toch hoop ik dat hij naar Roma komt...

27 juli 2011 om 17:58

Vergeet het maar, die kans is kleiner dan 1%.
Wij hebben Lamela die nog beter kan worden dan Pastore,

27 juli 2011 om 18:00

Ja das waar. Lamela is ook veel geld aan uitgegeven en is nog maar 19.
Maar goed, een middenveld met de Rossi, Lamela en Pastore is een droom...

Ik denk dat hij naar Manchester City of Chelsea gaat. PSG is nou niet wat je noemt een stap vooruit..
Ik hoop dat hij naar Chelsea gaat, maar ook zie ik hem graag bij City..
Nu Aguero z'n transfer heeft afgerond bij City.. Kan een mooie duo worden Aguero-pastore.
Al vind ik het jammer dat Aguero naar City gaat.. Hij kon beter bij Real Madrid of Chelsea aan de slag.
Ik zie Pastore echt niet bij Psg, hij heef daar niets te zoeken.
Of zal hij voor het geld gaan?

Krijgen we het dan Pastehore?

Zieke bedragen tegenwoordig! Er waren tijden dat 20 miljoen al veel geld was... En dat is niet eens zo lang geleden... 50 miljoen vind ik pas een speler waard als hij uitblonk zowel in de Champions League, de eigen competitie, uitblonk in de grote wedstrijden en een goed WK (of Ek/copa america) achter de rug heeft. En dan ook echt belangrijk is geweest.

Ik zou het enorm jammer vinden als Pastore naar PSG gaat. PSG is dan weliswaar een club waar ik wat sympathie voor heb, maar het is gewoon geen goede stap, wel in zijn portefeuille natuurlijk. Pastore kan beter nog een seizoen bij Palermo blijven en ook Europees proberen te schitteren. Daarna moet hij de stap naar de echte top maken.

Eigenlijk zouden we er eens met zijn allen stil bij moeten staan hoe absurd hoog de bedragen vandaag de dag zijn! Het is toch niet meer normaal wat er tegenwoordig wordt betaald voor 1(!) speler?! In Afrika heerst grote honger al jarenlang en dan lees ik dat C. Ronaldo voor 93 Miljoen euro naar Madrid verhuisd. Ziek wereldje is het soms ook hoor dat voetbal, even wat leuke voorbeelden : Fernando Torres 2011 : 58 miljoen euro, Kaka 2009 : 65 miljoen euro, Carlos tevez 2009: 53 Miljoen, Andy Carrol 2011: 50 miljoen euro, Dimitar Berbatov 2008: 46 Miljoen euro, Zlatan Ibrahimovic 2009: 45 miljoen euro, Karim benzema 2009: 40 miljoen euro, David villa 2009 : 40 miljoen euro, Mario Balotelli 2010 : 40 miljoen euro , Alexis Sánchez 2011: 36 miljoen euro. Dat zijn slechts tal van voorbeelden van het jaar 2009 tot nu, bij elkaar (schrik niet) 17756 Miljoen euro. Dan te bedenken waar al die rijke mensen vandaan komen die mensen zouden zich dood moeten schamen dat ze dit geld niet in hun land steken! En dan nog over de Fifa die hier ook gewoon niks aan doet! even een leuk reken sommetje, alleen de duurste transfers van de afgelopen 4 jaar en alleen van Manchester City : 270 Miljoen euro, alleen van manchester city en ook alleen de duurste transfers. Dit vindt ik uiterst zorgwekkend want wanneer die rijke oliesjeiks geen zin meer hebben om te financieren waar is al dat geld dan ? Begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot voetbal liefhebber maar dit gaat al het denkbare voorbij clubs smijten letterlijk met miljoenen en miljarden alsof het zand is en in andere landen gaan mensen dood van honger en armoede. Ik vind dat we hier best eens bij mogen stil staan want ik kan me hier echt boos om maken.

Met alle respect voor Psg maar deze stap zou geen goede zijn in de carriere van Pastore. Psg heeft dan wel ambities en het is een mooie club maar voor de ontwikkeling van Pastore is dit helemaal geen vooruitgang meer. Hij is uitgeleerd bij Palermo en zal bij een Psg niet veel meer bijleren en dat in een mindere competitie maar dat is ieders mening uiteraard.

Ik denk dat Zamparini graag van spelletjes houdt en dit zo lang mogelijk geheim wil houden. Ik hoop voor Pastore dat als hij weggaat bij Palermo dat het een club is die sportief en financieel gezien een flinke vooruitgang is en waar hij gelukkig is. Nog niet zolang geleden zei de Argentijn dat hij ofwel in Italie wil blijven of in Spanje/engeland wil spelen. Maar goed, als PSG hem een megasalaris geeft dan vergeet hij dat misschien. Overigens zou Sissoko van Juventus wel dicht bij een overgang naar PSG zijn.

Ik vind dat spelers tegenwoordig veel te snel en voor veel te veel geld worden weggekocht. Daardoor ontstaat er een druk bij de speler door de transfer som en moeten ze gelijk de grote man zijn bij een topclub. Ik denk dat ze daardoor nooit zo goed zullen worden als ze zouden kunnnen worden. Kijk maar naar robinho. Daar begon het mee. Pastore is geen 50 waard en moet tijd krijgen te rijpen.

Waarom krijgt, met alle respect, 'palermo' 50 miljoen voor een speler die zich nog niet echt heeft bewezen. Als Ajax 'maar' 30 miljoen voor potentieel wereldvoetballer Luis Suarez heeft gevangen? Suarez heeft bij Ajax 110 doelpunten in 159 wedstrijden gemaakt. Dat getuigt van talent, ook al is het dan misschien in Mickey Mouse competitie Nederland. Javier Pastore heeft 14 doelpunten gemaakt in 69 wedstrijden, oké hij is aanvallende middenvelder, maar als nog is hij in mijn ogen niet zó goed dat hij 50 miljoen waar kan maken.

Als het waar is wat er nu staat isde baas van palermo wel een hele slimme man want hij heeft heeft het dan voor elkaar gekregen om voor pastore 45 miljoen te krijgen terwijl wenger nog geen 40miljoen voor fabregas kan krijgen

Het lijkt er echt op dat Pastore naar Chelsea gaat. Kan me niet voorstellen dat hij naar PSG gaat. 45-50 mil is natuurlijk veel te veel maar het lijkt niet anders te kunnen in deze tijden.

ik vind nog steeds 50 miljoen teveel voor hem. Alleen omdat hij een goede seizoen. Men met teveel geld doet alleen maar domme dingen

Ik hoorde vanavond dat Chelsea Pastore al binnen had voor 50 miljoen. klopt dat?

Nou het is 'een paar uur' verder, namelijk 7,5 uur.
En nog steeds niks. Wachten,wachten en nog eens wachten.

50 miljoen is te veel, maar hij is wel toe aan een nieuwe stap. Ik zie hem liever bij Chelsea dan bij Psg....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren