Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ik denk dat Ajax geen andere doelman haalt als Maarten toch nog gaat'

Laatste update:

Indien Maarten Stekelenburg deze zomer bij Ajax vertrekt, zal Kenneth Vermeer zeer waarschijnlijk doorschuiven naar de positie van eerste doelman. Door diverse media wordt echter ook de naam van Michel Vorm genoemd. De keeper van FC Utrecht heeft een aflopend contract en is uit op een transfer. "Ik denk dat Ajax geen andere doelman haalt als Maarten toch nog gaat", stelt Vorm.

/

"Vermeer heeft het goed gedaan als zijn vervanger, waarom zou je dan veel geld uitgeven aan een nieuwe keeper?", vraagt Vorm zich openlijk af in het weekblad Voetbal International. "In Nederland wordt het voor mij lastig, omdat ik na FC Utrecht echt een stap vooruit wil maken. Nikolay Mihaylov heeft net zijn contract bij FC Twente verlengd. En hoewel er in de media soms kritiek is op Andreas Isaksson, zijn ze bij PSV geloof ik wel tevreden over hem."

Vorm gaat ervan uit dat áls hij uit de Domstad vertrekt hij naar een buitenlandse club verkast. De 27-jarige Oranje-international is sowieso aan zijn laatste seizoen bij de Domstedelingen bezig. "Ik heb de laatste jaren altijd gezegd dat ik mijn contract niet zou verlengen, de club weet dus al heel lang waar het aan toe is."

Wie vind jij een betere doelman?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wel een tweede keeper, want daar is Verhoeven ongeschikt voor. Maar inderdaad, voor de positie van eerste keeper zal Vermeer gewoon doorschuiven. Ik vind Vermeer in potentie een betere keeper dan Vorm. De nieuwe keeper bij een vertrek van Steek wordt dan waarschijnlijk toch Babos.

23 juli 2011 om 08:57

Vermeer gaat Steek doen vergeten.

23 juli 2011 om 09:47

Nou vergeten doen we hem sowieso natuurlijk niet. En vind Vermeer een goede vervanger maar ik denk niet dat hij zal uitgroeien tot een betere keeper als steek.
Ook is vermeer eigenlijk net ff te klein in vergelijking met Steek

23 juli 2011 om 11:00

Eigenlijk is dat ook gewoon onzin, de beste man kan nog steeds makkelijk bij de lat en bij het uitkomen is lengte overschat, het gaat meer om durf en timing, dat mist Vermeer nog een beetje.

Cassilas is de beste keeper van de wereld en net zo groot als Vermeer, en zo zijn er vast nog meer voorbeelden.

23 juli 2011 om 11:03

jij snapt het

23 juli 2011 om 22:55

Ik vind Vermeer ook een uitstekende keeper, al komt hij nog niet in de buurt van Stekelenburg. Maar Stekelenburg is ook een echte leider van de verdediging, dat vind ik Vermeer nog niet echt. Al kan dat gecompenseerd worden door Verthongen die daar telkens meer in groeit.

Ik vind dat Vermeer eens in de spotlights mag staan. Een uitstekende keeper met goede reflexen en altijd in de schaduw gestaan van de 'geweldige' Stekelenburg. Jammer maar helaas. Vermeer als eerste keeper en als tweede Vorm. Niet verkeerd toch?

23 juli 2011 om 00:33

Vorm zou dat nooit doen. Hij moet spelen bij z'n club... Hij is 2de keeper van het Nederlands Elftal.
Ik verwacht dat hij volgend jaar de stap maakt naar een engelse of spaanse middenmoter... Waar hij goed genoeg voor is...

23 juli 2011 om 07:39

Als Vermeer wat meer ritme heeft is die in potentie een betere keeper dan Vorm, dus ook voor ons oranje een betere optie voor 2de keeper, Ik zal van der Sar volgende week ff vrage of ie nog een jaartje zin heeft in tweede keeper bij Ajax kan ie goed afbouwen en gelijk een combi maken met keepertrainer

23 juli 2011 om 07:10

Persoonlijk hoop ik dat Issakson vertrekt en dat PSV dan Vorm haalt. Maar ik zie het nog niet gebeuren. Vorm zou een mooie voor PSV zijn en Ajax laat Vermeer niet zitten schat ik zo.

23 juli 2011 om 15:18

Dat schat je heel goed, Ajax moet gek zijn als ze hem passeren!

23 juli 2011 om 13:01

_azulgrana_ dat is denk geen optie, aangezien Vorm al jaren eerste keeper is bij Utrecht. Hij zal nooit akkoord gaan met een plaats op de bank. Ajax moet gewoon een wat oudere keeper zoeken die het niet erg vind om op de bank te zitten.

Logisch .. Als je ziet hoe Vermeer heeft gepresteerd in z'n gekregeken speelminuten ben je wel heel dom om hem niet als 1e keeper te laten !

23 juli 2011 om 07:12

Vermeer, meer dan Vorm... leg die eens uit... tweede keeper bij Oranje en eerste van Utrecht is nog altijd een betere prestatie dan tweede bij Ajax... persoonlijk denk ik ook dat Vorm beter is...(ook in potentie)

23 juli 2011 om 13:04

Entombed, alleen omdat Stekelenburg beter is dan Vermeer (waardoor hij tweede keeper is), hoeft niet te betekenen dat Vorm beter is dan Vermeer. Zo kan je er nou eenmaal niet naar kijken, aangezien Vorm ook zeker tweede keeper zou zijn in deze situatie. Verder is vermeer ook nog jonger en heeft hij altijd goed ingevallen bij Ajax. Ik zou dus wel willen weten waarom jij hem minder vind dan vorm.

Ik vind Vorm beduidend beter als Vermeer ..ik vind Vermeer een goeie keeper maar soms erg druistig .
Verder wel een eerlijk verhaal van Vorm .psv zou een mogelijkheid zijn misschien volgend seizoen ?

23 juli 2011 om 05:57

Vorm is ook paar jaar ouder en heeft veel meer ervaring, vind het dus niet gek dat Vermeer wat druistig is. Maar uiteindelijk waren we zonder Vermeer (dus met Verhoeven) nooit kampioen geworden.. Hij verdient gewoon een seizoen de kans, en zal deze denk ik dan ook pakken!

23 juli 2011 om 07:14

Errr Midow... Vermeer of Verhoeven had niet veel uitgemaakt. Ajax is vorig seizoen kampioen geworden door de zwakte van PSV en Twente, niet door de kracht van Ajax. Ajax was vorig seizoen de minst zwakke van de 3 maar sterk was het absoluut niet.

On topic: Het isniet meer dan logisch dat Ajax Vermeer neemt als eerste keeper wanneer Stekelenburg vertrekt. Vorm is klaar voor de top van Nederland of de sub top van Europa. Van Vermeer vraag ik me wel af of hij echt goed genoeg is voor Ajax maar dat zullen we aankomend seizoen wel zien.

23 juli 2011 om 09:52

Hier ben ik het toch echt wel met Midow eens. Vermeer heeft in een paar wedstrijden Ajax absoluut in de race gehouden. Of Verhoeven die ballen ook gepakt had? We zullen het nooit weten maar ik weet wel dat ik nadat Vermeer op doel kwam een zekerder gevoel kreeg

23 juli 2011 om 11:00

@entombed: dan kan je je het slot van de competitie blijkbaar niet helemaal herinerren. Het gaat wat ver om het hele kampioenschap aan Vermeer op te hangen, maar dat we in de laatste 6 weken 18 punten pakten ondanks vaak bedroevend spel was voor een groot deel op te hangen aan Vermeer. Als niet Vermeer maar Verhoeven erin had gestaan voor het competitieslot dan betwijfel ik of die laatste wedstrijd tegen Twente nog wel ter zake had gedaan (met NEC en Heerenveen als ultieme voorbeelden).

Vermeer is ook een goede keeper! Als Stekelenburg vertrekt moeten ze hem wel gewoon eerste keeper maken anders had deze jongen beter jaren geleden al de stap kunnen maken naar een andere club om daar eerste keeper te worden. Als Ajax Michel Vorm zou kopen kunnen ze het ook niet maken om hem op de bank te houden, de nummer 2 keeper van Oranje.. Het is inderdaad jammer voor Vorm dat hij Twente en PSV ook al goede keepers hebben rondlopen en dat hij daarom bij hun niet in beeld is. Ik hoop dat hij mocht hij niet vertrekken deze zomer nog, een mooi laatste jaar in Utrecht heeft.

Vermeer verdient de nummer 1 plek als Steek weg zou gaan, hij heeft het meer dan goed gedaan tijdens de afwezigheid van Stekelenburg.

23 juli 2011 om 00:40

Inderdaad. Dit zou gewoon de beloning zijn voor Vermeer voor het jarenlange wachten, zitten op de bank, en het meer dan goed invallen wanneer het moest!

Als Maarten inderdaad weggaat ben ik heel benieuwd wie 2de keeper wordt. Babos vind ik te oud, maar heeft natuurlijk wel een brok aan ervaring. Verhoeven wordt iig geen 2de keeper. Weet iemand wie nu keeper is bij Jong Ajax en bij de A1?

Hoever zijn die jongens? Heeft iemand meer info?

23 juli 2011 om 00:39

Je hebt Chiel Kramer en Warner Hahn in Jong Ajax. Het zijn allebei talenvolle keepers, vooral Hahn. Maar die zijn nog niet goed genoeg voor 2e keeper. Ze zullen dus sowieso een 2e keeper moeten halen. Ze hadden het wel intern kunnen oplossen met Padt of met Bizot, maar padt is naar AA gent en Bizot is verhuurd aan Cambuur. Dus die waren ook niet goed genoeg bevonden voor de 2e keeper positie.

23 juli 2011 om 00:42

Het zal zeker niet de keeper worden van jong ajax of de a1. Die hebben te weinig ervaring. Een 2e keeper moet onverwachts kunnen invallen en er dan meteen staan. Dat kan je niet vragen van een hele jonge keeper.

Bizot en Deckers waren volgens mij de keepers bij Jong Ajax. Bizot is voor komend seizoen verhuurd. Keeper van de A1 is al helemaal geen optie. Ik vind babos geen gek idee. Of eventueel Velthuizen, maar die zou eigenlijk niet als tweede doelman aan de slag moeten willen gaan.

Ik vind Velthuizen beter, maar ik denk dat Babos een betere keus zou zijn. Die heeft zoveel ervaring dat hij Vermeer ook nog het e.e.a. kan leren. Dat geldt in mindere mate voor Velthuizen.

Een Nederlandse keeper is natuurlijk handig in de communicatie, maar Tyton heeft ook een geweldig seizoen gekeept bij Roda. Zou Ajax die niet als keeper er bij kunnen halen, hoe duur zou Tyton zijn?

23 juli 2011 om 00:39

Vorm en Tyton zijn te goed mijn inziens om op de bank te zetten. Maar ik denk wel dat Ajax een vervanger moet halen die beter is dan Verhoeven als tweede keeper, want Padt is aan Gent verkocht en Bizot is net aan Cambuur verhuurd. Overigens verdient Vermeer een basisplaats op basis van het lange wachten op het vertrek van Stekelenburg en zijn prestaties vorig seizoen. Wel jammer dat Ajax zo weinig geld gaat verdienen aan zo'n goede keeper als Stekelenburg. Ik zou Veldhuizen proberen vast te leggen.

23 juli 2011 om 10:58

Inderdaad, Velthuizen. Had volgens mij een clausule dat hij bij degradatie (dat is dus gebeurd) voor 500 000 opgehaald kon worden.

23 juli 2011 om 11:04

Velthuizen is zelfs transfervrij verklaard. Hij is opzoek naar een stabiele club die op een normale manier met zijn spelers omgaat en gewoon salaris betaalt. Nu is ajax natuurlijk wel een stabiele en normale club, maar no way dat hij weer een seizoen op de bank gaat zitten, hij wil niet voor niks koste wat kost weg uit Alicante.

Ik zie in Brian van Loo / Luciano (kies maar) wel een leuke en degelijke tweede keeper voor Ajax. En dan hoop ik voor mezelf dat Veldhuizen dan naar groningen komt

Als je na het vertrekken van Stekelenburg dan nog een nieuwe keeper haalt in de persoon van Michel Vorm dan geef je aan Kenneth Vermeer wel een heel duidelijk signaal af dat hij totaal niet geschikt geacht word voor het niveau dat Ajax wil nastreven.

Maar dat lijkt niet het geval te zijn en zeker als je hem hebt zien keepen de laatste fase van de competitie toen hij Stekelenburg gewoon fantastisch verving dus het lijken meer speculaties die nergens op gebaseerd zijn.

Ajax moet een ervaren doelman halen als 2e doelman, of een talentje. Een keeper als vorm heb je niks aan, of een keeper onder de 23 of boven de 32, anders heeft ajax er niet heel veel aan als 2e doelman. Babos is een optie, Maar er zijn meerdere opties.

23 juli 2011 om 00:43

Ik geef toch de voorkeur aan een ervaren keeper zoals Babos.
Want als je een talentje haalt, verpest je ook een beetje je eige jeugd. En die zal er ook niet gelijk staan en Verhoeven is wel een goeie 3e keeper, maar niet voor Champions League niveau.

23 juli 2011 om 01:24

Verhoeven is wel een goeie 3e keeper ? waar baseer jij dat op. Heb je de wedstrijd tegen Spartak Moskou niet gezien? Blunder na blunder, hele europese avontuur weg met dank aan hem. Totaal ongeschikt, zelfs niet waard om op de tribune plaats te nemen

23 juli 2011 om 01:46

Of Den Haag en Willem II uit, wat een drama was dat in het doel.

23 juli 2011 om 02:48

Doe niet zo raar het hele europese avontuur hield in de Arena al op , aangezien we van de 20 kansen er zegge en schrijven geen een maaktne.
In Rusland werd het hele elftal overlopen , om nu Verhoeven als zondebok aan te wijzen gaat mij een straatje te ver. Temeer omdat wij daar helemaal niet gescoord hebben, terwijl we dat wel moesten. Een keeper staat er nog steeds niet om te scoren.
Dus je hebt een hele grote mond over Verhoeven die gebaseerd is op niets.

Natuurlijk is jeroen niet het niveau van een eerste keeper van Ajax , maar daarom was hij ook nummer drie. Dat een derde keeper in de basis komt is niet zo'n heel grote kans , nu gebeurde het ok jammer dan.

23 juli 2011 om 11:04

Noem eens even één club in de eredivisie met een betere 3e keeper? Kijk dat lukt je niet, dat gezeik altijd op Verhoeven. Die man is meer dan geschikt als 3e doelman.

Vermeer zal ongetwijfeld de nieuwe nummer 1 keeper worden, als Stekelenburg vertrekt.
Overigens moet er wel een nieuwe 2e doelman komen, want Verhoeven presteert gewoonweg niet op Ajax niveau.
Ik keek serieus met angst naar de wedstrijden met Verhoeven op doel.

Babos scheen in beeld te zijn en aangezien een jonge talentvolle keeper verhuurt wordt aan een Jupiler Leauge ploeg, denk ik dat Babos een goede 2e keeper zal zijn.

Vorm zou een uitstekende back up zijn, maar die jonge moet gewoon wekelijks spelen.
Het zou zonde zijn als óf Vermeer óf Vorm op de bank zit bij Ajax, daar zijn beide te goed voor.

Vermeer is zo ongelofelijk goed. Het verbaast me ook dat er zoveel topteams in de wereld zijn en dat Ajax dan niet 1, maar 2 onzettend goede keepers heeft. Stekelenburg en Vermeer waren vorig jaar de 2 beste keepers van de eredivisie dus het is ook meer dan logisch dat Vermeer gewoon op goal gaat.

Heb trouwens altijd meer genoten van Vermeer dan van Stekelenburg, maar dat is natuurlijk een persoonlijk voorkeur.

23 juli 2011 om 00:55

Hoho, Vermeer was écht niet zo denderend als Mychailov van Twente. Niet te hoog van de toren blazen. Vermeer had af en toe nog wel wat foutjes.

23 juli 2011 om 01:07

Natuurlijk zoals die hoge bal tegen Heereveen maar het is een jonge keeper en toch ook nog wel redelijk onervaren keeper, maar van fouten moet je leren he. Maarten was ook niet gelijk een top keeper. Als Steek vertrekt moet die naar een grotere club dan AS Roma, dan praat ik over een Arsenal bijv.

23 juli 2011 om 12:34

Mihaylov keept toch ook niet foutloos?

23 juli 2011 om 02:41

Vermeer is goed , maar zeker niet ongelooflijk goed.
Het ziet er wel heel fraai uit wat hij doet , maar ik heb het gevoel dat hij meer bezig is met of het er mooi uitziet dan of het effectief is.
Bij Maarten ziet het er allemaal niet erg elegant uit , maar hij haalt ze wel voor de doellijn weg.
Dat levert punten op showmanship niet.
Ook zijn de uittrappen van De Steek effectief , die van Vermeer belanden vrijwel zonder uitzondering bij de tegenstander. Lijkt me toch zeker een verbeterpuntje ,tot die tijd aub vanuit achteren opbouwen.

Ze halen toch wel een tweede keeper. Ben es benieuwd wie er op hun lijstje staat !

Daar geef ik jou ongelijk in Vorm. Vermeer is een uitstekende 1e doelman, maar er moet maar 1 vinger breken of Ajax zit weer 3 maanden aan Verhoeven vast, niks ten nadele van Jeroen, maar hij komt tekort als 2e keeper van een club met 30 landstitels in het land van de vice-wereldkampioen. Misschien Babos als tweede keeper of Westerveld( of heeft die al bij ajax cape town getekend?) of heel misschien die keeper die de Graafschap op het oog had (vaclik ofzo?)

Vorm verdiend alleen in Oranje een rol als backup.
Met een vervanger als Vermeer die al onder contract staat, vind ik het van goed verstand getuigen dat Vorm daar dus geen hoop op vestigd.

Mocht Maarten weggaan. Dan moet Ajax hem halen. Het is best wel een goede stap vooruit.

Mischien kan Ajax wel Bogdan Lobont bij de deal betrekken die momenteel bij Roma speelt als 3e keeper.

ik vind vermeer kwetsbaar bij hoge ballen, voor de rest goeie keeper. (ik had liever gezien dat ze Diego Alves hadden gehaald voor 3 miljoen, jammer dat hij naar Valencia gaat.

Gewoon lekker Vermeer laten staan, deze is echt niet veel minder dan Vorm en Vermeer heeft jaren op zijn kans gewacht bij Ajax, dat mag je ook gerust belonen. En Vorm tsjaah ik weet het niet. Vorm vind ik meer een keeper voor de middenmoot van de Bundesliga.

Idd Vorm is volstrekt overbodig !!!
Is absoluut niet beter dan Vermeer. En daarbij zal Utrecht ook wel met een flinke vraagprijs komen.

Als je bij een vertrek van Steek, Babos haalt, dan heb je 3 goede keepers om het seizoen mee te beginnen !!

Michel Vorm valt in die zin wel een beetje tussen de wal en het schip.
Hij is te goed voor de bank, maar de top 3 is duidelijk voorzien.

Hij moet gewoon z'n contract afmaken en volgend jaar liggen de kaarten mogelijk totaal anders op tafel.
Denk zelf dat hij nog beter moet worden voordat andere clubs echt hun pijlen op hem gaan richten.

Bij het Nederlands elftal in Zuid-afrika liet hij wel zien wat hij in huis heeft. Verbaaste me echt, opvallend stabiele factor wat bij Utrecht toch minder is tot nu toe.
Dat niveau vasthouden dus, dan komen de buitenlandse clubs vanzelf.

Vdsar Steek Vermeer, drie keepers nagenoeg na elkaar allemaal vanuit de eigen jeugdopleidng. Dat hebben psv feyenoord twente of welke club dan ook in Nederland nooit gepresteerd.

Vermeer is er inderdaad klaar voor.

Natuurlijk lever je kwaliteit in, maar een transfer van Stekelenburg is vroeg of laat toch niet te vermijden. Dan kun je maar beter nu onderhandelen. Op dit moment heb je immers een vervanger klaar staan die ik ook bij de beste keepers in de Eredivisie vind horen. Ajax zal echter wel een 2de keeper aan gaan trekken.

Vermeer is zeker klaar voor een basisplaats, dat heeft ie in mijn ogen toch wel bewezen in het laatste gedeelte van vorig seizoen. Denk dat je met enige zekerheid kan stellen dat als hij niet op tijd fit was geraakt, je met Verhoeven onder de lat zeker geen kampioen was geworden. Met alle respect voor Verhoeven, ik denk dat Ajax er dan goed aan doet een goede tweede keeper voor achter Vermeer aan te trekken.

als Stekelenburg vertrekt zal ik wel een keeper halen maar wel een goedkope optie voor achter Vermeer, misschien Velthuizen ? of die Afrikaanse Keeper Khune of zoals hier iets boven word gezegd Bogdan Lobont bij de deal betrekken met AS Roma. zijn allemaal opties of 1 jaar met een jeugdkeeper doen en dan volgend seizoen Vorm gratis oppikken en alvast met M.vorm praten

Ajax zal zeker nog een keeper halen achter Vermeer. Met Babos en Velthuizen heeft de club twee goede en goedkope opties.

Ik heb mijn twijfels over Vermeer. Begrijp me niet verkeerd, hij is de reden dat Ajax aan het eind van het seizoen de mogelijkheid had om met de schaal te kunnen gaan lopen. Dat was met Verhoeven niet gelukt. Alleen ben ik bang dat Vermeer in de rol van eerste keeper niet geschikt is.

Hij mist net wat kleine dingen (lengte, oogt erg risicovol) die Maarten wel heeft. Dat tweede is voor een deel ook ervaring maar zijn lengte heeft hij niet bepaald mee..

23 juli 2011 om 11:04

Vermeer en Casillas zijn beide 1.82 mtr.
1.82 mtr is niet klein, lang zat.

23 juli 2011 om 11:07

Kwalitatief scheelt het nogal of je het hebt over Casillas en Vermeer Het heeft gewoon enorm veel voordelen als een keeper langer is

Helaas Vorm, ik snap je ambities om bij de top te spelen maar Ajax gaat jou niet halen, en zeker niet als eerste keeper! Je geeft het zelf al aan, Vermeer wordt de nieuwe eerste keeper. Ik verwacht zelfs dat deze binnen 5 jaar het niveau van Stekelenburg weet te bereiken, maar dat is momenteel nog ver weg.

Ik neem aan dat ajax inderdaad opzoek gaat naar een tweede keeper. Dan heb ik er nog twee in de aanbieding: Brian van Loo of Luciano, een van de twee, allebei zekers geschikt om als tweede keeper bij ajax te ballen. En dan hoop ik dat Veldhuizen naar Groningen komt

23 juli 2011 om 11:41

Luciano is zowieso niet geschikt voor Ajax en laat staan voor de eredivisie, die is te klein en heeft veel moeite met hoge ballen en maakt te veel blunders.
Vorm bij Psv zie ik ook niet zitten, Isakson vind ik namelijk niks minder dan Vorm.
En wanneer de Steek vertrekt zal Ajax niet persee een nieuwe keeper aan hoeven te trekken alhoewel je misschien Babos zijn naam word genoemd. Vermeer lijkt me een redelijke ajax keeper alhoewel ik hem ook met hoge ballen niet super vind maar dat terzijde, Vermeer heeft goede reflexen en kan punten pakken voor Ajax, dan heb je nog Verhoeven die ook wel een goede stand inn is.

ze zullen wel velthuizen aantrekken denk ik. transfervrij en een goede keeper.
laat kenny en velthuizen dan maar uitmaken wie eerste keeper word.

Ik denk wel dat Ajax een keeper gaat halen, maar niet als vervanger van Stekelenburg. Dit is ook totaal niet nodig met een keeper als Vermeer in de gelederen. Tevens zou dit een vreemd signaal zijn naar Vermeer met als gevolg dat hij gaat vertrekken, want hij wil niet nog een seizoen tweede keeper zijn en gelijk heeft hij.

Het lijkt me dus wel zinvol om een tweede keeper te halen, want met Verhoeven ga je de oorlog niet redden. Laat hem maar als derde keeper fungeren. Verhoeven is net eredivisie waardig, dus het is niet verstandig om hem als directe vervanger van Vermeer te hebben wanneer je serieus genomen wil worden in de Champions League.

Zie liever Babos komen als 2e keeper dan Velthuizen.
Velthuizen hou je niet langs als 2e keeper, want die jongen heeft ambitie.
Babos een zeer zekere keeper zou nog graag in zijn nadagen bij een topclub uit Nederland willen meelopen.

1: Vermeer
2: Babos
3: Verhoeven

Zoals het er nu naar uit ziet blijft maarten wel bij Ajax maar
Ik denk wel dat Ajax genoeg heeft aan Kenneth Vermeer.
Er zijn natuurlijk nog talenten als: Deckers,bizot etc.
Ik zie het wel goedkomen met de keepers in Amsterdam :D

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren