Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Udinese-voorzitter schrikt van salariseisen El Hamdaoui'

Laatste update:

Ajax heeft nog geen oplossing gevonden voor Mounir El Hamdaoui. De aanvaller komt niet voor in de plannen van Frank de Boer en mag vertrekken, maar vooralsnog ziet het er niet naar uit dat het tot een transfer gaat komen. Volgens Voetbal International hebben El Hamdaoui en diens zaakwaarnemer Sigi Lens gesproken met Udinese-voorzitter Giampaolo Pozzo, die echter is geschrokken van de salariseisen van de Marokkaanse spits.

/

Volgens het weekblad was Pozzo met zijn privéjet naar Luik gevlogen om in het diepste geheim te onderhandelen met El Hamdaoui en Lens. De voorzitter van Udinese kon echter al snel weer terug naar Italië vliegen: El Hamdaoui, die bij Ajax 1,8 miljoen euro bruto opstrijkt, wilde in Udine anderhalf miljoen euro per jaar netto gaan verdienen. Dit bedrag was ook nog eens exclusief bonussen. Bovendien wilde Lens een vergoeding van één miljoen euro.

Pozzo moest het duo duidelijk maken dat dit soort bedragen niet in de begroting van Udinese passen. Antonio Di Natale is de bestbetaalde speler van de Italiaanse middenmoter, maar hij verdient al niet meer dan één miljoen per jaar. Lens ontkende dat de besprekingen helemaal hebben plaatsgevonden: “Totale onzin”, reageerde de zaakwaarnemer. “Ik begrijp niet wie dit jullie heeft verteld. Het is helemaal niet waar.” PSV wil ook niet voldoen aan de salariseisen van El Hamdaoui.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ja hoor, zaakwaarnemers moeten weer een forse vergoeding eisen (zie Sigi Lens 1 miljoen euro). Dat is toch gek voor woorden ?

1 augustus 2011 om 23:15

Waarom, hij mag het toch vragen of niet soms. Het is aan de club om dit te betalen. Ze schreeuwen allemaal moord en brand. Maar ondertussen doen alle clubs zaken met deze waarnemers. Want ze willen allemaal die bepalende speler hebben. En dat weten de zaakwaarnemers.

2 augustus 2011 om 01:26

Pff Kan Udinese maar 1 miljoen euro betalen aan een speler? Zelfs de reserve spelers van Besiktas, Fener en Gala verdienen allemaal bijna meer.. Of Italianen betalen heel weinig of Turkse clubs teveel..

El hamdaoiu als je naar Trabzonspor was gekomen, kon je makkelijk die 1,5 miljoen euro netto verdienen..

2 augustus 2011 om 08:26

zag0rakis, het is inmiddels toch wel bekend dat Turkse clubs veel betalen? Zoals je aangeeft, spelers kunnen in Turkije meer verdienen dan in Italië (over het gros gesproken, bijv. Inter zal nog wel iets hoger liggen) daarom hebben veel spelers ook geen probleem mee om een stapje terug te doen maar wel hetzelfde of meer te gaan verdienen. Zie bijv. Quaresma.

Ik zou het trouwens geweldig vinden als El Ham naar Turkije gaat, daar kunnen ze aan zijn eisen voldoen, versterken wij geen concurrent en valt er ook nog te praten over een mooie transfersom. Kan je Trabzonspor niet even inlichten over het feit dat Mounir daar wel kan verdienen wat hij zichzelf blijkbaar waard vind?

Natuurlijk schandalig.
El Hamdaoui mag zijn eisen stellen, maar dit is wel erg overdreven.
Di Natale is de absolute vedette en niemand kan zo veel meer verdienen dan hij
Erg jammer, had hem graag uit Amsterdam zien vertrekken.

1 augustus 2011 om 22:26

Zou het begrijpen als ze hem voor 2miljoen naar psv laten gaan... Zijn ze iig van zijn salaris af.

1 augustus 2011 om 22:58

Met het oog op de titelkansen zou dat juist onbegrijpelijk zijn. De verdediging was vorig jaar niet best, maar met een scorende spits waren ze kampioen geworden. Dus Ajax moet niet zijn concurrent versterken.

2 augustus 2011 om 01:27

Hoeveel verdiend hij netto als zijn bruto salaris 1,8 miljoen euro is?

1 augustus 2011 om 23:13

Waarom zou El Hamdaoui niet zoveel mogen vragen? Ik vind het een redelijk marktcomfort salarais voor een spits die in de Nederlandse eredivisie 1 op 2 loopt..

1 augustus 2011 om 23:17

Zou jij niet precies hetzelfde doen, je gaat toch ook niet ergens voor minder werken. Waarom zou hij het wel doen. Hij heeft toch een doorlopend contract. Het is ajax die van hem af wil.

2 augustus 2011 om 10:47

Je wilt toch voetballen?
Udinese is een prachtige club, waar je een grote kans hebt op Europees voetbal.
Dan vraag je van deze bedragen, (best betaalde speler van Udinese).
Wat ik dan zou doen is dat salaris wat omlaag krikken.
Die jongen verdiend al een smak geld voor voetballen in het 2e. Op deze manier zal er nooit een club zijn die hem zou willen hebben. Dan blijft hij nog een jaar in het 2e voetballen en gaat zijn reputatie helemaal naar de knoppen.
Noem mij een club die dan nog 2 miljoen per jaar voor hem gaat betalen.

Dat vind ik zo jammer, als ik prof was dan zou ik er alles aan doen om te voetballen.
Tuurlijk is je salaris belangrijk, maar als je al miljoenen op de bank hebt staan kun je het toch wel veroorloven om is iets minder te verdienen en lekker te voetballen bij een sterke club.

1 augustus 2011 om 23:51

Hoezo schandalig... Ten eerste weet je niet of het verhaal waar is en ten tweede, hij mag vragen wat hij wil... Waarom zou je gaan inleveren als het niet hoeft...

2 augustus 2011 om 10:50

Tuurlijk weet ik dat niet zeker, maar het wordt naar buiten gebracht en ik kan me dit helemaal voorstellen. Hij heeft alle recht om dit te vragen.
Maar als je in het 2e van Ajax voetbalt, met je miljoenen op de bank en zonder toekomst.
Je krijgt de kans om bij een sterke ploeg aan te sluiten. Wat zou jij doen?

1. Bij Ajax in het 2e blijven voetballen en 1,8 miljoen verdienen
2. In de Italiaanse top voetballen en toch lekker verdienen

Ik zou het wel weten, of denk je daar anders over.

2 augustus 2011 om 23:02

Ik zou bij Ajax blijven en wachten op een betere aanbieding...
Ik geloof trouwens helemaal niks van het verhaal. Ik geloof er ook helemaal niks van dat een topspeler van Udinese minder verdiend dan een speler in Nederland. Er zijn een hoop spelers in Nederland die meer dan die ene miljoen verdienen van Di Natale...

Er zijn andere clubs die ook interesse hebben, dus ik zou de beste aanbieding afwachten.

Over mij persoonlijk hoef je niet na te denken, ik zou mezelf nooit in deze positie hebben gepositioneerd. Ik had gewoon getekend bij PSV voor minder salaris en proberen ze kampioen te maken. Dat zou een sportieve wraak zijn.

Ik vind dat hij als een hond behandeld is door de club en de supporters.

2 augustus 2011 om 07:58

Wat een onzin. Vind de titel ook weer erg jammer. Vind dat Mounir zich slecht heeft gekregen bij Ajax, maar het is toch niet nodig om deze man te blijven demoniseren? Hij werd al uitspuugt door de media en de spelers voordat hij 1 kans had en iedereen wist al zeker dat hij zou mislukken, ook al liep hij op een gegeven moment 12 doelpunten in 12 wedstrijden.

En nu gaan we hypocriet doen over zijn salariseisen? Udinese heeft een schuld van meer dan 100 miljoen en salarissen uitgegeven van meerdere miljoenen per jaar. Mounir heeft nog 2 or 3 jaar op zijn contract met een jaarsalaris van 1.8 miljoen en de interesse van andere clubs blijkt er te zijn.

Ik zie niet in waarom hij maar 1 miljoen zou mogen vragen. Salarissen in Engeland en Italië zijn gemiddeld gewoon al 3 a 4 miljoen.

2 augustus 2011 om 08:20

die 1,8 miljoen is bruto he hij houd minder dan de helft netto over. Dus dat hij netto 1,5 miljoen vraagt is toch een aardige salaris verhoging.

Bron: Johan Derksen

Als dit waar is heeft El Hamdoui Ajax mooi tuk. Een beetje voetballen in het tweede en elke maand fluitend zijn miljoentjes tellen.

1 augustus 2011 om 21:30

Wat denk je nou dat hij daar echt blij mee is? Die jongen wil ook voetballen.

1 augustus 2011 om 21:35

Ik zeg het nog maar eens: als dit waar is wat Johan Derksen zegt. Zo ja: die jongen wil echt niet voetballen als hij persé 1,5 miljoen wilt verdienen. Kom op, Udinese is een pracht club. Als El Hamdoui wil voetballen dan moet ie daar gewoon heen verkassen. Zo slecht zullen ze daar ook weer niet betalen.

1 augustus 2011 om 22:12

Als ie wilt voetballen dan moet ie voor minder en dan speelt als nog met Udinese Champions Leauge ik zie daar geen probelemen in?

2 augustus 2011 om 08:00

Udinese is een champions league club, laten we stoppen met demoniseren van Mounir. 1.8 miljoen jaarsalaris is niets voor een spits bij een Italiaanse champions league club.

En Mounir vindt wel een club, hij heeft nog een hele maand.

2 augustus 2011 om 09:52

Volgens mij is dit al de 2e keer dat je die reactie geeft. Als je niet eens weet dat de bestbetaalde speler van Udinese maar 1miljoen verdiend..........zeg dan niks man!

1 augustus 2011 om 21:35

Maar dan weet El Hamdoei ook dat hij over 3 jaar nergens meer aan de bak komt... Het is en blijft een vervelend mannetje. Laten we hopen dat hij voor 3 mio naar het buitenland kan. En Johan Derksen heeft gelijk. Die irritante vent mag blij zijn dat een club als Udinese belangstelling heeft! Wat een idioot is het!

1 augustus 2011 om 23:27

@4ever4ajax

wie is hier de grootste idioot El Hamdoui of Ajax,hij strijkt toch lekker een vorstelijk salaris op in het 2e omdat mijnheertje de Boer het allemaal zo goed weet,
Ajax zou juist gebaat zijn bij een spits van deze klasse want ze hebben nu niet echt een topper in de spits staan

1 augustus 2011 om 23:32

Een topsporter heeft de ambitie om zo veel mogelijk uit zijn carriere te halen.
Dat sommige mensen hier denken dat alleen zoveel mogelijk geld opstrijken het belangrijkste is , is schokkend te horen.
Plezier en vreugde in je ''arbeidsomgeving'' zijn vele malen belangrijker.

1 augustus 2011 om 23:36

Wie zegt dat het voor 'die mensen hier' het belangrijkst is? We hebben het hier over El Hamdoui. Dit bericht geeft toch aan dat Udinese El Hamdoui graag wil hebben maar dat de deal niet doorgaat omdat meneer een belachelijk hoog salaris eist? Voor hem is geld duidelijk wel belangrijker...

1 augustus 2011 om 23:46

Ten eerste weten we niet of deze info klopt.

Ten tweede; HEt is een spelers goed recht om met zijn zaakwaarnemer de beste keus voor zichzelf te nemen.

Ten derde; Als Udinese hem wil mogen ze ook voor hem betalen.

Haters veel plezier met haten en ga lekker krantjes lopen!

1 augustus 2011 om 21:40

ja heeft hij Ajax echt tuk :s:s:s wat dacht je van zijn eigen Carriere ?

1 augustus 2011 om 23:52

Totdat zijn contract voorbij is en hij alleen nog maar in Qatar aan de bak komt en Europa wel kan vergeten. Kijk dat hij niet super veel erop achteruit wilt gaan is prima maar een eis van 1,5 miljoen netto ten opzichte van nu is ook zo'n 40 verhoging. Je kan het ook overdrijven natuurlijk.

En tuurlijk heb je gelijk dat Ajax liever van El Hamdaoui of wilt omdat hij toch niet gebruikt gaat worden maar ik denk dat El Hamdaoui zelf ook geen jaar lang in het 2de wilt spelen die wil gewoon in het eerste spelen en zal zo rond eind augustus echt wel wat water bij de wijn gaan doen.

Ps. wordt inderdaad eens tijd dat die zaakwaarnemers door de spelers betaald gaan worden. Slaat toch helemaal nergens op dat wanneer een club een speler wilt kopen de nieuwe club ook nog een x bedrag moet betalen aan de zaakwaarnemer. Die zaakwaarnemer is toch gewoon in dienst van de speler laat hij die beste man maar betalen. Af en toe zit die voetbalwereld echt heel bizar in elkaar.

En dit is trouwens voor Ajax weer een dure les dat ze dit soort salariseissen dus nooit meer moeten accepteren en al helemaal niet meer een coach alleen laten beslissen wie er moet komen.

Wat denkt El Hamdaoui wel niet? Een echte geldwolf is het, ga dan maar lekker in Qatar voetballen ofsow. Hij had ook al aangegeven dat hij het niet erg vond om bij Jong Ajax te blijven voetballen zolang hij maar krijgt uitbetaald, hij vind geld belangrijker dan sportieve prestaties. Belachelijk die eisen van hem, maar alle respect voor El Hamdaoui, Di Natale is toch wel een maatje te groot voor hem.

1 augustus 2011 om 23:20

Wat zijn we weer hypocriet in nederland, een speler verdient veel geld. Maar wil niet inleveren. En dan is hij een geldwolf. Ajax heeft hem dat contract toch gegeven, heeft nog 3 jaar te gaan. Dan mag hij toch vragen wat hij wil. Zou precies hetzelfde doen en jij ook.

2 augustus 2011 om 00:35

Je snapt het niet. Het is niet dat hij niet wilt inleveren, maar hij wilt juist de helft van zijn huidige salaris erbij hebben. Op dit moment verdient hij zo'n 9 ton netto per jaar en hij wil daar 1,5mil van maken.

2 augustus 2011 om 03:14

Jij vind wel raar dat hij meer wilt gaan verdienen bij een nieuwe club, maar je vind het wel normaal dat die maar voor 6 ton moet spelen bij Udinese, dus flink moet gaan inleveren??

Echte een stelletje hypocrieten hier zeg!!

3 augustus 2011 om 01:20

Heb je het tegen mij? Ik heb helemaal niks gezegd over raar of niet, dus beter lees je voortaan 2x voor je mensen hypocriet gaat noemen.

Derksen is nog niet eens uitgepraat of het staat hier al op de site. Blijft toch grappig.
Hoop dat ie snel een club vindt die bereid is dat salaris te bieden. Hij blij, Ajax blij.

1 augustus 2011 om 21:43

ja af en toe lijkt het wel of TV achter loopt en dat ze dit bericht voorgetypt klaar hebben liggen en alleen op plaatse hoeven te klikken

1 augustus 2011 om 22:04

Het stond al om 21.15 op vi.nl. Dus zo gek is dat niet als ze het 7minuten later posten.

1,8 miljoen bruto?
Het is echt te hopen dat Mounir snel weg gaat bij Ajax, want hij zal onder de Boer niet veel spelen lijkt me, of er moet een wonder gebeuren.

1 augustus 2011 om 21:35

Niet veel? Hij zal helemaal niet meer spelen onder de Boer.

1 augustus 2011 om 21:47

Ik was ironisch, ik bedoelde te zeggen dat El-ham niet zal spelen aankomend seizoen, als hij bij Ajax blijft. Toch zou ik het wel mooi vinden als het huwelijk tussen de Boer en Mounir weer zou worden hersteld. Stel je eens voor: een voorhoede met Sulejmani, Sigthorsson en El-hamdaoui, zou niet verkeerd zijn toch?

1 augustus 2011 om 21:55

Kan ik me niets bij voorstellen, een aanvalslinie met spelers die elkaar niet aanvullen maar zwakker maken.

El Hamdaoui is niet geschikt voor voetbal in de top. Hij past daarnaast het beste in een 2-spitsensysteem, met een redelijke vrije rol. Kwaliteit en salaris staan echter ook al niet in verhouding met elkaar, dus ik denk niet dat we nog veel van hem gaan horen, sportief gezien dan.

2 augustus 2011 om 00:04

Darkblade....je hebt met Sulejmani al eenspeler die constant naar binnen trekt en zelf op doel schiet. En dan Mounir aan de andere kant die ook elke keer als hij de bal krijgt eerst zelf ellenlang gaat lopen dribbelen en dan later nog eens aan anderen denkt. Dat zou dus helemaal geen goede optie zijn.dan loopt Sigthorsson ervoor jan lul bij. Hoe goed Mounir ook is. Hij past niet in het Ajax spelletje.

Zakt hij 2 ton. Dan zit hij in de serie A. Blijft hij die eisen doen, dan is het 2e idd het hoogste

1 augustus 2011 om 21:45

Eehm, er zit nogal een verschil tussen Bruto en Netto. In Nederland is Bruto bijna twee keer zoveel als Netto. Ik weet alleen niet hoe dat is in Italië.

on: belachelijke eisen, hij wil nog meer gaan verdienen dan dat hij deed.

1 augustus 2011 om 21:45

daar heb je het mis. bij ajax verdient hij 1.8 miljoen Bruto en hij wil 1.5 miljoen Netto verdienen bij udinese. Aangezien de voetballers in Italië ongeveer 50% belastingen moeten betalen wordt dat 3 miljoen Bruto dat hij wil verdienen. Schandalig dus dat hij dit eist want hij zou Udinese op zijn blote knieen moeten bedanken dat ze hem willen komen weghalen

1 augustus 2011 om 22:09

Denk je nou echt dat ze hem 1,3 miljoen Netto gaan betalen? In nederland komt dat uit op 2,6 miljoen bruto... In italie zal dat lager liggen, gezien de belastingen daar lager zijn, maar ze gaan nooit meer dan 1 miljoen salaris aan hem geven als di natale je best betaalde speler is. Zou de verhoudingen helemaal op zijn kop zetten en leiden tot onvrede in de selectie.

Een speler als di natale is vele malen beter en belangrijker voor Udinese, tevens een club man (vanaf 2004) die zijn strepen daar dubbel en dik verdient heeft. MEH moeten ze overhalen van de beloftes van ajax...

Als deze berichtgeving klopt dan wil MEH alleen geld verdienen en voetballen komt op de 2de plek. Dat is zijn goed recht, gezien dat ajax hem dit contract heeft gegeven. Ajax zal water bij de wijn moeten doen qua transfersom (bv naar psv) anders blijven ze achter met een speler die 1,8 miljoen trekt en niks voor de club doet of betekent. Al kan ik me ook niet voorstellen dat PSV dat salaris gaat betalen..

Ronduit belachelijke eisen, waarom niet kiezen voor de kansen die je krijgt bij een nieuwe club inplaats van het geld. Nieuwe club nieuwe kansen, bij ajax wordt het geen goedwerkende samenwerking meer.

Puur financieel gezien is dit natuurlijk ideaal voor hem. Lekker veel verdienen terwijl je bij jong Ajax speelt. Sportief gezien is dit scenario natuurlijk een drama aangezien je het hoogst mogelijk wilt bereiken. Geef El Hamdaoui eens ongelijk als je het puur financieel gaat bekijken, alleen maar een win-win situatie voor hem. Aan de andere kant zou ik zeker eens naar het aanbod kijken van Udinese, en de eisen aanpassen! Geen verkeerde club!

Het is natuurlijk veel te veel wat hij hier vraagt, maar waarom zou hij dat niet doen? Hij verdient ook aardig bij Ajax en als hij er niet op vooruit gaat, achja, dan gaat hij nog lekker 3 jaar bij Ajax cashen.
Hij geeft duidelijk meer om geld dan om voetbal. Dat is jammer, want het is een ongelooflijk goede voetballer.

2 augustus 2011 om 00:22

Als FdB het niet goed genoeg doet zal hij op den duur nog eerder vertrekken dan Elhamdaoui. Ziie je hem straks de sterren van de hemel spelen.

1 augustus 2011 om 21:47

of hij gebruikt zijn verstand eens en veranderd hij zijn eisen zodat hij naar Udinese kan.

Je zou toch denken dat El Hamdahoui weer zou willen spelen en zich revangeren, maar niets is minder waar.

Geld staat bij hem op plaats 1 wat een figuur.....................

Als het zo is als gezegd wordt, dan kon ie wel eens een jaartje Jong Ajax gaan spelen.

Udinese gaat het dus niet worden op deze manier...... en PSV al helemaal niet als ie daar alleen al hetzelfde wil vangen als ie nu doet bij Ajax (die 1,8 miljoen bruto).

Hoeft Brands zich ook niet meer zorgen te maken over de houding van Ajax en hoeft ook niet een bod neer te leggen, want ik vermoed toch echt niet dat El Hamdaoui voor minder dan wat ie nu vangt bij Ajax ergens anders gaat lopen ballen.

Sommige mensen beweren dat hij expres zoveel gevraagt heeft om naar Psv te kunnen gaan maar wat nou als Udinese zei, oke is prima! Dan had El Ham er echt wel heen gegaan. Nogmaals Psv moet hem niet gaan halen, je gaat hem toch niet als een 'uitzondering' zien, kom op zeg. Nogmaals Psv moet gewoon zo snel mogelijk een verdediger halen want El Ham kost gewoon te veel en dat moet je niet willen.

1 augustus 2011 om 22:39

Dat ze deze speler als een uitzondering zien kan ik begrijpen, maar PSV moet inderdaad niet mee gaan in zijn salariseisen, want die zijn nog hoger dan de best betaalde speler van dit moment. PSV moet niet terug gaan na het vorige beleid en het huidige beleid door blijven voeren. Daar zal deze transfer niet in thuishoren.

1 augustus 2011 om 22:55

Precies. Daarom weet ik ook zeker dat El Ham niet naar Psv gaat en dat Psv nog steeds geen echte spits heeft.

2 augustus 2011 om 00:12

Ik snap nog steeds niet waarom PSV niet eens bij Groningen even informeert over Matavz. Ze zitten met die ELH in hun hoofd en kijken nergens anders naar. Ze kunnen toch tenminste even proberen om te kijken of ze Matatvz kunnen overnemen zeg. Die Brands is echt geen goede onderhandelaar.

En zo blijkt maar weer dat El hamdoui niet graag voetbalt maar graag veel geld ontvangt.
ban deze man aub ook weg van jong ajax en laat hem elke dag alleen rondjes rennen op een veld.
als hij zo doorgaat komt hij nergens meer aan de bak! zoveel voetbal kwaliteiten en zo'n slechte mentaliteit ben blij als die eindelijk op rot bij onze club!

1 augustus 2011 om 22:15

vindt dat je hier wel erg makkelijk doet. Als hij liever geld verdient dan voetbalt, mag dat toch? Of is het verplicht om als voetballer het liefst alleen maar te willen voetballen? Tevens is het ajax die hem dit contract heeft gegeven. MEH heeft dus alle recht om gewoon te blijven. Lijkt me dus ajax die zichzelf in de vingers snijdt en op wie je boos moet zijn. Misschien moet je ook eens niet zo kapitaalvernietigend denken en hem als back-up achter de hand houden voor sigthorson, maar volgens mij mag ik dat niet eens meer zeggen...

Ik zie trouwens ook het liefst voetballers die het liefst Willen voetballen, daar straalt ook meer motivatie en enthousiasme vanaf. Ik heb respect voor voetballers die hun salaris laten zakken om aan spelen te komen, of ene (volgens mij) gattuso die een verslechterd contract tekende bij milaan omdat ze financieel moeilijk zaten. Diep respect, maar als je voetbalt voor het geld, tsja ik kan het je niet kwalijk nemen.

1 augustus 2011 om 22:22

Ik zou graag zien dat die back-up word achter sigthorsson maar dat zal niet werken met De Boer en hem ben ik bang en daarbij denk ik dat hij zich veels te goed zal voelen om als back up te fungeren. Begrijp me niet verkeerd El ham heeft alle recht voor het geld te voetballen maar als hij zo blijft tegen werken mag Ajax hem wat mij betreft ook uit de jeugd bannen. Maar hoe je het wend of keert deze man is zijn carriere heel hard aan het vergooien en zal als die zo blijft doorgaan geen 1 club meer kunnen vinden waar die zijn carriere nieuw leven in kan blazen terwijl dat bij Udinese toch wel mogelijk is.
Dat voorbeeld van Gatusso is gewoon mooi! Dat zijn spelers die leven voor de club en het voetbal en die zie ik graag op het veld staan.

Als dit waar is heeft Ajax wel een probleem.hij heeft een dik salaris bij Ajax en hij vindt het wel best zo. Ajax wil hem weg hebben en MEH wil gewoon cashen.ik hoop voor Ajax dat ze hem nog kwijt raken. Anders zit je minstens nog een half jaar aan een hoog salaris, en een ongemotiveerde speler vast.

Dat is natuurlijk veels te veel salaris voor een speler die wekenlijks de bank gaat warmhouden bij Ajax. Hoop dat hij zo snel mogelijk vertrekt. Ajax blij, mounir blij

1 augustus 2011 om 22:43

Hij gaat gewoon op maandagavond gezellig voetballen in Jong Ajax. En dat als ik meen de best betaalde speler in heel de Eredivisie. Hij zal echt niet meer op de bank komen zitten. Daarvoor heeft hij veels teveel krediet verloren onder De Boer.

Tsjah, als hij daadwerkelijk vertikt uiteindelijk om weg te gaan dan zal Ajax hem maar harder voor zijn centen moeten laten werken dan hij ooit gedaan heeft. Schoonmaak activiteiten in en om de Arena, ramen lappen, kleedkamers boenen of gewoon elke dag rondjes rennen om het veld. Natuurlijk is en blijft hij dan overbetaald, hij maakt zich dan tenminste nuttig.

1 augustus 2011 om 21:50

@synergetix #30
Nergens voor nodig om hem schoonmaakactiviteiten in en om de Arena te laten doen. De Arena is daarbij geen eigendom van Ajax dus is het ook niet nodig om een Ajax medewerker klusjes te laten opknappen in de Arena.
Daarbij: Ajax is ooit akkoord gegaan met deze voorwaarden. En het is gewoon zuur dat de verantwoordelijke hiervoor inmiddels vertrokken is maar het was gewoon een gok van Ajax die verkeerd is afgelopen. Aan de andere kant: zonder El Hamdaoui misschien geen Champions League miljoenen vorig jaar (doelpunt tegen Dinamo Kiev in de voorronde) en El Hamdaoui heeft ook doelpunten gescoord in de competitie die Ajax uiteindelijk won. En hierdoor kan Ajax ook weer Champions League miljoenen bijschrijven op haar rekening. Dus in mijn ogen was El Hamdaoui ook al nuttig.

1 augustus 2011 om 23:55

@synergetix

Doe niet zo achterlijk. Ajax heeft hem aangetrokken om te voetballen en niet om de plee schoon te maken. Ajax zet hem aan de kant en laat hem niet meevoetballen bij het eerste...
Ajax heeft hem een contract aangeboden en dat zullen ze allebei moeten respecteren...

2 augustus 2011 om 00:26

Onzin in de xcontract stat beschreven wat zijn taken zijn. En zijn taken gaan over voetballen een schoonmaker zal hij niet voor Ajax hoeven doen.

Toch jammer hoe het allemaal gelopen is... zal waarschijnlijk nooit meer voor Ajax spelen en dat is toch zonde.

Op de linksbuitenpositie zou hij namelijk heel erg belangrijk voor het team kunnen zijn en een van de beste spelers van de Eredivisie!

Wów dat Di Natale zo weinig verdient. Die jongen is elk seizoen 1 van de topscorers van de Serie A. Hij verdient zeker een bedrag rond de 5 miljoen als je kijkt wat andere spelers die rond de 8 miljoen presteren in tegenstelling tot hem.

Verder hoop ik dat El Hamdaoui een goede club vind, ik gun et em. Het is gewoon 1 van de beste spelers in de Eredivisie, maar een moeilijke jongen.

ik denk dat El Hamdaoui gewoon zijn 3jaar gaat uitzitten en gewoon3 x 1,8 miljoen mee naar huis nemen.

1 augustus 2011 om 22:01

Nee, 3 jaar zit hij denk ik niet uit.
Ajax wil hem zo snel mogelijk weg hebben en ik denk dat Mounir 3 jaar in jong-ajax ook niet trekt. Sowieso dat hij binnen nu en 1,5 jaar vertrekt.

1 augustus 2011 om 22:08

Hoe dan ook .. hij heeft ajax wel mooi in de tang. Want hij kan nu de eisen stellen. en in nederland zie ik niemand zijn salaris overnemen. wat het buitenland betreft... ik denk niet dat ze hem goed genoeg kennen om zoveel salaris te willen betalen. Dat heeft jol mooi gedaan!

2 augustus 2011 om 00:14

heb je gelijk in

Het is toch niet te geloven, wat denkt zo'n gozer wel niet?? Hoe haal je het in je hoofd om na zo'n jaar bijna een 200% salarisverhoging te eisen? En dan heb je er ook nog een keer een fijne makelaar naast zitten die voor 2 uurtjes werk een rekening van 1 mln stuurt. Die 2 lopen elkaar helemaal gek te maken met die bedragen, het lijkt wel of ze aan het Monopoly'en zijn met z'n 2en.

Ik hoop dat ie naar Udinese gaat om vervolgens aan Granada (want samenwerkingsverband) uitgeleend te worden om zo een koningskoppel met Geijo te vormen.

Ben blij om dit te horen. Betekent dus o0ok dat PSV hem niet gaan halen en dat is goed want vond hem niets voor Psv. Hoop dat PSV nu werk gaat maken om Matavz te halen want hij is gewoon een speler die bij PSV zou passen.

1 augustus 2011 om 22:12

Inderdaad, maar Ajax had hem ook nooit moeten nemen. De voortekenen waren er al.
Hij wou tekenen en weer niet, want zn broer had een winkel en bla bla bla.
Als je dat gezeik hoort moet je gelijk stoppen, dan ben je gewoon geen prof.

Je begrijpt zo'n zaakwaarnemer toch ook niet of wel dan?.
Die hoort, naast het behartigen van El Hamdaoui's belangen er ook op toe te zien, dat je niet onrealistische bedragen gaat vragen. Anderhalf miljoen netto (bijna 3 miljoen bruto). Wanneer Sigi Lens een beetje navraag had gedaan en gespeurd zou hebben zou ook hij wel bij benadering te weten zijn gekomen, dat de best verdienende speler Di Natale is met ongeveer 1 miljoen netto salaris en dat dus de vraag van Lens el Hamdaoui van anderhalf miljoen netto echt kansloos zou zijn!.

En dan hebben we het nog maar niet over die miljoen die hij, Sigi Lens dus, als makelaar vraagt.

El Hamdaoui is denk ik ook toe aan een nieuwe zaakwaarnemer.

Echt belachelijk natuurlijk. Mounir moet blij zijn dat Udinese nog zin heeft om met hem te praten na al die problemen die hij bij elke club heeft gehad. Belachelijk dat hij zo'n hoog salaris wilt. Hopelijk komt er nog een club voor hem, want ik hoef hem echt niet meer bij Ajax. Hij verdient echt teveel!

1 augustus 2011 om 22:45

Tja, El Ham zou er financieel toch ook niet teveel onder willen lijden, lijkt me. Anders zal die gewoon op maandagavond bij Jong Ajax gaan spelen met dat enorme salaris. Geeft in ieder geval wel aan dat El Ham niet kost wat kost weg zou willen en aan het sportieve plaatje denkt. Of er moet achter de schermen meer aan de hand zijn.

1 augustus 2011 om 22:49

Ja, maar El Ham moet realistisch blijven en zoveel kan je gewoon niet vragen van Udinese. Derksen zei dat hun sterspeler Di Natale 1 miljoen euro netto per jaar verdient. En dan komt Mounir even als middelmatige voetballer veel meer vragen. Mounir moet realistisch blijven en als hij minder gaat verdienen, dan zal hij er vast nog wel zijn boterhammen van kunnen kopen.

1 augustus 2011 om 22:56

Tja, helaas zal El Ham er niet alles voor over hebben om zijn carriere te verbeteren. Voor ons voetballiefhebbers is het natuurlijk wat makkelijker praten, maar El Ham zal toch wel bijna de helft van zijn salaris hebben moeten inleveren, wil hij serieus een contract kunnen verdienen bij Udinese. Tja, en dat is natuurlijk een enorm bedrag dat hij dan misloopt. Misschien gokt hij op een betere aanbieding of behoudt hij liever zijn huidige salaris.

Tjonge jonge ik ben geen Mounir fan absoluut niet, maar als je van club verandert moet het wel een verbetering zijn. Dat geldt voor een ieder van jullie moraalridders. Het blijft me verbazen dat er voor voetballers andere regels moeten gelden. Als deze jongen 3 jaar 1.8 miljoen per jaar kan opstrijken in het 2e van ajax is zijn goed recht en hij heeft helemaal gelijk. Hij zal nooit een legendarische voetballer van Barca worden ofzo dat weet hij ook wel. Dan maar financieel het maximale uit zijn carriere halen. Daar ben je prof voetballer voor geworden namelijk.

1 augustus 2011 om 22:28

@eltanque #54
Ach ja mensen vergeten misschien dat de carrière van een profvoetballer maar beperkt is en dat het niet vreemd is dat veel voetballers gewoon zoveel mogelijk geld in zo'n kort mogelijke periode veilig proberen te stellen.
Natuurlijk kunnen voetballers na hun actieve carrière op het veld verder als analist of trainer maar daar heeft niet elke voetballer behoefte aan.
El Hamdaoui doet ook niets verkeerds door gewoon bepaalde eisen aan een overgang te stellen. Hij moet ook aan zijn eigen situatie denken en afwegingen maken waar wij misschien niets van af weten.
Daarbij is Ajax ooit zelf akkoord gegaan met het contract dus jammer voor Ajax maar het zij zo.

1 augustus 2011 om 23:39

ja inderdaad, maar mensen willen maar zo'n romantisch beeld houden van de speler met liefde voor de club en liefde voor het spel, maar ondertussen kijken we allemaal naar MTV cribs en denken F*ck dat wil ik ook. Nou deze jongens willen dat ook en sterker ze kunnen het nog bereiken ook. 90% van de voetballers zijn een jaar na hun actieve carriere vergeten en dan moet je zorgen dat je er zoveel mogelijk aan over hebt gehouden. Wat koop je er als speler nou voor dat ze over je zeggen dat je zo'n clubman was haha helemaal niets dus. Dus hoe een vervelend ventje ik MEH ook vind hij heeft helemaal gelijk. Vd boog en consorten hebben met hun volle verstand een contract getekend.

Naar ventje die El Hamdoui. Hele goede voetballer maar hij zal nooit de carrière krijgen die hij kan krijgen met zijn kwaliteiten, en zal er gewoon nooit komen, net als Balotelli, en dat puur op het gebied van onacceptabel gedrag.

Zo'n salaris verdient hij niet eens te krijgen, nergens niet, gewoon een lastpak voor Ajax, hij hoort niet eens bij het 2e van Ajax. Verpest alleen maar de kansen van de echte jonge talenten.

Valt me tegen van Derksen dat hij het spelletje van Lens - Hamdaoui gewoon niet doorziet.
Afin, ook hij is met een nieuw seizoen bezig en moet zich dus nog opwarmen, net zoals de andere gasten in een van de meest waardeloze uitzendingen van VI van de laatste tijd.
Een ongewoon stille van der Gijp en een Kraay - Derksen die als een stelletje pubers een wedstrijdje hielden wie welke persoon het meest kon schofferen.

Lens - Hamdaoui zijn met een taktisch plannetje bezig (al dan niet ingefluisterd door een derde belanghebbende) om een transfer er doorheen te krijgen die zij willen.
Het is ongelooflijk naief om te denken dat de door Lens en Hamdaoui geeiste bedragen bij Udinese ook serieus bedoeld zijn. Niet alleen een absurd salaris, maar ook nog eens daar bovenop een zaakwaarnemer-fee die tamelijk belachelijk is omdat dit ver boven de gestelde norm uitstijgt.
Dit is de methode om een mogelijke transfer bij voorbaat te blokkeren en een andere meer kansen te geven, terwijl de positie van Hamdaoui bij zijn huidige club alsmaar sterker wordt.

Dit ''soapje'' zal nog wel een weekje duren.. en Hamdaoui gaat daar spelen waar hij zijn zinnen op gezet heeft...

1 augustus 2011 om 23:08

Zou zomaar eens kunnen wat je zegt. Het wordt hier en daar meer geopperd. El Hamdaoui heeft totaal geen interesse in Udinese, maar legt wel zijn eisen neer om te laten zien dat hij sterk staat tov Ajax. Echter waar denk jij dat hij zijn zinnen op heeft gezet dan?

1 augustus 2011 om 23:22

Rancune is Hamdaoui niet vreemd.
Vergeet niet dat zijn Marokkaaanse trots gekrenkt is (zonder daar een waardeoordeel over uit te spreken) en hij lijkt me ten koste van heel veel zijn gram te willen halen op met name de Boer.

Z'n gram halen bij een middelmatig Italiaans clubje is natuurlijk onmogelijk, dus blijven er maar twee andere clubs over waar hij aan volk en vaderland kan laten zien welke vergissing en miskenning Ajax gemaakt heeft, namelijk Twente of Psv.

Dus stuurt het duo Lens - Hamdaoui aan op een transfer tegen de ''deadline'' aan waardoor Ajax alsmaar meer ''water bij de wijn gaat doen'' om te voorkomen dat men nog drie jaar vastzit aan een kleine 5M salariskosten voor een speler van Jong Ajax.
Natuurlijk is dan PSV logische kandidaat nummer 1 en ik voorspel dat dit - bij doorgang - een transfer met een speciale constructie gaat worden om zo dicht mogelijk op zijn huidige salaris uit te komen.

1 augustus 2011 om 23:37

Vraag is natuurlijk of Psv durft te gokken op hem en zolang durft te wachten. Het wordt dan erg hoog spel! Of kiezen ze wellicht toch liever voor een ''veiligere'' optie en halen ze een spits ruimschoots binnen de deadline. Echter gezien de uitspraken van Brands afgekopen week, ''een verdediger heeft de hoogste prioriteit voor ons'', zou je bijna het eerste gaan geloven. Maar ook dit lijkt me pure psychologie naar Ajax toe. Wellicht zitten Hamdaoui, Lens en Brands gedrieën wel op één lijn...

En weer laat Elham zich van zijn twijfelachtige kant zien wat een disrespect voor zo'n man die komt onderhandelen en even de oren gewassen word!

Ook de kwalijke rol van de heer lens die steeds meer op een slavenhandelaar gaat lijken kunnen we niet negeren.
In het verleden heeft hij natuurlijk heel slinks wat zeer goede ajaxcieden voor niks weggebracht en zijn zakken gevuld(kluivert,reiziger,davids)en op dit moment kotst iedereen hem uit die gezond verstand heeft van hoe om te gaan met jeugdige talenten.

Maar zelfs met dit drama wil hij weer over de top verdienen deze man moet een keer gestopt worden!!!

Edit:ik zou in zijn situatie direkt tekenen bij udinese maar ja het eergevoel waarvan wij hem verdachten toen frank hem passeerde blijkt niets anders dan een combi van misplaatste trots en zelfoverschatting

''lens ontkende dat de besprekingen helemaal hebben plaatsgevonden: “totale onzin”, reageerde de zaakwaarnemer. “Ik begrijp niet wie dit jullie heeft verteld. Het is helemaal niet waar.” PSV wil ook niet voldoen aan de salariseisen van El Hamdaoui.''

Ik heb VI niet gekeken, dus is dat laatste stukje erbij verzonnen door Voetbalzone of komt dit ook van Derksen af?

Daarbij heb ik het idee dat El Hamdaoui zijn zinnen heeft gezet op Psv. Zou een zoete wraak op Ajax zijn als hij met PSV volgend jaar kampioen zou worden.

1 augustus 2011 om 22:42

Derksen had dat volgens mij niet gezegd, maar VZ heeft dit bericht overgenomen van vi.nl. Daar staat dat laatste stukje ook.

1 augustus 2011 om 23:12

Zou hij bereid zijn zoveel salaris in te leveren denk je om bij Psv te gaan ballen? Alleen om zoete wraak? Geloof er helemaal niks van.... Die man denkt toch ook gewoonl financieel!

2 augustus 2011 om 00:40

Ook al zou Elhamdaoui bij PSV gaan spelen. Het zal voor hem geen garantie zijn om Ajax te kijk te zetten en te vernederen met een kampioenschap. Elhamdaoui denkt op dit moment aan zijn eigen belang, want de supporters van Ajax en Ajax doenhet niet voor hem. Die oordelen alleen maar op basis van roddelpraat en niet op feiten. Elhamdaoui ik ben trots op je em je bent de beste voetballer van Ajax op dit moment, groter dan jou is er geen bij Ajax. Ik heb je shirt gekocht en zal elke wedstrijd om jou roepen. We hadden je nodig tegen Twente, want de kindertjes konden nog geen bal erin schieten. Er was een verdediger Alderwereld bij nodig.

Udinese zou een mooie club zijn voor El Ham. Hij wil echter Ajax nog even dwarszitten en dat is wel begrijpelijk. Hij verdient daar lekker en hoeft er bijna niets voor te doen.

Udinese is een hele goede club met spelers als Inler, Di Natale, Zapata, Benatia. Plus je speelt Champions League en in een van de betere competities in Europa. Ik denk dat dit bericht op onzin is gebaseerd. El Hamdaoui zou wel gaan als het waar was.

uhm luister dan een club als udine wat normaal een subtopper tot middenmoot is kan echt wel 1,5 mil eruit gooien. Ik denk dat di natale zeker rond de 3 verdient

Deze man heeft al heel wat bereikt door 2x landskampioen en 1x topscorer te worden.

Hij heeft vast ook in de gaten dat hij net tekort komt voor absolute top in Spanje, Engeland en Italie.

Hij zal dus zeker niet erg vinden dat hij komende drie jaar traint met Jong Ajax en daarvoor ook nog eens tussen 1,0 en 1,5 miljoen euro netto krijgt betaald.

Wel jammer dat het zo gegaan is, want ik vind hem op linksbuiten nog altijd klasse beter dan Ebecilio.

bijna elke voetballer gaat voor geld en heeft schijt aand sportive bullshit!
er zijn er maar een paar die voor het voetbal gaan. bijvoorbeeld eto´o
want hij kon naar anzu (rusland)gaan voor 80 miljoen en hij kreeg 20 miljoen per jaar maar hij bleef.

1 augustus 2011 om 23:27

Wat dat betreft is een voetballer net een mens. Het is niet ongewoon in de grote mensenwereld om van baan te veranderen als bij een andere werkgever meer valt te verdienen.

1 augustus 2011 om 23:50

Nou vind ik een multi-miljonair als Eto'o in deze wel een heel slecht voorbeeld vergeleken met EL Hamdaoui...

2 augustus 2011 om 00:44

Wat een onzin. Eto'o is gewoon een Afrikaan en die wil gewoon niet naar zo'n koud land. En Eto'o heeft het voor het uitkiezen, waar hij kan voetballen. Weet je wel hoeveel hij nu verdient? Meer dan genoeg.

Schouderham is best wel een goede speler. Maar past niet bij Ajax. En hij is ook te zelfzuchtig. Als Schouderham bij Ajax blijft, traint hij gewoon met het 2de. Maar daar moet Ajax hem ook geen speelminuten geven. De jeugd moet doorstromen. Schouderham moet oprotten!!

1 augustus 2011 om 23:46

Denk dat Schouderham daar heel anders over denkt. Zeker met een vooruitzicht van 1,8 miljoen per jaar de komende 3 jaar nog. Geloof niet dat hij zich echt druk maakt en al helemaal niet om Ajax...

jullie denken het allemaal beter te weten he. Ajax heeft Meneer el Hamdaoui niet met respect behandeld. zowel el hamdaoui kan fout geweest zijn als ajax. ik vind dat ze het als 2 volwassenen hadden moeten uitpraten. Wie is nu de Dupe? geloooof me! echt geen hamdaoui hoor. hij cashttttt heeeerlijk zijn centjes. en denkt, Terecht, ajax kan de pot op. Ik wacht op een mooie club die goed betaald. komt die club niet? dan bal ik heerlijk bij jong ajax, verneder ik ze even op de training, werkt ik daarboven ook nog eens aan mijn vorm/conditie. en na 2/3 jaar probeer ik het transfervrij bij een leuke club. want geloof me!!! Udinese Haalt HEM Echt WEL Transfervrij Op!! dus EL Hamdaoui!! Blijf Ajax Lekker Pesten. DOE JE Ding! WE Love U!!

Haha die El Hamdaoui toch, het is gewoon iemand met een enorm groot zelfbeeld maar in feiten is het een klein mannetje. Alleen maar zijn manier van redeneren en zijn manier van doen zorgt ervoor dat een professionle club nooit echt met hem kan omgaan. Hij denkt dat hij kan doen wat hij wilt maar discipline? Dat kent hij volgens mij niet. Bij Az viel het bij momenten nog mee maar bij Ajax is hij toch zwaar uit de bocht gegaan.

Ik snap ook niet dat een Udinese interesse gaat tonen in hem. Ze verkopen een geweldige speler als Alexis Sanchez en gaan dan achter zo iemand aan? Ze kunnen beter achter een technisch begaafde en creatieve speler aangaan. En zijn salariseisen + dat wat zijn zaakwaarnemer eist is toch wel een beetje teveel van het goede. Laat hem dan maar naar een PSV gaan, als die echt zo gek zijn om dit te betalen.

Wie ziet de vergelijking?
Bogarde - Chelsea
El Hamdaoui - Ajax

2 augustus 2011 om 08:52

City - Ajax

Geef zo'n idioot maar een vet genoeg contract en je komt er niet meer vanaf. Wat bezielde ajax om zoveel salaris te geven? Als hij het nou geweldig had gedaan en ze wilde verlengen met hem, hoeveel hadden ze hem dan willen bieden? 1,8 miljoen in het tweede.. pijnlijk hoor!

Meh weet verdomd goed dat een club als Udinese niet aan zulke belachelijk eisen kan en gaat voldoen. Hiermee toont Meh wederom aan met wat voor een instelling/hoogmoed die grote kleuter rondloopt. Met zo'n idiote, onredelijke eisen weet Meh dat hij (zeer waarschijnlijk) enkele jaren buiten het zicht van de camera's in de anonimiteit bij Ajax 2 toch lekker zijn bankrekening kan gaan spekken en dat zijn carriere daarmee naar klote kan gaan schijnt Meh niet erg te vinden. Vraag Ajax somieterop-geld, voor mijn part 1 miljoen, dat betalen ze graag, als je maar oprot en dan vraag je 1 miljoen aan Udinese (maximaal) en dan kun je tenminste laten zien dat je zoveel geld waard bent. En tenslotte, doe die zaakwaarnemer weg want die nog gekker dan jou.

Dit verhaal komt dus uit de lucht vallen, als we Sigi Lens mogen geloven. Zou helemaal niet waar zijn.
Ineens roept de heer Pozzo, voorzitter van Udinese iets, gewoon omdat hij lekker op een terrasje zit en net een glaasje teveel heeft gedronken. Mijmerend hoe hij z'n achterban gaat vertellen over de moeite die hij gedaan heeft in z'n zoektocht naar een spits en dat dat helaas niet gelukt is. Te hoge salariseisen helpen daarbij goed, roepen de gewenste emoties op.

Het gesprek heeft in het diepste geheim plaatsgevonden, in Luik nog wel. Het duo ElH houdt haar mond, wie brengt dit dan naar buiten. Juist, de heer Pozzo zelf, ontdaan van zoveel tegen het hoofd stotende arrogantie, vermoed ik.
Hoe weet VI dit te melden dan? Juist, die hebben zo hun informatie netwerken overal in Europa en daarbuiten. Een correspondent, een clubwatcher of Italiaansvoetbal kenner.........gaat daar natuurlijk onmiddellijk de publiciteit in. Zoveel details tegelijk verzin je niet, lijkt me zo.

Het schets én bevestigd wederom het beeld van de houding die wordt ingenomen door de heren. Wat wij hier allang wisten natuurlijk, terugdenkend aan de voortdurende vertragingen toen hij een seizoen geleden nog maar de stap naar Ajax 'zou gaan' maken. Mijn hemel, wat een gedoe was dat.
Toen kon er nog een absurd salaris worden uitgehaald, absurde voorwaarden worden gesteld, een absurde houding worden aangenomen.

Nu, één jaar verder slechts, is die droom uiteen gespat, zijn de heren zelf alleen nog niet verschrikt uit die eigen nachtmerrie wakker geworden.
Ze weten dat er wat is gebeurd, maar hebben de helderheid van geest nog niet, zal ik maar zeggen.
Dus, huppekee, komt die droom nogmaals.
Een uurtje later vragen omstanders, slaapzaalgenoten mogelijk, wat was er met jou aan de hand ?
Je ging zo tekeer in je droom !

Wat ik ? Ben je gek joh, heb heerlijk geslapen hoor.......weet nergens van !

Terug naar de werkelijkheid dan maar:
1. El Ham is z'n carrière zelf vroegtijdig aan het beëindigen.
2. Ajax laat hem rustig enkele jaren bij Jong Ajax 'tot bedaren' komen.
3. Andere clubs schrikken wakker nog voordat ze een soorgelijke nachtmerrie kregen; voorvoelden het zeker.
4. Wil Psv behoeden voor een soortgelijk fiasco. Maar besef dat ze daar recht hebben op een eigen keuze.

De laatste zin klopt niet: PSV wil ook niet voldoen aan de salariseisen van El Hamdaoui.
Of heeft Ajax toestemming gegeven voor een gesprek tussen beide partijen. Heb daar niets over gehoord. Zouden ze het gedaan hebben voor het gesprek in Luik ?
O, nu begrijp ik het ineens: daarom is er niets van waar !!

El Hamdaoui ga gewoon. Mooie club daar speel denk ik gewoon in de basis en het is de beste aanbieding die je hebt gekregen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren