Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Aissati: ‘Heb nooit een één-op-één gesprek met De Boer gehad’

Laatste update:

Ismaïl Aissati speelt tegenwoordig zijn wedstrijden bij de beloften van Ajax en dat had de middenvelder nooit voor mogelijk gehouden. Nadat hij de contractbesprekingen met Vitesse zag mislukken en brak met zaakwaarnemer Rodger Linse werd hij door trainer Frank de Boer verbannen naar ‘kleedkamer 2’. “Ik zit in hetzelfde schuitje als Mounir El Hamdaoui”, aldus de geboren Utrechter tegen Voetbal International.

/

De Boer ziet geen potentie in de Marokkaan en Aissati betreurt dat. “Ik ken Frank de Boer persoonlijk niet en hij mij ook niet”, aldus de ex-speler van onder meer PSV. “We hebben nog nooit een één-op-één-gesprek gehad. Het is zoals het is. Ik ben ook geen jongen om problemen te maken of op de trainer af te stappen. Eigenlijk zit ik in hetzelfde schuitje als Mounir. Daarom trekken we ook heel veel met elkaar op. Hij is een geweldige voetballer, maar vooral ook een fantastisch persoon.”

Aissati had tijdens de afgelopen transfermarkt nog wel een buitenlandse transfer kunnen maken, maar hij liet zijn nieuwe belangenbehartiger Sigi Lens weten geen trek te hebben in een buitenlandse overstap. “'Ik ben daar niet rijp voor”, benadrukt de middenvelder. “Ik ben een familiemens en weet dat het niet goed gaat als ik ergens in mijn eentje zit. Toen ik er met Vitesse niet uitkwam, dacht ik: ik ga knokken bij Ajax. Ik heb een knop omgezet, ben keihard aan het trainen. Wie weet wat er dan nog kan gebeuren.”

Ismaïl Aissati is goed genoeg voor een basisplaats bij Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
17 september 2011 om 06:54

Gaat het?

Hij kon weg deze zomer maar wou niet naar hij buitenland toe.

Beter dan Afellay? Waar baseer jij dat op.... blijkbaar op 1 CL wedstrijd tegen AC Milan?

Het enige wat Aissati heeft is een redelijke/goede techniek en voorderest komt hij op elk vlak te kort voor Ajax, daarbij is het ook geen harde werker (zoals bijv De Jong)

Kortom lekker z.s.m. weg bij Ajax.

als hij een seizoen langer bij psv was gebleven zou zijn carriere misschien anders uitzien

16 september 2011 om 22:25

Het gaat niet over Psv nu, het gaat erom dat De Boer dit soort spelers gewoon negeerd!
Ik weet dat ik nu alles over me heen zal krijgen!

Maar dit kan echt niet, als de Boer zo professioneel is dan had die een gesprek gehouden met Aissati.
Deze jongen is ook onzeker er van, ik vind dat de Boer communicatief heel erg slecht is!
Resultaten spreken voor zich!

16 september 2011 om 22:35

de Boer heeft zijn eigen visie en blijkbaar past hij gewoon niet in die visie. En bij psv wou hij niet op zijn tijd wachten zoals labyad dat nu doet, want als hij dat wel deed zou nu misschien naast toivonen spelen.

En onder van Basten had hij gewoon pech met zijn blessures, maar onder Jol liet hij ook niet veel zien daarom naam Jol Eriksen bij de selectie dus misschien pas hij gewoon niet bij ajax en ligt het niet bij de Boer

16 september 2011 om 22:38

@milano89
Hij is ook volwassen, als hij een 1-op-1 gesprek wil kan hij dat toch gewoon zeggen?
De Boer zag geen reden voor een 1-op-1 gesprek, en als Aissatti dit zou vragen, zou dat er heus wel van komen.

16 september 2011 om 23:08

De Boer had hem keurig uitgenodigd voor de eerste oefentrip, maar toen kon hij niet, of weet ik veel wat. De boer is de voorbereiding ingegaan met een selectie en gaat daarmee door.

Je ziet hoe het is gegaan met Theo in Oranje. Zegt af en wordt niet meer geselecteerd. De Boer heeft een signaal afgegeven. Als Aissati echt had gewild, had hij gewoon mee moeten gaan op trainingskamp de Lutte. Die kans had hij en kon hij pakken. Ik denk echter dat zijn zaakwaarnemer dacht dat hij nog wel iets kon regelen voor Aissati en hem adviseerde vooralsnog niet mee te gaan....

Hier het stukje van 4 juli:
Update 10:15 uur - De Boer wil Aissati toch zien en neemt hem mee naar De Lutte
Ismaïl Aissati krijgt van Ajax-trainer Frank de Boer dan toch de kans om zich te bewijzen voor het aankomende seizoen. De spelmaker, die op het punt stond te vertrekken naar Vitesse maar uiteindelijk geen akkoord bereikte met de Arnhemmers, heeft van de oefenmeester te horen gekregen dat hij mee gaat naar De Lutte. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Daar legt de regerend landskampioen een trainingskamp af.

Daarna:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141888 (wegens privé omstandigheden)

Kap dus eens met het bekritiseren van De Boer. Aissati heeft zijn kans gehad, maar niet gegrepen. Het is aan HEM om een gesprek met De Boer aan te gaan! Hij is toch volwassen of niet?

17 september 2011 om 00:49

Goed geschreven!
Dit snoert veel mensen de mond die zeggen dat De Boer hem geen kans heeft gegeven.
Verder natuurlijk belachelijk dat mensen zonder argumenten of goede reden De Boer een racist noemen. Hij is de trainer en mag deze beslissingen maken, en ze zijn volledig terecht. Aissati is gewoon niet goed genoeg voor Ajax, en er is eigenlijk geen plaats voor hem. Zelfde geld voor El Hamdaoui, alleen is hij wel goed genoeg maar heeft hij het er zelf naar gemaakt.

17 september 2011 om 00:59

Haha, dat jij hier een groen randje voor krijgt zegt echt veel over het niveau van sommige mensen hier op voetvalzone.

Wat een slechte grammatica en daarnaast heb je niet eens gelijk. Wat nou de Boer communicatief slecht? Hij heeft vanaf het begin al aangegeven geen vertrouwen te hebben in Aissati.. Waarom zou een persoonlijk gesprek dan nog nodig zijn? Is een speler in het 2e plaatsen niet duidelijk genoeg?

Jij zegt ook dat de resultaten voor zich spreken.. Het 30ste kampioenschap waar echt alle Ajacieden al jaren op gewacht hebben? Dat is namelijk het enige resultaat wat de Boer gehaald heeft en waar we hem op af kunnen rekenen.. (voor de rest staat hij ongeslagen bovenaan) Ik weet echt niet welke resultaten jij bedoelt, wat een onzin!

Als Aissati slim was geweest, had hij maar dan ook elke aanbieding geaccepteerd.

17 september 2011 om 07:59

ja hij kon toch niet komen wegens privé omstandigheden, dus wat praat je nou dat hij zijn kans heeft gekregen. Hij kan er toch ook niks aan doen. De Boer kon hem daarna ook zien, maar deed dat niet.

17 september 2011 om 09:14

Als je een weer woord geeft bij de boertje als buitenlandse jongen dan ligt je er gelijk uit dat is nu wel gebleken.

Ook is het laf om iemand anders te sturen naar deze jongens om te zeggen dat ze de kleed kamer 1 niet meer in mogen. Diep triest zelf komt hij niet en ook niet met argumenten

17 september 2011 om 10:29

@martin jol

Hoe zou het bij jou overkomen als je werkgever naar de media stapt om te vertellen dat ie niet met je verder wil zonder dat hij daar met jou daarover heeft gesproken.
Als je de wijze van communicatie toepast dan accepteer je als speler dit meer dan een passeer actie via de media.
De Boer moet echt een refreshment training gaan volgen bij de Knvb want communicatie is niet zijn sterkste competentie.

17 september 2011 om 13:15

Jij weet toch niet wat de familieomstandigheden zijn?? Voor het zelfde geld ligt zijn oma op sterven. Moet hij dan mee naar Lutte met het idee dat zijn oma elke moment kan overlijden. Voetbal is belangrijk maar er zijn belangrijkere dingen in het leven. Dus ik weet niet welke monden er gesnoerd door worden maar die van mij in ieder geval niet. Pas als jij weet wat de prive omstandigheden zijn waardor hij naar marokko moest dan kan je pas oordelen over die zogenaamde kans. En de reactie van de Boer was ja hij moest door familieomstandigheden naar Turkije. Hij weet niet eens waar Aissati vandaan komt dus zoveel weet hij blijkbaar niet van al zijn voetballers.

16 september 2011 om 22:33

Misschien anders uitgezien? Natuurlijk zag zijn carriere er dan anders uit! Hij had dan een jaar langer bij PSV gespeelt en dus niet naar Ajax gegaan, waarschijnlijk zou hij dan nooit naar Ajax komen. Maar hij is naar Ajax gegaan en dat was een fout. Hij had toen naar een club in de subtop moeten gaan.

Maar ik snap de Boer opzich wel. Hij ziet het gewoon niet zitten in Aisstti en daar hoef je toch niet verder over te praten? Hij mag gewoon opzoek naar een nieuwe club, want al dat getrain en zeggen dat het wel anders kan gaan lopen is onzin. Als hij weg is, dan zegt hij vast andere dingen en gaat hij gewoon zoals meerdere mensen doen: Natrappen.

16 september 2011 om 22:37

Rutten kwam een jaar later na Stevens en Rutten weet hoe hij hem kan laten spelen

16 september 2011 om 22:40

Ja, dat klopt, maar zelfs dan was het niet gelukt. Aissati komt gewoon tekort voor de Nederlandse top en dan maakt het niet uit of er een trainer komt die weet hoe je moet spelen. Uiteindelkijk gaat het erom of jij, als speler, het doet. En dan had hij ook nog eens de concurrentie van Toivonen en toen nog Bakkal, als ik het goed heb...

17 september 2011 om 00:30

Ook in zijn PSV tijd was het al een hoop hommeles. Zat ie vooral te ''zeuren'' dat ie niet speelde.
Hij was net 19 en kwam eraan, maar was zo ontzettend ongeduldig dat ie per se weg wilde. Achteraf gezien nog niet zo verkeerd van PSV om hem voor 4 mln te verkopen.

Ik had in zijn PSV tijd al het idee dat er mentaal een en ander aan ontbrak. Helaas voor Ismail heeft hij het tegendeel nog niet bewezen. Technisch/tactisch kan ie immers zeker met de Nl'se top mee.

17 september 2011 om 17:06

de boer is een vies ventje en een rascist!!! heeft een hekel aan marokanen dat blijkt wel weer

dit komt best wel hard aan bij de Boer denk ik
jammer dat hij niet zijn vorm kon doortrekken maar op de achtergrond langzaam meer verdween totdat hij bij vitesse de beste speler van de selectie werd vind ik.
hij heeft wel gelijk dat hij een degelijke buitenlandse club niet aankan anders zat hij niet bij Vitesse

16 september 2011 om 23:58

Ik denk dat de Boer hier niet bang van wordt of wat dan ook. Maar ik denk wel dat Aissati de boel aan het verstieren is binnen Ajax. Met dit soort interviews maakt hij het alleen maar onrustig binnen Ajax, en zal je dat dan ook weer snel in het stadion horen met spreekkoren of wat dan ook.. dit heeft gewoon geen zin.

Aissati,
Je weet dat als je bij Ajax komt, dat je onwijs veel concurrentie krijgt, vooral op de posities van jou. Als het je niet bevalt, rot dan lekker op en ga bij een andere club janken. Ook ik zie niks in jou, en stimuleer de visie van Frank. En nu jij het niet naar je zin hebt, maak je dat ook behoorlijk duidelijk door dit soort idiote uitspraken.. zeer triest.

16 september 2011 om 23:25

Ik snap totaal niet wat hij nog doet bij Ajax 2. Tuurlijk is er geen enkele topclub geïnteresseerd in hem, maar dat er zelfs geen echte interesse is van de mindere clubs snap ik niet. Hij zou in principe mee kunnen met iedere club in Nederland die voor Europees voetbal gaat, maar hij zit nog steeds bij Jong Ajax. Echt verspilling van je carrière.

16 september 2011 om 23:37

Tja geld is voor sommige belangrijker he :s

Maar Aisatti had natuurlijk ook eigen initiatief kunnen nemen en zelf een gesprek kunnen aanvragen me de Boer. En hij zit nog niet in het zelfde schuitje als Mounir want dat is '' een gesloten boek''

17 september 2011 om 00:24

Klopt. Dat vind ik ook zo zwak aan Aissati. Hij zegt wel dat De Boer hem niet kent, maar zelf heeft hij nog nooit moeite gedaan om bij De Boer op te vallen. Als hij niet eens de moed op kan brengen om met zijn coach te praten hoort hij sowieso niet bij Ajax thuis.

17 september 2011 om 10:38

@patrickstern

Wees eens reeel een gesprek aanvragen nadat hij naar de kleedkamer van de 2e is gestuurd door Fdb.

Aissati doelt puur op zijn periode voordat de eredivisie was begonnen, bovenstaand artikel zegt niets over dat Aissati een gesprek met FDb wenst maar het alleen nodig vond voordat hij naar de 2e is gestuurd.

Mounir is totaal anders.
Hij wil zelf niet op de bank zitten en hij wil zich niet aanpassen.

Aissati is gewoon niet goed genoeg.
Hij had veel potentie maar hij is nooit beter geworden .

Raar.. heel raar. De Boer heeft geen aanvaring gehad met Aissati, maar ook hij is verbannen. Dat slaat toch nergens op? Hij is een erg goede speler en zou zeker een aanwinst zijn voor Ajax. Aissati is een rustige jongen, doet wat van hem gevraagd wordt en zeurt nooit. Erg bizar om hem vervolgens te laten rotten bij Jong Ajax.

16 september 2011 om 22:42

Aisatti heeft gewoon pech dat hij teveel concurrentie voor zich heeft. Met Eriksen, de Jong Lodeiro Serero Janssen is er gewoon geen plaats voor he in de selectie. Je zou hem wel kunnen laten meetrainen met het 1e, vind ik ook wel vreemd dat dat niet gebeurt. Maar ik zou hem ook nooit inde wedstrijdselectie opnemen omdat er gewoon betere opties zijn dan hem

17 september 2011 om 11:15

Lodeiro en Serero zouden bij elke club behalve PSV en Ajax gewoon basis spelen, dus zeker concurrentie

Deze jongen moet eens volwassen worden en de oorzaken bij zichzelf zoeken. Niet meer en niet minder.

Edit. Als die jongen zich eens de pleuris zou werken en zijn ego opzij zou zetten, dan zou hij al een stuk verder geweest zijn in zijn ontwikkeling. Ik durf er wel geld op te zetten dat hij dan ook wel een basiskandidaat zou zijn.

16 september 2011 om 22:28

onzin, heeft niets te maken met volwassenheid....hoewel hij bij PSV net niet de stap kon maken d8 Ajax dat ze hem konden gebruiken...niet dus! Schandalig dat met zulke spelers nooit gesprekken plaatsvinden en dat ze aan hun lot worden overgelaten.
Aissatti verkondigt geen kleedkamergeheimen...geen roddels..en geen onwaarheden..aisatti lucht slechts zijn hart..hier heeft hij recht op...recht op vrijheid en meningsuiting is een v/d mooiste rechten van een mens..respecteer dat en kraak hem niet af!!!

16 september 2011 om 23:16

Schandalig? Dat is het voetbalwereldje mijn vriend. Hij kan toch ook wat inleveren en lager gaan voetballen? Maar waarom doet meneer dat niet? Nee, is z'n ego te groot voor.
En als de waarheid in dit geval pijn doet, idem voor El Ham, so be it! Mag best gezegd worden!

16 september 2011 om 23:33

Ik heb ook wel eens gedacht toen ze Isaksson uitfloten hier, van tja, da's wel klote voor hem. Vond hem nog net niet zielig.
Tot ik mijn loonstrookje binnenkreeg en opende toen hij net volop in beeld was.
toen dacht ik, jonge zielig ? Nooit !
Hoe kunnen wij ''klootjesvolk'' medelijden hebben met een vent die 1,5 miljone per jaar verdient ?
Vanaf dat moment ben ik keihard voor de heren broodvoetballers. Engelaar ook zo eentje. Zakkenvullers, ook Aissati.

17 september 2011 om 10:52

@maauwert

Dat is de instelling van de meeste fans van Ajax. Probeer eens liefde voor je club en spelers te tonen zoals Twente,feyeboord,psv, Az,groningen,heerenveen etc.

Dit soort clubs fluiten hun spelers pas uit als ze hun spelers het echt laten afweten omdat ze op het veld bijv niet presteren. Het lijkt wel of de ajax fans zich meer bezig houden met personeelsadministratie, salaris en functioneringsgesprekken dan met voetbal.

Hou je bezig met voetbal en niet met hoe een speler er chagrijnig eruit ziet of in een dure auto rijdt een dikke salaris heeft.

Jammer om te zien dat Aissati nooit voor een langere tijd zijn niveau heeft weten vast te houden. Ik weet nog goed dat hij samen met Affelay tegen Milan als 17-jarige heerste op het middenveld tegen spelers als Pirlo. Vervolgens verlegen voor de camera zeggen dat hij ''wel redelijk gespeeld had''. Jammer dat die jongen zich nooit heeft kunnen ontwikkelen als bijvoorbeeld een Affelay. Heeft een goede periode bij Twente nog gehad, maar eigenlijk nooit zichtbaar een stijgende lijn in zijn spel weten te houden. Het is eigenlijk meer een zaalvoetballer dan een veldvoetballer. Handig in de kleine ruimte, passend prima. Alleen een te klein motortje en fysiek niet in orde voor de (nederlandse) top.

On: Toch wel vreemd dat hij zegt dat hij nog nooit een één-op-één gesprek heeft gehad met De Boer. Zo kennen we de Boer toch niet.

Ik denk dat Aissati wel een bruikbare speler kan zijn voor Ajax. Maar ik denk dat er wel een reden voor is waarom hij in het tweede van Jong Ajax speelt. Volgens mij kon hij ook naar Vitesse maar wou die dat niet daar had hij vast en zeker wel een basisplaats gekregen.

16 september 2011 om 22:30

De reden is de jong eriksen serrero lodeiro janssen.
die vind de boer beter.
En dan komen er nog een paar jeugdspelers aan.

16 september 2011 om 23:12

Nou dan doe je Aisattie zeker te kort!

16 september 2011 om 23:23

Nou zeker niet.
Heb je hem wel eens zien spelen?

Hij kan mooie goals scoren en hij kan goed spelen.
Maar dat doet hij meer niet dan wel.
deze spelers zijn stuk voor stuk beter.

16 september 2011 om 23:27

Waarom denk je dat psv hem verkocht heeft aan Ajax?

17 september 2011 om 11:20

nou ik vind aisatti tog beter dan lodeiro

Tja ik hoorde het verhaal ook net op VI, waar hij zelf aangeeft gewoon nog in kleedkamer 1 te zitten, ondanks dat Blind hem er op gewezen had dat hij moest verkassen naar kamer 2, maar door zulke uitspraken in de media te gaan doen zul je je kansen zeker niet vergroten.
Gewoon van de winter verkassen naar een leuke speelse club binnen de ED is voor iedereen het beste, en dan moet ook Aissati zelf zn eisen maar bijstellen.
Dit is carrière zelfmoord in ieder geval.

Mijns insziens, Ismael is gewoon niet goed genoeg voor Ajax 1. Door de media op te gaan zoeken wordt zijn situatie niet veel beter. Ik vind wel dat zowel Mounir als Ismael te goed zijn voor de beloften. Voor genoeg teams zullen beide top aanwinsten zijn. Mounir had gewoon moeten vertrekken bij Ajax toen hij de kans had en Ajax had zich misschien iets anders moeten opstellen als onderhandelaar toen de transfer markt nog open was. Het is jammer dat de carriere van beide jongens zo gelopen is. Potentie is er genoeg.

Aan aisatti heb je heleemaal niks. net als mounir. Ze kunnen allebij niet voetballen. Grote mond. Het zijn van die sniekies.
Die jongens moet je naar een andere club sturen want bij ajax redden ze het toch niet.

barendrecht kan die 2 wel gebruiken denk

16 september 2011 om 22:36

Ze kunnen allebei niet voetballen? Volg jij voetballers pas wanneer ze pas bij Ajax een contract tekenen ofzo? El Hamdaoui was voordat hij naar Ajax ging gewoon topscoorder van de Eredivisie. En kan jij nog die wedstrijd tegen Heerenveen herrinneren afgelopen jaar? Die twee goals had hij niet gemaakt als hij niet kon voetballen. Daarnaast was Aissati met Afellay het grootste talent van de Psv-jeugdopleiding van de laatste jaren. Uiteindelijk was hij niet goed genoeg voor PSV voor de basis, zoals hij dat ook niet is voor Ajax. Maar voetballen kan die wel, dat heeft hij vorig jaar wel laten zien. Ik zou hem zeker op de bank willen als Ajax-trainer.

16 september 2011 om 22:43

Hhaa fantast. nou heb je het over de jeugd van psv.die kan je ook lekker vergelijken met die van ajax. 1en al prutsers wat daar rondloopt.

het gaat er niet om hoe die bij az voetbalde, het gaat erom wat hij bij ajax.doet.goed presteren kan heel die gozer niet. grote smoel enz...
snap niet over wie je het nou heb hor.

16 september 2011 om 22:46

Zulke comments moet je niet serieus nemen! Zulke personen kijken zelf niet maar horen dingen in media en van anderen. Deze 2 spelers zijn harstikke goed en kunnen zoiewzo meedraaien in de top van de eredevisie op dit moment zou hij heel goed passen bij Psv.. En tja de Boer die maakt het zich zelf alleen moeilijk om zulke spelers niet op te stellen. Maar mij gevoel zegt dat hij een Gertjan verbeek probeert na te doen om streng te zijn. Kijk hoe hij zijn top aanwinst janssen behandeld. En als er iemand zich ergert aan Deriksen ben ik dat wel. Altijd maar negatief.. En hij is een grote kontelikker van alles met Ajax te maken heeft. Bah hij kan het beter presenteren met een Ajax speen. want dat valt met de uitzending op....

16 september 2011 om 22:51

Wie ben jij om je uit te laten over de jeugdopleiding van Psv. Terwijl je Ajax na Kluivert geen echte topspits meer heeft opgeleid.

Je reactie zijn zo onvolwassen en je praat echt als in onbekende die voor het eerst komt kijken in het voetbalwereldje.

Ik geef toe dat Ajax een betere jeugdopleiding heeft, maar die van PSV doet er niet veel voor onder en zijn ook vorig seizoen kampioen geworden met de beloftes.

16 september 2011 om 22:52

Ik heb het over jouw opmerking dat ze niet kunnen voetballen. Ik snap niet waar jij het over hebt. Hoe kan je zeggen dat iemand niet kan voetballen terwijl hij eerder topscoorder van de Eredivisie is geworden, de meest fantastische goals heeft gemaakt en al twee keer getransfereerd is voor een bedrag boven de 5 miljoen. Het is een fantastische voetballer, maar zijn gedrag is niet in orde. Dat heeft niks te maken met zijn voetbalkwaliteiten, staan totaal los van mekaar.

16 september 2011 om 23:06

wat begin je nou over kluivert, ik heb het volgens mij over de hele jeugdopleiding van ajax en niet over de spitsen.

16 september 2011 om 23:35

Als supporter van een club ga je toch niet zeggen dat er alleen maar prutsers in de eigen jeugd rondlopen. Ongelofelijk dat je dat als supporter zegt.

Daarbij zeg je ook dat PSV een jeugd heeft met alleen maar prutsers. Afellay is volgensmij niet verkeerd? Labyad is een geweldig talent! Zoet keept zeer sterk bij AZ en Locadia scoort aan de lopende band in de jeugd! Zo slecht zijn ze nog niet he!!!

16 september 2011 om 23:36

Kunnen spitsen niet uit de jeugdopleiding komen dan?

17 september 2011 om 00:14

Tja, hoeveel spelers zijn er de afgelopen 5 jaar naar een grote club gegaan van PSV die uit de jeugdopleiding kwamen? Ik kan alleen Affelay bedenken die voor een khij wel genlein bedrag is vertrokken. Labyad is zeker een groot talent, maar dan moet hij wel genoeg speeltijd krijgen. Jeroen zoet zit trouwens bij RKC en PSV heeft Tyton toch gehaald? Dus ik weet niet of hij het gaat halen bij Psv. Locadia ken ik niet.
Maar PSV kan wel een goede jeugd hebben, ze doen er alleen 0,0% mee, en dan heb je er niks aan.

17 september 2011 om 00:27

Ik snap niet waarom je Derksen hier nou bij betrekt. Deze man heeft gewoon zijn eigen mening die hij op tv geeft. En toevallig staat hij 100% achter Cruijff. Ik heb hem zovaak negatief over Ajax horen praten. Je moet je niet zo aanstellen.

El Hamdaoui kan zeker met de top mee in de eredivisie maar Aisattie vind ik toch wel te licht. Voor Vitesse was het een prima speler. En denk je nou echt dat De Boer Verbeek probeert na te doen? Elke trainer heeft zijn eigen manier van doen. En hoe bedoel je hoe hij Janssen behandelt? Mag je hem niet wisselen als hij slecht speelt ofzo.

Zonder el Hamdaoui's gedrag goed te keuren of Aissati's kwaliteiten (of gebrek aan) in twijfel te trekken,
een ding is gewoon is zeker: Frank de Boer zal nooit een toptrainer worden.

Meneer denkt dat twee zich nooit zullen verbeteren, dan ga ik van hetzelfde uit, wat zijn managementscapiciteiten betreft.

Een toptrainer al Mourinho of Ferguson zal dit waarschijnlijk nooit hardop zeggen,
maar het topvoetbal bestaat meer dan uit het collectief

16 september 2011 om 22:34

Frank de boer nooit een toptrainer worden. hoezoe niet? Jij denk dat mounir en aisatti zich verbeteren? grapjas.
bij utrecht zullen ze nooit een toptrainer krijgen.

jarloerzie ttttt

16 september 2011 om 22:37

Ik ben een Ajax fan. Ik vind dat Sir Smaxalot helemaal gelijk heeft .
Een toptrainer moet om kunnen gaan met zulke spelers. Frank de Boer kan dat duidelijk niet en ik zie hem dat ook niet over paar jaar doen.

16 september 2011 om 22:47

mourinho is een toptrainer dan?
das een slecht figuur.
geen excuus te durven geven voor de media, maar via vrienden.dan heb je het onder je ellebogen. die kan je wel goed noemen.?

16 september 2011 om 22:48

''zulke spelers'' zijn dus spelers die of niet goed genoeg zijn of zich niet willen aanpassen aan Ajax. Dus de Boer en Ajax gaan hier hartstikke goed mee om.

16 september 2011 om 22:49

Wat zit jij je belachelijk te maken vanavond. Wat een clown zeg. Aisatti heeft helemaal niks verkeerd gedaan. En De Boer word ook nooit een toptrainer. Hij kan niet goed met mensen omgaan en zet de wat arrogantere topspelers maar buiten de selectie. Dit doen de Mourinho's van vandaag niet hoor. Bovendien is De Boer een tactisch onbenul door:

1. Ebecillio telkens maar op te stellen.
2. Door te rouleren met Blind en Boilesen. Laat Boilesen lekker staan. Heeft veel meer potentie dan die ajax-onwaardige Blind.
3. Door Siem telkens maar op te stellen.
4. Door Janssen z'n kwaliteiten te verzieken door hem telkens maar als controleur op te stellen.
5. Door telkens korte corners te laten nemen, terwijl Janssen ideaal corners kan nemen.

16 september 2011 om 22:50

Mourinho is een kwal van een man, maar je moet wel toegeven dat hij die 11 verwende voetballertjes daar in Madrid wel goed samen laat spelen.

Er zijn er niet veel die ervoor kunnen zorgen dat zulke verschillende spelers ( en karakters) als Ronaldo en Ozil zo goed samen kunnen spelen.

16 september 2011 om 23:07

Daar ben ik het helemaal mee eens dat dat mourinho is gelukt maar prijzen pakken doet die anders nog steeds niet.

16 september 2011 om 23:34

Meerdere malen kampioen geworden met Chelsea en Inter, Champions League gewonnen met Porto en met Inter, beker gewonnen met Real. Geen prijzen?

17 september 2011 om 01:18

Kooiman, stop eens met jezelf belachelijk te maken. Mourinho is een van de meest succesvolle clubcoaches van de laatste jaren. Zelf geeft hij altijd duidelijk aan dat hij in zijn 2e jaar pas goed beoordeeld kan worden, en zelfs in zijn eerste jaar heeft hij nu een prijs gepakt.

En zijn titels bij Porto, Chelsea en Inter vergeten? Of volgde je toen het voetbal nog niet? Dat 2e lijkt me iets logischer aangezien al je reacties van weinig kennis getuigen.

17 september 2011 om 10:56

@kooiman

waarom zouden MEH en Aisatti hun karakter moeten veranderen voor alleen Fdb. Ze zijn gehaald om hun voetballende kwaliteiten en niet om hun kontlikkende competentie.

17 september 2011 om 13:36

Frank de Boer kan dit wel maar hoeft het niet te doen omdat hij deze speler niet kan gebruiken in het eerste team.

16 september 2011 om 22:47

Hij heeft zat spelers in zijn selectie die op de plek van Aissati kunnen spelen. Wie moet er dan uit in de plaats van Aissati? Van Ajax was volgens mij voor de zomerstop al aangegeven dat hij naar een andere club uit kan kijken en Ajax heeft ook nog eens flink spelers gehaald dit seizoen. Jeugdige talenten Fischer en Rits. Serero. Daarnaast heeft hij ook Lodeiro nog. Iedereen aan tafel bij VI is het er ook over eens dat Aissati nooit meeverdedigd.

En wat een onzin ook over Ferguson en Mourinho. Die jagen toch ook zat spelers weg. Zie voorbeeld Drenthe.

En omdat El Hamdaoui zich niet wilt aanpassen is Frank de Boer een slechte trainer?? Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. El Hamdaoui die vind zichzelf heel wat en vind zichzelf dusdanig koning dat Ajax zich maar aan hem aan moet passen. Ik vond het juist een goede en dappere beslissing van de Boer om El Hamdaoui ernaast te zetten. Saboteurs hebben we niet nodig en ben je niet volwassen genoeg om om te gaan met die situatie dan sodetyfus je maar lekker een eind op.

Maar goed 1 ding is zeker. Jij hebt er al helemaal geen bal verstand van.

16 september 2011 om 23:12

Wat scherp gezien van je: Mij verwijten dat ik geen verstand van voetbal op basis van een bericht wat je niet eens goed gelezen hebt.

Jij wil natuurlijk dat el Hamdoui en Aissati als boeven worden neergezet en de Boer als de held, maar zo zit de wereld niet in elkaar.
Je kan uit deze soap zowel concluderen dat el Hamdoui geen ideale schoonzoon is en de Boer niet om kan gaan met (pseudo) vedetten, jongens met een moeilijk karakter of hoe je het wil maar noemen.

En wat Drenthe betreft,

Je hoeft geen hoogleraar voetbal te zijn om te weten dat die jongen gewoon tekort komt voor Real en dan is meneer Mourinho nog zo correct genoeg om dat nog voor de voorbereiding tegen Drenthe te zeggen.
Niet zoals ene de Boer die in April nog roept dat Aissati in Ajax-selectie thuishoort.

16 september 2011 om 23:40

April is nog tijdens het seizoen slimme. En de Boer heeft dat gezegd tijdens de winterstop trouwens niet April. In die tijd heeft hij doorgekregen dat het weinig zin meer heeft om Aissati erbij te houden. Ik denk dat Aissati kansen zat heeft gekregen om zich te bewijzen maar gewoon te licht is. En hij heeft meer dan ruim van tevoren te horen gekregen dat hij naar een andere club moest gaan uitkijken. Idem voor Mounir.

En ik vond dat de Boer wel goed is omgegaan met El Hamdaoui. Hij vond zichzelf belangrijker dan het team dus is hij ernaast gezet. Na een hoop gezeik en ziek thuis zitten heeft ie nog een 2e kans gekregen maar die ook niet gegrepen. Dus ja. Pleur dan maar op. Zoals jij het stelt moet de Boer door de knieën voor El Hamdaoui. Nou echt niet he. Hoe die gast zich heeft gedragen na AC Milan dat kan gewoon niet. Maar goed dat is gewoon over kerel. De Boer moet hem niet en het publiek al helemaal niet. Mounir is een te grote egoïst om zich daar zorgen over te maken. Mounir had de omslag moeten maken om zich weer in een positief daglicht te stellen en te laten weten zich weer helemaal voor Ajax in te zetten maar dat is niet gebeurd. Ik kan er geen traan om laten. Het is alleen sneu voor hem dat hij geen club heeft gevonden. Nu zit ie treurig op de bank of tribune zelfs van het 2e. Dat is voor geen enkele partij goed. Maar de oplossing is niet om hem maar weer op te nemen in het 1e. Dat is echt te simpel gedacht. Tuurlijk zou dat het beste zijn als bij hem ineens het kwartje is gevallen en zijn excuses aan iedereen aanbied en zich weer wilt bewijzen. Maar hij hakt nog eerder zijn eigen familiejuwelen eraf volgens mij.

Aissati vind ik helemaal geen bad guy maar gewoon te licht bevonden voor Ajax. Er zijn er zat die beter zijn en zich bewezen hebben op een lange termijn. Daarnaast hebben ze Rits, Serero, Fischer gekocht en hebben ze Lodeiro, Eriksen en S de Jong nog op die positie. Dat zegt toch al genoeg?

Hij zit ook wel in een lastig parket hoor. Ik denk dat hij niet bereidt is veel van zijn salaris op te hoesten, maar ik denk ook dat weinig Nederlandse clubs zijn salaris willen/kunnen betalen. Als hij dan niet naar het buitenland wil... Vitesse was dat betreft de ideale club voor hem geweest. Kan zijn salaris wel ophoesten, had hij gewoon basisplaats. Natuurlijk weet ik niet of Aissati wel of niet bereid is in te leveren, maar het zou me iig verbazen als hij gewoon een tonnetje ofzo minder gaat verdienen bij een andere club.

Ik vraag mij af of De boer echt discrimeneert...omdat zij marokkanen zijn????
Zo als die man gisteren op RTL 7 zei...geef die jongens hun geld en laat ze ergens anders gaan voetballen...

Nu maakt ajax zich echt belachelijk dat zij zo gaan met hun medewerkers

Ik ben echt met hem mee eens.

16 september 2011 om 22:50

Ja man zeker weten man je weet toch man. Respect!

16 september 2011 om 22:59

Klopt!

Ik heb laatst ergens gehoord dat Frank de Boer alle allochtonen wil verbannen naar kleedkamer 2. Er mogen dan alleen nog spelers van Nederlandse komaf in het eerste elftal spelen.

Alle belgen, denen, russen, afrikanen, ijslanders etc ect moeten vertrekken.

Denk nou eens na joh!

Het zal frank de Boer een worst wezen waar ze vandaan komen, al komen ze van Mars of zijn ze paars, geel of groen.

Hij wil gewoon het sterkste elftal opstellen.

16 september 2011 om 23:53

Het gaat erom dat ze met Aissati en El hamdaoui goede spelers hebt voor het eerste.
Om hun te verbannen naar jong Ajax is verspilling van je geld en hun kwaliteiten...

17 september 2011 om 00:56

Fcb_catalaan,

Aissati heeft de pech gehad dat zijn zaak waarnemer hem bedondert heeft bij de transfer naar vitesse en door familie omstandigheden heeft hij de voorbereiding bij ajax niet mee kunnnen maken. Een geweldige voetballer, maar helaas is topsport keihard

Het verhaal van El hamdaoui is alom bekent. Jammer dat een speler met zijn kwaliteiten niet meer in de eredivisie speelt.

17 september 2011 om 16:12

@ Fcb_catalaan,
Aissati heeft gewoon zijn kans gehad hoor, op trainingskamp in de Lutte.. Hij is alleen niet goed genoeg en is daarom teruggezet, net als bijvoorbeeld Dico Koppes.. Aissati heeft buiten dat gewoon pech gehad dat er niet 1 club geintresseerd in hem was..

Dat is toch ook helemaal niet nodig? Zoals hij zelf zegt, ze kennen elkaar niet, De Boer heeft hem niet gehaald. De middenvelders die nu in het eerste staan zijn beter, dat is nu wel bewezen.
Frank de Boer haalt zijn gelijk met resultaten, Aissati had dit kunnen doen door zijn talenten te tonen. (kom niet aan dat hij geen kans heeft gekregen want die heeft ie wel degelijk gehad zowel bij PSV als bij Ajax)

Van mij mag ie naar Feyenoord komen. El Ahmadi is toch aan de dure kant.

16 september 2011 om 22:42

@villaboas totaal met je eens. Maar toch wil ik el ahmadi niet kwijt. Die moet straks goedkoper bijtekenen. En Aissati zou een prima aanvulling zijn. Aanvallend kunnen we nog wel wat gebruiken en hij is aanvallend toch sterker in mijn ogen.

16 september 2011 om 22:49

tot wanneer heeft die jongen een contract dan? heb hem altijd al eens bij feyenoord willen zien. daar heeft die de meeste kans op speeltijd en de potentie om een topper te worden heeft die zeker.

16 september 2011 om 22:55

@onbekend, zijn contract loopt volgens mij aanstaande zomer af. Dus het zou een perfect moment zijn voor Feyenoord om hem over te nemen.
Wij hebben niet beter, dus hij kan rekenen op speeltijd.
Ook word het hoog tijd dat hij gaat laten zien wat hij kan, dus het zou voor beide partijen goed zijn.
Het zal alleen wel even duren voordat hij geacepteerd wordt door het feyenoord publiek,

16 september 2011 om 23:26

lijkt me een goede combinatie. feyenoord die zich terug naar de top gaat vechten en aissati die zich wil bewijzen. maargoed ik denk niet dat die jongen een heel laag salaris heeft, maar het zou wel mooi zijn als die zou komen.

Aissati is al zeker beter dan Ebicilio en hoort gewoon in het 1e, misschien is het niet de beste speler, maar raar dat ook geen andere club naar zijn diensten doelt.
Zijn genoeg clubs die hem kunnen gebruiken.

Valt me wel op dat de Boer wel een negatieve houding heeft en mensen snel afserveert.
Met El hamdoui kan ie niet onder 1 deur en dat valt te begrijpen, maar dan moet je hem wel in het 1e laten, want dit is pure kapitaalvernietiging.

Waarom ie al niet met Assaiti wilt praten snap ik al echter niet. En dan vind ik het ook zwak dat hij hier over deze situatie zich niet laat horen.
Beter voor die jongen dat ie weggaat, want hij heeft geen toekomst zolang de boer er zit,

16 september 2011 om 22:53

Aissati is beter dan Ebecilio, dat klopt. Maar ze spelen ook op verschillende posities. Er zijn op dit moment teveel middenvelders bij Ajax en hij valt buiten de boot.

Over dat afserveren, Mounir gedraagd zich niet professioneel en Aissati is niet goed genoeg. Dus richt je maar op jou cluppie, daar gebeuren ook zaken als deze (stevens/reis).

16 september 2011 om 22:58

@cerveza82, goede reactie, jammer dat je erachteraan moet zeggen dat hij zich om zijn eigen cluppie moet richten.
Het is immers een reactie site waar je met z'n allen moet kunnen praten over voetbal.

16 september 2011 om 23:02

Ik reageer puur op dit artikel,
Wat heeft dit met PSV te maken?

En mag ik als PSV supporter geen reactie geven op een artikel dat gaat over Ajax.

@ Tnfd

Kan wel een lastig persoon zijn, maar heeft een groot aandeel gehad in het kampioenschap.
13 Goals , Topscorer ajax vorig seizoen, zonder hem geen Kampioenschap en dat zouden ze dit seizoen wel de kop kunnen kosten. Tevens is ie wel ingeschreven voor de CL, als ie echt niet met hem kon opschieten waar dan inschrijven?

16 september 2011 om 23:15

@peskens

Hij is ingeschreven puur omdat het kon. Er was plek over op de lijst en De Boer heeft ook al aangegeven dat mocht hij ontslagen worden, kan zijn opvolger hem wel gebruiken. Als zijn opvolger bijvoorbeeld wel met hem kan opschieten.

16 september 2011 om 23:15

Ok je hebt gelijk m.b.t. mijn reactie. Ik wil er alleen mee aangeven dat dit overal gebeurd. En ik kan De Boer goed begrijpen waarom hij dit heeft gedaan.
Frank eist discipline en dat men zijn regels naleeft. Doe je dit niet en geef je een grote mond, ga je naar het 2e. Aan de andere kant, Mounir kon absoluut niet mee in de speelstijl die De Boer nastreeft.

Aissati is duidelijk, niet goed genoeg.

16 september 2011 om 23:20

Mounir ben ik ook helemaal met je eens! En niet alleen speelstijl, het is ook een eersteklas galbak.
Van Aissatie ben ik van mening dat de Boer hem eens moet opstellen.
Ik denk dat hij prima kan meedraaien met dit Ajax, maar misschien ben ik niet objectief, ik ben al een langere tijd gecharmeerd van hem. (psv tijd)

16 september 2011 om 23:30

Ik zei ''niet goed genoeg'', maar het is meer dat hij zijn talenten niet toont, al een aantal jaren niet.

Talent heeft hij zeker, vond hem in zijn PSV tijd voor een 17 jarige jongen enorm goed.

16 september 2011 om 22:53

Als de Boer hem in het 1e had gelaten was dat zeer destructief geweest voor de spelersgroep. Dan krijg je een ontevreden spits met vedetteneigingen die geen respect toont aan de trainer. Zon persoon in de groep hebben kan nooit goed zijn voor de sfeer in de spelersgroep

Aissati is een fenomenaal talent die zeker een kans verdient bij Ajax. Met alle respect voor Siem, maar hij komt niet in de buurt van het talent dat Ismail heeft.

16 september 2011 om 23:17

Dit kan niet serieus zijn?

16 september 2011 om 23:25

Waarom denk je dat ik niet serieus ben? Waarom vind je Aissati slecht? Waarom vind je De Jong goed?

Naar mijn idee vind het gros van de mensen De Jong alleen de superieure voetballer omdat ze hem iedere wedstrijd in Ajax zien spelen en Aissati niet. Want als je kijkt naar hun voetballende vermogens dan kan ik het niet verklaren.

16 september 2011 om 23:44

Ten eerste zakt de jong nooit onder de ondergrens.
Ten tweede zijn eriksen lodeiro janssen serrero ook nog veel betere spelers dan aisatti.

Maar jij vind omdat hij op zijn 17 tegen ac milan een keer leuk en onbevangen heeft gespeeld dat hij maar in de basis moet staan?
Erg goede reden is dat niet aangezien hij nu 22 is en daarna niks meer gepresteerd heeft.

17 september 2011 om 00:01

''de ondergrens''... dat is wel een heel vaag argument. Naar mijn mening haalt hij zelden de ondergrens. Over het algemeen speel hij zwaar onder de norm op het middenveld.

Hoe kom je er bij dat Lodeiro of Serero betere spelers zijn? Beide hebben nog geen 90 minuten gespeeld in het eerste elftal en toch weet jij te vertellen dat ze ''veel'' betere spelers zijn. Klinkt vooringenomen.

En nee, ik ben niet van mening dat ''omdat hij op zijn 17 tegen ac milan een keer leuk en onbevangen heeft gespeeld dat hij maar in de basis moet staan''. Ik ben van mening dat Aissati regelmatig heeft aangetoond een uitstekende voetballer te zijn, zowel bij Psv, Twente en Ajax, bij Vitesse heeft hij mij overtuigd mentaal en fysiek sterker te worden. Ik ben van mening dat Aissait TEN Minste een kans verdient om bij de selectie te horen.

Ik vind Janssen en Lodeiro in principe geen concurrenten voor Aissati omdat ik hun kandidaten vind voor links half. Eriksen is eerste rechtshalf. Dan mogen Aissati en Serero daarachter concurreren voor de minuten die ze kunnen pakken.

De Jong zou bij mij alleen in aanmerking komen voor de spits positie.

17 september 2011 om 02:54

Lodeiro is geblesseerd en heeft zich nooit kunnen bewijzen.. Jansen speelt momenteel op een andere positie, Serrero komt pas kijken en over De jong wil ik het nog geeneens hebben.. Aissati had je minstens op de bank kunnen hebben, sorry maar ik volg De Boer echt niet maar ja we zien het later allemaal wel.

Nou ik heb het videoverslagje gezien en de manier waarop dit artikel zijn gesprek neer zet is toch op een heel andere toon dan Aissati het uitsprak.
Hij zei heel rustig inderdaad dat hij nooit een gesprek met Ronald heeft gehad, maar Aissati heeft denk ik geen hekel aan de Boer of andersom.
Als ik hey lul zeg tegen een vriend van me is dat helemaal geen probleem, maar als er opgeschreven wordt dat ik iemand regelmatig een lul noem klinkt dat meteen alsof ik oorlog heb en ruzie zoek met iemand.
Nou dat is wat er voor mijn gevoel in dit artikel gebeurd, Aissati heeft voor zover mij bekend niets tegen Frank.

Aissati heeft gewoon pech met zijn positie en de meer dan uitstekende selectie die Ajax heeft op de positie van Aissati, ik bedoel wie van zijn concurrenten is slechter (janssen, Lodeiro, Serero, Rits, De Jong, Eriksen, Enoh, Anita)?
Je kunt moeilijk alle posities 3 dubbel invullen (hetgeen hier desondanks al bijna gebeurd).
Als vd Winter een middenvelder van Ajax verkocht wordt kan Aissati waarschijnlijk zo weer bij het eerste zitten.


*overigens heeft de Boer nog uit zichzelf Aissati bekeken voor het eerste waar de leiders binnen Ajax boven hem al van plan waren om Aissati vooraf al buiten het eerste wilden houden.

Verzoekje aan Voetbalzone, zouden jullie iedereen die begint te drammen over een racistische Frank de Boer kunnen verwijderen? Frank de Boer heeft over zijn hele leven gezien wel met 20 verschillende nationaliteiten gewerkt! Nooit is er een probleem, dus alsjeblieft kap eens met die onzin. Te makkelijk argument!

Aan de rest, misschien wordt het eens tijd dat Assaiti in de spiegel gaat kijken, hij komt zwaar tekort voor het niveau wat Ajax nastreeft.

dat mensen hem nog beter vinden dan Siem de Jong zegt genoeg over hun inzicht. Siem de Jong is een betere voetballer, tactisch, fysiek alleen technisch wat minder. Alleen jammer dat Ismail Aissati er zo weinig mee doet.

Meest overschatte voetballer die jongen. Frank de Boer is hem geen uitleg verschuldigd, als die wat zelfkennis zou hebben had die allang gezien waarom die zijn minuten maakt in Ajax 2.

16 september 2011 om 23:09

Inderdaad dat is het zelfde als een welles niettus discussie op de basisschool lekker makkelijk om iemand als racist te bestempelen. Die mensen weten duidelijk de definitie van racisme niet. Stelletje kleuters van 14, die had ik ook toen ik vorige jaar mijn C-elftal trainde. Stonden ze een keer wissel zeiden ze gelijk dat ik een racist was.

En dan doen sommigen er nog een schepje bovenop door Ajax supporters als racisten neer te zetten. Als je ergens een stad hebt waar de meeste nationaliteiten bij elkaar wonen en prima met elkaar kunnen omgaan is dat in Amsterdam wel. Op de tribunes het zelfde iedereen kan het goed met elkaar vinden welke kleur of nationaliteit je ook bezit.

Gebrek aan de juiste argumenten kunnen vinden laten we het maar daar ophouden. Frank de Boer is Aissaiti geen enkele uitleg verschuldigd. Trouwens hij heeft meerdere malen laten doorschemeren dat die tekort komt voor Ajax 1.

Jammer voor Aissaiti maar er komt vast wel een leuke subtopper die hem wil hebben in de winter.

16 september 2011 om 23:22

@afca_recordkampioen:
Ik ben het helemaal met je eens dat mensen die Frank de Boer racist noemen vanwege dit, te snel conclusies trekken en dat VZ dat niet moet accepteren.

Ik ben het echter niet met je eens dat Frank de Boer een speler die zomaar naar het 2e word gezet geen uitleg verschuldigd is.. We hebben het hier niet over een speler die problemen heeft veroorzaakt, maar een speler die gewoon zijn werk wil doen. Als de reden is dat hij niet goed genoeg is (of anders gezegd, er zijn betere spelers voor zijn positie), dan nog kan hem dat op een normale manier door Frank de Boer verteld worden. Naar mijn mening heeft ieder mens recht op een dergelijke uitleg. Dat getuigd van gewone normaal fatsoenlijk met elkaar omgaan. En als Frank de een echte West-fries is die duidelijk comminuceert (zoals hierboven iemand zegt), dan hoeft het niet eens een lang gesprek te zijn.

16 september 2011 om 23:26

de grootste onzin ooit,

waarop baseer jij dat siem de jong beter is?
heb jij wel enig voetbal verstand?
een blinde kan zien dat siem de jong te kort komt voor ajax,
ik schaam me als amsterdammer dat er zulke supporters bestaan zoals jij die denkt het beter te weten,
en owja siem de jong goed toch?
laten we beginnen,

Siem de jong is technisch een drama,
Siem de jong kan geen steekpass geven,
Siem de jong heeft geen versnelling in zijn aktie,
Siem de jong is heel zwak in de kleine ruimtes,
Siem de jong kan tussen de linies heel zwak spelen vooral op champions leaque niveau,
zoals je laatst zag tegen lyon kreeg een bal aangespeeld, zijn motoriek is een drama als hij om zijn as draait, en dan wil jij slim komen spelen,
als je over voetbal praat, praat inhoudelijk over voetbal en ga er niet om heen draaien!!!!

17 september 2011 om 12:15

Waarom moet iedereen die Frank de Boer een racist noemt verwijderd worden? Als het zo duidelijk is dat Frank de Boer geen racist is, waarom moet het dan gecensureerd worden als andere mensen het zeggen? Ik vind veel blanke Nederlanders (ook al ben ik er zelf ook een) hier nogal snel op hun teentjes getrapt. Iets te veel huilie huilie.

Sociologische onderzoeken tonen twee heel belangrijke dingen aan als het gaat om racisme: 1. Praktisch iedereen heeft onbewust bepaalde vooroordelen op basis van huidskleur en 2. Minderheden hebben die onbewuste vooroordelen veel sneller door dan degenen die ze hebben denken.

Wat er in Frank de Boers hoofd onbewust omgaat, weet natuurlijk niemand, maar we kunnen wel naar zijn daden kijken:

- Hij praat niet met El Hamdaoui en Aissati en zet ze in het tweede, in tegenstelling tot een ander moeilijk geval als Sulejmani. Als nieuwe spits haalt hij de sneeuwwitte Sigthorsson.
- Vurnon Anita speelt altijd verdienstelijk en had onder Jol min of meer een basisplaats afgedwongen. Nu krijgt zelfs Daley Blind zo nu en dan de voorkeur.
- Stekelenburg wordt verkocht, waardoor Kenneth Vermeer eerste keeper wordt, maar de Boer staat erop dat Jasper Cillesen gekocht wordt.
- Ebecilio verliest zijn basisplaats binnen 2 wedstrijden aan Derk Boerrigter.
- Castillion leek een plek in de selectie te krijgen als 2e of 3e spits, maar mocht ineens verhuurd worden.
- Enoh is zijn basisplaats kwijt op het moment dat de Boer binnenkomt. In plaats daarvan staat Theo Janssen op een positie die niet rendabel is.

Tel daarbij op nog de kleine 'rassenrel' tijdens het EK '96, waarbij Frank de Boer duidelijk de kant koos van Danny Blind en Guus Hiddink, en een optelsom is snel gemaakt. Ik kan eerlijk gezegd een hoop mensen opnoemen die minder snel in aanmerking zouden komen voor de betiteling 'racist' dan Frank de Boer.

Kortom: de mensen die zeggen dat je geen racist mag zeggen omdat dat zo 'makkelijk' is, moeten misschien eens gaan nadenken of binnen 1 seconde ontkennen dat iemand een racist is niet net zo makkelijk is.

Ok mensen, de race-card is weer in overvloed gespeeld in dit topic.
Wat een treurigheid zeg, een blinde kan zien dat Aisatti tekort komt, en dat El Hamdaoui de normen en waarden van Ajax en Frank de Boer heeft overschreden. Als je dat toelaat, dan komt er geen eind meer aan en zal de discipline binnen de groep verslappen. Dat ziet Frank goed, maar Mounir laat Aisatti nu regelmatig wat gal spuwen in de media, of misschien doet Aisatti het wel uit zichzelf om te laten zien dat matties voor elkaar opkomen.

Van allebei het contract ontbinden zeg ik, geef ze hun gewilde oprotpremie maar.

16 september 2011 om 23:11

Mounirs contract zeker niet ontbinden. Die jongen mag je niet belonen voor zijn stompzinnige gedrag. Aissati lijkt me een ander verhaal, als hij bij Ajax op een dood spoor zit dan mag je als werkgever ook je nek uitsteken om die jongen weer ergens aan het voetballen te krijgen. Dat is maatschappelijk verantwoord ondernemen, iets wat in de voetbalwereld nog niet zo doorgedrongen is.

17 september 2011 om 12:22

Als El Hamdaoui de normen en waarden van Ajax heeft overschreden door, bijvoorbeeld, Frank de Boer geen hand te geven, overschrijdt Frank de Boer dan niet diezelfde normen door niet eens met Aissati te praten?

Gal spuwen in de media is niet goed. Dat ben ik met je eens. Toch heeft ook Frank de Boer genoeg gal over El Hamdaoui gespuugd in de media. Moet zijn contract nu ook ontbonden worden?

Grappig hoe je eerst zegt dat de race-card ten overvloede en ten onrechte is gespeeld, maar vervolgens twee keer El Hamdaoui veroordeelt en Frank de Boer niet in gelijke gevallen. Daar is een woord voor, mattie.

Ik heb nooit gesnapt waarom ze hem toen naar ajax gehaald hadden..hij kan het nivo van de top niet aan, nooit gekund btw..
Aissatti is meer een speler die het goed doet bij de subtop, voor de echte top is hij te licht.
En het middenveld bij ons is al overvol, dubbelbezet.
Hij kon tijdens transferperiode verkassen, maar hij verkiest het om te blijven cashen bij ajax

Van een manager mag je verwachten dat hij met zijn mensen praat. Ook één op één. Maar als dat er om de een of andere manier niet van komt, terwijl je daar wel behoefte aan hebt dan geef je dit aan. En niet via een journalist, maar direct bij De Boer.

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat De Boer daar geen gehoor aan zou geven, maar mocht dat wel zo zijn dan is het een hele slechte manager.

Frank de Boer hoeft ook helemaal niet met hem e praten, want De boer is trainer van het 1e, en niet van het 2e. Hij kan ook zelf naar De Boer stappen. Of naar Blind, die een bemiddelende rol kan hebben.

Hij geeft zelf al aan er niet uit te komen met Vitesse. Ja dan ben je er toch zelf bij of niet? Wil je nou voetballen of liever in het 2e je kunsten vertonen.

Ik word zo moe van die suggesties dat De Boer een racist is. We hebben mensen van allerhande nationaliteiten bij Ajax, maar omdat er toevallig twee Marokkanen veel in het nieuws zijn omdat ze niet mogen spelen is hij een racist. Sneijder werd ook te licht bevonden. Josefzoon ook. Z zijn er meer. Die gasten kunnen kiezen voor een verhuur in plaats van te gaan zitten mokken in het 2e.

Je hebt je carriere zelf in de hand. Als je dan niet over de winnaarsmentaliteit beschikt om het lot in je eigen hand te nemen, heb je weinig te zoeken bij Ajax 1.

Desalniettemin hoop ik voor hem dat ie een leuke club vindt.

Even reagerend op te veel reacties hierboven: Frank de Boer is absoluut niet bezig met afkomst, ik geloof er niet in dat het hem uitmaakt waar iemand vandaan komt of welke kleur huid, haar of wat dan ook de speler heeft. Maar hij heeft een allergie voor Ego. Frank is een West-fries - ''doe maar gewoon dan doe je gek genoeg'' - type. Met een allergie voor mensen die zichzelf centraal stellen.
En dat is een zwakte. Aissatti en El Hamdaoui had ik graag samen in de aanval gezien in een wedstrijd waarin Frank verdedigde - hoe goed hij ook geweest is, hoe waardevol en standvastig hij ook voor Oranje geweest is - misschien was hij zelfs 1 van de beste verdedigers van zijn tijd - hij zou gedold zijn als hij die 2 egocentrische verbannelingen tegenover zich had gehad. Ze kunnen namelijk voetballen. Van Persie is ook onuitstaanbaar geweest, maar kijk wat er van gekomen is door goede begeleiding. De Boer heeft grove diamanten in huis en weigert ze te slijpen. Principieel. En dom. En kapitaalvernietiging. Het is mogelijk om je eigen lijn te volgen EN andersdenkenden te vormen. Jammer dat Frank daar niet toe in staat is. Want op deze manier verander je Aisatti en El Hamdaoui niet in volgers van je systeem.

Waarom moet dit via de media. Als Aissati echt een kerel is dan stapt hij op De Boer af en vraagt hij: trainer, waarom krijg ik geen kans? Of: waarom zie je het niet in mij zitten. Als je er dan als volwassen kerels over praat en De Boer aangeeft waarom hij het niet ziet zitten, kan Aissati eieren voor zijn geld kiezen en een stapje omlaag doen. Zo simpel kan het zijn toch? Als je het niet eens bent met de trainer, dan moet je naar hem toe gaan en anders moet je niet zaniken.

17 september 2011 om 01:07

Maar de boer mag wel alles in de media gooien rondom deze jongen
schei togh lekker uit
de boer is en blijft een racist,hij gaat met deze 2 marokkanen om alsof het geen mensen zijn of een propje papier die je in de prullenbak gooit
en als die jongens met de media praten dan is het niet goed maar de boer mag allerlei dingens in de media roepen om die jongens nog negatiever in het nieuws te brengen dat mag zeker wel he?de boer komt net kijken en hij had die jongen persoonlijk moeten spreken,waarom zou die jongen eerder naar hem toe moeten gaan,de slaverny is al eeuwen voorbij hoor

17 september 2011 om 13:41

Ik zeg nergens dat De Boer wel alles in de media mag gooien, als ik dat wel heb gedaan, kan je mijn post dan even citeren?

tja, die voetballertjes met de ego's van tegenwoordig willen steeds vaker een gesprek terwijl ze er gewoon mee om moeten gaan als een coach het niet in ze zien zitten en deal with it!

kijk, bij vi werd ook gewoon gezegd dat aissati tijdens de voorbereiding een week niet te bereiken was voor ajax maar ja, dat wordt dan weer niet gemeld he...
dat is volgens mij dan ook gewoon de reden waarom hij bij het 2e speelt en niet omdat het een marokkaan is of dat soort onzin...

voetballers zijn ook wel de laatste die moeten zeuren met de salarissen die ze krijgen...

Ik krijg steeds meer het idee dat Frank de Boer net zo type trainer is als Louis van Gaal. Het type ik zet je er niet in en niet zeiken anders kom je er nooit meer in. En dat de basis spelers en bankzitters daar wel blij mee zijn, maar de tribune klanten allemaal chagerijniger worden. Maarja hij moet ook nog veel leren dus mis maakt hij deze fout mis de volgende keer wel niet . Maar al met al vind ik hem wel goede trainer want hij maakt spelers zichtbaar beter vind ik. Zoals Eriksen, Boilesen, Mickey, en nog wel paar

De periode bij Vitesse heb ik niet goed gevolgd van hem, maar bij PSV is hij nooit echt doorgebroken en bij Ajax dus ook niet echt. Het kan toch niet zo zijn dat zoveel vakmensen ernaast zitten met hun oordeel? Ik weet niet wat het is met Aissati..

Ik vind dat je als trainer goed moet communiceren, juist 1 op 1 gesprekken zijn belangrijk, Als Frank dat niet gedaan heeft is dat een zekere vorm van mis people management

16 september 2011 om 23:47

Waarom moet de trainer van het eerste met een speler van het tweede gaan praten?

17 september 2011 om 04:43

Wve..............hij was geen speler van het 2e begin dit seizoen! Als spelers vanhet eerste zomaar naar het 2e worden teruggezet om wat voor reden dan ook dan hoort detrainer daat een gesprek mee te voeren!

16 september 2011 om 23:57

Ten eerste heeft Aissati dat zelf nooit aangevraagd en ten tweede is het hem ruim op tijd verteld dat er geen plek voor hem is. Ja dan toch blijven he. Kan je dit verwachten. Moet je ook niet zielig gaan doen.

Vz zorg er voor dat mensen hier niet meer kunnen reageren.
Ik zie zulke triest zielige reacties wat niet echt de bedoeling kan wezen?

beetje jammer dat maar 1 zin geciteerd wordt uit het gesprek.

de rest kwam namelijk zeer volwassen realistisch over wat Aissati te vertellen had. Zowel over hem als De Boer.

17 september 2011 om 01:11

Mja ach. Ik denk dat Boulahrouz en Afellay prima bij Ajax hadden gepast hoor. Bouhkari was een rare aankoop. Oulida ja die was toch niet ongeliefd bij Ajax maar toen was er zo'n overkill aan talent dat was gewoon moordend in die tijd. Zit ook wel een lange tijd tussen hoor tussen Oulida en Bouhkari. Boussafa weet ik eigenlijk niet waarom ze die hadden laten gaan. Die ging zelf weg toch? Ja ik denk nog steeds dat het een onzin topic is. Oulida had teveel concurrentie, Bouhkari sloeg gewoon nergens op, Boussafa tekende volgens wiki al op jonge leeftijd bij Chelsea dus lekker goedkoop weer om dit tegen Ajax te houden. Aissati is gewoon geen top en El Hamdaoui gooide zijn eigen glazen in.

Sorry mensen, ik vind het nog steeds te gemakkelijk om het maar op het niet boteren tussen Ajax en Marokkanen te houden. Ik las ook dat Ouasim Bouy vaak aanvoerder was onder de Boer bij A1. Dus ja. Niet zo triest blijven doen en slachtoffertje spelen.

Ik begin toch steeds meer te twijfelen aan de gemiddelde leeftijd van de Vz-bezoekers. Ik hoor hier vanavond de meest bizarre verhalen over Aissati, Dat hij zwaar tekort komt voor Ajax, dat hij nooit ergens ook maar iets heeft laten zien en nog het meest lachwekkende van allemaal dat Siem de Jong veel beter is. Goedemorgen zeg.

Mag ik jullie er even aan herinneren dat Aissati en Afellay op de leeftijden van resp. 17 en 19 jaar met PSV het middenveld van AC Milaan (met o.a. Pirlo en Gattuso) in de Champions League helemaal zoek speelden? Mag ik jullie er even aan herinneren dat Aissati onder Hiddink als het grootste talent van de Eredivisie bestempeld werd? Mag ik jullie er even aan herinneren dat onder Van Basten Aissati als de beste middenvelder van Ajax werd gezien en toen gewoon in de basis stond als nummer tien en niemand daar kritiek op had? Mag ik jullie eraan herinneren dat hij ook bij Twente basisspeler was? Het is dus onzin dat hij nog niks heeft laten zien of dat hij nooit heeft kunnen doorbreken.

Verder ook nog: Hoe kun je nou Siem de Jong beter vinden dan Aissati? Is hij sneller dan Aissati? Nee. Kan hij beter dribbelen? Nee. Is hij technischer dan Aissati? Bij lange na niet. Kan hij beter passen dan Aissati? Absoluut niet. Betere traptechniek? Nope.

Ik ben van mening dat Aissati bij elke Eredivisie-ploeg, inclusief Twente, AZ, Ajax en Psv, mits hij het vertrouwen krijgt en een basisplaats heeft, een meerwaarde is voor je ploeg. Deze jongen heeft namelijk de unieke gave, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Siem de Jong of een Leroy Fer, om tussen de linies te spelen en met zijn techniek, inzicht en passing het middenveld moeiteloos en naadloos aan de aanval te verbinden. Toen hij onder Van Basten in de basis stond bij Ajax werd hij ook altijd beschreven als ''de lijm tussen middenveld en aanval''. Het is ook niet voor niets dat echte voetballiefhebbers als Van Hanegem, Van Basten en Guus Hiddink met hem weglopen.

Kijk, Mounir heeft een beetje zijn eigen glazen ingegooid, dan kan ik begrijpen dat je hem lekker mee laat trainen bij Jong Ajax en hem geen plaats bij de selectie gunt, maar wat heeft Aissati in hemelsnaam misdaan? En kom nou niet met die kul dat hij niet goed genoeg is voor Ajax, ik bedoel hij is sowieso al beter dan De Jong, en als Blind al goed genoeg is voor Ajax....

Die CL wedstrijd tegen Milan, zijn debuut, en later de return in Eindhoven waren eigenlijk Aissati's beste wedstrijden. Dat was in 2005.

17 september 2011 om 00:32

en waarschijnlijk tegelijkertijd het slechtste wat hem kon overkomen. Verwachtingen werden wellicht onevenredig hoog.

17 september 2011 om 01:34

Gewoon typisch gevalletje van niet doorgroeien, zijn wel meer voorbeelden van bekend. Heel jammer enzo maar vaak ligt het toch wel aan de discipline. Kijk naar Afellay, die jongen toont gewoon constant dat hij graag wil leren een doorgroeien, daarom speelt hij nu in Spanje.

ik snap dat aissati het niet eerlijk vind dat hij geen gesprek heeft gehad met de boer, maar hij heeft tenslotte er ook zelf een beetje voor gezorgd dat het niet tot een transfer kwam naar vitesse.. en misschien is mounir een fantastisch persoon volgens hem, maar mounir is een egoïst, dat kun je wel zeggen.. Hij had gewoon moeten reageren als een professional en niet onnodig commotie gaan maken, want dan ben je bij de verkeerde als je de boer als trainer hebt..

Ik heb me rot gelachen om bepaalde reacties van mensen. Als Aissatie en El Hamdaoui echt zo Vreselijk goed zijn waarom spelen ze dan in Ajax 2? Waarom kwamen de topclubs niet massaal naar Ajax om ze tegen een lage prijs op te halen? Het zijn goede spelers maar we moeten niet overdrijven. De een heeft al 4 jaar niets gepresteerd en de ander heeft een moeilijk karakter. Het gaat niet om de beste spelers maar om het beste team. Als er spelers zijn die niet goed zijn voor de sfeer in je team dan moet je afscheid van ze nemen.
Waarom koopt een Jol (met wie hij graag werkt) Ruiz voor 12 Miljoen ipv El Hamdoui voor 4/5 miljoen? Misschien vond hij hem toch niet zo goed.

17 september 2011 om 01:10

wat heeft imam mof prediker of pastoor met de situatie van aissaiti te maken. slaat nergens op meneertje marcje .

en ansjo Ouasim Bouy aanvoerder en nog steeds hangt tussende A-junioren en tweede elftal . waar zijn zijn elftal genoten van de A-junioren toentertijd . ebecilio , ozbiliz, boilsen , eriksen van 1,5 jaar geleden.
aanvoerder zijn en zijn kwaiteiten zijn achterop gebleven he ?

Persoonlijk vond ik Aissati volwassen overkomen in het interview. Ook heeft hij geen rare dingen lopen vertellen die voor opschudding zouden kunnen zorgen.

Hij heeft op dit moment alleen de pech dat hij in Eriksen een supertalent als concurrent heeft. En als eventuele vervanger hebben we Serero. Waar zou Aissati moeten staan bij Ajax? Ik hoor vaak als vervanger van de Siem de Jong. Technisch gezien is Aissati uiteraard een betere voetballer, maar Siem de Jong heeft weer een veel beter gemiddelde qua doelpunten. Tevens is de Jong verdedigend sterker, dus ik begrijp dat F. de Boer liever De Jong op deze positie ziet.

Het is jammer voor Aissati, maar op dit moment is er simpelweg geen plaats voor hem. Dit heeft werkelijk niets met racisme te maken. Bouy was onder de Boer aanvoerder in de A1. Zover ik weet ook een Marokkaanse jongen. Iedereen die wel eens op toekomst rondloopt weet dat juist Bouy één van de jongens is waar de Boer erg veel vertrouwen in heeft.

Waarom zou de boer ook ?? hij heeft maar 5 miljoen gekost

17 september 2011 om 05:27

Mounir koste 5 mil

Ismael ''maar'' 1,5 mil

Kleingeld voor Frankie and the gang.

17 september 2011 om 11:26

@king_az #198
Aissati is voor om en nabij de 4 miljoen euro door Ajax overgenomen van Psv.
1.5 miljoen euro was de afkoopsom die Vitesse moest betalen aan Ajax om die na zijn huurperiode over te nemen.

Wat had iedereen hem graag naar Vitesse zien gaan.

Dan was iedereen blij geweest. Aissati liet bij Vitesse bij vlagen weer leuke dingen zien. Bij Ajax is de concurrentie op dit moment te groot. Met Eriksen, Lodeiro en Serero heb je al 3 spelers van zijn soort. We kunnen nu ook wel concluderen dat hij niet goed genoeg is voor de top in Nederland, terwijl we 5 jaar geleden dachten dat hij een wereldster ging worden. Dat heeft hij ook een beetje aan zichzelf te wijten.

Het is wel slordig als De Boer geen gesprek met hem is aangegaan. Ik kan het ook bijna niet geloven. De Boer moet toch een keer tegen hem gezegd hebben dat hij voor andere jongens kiest en dat Aissati daarom bij Jong Ajax traint? Dan kun je wel uren praten, maar dat heeft volgens mij weinig zin.

Het is dus erg jammer dat Aissati geen akkoord heeft weten te bereiken met een andere club. Het blijft namelijk wel een leuke voetballer om naar te kijken en zou voor iedere subtopper in de Eredivisie een aanwinst zijn. Overigens kan het soms raar lopen. Mochten er door het drukke programma verschillende spelers wegvallen dan zou hij er ook zo maar weer bij kunnen zitten.

17 september 2011 om 08:53

Iedereen had hem graag naar Vitesse zien gaan, behalve de Vitesse supporters. Het is een zeer matige speler die echt geen verschil kan maken en veel te veel met de bal loopt. Jammer voor Aissati maar de meeste supporters in Arnhem hadden hem niet willen hebben. Nu traint de bij het 2e waat best wel sneu is. Lever je contract in en zoek een nieuwe club.

17 september 2011 om 15:06

Volgens mij ben je in de war met Matic.

Van Affelay zeiden ze ook dat hij teveel met de bal liep maar als de rest van het team tactisch niet sterk is wat Aissati en Affelay wel zijn dan moet je soms wel met de bal lopen om hem niet meteen weer kwijt te zijn.

Van Veron zeiden ze op het wk ook dat hij het spel vertraagde. In mijn ogen is dat eerder wachten op het juiste moment en niet ballen blind naar voren spelen zoals heel veel profvoetballers doen.

17 september 2011 om 15:36

Volgens mij weet ik beter dan jij waar ik over praat. Aissati is een zeer matige voetballer die veel te veel met de bal loopt. Ik heb het persoonlijk nooit wat gevonden

17 september 2011 om 18:49

Over de mening van de Vitesse supporters weet jij vast beter dan ik waar je over praat.

Ik vind niet dat hij teveel met de bal loopt, hij wacht tot mensen zonder bal gaan bewegen en hij heeft een perfecte steekpass.

Ik vind het wel jammer dat hij een speler is die het vertrouwen van een trainer nodig heeft. Jammer dat hij die, op Hiddink na nog niet heeft gevonden.

Op het eerste zicht gaat ajax niet netjes om met ze mensen.
Echter weet je nooit wat er achter de schermen gebeurd.

Praten met de boer moet je ook verdienen !!

17 september 2011 om 05:27

Als jij het verdiend om hier zomaar te posten dan moet ismael het zeker verdienen om met de boer te kunnen praten. Aangezien de boer bijna niet verstaanbaar is, communicatie niet zijn sterkste punt daarom gaat hij waarschijnlijk geen gesprek aan.

Ik kon het niet geloven toen Siem boven Aissati werd gekozen. Ik ging er figuurlijk kapot van als Ajax-fan.
Ik snap niet wat mensen zien in Siem. Zijn enigste kwaliteit is: op de juiste plek staan, veder helemaal niks, nada. Toen ik hem zag spelen in de CL moest ik al huilen. dagg

17 september 2011 om 04:50

Amen! Ik riep het 3 jaar geleden al. Die jongen komt te kort voor Ajax.leuke voetballer die af en toe zn momenen heeft maar verder..............niks!

Voor zover ik weet heeft Aissati niets verkeerds gedaan. Hij heeft zich altijd voorbeeldig gedragen in de voetballerij. Ik vind dat Frank de Boer nou eens met een verklaring moet komen. Wat mij overigens erg verbaasd is dat naar Frank niet gevraagd wordt waarom Aissati geen kans heeft gekregen in de voorbereiding bijvoorbeeld. Want ik ben namelijk erg geinteresseerd in wat hij daarop te zeggen heeft.

weet iedereen nog hoe de boer is weg gegaan bij ajax??? dus zo netjes is hij ook weer niet. zie dat 90% van de ajacieden rotsvast achter de boer staan. maar als je het eerlijk bekijkt verdiend elke speler een eerlijk kans en zo niet gewoon uitleg waarom hij er niet bij hoort, en niet achteraf stiekum blind sturen dat hij niet welkom is in de eerste kleedkamer

het gross van de aanhangers zijn allemaal meelopers als de boer het slecht gaat doen krijg je weer verhalen van, jaa hij had elh en aisatti een kans moeten geven. doet hij het goed dat heeft ineeens goed gehandel. dus eigelijk moet de toekomst uitwijzen wie er gelijk heeft.

17 september 2011 om 04:48

Ik sta niet rotsvast achter de Boer. Ik begin steeds meer niet achter de Boer testaan en ik merk in mijn omgeving dat er steeds meer mensen zijn die de Boer niet meer volgen. Er zijn er zelfs eenpaar geweest die riepen dat ze hoopten dat ie op zou rotten.

Die man maakt nu veel fouten en blijft ze ondanks veel kritiek van zelfs eigen supporters gewoon maken ook omdat ie te eigenwijs is!

Begin nog meer te twijfelen over de Boer. Die man ziet het zitten in spelers als Blind, Ebecilio en laat een de Jong telkens staan die duidelijk niet in vorm is.............en spelers als Aissati worden niet eens met respect behandeld. Hij had op zn minst een gesprek met hem kunnen voeren aangezien hij nog bij het 1e zat begin dit seizoen en ineens bijhet 2e moest aansluiten.

Wat iedereen ondertussen vergeet is dat Ismael een maand geleden 23 is geworden.

We hebben het hier over een jongen wat pas over paar jaar zijn top bereikt. Bij Vitesse heeft hij het niet slecht gedaan en bij Twente vond ik hem zelfs goed. Ik denk dat hij 1 stapje terug moet doen en komende 3 jaar vast in de basis moet proberen te spelen van clubs als Groningen, Heerenveen, Utrecht..

Clubs met potentie en uitschieters en zich daar moet ontwikkelen tot een totale voetballer.

Frank de Boer is verre van een gentleman maar zo heeft ieder zijn methodes. Een speler van destijds 22 zo afschrijven terwijl je in Januari nog potentie in hen zag. Ontluisterend. Ismael koste Ajax maar 1,5 miljoen dus dat nemen ze maar voor lief.

Dat de topscorer van Nederland (van 2 jaar terug) niet wegkomt is voor menig een raadsel. Een simpele rekensom laat zien wat Frank de Boer in 1 jaar weggegooid heeft:

Aankoop Mounir

Transfersom: 5 miljoen
Bonus betaald aan AZ: 2 miljoen
(- Mounir werd topscorer van de club
- Ajax werd kampioen)
Salaris Mounir: 1,8 miljoen

Totaal: 8,8 miljoen euro

Daarboven op mag je nog 9 ton optellen voor minimaal half jaar salaris Mounir.

Vandaag staat de teller op 9,7 miljoen

Als club wil je een oplossing vinden voor deze dure hanengevecht. 2 ego's kosten je 10 miljoen.
Wat dan in mij opkomt is verkopen voor goedkoop met bonussen en doorverkooppremie. Zo haal je misschien nog je 5 miljoen eruit.

Je kan mij niet vertellen dat Mounir zulke salariseisen heeft dat hij dit ziet als zijn eindstation als voetballer. Wie wilt hem na paar jaar? Dit gun je Mounir niet als voetballer. Heb Mounir vaak gezien en hij was onder aardig wat AZ fans geliefd. Mounir in vorm is de beste spits in de Eredivisie.

Kan dus 1 ding bedenken. Frank is weer heel stiekem en vies bezig.

El Hamdaoui is echt helemaal afgeschreven bij Ajax, denk dat ook z'n eigen carrière op het spel staat.
Als je helemaal niet meer aan spelen toekomt, ook in het 2e elftal niet, dan vervaagt de interesse heel snel. De gok wordt gewoon te groot voor andere clubs.

Aissati is zeker een ander geval, als persoon én zeker als voetballer. Vorige maand pas 23 jaar geworden en dus eigenlijk nog met een volle toekomst voor zich.
Denk dat De Boer gewoon geen rek meer in z'n voetbaltechnische kwaliteiten ziet....

Het is natuurlijk wel zo dat hij nooit echt is doorgebroken, nog altijd als een talent geldt. Bij Psv en nu Ajax heeft hij waardevolle momenten gekend en mooie dingen laten zien. Maar even vaak liet hij z'n man lopen of maakte hij fouten die Ajax punten kosste.
Fysiek én in snelheid komt hij absoluut te kort, conditioneel is hij ook heel lang niet top geweest. Tegelijk is hij meerder malen door blessures maanden eruit geweest.

Hij is een 'net niet' speler, moet gewoon een stapje lager gaan voetballen en de komende 3 jaren als een sterkhouder voor een ploeg doorgroeien. Bij Vitesse was hij in dat opzicht op de goede weg.

Komende zomer heeft hij alle kaarten zelf in handen en kan hij zichzelf vrij op de markt bewegen.
Hij wil niet naar het buitenland (nog), dus geef Utrecht goede kansen hem te kunnen halen. Dat wilden ze afgelopen maand al trouwens, begreep ik uit de berichten.

17 september 2011 om 08:39

Het komt allemaal goed met deze 2 hoor, geloof mij maar. Volgend seizoen is Aissati transfervrij, en elhamdaoui gaat uiteindelijk voor een koopje weg. Deze 2 jongens laten zich niet kapot maken en trainen ook heeel hard bij jong ajax, verder worden ze ook opgeroepen door Erik Gerets voor de nationaal team en spelen ze interlands. Erik Gerets heeft begrip voor hun situatie en heeft een uitzondering gemaakt voor deze jongens. Ondanks dat marokko goede spitsen heeft zoals chamack en El arabi, zijn ze erg onder de indruk van de kwaliteiten van Elhamdaoui.

Het is maar welke trainer tegenover zo'n jongen staat. Voor aissati geldt hetzelfde. Foppe de haan bijv. was weg van Aissati (die jongen heeft bijna in zijn eentje nederland europees kampioen gemaakt, waar huntelaar ook speelde). Hiddink idem dito, Rutten en zelfs van Basten ook (alleen jammer van zijn blessure toen). Maar zo zijn er weer andere trainers die het niet in hem zien zitten. Martin Jol, Ronald Koeman en Frank de boer.

Nou kan je ook de vraag stellen, wie je hoger inschat als trainer?? zijn het de trainers die het wel in hem zagen zitten of juist de trainers die het niet in hem zien zitten. Ik persoonlijk kies voor de eerste trainers

Ik ben het totaal niet eens met vele reaktie's hierboven.
Hoe belachelijk onder andere om Frank de Boer voor rascist of iets dergelijks uit te maken. Als ie rascist zou zijn, hoe komt het dan dat er genoeg donkere voetballers in de selectie zitten?. Hij heeft ook niet echt iets tegen moslims, want hoe kan het dan dat Özbiliz wel deel uitmaakt van de selectie?. Hoe kan het dan dat een ander, die nu nog junior is maar vorig seizoen onder De Boer speelde, Marokkaan is en luistert naar de naam Ouasim Bouy helemaal weg is van Frank als zijn trainer.
Ja dat gebeurt natuurlijk als ie rascist is!. Laat me niet lachen.

Dat Frank en Mounier botsen heeft gewoon te maken met verschil in opvatting over hoe je je gedraagt binnen een groepsproces. Frank is de trainer, Mounier is de speler. Dat is de rangorde en dus zoals het nu eenmaal werkt in een hierarchie zet de trainer in dit geval de lijnen uit. Mounier kan of wil hier niet aan voldoen. Heeft dat in woord en gebaar meer dan eens duidelijk gemaakt. Zelfs gesprekken en minimaal 2 keer een herkansing boden geen oplossing. Dan houdt het verhaal voor de trainer op. Uitzonderingen kan ie niet gaan maken, want dat is oneerlijk naar de rest van de spelers toe en ondermijnd uiteindelijk zijn gezag. De keuze was makkelijk..... of je gaat mee in het groepsproces, op de ingeslagen weg...... of je valt af als je niet kunt of wilt. Dat laatste is gebeurd. Frank hoeft hem niet bij het eerste, want daar is Mounier een stoorzender. Hij heeft bij de directie aangegeven niet verder te willen met Mounier en dat men alles kan en mag doen om hem te verkopen. Wat betyreft de zakelijke afwikeling staat hij buiten..... dat is op dit moment o.a. de taak van Danny Blind.

Ismail Aissati is een heel ander verhaal.
Maar ook Ismail moet gewoon wel eerlijk blijven. Afgelopen winterstop heeft Frank meer dan eens aangegeven wel mogelijkheden te zien waar het Aissati betrof èn dat ie zeker een eerlijke kans zou gaan krijgen mocht hij in de zomer terugkeren. Echter..... z simpel als het toen leek is het niet geworden. En dat ligt toch echt ook aan Ismail zelf. Hij was het namelijk eind vorig jaar, die liet weten niet zo zeer meer terug te willen naar Ajax en de voorkeur gaf aan een langer verblijf bij Vitesse. In het begin van de transfermarkt leek ook alles erop te wijzen dat Ismail ook daadwerkelijk naar Vitesse zou verkassen. Ajax en De Boer waren hiervan op de hoogte èn belangrijker nog namen deze ontwikkeling mee in hun plannen voor het komend seizoen en dan voornamelijk ook in hun aankoop beleid. En aangezien Ajax heel snel was met het vastleggen van spelers, was ook al heel snel duidelijk, dat men geen rekening meer hield met een terugkomst van Aissati. Dat uiteindelijk de zaakwaarnemer van Ismail de boel verkloot heeft voor hem daar waar het Vitesse aangaat..... daar kan Ajax weinig aan doen!. Feit is wel, dat op het moment dat dat niet meer doorging Ajax al pro-aktief gehandeld had en dat nog meer dan eind vorig seizoen..... waar ook Aissati al geen basisplaats had op voorhand....er met de aankopen nog minder, zelfs helemaal geen kans meer was op speelminuten. Dat alles dus mis is gelopen door zijn oude zaakwaarnemer....dan moet ie niet gaan piepen, dat de dingen gelopen zijn als dat ze gelopen waren. Afgelopen zomer was Ajax geen eerste keus, misschien zelfs geen tweede keus voor Aissati. Daar is niets mis mee. Omgekeerd was Aissati ook inmiddels buiten beeld en kan de huidige situatie voor Ismail niet geheel als verrassing komen.
Gezien de hele gang van zaken en vooral het ongelukkige verloop bij Vitesse voor Ismail heeft ook Frank de Boer niet per definitie de verplichting om 1-op-1 met hem te gaan praten (ookal had het misschien netter geweest).

De bottomline is dat uiteindelijk Frank de Boer het niet meer ziet zitten in beiden. Dat is nu eenmaal de realiteit in de voetbalwereld en je komt het tegen bij alle trainers. Iedere trainer, die nieuw voor een groep komt te staan heeft of zal spelers hebben waarin hij het gewoon verder niet ziet zitten.....ook niet nadat ie het geprobeerd heeft, zelfs meerdere keren. Dan houdt het op!.
Je ziet het zelfs bij Real Madrid. Nieuwe voorzitter, nieuwe trainer en al de Nederlanders die in de 2 jaar daarvoor werden gehaald mochten vertrekken, waarvan sommigen ook geen uitleg kregen en zelfs soms alleen of met een klein groepje andere afvallers apart mochten trainen...... dus waar hebben we het over?. Zo gaan die dingen nu eenmaal in de voetbalwereld.

17 september 2011 om 09:00

Frank de boer is geen racist...nee Frank de boer is een echte Ajax trainer met een echte Ajax beleid...en in die beleid is er gewoon geen plek voor een marokkaanse voetballer...dat heeft het verleden wel uitgewezen. Overal bij clubs komen marokkanen door de jeugdopleiding en bij Ajax haalt niemand het 1e....dat sommige dan nog zo sterk in hun schoenen staan en het ergens anders proberen zoals Boussouffa (die weggestuurd is door Blind in de A-jeugd) en 3 keer Belgisch voetballer van het jaar wordt, ja dat gebeurt incidenteel. Maar juist in een stad als Amsterdam zou je moeten zeggen dat daar juist marokkaanse talentjes zitten...nee de talentjes worden alleen goed begeleid bij een club als PSV waar ze wel goed met ze omgaan. Bij Ajax komt er niemand doorheen. Dus geen Racistenclub maar denk wel dat ze bij Ajax iets tegen marokkanen hebben, waar ze overigens nooit vooruit zullen komen. Check deze link.....http://www.youtube.com/watch?v=hq3vsox6l2...

17 september 2011 om 09:36

Wat een lulkoek. Zo meteen ga je nog beweren dat Wilders aan de leiding staat van Ajax...zou het misschien niet kunnen zijn dat men bij Ajax veel (lees veel, niet allen) Marokkanen niet wil omdat ze misschien (nadruk op misschien) mentaal te licht zijn? Misschien ligt het ook bij het feit dat Ajax een Joodse imago heeft. Aangezien er in Amsterdam veel antisemitisme door Marokkanen en Moslims (nadruk op niet alleen) is, willen jonge Marokkanen misschien zelf niet bij Ajax komen voetballen. Zo meteen gaan de Ajax fans nog op de banken staan en roepen ze 'joden, Joden'...tja, dat vinden hun vrienden misschien niet zo leuk...
Is dat niet een optie?

17 september 2011 om 09:54

nee dat is geen optie....want ondanks dat jij het joodse van de club naar voren haalt, weigert geen een marokkaan een aanbieding van Ajax. dus dat speelt niet mee

17 september 2011 om 13:55

Ja mag er wel even bij zetten dat Boussafa uit een geweldige lichting komt, beter dan Sneijder is hij zeker niet. Betwijfel ook of ie op kwaliteit wel in Ajax 1 terecht had gekomen in die tijd.

17 september 2011 om 14:06

Het probleem zit m niet eens zozeer in het feit dat hij het niet heeft gered op kwaliteit, maar hij werd bestempeld als moeilijke jongen. Die jongen is daarna naar chelsea gegaan (stage) en jarenlang topspeler bij anderlecht geweest. Als hij daadwerkelijk een moeilijke jongen was, dan had hij al die jaren wel een akkefietje gehad, Integendeel hij is een voorbeeldige prof geweest. meneer Blind vond hem lastig, als zijn zoontje maar speelt want daar zorgt hij wel voor al komt hij zichtbaar zwaar tekort.

Dat is wat ik bedoel met het ajax beleid....het beleid is prima qua jeugdopleiding, maar als het om marokkanen gaat mag je ook vraagtekens zetten. Boukhari werd destijds al bij de eerste balcontact uitgefloten. Marokkanen en Ajax gaan niet samen en daarom een oproep aan alle marokkanen om voor psv te kiezen of een andere club.

Aissati en ook El Hamdaoui hadden in de zomer een beslissing kunnen nemen: Weg gaan bij Ajax weg en ergens anders voor minder geld gaan spelen. Dat wilde ze niet dus ga alsjeblieft nu niet met een vingertje richting Ajax zwaaien. De Boer en Ajax moeten helemaal niks. Aissati kan waarschijnlijk het niveau niet aan, El Hamdaoui heeft zich toch echt zelf in de vingers gesneden door zijn kinderachtig gedrag.


17 september 2011 om 09:58

Deze twee spelers hebben niet met een vingertje gewezen naar Ajax....aissati gaf gister dan eindelijk een intervieuw na heel vaak te zijn besproken in de media. Hij was heel netjes en accepteerde de situatie en gaf enkel en alleen antwoorden op de vragen zonder te klagen.

Hij zegt ook dat hij het naar zijn zin heeft bij Ajax 2 samen met Mounir, dus snap jouw reactie niet.
Hun wilde inderdaad niet weg voor minder geld en hun hebben het naar hun zin, en mounir geeft nog steeds geen intervieuws. dus hoe kom je erbij dat ze klagen of met een wijsvinger wijzen??

Aissati is de dupe. En dat heeft verschillende oorzaken. Als ik hem was, zou ik bij Ajax vragen om mijn contract te laten ontbinden en Sigi Lens vragen mij aan te melden bij b.v. Vvv-venlo.
Hier is hij zeker van een basisplaats en kan ie weer lekker voetballen. Hier kan hij zich in de kijker spelen en volgend jaar weer naar een grote club. Als hij dat voor elkaar krijgt, staal ie twee vliegen in een klap: Lekker voetballen en geen sores meer. Dus....................wat let je?.

Dat is allemaal heel jammer voor Assaiti. Ik vind hem een attractieve voetballer, die dan in het nadeel heeft dat hij niet fysiek sterk is. Maar we hebben zoveel middenvelders als hem lopen. Kijk naar Lodeiro en Serero. Allebei eigenlijk dezelfde voetballers als Aissati. Het is jammer voor hem dat er zoveel aanvallende middenvelders bij Ajax zitten, anders had die wel een kans gehad.

Als je zo nodig een gesprek wil, moet je dat vragen!

17 september 2011 om 14:12

peroxite...als jij het intervieuw niet hebt gezien dan vraag ik je toch om dan niet te reageren. Aissati solliciteerd namelijk helemaal niet naar een gesprek met de Boer. Hij gaf alleen maar antwoord op de vraag, en dat was dat hij Frank de Boer persoonlijk niet kent en nooit een gesprek met hem heeft gehad. Punt.

Waarom dan weer Aissati zwart gaan maken, die jongen heeft niemand iets aangedaan en krijgt van alles naar zijn hoofd geslingerd

Frank heeft hem niet nodig, verdedigend zwak. Jammer, had heel erg gehoopt dat deze jongen bij Vitesse kon blijven! Zon frivole speler moet gewoon wekelijks te bewonderen zijn in de Eredivisie

Ja aisati waarom zou de boer een gesprek met je willen als hij toch al weet dat hij je niet gaat gebruiken.
En je vind moenier een fantastisch persoon?zolang je jezelf hiervan overtuigd zal je dat gesprek ook niet krijgen.

Ont.zeer matige speler en we hebben veel betere dus vandaar dat je niet nodig bent mr aisati.

jongens toen hij speelde met vitesse dacht ik wat the fuck doet hij daar, deze man is beter dan siem de jong maar jaah , ik weet niet wr de boer mee bezig is !!

Had toch ook wel naar Utrecht gekund lijkt me.. Jammer voor alle partijen dat hij nog bij Ajax zit. Dat hij nog nooit een 1-op-1 gesprek heeft gehad met De Boer is op zich wel vreemd, maar ik denk dat wel gelijk.. Was er niet gewoon een derde bij? Zoals een assistent of zaakwaarnemer? Dan is het toch al weer veel minder vreemd. Komt nu over alsof hij hem alleen in de groep heeft gehad.

17 september 2011 om 14:20

Dat is het menselijke wat Sommige trainers hebben....die nemen niet de moeite om met iemand te praten, dingen uit te leggen etc etc. Al heb je Aissati niet nodig en komt hij niet in je plannen voor....heb dan een gesprek met zo'n jongen, dat is toch niet zoveel gevraagd.

Nu komen natuurlijk reacties van....waarom zou hij etc etc. Maar het lijkt me niet zo heel veel moeite om iemand die meer als 1 miljoen verdient en een A contract heeft, om hem 5 minuten te spreken en het een en ander uit te leggen. Maar goed....het zal wel teveel moeite zijn en het zegt veel over de menselijkheid achter de persoon Frank. Maar Aissati heeft duidelijk gezegd dat hij er nooit naar zal vragen en nooit naar de trainer zal stappen. Hij gaat gewoon flink tegenaan bij Jong Ajax. Groot gelijk issy...volgend seizoen ben je transfervrij

17 september 2011 om 15:14

Er staat dus niet dat hij niet met hem gesproken heeft en niets heeft uitgelegd, er staat alleen dat ze niet een-op-een hebben gesproken!

17 september 2011 om 15:43

volgens mij ben jij letterlijk op je achterhoofd gevallen...heb je hem gister wel gehoord tijdens het intervieuw???

Hij heeft niet met hem gesproken...helemaal niet. Jij kan lezen wat jij wilt maar ik heb Aissati gisteren heel duidelijk gehoord en het heel duidelijke taal wat hij sprak

Frank de Boer doet het prima, maar hier laat hij zeker wel een steekje vallen.

Frank de Boer is gewoon een arrogante kwal! En ik mag dat vinden. Dus je commentaar voor je.
Bovendien is Frank de Boer de trainer, die moet gesprekken aan gaan met spelers en niet andersom.
Ook al stel je niks voor voor zo'n trainer, heb je als trainer de plicht om duidelijkheid te schappen over een speler. En dat doe je niet via de media kanalen met met een speler zelf.
Ik hoop dat Frank de Boer ontslagen wordt.

Frank zal toch moeten leren om ook met spelers,waar hij niet mee door 1 deur kan ,te communiceren.
Zeker de toppers onder de voetballers zijn daar toch gecharmeerd van. Hij is gelukkig niet te oud om te leren.

Laatste tijd laat Frank wel vaker een steekje vallen.

Hij laat El Hamdaoui buiten selectie omdat die een keer grote mond had, hij weet nog steeds niet wie hij op linksback moet zetten, Janssen en Siem de Jong spelen op verkeerde posities en dan nu dit.

Niemand moet mij hier gaan vertellen dat Lodeiro of Rits betere spelers zijn dan Aissati.

Vind het vreemd dat mensen willen beweren dat aissati en meh niet goed genoeg zijn voor Ajax, toen ze werden aangekocht stonden jullie allemaal te springen, toen MEH ajax naar de CL schoot was het allemaal hosanna en nu worden ze uitgekotst, zo zie je maar hoe hypocriet de 'ajax-fans zijn. Aissati zou daarbij zeker wel in de selectie horen, lodeiro is niets vergeleken met hem als je het mij vraagt. Maarja dat De Boer werknemers zo behandelt is tot daaraan toe, maar wanneer ze echt van hun af zouden willen, hadden ze ze ook niet voor de CL ingeschreven.

17 september 2011 om 21:06

Denk dat je met hypocriet recht door zee bedoeld.
Inderdaad kotsen we er van een(meh) maar gek he!

Aisati heeft kansen genoeg gekregen en verprutst,bij jol heeft hij zelfs straftrainingen gehad met sulejmani en die heeft het wel opgepakt.
Aisati daarintegen heeft ook nog kansen gehad in voorbereiding maar er zijn gewoon betere helaas voor hem.
Moenier is vrij direkt irritant gaan doen tegen de Boer ondanks dat ze een gesprek hadden gehad en ondanks dat Frank fouten heeft gemaakt(via media laten weten dat hij niet speelt) moet hij gewoon luisteren en niet zijneigen spel blijven spelen.

Blijft een dom verhaal meh is gewoon een van de beste spitsen in ed en denk dat er een mediater aan te pas had moeten komen.

Raar dat de meeste ajaxieden Frank de boer gewoon gelijk geven wanneer hij niet op een fatsoenlijke manier gesprek aangaat met zijn spelers, en dus maar wijzen naar Aissati..

Benieuwd hoe je t zelf zou vinden als je in de situatie van Aissati zou zitten? maar iemand zwart maken en blind De boer maar volgen als een stel schapen alleen maar omdat een oud speler van ajax is geweest en succesvol wil niet zeggen dat t goed met mensen om kan gaan? Not! dus om hem blind gelijk te geven en maar blind gaan roepen dat Aissati niet goed genoeg is om maar de miscommunicatie van De Boer te verbloemen!! ...echt dat zegt genoeg over de meeste Ajaxsuporters(niet allemaal hoor).

elke leidinggevende of je nu trainer bent van Ajax of dat je op kantoor of fabriek werkt, elke directe leidinggevende behoort een functioneringsgesprek af te nemen, en daar geef je aan je mening over als je niet tevreden bent en niet anders!

Frank de Boer en Ajax zijn toch harstikke duidelijk geweest, er is geen plaats voor Aissati in Ajax I en daarom mocht hij voor een prikkie vertrekken. Daarom was hij vorig seizoen al uitgeleent aan Vitesse, daarom heeft hij geen contract verlening aangeboden gekregen en is hij volgend seizoen transfervrij.

Dat vervolgens de deal met Vitesse niet is doorgegaan, door extra eisen van zijn zaakwaarnemer, dat zijn zaakwaarnemer hem in de laatste transferweek niet kan bereiken, dat duidt er juist op dat Aissati niet communiceert met zijn zaakwaarnemer. Dat kan hij Ajax niet verwijten, die heeft zich soepel opgesteld richting Vitesse en nam genoegen met een transfersom.

Als Aisatti slim is, dan accepteert hij eens dat het bij Ajax voorbij is en gaat hij op zoek naar een nieuwe club. Kan hij straks met zijn transfervrije status ook nog een leuk tekengeld opstrijken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren