Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Drenthe aast op spoedige terugkeer naar Feyenoord

Laatste update:

Royston Drenthe wil snel terugkeren naar Feyenoord. De Rotterdammer is pas 24 jaar oud, maar is niet van plan om nog lang in het buitenland te blijven voetballen. “Ik keer zeker terug naar Feyenoord. Wanneer? Zeker voor 2015. Ik wil nog een beetje explosiviteit hebben, wil zeker niet als pinch hitter terugkeren", zegt Drenthe in NUsport.

/

Drenthe genoot zijn jeugdopleiding bij Feyenoord en speelde uiteindelijk 29 competitiewedstrijden voor het eerste elftal. Een geslaagd EK met Jong Oranje zorgde ervoor dat Real Madrid twaalf miljoen euro voor hem neerlegde, maar in Spanje wist Drenthe niet door te breken. De vleugelspeler kwam weliswaar nog tot 46 competitieduels voor Real, maar moest het vooral doen met invalbeurten.

De Koninklijke verhuurde Drenthe al aan Hércules en momenteel speelt de eenmalig international voor het Engelse Everton. Daar heeft de linkspoot echter ook geen basisplaats en Everton zal Drenthe dan ook niet definitief inlijven, wanneer hij aan het einde van dit seizoen transfervrij is. Een terugkeer naar Feyenoord is een optie.

Een andere Nederlandse club hoeft in ieder geval niet aan te kloppen bij Drenthe, die afgelopen zomer nog met Georginio Wijnaldum sprak: “Ik was met hem in Suriname toen hij die keuze moest maken”, zegt Drenthe. “Georginio is ook een rasechte Rotterdammer. Feyenoord is de club die hem heeft groot gebracht. Waardoor hij nu zijn centen kan verdienen. Ik had die keuze nooit gemaakt. Ik zei tegen hem: je bent echt gek als je dat doet. Maar, ik respecteer hem wel.”

Royston Drenthe zou een welkome versterking zijn voor Feyenoord

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
10 januari 2012 om 12:54

Ach ja, de echte Feyenoord liefde maar ondertussen wel dreigen met een arbitrage zaak om een overgang naar real te forceren. Verder geloof ik best dat hij echt van Feyenoord houdt maar vind het een beetje een schijnheilig interview.

Laat hem maar komen!!

10 januari 2012 om 11:39

Inderdaad! Held als hij echt komt voor 2015...! +1 voor de teksten van deze man

10 januari 2012 om 17:40

de vroege terug keer heeft natuurlijk ook wel een beetje maken dat hij bij Everton ook niet lekker geslaagd is. hij heeft daar geen basisplaats. en bij Real was hij zoiezo al mislukt. daar komt hij echt niet meer aan de bak.
maar leuk voor Feyenoord dat hij misschien binnenkort komt. het zou mooi zijn als ze hem in de zomer al krijgen.
het is wel een echte Feyenoorder. dat hoor je wel. maar ik snap Wijnaldum wel. Feyenoord was toen nog niet zo goed meer als dit seizoen. en het was beter voor Wijnaldum ze ontwikkeling om naar PSV te gaan. daarnaast moest hij gewoon die kans grijpen. maar Wijnaldum is ook in ze hart een echte Feyenoorder. vind het niet leuk hoe hij ontvangen werd in de Kuip toen bij Feyenoord - Psv. dat verdiend hij niet. het is een harstikke sympathieke jongen, en hij heeft goede bedoelen voor Feyenoord. hij had ook niet gedacht dat Feyenoord Bakkal en Guidetii ging halen. dan was hij denk ik wel gebleven. want dan kon hij meer met Feyenoord stappen maker. wat Fer heeft gedaan vind ik minder sympathiek. hij had best ze contract kunnen verlengen.

10 januari 2012 om 11:41

Zou echt een TOP versterking zijn voor feyenoord hij heeft veel ervaring opgedaan in het buitenland en komt dan toch terug als een ervaren kracht.

10 januari 2012 om 11:53

Mocht hij komen voor 2015 dan begint Feyenoord toch eindelijk weer zijn oude kleuren te krijgen en krijgt het langzaam maar zeker weer het welverdiende topclub status terug. Ik hoop dat meneer Drenthe zijn woorden nakomt!

10 januari 2012 om 13:11

Deze TOP versterking heeft anders alleen een heel goed jeugd EK gespeeld. Daarna heeft hij eigenlijk nooit meer bewezen een echte topspeler te zijn. Ik hoop het voor je maar ik denk dat hij misschien wat overschat wordt.

10 januari 2012 om 13:17

Over naar mannetje gesproken... die zonder onderbouwing of intelligentie hier een domme regel neerzet.
Drenthe is meer dan welkome.
simpele ziel(loos)

@flokkeah.....niet voor jou bedoeld.

10 januari 2012 om 15:55

Ik weet niet over welke Drenthe jij het hebt, maar de wedstrijden die ik van hem gezien heb, bij Real Madrid en Hercules en Everton, waren meestal ruim voldoende en bij vlagen brilliant. Ga nu geen topprestaties als Messi of Ronaldo van hem verwachten, maar het is een speler die ik graag zie spelen en hij is zeer zeker een Versterking voor elke Nederlandse club, topspeler of niet...

10 januari 2012 om 15:58

Moet je op Youtube een filmpje opzoeken, van
''drenthe vs Villareal''
(sorry, de link werkte op eenofander manier niet.)
Kijk dit Filmpje Even, Jammer van de slechte kwaliteit, en dat zijn paas op het eind niet aankomt, Maar Man, Er is geeneen speler in de eredivisie die dit kan toch??
hij is pas 24 en is dus nog niet helemaal uitgegroeid, als je zo'n speler voor misschien 4/5 jaar kan vastleggen, is dat toch een aanwinst voor Feyenoord
En de Eredivisie??

Ik zeg, Doen!

10 januari 2012 om 16:06

waarom is iedereen hier zo blj mee. bij real dacht hij dat hij DE man van de toekomst was waar heel real omheen zou worden gebouwd maar de werkeljkheid is is dat hij is mislukt bij hercules deed hij het een halfjaartje aardg maar daar kregen ze ook onderandere problemen met zijn gedrag nu bij everton denkt hij ook het mannetje te zijn met het rugnummer 10 maar hij bankt bij everton. als van persie terug zou komen naar feyenoord zou ik dat wel toe juichen dat is een echte team speler die wanneer hij op zjn retour is spelers beter wil maken en niet zjn eigen ego strelen. maar bj drenthe denk ik dt dt niet het geval zal zijn

10 januari 2012 om 19:57

Heb je hem bij Everton zien spelen? Hij is de sensatie van dat team, het publiek houdt van hem, hij is heel goed voor een subtopper in de PL maar ik denk dateverton dacht dat het een echte sterspeler had gekregen, dat is hij dan ook weer niet.. Zou bij Feyenoord bij een van de betere horen

10 januari 2012 om 21:28

Younes-c praat maar wat. Drenthe wist heel goed waar hij aan begon. Het is niet gelukt bij Real en en deed er niet moeilijk over.

10 januari 2012 om 23:20

Hij dacht bij Real helemaal niet dat hij de man was, waar slaat dat nou weer op? Waar leidt jij dat vanaf? Hij kwam daar gewoon binnen als jong talent en heeft het nog best wel goed gedaan. In ieder geval beter dan hij zelf en wij hier in NL dachten. Vervolgens heeft hij het bij Hercules heel goed gedaan. Hij was de beste speler en de problemen kwamen toen hij maandenlang niet betaald kreeg. Dan zou ik er ook mee stoppen.

Volgens mij ben jij gewoon gefrustreerd omdat Real ruim12 miljoen voor hem neer heeft geteld terwijl ze hem voor de helft ook hadden kunnen krijgen.

10 januari 2012 om 23:25

over dat van hercules wat zou jij doen als je baas je niet meer uit betaalt...?

Wow, wow en nog eens wow!
Drenthe terug nar Feyenoord? Het probleem op links is direct opgelost...
Helaas zal hij wel genoegen moeten nemen met een salaris van rond de 600 000 max...

10 januari 2012 om 11:35

Voor het salaris hoeft hij het toch niet meer te doen... haha.

Maar waar ik wel bang voor ben is dat hij met te veel steralures gaat komen naar Feyenoord en dat kan Feyenoord nou net niet gebruiken!!

10 januari 2012 om 11:40

Volgens mij is Drenthe juist heel erg Down to earth gebleven. Ik ben benieuwd of Feyenoord het ook ziet zitten in hem. Van mij mogen de gesprekken met Goossens gelijk stoppen en direct voor Drenthe gaan.

10 januari 2012 om 11:50

Is hij ook redelijk down to earth...alleen door zijn vertrek naar real madrid werd er een beetje op hem afgegeven.
Hij zou het te hoog in zijn bol hebben..domme keuze...enz..
Maar dit zijn woorden van een Feyenoorder die zijn gevoel voor Feyenoord ook gewoon terug ziet in zijn doen en laten..
Als hij maar niet nelom voor de voeten loopt.
Dus hij mag komen... maar niet als links back.

10 januari 2012 om 11:55

als hij voetballend maar presteert dan mag hij wat mij betreft de ballotelli uithangen!

10 januari 2012 om 12:31

@bobske

ben het helemaal met je eens, hij heeft natuurlijk bij grote clubs gezeten nu en dan moet je oppassen dat je niet te hoog van de toren blaast wanneer je naar je jeugdliefde terugkeert.
Drenthe is nog wel een mannetje dat zijn hart toch op de tong heeft liggen en daarom dus ook sneller uitspraken doet dan iemand die alleen nog maar in Nederland of bij kleine clubs heeft gespeeld.
Voor je het weet ben je de betweter en ben je uitgedreten bij de rest.

Het zou wel weer een verrijking zijn voor het Nederlandse voetbal, want laten we eerlijk zijn!!
Het spelletje beheerst hij wel!! en de mensen gaan graag voor zo'n speler naar het stadion!!

10 januari 2012 om 15:54

Vind ik ook echt een top aanwinst en ik geloof dat die echt terug wil

10 januari 2012 om 16:00

Waarom zou je niet voor beiden kunnen gaan. Bovendien wil hij niet voor de nr 10 positie in aanmerking komen. Hij vindt zichzelf toch een nummer 10??

Down to earth is denk het juiste woord niet.. Kijk voor een gemiddelde Nederlander zal een Surinaamse jonge Rotterdammer die veel op straat was (bijv. om te skaten) nooit down to earth zijn.. Maar zijn belevingswereld is dan ook heel anders dan een autochtone jongen uit een middengrote plaats... Hij komt wel altijd over als iemand die nog redelijk dezelfde persoon is als het moment dat hij doorbrak.. Dus snap je redenering wel.. Maar het gaat erom hoe hij zichzelf ziet als hij weer naar het 'kleine' Nederland komt.. Dat hoeft nog niet eens uit arrogantie zijn.. Hij kan ook wel vinden dat hij dan van alles moet en dat dan net niet waar kan maken waardoor het tegen hem gaat werken, etc... en hij vervolgens verkrampt en het niets wordt...

Blijft toch altijd lastig.. Denk dat ze bij Feyenoord hem karakterlogisch goed genoeg moeten kunnen inschatten of het de moeite van het proberen waard is..

10 januari 2012 om 16:49

Hoe kom je er nou weer bij dat feijenoord geen spelers met sterallures kan gebruiken? Je ziet toch dat Guidetti (speler met sterallures) juist precies is wat feijenoord juist nodig had.. En die gaat in de zomer weg, dan kan iemand anders die rol vervullen..

En als Royston dat wil als echte rotterdammer dan zou dat een flinke opsteker zijn voor feijenoord, mits hij zijn niveau kan halen..

10 januari 2012 om 19:19

Juist... spelers als Guidetti heb je nodig... Spelers die het team kunnen aanjagen en over een dood punt kunnen helpen.

Ik schat Feyenoord minstens evenhoog als Hercules en je zag dat Drenthe wel een meerwaarde kan hebben bij dit team, alleen zie je ook dat hij daar voor enkele problemen zorgde. En juist daar ben ik bang voor, dat hij door zijn gedrag juist te veel negatieve invloeden heeft op het jonge team van Feyenoord.

Ook heeft hij natuurlijk bij Jong Oranje op de OS voor fricite gezorgd toen hij nog even een telefoon moest kopen daar, waardoor de gehele bus op hem moest wachten...

10 januari 2012 om 22:52

juist ! Drenthe terug halen is het domste wat Feyenoord kan doen ! Die jongen overschat zichzelf zo verschrikkelijk veel . Wanneer hij terug komt is het zo weer gedonder hij denkt dat ie dan de grote man is en met zijn gedrag en sterallures zal ie alleen maar voor problemen zorgen . Feyenoord is bezig wat moois op te bouwen en kan darbij dat soort gezeik zeer goed missen denk ik dan ?

10 januari 2012 om 11:41

Probleem op links?? Ik vind Nelom het beter dan verwacht doen.. Hij is wat mij betreft van harte welkom en zal wel een basisplaatsje kunnen veroveren, maar om nou te zeggen dat er een probleem op links is, vind in nogal wat overdreven..

10 januari 2012 om 11:47

Nelom doet het zeker beter dan verwacht, maar Drenthe is toch wel vele klasses hoger.
Daarnaast kan hij uit de voeten op links half en links voor.

Als je ook om het kampioenschap wilt gaan spelen dan ga je met Nelom misschien wel te kort komen..

Edit: Middenveld kan Drenthe natuurlijk ook terecht in de soort rol van El Ahmadi.

10 januari 2012 om 11:52

Als je Royston Drenthe terughaalt op een dergelijke vroege leeftijd, gaat hij zeker geen consessies doen door als linksachter te spelen.
Ik zie hem zeker als vleugelaanvaller terugkeren, al moet dat uiteindelijk ook niet ten koste van de ontwikkeling van een Cabral of een ander talent gaan.

10 januari 2012 om 11:54

Nelom speelt net een paar wedstrijden voor Feyenoord.. en laat al heel wat zien.
Als hij nu opgeofferd wordt ten koste van Drenthe... kan je deze jongen net zogoed weg doen.
Nelom... en dat geldt nog veel meer voor Leerdam.... die verdienen wel wat meer
tijd/krediet in de basis

10 januari 2012 om 11:56

Tuurlijk verdienen Leerdam en Nelom krediet, maar een speler als Drenthe moet je niet laten gaan, die moet je gelijk binnen halen indien mogelijk.

Een brede selectie is zo verkeerd nog niet met een Drenthe die op 5 posities kan spelen.

Edit: Zie net dat het verschil maar 3 jaar is..

10 januari 2012 om 12:09

leerdam en Nelom zijn 21... en worden 22 in september.. en drenthe is 24..(ik zag je edit)
Hij is wel beter dan de 2 heren.... maar dan zou ik hem wel als middenvelder of aanvaller, maar zeker niet in de plaats van Nelom... dat zou ik zonde vinden.
Of hij moet als linksback 7/8doelpunten per jaar maken.;
Drenthe is welkome...

10 januari 2012 om 14:36

over Nelom ben ik het helemaal met je eens dat is echt een potentiele topper.. leerdam maakt toch wel wat fouten hoor! Je ziet nu al aan de duels die Nelom uitvecht dat hij zowel afpakkend als opbouwend sterk is!

10 januari 2012 om 15:01

Precies. Voor de linksback positie vind ik dat Nelom daar gewoon moet blijven staan. Die jongen is zeker een potentiële topper..
Maar wat Forzae (#70) zegt klopt; Drenthe die op 5 posities kan spelen moet je gewoon niet voorbij laten gaan.. Misschien een beetje cliché, maar voor de breedte van de selectie is Drenthe perfect! ;

10 januari 2012 om 15:30

@schorpioen

Ik weet niet zo goed of het wel verstandig is om hem te halen als deze selectie compleet blijft.

Als bijv. El Ahmadi weggaat of Bakkal komt niet dan zou ik niet twijfelen met het aantrekken van Drenthe, zeker in het geval van El Ahmadi komt er een hoop salaris vrij waarvan Drenthe betaald kan worden + wat overblijft voor eventuele andere transfers of verdere schuldenaflossing.

Ach ja als je in het buitenland mislukt dan moet je toch wat he. Drenthe komt dus gewoon op hangende pootjes terug. IK denk dat een andere topclub uit Nederland ook niet op deze overschatte speler zit te wachten.

10 januari 2012 om 11:40

Wat een onzin, ga weer tennis kijken ofzo want van voetbal heb je weinig verstand

10 januari 2012 om 11:46

Oke wanneer heeft hij dan een heel seizoen goed gespeeld? In het buitenland heeft hij werkelijk helemaal niks laten zien. Hij heeft alleen goed gespeeld op een jeugd EK en verder helemaal niks. Het zegt al veel dat hij zelfs bij Everton geen basisplaats heeft.

10 januari 2012 om 12:00

Bij everton speelt baines. Een speler waar de hele werled interesse in heeft en hij zou onbetwiste basisspeler zijn bij Barcelona. Dus hoezo "zelfs everton"?

10 januari 2012 om 12:04

Drenthe wordt bij Everton niet gezien als een linksback. Drenthe is ook helemaal geen linksback en hij zelf wil daar ook niet spelen.

10 januari 2012 om 12:19

@fabregas3c

dan mag jij mij nu vertellen welke speler van barca, Baines uit de basis zou spelen?

10 januari 2012 om 13:55

abidal heeft geen basisplaats meer als baines komt

10 januari 2012 om 14:37

Ik vermoed Abidal, gezien de gelijkenis in de positie waarop ze allebei doorgaans acteren...

10 januari 2012 om 16:02

Hij heeft niet een heel seizoen goed gespeeld , door allerlei oorzaken, maar het ligt absoluut niet aan zijn talent of aan zijn instelling op het veld. En hij zal voor Elke Nederlandse club een welkome versterking zijn.. En geen versterking op lange termijn, maar direct. en hij is pas 24 jaar... ik zou zeggen direct halen...

10 januari 2012 om 16:50

Wat een hoop onzin. Elke club in de Eredivisie zou Drenthe willen hebben, daar ben ik van overtuigd. Ajax had een jaar of wat terug ook interesse in Drenthe, wilden hem overnemen van Madrid. Drenthe is zeker een aanwinst voor Feyenoord en de Eredivisie.

laat maar komen een versterking waar je u tegen mag zeggen

10 januari 2012 om 12:29

Drenthe is echt geen versterking voor dit Feyenoord, slaap maar weer verder.

10 januari 2012 om 13:08

drenthe is zeer zeker een versterking, voor elke ploeg in de eredivisie

10 januari 2012 om 13:21

Ik zal je uit de droom helpen, Drenthe kan zeker Feyenoord niet naar een hoger niveau tillen, wat een ballenvoetballer, mislukt in Spanje, vraag Mourinho maar eens.

10 januari 2012 om 14:08

@geenmening,ja als je bij real niet slaagt ben je ook zo slechte voetballer he
je hebt wel zo grote smoel hier maar je ken zelf geen pepernoot raken daarom sta je waarschijnlijk ergens in een fabriek te zwoegen

tuurlijk is drenthe een versterking voor iedere club in nederland

10 januari 2012 om 15:19

@geenmening

Van der Vaart, Robben en Kaka kunnen er ook niks van, vraag Mourinho maar eens. Wat een onzin argument zeg. Hij heeft het bij Real nog best goed gedaan. Hij heeft nog behoorlijk wat wedstrijden gespeeld in het op één na beste team van de wereld. Hij zou echt wel een versterking zijn. Maar alle reacties die ik jou heb zien geven in Feyenoord toppics waren negatief. Dus dat hoeven we ook niet echt serieus te nemen.

Goed nieuws voor Feyenoord maar kunnen ze zijn salaris wel betalen?? Lijkt me niet maar we wachten af.

Ik denk dat dit het beste is voor drenthe... Na dit seizoen is hij transfer vrij.. Alleen kan feyenoord geen toren hoog "real of everton" salaris betalen

Als hij slims is pakt hij bij feyenoord wat ze hem bieden om zijn carriere nieuw leven in te blazen

10 januari 2012 om 13:56

Eerst zien dan geloven.. Maar toch, krijg hier wel stijve pimel van

ja de carrière van die jongen is toch wel vreemd verlopen.
nu bij everton weer een beetje op de weg terug volgens mij (al volg ik het niet echt dus misschien heb ik het mis) maar hij had nooit naar real moeten gaan natuurlijk.
naja, als je het carrière technisch bekijkt dan hè, hij wilde gewoon cashen daar en met name om dat dan in ieder geval niet meer te hoeven doen (+ familie onderhouden) en ja, zo'n kans krijg je niet vaak natuurlijk.
hopelijk kan hij nu weer aan zijn carrière gaan denken want het is gewoon een goede speler die dat verdient...

10 januari 2012 om 11:43

Super actie dat hij naar real is gegaan iedereen wist dat hij dat niveau nooit aankon en die kans krijg je maar 1 keer. Daarbij heeft hij goed kunnen cashen waardoor hij nu weer feyenoord van dienst kan zijn.

Goed gedaan royston !

Leuke praat maar er zit natuurlijk een salaris aan verbonden dat Feyenoord hem niet kan aanbieden.

10 januari 2012 om 12:11

Ik denk dat Royston zelf maar al te goed weet dat hij bij Feyenoord geen 3 miljoen per jaar kan vangen. Een eventuele terugkeer van Drenthe bij Feyenoord zal niet afhankelijk zijn van geld want anders gaat hij wel ergens anders spelen waar hij vele malen meer kan verdienen. Dit is clubliefde.

10 januari 2012 om 13:09

We zullen zien als er ook een club komt waar hij wel veel meer salaris kan verdienen.
Met je clubliefde dat bestaat niet meer hoor en ik denk ook dat Drente meer wilt verdienen bij Feyenoord dan dat ze kunnen betalen.

Maar we zullen zien de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

10 januari 2012 om 14:10

Drenthe zal niet wereldvreemd zijn lijkt me. Iedereen weet de situatie van Feyenoord en waar ze vandaag komen. Je moet wel een complete idioot zijn als je denkt dat je daar evenveel kunt verdienen als bij, pakweg, Everton.

Ik had het gister al gelezen in nusport. Hij is toch wel een goede spelers, maar een domme keus gemaakt om naar Real te gaan. Als hij juist stap voor stap was gegaan, had hij nu veel beter en belangrijker kunnen zijn.

Waarom komt hij nu niet terug naar Feyenoord, dit zou toch een mooi moment zijn.

10 januari 2012 om 11:39

Waarom een domme keuze gemaakt. Hij heeft mogen mee trainen met de grootste spelers van de wereld, heeft zelfs nog minuten mogen maken. En heeft bovenal een heerlijk salarisje opgestroken in dat termijn. En Feyenoord was er in die periode aardig blij mee. Natuurlijk sportief is het achteraf niet slim geweest, maar bijna iedereen zou die keuze hebben gemaakt, laten we eerlijk wezen.

10 januari 2012 om 11:48

Hij heeft Feyenoord tenminste wat geld bezorgd (anders dan Fer die naar een club wilde die in eerste instantie 1,5 miljoen bood. Was het niet voor van Geel, dan was 5,5 miljoen ondenkbaar) en is nu financieel onafhankelijk. Daarnaast is hij jong genoeg om gewoon naar Feyenoord te komen, twee jaar te spelen en weer een toptransfer te maken of gewoon bij Feyenoord te blijven spelen en een held te worden.

10 januari 2012 om 11:59

Precies.. en Drenthe heeft het heel goed gedaan voor Drenthe...
In zijn eerste jaar heeft hij nog aardig wat inval beurten gehad.
hij heeft genoeg verdiend.. en hij heeft Feyenoord heel goed geholpen en als hij mkomt ...zal hij waarschijnlijk nog een goeie transfer maken en weer geld opleveren.
Zijn keuze was gewoon goed!

10 januari 2012 om 11:51

Het is een keus die veel jonge voetballers hebben gemaakt......de keus van het snelle geld en de mogenlijkheid om met de grote mannen mee te trainen.

Zijn zakken zijn gevuld en wil nog een paar mooie jaren bij Feyenoord hebben, hoop dat hij met zijn salaris wil zakken en dat Van Geel het in hem ziet zitten.....

10 januari 2012 om 13:31

Waarom wordt er altijd meteen gedacht dat de keus wordt gemaakt op basis van snel geld? Als ik bij Real zou kunnen voetballen, zou ik er nog een bijbaan naast willen houden om er te mogen spelen. Ik denk niet dat dat voor veel voetballers anders is.

Voor Feyenoord kan het een top of flop worden. Drenthe kan voetballen, maar het is kijken of hij ook voor het team kan voetballen.

10 januari 2012 om 15:41

Wat zou jij doen als Real Madrid aanklopt of je in het A-elftal wil spelen met een mooi contract en een topsalaris. Ik zou het doen. Hij is gegroeid door het trainen met het beste elftal ooit alleen had beter na zijn eerste jaar zich laten verhuren naar een club als Getafe. Had hij nog meer gewend aan het Spaanse niveau. Het is jammer dat hij afgezakt is, maar Feyenoord lijkt mij een leuke club voor hem al zou dat ten koste gaan van Nelom en dat zou ik wel zonde vinden.

Denk dat het hem EN voor Feyenoord wel goed zou doen. Zijn buitenlandse avontuurtje brengt hij toch vooral door op bankjes.

Dat zou heel mooi zijn.

Even droom scenario: Kuyt terug, Kalou terug en Drenthe terug.

10 januari 2012 om 11:43

Ik zie Kuyt wel terug komen maar Kalou niet daar is heel veel belangstellig voor vanuit Rusland!
Drenthe is top een aanwinst voor elke club in Nederland ondanks zijn jonge leeftijd toch al ervaring in 2 zeer sterke competities! Ik zie hem graag als vervanger voor Guidetti !

10 januari 2012 om 11:49

Drenthe als spits? Ik heb veel dingen gehoord, maar dit...

10 januari 2012 om 13:04

hahaha vervanger voor Guidetti.. nice one!

10 januari 2012 om 11:59

@frmarnix
Waarom Robin niet..? ;

10 januari 2012 om 12:02

Omdat Robin niet meer terug komt alleen nog bij excelsior. Beste wel zonde hoe er toen met hem omgesprongen is.

10 januari 2012 om 12:20

Dan heb je dat verhaal toch verkeerd begrepen, Robin draagt Excelsior een warm hard toe, en steunt ze ook financieel, maar heeft niet de ambitie om zijn carriere daar af te sluiten.
Dat heeft hij bij wijzen van grap een x gezegt, dat hij met andere jongens met een excelsior verleden, daar nog met een kampioenschap afscheid wilde nemen, met o.a el Hamdaoui, Kalou en nog wat jongens.
Uiteindelijk heeft hij serieus aangegeven zn carriere graag bij Feyenoord af te sluiten, of in elk geval terug te keren.

10 januari 2012 om 16:55

@bongo4life Hij heeft ook gezegd dat als hij terugkeert naar de Eredivisie, Excelsior de enige club is waar hij nog voor wil spelen.

10 januari 2012 om 17:03

Dan moet ik je echt teleur stellen. Hij heeft aangegeven dat hij het mooi zou vinden om samen met Boutahar en El Hamdaoui, zijn carriere af te sluiten bij Excelsior.
"ik draag Excelsior een warm hart toe, en dan zou de cirkel rond zijn".
In een ander interview sluit hij een terugkeer naar Feyenoord niet uit.
Dat zijn dus 2 hele andere dingen, je loopbaan willen afsluiten bij een club, of nooit meer voor een ander nederlandse club willen spelen.

10 januari 2012 om 12:19

Ja hoor, weer proberen met een stel ouwe spelers. Dat is al een keer een groot succes geweest.

10 januari 2012 om 12:32

@ david32

Kalou komt echt niet terug naar Feyenoord.

Mocht kuijt terug komen is het altijd een meer waarde, deze jongen werkt altijd kei en kei hard, die pas prima bij feyenoord.

En drenthe oud ?
Hij zegt voor 2015 terug te willen keren, dat is 2 á 3 jaartjes, dan is hij 27, dat is echt niet oud.
En feyenoord kan wel iemand gebruiken met de nodige ervaringen die hij heeft opgedaan.

Dan mag hij wel flink gaan inleveren qua salaris wil hij weer bij Feyenoord voetballen. Maar ik hoop dat hij zich aan zijn woord houd, is toch een aanwinst voor de eredivisie.

Zit Feyenoord hier echt op te wachten denk ik dan. De jongen is overal geflopt en staat al jaren stil in zijn ontwikkeling. Goed voorbeeld van grote carriere kunnen hebben met wat meer geduld. Nu ging ie voor de snelle ping ping, wat zijn goed recht is overigens, maar een echte mooie carriere is het niet.

10 januari 2012 om 11:39

Drenthe is nog maar 24 en is gewoon een goede voetballer. Mocht hij terugkeren dan zou hij meteen de beste (vleugel)aanvaller in de Eredivisie zijn. Ja, beter dan Tadic..

10 januari 2012 om 11:53

En dit is gebaseerd op...

Die jongen kan inderdaad goed voetballen maar waar heeft hij constant een hoog niveau/rendement gehaald? Dus laat het eerst maar eens een keertje zien, vooralsnog heeft hij meer "indruk" gemaakt met praten dan met voetballen!

Het is ook wel een grappig figuur om te zien maar goed ook daar win je geen prijzen mee, en ik word ook zo moe van die verhalen dat hij de beste optie voor linksback voor oranje zou zijn, ook totaal nergens op gebaseerd!

10 januari 2012 om 11:55

Kip ik ben het met je eens. Denk dat Drenthe overhyped is en denk dat de jongens zichzelf ook top vind. Maar het is niet gebaseerd op gewelidge statistieken of iets dergelijks.

10 januari 2012 om 17:20

Beste vleugelaanvaller??? Sorry hoor maar ik vind een Tadic, Mertens, Boerrigter, Aissadi beter dan Drenthe hoor. Als Drenthe beter is waarom is hij de laatste keren niet opgeroepen voor Oranje en Boerrigter wel?

Een bewijs dat hij zelf ook niet verwacht te kunnen slagen in het buitenland. Kan bij Feyenoord prima spelen.

Hij heeft gewoon te weinig spelinzicht om ook maar ergens buiten de eredivisie te slagen, als Feyenoord niet in deze situatie zat was hij zelfs te slecht voor Feyenoord.

Wat een heerlijk ochtendnieuws dit!

Natuurlijk zal zijn salaris wel wat lager moeten, maar daar heeft hij zo te zien geen problemen mee. Feyenoord leeft weer onder alles. Nu gelukkig weer op sportief gebied. Heerlijk!

Helemaal geen verkeerde speler. Hopelijk is ie al eerder terug in de Eredivisie dan 20125. Zal wel leuk zijn als Feyenoord weer tot de traditionele top 3 gaat horen

10 januari 2012 om 11:51

Ik hoop ook dat die al eerder terug is dan 20125! Zolang kan ik echt niet meer wachten!

On: Blijf een heerlijk ventje, geweldig explosiviteit en zou natuurlijk een aanwinst zijn.. Maar verwacht wel als er nog een andere leuke buitenlandse club komt dat hij daar voor kiest en dan na 2/3 seizoenen terug naar feyenoord komt.

jammer he drente niet geslaagd in het buitenland. had beter naar duitsland moeten gaan en wekelijks spelen. maar ja straatmannetje kiest voor geld. terwijl je nu de vaste linksback kon zijn in oranje. heell jammer. denk aan voetballen niet aan geld. wijnaldum heeft goed gedaan en naar psv gegaan. als psv kampioen wordt dat dankzij wijnaldum en strootman. mijn club psv wordt zeker kampioen.

10 januari 2012 om 12:31

Je weet echt niet waar je het over hebt. Real Madrid is de grootste club ter wereld, daar kun je gewoon geen nee tegen zeggen. Tuurlijk, hij had meer gespeeld als hij het aanbod had afgeslagen, maar dan was er ook een grote kans geweest dat hij nooit meer bij zo'n club zou spelen. Nu heeft hij in het bernebeau gespeeld, samen met wereldsterren als ronaldo en kaka. Zo'n ervaring hou je je hele leven bij je. Natuurlijk is het voor jou makkelijker om achter je pc te oordelen en te vertellen dat jij het allemaal beter weet dan hem, maar als je zo'n kans zou laten schieten dan snap je gewoon niet hoe groot Real Madrid is.

En als hij voor het geld zou kiezen zou hij inderdaad zich volledig op linksback concentreren, want op die positie kom je nu eenmaal makkelijker in de basis en ben je dus al sneller waardevol voor de club. Maar hij kiest ervoor om aanvallender te gaan spelen omdat hij dan meer plezier in het spel heeft, ondanks het feit dat de concurrentie voorin vaak stukken zwaarder is.

Bovendien, als hij op een vroege leeftijd zou terug komen naar Feyenoord laat dat wederom zien dat hij gewoon enorm veel van het spelletje houdt. Hij kan ook in een zandbak gaan voetballen voor miljoenen, of pas terugkeren naar nederland op zijn 33e. Dat wil hij niet, omdat hij wilt spelen en belangrijk wilt zijn voor de club. Dat toont naar mijn mening toch veel klasse.

Ik ben erg benieuwd naar of het Feyenoord gaat lukken om Droyston Drenthe terug te halen je ziet dat het een speler met talent is hij heeft het niet in alle wedstrijden laten zien maar in Spain je deed hij het niet slecht door zijn spel ware ze bijna nog in de hoogste divisie van Spain blijven zitten maar omdat de club geen slaris betaalde ging Drenthe iets van zeggen wat helemaal terecht is komt hij bij Everton eerste paar weken ging het goed maar ze spelen nu met een ander tactiek ik vind het zonde want een speler als Drenthe in je team hebben dat zorgt toch wel voor een beetje flair om gezellig naar een wedstrijd te kijken inplaats van steeds bal terug hooge ballen bal terug en uit de kluts een goal en ben niet echt heel erg van David Moyes ik vind hem altijd saai voetbal spelen met zijn team.

10 januari 2012 om 11:52

Weet jij niet hoe je een punt (.) moet gebruiken ofzo? Dit is toch niet te lezen man.

On: Een hele goede speler voor elke eredivisieclub. Mooi om te zien dat Feyenoord terug is en een een koers achter zich heeft gelaten die vele eredivisieclubs nog gaan meemaken (vrees ik). Verder verwacht ik niet dat Drenthe voor een appel en ei in Rotterdam komt voetballen. Mocht hij een veel betere aanbieding krijgen, dan zal vrijwel elke prof daarop ingaan denk ik.

Als het echt klopt wat hij zegt dat hij vindt dat Rotterdam bij Wijnaldum en dus ook bij hem past, dan kan hij ook wel wat salaris inleveren om terug te keren op het oude nest. Hoop voor feyenoord en de neutrale toeschouwer dat dit rondkomt. Hij is bij everton al een uitblinker, dus bij Feyenoord zou hij helemaal één van de betere spelers, zoniet de beste speler zijn!

10 januari 2012 om 12:26

Hij speelt bij Everton anders niet zo vaak. Of bedoel je uitblinker in het tweede?

On: Het zou goed zijn voor Feyenoord en de nederlandse competitie als er meer van dergelijke spelers zouden spelen.

10 januari 2012 om 12:28

Nee ik doel op de wedstrijden die hij dus WEL heeft gespeeld voor everton, daar zorgde hij veruit voor de meeste dreiging en was hij de beste man aan de kant van everton.

10 januari 2012 om 13:24

Heeft Royston even pech dat jij geen coach van Everton bent dan!

Hij is inderdaad een paar keer goed ingevallen maar daar blijft het ook bij. Hij zit zelfs af en toe op de tribune. En de technische staf van Everton zijn mensen die hem elke dag zien voetballen dus die zullen er wel meer van weten dan wij.

Of Feyenoord dit moet willen is maar helemaal de vraag.
Ik twijfel er niet aan dat hij voor Feyenoord een versterking zal zijn op voetballend gebied.
Wat hem dwars zit is zijn instelling en eigenwijzigheid.
Als hij zich zou willen concentreren op de linksbackpositie dan zie ik hem zo in het Nederlands elftal spelen , helaas voelt hij zich daar te goed voor.
Typisch een jongen die nooit geleerd heeft dat iedereen zijn beperkingen heeft naast zijn sterke zaken.
Jammer maar ik had meer van hem verwacht.

10 januari 2012 om 16:22

Hij zou gelijk de beste van het team zijn denk ik, Deze jongen kan echt nog wel ballen.
En jij vind dat Bale ook gewoon linksback moet spelen zeker. Drenthe moet gewoon net als hem de hele linkervleugel gebruiken.

10 januari 2012 om 16:36

Als opkomende linksback kan hij ook de hele flank bestrijken, dus ik zie dat probleem niet zo.
Ook zeg ik nergens dat hij niet kan ballen , wel dat hij slimmere keuzes zou kunnen maken als hij een echt grote carriere zou ambieren.
Op linksback zie geen enkele Nederlander die hem uit de basis van Oranje kan houden.
De andere posities waar zou kunnen spelen zijn al wel goed bezet.

Even een jaartje of 2 een laag salaris en waarschijnlijk veel spelen.

Weer in the picture komen en dan weer voor een mooi bedrag verkopen!

Ik zou als ik hem was nog een mooie club in het buitenland proberen te bereiken, tijdens de invalbeurten maakt hij volgens mij een goede indruk. Een topclub zal het niet worden maar een club uit de middenmoot moet wel kunnen. Wanneer hij weer bij een club in de basis staat kan het misschien wel weer NL elftal worden, je weet het nooit

Dat zou mooi zijn. Feyenoord doet dan uitstekende zaken. Speler voor €12 miljoen verkopen en vervolgens transfervrij weer terughalen. Laat hem nog 2 of 3 jaar voetballen bij Feyenoord en hij is 27, nog een mooie leeftijd om een keer een mooie transfer te maken naar het buitenland. Ben erg benieuwd of hij ook daadwerkelijk komt, want we horen in elke transferperiode wel verhalen dat hij naar Feyenoord terug wil.
Hij lijkt ook goed bij Feyenoord te passen aan de linkerkant, maar misschien hebben Koeman en v. Geel wel andere opties of ideeën daarover. Toch leuk nieuws in ieder geval!

Ik vind het onterecht om te zeggen dat Drenthe voor de centen naar Real Madrid is gegaan. Als hij nou naar een middenmoter uit de Premier League was gegaan of naar een Oost-europese competitie, dan zou er wat voor te zeggen zijn, maar hij kon naar Real Madrid! De grootste club ter wereld, met een prachtige historie, een schitterend stadion en de kans om met ploeggenoten van wereldklasse te spelen tegen de mooiste Europese topclubs.

Dat hij in Madrid niet helemaal zou slagen komt voor weinigen als een verrassing denk ik, ook voor mij niet. Maar ik zie Drenthe daarom nog niet als een voetballer die om snel geld te verdienen een overhaaste stap in zijn carrière heeft gezet. Wie zegt er nou nee tegen een club als Madrid!?

Overigens vond ik hem helemaal niet zo slecht bij Real. Wanneer hij inviel eiste hij best veel op en viel hij ook vaak positief op vanwege zijn inzet en dreiging. Natuurlijk komt hij tekort om ooit basisspeler bij Madrid te worden, maar hij heeft een ervaring achter de rug waar hij zijn hele verdere leven trots op mag zijn.

Ik zou zeggen: Drenthe, van harte welkom bij Feyenoord, je zou een welkome versterking zijn!

10 januari 2012 om 11:48

Helemaal juist. Bovendien komen er wel meer 'toptalenten' naar Real om vervolgens in het niet te verdwijnen en als nog bij een andere (minder) grote club te slagen een aantal jaren later. Dus een schande is dat zeker niet. Voor Feyenoord en ook voor de Eredivisie zou Drenthe natuurlijk een topper zijn, waarmee Feyenoord definitief de weg omhoog kan inslaan.

10 januari 2012 om 12:34

Precies... kijk maar naar Sahin..
Drenthe heeft een juiste keuze gemaakt en ik hoop dat hij weer naar voor Feyenoord uitkomt.... maar dan niet als linksback.

drenthe is wel een basis speler bij everton, toen die 2 weken geleden niet bij de selectie zat, was die ziek stond op de everton site, in tegen stelling wat op voetbalzone stond, dat die gepasseert was. Sinds ze komt heeft die al 11 wedstrijden in de compitie gespeeld, waar van 4 invalbeurte en hij kwam pas op de laaste dag van de transferperiode.

Zo een enorme versterking zijn voor feijenoord.

Dit zou echt fantastisch zijn! Maar dan zou hij vooral als linkshalf worden gehaald waarschijnlijk. Ik weet eigenlijk niet zo goed op welke positie(s) hij vooral in het buitenland heeft gespeeld maar wel dat hij op die plek goed uit de voeten kan. Stel dat El Ahmadi weg gaat aan het eind van het seizoen (en dat sluit ik zeker niet uit) dan moet je toch een waardige vervanger hebben. Zou heel mooi zijn als Drenthe dan teruggehaald kan worden. Hij is heel snel en sterk en kan voor veel dreiging zorgen.
Kom maar snel terug Royston, je bent zeer welkom hier

Dit lijkt me een openlijke sollicitatie richting Feyenoord. vgeel zal ook wel weten dat Drenthe komend transferwindow transfervrij is. Vermoedelijk zal hij ook wel een poging wagen en Drenthe zal vast en zeker op een basisplek kunnen rekenen. Wellicht een laatste poging voor hem ook om alsnog definitief door te breken en nog op latere leeftijd een mooie transfer naar het buitenland te maken!
Echter als over 2 maanden Fullham aanklopt bij Drenthe en hem het 5 voudige salaris van Feyenoord biedt plus genoeg kansen op speeltijd, zien we Drenthe voorlopig nog niet bij Feyenoord spelen.

Nou van Geel , vliegtuig pakken en naar Liverpool !

Drenthe beseft zelf natuurlijk ook wel dat hij niet het salaris kan verdienen van in het buitenland !

Maar als dit zijn woorden zijn , zie ik het echt nog wel gaan gebeuren !

Zou mooi zijn voor Feyenoord!

Zou een superversterking zijn. Ik zie Feyenoord echt een hele leuke toekomst opbouwen. Ik hoop ontzettend dat Feyenoord dit seizoen Europees voetbal zal halen, dan zul je zien dat Feyenoord volgend seizoen weer in de top 5 gaat meedraaien. Mede door uitstekend beleid daar! Feyenoord moet zo snel mogelijk de schulden aflossen, maar ook denken aan de toekomst en dat is knap lastig en toch zie je het langszamerhand gebeuren! Wat zal het fantastisch zijn als Royston komt!! Ik denk persoonlijk ook dat El Ahmadi ook blijft, las in de Fenoord magazine dat hij helemaal niet persee naar het buitenland wilt. Ik ben ontzettend benieuwd naar de selectie voor volgend seizoen. Ben wel bang dat Guidetti terug naar Engeland gaat, is het niet naar City is het wel naar een andere ploeg.. Ik zie Fernandez zijn plek dan gewoon overnemen..

zou mooi zijn voor fijenoord!

Ik hou wel van types als Royston zeggen waar het opstaat en hebben clubliefde.

Hij is van harte welkom.
op het middenveld hebben we toch goede opties staan. en Nelom doet het hardstikke goed op de linksback positie. als hij komt, en Cabral en Guidetti een jaartje blijven met Clasie (bakkal en El Ahmadi gaan weg denk ik) dan staat er een onwijs leuk team. hopelijk verlengt Koeman ook zijn contract, wie weet dan wat Feyenoord hier neer kan zetten.

De opstelling voor volgend seizoen..
Hoop dat Feyenoord een poging waagd Velthuizen te contracteren, hijzelf zou wel willen..
Feyenoord moet er ook alles aan doen om Goosens of Bakkal defenitief over te nemen..
verder zou het denk verstandig zijn als Swerts en Fernandez inderdaad vertrekken voor wat salaris overblijft

Mulder/Velth
Leerdam
de Vrij
Vlaar
Drenthe
El Ahmadi
Clasie
Schaken
Vormer
Cabral
Fernandez
10 januari 2012 om 11:57

Beter El Ahmadi en Vormer omgewisseld, hoewel dat toch weinig zegt met dat flexibele middenveld van ons.

10 januari 2012 om 15:32

Vormer is beter op verdedigend middenveld. En ik zie liever El Amhadi achter de spits. Hij heeft zo af en toe nog een verradelijk schot in de benen.

10 januari 2012 om 15:40

Dat is toch precies wat ik zeg? ;

Zou toch een hele lekkere meevaller zijn als hij zonder al te veel salariseisen terugkeert naar Feyenoord. Hij is transfervrij en heeft een fantastische actie en schot. Dus wellicht is de komst van Goossens nu wel uitgesloten. Het zou helemaal mooi zijn als Kalou ook nog transfervrij terug zou komen van Chelsea. Dan spring ik echt een gat in de lucht ! :D

Hij is in en in bedorven van binnen.
Heb een interview en daarna collum van Bert Maalderink gelezen. Drenthe leeft als een topster niet als voetballer, hij leeft op Mars. Na iedere thuiswedstrijd een BBQ bij hem thuis voor familie en vrienden, een feest van ongeveer 50 personen. Dit is toch niet normaal.

10 januari 2012 om 11:55

Als je het geld hebt... "living large"... lijkt me heerlijk, en wat is er mis met een bbq'tje? Jalours omdat jij elke dag op je fietsje naar het werk moet?

10 januari 2012 om 12:37

Idd, schandalig dat hij zijn zuur verdiende centen, met 50 andere gaat delen en van laat mee profiteren, wat een schande!!!!!!!!
Dan ben je echt bedorven............................................
man man man wat een afgunst spreekt er uit jou reactie zeg. Die jonge komt uit een arm gezin, en heeft nu een bak met geld, dat hij graag met andere deelt, SO What??????

Wat een onzin komt er hier uit Drenthe zeg. Je hebt het over iemand die een serie keuzes heeft gemaakt van clubs tot mentaliteit/gedrag tot de positie waarop hij speelt toe die ervoor zorgen dat hij het minieme uit zijn carrière haalt die even toezegt binnen een aantal jaar terug te keren naar Feyenoord en daarnaast kritiek levert op iemand die wel verstandige keuzes maakt en wedstrijden bij Feyenoord heeft. Waarom zorgt hij er niet voor dat hij 1x in zijn carrière een stabiel seizoen draait voordat hij allerlei dingen gaat zeggen over clubs met betrekking tot zichzelf en anderen.

10 januari 2012 om 12:43

Wat een onzin.....
De overstap naar real was voor Drenthe gewoon een goeie overstap. er zijn wel grotere spelers die ook daar geen basisplaats hebben. en misschien komt zijn kans wel nooit meer om voor zo'n club te spelen.
De problemen bij verhuur in spanje... zijn later ook door Velthuizen bevestigd( het lag niet aan het voetballen maar aan de uitbetaling).
alleen was het verschil dat de meeste(laffe) voetballers hun mond pas open durven te trekken als ze weg zijn. Drenthe trok zijn mond open om voor zijn collega's optekomen. die als 3/4 maanden geen salaris hadden ontvangen.
voor hem maakte het niets uit... want real stond toch wel garant voor zijn salaris.
Bij Everton speelt hij gewoon als hij fit is... en doet het goed.
Die onzin dat vorige week in de media kwam...(dat hij gepasserd zou zijn)... was echt onzin... Drenthe was geblesseerd.
Dus er blijft weinig over van je verhaal!

10 januari 2012 om 13:14

Dat andere spelers ook niet slagen bij Real is geen argument om te zeggen dat die overstap een goed idee is.

Als Drenthe door zijn mond open doen geen speeltijd meer krijgt dan ligt het wel degelijk aan hem.

Dat hij speeltijd krijgt bij Everton is prima, maar laten we niet doen alsof het een geweldig stabiele situatie is, of Everton het daadwerkelijk in hem ziet blijkt wel uit wat voor aanbiedingen hij uiteindelijk zal krijgen.

Voor de rest ging mijn verhaal over een stuk meer dan de onzin die jij hier verkondigt, dus mijn verhaal blijft 100% overeind. Om even het verschil te illustreren tussen verstandige keuzes maken en het niet doen aan de hand van de twee spelers die ik genoemd heb: Wijnaldum heeft 23 competitiewedstrijden meer gespeeld dan Drenthe terwijl hij drie jaar jonger is.

10 januari 2012 om 13:29

dat heel mooi voor Wijnaldum... maar dat doet niets af aan de kwaliten van deze jongen.... het is niet of of..
Dat Wijnaldum goed is staat vast.... dat hij sneller was ...qwa leeftijd... staat ook vast..
maar niet omdat wijnaldum goed is is deze jongen slecht.

''als Drenthe door zijn mond open doen geen speeltijd meer krijgt dan ligt het wel degelijk aan hem''

ja... je hebt gelijk....dat hij inderdaad zijn mond optrekt ... dat hij eerlijk is en voor zijn medemens op komt.... is inderdaad zijn schuld...hoe durft hij? .

Jij je zin..... ja!

Kijk dat is pas een clubman.

Klasse Roy...je bent meer dan welkom

zou een goede zet zijn van feyenoord!

wel hij is transfervrij nog steeds maar 24 jaar. kan op de hele linkerflank spelen ook op nr 10 denk ik. dus ik zeg feyenoord doen. ^_^

Wel grappig om te lezen dat Drenthe wijnaldum gaat adviseren.
Gelukkig heeft wijnaldum ook ingezien dat adviezen van royston niet erg serieus genomen moeten worden.
Of je moet juist het tegenovergestelde doen van wat drenthe zegt.
Deze man is werkelijk overal geflopt en kan ook niet op een veel hoger nivo als de ere divisie mee.
Ik vind dat f noord er ook niet aan moet beginnen, ze zijn nu weer redelijk goed bezig met mensen die betaalbaar zijn.
Daar past de materialistische over het paard getilde bling bling niet tussen.of hij nou bij real op de bank gezeten heeft of niet.

10 januari 2012 om 12:01

Bij everton is die zkr geen flop op t moment...

en lijkt me dat hij weet dat feyenoord niet veel salaris betaald ... dus heeft die hier al rekening mee gehouden tijdens deze uitspraak.

Drenthe is zkr welkom.

10 januari 2012 om 12:04

Hij is wel degelijk een flop bij Everton op dit moment , hij speelt weinig , krijgt veel kritiek en brengt gewoon niet wat er van hem verwacht word.

Moyes heeft niet voor niks hem een laatste waarschuwing gegeven als hij niet beter gaat presteren dat Everton dan niet met hem doorgaat en dan zit die van de zomer zonder contract en al 4 jaar niks gepresteerd , dan heeft hij opeens weinig keuze.

10 januari 2012 om 22:39

Ik heb hem niet echt gevold bij Everton, maar als je naar de stats kijkt.
11 wedstrijden, 2 goals en 6 assists. Dat is toch niet zo slecht ?

Wat een opportunisme hier weer...
Ik ga er vanuit dat Drenthe voorlopig niet terug komt bij Feyenoord.
En al zou hij willen, dan kan Feyenoord hem niet betalen. Daarnaast hoor ik mensen alweer geruime tijd van de daken schreeuwen hoe goed het gaat bij de club...nou sorry, 1 zwaluw maakt nog geen zomer heb ik altijd geleerd.
Jongens als Drenthe heb je, in het proces waar je als club nu in zit, naar mijn mening ook helemaal niet nodig...
Loopt compleet naast zijn schoenen en verwijt anderen zaken die hij zelf ook heeft gedaan

10 januari 2012 om 11:59

Feiten zijn dat het helemaal niet goed gaat. Er is nog steeds geen nieuwe hoofdsponsor gevonden, we zitten nog steeds in categorie 1 van de licentiecomissie, we zijn uitgeschakeld in de beker en Europees voetbal is ook nog alles behalve zeker.

10 januari 2012 om 12:08

De huidige hoofdsponsor blijft nog een jaar langer sponsor bij Feyenoord dus er is zat tijd om een nieuwe hoofdsponsor te vinden, we zijn binnen 3 maanden uit categorie 1, we staan 5e met 'maar' 7 punten achter op de koploper dus daar is ook nog van alles mogelijk en t.o.v vorig jaar is het voetbal stukken beter. Financieel gaat het misschien niet goed, maar we zijn op de goede weg o.l.v Gudde

10 januari 2012 om 12:18

Hee Erik

Ik vind toch dat je ff wat te negatief aan het kijken ben..
kom op man...als je kijk waar we vandaan komen.
Je weet als de beste dat we in Mei uit cat1 gaan, dus niet zeuren en er
is nu nog geen een club verzekerd van Europees,
kan ook niet in de winterstop

Helemaal hier op dat vz moeten we positief zijn over onze club
want er lopen hier al genoeg azijnzeikers rond als het over FR gaat.

Zet je haze-oren af en steun je club, doe ik ook, onvoorwaardelijk.

10 januari 2012 om 12:23

Ja, maar ASR had aangegeven nog één jaar (volgend seizoen dus) aan te blijven als er geen nieuwe sponsor gevonden kon worden die een bovengemiddeld bedrag neer wilde tellen. Vergeet niet dat ASR qua investeringen een vrij kleine sponsor is, zeker vergeleken bij wat Philips en Aegon neertellen terwijl de achterban van Ajax, en zeker van PSV toch niet veel groter is dan van Feyenoord. Commercieel zit er zó véél meer in, maar op de één of andere manier zien ze het niet bij Feyenoord, je zou er nog verdrietig van worden.
Voorbeeldje: de Fanshop. Heb je die wel eens bekeken? Mooie Feyenoordartikelen hebben ze zowat niet, en de shop van Frfc1908 loopt als een trein. Frfc heeft zelf aangegeven die producten ook via de 'echte' Feyenoord-fanshop te willen verkopen, desnoods alles af te staan in het belang van de club, maar het Maasgebouw wil/mag/kan/durft dat niet. Dat soort dingen vind ik gewoon te treurig om waar te zijn. Gewoon geen communicatie met je (o zo trouwe!) achterban willen, terwijl dat hetgeen is wat de club zo groot maakt. Dat financiële plaatje wat betreft operationele winst en mbt. tot de licentie geloof ik dan wel, dat beoordelen we wel na het laatste meetpunt.

Maar goed, ik hoop van harte dat we er bovenop komen natuurlijk, we zijn immers allemaal Feyenoorders.

10 januari 2012 om 12:26

@ D.l.t.n.r.
'en steun je club'.
Ik heb een scc op vak R, en heb dit seizoen nog geen één uitwedstrijd gemist. Zelfs in Amsterdam waren wij er, haha! M'n club steunen doe ik dus zeker, maar een beetje kritiek kan geen kwaad toch? Ik vind het niet gek dat grote groepen supporters het vertrouwen kwijtraken na zoveel jaren ellende in ieder geval. Maar zoals al gezegd, iedereen hoopt hetzelfde, dat we weer op de Coolsingel staan en structureel top 3 spelen.

10 januari 2012 om 12:34

Kijk,zo ken ik je weer haha

Ik weet ook wel dat er nog het een en ander aan ontbreekt en
dat de komunicatie naar de supporters toe beter moet worden,
Vind dat Ton er ook wel iets harde aan mag trekken wat dat
betrefd.
En dat verhaal met de sponsers..ja we zitten nu gewoon in een
zeer moeilijke economische tijd en dat speelt zeker ook mee.

Keulen en Aken zijn ook niet in een dag gebouwd en laten we wel
zijn...perfect is het bij geen een bvo.

Suc6 de 29e...ik ben nu al snerveusss brrrrrr brrrrr ( maar niet bang haha )

10 januari 2012 om 12:52

@d.l.t.n.r.

Can i get a Amen!!!!

Helemaal gelijk.... het is nog geen hossana tijdperk, maar we kunnen wel beginnen met de club de positief uitstralen.
Maar ik moet uitkijken wat ik zeg, want straks wordt ik weer voor laffe supportyer uitgmaakt omdat ik andere geen ziektes toewenst.

10 januari 2012 om 13:32

Positief uitstralen? Als de Telegraaf, het AD en Nusport en weet ik veel wat voor 'journalisten' met een sprookje komen over ellende rondom die wedstrijd tegen Ijsselmeervogels, waar helemaal niks aan de hand was, vraag ik me af wat we nog meer kunnen doen om de club positieve uitstraling te bezorgen. De prachtige herdenking van Coen Moulijn en alle andere kameraden afgelopen 4 januari, daar hoor je niemand over.

10 januari 2012 om 13:34

Hee Schor jongen...

Laat je niet gek maken man,je bent juist een echte supporter,
een supporter moet ook ze verlies kunnen nemen en nooit
terug vallen op wat voor soort geweld (verbaal) dan ook.

Wees trots op jezelf en op de mooiste club ter wereld.

FR t.i.d.

10 januari 2012 om 13:41

@d.l.t.n.r......

... Dankje wel....
dat is altijd geweldig om dit te horen... zeker van een mede supporter.
Dankje wel!;

FR t.i.d.

10 januari 2012 om 13:43

Mij wel...ik was er ook net zo als jij (neem ik aan)

Ik loop al heel wat jaartjes mee als supporter van onze club en
geloof mij....het is nooit anders geweest en het zal helaas ook
nooit anders worden.
Wil niet weg nemen dat we er niet tegen kunnen protesteren,
ik heb normaal 2 kranten omdat ik gewoon graag alles wil lezen
op voetbal gebied maar me vriendin heeft na de actie van onze
gesnavelde journalisten vrienden spontaan het abbonement opgezegd.

En je weet het..."feyenoord supporter ben je niet altijd voor je plezier"lol

Hou je haaks

Mooi toch hoe positief iedereen is, terwijl hij op het hoogste niveau nog nooit een goede serie van tien wedstrijden heeft neergezet of eigenlijk zelfs tien wedstrijden op rij gespeeld heeft.

10 januari 2012 om 17:13

Dat heeft verschillende oorzaken, maar 1 ding is voor mij zeker; dat hij kwaliteit heeft.
Bij Hercules was hij op het begin ook een sensatie hoor! En bij Real Madrid kun je het hem niet verwijten dat hij geen speeltijd kreeg, daar heb je zoveel sterren.

Drenthe is een absolute versterking voor Feyenoord in mijn ogen. Hopen dat hij na dit seizoen al transfervrij over kan komen. Drenthe samen met Cabral op de vleugels, ik zie het al helemaal voor me

Deze opstelling zou perfect zijn. Drenthe speelt de laatste tijd het liefst rechts hangend zodoende heb ik hem daar ook geplaatst! Er vanuitgaand dat El Amhadi verkocht wordt. Daarnaast heb je dan nog een bank met bijv. Goossens; Schaken;mulder;mokotjo!

Velthuizen
Leerdam
De Vrij
Vlaar
Nelom
Drenthe
Clasie
Vormer
Cabral
Bakkal
Spits
10 januari 2012 om 12:10

Vrij dom om Drenthe op rechts te zetten , hij is eigenlijk een linkermiddenvelder of een linksback ala Dani Alves dus eigenlijk meestal rond de middenlijn te vinden of verder.

Zal eerder Cabral dan op rechts zetten zodat die dan naar binnen kan trekken want hij heeft bewezen wel een goed schot te hebben.

Feyenoord heeft qua salaris waarschijnlijk niet de ruimte om en Drenthe , Velthuizen , Bakkal en Goossens vast te leggen als alleen El Ahmadi vertrekt.

10 januari 2012 om 12:41

Niets doms aan, hij speelt bij Everton (als hij mee doet) ook vanaf rechts en is dan vaak gevaarlijk.

10 januari 2012 om 22:53

Contracten van Swerts en Dani Fernandez lopen af.
Biseswar is al weg. Guidetti vertrekt en El Ahmadi vertrekt hoogstwaarschijnlijk.

Dus er is wel wat ruimte hoor.

10 januari 2012 om 12:29

Drenthe en Cabral zou je om kunnen wisselen, en Bakkal vervangen door Achahbar. Achahbar in een soort Tomasson-rol, ik denk dat dat goud waard zou zijn. Een 'echte' spits type Janko/dost erbij erbij zou wonderen doen. Jammer dat dit niet zo snel realiseerbaar is voor een ploeg als Feyenoord.

Ik denk dat hij een geweldige aanwinst kan zijn.
En zoals het er nu naar uitziet einde van het jaar transfervrij dus terug naar Feyenoord al is dat niet zeker maar kans is wel groot! Hij heeft al vaak gezegd dat hij graag terug wilt komen!
Ik zie hem als goede vervanger voor Guidetti!
Drenthe is een leipe speler snelheid met kracht ervaring in de 2 sterkste competities van Europa en gewoon nog jong en hij bewijst dat hij ook kan scoren!
Hij zal zeker wel weten dat hij wat moet inleveren! Maar samen met Kuyt die ook denk ik ga komen in na het lopende seizoen zie ik een kampioens kandidaat!

Mulder
Janmaat
Vlaar
de Vrij
Nelon
Vormer
Clasie
Drenthe
Cisse
Kuyt
Schaken
10 januari 2012 om 12:08

Goede vervanger voor Guidetti, waar heb jij het nou weer over? Guidetti is spits en Drenthe speelt bijna op alle posities maar niet in de spits. En Kuijt heeft aangegeven nog niet te komen.

Ik zou het tof vinden als Drenthe volgend seizoen zou komen, hij zou een ernome aanwinst zijn voor Feyenoord en het Nederlandse voetbal. Hij kan dan wel mislukt zijn bij Madrid maar dat betekent niet dat hij niet kan voetballen. Bijna iedereen is namelijk mislukt in Madrid behalve de allerbesten.

10 januari 2012 om 12:15

@ Jouses De aanname dat Kuyt zou terugkeren vind ik dagdromen. Deze man heeft aangegeven nog niet terug te keren, zie hem persoonlijk naar Italië gaan.

Drenthe is een man met clubliefde voor feyenoord, maar bij iedere aanbieding van het buitenland zal hij toch willen cashen. Ik denk dat Drenthe subtoppers in Duitsland, Engeland, Spanje, Italie boven Feyenoord zal verkiezen. Jammer voor de supporters, maar helaas de harde waarheid

10 januari 2012 om 12:43

De waarheid is het pas als hij echt gekozen heeft, dus zit in zijn verhaal net zoveel waarheid, als in de door jou al aangenomen waarheid.

Iedereen weer in rep en roer. Deze jongen gaat echt niet op 27/28 jarige leeftijd terug komen om in de Eredivisie te spelen.
Als hij uberhaupt al terugkomt dan zal dat zeker na zijn 30ste zijn, hoeveel spelers roepen er wel niet dat ze wel terug zouden willen keren bij hun jeugdliefde (in Nl). Maar het komt er nauwelijks of nooit van.
Dromen mag maar zorgt alleen maar voor teleurstelling, als hij uiteindelijk niet komt is hij weer een judas of wat dan ook.

Als Royston bijvoorbeeld deze zomer een mooi aanbod krijgt van een andere club waar hij weer veel kan verdienen dan zie ik hem ook niet snel terugkeren.

Daarnaast is hij financieel helemaal niet haalbaar en mensen die gaan roepen dat als Feyenoord Kuyt , Drenthe , Velthuizen , Goossens , Janmaat en Bakkal vastlegt dan kampioenskandidaat is moeten eerst maar eens denken dat het qua salaris niet allemaal haalbaar zal zijn , er zullen dan sowieso keuzes gemaakt moeten worden want voor allemaal is helemaal geen ruimte qua salarishuis.

Toen Drenthe naar Real vertrok was ik en iedereen echt onder de indruk van zijn spel bij jong Oranje, hij heeft het daarna echter nergens waar kunnen maken.
Vraag me af of terug naar Feyenoord de beste stap is voor hem, de verwachtingen zullen erg hoog zijn en ze zullen er misschien vanuit gaan dat hij het team zal gaan dragen.
Die jongen heeft sinds zijn vertrek bij Feyenoord een half seizoen bij Hercules aardig gespeeld en heeft verder niks laten zien in die jaren.

Die gaat eerst nog lekker tekengeld cashen als hij aan het eind van het seizoen transfervrij is....hij zegt toch ook 2015....dat is nog even weg.

10 januari 2012 om 12:45

Hij zegt, zeker Voor 2015, dat kan dus ook volgend seizoen/ jaar zijn.

Wat een flauwekul.
Hijkomt echt niet meer terug,woordenwoordenwoorden,meer niet.
Het is een stukje op deze site,dus kun je het niet echt serieus nemen.
Van Nistelrooy zei dat ook,seedorf ook,maar uiteindelijk is het toch wel lekker verdienen in engeland en spanje of italie.
Geloof toch niet alles wat er staat.

Het zou voor zijn voetbalcarrière een wijze keuze zijn als hij komende zomer al zou komen met het oog op komende Wk
Stel hij tekent voor 3 jaar bij Feyenoord en gaat voor de linksback positie en wekelijks basis dan is de kans groter dat hij word opgeroepen en krijgt hij nogmaals een nieuwe dimensie en kan zich weer in de kijker spelen voor nog een buitenlands avontuurtje

Dus voor mij zou het geen probleem zijn als ze eruit komen

zal niet veel toevoegen aan dit feyenoord. hij is erg eigenwijs, komt vaak te laat en ik weet niet of in dit team kan spelen.
beter goossens, janmaat, verhoek, velthuizen en kuijt halen.
vlaar, el ahmadi, mokotjo, cisse verkopen. fernddez en swerts transfervrij laten gaan.
verder die jeugdspelers bij de selectie halen

Velthuizen
janmaat
de Vrij
Huijgevoort
Nelom
vormer
Clasie
Goossens
Verhoek
kuijt
Cabral
10 januari 2012 om 13:15

Kuijt halen? Gozer, van welk geld dan?

10 januari 2012 om 16:00

Vrij kansloos een opstelling met Kuijt. Ten eerste komt de beste man voorlopig nog niet terug, en als hij al terug komt dan moeten we nog maar zien of hij niet helemaal op is. Ik betwijfel of we daar goed aan gaan doen.

Lamprou
Leerdam
De Vrij
Indi
Nelom
Vormer
Clasie
Drenthe
Manu
Achahbar
Cabral
10 januari 2012 om 16:32

Ach dromen mag toch, stel je voor Kuijt en Drenthe terug, Guidetti blijft nog een jaartje en El Ahmadi tekent bij. Heb je denk ik toch het beste elftal van de laatste 10 jaar.

Jouw opstelling is natuurlijk veel realistischer maar ben wel bang dat we dan weer moeite krijgen om het linkerrijtje te halen.

Mulder
Janmaat
De Vrij
Vlaar
Nelom
Vormer
Clasie
Kuijt
El Ahmadi
Drenthe
Guidetti
11 januari 2012 om 00:45

ahah tim, als dat zo kunnen, man o man, wat een team heb je dan! dan wed ik voor een kratje bier met iedereeen dat wij kampioen worden

Vind het echt jammer dat hij dit soort dingen roept over zijn makker Wijnaldum. Wil duidelijk een wit voetje halen bij de achterban van feyenoord. Je moet je matties nooit nakken.

10 januari 2012 om 15:35

Geef dit ook even door aan Wijnaldum en Fer, die hebben precies het zelfde gedaan

Gevaarlijk zulke uitspraken, omdat er in de praktijk vaak weinig van terecht komt. Meestal kiezen spelers toch nog weer een aantal jaren extra voor het geld en willen ze pas terugkeren als hun carrière er echt al bijna op zit, zelfs met Kuijt zal dat denk ik gaan gebeuren, die gaat eerst nog 2 of 3 jaar elders voetballen.

Ik vind de trap na richting Wijnaldum wat laf, alsof hij zelf de meest doordachte keuze heeft gemaakt door (te) vroeg naar Real te gaan. Of Drenthe nu de juiste persoon is om zijn mening over Wijnaldum te laten horen vraag ik me af.

10 januari 2012 om 12:51

Ik vraag me af of er zoveel keus is voor Drenthe en aangezien hij een echte familiemens is en zijn familie nog steeds in Rotterdam woont, daarnaast is zijn vrouw ook een echte Rotterdamse, ik sta niet raar te kijken als dat de reden is om terug te keren.

Als hij echt naar Feyenoord wilt, moet hij nu komen. Hij is transfervrij en zit momenteel in een dip.
Door wekelijks bij Feyenoord te spelen kan hij over 2 jaar weer een stap omhoog maken.
Bij Feyenoord kan hij ook gewoon lekker linksbuiten spelen.

Oe la la. Ik zou Drenthe zeker terug willen zien in de Eredivisie. Hij zal zeker de hele selectie van Feyenoord laten vlammen. Hij straalt macht uit deze man!

Het lijkt me fantastisch om deze Feyenoorder weer in het rood en wit te mogen zien.

Echt, fantastisch.

Zijn stap naar Madrid vind ik nog steeds geen mislukking. Iedere voetballer had die kans gepakt in zijn situatie. Hercules en Everton zijn met alle respect mindere clubs. Hij heeft heel veel geleerd, alles bij elkaar. En ook nog eens een aardig centje binnengehaald.

Toch kan Royston zeker meer centen binnenhalen bij andere buitenlandse clubs. Het maakt mijn dag mooi nu ik lees dat een voetballer in plaats daarvan ook gewoon nog z'n hart kan volgen. Ook vind ik het dapper, want je weet dat er tussen de 16 miljoen bondscoaches in een kikkerland overwegend azijnzeikers zitten die je altijd zullen bekritiseren. Al zou je de finale WK gehaald hebben, dan is de manier waarop niet goed bijvoorbeeld. Geweldig dat Royston gewoon voor zijn oude liefde Feyenoord kan kiezen. En eerlijk gezegd lijkt het me ook geen verkeerde keuze. Feyenoord houdt van hem en andersom kan hij heerlijk knokken en met trots het rood wit aandoen... kippenvel krijgen iedere keer dat hij de grasmat in de Kuip oploopt en lekker keuvelen met trouwe ouwe fans rond het trainingsveld of op Varkenoord als je daar een x behoefte aan hebt.... Lekker oud en vertrouwd.

Geen gezeik over je salaris (uitzonderingen daargelaten, maar minder gezeik dan zijn Madrid tijd), geen gezeik over je inzet (heeft altijd nog voor Feyenoord geknokt)... minder gezeik over je zaakwaarnemer (alsjeblieft!)... en gewoon 1 van de spelers zijn die weet dat je tegen een kwetsbaar Ajax oorlog moet maken om de punten binnen te slepen. En dat het Legioen tenminste inzet van je verdiend....

Royston, de koffie staat klaar!

10 januari 2012 om 13:32

Zeker als je indenkt dat sfeermaker Guidetti na dit seizoen pleite gaat, dus kan je wel weer een mannetje met branie gebruiken als Feyenoord zijnde. Gaat voorop in de strijd, heeft flair en kan wat forceren. Bovendien voelt alles voor hem als een warm bad en dat zal hem zeker goed doen.

Buiten dat kan je met een hoge klassering en basisplaats bij Feyenoord ook opnieuw een grote transfer afdwingen want hij is allesbehalve oud.

Ik snap niet dat spelers dit soort uitspraken doen, de fans vinden het natuurlijk fantastisch, maar je weet nooit hoe het gaat lopen. Weinig spelers keren ook daadwerkelijk vroegtijdig terug in Nederland. Als er een mooie aanbieding tussendoor komt dan zijn ze hun beloftes al heel snel weer vergeten. Wat nou als er over drie jaar een Russische club met vele miljoenen aan de deur staat? Dan zie ik hem toch zeker wel richting Rusland vertrekken.

Het zijn mooie woorden, maar ze komen m.i. veel te vroeg.

10 januari 2012 om 14:10

Nou lijkt me een goed senario voor jullie als je over 3 jaar nog flink kan caschen!
Vraag me vooral af met wat voor salaris eisen hij naar Feyenoord komt..

Is natuurlijk een aanwinst voor Feyenoord. Ook al heeft hij een paar jaar stil gestaan. Maar dat moet je hem niet kwalijk nemen. Je heb nog maar 1 jaar in de basis gestaan bij Feyenoord. Je speelt een zeer goed jeugd Ek. En daarna komt Real. En Feyenoord was als een kind zo blij dat hij voor veel geld werd verkocht. In een klap was al het geld dat Feyenoord in de jeugd had gestopt terug verdient. En het is ook wel leuk wat hij nog vertelt over Wijnaldum. Ik snap zijn keuze ook niet. Je bent basis speler van Feyenoord, dan ga je toch niet naar een andere club in Nederland. Ik ben geboren en getogen op Rotterdam zuid. Voor mij is er geen grotere club of mooiere club dan Feyenoord op deze wereld. Het Nederlands elftal kijk ik nooit naar. Komen ze ver of liggen ze er in de eerste ronden eruit. Het maakt mij niet uit. Maar als Feyenoord een vriendschappelijke wedstrijd speelt tegen wie dan ook. Ik blijf er voor thuis. Maar ja dat geld niet voor iedereen. en gelukkig maar zijn we niet allemaal hetzelfde.

10 januari 2012 om 13:19

Precies... Zo denk ik er dus ook over...!

10 januari 2012 om 16:46

Yep, precies hoe ik er ook over denk.

Ik moet zeggen dat ik Drenthe bij Real Madrid vaak niet eens zo slecht vond. Ik heb ook nooit begrepen waarom we niet Drenthe als linksback gebruiken voor het Nederlands elftal. Hij kan dan mooi meedoen in de aanval als opkomende linksback. Toegegeven dat Pieter het ook zeer goed doet. Maar een Drenthe ipv Elia of Babel zal toch niet verkeerd zijn?

En sowieso zal Drenthe wat toevoegen aan Feyenoord. De man is maar 24 ook.

Ik zou Drenthe heel graag bij Feyenoord zien

En van Marwijk moet hem gewoon oproepen want Braafheid is matig, Pieters iets beter. Maar ik vond Drenthe altijd een hele goede speler hoor.

ik snap niet dat iedereen hier zo positief over deze jongen is.
eigenlijk is hij gewoon een gevalletje van der meyde, door onbeschoft gedrag zijn cariere verkloten.
denk trouwens niet dat feyenoord het moet wensen dat hij terug komt word heibel in de tent denk ik.
drente gaat zeker de vedette uithangen en dat moet je zeker met zo´n mooi jong talentvol team niet willen.

eerst zien dan pas geloven. Elke staat er wel een bericht van een voetballer die naar zijn ''oude liefde'' wil terugkeren. Zie het haast bijna nooit meer gebeuren.

Misschien is dit voor alle partijen de beste oplossing.
Drenthe maakt het gewoon niet overal waar, iedereen is overtuigd van zijn talent maar hij kan maar nergens constant preseteren.

Ik denk dat hij top is in de Eredivisie, en daar Feyenoord zijn club is lijkt het me een prachtige aanvulling

10 januari 2012 om 13:16

Ik vind eerlijk gezegd ook niet dat hij daarvoor écht de kansen heeft gekregen, om het te laten zien. Bijvoorbeeld bij Madrid: met zoveel concurrentie... wat verwacht je dan? Bij Hercules heeft ie het opzich niet heel onaardig gedaan, maar ja dan degradeert die club net weer... Heel jammer allemaal.

Tja, dat zou toch wel geweldig zijn hoor, als dit uitkomt. Zo'n speler kunnen we zeker erbij hebben (mits de financiele middelen dat tezijnertijd toe laten). Ik pleit hiervoor in ieder geval..!

Ik zou willen dat dit soort dingen vaker gebeuren. Spelers die de absolute top niet hebben kunnen halen en dan liever terug gaan naar een topclub in eigen land. Daar zou de eredivisie een stuk sterker van worden. Jongens als Heitinga die niet verder komen dan een club als Everton zou ik graag in eredivisie zien. Dan hebben opleidingsclubs als Ajax en Feyenoord alleen maar profijt van. Kijk maar naar Ajax jaren 90. Iemand als Rijkaard was nog extreem belangrijk voor de club met zijn ervaring.

10 januari 2012 om 13:27

Rijkaard was wel iemand die de top had gehaald maar gewoon ouder werd en dus trager. Met zijn ervaring en slimheid kon hij een hoop camoufleren en was daardoor waardevol. Zelfde gold voor Cocu.

10 januari 2012 om 13:31

inderdaad dat vind ik nou ook, alleen is het de realiteit dat dat soort gasten heel erg in zichzelf blijven geloven dat ze alsnog uitgroeien tot een sterspeler in die buitenlandse competities... maar dat gaat niet meer gebeuren.

Kom dan lekker terug naar Nederland, en lekker Europees halen met je cluppie

en dan heb ik het voornamelijk over gasten als: Heitinga, Bouhlarouz, Braafheid, Emmanuelson, Kuyt, Babel

10 januari 2012 om 14:08

denk eerder dat het avontuur aantrekkelijk is dan dat ze denken een sterspeler te worden. Ze hebben al jaren in nederland gevoetbald en alle stadions van binnen en buiten gezien. In het buitenland voor een groter publiek spelen, een groter salaris krijgen en weer nieuwe nieuwe stadions/tegenstanders treffen is dan veel leuker dan het zoveelste rondje Nederland

Zijn mentaliteit zit hem nog wel eens in de weg. Wil af en toe te veel en gaat te snel. Voor hem is het van belang dat hij in een team zit met een trainer die overwicht heeft op die jongen en een team waarin geen duidelijk hiërarchische structuur is. Een vriendenteam dus. Daarom zou hij bij Feyenoord kunnen slagen, dat is toch grotendeels een vriendenteam.

Zou toch wat zijn als Kalou, Kuyt en Drenthe met zijn drietjes besluiten om terug te gaan naar Feyenoord. Ik zie het alleen gebeuren als ze bereid zijn geld in te leveren en voor een normaal Feyenoordsalaris willen spelen. Dus 6 of 7 ton met eventueel een deel van de shirtverkoop. Geen Gio en Makaayachtige salarissen van 1,5 of meer miljoen.

Hij zal ooit wel terugkeren maar zie dat niet vóór 2015 gebeuren.
Tot die tijd zullen er genoeg clubs zijn in de Premier league of een andere competitie die Drenthe al te graag willen hebben en die natuurlijk ook veel meer te bieden hebben dan Feyenoord.

Zou de eerste verstandige keus in jaren zijn van die jongen. De stap naar Real kun je hem moeilijk verwijten, maar daarna is hij niet altijd even gelukkig geweest in zijn keuzes (ook al heeft hij daar af en toe zelf voor gezorgd).

Zo dat zal wel een mooie stund zijn van Feyenoord, hem eerst voor de absolute hoofdprijs verkopen en hem een jaar of 4 later voor nob terug halen dat is nog eens zaken doen.

Ik zou het prachtig vinden als hij weer zou terug keren! Het blijft een echte rotterdamse jongen die altijd 100% inzet toont en trots is om het Feyenoord shirt te mogen dragen! Voetballend is het natuurlijk een verademing voor het nederlandse voetbal mocht het gebeuren.

De letterlijke woorden van Drenthe.

Georginio is mijn neefje, maar sorry, ik kan niet ineens voor PSV zijn omdat hij daar nu speelt, ik heb gewoon een heel ander 010-gvoel dan iedereen, je weet toch. Het is niet eens een liefdes gevoel. Het is gewoon ... Rotterdamse Trots!

Ik was met hem in Suriname toen hij die keuze moest maken,
Georginio is een echte Rotterdammer . feyenoord is de club die hem heeft groot gebracht. Waardoor hij nu zijn centen kan verdienen. Ik had die keuze nooit gemaakt. Ik zei tegen hem: je bent echt gek als je dit doet.

Leuk voor Feyenoord als hij echt komt. Voegt zeker wat toe, maar dat geslijm eromheen is alleen maar om de supporters warm te maken. Ongelooflijk dat sommige mensen hier echt geloven dat Drenthe helemaal eerlijk is hier.

Ok blijkbaar zijn de meeste van julli niet realistisch ten eerste 2015 dat lijkt mij sterk, ten tweede wat heeft hij tot nu toe gebracht in spanje en engeland hij is gewoon weg een moment voetballer en hij is absoluut geen prof hij moet meer inzich zelf investeren maar ja ik betwijfeld dat hij dat ooit eens gaat doen.

Hoe hij is weggegaan bij Feyenoord verdient ook niet de schoonheidsprijs. Hij is gewoon mislukt hoe je het ook went of keert in het buitenland en dan wilt hij dan maar weer terug naar zijn eigen stad. Als hij de pannen van het dak voetbalde en de man nu was geweest bij Real Madrid had hij het echt niet in zijn hoofd gehaald om over 2/3 jaar terug te keren hoor.

Maar goed zijn zakken gevuld he.

Als Drenthe erachter komt wat het salaris is dat hij bij Feyenoord kan verdienen dan ben ik bang dat zijn terugkeer niet voor 2020 zal zijn.

Drenthe is nu niet iemand die snel geld zal inleveren.

Dit bewijst gewoon dat de beste man totaal geen ambities heeft.

10 januari 2012 om 14:55

Ja tuurlijk..
Dit betekend gewoon een hart voor de club.
Als hij daadwerkelijk komt is hij meteen één van de beste spelers in de eredivisie..

10 januari 2012 om 14:59

Hij neemt dus genoegen met minder (feyenoord) oftewel.. No Ambition.

10 januari 2012 om 15:05

Ik snap best dat je gefrusteerd bent hoor.
Ik zie namelijk in je profiel dat je voor Ajax bent.

10 januari 2012 om 15:10

Een avatar van Nobby Stiles en als nickname Salfordian, ik ben inderdaad een ajacied...

10 januari 2012 om 17:29

Na real madrid is vrijwel alles minder, dus kan hij dan maar beter stoppen ofzo????
Het getuigt juist van heel veel ambitie, als hij het aandurft, om op zn 24 a 25 weer terug te keren, om te laten zien dat hij het nog zeker niet verleerd is, en het dus ook in europa nog kan maken.
Al zou hij nu gaan cashen in China of Qatar ofzo, dan zou ik nog enig begrip voor je reactie kunnen hebben.
Maar om nu zonder onderbouwing te stellen dat hij geen ambitie heeft, omdat hij een terugkeer ziet zitten, vind ik wat simpel geroepen.
Een misschien meer iets tegen Everton dan, gezien je avatar en nickname...................................

10 januari 2012 om 19:12

Mwoach, geen ambitie gaat te ver. Je kan het beter zien als een bijstelling van zijn ambities. Diep in zijn hart zal hij misschien wel toegegeven hebben dat het buitenland te hoog gegrepen voor hem is. Als ik hem was zou ik ook naar Feyenoord gaan, basisplaats en grote liefde van de fans gegarandeerd!

Mooi dat hij teug zou komen, maar nu alleen het salaris nog even goed onderhandelen, dan is hij zeker een echte versterking.

Heeft Feyenoord dan wel genoeg geld om zijn salaris te kunnen betalen? Ik las laatst dat Feyenoord nu klaar was met de bezuiniging en nu wilt er een speler terug komen die juist Feyenoord onder een arbitrage zaak verlaten heeft vanwege het geld. Het is dus te hopen vor Feyenoord dat Drenthe ondertussen wat wijzer is geworden en weet dat hij geen rekening hoeft te houden met sowieso een salaris van boven de 1 miljoen per jaar.

Teveel ego deze jongeman. Ik hoop dat hij in Nederland het niveau kan halen wat er van hem verwacht werd toen hij naar Real ging en dat hij zijn ego achterwege laat.

Kan iemand mij uitleggen waarom Fer uitgekotst werd toen hij naar Twente ging en waarom Drenthe min of meer onthaald wordt als een held terwijl hij juist Feyenoord via een arbitragezaak heeft verlaten voor het geld?

"ik had die keuze nooit gemaakt. Ik zei tegen hem: je bent echt gek als je dat doet. Maar, ik respecteer hem wel.”

Waarom zou je die keuze nooit maken? Jij bent zelf toch ook niet je leven lang bij Feyenoord gebleven?
Ik vind het altijd zo rare opmerkingen je bent Feyenoorder prima maar je mag niet voor Psv uitkomen maar wel voor Everton? Hoe krom is dat?

Wijnaldum heeft gewoon een goede keuze gemaakt en is er waarschijnlijk financieel op vooruit gegaan en ook sportief is hij er op vooruit gegaan.

Drenthe zal best terugwillen maar ben benieuwd of Feyenoord hem nog wilt ze hebben laatst die Ryo toch ook geweigerd omdat ze voorin genoeg keuzes hadden? En Drenthe wilt zich niet richten op linksachter dus ben benieuwd. Denk sowieso dat er weinig keuzes zullen zijn voor Drenthe want hij mislukt toch overal en dan hou je op een gegeven moment niet veel keuzes over in aantrekkelijke competities.

10 januari 2012 om 15:37

Een stap van Feyenoord naar Real Madrid, en een stap van Feyenoord naar PSV zit toch wel een aardig verschil in.

10 januari 2012 om 19:27

Ja financieel en op sportief vlak.
Maar waarom zou je als Feyenoorder die keuze wel kunnen maken en niet de keuze naar Psv? Want Drenthe geeft zelf aan dat Wijnaldum gek is als hij die keuze maakt en dat hij het zelf nooit zou doen.

Dat vind ik gewoon zo raar, je kan toch Feyenoorder zijn maar voor Psv spelen? Ik snap dat niet zelf wil die Drenthe wel voor Everton uitkomen waarom is dat dan wel goed? En mag dat blijkbaar wel in zijn ogen als 'feyenoorder'?

Gewoon laten terugkomen en een contract van een paar ton geven, prima voetballer voor Feyenoord. Hij kon destijds naar Real, dat zou iedere voetballer doen. Zijn transfer is dan ook absoluut niet te vergelijken met die van Fer en Wijnaldum naar twee relatief onbelangrijke clubs uit de provincie.

Wel interessant hoe het middenveld van Feyenoord er komend seizoen uit gaat zien. Vormer komt, El Ahmadi zal waarschijnlijk gaan, en hopelijk blijft Bakkal. Dan zit het in die linie wel snor en kan Van Geel uitkijken naar een spits en nog een buitenspeler.

natuurlijk prachtig als hij terug zou komen.
ook weer een speler die waarschijnlijk te vroeg uit de nederlandse competitie is vertrokken.
toch een aardig talent destijds...
maar helaas bij real niet doorgebroken en nu zelfs bij everton niet zeker van zijn plaats.
misschien een mooie kans voor hem om zijn carriere nieuw leven in te blazen.
en ook voor feyenoord niet verkeerd :P

Als Drenthe terug komt zou dat zeker een goed ding wezen voor beide. De club kan eventueel weer iets met hem winnen/verdienen en Drenthe kan zich weer in de kijker spelen. Deze jongen kan wel degelijk voetballen en dat kan hij bij Feyenoord natuurlijk weer showen. Hij moet alleen aan zijn mentaliteit werken. Hij zal alleen wel moeten schikken in salaris, maar dat zie ik wel gebeuren. Drenthe wilt gewoon graag spelen en misschien is hij het buitenland ook wel even zat.

Ik sta er wel voor open dat Drenthe komt, zeker wanneer Bakkal niet komt na dit seizoen of als El Ahmadi verkocht wordt. Want op linksback staat Nelom en die moet gewoon speeltijd krijgen, dus zal Drenthe linkshalf moeten spelen of linksvoor.

10 januari 2012 om 15:49

linkshalf lijkt me wel een mooie plek voor hem.
verwacht gezien z'n salaris dat el ahmadi toch wel weg zal gaan ...
kan ie mooi op het middenveld met clasie en en vormer (of bakkal ?)
of idd linksbuiten ...
kan cissé weg. weet nog steeds niet wat ik nou van hem moet vinden....

10 januari 2012 om 16:13

Cissé had het de laatste wedstrijden wel goed te pakken vond ik. Maar als het team lekker loopt dan loopt de rest ook goed natuurlijk. Maar ik denk dat Cissé nog wel goed zal gaan spelen. Maar voor een speler als Drenthe is er vaak wel ruimte in de basis denk ik.

Het zou toch mooi zijn als hij terugkeert. Hij is nu 24 en in 2015 dus 27 dus hij komt terug als hij in de beste jaren van zijn carrière zit. Laten we hopen dat hij ook goed zal presteren dan, maar is weer een leuke aanwinst voor Feyenoord!

Dus... 2015 naar Feyenoord, 2016 weer weg?

10 januari 2012 om 16:35

Eind vh seizoen is hij transfervrij, hij zegt ook nog voor 2015...

11 januari 2012 om 13:30

Ja, maarja. Dat rolt dan net weer wat minder lekker uit de mond. Hoe dan ook, ondanks dat ik Ajacied ben heb ik niks tegen Feyenoord. Dat ze het nu weer goed doen vind ik ook mooi om te zien, is tenminste beter dan hoe het vorig seizoen bijvoorbeeld was. Dan stelt de Klassieker bijvoorbeeld ook wat voor.
Maar één ex-speler van Feyenoord heeft het toch echt bij mij verbruid, en dat is Drenthe. Gewoon door bij het minste geringste meteen te vertrekken. Terwijl iedereen zei dat het voor zijn ontwikkeling beter zou zijn om bij Feyenoord te blijven. Dat hij het niet heeft waar kunnen maken, vind ik daarom ook echt niet jammer om te zien. En dan nu opeens met z'n staart tussen z'n benen terug komen naar Feyenoord? Waarom niet eerder? Waarom nu pas? Nu ze net weer op dreef zijn? Deze jongen kan zeggen wat hij wil, maar als je het mij vraagt voelt hij helemaal niks voor Feyenoord. En daarom moet ik hem niet.

Drenthe kan beter naar Vitesse komen meer toekomst perspectief

Laag zeg! Wijnaldum uitmaken voor gek als hij naar PSV gaat na een paar seizoenen Feyenoord en zelf gelijk de benen nemen naar Real Madrid na een aardig jeugdtoernooi? Wat je van Wijnaldums transfer vind, mag iedereen vinden, maar Royston Drenthe is nu net degene die niet in de positie is om keuzes te veroordelen... Beetje de Feyenoordfan gaan uithangen zeg!

10 januari 2012 om 16:13

Is dat gek? Denk dat hij heel veel meer centjes bij Real kon gaan verdienen dan Wijnaldum bij Psv...

Ik kan Drenthe financieel heel goed begrjipen, sportief natuurlijk minder, maar aan de andere kant is er een hogere club dan Real Madrid?

10 januari 2012 om 16:18

Nee financieel is het te begrijpen dat Drenthe voor Real Madrid koos. Echter, als een sportman vanuit sportief oogpunt keuzes maakt spreekt me dat meer aan. En Wijnaldum kiest niet voor het geld als hij naar PSV gaat, maar vanwege het betere perspectief op prijzen en Champions League voetbal. Zo'n motivatie waardeer ik hoger en ik vind het dan ook niet aan Royston Drenthe om zo'n move te veroordelen...

10 januari 2012 om 16:34

Ik vraag het me af of er iemand is die nee zou zeggen tegen een aanbod van Real Madrid, misschien maakt het je sportief niet beter maar 1 seizoen Real Madrid salaris is denk ik 5 seizoenen Feyenoord salaris (minimaal).

Dat zou niemand afwijzen die in de Nederlandse competitie speelt

10 januari 2012 om 17:24

@ Forzae.

Ja en investeren in je toekomst en de juiste keuzes maken en je speelt 10 jaar in de top waardoor je 10 jaar een topsalaris binnenhaalt ipv 2 jaar. En ook nog eens speelt tijdens die 10 jaar. Kijk naar een Van Nistelrooy....paar jaar 3 ton bij Heerenveen, paar jaar 1 - 1,5 miljoen bij Psv en de laatste 10 jaar jaarlijks 4-8 miljoen. Dat is heel wat beter dan Drenthe 2 jaar een paar miljoen en dan voor de top van zijn carriere weer terugzakken in salaris.

Hoe simpel gedacht om gelijk voor het grote geld te kiezen. Daarbij is 5x zoveel ook overdreven want Drenthe verdiende bij Real echt geen 3-4 miljoen euro per seizoen.

Het zou mooi zijn al Drenthe naar Feyenoord zal komen, het is een goede speler met veel goede kwaliteiten. Het is een goede versterking! Laat hem maar komen!!

drenthe heeft zyn beste tyd by feyenoor gehad en nu ze weer redelijk draaien zou het een goeie keus zyn van drenthe en een aanwinst voor feyenoord

Voor de nederlandse competitie is het denk ik een topper,en dat hij alleen bij Feyenoord wil spelen siert hem,waarom als je je zakken al gevuld hebt toch effe bijklussen bij vitesse,nee dan terug naar het oude nest,maar of hij het echt op zijn 27ste al gaat doen lijkt me sterk.hij heeft namelijk nogal een aanhang die op zijn zak teert,en bij Feyenoord zullen ze na deze teksten niet de volle mep betalen hooguit 5 ton per jaar. Maar ja na feyenoord madrid hercules everton feyenoord nog effe 3 jaar zandbakkie pakken en je kunt weer even.....of feyenoord madrid hercules everton Anzhi Machkala feyenoord??

Hopelijk is dit een voorbode dat hij gewoon komt transfervrij in de zomer van 2012. Drenthe kan denk zich het best richten op de linkshalf/ 10 positie. Maar als bijvoorbeeld een Cisse of een Schaken nog een geweldige 2de seizoenshelft spelen en die wellicht verkocht worden kan je Drenthe doorschuiven naar de linksbuiten positie. Het laatste senario geniet mijn voorkeur, omdat Feyenoord dan nog wat geld binnehaalt. Dan zou je op de vleugels voor links Drenthe en Manu hebben en op rechts Cabral/ transfervrije Verhoek? Dan kan Goossens ook nog het middenveld komen versterken als linkshalf/10.

Ik zal helemaal gaan springen als ook Salomon Kalou die transfervrij is aan het einde van dit seizoen naar Feyenoord komt. Hij geniet weliswaar intresse van Russische clubs waar veel geld is maar weinig eer te behalen valt.

laat drenthe maar komen! is echt een TOP versterking echt waar. hij 24 dus hij is redelijk ervaren.
bij real deed hij het gwn goed als hij speelde maar je weet het al real heeft op zijn positie veel betere spelers. het is jammer dat hij niet als links back wilt spelen anders zou hij voor oranje uit kunnen komen. en als hij op het middenveld wilt wie moet er dan uit. clasie doet het goed bakkal doet het goed
en el ahmadi doet het goed. ookal zijn er paar spelers in 2015 al weg.
als feyenoord de meeste spelers behoud hebben ze voor die tijd mischien wel een top elftal.
want talenten als trindade,achabar,manu,van huigervoort,kongolo en steenvorden zie ik als top talenten die oranje mischien ook naar een hoger level Kunnen brengen.

deze opstelling zie ik voor later als de talenten door gebroken zijn.
vlaar en leerdam heb ik er niet in laten staan omdat ik denk dat zij tot die tijd al vertrokken zijn.
steenvorden heb ik gekozen als rechtsback omdat hij ook paar keer back speelde maar ook als cv en cvm dus ik denk dat hij een flexibel speler is.
maar wat vinden julie van de toekomstige opstelling. ik weet aleen niet wat we met isoufi moeten hij is een groot talent ja maar is er plek voor hem?

lamprou
steenvorden
vrij/huigevo
kongolo
nelom
clasie
trindade
drenthe
manu
achabar
cabral

Jammer dat hij het bij Real niet heeft mogen maken want het is een topgozer, feyenoord zal er wel goed aan doen om hem te halen
Ze worden namelijk zwaar overschat met dat irritante gozertje Guidetti

Iets te vroeg naar Real gegaan. Ik denk dat hij nog altijd van harte welkom is bij de feyenoord-supporters.

Waarom moet elke ex-feyenoorder deze dagen zeggen dat ze ooit terug willen komen???
Kuijt, Bruma (toch soort ex-feyenoord) en nu Drenthe, en misschien wel meer.
ze zijn welkom hoor, maar kom dan wel als je nog wat toevoegd, en niet als je al afgezakt bent naar een niveau dat t sneu wordt!

Als hij hoort dat het salarisplafond bij Feyenoord 5 ton is, stelt hij zijn terugkeer nog wel even uit.
Bovendien is Drenthe nou niet een toonbeeld van professionaliteit.
Bij Hercules Alicante kunnen ze daar nog wel iets meer over vertellen

ik vind Drenthe momenteel de beste linksback van Nederland. Wanneer hij zich focust op die positie, kan hij makkelijk in het Nederlands elftal een vaste waarde worden. Leuk als hij terug naar Feyenoord gaat

Wat zou het top zijn als meerdere spelers dit zouden zeggen. Vaak hoor je dat ze terug willen keren, maar gebeurt dit niet of als de toegevoegde waarde niet hoog meer is.
Misschien moeten de spelers ook wat langer in Nederland blijven, de salarissen zijn niet zo hoog als in het buitenland, maar het maakt de competitie een stuk aantrekkelijker en dan komt er vanzelf groei. Naarmate de interesses in de Eredivise groeit
Als alle goede spelers rond hun 23e uit Nederland vertrekken en rond hun 34 terugkeren zie ik het somber in.

Royston is een echte Feyenoorder, jammer dat we maar zo kort van hem hebben kunnen genieten.
Als hij wil terugkeren is meer dan welkom!

Als hij idd toen de keuze heeft gemaakt om naar Real te gaan om Financieel onafhankelijk te worden , zal van Geel ook niet te veel moeite hoeven doen om aan zijn salaris eis te voldoen

11 januari 2012 om 01:13

Een echte Feyenoorder, die na een paar competitieduels in 'zijn' Feyenoordshirt het zomaar inleverde voor de centen. Ja, een echte Feyenoorder....ja, een fan zal hij wel altijd blijven, maar nee.....royston komt echt never nooit voor 2015 terug bij Feyenoord.

Ik heb het eigenlijk nog nooit iemand zien doen voor zijn dertigste.....laat staan 27 lentes jong.

Dus de speler die blunderde met keuzes als Madrid, Everton en slechts bj Hercules aardig speelde, verklaart Wijnaldum voor gek met zijn keuze voor Psv.

Drenthe is nog dommer dan ik dacht. Gini is intussen international en bij PSV veel en veel beter geworden. Drenthe is totaal uit beeld en heeft met name zitvlees gekweekt. Ik weet wel wie gek en slim is geweest.

Wel handig zo'n speler die voor, mid en achter kan!
Alleen zal ik niet weten wie voor hem aan de kant moet..

Royston Drenthe....een speler die al vrij jong voor het grote geld heeft gekozen. Na wat enigszins mislukte avonturen terug naar Feyenoord. Hij blijft zolang hij het dubbele in het buitenland kan verdienen, daar ook spelen.

En als Drenthe bijna net zoveel kan verdienen, dan is ie mooi in spelniveau gedaald.....

Hoe kunnen we nou iemand serieus nemen als hij al eens eerder voor het grote geld heeft gekozen?

Cashen tot je uitgeblust bent...zo denken voetballers nu eenmaal. Ook Drenthe.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren