Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Aissati: 'Ik weet van mezelf dat ik fantastisch goed kan voetballen'

Laatste update:

Het is nog altijd niet duidelijk waar de toekomst van Ismaïl Aissati ligt. De middenvelder van Ajax beschikt over een aflopend contract en heeft reeds laten weten dat hij een avontuur in de Primera División wel ziet zitten. Een gebrek aan zelfvertrouwen heeft hij in ieder geval niet: "Ik weet van mezelf dat ik fantastisch goed kan voetballen. Dat vertrouwen heb ik altijd gehouden, wat andere mensen ook van me vinden", zegt Aissati in NUsport.

/

De 23-jarige middenvelder annex aanvaller werd aan het begin van dit seizoen nog uit de selectie verwijderd, maar vocht zich terug en was belangrijk in de topwedstrijden tegen PSV en sc Heerenveen. "Ik begreep best dat de trainer een keuze moest maken", zegt Aissati over het begin van dit seizoen. "Maar laat het een les zijn voor andere jonge voetballers die het moeilijk hebben. Als ik in een tweede elftal zit, kun je twee dingen doen: je kop laten hangen of keihard knokken om terug te komen. Ik koos voor het laatste."

Door zijn goede spel van de laatste weken komt er ongetwijfeld wel wat belangstelling voor Aissati, maar een langer verblijf bij Ajax wil de Utrechter ook niet uitsluiten. Frank de Boer heeft al laten weten dat hij de technicus graag voor zijn selectie wil behouden. "Ik heb van Ajax niks meer gehoord, dus ik sta open voor alles. Maar eerst kampioen worden", aldus Aissati, die sinds 2008 bij Ajax onder contract staat.

Ajax is de top voor Ismaïl Aissati

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

ach ja je hebt 2 wedstrijden aardig gevoetbald en loopt meteen te verkondiggen dat hij fantastisch kan voetballen. Laat het nou maar eerst een keer een heel seizoen zien voordat je dit soorten dingen loopt te vertellen.

17 april 2012 om 12:29

En wij hebben nooit honger, maar trek, want in Afrika, daar hebben ze honger.. Dat zijn van die vergelijkingen waar je niks mee kan. Aissati verkondigd het op een manier waarbij hij altijd al heeft gedacht dat hij Ajax basisplek waardig was, maar dat is hij heel vaak niet geweest en nu het weer lekker gaat komen die praatjes weer..

Edit: Op gereageerde post weggehaald

17 april 2012 om 12:43

Ik heb respect voor hem op de manier waarop hij gevochten heeft om weer in het 1e team te komen. Ook speelt hij nu verder prima vind ik. Dus hij hoort er echt wel in thuis. En waarom zou je dan niet zoiets mogen zeggen. Als hij maar geen ego begint te krijgen..

17 april 2012 om 12:24

@merril: Inderdaad, het is een leuke voetballer voor het niveau FC Utrecht, Nec, NAC etc. gewoon middenmoot Eredivisie of wellicht in de subtop bij Heerenveen, AZ of Vitesse. Dat is absoluut geen schande maar wel de waarheid. Het is echt geen geweldige speler die het niveau van Ajax structureel aankan en het team naar een hoger plan tilt. Inderdaad 2 leuke wedstrijdjes tegen Heracles dat geen zin had en Heerenveen dat na 3 minuten met 10 man stond en waar hij de matigste rechtsback van de Eredivisie tegenover zich had staan. Maar hij moet niet gaan denken dat hij echt wat aan Ajax toevoegt.

17 april 2012 om 12:53

Ik weet echt niet hoe je daarbij komt, zeker alleen door het kijken van samenvattingen. Aissati kan geweldig voetballen, precies zoals hij het zegt. Hij is in mijn ogen zeker van toegevoegde waarde voor Ajax.

17 april 2012 om 13:04

Volledig met jou eens, Icecold.
Zondag weer in de Arena gezeten, die jongen speelt echt goed positiespel en is erg balvaardig.

offtopic:
Jammer dat de ruimte voor Aisatti veels te vaak werd dichtgelopen door Gregery, die structureel de boel dichtliep op rechts om vervolgens weer het balletje terug te tikken naar Toby. Met een Van Rhijn komt Aissati (net als de rest van Ajax overigens) toch veel beter tot zijn recht, vind ik.

17 april 2012 om 13:11

Ligt eraan welk niveau je voor ogen hebt, wat betreft Ajax..
Het Cruijff (gouden) Ajax cq van Gaal Ajax of het Ajax wat nu dan wel bovenaan staat, maar over het geheel gewoon matig tot slecht voetbal heeft laten zien.., of heeft de gemiddelde Ajax supporter een kort termijn geheugen?
Aissati is een prima speler en kan makkelijk mee in de eredivisie als speler van Ajax.

17 april 2012 om 14:21

Bugohorst..

Ik dacht persoonlijk aan het Ajax dat de laatste 10 wedstrijden onafgebroken haar wedstrijden heeft gewonnen, het Ajax dat in de 30 gespeelde competitieronden maarliefst 84(!) keer scoorde, het Ajax dat te maken heeft gehad met ontzettend veel blessure-gevallen, het Ajax dat zó jong is dat je dit eigenlijk helemaal niet van ze mag verwachten. Dit Ajax, dat kampioen gaat worden.

17 april 2012 om 14:22

Ik ben het helemaal met je eens. Ik denk dat hij te klein is voor Ajax en dat er gewoon teveel concurrentie op zijn plek rondloopt.

Vraagje? hoe komt het dat jouw balkje zo groen is? Ik probeer punten te krijgen, maar niet iedereen op deze site zit kennelijk op mij te wachten daar ik alleen maar rode duimpjes krijg. Ik probeer hier gewoon wat vrienden te maken daar ik op school alleen maar in de zeik word genomen en gespest, maar ja hier wil het ook niet lukken

17 april 2012 om 14:42

@icecold: Je leeft met de waan van de dag. Twee.drie leuke wedstrijdjes tegen Heracles, De Graafschap en 10 man van Heerenveen en het is meteen weer een goede voetballer. Hij heeft bij al zijn clubs nooit een stempel op het spel kunnen drukken, hij doet leuk mee en heeft een goede techniek, natuurlijk. Maar een meerwaarde voor Ajax is het absoluut niet. Het is een leuke speler voor de breedte.

17 april 2012 om 14:44

Sorry Azalkmaar2, deze was voor jou bedoel.

Ik ben het helemaal met je eens. Ik denk dat hij te klein is voor Ajax en dat er gewoon teveel concurrentie op zijn plek rondloopt.

Vraagje? hoe komt het dat jouw balkje zo groen is? Ik probeer punten te krijgen, maar niet iedereen op deze site zit kennelijk op mij te wachten daar ik alleen maar rode duimpjes krijg. Ik probeer hier gewoon wat vrienden te maken daar ik op school alleen maar in de zeik word genomen en gespest, maar ja hier wil het ook niet lukken

17 april 2012 om 14:49

@ Kebm

Maar dat betekend toch niet dat het niveau niet omhoog kan en misschien wel moet?
Aangezien zijn contract afloopt en hij een hoop verdiend is het niet logisch om met hem te verlengen. Als hij wilt inleveren en F. de Boer denkt dat er plaats is voor hem in de selectie vind ik het prima, maar ik denk eerlijk gezegd dat met de waarschijnlijke aankopen veel speeltijd er de komende seizoenen niet in zit.

Persoonlijk raad ik hem een Portugese club aan, Sporting bijvoorbeeld.
@ Merril:

geef verder aub commentaar op voetbalzaken, en bespreek je mate-issues met je moeder. Door redelijk tot goed commentaar te geven krijg ook jij zo'n schattig groen balkje.

17 april 2012 om 15:06

Kebm...

ik ben het helemaal met je eens man. Echt knap van Ajax dat het met eigenlijk bijna een B-opstelling een 3/4 seizoen doorspeelt en met een gemiddelde leeftijd van 22.7 jaar 1ste staat en waarschijnlijk ook kampioen wordt. dit Ajax gaat zeker de boeken in, dit Ajax dat maar 1 doelpunt tegenkreeg in de laatste 7 wedstrijden.

17 april 2012 om 15:56

@afcfokke

Mijn moeder praat niet met me dus dat gaat een beetje moeilijk worden. Anyhow bedankt voor je aardige reactie.

ontopic,: ik vind dat Ajax hem moet laten gaan, hij heeft gewoon te weinig gebracht.

17 april 2012 om 12:27

Heb je weleens naar hem gekeken of roep je alleen maar wat? Deze jonge heeft niet voor niets zijn kwaliteiten. In voetbal moet je geluk hebben beetje door te kunnen breken. Hij had weinig kans gehad en was een tijdje uit door blessure. Dan zijn er veel te veel speler op zijn positie, waardoor hij niet kan bewijzen. Als hij meer tijd krijgt om te spelen zal hij de top kunnen halen, net als serero. Ga je dan zegge, wow Aissati is tog wel een goede speler? pfff

17 april 2012 om 12:52

noem eens een eredivsie speler die het hele seizoen al goed voetbalt?

17 april 2012 om 12:59

Sno? Die balt toch al het hele seizoen op een goed niveau!

17 april 2012 om 13:07

Tja maar wel bij een club onder zijn niveau, dan is het makkelijker uitblinken denk ik. Dost speelt toch ook wel hele seizoen op hoog niveau, behalve de topwedstrijden.

17 april 2012 om 13:17

Daar heb je het al, Dost legt er waarschijnlijk 30 in dit seizoen, maar tegen de top clubs bakt hij er niks van..
Daar gaat de club die hem gaat kopen nog erg veel spijt van krijgen..
Typisch geval Alfonso Alves..
Leuk voor de eredivise tegen de clubs 7 tot 19 maar in grote wedstrijden zie je hem niet.. laat staan in een grote competitie..

17 april 2012 om 13:28

Sander Duits (rkc)

17 april 2012 om 14:04

Ja maar dat bedoel ik ook, niet het hele seizoen op topniveau dus. Zelfs Verthongen begon slecht terwijl die nu met kop en schouders boven iedereen uitsteekt.
Maher, die haalt wel al een heel seizoen een hoog niveau en dat op niveau!

17 april 2012 om 15:13

dat bedoel ik.. zelfs dost speelt niet het hele seizoen goed. Aissati is pas net terug en doet het daarom niet verkeerd.

17 april 2012 om 15:14

ook sander duits speelt niet elke week een goeie wedstrijd ga ze maar eens terug kijken.

17 april 2012 om 16:58

Zijn wel een paar spelers die een constant niveau halen, dit zijn voornamelijk de spelers die altijd een "zesje" scoren. Hierbij kun je denken aan Sno, Alderweireld en el ahmadi. Voornamelijk de types CVM of af en toe de CV zijn vaak de constante spelers. Aanvallend ingestelde spelers daarentegen wisselen sterke wedstrijden met zwakke wedstrijden af, dit omdat wij (bijna iedereen) altijd te oppervlakkig kijken of ze wel of niet scoren/assists geven. Ik durf dan ook geen voorbeeld te noemen(misschien Luuk de Jong?). Naar keepers wordt ook meer naar de fouten dan naar de reddingen gekeken, zo vind ik Zoet daarentegen een redelijk constant seizoen spelen.

Aissati zou in mijn ogen best in de spaanse competitie passen, denk dan wel bij een club bovenin het rechterrijtje. Wordt toch eens tijd dat die weer een vol seizoen speelt, ipv 1 in de afgelopen 4 jaar.

17 april 2012 om 14:24

Waarop basseer je dat Aissati, Ajax kampioen maakt? Ik denk dat het meer te danken is aan Jan Vertonghen, van Rhijn, en de Jong die altijd stabiel spelen.

17 april 2012 om 13:29

Sorry, maar wat een onzin. Hij heeft helemaal geen praatjes. Hij wil gewoon aangeven het vertrouwen in eigen kunnen nooit te hebben verloren en dat is alleen maar positief.. Zeker omdat hij zich verder altijd ontzettend professioneel heeft opgesteld (nooit klagen of zeuren in de pers over z'n rol)..

Of hij nu blijft of gaat, ik als Ajacied wens hem het beste. Hij heeft zich gedragen als een waardig Ajacied wat mij betreft.

17 april 2012 om 13:37

Hard work always pays! Deze jongen is niet alleen een geweldige voetballer, maar ook een geweldige doorzetter. Kijk naar El Hamdoui, die nietsnut liet het erbij zitten, en zo kon het ook. Maar nee Aissati gaf alles, en werkte kei en keihard voor die ene basisplek!

17 april 2012 om 14:12

hij heeft het ook een heel seizoen laten zien wat dacht je van vorig jaar bij vitesse daar was hij de beste speler van het elftal, herriner jij je nog dat wonder schone schot van afstand? en bij de jeugd heeft hij het ook laten zien of denk jij dat hij in de jeugd slecht speelde en de boer hem daarom heeft terug gehaald.

Frank maakt fouten en en aissati straft hem nu af door in de wedstrijden dat hij speelt goed te spelen. en wacht maar Mounir gaat dat ook nog doen.

17 april 2012 om 14:28

Als voetballer heb je zelfvertrouwen nodig. Dat heeft Ismael Aissati. En hij heeft wel meer dan twee goede wedstrijden gespeeld. Psv, Heracles Almelo, SC Heerenveen, De Graafschap en een handvol goede wedstrijden bij de beloften. Zoveel wedstrijden heeft hij dit seizoen trouwens niet eens gespeeld.

Hij kan inderdaad fantastisch voetballen, zie hem liever blijven dan dat we Schöne aantrekken. Deze jongen gewoon houden, kan overal spelen(verdedigende middenvelder, aanvallende middenvelder, links en rechtsbuiten) dus gewoon contract verlengen

17 april 2012 om 12:17

Aisatti heeft het gewoon voortreffelijk gedaan voor zijn kunnen, geen rare fratsen haalt elke week een 7 dus je kunt gewoon op hem bouwen en met een beetje geluk kan het elke week een 8 worden.

Schöne gewoon erbij halen voor de breedte want aisatti is best blessure gevoelig

17 april 2012 om 12:22

Ja maar Eriksen is onze eerste nummer 10, daarna kan Aissati daar spelen. Lodeiro gaat denk ik weg, dus hebben we dan alleen nog Klaassen en Serero die daar kunnen spelen. Die Schöne is een goede voetballer maar ik zie volgend jaar liever Serero op 10 als Eriksen vermoeid is en Aissati geblesseerd

17 april 2012 om 13:06

siem de jong en janssen renderen ook het beste op die positie. sterker nog als siem er speelt komt er veel meer druk op het doel aangezien hij eerder aansluit, zie het seizoen met pantelic. daar in tegen ben ik zelf erg benieuwd naar serero, lijkt me een zeer vermakelijke voetballer, helaas hebben we nog maar weinig van hem kunnen zien. kortom schone is niet echt nodig... al speelt die wel een mooi seizoen... ik vertrouw op het technisch hart dat ze het wel goed zullen zien. maar het is wat mij betrefd of aissati blijft en schone niet of hij gaat en schone komt. anders worden het wel heel veel aanvallende middenvelders

17 april 2012 om 13:19

je hebt kleine voetballers en je hebt serrero dat is nog een cattegorie kleiner. Schone is op dit moment gewoon beter dan serrero. Voornamelijk dankzij zijn ervaring.

17 april 2012 om 13:24

Vergis je niet in Fischer volgend seizoen pik, weet niet of je weleens wedstrijden van jong Ajax en de jeugd bekijkt maar er komt echt nog wel wat goeds aan met als uitschieter Fischer.

17 april 2012 om 12:26

@merijnafca: Schone is misschien geen trucendoos, maar is wel een veel slimmere voetballer dan Aisatti. Aisatti is maar een beetje acties aan het maken zonder enig rendement of spelinzicht, Schone is een regiseur, die kan mensen alleen voor de keeper zetten en het heeft een goede passing. Dat heeft Aissati helemaal niet.

17 april 2012 om 12:34

Dat kan jij vinden, ik vind dat totaal niet. Aissati heeft een geweldige voorzet als hij op de flanken speelt en een goede steekpass voor op het middenveld.

17 april 2012 om 13:32

De reden dat ajax schone wilt is omdat aisatti en lodeiro simpelweg te duur zijn geworden als reserves. Vind je het gek dat v itesse en aisatti er ni9et uit zijn gekomen aaan het begin van het seizoen?

17 april 2012 om 13:49

ken je feiten;

De enige reden dat aisatti en Vitesse er niet in uit zijn gekomen is die torenhoge afkoopclausule die vitesse er in wou hebben. Het had helemaal niets te maken met euro's maar aisatti had gewoon niet het gevoel eventueel een stap hogerop te kunnen als die goed zou presteren bij vitesse.

Goede jongen deze Aissati, die deugd wel!

Aissati is ook gewoon een hele begaafde voetballer, een echte ajax-speler.

Wat een verdwaald schot in de bovenhoek wel niet kan doen met een persoon. De jeugdige en, tussen aanhalingstekens, talentvolle spelers van vandaag de dag ontbeert het aan enige zelfreflectie.

Al neem ik wel m'n pet af voor de manier waarop hij zich besloot terug te knokken in het eerste elftal. Chapeau.

17 april 2012 om 12:19

Waar slaat dat dan weer op? Hij kan gewoon fantastisch voetballen, dan mag je dat toch gewoon zeggen. Ik word zo verschrikkelijk moe van die Nederlandse 'bescheidenheid' wat een onzin. Als je je kop boven het maaiveld steekt wordt hij meteen afgehakt. Daarom hebben wij ook nauwelijks persoonlijkheden in ons land. Niemand mag van zichzelf zeggen dat hij goed is, dat is meteen arrogant. Ben blij dat die mentaliteit in Amsterdam toch iets anders ligt dan in de provincie.

17 april 2012 om 12:23

Prachtige reactie!

17 april 2012 om 12:24

Begrijpend lezen.

Gaf aan dat er nog weinig aanleiding is geweest voor meneer om wat veertjes in z'n eigen achterwerk te steken. Afgezien van een verdwaald schot tegen PSV heeft hij nog weinig gepresteerd de afgelopen jaren. Of het nu bij Ajax is, Vitesse of Psv.

Dan niet verbaasd opkijken wanneer je kop boven dat maaiveld uit wordt afgehakt, wanneer je van de daken gaat schreeuwen dat je zo fantastisch goed kunt voetballen.

Die knagende onzekerheid vanuit Amsterdam jegens de provinciaaltjes lijkt hier nog steeds de boventoon te voeren. Uit niets blijkt namelijk dat ik uit de provincie kom. Maar dat lijkt je niet te beletten in het tentoonspreiden van die sneue onzekerheid.

Au revoir.

17 april 2012 om 12:37

Spiegel voorhouden.

Er staat dat hij fantastisch KAN voetballen. Volgens mij ziet elke beetje voetbalkenner dat het er bij hem gewoon niet uitkomt. Hij heeft de juiste behandeling/coaching nodig, en waar? Dat moet je niet aan mij vragen. Maar ik geloof dat Aissati topkwaliteit KAN laten zien.

Plus, 'van de daken schreeuwen'? Kom op zeg, je weet dat VZ alleen de sappige stukjes uit interviews pikt. Ik vind dat Aissati deze uitspraak best mag doen.

17 april 2012 om 12:42

Wat loop je nu weer te provoceren. Nederland is gewoon een land met nauwelijks persoonlijkheden, iedereen moet normaal doen want dan doen ze al gek genoeg. Het is om gek van te worden. Je kan toch wel zeggen dat de meeste Nederlanders met persoonlijkheid uit Amsterdam komen. Daar hebben ze schijt aan wat andere mensen over ze denken, en zo hoort het. In de voetbalwereld Cruijff, van Gaal, Michels, zelfs Adriaanse etc. die hebben/hadden een echte persoonlijkheid. Je hoeft er echt niet bang voor te zijn dat ze in Amsterdam wakker liggen van wat provinciaaltjes denken.

17 april 2012 om 12:48

Als we het dan toch over begrijpend lezen hebben Pfuuht.

''een gebrek aan zelfvertrouwen heeft hij in ieder geval niet: ''ik weet van mezelf dat ik fantastisch goed kan voetballen. Dat vertrouwen heb ik altijd gehouden, wat andere mensen ook van me vinden''

Betekend dat hij het niet op basis zegt van een doelpunt, maar dat hij altijd al vertrouwen had in zichzelf, ook in de moeilijkere tijden.

17 april 2012 om 12:51

@merijnafca,
Beetje zielig om meteen weer denigrerend over provincie te beginnen vind je dat zelf ook niet.
Ik kom toevallig uit Eindhoven dat is uitgeroepen tot slimste regio in de wereld dus dat gemauw over "de provincie" is allang achterhaald.
Omdat ik uit Eindhoven kom heb ik ook regelmatig trainingen op de herdgang bezocht en ik kan je vertellen dat Aissati nou niet bepaald de mentaliteit bezat om door te dringen tot het eerste elftal.
Dat hij nu een handvol wedstrijden leuk heeft gespeeld stijgt hem dan ook meteen naar zijn hoofd en begint hij zichzelf als voorbeeld te stellen voor spelers van tweede elftallen en vind hij zich goed genoeg om naar Spanje te verkassen.
Laat hem eerst eens een jaar lang goed spelen voordat hij gaat roepen wat voor een fantastische voetballer hij wel niet is.

17 april 2012 om 12:57

Het is gewoon een feit vriend, ik had het ook graag anders gezien. Bovendien heb ik het niet over intelligentie maar over persoonlijkheid. Maar je ziet duidelijk dat men in de provincie niet om kan gaan met zelfvertrouwen, dat wordt namelijk meteen bestempeld als arrogantie. Waarom mag zo'n jongen zichzelf geen goede voetballer vinden, dat is toch van de zotten? Ben blij dat we daar in Amsterdam toch heel anders over denken. Lijkt me trouwens stug dat de regio Eindhoven als slimmer beschouwd wordt dan Silicon Valley, maargoed.

17 april 2012 om 12:20

Kijk ff verder dan alleen die goal.

17 april 2012 om 12:25

Doe ik. Mislukt bij Ajax, Vitesse en Psv.

17 april 2012 om 12:35

Correctie: geen echte kans gekregen bij Ajax, geslaagd bij Vitesse en misbruikt bij PSV

17 april 2012 om 12:50

iedere speler krijgt een kans,maar als jij je kansen op een training niet benut dan is dat jou eigen schuld, kans krijg je op de training je beloning is de wedstrijd.

17 april 2012 om 12:55

Misbruikt bij Psv, leg uit daar ben ik toch wel benieuwd naar.

17 april 2012 om 13:00

Als jij een Psv'er bent weet jij donders goed wat ik bedoel met misbruikt. Aissati was gewoon na Afellay het grootste talent dat jullie opleiding de afgelopen 10 jaar had voortgebracht en daar zijn jullie verkeerd mee om gegaan.

17 april 2012 om 14:21

jonge wat een onzin, aisatti is gewoon mislukt en dat komt omdat hij geen rendement heeft allemaal leuk en aardig dat straatvoetballers gedrag maar daar kom je er niet mee. Daarbij hebben we Depay en die heeft zoveel meer potentie dan Aisatti die op zijn 23e nog steeds aleen maaar potentie heeft

hij was lange tijd een klein jongetje maar wordt steeds meer volwassen in het veld. het eerlijk zelf verdiende vertrouwen doet hem goed en hij heeft een waardevolle bijdrage geleverd aan de aanstaande titel. hij blijft vervangbaar maar zijn mentaliteit is dubbel en dwars bewezen fantastisch - op zich een reden om hem een nieuw contract aan te bieden. ben benieuwd wat ajax met hem gaat doen. ik moet in elk geval toegeven dat ik hem niet hoog had zitten en dat hij mijn ongelijk heeft aangetoond.

17 april 2012 om 12:57

Zijn mentaliteit heeft hij niet bewezen het is meer een gevalletje van, ik moet nu na al die jaren maar eens iets laten zien anders gaat mijn nooit opgestarte carriere uit als een nachtkaars.

17 april 2012 om 13:17

ok daarmee toont hij toch (zij het wat laat) karakter? hoe wou jij het noemen dan?

Ja en ik weet van mezelf dat ik fantastisch goed kan koorddansen, alleen ik doe het nooit.

Laat hem maar blijven, en Rodney Sneijder vertrekken.
Al hoop ik dat Rodney Sneijder niet over 2 jaar ofzo ergens nog gaat vlammen zoals helaas wel vaker het geval is bij ex Ajax spelers.

Voor diegene die opteert voor Denswil, Rits en Koppers... (die lichting) Daarvoor is het nog veel te vroeg, leen eerst die jongens eens uit en laat die fysiek sterker worden. Dat was ook het plan van Bonevacia en Josefszoon, alleen heeft dat niet zo goed uitgepakt, maar die hadden ook al minder potentieel dan Denswil enzo, dus dat komt echt wel goed

17 april 2012 om 12:24

Rits en Koppers kan je inderdaad uitlenen, maar Denwil absoluut niet! Die hebben we nodig mocht Alderweireld of onze aankoop geblesseerd raken. Ik weet niet of je hem hebt zien spelen, maar deze jongen kan absoluut wel mee met het niveau van het eerste en heeft geen ervaring elders nodig

17 april 2012 om 12:38

Ik heb hem zien spelen, en hij speelt ook zeker goed hoor.

Maar ik ben alleen bang dat hij op den duur 'door de mand gaat vallen'. Dat hij toch het niveau van het 1ste elftal van Ajax dan niet zo goed aan kan (wat begrijpelijk is, voor wat voor niveau Ajax nastreeft)

Maar als de spoeling op die positie te dun wordt moet hij zeker blijven, en hoop ik dat hij niet in het diepe gegooid wordt.

17 april 2012 om 12:46

Dat gevaar bestaat altijd, maar als je voor Denwil al bang bent dat hij het niet gaat halen zie ik misschien alleen Fischer het halen want de rest heeft duidelijk minder potentie

17 april 2012 om 13:28

Voor de spelers die je nu opnoemt heb je gelijk echter zou ik Klaasse en Fischer wel graag bij de selectie willen zien. Ook Koppers heeft meer speeltijd nodig op het hoogste niveau alleen is onze linksback positie onder bezet dus kan je hem ook weer hard nodig hebben. Dijks zou ik wel uitlenen.

Hij heeft zich erg knap teruggevochten in de basis, niet verwacht van Aissati!

Hij speelt eigenlijk elke week sterk op dit moment, heeft elke wedstrijd wel een assist, of een goal, en is vele malen beter dan een Ebicilio of Ozbiliz, hij leest het spel goed, alleen de vraag is of hij na zijn contractverlenging, als die er al komt, nog zoveel inzet toont of dat deze inzet nu word getoond omdat hij weet dat zijn contract afloopt en zich nog in de kijker wil spelen bij Ajax of bij een andere club.

Want door zijn laatste wedstrijden zullen er best veel teams zijn die Aissati binnen willen halen, ben benieuwd of Ajax zijn contract verlegd, maar ikzelf denk van niet!

Ik vind Aissati echt een versterking, dus gewoon in Amsterdam houden. Rechts op de vleugel speelde hij ook wel aardig. Kan die mooi in de aanval met Sigi en Boerrigter.

Verder denk ik dat de meeste mensen Aissati onderschatten. Die jongen heeft een goede techniek, een goede voorzet en heeft ook scorend vermogen, heb hem dan in ieder geval hoger zitten dan Ebicilio en Ozbiliz en misschien ook wel als Sulejmani.

Tja ik hou liever Aissati dan dat Schone erbij moet komen. Waarom? Omdat Aissati de club inmiddels al kent terwijl Schone nog een aanpassingstijd nodig zal hebben.
Aan de andere kant zal Aissati wanneer hij bij Ajax blijft flink op zijn salaris achteruit gaan. Dus voor Ajax zou het financieel gezien misschien slimmer zijn om Schone als goedkopere stand-in/ back-up voor Eriksen te hebben dan Aissati.

Btw enorm veel respect voor Aissati dat hij zich gewoon weer teruggeknokt heeft naar de eerste selectie en zelfs dat hij een aantal keren gewoon een basisplaats heeft gekregen.

Voor 1miljoen per jaar leer ik mijzelf ook fantastisch voetballen. Zo onderscheidend ben je nou ook weer niet, de laatste jaren weinig ontwikkeling gezien!
Work hard and grow big, zou ik zeggen!

17 april 2012 om 12:41

Als je jezelf fantastisch kunt laten voetballen betalen ze je ook 1 miljoen per jaar dus wat let je ?

On: respect voor het feit da Aisatti nooit heeft opgegeven en is blijven knokken met als resultaat een basisplaats of i.i.g kort daarachter als iedereen fit is. Ik zie Aisatti als ideale 12de man. Hij kan op meerdere posities uit de voeten en voldoet daar bijna altijd. Hij is niet iemand die echt een gigantische meerwaarde heeft. Schone zou ik als Ajax zeker halen. Eriksen blijft nog hooguit een jaar en dan heb je de vervanger al in huis. Vind Schone een geweldige voetballer en als aanvallende middenvelder een heel stuk beter dan Aisatti.

ik zou aissati een 1-jarig contract geven met optie voor nog een jaar.. eerst maar kijken hoe hij het doet komend seizoen.

Het is toch schandalig hoe Ajax met hem is omgegaan? Waarom moest hij in godsnaam in het tweede beginnen, alsof hij zou misstaan in deze selectie waar Ebecilio bijvoorbeeld wel in zit. Als ik hem was zou ik Ajax lekker achter me laten en naar een club gaan die hem wel waardeert.

Onder Jol was hij nog de verlosser op tien, vervolgens word hij verhuurd, doet het daar goed en wordt naar het tweede gedeponeerd. Het kan raar lopen met een speler.

17 april 2012 om 13:11

Schandalig hoe er met hem is omgegaan? Hij haalde gewoon het niveau van Ajax1 niet? Dan moet je naar het tweede om daar maar bij te leren en je vorm te herpakken. Dat is gebeurd? Dus ik snap het probleem niet helemaal? De Boer zag dus meer in Ebecilio op dat moment dan in Aisatti... dat is een keuze van een trainer. Nu is die weer in vorm en zit hij weer bij het eerste.

ik snap niet wat hier zo vreemd aan is?

Deze technicus beschikt over een hele goede basistechniek; z'n aanname, passing en kaats zijn van een hoog niveau.
Daar komt nog eens bij dat hij een goede overzicht heeft, kalm blijft in benauwde situaties, in de kleine ruimte prima kan combineren en hij beschikt over een goede steekpass.

Aissati is altijd zo een speler geweest, eindelijk komt het nu steeds meer uit hem: Het vertrouwen groeit, hij durft steeds meer uit z'n schulp te kruipen; Hij zal alleen nog maar beter worden.

Ajax zou slim zijn om z'n contract te verlengen en hem op den duur een vaste basisplek moeten geven, want samen met Eriksen zijn zij degene die voetbal brengen in dit team.

hij kan idd zeer goed voetballen, en het kan zo maar zijn dat hij bij ajax blijft.. hij kan zowel op het middenveld als voorin uit de voeten,

Speler met veel talent maar een (te) slechte mentaliteit. Hij heeft het een halfjaartje leuk gedaan bij Twente en nu een paar wedstrijden bij Ajax. Knap hoe hij zich, geholpen door vele blessures, teruggevochten heeft bij Ajax, alsof hij zelf lijkt te beseffen dat hij het eens waar moet maken. Toch denk ik dat hij tevreden moet zijn met een club in Nederland en het daar eerst maar eens twee seizoenen moet laten zien.

17 april 2012 om 12:50

haha over mentaliteit gesproken, deze jongen heeft een betere mentaliteit dan het hele elftal van PSV bij elkaar. Hoe hij zich heeft teruggeknokt is echte klasse, pure winnaarsmentaliteit

17 april 2012 om 13:02

Wat een onzinnige reactie, ik geef al aan dat het knap is dat hij zich teruggevochten heeft bij Ajax. Als hij dezelfde mentaliteit als zijn kameraad Afellay had gehad speelde hij nu niet bij Ajax, maar allang bij een buitenlandse (top)club. Na al die jaren toont hij nu eindelijk de juiste mentaliteit, rijkelijk laat, maar beter laat dan nooit.

Dat kan je ook zeker dus graag zou ik je bij de selectie van volgend jaar ook zien. Wel voor een minder salaris natuurlijk maar blijven mag hij zeker. Verdedigende middenvelder, aanvallende middenvelder, links- rechtsbuiten alles kan hij eigenlijk. Erg nuttige voetballer.

Zegt al genoeg dat hij het over zichzelf zegt. Misschien heeft hij niet al te veel geleerd maar anderen moeten dat over je zeggen. Je mag het denken. Ik heb het Messi nog nooit horen zeggen. (ronaldo wel, maar die kan het ook)

Maar Aissati met jouw statistieken ben je ook echt een topper. Vrees dat Ajax hem echt gaat verliezen aan een topclub ;-)

Hij kan ook fantastisch voetballen, al vanaf zijn 16e kan hij een elftal fantastisch 'sturen'. Passes op een zulke manier verzenden dat hij de ontvanger, vaak ook zonder dat deze het zelf weet, in een veel betere positie dirigeert. Dat is maar voor een beperkt aantal spelers weggelegd. Dat heeft met intelligentie te maken en Aissati heeft dat talent. Aissatti was op jongere leeftijd nog veel en veel beter dan Maher, Erikssen, Strootman, Djuricic etc. die nu alom geprezen worden. Helaas, helaas heeft hij met verkeerde trainers die er de ballen verstand van hebben te maken gehad. Dit heeft zijn ontwikkeling al voor een groot aantal jaren tegengehouden en het is echt de vraag of dit ingehaald kan worden. Op de flanken zal hij dit in ieder geval nooit inhalen. Maar zolang Janssen, de Jong en ja, zelfs Erikssen de voorkeur krijgen boven Aissati op het middenveld, heeft deze jongen daar niks te zoeken. Hij is beter of heeft meer talent dan al deze spelers namelijk.

Toch is de PD absoluut een goede keus voor Aissati, in Nederland heeft hij niets meer te zoeken. Het niveau is te laag voor hem en zijn ontwikkeling is door de trainers hier gestagneerd. In de PD zou hij nog heel veel goed kunnen maken van zijn 'verloren' jaren mits hij zelf een goede keus maakt voor het juiste team. Het is in ieder geval een aanwinst voor elke ploeg daar, op Barca en Real na en als Valencia een beetje slim is dan pikken ze hem zo op, hun middenveld kan nog wel wat creativiteit gebruiken namelijk zodat niet alles vanaf de flanken hoeft te komen. Of Arsenal anders, Wenger is de perfecte trainer om het onderste uit de kan te halen (ook al is het nu misschien een beetje laat) en hij doet namelijk niet onder voor Ramsey. Ook zou hij in de BD een goede aanvulling zijn want ze komen daar vaak creativiteit te kort op het middenveld (schalke en Stuttgart)

17 april 2012 om 12:52

Een beetje hangend vanaf de links of rechtsbuiten positie bij Ajax zoals de laatste weken past ook wel bij hem hoor. Aissati is in potentie nog altijd beter dan een Afellay die het vooral van zijn loopvermogen moet hebben. Aissati is lichtvoetig en heeft een geweldig inzicht. Ik hoop dat clubs als United etc. Eriksen kopen, want ik snap echt niet wat mensen in hem zien. Misschien flamt hij dusdanig bij het nationale team dat hij zo gewild is, maar een andere verklaring heb ik er niet voor. Ik zou hem verkopen voor 8 á 10 miljoen en dan Lerin Duarte aantrekken van Heracles, die is véél getalenteerder. Ze speelde vaak tegen elkaar in de jeugd en Duarte werd haast elk seizoen speler van het jaar in de B'tjes en A'tjes. Won zelfs nog een keer 0-6 op de toekomst met Sparta A1 van Ajax A1. Met Aissati en Duarte heb je eigenlijk je soort Iniesta en Xavi in het team. Duarte is daarbij erg multifunctioneel kan overal op het middeveld spelen en is van nature zelfs linker vleugelaanvaller.

http://www.youtube.com/watch?v=8dzcyjccpyu

Ik weet dat het de JPL is, maar dit geeft toch wel zijn talent aan. Geweldige techniek, uitstekende passing, goede dribbel en veel explosiviteit. Daarbij staat hij fysiek ook z'n mannetje, iets waar Eriksen nog aan moet werken. Daarbij is de afronding van Eriksen dramatisch. Kijk voor de grap even bij minuut 3.16, techniek en handelingssnelheid waar je U tegen zegt.

17 april 2012 om 13:02

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet op de hoogte ben van Duarte, in ieder geval niet meer dan wat samenvattingen op de NOS of een incidentele wedstrijd tegen Ajax of Psv, zoals bijvoorbeeld de Bekerfinale (waar ik uit verveling in slaap ben gevallen). Overigens zijn ze bij Heracles ook een beetje dol geworden door Veijnovic niet steeds op te stellen, tenzij hij niet fit is natuurlijk, anders zou ik geen reden zien om het niet te doen. Daarnaast ben ik net als jij niet onder de indruk van Erikssen, Maher en Djuricic zijn veel efficiënter en constanter en ook iets rustiger en eleganter. Erikssen lijkt er niet altijd met zijn gedachten bij te zijn en heeft iets wat scherpere bewegingen die ik absoluut niet mooi vind voor een aanvallende middenvelder.

Aissati heeft wel degelijk meer talent dan Afellay maar Afellay is meer een kerel met een groter verantwoordelijkheidsgevoel en heeft zijn fysiek mee. Het inzicht en de intelligentie van Aissati heeft hij absoluut niet, dat is zo, maar hij speelt wel bij Barca en Aissati speelde tot voor kort bij Ajax 2. Aissati is een nr. 6, een centrale middenvelder die de lijnen moet uitzetten. Het is gewoon zonde als hij minder aan de bal komt, en dat gebeurt zeker op de flanken.

17 april 2012 om 14:57

@ Xaviola Haha... Duarte veel getalenteerder. Leuk zo'n filmpje hoor, maar zoiets is ook van Eriksen te vinden in drievoud en op hoger niveau. Daarnaast is Eriksen ook nog eens anderhalf jaar jonger dan Duarte.

17 april 2012 om 18:14

Kan je wel cynisch lachen maar wat laat Eriksen zien? Voor een aanvallende middevelder vind ik hem echt een shit voetballer. Ik irriteer me wekelijks aan hem, tikkie breed of Siem inspelen kan iedereen. Hij moet bepalend zijn en dat ook uitstralen dat doet hij allemaal niet. Hij valt soms op tegen een NAC of Roda, in topwedstrijden speel je als Ajax zijnde volgens mij met 10 man. Nee, Eriksen mag van mij weg bij een bod van 5 m ben ik al tevreden.

17 april 2012 om 22:09

Als je Eriksen zo laag inschat, heb je het volgens mij niet helemaal begrepen.
7 doelpunten en 15 assists en dan doe jij of het een soort Enoh is.

18 april 2012 om 10:53

In welke wedstrijd tegen de top 6 heb jij hem zien excelleren? En dan laat ik de Europese wedstrijden nog buiten beschouwing.

Gemotiveerde jongen, die erg leuk kan voetballen. Bovendien inzetbaar op meerdere posities. Ik zeg houden... Alleen heb ik niet het idee dat Aissati zin heb om op de bank plaats te nemen.

Ik heb respect voor Aissati zijn instelling. Knap dat hij zich heeft weten terug te knokken in de A-selectie, maar toch hoeft hij wat mij betreft geen contractverlengingte krijgen. 4 jaar de kans gehad zich te bewijzen (waarvan 1 verhuurd) en nooit laten blijken een echt toegevoegde waarde te zijn. Dan heb zie ik liever Schone komen.

Gewoon verlengen, dan hebben we Schone ook niet nodig.

Aissati is een veelzijdige speler die voor Ajax heel goed te gebruiken is. Het zou zonde zijn om hem transfervrij de deur uit te laten lopen.

Hij is gewoon genaaid door zijn zaakwaarnemer en heeft het lek eindelijk boven. Alleen moet hij nu niet al te hoog van de toren gaan blazen

Complimenten voor Aissati. Zat begin dit seizoen in hetzelfde hoekje als El Hamdaoui, maar heeft wel inzet getoond en dan zie je dat je jezelf eruit kan werken. Frank de Boer heeft daarbij ook aangetoond om op eerdere beslissingen terug te willen komen. Een verhaal met allemaal winnaars. Hulde voor Aissati, hopelijk blijft hij. Kan op meerdere posities uit de voeten.
Aan El Hamdaoui: kijk en leer ervan!

Aissati heeft bij Psv nooit laten zien dat hij de mentaliteit had om zich in het eerste elftal te knokken.
Nee, hij heeft vanaf zijn wedsrijden voor Psv in de CL tegen ac Milan jaren nodig gehad om tot een handvol goede wedstrijden te komen en is daarvoor zelfs naar ajax gevlucht.
En na die paar goede wedstrijden gaan roepen dat je fantastisch goed kan voetballen getuigt nou niet bepaald van enige zelfreflectie.

Aisatti zie ik eigenlijk wel vetrekken naar een spaans clubje zoals, villareal, sevilla..

Ja wat die zegt klopt wel, k vind wel tijd worden dat hij een niveau hoger kan (Barcelona zou een optie zijn)

Zeer harde werker, maar mist toch de techniek. Dat zag je afgelopen zondag tegen De graafschap ook..te vaak levert hij ballen in, waarna hij er wel achteraan gaat om te heroveren. Maar dit is niet goed genoeg om bij Ajax te voetballen.

Hoewel ik liever een echte buitenspeler op de flanken zie dan Aissati, vind ik dat Aissati de wedstrijden die hij speelt (heel) goed speelt. Geen rare fratsen, aan de bal sterk, goed inzicht alleen fysiek mist hij wat. Hij heeft enorm veel rust aan de bal en merk ook dat zijn concentratie aan de bal de laatste maanden erg goed is, nagenoeg geen balverlies.

Hij kiest perfect de momenten uit om het veld breed te houden of naar binnen te komen om aanspeelbaar te worden of om ruimte te maken voor de back die opkomt. Vond hem paar keer als verdedigende middelvelder ook lekker spelen.

De reden dat Ajax laatste 10 wedstrijden heeft gewonnen, heeft met verschillende factoren te maken. Anita voor enoh, suljemani geblesseerd en ook dat theo, aissati het team op dit moment sterker en stabiel maakt. Sightorson komt er op dit moment gewoon zelfs niet eens in, dat zegt denk ik genoeg.

Vele van jullie kunnen zeggen wat jullie willen. Maar laat Aissati gewoon op zijn juiste positie spelen voor 5 wedstrijden, en dat is dus naast Eriksen. En dan kunnen we beslissen of hij basis waardig is of niet. Want hij wordt dit seizoen een beetje overal neer gepleurd. En op die manier haal je niet het maximale der uit van zijn kwaliteiten. Ik ben ervan verzekerd dat als hij naast Eriksen wordt gezet, dat hij en Eriksen zullen uitgroeien tot de Xavi en Iniesta van Ajax, in mindere mate natuurlijk.

17 april 2012 om 13:05

Volkomen gelijk. Maar Janssen en zelfs de Jong hebben de voorkeur boven Aissati op het middenveld. Sterker nog, zelfs Erikssen moest voor de Jong wijken naar de flanken tegen de Graafschap. Om het in je broek te doen van het lachen.

Als Erikssen dan wat dichter bij de goal speelt en Aissati op de positie van Janssen de grote lijnen uitzet, wat ook zijn natuurlijke positie is, dan kan Ajax pas echt beginnen met domineren, iets wat nu twee jaar, zelfs met twee titels, nog niet gebeurd is.

17 april 2012 om 16:53

Klopt. Fdeboer is helaas fan van Siem. Zou je met Eriksen en Aisatti op het middenveld spelen heb je enorm veel voetbal. Anita erachter en je hebt nog een voetballer op het middenveld. Dan hoef je ook niet groot of fysiek sterk te zijn omdat je de bal het werk kan laten doen door 1 keer te raken. Bovendien heeft Aisatti meer creativiteit dan Janssen en zeker dan de Jong. De Jong moet gewoon plaatsmaken voor Sigi maar ipv daarvan laat Fdboer Siem er altijd in staan en wisselt hij spelers op andere posities, waardoor alles weer moet schuiven, ik hoop dat dit tijdelijk is

Hij kan inderdaad heel goed voetballen.
Het is misschien raar, maar ik denk dat het feit dat hij is teruggezet naar het 2e van Ajax invloed heeft gehad op hoe hij nu speelt.
Hij is geen jongentje meer maar hij staat er nu wel, durft zich te laten gelden heeft door het feit dat hij van zover moest komen veel zelfvertrouwen.
Mocht hij weggaan dan Schone halen, als Aisatti blijft is Schone overbodig. Want die 2 zijn kwalitatief gezien bijna gelijk imo.

Aissati is een gewoon een goede voetballer, waarvan ik in het begin twijfelde of hij over de juiste menaliteit beschikte. Hij heeft echter dit jaar bij Ajax bewezen wel over een goede mentaliteit te beschikken en alleen daarom al zal hij de komende jaren nog beter worden.

Hij is 23 en nu komende de jaren waarin mentaliteit een grote rol gaat spelen om beter te worden.
Wat mij betreft verlengen dus.

Kort samengevat over Aissati: niet goed genoeg voor de basis van Ajax, wel verrekte handig om op de bank te hebben. Kan op de vleugels, op 10 of als Cvm. Hij verpest het nooit en geeft op zijn manier een goede invulling van de positie.

Hij kan ook goed voetballen, zal ook niemand ontkennen. Daarom kan hij ook bij Ajax blijven in mijn ogen, maar ik weet niet of Ajax zijn salaris nog wilt ophoesten.

17 april 2012 om 13:23

helemaal gelijk.. ik zou ook willen dat ie blijft echt een goede instelling.. maar ik gun de beste man ook wel een buitenlands avontuur in spanje.... zal dan een club worden alla mallorca of bilbao.. maar dat maak niet uit ik denk dat de duitse bundesliga hem ook niet zal misstaan wat denk jij?

17 april 2012 om 13:37

Bundesliga is hij te klein en fysiek te zwak voor. Daar wordt hij onder de voet gelopen door de Jones' van deze wereld in Duitsland.

Spanje is ideaal voor hem, of Ajax.

17 april 2012 om 13:57

daar heb je ook een punt.. maar diego was ook niet 1 van de grootste he? en die heeft t toch goed gedaan.. maar ja ik bedoeld ook als t spanje niet word.. met zijn techniek en inzicht denk ik dat ie niet zal misstaan bij een subtopper uit duitsland maar misschien heb je ook wel gelijk we laten duitsland in t midden ik denk dus ook dat ie beter in spanje past..

17 april 2012 om 14:07

Ook ik vind Aissati goed, maar zo goed als Diego, dat is hij toch niet hè

17 april 2012 om 14:24

nee gabber ik bedoelde je reactie over lengte hahaha.. nee het is geen diego nee was t maar waar!!!!

Ik neem aan dat Ajax het Barca spel wilt gaan spelen met kleine handige voetballers en daarmee wedstrijden controleren.
Aissati is de enige die het Barca spelletje nog een beetje heeft gevolgd...
Ik ben groot fan van Aissati die het balletje laat rollen in het team en rustig zijn kansen afwacht om bijvoorbeeld een voorzet te geven (2 keer op het hoofd tegen Heerenveen) of de actie te maken.
Ook kan Aissati de laatste steekbal geven en laat hij andere beter functioneren.

Ik heb veel liever een Aissati die blijft controleren dan Boerigter die de actie maakt en een ongecontroleerde voorzet geeft waarbij je de bal opnieuw moet veroveren.
Ik hoop dat zijn contract word verlengt want het is hem gegund!

En nu moet je de rest van de wereld nog overtuigen. Jij weet het misschien, maar laat maar zien wat je waard bent. Vecht voor je plek bij de eerste 11!

17 april 2012 om 14:20

ik denk dat wel wat meer mensen dat weten zoals frank de boer anders haalt hij hem nooit erbij.. hij liet t zien als 17 jarige tegen milan ik denk dat hij veel pech heeft gehad in zn carriere , bij twente was hij ook heel goed en constant

17 april 2012 om 14:27

Ja dat zal best, maar hij heeft zichzelf nog niet bewezen. Hij moet gewoon bewijzen dat hij langere tijd goed kan spelen in de basis. Dat heeft hij nog niet laten zien bij Ajax, vind ik. Hij is wel een goede stand in, multifunctioneel. Hij kan op veel plekken spelen, dat is handig.

Ajax speelt de laatste tijd goed, dat komt onderandere door spelers als Siem de Jong, Vertongen, Eriksen en Aissati. Dus dan mag je wel zeggen dat je goed speelt. Ze worden niks voor niks kampioen terug??

kwa techniek 1 van de beste van ajax is een meester in positie spel, hij was op ze 17e 1 van de grootste talenten in de wereld, dus hij mag wel zeggen over zich zelf dat ie fantastisch goed kan voetballen. Hij is op de weg terug hij heeft heel veel meegemaakt en is pas 23 als ie zo door gaat kan ie wel ver komen! hoop het beste voor hem

Hij wordt tenminste kampioen, dat kan je niet van anderen zeggen

Aisattie heeft veelste veel pech gehad.. hij is de enige speler die net zo ver als Van Persie, Seedorf v/d Vaart zou kunnen komen.. hij had op zijn 17e al laten zien dat hij de TOP van de voetbal aan kan. Ronald Koeman heeft hem gewoon keihard genaaid en daarna de Boer, nu krijgt hij weer de vertrouwen van de Boer en laat gelijk zien wat hij kan.. ik blijf zeggen 1 van de grootste talenten van NL Ismail Aisatti

Aissati moet gaan voor een basisplaats. Laat hij volgend jaar naar Heerenveen gaan. Plaats zat en 2 jaar onder van Basten spelen en dan naar het buitenland gaan.

Ik hoop dat Aissati zeker nog bij Ajax blijft. Mickey mag van mij weg en we kunnen eventueel dan wel Narsing halen maar Aissati wordt dan absoluut niet overbodig hij kan tenslotte zowel op rechts als rechts voor en op het middenveld. Ik zie het wel zitten maar hij moet natuurlijk zelf wel willen.

Zegt wel wat over de mentaliteit van Aissati, dat hij toch keihard is blijven trainen totdat hij weer terug kon. Gewoon goed man! Vind dat de Boer hem wel een beetje genakt heeft.

Aissati is een goede voetballer en zelf denk ik dat hij nog niet alles heeft laten zien van wat hij kan, weet niet of Ajax met hem door wil gaan en wat zijn plannen zelf zijn.

Maar vind het een goede speler voor Ajax zowel voor in de breedte als in de basis.

selectie voor volgend seizoen:

Verkopen:

Vertonghen: 12 Miljoen
El Hamdaoui: 3 Miljoen
van de Wiel: 8 Miljoen
Castilion: ?
Jozefzoon: ?
Blind: Moet je zelfs geld toegeven als je pech hebt ;p

Uitzwaaien:

Boelykin, en bedanken wat hij voor ons heeft betekent.
Aissati, en die ook bedanken voor zijn doelpunt tegen Psv.
Verhuren:

Ebecilio
Ozbiliz
Lukoki
Serero
Rits

Halen:

Gouweleeuw: 5 Miljoen
Yoshida: 3 Miljoen
Narsingh: 6 Miljoen
Schone: Transfervrij
Maachi: 1 Miljoen
Douglas(van Heracles): Transfervrij
Toornstra: 3 Miljoen
Bokila: 1 Miljoen
Diederik Boer als hij het ziet zitten om als 3de keeper te functioneren: 1 Miljoen

Met Gouweleeuw, Yoshida en Aldeweireld en eventueel van Rhijn is het centrum goed bezet en kan er gerouleerd worden. Voor de rechtsback hebben we dan van Rhijn, en als deze geblesseerd is kan Aldeweireld er altijd nog staan. Linksback Boilesen, met Anita als vervanger als deze geblesseerd is. Verdedigende middenvelder Anita, als Anita geblesseerd of linksback moet spelen heb je Toornstra, die de verdedigende middenvelder rol op zich kan nemen. En als stand in Enoh. Aanvallende middenvelders: Jansen en Eriksen, met als waardige stand-ins Schone en de Jong. En als er weer een blessure golf is hebben we Rodney Sneijder nog. Aanvallers: Spits Sighorson, met als vervanger Siem de Jong, en als we dun bezet in de middenvelders zitten, waardoor Siem middenvelder moet spelen, dan is Bokila spits. Buitenspelers: Narsingh rechts, Boerigter links, en Sulejmani als stand-in voor de rechterkant en Maachi voor de linkerkant. Douglas in de selectie zetten voor de ervaring.
En keepers dan: Vermeer, Cillesen, Boer.

selectie totaal:

Vermeer, Cillisen, Boer, Aldeweireld,yoshida, van Rhijn, Gouweleeuw,boilesen, Anita, Toornsta, Enoh, Janssen,bonevacia, Eriksen,schone,de Jong,sneijder,narsingh,sightorson,boerrigter,sulej...
24 namen totaal, maar er raakt altijd wel iemand geblesseerd.

Verkoop opbrengst: 23 Miljoen
Aankopen: 20 Miljoen

3 Miljoen winst, en dit investeren in het salarishuis die vanzelfsprekend ietsje breder wordt.
daarnaast krijgen we ook winst door de champions league die Ajax op hun spaarrekening gewoon kan bijschrijven.

Met deze selectie, moet je makkelijk kampioen worden. En de kwartfinale van de CL bereiken, met een makkelijke kan je zelfs nog de halve finale halen, daar eenmaal aangekomen kan je natuurlijk proberen te winnen. Maar dat is een doelstelling voor later. Oja, door de brede selectie kan je wat wisselspelers in de Knvb beker laten spelen, deze kan ook nog wel is worden gewonnen dan.

Aisatti kan ook goed voetballen. Heeft niet geklaagd maar geknokt om weer terug te komen. Alleen maar goed dat hij vertrouwen heeft in zijn eigen kwaliteiten

Aisatti kan ook goed voetballen. Heeft niet geklaagd maar geknokt om weer terug te komen. Alleen maar goed dat hij vertrouwen heeft in zijn eigen kwaliteiten

Aissati is wel een van de beste en mooiste voetballers die de eredivisie nu rijk heeft.
Deze jongen werd ooit eens gebracht door Guus Hiddink in een champions leageu wedstrijd tegen AC Milan en speelde daar al een dijk van een wedstrijd. Later nog verhuurd aan Twente, waar hij een van de smaakmakers was op het middenveld en wat de grondslag was voor Twente om daarna jaren aan de top te blijven. Alleen bij Ajax kwam hij niet goed uit de verf, hebben wel meerdere spelers last van gehad. En nu na hard werken is hij weer aan de top en gelukkig nog bij Ajax. Zou prachtig zijn om hem nog een jaar in de eredivisie te zien spelen maar in tegenstelling van wat ik hier bij sommige mensen las, is de eredivisie juist te klein voor deze grote speler!

Ik kan me nog herinneren dat PSV tegen Ac Milan speelde in de CL.
Aissati was voor mij Motm, hij speelde Gatusso! helemaal zoek in die wedstrijd, jammer dat het er niet meer uitkomt bij hem maar wie weet, hij is nog jong. Als die Aissati weer terugkomt met het vrije gevoel van voetballen dan is hij ook een fantastische voetballer.

Nu laat hij het weinig zien, misschien omdat hij bij PSV toen vrijer mocht voetballen in een vrijere rol ??

Opzeker is hij een geweldige voetballer , volgens insiders had ie meer talent dan Affelay , en indd in zn beginperiode bij psv en bij Twente liet ie het ook echt zien

Aissati kan ook fantastisch voetballen, het is alleen jammer dat dit pas in z'n laatste contractjaar, het vierde, ook op het veld wekelijks wordt verzegeld.
Hij brak de wedstrijd thuis tegen Psv open met de ongelooflijke bal in de bovenhoek. Heel bewust geschoten, dat was uit al die herhalingen overduidelijk.

Zoals Ajax nu pas echt in de De Boer/bergkamp visie is gaan voetballen en het allemaal loopt, zo ook tonnt Aissati zich daarin een meer dan waardevolle schakel.
Hij is multifuncioneel, omdat hij zowel links- als rechtsbenig is en dat is met zijn technisch vermogen echt een enorme pré.
Op de flanken voetbalt hij gewoon heel goed nu, verspeelt de bal nauwelijks en weet in de kleine ruimtes steeds de juiste ruimtes te vinden.
Kijk hoe hij Eriksen afgelopen zondag uiterst geraffineerd vrij speelde om hem in de korte hoek venijnig te kunnen laten uithalen.... 2-0... wedstrijd gespeeld !
Een paar dagen eerder een schiterend schot in de dak van het doel tegen Heerenveen..... 0-2.... wedstrijd gespeeld !

De Boer wil hem behouden en verwacht dan ook dat hij nog 2 jaar blijven zal.
Zö belangrijk dit soort spelers in de breedte erbij te hebben en te houden !!

Goede technische voetballer, heeft helaas te veel concurrentie op de positie van aanvallende middenvelder, als links of rechtsbuiten vind ik hem iets minder tot ze recht komen. Hoop dat hij in de zomer leuke transfer naar middenmoot van spanje maakt

ik zou hem er ook proberen bij te houden
en je ziet ook daar meer te wedstrijden in het eerste gaat hij beter spelen
ik denk dat we nog steeds niet alles gezien hebben van hem,
hij kan nog beter

Aissati is de beste middenvelder bij Ajax geweest in de laatste paar wedstrijden. Men zegt dat hij het over een langere periode moet laten zien, maar ze zijn vergeten dat hij in het grootste gedeelte van het seizoen zonder enige reden naar het 2e elftal was verbannen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren