Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Ik wil zeker nog een keer kampioen worden met Ajax'

Laatste update:

Klaas-Jan Huntelaar is bezig aan het beste seizoen uit zijn loopbaan. De aanvaller maakte dit voetbaljaar tot dusver al 43 doelpunten voor Schalke 04 en brak daarmee het clubrecord van clublegende Herrmann Eppenhoff, die in de jaren veertig 42 keer scoorde in een seizoen. Bij Schalke is men dolgelukkig met Huntelaar en de fans hopen dat de spits snel zijn contract zal verlengen.

/

De 28-jarige Nederlander staat open voor een langer verblijf in Gelsenkirchen, maar heeft niet de intentie om zijn loopbaan af te sluiten bij Schalke. Huntelaar ziet zichzelf op een dag nog eens terugkeren naar Ajax, waar hij drie jaar speelde, maar nooit kampioen werd. "Het is op een doelpunt na niet gelukt. Dat wringt", zegt de goaltjesdief tegen NUsport.

"Het is zeker een optie dat ik nog een keer voor Ajax kom te spelen", vervolgt de international, die in Amsterdamse dienst 76 doelpunten maakte in 92 competitiewedstrijden. "Ajax is altijd de club geweest waar ik fan van was, waar ik wilde spelen. Dat krijg je er niet uit, hoor. Ik ben nog altijd betrokken bij Ajax en wil zeker nog een keer kampioen worden met Ajax."

Klaas-Jan Huntelaar is de beste spits die Ajax in de laatste tien jaar heeft gehad

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

je bent altijd welkom ajax held

17 april 2012 om 15:05

zou mooi zijn! uiteraard gaat iedereen weer roepen dat voetballers dit soort uitspraken zelden nakomen. toch heb ik met huntelaar en heitinga het idee dat ze het serieus graag willen.

als het moment daar dat ze vinden dat ze klaar zijn in het buitenland zal een boel afhangen van het geld dat andere clubs bieden, maar noem me een optimist, ik zie ze er voor aan dat de voorkeur voor ajax diep zit bij ze.

17 april 2012 om 15:19

Toch is de kans groter dat dit soort spelers terugkomen als Ajax CL blijft halen. We hebben natuurlijk 7 jaar zonder kampioenschap gezeten, dat trekt oudspelers ook minder aan. Kijk naar Feyenoord, stel ze halen CL dan zie ik Kuijt eerder komen dan in het andere geval. Van Heitinga en Huntelaar geloof ik dit soort woorden wel, toch geen praatjesmakers en Heitinga is een rasechte ajacied.

17 april 2012 om 15:23

Ik vind het mooie woorden van Huntelaar, maar ik vind niet dat hij ze moet uitspreken. Hij weet dat hij altijd welkom is, en zo het salaris van Sulejmani , Aissati en MEH bij elkaar mag hebben (dan zit je toch ook op 4/5 miljoen) dus als hij wilt komen moet hij het gewoon doen. Niet een beetje supporters lekker maken.

Het blijft wel miraculeus dat hij nooit kampioen is geworden met Ajax..
Natuurlijk is het wel mooi dat hij zich nog Ajacied voelt.

17 april 2012 om 15:29

Een hele poos terug had ik een item gelezen over Ajax waarin Heitinga aan het woord was. Heitinga kwam met een geweldig idee om samen met Nigel de Jong en VDV terug te keren naar Ajax. Van dat 3-tal is de kans het grootst dat Heitinga hoe dan ook terug zal keren. Het zou toch prachtig zijn als dat 3-tal zou terug komen, met Huntelaar erbij??

17 april 2012 om 15:48

Ja natuurlijk zou het prachtig zijn. En het is een goed teken dat de band tussen die jongens onderling, en met Ajax nog zo goed is.

Maar de kans dat dat gebeurd is heel klein, en de kans dat het een succes wordt nog kleiner. Als die jongens op tijd terug komen en voor een laag loon willen spelen, en ook nog eens willen rouleren met aankomend talent: zou het prachtig zijn.

17 april 2012 om 16:03

Hahah dat zou niet verkeerd zijn..

zoiets dan maar?!

Cillessen
Van Rhijn
Alderweireld
Heitinga
Boilesen
Eriksen
N. De Jong
Vd Vaart
Narsingh
Huntelaar
Boerrigter
17 april 2012 om 16:25

Daarmee zit een eventuele kwartfinale CL er wel in :D

17 april 2012 om 17:07

Ik denk persoonlijk dat we met hooguit twee routiniers zouden moeten spelen. Daaromheen wat spelers die er al een paar jaar staan en aangevuld met talent.
Als je teveel oudspelers bij je elftal hebt, dan loop je het risico dat je de ontwikkeling in de weg gaat staan en teveel oud spelers zouden het spel ook misschien zelfs vertragen.
Ze moeten worden aangetrokken om leiderschap te geven. Niet om het elftal over te nemen, ook al klinkt het aan de andere kant zeer lucratief.

17 april 2012 om 17:55

denk dat je van der vaart er ook bij kunt scharen. al is het natuurlijk maar de vraag welke leeftijd ze in gedachten hebben om weer ajacied te worden.. met 35-ers schiet ajax weinig op.

17 april 2012 om 18:33

Twee vrienden van me zijn dit jaar naar een wedstrijd van everton geweest en zijn op de foto geweest met onze johnny ..
toen ze hem vroegen of hij niet terug wou komen zei hij dat hij komend jaar ( 2012/2013) nog in Engeland speelt en daarna zo goed als zeker terugkeerd naar Ajax omdat hij nog wat wou betekenen voor de club, als je zijn twitter volgt etc. zie je ook dat hij erg betrokken is en blijft bij Ajax, dit geld overigens ook voor van der Vaart al zie ik die niet snel terugkeren, en Snijeder al helemaal niet.

On: hopelijk mag Huntelaar tussen zijn 30e en 33e nog een keer ons prachtige shirt dragen en ons naar het 32 33 34 of 35e kampioenschap schieten ; .

17 april 2012 om 19:36

Dat klinkt inderdaad geweldig. Ergens moet ik alleen wel denken aan de terugkeer van Hofland, Makaay, Landzaat en Van Bronckhorst. Op laatstgenoemde na liep dat uit op een behoorlijke deceptie.

17 april 2012 om 16:22

Zou inderdaad geweldig zijn. Ik vind het altijd zo mooi als spelers terug komen naar hun oude club en daar afscheid nemen. Dan zie je maar weer hoe veel die club voor hem heeft betekent.

17 april 2012 om 16:58

Het mooiste van dit verhaal vind ik wel dat Huntelaar ook iemand is die zijn terugkomst serieus ziet. Van een Sneijder en vdvaart verwacht ik bij een eventuele terugkomst helemaal niets. Geen geboren leiders en te egocentrisch om het teambelang voorop te stellen. Bij Klaas Jan heb ik daar totaal geen twijfels over. Nu alleen afwacht of het ook daadwerkelijk kan, heeft alles te maken met het juiste moment om transfervrij zijn.

18 april 2012 om 00:36

Met Sneijder ben ik het eens, Van der Vaart daar in tegen zie ik nog wel terug komen bij Ajax, hij is zeker niet ego, en kan zeker bijdragen aan ontwikkeling van jongere spelers.

Klaas jan huntelaar mag van mij ook wel terug komen, maar ik zie eigenlijk liever dan Heitinga nog als Routinier bij Ajax.

20 april 2012 om 11:34

Met egocentrisch bedoel ik niet zozeer in het veld maar ook in de groep. Ik zie Sneijder, maar zeker ook Van de Vaart veel meer met zichzelf bezig zijn. Ik denk dat die jongens zich diep van binnen nog een ster zullen voelen ook al kunnen z het niet meer belopen. Dat zie je wel vaker. maargoed, dat is mijn verwachting. Ik hoop dat ik enorm ongelijk ga krijgen.

17 april 2012 om 18:11

Inderdaad altijd welkom net als Sneijder, vd Vaart en Stekelenburg.

Vreemd voor iemand uit de Psv-jeugd. Of eigenlijk niet, dit hoor je steeds vaker......

17 april 2012 om 15:02

Het is meer een De Graafschap jeugdproduct dan van PSV hoor...

17 april 2012 om 15:16

Is natuurlijk ook zo.

Maar wat ik bedoelde is dat als je voor de ene topclub jeugdspeler was dan al droomde van een andere topclub. Dat hoor je tegenwoordig veel vaker. (achteraf ;)

17 april 2012 om 15:26

Van wie heb je dat allemaal nog meer gehoord dan...??

17 april 2012 om 16:01

@ Leprof Van Bassie met zijn Ajax Pyama natuurlijk!! Maar het is toch ook meer dan logisch.. Wat als jij op voetbal zit, graag door wilt breken en bijvoorbeeld een AZ wilt jou hebben.. Zo te zien ben je voor Ajax, maar ik durf te wedden dat je geen nee zult zeggen tegen Az..

17 april 2012 om 16:26

Van KJH hoorde je het niet achteraf hoor. Toen hij die transfer van Heerenveen maakte (en ook al een tijd daarvoor) ging het verhaal al de ronde dat hij in Eindhoven onder een Ajax-bedovertrek sliep (of een vlag had of shirtje of iets dergelijks).

17 april 2012 om 18:30

En wie geeft hem daarin ongelijk?
Ik zou zelfs als ik bij Feyenoord speel met me Ajax-dekbedovertrek slapen. Wel in het geheim anders ben ik de klos.

17 april 2012 om 15:04

Groot geworden bij Agovv natuurlijk.

17 april 2012 om 15:12

@voetbalmnr

Maar opgeleidt door De Graafschap.

17 april 2012 om 18:40

Die eer mag Agovv hebben, Heerenveen heeft er flink voor gecasht. Eerst 9 miljoen en daarna nog eens 5 miljoen bij doorverkoop van Ajax naar Real Madrid. Daarna nog meegesnoept in zijn transfers naar Milan en Schalke.

17 april 2012 om 15:04

Kun je alsnog wel voor een andere club zijn. Als jij een PSV supporter en je beste kans om door te breken is om te gaan voetballen op hoger niveau is het profcontract dat jij hebt aangeboden gekregen bij NAC zou jij dat vast ook aanpakken.

17 april 2012 om 15:08

Ach hij komt ook uit de Achterhoek dus hij had net zo goed voor de Graafschap kunnen zijn. Dat spelers geen fan zijn van de club waar ze jaren spelen is prima te begrijpen. Ik bedoel als je als jonge jongen de kans krijgt bij een profclub te spelen, zal je toch altijd ja zeggen lijkt me..

17 april 2012 om 15:15

Huntelaar komt uit de Achterhoek, en heeft in de jeugd van de Graafschap gespeeld. Weer een Achterhoeker waar een Psv'er mee wilt opscheppen? Doen jullie bij ook al zoveel met Hiddink..... Zoek je eigen helden eens een keer....

17 april 2012 om 15:45

Mowe, je hebt gelijk. Maar ja, weet een Psver waar de Achterhoek ligt? En heeft een Psver uit de eigen opleiding wel een idool? Nmm niet, maar ja, nieuws over PSV sla ik meestal over.

Overigens moet mij als Nacer van het hart dat ik het erg jammer vind dat De Graafschap in dezelfde hoek zit, waar de slagen vallen, als Nac. Gelukkig staan wij er op DIT moment wat beter voor en ik hoop dat dit ook zo blijft. Desalniettemin hoop ik ook dat jullie het zullen redden, is het niet in de reguliere competitie, dan in ieder geval in de na-competitie. Wi, als Nac-supporters, steunen jullie, alleen al door onze verbondenheid met jullie.

17 april 2012 om 16:17

@ridgway

maar knulletje toch .heeft je vriendje het uitgemaakt en ben je nu op zoek naar een nieuw billenmaatje. Je hebt al een raakvlak door je verbondenheid met mowe

17 april 2012 om 17:11

@ mowe:
heeft PSV die uberhaubt?

Gun het KJH best wel om een kampioenschap te vieren met Ajax. Dat verdient hij ook want hij heeft ons toch veel plezier bezorgt. Zowel door zijn doelpuntenproduktie als de 27 miljoen die hij ons in het laatje heeft bezorgd.

17 april 2012 om 17:19

Van Nisteelrooij en Robben, ook échte Psv-iconen...

17 april 2012 om 18:43

Lachwekkend genoeg heeft Huntelaar in 9 duels de Graafschap maar liefst... 0 keer gescoord. Doen ze daar in de achterhoek toch iets fout. En Hiddink... Die heeft de afgelopen 28 jaar overal gewerkt, behalve in Doetinchem....

17 april 2012 om 19:09

Je weet wel dat die 9 wedstrijden waren toen hij slechts 19 was. En in een strijd tegen degradatie in de ploeg kwam? Hij heeft slechts 1 basisplek gehad...
Daarna is hij verstandig een niveau lager verhuurt aan Agovv en daar begon hij te scoren.

17 april 2012 om 16:02

Hij kwam daarvoor uit voor de graafschap... je moet niet zo denken...
Guus hiddink is namelijk zogenaamd een ras psv'er...
Ehh fout, hij is ook een fan van de graafschap... moet je weten denk ik

17 april 2012 om 19:23

Hij heeft ook weleens aangegeven dat ie meer iets voor ajac voelde en het is nou niet zo dat ie iets met psv moet hebben aangezien hij maar 1 duel heeft gespeeld.

Dat zou wel heel mooi zijn als hij nog een keertje terug komt naar ajax, is dan gelijk de topscorder van de erdivisie. En daarmee dan waarschijnlijk ook ongelofelijk belangrijk.

hopelijk komt hij een keer terug
vond hem altijd fantastisch spelen en nu nog steeds

Ah mooi! Hoop echt dat hij zijn woord houd! Jij bent altijd welkom hunter!!!!

Mooie woorden van een geweldige spits. Doet het nu zeker heel goed daar in Duitsland, en ook in het Nederlands elftal. Ik hoop voor hem dat hij goed gaat spelen in het EK, en zich daarmee in de kijker speelt voor een (nog) grotere club.
Ook mooi wat hij zegt over Ajax, vond hem altijd goed spelen. Jammer dat hij in zijn laatste periode geblesseerd was, kon samen met Suarez wel een mooi duo hebben gevormd.

Leuk als die terug komt is denk ik aan het eind van zijn carriere.
Maar fantastisch als die terug komt ooit.

17 april 2012 om 16:03

Zeker leuk, maar dat zal dan ten koste gaan van de (jonge) spits die je dan op dat moment bij Ajax hebt spelen.. Dan zou hij dus wel weer jong talent in de weg zitten..

Dat gaat zeker nog wel een keer gebeuren als die terug komt. Geweldige spits !!

Tjah, als je 30 bent ben je altijd welkom als back-up spits.

Ik weet niet wie er dan het nummer 9 embleem voert, maar als Kolbein dan nog de spits is dan zie ik de hunter graag als backup om nog een keertje kampioen te worden (A)

17 april 2012 om 15:05

Backupspits als ie 30 is? Nog even en je bent op je 25ste al oud! Hij is over 2 jaar 30. Denk jij dat hij dan al versleten is dat ie backupje moet gaan spelen? Als hij op zn 30ste terug komt dan als 1e spits! Hij schiet ze er dan nog van alle kanten in.

17 april 2012 om 16:09

Met alle respect voor Huntelaar, toch zie ik liever een talent met meerwaarde in de spits wanneer hij 30 is. Of hij basisspits is of backup, mijns inziens speelt hij zeker geen 90 minuten als kolbein er dan nog bij is.

17 april 2012 om 16:10

Ja inderdaad hij moet terugkomen als eerste spits. Het zou goed zijn om nu na Ajax te komen met dan Boerrigter en Narsingh op de flanken heb je echt een droom aanval.

17 april 2012 om 16:29

Makaay schoot er op zijn 34e ook nog 16 in gedurende 31 eredivisie wedstrijden, ik zie niet in waarom Huntelaar dat dan niet zou kunnen. Leeftijd zegt natuurlijk wel iets, maar lang niet alles.

Toch ook mooi om te zien dat de meeste voetballers terug willen keren naar hun oude club!

17 april 2012 om 17:39

Dat is wat ze zeggen ja. Maar hoeveel doen het er uiteindelijk echt?

Tja dat moet niet al te lang meer gaan duren want anders krijg je weer het verhaal Makaay. Scoren kan tie wel maar zo'n speler zit de jeugd in de weg en de ouderdom begint ook mee te tellen.

17 april 2012 om 15:08

Het verhaal Makaay had meer met de trainer te maken. Als men Makaay goede aanvoer hadden gegeven had hij echt wel meer gescoord. Been was tactisch echter zeer matig.

Wel ben ik met je eens dat men na hun 32e niet meer hoeft te komen. Dan is het beste er wel vanaf.

Vanzelfsprekend dat hij welkom is, maar het lijkt me sterk dat hij binnen 5 jaar nog bij Ajax te zien is als speler.

Als Sigthorson het 2 jaar goed doet en dan een mooie transfer kan maken naar het buitenland komt Klaas-jan terug om zijn kampioenschap binnen te halen :D

17 april 2012 om 15:16

je vergeet even te vermelden dat Sigthorson de komende 2 jaar ook nog kampioen word

Maar verder perfect natuurlijk als hij terug komt, als hij dan niet teveel financiele eisen heeft en geen jeugd in de weg staat met hun ontwikkeling natuurlijk.

Als hij maar komt als ie nog van waarde is, dus niet pas op z'n 34e.
Daarnaast moet hij geen andere spitsen(en/of jeugd) in de weg lopen. Op dit moment zou je bijv. Sightorsson in de weglopen en dus kapitaal vernietigen.
Als aan al deze eisen wordt voldaan, en er worden geen abnormale financiele eisen gesteld, dan lijkt me dit wel mooi!

17 april 2012 om 15:11

toch denk ik dat huntelaar een type speler is die nog wel een tijdje mee kan. hij moet het niet van zijn snelheid hebben maar vooral van zijn slimmigheid. 34 is idd wat oud, maar op zijn 32e is die nog van waarde. zou leuk zijn als hij komt wanneer sightorsson weggaat (denk over 2 seizoenen) en dat in zijn schaduw een nieuwe spits rustig gebracht kan worden en eventueel aan het eind nog blijven als pinchhitter a la bulykin...

17 april 2012 om 15:20

Ik hoorde geruchten dat hij voor 3 seizoenen bij Schalke kon tekenen voor +-20miljoen.
Daarna heeft hij z'n zakken wel vol en zou Ajax een optie worden. Dan is hij 31-32 en zou inderdaad nog wel 2 jaar mee kunnen. De vraag is of Sightorsson nog 3 jaar bij Ajax speelt en ik denk eigenlijk van niet. Als hij er aankomend jaar 25 in schiet dan is hij wsl al weg...

17 april 2012 om 15:43

op zijn 31-32 is hij idd nog van waarde. tja of siggy blijft is de vraag, opzicht heeft hij dit seizoen nog niets laten zien... dus wie weet dat hij nog 3 seizoenen blijft, er valt nog genoeg te leren. als hij volgend seizoen al weg is kun je opzicht nog gewoon een nieuwe spits halen en die over 2 seizoenen weer verkopen en dan geld alsnog het scenario wat ik hierboven omschreef. Maar het feit blijft op zijn 31-32 is klaas jan meer dan welkom! Zeker met een talent achter hem die rustig gebracht kan worden.

Hij mag zeker en vast terugkomen !

Als die dik 30 is en terug wil mag die van mij wegblijven. En ik heb dit soort verhalen vaker gehoord. Komen vaak terug als ze oud zijn of ze komen niet terug bij hun oude club.

17 april 2012 om 15:13

veendam jij doet weeeeer alsof 30 oud is net als net met chivu... meste carrieres stoppen rond de 34 35... wil t je nog wel een keer uitleggen de meeste of nou nee niet de meeste hebben clubliefde.. en willen dan wat terug doen voor de club die ze groot hebben gebracht snappie?

17 april 2012 om 15:38

Al is hij 40, als Huntelaar nog een meerwaarde is voor Ajax is hij welkom!

17 april 2012 om 16:11

30 jaar is nog niet zo oud hoor. Spelers gaan wel wat meer jaartjes mee tegenwoordig. Denk dat hij ook na zijn 30ste nog een meerwaarde kan zijn voor Ajax.

Heel mooi!

Ik zie buiten Huntelaar, Heitinga, de Jong, Maduro en Steek ook terug keren naar Amsterdam om hier de carriere's af te sluiten! Zou fantastisch zijn als Seedorf dan ook besluit terug te keren, als hij nog voetbalt

Bij Wes en VDV betwijfel ik dat, heb gewoon zo'n gevoel dat ze niet zo snel zullen terug keren.. Vooral bij Sneijder heb ik het gevoel dat hij na Inter naar Rusland gaat en vervolgens naar een of ander oliestaat om te cashen...

17 april 2012 om 15:06

Volgens mij moet je niet willen dat Seedorf tegen die tijd nog terugkomt xd dan is die 42 haha

17 april 2012 om 15:09

Hij kan het niveau van de Serie A nog steeds aan, en CL is vaak ook geen probleem voor hem, dus ik zie hem op zijn 42e nog steeds goed voetbal spelen !

17 april 2012 om 15:20

En anders komt ie maar terug om onze jeugd beter te maken :P

17 april 2012 om 15:47

ik denk niet dat seedorf nog terug komt. die gaat voor zijn gekochte club in italie werken. heeft hij trouwens ooit laten vallen dat hij nog terug wil komen naar ajax? john, de jong en vdv zie ik idd ook nog wel hun carriere afsluiten bij ajax... maar ze moeten dan willen inleveren. heeft geen zin om al die gasten een dik salaris te betalen, ze moeten hun rol dan weten, het team dragen en talenten helpen door te breken. ook als dit betekend dat ze soms niet spelen.

17 april 2012 om 16:05

Bij Wes niet nee,,, omdat hij gewoon een FC U fan is...
Raf is sinds zijn geboorte ajacied...

17 april 2012 om 16:09

De ouders van een collega van mij wonen naast het oude huis van Stekelenburg, deze heeft hij wel aangehouden.. Dus het is niet helemaal ondenkbaar dat hij ooit terug zal keren.. Ik hoop inderdaad dat wanneer Huntelaar terug komt hij nog wel van waarde kan zijn en niet de jeugd in de weg zal zitten..

"het is zeker een optie dat ik nog een keer voor Ajax kom te spelen" vertaald naar een Voetbalzone titel: 'ik wil zeker nog een keer kampioen worden met Ajax'.
Leuk om zijn woorden zo te verdraaien..

17 april 2012 om 15:07

"ajax is altijd de club geweest waar ik fan van was, waar ik wilde spelen. Dat krijg je er niet uit, hoor. Ik ben nog altijd betrokken bij Ajax en wil zeker nog een keer kampioen worden met Ajax."

Hoe bedoel je woorden verdraaien. Beter lezen!

Die speler is zeker welkom bij Ajax, zoveel betekent voor ze en is nu bezig met een goed seizoen bij Schalke, misschien dan terugkeren op 30+ als een back-up.

Als Sigthorsson hier na 3 jaar topscorer te zijn geweest (en uiteraard 3 landstitels) vertrekt, dan mag Huntelaar terug komen en nummer 35 binnen halen samen met Heitinga, Vd Vaart, Sneijder, De Jong, Stekelenburg en andere geinteresseerden van dat kaliber...... Kunnen ze ook meteen nog een Champions League trofee bij elkaar voetballen....

17 april 2012 om 15:19

Watertanden hen_nie....

Heitinga zie ik inderdaad ook nog wel terugkomen. Zal het denk je niet bij deze twee blijven? Als een van de middenvelders die je noemt ook terug zou komen zou het denk ik wel voldoende zijn. Dan heb je in principe in iedere linie een directe versterking en kun je rondom het talent uit eigen jeugd een kans geven. Evengoed, watertanden hen_nie, watertanden

ik denk dat "ibra" toch de beste spits is die we de afgelopen 10 jaar hebben gehad! maar tuurlijk mag "the hunter" terug komen, hij is ook zeker een topper!

17 april 2012 om 15:09

Wilde Kluivert zeggen, maar die is toch alweer wat langer geleden :P

17 april 2012 om 15:15

haha, dat is volgens mij ook al langer geleden! maar dat is ook zeker een legendarische spits!

Dan moet hij wel over 2 hoogstens 3 jaar komen, niet zo laat als bijv. Venegoor of Hesselink...

selectie voor volgend seizoen:

Verkopen:

Vertonghen: 12 Miljoen
El Hamdaoui: 3 Miljoen
van de Wiel: 8 Miljoen
Castilion: ?
Jozefzoon: ?
Blind: Moet je zelfs geld toegeven als je pech hebt ;p

Uitzwaaien:

Boelykin, en bedanken wat hij voor ons heeft betekent.
Aissati, en die ook bedanken voor zijn doelpunt tegen Psv.
Verhuren:

Ebecilio
Ozbiliz
Lukoki
Serero
Rits

Halen:

Gouweleeuw: 5 Miljoen
Yoshida: 3 Miljoen
Narsingh: 6 Miljoen
Schone: Transfervrij
Maachi: 1 Miljoen
Douglas(van Heracles): Transfervrij
Toornstra: 3 Miljoen
Bokila: 1 Miljoen
Diederik Boer als hij het ziet zitten om als 3de keeper te functioneren: 1 Miljoen

Met Gouweleeuw, Yoshida en Aldeweireld en eventueel van Rhijn is het centrum goed bezet en kan er gerouleerd worden. Voor de rechtsback hebben we dan van Rhijn, en als deze geblesseerd is kan Aldeweireld er altijd nog staan. Linksback Boilesen, met Anita als vervanger als deze geblesseerd is. Verdedigende middenvelder Anita, als Anita geblesseerd of linksback moet spelen heb je Toornstra, die de verdedigende middenvelder rol op zich kan nemen. En als stand in Enoh. Aanvallende middenvelders: Jansen en Eriksen, met als waardige stand-ins Schone en de Jong. En als er weer een blessure golf is hebben we Rodney Sneijder nog. Aanvallers: Spits Sighorson, met als vervanger Siem de Jong, en als we dun bezet in de middenvelders zitten, waardoor Siem middenvelder moet spelen, dan is Bokila spits. Buitenspelers: Narsingh rechts, Boerigter links, en Sulejmani als stand-in voor de rechterkant en Maachi voor de linkerkant. Douglas in de selectie zetten voor de ervaring.
En keepers dan: Vermeer, Cillesen, Boer.

selectie totaal:

Vermeer, Cillisen, Boer, Aldeweireld,yoshida, van Rhijn, Gouweleeuw,boilesen, Anita, Toornsta, Enoh, Janssen,bonevacia, Eriksen,schone,de Jong,sneijder,narsingh,sightorson,boerrigter,sulej...
24 namen totaal, maar er raakt altijd wel iemand geblesseerd.

Verkoop opbrengst: 23 Miljoen
Aankopen: 20 Miljoen

3 Miljoen winst, en dit investeren in het salarishuis die vanzelfsprekend ietsje breder wordt.
daarnaast krijgen we ook winst door de champions league die Ajax op hun spaarrekening gewoon kan bijschrijven.

Met deze selectie, moet je makkelijk kampioen worden. En de kwartfinale van de CL bereiken, met een makkelijke kan je zelfs nog de halve finale halen, daar eenmaal aangekomen kan je natuurlijk proberen te winnen. Maar dat is een doelstelling voor later. Oja, door de brede selectie kan je wat wisselspelers in de Knvb beker laten spelen, deze kan ook nog wel is worden gewonnen dan.

17 april 2012 om 15:13

Het contract van El Hamdaoui loopt af toch deze zomer?
Dus daar ga je geen geld meer voor krijgen!

17 april 2012 om 15:17

@ Frgiooo

hij ligt nog vast tot zomer 2013 dacht ik of tot 2014 maar zeker niet tot 2012

17 april 2012 om 15:18

Was het maar waar, zijn contract loopt nog 1 jaar door.

17 april 2012 om 15:22

Oké weet ik dat ook weer bedankt!
Alsnog zal er haast geen geen ploeg zijn die in hem wil investeren.

17 april 2012 om 15:29

herstel contract hamdaoui loopt nog 2 jaar door: tot 2014
maar die kiest deze zomer echt wel eieren voor zijn geld.

@ajax joel

weet niet onder welk topic jij denkt te posten maar dit heeft geloof ik weinig met het mooie voornemen van huntelaar te maken.

als jij serieus voorstelt om 9 spelers aan te trekken begrijp je weinig van de ajax filosofie.

17 april 2012 om 17:44

Precies. Je speelt zeker veel Fifa. En dan de namen die je opnoemt. Douglas van Heracles, Yoshida, Maachi, Bokila zijn geen spelers die van toegevoegde waarde zouden zijn voor Ajax. Dan maak je je selectie alleen maar onnodig groot, terwijl de spelers nooit gebruikt zullen worden, bovendien ontvangen ze ook nog salaris. Daarbij wil je alle reserve aanvallers verhuren en Aisatti uitzwaaien om vervolgens (minder dan) middelmatige spelers aan te trekken. Ajax is sowieso geen club die 9 !! spelers aantrekt in 1 transferperiode... het zullen er waarschijnlijk 3-4 of 5 worden.

17 april 2012 om 15:15

9!!! Nieuwe spelers halen... Dat is een compleet nieuw elftal wat je even erbij haalt. Dat kan als opleidingsclub als Ajax niet, maximaal 3.
Overigens mocht Huntelaar willen mag ie van mij volgend jaar ook wel komen :P

17 april 2012 om 15:26

Vergeet niet dat de mensen die Ajax zelf heeft opgeleid, er veel van in de basis staan. Ook gaan er niet dit jaar maar volgend jaar veel spelers weg. Eriksen,janssen,vermeer zie ik wel weg gaan.

Veel spelers die Ajax zelf heeft opgeleid wil ik ook uitlenen zoals er in het plan staat.

17 april 2012 om 15:15

@ ajaxjoel

Ik ben blij dat jij het niet voor het zeggen hebt bij Ajax. Wat een geldverspilling.

17 april 2012 om 15:28

@ hen_nie

Nee zeggen is makkelijk, maar nee zeggen en met een beter plan volgens jou komen is moeilijk....

Ook zeg je niet waarom ik het niet voor het zeggen mag hebben.. tja geldverspilling, neehoor dit gaat niet op ik maakte zelfs winst zoals je ziet in mijn berekening.

17 april 2012 om 15:46

Van dat rijtje mogen Narsingh en Schone komen. Daarnaast kun je ook Chivu en Poulsen transfervrij ophalen. Is Chivu niet mogelijk zet je Boilesen centraal en Poulsen linksback. Anders kun je Poulsen met Boilesen laten concurreren. Als derde keeper is een jeugd speler ook prima.

Vermeer/cillessen/
Van Rhijn/ligeon - Alderweireld/veltman - Chivu/boilesen/blind/denswil - Poulsen/boilesen
Eriksen/serero - Anita/enoh - Janssen/schone
Narsingh/sulejmani - Sigthorsson/de Jong - Boerrigter/ozbilliz

Enkel voor Narsingh moet je een transfersom betalen.scheelt dus al ruim 10 milj. euro.

17 april 2012 om 15:52

Dat hoeft hij ook niet uit te leggen. Zoek de visie van Ajax even op en je vind het.

Er worden alleen spelers gekocht die daadwerkelijk een meerwaarde zijn voor Ajax. Denk aan een Narsing etc. De rest wordt ingevuld met jeugdspelers.

- Wat moet Ajax Maachi, al eerder geflopt in de eredivisie. Bokila, wat heeft hij meer gepresteerd dan Castillion?

17 april 2012 om 15:53

Even realistisch kijken, jij vind een Douglas, Bokila, Yoshida, Maachi, Boer goed genoeg om bij Ajax te spelen? We willen verder komen in de Champions League, dan kom je niet met deze namen aan.

Bovendien gaat Toornstra naar een buitenlandse ploeg.. Eigenlijk is het meteen wel duidelijk dat jij geen zicht hebt in onze jeugdopleiding als je zulke spelers wil contracteren.

17 april 2012 om 19:30

ik begrijp de insteek verder wel, maar je moet het toch met de meeste mensen hier eens zijn dat je hiermee je complete elftal overhoop gooit?
bovendien zijn spelers als Ozbiliz, Ebecilio, Rits, Lukoki en Serero spelers die eigenlijk nog piepjong zijn natuurlijk, en altijd nog verder kunnen groeien. Niet dat ik nu al overtuigd ben dat het stuk voor stuk toptalenten zijn hoor, verre van zelfs.

Yoshida, Maachi, Douglas, Toornstra, Bokila zijn best goede voetballers, maar nog niet op het niveau van Ajax. Dan kan je ook net zo goed voor jongens als Wildschut en Leroy George gaan. Leuke voetballers, echt waar. maar allemaal (nu) nog niet op ajax-niveau en daarom een grote gok om te halen.

Diederik Boer is best nog een redelijke keeper, maar niet meer geschikt voor de eredivisie. 3e keeper moet een jongen uit de jeugd zijn.

Misschien kunnen ze bij psv je aankooptips gebruiken voor volgend seizoen ;

17 april 2012 om 20:28

haha alleen, @ajaxjoel jouw berekening klopt niet

17 april 2012 om 15:49

wel leuk bedacht, maar eerst eens kijken of ze daar in de arena ook zo over denken

17 april 2012 om 16:07

Gelukkig ben jij de coach of TD / TM niet!

17 april 2012 om 16:22

@ajaxjoel

haha jij moet komiek worden. Ik lees overal van jou medesupporters dat Ajax geen koopclub is en jij wil er zomaar 9!!!! gaan kopen

17 april 2012 om 19:42

Het ligt er wel aan hoeveel verlies je er op maakt, en als we 3 miljoen winst maken zoals in mijn beredenering dan let je alleen op de aantallen maar niet op de bedragen.

Maargoed. Ik heb iets overdreven met de Jupiler-spelertjes, en ik geef toe dat ik door een bril kijk. Maar afgezien van de Jupiler spelers.
Zou Ajax de volgende spelers wel moeten halen:

Narsingh
Schone
Gouweleeuw

Ben alleen bang dat door het vertrek van 2 verdedigers,en Ooijer, (weliswaar geen vaste kracht) de achterhoede erg slecht wordt. In dat opzicht zie ik er dan het liefst wel nog een verdediger bijkomen.

En Toornstra, daar ben ik erg gecharmeerd van.

17 april 2012 om 16:32

Joshida, Maachi, Bokila, Douglas en Boer zijn echt selectievulling die je ook prima uit de jeugd kan halen. Dat is echt weggegooid geld en belemmerd daarnaast de doorstroom van spelers.

Toornstra en Schone zie ik ook niet zo zitten gegeven de overvloed aan reeds gearriveerde middenvelders en talentvolle middenvelders in opkomst.
Gouweleeuw zou een mooie aanwinst zijn of Viergever.
Narsing doet het dit jaar leuk, maar heb ik toch enige twijfels bij. Aan de andere kant kan ik momenteel geen rechtsbuiten verzinnen die ik liever zie komen, dus wellicht dat we die gok moeten wagen of een voor mij onbekend buitenlands pareltje
Verder zou een ervaren verdediger geen overbodige luxe zijn na het vertrek van Vertonghen (waarachter Gouweleeuw of Viergever rustig gebracht kan worden). Zal een utopie blijken maar aangezien de namen van Chivu en Heitinga al zo lang rondzingen zou het mooi zijn als er eentje ook daadwerkelijk komt

17 april 2012 om 16:49

Wie wil Yoshida nou..? Ze kunnen dan beter Jan Wuytens halen van FC Utrecht.
Eventueel een leuke aankoop zou ook Landu Landu van Viking FK.
Een sterke Centrale Verdediger.
Verder vind ik dat Ajax wel Narsingh, Gouweleeuw en Schöne moet halen.
De rest die je opnoemt vind ik maar niks, daar heeft Ajax al goede spelers voor.
Aisatti moeten ze ook houden, kijk eens hoe die jongen de laatste paar wedstrijden speelt voor Ajax.

17 april 2012 om 17:18

Ik zou het triest vinden wanneer deze 9 spelers zouden komen. Enkele gerichte aankopen vind ik altijd goed. Zo zal Verthongen vertrekken. Dat kunnen we niet in 1x opvangen dus logisch dat daar een vervanger voor komt. Zelfde geld voor Narsingh. We hebben nog een goede vleugelspeler nodig. Schöne kun je eventueel oppikken, omdat ie transfervrij is, maar heel enthousiast ben ik niet over het aantrekken van hem. Verder vind ik dat de jeugd bij Ajax zo veel mogelijk de kans moet krijgen.

Zou mooi zijn als hij nog een keer naar ajax gaat. Ik hoop dat hij 2 jaar tekent bij schalke en dan naar ajax gaat, anders heb je niks meer aan hem.

Is toch mooi om deze weken weer Ajacied te zijn (dit in tegenstelling tot november/december).. Ze zijn succesvol en worden landskampioen, spelen met bijna alleen maar eigen jeugd, lukt ze om talentvolle spelers aan te trekken en wellicht ook de betere spelers van de eredivisie die niet bij Ajax spelen en nog te halen zijn.. Dan komt daar nog bovenop in het nieuws een aantal oud-ajacieden die naar Ajax (ooit) terug willen keren zoals Huntelaar, vd Vaart en Heitinga...

Zou mooi zijn als Huntelaar terug komt bij Ajax.
Nog 2 jaar knallen bij Schalke en daarna terug naar Ajax, dan is hij 30 en nog prima van waarde.
Mits er tegen die tijd geen spits is doorgebroken die het goed doet uiteraard.

Altijd welkom deze man,hoop idd dat hij nog een keertje kampioen mag worden met ons aller Ajax.

17 april 2012 om 15:23

Idd deze man is altijd welkom! Zal mooi zijn als hij over een paar terug komt en nog steeds altijd zo scherp is voor de goal! Zal helemaal mooi zijn als hij afscheid kan nemen in Amsterdam met een titel!

17 april 2012 om 15:34

En dan nemen we Luiz er ook nog bij want die heeft er ook nog wel recht op,die heeft helemaal pech gehad vertrekken in het jaar dat het wel lukte en dan hebben we een leuke voorhoede.

17 april 2012 om 15:45

Ja inderdaad! Ook deze man verdient een titel bij Ajax. Zou echt fantastisch zijn als deze 2 later nog eens terug komen. Dan heb je een geweldige voorhoede. Zat net te denken als je oud spelers terug gaat halen wat voor team je dan krijgt. Maar daar kan je alleen van dromen haha!

Stekelenburg
van Rhijn
Heitinga
Chivu
Maxwel
N de Jong
Sneijder
vd Vaart
Narsing
Huntelaar
Suarez
17 april 2012 om 16:01

Hmmm Dan winnen we gewoon de CL ook met zo een opstelling

17 april 2012 om 16:11

En ibrahimovic op de bank?

on:
Eerst hopen dat huntelaar bijtekent, en dan deze vorm vast houden. Een aantal gerichte aankopen doen vanuit het bestuur en dan volgend jaar eindelijk eens om de titel meedoen.

Ik snap echt niks van sommige mensen wie hier stemmen op de poll ; Klaas-jan Huntelaar is de beste spits die Ajax in de laatste tien jaar heeft gehad.

Tuurlijk is hij niet de beste spits wie Ajax in de laaste 10 heeft gehad. Iedereen weet dat Zlatan de beste is spits is wie Ajax in de laaste 10 jaar heeft gehad

17 april 2012 om 15:21

Zlatan, Huntelaar maar zeker ook Pantelic waren geweldig. Misschien is Pantelic wel de beste, omdat hij zelf veel scoorde, maar ook niet onbelangrijk, het hele elftal beter liet voetballen. We liepen toen onder Jol net de titel mis, maar Pantelic bewees geweldig te zijn toen.

17 april 2012 om 15:24

Pantelic misschien beter noemen als Zlatan en Huntelaar (of belangrijker hoe dan ook) is echt de grootste onzin. Hij deed het goed hoor dat jaartje maar Zlatan en vooral Huntelaar hebben zich bij Ajax veel meer laten gelden.

17 april 2012 om 15:23

Zlatan is de spits die na zijn Ajax periode de beste is geworden maar in zijn Ajax tijd was hij minder belangrijk voor ons dan dat Huntelaar was. Huntelaar scoorde veel en veel meer dan Zlatan en lag ook een stuk beter in de groep. Na die tijd is Zlatan inderdaad beter geworden als Huntelaar maar dat was na zijn Ajax periode.

Ibrahimovic is de beste spits van de afgelopen 10 jaar.
Dan Klaas Jan !

Altijd welkom bij Ajax denk ik zo.
Mooi om te zien dat hij zo betrokken blijft, Heitinga is er ook zo een geweldig.

Huntelaar is een geweldige spits. Die het goed doet bij Schalke. Benieuwd of hij nog een seizoen bij Schalke blijft of vertrekt. Ik denk zelf dat hij nog wel een jaar blijft heeft het er volgens mij goed naar zijn zin

Klaas Jan komt ook nog best vaak bij Ajax kijken als hij tijd heeft. Over een jaar of 3/4 terug halen evenals VDV en Heitinga.

Nou Klaas, jij bent altijd, echt altijd welkom. Als je a.s. 2 mei niks te doen heb, kan je misschien nog wel een kwartiertje meespelen. Wij worden dan voor de 31ste keer kampioen, best veel toch.

KJH mag ook wel weer bij ons komen! Altijd welkom

Kan niet meevoetballen, dus welkom als back up. Denk niet dat die dat zelf wil

17 april 2012 om 17:14

Ach, als hij er dan bij Ajax ook 43 inschiet dan mag hij van mij geeneens mee voetballen!

deze jonge is altijd welkom bij ajax

daar hoeft niemand die iets met ajax heeft 3 seconden over na te denken.
zal geweldig zijn als hij ooit nog is terug keert.

maar beste spits.. nee sorry klaas, maar van de afgelopen 10 jaar was ibracadabra toch zeker de beste spits van ajax.

al is the hunter natuurlijk ook een fantastische spits

Ik word een klein beetje moe van spelers die het in het buitenland aan het maken zijn dat ze roepen dat altijd nog wel weer bij een oude club terug willen komen.ik denk dat 80% het niet doe of op een leeftijd dat ze eigenlijk net geen stap mee kunnen zetten.
Ze moeten vaak te veel geld inleveren en ze kunnen vaak meer verdienen als ze naar arabie gaan of zo.
kuyt hetzelfde verhaal als hij terug wil komen en nog een standbeeld wil verdienen moet hij nu komen over 2 jaar is het te laat.

Nee laat ze maar de mond houden en bewijzen dat ze tijdig terugkomen

Ik denk dat Huntelaar nu nog niet naar Ajax zal komen en zal denk ik nog aantal jaren in Europa voetballen want hij doet het heel erg goed, ik hoop dat Ajax een nieuwe spits haalt en iemand die echt kan concurreren met Sightorson, want Castilion en Bulykin komen te kort en we moeten toch echt minstens een zelfde spelers als Sightorson halen willen we wat betekenen volgend jaar in de CL. Ik hoop nog steeds dat Lacina Traoré wordt gehaald van Kuban, maar denk dat dat lastig zal worden voor Ajax.

maar dus... iemand zit aan ze moeder dr snor en theezakie weer teknabbelen!!! ik hoop dat kjh echt terug komt.. al zal t op ze 32 zijn.. zal echt getuigen van clubliefde en misschien tegen die tijd vd vaart en sneijder? zal toch mooi wezen? maar laten we maar eerst afwachten... ik denk dat een mooie leeftijd van 32 van deze spelers en dan nog 3 jaar meekunnen heel mooi voor de nederlandse competitie zal wezen

Leuke woorden, maar blijf dan gewoon totdat je kampioen bent, of kom nu dan ook gewoon terug.

Denk dat Huntelaar altijd welkom is bij Ajax

Heeft het zeer goed gedaan en was zelf ook verbaast dat 1!! doelpunt het kampioenschap uitmaakte.
76 / 92 is een fantastisch gemiddelde..

Als er nu nog 1 speler begint over terugkeer naar zijn oude club bega ik een ongeluk. 90% komt de belofte niet na.

17 april 2012 om 15:55

ja maar ik denk dat t met kjh toch anders ligt hoor.. het knaaagt aan hem zoals ie zegt.. hij was de Man.. en geen titel op zak net als suarez ik denk ook dat hij misschien nog eens terug komt.. met de nadruk op misschien want net wat je zegt je weet het nooit!!!! deze jongens gaan naar het buitenland en verdienen soms 4x zoveel.. dus je heb wel gelijk

Echte Ajacied en vooral David Endt is helemaal gek op deze jongen. Ik vind het een geweldenaar, nuchtere Achterhoeker, altijd betrokken met het publiek en andersom. Ik herinner me de ijzige stilte toen hij door zijn enkel ging in 2008/2009 in het stadion.

Not this shit again. Op je 36e als je eigenlijk al uitgevoetbald bent en er in geen enkele uithoek van de wereld nog te cashen valt?

Ten eerste is hij natuurlijk altijd welkom! Samen met Suarez de beste spits van de afgelopen 10 jaar. Des te vreemder misschien wel dat we nu zonder echte spits wellicht voor het 2e jaar op rij kampioen worden...

17 april 2012 om 16:56

Echt he? Ik verbaas me er ook over dat we met 2 middenvelders en een te slechte jeugdspeler in de aanval van zowel PSV als Heerenveen wisten te winnen. Sowieso denk ik dat het met Sightorsson in de spits 300x makkelijker had geweest, die schoot er toch het respectabele aantal van 5 doelpunten in 8 wedstrijden in wat een gemiddelde van rond de 20-25 had opgeleverd. Het onderschrijft des te meer de strijdlust en mentale weerbaarheid die Frank eindelijk weer terug heeft gebracht!

Wahaha opzeker zegt ie dat , net als kuyt zegt dat ie bij Quick , Fc Utrecht en feyenoord zn carriere gaat afsluiten

Groot respect voor Huntelaar. wat die atm presteerd maar de beste spits bij ajax in de laatste 10 jaar Was toch egt, Zlatan.~ Maar altijd welcome :D

Hij zegt dat ie altijd fan van Ajax is geweest he ,,, waarom zegt ie dat nu en niet in zn tijd bij Psv
Plus een goeie aangever krijgt ie toch niet omdat opperjood sneijdertje bij Utca zn carriere afsluit

17 april 2012 om 16:04

Waarschijnlijk omdat niemand het hem toen vroeg?

17 april 2012 om 16:09

Dat zal hij vast wel gezegd hebben... hij speelde bij de jeugd van de graafschap en psv he... niet het eerste ofzo....

17 april 2012 om 17:00

Er lopen wel meer jongens bij Ajax in de jeugd rond die voor bijvoorbeeld Feyenoord zijn, andersom ook. Waarom zou Huntelaar als Achterhoeker dan voor PSV moeten zijn en kan hij niet voor Ajax geweest zijn? Sneijder ben ik nog maar benieuwd naar ik denk dat die jongen geen genoegen neemt met een Utrecht salaris.

haha, zou mooi zijn, ik denk dat hij het echt wel gaat doen.
suarez heeft dat ook ooit gezegd, maar dat zal wel niet gebeuren.
als alle spelers van ajax zouden terugkomen hadden ze 1 beestenteam:
maar dat gebeurt toch nooit

Stekelenburg
Maxwell
Heitinga
Vermealen
Emanuelson
de Jong
Sneijder
vd Vaart
Suarez
Huntelaar
Ibrahimovic

Als binnen enkele jaren alle toppers weer terug komen en Ajax er zo uit zou zien, kunnen ze ver komen in de Champions League!

Vermeer
van Rhijn
Heitinga
Chivu
Boilesen
de Jong
Eriksen
Sneijder
Van der Vaar
Huntelaar
Suarez
17 april 2012 om 16:43

En jij betaald de salarissen?

17 april 2012 om 17:27

Lol. Zet dan tenminste Zlatan of Stekelenburg erin

Al moet ik je komen halen op de fiets vanuit Gelsenkirchen!!! Je bent van harte welkom Hunter

Oh, en dus niet met Heerenveen

Volgens mij is hij nog nooit kampioen geworden zelfs, dus die toevoeging over ajax kan hij weglaten

wat zou dit voor prachtig elftal zin over een jaar of 3...

Stekelenburg
Van Rhijn
Heitinga
Denswil
Boilesen
N. De Jong
Raffie
Eriksen
Suarez
Huntelaar
Fischer

PSV werd dat seizoen gewoon terecht kampioen.

17 april 2012 om 17:22

Ja, want als je met 5-1 verliest tegen Ajax dat jaar en dan aan het einde van de rit 1x meer hebt gescoord ben je zonder meer de verdiende kampioen.

18 april 2012 om 12:12

Dus Ajax wordt dit jaar en vorig wel terecht kampioen, omdat ze beter dan de rest waren?
En omdat PSV toen ze met 5-1 verloren een offday hadden telt niet.

17 april 2012 om 18:50

Dat seizoen had AZ natuurlijk kampioen moeten worden. en heeft PSV gewoon alle geluk van de wereld gehad.

19 april 2012 om 11:34

En Ajax had afgelopen seizoen alle geluk van de wereld dat ze kampioen werden. En dit jaar weer trouwens.

19 april 2012 om 11:42

je snapt er niet veel van als je dat seizoen gaat vergelijken met vorige en al helemaal dit seizoen

edit: maar prima hoor jullie waren toen de terechte kampioen maar dat zijn wij nu al (waarschijnlijk) 2 jaar

Zou geweldig zijn voor Ajax mocht hij terugkeren binnen een paar jaar. Hij moet dan niet te oud zijn, maar hij heeft nog wel even te gaan.

Maar wat zou het geweldig zijn om hem te zien spelen met dit Ajax. Narsingh en Boerrigter op de flanken en Eriksen, de Jong en Janssen op het middenveld. Dan wordt hij zeker topscorer en Ajax kampioen.

als ik Huntelaar zo hoor dan lijkt het wel of ik van Nistelrooy hoor. Wedden dat dit bericht binnen nu en een paar weken door Huntelaar zelf wordt afgezwakt

''we zijn op 1 doelpunt na geen kampioen geworden'' Dat weet ik nog goed ja! Willem II - Ajax de laatste speeldag, Peter Zois 3e keeper van Willem II hielt toen in de 90e minuut nog een bal uit de kruising

KJH is altijd welkom en hij verdiend het gewoon om een keer kampioen te worden. Hopelijk zal hij zijn woord houden en komt hij terug. Tot nu toe geloof ik alleen in Heitinga zijn worden om ooit terug te keren.

Ja hij ziet ook wel de successen die Frank de Boer nu boekt met dit Ajax, de tijden van het grote geld zijn voorbij en er wordt weer duidelijk beleid gevoerd, dat werpt zijn vruchten af. Huntelaar was echter iemand uit de tijd dat miljoenen salarisen zonder aarzelen werden voorgeschoteld, zal me benieuwen of hij ook bij Ajax wil voetballen voor een salaris van, pak hem beet, 8 ton.

Niet de beste van de laatste 10 jaar bij Ajax. Binnen die tijd speelde Ibrahimovic ook bij Ajax, en goed ook; Maar de terugkeer van Huntelaar zal zeker welkom zijn, te zijner tijd.

17 april 2012 om 16:58

Ibrahimovic is nu een stuk beter maar was voor Ajax lang niet zo belangrijk als Huntelaar. Na Ajax heeft de carrière van Ibra pas echt een vlucht genomen.

The Hunter is natuurlijk altijd welkom, bij de meeste oud spelers geloof ik er niet in als men zegt ooit weer eens terug te keren. Echter zijn er twee uitzonderingen van twee jongens die het niet zeggen om het zeggen maar waarbij de kans echt rieeel is, dat zijn Heitinga en Hunterlaar.

17 april 2012 om 17:36

Je hebt helemaal gelijk aangaande deze twee mannen!

Geweldig nieuws , hier heb je over 6 a 7 jaar ook nog wat aan !

17 april 2012 om 18:02

dat weet je natuurlijk niet

Leuk dat spelers graag in hun nadagen bij Ajax willen terugkeren. Ik geef er dan wel de voorkeur aan dat ze niet pas op 35ste of 36ste terugkeren zoals v. Bommel mogelijkerwijs volgend seizoen bij Psv.

ik zou dat prachtig vinden als Huntelaar weer terug komt naar ajax maar ik denk dat wanneer hij een goed ek speelt dat hij naar engeland gaat, daar is hij nog niet geweest en elke voetballer wil daar nog een keer spelen maar als huntelaar naar ajax gaat is de kampioenschaal voor ons

Ja, zo kan ik het ook, ik wil zeker een keer dat Vitesse en Real kampioen worden

17 april 2012 om 18:02

Wat is dat nou weer voor domme opmerking?

Gaat hier over een speler die nog een keer terug wil naar de club waar hij vroeger fan van was en tot nu toe de meeste goals heeft gemaakt en daar kampioen mee wil worden

17 april 2012 om 22:41

dan is het toch niet dom, want ik wil met Vitesse en Real kampioen worden, daar ben ik nu (wat over een paar jaar vroeger is) ook fan van.

17 april 2012 om 22:56

Oh je hebt er dus ook gespeeld? sorry man waar speel je nu chelsea? Bayern?

Volgens mij was Ibrahimovic wel iets beter.

Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen van de emotie terwijl ik dit artikel lees!! We houden van je Hunter, een Ajax- held ben je!!

17 april 2012 om 18:00

Je kan het overdijven ook he.

Is nog maar de vraag of hij over een aantal jaar nog steeds hetzelfde niveau haalt als nu

Als hij binnen nu & drie jaar terugkeert, dan zou het nog een versterking zijn. Dus gewoon verlengen bij Schalke, daar nog even spelen & dan goedkoop naar Ajax! Ow wat zou dat mooi zijn :D

Wat moet je hier nou van zeggen..??? Vdwiel zei laatst ook ooit terug willen komen... Suarez ook etc etc... Ik geloof er eerlijk gezegd niks van... Ik vraag me ook af waarom ze dit zeggen? Litmanen, Davids, Stam en Ooijer (al zaten die bij Psv) waren spelers die op late leeftijd terugkeerder naar Ajax. Op die leeftijd heb je meestal weinig aan die spelers behalve ervaring. Dit zie ik ook bij spelers die nu in het buitenland voetballen en zeggen ooit bij Ajax terug willen keren gebeuren. Ze komen op een leeftijd waar we vrijwel niets aan ze hebben en de rest komt helemaal niet. Wij als Ajacieden hebben niks aan dit soort uitspraken en ik hoor het dan ook te vaak, maar zie te weinig spelers daadwerkelijk terugkeren (of als ze al op zijn)

Ajax over een aantal jaar in deze opstelling? Haha dan zie ik ze echt nog wel ver komen in de CL hoor als die spelers die ik typ terugkomen en de rest blijft danwel komt.

Stekelenburg
van Rhijn
Heitinga
Maduro
Boilesen
De Jong
Sneijder
VDV
Narsingh
Huntelaar
Boerrigter
17 april 2012 om 17:54

Veels te oud team man. 1 of 2 routeniers is zat en daaromheen middeljonge jongens met enige ervaring en paar talenten

17 april 2012 om 20:52

Was mij wel bekend dat er een mini CL is voor jeugd teams, maar voor mij is het nieuw dat er ook een CL variant is voor de veteranen.

Beetje overdreven natuurlijk maar het aantal"oude" spelers in jou opstelling is ook overdreven, en dan nog dan heb je een jaartje een leuk elftal maar ook een elftal dat nagenoeg niks meer oplevert met transfers en of je daar nou blij mee moet zijn.

Het zou mooi zijn als er wat meer spelers terug zouden komen
Stekel
Heitinga vertonghen chivu vermalen
Sneijder de jong vd vaart
Machlas ibra duarez

17 april 2012 om 17:59

4 centrale verdedigers? Machlas??? hahaha

Oke dit team slaat natuurlijk nergens op

on: zou mooi zijn maar niet pas over 5 of 6 jaar. Of het moet dan ook nog klasse zijn maar dat betwijfel ik.

17 april 2012 om 20:01

Machlas??? gaat het verder wel ok ??

de rest zijn echt toppers! wat is het toch fijn om te horen dat deze jongens graag nog terug willen bij ajax. Huntelaar en Heitinga zijn sowieso wat dat betreft geen jongens die zomaar zoiets zouden roepen.

dat klinkt toch erg mooi klaas jan ik hoop om je ooit nog in de arena te zien spelen en het kampioenschap met je te vieren!!!

En wij zouden graag nog een keer met jou kampioen worden.
Ten alle tijden ben je welkom held.
Nog ff 2/3 jaar cashen en dan de held van Amsterdam zijn,ik teken er voor.

Klaas Jan, waarom ga je niet naar Heerenveen? De club die je groot heeft gemaakt en waar je bent gegroeid!!!

17 april 2012 om 19:23

Omdat daar een of andere spits loopt die de naam Bas Dost draagt. Bovendien kan Heerenveen waarschijnlijk niet aan de salariseisen van Huntelaar voldoen, anders zou hij wel heel veel moeten inleveren. Verder heeft hij uitgesproken dat hij Ajax de mooiste club van Nederland vindt en mocht hij terugkeren daarheen zal gaan.

17 april 2012 om 20:54

Alsof Bassie Dost the Hunter uit de basis zal houden :S ben je wel helemaal lekker??
Verder klopt je bericht wel.

Deze man is altijd welkom!
voorbeeldprof, nuchter doet geen gekke dingen, en uitstekende voetbalkwaliteiten

Klaas, blijf maar weg hoor, nog een keertje kampioen? je bent in je hele leven nog nooit ergens kampioen geworden. Wat mij nog het meest stoorde aan Klaas is zijn lompheid en lelijkheid. Dit soort spelers horen niet thuis in onze Arena

17 april 2012 om 20:56

Onze Arena ????

Als jij Onze oud-spelers niet eens kan waarderen is er niks geen "ons" bij voor je.

Hoe kan het dat zoveel mensen stemmen dat huntelaar onze beste spits was: WE Hadden Zlatan

17 april 2012 om 20:58

Je hebt een punt hoor alleen denk ik dat als het bericht zou gaan over Ibra dat dan daar 90% score zou staan, en zou het bericht gaan over van Basten dan zou daar 90% score staan.


Blablabla Kuyt
blablalbla van Bommel
blablabla Huntelaar
Blablabla Heitinga
Blblabla van de Vaart
Bla blabla Sbeijder
Uiteindelijk kiezen ze allemaal voor het geld in de volgende banananrepubliek.

The Hunter verwoordt het zo dat hij zichzelf indekt voor als hij uiteindelijk niet komt.
Het geeft aan dat het een optie is, een optie dus geen "belofte" zoals vele die doen.
Ik zie hem ook niet terugkeren maar voor een "avontuur" kiezen. Maar zou op zich geen verkeerde transfer zijn als het er ooit van zou komen, goeie mentor voor de topspits in wording als die er dan rondloopt.

Jij bent altijd welkom Klaas. Verleng je contract daar met 2 of 3 jaar, en kom dan terug. Dan ben je 30 - 31, en kan je mooi nog 4 keer kampioen worden met Ajax.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren