Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ajax legt 'multi-inzetbare' jeugdinternational drie seizoenen vast

Laatste update:
/

Ajax bond de laatste anderhalf jaar al de nodige jeugdspelers aan zich en ook Djavan Andersson mag blijven dromen van een toekomst als prof. De verdedigende middenvelder heeft een contract getekend bij de landskampioen, dat direct na dit seizoen ingaat en tot medio 2015 van kracht is. Andersson stroomde in de B-jeugd in bij Ajax.

In de voorbije periode contracteerde Ajax reeds talenten als Henri Toivomäki, Joël Veltman, Mats Rits, Lesley de Sa en Viktor Fischer voor de A-selectie. Andersson hoopt op termijn ook zover te komen. “Dit betekent zoveel voor mij, dit is een mooie beloning voor het harde werken en het geeft mij veel vertrouwen”, zegt Andersson maandag op de officiële clubwebsite van Ajax.

“Eigenlijk ben ik multi-inzetbaar. Ik ben een middenvelder die verdedigend is ingesteld met een goed loopvermogen, bij het Nederlands elftal speel ik als rechtsback en tijdens de AEGON Future Cup speelde ik op 10. Een all-round speler, dus”, licht Andersson toe, die enige tijd stopte met de sport. “Ik voetbalde bij AFC, maar ik stopte op een gegeven moment. Ik was niet echt een teamspeler”, zegt hij op de clubwebsite.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hopen dat hij zich inmiddels toch wel wat meer heeft ontwikkeld tot een teamspeler! Dit blijft ik ook altijd mooi vinden aan Ajax! De eigen jeugd de kans geven.

23 april 2012 om 17:10

'eigen jeugd' die op hun 16de bij andere clubs vandaan wordt gehaald.
Het is prima dat Ajax dat doet maar spelers als Rits en Fischer kun je dan toch een eigen jeugd noemen.

Anders is Willems ook een jeugdspeler van Psv.

23 april 2012 om 17:17

Ja, en als Feyenoord of PSV het doet is het goede scouting. Dit is inmiddels wel uitgekauwde koek toch? Volgens velen hier moet een speler op de Toekomst geboren zijn met één van de jeugdtrainers als verloskundige om eigen jeugd van Ajax te kunnen zijn.

Ontopic:

Fijn om te zien dat Ajax zich weer oriënteert op spelers voor de toekomst i.p.v. spelers als Mido, Kouffour en Atouba. Gewoon jonge spelers aantrekken zoals het hoort en bijv. een eigen rechtsbuiten opleiden i.p.v. voor 16 miljoen aankopen.....

23 april 2012 om 17:23

Haha prachtig. Het is vanuit vele opzichten beter voor een club om jeugdspelers 'weg te kapen' en zo is het toch eigenlijk al een lange tijd geweest. Je kunt je tegenwoordig immers niet simpel inschrijven en bij een profclub spelen. .

23 april 2012 om 17:27

Hier zijn we wel klaar mee inderdaad, is 16 geen jeugd meer dan of zo?
En natuurlijk kunnen ze niet allemaal bij Ajax spelen, maar als je echt talent het is er geen betere club om dit verder te ontwikkelen in Nederland dan Ajax. Zeker met alle oud topspelers die nu in de staf werkzaam zijn. Ik wist het wel als ik die kans kreeg. Toch meer te leren van Bergkamp dan Verbeek lijkt me.......

23 april 2012 om 17:32

Eigen jeugd is volgens Uefa spelers die 3 jaar bij een club zitten voor hun 21ste...

23 april 2012 om 17:38

Het gaat hier niet om Ajax of Psv, maar dat de spelers gekocht zijn van andere clubs/overgenomen en geen eigen jeugd zijn. Het is niet verboden, dus goede scouting .

23 april 2012 om 17:39

zit nog wel een groot verschil in he! Jetro Willems heeft nog een halfjaar in de basis gespeelt bij Sparta.. deze speler niet! dus is dit gewoon een jeugdspeler van Ajax he..

23 april 2012 om 17:55

Ik zeg toch ook dat het prima is dat Ajax dat doet, alleen ik vind niet dat je het dan eigen jeugd kunt noemen.

23 april 2012 om 17:58

Wat maakt het nu uit of een speler al in het eerste elftal heeft gespeeld, dat heeft er gewoon mee te maken dat Willems een uitzonderlijk talent is.
Het is allemaal geen 'eigen jeugd'.

23 april 2012 om 18:08

Anders is die het ook.
En die ook en die ook.
Hij voetbalt toch in de Ajax jeugd of niet?
Klaar een jeugdspeler van Ajax dus.
Klaar.
Stop eens met deze eindeloze en kansloze discussie.

23 april 2012 om 18:46

Kromme vergelijking vind je zelf ook niet?

Jongens als Rits en Fisscher hebben eerst een aantal seizoenen in de jeugd gespeeld voordat ze doorschuiven na de A-selectie, terwijl Willems direct voor de A-selectie werd binnengehaald vanuit Rotterdam.

Sowieso moeten mensen is ophouden met het zeuren op het feit dat Ajax zo nu en dan wat jongens weg kaapt bij andere Bvo, jeugd is vrij om te gaan en te staan waar ze willen en krijgen bij Ajax super goede begeleiding en krijgen ook de kans om zich te bewijzen. Zij genieten een goede opleiding en bijna alle eredivisie-clubs hebben wel een speler in de selectie die ooit een deel van z'n opleiding bij Ajax heeft genoten, om er even een paar te noemen: Goossens, Moisander, Lens, Narsingh, Aissaiti, Maher, vd Heijden, Aborah, Poepon, Donald, Delorge, Quansah. En straks zullen weer een aantal spelers die het niet redden zich verspreiden over andere clubs: Bonevacia, Jozefzoon, Sneijder.

En wanneer deze jongen het eerste van Ajax haalt, mag je toch gerust spreken van eigen jeugd(?).

23 april 2012 om 18:46

'eigen jeugd' die op hun 16de bij andere clubs vandaan wordt gehaald.
Het is prima dat Ajax dat doet maar spelers als Rits en Fischer kun je dan toch een eigen jeugd noemen.

Door welke club is Robben dan opgeleid?
Robben speelde pas vanaf zijn 16de bij groningen

23 april 2012 om 18:54

Gezeik steeds van die jaloerse mannetjes.

Als je spelers ongeacht welke jeugdige leeftijd binnenhaalt. Ze de complete voetbal manieren en speelwijze van Ajax aanleert. Ze klaar stoomt voor het eerste. Is het gewoon eigen jeugd.

23 april 2012 om 19:49

Willems is dit seizoen toch ook in de jeugd begonnen? Dus was hij jeugdspeler van Psv.

23 april 2012 om 20:05

Helemaal geen kromme vergelijking.

Willems is niet direct voor de A-jeugd gehaald.
Willems is aan de A-selectie toegevoegd omdat zowel de eerste als de tweede linksback van PSV geblesseerd raakte.

En ik weet niet hoe je er bij komt dat Aissati uit de Ajax jeugd komt, maar Aissati komt toch echt uit de PSV jeugd hoor, of bedoel je Assaidi?

23 april 2012 om 23:05

Wie is dan de 2de LB van het eerste elftal van Psv?
Hutchinson is geen LB. (normaal niet, alleen als gelegenheid.)

23 april 2012 om 23:17

Tamata!
Doe je naam eer aan en google! En Hutchinson is sowieso een gelegenheids rechtsback gin LB!

23 april 2012 om 23:53

Tamata inderdaad, maar die raakte de wedstrijd na Pieters direct geblesseerd.
Al denk ik dat Willems Tamata inmiddels in de pikorde wel voorbij is.

24 april 2012 om 06:31

Mijn God, gaan we dit bij elk bericht krijgen. Lekker boeiend of het wel of niet eigen jeugd genoemd mag worden. Van mijn part is de hele wereld Ajax jeugd. Laten we deze kleinzerige disucssie stoppen alsjeblieft.

23 april 2012 om 17:28

ja, want huntelaar is eigen jeugds van psv right? wat een onzin dit...

Wel handig zo'n allroundspeler. Kan hij toevallig niet ook linksback? want dan kan hij misschien ook nog mee met het EK ;

23 april 2012 om 17:10

Gestolen?? Hij komt van Afc. Moet je hem verplichten om bij een amateurclub te spelen.

23 april 2012 om 17:13

oh, dat wist ik niet. Ik dacht: iemand die in de B is ingestroomd en ook nog jeugdinternational is zal wel gestolen zijn. (slechte gedachte)

23 april 2012 om 17:17

Zo bedoeld hij het niet. Hij bedoeld meer dat het weer tot eigen jeugd wordt gerekend terwijl hij pas twee jaar bij Ajax speelt. Dan kan je het gewoon geen eigen jeugd noemen. Eigen Ajax jeugd zijn de spelers die er al een langere tijd rondlopen. Denk hierbij aan minimaal 4 á 5 jaar, want anders hebben ze het overgrote deel al geleerd bij hun oude club en moet alleen het Ajax systeem ze nog aangeleerd worden. Daarom vind ik het altijd goedkoop dat ze bij Ajax praten over 'eigen jeugd'.

23 april 2012 om 17:26

Hij speelt er al twee jaar plus dalijk twee jaar de Atjes dan kom je gewoon op 4 jaar uit.

23 april 2012 om 17:52

Inderdaad... notabene de kleinere club uit A'dam...
Dus ik zie het probleem niet, als je die jonge wat bij kan brengen, en die jongen's z'n droom komt uit...dan zie ik het probleem er niet van.

23 april 2012 om 22:31

Je bent eigen jeugd als je 3 jaar voor je debuut of 21ste bij een club speelt en zoal de verwachting is speelt ie tegen de tijd dat hij debuteerd minstens 3 jaar waarschijnlijk meer bij Ajax. Dus je ken lang en breed lulle maar is gewoon eigen jeugd.

23 april 2012 om 17:13

Dan is elke speler gestolen, dan zijn ook alle f, e en d'tjes zijn dan gestolen als je het zo bekijkt..

23 april 2012 om 17:18

Hier kraam je enorme onzin uit. Er zijn namelijk ook spelers die nog niet voor een andere club gespeeld hebben en al bij een profclub aan de slag kunnen. Dit gebeurd zeker als je het over F'jes hebt, maar het kan ook nog bij de E en D. Niet iedereen begint op z'n vijfde al met voetballen bij een club.

23 april 2012 om 17:30

Als je nog nooit voor een andere club hebt gespeeld kan je niet bij een profclub spelen want daarvoor moet je gescout worden. Het is dus gewoon enorme onzin die je hier loopt te verkondigen. Elke jeugdspeler van een profclub komt van een andere club want je kan je niet zomaar aanmelden bij bijvoorbeeld ajax om daar in de jeugd te gaan spelen.

23 april 2012 om 17:39

Om eerlijk te zijn kan het wel kijk naar Suk. Je hebt ook van die jeugd dagen toch.

23 april 2012 om 17:47

Daar heb je gelijk in, het kan wel. Maar op die manier vul je geen 20 elftallen. Ach het maakt mij niet zoveel uit hoe Ajax aan hun spelers komt. Ik ben al lang gestopt met bepaalde spelers eigen jeugd te noemen, blijkbaar kunnen mensen daar niet zo goed tegen. voor mij zijn Vertonghen en Toby bijv. gewoon gedeeltelijk zelf opgeleid, ook niks mis mee.

Matige speler. Ik hoopt eigenlijk dat dit over Sporkslede zou gaan. Krijg steeds meer het gevoel dat die richting Engeland gaat.

In deze B-lichting moet meer gelet worden op Bruijn, Tete, Kishna, Becker, Van den Boomen en mogelijk Van Bruggen en Menig

23 april 2012 om 17:18

heb gehoord dat die Kishna vooral een erg groot talent is, klopt dat?

23 april 2012 om 17:26

Ligt er inmiddels al meer dan een jaar uit, was voor zijn blessure wel het grootste talent van deze lichting. Het is nog maar te zien hoe hij terug komt na zijn blessure.

23 april 2012 om 18:04

Oke laten we hopen dat hij er goed vanaf komt! bedankt voor de info

23 april 2012 om 17:56

Sporkslede heeft ook die Kwal van een Rainola als Zaakwaarnemer of niet? Dan is er grote kans dat ie naar Engeland of Italie gaat, Jammer wat het is een goeie nummer 6 Of Laatste man, Hopen dat ie verstandig is. Maar dat dachten we van Bouy ook.

Die Van Den Boomen is echt geweldig, die kerel kan echt goed voetballen, En van Bruggen wat reserveaanvoerder dat toernooi

23 april 2012 om 18:08

Babinho, hoe heet de rechtsback uit de ajax jeugd b1? ik vond hem wel een goede indruk maken, evenals Menig en van den Boomen.

23 april 2012 om 19:01

Dat is Kenny Tete, maar op de Aegon Future Cup stond daar Lartey Sanniez. Speelde goed, solide

23 april 2012 om 22:16

Matige speler?

Deze jongen speelt altijd heel erg zakelijk. Maakt weinig tot geen fouten. Alleen is hij niet zo dominant aanwezig waardoor hij soms onzichtbaar is de hele wedstrijd. Ajax heeft het vertrouwen in hem dat hij dominanter kan worden. Ik zie in hem de nieuwe Nederlandse Fabregas!

Hij is nu al ontzettend zakelijk en fysiek sterk. Pas 17 jaar, weinig gasten die dat al bereikt hebben. De meeste willen zich nog laten zien metindividuele acties etc en daardoor ook cruciale fouten maken

23 april 2012 om 22:29

Ik denk eerlijk gezegd de nieuwe Bonevacia, maar we zullen zien. Ik hoop dat je gelijk krijgt.

Kan iemand mij meer vertellen over de speler? Ik heb nog weinig van hem gehoord.

Klink interessant om weer eens een CVM in de opleiding te hebben. Ik weet alleen niet hoe goed dit talent is?

Ajax is goed bezig voor de toekomst,, ik hoop dat ze weer terug kunnen waar ze eigenlijk horen en dat is bij de wereldtop..

Hopelijk dat Ajax deze speler wel op de juiste positie gaat gebruiken. Bij Ajax hebben ze wel vaker de neiging om een speler op de totaal verkeerde positie te zetten of dat ze het gewoon niet weten en hem elke week ergens anders zetten.

23 april 2012 om 17:15

Hij kan op meerdere posities gebruikt worden.
altijd handig
Hij kan rb,cvm,am

Ben nog niet zo onder de indruk van deze speler, maar het is natuurlijk altijd gokken hoe iemand zich ontwikkelt.
Tot nu toe een beetje een dertien in een dozijn speler.

Ze zijn technisch gezien goed aan de weg aan het timmeren daar in Amsterdam. Top, zo lang het financieel verantwoord is.

Heb een zien spelen op de aegon future cup. Stak er niet echt bovenuit maar was ook niet slecht ofzo. Sowieso niet de meest talentvolle ajax lichting, alleen menig,acolatse en die midachter lijke spelers die het eerste kunnen gaan halen. Maar het is natuurlijk kofie dik kijken aangezien zo'n speler nog makkelijk kan terugvallen of juist dat zijn ontwikkeling een stroomversnelling raakt.

Voor de rest hoor je vaak de nen kishna en tete vallen, maar heb hun toen niet zien spelen dus kan daa weinig over zeggen

24 april 2012 om 02:43

Sheraldo Becker en Branco van den Boomen zijn ook wel grote talenten uit die lichting, tenminste als ik de verhalen van anderen kan geloven. Zie ze zelf namelijk niet veel spelen

24 april 2012 om 06:59

Die becker ging wel maar niet echt top. Van de boomen zag je wel dat hij talent heeft maar hij is nog te traag en zijn steekpasses op de links en rechtsbuiten kwamen niet vaak aan. Als hij daaraan werkt zal hij wel het eerste kunnen halen.

Ajax koopt ff een hele Jeugdopleiding bij elkaar. Logisch dat je dan een grote kans hebt op die ''beste jeugdopleiding- titel''

23 april 2012 om 17:18

Ja ja, deze is gewoon opgeleid hoor. Zal wel jaloezie wezen, want elke club doet het.

23 april 2012 om 17:20

Volgens mij ben je gewoon jaloers op de ajaxopleiding.

23 april 2012 om 17:20

Hoe had jij het dan in gedachte? Een soort klooninstituut ala the Matrix waar toekomstige spelers in cocons worden gebrouwen? Ergens moet de overstap naar Ajax worden gemaakt en of dat nou van een amateurclub is via een Talentendag of middels scouting op jonge leeftijd aan de opleiding toevoegen. De titel beste jeugdopleiding krijg je omdat een speler vanaf binnenkomst structureel beter wordt gemaakt, dat is opleiden!

23 april 2012 om 17:35

Als 14-jarige neem ik het je toch niet kwalijk, maar kijk even naar spelers als:

Stekelenburg, Van Der Vaart, Sneijder, Emanuelson, Kluivert, Van Der Sar, Vermeer, Van Der Wiel, Narsingh, Elia, etc.

Die jongens zijn gescout vanuit een amateurclub en daarmee zijn zij één van de weinige clubs, en al helemaal één van de weinige topclubs die topspelers van een amateurclub weten te scouten.

Daarbij zit het hele Nederlandse profvoetbal en topamateurvoetbal vol met oud-ajaxtalenten die gescout werden, dus ja Ajax heeft de beste jeugdopleiding.

23 april 2012 om 17:55

Gewoon even de tekst lezen voordat je wat zegt. Dan sta je niet voor gek achteraf. Scheelt weer.

On: Op de Future cup kreeg ik niet echt een heel duidelijk beeld van deze speler. Viel niet op, maar dat doet/deed Anita ook nooit.

23 april 2012 om 17:55

Psv, Feyenoord, en die andere 16 doen dat zeker niet he!?
Kom op man, AFC is een A'damse voetbalclub...
Wat is dan het probleem?
Citaat van iemand anders
'' Wil je hem dan verplichten de rest van zijn leven bij de amateurs te blijven ''
Ooit moet zo'n speler naar een goede club, dan moet dat niet op zijn 29 e he!

Ik weet het niet, ik heb het niet echt met multi-inzetbare spelers. Ze blinken nooit echt uit op een plek en worden telkens op een andere positie gebruikt waardoor ze nooit constant worden.

23 april 2012 om 17:30

Ot:
Ik ken deze speler niet, maar heb zeer veel vertrouwen in het beleid van ajax, en heb vertrouwen in de talenten die samen met anderson de afgelopen tijd zijn vastgelegd.

Revision,

Ik ben het niet met je eens.
Multi-inzetbare spelers kunnen wel degelijk uitblinken op een positie, ik bedoel de meeste spelers hebben wel een favoriete positie waar ze spelen.

Wanneer een speler die multi-inzetbaar is, gewoon op een positie wordt geposteerd, en enkel bij uitzondering ergens anders, dan zal deze zich gewoon op zijn positie kunnen onderscheiden.

Als voorbeeld neem ik Anita: Kan als LB, Rb,cvm en zelfs Rm.
Na de winterstop speelt anita alleen nog maar op Cvm, en blinkt hij uit of niet?
Juist. Een ander voorbeeld: Emanuelson: blinkt voor zijn doen echt uit als 10 bij milan, terwijl hij zowaar overal op het veld heeft gespeeld.


23 april 2012 om 22:35

Dit seizoen is er toch zeker wel iemand die bewijst dat het handig kan zijn en dat is Anita, en nee linksback speelt ie niet de sterren van de hemel rechtsback ging aardig ook niet super maar toch wel ontzettend handig om zo iemand in de selectie te hebben. Zolang er maar niet teveel misbruik van gemaakt word.

Kijk ook naar emanelson doet het ook gewoon erg goed bij Milaan als hij speelt.

Nu komen er in een keer weer 'n paar mensen die kritiek hebben op Ajax, net als bij de transfer van Van Kessel. Want nu zie ik dat J040 weer iets over Ajax schrijft dat ze jeugdspelers weghalen, en dat je Fischer en Rits geen jeugd kan noemen, hoe moet je ze dan noemen? Fischer moet je zeker die ene speler uit Denemarken noemen, en Rits zeker die ene speler uit Belgie. Ik word wel 'n beetje moe van dat meteen als iemand het woord jeugdspeler en Ajax hoort, dan hoor je meteen alle supporters en andere clubs zeggen dat ze de jeugd leeg kopen.

On:

Dit is denk ik wel 'n handige speler voor in de toekomst, vooral om dat hij op alle posities op het middenveld kan spelen.

23 april 2012 om 17:32

Rits komt toch van Gba? Daar heeft Ajax door die samenwerking toch de jeugd in handen? Dan kun je volgens mij gerust zeggen dat je hem zelf opleidt.

23 april 2012 om 17:42

Niet meer volgens mij de samenwerking is volgens mij nu stop gezet

Ken deze speler niet dus kan ook niet beoordelen of die goed is ( dat laat ik aan de Ajax volgers over )
Lijkt me wel een handige speler om achter de hand te hebben aangezien die multifunctioneel is en zo,n beetje overal ingezet kan worden.

Toviomaki? Is die niet al 21 intussen en totaal niet in de picture voor Ajax 1? Snap even niet waarom die hier genoemd wordt.

23 april 2012 om 17:57

Die zal ook wel weer vertrekken denk ik, jammer dat hij een blessure heeft gehad waardoor hij niet meer kon spelen....

Top. Deze spelers zullen alleen maar beter worden nu het niveau in de opleiding wordt opgekrikt en de doelen worden omhoog gesteld.

Hij hield zich redelijk goed staande op de Future cup. Het is altijd handig zo een multifunctionele speler erbij te hebben. Nu zeker ook nog Menig vastleggen die mij deed denken aan Eto'o. Kan zowel op de vleugels als in de spits uit de voeten, is erg snel met goede passeerbeweging en won de prijs voor beste speler op Future Cup. Acolatse is ook een talentje die ze zeker niet moeten laten gaan! Grootste talent is toch echt Becker, maar gelukkig heeft die al een contract.

23 april 2012 om 19:21

Ik vond deze jongen juist erg tegenvallen op de Aegon Future Cup, hij kwam niet goed uit de verf en speelde haast onzichtbaar. Maar uiteraard zijn dat soort wedstrijden een momentopname, en kan ik deze jongen alleen daar op beoordelen. Wat betreft Queensey Menig, dat is inderdaad een uitmuntende aanvaller, vond hem de beste voetballer van het toernooi samen met Alton Acolatseh. Bovenstaande heren zullen ook binnen afzienbare tijd een contractvoorstel neem ik aan.

Daarnaast lopen ook nog Branco van den Boomen, Ricardo Kishna, Geraldo Becker en Riedewald rond als zeer talentvolle voetballers van Ajax B1.

24 april 2012 om 01:38

Hij was na de eerste wedstrijd al geblesseerd, en goed ook, waar negen van de tien waren uitgevallen heeft hij ondanks dat nog steeds bijna alles gespeeld. De trainer heeft hem erg hoog aangeschreven staan, hij zorgt voor veel balans, werkt hard, is zeer snel en fysiek een van de sterkste in het elftal. Vooral in de 2de helft van de finale was hij een van de mannen die voor een ommekeer zorgden tegen man u. Hij won elke duel veroverde veel ballen en gaf de pass op Van der Linden waardoor ze de gelijkmaker scoorden. At 5 vond hem trouwens ook een van de spelers met een uitstekend toernooi. Afgezien van dat heeft hij in de competitie ook veel goeds gedaan. Met als beste wedstrijd Ajax-psv 4-1

Goed natuurlijk dat er weer een jeugdspeler definitief vast ligt. Ze moeten alleen wat meer haast maken met de andere B1 spelers, er zitten namelijk grotere talenten tussen. Voor Menig, Acolatse, Becker, Cakmak, van den Boomen en Papamelodias zie ik graag snel tekenen als ze dat nog niet hebben gedaan. De A1 heeft een aantal grote talenten, maar van de B1 heb ik dit seizoen nog het meest genoten. Belooft wat moois voor de toekomst.

Hoe zit het met die servier die een half jaar schorsing zou krijgen?

23 april 2012 om 20:09

idd! die Dejan Meleg! dat schijnt een ontzettend talent te zijn, maar dus als ik het mag geloven komen er 10 tallen top talenten aan uit de jeugd

wie is DÉ grootste?? of de top 5/10 in potentie??

graag reactie

ben benieuwd!

23 april 2012 om 22:36

Fisher is zeker weten de allergrootste. Maar daarachter komen ook zeker nog genoeg goeie talenten door, alleen moeilijk inschatten wie het uiteindelijk echt ver gaat schoppen.

Goed dat Ajax zulke spelers vastlegd die ook daadwerkelijk potentie hebben en hun kwaliteiten in de jeugd tonen. Het moet niet zo zijn dat Ajax spelers gaat vastleggen, zodat ze bij de club blijven.

Nu nog Moisander en Narsingh voor Ajax 1

23 april 2012 om 21:05

Geen Moisander! Hij pakt té veel geel. Ajax moet voor Narshing gaan!

welke spelers van de B1 stromen er door naar de A1?

Tete,van den Boomen,becker,kishna????

Ik vind z'n naam ook mooi met enkele s. Anderson. Staat op andere sites toch zo geschreven.

Verbaast me dat hij een Nederlander is, met zo'n naam. Ik dacht eerder aan een Deen of een Fin die Ajax weggeplukt had in Scandinavië. Hoe zit het eigenlijk met Andersen?

24 april 2012 om 01:13

Djavan Anderson is een ras Amsterdammer met een Surinaamse moeder en Jamaicaanse vader.

Gast PSV doet niet anders. Toen ik daar in de B jeugd speelde zat er een jongen die kwam van Vvv, een van NAC, 3 Belgen en een Canadees waarvan de helft incl. Ikzelf dat seizoen instroomde. Ik weet dus uit ervaring dat het ook daar gewoon 'eigen jeugd' werd genoemd. Bij een profclub leer je in de B en A junioren leer je namelijk het meeste dus gewoon niet zielig doen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren