Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV schakelt bij 'nee' van Narsingh mogelijk over op Man City-speler

Laatste update:
/

Luciano Narsingh staat open voor een transfer naar PSV en de belangstelling is geheel wederzijds. De club uit Eindhoven heeft echter meerdere kandidaten. Volgens Voetbal International is ook Vladimir Weiss een optie.

Mocht de komst van Narsingh niet realiseerbaar zijn, dan gaat PSV wellicht voor de 22-jarige Weiss. De Slowaaks international maakte als tiener de overstap naar de Eastlands, maar speelde slechts één Premier League-duel als Citizen. Hij werd tussen 2009 en 2011 aan Bolton Wanderers en Glasgow Rangers uitgeleend, met wisselend succes.

Weiss speelde vorig seizoen op huurbasis voor Espanyol en werd de afgelopen malen diverse malen door PSV bekeken. De vleugelaanvaller kwam tot 27 duels in de Primera División en twee doelpunten.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Er is totaal geen jeugd bij PSV of wel ? Min koopclubje aan het worden.

27 juni 2012 om 21:01

O jawel hoor maar bij jullie is het toch niet anders? Jongen Denen aantrekken om ze na 2 jaar als eigen jeugd te bestempelen?

27 juni 2012 om 21:13

Grapjas, die paar uitzonderingen? Kijk hoeveel Nederlandse jeugd doorbreekt in vergelijking met Psv.

On: 2 doelpunten in 27 wedstrijden vind ik toch niet echt een goede statistiek voor een buitenspeler, zeker niet voor een club als Psv. Snap niet waarom ze hem dan willen.

27 juni 2012 om 21:14

Klaassen, Veltman, van Rhijn, Vermeer, Lukoki, Ebecilio, Ozbilliz, VD Wiel, Denswil, vd Hart, Anita, Siem de Jong, Blind.

En dan Boilesen, Vertonghen, Fischer, Alderweireld, Eriksen die op hun 16e kwamen.

Nu jij weer.

27 juni 2012 om 21:14

Dit is een grap toch? Kijk eens hoeveel Nederlandse jeugdspelers er dit jaar in de basis of net niet basis hebben gestaan bij ons? Dan zijn alleen Eriksen en Boilessen spelers zoals jij ze typeert.

Heeft Psv wel een jeugdspeler in de basis staan? Hoeveel Nederlandse ( altijd belangrijk voor Nl elftal) jeugdspelers stromen er door bij Psv? Vrijwel nul...
Gewoon een koopclubje zonder eigen identiteit . Zou het raar vinden als Narsingh werkelijk naar een kleinere club, zonder Cl en met minder doorstroom mogelijkheden zou gaan...

27 juni 2012 om 21:16

Vafca, Verthongen vanaf 1ste jaar B dus dat is vanaf 15 jaar.

27 juni 2012 om 21:17

Zo! Wat een geweldige toptalenten man! Niet dus... de Jong is overigens volgens mij niet eens vanaf kinds aan bij Ajax. Wat een gejank altijd over die jeugdopleiding ook. Waarom moet er steeds Ajax bijgehaald worden? Bij elk topic van PSV zie ik weer ajacieden die denken dat ze een geweldige jeugdopleiding hebben. De jeugdopleiding van Feyenoord is echter vele malen beter.

Oja, wat betreft belangrijke Nederlandse spelers bij Psv: volgens mij had PSV 4 spelers op het EK, en Ajax enkel 1 speler, nietwaar? Ajax had ook nog de slechtste speler van allemaal. Tel uit je winst met jullie 'geweldige' opleiding.

27 juni 2012 om 21:25

@vafca, en welke vind jij nu echt iets toevoegen van dat rijtje die jij opnoemt? Op dit moment alleen van Rhijn, Anita en de Jong. Vd Wiel bakt er niks meer van, en de rest is ook maar middelmaat. PSV heeft ook Bouma, Tamata, Wuytens, Labyad, Depay, Ojo, Ritzmaier, Zoet. En daar komen er komend seizoen nog Locadia, Bertrams en Koch bij. In dit rijtje zit net zo veel middelmaat als het rijtje dat jij opnoemt, maar ook zeker een aantal die wel de potentie hebben een echt goede speler te worden. Maar een goede speler in wording heb je niks aan. Het gaat erom dat ze er op dit moment staan.

Had je niet gedacht dat er toch zoveel eigen jeugd bij de 1e selectie zat van de 25 spelers he? Nu jij weer.

27 juni 2012 om 21:27

Het is toch triest gesteld hier!

Ajax haalt een aantal weken geleden al spelers elders. Nou, psv doet dat ook.
Wat maakt het uit?

En dan nog kinderachtig gaan roepen dat het een "min clubje" is. Waar zit je verstand? Ga ergens anders provoceren! als je niet normaal kan reageren, dan heb je hier werkelijk niets te zoeken

ajax en Psv ontlopen elkaar niet zoveel qua aankopen. En ja, bij ajax komen er wat meer jeugdspelers door. Al was dat afgelopen seizoen door blessures van de aankopen). Maar wat maakt het uit. ......niets!

Niveau is weer eens bedroevend hier!

27 juni 2012 om 21:28

@wilshere
Met die matige jeugdspelers werd ajax wel twee keer achter elkaar kampioen terwijl psv koopt en koopt en koopt en telkens 3de of lager eindigt de laatste jaren.

27 juni 2012 om 21:29

Waarom altijd maar weer sneren uitdelen aan PSV met de jeugdopleiding? Net alsof S.de Jong en Blind geweldige talenten zijn? PSV is op weg om jeugd de kans te geven het heeft gewoon een goede weg ingeslagen. Ik noem effen Arsenal als voorbeeld; 12 jaar geleden heeft Arsenal een geheel nieuwe jeugdopleiding gemaakt (mede door Wenger) en pas nu kunnen de vruchten er van uitgeplukt worden. Zie bijv. Wilshere een geweldig talent. Bij PSV is het nu ook de taak om rustig door te bouwen (waar het mee bezig is) mede daarvoor heeft Marcel Brands de grootste jeugdopleiding van NL gemaakt. En ojha de grootste kan de beste worden;

Edit: oh, en nu krijg ik opeens duimpjes omlaag? hoezo dat? het kan me niks schelen maar als er iets niet klopt zeg het dan gewoon inplaats van dom duimpjes omlaag doen!

27 juni 2012 om 21:32

Wat betreft belangrijke Nederlandse spelers op het afgelopen EK, dan komen er 6 uit de jeugdopleiding van Ajax (De Jong, Sneijder, Van der Vaart, Stekelenburg, Van der Wiel en Heitinga) en 2 uit de jeugdopleiding van PSV (bouma en Affelay)

27 juni 2012 om 21:35

@cabraldebest
Je hebt gelijk! Als Narsingh gewoon naar Ajax komt en het goed doet, gaat ie over twee jaar naar een andere club in Europa voor een hoge transfersom en komt ie binnen als een grote meneer.
De meeste spelers die bij PSV weggaan brengen niet echt veel, op 1 of andere manier..

27 juni 2012 om 21:37

Ik word zo ontzettend moe van elke keer die jeugdopleiding van Ajax. Ik vind het hartstikke mooi en goed wat Ajax doet hoor maar dat betekent niet dat het alleen maar de juiste route naar succes is. Er zijn namelijk meerdere wegen die naar Rome leiden. Zo nu en dan breken er ook spelers bij PSV door met Afellay, Bakkal en Labyad van een paar seizoenen geleden. Nu zie je Depay doorbreken en komen daar ook nog eens Locadia, Bakkali, Bazoer, Ritzmaier, Zoet en Bertrams bij kijken. Deze spelers zijn in de eerste instantie voor de breedte omdat ze nog niet in staat zijn de kar te trekken. Daarnaast moet PSV ook spelers verkopen om spelers te kunnen kopen. Dan ben je meteen de koopclub en wanneer Ajax een speler haalt is het geweldig.

27 juni 2012 om 21:38

Huntelaar, van bommel vergeten? en ga dan niet zeggen dat van bommel van fortuna kwam, want die heeft echt alles geleerd bij Psv.

27 juni 2012 om 21:40

@magicmike

Ga je gang voor welke speler had PSV meer moeten verdienen dan?

27 juni 2012 om 21:44

@wilshere #23
vier spelers waarvan 2 geen minuut gespeeld hebben op het Ek.
Daarbij kijk eens naar de Nederlandse spelers die in de Oranje EK selectie zaten die de Ajax opleiding doorlopen hebben en hoeveel liepen er de jeugdopleiding van PSV door? antwoord: de helft van de aanwezige Psv-ers.

27 juni 2012 om 21:45

Van Bommel kwam van Fortuna, dat mag toch wel duidelijk zijn

27 juni 2012 om 21:46

@wilshere
De jeugdopleiding van Feyenoord is de laatste jaren misschien iets beter dan die van Ajax, maar echt geen vele malen. Zoals jij beweert..
Ook wat je zegt over de PSV spelers bij Oranje is natuurlijk grote onzin, dat weet je zelf best Van der Wiel speelde natuurlijk een slecht EK! Maar dar zegt helemaal niets over de jeugdopleiding van Ajax. Want hij is wel degelijk een goede speler (normaal gesproken) en heeft een goede opleiding genoten. Anders had hij er nooit bijgezeten (zeker niet bij deze bondscoach, die als het maar even kan, liever geen (ex)-ajacieden selecteert).

27 juni 2012 om 21:48

Doet het pijn dat PSV een koopclub is? Wat zou jullie dat een worst wezen.

Ja PSV is een koopclub. Maar zijn op het moment wel degelijk bezig met hun jeugdopleiding. En dat begint z'n vruchten af te werpen (depay/locadia/koch/bakali).

Elk bericht waar het woord PSV in voorkomt, wordt weer even gezegd hoe goeie jeugdspelers Ajax 'had'.wat doet dat er toe?

27 juni 2012 om 21:49

Dan ga ik wel zeggen dat huntelaar niet uit de jeugdopleiding van PSV komt, maar de graafschap en dan kan je nog eerder zeggen dat ie bij Ajax komt, waar daar heeft hij denk ik het meest geleerd.. en van bommel heeft 153 wedstrijden voor Fortuna gespeeld, dus wat lul je nou slap man

27 juni 2012 om 21:50

daar heeft magicmike gewoon een punt, ajax is op 1 of andere manier een betere springplank naar de top van europa
dat is voor mij niet verklaarbaar maar absoluut een feit
als je kijkt naar sneijder, van de vaart, vermaelen, babel, suarez, huntelaar ga zo maar door. waar psv een bekende club is, is ajax een merk in europa
Dat psv koop ziek is wordt niet alleen door ajax supporters gedeelt maar ook andere supporters.
en dat komt omdat elke club elke dubbeltje moet omdraaien en psv via belasting centen van hardwerkende eindhovense burgers spelers koopt
daar maak je jezelf gewoon niet geliefd mee

27 juni 2012 om 21:50

@eliaswagner

Daarom hebben ze er ook niks van gebakken..teveel uit de jeugdopleiding van ajax..

27 juni 2012 om 21:52

Sneijder, V.d Vaart, N. De Jong, Heitinga, Emanuelson, Anita, Verthongen, Vd wiel, S. De Jong, Maduro, Babel, Seedorf.... veel meer

27 juni 2012 om 21:53

@thetruth
Dus PSV koopt en koopt alleen maar en Ajax kiest voor jeugd... Aha vandaar dat ze ook interesse hebben in Narsingh. En zoeken ze nog een vervanger voor Vertonghen.
En daarnaast ja ajax word 2x achter elkaar kampioen. Maar heb jij ook gezien hoe een Psv, AZ, en FC Twente ver komen in Europa en daardoor punten verspelen in de Nl'competitie? Of zijn die punten in Europa niet meer belangrijk??

En daarnaast alle clubs kopen deze tijd nog spelers, waarom? Omdat de echte talenten meestal al op vroege leeftijd weggekocht worden door andere clubs. Ik kan me nog herinneren dat Ajax laatst ook nog jeugdspelers wegkocht bij AZ en PSV of zijn dat dan ook meteen dan jeugdspelers van Ajax? De meeste jeugdspelers zijn meestal voor hun echte debuut al verkocht of willen alweer weg. En er lopen ook nog genoeg eigen producten bij andere clubs omdat ze daar wel aan speelminuten komen.
En wat de meeste vergeten is de vraag zijn de jeugdspelers dan ook meerwaarde?? Want ik kan zo een paar Ajax-jeugdspelers noemen die geen meerwaarde zijn hoor.

27 juni 2012 om 21:54

omdat ze erniet tegen kunnen dat psv spelers kan kopen.

27 juni 2012 om 21:57

@ juppie34

Narsingh komt uit de jeugd van Ajax en de vervanger die de Boer wilt voor vertonghen is Moisander die raad eens...
ook in de jeugd van Ajax heeft gespeeld.. nu jij weer

27 juni 2012 om 21:59

Ja.. Wilshere.. PSV had er trouwens pas 3 omdat van Bommel pas vanaf 1 juli Psv'er is aangezien dan pas zijn contract met AC Milan is afgelopen.
Maar Willems, Strootman en Bouma hadden alle drie niet eens meegemoeten... daar waren allemaal betere opties voor.

27 juni 2012 om 21:59

@ajaxbassie

Dit is natuurlijk de grootst mogelijke onzin die ik ooit heb gehoord! Absoluut een feit kom maar op met die feiten dan! Liverpool en HSV absolute top ? Ik kan zat spelers opnoemen die van PSV de absolute top hebben bereikt en de laatste speler was ene Afellay die ook nog eens uit de jeugdopleiding komt!

27 juni 2012 om 22:02

liverpool behoort tot de absolute top, misschien niet officieel, doe je ding dan noem die spelers is op die naar de top zijn gegaan van psv ?? ik wil die van ajax wel doen, kijken wie bij de meeste namen komt deal?

27 juni 2012 om 22:09

gaan jullie ook nog kijken wie het verste kan tuffen?

belachelijke discussie hier.....wie de meeste namen van hun club kan noemen die naar topclubs zijn gegaan. Nou,.... chapeau!!!! Begin maar alvast! Ik kom wat later.

27 juni 2012 om 22:16

@ Vafca

Wat een waardeloze jeugdspelers zitten daar toch tussen. VD Wiel heeft 1 WK heel goed gespeeld, maar die 2 jaar daarna was het zeer matig tot slecht. Dit EK was zijn dieptepunt.
Blind kan je geen talent noemen. Ebecilio speelde ook heel lang slecht en dat kan je toch ook geen goed talent noemen. Dat geldt ook voor Ozbilic. Die man zien we zelden wat van als hij op het veld staat. Sommige spelers zoals vd Hart enzo ken ik niet dus daar kan ik niet over oordelen.

Vertonghen kwam op zijn 15e.

Nu jij weer.

27 juni 2012 om 22:16

Gelukkig hebben willems bouma strootman en van bommel veel toegevoegd dit EK

27 juni 2012 om 22:17

@ biggles ga jij even je tamponnetje verwisselen chagerijn, discusseren is leuk maar niet uit op wat voor een manier, om dat wat kennis uit te wisselen kan toch ook gewoon leuk zijn ? ik was benieuwd naar de kennis van real psv ars

27 juni 2012 om 22:20

Noem jij maar is een paar spelers op van de jeugd van PSV die in het eerste elftal zijn doorgebroken. Ajax en Feyenoord hebben de beste jeugdopleiding op alle fronten.

27 juni 2012 om 22:28

Ja natuurlijk was jij benieuwd naar de kennis van real psv ars......not!!!!!

Je ziet bij elke topic over een aankoop van Psv dezelde reacties voorbij komen! En die zijn allemaal van dezelfde strekking als die van jou. doe toch niet zo kinderachtig. En voer eens een normale discussie!

Ajacieden en Psv-ers!

en ik wordt chagerijnig van die non reacties van een aantal hier. Daar werkt geen tamponnetje tegen. maar misschien heb jij er andere ervaringen mee.

27 juni 2012 om 22:31

Grapjas kijk eens welke internationals de afgelopen 20 jaar (en verder terug) hun jeugdopleiding bij Ajax gevolgd hebben (en vervolgens in het eerste van Ajax of een andere club zijn doorgebroken)...

Ook buitenlandse spelers zijn opgenomen in de jeugdopleiding van Ajax, zoals bij elke (top)club het geval is... En ook daar zitten zeer veel jongens die nationaal danwel internationaal zijn doorgebroken...

PSV heeft ook af en toe eigen jeugd die ze inpassen maar dat is niet te vergelijken met Ajax, Feyenoord en andere clubs. Ik denk niet dat het aan de kwaliteit van de PSV jeugd, al zal die over de breedte minder zijn dan die van bijvoorbeeld Ajax, maar aan het beleid dat er gevoerd word bij PSV... Dat is erg zonde, maar het is niet anders... Wanneer zij liever hun geld in aankopen steken moeten ze dat vooral doen maar dan moeten mensen niet zeuren als feiten genoemd worden...

Overigens was de eerste opmerking allerminst nodig en provocerend maar goed, het is een voetbalforum en dan kan zoiets gebeuren...

27 juni 2012 om 22:34

ik zie altijd discussies over jeugdspelers wel ofniet
in feite is dat helemaal niet zo belangrijk
zolang je wint en kampioen word is het voor de club gewoon goed.
als je de gekochte spelers voor meer kan doorverkopen tenminste.
zolang het maar wel spelers zijn die voor nederland uitkomen dat wij er als land ooknog iets aan hebben en niet zoals benfica vaak heeft een team vol met buitenlanders

27 juni 2012 om 23:02

@ajajajajax, meer dan elk ander speler van Ajax.

27 juni 2012 om 23:04

@jesseessej Zoet? heb ik toch wat gemist!

Mij hoor je niet klagen verder hoor, jammer als narsingh voor psv kiest maar als het klopt dat het salaris plafond word opgeschroefd naar 1,3 miljoen en hij dus 3 ton meer verdiend in eindhoven geef ik hem groot gelijk.

27 juni 2012 om 23:47

Oja? Op wat baseer je dat de jeugdopleiding van Feyenoord vele malen beter is? Op die bobo's die de verkiezing bepalen ? Laat me je dan 1 ding duidelijk maken je zegt een beetje cynish oow wat een toptalenten op de namen die Vafca noemt dan is het toch wel een hele grote blamage als jou cluppie geen kampioen word en ajax wel met de matige ''talenten'' de feyenoord hoger inschatten dan die van ajax is ook een lachertje? Wat is de laatste ster die uit de jeugd van feyenoord is voortgekomen? Dan moet je ergens in de tijd van Van Bronkhorst gaan kijken.

Je kan ook wel stoer gaan reppen over de 4 psv spelers die op het EK zijn geweest met nadruk op geweest want veel hebben ze daar niet kunnen uitrichten, Gregory was de aller matigste maar Van Bommel Willems hebben er alles aan gedaan om VdW te overtreffen kwa dramatisch spel Strootman en Bouma zijn de ballenjongens van het nederlands elftal, Maar het allerergste is dat al die psv spelers die bij NL zitten allleen maar bevestigen wat voor koopclub PSV is want geen van deze jongens komt uit de PSV jeugd, Om nou te zeggen dat er 1 ajax speler was is op papier waar maar als je gaat kijken naar de spelers die zijn opgeleid bij ajax zijn dat toch best veel spelers in tegenstelling tot PSV Sneijder VdV Heitinga VdW Dejong & Narsingh.

Je kan van alles roepen, En veel van de Ajax spelers zijn idd niet de grootste toptalenten, Des te schandaliger het voor jullie is dat julliet met die 30 miljoen geen kampioen worden.

27 juni 2012 om 23:52

Bij psv mogen 14 jeugdspelers bij de selectie zitten maar het grappige van dat is dat ze nu niet aan de bak komen en nooit niet aan de bak komen, Je kan zeggen dat onze spelers niks toevoegen en je ze eigenlijk waardeloos vind maar hoe schandalig is het dan voor PSV dat ze geen kampioen worden terwijl ze zoveel investeren en wij met zoveel middelmaat rondlopen? Ajax & Feyenoord gaan gewoon uit van het prinicipe : Spelers van het Kaliber hutchinson kunnen wij ook opleiden maar de echte toptalenten laten we zeker niet gaan als we de kans krijgen om hem te kopen begrijp je? Ben het verder wel met je eens hoor Spelers als Ebecilio en nog een paar verwacht ik over een paar jaar ergens bij NAC te zien spelen maar het is toch stukken beter dat je met ebecilio kampioen word dan met mertens denkt de kampioenswedstrijd gespeelt te hebben??? Eerlijk is eerlijk.

27 juni 2012 om 23:53

Ik wil niet heel erg vervelend zijn, maar Siem de Jong is geen eigen jeugd bij Ajax. Gehaald van de Graafschap. Die krijgen nog altijd vergoeding bij verkoop van Siem.
Net als bij Klaas-jan Huntelaar en broertjelief Luuk de Jong.

27 juni 2012 om 23:57

Haha als ik zeg dat Vertonghen Alderweireld Eriksen Boilesen enz enz eigen jeugd zijn word ik afgebrand ( waar ik het overigens volledig mee eens ben want dit is gewoon geen eigen jeugd ) En nu zeg jij dat van bommel eigen jeugd is omdat hij alles bij PSV heeft geleert? Is Ronaldo ook eigen jeugd omdat hij heel veel heeft geleert bij Psv? Zowel bouma als Van bommel komen niet uit de eigen jeugd sorry.

28 juni 2012 om 00:08

Nooit van gehoord en ik hen nog niks van ze gezien dus ik weet niet of ze talenten zijn enals je spelers bliift kopen waar speelt de jeugd dan.
iedereen praat maar over jeugd wel niet goed.maar het.gaat.om weiss en psv misschien transfer.

28 juni 2012 om 00:12

Als je een staf hebt die bouma selecteerd wat moet je daarop zeggen willems dan heb ik liever butner strootman middelmaat

28 juni 2012 om 00:22

@vafca

De jong komt van de graafschap..

28 juni 2012 om 00:29

Nee gelukkig waren Greg en Johnny wel de uitblinkers

28 juni 2012 om 08:44

Thetruth

dat heeft Ajax ook jaren gedaan hoor en toen werd PSV telkens kampioen .Ik kan me nog een seizoen herrineren dat er alleen al voor een buitenspeler 16 miljoen werd betaald en geen kampioenschap.dus niet zo flauw lullen

28 juni 2012 om 09:49

Jesseessej@

Vergeet niet aissaiti, Affelay, Huntelaar,

Laat die domme ajacieden gewoon lullen maak je niet druk

Als v Basten daar voor meer dan 30 milj kan en mag kopen is het okeee bij die gasten, maar zo dra er een andere club (concurent) dan zijn het een koop clubje

Dan weet je toch op wel;k niveau deze gasten zitten

28 juni 2012 om 13:45

Nee, Huntelaar heeft lekker veel gespeeld bij Psv... Het enige wat ze daar met hem deden is verhuren en verhuren, en nadat hij topscoorder in de eerste divisie was geworden mocht ie nog niet blijven. Huntelaar heeft meer gehad aan Heerenveen waar hij echt opbloeide, om daarna via Ajax naar de grote club te gaan. Met van Bommel heb je wel gelijk, hij heeft alles geleerd bij PSV en daarna de stap gemaakt.

Ont. Ik hoop voor PSV dat ze Narsingh halen, maar ik denk dat Narsingh zelf beter naar Ajax kan gaan. Bij PSV lopen te veel spelers rond voor zijn positie, tenzij Lens en Toivonen natuurlijk weggaan. Ik denk overigens wel dat het voor ajax en Sulejmani veel minder goed zal zijn. Ajax heeft dan een ontevreden speler die en geen geld oplevert en geen minuten maakt, dus niet in waarde zal stijgen.

27 juni 2012 om 21:09

Je kunt het ook anders bekijken PSV doet met 16,5 miljoen over 5 spelers en Ajax besteed het aan een speler en je moet ook in het verleden kijken wat PSV toen heeft moeten verkopen en heel weinig aankopen deed en nu hebben ze zolang gespaard en gaan ze kopen en vind iedereen het een koopclub, maar Ajax heeft net zoveel geld uitgegeven als Psv, dus je moet nou niet gaan oordelen.

27 juni 2012 om 21:15

het is dat de jeugd meestal word weggekocht en we hebben nog altijd bakalli uit de jeugd depay en locadia dus we zullen wel zien hoe die he 5 gaan doen

27 juni 2012 om 21:17

Zucht.. Sulejmani is 4 seizoenen geleden. Dat doen we allang niet meer en het verschil is dat wij nog heel veel jeugd hebben.

Hoeveel echte jeugdspelers heeftt PSV nou? 3?

27 juni 2012 om 21:20

Je kunt het ook zo zien. Ajax haalt op jonge leeftijd veel talentvolle spelers voor weinig of geen geld of leidt ze op en verkoopt ze voor veel geld. Iets wat heeft geleid tot een zeer positief resultaat op de transfermarkt de afgelopen jaren. Daarbij komt ook nog eens het feit dat veel van deze spelers die voor veel geld zijn vertrokken ook nog eens belangrijk zijn geweest bij hun nieuwe club, wat er voor zorgt dat de spelers voor veel geld kunnen worden verkocht.
Als je dit vergelijkt met de spelers die PSV haalt en welk rendement ze de afgelopen 10à 15 jaar hebben gehaald, namelijk een klein verlies, dan kies ik liever op de manier hoe Ajax zich op de transfermarkt beweegt.

27 juni 2012 om 21:24

Op Affelay en Bouma na is er geen enkele Psv-jeugd speler in Oranje dit Ek.
Huntelaar niet meegerekend, die heeft het gros van zijn jeugd bij de Graafschap doorgebracht. En dan is Bouma niet eens een oranje waardige speler.. dat zal geen enkele Psv'er ontkennen.
Clubs als Utrecht zijn productiever met spelers als Vorm, Kuyt en in mindere mate Krul.

27 juni 2012 om 21:24

wat lig je toch hele tijd te janken?het gaat over een speler die psv wil kopen niet over dat arrogant clubje van jouw uit Diemen.

27 juni 2012 om 21:26

Locaida is net zo PSV jeugd als Eriksen en Verthongen.
Locaida speelt pas sinds zijn 16de of 17de voor Psv.

28 juni 2012 om 02:39

En de Ajacieden krijgen het weer voorelkaar om in de eerste post hun jeugdopleiding weer op tafel te krijgen, zielige figuren kom is met iets anders man, jullie vallen in herhaling, ik heb het stukje van de gemeente eindhoven trouwens nog niet gezien, ben benieuwd hoelang het duurt voordat dat weer erbij gehaald wordt.

28 juni 2012 om 09:21

@panerai,

PSV kan deze transfers alleen maar bekostigen dankzij de steun van de gemeente, tevreden?

Het enige wat ik nog wil zeggen over Verthongen/alderweireld/vermaelen, is dat deze jongens wel degelijk eigen jeugd zijn. Criteria voor eigen jeugd is minimaal 3 jaar in de jeugdopleiding te hebben gespeeld voordat de speler zijn debuut maakt, dit is bij onze 3 Belgen het geval. Tevens, komen zij alle drie van Beerschot, waar Ajax destijds een groot aandeel belang in had, en de hele club incl. jeugdopleiding volgens Ajax structuur werd geregeld.

27 juni 2012 om 21:20

Feyenoord is de enige topclub uit Nederland die met echt veel eigen jeugd speelt. Die hebben zo goed als alles opgeleid, en het is nog een succes ook, met enkele aanvulling van niet eigen jeugd, doen ze het bijzonder goed.

Ajax heeft ook wel een aantal jeugdspelers, maar zoals hierboven door tobbie ook al wordt aangegeven, bij ajax wordt het al snel als eigen jeugd bestempeld, bij PSV wordt dan gezegd: ja die is op z'n 15e ergens anders weggekomen, terwijl dat bij ajax ook voornamelijk het geval is.

en Vafca noemt wel mooi een aantal jeugdspelers van ajax op, maar zo kan ik ook de jeugd van PSV op gaan noemen en zeggen: ''nu jij weer''. er zitten inderdaad een aantal spelers uit het 1e bij, maar dat is grotendeels ook geen groot succes (vd Wiel, vermeer niet altijd fantastisch, anita 2e seizoenshelft, ebecilio en ozbiliz krijgen vaak kritiek van ajax supporters)
De rest die Vafca opnoemd hebben nauwelijks tot niet in ajax 1 gespeeld, dus daar kun je niks over zeggen.

Bij PSV loopt ook geweldige jeugd rond, maar daar kun je niks over zeggen totdat ze het in het 1e gepresteerd hebben, bij ajax is bijvoorbeeld van Rhijn al een fantastische voetballer, terwijl die nauwelijk in ajax 1 gespeeld heeft. Dus daar kun je niks over zeggen. Hij zal vast wel talent hebben, maar hij moet het eerst laten zien.

27 juni 2012 om 21:40

Valt wel mee, van de spelers die zo goed als zeker zijn van een basisplaats spelen er maar 5 in de jeugd van Feyenoord gespeelt.
Maar..
Erwin Mulder -- Kwam van Vitesse, speelde vanaf zijn 15de voor Feyenoord
Leerdam speelt ook pas vanaf zijn 15de voor Feyenoord.

Dan zijn alleen de Vrij, BMI en Clasie vanaf de D-jeugd al Feyenoorders

Mokotjo speelt vanaf zijn 18de voor Feyenoord.. maar die noem ik geen jeugd.
Dan vind ik wat overdreven om te zeggen dat Feyenoord de enige is die eigen jeugd opleidt.

Bron is wikipedia en heb echt alleen maar spelers gepakt die op zijn minst 20 wedstrijden voor Feyenoord gespeelt

27 juni 2012 om 21:47

Feyenoord?

Oja

Vormer, Goossens, Ter Vrede, Janmaat, Immers

5 nieuwe aankopen! haha juist alles gaat met eigen jeugd daar! Ga toch weg.

27 juni 2012 om 21:51

Feyenoord heeft ook echt niet alle spelers vanaf de F-jes opgeleid hoor, het is heel normaal als er elk jaar jongens in en afstromen dat gaat zo bij elke club. Zo haalt Feyenoord heel veel jongens weg bij Ado, Sparta en Utrecht. Spelers van Ajax-selectie die de jeugdopleiding vanaf de jongste elftallen hebben doorlopen zie je ook niet veel: Anita, Vermeer, vd Wiel, Blind, Koppers, van Rhijn en Ozbiliz en vanaf komend seizoen zullen ook Denswil, Klaassen, Veltman en van der Hart. Dat zijn echt jongens die de opleiding vanaf het begin hebben doorgemaakt.maar als jij niet ziet dat van Rhijn de nieuwe rechtsback van Oranje is heb jij iets aan je ogen. Ik denk dat ik het jeugdvoetbal iets intensiever volg en ik kan je zeggen dat de meeste talenten van PSV ook weer van buitenaf komen(bakkali, Depay, Ritzmaier en Locadia en straks Berghuis en van der Moot die ook weer van andere clubs komen. Is niet erg, want dit doet elke club, maar kom dan niet met drogredenen dat de jeugdopleiding van Ajax niet zo goed is omdat ze veel spelers van buiten halen. Dat doet iedereen

27 juni 2012 om 22:04

Bakkali speelt er al vanaf de D dus heeft langer bij PSV gespeeld dan bij Standaard Luik.

28 juni 2012 om 00:13

Janmaat zat in de jeugd van feyenoord.
bam nu jij

28 juni 2012 om 00:17

Feyenoord? Feyenoord is pas sinds de laatste 3 4 jaar aktief bezig met de eigen jeugd en dat komt alleen maar door de financiele wanorde die daar is geweest, Wat is nou de laatste ster in het hedendaagse voetbal die uit de feyenoord jeugd komt? RvP is feyenoord jeugd gescout door Excelsior maar die clubs zijn samen dus je kan hem gerust eigen jeugd noemen, Hun grootste jeugdtalent voor RvP 3x raden wie dat was? Ja idd dat was Gio Van Bronckhorst dat zegt toch wel genoeg of niet? Feyenoord die speelt met De Vrij Martins Indi Clasie & Cabral (basisspelers) dit zijn allemaal vrij matige spelers die niks hebben toegevoegt tot nu toe wat jij ook zegt over de ajacieden geld ook voor deze feyenoord producten op uitzondering van Clasie en De Vrij, Cabral & Martins Indi zijn allemaal speler die niks toevoegen en eigenlijk gewoon niks meer zijn dan degelijke spelers, Dus om nou te zeggen dat feyenoord de enige topclub is die eigen jeugd gebruikt is grote onzin want later zeg je dat de jeugdspelers bij ajax geen groot succes zijn nou dat is bij feyenoord ook het geval, Owja ik durf hier trouwens best te beweren dat ajax kampioen is geworden omdat ze altijd kunnen terug vallen op de jeugd opleiding die weliswaar niet op zijn hoogtepunt zit en de toptalenten produceert die we allemaal graag zien (op dit moment) maar toch kampioen worden is best aardig niet? Van Rhijn Koppers Blind Lukoki Klaassen VdW Vanrhijn Anita Vermeer hebben dit seizoen allemaal hun steentje bijgedragen aan het kampioenschap & ik durf best te beweren dat de titel van dit seizoen voor een groot deel op het Conto van Anita is te scrhijven.

28 juni 2012 om 02:50

@ afca_1995

nu moet ik toch weer even lachen hoor, ik begin echt het idee te krijgen dat jij vaak helemaal niet weet waar je het over hebt, en het leuk vindt om te provoceren,

Clasie een matige speler? voegt niks toe aan Feyenoord? sorry hoor haha
Weet je wat matige spelers zijn, die Blind, Lukoki en Klaassen waar jij het over hebt, en dan kan je wel kampioen worden, maar dat komt gewoon omdat de rest gefaald heeft, niet omdat Ajax zo geweldig was, en Ajax is inderdaad met die spelers die jij net opnoemt kampioen geworden maar zeker niet door deze spelers..

En begin nou niet te janken over Psv, want als jij een discussie niet kan winnen ga je het daar maar weer over hebben.. erg orgineel

En de jeugdopleiding van Ajax komt weer op tafel, ik ben benieuwd hoevaak jij het daar al overgehad hebt, ik durf te wedden dat de helft van jou posts over jullie jeugdopleiding gaat, en de rest over de gemeente eindhoven meer zie ik jou niet posten, kom is met wat nieuws man!! zielig figuur

28 juni 2012 om 09:26

@panerai,

Terecht dat je afca_1995 aanvalt op Clasie, want dat is wel degelijk een groot talent, maar dat je vervolgens Klaassen in het rijtje matige talenten schaart, slaat ook weer helemaal nergens op. Lukoki en Blind ben ik ook niet weg van, alhoewel Blind de laatste wedstrijden toch wel weer degelijk speelde bij Ajax.

De jeugd van PSV (wat er aan komt) ben ik niet van op de hoogte, ik zie alleen maar wat er nu staat, en dat is niet veel natuurlijk, kan je niet ontkennen.

Om te zeggen dat Feyenoord met alleen maar eigen jeugd speelde, de hele voorhoede + het middenveld op Clasie na, was geen eigen jeugd, dus ook dat is niet helemaal waar.

28 juni 2012 om 12:24

ajax koopt ook alleen maar spelers. Feyenoord heeft de beste jeugdopleiding van Nederland en dan kom je met deze onzin uitspraken. Feyenoord geeft genoeg de voorkeur aan jonge spelers. kijk maar naar vilhena en achasbar en isoufi

27 juni 2012 om 21:31

Aan die eigen jeugd wordt gewerkt. Een koopclub is het al jaren dus daar is niks nieuws aan. Wat wel nieuw is, is dat er sinds afgelopen seizoen actief met de eigen jeugd aan de gang wordt gegaan. Uiteraard zit PSV nog niet waar Ajax staat, maar dat is ook niet gek als je nog maar een jaar het beleid om veel aandacht aan je jeugd te besteden.

Uiteraard komt het standaardlijstje van Ajax weer. Vermeer, vd Wiel, Anita, Siem de Jong, Blind, Alderweireld (die is toch ook eigen jeugd of niet?), van Rhijn, Klaassen, Lukoki, Ozbilliz, .. Vergeef me als ik er een aantal vergeet, ik ben immers niet zo een extreme Ajaxvolger.

Maar als je naar die namen kijkt zie je ook dat bijvoorbeeld dat van der Wiel eerst twee seizoen als reserve heeft gespeeld, meegetraind om vervolgens de stap naar de basis te maken. Anita zat ook al een aantal jaar bij de selectie voor hij basisspeler was en dat geld ook voor Alderweireld. Idem voor voor Vermeer natuurlijk.

Als je nu kijkt naar het Psv. Voor het eigen jeugd beleid hadden we alleen Labyad en Tamata als eigen jeugd in de selectie. Afgelopen seizoen hebben Ritzmaier en Depay langzaam de aansluiting gemaakt om nu defintief bij de selectie te komen. Daarnaast is Koch nu overgeheveld naar de A-selectie. Locadia zal ook meetrainen met de A-selectie en Zakaria Bakkali (wat op dit moment het grootste talent lijkt te zijn) gaat nu op zijn 16e deels aansluiten bij de A-selectie (een aantal trainingen per week meedraaien om aan het hoge niveau te leren wennen.) Wat betreft keepers hebben we er laatst ook twee aangetrokken inderdaad. Maar dat komt omdat Zoet verhuurd is aan Rkc, van Leer aan Eindhoven om ervaring op te doen en Nigel Bertrams die in eerste instantie derde doelman zou worden minstens een half seizoen geblesseerd is. Maar zodra Nigel Bertrams fit is zal die als het goed is ook aansluiten bij de A-selectie.

Van koopclub een opleidingsclub worden is nu eenmaal iets waar een aantal jaren overheen moet gaan. Daarnaast is het niet gek dat PSV interesse heeft in een speler. Ajax koopt toch ook elk jaar wel een speler of enkele spelers omdat ze niet direct een jeugdspeler kunnen inpassen? (labyad gaat weg, Toivonen waarschijnlijk ook, ...)

27 juni 2012 om 21:36

Sommige mensen hebben echt last van een pavlov reactie....als ze het woord PSV zien staan moet er even 'koopclub' de wereld in geslingerd worden. Maar stoer, zeker als je bedenkt dat er in de Arena inderdaad nooit een speler gekocht wordt en daar alleen maar jochies rondlopen die sinds hun 10de op de Toekomst spelen...een advies: zoek een echte hobby :

27 juni 2012 om 21:47

Hahahaahaha, echt he, 2 jaar achter elkaar kampioen worden en dan al zo'n grote mond. Vergeten dat wij dat een aantal jaren geleden 4x deden? PSV Heeft nu Bouma, Wuytens, Ojo, Tamata, Labyad, Depay, Ritzmaier en vanaf volgend seizoen ook nog Bakalli koch Locadia bazoer en bertrams als jeugdspelers in de A-selectie, dat zijn 12 jeugdspelers in een selectie van 25.

27 juni 2012 om 22:22

Ja maar het hangt er ook van af hoe vaak ze spelen. Onder Rutten zouden de 13 niet-jeugdspelers altijd spelen, dan heb je dus de facto niets aan je 12 jeugdspelers.

28 juni 2012 om 09:29

Ojo is al weg en Labyad wil je zelf toch niet meer in een PSV shirt zien neem ik aan?

Tevens heeft Ajax 31 landstitels, 4 CL bekers en 2 Wereldbekers, nu jij weer

27 juni 2012 om 22:00

al kopen wij iedereen,wa boeit da jullie ,doe allemaal nie zo moeilijk en kijk gewoon naar je eigen club nieuws ,

27 juni 2012 om 23:45

Fijne vent. Voor je zoiets zegt: check en verdiep dan eerst alles. PSV heeft int verleden gaten laten vallen maar is dat nu aant goedmaken met 6 a 7 jeugdspelers die verlengt hebben, bij de a selectie betrokken zijn enz. Op dit moment is het jeugd waar je nog niet op kan bouwen dus moet je, als je geld hebt, kopen. En kan je over een poosje je eigen jeugd de voorkeur geven.
Ps: schone?

28 juni 2012 om 09:30

Psv-bayern,

Schone was natuurlijk wel transfervrij :P

28 juni 2012 om 09:30

Volgens mij mag PSV geen speler meer kopen van die holbewoners uit Amsterdam, ofwel kleuter? Dom volk hiero...

PSV is weer lekker bezig met nieuwe spelers voor het volgend seizoen.

vladimir weis uitstekende speler hoor ! lijkt me ook wel een goudhaantje... Die engelse clubs nemen jongen talenten altijd over maar veel geraken in de vergeetput. Clubs zouden vaker bij hun moeten gaan kijken vind ik.

Snelle gast, maar is zb salaris niet te hoog voor een NL club?

Weiss lijkt me een geweldige speler voor de Eredivisie. Gast is snel en fucking technisch. Denk dat hij zich zeker in de kijker speelt in onze aanvallende competitie.
Heb hem echt zieke dingen zien doen bij Slowakije, echt een goede buitenspeler.

27 juni 2012 om 21:30

Is het meer een mertens type, man met actie, kruipt naar binnen en schiet, of een Narsingh, meer van de voorzet?

27 juni 2012 om 21:48

Wat ik hoor is het meer een mertens type, maar dat geloof ik neit als ik naar het aantal goals kijjk.

apart vind ik et allemaal hoor.. maar hoe duur moet die weiss dan kostten heeft iemand verdere informatie over deze weiss?

Moet PSV niet wat defensieve krachten binnenhalen? Ze hebben voorin zat opties lijkt me zo.

27 juni 2012 om 21:08

ik denk dat ze eigenlijk alleen een rb moeten hebben wnt we kunnen zo doen

aankoop-zanka-pieters-willems

27 juni 2012 om 21:10

Voor Rechtsbuiten valt dat wel mee. Ja idd ze moeten nog wel een rechtsback halen.

27 juni 2012 om 21:14

Ze hebben nu:
Linksback: Willems en Pieters
Centraal: Zanka, Marcelo, Dereijck, Koch, Bouma en vukovic
Rechtsback: Manolev, Hutchinson en Tamata

Er zal daar dus eerst verkocht moeten worden alvorens aankopen te doen. En met een nieuwe rechtsback(veel interesse in Manolev) en Zanka is de achterste lijn al versterkt.
Ook zal een heel seizoen met Tyton op goal en Van Bommel op het middenveld redelijk wat doelpunten schelen!

27 juni 2012 om 22:18

Pieters kan ook centraal spelen.
Zou me niks verbazen als hij Centraal links achterin gaat spelen en Willems op links.

Pieters zou ook het beste in Oranje op Linkscentraal kunnen spelen en dan Urby op linksback.

Denk dat als PSV weer geen kampioen word , de bodem van de kas in zicht komt, alleen maar uitgeven en weinig inkomsten

27 juni 2012 om 21:20

Dat ze interesse hebben in een speler wilt nog niet zeggen dat ze hem meteen halen.

Andersom zou je dan ook met al de berichten over interesse in spelers van Psv(mertens, Strootman, Toivonen, Matavz, Manolev, Pieters en Tyton) kunnen zeggen dat het dom van ze is om iedereen te verkopen zonder een vervanger te halen.

Beetje voorbarig dus!

27 juni 2012 om 21:32

PSV haalt meer aan transfers binnen dan dat eruit gaat, elk jaar.
Op vorig jaar na dan.
Met de verkopen van Manolev, Toivonen, Engelaar, Labyad, Wuytens, Marzo en misschien nog Pieters komt er nog wel een miljoentje of 15~20 binnen.
Alleen Manolev, Labyad en Engelaar zullen opgevangen worden met een koop.
Wijnaldum zal doorschuiven naar 10, Henriksson zal voor Engelaar komen en Narsing/reidd voor Labyad.
Verder komen spelers als Locadia en Ritzmaier vanuit de jeugd door.

28 juni 2012 om 09:32

Yamiown,

Toch raar dan, dat PSV al 3 seizoenen achter elkaar een verlies draait van meer dan 15 miljoen...

27 juni 2012 om 23:36

Ik denk het niet: voor Mertens staat een opvolger klaar in de naam van Depay, voor Matavz staat een opvolger klaar in de naam van Locadia en voor Wijnaldum/toivonen staat een opvolger klaar in de naam van Bakkali. De eerste drie kunnen voor flinke bedragen verkocht worden en dan kan je mooi de eigen jeugd inpassen

Waarom moet PSV 'n buitenspeler hebben? Ze hebben op rechtsbuiten toch al Jeremain Lens? En op linksbuiten Dries Mertens? En dan hebben ze ook nog Memphis Depay die op alle posities in de aanval kan spelen.

Ik heb liever dat PSV gewoon met Lens op rechtsbuiten speelt, Tim Matavz als diepe spits, Dries Mertens op linksbuiten. En dan heb je eventueel nog Memphis Depay die op alle posities in de aanval kan spelen, en als Ola Toivonen nog blijft (waar ik niet vanuit ga) dan kan Toivonen nog in de spits spelen, op de positie van Matavz.

Ik zou bij PSV in deze opstelling spelen: (4-3-3).

Tyton.

Aankoop / Hutchinson / Manolev. - Derijck / Zanka. - Marcelo. - Willems / Pieters.

Wijnaldum. - Van Bommel. - Strootman.

Lens / Depay. - Matavz / Depay. - Mertens / Depay.

Ik ga er vanuit dat Ola Toivonen vertrekt, daarom staat hij niet in mijn opstelling.

28 juni 2012 om 10:39

Als Advocaat gewoon 4-3-3 (of 4-2-3-1) blijft spelen is een rechtsbuiten echt wel noodzakelijk hoor. Lens laat al 2 jaar zien dat het geen rechtsbuiten is. Op enkele uitzonderingen na vind ik hem daar echt zwak. Zijn beste wedstrijden speelde hij allemaal als diepe spits en dat is ook waar hij thuis hoort. Mertens en Depay zijn beide linksbuitens, Mokthar wordt verkocht en verder heb je met Matavz en Locadia ook 2 pure spitsen. Labyad was een aardige optie geweest maar die vertrekt zoals bekend is ook en Wijnaldum wil daar absoluut niet spelen. Dan houdt je in de huidige selectie precies 0 rechter vleugelspelers over. Het is dus echt niet zo vreemd dat PSV hier naar versterkingen zoekt.

Weiss is veelste goed voor Psv. En Weiss zit denk ik ook niet te wachten op een middelmatige club.

27 juni 2012 om 21:37

Daarom zal hij ook wel open staan voor Psv. Je kan toch moeilijk volhouden dat Bolton, Espanyol en Glasgow Rangers een hoger niveau dan PSV halen.

27 juni 2012 om 21:42

Als hij zo goed was dan speelde hij toch niet bij Espanyol maar bij een beter club!

Dat zou wel een aanwinst zijn voor de Eredivisie denk ik. Prima voetballer, ook voor het niveau Psv.

Omdat psv voorin 4 spelers heeft die het niveau aankunnen mogen ze niks meer halen het is voor 3 posities he bij ajax moeten ze tog weten dat reservespelers nodig zijn ofniet. En die jeugd van ajax aub ebicilio ozbiliz lukoki koppers veltman blind zelfs vermeer zijn egt geen aanwinsten voor ajax maar waren noodoplossingen behalve vermeer maar die komt ook egt niet bij een topclub uit. Depay is al verder dan ozbiliz en ebicilio bij elkaar en nog jonger psv hun talentenstroom begint pas net er zijn nu spelers aan het doorkomen zoet bijv komt eerder in het nederlands elftal dalijk dan vermeer en dan kan je praten ja maar psv geeft zoveel uit hier en zoveel uit daar maar mertens strootman willems toivonen allemaal dure aankopen die allemaal meer waard. En ajax had nooit geld hoeven uitgeven als ze is egt goed in hun jeugd gekeken hadden want lens boerrigter elia narsingh allemaal ajax jeugdspelsers en die moeten ze als ze willen voor miljoenen terughalen nee het beleid daar in amsterdam is echt perfect

27 juni 2012 om 21:46

Jij praat hier dat Depay onderhand CR7 in Nederland is.
Als Ajax al 2 jaar kampioen wordt met die "b" spelers, waarom haalt PSV dan elk jaar weer spelers die die talenten in de weg zitten??

Wiess is wel echt een goeie speler hoor. Zou zomaar de smaakmaker van de Eredivisie kunnen worden want niemand anders kan tegen hem op. Pracht van een speler. Snel,technisch,prachtig. Ik zie het niet doorgaan om eerlijk te zijn omdat Weiss echt wel hoger kan maar je weet maar nooit.

Depay grootste talent van heel de Eredivisie

27 juni 2012 om 21:43

geheel met je eens alleen jammer dat het een linksbuiten is!

27 juni 2012 om 21:47

Ik vind Maher toch een groter talent.

27 juni 2012 om 21:50

Ik niet, maar over Maher hoor je wel iets in elke VI uitzending, ik heb zo nog nooit gehoord over Depay.

Mocht dit waar zijn dan heeft PSV een erg goeie speler want die Weiss is erg snel en technisch meteen de beste van de Eredivisie wellicht. Hij doet me een beetje denken aan Miroslav Stoch maar dan sneller.

buiten het feit om waar dat allemaal nog over gaat.
Waar haalt dat clubje zijn geld vandaan???

27 juni 2012 om 21:51

Gozer misschien moet je even na denken, ( ALS Toivonen Verkocht IS Gaan ZE AAN DE Slag MET DE Transfers Eerder Niet. )

27 juni 2012 om 21:51

Van Engelaar, Manolev, Toivonen en misschien zelfs Lens?

27 juni 2012 om 22:43

lens marcello matavz strootman tyton toivonen willems worden gevolgt

haha echt lachwekkend dit , kopen kopen kopen en maar geen succes sjonge sjonge
wij hebben niet narsingh helemaal niet nodig PSV mag wel kopen. als ze denken dat ze volgend jaar kampioen mee worden.

27 juni 2012 om 21:51

haha, als ajax nou narsingh of maher of deze gozer zoude kopen dan was het zogenaamd geen koopclub schei toch uit jongen met je onzin.

28 juni 2012 om 00:56

@psvfanjwz

Idd wij zijn ook geen koopclub , wijmoeten het meer hebben van onze Talenten kerel,
maar jij staat te springen als je ergens leest dat PSV weer met een miljoenen deal bezig is
dat is wat ik grappig vind en misschien weer stuk grond verkoopt tjah jullie probleem

maar kom niet zeggen dat we een koopclub zijn want zowel narsingh als maher hebben
wij ze opgeleid en idd weggestuurd !

genoeg Talenten lopen er bij ons rond darom moet jij de komende jaren maar aanzien
dat de dominatie jaren van ajax weer terug zullen komen vooral te danken aan de Jeugd

nogmaals lijstje voor jou dat we uberhaupt geen Narsingh nodig hebben

Klaassen, Veltman, van Rhijn, Vermeer, Lukoki, Ebecilio, Ozbilliz, VD Wiel, Denswil, vd Hart, Anita, Siem de Jong, Blind

en nu jij weer ;

28 juni 2012 om 08:44

Bouma, Tamata, Wuytens, Labyad, Depay, Ojo, Ritzmaier, Zoet, Locadia, Bertrams en Koch. Dat zijn dus 2 spelers meer als Psv. Ook nog heeft PSV een stuk of 4 á 5 verhuurd aan FC Eindhoven. Als die niet verhuurd waren had PSV dus meer jeugdspelers in de selectie.

en nu jij weer; ;

28 juni 2012 om 14:02

donder toch op man noem je dat talenten haha

27 juni 2012 om 23:39

Jullie hebben Narsingh inderdaad helemaal niet nodig, aangezien jullie die 'enorme talenten' Ebicilio en Ozbiliz hebben, toch?

ik wordt steeds moe van die ajax fans, ze lopen maar te zeiken en te zeiken.. Als een speler naar ajax toe gaat is het zogenaamd geen koopclub schei toch uit mensen.

28 juni 2012 om 00:14

Ik loop helemaal niet te zeiken man. Hoe kom je daar nu bij.
Moet psv zelf weten of ze spelers kopen of niet.

Maar omdat jij als psv'er nu zeg dat je moe wordt van die ajax fans, moet ik als Ajax-fan nu moe van alle psv-fans worden, of alleen moe van jou?

Wel eens van een gezegde gehoord van die kam en scheren??????

28 juni 2012 om 00:24

ik snap wat je bedoeld maar heel veel ajacieden lopen te zeuren, ik bedoel niet allemaal, maar wel de meeste

WTF praat Rubanjo? "enkele aanvulling"?

Voorhoede Cisse, Guidetti en Schaken komt allemaal van buitenaf en Schaken is zelfs notabene Ajax jeugd.

In het middenveld waren zowel El Ahmadi en Bakkal van buitenaf en notabene aanvoerder Vlaar was vroeger Ajax fan en is AZ jeugd. Als meer dan de helft van je basisopstelling van buitenaf komt dan is "een enkele aanvulling" wel heel erg overdreven te noemen.

Dan doet Ajax het toch een stuk beter met soms tot 9 eigen jeugdspelers aan de start.

PSV doet er verstandig aan om Memphis Depay het vertrouwen te geven ipv een nieuwe aankoop te doen. Mertens rendeert ook op rechts en zo bespaar je en geld en loop je het risico minder dat Memphis weg wil.

27 juni 2012 om 21:58

ik hoop ook echt dat depay in het eltal speelt in basis speler maar jah, wij kunnen er niks van zeggen

28 juni 2012 om 00:52

Scruimpi, wij hebben ook wedstrijden gespeeld met zoveel jeugd, Cabral, Achabar, Clasie, Vilhena, De vrij, Bruno martins indi, Nelom, Leerdam, Mulder.

@ Psvfanjwz besef je wel hoeveel spelers PSV vorig seizoen heeft gehaald? Denk je niet dat juist daarom PSV nu dat mandaat krijgt?

27 juni 2012 om 22:07

jaah maar kbedoel als ajax ook veel spelers haalt, dan is het zogenaamd geen koop club, ik snap je punt wel. maar ik bedoel als aller eerste komt een ajacied met van jaah het is een koopclub het is een gerucht. meer niet.

27 juni 2012 om 23:48

Met alle respect voor Ajax, maar wie hebben die vorig seizoen allemaal gehaald? Boerrigther, Janssen, Sigthorsson, Rits, Serero, Cillesen, Bulykin, dan kom ik uit op 7. In tegenstelling tot de 8 die PSV heeft gehaald (tyton, Willems, Strootman, Mertens, Wijnaldum, Matavz, Derijck en Sinouh) valt dit nog mee. Het enige verschil is dat PSV er meer geld in heeft gestoken, maar dat lijkt me ook niet heel erg raar als je ziet dat PSV simpelweg meer te besteden had dan Ajax na de verkoop van de stadiongrond

28 juni 2012 om 00:02

Het verschil is dat psv een compleet nieuw elftal gekocht heeft en wij onze breedte versterken met spelers van rond de miljoen en afentoe een speler van 3 miljoen.

28 juni 2012 om 00:33

PSV heeft alleen de plekken versterkt die nodig waren (dat waren er vier). Willems is gehaald voor de jeugd en Sinouh en Derijck zijn gehaald voor de breedte . Strootman moest de plek van Engelaar innemen, Mertens de plek van de vertrokken Dzudzsák en Matavz had de zware taak de erfenis van Marcus Berg op zich te nemen. Wijnaldum, die eigenlijk zonder een van bovenstaande redenen gehaald is (hij hoefde niemand zijn plek in te nemen, is geen jeugd meer en is eigenlijk te goed voor de breedte), is gehaald voor aanvallende impulsen op het middenveld. Ik ben het totaal met je eens: die was eigenlijk niet nodig geweest!

Wat is het hier toch een gejank van Ajax jeugd - PSV jeugd (en in mindere mate Feyenoord jeugd)
Ga of inhoudelijk op dit topic in, of zeg niets aub.

Ik ken Weiss nog niet, speler van Man City wil niets zeggen.
Kan een topper zijn (guidetti) maar kan ook drama zijn... selectie van 312 man.
Hoop persoonlijk dat PSV zowel Weiss als Narsingh Niet haalt maar dat PSV met Lens op de vleugel gaat spelen.

27 juni 2012 om 22:16

Lens op de vleugel waarom? wil je alweer dat Matavzs in een eiland staat?

Weis is wel een goede speler.
Als heb ik liever Narsingh , die assist kan leveren op Matavz.

Wie weet wat voor speler dit is? Linksbenig? Rechtsbenig? Gaat veel voor eigen succes of geeft veel voorzetten? Snel?

Ajax heeft een van de beste jeugdopleidingen, de hele wereld is er jaloers op
En Weiss kan een topper worden, zou leuk zijn voor PSV als ze hem konden halen

Kan het hier eens een keer over een echte club gaan zoals waar deze topic over gaat,
binnen 3 reacties gaat het alweer over die waardeloze club uit het noorden ! laatste keer dat ik op deze site kom,jodesite !!!!

die reactie's van die ajacieden word ik soms helemaal para van! Altijd dat arrogante van wij zijn de beste wij hebben de beste jeugd opleiding. Op dit moment ging het gewoon om Weiss die misschien komt als versterking, hij is 22 heeft dus nog genoeg tijd om weg te gaan misschien 2 a 3 jaar en dan is Depay er klaar voor! We kunnen toch niet verwachten dat heel je elftal uit jeugd bestaat. Je moet wel eens aankopen doen en als PSV dat op dit moment belangrijk vind is daar natuurlijk niks mis mee. over weiss nu ik denk dat hij een goede speler is het meer en stoch gevoeltje. Komt van een grote club en is daar niet geworden wat ze verwachten en dan komt hij in zo'n land als Nederland waar opeens alles lukt

Wel een goede speler die weiss! Niet echt hetzelfde typ als narsingh maar wel een redelijke aanwinst.

Maarre waar haalt psv al dat geld opeens vandaan? Nog geen spelers verkocht maar je hoort tientallen namen met hoge tranfersommen voorbij komen. Laatste jaren alleen maar cerlies gehad dus kan ook niet echt uit een buffer ofzo. Hebben jullie dan nog geld over van de gemeente over hebbenn ze weer iets bijgestort?

27 juni 2012 om 23:10

Ouch, ik proef wat jaloezië. Bang dat Ajax volgend seizoen PSV kampioen ziet worden?

28 juni 2012 om 09:14

Zeker niet bang. Op dit moment is jullie verdediging nog te zwak. Van bommel lijkt me geen aanwinst en als er nog geen spelers zijn die voorztten geven zal matavz weer niet gaan renderen.

Vorig jaar werd ajax kampioen terwijl we ongeveer met de helft van t seizoen maar met 5 echte basis spelers speelden. Volgens mij is ajax selectie haast op elke positie beter m.u.v tyton. Anita en strootman zijn vergelijkbaar. Onze aanval is beter. Meer afgestemd. En verdediging ook al zal daar het een en ander nog veranderen. Verder heeft ajax een betere bank.

Op naar 32

Ik zie hem veel liever komen dan Narsingh. Ik vind dat Weiss kwalitatief beter is, dat zie je aan zijn snelheid, techniek en zijn accurate voorzetten. Deze man is echt een geweldenaar, dit is de opstelling voor komend seizoen (hoop ik):

Wow, na het maken van de opstelling kan het haast niet dat PSV geen kampioen wordt met dit elftal..

Tytón
Leerdam
Zanka
Pieters
Willems
v. Bommel
Maher
Strootman
Weiss
Matavz
Mertens
28 juni 2012 om 00:27

Maher is te duur voor Psv, dus zet daar maar Wijnaldum neer. Leerdam kun je ook vergeten. En Pieters centraal achterin, hoe kom je daar dan bij? En waar is Lens!?

Dit kan zeker een aanwinst worden voor psv zeker doen !!

Volgens mij ging deze topic over Narsingh en Weiss?ik denk dat Narsingh voor Ajax gaat kiezen, puur om het feit dat die uit Amsterdam komt en een verleden heeft bij de club.weiss goede speler zou een goede speler zijn voor Psv, goede dribbelelaar met een goed schot en voorzet

Tsjongejonge..... hele discussie's over jeugdopleidingen.
Dat is toch geen discussie?. Die hele jeugdopleiding van PSV is een lachertje en staat gewoon in de schaduw van die van de Amsterdammers en de Rotterdammers. Niet alleen nu, maar ook nog eens historisch gezien. Dat er dan daar eens een paar talentjes tussendoor druppelen, die het eerste halen, ach dat is misschien meer geluk dan wijsheid...
En ja dat mag iedfereen arrogant vinden, dat boeit niet.....de meeste ajacieden vinden het namelijk totaal geen probleem om arrogant gevonden te worden, dat jullie (de andere supporters dat nog steeds niet doorhebben.?).

Maar terug 'on topic'..... Wat is dit ineens weer raar nieuws...... men is toch zo zelfverzekerd?. Ik bedoel Narsingh ziet PSV zitten en PSV ziet narsingh zitten.... een match made in heaven en het was al bijna een 'done deal' als je gisteren de commentaren las. En dan nu ineens komen met alternatieven?. Misschien is men iets minder zelfverzekerd wbt de komst van Narsigh als dat men graag doet laten weten.....

Leuk hoor!. Al die transfergeruchten.......

Bij psv breken er wel talenten door kijk naar een willems, depay, locadia, labyad, wel wat minder dan bij ajax en feyenoord. En psv hoeft deze aankoop niet zo nodig te doen ook omdat ze met depay ook een goede buitenspeler hebben en locadia zou ook op de flanken kunnen spelen

Lijkt me een goede speler voor Psv. Hij heeft al bij wat aardige clubs gespeeld.
Dus zou bij PSV niet misstaan denk ik zo.

wanneer gaan de flapdrollen in eindhoven en er om heen begrijpen dat psv voornamelijk defensief versterkt moet worden. Afgelopen jaar hebben ze het ook op verdedigen verloren, niet aanvallend. Juist met een defensieve coach als advocaat moet je daar in investeren. Jammer dat elke psv staan te klappen bij elk gerucht, maar zowel narsingh als deze weiss gaan psv geen kampioen maken aangezien er geen balans in het elftal is.

28 juni 2012 om 20:38

Hey, ik dacht eerst dat je er geen snars van snapte, maar toen las ik je laatste woorden en dacht ik "er is nog hoop"!.

Het probleem bij PSV is inderdaad dat de balans totaal zoek was. Omdat de aanvallers en Toivonen niet mee (konden?) verdedig(d)en en Manolev als rechtbuiten speelde, kwam je in de problemen met de teambalans. Het gevolg was dat het team erg kwetsbaar werd in de omschakeling en (met name) op de flanken. Dezelfde verdediging was een jaar eerder namelijk een stuk betrouwbaarder en bijna net zo sterk als die van Ajax. Als je kortzichtig bent en zoals zovelen gewoon met de menigte meepraat, dan ga je inderdaad naar de verdediging wijzen. Kijk je wat verder dan zie je dat de oorzaken elders liggen. Als je bijvoorbeeld naar de laatste wedstrijden onder Cocu kijkt, dan zie je dat het organisatorisch alweer wat beter stond en zag jij bijvoorbeeld Mertens weer meeverdedigen.

Verder is er een centrale verdediger aangetrokken en wordt er gezocht naar een opvolger voor Manolev. Als je dan objectief kijkt, dan heb je:
- Twee linkervleugel verdedigers van het Nederlands elftal,
- Een directe versterking centraal in de vorm van Manolev
- Marcello die prima een man kan uitschakelen maar opbouwend slecht is
- Een vacature op de RB positie aangevuld met vermoedelijk Tamata (mits fit)
- Derijck en Bouma voor de breedte

Zorg daarnaast dat de balans beter wordt en er een leider in het team komt en de eerste stappen zijn gezet.....

toch best jammer dat er zoveel naar elkaar gewezen wordt, zowel ajax als psv kopen kopen veel spelers, en bij allebei komen er ook jeugdspelers door, alleen bij ajax zijn er de afgelopen jaren wat meer talenten doorgebroken als bij psv maar ook bij psv komt er steeds meer jeugd door

en om nou te zeggen dat van Bommel uit de jeugd komt van fortuna is wel heel makkelijk gezegd anders kan je ook dat Siem de jong uit de jeugd van de graafschap komt, en zo zijn er nog veel meer voorbeelden, en iedereen wilt dat zijn club kampioen wordt, maar als ajax en psv spelers blijven en daardoor europees mee kunnen doen maakt het mij niks uit, zolang het voetbal in NL er maar op vooruit gaat

Waarom denken alle Ajacieden toch dat bijvoorbeeld Siem de Jong uit de jeugd van Ajax komt? Die kerel komt gewoon uit de jeugdopleiding van de Graafschap en is toen later naar Ajax gegaan ( waar overigens niets mis mee is). Laten we nu niet allemaal gaan doen alsof alle talenten van Ajax, Psv, Feyenoord, Twente uit hun eigen jeugd komen. Want vaak zijn deze spelers later weggehaald uit andere jeugdopleidingen.

Narsingh gaat gewoon naar ajax dat is ze clubhopelijk kiest hij niet voor dat vulles psv die investeren voor 30 miljoen en worden 3 dan ben je toch slecht psv is gewoon een gekochte kut club ajax voetbalt heel goed Narsingh past bij ajax als suljemani wegaat is het perfect dus Narsingh gewoon naar ajax

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren