Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Anita geeft serieuze belangstelling uit Premier League toe

Laatste update:

Frank de Boer wil Vurnon Anita niet verliezen, maar de kans bestaat zeker dat de middenvelder Ajax deze zomer zal verlaten. Newcastle United zag al een bod op de drievoudig international afgewezen worden en de werkgever van Tim Krul heeft nu te maken met concurrentie. Sky Sports weet dat Sunderland namelijk ook interesse heeft in Anita.

/

Martin O'Neill is nog op zoek naar versterkingen voor zijn middenveld en de naam van de 23-jarige Anita zou op het lijstje van de Sunderland-manager staan. Newcastle bood naar verluidt vijf miljoen euro voor de Ajacied, maar dat voorstel werd direct naar de prullenbak verwezen. Anita's zaakwaarnemer Harry Lulofs verwacht wel dat Newcastle nog met een nieuw bod zal komen.

Afgelopen weekend zei Anita nog open te staan voor een Engels avontuur: "Aanhoren wat andere clubs en Ajax te zeggen hebben, is altijd mogelijk. We zullen zien. Als er iets op mijn pad komt, luister ik en kijk ik het aan", zei de middenvelder, die nog een tweejarig contract heeft bij Ajax. Tot dusver speelde hij 108 competitiewedstrijden voor de Nederlandse recordkampioen.

Update 6 juli 12:50 uur - Anita geeft serieuze belangstelling uit Premier League toe
Vurnon Anita heeft toegegeven dat een club uit Engeland serieuze interesse in hem heeft getoond, zo meldt RTV Noord-Holland. Welke club het is, laat Anita in het midden. "Er is inderdaad een club, maar voorlopig ben ik nog hier bij Ajax. Ik heb het ontzettend naar mijn zin, dus ik ben hier nog te bewonderen."

"Welke club het is? Ik denk dat de meeste mensen het wel weten, dus dat laten we voor wat het is. Nu ben ik hier en probeer ik keihard te werken." Newcastle United en Sunderland hebben belangstelling voor de 23-jarige verdediger annex middenvelder. Anita heeft binnenkort een gesprek met Ajax omdat Frank de Boer heeft laten weten dat hij Anita niet wil laten gaan. "Ik heb een contract tot 2014, we zullen zien."

Hoeveel is Vurnon Anita waard?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dan zou ik toch naar Newcastle gaan als ik Anita was

3 juli 2012 om 17:22

Newcastle United gaat in mijn ogen de juiste bedrag betalen. Zoals mischien iedereen weet, gaat Cheick Tiote mischien naar Chelsea en Vurnon Anita moet de vervanger worden op het middenrif bij Newcastle. Als Tiote vertrekt, krijgen ze ook geld voor terug en over Sunderland gesproken... dat vind ik geen club voor hem.. dan kan je net zo goed bij club Ajax blijven om weer voor de titel strijden en de CL spelen.

3 juli 2012 om 17:24

als je moest keizen tussen newacastle en sunderland zou ook voor newcastle gaan.:

3 juli 2012 om 17:32

Ik hoop zo dat deze kleine man nog minimaal een jaar in de Arena te bewonderen is, hij is drie klassen beter dan Enoh of een ander die het dan op zou moeten pakken. Na een jaar zou een jeugdspeler iets meer gerijpt zijn en zijn rol wellicht over kunnen nemen. Aan de andere kant, als je in de Premier League kan/mag spelen, kan ik zelfs als Ajacied begrijpen dat je Ajax (met CL) inruilt voor Newcastle Utd. Tevens een mooie stap naar een volgende club, kijk naar Tioté.

3 juli 2012 om 18:42

Ik hoop echt dat Anita blijft. Als Verthongen en Anita vertrekken hebben we nog een behoorlijk probleem op te lossen. Bovendien wil ik anita gewoon nog zien vlammen als middenvelder bij ajax

3 juli 2012 om 18:55

Inderdaad, Newcastle zou een mooie ploeg zijn voor Anita die het verdient heeft en zal bij één van de mooiste competitie spelen.

Had eigenlijk gehoopt dat Anita kon blijven en is een belangrijke schakel geworden op het middenveld van Ajax en pakt veel ballen af en zijn inzicht is ook niet slecht, wanneer Ajax een bedrag van 10 miljoen of meer ontvangt meteen verkopen en bij Chelsea informeren of Oriol Romeu gehuurd kan worden.

3 juli 2012 om 19:11

Idd ik hoop echt dat hij nog bij ons blijft heerlijke speler die jarenlang ondergewaardeerd is door veel mensen, Hij is een van de beste spelers in het doordekken op het middenveld & in het simpel houden maar toch altijd naar voren willen spelen en bovendien heeft hij een perfecte mentaliteit nooit iets gehoort geen incidenten of dergelijke altijd uitgestraalt een echte kampioen te zijn en zodra hij op de bank kwam bleef hij altijd strijden om in het veld te staan, Anita moet zeker nu Jan waarschijnlijk weggaat aanblijven want hij is echt een belangrijke steunpilaar voor ons, Ik denk dat Anita na Vertonghen de belangrijkste speler voor ajax is geweest afgelopen seizoen & ook frank heeft dat gezien.

Wat ik wel jammer vind is dat Ajax telkens hun spelers verkoopt wanneer ze nog maar een 1jarig contract hebben, Als je anita nu niet verkoopt heeft hij volgende zomer nog maar een contract voor 1 jaar, Iedereen die je nu bind moet je gewoon een 5jarig contract aanbieden, Als ze dan 1 jaar goed presteren geef je ze een lichte loonsverhoging en plak je er dan nog een jaar aan vast, Ajax moet vanaf nu proberen te voorkomen dat spelers telkens worden verkocht in hun laatste contract jaar.

3 juli 2012 om 20:46

Ik snap dat ook niet zo, een jeugdspeler die gaat doorbreken geef je toch een 5-jarig contract. Z'n salaris zal nog niet zo hoog liggen dus zitten er niet zo veel risico's aan als hij toch de volle 5 jaar blijft. Maar wat ik nu steeds zie is 1 a 2 jaar verlengen bijvoorbeeld met van Rhijn. Die heeft volgens mij nu een 3-jarig contract. Als ajax zijnde stel je toch gewoon een 5 jarige verbintenis voor dan voorkom je zeker situaties zoals jij ze beschrijft.

3 juli 2012 om 23:01

Frank de Boer is een goede trainer, dat kan hij wel oplossen.

4 juli 2012 om 01:05

Als je kunt kiezen tussen Newcastle, Sunderland en Ajax, zou ik voor Ajax gaan.

Ik ben totaal niet gecharmeerd van Anita. Ik vind het maar een tuinkabouter die alleen maar kan rennen. Desondanks moet ik toegeven dat hij als verdedigende middenvelder net voor de verdediging echt een hele goede speler is. Ik denk dat het zeker slecht nieuws is voor Ajax als hij vertrekt, want met Janssen Anita en Eriksen heb je toch een heel erg gebalanceerd middenveld. Verder denk ik dat zijn waarde ongeveer rond de 5 miljoen ligt. Vooral omdat een Engelse club geïnteresseerd is, stel het was een minder land qua aankopen, dan rond de 3 miljoen.

3 juli 2012 om 17:25

Je vind hem een tuinkabouter die alleen maar kan rennen , en je vind hem net voor de verdediging echt een hele goede speler.wat vind je nou eigenlijk?

3 juli 2012 om 17:32

Nou hij heeft bij Ajax op meerdere posities gespeeld en daar heeft hij niks laten zien. Alleen dat hij heel veel kan rennen (en ook best snel). Op het middenveld komt zijn kwaliteit blijkbaar wel tot uiting. Want hij rent daar veel en door zijn felheid onderschept hij veel ballen.

Ik vind het dus geen speler die echt goed is, maar ik moet wel toegeven dat hij het op die specifieke positie het heel erg goed doet.

3 juli 2012 om 17:43

Dan is het op die positie toch ook een hele goede speler zoals je zelf zegt?

3 juli 2012 om 17:25

@ pyro-tukker

Dan hoeven we ook niet bang te zijn om hem kwijt te raken. Ajax gaat Anita natuurlijk niet voor 5 miljoen verkopen. Daarbij moet ik bekennen dat ik Anita ook lange tijd niets vond, maar sinds hij als controleur speelt heeft hij mij wel overtuigd. Hij onderschept ontzettend veel ballen en heeft een hoge handelingssnelheid. Daarbij is hij altijd zeer fel, waardoor niemand graag tegen hem zal spelen. Echt een onderschatte spelers. Het is niet voor niets dat meerdere goede clubs interesse hebben.

3 juli 2012 om 17:47

Ajax krijgt altijd meer voor haar spelers dan elke andere Eredivisie club. Wij hebben nog steeds de naam mee.

Verwacht zelfs voor een beperkte voetballer als Anita, dat we gewoon weer rond de 10 miljoen euro gaan vangen.

Het enige wat Anita nog moet doen is wegblijven van de bal, wanneer Ajax in balbezit is. Dat ie dan desnoods bij een willekeurige cornervlag gaat staan. Het voetballende aspect kan hij beter overlaten aan Janssen, Eriksen of een inschuivende Veronghen.

3 juli 2012 om 18:50

???? Anita wegblijven van de bal in balbezit?
Als je bedoelt dat je hem niet wil soleren door een defensie, dan geef ik je gelijk.
Maar het mooie van Anita is juist dat hij zich altijd zo opstelt dat als je in het nauw raakt met de bal, dat je de bal altijd weer af kan spelen aan Vurnon omdat hij zich taktisch heel goed opstelt. Hij weet wat hij kan en wat hij niet kan en doet daarom ook geen rare dingen die balverlies veroorkzaken. En met Janssen en Eriksen voor hem hoeft hij het natuurlijk niet echt. Maar variatie in je spel kan nooit slecht zijn dus het zou wel mooi zijn als hij zich gaat verbeteren door ook lange ballen te kunnen geven, maar zoals ik al schreef, hij weet zelf wat hij wel goed doet en wat hij niet goed doet.

3 juli 2012 om 19:43

Pyro-tukker, als jij nog even door zou gaan zou jij vertellen dat Anita een geweldige voetballer is. Je verandert wel erg sterk van standpunt in een bericht.

Anita is de stille kracht op het middenveld van Ajax. Een echte kuitenbijter. Je moet hem twee keer voorbij en ondanks zijn lichaam verliest hij zelden. Ook verspeelt hij niet tot nauwelijks de bal. Ik hoop dat Anita 'gewoon' bij Ajax blijft.

3 juli 2012 om 20:07

Hoezo? Ik zeg dat ik niet gecharmeerd ben van Anita. Dus zijn spel spreekt mij niet aan. Echter ik moet wel toegeven dat hij het gewoon heel erg goed doet op die positie.

Er is altijd nog een verschil tussen constateren en tussen iets vinden. Ik constateer dat hij goed presteert op die positie. Echter ik vind het het een hele beperkte speler die het alleen van zijn inzet, snelheid en loopvermogen moet hebben.

3 juli 2012 om 20:11

Je kan onmogelijk een type Messi op de controlerende middenveld positie neer zetten. Dus voetballend is hij niet de beste inderdaad. Maar Anita denkt altijd vooruit, verliest zelden een bal en ook verdedigend en tactisch is hij ijzersterk. In nood kan hij ook op de beide backs posities spelen. Wat verwacht jij dan van een controlerende middenvelder? Enige punt dat ik kan verzinnen is meer body.

4 juli 2012 om 00:44

pyro, je maakt jezelf compleet belachelijk, ik wil je echt niet beledigen, maar je spreekt jezelf continue tegen.

Je vind hem een beperkte speler, terwijl hij dit seizoen, en ook de vorige 2e seizoenshelft, heeft laten zien erg compleet te zijn als cvm. Hij voetbalt goed mee, leest het spel goed, en vertraagt het spel totaal niet.
Naast zijn inzet, snelheid en loopvermogen heeft anita ook inzicht, overzicht en een goede paas.

ot: Ik vind dat newcastle united een goede stap voor anita zou zijn, maar niet nu. Ik denk dat het voor hemzelf beter is om nog minimaal een jaar bij ajax te blijven. Hij heeft echter wel het karakter om bij Newcastle zich in de basis te knokken en te slagen, maar of hij daar nu al genoeg kwaliteiten/ervaring voor heeft, daar heb ik mijn twijfels bij. Voor ajax zou het natuurlijk ook een aderlating zijn.

Ik ben toch zeer benieuwd hoe Anita het zou doen in de Engelse competitie die bekent staat als fysiek. Hij kan het natuurlijk oplossen, maar zeker in Engeland heb je op zijn positie ook gewoon body nodig. Ik denk niet dat hij het heel goed zou doen, zeker niet bij een lagere club die vaker vecht-voetbal spelen dan mooi combinatiespel. Ik wil dus zeggen, of naar de top van Engeland of toch maar naar een andere competitie.

3 juli 2012 om 19:03

Weet je wat het mooie van Anita is Nalden:
Hij is klein, maar een bonk staal. Die jongen is klein maar zo verschrikkelijk sterk. Daar heeft menig speler zich al eens op verkeken. Ik maak me niet zo'n zorgen om zijn fysieke gesteldheid. Ik zou het erg jammer vinden als hij nu gaat, omdat dit voor hem persoonlijk een heel mooi jaar kan worden bij Ajax. Een jaar waar hij zich helemaal kan gaan manifesteren en vele criticasters de mond kan snoeren. Bij een nieuwe club is dat toch weer even anders.
Ajax had het contract van Anita tot minstens 2015 moeten verlengen ipv 2014. Nu lopen ze de kans dat hij volgend jaar voor veel minder geld vertrekt omdat er nog maar een jaar resteert. Wat dat betreft zijn ze de laatste tijd bij Ajax, wat mij betreft wat minder slim bezig.
Hun absolute topspelers, of tenminste degene waar ze dit van verwachten, zouden gewoon tot 2016 of langer vast moeten worden gelegd. Dan kun je er misschien weer eens een keer een transfer van 20 milj + aan verdienen. Zoals het nu gaat, zie ik Suarez voorlopig de laatste zijn die dat opbracht voor de club. PSV verlengde geloof ik deze week het contract van een van hun jeugdspelers tot 2017 als ik het goed heb. Die kunnen daar dan een mooie bak door verdienen. Alhoewel ik zeker niet jaloers ben op het spelersbeleid bij die club.

3 juli 2012 om 19:40

Het was wel een risico om Anita heel lang aan Ajax te binden, hij speelt nog maar een halfjaar echt goed in het 1e. Vond hem op linksback niet bijzonder. Hij is door blessures en niet goed presteren van Theo op zijn positie gekomen.

Hij kan natuurlijk wel sterk zijn, een bonk staal, maar je kan mij niet wijs maken dat hij het op fysiek vlak moet afleggen tegen spelers die hij tegenkomt in Engeland. Kop-duels zie ik hem niet winnen, ondanks zijn fijne gevoel voor positionering. Ik vind hem voor Ajax een uitstekende speler en één van de betere, maar dat komt ook omdat hij bij Ajax speelt die voetballend vaak superieur zijn. Dat is bij een Sunderland en in mindere mate Newcastle niet het geval.

3 juli 2012 om 20:12

Anita heeft als controleur zelden een slechte wedstrijd gespeeld. Enkel op de linksback speelde hij niet best. Dus het is niet pas een half jaartje dat hij goed presteert.

Begint eindelijk op te leven bij ajax en dan gelijk verkopen? , niet verkopen nog een jaar laten vlammen samen met Vertonghen. Dan heb je in de Champions League nog een beetje kans op overleven.

Met alle respect voor Anita, maar hij gaat het niet redden in Engeland. Het is een goede speler maar hij komt gewoon lengte en kracht te kort voor een defensieve middenvelder.

3 juli 2012 om 19:08

Waar hebben wij dat al niet eerder gehoord? die en die gaat het niet redden in Engeland.
Vermaelen, Suarez, en nog wel wat andere om wat voor reden dan ook.
Dat is, in mijn opinie, gewoon heel kortzichtig reageren hoor. Hij is klein dus hij gaat het niet redden daar. Wat een onzin. Genoeg kleinere spelers die het daar ook voortreffelijk doen. Anita is ijzersterk en veel spelers, ook grotere boys, hebben zich al vaker aan hem verslikt. Ik zou mij daar maar geen zorgen maken over de kracht van Vurnon.

3 juli 2012 om 20:05

Vermaelen en Suarez zijn toch echt wel van een ander kaliber en hebben meer dan een seizoenshelft laten zien te kunnen ballen.
Wat een stomme vergelijking dit.

3 juli 2012 om 20:52

Ik zeg toch niet voor de grap defensieve middenvelder. Suarez is ten eerste groter als Anita en daarnaast is het een buitenspeler, die moeten het van snelheid en techniek hebben. Vermaelen is gewoon van gemiddelde lengte en heeft redelijke wat kracht. Anita is gewoon te klein en fysiek te zwak om als defensieve middenvelder uit de voeten te kunnen in Engeland. Die wordt overlopen door die bonken daar. Nogmaals met alle respect voor Anita want ik vind het een uitstekende voetballer. Maar als je niet snapt dat buitenspelers geen kracht nodig hebben en defenisieve middenvelders wel dan heb je weinig verstand van voetbal.

8 juli 2012 om 07:34

Stom is "in the eye of the beholder". En weer een excuus die wordt aangebracht om te hopen dat een Ajacied het niet kan redden in de PL. Jullie moeten steeds inventiever worden want de lijst van redenen moet ondertussen al wel zo allemachtig groot zijn. Maar vooral door blijven gaan hoor. Ik vindt het wel amusant.

6 juli 2012 om 13:04

Net zoals Pienaar?

6 juli 2012 om 16:41

Pienaar is geen verdedigende middenvelder. Hebben mensen op voetbalzone nu echt geen verstand van voetbal. Geef die duimpjes omlaag maar want driekwart is hier ajacied. Anita is gewoon fysiek niet sterk genoeg, geef dat maar toe.

Dan kan Vurnon Anita in mijn ogen beter bij Ajax blijven, en als hij ervoor kiest om te vertrekken, dan zou ik voor Newcastle United kiezen.

Want bij Ajax is Anita sowieso verzekerd van 'n basisplaats en hij speelt ook nog is Champions League, en bij Newcastle United kan hij zeker 'n basisplaats krijgen als Cheick Tiote vertrekt, en Newcastle United vind ik als club ook mooier dan Sunderland.

Anita vind ik echt een topspeler in wording, hij is zo snel en als verdedigende middenvelder vind ik hem zo erg spelen. Hij is voor zijn lengte, aardig sterk en denk dat hij wel wat kan betekenen voor een club als Sunderland maar Newcastle betwijfel ik.

Aangezien de kans nog steeds zeer groot is dat Ajax twee basis spelers verliest in Vertongen en van der Wiel denk ik niet dat Ajax hiervoor open staat. Hij heeft tenslotte nog een doorlopend contract.

Opzich wel goed nieuws, want nu kunnen ze tegen elkaar opbieden. Zelf was ik geen fan van Anita. Ik zeg hier was, want wat deze jongen de tweede seizoenshelft heeft gepresteerd is echt van een heel hoog niveau. Hierom zou ik het jammer vinden dat hij al na 1 goede 2e seizoenshelft vertrekt.
Ik zeg verlengen met Anita

Bij een goed bedrag laten gaan en kijken of we in de eigen gelederen een waardige vervanger hebben.
Anders kijken of Demy de Zeeuw weer terug wil.

4 juli 2012 om 09:06

Jeron,

Ik vindt nog steeds dat, bij een vertrek van Anita, Ajax Maduro is moet gaan polsen of die niet terug wil komen als CVM

4 juli 2012 om 12:30

Die vent heeft net getekend bij Sevilla, terwijl een de Zeeuw mag vertrekken bij Spartak

4 juli 2012 om 13:20

Ahh, dat heb ik dan net gemist van Maduro, dan is de Zeeuw wel een goede eventueel, en daarachter dan Sporkslede brengen

Hopen voor Ajax dat hij blijft, maar misschien met het oog op het Nederlands Elftal beter dat hij de stap omhoog gaat maken naar een Newcastle of Sunderland. Zoals hij afgelopen halfjaar bij Ajax heeft gespeeld, heeft hij zeker inzich om een goede speler te kunnen worden in een topcompetitie. Gouden greep van de Boer om hem op het middenveld te zetten.

3 juli 2012 om 18:40

Stap omhoog naar Sunderland? Twee omlaag zul je bedoelen. Newcastle had dan vorig jaar een goed seizoen, maar normaal is Ajax ook beter dan Newcastle. Ajax moet hem niet laten gaan.

3 juli 2012 om 19:14

Gouden greep van de Boer tundornl?
Het was eigenlijk een (vul maar je lelijkste kleur in) ......... kleur van Frank om hem op linksachter optestellen. Nou begrijp ik ook wel waardoor dit kwam. Blessure problemen op die positie.
Maar Vurnon is eigenlijk altijd cvm geweest die door nood op een verkeerde positie terecht kwam.
Verder heb je gewoon gelijk al zou Sunderland voor Vurnon, in mijn ogen, echt geen stap vooruit zijn, ook al zou hij veel meer wedstrijden in de Engelse competitie tegen grote teams spelen.

Newcastle en Sunderland beide prachtige clubs voor Anita. Toch al een tijd meegegaan in de eredivisie en misschien wel toe aan een stap hogerop. Ajax kan zo flink leeglopen mocht Vertongen, van der Wiel en Anita weggaan. Zie PSV ook als de titelkandidaat 1. Ik verwacht dat bij amsterdam veel spelers nog zullen vertrekken

Van het lachertje op de back positie naar de held op het middenrif. Wat een fenomenale transformatie heeft deze jongen meegemaakt na al dat gal wat hij over zich heeft heen gekregen. Je zou er een film van kunnen maken.

Wat een knokker en wat een voetballer. Nederlands elftal was al 2x beter geweest met hem in plaats van Van Bommel!

3 juli 2012 om 18:27

Denk je dat hij het in Engeland aan zou kunnen als verdedigende middenvelder? Hij lijkt me toch de kracht en lengte te missen. Newcastle heeft juist een team waarin kracht belangrijk is en dan willen ze Anita halen? Ik weet het niet...

1 van de belangrijkste spelers van vorig seizoen, aan zijn hand zijn we kampioen geworden. Nu hij eindelijk perfect op zijn plek is moet je hem niet gaan verkopen! Doe dat volgende zomer dan maar..

Beter blijft hij, want dat is een versterking voor de eredivisie en dat zeg ik als Psv'er. De mindere spelers van de top (enoh, Manolev, Bouma, Ebecilio bijv.) kunnen dan naar de mindere clubs van de eredivisie, want daar worden die clubs waarschijnlijk ook sterker van.... Topspelers als :strootman, Vertonghen Mertens, Boerrigter, Tadic, L. de Jong, Maher, Narsingh, Viergever en Gouweleeuw bijv. moeten in de eredivisie blijven om deze competitie sterker te maken

4 juli 2012 om 09:40

Ik denk dat iedereen dit wil, alleen is dit niet mogenlijk. Zolang Nederlandse clubs rond dit financiele vlak blijven hangen, is het al helemaal verloren zaak. Mensen willen nou eenmaal een leuk salaris ontvangen. Vandaar dat ook veel spelers naar Engeland gaan, want het voetbal is om te janken zo slecht.

Echt niet te geloven dat hij niet mee ging naar het EK. gewoon een hele goede verdediger.
Newcastle speelt in een grotere competitie maar geen Cl.
en ik neem aan dat Anita graag CL wilt spelen.

3 juli 2012 om 17:43

Bij Viktor Plzen kon je ook Champions League spelen. Heeft die team noemenswaardige vervangers kunnen halen? CL spelen zegt niet altijd alles.

3 juli 2012 om 18:29

Newcastle had bijna CL gehaald, speelt in een mooi stadion en is echt een slapende reus in Engeland. Mooie club met in het verleden in dramatisch bestuur, ik zou daar liever spelen dan bij Ajax. Helemaal als je de titel al hebt gewonnen met Ajax, meer ga je daar echt niet meer bereiken.

3 juli 2012 om 19:03

Misschien overwinteren in de CL. Ajax is ook een slapende reus.

3 juli 2012 om 19:18

Een slapende reus die net uit zijn winterslaap aan het ontwaken is. Waarschuwing aan ieder, opgepast!!!!

3 juli 2012 om 19:34

Ajax en alle andere Nederlandse clubs komen financiele middelen tekort, Newvcastle heeft wel deze middelen wel.

van Basten heeft hem laten debuteren en ik dacht op het moment dat van basten als trainer aan het roer stond bij ajax of bij het Nederlands Elftal dat die het eigenlijk nooit goed deed maar hij heeft toch wel inzicht gehad bijv. in anita maar van basten heeft bijv. ook het systeem van het huidige nl elftal er neer gezet en teams speelden onder van basten redelijk mooi voetbal. Ik vond het eerst een koekenbakker net als vele hier denk ik, maar ik moet toch toegeven dat ik steeds meer respect voor zijn trainerskwaliteiten moet geven.

On: Ik hoop voor ajax dat anita nog even blijft. Ik vind het een erg goede speler als verdedigende middenvelder en denk dat hij (in de toekomst) nog wel eens het niveau van nigel de jong zou kunnen halen.

Iedereen lijkt zo verbaasd dat hij als verdedigende middenvelder goed uit de voeten kan. Hij heeft in de jeugd juist vaak op die positie gespeeld. Met oranje u-17 de finale van het WK gehaald. In dat team was hij de motor op het middenveld. Een van de beste spelers van het toernooi. Door de complimenten die hij toen kreeg ben ik hem in de gaten gaan houden. Aan de ene kant heeft Ajax hem gewoon verkeerd gebruikt al die tijd, aan de andere kant is de tegenslag ook goed voor zijn karakter en vechtlust geweest.

4 juli 2012 om 09:10

@tubes,

Dat klopt, hij is dat toernooi volgens mij ook uitgeroepen tot beste speler op het toernooi. En dat was een toernooi waar ook spelers als Thiago, Bojan, Busquets en Sturridge aan mee deden dacht ik

Naar Sunderland of Newcastle kan hij over 5 jaar ook nog wel. Laat hem lekker bij Ajax blijven. Hij begint net belangrijk te worden. Het afgelopen seizoen is hij enorm gegroeid. Het zou zonde zijn om deze ontwikkeling stop te zetten.

Ben bang dat hij gaat vertrekken.
Want ik zie Newcastle wel het juiste bedrag neerleggen, als ze echt concreet worden.
Zou, gezien vorig seizoen, een aderlating zijn op het middenveld.
Als hij daadwerkelijk vertrekt ben ik benieuwd wie zijn plek gaat overnemen..

Sunderland ga toch weg, dramatisch om daar te gaan voetballen als je bij Ajax speelt of naar Newcastle kunt. Zeker geen optie.

Ik zeg strik er om, 5 miljoen ga je anders nooit meer voor hem krijgen.
Hoe zit het eigenlijk met sulej en vd wiel? Die moeten ook verkocht worden.

3 juli 2012 om 18:27

Jij onderschat Anita zwaar. Anita was de schakel die we vorig jaar in de eerste seizoenshelft miste. Sinds hij op cvm speelde heeft Ajax geen wedstrijd verloren. Zelfde geld voor het eerste kampioensjaar.

Waarom zegt iedereen altijd dat Engelse middenmotors zoals Newcastle en Sunderland prachtige clubs zijn?! Je wint er nooit wat, of het moet al de League Cup zijn. Ok, het salaris zal goed zijn, maar als voetballer en sporter speel je toch vooral omdat je prijzen wilt winnen.

Ik denk dat mensen zich een beetje blindstaren op de Premier League en andere grote competities. Als je naar een van de grote clubs daar kunt en om de prijzen kunt spelen lijkt het me inderdaad prachtig, maar wat is er nou aan om altijd voor plaats 6 t/m 10 te spelen?

Als ik Anita was zou ik lekker bij Ajax blijven, CL spelen en om het kampioenschap strijden en dan misschien over een paar jaar de stap maken naar een echt mooie club in het buitenland en niet naar een grijze middenmotor als Sunderland of Newcastle.

3 juli 2012 om 18:06

Volkomen mee eens. Waarom zou je een club als Ajax inruilen voor een Newcastle of Sunderland? Qua club totaal geen stap vooruit. Daarnaast is Ajax elk seizoen gegarandeerd van Champions League voetbal. Sunderland is doorgaans een middenmotor en Newcastle heeft een keer een uitschieter omhoog gehad. Haal je er Ba, Cissè en Cabaye weg stort heel de boel weer in. Daarnaast kan Anita wanneer hij blijft en zich zo stormachtig blijft ontwikkelen binnen een paar jaar naar (veel) grotere clubs dan met alle respect Newcastle waarvan je nog moet maar afwachten of het succes van afgelopen seizoen geen momentopname was. Daarnaast speel je als speler inderdaad voor de prijzen lijkt mij. Ik hoop dat Vurnon verstandig is en niet zo'n nutteloze transfer maakt als Stekelenburg vorig jaar deed.

3 juli 2012 om 18:17

Nou, Newcastle is echt een hele grote club hoor. daar zit je echt fout.

3 juli 2012 om 18:22

Het zal best een grote club zijn, maar winnen ze ook wel eens wat? Niet vaak me dunkt. Als je de prijzenkast van Ajax vergelijkt met die van Newcastle dan stelt Newcastle niks voor.

En ik zie Newcastle de komende tien jaar ook niks winnen, of het moet de League Cup of heel misschien de FA Cup zijn.

Dus leuk dat het een grote club is, maar prijzen win je er niet.

3 juli 2012 om 18:29

Newcastle is in elk opzicht verder als Ajax kwa financieën, sportief en natuurlijk een geweldige competitie en naast Cisse, Ba en Cabaye hebben ze nog spelers als Ben Arfa, Tiote, Santon en Krul en die zijn van een hoger niveau als (met alle respect): Vermeer, van Rhijn, Enoh, Janssen, de Jong enzovoort, daarnaast is het belachelijk dat Ajax 5 miljoen voor een speler als Anita niet accepteert en vervolgens een bod van 3 miljoen op Narsingh bied.

3 juli 2012 om 18:38

En waar bazeer je dat op? Als Ajax in Manchester van United kan winnen dan zal een wedstrijd tussen Ajax en Newcastle op zijn minst gelijkwaardig zijn. Ze kunnen qua naam aardige spelers hebben daar, maar dat zegt me niet zoveel. Tiote stelde bij Twente ook niet zoveel voor en is nu zowat de beste speler van Newcastle. Alleen omdat iemand in de Eredivisie speelt betekent niet dat hij dan per definitie minder is dan een speler in de Premier League.

Dat bedoel ik met dat mensen zich blindstaren op de Premier League. De meeste spelers die daar spelen zijn echt niet beter dan spelers van de topclubs in Nederland. Het echt verschil zit hem in de wereldtoppers die voor Nederlandse clubs niet te betalen zijn. Maar die spelen niet bij Newcastle.

En van die wereldtoppers zijn er dan ook nog aardig wat in Nederland opgeleid/ontdekt. Dus we kunnen nou wel niet doen of de Premier League zo geweldig is en Nederland niks voorstelt, maar dat is gewoon onzin.

3 juli 2012 om 18:44

Hoezo is het belachelijk dat Ajax een bod van 5 miljoen weigert? Dat is gewoon de handelswijze van Ajax. Daarnaast noem je een speler als Enoh die niet eens een basisspeler is en laat je Vertonghen en Eriksen achterwege. Daarnaast is Newcastle sportief gezien helemaal geen vooruitgang ter vergelijking met Ajax. Ja je speelt in een geweldige competitie maar je doet structureel nooit mee om de prijzen. Terwijl je bij Ajax elk jaar een grote kans maakt op het kampioenschap en ook jaarlijks actief bent in de Champions League. Het podium waar je je in de schijnwerpers kan spelen. En als speler lijkt het me dat je zoveel mogelijk prijzen wilt winnen?! Mensen blinden zich staar op de Premier League.

3 juli 2012 om 19:26

Jaren verder vraagt een van de kleinkinderen: Opa Vurnon, waar heb jij als voetballer gespeeld. Antwoord van Opa Vurnon: Ajax en Sunderland.
Ben je ook ooit kampioen geworden opa. Antwoord Opa Vurnon (zo trots als een pauw): jazeker, met Ajax zijn wij twee keer kampioen geworden.
Kleinkind: niet met Sunderland dan? ja ook hoor, maar dat was in de Engelse tweede divisie. We waren het jaar daarvoor gedegradeerd uit de Pl
Ben benieuwd wat meer aan zal spreken bij die kleinkinderen?

4 juli 2012 om 09:12

@football,

Als je prijzen kasten gaat vergelijken om je transfer te bepalen, dan zijn er in Europa maar 3-4 clubs waar je beter heen kan gaan dan Ajax. (op basis van CL)

6 juli 2012 om 13:44

Ajax gegarandeerd Champions League? En maar zeggen dat Ajacieden zo bescheiden zijn. Garanties heb je niet, zeker niet in de Nederlandse competitie waar er maar 2 tickets zijn er er ruim 5 clubs serieus erom strijden.

3 juli 2012 om 18:23

@ Foot Ball

Couldn't agree more. Vaak zeggen mensen dat het prachtige clubs zijn vanwege de traditionele uitstraling die Engelse clubs over zich hebben. Dat is waar, maar je speelt inderdaad niet voor de prijzen en het voetbal is een mengeling tussen redelijk en hartstochtelijk. Voor schaamteloze geldwolven van het kaliber Labyad of onzekere talenten die bang zijn hun been te breken en al vóór het begin van hun carrière voor het grote geld kiezen zijn het prima opties, maar elk zichzelf respecterend talent dat prijzen wil winnen en de top wil bereiken ben je veel beter af in de top van het Nederlandse voetbal. Want hoe groot het niveauverschil ook is of wordt, hoeveel salaris een Engelse rechterrijtjeclub ook biedt, de druk oin de top van een competitie is en blijft gewoon zwaarder vergeleken met alle niveaus die daaronder vallen. Wie die druk aan kan of zelfs glorieert, slaagt later ook wel ergens anders.

Een mooi voorbeeld vind ik Niklas Bendtner, die door zijn keuzes nooit zijn belofte zal inlossen. Bendtner koos al jong voor Arsenal, waar hij nooit wist te overtuigen in het eerste. In plaats van Birmingham en Southampton had Bendtner beter (al dan niet op huurbasis) naar bijvoorbeeld Ajax kunnen gaan. In mijn overtuiging wordt een jonge speler beter van het spelen om prijzen op een lager niveau, dan bijvoorbeeld knokken tegen degradatie op het hoogste niveau.

3 juli 2012 om 19:36

Je hebt helemaal gelijk gomes1psv:
Zo'n speler zou ook op lange termijn moeten denken, al doe je dat niet vaak als je jong bent.
Deze vraag zou je nu al aan jezelf moeten stellen voordat je bepaalde keuzes maakt: jaren nadat je je voetbalkicks heb opgehangen als je een keer in de spiegel kijkt. Hoe zal ik terugkijken op mijn voetbalkeuze als ik een bepaalde club kies? het goede gevoel, het gevoel van trots, dat je de top van de voetbalwereld hebt berijkt. Of misschien het gevoel dat je enorm goed hebt verdient, maar nooit een gevestigde voetballer bent geworden omdat je te jong voor dat geld koos? het hangt af aan je zelf welke keuze je het meest tevreden zal stellen. Ik weet wel dat ik persoonlijk voor de eerste optie zou kiezen. Ik geloof dat het geld dan trouwens alsnog komt. En een goede kans dat het in grotere mate binnenkomt, tenzij je natuurlijk vroegtijdig een carrieire beeindigende blessure oploopt, maar daar kun je eigenlijk niet van uit gaan want dan speel je wel met een erg laag percentage.

3 juli 2012 om 20:48

Nog vóór eer, trots, clubgevoel en geld ben je volgens mij vooral profvoetballer geworden omdat je ten eerste voetbal leuk vind en ten tweede zo goed als mogelijk wilt worden. Het uitgangspunt voor een jonge speler met een veelbelovende toekomst moet daarom zijn dat hij voor de geleidelijke weg kiest, waar hij stapje bij beetje op een steeds hoger niveau zoveel mogelijk speelt, met een zo hoog mogelijke druk op dat niveau leert omgaan en het liefst voor de prijzen speelt. Dat is de insteek.
Spelers van 18 t/m 24 moeten zoveel mogelijk spelen. Dat vormt ze. Hoe meer ze in deze jaren situaties leren herkennen en daar steeds beter op inspelen, hoe beter ze worden. Ik begrijp daarom niets van een speler als Labyad. Hoeveel talentvolle spelers zouden geen moord plegen om op 18-jarige leeftijd basisspeler te zijn bij een club die jaarlijks om het kampioenschap speelt, van tijd tot tijd op het hoogste Europese niveau acteert? En dat allemaal in een omgeving waar iedereen jouw taal spreekt, waar je het volste vertrouwen krijgt, waar je familie dicht bij je is en waar je je binnen vier jaar financieel onafhankelijk kunt voetballen?

Het tegenargument van broodvoetballers als Labyad, maar ook Nathan Ake, Karim Rekik, Jeffrey Bruma, Nacer Barazite, Royston Drenthe, enzovoort is dan: 'maar wat als ik morgen een been breek!? Daar gaat mijn kans om een financiële klapper te maken!' Maar wat als de uitgekookte Labyad morgen tevreden, met zijn nieuwe contractje, wil oversteken op het Terreiro do Paço plein in Lissabon en op zijn weg wordt geschept door een auto? Breekt en been, nek of rug en het is voorbij? Maken die centen dan het verschil? Respecteer jezelf, je kwaliteiten en je toekomst en kies voor de sport!

Ik vind die jongen al niet goed genoeg voor ajax, Laat staan een club als newcastle. daar word hij echt omver gelopen.

3 juli 2012 om 18:19

Waarom is hij niet goed genoeg voor Ajax? Hij heeft sinds op de VM positie kwam het beste gespeeld van de hele selectie naast Vertonghen. Hij is de sterkhouder geweest en mede door hem begon het weer te draaien. Hoeveel onzin kun je uitkramen.

3 juli 2012 om 18:25

Kijk alleen al naar alle wedstrijden die Ajax in het Cl/el gespeeld heeft, Anita lijkt misschien een goede speler tegen Rkc. Maar zodra hij echte tegenstand heeft, Zie je wel wat een middelmatige speler hij is. Die jongen kan het echte werk gewoon niet aan.

3 juli 2012 om 18:29

Stond hij toen op de Cvm positie dan? Ik wil je volgende cl editie nog wel eens horen.

3 juli 2012 om 18:33

Inderdaad, in de CL en EL stond hij achterin wegens het vele blessure leed. Toen speelden we nog met een andere VM. Wederom kraam je onzin uit.
Daarnaast speelde hij in de toppers tegen Twente en PSV hun hele middenveld naar de klote, grappig dat jij vind dat hij het in de echte wedstrijden niet laat zien.

3 juli 2012 om 19:40

Holland4champs is een voetbalkenner bij uitstek.
Bedankt voor je input met vooral gedetailleerde onderbouw. Ik ga het nog een paar keer overlezen zodat ik wat wijzer kan worden.

En zelfs op die verkeerde positie was het niet een kwestie van compleet overlopen worden, al was het zeker niet Anita zoals hij speelt als cvm.

3 juli 2012 om 23:15

Ik zou het zeker nog een paar keer overlezen, En je kan wel leuk sarcastisch lopen doen, Maar je loopt alleen maar te koop met je domheid. En wat jij vind, Vind ik al helemaal niet interessant.

3 juli 2012 om 23:16

Hij heeft gewoon gelijk, je komt met onzin argumentatie en je stellingen zijn simpelweg niet waar. Jij bent de gene hier die te koop loopt met je domheid.

3 juli 2012 om 18:38

Heb je de uitwedstrijd van Ajax in de Europa League tegen Manchester United niet gezien? Hij speelde een formidabele wedstrijd. Anita typeert ook de wederopstanding van Ajax in de 2e seizoenshelft.

Waarom zou je van Ajax naar Sunderland willen, totaal geen verbetering. Hoop dat Anita mooi nog wat jaartjes bij ons blijft, wat een formidabele transformatie heeft hij begaan op de VM.

Ik hoop dat Anita nog een hele poos bij Ajax blijft, Enoh groeide wel in het seizoen, maar heb nog steeds 10x liever Anita. Daarnaast heeft Ajax geloof ik niet echt een goede CVM meer in de jeugd zitten nu Bouy weg is gegaan, toch?

3 juli 2012 om 19:33

Bouy is helemaal geen Cvm.

We hebben Sporkslede, laatst vastgelegd voor 3 jaar. Daarnaast hebben we Bonevacia die weer terug is van zijn huurperiode bij Nac. Maar moet nog zien of die het aan kan, hij begint wel veelbelovend in ieder geval bij de trainingen.

Allemaal goed en wel, maar wij zitten niet te wachten op een vertrek van Anita. Het zou mooi zijn, als Ajax een statement maakt, door te zeggen, dat Anita niet te koop is voor minder dan 20 miljoen deze zomer.

Als clubs interesse hebben in Ajacieden, dan kunnen ze gaan bieden op:
Vertonghen/ Van der Wiel/ Sulejmani/ El Hamdaoui/ Sneijder/ Castillion/ Ebecilio.

Doe je best !!

Deze jongen moet niet naar Sunderland, Newcastle zou nog kunnen, want hij is echt een absolute topspeler die jaar in jaar uit hoort te spelen in de Champions League op het allerhoogste podium. Ajax kan nog wel even genieten van hem, maar bij een monsterlijk bod kan hij weg en staat Enoh klaar om zijn plaats in te vullen.

Anita, één vd meest onderschatte middenvelders ter wereld. En misschien ook terecht gezien zijn lengte. Maar een echte 'bijtertje' die je vaak meerdere malen moet passeren en een speler met een geweldige techniek en dribbel.

Ik hoop voor Ajax dat hij blijft, maar als New Utd het juiste bedrag biedt zou ik hem verkopen. En voor Anita zou dit een goede stap zijn, héél goed zelfs. Hij is veel beter en verder in zijn ontwikkeling dan Tioté toendertijd was. En die heeft interesse van vele topclubs bij Newcastle. Ik schat die kansen ook in voor Anita!

Als Ajax zijnde moet je Anita bij je houden. Dus gewoon a la FC Porto een super onredelijk bedrag vragen. 20 miljoen euro voor Anita! zo niet? Blijft ie toch lekker bij Ajax.. Volgens mij zit hij hier op het middenveld wel op zijn plek.

Sorry hoor, maar je gaat Ajax toch niet verlaten voor een middenmoter als Sunderland? Newcastle United kan ik nog net inkomen, maar Sunderland is van een dusdanig niveau dat je daar Ajax never voor moet verlaten.

Maar wel een luxepositie voor Anita als je kan kiezen tussen Ajax en Newcastle.

wie vult er nou weer op die poll in meer dan 15+ he dom ben je dan aangezien je narsingh al kan halen voor 5miljoen is anita niet 3keer zo veel waard ik vindt persoonlijk nita een goed speler maar narsingh straalt veel meer klasse uit en als anita 15miljoen+ is dan is narsingh wel 35+

6 juli 2012 om 13:04

Het enige verschil is dat Anita een meerjarig contract heeft en dus niet weg hoeft. Terwijl Narsingh een éénjarig contract heeft en niet bij gaat tekenen. Dus mocht Heerenveen nog wat willen vangen, moeten ze hem nu verkopen. En die druk van het moeten verkopen, drijft de prijs omlaag. Simpelweg; Ajax kan vragen wat het wil en Heerenveen moet uitkijken dat ze niet hun eigen glazen ingooien anders loopt Narsingh volgend jaar gratis de deur uit.

Newcastle United is een grotere club dan Sunderland. Ze hebben betere spelers (ba,cissé,cabaye,tioté, Krul) en St.james's Park is veel mooier dan het Stadium of Light. Als ik Anita zou ik voor Newcastle gaan (grotere club), maar voor meer speeltijd kan hij beter naar Sunderland gaan.

6 juli 2012 om 13:01

Ja en voor de spelers die jij opnoemt is juist erg veel interesse van de Engelse 'topclubs'
dus als die worden weggelocht is Newcastle niet veel meer.

Kom op zeg, Anita gaat toch niet naar Newcastle of Sunderland. Hij is goed genoeg om bij Arsenal in de basis te staan, ook speelt hij al bij een geweldige club. Als Ajax al zijn beste spelers naar die 2 clubs laat gaan dan is het echt gedaan met de Europese ambitites.

6 juli 2012 om 13:05

Bij Arsenal? Jij zegt hij is beter dan: Ramsey,arteta,wilshire,song? Nee hij kan het op dat niveau voetballend misschien wel bij benen maar fysiek tegen bijvoorbeeld Essien,huddelstone,fellani,etuhu wordt het niks.

6 juli 2012 om 13:08

Ramsey zakt ook iedere keer weer door de mand dus ik snap niet echt waarom je hem noemt. Die jongen gaat zijn belofte never nooit inlossen.

Verder heb je wel gelijk, Anita komt tekort voor Arsenal, maar dat is geen schande. Wellicht kan hij dat niveau nog bereiken want hij is nog jong.

Maar Ajax moet hem niet verkopen, hij is zo ontzettend belangrijk en eigenlijk onvervangbaar op het moment.

Dat Sunderland zich uberhaupt dúrft te melden vind ik al vreemd. Engelse clubs moeten is ophouden met denken dat ze alle spelers zomaar kunnen wegkapen. Ajax is in alle opzichten groter dan Newcastle en Sunderland. het enige puntje is dat je misschien iets meer salaris krijgt bij Newcastle.

Voor de rest speel je nergens voor, altijd maar weten te handenhaven in de Epl, en anders gewoon weer net geen Europa League spelen.

Nee Anita, als je slim bent blijf je bij Ajax. Sportief gezien gewoon 100 % beter.

Verkopen voor minimaal 10 miljoen.
Halen wij elm van az wel op.

6 juli 2012 om 13:11

Elm van AZ staat op de plek van Janssen en Eriksen dus dat lijkt me niet heel erg slim.

Weet iemand hoe lang het contract van Anita nog is?
Ik vind overigens dat ze hem ongeacht het bod niet moeten laten gaan, je hebt niet nog een speler als Anita in je selectie en Enoh zal zijn rol veel slechter in gaan vullen. Ik hoop dat Anita nog heel wat jaartjes Ajacied blijft.

Gewoon blijven jongen. nog een jaar ajax en dan komen er wel mooier clubjes voor je, ipv sunderland en newcastle.

belangrijke speel voor ajax

Bij Sunderland is Martin O'neill trainer, en die speelt graag op z'n Nederlands. Voor Anita sportief gezien interessanter dan Newcastle lijkt mij.

6 juli 2012 om 13:22

Sunderland speelt alles behalve op zijn 'nederlands', ze spelen 4-4-2 met 4 middenvelders op 1 lijn en dan 1 schaduwspits en een diepe spits (vaak bendtner), dus totaal niet te vergelijken met een nederlands systeem. Beide aardige clubs, maar niet te vergelijken met ajax waar je cl speelt, enige is dat ze bij die 2 clubs meer kunnen verdienen.

Alleen voor een buitengewoon hoog bedrag.

Anita is een belangrijke speler voor Ajax geworden en het is niet wenselijk om die nu voor een miljoen of 5/6 te zien vertrekken.

Ik vind het trouwens knap hoe Anita zich heeft ontwikkeld. Een tijd terug vond ik het ook maar een net-niet-speler voor Ajax. Nu lijkt hij echter zijn positie gevonden te hebben. Hij onderschept enorm veel ballen, heeft altijd 100 inzet, is altijd fel en handelt snel aan de bal. Zijn gebrek aan een lange bal en aan kopkracht weet hij daardoor op de achtergrond te duwen.

Ik zou als ik Anita was gewoon nog 1 jaartje schitteren bij Ajax en in de CL misschien meld zich dan wel een Werder, Spurs, Liverpool ofzo. Gewoon net een stapje hoger dan Sunderland en Newcastle, al zijn dat ook echt fantastische clubs!

Als ik ajax was zou ik hem verkopen. Hij doet weinig wat een andere speler niet over kan nemen. En voor het geld wat ze voor hem kunnen krijgen kunnen zeker een vergelijkbare speler kopen en nog geld overhouden ook.

Het is niet te hopen voor Ajax dat Newcastle of Sunderland concreet gaat worden. Hij speelt nu 1 seizoen goed bij Ajax en het zou zonden zijn als we nu alweer afscheid moeten gaan nemen. Maar wel gewoon een absurd bedrag vragen en kijken wat er uit komt. Het moet niet zo zijn dat alle buitenlandse clubs spelers uit Eredivisie voor een habbekrats oppikken. Gewoon wat meer lef tonen en kijken hoe die Portugese clubs het aanpakken.

Ik hoop dat Vurnon Anita nog een jaar bij Ajax blijft, dan hoop ik ook dat Ajax tegen die tijd 'n opvolger heeft voor Anita. Want ik vind Eyong Enoh 'n hele andere type dan Anita en Enoh past ook niet in het systeem van Ajax. Tenminste, dat vind ik.

Als Anita deze zomer dan toch vertrekt, dan zou ik als ik Anita was, voor Newcastle United kiezen. Want Newcastle United vind ik als club mooier dan Sunderland.

Is Anita de nieuwe Davids?

Anita is op dit moment onbetaalbaar zo als die jongen zich vorigjaar ontwikkeld heeft op het middenveld gewoon geweldig dus laat hem lekker bij Ajax bijtekenen en nog lekker 2 jaar blijven!

Wie zouden jullie eventueel als vervanger zien voor Anita???

6 juli 2012 om 15:16

de enige die momenteel op zijn positie goed uit de voeten kan is Bonavacia.
Snapt goed wanneer je druk zet en kan technisch vooruit spelen.

Bij NAC werd hij anders gebruikt, waardoor hij menig voetbalkijker hem niet is opgevallen echter kan hij in dit Ajax systeem prima uit de voeten.
Daarbij hebben we natuurlijk ook nog Enoh, er word bij hem erg veel aan zijn techniek gewerkt wat hem ook beter maakt, maar nog altijd is het niet genoeg om aanvallend van meerwaarde te wezen.

6 juli 2012 om 15:45

Die is er niet... Eventueel zou Enoh daar kunnen, maar dat is altijd bang zijn voor vreemde overtredingen. En verder Bonavacia, maar geen idee hoeveel hij is gegroeid in zijn jaar bij Nac. Verder heeft Ajax wat mij betreft geen verdedigende middenvelders... Misschien moeten ze bij Ajax nu ipv 100 aanvallende middenvelders een paar verdedigende gaan zoeken....

Klinkt wel heel aantrekkelijk! Newcastle United

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren