Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Narsingh blij met ‘topclub’: ‘Ik wil natuurlijk voor de prijzen spelen’

Laatste update:
/

PSV heeft maandag melding gemaakt van de komst van Luciano Narsingh. De vleugelaanvaller heeft zijn handtekening gezet onder een verbintenis die hem tot medio 2017 aan de Eindhovenaren verbindt. De 21-jarige Narsingh, die sc Heerenveen verlaat, wil met de ploeg van Dick Advocaat voor de prijzen spelen.

Narsingh heeft met Georginio Wijnaldum en Jetro Willems gepraat over PSV. “Zij spraken heel positief over PSV, dat was ook belangrijk voor mijn keuze”, laat hij optekenen op het digitale thuis van zijn nieuwe werkgever. “PSV is een warme club, ik denk dat ik me hier heel snel thuis voel. Ik heb de kans met beide handen gepakt. Eerst wil ik spelen voor een topclub in Nederland, daarna mogelijk pas naar het buitenland. Ik wil natuurlijk voor de prijzen spelen, maar eerst deel uitmaken van het team. Het is goed dat ik naar een topclub kan, dat ik voor PSV mag spelen”, besluit hij.

Technisch directeur Marcel Brands is blij met de komst van Narsingh. “Natuurlijk waren we hier al een hele tijd mee bezig. We hadden al gezegd dat we geen grote paleisrevolutie zouden hebben. We hebben tot nu toe transfervrije spelers gehaald en wilden één aankoop doen. We richtten ons op Narsingh”, aldus Brands.

PSV pakt de landstitel

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als hij voor de prijzen wil spelen vraag ik me af waarom hij voor PSV heeft gekozen?

16 juli 2012 om 15:23

omdat psv regelmatig prijzen wint en altijd meedoet om het kampioenschap.. maar deze ajacied zal er wel de pest in hebben dat psv narsingh heeft.

16 juli 2012 om 15:29

Hahaha deze reacties waren allen te verwachten. Al moet ik hier als 'neutrale' Feyenoorder toch echt mikewel gelijk geven. PSV in normale doen speelt altijd mee om de prijzen, zoals vorig, geen kampioen, ok, maar wel de Beker.

En uiteraard een leuk inkoppertje voor de groene duimpjes van Polska#1 alhoewel het eigenlijk gewoon jaloezie is vanuit het Ajax kamp, wat gewoon te veel arrogantie gebruikte, en dus heeft verloren

16 juli 2012 om 15:32

Het gaat niet om jaloezie, Ajax heeft besloten om niet verder te gaan met een hoger bod dus had Narsingh niet meer de keuze tussen beide clubs en kwam hij bij zijn 2e keuze PSV uit.

Ik ben er van overtuigd dat Ajax een goede stand-in haalt voor Sulejmani , want ik zie Sulejmani zelf liever dan Narsingh.

16 juli 2012 om 15:35

toch wel polska. Ajax heeft op het laatste moment nog geprobeerd om Narsingh binnen te halen. Zaterdag hadden ook zij hun bod nog verhoogd. Alleen bij Heerenveen waren ze niet echt te spreken over de verhalen die vanuit het Ajax kamp de media in waren gestuurd over het handelen van Hansma. Daarom wilden zij liever zaken doen met Psv.

16 juli 2012 om 15:37

Dat zijn onzin verhalen , is totaal niks van waar dat is al aangegeven door Ajax.

16 juli 2012 om 15:39

Polska, grappig dat er een bericht kwam dat Ajax alsnog met een "last-minute" bod kwam. Ze gingen dus wel verder...

Bron: psv netwerk

16 juli 2012 om 15:39

PSV is gewoon topfavoriet nummer 1 voor de titel, Het is alleen jammer dat Brands geen verdediger wil halen tot dat Manolev weggaat. Ik ben blij dat hij voor PSV heeft gekozen toch een Topclub voor hem.

16 juli 2012 om 15:44

Ja de KNVB beker haha
Op naar naar de 32#
Wij hebben de jeugd en de toekomst pisvee blijft maar kopen. Dan heb je geen natuurlijke aanwas

16 juli 2012 om 15:49

@polska#1

Narsingh zelf heeft anders nooit aangegeven dat Ajax zijn voorkeur had. Dus ook dat wordt even de wereld ingeslingerd door jou, en ook dit heeft weer betrekking op die Ajax arrogantie.

Daarbij heeft Ajax zelfs nog een lastminute bod uitgebracht op Narsingh, maar was Heerenveen niet te spreken van de Handelswijze van Ajax, waardoor dit gewoon weg was gewimpeld. Echter, als Narsingh zou graag naar Ajax had gewild, dan had hij wel met de clubleiding gepraat, niet gebeurd, dus Ajax genoot zijn voorkeur ook helemaal niet ; Sorry vent, maar je moet het weer met een geblesseerde Boerrigter doen, en een overhypte Sulejmani, wat een kapitaalvernieting was ;

16 juli 2012 om 15:50

Tuurlijk zijn wij ajacieden jaloers ik had narshing er graag bij gehad... Maar heb wel meer vertrouwen dan ooit in handelswijze op dit moment bij ons aller Ajax... En we doen ook zonder narshing zijn we favoriet voor titel

16 juli 2012 om 15:51

@ jordyfr

Is het nu ook al arrogant als een club besluit dat men niet verder wilt gaan dan een bepaald bedrag ?? Jullie Feyenoorders hebben toch ook altijd de mond vol met teksten zoals: '' Wij willen alleen spelers die echt voor Feyenoord willen spelen'' '' Graag of niet'' en zo zijn er nog wel een paar, is dat dan ook arrogant ?

Overigens word die zogenaamde last minute bieding nergens bevestigd behalve dan het Eindhovense Dagblad.. Als je kijkt naar de uitspraken van vandaag van de verschillende beleidsbepalers van Ajax dan kan je daar wel uit opmaken dat er nooit zo´n bieding is geweest.

Voor de rest prima aankoop voor PSV die beschikken zo wel over een sterke aanval waarin ook nog meer gevarieerd kan worden als het even niet loopt. Natuurlijk had ik hem graag bij Ajax gezien maar de wereld vergaat niet zonder hem. Ik heb liever dat er nog een ervaren kracht bijkomt in de verdediging.

16 juli 2012 om 15:51

Zoals jij al aangeeft Bron: psv netwerk. En tevens het ED kwam hiermee. Niet echt geloofwaardig he als Ajax dit zelf tegen spreekt.

Narsingh is alleen maar naar PSV gegaan omdat Ajax geen moeite meer wilde doen voor hem. En gelijk heeft Ajax. We gaan zien of hij net zoveel assists geeft als bij Heerenveen. Goeie speler en had hem graag gezien bij Ajax maar niet ten koste van alles.

16 juli 2012 om 15:54

Als er een last minute bod wordt gedaan om alsnog de speler in questie binnen te halen, en hij komt vervolgens niet, en dan al deze uitspraken eruit te gooien mag er gerust over arrogantie gepraat worden.

Zoals je weet hebben wij ook alleen maar spelers die graag voor Feyenoord willen spelen. Vandaar dat Cabral en Leerdam nu ook mogen vertrekken, wegens gebrek aan respect voor de club. De rest komt er omdat zij respect hebben voor de club, en het een eer vinden om voor Feyenoord te spelen. Wij hebben de laatste 10 jaar geen grote aankoop kunnen doen.

16 juli 2012 om 15:58

Niet ten koste van alles? Met alle respect maar als je 3,75 biedt is 4,1 toch niet onoverkomelijk voor een dusdanig jong talent waar je tevens iemand nodig hebt (omdat sulejmani het nooit heeft kunnen waarmaken). En buiten plezier ga je waarschijnlijk ook nog winst op hem maken.

Ajax gaat de CL in, daar heb je gewoon kwaliteit nodig. Kijk dat ajax onder van basten 30 miljoen uitgaf voor oleguer, cvitanich, suarez, sulejmani en aissati was overdreven, maar je kunt zeker wel wat halen. Met sulejmani ebecilio ozbiliz red je het daar niet. Narsingh was in dat kader een verantwoorde aankoop geweest, maar hij kiest nu voor Psv. Ajax zal toch wel wat moeten halen om een mooi Cl seizoen te beleven, jongens van 12 kopen is leuk maar je moet ook aan het heden denken.

16 juli 2012 om 15:58

Nee Brands heeft gezegd: Er zijn nog een paar spelers die weg willen Engelaar, Nijland Vuckovic en misschien ook Manolev. Voor de spelers die weg gaan hebben we al spelers die hun plek in de selectie kunnen opvangen. Behalve voor Manolev daarvoor moeten we dan wel een nieuwe speler halen.

16 juli 2012 om 16:04

Leerdam hebben ze een aanbieding gedaan, maar Leerdam weigerde deze, dus hij mocht helemaal niet vertrekken.

16 juli 2012 om 16:04

Inderdaad een hele hoop mensen vergeten dat PSV de laatste 25 jaar gewoon veel meer kampioen is geworden dan Ajax...maarja 2 jaartjes succes en de mondjes reppen weer hard

16 juli 2012 om 16:07

@ jordyfr

Over welke uitspraken heb je het ? Over die flauwe grap van Polska#1 ?
Jij had het heel duidelijk over het handelen van Ajax, nogmaals als een club vind dat zij voldoende hebben geboden is dat hun recht, net zoals het het recht is van de verkopende club om het af te wijzen, daar zit geen arrogantie bij.

Dat jullie de laatste tien jaar geen grote aankopen hebben gedaan heeft hier toch niks mee te maken. Als Ajax hetzelfde wil dus alleen jongens die echt voor Ajax willen ballen is dat precies hetzelfde hoe jullie erbij Feyenoord erover denken. Heeft niks met dure aankopen of met arrogantie te maken.

Overigens word die zogenaamde last minute bieding nergens bevestigd door andere media behalve dan het Eindhovense Dagblad. Als je kijkt naar de uitspraken van vandaag van de verschillende beleidsbepalers van Ajax dan kan je daar wel uit opmaken dat er nooit zo´n bieding is geweest.

16 juli 2012 om 16:07

Last-minute bod ja geen verhoogd bod.

16 juli 2012 om 16:16

Moet je nagaan , een geblesseerde boerrigter en een overhypte sulejmani en toch kampioen.... dat geschreeuw altijd uit eindhoven voor dat de competitie begint is lachwekkend. net zoals vorig jaar en het jaar ervoor, " topspelers" gehaald en ze zouden wel even kampioen worden.. Dit jaar is het niet anders hoor..ipv van die arrogantie zou een beetje bescheidenheid jullie sieren

16 juli 2012 om 16:30

Waar bezeer jij die vertrouwen op eigenlijk? Op Marc Overmars die nog nooit een club leiding heeft gegeven? En nu opeens de transfers van Ajax moet gaan regelen? Hoezo denk je dat hij zo goed bezig is eigenlijk?

16 juli 2012 om 17:03

Owja even vergeten wie er ook alweer de meeste titels ooit behaalden..

16 juli 2012 om 17:03

Owja even vergeten wie er ook alweer de meeste titels ooit behaalden..

16 juli 2012 om 17:21

Willem, we kunnen ook de complete erelijsten van de afgelopen 25 jaar naast elkaar leggen, kijken of die van PSV net zo indrukwekkend is.

16 juli 2012 om 17:27

Jongen kom op nou Dit is gewoon een beetje cynische humor. Daar kan je toch wel om lachen zonder meteen in de aanval te gaan!!? En uiteindelijk is toch waar dat PSV de laatste jaran nou niet echt overloopt van prestaties?

PSV heeft goed zaken gedaan. Had hem liever gezien bij Ajax maar als ie niet wil dan gaat het over. Hier liggen ze bij Ajax niet echt wakker van hoor. We zullen zien

16 juli 2012 om 17:50

Ja want wat Overmars bij de GAE heeft gedaan als commissaris betaald voetbal is zeer slecht uitgevallen.
owww wacht nee hij heeft ze van een club aan de beademing naar een gezonde club veranderd dus ja Overmars die redt het wel.

16 juli 2012 om 18:20

Faalhaas, dat zeggen ze elk jaar bij dat clubbie uit Eindhoven.
Zelfs in het seizoen door een eigen speler.

Ik zelf vind het maar weer onbegrijpelijk hoe je PSV boven Ajax kan zetten wat betreft de favorieten voor de titel.
Afgelopen jaren is Ajax 2x kampioen geworden door vanuit een moeilijke situatie toch veerkracht te tonen en alsnog de 1e plaats in te nemen.
Je kan ondertussen toch wel zeggen dat de arrogantie daaruit het zuiden vele malen groter is dan de club uit het hoge noorden.

Wat betreft Narsingh, zeer goede speler, ben zeer benieuwd hoe hij gaat presteren. Echter vind ik zijn keuze voor PSV gezien de concurrentie toch apart. Uiteraard zijn beslissing.
Verder Ik blijf geloven in de handelswijze van Ajax, wat op dit moment, toch meer getuigd van rust en professionaliteit, dan van de zuiderlingen. Die maar met geld blijven smijten..

16 juli 2012 om 19:17

hij wil nationaal voor de prijzen spelen, je kunt lachen wat je wil maar psv heeft het daar de laatste 25 jaar gewoon prima gedaan! Maarja wij hebben Narsingh :D

16 juli 2012 om 19:39

Ik zie toch echt liever Narsingh hoor presteert veel constanter.micky heeft in de afgelopen seizoen 1 goede periode gehad en dat was het begin van het afgelopen seizoen en hij is ook nog eens de helft van de tijd geblesseerd en als is ie speelt ligt ie na 1 klein duwtje al weer te huilen op de grond.

16 juli 2012 om 20:09

Nou ja, technisch gezien had ie geen keuze. Ajax kwam er niet uit met Heerenveen, PSV wel. That's it. Met Ajax was hij allang rond, en hij heeft al eerder laten merken graag terug te keren naar Ajax... Maar ja, dan had je uit principe dus PSV kunnen skotten, en dat heeft ie niet gedaan.. En dat is op zich ook nog wel een klein beetje te begrijpen

16 juli 2012 om 20:27

Jongen jongen toch, Ik waardeer je reactie's altijd. Maar vind dit wel erg laag & matig van je, Omdat 1 iemand iets roept scheer je gelijk iedereen over 1 kam? Of ajax nou wel of niet de voorkeur genoot of ze nou wel ofniet op het laatst nog het bod hebben verhoogd daar heeft niemand iets aan PSV heeft hem namelijk binnen en daar wil ik ze ook gewoon mee feliciteren Narsingh is namelijk een topaanwinst voor PSV ik had hem graag bij ajax gezien maar ik ga niet dood als hij niet komt !!

Sulejmani was natuurlijk kapitaalsvernietiging maar weten wij dit nog niet? Dat weet iedereen al & Boerrigter ligt eruit met een zeer vervelende blessure dus ik als ajacied hoop nog altijd op een verrasing uit de hoge hoed van het technisch hart & overmars en ben ervan overtuigd dat dit nog gaat gebeuren, Een fitte Sulejmani Siggy & Boerrigter doen in mijn ogen niks onder voor Mertens Matavz & Narsingh.

jammer van je reactie's.

Psv gefeliciteerd.

16 juli 2012 om 20:47

Had je het tegen mij?

16 juli 2012 om 21:34

Zanka is al binnengehengeld en Hutchinson doet het prima op RB. Daarom wacht hij eerst totdat Stani weg is, anders heb je ontzettend veel verdedigers.

17 juli 2012 om 01:37

Ik heb nu 2 reacties van jou gelezen en ik stoor me ontzettend aan de 'ajax arrogantie' die jij 2x noemt. Jij vindt het arrogantie omdat het over Ajax gaat.stel Feyenoord wilt een spits kopen voor 3 miljoen en de verkopende club verkoopt m alleen voor 5 miljoen, is het toch ook geen arrogantie als feyenoord dan afhaakt? Je kunt toch gewoon van mening zijn dat een speler het betreffende bedrag niet waard is?

OT: Tuurlijk, ik had Narsingh graag bij Ajax gezien, maar aan de andere kant vind ik het een goed teken dat Ajax zich niet gek laat maken en duidelijk laat blijken dat het geleerd heeft van de laatste jaren. (mocht de berichtgeving van het ED juist zijn)

17 juli 2012 om 02:08

@polska#1

Vergeet niet dat Ajax 8 jaar lang geen kampioen werd tot ze de 3e ster kregen.
en dat in die 8 jaar PSV iets van 4 keer kampioen werd allemaal achter elkaar als ik het niet fout heb.

Hahaha daarom kwam Ajax zaterdag avond met een last minute bod.
Ajax zal janken als hij in de Arena komt en 3 assists geeft op Lens of Matavz.
Ajax is laatste 2 jaar met geluk steeds kampioen geworden want contstant zijn ze niet in Amsterdam. en vervanger van Sulejmani word gewoon Lukoki.
Want Ajax heeft een uitgeef plafond en salaris plafond die ze niet gaan overloepen. Voor goeie spelers moet je goeie centen leggen.
Zelfs Wildschut van VVV is 3 miljoen (het bod wat ajax legde voor Narsingh)

PSV gaat genieten van deze speler ik weet het zeker.

16 juli 2012 om 15:26

Omdat PSV samen met Ajax de topfavoriet is voor de titel.

16 juli 2012 om 15:28

Het gaat niet om topfavoriet zijn, het gaat er om dat je de titel pakt zoals Ajax de laatste 2 jaar gedaan heeft.

16 juli 2012 om 15:30

Ja Ajax had daar voor toch ook 7 jaar geen titel.
Afgelopen seizoen geeft toch totaal geen garanties voor komend seizoen?

16 juli 2012 om 15:30

oja en die 6 jaar daarvoor dan? Was ajax toen ook geen topclub omdat PSV (4x) twente (1x) en az (1x) de titel pakten?

16 juli 2012 om 15:31

Haha op zich zijn je reacties heel flauw, maar die waren niet anders van de Psv-ers toen jullie 8 jaar niets wonnen. Overigens won PSV vorig jaar nog de beker, dus een prijs hadden ze wel. En zeg nu niet, dat is geen prijs, want jullie hebben daar ook hele huldigingen voor gehouden.

ON: PSV en Ajax lijken inderdaad de grootste favoriet voor de titel al kan ik slecht inschatten hoe Feyenoord ervoor staat. Twente zie ik niet meedoen en ook AZ niet. Andere clubs gaan sowieso niet meedoen.

16 juli 2012 om 15:34

Huldigingen? Dat was alleen de uitreiking. Verder heeft PSV er niets aan gedaan. Ik weet niet waar je je info vandaan haalt?

16 juli 2012 om 15:34

@polska

Hoe kan je nou trots zijn op Ajax die 2 jaar op rij kampioen van de armoede te noemen is eigenlijk. Mijn excuses dat ik het zo moet zeggen, maar de afgelopen twee jaar zag er niet uit en ze zijn kampioen geworden, omdat de rest ze plicht niet heeft voldaan. Ajax heeft wel 6 jaar moeten wachten voor die titel

16 juli 2012 om 15:36

@ striiker, dat sloeg op Ajax.

16 juli 2012 om 15:44

Weer zon lul verhaal, kampioen van de armoede. Wij als ajacieden zijn trots er op dat ze het gedaan hebben met jeugdspelers, dmv gebleseerde basisspelers. Veel respect voor je jonkies en dat terwijl ze met 13 punten achter hebben gelegen. Maar dat is moeilijk te begrijpen van die andere jaloerse supporters van andere clubben.

16 juli 2012 om 15:45

@polska#1
Het gaat helemaal niet om het pakken van de titel. Hij wilt spelen om de prijzen, oftewel finales spelen, en tot het einde van de competitie meedoen om de titel.

16 juli 2012 om 15:55

@flipa

Als je 14 wedstrijden achter elkaar wint doet Ajax zelf wat het moet doen. En hoeft er niet gekeken te worden naar wat de concurrentie heeft gedaan. Tuurlijk is Ajax weer terug gekomen door het gestuntel van de andere maar uiteindelijk dwingt Ajax het zelf af door te blijven winnen

16 juli 2012 om 18:21

@jolano,
Je geeft nu toch zelf aan dat ajax de laatste 2 seizoenen kampioen van de armoede is geworden.
Als je 13 punten achterstand hebt en je haalt die achterstand in met veel jeugdspelers dan hebben de andere clubs toch gefaald!!!!!!!!!!!!!!
Iets anders kan ik er niet van maken.

16 juli 2012 om 20:46

PSV is nu 4 jaar zonder titel, Ajax was vanaf 04/05 tot 10/11 titeloos 6 seizoenen in totaal het 7e jaar was namelijk het seizoen van de 30e landstitel wel even bij de les blijven he !! Als PSV nog 2 jaar zonder titel blijft staan ze even lang droog als Ajax. Maar ik ben het volkomen met je eens, Er word nog weleens overdreven op deze site door zowel Ajax als PSV supporters de waarheid is echter dat deze clubs heel dicht bij elkaar zitten kwa spelersgroep en team de verschillen zijn minimaal daarom denk ik dat het dit seizoen zal gaan tussen PSV & Ajax met als outsiders Twente Az & Feyenoord eerder behaalde prestaties geven totaal geen garantie voor de toekomst dus het word erg moeilijk.

Gefeliciteerd met Narsingh ben ervan overtuigd dat hij heel belangrijk voor PSV gaat worden !!!

Kanniet wachten tot volgend seizoen.

16 juli 2012 om 15:32

omdat PSV de afgelopen 10 jaar de meeste prijzen heeft gepakt, Ze de beste selectie hebben en omdat ze een trainer hebben die weet wat er in de top wordt gevraagd en ook al meerder prijzen heeft gewonnen.

onsaller wijzijndebeste en al die andere arrogante en mateloos iritante kreten die een bepaald type supporter altijd uitkraamt wordt ik nogal moe van.

Jou reactie is er ook weer zo een waar ik een beetje moe van wordt.

Narsingh! Heel veel succes en bedankt dat je hebt getekend!

16 juli 2012 om 15:36

Ach ik zit al een tijd op deze website en toen Ajax niets won waren de reactie van de Psv-fans precies hetzelfde. Dus dan kun je dit terug verwachten toch?

16 juli 2012 om 16:22

@ jobforgrunn

Jij begrijpt het, helaas viert selectieve verontwaardiging hoogtij hier.

16 juli 2012 om 17:30

Dus omdat ze nu Narsingh hebben, hebben ze de beste selectie?

Ik zou Narsingh er zeker bij hebben willen hebben maar er komen wereldtalenten aan zoals Fischer, de transferwindow is ook nog open en er kan nog zoveel gebeuren.

Beetje voorbarig om dan dit soort dingen te roepen. Uiteindelijk ben je de laatste 3 jaar niet bij de 1e 2 geeindigd!!

Je lijkt wel om sommige Ajacieden die dit ook elk jaar riepen nadat er weer dom was ingekocht door mijn club. Jullie verdediging blijft een drama en ik heb geen hoge pet op van Adcocaat. Gelukkig jullie wel...

16 juli 2012 om 15:37

now ik heb psv tegen genk bezig gezien.. genk was nergens maar psv heeft wel een lekker
ploegje lijkt me!! lekker voetballend.. controlerend.. narsingh ken ik niet echt goed maar
hij komt wel in een lekker elftal terecht...

16 juli 2012 om 17:21

veel succes bij psv Narsingh,
als Ajacied had ik je liever bij mn club gezien,
maar als je net als wijnaldum vorig jaar na psv gaat voor de prijzen, dan heb ik daar alle begrip voor natuurlijk!

16 juli 2012 om 17:21

veel succes bij psv Narsingh,
als Ajacied had ik je liever bij mn club gezien,
maar als je net als wijnaldum vorig jaar na psv gaat voor de prijzen, dan heb ik daar alle begrip voor natuurlijk!

16 juli 2012 om 18:05

PSV is voor mij komend seizoen favoriet voor de titel geworden, mits Ajax niet veel nieuwe versterkingen haalt en PSV de selectie redelijk intact houdt. Met een nieuwe coach denk ik dat ze de verwachtingen dit keer wel waarmaken.

Als Hveen fan vind ik de transfer van Narsingh natuurlijk wel jammer, had gehoopt dat hij naar het buitenland zou verkassen, maarja het is niet anders. Succes Luciano!

16 juli 2012 om 18:23

Ze spelen vaak mee hoor, gelukkig is winnen de laatste paar jaar heel wat anders :D

Jammer, ik vond hem meer qua speelstijl bij Ajax passen dan bij Psv.

16 juli 2012 om 16:00

Omdat PSV geen aanvallend voebal speelt en niet met 4-3-3?

Onzin je bent gewoon een Ajax supporter die hem gewoon daar rechts voorin had gewild ipv van die miskoop van een Sulejmani.

Dat die bij Ajax speelt is een schande voor het hele Nederlands voetbal.

16 juli 2012 om 17:35

Ja maar met hem zijn we wel 2x kampioen dus kom maar weer een poging doen tot provoceren als je dat hebt bereikt.

Dit jaar geen kampioen en jullie gaan failliet, dan kunnen we pas echt lachen. Hoe kan je nu zulke grote praat hebben als je al jaren niets maar dan ook helemaal niets presteert?

16 juli 2012 om 18:25

@boesz,
Doe niet van die belachelijke uitspraken aub, als je een beetje op de hoogte was van de financiele situatie bij Psv had je geweten dat je jezelf nu gigantisch voor paal hebt gezet.

16 juli 2012 om 18:37

Nee, ik ben geen Ajax supporter. Dit is gewoon mijn mening

16 juli 2012 om 22:48

Dan zal ik je mening respecteren hoe slecht die ook is. ;

16 juli 2012 om 22:52

@boesz
Alles wat jij nu zegt is totale onzin.

Ajax is volgens mij niet 2x achter elkaar kampioen geworden door Sulejmani nee!!
Ajax speelt juist beter als Miralem niet mee doet. Van hem komt bijna geen dreiging pas als ze met 3-0 voor staan en de tegenstander er door heen zit weet hij zijn doelpuntje mee tepikken.

En hoe kom jij erbij dat PSV failliet gaat als ze geen kampioen worden. Je hebt dat 1x gehoord dat PSV kampioen moet worden. Het was toen Reker alle de begrotingen op het halen van de Champions League had gezet. Dan praatte we nu over dik 5 jaar.

Nou als je voor de prijzen wilt spelen kan je beter niet in Eindhoven spelen met dat beleid daarzo.

16 juli 2012 om 15:23

PSV heeft de laaste 10 jaar de meeste titels hoor .

16 juli 2012 om 15:27

Ajax 12, PSV 9..

16 juli 2012 om 15:27

Dat tijd perk is voorbij..

16 juli 2012 om 15:32

Wat ben jij stom zeg @scrum hij zegt laatste 10 jaarkom jij aan met 23 titels. Sinds wanneer worden er meerdere titels per seizoen gegeven? En J040 Heeft gelijk PSV heeft er 4 of 5 en ajax 3.

16 juli 2012 om 15:37

@scrumpti0uz,

Landstitels bedoelt hij natuurlijk. Is jouw niveau zo bedroevend laag dat er dat zelfs bij ggezegd moet worden?

Normaliter speelt PSV gewoon ieder jaar mee voor het kampioenschap, zo ook de laatste jaren hoewel er toen aan het kortste eind getrokken werd.
Echter schat ik de kansen voor PSV het komend seizoen het hoogste in. Waar de concurentie al haar dragende spelers ziet vertrekken, is PSV er tot nu toe alleen maar sterker op geworden met de komst van Narsingh, van Bommel (en Zanka).

16 juli 2012 om 15:42

Sorry ik vertaal altijd vanuit het Engels. Honours is vrij vertaald titels dus ik rekende alles mee. Mijn fout.

16 juli 2012 om 15:46

@milantje #40
Narsingh heeft het over prijzen en dan heeft Scrumpti0uz gewoon gelijk.
Ga maar na vanaf 2002 wie er meer prijzen heeft gewonnen: Ajax of Psv?

16 juli 2012 om 15:46

laatste tien jaar J040 heeft gelijk

Kampioen van Nederland:
2002/03 PSV
2003/04 Ajax
2004/05 PSV
2005/06 PSV
2006/07 PSV
2007/08 PSV
2008/09 AZ
2009/10 FC Twente
2010/11 ajax
2011/12 ajax

16 juli 2012 om 16:09

Ja J040, en de laatste 5 jaar slechts eentje en de laatste 3 jaar niet eens CL, het kan verkeren....

16 juli 2012 om 16:13

Ja het kan inderdaad verkeren.
Dus het kan zo maar zijn dat PSV volgend jaar wel weer kampioen wordt.

16 juli 2012 om 16:26

Ja, of voor het vijfde jaar achtereen weer geen kampioen wordt, gaat snel he?

16 juli 2012 om 16:47

@ Scrumptiouz

Ik weet niet of jij kunt tellen(schijnbaar niet)
maar afgelopen 10 jaar is Ajax 3 keer kampioen geworden en Psv 5 keer.
Ajax heeft 3 keer de beker gepakt(troostprijs) en Psv 2 keer.
Ajax heet 3 keer de Johan-fruitschaal gepakt en psv 2 keer.
Een simpel reken sommetje zegt dus dat beide teams 9 prijzen hebben gepakt de afgelopen 10 jaar waarvan Ajax maar 3 keer de hoofdprijs en Psv 5!! keer.
dus loop niet zo slap te zeveren.

16 juli 2012 om 17:39

Wij mochten nooit over het verleden praten en kijkend naar het heden ben je al 3 jaar niet bij de 1e 2 geeindigd. Waar dan dat optimisme vandaan komt is me een raadsel.

En als je dan toch over het verleden praat moet je niet toevallig de laatste 10 jaar nemen maar alle prijzen bij elkaar. Dan komen die klaplopers uit Eindhoven niet in de buurt bij de godenzonen

16 juli 2012 om 17:46

als het om prijzen gaat: 9 om 9.

16 juli 2012 om 17:52

@mark040 : de laatste 10 jaar is net zo arbitrair als de laatste 3 jaar of 2 jaar... en dus ook net zo arbitrair als de laatste 100 jaar...

Feit blijft dat je bij Ajax een veeel grotere kans hebt om kampioen te worden (31/112 jaar) dan bij psv (21 / 99). Daarnaast heb je bij Ajax ook nog eens een kans om naar betere clubs door te stromen dan je gemiddeld hebt bij psv... en dat niet alleen de laatste 10 jaar.

16 juli 2012 om 17:53

Ach jo laat gaan,we weten in amsterdam toch wel dat de prijzenkast van psv in de bezemkast past bij die van ajax.

16 juli 2012 om 18:38

Haha, daar heb je nu ook veel aan he? PSV heeft de laatste 4 seizoenen niks gewonnen.

16 juli 2012 om 20:50

PSV heeft vorig jaar de beker gewonnen.
Ze zijn al 4 jaar geen kampioen.

Goede aankoop van Psv. Ik denk dat PSV dit jaar meer kans op de titel maakt als het de spelers een echt team gaan vormen. Europese prijzen zullen het in ieder geval niet worden.

PSV is gewoon titel kandidaat nummer 1. En ik denk ook dat Feyenoord gaat verassen door als 2de te eindigen dit seizoen. Het zal een mooi seizoen worden. Prima aankoop van Psv.

16 juli 2012 om 15:27

Zie PSV ook als kandidaat nr 1 voor de titelt denk dat Feyenoord niet eens bij de eerste 5 eindigd.

16 juli 2012 om 15:36

dit is ondanks dat narsingh heel goed is, een slechte aankoop van psv.
ze hadden deze positie, zelfs gehele aanvallende linie, al op sterkte. Nu moet narsingh, lens of matavz op de bank. Daarnaast is er jeugd wat speeltijd nodig heeft zoals lamay en depay of zo iets. Die kunnen het wel schudden als 3de wissel bij een verdedigende coach.
Daarnaast heeft vorig seizoen utigewezen dat er bij psv aanvallend geen probleem, maar dat het achterin gatenkaas is. Met alleen zanka is dat probleem niet opgelost. PSV heeft nog een central verdediger en rechtsback nodig, want oa bouma en manolev zijn echt te slecht. Verder ben ik benieuwd waar van bommel gaat spelen. Voor de verdediging komt hij snelheid te kort en als verdedigende middenvelder neemt hij de plek in van strootman. Stel dat toivonen dan niet verkocht wordt, gaat psv dan 3 aankopen van vorig jaar op de bank zetten; strootman, matavz en wijnaldum?

16 juli 2012 om 15:54

Ik weet niet wat jouw opstelling is maar die 3 gaan juist niet op de bank..

Waarom is het zo erg als Lens of andere op de bank gaan. Kijk naar Barcelona daar zitten spelers als Fabregas ook gewoon op de bank. Die bij elke club in de wereld basis zouden staan.

Tyton
Hutchinsson
Marcelo
Zanka
Willems
V bommel
Strootman
Narsingh
Wijnaldum
Mertens
Matavz
16 juli 2012 om 16:42

toivonen op de bank, aanvoerder van afgelopen jaar en enige speler waarin nog iets van interesse was? Misschien dat hij verkocht wordt. Dit is een sterke basis elf, maar dan heeft psv nog steeds een zwakke bank denk ik. Nogmaals, narsingh een nutteloze versterking voor psv. Nu moet je lens en toivonen banken en je jeugdspelers die (te) weinig spelen.

16 juli 2012 om 18:40

Goede selectie, maar de verdediging is niet veel soeps! Ze hadden beter daar in kunnen investeren ipv Narsingh te halen

16 juli 2012 om 17:55

Bij psv is de titel de knvb beker tegenwoordig toch? Ik denk dat jullie grootste kans op een titel die van de Jc-schaal is, want met die opa op het middenveld en die verdediging keeper win je de oorlog niet...

Ajax zal wederom kampioen worden, met een straatlengte voorsprong op az, twente, feijenoord en dan pas psv. De verdediging van psv is conform de positie die ze zullen innemen: subtop. De overige teams zullen veel beter presteren omdat ze een betere verdediging hebben en niet zo een opa op het middenveld hebben kamperen.

Deze interview kun je gewoon bekijken bij PSV TV.

Blijft toch geweldig dat hij Jetro Willems heeft gebeld en om info heeft gevraagd om de club.

16 juli 2012 om 15:25

Was daar geweldig aan dan?

16 juli 2012 om 15:27

Dat zo'n jonge speler als Willems nu ook al invloed heeft op het team búíten het veld. Dat is mooi en is alleen maar toe te juichen

Prachtig beleid daar in eindhoven.
Kapitaalvernietiging ten top..
Wijnaldum en Matavz kind van de rekening?? Ach die hebben maar 12 miljoen bij elkaar gekost.

Nee de gemeente Eindhoven zal lekker languit in de stoel liggen!!

16 juli 2012 om 15:27

Wat zeg jij nu weer?
Wijnaldum en Matavz spelen op andere posities, en hij is juist gehaald om Matavz beter te laten renderen.

16 juli 2012 om 15:49

Ik snap ook wel dat zij niet rechtsbuiten spelen.
Maar afgelopen seizoen stond wijnaldum regelmatig rechtsbuiten, zal nu niet gebeuren aaangezien Narsingh er is.. En de andere rechtsbuiten is lens, maar die zal dan wel op de plek van Matavz staan he..
1+1=2....

16 juli 2012 om 15:50

Lens heeft heel de voorbereiding rechtsbuiten gespeeld en zal dus om die positie moeten strijden.
En Advocaat heeft ook al gezegd dat Wijnaldum voor de nummer 10 positie moet gaan.

16 juli 2012 om 16:29

JA dus dan worden lens en toivonen kind van de rekening?. er zullen altijd 2 "vedette" teleurgesteld raken!

16 juli 2012 om 16:45

Toivonen wordt waarschijnlijk verkocht.
En niemand wordt kind van de rekening,
Als je voor de titel wil gaan moeten alle posities gewoon dubbel bezet zijn.

16 juli 2012 om 23:09

@j040

Ik hoor de hele tijd verhalen over Toivonen wordt verkocht, Engelaar wordt verkocht, Manolev wordt verkocht, maar tot op heden heb ik nog geen verhalen gehoord over dat spelers vertrekken bij Psv. Dus ik ben er zelf niet zeker van dat deze spelers vertrekken en ik ben bang dat op 1 september PSV nog steeds met Manolev en de veel te dure Engelaar zit. Toivonen zouden ze op basis van zijn statistieken nog kunnen verkopen, maar de eerste twee hebben gewoon slecht gespeeld de laatste twee seizoenen. Wie moet hun gaan kopen?

16 juli 2012 om 15:28

Ik wist niet dat Wijnaldum en Matavz allebei ook voor de rechtsbuiten positie gingen?

16 juli 2012 om 15:34

We praten verder als ze allemaal zijn verkocht deze worden gewoon met winst door verkocht.

16 juli 2012 om 16:12

Ik zou eerder zeggen: Wijnaldum, Lens en Toivonen.

Leuke spelers heeft psv trouwens hoor, maar vormt het ook een team?
Veelsteveel mannetjes daar die zich de belangrijkste voelen, ik voorspel interne onrust daar als het even niet lekker loopt.

Feyenoord gaat dit seizoen niet verrassen als Ron Vlaar ook nog weggaat, en PSV en Ajax zie ik wel om het kampioenschap strijden met outsider FC Twente

16 juli 2012 om 15:30

Twente is alleen een outsider als Luuk blijft.

Als Luuk vertrekt, wordt het nog moeilijk zat om bij de eerste 5 te eindigen met spelers als Bjelland.

16 juli 2012 om 15:32

nou, FC Twente zou dan vast wel weer een andere spits aantrekken waaronder de kans Matavz en dan doen ze gewoon weer mee.

16 juli 2012 om 15:44

Matavz gaan niet aantrekken met een doorlopend contract die voor 7 Miljoen is gehaald. En Narsingh is waarschijnlijk gehaald met het oog op Matavz, als aangever. Je haalt Narsingh niet om Lens in de spits te bedienen, daar heb je een echte spits voor nodig, zoals Matavz.

Dus verwacht er maar niet te veel van, dat zou nog eens een grote teleurstelling voor je kunnen worden.

16 juli 2012 om 16:19

jordyfr, wat is je probleem eigenlijk? Eerst loopt je hier boven te zeiken over Ajax, PSV en nu Twente. Wat is er mis met Bjelland? Ik durf te wedden dat je nog geen enkele normale wedstrijd van hem hebt gezien.

Hou je bezig met je eigen clubje aangezien jullie "ster" speler Vlaar er vandoor gaat.

16 juli 2012 om 16:39

@jordyfr
Twente kan ook best titelkandidaat zijn als Luuk vertrekt. Het is gewoon de vraag wie de vervanger wordt. Als dat ook een goede spits is, is er niks aan de hand. Ze hebben met Tadic en Schilder goede spelers gehaald, ik schat ze nu hoger in dat vorig seizoen.

16 juli 2012 om 18:06

Als je even mijn profiel had bekeken, had je gezien dat ik in Denemarken woon, en dus wel degelijk Bjelland heb gezien ;

En waarom probeer je nu een provocerende reactie eruit te trekken door ster tussen aanhalingstekens te zetten? Want ook jij weet dat Vlaar gewoon een goede verdediger is voor Nederlandse begrippen.

Hoeveel wedstrijden heb je zelf al gezien van Bjelland Nolimit?

Verdomme verdomme verdomme! Nou PSV veel plezier met deze top aankoop! Toch hoop ik dat we weer gaan bewijzen dat geld smijten geen prijzen oplevert.

16 juli 2012 om 17:59

Ik mag aannemen dat je een heerenveen supporter bent?
Ik kan, als Ajacied, echt niet wakker liggen van deze aankoop. Het is een goede speler, maar zal het in de kleine ruimte nog knap lastig krijgen. En tegen topclubs heeft hij nog geen assist afgeleverd, dus ik denk dat dit niet zo een gevaar is.
Het zou een aanwinst geweest zijn voor Ajax, maar ook daar heb je te maken met kleine ruimtes, dus ook bij Ajax zou het nog maar de gok zijn. Ajax heeft goed renderende spelers en is met een veredeld b-elftal terecht kampioen geworden. Dit seizoen speelt de A-selectie weer en is de aanval ook vele malen beter.
Had psv nou een goede verdediger gekocht, dan had ik gezegd: drommels...

16 juli 2012 om 20:43

Mijn laatste zin verklapte al genoeg, dus nee ik ben geen Heerenveen supporter ;-)

We hadden Narsingh goed kunnen gebruiken, daar Boerrigter nog aan het sukkelen is en Sulejmani wisselvallig presteert. Met Aras en Lorenzo op de flanken als reserves, had ik liever Narsingh gehad ter vervanging van. En heeft Sulejmani zijn contract al verlengt? Die liep door tot 2013 toch? Met de uitspraken van de Boer zal die samen met van der Wiel óf moeten verlengen, óf vertrekken/niet aan spelen toekomen.

17 juli 2012 om 11:25

Als we met onze vorige selectie al kampioen werden, dan denk ik dat we met de huidige selectie (mits Anita blijft en er een goede verdediger komt) ook echt wel kampioen kunnen worden hoor... Dit seizoen kunnen we hopelijk langer genieten van Boerrigther en Sigthorsson. Dat zijn al 2 belangrijke schakels. Dan hebben we de prutswedstrijden niet meer waarin we Janssen op cvm hadden staan. En dan hebben we Boilesen terug... Nou dan kan me die ene positie niet zoveel meer schelen... met de huidige selectie gaan we er hoe dan ook op vooruit (ivm minder geblesseerden).

16 juli 2012 om 15:29

Ik zie matavz niet zo snel meer in de basis staan onder advocaat. Die heeft niet een al te beste indruk gemaakt lijkt me.

16 juli 2012 om 15:31

Ja, die mag inderdaad wel beter zijn best gaan doen. Anders speelt Lens of Locadia daar gewoon.

16 juli 2012 om 15:32

Dat is allemaal alweer achter de rug.
Matavz had ook niet zomaar een conditionele achterstand daar was een rede voor.
In de voorbereiding heeft Lens alleen nog maar rechtsbuiten gespeeld.
En Matavz en Locadia centraal dus ik denk dat Matavz wel degelijk de eerste keus is.

16 juli 2012 om 15:32

man daat was niks aan de hand matavz had niks aan zijn conditie gedaan daarom moest hij wat conditie opbouwen bij het tweede

16 juli 2012 om 15:40

matavz stond gisteren tegen Genk anders gewoon in de basis en toen speelden ze met de beoogde basis voor komend jaar

ik snap het niet iedereen zeggen dat psv zoveel betaald, kijk wat ajax vroeger deed met sulejmani 16miljoen.

16 juli 2012 om 15:30

Dat is inderdaad vroeger.. je zegt 't goed ;

16 juli 2012 om 15:33

Dat zijn Ajacieden die er van balen dat hij naar PSV gaat.
Die doen alsof ze niet weten dat Ajax zaterdagavond ook nog tevergeefs een verhoogd bod heeft gedaan.

16 juli 2012 om 15:37

Dat weten ze wel, maar achteraf is het beter dat zo'n speler niet komt als hij twijfelt tussen PSV en Ajax dan moet je maar naar een koopclub gaan. aan twijfelaars heb je niks.

16 juli 2012 om 15:44

Haha achteraf balen jullie omdat hij 3 klasses beter is dan Ozbiliz en Ebecilio samen.

16 juli 2012 om 15:47

Ebecilio speelt op links, maar ik begrijp dat je Lukoki bedoelt. Neemt niet weg dat je Sulejmani vergeet.

16 juli 2012 om 15:49

Oh ja hoe kan ik iemand van 16,5 miljoen vergeten, Narsingh is ook beter dan Sulejmani.

16 juli 2012 om 15:54

We zullen wel kijken hoe hij speelt na 1 goed seizoen is hij niet perfect kijk maar naar Matavz ;

16 juli 2012 om 15:59

hoogmoed komt voor de val, de afgelopen 2 jaar liepen jullie ook al te brullen dat jullie kampioen gingen worden terwijl de competitie nog moest beginnen.. maar goed wie weet is 3 x scheepsrecht! psv had het geld beter kunnen investeren in de verdediging.

16 juli 2012 om 16:01

@ J040,

Ik vind zelf ook dat Narsingh het beter heeft gedaan vorig seizoen. Ben er ook trots op dat hij Amsterdammer is en uit de Ajax jeugd komt.

16 juli 2012 om 16:04

Dat is volgens PSV bronnen gebeurd. Ajax heeft daar zelf met geen woord over gesproken

16 juli 2012 om 16:12

Dat heeft Hansma van Heerenveen ook bevestigd.

16 juli 2012 om 15:36

Met de nadruk op vroeger..

16 juli 2012 om 16:32

Zoals je zelf zegt: ""kijk wat ajax vroeger deed". Van dit beleid zijn we al afgestapt, ik hoop dat je het de laatste tijd een beetje gevolgd hebt. Ajax is een nieuwe weg ingeslagen, meer gebruik maken van jeugd, geen al te dure transfers en een lager salarisplaffon. Aangezien we in het heden leven mogen wij Ajacieden en andere supporters toch best kritiek hebben op de manier van handelen, zoals jullie Psv-ers het recht hebben op het leveren van kritiek op ons.

Wens hem veel succes. Hij wordt beloond voor zijn slimme manier van opstellen in de pers over zijn keuze. Zijn droomclub wilde niet meer betalen aan Heerenveen, dan maar naar psv waar je ook kans hebt op een titel natuurlijk. Alleen compleet andere club en zeker als Ajax je droomclub is.

Goede speler maar het is niet meteen te zeggen dat PSV kampioen gaat worden want velen riepen dit voor het afgelopen seizoen ook toen PSV Mertens, Strootman, Matavz en Wijnaldum kocht!
Nu hebben ze Zanka Jorgensen, Narsingh, Waterman en Swinkels al gehaald.
PSV koopt gewoon ontzettend veel spelers en veel supporters van andere clubs kunnen daar niet over, je kunt bijv. Ajax nu niet afschrijven omdat alleen Vertonghen is vertrokken. Hij was wel belangrijk maar Ajax is niet alleen dankzij hem 2x achter elkaar kampioen geworden! FC Twente kun je ook niet meteen afschrijven wanneer Luuk de Jong naast Ola John daadwerkelijk zou vertrokken, Dusan Tadic is immers ook al gehaald. Ben erg benieuwd naar dit aankomende seizoen!

16 juli 2012 om 16:58

Kijk eerst eens goed rond bij je eigen club FC Twente!

Daar worden ook nodige spelers binnengehaald! Fer, tim cornelisse, Schilder, Tadic, Breukers, rechtsbuiten joshua john, Verhoek, en weet ik veel wat er nog meer binnen is gekomen.

Verder heeft PSV voor dit seizoen nog maar 1 aankoop gedaan de rest was transferfreeeeeeeee... dus zeg jij maar niks verder!

Alleen Narsingh heeft geld gekost deze zomer. Alle 4 de andere spelers zijn transfervrij.
En 4.1 miljoen is niet veel voor zo'n groot talent. PSV gaat hem bijna zeker voor meer geld verkopen over een paar jaar.

De Resultaten van Psv:

RE Sultat En
2010-2011 2009-2010
Netto-omzet 55.145 51.854
Bedrijfslasten 59.334 57.600
Bedrijfsresultaat voor resultaat
vergoedingssommen -4.189 -5.746
Resultaat vergoedingssommen -9.527 -10.958
Bedrijfsresultaat -13.716 -16.704
Rentelasten en soortgelijke kosten 9.248 4.461
Resultaat uit gewone bedrijfsuitoefening
voor belastingen -22.964 -21.165
Belastingen 7.426 3.627
Resultaat na belastingen -15.538 -17.538

Wel leuk hoor die polonaise om Narsingh, maar gezien de jaarcijfers van Psv zijn er dan ook nog mensen die zoiets hebben van "kan dit dan allemaal".

16 juli 2012 om 15:35

Lekker kort door de bocht vriend; daar hoort nog even een stukje bij dat je voor het gemak niet gekopieerd hebt:

PSV kwam vorig jaar tot de conclusie dat het zo niet verder kon en dat de kosten structureel boven de inkomsten uitkwamen. Dit dat tot gevolg dat de liquiditeitspositie onder druk kwam te staan. De Gemeente Eindhoven werd bereid gevonden de gronden onder het Philips Stadion en trainingscomplex De Herdgang te kopen om in erfpacht te kunnen blijven gebruiken. Philips, Asml, VDL en vele andere bedrijven en particulieren hebben liquiditeiten verstrekt om van een structureel financieel herstel te kunnen spreken. In totaal is EUR 86 miljoen toegevoegd, waarbij het overgrote deel gebruikt is ter aflossing van bestaande dure hypotheken, leningen en overige vooruitbetalingen.

Met deze ontvangen liquiditeiten heeft PSV vervolgens bestaande leningen en financiële instrumenten afgelost voor een totaalbedrag van EUR 50,5 miljoen. Per saldo hebben de gebeurtenissen na balansdatum het eigen vermogen versterkt met EUR 43,3 miljoen en een positieve invloed op de liquiditeitspositie van EUR 30,9 miljoen gehad.

Met andere woorden, die 15,5 mln Euro kloppen wel maar zijn volledig achterhaald.

16 juli 2012 om 17:05

Diarra, Ik krijg Diarree van losers als jou!!! jaloers afgunst haat wat is t? oja ik weet t geen leven! Get a live!!!!

16 juli 2012 om 15:50

Vooral Labyad vond ik er vorig seizoen boven uitstijgen. Wat een talent is dat zeg, wat is daarmee gebeurd? Ik zie hem niet bij de voorbereiding van PSV meedoen..

Psv heeft een goed uitgeblanceerde selectie met een uitstekende coach. Ik denk dat dat de titel dit jaar met groot machtsvertoon naar Psv zal gaan. Zeker nu Narsingh, V bommel en Zanka de gelederen hebben versterkt.

Ajax zal een vrije val maken. Vertonghen de beste man van de afgelopen drie jaar bij Ajax weg. Sighorsson het chronische klachten, Boerriger met chronische klachten en Buleykin en Aissatie weg die toch een goede bijdrage hebben geleverd afgelopen seizoen. Enige lichtpuntjes zijn Anita en Serrero (als die mag spelen van Frank).

16 juli 2012 om 16:21

Uitgebalanceerde selectie??
Die verdediging is een groot drama man.

Komt nog eens bij dat die selectie van psv vorig jaar de mentaliteit van een end hout bezat.
En als het er echt om gaat in de eindfase dan zakken ze af als een ouwe onderbroek.

Dus ik zou er maar niet al te hard van uitgaan dat psv maar even kampioen wordt, en al helemaal niet met groot machtsvertoon.

16 juli 2012 om 21:31

pannekoek daarom hebben ze Bommel terug gehaald. Een echte leider die het team neerzet...

16 juli 2012 om 22:37

Het is Ruff, geen pannekoek, als je je lagere school hebt afgemaakt dan neem ik aan dat je kan lezen?

Maar ok, de leider vbommel dus die alles neerzet.
Kon ie inderdaad goed 5 jaar geleden.

4.1 miljoen is een mooi bedrag. Je kan het veel vinden omdat hij nog maar een 1-jarige contract had. Maar als je puur naar de kwaliteit krijgt denk ik dat je hier als PSV zijnde heel tevreden mee kunt zijn.

Ik zie het komend seizoen heel positief in. De selectie is naar mijn mening aardig op orde. De balans in het elftal is hersteld door de komst van Van Bommel. Matavz heeft zijn overgangsjaar achter de rug. Dit had hij ook nodig bij Groningen dus van hem verwacht ik veel komend seizoen. Zeker als hij ingespeeld raakt met Narsingh en een betere klik krijgt met Mertens.

Op goal staat eindelijk weer een keeper die iets uitstraalt. Hoe Tyton stond te keepen op het EK heeft mij zeker plezier en vertrouwen voor het komende seizoen gegeven.
Echter heeft de verdediging nog wel wat aandacht nodig. Willems maakt een uiterst sterke indruk tot nu toe in de voorbereiding dus voor de linksback voorzie ik weinig problemen.
Ik weet dat Advocaat tot nu toe nog niet gecharmeerd is van Zanka. Aan hem om te laten zien dat hij het mis heeft en dat hij samen met Marcelo het centrum moet vormen. Anders is het een optie om Pieters daar te proberen, maar die is helaas nog niet hersteld van zijn blessure.

De rechtsback is de enige positie waar Marcel Brands zich nog eens over moet ontfermen. In principe heb je daar alleen Manolev voor in je selectie maar bij hem zit je ook niet de hele wedstrijd op je gemak in het stadion. Hutchinson kan daar ook spelen maar is van nature geen back en Brenet is nog niet op het gewenste niveau om daar te spelen. Een verkoop van Manolev en een nieuwe rechtsback en ik heb een heel goed gevoel over dit Psv!

16 juli 2012 om 15:45

Je hebt voor de rechtsback positie ook eventueel nog Menno Koch enorm groot talent maar die moet nog te veel leren voor dat hij de vast rechtsback word, maar in de toekomst zullen Brenet en Koch dat moeten gaan uitvechten.

Ik hoop dat Depay echt veel speelminuten mag gaan maken prachtige speler is dat. Zelfde geld voor Locadia. Man man man, heb nu al zin in volgend seizoen

16 juli 2012 om 15:57

Klopt inderdaad.
Ik verwacht dat Depay de vaste invaller van Advocaat wordt en dat ook Locadia inderdaad regelmatig zijn minuten pakt. Mertens heeft in ieder geval een gedegen concurrent waar hij serieus voor moet oppassen. Het zou mij niets verbazen als Depay deze stormachtige ontwikkeling van de laatste maanden doorzet dat hij Mertens halverwege het seizoen uit de basis speelt. Aan Mertens dus de taak om te zorgen dat hij dit seizoen voorkomt dat hij weer een inzinking krijgt.

16 juli 2012 om 16:00

Laten we het hopen ik zie persoonlijk liever Depay in de basis dan Mertens. Driesje is een beetje te zelfzuchtig in mijn ogen. Ach ja we zullen het wel zien ;

ik heb bewondering voor raniola. Die krijgt het toch voor elkaar om elke client zo te hersenspoelen dat iemand alleen nog maar voor geld kiest en niet voor zijn carriere. Als deze jongen voor zijn carriere had gekozen was je toch naar ajax gegaan, dat moet zelfs marcel nog inzien.

16 juli 2012 om 15:44

Waarom zou hij als hij voor zijn carrière had gekozen naar Ajax zijn gegaan? Zoveel verschil zit er niet tussen beide ploegen; ze doen beiden elk jaar mee voor het kampioenschap, spelen beiden jaarlijks in Europa (afwisselend CL en El). Daarnaast denk ik dat de speelstijl van PSV iets minder dwingend is waardoor hij zijn snelheid beter kan benutten en hij wellicht beter uit de verf komt dan wanneer hij enkel in de kleine ruimte moet acteren...... dus zegt u het maar?

16 juli 2012 om 17:01

Hahaha waarom? Omdat Ajax dit jaar CL speelt en PSV niet? Maar hij heeft een contract voor 5 jaar getekend. En als hij nu eens er van uit gaat dat hij de kans dat PSV de komende jaren kampioen wordt en dus CL speelt groter acht dan bij Ajax?

Zo jammer al deze jaloerse reacties. Lijkt wel of jullie het van te voren al opgeven, zo jaloers komt het over.

Goede speler, goede keus van Psv. PSV kan, net als vorig seizoen, een gooi doen naar de titel. Want de spelers hebben ze er wel voor! Als Mertens de bal ook nog eens voor geeft, dan kan Matavz doen waar hij goed in is, scoren. Maar wat ik me nu af vraag, wie gaat er weg? Als er niemand vertrekt hoe gaat Advocaat ze dan allemaal tevreden houden? Straks krijg je het gevalletje Nederlands elftal.

Het kan een hele goede aankoop worden. Ik ben zeer benieuwd hoe hij speelt in de juist kleine ruimtes. Bij Heereveen heb je over het algemeen meer ruimte dan bij een Ajax of Psv. Ajax en PSV spelen beide op de helft van de tegenstander. Het wapen van Narsingh is juist zijn snelheid. Hoe gaat hij zich hiermee ontwikkelen? Dat is juist de vraag.

Ook hoorde ik vorig jaar juist dat PSV juist de jeugd wilt laten doorstromen. Als ik het nu zie volgens mij 5 aankopen. Waar krijgt de jeugd dan juist de kans? Zij blijven kopen, kopen en kopen(ja, ook transfervrije spelers halen). Waarom dan niet aanvullen met de jeugd? Bijvoorbeeld een Depay en Loccadia. Ook andere spelers beginnen zich steeds beter te ontwikkelen in de jeugd. Dat vind ik erg teleurstellend van Psv. Geef de jeugd een kans dan gaat het financieel ook weer beter met de club. Vooral als de kunduz akkoord ingaat.

psv gefeliciteerd goeie aanwinst wij hadde m graag erbij gehad ,narsingh veel succes in eindje .br t is jammer voor ajax maja psv heeft deze slag gewoon gewonnen meer valt er nie over te zeggen

16 juli 2012 om 15:46

Nee Ajax heeft de slag niet verloren, ze betaalden (terecht) niet meer dan dat ze wilden, door het nieuwe beleid wat er wordt gevoerd bij Ajax, als psv dadelijk geen cl haalt en hun aankopen niet presteren als gewild hebben ze echt grote problemen

Hoeveel jeugdspelers staan er volgend seizoen bij psv in de basis?

16 juli 2012 om 15:48

Ik denk niet dat Dick Advocaat een voetbalzone account heeft, dus ik ben bang dat je geen goed antwoord op je vraag gaat krijgen.

16 juli 2012 om 15:52

Dus ik ben dat je geen antwoord op je vraag graat krijgen? Ok

T is gewoon schandalig dat er max. 1 speler in de basis zal zijn die uit de eigen jeugd komt, van zo'n club zou ik niet eens fan kunnen zijn.

16 juli 2012 om 15:58

Want de spelers die uit de Ajax jeugdopleiding komen zijn natuurlijk de sterkhouders bij ajax?

16 juli 2012 om 16:03

Dat zegt hij niet John, hij vroeg duidelijk of ze a/d start staan of niet. Van Ricardo verwacht ik overigens wel dat hij een van de sterkhouders gelijk wordt.

16 juli 2012 om 16:16

Anita,eriksen,alderweireld,vermeer,de Jong zijn wel sterkhouders ja.

16 juli 2012 om 16:23

vertel mij dan eens met welk merendeel van de selectie ajax kampioen is geworden? Ehh ja precies jah

16 juli 2012 om 16:24

kan weg

16 juli 2012 om 16:35

Van Der Wiel, Vermeer, Alderweireld (al vanaf zijn vijftiende bij Ajax), Van Rhijn, Boerrigter.

16 juli 2012 om 16:44

De Jong is geen jeugdspeler.

16 juli 2012 om 22:33

Boerrigter is geen juegspeler van Ajax.

16 juli 2012 om 16:26

"dus ik ben dat je geen antwoord op je vraag graat krijgen? Ok"

30 jaar, en dan denken dat je een grote jongen bent door iemand te pakken op een schrijffoutje in zijn post (of zelfs een hele post over te typen, zie #99).

Sneu, zeker nu je zelf een fout toevoegt

On:
Die paar jeugdspelers van Ajax (dus niet de weggekochte tieners) die vorig jaar meededen, speelden niet bepaald de sterren van de hemel.
Terecht dat ook Ajax nog op zoek is naar versterkingen. Helaas vissen ze nu achter het net. Het verhaal van Ajax om dat te bagatelliseren komt op mij bijzonder zwak over.

16 juli 2012 om 17:15

13 is je leeftijd?

16 juli 2012 om 19:14

1 is je IQ?

Toch vreemd dat VZ het in twijfel durft te trekken dat PSV een topclub is. Even de Uefa teamranking erbij pakken en je ziet dat PSV met plek 22 de hoogst genoteerde Nederlandse club is. Dus de topclub van Nederland.

16 juli 2012 om 16:09

VZ zal ongetwijfeld hebben meegenomen dat PSV in de eredivisie vier seizoenen op rij buiten de top 2 is geëindigd.

HAd jullie allang gezegt dat luciano maar psv zou gaan!! Mja ik deed tog alsof ik hem kende he ajaxcieden ga naar de pav site en check ze interview als sinds 16 mei wisten jetro en de rest waar luciano naar toe wou gaan ; trots op me mattie luciano

16 juli 2012 om 15:50

Had jullie allang gezegd dat Luciano naar Psv zou gaan! Maar ik deed toch alsof ik hem kende Ajacieden, ga naar de site van Psv en kijk zijn interview. Al sinds 16 mei wisten Jetro en de rest waar Luciano naar toe wilde gaan Trots op m''n maat Luciano.

16 juli 2012 om 16:04

Ah zitten we tegenwoordig op een spellings site? Zit het zo hoog jongen?

16 juli 2012 om 16:06

Ik dacht ik verbeter hem even, want Loonyr weet niet hoe het moet.

16 juli 2012 om 16:26

Officieel is het Psv..

Ooh dat doet die niet met 3 hoofdletters en ik kan het ook niet meer verwijderen.

16 juli 2012 om 17:14

@ Robertajax1

Als we dan toch bezig zijn met het controleren en corrigeren van elkaars spelling, doe het dan wel gelijk goed! Sinds wanneer is 'me maat' fatsoenlijk Nederlands? Het moet toch echt 'mijn maat' zijn. Zover ik weet wordt 'me' enkel als bezittelijk voornaamwoord gebruikt in het straatjargon.

On: Een mooie stap voor Narsingh. Het zal me benieuwen of hij het aantal assists van vorig seizoen gaat overtreffen.

16 juli 2012 om 17:17

Je hebt gelijk.

Kunnen ze daar in Eindhoven niet beginnen met naambordjes te plaatsen bij de parkeerplaatsen die gebruikt/verkocht zijn om spelers te kopen? Dus dan krijg je bijvoorbeeld de Narsingh-parkeerplaats of de Wijnaldum-parkeerplaats. En vergeet ook vooral niet de Kampioenswedstrijd-parkeerplaats.

Fantastische aankoop! Door deze transfer verwacht ik veel van Matavz als Dost er 32 kan maken moet Matavz dat ook wel lukken. Met van Bommel hebben we een echte leider en wat balans in het veld.

PSV moet nog een eventuele RB halen of de jeugd daar een kans geven, en een CV daar dacht ik aan Nuytinck. Hoe dan ook het word een mooi seizoen!

16 juli 2012 om 16:06

Jij probeert vrienden te maken? Als je dan toch zo veel tijd over hebt; zoek eens voor ons uit hoeveel geld de Gemeente Amsterdam ook alweer in Ajax heeft gestoken? Dan mag je de kosten van het opruimen van de zooi na huldigingen van mij achterwege laten in je sommetje; we moeten het ook niet te moeilijk maken natuurlijk....

16 juli 2012 om 16:08

Weer een trieste jaloers actie. Zonder de gemeente hadden jullie de Amsterdam Arena niet gehad, dus zeur niet zo

Beste narsingh Hoop dat je via psv naar topclub in buitenland kan gaan......
Speel jij je maar in de kijker.... Gaat vast wel lukken in de El....
Dus s6. En iedereen die loopt te roepen we hebben en topcoach.... Die hebben jullie nu ook.. Maar hij is er maar voor 1jaar of 6mnd.... Dus bouwen aan de toekomst psv ga zo door

16 juli 2012 om 16:05

Bedankt!

ja klopt ook beleidsmatig woude ze hem niet maar waarom dan nog een bod op de valreep? ma als ze die delefou hale ben ik wel een stuk blijer heb m een oaar keer gezien die man is egt belachelijk goed voor zn leeftijd

16 juli 2012 om 16:00

1 aankoop dit jaar...

16 juli 2012 om 16:10

Zanka en Van Bommel zijn transfervrij gehaald. En ik ben voor Feyenoord hoor maar het is niet blind kopen. Zijn allemaal jonge jongens die vrijwel zeker met winst worden verkocht. En Narsingh is gekocht omdat Lens en Matavz niet bleken te werken en met Narsingh haal je assists in huis.

16 juli 2012 om 16:34

Haha hij kan de discussie niet winnen en dan vraag je je maar af waarom Johnguidetti (die gelijk heeft) het opneemt voor Psv.

En hoe zit dat met een lening van 35 miljoen bij de gemeente?

16 juli 2012 om 17:08

Iedereen doet alsof het PSV tegen de rest is. Maar de werkelijkheid is dat Nederland moet groeien op de Uefa ranglijst en PSV heeft de grootste kans om dat te doen. En waarom oneerlijk, zij verkopen hun grond aan de gemeente en krijgen geld.

16 juli 2012 om 17:26

Ik weet niet hoor maar het hele verhaal van die lening is nu al een jaar oud en al minstens 250x uitvoerig uitgelegd dus waarom mensen daar nog steeds over moeten beginnen?
Misschien zou Feyenoord ook de Kuip of de grond daaronder moeten verkopen...

Oh ja.. Die is niet van Feyenoord!

Ajax dan. Misschien kunnen die het met de ArenA doen?

Oh nee... Das ook al geen eigen stadion!

Ik wil hier Ajax en Feyenoord helemaal niet mee aanvallen, maar alleen duidelijk maken dat PSV nog iets kon verkopen omdat ze iets te verkopen hadden!

16 juli 2012 om 16:05

Mooi dat heel Nederland afkeer begint te krijgen tegen psv het is ook een koude kille club. Feyenoord en Ajax hebben zijn zaakjes goed op de rails roeien met de riemen die ze hebben en zo hoort het ook. Niemand gunt psv de titel en dit werkt ook extra motiverend als men tegen psv speelt.

Ik heb alle vertrouwen in de jeugd van Ajax en Feyenoord daar ligt de toekomst. Nu hopen dat de kleine clubs ook extra gemotiveerd kunnen spelen tegen die koopclub uit Eindhoven.

Psv gaat zo ie zo verliezen in de kuip en de Arena.

16 juli 2012 om 16:07

Behalve Narsingh want die gaat naar PSV omdat het zo'n warme club is

16 juli 2012 om 16:32

Ajax speelt altijd met alleen maar jeugd?

En volgens mij zijn er meer mensen die een hekel aan ajax hebben dan aan PSV hoor.
Kan je ook nog even uitleggen waarom PSV sowieso i.p.v. zo ie zo in de Kuip en Arena gaat verliezen?

17 juli 2012 om 10:45

En volgens mij zijn er meer mensen die een hekel aan ajax hebben dan aan PSV hoor.

Daar begint snel verandering in te komen niemand gunt psv iets meer want de club heeft geen ruggengraat is gewoon een vreemdelingen legioen. Ajax begint steeds meer geliefd te worden. Een Fries of een Drenthenaar heeft eerder iets met Ajax dan met Psv dat zijn feiten

Enbigste wat ik nog hoop is dat Toivonen voor wat geld kan worden verkocht en daar Maher voor wordt gehaald! Toivonen vind ik echt absurd irritant en niet passen bij Psv.

Overigens zou een nieuwe RB gene overbodige luxe zijn als Manolev vertrekt. Hutchinson kan het wel!

16 juli 2012 om 15:57

Kun je dan even zeggen wie er op de bank komt?
Dat wordt dan een ramp. Want op het middenveld heb je dan al Strootman,v Bommel en Wijnaldum.

17 juli 2012 om 12:43

Wijnaldum en Lens. Deze zijn dan gewoon minder goed en presteren op de positie's die zij willen bespelen minder goed.

Mertens - Matavz - Narsingh
Maher
Strootman - van Bommel (c)
Pieters/willems - Pieters/marcelo - Zanka - Manolev/hutchinson
Tyton

Dan heb je Toivonen verkocht en heb je spelers als Depay, Locadia, Wijnaldum & Lens op de bank!

16 juli 2012 om 16:08

Kopen, kopen, kopen.

16 juli 2012 om 18:23

16 miljoen 16 miljoen 16 miljoen
Sulejmani de man die 16 miljoen kost en i.p.v te voetballen alleen zit te eten.

Je doet alsof PSV de enige club is die koopt maar Ajax en Twente doen het ook , Feyenoord heeft geen geld dus dat word moelijk.
De grootste en beste clubs ter wereld moeten kopen om beter te worden.

16 juli 2012 om 16:30

Gewoon Toivonen neer zetten en hij kopt alle voorzetten van Narsingh erin let maar op. En als Toivonen verkocht wordt ook niet Maher kopen want PSV heeft al wel genoeg middenvelders.

Narsingh de Koning van de Assist, ik wens hem veel succes bij PSV hoop dat hij het fantastisch gaat doen daar in Eindhoven.

Maar geeft toe Luciano jij had liever gewoon voor de landskampioen gespeeld en CL voetbal meegemaakt toch? Maargoed, uit bij Slovan Bratislava is natuurlijk ook leuk.

16 juli 2012 om 16:03

Kennelijk niet want dan had hij zelf wel voor Ajax gekozen of in ieder geval uitgesproken dat die club zijn voorkeur had denk je niet?

16 juli 2012 om 16:10

Zijn voorkeur uitspreken deed hij telkens een beetje moeilijk over omdat hij gewoon weg wilde bij Heerenveen. Als hij zijn voorkeur uitsprak voor Ajax of PSV en 1 club haakte af, zoals Ajax nu deed, dan zat hij in de problemen natuurlijk.

16 juli 2012 om 16:19

Als hij echt een voorkeur had gehad, dan had hij die echt wel uitgesproken maar niet in zwart/wit bewoordingen.

16 juli 2012 om 17:11

Champions League voetbal in Nederland wordt overschat waarom zou je meedoen in de Champions league. Als je toch weet dat je alles met 4-0 verliest en met een beetje geluk ga je naar de Europa League. Het is alleen leuk CL als je naar het buitenland gaat waar je ook echt een beetje kans hebt. En niet komen met je krijgt veel geld want het gaat over de spelers.

Laat Narsingh lekker. Overmars fixt ons Ajax nog een paar goede spelers waarmee we opnieuw te titel zullen prolongeren! =)

PSV Koopclub

16 juli 2012 om 16:08

Lees je eerste zin nog even door en bedenk dan wat het woord 'koopclub' ook alweer betekent

16 juli 2012 om 16:10

Dat zijn gerichte aankopen, als het noodzakelijk is of het voor de nodige ervaring zorgt. Bij psv gaat er nu een dure aankoop op de bank belanden en ook de jeugd gaat er door naar de klote dan ben je een koopclub.

16 juli 2012 om 16:10

als je complete basisteam bestaat uit spelers van andere clubs ben je een koopclub
Als je gericht 2 posities versterkt dan ben je geen koopclub

16 juli 2012 om 16:14

Nou dan is PSV toch lekker een koopclub...welke club tegenwoordig niet! Real, Juventus, Milan, Inter, Chelsea, City, Psg, etc etc

16 juli 2012 om 16:16

oke dan is ajax dat ook, Sigthorsson, Boerrighter, Janssen, Suljemani Alderweirel na zn 16de pas gehaald, net als Erikssen

16 juli 2012 om 16:17

Maar dan heeft het halen van Narsingh en Zanka dus niets te maken met het zijn van een 'koopclub' omdat dat gerichte aankopen zijn. Er is immers al vanaf het begin gezegd dat er een centrale verdediger en een rechtsback moesten komen....?

Natuurlijk heeft PSV de afgelopen jaren veel spelers aangetrokken, maar dat heeft te maken met de visie van de club. Waar Ajax er altijd voor heeft gekozen om spelers zelf op te leiden, heeft PSV zich altijd meer gericht op jonge Zuid-amerikaanse spelers of spelers uit de subtop van de Eredivisie. Helaas is PSV er iets te laat achter gekomen dat eigen jeugd ook belangrijk is, dus die weg is men recentelijk ook meer ingeslagen. Je kan dat soort dingen echter niet in één of twee jaar veranderen omdat het nu eenmaal tijd kost om spelers te ontwikkelen en grote talenten te laten doorbreken.

Wat echter hypocriet is, is dat Ajax (om maar een voorbeeld te noemen) zich eigenlijk net zo actief geraagd op de markt. Er worden allerlei spelers aangetrokken alleen worden die meestal op jongere leeftijd gehaald. Op het moment dat die spelers doorbreken in het eerste, wordt er hard geroepen dat we met eigen jeugd te maken hebben, maar dat is natuurlijk niet (echt) het geval. Spelers als Vertonghen, Alderweireld en De Jong noemt iedereen eigen jeugdspelers, maar strikt genomen zijn ze dat natuurlijk niet (en hetzelfde geldt voor nog een contingent aan spelers).

16 juli 2012 om 16:31

Zanka is dus die centrale verdediger waar je over spreekt, maar Narsingh is toch echt geen rechtsback hoor.

16 juli 2012 om 16:32

Een rechtsback en cv maar dan haal je Narsingh lekker helder beleid dan. Of van Bommel terwijl Strootman rondloopt. Toivonen die nog niet weg is. En dan Lens wat is daar mee gebeurt dat is toch ook een rechtsbuiten niet zo heel lang geleden zelfs international.
Derijck is blijkbaar ook als sneeuw voor de zon verdwenen. Nee vriend echt goed bezig in Psv.

16 juli 2012 om 17:08

Klopt, er had inderdaad rechtsbuiten moeten staan want dat is wat er vanaf het begin gezegd is; de rechtsback zou pas komen als Manolev verkocht wordt.

- Van Bommel en Strootman gaan gewoon samen spelen dus wat daar het punt precies is weet ik niet?
- Toivonen hoeft niet persé weg; dat is een prima speler om erbij te hebben want hij heeft een heel hoog rendement voor een middenvelder
- Lens zal gewoon nog spelen maar komt beter tot zijn recht in de spits; een basisplaats zal lastig worden maar spelen zal hij voldoende
- Derijck heeft nog niet gebracht wat er van hem verwacht werd

16 juli 2012 om 18:56

Inkoppertje, maar terecht natuurlijk. Prima deal voor Heerenveen trouwens, en voor Narsingh ook.

Onverstandige keuze van Psv. Waarom investeren in een aanvaller terwijl er nog niks verkocht is? Aan het scorend vermogen lag het vorig jaar totaal niet, alleen de verdediging was zo onthutsend zwak. Als ik PSV supporter was had ik liever een ijzersterke centrale verdediger en rechtsback zien komen ipv wéér een aanvaller.
Daarnaast zoals in een eerder nieuwsbericht is gebleken: Stel ze verkopen Narsingh voor 15 miljoen: 5 miljoen salaris in 5 jaar, 4,1 miljoen transfer, 1,5 miljoen doorverkooppercentage aan Heerenveen en laten we zeggen zo'n 2 miljoen er af voor Narsignh en Raoila zelf (dat is vastgelegd). Hooguit een miljoen of 2/3 winst dus. Niet erg verstandig investeren als een Wijnaldum (5 miljoen) ook al op de bank zal belanden door deze transfer.

Dit is geen jaloezie, tuurlijk had ik liever Narsingh naar Ajax zien komen, maar ik constateer alleen een wanbeleid van jewelste in Eindhoven. Terwijl met het Kunduz akkoord en de crisis in Europa de kosten alleen maar zullen stijgen en de inkomsten zullen dalen. Ik lach me rot als PSV weer geen CL haalt volgend jaar. Russisch roulette in Eindhoven!!

16 juli 2012 om 16:24

Tja, ik geloof best dat er psv fans zullen zijn die ook jou mening delen, maar zoals gebruikelijk is leedvermaak altijd erg leuk...ajax is nu 'genaaid' en psv gaat kampioen worden...de toekomst gaat ons vertellen wie het laatst gaat lachen. Er is geen beleid in Eindhoven en ze spelen weer Russisch roulette. Ze zouden toch eerst spelers moeten verkopen? Dat was toch wat Brands zei? Sterker nog, Brands heeft ook weer eens bewezen dat hij liegt van hier tot Tokio. Het is duidelijk dat de club het bod verhoogd heeft naar over de 4 miljoen...maar goed ze doen maar.

Natuurlijk zou ik Narsingh liever bij Ajax willen zien, maar we weten nu zeker dat hij een echte geldspeler is. Wanneer hij in het buitenland iets meer kan verdienen zal Raiola wel moeilijk gaan doen...ik wens de psv fans alvast veel plezier met deze aardige man...

Ondanks de vreugde en leedvermaak in het psv kamp blijf ik in mijn cluppie geloven. Het komt wel goed en ik ben blij dat Ajax zich niet meer laat chanteren door Nederlandse clubs en zaakwaarnemers die je echt niet in de buurt wilt hebben.

16 juli 2012 om 16:35

Helemaal gelijk 007

Daarbij was Brands ook goed voor de tekst dat ze in Eindhoven meer eigen jeugd gaan gebruiken vanuit de opleiding.
Er komt straks ongetwijfeld weer een hele rits aan namen vorobij, die deze oefencampagne meedoen; Depay, Koch, Ritzmaier etc... Maar uiteindelijk krijgen zij de kans toch niet.

Andere clubs kunnen hier weer voordeel uit halen. Zie het verhaal Zoet; één van de betere keepers van de Eredivisie, maar ze kopen liever een Tyton/ Waterman....

PSV is het City van de Eredivisie....

Een ieder heeft hier PSV al als kampioen getipt.

Zoveel (met name gekochte) topspelers is geen garantie voor de titel. Zie het Ek-verhaal van Oranje.

De recente oefenwedstrijden bieden ook geen soelaas. Dus bij de minste tegenslag slaat de stress toe in Eindhoven. Zeker daar de verdediging nog steeds niet op orde is !!

Psv heeft een aardige selectie ze zijn voorin sterk en op het middenveld hebben ze kwaliteit en ervaring maar achterin vind ik het heel matig en dun gezaaid willlen ze werkelijk een gooi doen naar de prijzen zal er daar ook een versterking moeten komen.

16 juli 2012 om 16:24

Psv heeft de verdediging goed versterkt, ik denk dat er geen verdedigers bij hoeven te komen. Rechtsback zou ik nu door de komst van Narsingh voor Hutchinson gaan. Narsingh is een echte buitenspeler en Manolev zou hem daardoor alleen maar in de weg lopen. Hutchinson vind ik verdedigend veel beter. Centraal achterin wordt het waarschijnlijk Marcelo en Zanka. Ook al zou ik Pieters ook wel eens links centraal achterin willen zien zodat Willems gewoon linksback kan blijven staan.

16 juli 2012 om 17:14

Als toivonen wordt verkocht voor 9 miljoen zou ik. Moisander, Viergever of Nuytinck kopen voor naast Zanka en als rb heb ik echt geen idee.

Haha al die succes Ajacieden zijn stink jaloers.narsingh heeft de de best mogelijke keuze gemaakt.br Maar ik verwacht komend seizoen veel van Psv , zal niet verbaast zijn dat voor de kerst kampioen zijn.

16 juli 2012 om 16:34

Zegt meneer de Psv, Barcelona en Chelsea supporter.

16 juli 2012 om 16:34

Natuurlijk had Ajax graag deze speler willen kopen, dat is toch wel duidelijk. Alleen Ajax wil niet in hun ogen de hoofdprijs betalen. Dat PSV wel het geld wilt betalen is uiteraard aan Psv.

16 juli 2012 om 17:05

Wat is dit nou weer voor een reactie? Er zijn inderdaad een paar reacties van Ajaxieden waar wat frustratie in zit. Maar er zijn er nog meer die het gewoon begrijpen en hem succes wensen.
Door jou reactie krijgen wij psv supporters net zo'n slechte naam als wat jij nou wil beweren over die ajaxieden. Helemaal als je nog zegt dat we met kerst kampioen zijn.
Nou ik ben nog helemaal niet overtuigd het is een goede speler maar er moet uiteindelijk een team staan. Vorig jaar hadden we ook veel goede spelers maar een echt team stond er dus niet en we weten hoe het afgelopen is.
Mochten we uiteindelijk tog kampioen worden ben ik de eerste om aan jou toe te geven dat ik fout zat.

16 juli 2012 om 23:14

Eey xavi94, ik ben inderdaad zo jaloers als maar kan, vorig jaar was ik dat ook toen PSV Mertens, Wijnaldum en Strootman kocht. Maar het gaat mij uiteindelijk om de prestaties, daar kijk ik naar, niet naar een goede speler die naar een concurrent gaat. Ik hoop voor jou dat jij ook naar prestaties kijkt, of kom jij klaar als jij Mertens, Bommel, Strootman en Narsingh ziet trainen?

Jeetje wat is psv een koopclub ze hebben nu alles talenten van de eredivisie opgekocht.
Maar onderhandelen kunnen ze niet leggen iedere keer 5 miljoen weg voor een speler met 1 jaar contract. Die gaan in de toekomst nog veel financieele problemen krijgen.

Is natuurlijk een zeer bruikbare speler (ook voor Ajax). Maar waarom investeren in een aanvaller als je maar 1 speler kunt kopen. Waarom dan niet een verdediger, dat is al een paar seizoenen de zwakste linie bij Psv.

goede keuze van narsingh ik hoop voor hem dat hij het goed gaat doen zou voor matavz ook wel fijner worden als spits bij psv met mertens en narsingh naast je. ik denk dat narsingh het zo wel bij ajax als psv zou redden. ik hoop dat hij weer met veel assisten komt en ook een paar mooie goals mee neemt en als hij dan met een jaar of twee naar het buitenland gaat kan hij een mooie toekomst te gemoed gaan.
wens hem veel geluk en verwacht veel van hem

Hoor net uit betrouwbare bronnen dat Toivonen waarschijnlijk verkocht gaat worden en dat PSV dan voor Maher gaat! Dit moet een sprookje zijn.

16 juli 2012 om 16:49

Dat Toivonen waarschijnlijk verkocht gaat worden is al weken lang bekend, alleen de vraag is welke club zo gek is om hem aan te trekken.

Ook het feit dat PSV voor Maher wil gaan was allang bekend. En ik zie Toivonen hoogstens 7 miljoen opbrengen, terwijl ze 12 miljoen zullen moeten betalen voor Maher. Als ze ook nog eens zo gek gaan worden om dat neer te gaan tellen is het einde zoek.

16 juli 2012 om 23:14

welke betrouwbare bronnen zijn dat

Ajax vind wel een andere goedkopere optie dan Narsingh. PSV verdediging is komend seizoen niet zo slecht hoor met spelers als Willems, Pieters, Bouma, Marcelo, Jorgensen, Hutchinson, Deryck en Tamata is het nog niet zo slecht bezet. Bovendien is het middenveld nu aanzienlijk beter uitgebalanceerd waardoor er minder druk op de verdediging komt te staan.

Eerlijk gezegd denk ik dat het middenveld van PSV misschien wel de zwakke linie is in de breedte. Wie kan van Bommel en Strootman op een acceptabele manier vervangen? Ik weet niet wat er in de jeugd van PSV rondloopt aan talent op het middenveld maar dat lijkt mij toch een risico volle situatie.

Ajax is wat dat betreft beter voorbereid op blessures.

Laten we niet vergeten dat Narsingh zijn keuze gewoon bewust heeft genomen.
In PSV vind hij de Nederlandse topclub die hij wenste en PSV heeft gewoon het hoogste geboden van wat zij wilden missen.
Tuurlijk had ik hem graag bij Ajax gezien, maar Overmars en Ajax doen goede zaken door niet boven het bedrag te zitten wat ze in hun hoofd hebben.

Ik wens Narsingh in ieder geval succes.

16 juli 2012 om 17:21

Goede zaken doet Ajax hier nie mee..want ze hadden hem er maar al te graag bij gehad..en zo goed en breed zit ajax ook nie in de rechtsbuitens..

Je hebt wel gelijk dat hij zijn keuze bewust genomen heeft..denk ook omdat Ajax hem eerder al weg stuurde..dan zou ik daar ook nie snel/graag meer heengaan..eerst zogenaamd nie goed genoeg en later als hij goed bezig is weer aankloppen..

Denk dat Psv er heel veel plezier aan gaat hebben..eindelijk eens iemand aan de zijkanten die wel een goede voorzet in huis heeft.,.en nie telkens voor eigen succes gaat..

16 juli 2012 om 17:59

@fraxz
Klasse reactie!

Narsingh en vooral Heerenveen kozen voor de hoogste bieder, maar blijf er bij dat PSV hem totaal niet nodig heeft.

16 juli 2012 om 17:24

Vind da wel een hele goede voor Psv..eindelijk eens iemand met snelheid een actie en een goede voorzet/assist..zie Narsingh liever rechtsbuiten dan Lens..

En Lens zie ik weer liever in de spits dan Matavz,

16 juli 2012 om 17:25

PSV heeft hem juist nodig.

Matavz was vorig jaar waardeloos, met voorzetten van Labyad, Manolev en Wijnaldum die nooit aankwamen.
Mertens en Toivonen gingen telkens zelf voor de actie.

Bij Groningen werd hij ook bediend door Tadic en toen scoorde hij.

Ik denk dat Narsingh de perfecte man is om de juiste voorzet te geven aan Matavz

Narsing is zeker een goede speler en een versterking voor Psv,bovendien de redding voor Matavz.br Maar volgens mij kan PSV beter in de verdediging investeren. dat is echt de zwakke plek.

Tja, had hem toch wel graag bij Ajax gezien... Maargoed. Hij heeft z'n eigen lot bezegeld, 5 augustus leggen we hem op de pijnbank, en dat wordt de eerste van vele malen!

Goede aankoop van Psv, jammer dat hij niet naar Ajax is gekomen maar ik begrijp dat Ajax niet het maximale wilde gaan betalen en Psv heeft het wel gedaan.

Veel succes bij Psv.

16 juli 2012 om 18:32

4,1 miljoen noem ik niet het maximale voor een 21-jarige international.

Benieuwd of hij de druk bij een topclub aan kan. Toch een opvallende keuze om naar Psv te gaan, maar het is wellicht nog opvallender van Psv om weer een aanvallend ingestelde speler te kopen. Vorig seizoen al gekocht bij het leven en de aankoop van Narsingh bewijst eigenlijk het falende beleid van vorig seizoen van Psv. Wijnaldum is tot nu toe mislukt, Mertens speelt zijn eigen wedstrijd, net als die vreselijke zak van een Toivonen. Als je daar een niet mee voetballende spits tussen zet verdwijnt die ook in het niet. Dat wanbeleid probeert men nu weg te poetsen met de aankoop van Narsingh. Als Matavs nu niet rendeert en Psv niet minimaal de CL groepsfase haalt in 2013, kunnen ze financieel gezien op de blaren gaan zitten vrees ik.

Ik wil bij deze even reageren op alle (soms in en in ) trieste reacties van onze vrienden uit amsterdam het laatste jaar op alles wat psv is.
Met steeds meer stijgende verbazing las ik post waarvan ik dacht die moeten wel werkzaam zijn in eindhoven want ze weten allemaal zoveel financiele en transferdetails.

Zeer opmerkelijk is het vaak te lezen dat ze zich behoorlijk druk maken om de financiele situatie rond de club.
Iets wat mij bijzonder bevreemd want toe wij " tot twee keer toe 4x op rij kampioen speelde intresseerde me vanalles behalve wat er in amsterdam gebeurde. We hadden het te druk met feest vieren.
Nu het eens een keer qua prijzen niet mee zit met mijn club moet me toch 1 ding van het hart en ik weet dat ik namens veel psvers spreek.
Zelden heb ik me zo op mijn gemak gevoeld als nu de club onder leiding staat van brands en sanders .
In mijn ogen vakmensen eerste klas.
Financieel gezien stonden we er 1,5 jaar geleden slecht voor wat veroorzaakt was door types als reker en consorten.
In no time hebben de heren brands en sanders ervoor gezorgd dat de structuur binnen de club totaal omgegooid is en dooor geweldige talentvolle jonge aankopen (meet veel statiegeld) staat er een enorm kapitaal op de mat.
Iets wat zich de komende jaren echt wel tot gelde gaat brengen daar ben ik van overtuigd.
Dat het sportief de laatste jaren niet voor de wind ging is in mijn ogen maar van 1 ding afhankelijk geweest en dat was de technische leiding.
Rutten een zeer aimabel man maar ongeschikt voor een topclub die tijdelijk opgevolgd werd door cocu die er eigenlijk nog niet klaar voor was.
Ik en vele brabanders maken zich dan ook totaal geen zorgen over de toekomst van onze club en zijn enorm trots dat onze clubleiding het enorme talent narsing voor de neus van onze concurent weggekaapt hebben.
4,1 miljoen is een prikkie en een 5 jarig contract.
Dus bij deze ajacieden maak je niet druk om psv dat doen wij namelijk ook niet .het ontbreken van sportieve successen zal geen 6 jaar duren ....

16 juli 2012 om 22:03

Eén vraag: wie heeft Rutten destijds aangesteld? Was dat niet Brands?

En voor de rest: ik mag hopen dat je betoog zeer cynisch is bedoeld?????

17 juli 2012 om 00:15

Is de waarheid tegenwoordig ook al cynisch??
O ja nog even dit : Brands heeft rutten niet aangesteld.

17 juli 2012 om 01:39

Oké, dan weet ik in het vervolg hoe ik jouw bijdrages moet lezen.

Leuk voor PSV en Narsingh, alleen heb ik oprecht twijfels of hij echt van de buiten categorie is... Bij Hveen wel veel ass., maar als je echt eerlijk bent viel die zeker niet wekelijks op... Als je vervolgens kijkt naar zn korte optreden bij het Ned-elftal, heeft die mooie dingen laten zien, maar ja dat had ooit ene meneer Babel ook bij zn debuut...

Gooi er een topic in met " kampioen" in het onderwerp, en iedereen vliegt elkaar in de haren:-)

Narsingh is absolute meerwaarde voor Psv, de buitenspeler die we afgelopen seizoen niet hadden.
Ga ervan uit dat we nog wat verkopen, en daarna nog rechtbank kunnen halen. Dan zijn we titelkandidaat nr1. Maar dat waren we afgelopen jaar ook.

Denk wel da van Bommel voor de nodige balans gaat zorgen, en dat alle spelers een stap verder zijn in hun ontwikkeling door gebeurtenissen van afgelopen seizoen.

Ik hoop dat PSV nog aan de verdediging denkt. Met de spelers die we nu hebben gaan we punten laten liggen. Narsingh is een goede zet. Vraag me af of Matavz de spits in gaat of Lens. Matavz is een afmaker. Afgelopen jaar heeft hij weinig goede voorzetten gekregen. Mertens, Lens en Labyad gingen liever voor eigen succes.

Hoop dat Narsingh de lijn kan doorzetten!

Gewelidge transfer voor Psv. Alleen Ajax toch wat heb je het laten liggen als je hem had gekocht was je verzekerd van 25+ goals van siggi met hem en Derk op de flanken en dan met De jong , Anita en Eriksen op het midderveld en als verdediging: Van rhijn, alderweireld,aankoop,boilesen. Dan was je kampioenkanidaat nummer 1 geweest. Nu geef je Psv eingelijk al een soort van voorsprong met Narsingh van recht en Matavz in de spits terwijl je weet dat als Matavz voorzetten krijgt hij echt een dodelijke spits is. Slim gedaan van Psv. Dom van Ajax.

Gefeliciteerd Psv.
Dat jullie maar veel plezier mogen hebben aan Narsingh....
Nu nog wat verdedigends halen en jullie zijn klaar voor het seizoen.

Overigens is het wel apart dat Ajax als PSV samen over de laatste 10 jaar meer dan 100 miljoen verlies hebben geleden. Om precies te zijn Ajax 47.3 miljoen en PSV 56.6 miljoen dus beide clubs hebben slecht beleid gevoerd over de laatste 10 jaar. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Ik denk dat de titel van de deze topic verkeerd geschreven is! Ik denk dat er moet staan "tobclub" in plaats van "topclub"!! Want wat heeft PSV nu de laatste jaren laten zien (op een Bekertje na)?? Toen Ajax niet presteerde werden we ook geen "topclub" genoemd..., maar nu mag het ineens wel weer?? Vreemd... Maar goed we zullen zien of ze met Van Bommel en Narsingh erbij voor de prijzen gaan. Ik geloof er eigenlijk bar weinig van want Van Bommel is absoluut over zijn top heen en Narsingh moet het eerst maar eens bij een zogenaamde "topclub" wat langer laten zien!!

Het is jammer om te zeggen. Maar dit is gewoon een zeer goede aankoop van Psv. PSV heeft wel de sterkste selectie nu. Waarom kan PSV altijd zulke grote bedragen betalen. Afgelopen jaar was het financieel nog kommer en kwel daar. Zaten ze aan de grond. Maar omdat de gemeente toen heeft gesponsert hadden ze weer geld. En nu zonder zelf nog wat verkocht te hebben. Trekken te de geldknip weer open. Terwijl de grond onder het PSV stadion de afgelopen 12 maanden een stuk minder waard is geworden. Omdat alle huizen en grond minder waard is geworden. Ik denk dat de gemeente zich wel eens achter de oren krabt.

16 juli 2012 om 22:15

ik zou als ik jou was je minder druk maken om Psv's haar financiele bankzaken, het gaat al een eeuw hartstikke goed met Psv.
Het is juist feyenoord die begraven ligt onder de grond en spelers 1 voor 1 deze club verlaten omdat er niks te verdienen valt dus ik zou als feyenoord suporter meer bezorgd zijn over mijn eigen club dan me over Psv..

@trey

Ik zou me maar zorgen gaan maken om je club,
Wat mij betreft, is Psv-ajax zondag dan ook in 0-1 geëindigd. PSV mag de 21-jarige Amsterdammer dan wel hebben ingelijfd, maar zit tegelijkertijd met nog een extra schuld, een uit z'n voegen barstende salarispost en een veel te grote en dure selectiegroep. Voor het derde achtereenvolgende jaar heeft de Eindhovense club in het voetbalcasino, bijna al haar geld op 'rood' gezet. Twee keer eerder stopt het roulettewiel echter op zwart. Als dat in mei 2013 opnieuw gebeurd, is het voor PSV alleen maar te hopen dat zich dan in Eindhoven geen Rangers-scenario gaat ontwikkelen, de knvb moet hier in kunnen grijpen, ''andere'' clubs krijgen bij financieel wanbeleid een boete, punten in mindering e.d. kijk naar Feyenoord(mocht niks kopen), vorig seizoen weet ik nog dat fc zwolle een maand te laat het geld voor Slot naar sparta had overgemaakt, hup 1 punt in mindering, zo zijn er vele voorbeelden maar fc gemeente eindhoven kan en mag z n gang maar gaan, bah

17 juli 2012 om 00:20

@jfergusen

De Knvb heeft PSV onlangs tot gezonde club verklaard, meer hoeven we niet te weten.
PSV is dus kern gezond als voetbal club. Met de juiste mensen aan het roer kan het niet misgaan.
Volgend jaar of de jaar erop hebben we Faber of Cocu als trainer dus naar een trainer zoeken met een miljoenen salaris is dan ook niet meer nodig en deze 2 heren doen het graag. De spelers die nu op het veld staan hebben allemaal stuk voor stuk 4/5 jaar contracten dus voorlopig hoeven we ook geen cent meer uit te geven aan nieuwe spelers, Deze spelers zijn ook nog eens talentvol, kosten niet veel kwa salarisen, jong en dus een vermogen waard. Enkel Engelaar is een probleem(pje) met zn jaar salaris van 1,5 mil p/jaar maar als hij weg is is ook de grootste last verdwenen voor Psv. Izaksson verdiende nog meer als Engelaar en die is nu weg net als Ojo, Abel tamata, wuijtens en zeefuik. Jeroen zoet wordt verhuurd.. Vennegoor is met pensioen

En de spelers die dit jaar bij PSV zijn gekomen zijn allemaal transfervrij gekomen op Narsing uitgezonderd na maar die is gekocht met verdiend geld van verkochte spelers en PSV heeft daarna nog ruime miljoentjes netto winst aan overgehouden. Voorlopig kan PSV weer een aantal jaar vooruit.
1x de landstitel en enkele champions league wedstrijden winnen en we zijn weer rijk als tevoren

17 juli 2012 om 00:54

@trey

Houdt vast die gedachte.....
Precies dit soort verhalen hoorde je veelal tot vlak voor de zomer van 2011 ook van Eindhovense supporterskant......ja totdat ''heel verrassend'' de bom barstte en was iedereen verbijsterd.

Ik vind het helemaal goed zoals PSV op deze weg bezig is. Jij mag met belachelijke rekensommetjes jezelf in de maling nemen..... maar op deze weg is men wel degelijk bezig op ramkoers te zijn met het noodlot.

Trouwens....heb je bij het journaal het interview met Narsingh gezien?. Vooral het moment waar Ajax ter sprake kwam.....lichaamtaal en uitspraken zeggen vaak veel......en de meeste amsterdammers weten het zeker......de teleurstelling op Luciano's gezicht dat ie niet eens kon kiezen voor Ajax, omdat de clubs er niet uitkwamen, zorgde toch nog bij velen voor een glimlach op het gezicht. Hij wil idd heel graag in Eindhoven spelen.....

17 juli 2012 om 01:17

Tuurlijk jongen jij weet het weer beter dan al die Knvb mensen en jij hebt overigens een overzicht /inzicht in de bankzaken van PSV ?
Heb jij trouwens de interview gezien van narsing op psv.tv....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren