Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

In de wandelgangen (6/10): Ajax klopt bij Real Madrid aan voor Varane

Laatste update:
/
Nick Soolsma is er nog niet uit met SC Cambuur-Leeuwarden. De club heeft de middenvelder annex aanvaller een aanbieding gedaan en die heeft Soolsma, die ook naar Excelsior kan, in beraad. “We zijn er nog niet uit. Het ligt nu bij mijn zaakwaarnemer. Ik weet niet of het rondkomt, ik heb mijn eisen neergelegd. Cambuur is wel een mooie club”, laat de 24-jarige Soolsma optekenen. (RTV Rijnmond)
/
Het lijkt er niet op dat José Bosingwa komend seizoen voor AS Monaco gaat voetballen. De Portugese rechtsback, die transfervrij is sinds zijn contract met Chelsea afliep, zou in de belangstelling van de Franse Ligue 2-club staan. Trainer Claudio Ranieri ontkent echter dat de verdediger naar het vorstendom komt. “Nee, dat is niet waar”, aldus de Italiaanse oefenmeester. De 29-jarige Bosingwa zoekt zodoende verder naar een club. (France Football)
/
Ajax heeft in zijn lange zoektocht naar een centrumverdediger ook bij Real Madrid aangeklopt. Marc Overmars, directeur voetbalzaken, weet dat Raphaël Varane op de nominatie staat om komend seizoen verhuurd te worden en heeft aan zijn collega Miguel Pardeza laten weten dat men geïnteresseerd is. José Mourinho wil echter pas ná de tournee door de Verenigde Staten de knoop doorhakken. (El Confidencial)
/
Real Madrid verblijft twee weken op Amerikaanse bodem en mogelijk wil Ajax niet zo lang wachten op Varane. Mourinho geeft bovendien de voorkeur aan een verhuur binnen Spanje, daar hij de negentienjarige Fransman elke week aan het werk wil zien. Het aanstaande vertrek van Ricardo Carvalho zal niet van invloed zijn op de beslissing van Mourinho om Varane wel of niet te verhuren. (El Confidencial)
/
Hulk is nog niet vertrokken, maar FC Porto weet al wel wie zijn opvolger moet worden. Als de Braziliaanse spits deze transferperiode alsnog weggaat, moet zijn vervanger uit de Oekraïense competitie komen. De 24-jarige Taison speelt daar sinds twee seizoenen voor Metalist Kharkiv, maar krijgt de mogelijkheid om naar Portugal te verkassen als zijn landgenoot de overstap maakt naar een van de Europese topclubs die hem willen hebben. (A Bola)
/
Mario Balotelli heeft een uitstekend EK achter de rug en zal dan ook vol zelfvertrouwen terugkeren naar Manchester City. Roberto Mancini waarschuwt zijn landgenoot echter: hij moet geen oude fouten gaan maken. 'Mario heeft heel veel potentie, dat heb ik altijd gezegd. Maar hij moet volwassen worden en kan niet meer de fouten maken die hij vorig seizoen heeft gemaakt", aldus de coach van City. (Daily Mirror)
/
Iker Casillas wil niets weten van de moeizame relatie die hij zou hebben met José Mourinho. De keeper van Real Madrid zegt juist blij te zijn met de aanwezigheid van de Portugese oefenmeester. “Je realiseert je niet dat hij helemaal niet zo is als wat er in de pers over hem beweerd wordt, totdat je hem daadwerkelijk ontmoet. De club heeft er goed aan gedaan hem aan te stellen”, zegt de Real-aanvoerder over the Special One. (AS)
/
Newcastle United heeft nog een maand om transfers af te ronden, maar heeft niet veel geduld. Eind deze week wil trainer Alan Pardew twee versterkingen presenteren, en een van hen moet in ieder geval Mathieu Debuchy worden. Behalve de rechtsback van Lille en het Frans elftal hoopt de coach van the Magpies ook nog altijd op de komst van Ajacied Vurnon Anita en verwacht hij dat aanvaller Demba Ba bij Newcastle blijft. (Setanta Sports)
Moet Ajax een centrale verdediger van buitenaf aantrekken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik ken die Varane niet maar als je bij Real Madrid speelt zul je vast wel kwaliteiten hebben

31 juli 2012 om 15:03

Nou die Varane is een behoorlijk groot talent die al aardig wat keren heeft meegedaan maar nog niet is doorgebroken bij Real. Maar welk jong talent breekt daar wel door zou je zeggen.

31 juli 2012 om 15:05

hij is beter dan al die verdedigers van Ajax bij elkaar
ik meen dat echt zulke talenten komen niet vaak voor.

31 juli 2012 om 15:56

Dit filmpje zegt genoeg! http://www.youtube.com/watch?v=gagbydde4vm

Als Ajax dat voor elkaar krijgt, hebben ze een goede aan hem.

Wat voor verdediger is dat van Real Madrid iemand meer informatie over hem.

31 juli 2012 om 15:06

Ken je Varane niet of doel je op iemand anders?

31 juli 2012 om 15:07

Nee ik ken hem niet eerlijk gezegd, weet jij wat voor type speler dit is en waar zijn kwaliteiten liggen?

31 juli 2012 om 15:09

Varane heeft alles wat een verdediging van tegenwoordig nodig heeft.
Net als Stefan de Vrij maar dan beter. Oogt ervaren, lost alles voetballend op, heeft een goede sliding en is ook nog eens kopsterk.

Qua postuur kan het nog wel wat sterker, maar daar heeft hji nog alle tijd voor.

31 juli 2012 om 15:22

Varane is wellicht het grootste verdedigende talent van de wereld. Vorig seizoen heeft hij een aantal wedstrijden meegespeeld (een centrum met Pepe en Ramos levert zo nu en dan een schorsing op) en de rust die hij uitstraalt aan de bal is ongelooflijk voor zijn leeftijd. Hij speelt alsof hij jaren ervaring heeft. Ajax zou er een hele goede aan hebben. Ik denk dat als Varane komt Vertonghen amper (of niet) wordt gemist. Alleen als cultheld wellicht.

Manchester United was eerder ook geïnteresseerd in Varane, maar hij koos voor Real door het lobbyen van Zidane.

31 juli 2012 om 16:12

Hij heeft toch tegen ajax gespeeld dacht ik?
Vorig jaar in bernabeu?

31 juli 2012 om 16:20

Klopt, stond in de basis. Speelde een prima partij zoals eigenlijk altijd.

31 juli 2012 om 15:13

Varane is echt een topper, nu al. In de wedstrijden die hij heeft gespeeld bij Real vond ik hem meteen al erg sterk spelen eerlijk gezegd. Hij speelt alsof hij er al jaren ervaring heeft. Als Ajax hem daadwerkelijk kan huren van Real, dan hebben ze meteen de beste verdediger in de Eredivisie in huis.

Varane wordt echt een topper over een paar jaar, daar twijfel ik niet aan!

31 juli 2012 om 15:14

vrij sterke jonge rechtsbenige verdediger van 1.91m, met een aardige pass en een goede timing. Af en toe nog wat slordig maar kan echt een hele goede worden. kan ook libero spelen trouwens.

op voorspraak van Zidane gehaald als ik het goed heb.

ont.

Tsja, wat heeft Ajax hem te bieden. En wat is Real wijzer als hij na een jaar terug komt? Hij zal wel in Spanje uitgeleend worden neem ik aan.

31 juli 2012 om 15:19

Dus het zal een ideale versterking zijn achterin.

31 juli 2012 om 15:25

Zeker. Mits een taalbarrière, en zijn rechterbeen.

31 juli 2012 om 16:32

De taalbarriere zou eigenlijk totaal geen probleem moeten zijn. Aangezien Alderweireld als Belg namelijk vloeiend Frans spreekt zover ik weet. Daarnaast hebben zowel Boilesen als Eriksen de spaanse taal zich eigen gemaakt. En de universele voetbal taal genaamd Engels beheerst Varane ook.

De verdedigers die naast hem staan kunnen met het converseren in Spaans, Frans en Engels. Zou geneog moeten zijn.

31 juli 2012 om 19:52

Als hij nog links zou zijn zou het echt een ideale versterking zijn. Maar denk dat als Ajax dit echt als een overbruggings jaar ziet dat een rechtbenige verdediger met zoveel talent geen probleem zal zijn.

Dat zou voor alle partijen een goede zet zijn. Varane heeft speeltijd, Ajax heeft de nieuwe centrale verdediger waar ze om zochten en Real Madrid kan een speler speeltijd geven zonder zijn salaris te hoeven betalen en zonde het basisteam te verzwakken.

31 juli 2012 om 15:10

Lijkt me sterk dat ze hem verhuren aan Ajax, aangezien hij de nederlandse competitie allang ontgroeid is daar heeft hij weinig te leren. Het lijkt me eerder dat hij verhuurd word aan een spaanse of franse club.

31 juli 2012 om 17:58

Frans niet, verwacht ik. Ik kan me dat haast niet voorstellen. Het zal vast en zeker Spaans worden als hij uberhaupt al verhuurd wordt. Ik hoop dat ze ''m gewoon in de basis zetten en bijv Pepe eruit.

Werkelijk een toptalent die Varane. Als hij naar Ajax komt, dan hebben ze een topaankoop. Alleen jammer dat dit bericht in de wandelgangen staat, want ik heb beperkte hoop dat het ook waarheid gaat worden.

Mourinho en Casillas zouden een moeilijke relatie met elkaar hebben? Volgens wie? Volgens de media?
De enige reden waarom Mourinho en Casillas het moeilijk met elkaar zouden moeten hebben is dat Mourinho hem de aanvoerdersband af zou willen pakken(wat ook door de media in de wereld is gebracht) omdat Mourinho liever een veldspeler als aanvoerder heeft)
Omdat Mourinho iets heeft tegen de Barcelona vrienden van Casillas, wat gebasseerd is op wat er gebeurd in het veld, wat Casillas zelf ook heeft.

Ik kan me dan ook neit voorstellen dat dat de reden is waarom Casillas en Mourinho elkaar niet zouden mogen, je ziet aan alles dat ze elkaar wel mogen, bekijk voor de gein eens de foto's van Real Madrid buiten de wedstrijde en je ziet dat zij niet in onmin leven.

Vorig jaar overgenomen van RC Lens voor 15 miljoen geloof ik..

Varane zal echt niet verhuurd worden aan ajax, dat is wel een hele grote fabel. Wanneer hij verhuurd zal gaan worden, zal dat zijn aan een grote(re) club dan ajax in een grote(re) competitie.

31 juli 2012 om 15:33

Grotere clubs als Ajax heb je bijna niet tenzij je Barcelona of Liverpool heet.

ON: Ik hoop echt dat hij naar Ajax gaat komen en dat zou een enorme boost geven voor de 32e landstitel. Zo iemand missen we nou bij Ajax en we kunnen na Varane meteen Denswill laten klaar stomen.

31 juli 2012 om 15:36

AC Milan, Juventus, Inter, Real, Bayern, Schalke, Man Utd, Man City, Arsenal, Chelsea en dan vergeet ik de grote clubs uit het Oostblok nog maar even..

Hou toch op zeg.. ajax groter dan bovenstaande clubs...

31 juli 2012 om 15:47

Forzae

Jij bent gewoon een typisch een jaloerse iemand die een grote club als Ajax in Nederland niet mag, natuurlijk is Ajax groter dan een Schalke 04, Man City, Arsenal en Chelsea. Je vergeet even dat we 4x de CL op ons naam hebben geschreven en 31 keer landskampioen geweest zijn en nog altijd erg bekend staan in het buitenland. De waarheid is hard beste vriend;

31 juli 2012 om 16:00

@ dnipro

Kom aub even terug in de realiteit man. Vroeger was Ajax een grote club, nu is het gewoon een Europese B-club. Omdat we niet genoeg geld hebben. Geen enkele club in Nederland is Europese top. Wanneer is de laatste keer dat wij de laatste zestien van de CL gehaald hebben? 2006 als ik me niet vergis, met PSV tegen Arsenal destijds. Dat is al zes jaar geleden vriend. De laatste Europese prijs is van 2002, de laatste Cl-zege van 1995... In het heden zijn wij geen Europese top meer en we moeten niet blijven hangen in het verleden. De grote Braziliaanse talenten zullen nooit bij ons spelen, zoals dat in het verleden wel was. Varane zal eerder naar het geen historie hebbende Anzhi gaan dan naar het Ajax met vier Cl-titels. Geld bepaalt alles. Wij hebben niet genoeg geld, dus zijn geen top meer.
Ajax heeft meer prijzen als Manchester City, maar Manchester City heeft meer geld als alle Nederlandse clubs bij elkaar. Dus zijn ze op dit moment groter.
Forzae is niet jaloers, Forzae is gewoon realistisch.

31 juli 2012 om 16:38

@ nickjwz

''ajax heeft meer prijzen als Manchester City, maar Manchester City heeft meer geld als alle Nederlandse clubs bij elkaar. Dus zijn ze op dit moment groter.''

Wat een onzin zeg, het hebben van veel geld maak je niet groter of een topclub. Daarnaast heeft City nog weinig gepresteerd in haar bestaan, wat dat betreft zijn ze een nieuwkomer. Ook zie ik City niet meermalen de Champions League winnen.

Het grappige is dat die grote van Ajax wel in het buitenland erkend word dat in tegenstelling tot in Nederland. De prijzen bepalen echt wel de grote van de clubs, clubs zoals Madrid, Liverpool, Milan etc etc ontlenen daar ook grotendeels hun status aan. En dat is niet alleen in het voetbal maar ook in andere sporten, de prijzen bepalen je status.

31 juli 2012 om 18:26

@forzae

Ajax is niet groter dan de bovenstaande clubs, maar die huren Varane niet, kopen hem wel of een ander talent.. Ajax komt onder deze club en kan zich meten met clubs uit het oostblok en het europese subtop niveau.. Kortom ajax is ideaal voor Varane, zeker met een F. de Boer als trainer..

Real Madrid heeft Varane gekocht in 2011 van RC Lens. De keren dat hij in de basis stond heeft hij me enorm verbaasd. Hij is snel heeft een goede pass en hij en is voor zo'n jong ventje enorm sterk.
Ik vind Varane een soort Pepe alleen dan de rustige versie. Pepe heeft een betere crosspass, maar de snelheid is heel goed en zijn fysiek is prima.

31 juli 2012 om 15:16

heb je zijn crosspass wel eens gezien dan? is zeker niet minder dan dat van pepe hoor.

31 juli 2012 om 17:59

Gewoon in de basis zetten, zou ik zeggen. Ik verwacht alleen dat Mourinho dat niet doet, omdat hij over het algemeen weinig risico neemt.

gewoon huren die Varane! groot talent. volgend jaar of over 2 jaar is de jeugd er klaar voor!

31 juli 2012 om 15:09

Gewoon huren, denk je dat het zo makkelijk gaat?

31 juli 2012 om 15:10

gewoon ff huren?

huur meteen dan ook Messi en Ronaldo

en als het snel gaat nog ff Ozil en Iniesta

31 juli 2012 om 15:15

@forzae en Kaka!, ik weet niet of jullie grappig proberen te zijn maar het slaat nergens op wat jullie zeggen. Real wilt Varane verhuren aan een club waar hij altijd kan spelen, als hij verhuurd word aan Ajax die in de CL speelt, een topclub is in Nederland, waarom niet?

31 juli 2012 om 15:17

Varane is een talent dat nog niet veel heeft gespeeld. Ik zeg niet dat je een talent zo groot als Varane zomaar kan huren, maar dat zal ongetwijfeld wel iets eerder lukken dan 'één van de spelers die jij noemde, en Real Madrid heeft al een geweldig blok achterin met Pepe en Ramos dus waarom zal Real Varane niet ff wat speelminuten gunnen zodat hij later zo in het eerste van Real kan komen te staan.

31 juli 2012 om 15:26

Natuurlijk, maar vergeet niet dat Varane uit de Ligue 1 komt, waar hij in zijn eerste jaar tot een van de betere verdedigers uitgroeide. Als Ajax hem kan huren mogen ze zich heel gelukkig prijzen.

Ik denk echter dat Real Madrid het niveau in de eredivisie te laag acht.

31 juli 2012 om 15:31

@-mufc- ik bedoel het zeker niet grappig. Varane komt uit de Ligue 1 competitie, waarom zou Real hem dan verhuren aan een club in een mindere competitie?

Er zijn overigens genoeg clubs die hem zouden willen huren waardoor ajax geen optie is. Begrijp me niet verkeerd, maar Varane is te goed voor ajax om zelf daar nog iets te leren.

31 juli 2012 om 18:30

Alsof de franse competitie sterker is. Ze hebben alleen meer geld. Over een paar jaar gaan we er wel overheen qua coefficienten.

hem zal ik graag bij ajax zien dat word zeker een topper

Als ze die Varane binnenslepen zijn ze titelfavoriet numbero uno mits iedereen fit blijft voor een seizoen. Met een fitte Derk , Kolbeinn , Mickey ( Sana ) gaat alles goed komen

Ik lees dat het een super groot talent is. Nou Mocht het doorgaan dan hoop ik dat het een succesverhaal wordt. Ben toch een beetje huiverig. Jhad ik ook met Muniesa hoor. Ze spreken de taal niet dus de communicatie zal toch minder zijn.

Ik verwacht nog wel wat aankopen. En hopelijk nog een super aankoop. En het liefst een onverwachte. Dat is toch wat leuker dan een transfer die je al ruim van te voren ziet aankomen. Volgens mij was de transfer van Janssen vorig jaar ook vrij onverwacht.

31 juli 2012 om 15:16

Ik vind Varane toch wel een groter talent dan Muniesa. Daarnaast is het maar afwachten hoe Muniesa het op een hoger niveau zou gaan doen, waar Varane al meteen goed speelde in zijn wedstrijden bij Real. Hij heeft gewoon veel rust in zijn spel, dus ik zie hem ook geen probleem opleveren voor de defensie van Ajax. Alleen de communicatie zou inderdaad lastig kunnen zijn, maar ik denk dat hij en Alderweireld ook via het Engels goed kunnen communiceren.

31 juli 2012 om 16:16

Ja ik ga ook puur af op hetgene dat hier boven geschreven wordt. Ik heb hem zelf niet gezien en volg hem ook niet. Het zou voor hem een leuke optie zijn om met Ajax in de CL wat ervaring op te doen. Misschien loten we wel weer tegen Real dus dan kan hij mooi oefenen ;-)

Ik denk niet dat hij zal komen want bij Real trainen en bij de selectie zitten is uiteraard ook super voor je ontwikkeling.

Geweldig talent, ik zie hem heel graag naar Ajax komen maar volgens mij is hij rechtsbenig en Ajax zoekt naar een linksbenige lijkt me.

Ik denk niet dat Varane naar Ajax zal komen! Hij kan dit seizoen al wel van waarde zijn bij Real

31 juli 2012 om 17:10

Ik snap sowieso niet dat dit in de wandelgangen komt. Hij is met zijn 19 jarige leeftijd Carvalho en Raul Albiol al voorbij in de pikorde. In mijn ogen is dit grote onzin en Mourinho laat hem echt niet gaan.

Varane is een hele goeie verdediger, enorme talent maar moet wel speelminuten krijgen. Bij Real krijgt hij die niet dus hij moet verhuurd worden. Ajax zou een mooie club zijn, ook ervaring opbouwen in de Champions League. Maar ik snap Mourinho wel; binnen Spanje verlenen aan een club, dan ziet hij hem wekelijks.

als Mourinho. hem verhuur zou ik het zonden vinden ..

ik vind ramos het best op centraal , maar ik denk tegen zwakkere tegenstanders of mindere teams kan je hem gewoon rechts back zetten en dan verane met pepe centraal.

zou totaal niet slecht zijn voor hem en de club .

maar jah ik ben natuurlijk geen Mourinho. ;

voor de mensen die wat willen zien

http://www.youtube.com/watch?v=uliiisnb1ok&feature...

"iker Casillas wil niets weten van de moeizame relatie die hij zou hebben met José Mourinho. De keeper van Real Madrid zegt juist blij te zijn met de aanwezigheid van de Portugese oefenmeester. “Je realiseert je niet dat hij helemaal niet zo is als wat er in de pers over hem beweerd wordt, totdat je hem daadwerkelijk ontmoet. De club heeft er goed aan gedaan hem aan te stellen”, zegt de Real-aanvoerder over the Special One. (as)"

Dit hoort niet thuis in de wandelgangen, dit is een normale nieuwebericht, hier zitten ook geen geruchten of iets dergelijks aan vast. Iker heeft dit zelf in een interview verklaard..

@ahjacied (beantwoorden op je reactie lukt technisch niet):

Varane is in der tijd door Zidane naar Real gehaald, toen nog 17jaar als ik mij niet vergis.

Oke ik denk dat dit bij dromen blijft. Varane is echt een geweldig talent.
HIj heeft het echt makkelijk in zich om beste CV ter wereld te worden. Hij is snel, overzicht, zijn sliding is perfect, kopsterk.
Als dit waar is en ik weet bijna zeker dat het toch niet zo ver komt. Is Ajax ineens absoluut top favoriet. en Varane in 1 klap met afstand de beste verdediger van eredivisie.

die Varane is echt een heel groot talent. speelt heel volwassen en is voor zijn leeftijd fysiek behoorlijk sterk. trapt de ballen niet het stadion uit, maar lost alles voetballend op. hij is ook kopsterk en heeft een goede lange bal. hij zal alleen niet naar amsterdam gaan, die gaat naar een mooie subtopper in spanje.

31 juli 2012 om 15:26

Waarom niet? Ajax speelt CL, kans om de landstitel te winnen, is een topclub gegarandeed op speeltijd, geweldige trainers, veel ruimte om zich te ontwikkelen, is alleen goed voor hem. Bij een subtopper geen CL, geen kans op landstitel zolang Barca en Real er zijn, niet gegarandeerd op speeltijd.

Ja dit zou echt DE oplossing zijn.
Laat dit alsjeblieft gebeuren.

2 augustus 2012 om 19:51

Maar Varane is rechtsbenig dus er zal niet zoveel waarheid inzitten;

Haha, Varane wordt dus echt niet verhuurd aan Ajax. Hij is eerste keus na Ramos en Pepe. Ook is hij het grootste verdedigend talent van de wereld. Die moet niet zijn ervaring op doen in de eredivisie. Die moet bij Real Madrid spelen en ervaring opdoen in één van de beste competities ter wereld. Het zou wel een geweldige versterking voor Ajax zijn en hij zou sowieso dan één van de beste verdedigers in de Eredivisie zijn, misschien wel de beste.

Hij speelt echt al zo volwassen voor zijn leeftijd. Opbouwend echt geweldig, zoekt altijd de goede oplossing en hij heeft zijn lengte mee. Al hij viel hij tegen Benfica wel gigantisch door de mand maar wat wil je ook als je hele achterhoede uit jeugdspelers bestaat.

31 juli 2012 om 19:53

Haha een van de beste? Natuurlijk de beste van de Eredivisie en beste van Benelux. Zelden zo''n complete en rustige verdediger gezien op die leeftijd. Gaat het sowieso maken, als het niet bij Madrid is dan wel elders.

31 juli 2012 om 20:07

Als ik beste zei krijg ik misschien al die Eredivisie mensen over me heen dat hij nog niks bewezen heeft. etc. Al stelde hij me wel echt teleur tegen Benfica maar hij is nog maar 18 dus hij zal natuurlijk mindere wedstrijden kennen.

31 juli 2012 om 20:35

Ja, keek wie hij naast zich had. Ivan, die stelde zelfs bij Castilla niks voor. Verder Juanfran rechts van hen en Nacho linksback, tja met zo'n verdediging kan je ook niet uitblinken.

31 juli 2012 om 20:53

Dat klopt natuurlijk. Vond het ook wat raar dat Mourinho met z'n achterhoede begon. Alleen ik had van hem gewoon meer verwacht ondanks z'n achterhoede. Twee van de vijf goals waren toch een dekkings fout van hem.

Hij oogde ook wat onzeker maar dat is logisch. Een Ívan/nacho naast je is toch anders dan een Pepe/ramos naast je.

Als Varane bij Ajax komt is hij verweg de beste verdediger...

varane wordt toch nooit verhuurd aan ajax, zelfs niet aan een andere spaanse club. Is eerste wissel na het centrale duo. Hij is misschien wel het grootste verdedigende talent dat ik in jaren heb gezien, echt een hele goede speler. Die doet RM nooit weg.

Verder snap ik niet dat men schrijft dat balotelli een goed EK heeft gespeeld, behalve zijn wedstrijd tegen duitsland vond ik hem erg matig, met name in de groepsfase. De eerste wedstrijd tegen spanje was drama en ook in de finale heb ik hem amper gezien.

Als ze Varane binnenhalen hebben ze een verschrikkelijk groot en goed talent gestrikt (al gaat het waarschijnlijk over een huurperiode). Maar ja, dit zijn ''de wandelgangen''...;

Varane zal niet naar Ajax gaan, als verhuren al een optie zou zijn.
Hij heeft al bijna een compleet seizoen Ligue 1 in de benen en vorig jaar toch ook minuten gemaakt bij Madrid. De Nederlandse competitie is waarschijnlijk niet competitief voor hem, een Spaanse of Franse club zou veel logischer zijn.

Varane zou een geweldige aanwinst zijn voor Ajax. Hij kan het verlies van Vertonghen moeiteloos opvangen. Maar de kans dat hij een seizoen naar Ajax wilt is denk ik niet zo groot.

ik hoop echt zo dat verane wordt verhuurd aan ajax dat zou echt geweldig zijn niet alleen voor ajax, maar gewoon voor de hele eredivisie. Maar de huur van zo'n speler zal hoogst waarschijnlijk niet tot een koop leiden.

Ajax mag zich in zijn handen wrijven wanneer deze Varane komt, deze jongen zou nergens misstaan, ik verwacht dat hij basis zou spelen bij pak 'm beet Valencia. En dat is, voetbaltechnisch een niveau hoger in een sterkere competitie.

Koop nou gewoon een ervaren vedette, talenten heeft Ajax in overvloed. Ik geloof best dat deze jongen zeer goed is, maar zo'n jonge speler kan nooit de ervaring hebben om het overzicht en de rust achterin te bewaren.

Hmmm ik ken deze speler niet, maar als ik zo de lovende reacties lees over deze speler zou hij zeker de verdediging een kwaliteits injectie geven en het een stunt wezen als het Ajax lukt. Daarnaast vind ik het goed dat Ajax in het buitenland kijkt, in Nederland word het toch snel te duur en iedereen kent elkaar en dus ook elkaars capiciteiten. Dat is toch veel minder als je iemand uit het buitenland haalt, hopefully Overmars can pull this off.

Varane gaat nergens heen hoor., ook niet naar een andere club in Spanje. Derde centrale verdediger na Ramos en Pepe, die gaat juist meer spelen bij Real dit seizoen.

Dat de media schrijven over een slechte band tussen Mourinho en Iker kan ik gewoon niet begrijpen, ik heb nu al zoveel foto's gezien waarin de slechte band absoluut niet bevestigd wordt. Tijdens het feest van de titel vorig jaar, en nu ook weer van de tournee in de VS foto's waarin Mourinho en Iker juist grapjes met elkaar uithalen.

Ik kan me maar één ding bedenken waarom de media dit schrijft, onrust stoken in kamp-madrid.

Als Ajax de kans krijgt dit talent te huren en Varane wilt ook moeten ze dit met beide handen aangrijpen.
Ik zou al blij zijn als ze Muniesa zouden halen, maar dit is veel beter.
Deze jongen heeft echt de potentie een topverdediger te worden.

Als Ajax en Real fan zou ik het echt geweldig vinden als Varane naar Ajax zou komen. Want hij heeft echt een geweldig talent!

Het is in de wandelgangen. Hier zal waarschijnlijk toch niks van komen.
Varana is stand in van Ramos en Pepe...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren