Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Vijftien goals per seizoen heeft Feyenoord met mij al in huis’

Laatste update:

Feyenoord kijkt na het vertrek van John Guidetti nog altijd rond voor een nieuwe spits en sluit zelfs een nieuwe huurperiode van de Zweedse aanvaller niet uit, maar als het aan Guyon Fernandez ligt hebben de Rotterdammers geen versterking van de voorhoede nodig. De Feyenoorder gaat ervan uit dat hij zijn totaal van afgelopen jaar (zeven competitietreffers) komend seizoen minimaal verdubbelt.

/

“Ik vind het voor Feyenoord niet nodig om een extra spits te halen”, maakt Fernandez duidelijk in gesprek met NUsport. “Als jij stelt dat de club nog iemand zoekt die er minstens vijftien doelpunten per seizoen in schiet, zeg ik je eerlijk: die hebben ze met mij al in huis”, aldus de aanvaller, die in het seizoen 2007/08 als profvoetballer debuteerde in het shirt van ADO Den Haag en vervolgens drie jaar uitkwam voor Excelsior.

Op zijn eerste seizoen bij Feyenoord kijkt Fernandez tevreden terug. “Mijn rendement was toen gewoon goed. Ik schoot er zeven in, terwijl ik maar veertien keer in de basis heb gestaan en dan ook nog geregeld als linksbuiten. In de wedstrijden die ik hier in de spits heb gespeeld, heb ik bewezen dat ik heel goed op die positie kan functioneren. Oók in de uitwedstrijden tegen Ajax en PSV. Ik heb in die topduels mijn waarde voor het team gehad.”

Denk je dat Guyon Fernandez de eerste spits van Feyenoord wordt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Aan zelfvertrouwen geen gebrek, zo blijkt...

Deze jongen kan wel ballen, alleen maakt ie vaak domme overtredingen.
Haal dat weg en je hebt gewoon een goede spits in huis.

Edit: Dat van Siggi is al aangepast hoor heb het al verwijderd

Sorry hiervoor mensen, niet mijn bedoeling om te provoceren.

2 augustus 2012 om 13:16

Wat maakt het nou uit of Sigthorsson (moet ik eerst nog maar zien) er meer maakt?

Vorige seizoen had Ajax ook de topscoorder niet in huis, werden we ook kampioen. Dat jaar ervoor i.d. dus ik zie het nut er niet van in.

2 augustus 2012 om 13:24

Edit: Heb mijn 1ste reactie al aangepast verwijder deze maar

2 augustus 2012 om 13:24

Arrogant, irritant spelertje met smerig gedrag.

(nee moderators dit hoeft niet verwijdert te worden, want ik zeg gewoon wat ik vind).

2 augustus 2012 om 13:24

Wat maakt het nou uit wie er topscorer wordt van mij mag fernandez 34 goalsmaken zolang wij kampioen worden vind ik het best, topscorer maakt niks uit en je hebt er toch vrij weinig aan al wordt met alle respect Ted van de pavert topscorer niemand die het wat uit maakt

2 augustus 2012 om 13:26

En dan wel janken dat mensen er andere clubs in Ajax topics bijhalen :'

OT: nooit zo'n fan van Guyon Fernandez geweest, leuke counterspits maar dat is het ook wel. Typerend ook dat hij en niet Schaken geslachtofferd werd tegen Kiev.

Edit: voor Eziomessi hierboven bedoelt, VZ is een beetje kaput.

2 augustus 2012 om 15:23

Dat dacht ik nu ook net, alle eerste posts gaan alleen maar over ajax en als ik me niet vergis heb ik daar helemaal niets over gelezen in dit artikel.

Als Fernandez alle wedstrijden speelt, denk ik ook wel dat hij er 15 inlegt. Punt is dat er wel gewoon nog iemand bij moet om het rendement hoog te houden. Alle aanvallende spelers die nu spelen hebben gewoon te veel kansen nodig. Cisse, Immers en Achabar moet het nog maar bewijzen. Zelf had ik gehoopt dat de laatste dit seizoen zou doorbreken, maar er wordt nog een hand boven zn hoofd gehouden.

2 augustus 2012 om 13:53

zelfvertrouwen of zelfoverschatting ?
Naar mijn mening is dit een zeer matige spits , die door zijn misdragingen in het veld nogal eens tegen een schorsing oploopt.
minstens 15 doelpunten houdt dus in dat hij een zeer hoog gemiddelde moet gaan halen en dat zie ik niet gebeuren.
Die extra spits hebben ze als hij eerste spits wordt sowieso nodig om hem te vervangen tijdens de schorsingen die hij niet geheel onwaarschijnlijk als je kijkt naar zijn verleden in het voetbal uit moet zitten.

3 augustus 2012 om 01:31

Ik zeg zelfvertrouwen, totaal geen sprake van arrogantie.. Het is alleen aan Fernandes nu om zichzelf te bewijzen. Ik heb Feyenoord vorig jaar op de voet gevolgd en moet ik Guyon inderdaad gelijk geven. Hij heeft een goed gemiddelde over de wedstrijden die hij al dan niet gespeeld heeft. Vooral in de topwedstrijden blonk hij uit, dat zou elke voetbalkenner gezien moeten hebben.

Daarnaast denk ik dat een topspits niet per se essentieel is in een team. Zonder topspits is een goed resultaat ook haalbaar. Zie ajax vorig seizoen en Feyenoord in de daartoe gelegen topwedstrijden waarin Guidetti ontbrak.

Deze speler mag blij wezen dat ie bij Feyenoord speelt. Feyenoord in normale status en als ze op transfermarkt dingen konden doen, was Fernandez nooit gekomen. Maar hadden ze allang toppers gehaald.

2 augustus 2012 om 13:20

@ Ahjacied,

Ja, Guyon Fernandez mag inderdaad blij zijn dat hij bij Feyenoord speelt. Zoals jij al schrijft, Feyenoord in normale status had wel 'n betere speler da. n Fernandez gehaald.

Maar eerlijk is eerlijk, voor 'n speler die van Excelsior overkwam, deed hij het afgelopen seizoen nog best goed. Want de stap van Excelsior naar Feyenoord is groot en in de wedstrijden die Fernandez speelde, maakte hij soms domme overtredingen die hem lange schorsingen opleverden, speelde hij goed en scoorde hij regelmatig 'n goal.

Dit seizoen moet hij meer goals maken. Ik verwacht eigenlijk iets dat Fernandez iets tussen de tien en twintig keer gaat scoren. Vijftien goals is 'n mooie doelpuntenaantal, maar misschien kunnen het er wel wat meer zijn.

Maar als Feyenoord geen schulden had, dan kan ik je verzekeren dat spelers als Erwin Mulder, Stefan De Vrij, Bruno Martins Indi, Jordy Clasie, Guyon Fernandez, Ruben Schaken, etc nu niet bij Feyenoord zouden spelen. Waarschijnlijk zouden deze spelers dan nog in het tweede elftal spelen van Feyenoord of ergens anders.

Want Feyenoord zouden alleen maar spelers kopen, waardoor er geen plek zou zijn voor dit soort spelers.

2 augustus 2012 om 13:27

Met je 1e drie alinea's ben ik het eens, maar ik denk dat spelers als Indi en de Vrij ook zeker in dit Feyenoord zouden spelen en misschien zelfs Mulder. Je weet toch wel dat Feyenoord net als jouw club het liever heeft van de eigen jeugd dan van het kopen. Clasie, Schaken en Fernandez zijn inderdaad andere verhalen ondanks dat Clasie uitermate goed is.

2 augustus 2012 om 13:29

Misschien heb je gelijk over de spelers die er nu spelen, maar ik ben ervan overtuigd dat bepaalde jongens/talenten het zeker wel tot het 1e hadden geschopt, ze zijn alleen 2 jaar eerder voor de leeuwen gegooid.
Jongens als, De Vrij, Clasie, BMI waren ook wel doorgebroken/aangetrokken voor het 1e elftal, puur en alleen al om het feit dat het talentvolle nederlandse jongens zijn.
Guyon Fernandez en Schaken hebben hiier wel van geprofiteerd idd, dit zijn gewoon jongens die moeite zullen hebben om mee te draaien in de subtop van NL

2 augustus 2012 om 13:34

je was me net voor Jairzinhofey ;

2 augustus 2012 om 14:06

Ja, ik weet dat Feyenoord het net als mijn club van het eigen jeugd heeft, maar ik weet zeker dat als Feyenoord nu geen schulden had, dan zou Feyenoord wel iets met de jeugd doen, alleen niet zoveel als nu.

Klopt gewoon helemaal wat Fernandez zegt. Niets aan toe te voegen. Alleen zou ik het toch leuk vinden als er nog een spits bij komt.

@ eziomessi wat heeft siggi hiermee te maken ( en ja dat zeg ik als ajacied)

Dan hoop ik dat hij zijn temperament ondertussen onder controle heeft want anders zijn we hem net als vorig seizoen weer 1/3e van de competitie kwijt aan onnodige schorsingen omdat hij zijn handjes niet thuis kan houden.
Aan zelfvertrouwen geen gebrek, laat het maar zien dan en maak iedereen blij in de kuip, begin daar dinsdag maar mee trouwens, ga je veel mensen blij maken als je de winnende scoort.;

Was hij niet de speler die zo belachelijk veel geschorst was, waardoor hij iets van driekwart misste van het seizoen ofzo? Ben benieuwd, voor spitsen kan het snel gaan. Allemaal afhankelijk van hoe je team achter je presteerd, uitzonderingen daargelaten (fenomeno, Henry Zlatan etc.).

2 augustus 2012 om 13:14

Misschien is het daarom ook maar 15 en geen 20... Als de beste man een basisplaats heeft en minder domme overtredingen maakt, dan mogen dat er toch minstens 20 zijn of niet?

2 augustus 2012 om 13:36

Vind je niet dat de verwachtingen iets te hoog liggen momenteel. Bedoel, vorig jaar ging het uitstekend maar je moet niet te snel, teveel willen eisen. Als je vorig jaar kan evenaren of in de top 3/4 kan eindigen heb je in mijn ogen net zo'n knappe prestatie geleverd.

Wel denk ik dat het middenveld wat sterker is geworden met Vormer. Zie in hem wel een leider en het voortouw nemen, zoals Guidetti deed

2 augustus 2012 om 13:43

Ik vind wel degelijk dat de verwachtingen te hoog liggen op dit moment, als je alleen de poll hebt gezien over hoe mensen denken over het doorgaan van Feyenoord in de Champions League. Als ze van Dinamo willen winnen, wat ik al zeer onwaarschijnlijk acht, zal daar een wereldprestatie voor nodig zijn. Persoonlijk vind ik Fernandez niet meer dan een wisselspeler voor Feyenoord, ze hebben gewoon een nieuwe echte aanvalsleider nodig, die meer dan 15 doelpunten per seizoen scoort.

2 augustus 2012 om 13:22

Ja, dat was Fernandez. Hij was twee keer langdurig geschorst. Misschien moest hij minder vechten en meer voetballen, dan had hij zijn doelstelling van dit jaar, vorig jaar al kunnen realiseren.

Hij is een ideale counterspits voor Feyenoord, maar de tegenstanders zullen zich steeds vaker ingraven, omdat Feyenoord weer 'gevaarlijk' is. Dus ik ben benieuwd naar het systeem van Koeman.

2 augustus 2012 om 13:39

Haha damn, Zo'n speler is wel goed om erbij te hebben, iemand die een beetje pit heeft Maar dit is wel heel extreem, en het is ook niet zo dat hij uitzonderlijke voetbalkwaliteiten heeft -______-

Mwoa. Je moet Koeman niet te kort doen, heeft bewezen tactisch sterk te zijn, als hij een manier kan vinden om ervoor te zorgen dat de tegenstander komt zal Feyenoord er wel raad mee weten.

Trouwens een goed teken, dat de tegenstanders van Feyenoord weer zich gaan ingraven en de club begint te vrezen

2 augustus 2012 om 13:56

Hehe, hij vecht letterlijk en figuurlijk voor elke meter! Ik herinner me nog dat hij een kopstoot uitdeelde in de wedstrijd tegen Psv. Er zit wel een draadje los bij hem, maar hij is wel een sympathieke speler die het - in de overige wedstrijden - zeker niet slecht doet.

Het is inderdaad een goed teken dat Feyenoord steeds meer respect afdwingt van zijn tegenstanders, want dat heb ik wel gemist. Koeman is inmiddels wel een tacticus te noemen en hij zal zeker een goed team neerzetten die zich staande zal houden. Een plek in de top 4 is haalbaar voor Feyenoord en Koeman!

2 augustus 2012 om 15:22

wat een tijden he,ronaldo,henry,delpiero,kluivert,sheva,tristan,<... divaio,makaay,raul,owen etc!

wat gaat de tijd toch snel...

c.ronaldo nu alweer 27 jaar!! het lijkt gister wel dat die nog als tiener speelde op het ek 2004..

2 augustus 2012 om 21:54

Dat schreef je ook al in het topic over Kluivert.

Ben het wel met je eens. Dat waren prachtige spitsen allemaal!

2 augustus 2012 om 16:21

Hij heeft in ieder geval killersinstinct.

Toch knap als je maar de helft mag spelen door schorsingen ;-)

On; Vind Fernandez een prima spits en heeft het ook laten zien tegen PSV met goede doelpunten. Ik zou zeggen; of Guidetti of niemand.

Hij heeft zeker de kwaliteiten om er 15 te maken als hij het hele seizoen in de spits speelt maar het probleem is dat er geen alternatief is voor hem , Te Vrede is gewoon nog te licht en moet een hoop leren , als je nou Guidetti nog een seizoen kan huren dan heb je met Fernandez een ideaal breekijzer in huis wat je nu niet hebt.

Achabar is ook niet een spits die wat kan forceren , buiten het feit dat ik het geen diepe spits vind maar meer een schaduwspits / nr 10 , qua speelstijl ook.

Hmm, die jongen kan echt wel goed voetballen hoor. Hij moeten alleen die belachelijke overtredingen achterwege halen. Als die rustig in ze kop blijft zie ik hem er absoluut 15 maken.

Hij schat zichzelf wel erg hoog in....
Oke 15 goals per seizoen moet voor een spits van een top 6 club sowieso te doen zijn, maar dan nog denk ik dat hij er te makkelijk over denkt.

Als Feyenoord Guidetti terug kan halen moeten ze dat ook zeker doen, hij heeft zoveel motivatie en nam geregeld het team op sleeptouw, en scoorde ook regelmatig! en hij was natuurlijk het lievelingetje van het publiek.. als Ajacied hoop ik dat hij bij city blijft ballen!!

2 augustus 2012 om 22:19

Vormer moeiteloos El Ahmadi opvolgen? Vormer kan alleen maar dromen van de techniek en overzicht die El Ahmadi heeft, waar hebben we het over.

15 goals zou hij zeker maken als hij in de basis zou staan als spits. Mits hij niet te veel geschorst/geblesseerd raakt. Ik denk dat hij er nog een stuk meer zou kunnen maken zelfs. Zijn rendement vorig seizoen was echt wel goed. Maar Guidetti is natuurlijk wel veel beter. Ik hoop dat hij nog komt.

Klopt. Maar dan moet je niet weer iedereen op t veld knock out proberen te slaan dit jaar. Dan speel je.misschien wel meer als 14 wedstrijden.

2 augustus 2012 om 13:29

Hij vat 'vechten voor elke meter' te serieus op.

On: Als hij geen rare taffarelen vertoond, dan zijn die vijftien doelpunten zeker haalbaar. Maar het ligt ook aan het team zelf. Als het team stuk minder presteert, dan wordt het al bij voorbaat een lastig verhaal.

2 augustus 2012 om 17:25

Haha daar lijkt t wel op

Ik heb totaal geen vertrouwen in deze jongen, maakt teveel domme overtredingen. En als echte spits moet je slim zijn, vooral in het veld. Dus ik zie dit niet gebeuren.

Als hij alles speelt wel ja.
Maar hij deelt weer kopstoot of zoiets uit waardoor hij weer geschorst is.

Natuurlijk kan hij 15 goals maken, maar denkt hij echt dat ze met die 15 goals hoog kunnen eindigen?
Buiten dat moet hij eerst maar eens laten zien dat hij een heel seizoen kan spelen zonder de helft daarvan geschorst te zijn.

2 augustus 2012 om 13:27

Ajax is kampioen geworden zonder een speler in het rijtje topscorers.

2 augustus 2012 om 14:21

Vorig jaar Ajax , Topscorer Siem De Jong 12 goals.
Volgens mij werd Ajax kampioen...
Het kan dus wel!

Als hij wat aan ze gedrag kan doen op het veld kan hij zeker die aantal halen. Het is alleen geen super spits als ik Feyenoord zou ik toch een spits erbij nemen.

Mooi hoor Gyon je 7 goals ... Betekent alleen maar dat je meer wedstrijden geschorst bent geweest dan dat je als spits goals gemaakt hebt!
Ga zo door en je komt er wel!!

Geen woorden, maar daden, Guyon.

Meer zelfvertrouwen heeft hij in ieder geval niet nodig, daar heeft hij al genoeg (lees: te veel) van.

Ik denk dat Feyenoord dit jaar een terugval krijgt, vorig jaar zijn ze gewoon boven zichzelf uitgestegen en ik denk dat dat eenmalig was. Het gemis van Vlaar, El Ahmadi en Guidetti is toch te groot om op te vangen voor Feyenoord. Fernandez zal denk ik niet meer dan 15 goals maken, want als Feyenoord slechter zal presteren zal hij dat ook doen.

2 augustus 2012 om 13:43

het gemis is al deels opgevangen. beter jammer om aan een terugval te denken als je dat als aanleiding gebruikt. als je de wedstrijd tegen kiev hebt gezien had je wel beter geweten

"vijftien goals en 3 rode kaarten per seizoen heeft Feyenoord in huis met Fernandez".

Nee even serieus, vind het geen hele verkeerde speler, maar hij moet wel met zijn uitbarstingen om leren gaan. Laat hem dit seizoen nou is in ieder geval afmaken zonder ook maar één directe rode kaart. Dat zou al een vooruitgang zijn.

Domme reacties hierboven. Ik geef Fernandez groot gelijk en heb ook vertouwen in hem. Vorig seizoen heeft ie uistekende goals gemaakt zoals bijv tegen Psv. Dat in combinatie met zn snelheid maakt het een redelijke spits voor ons. Als ie een heel seizoen speelt scoort ie echt wel 15x.

2 augustus 2012 om 13:27

En een uitstekende kopstoot erbij.

Haha hij maakt zichzelf wel heel goed qua rendement en cijfers maar vrij logisch dat je maar 14 x basis staat als net zoveel wedstrijden in totaal aan schorsing hebt ...

In de ruimte een redelijke speler; mede door z'n snelheid.
aan de bal onhandig en te druk, het is geen ras - voetballer die op technisch vlak één van de betere is.

Wilt Feyenoord het balletje rondspelen en een voetballend iemand hebben in de punt, zou ik zeker voor iemand anders gaan die de bal wel simpel bij zich kan houden en intelligente looplijnen heeft.

Bovendien kan het een vervelend jong zijn in het veld, die een zwaar gebrek aan zelf kritiek kent.
Ontkent ten alle tijden zijn 'misdaden' en wijst vervolgens het vingertje naar zijn slachtoffers met een vleugje calimero.

Vind het na zijn acties van vorig jaar een van de smerigste spelers van de eredivisie. Mja 15 goals ik moet het nog maar zien, vind hem geen bijzondere kwaliteiten hebben, maar met een beetje geluk zou het moeten kunnen.

2 augustus 2012 om 13:44

Die acties waren gewoon oerstom van hem, maar verder is het echt gen speler die veel overtredingen maakt hoor.

2 augustus 2012 om 13:49

Dat zeg ik ook niet, maar 2x ongeveer bewust hetzelfde doen in een seizoen is zo ontzettend dom dat ik hem wel in die categorie kan plaatsen.

2 augustus 2012 om 13:53

Dat klopt, daarom probeer ik aan te geven dat het vooral voortkomt uit het feit dat hij niet de meest verstandige jongen is, en niet omdat hij graag (kop)stoten uitdeelt.

2 augustus 2012 om 22:00

Ik vind het niet smerig. Iemand recht voor zijn muil slaan is oerdom en totaal niet nodig, maar smerig vind ik wat anders. Smerig is eerder zoals Toivonen ineens stiekem compleet uit het niets keihard op iemands achillespees trappen en het dan gewoon ontkennen. Dat is smerig. Fernandez is eerder agressief. Ook niet goed natuurlijk.

Als hij zichzelf weet in te houden en op zn minst 30 wedstrijden speelt.... hmm, denk dat het voor hem mogelijk is.

Heb je niet veel aan in de thuis wedstrijden ( als spits ) wanneer Feyenoord vooruit speelt, uitwedstrijden tegen bijvoorbeeld Ajax, Psv, Az,, Heerenveen, Twente, kun je hem goed gebruiken met zijn snelheid, denk wel dat hij belangrijk kan zijn als buitenspeler, heeft die vorig jaar prima gedaan ook in de thuiswedstrijden.

Ik vind Fernandez een goede speler, hij werkt hard en is levensgevaarlijk als er ruimte achter de verdediging van de tegenstander ligt. Toch hoop ik met heel mijn hart dat John Guidetti nog een jaar gehuurd kan worden. Dan hebben we al minstens 20 goals van Guidetti en 15 van Fernandez. Hebben we er toch al 35, lang niet gek (A)

2 augustus 2012 om 15:06

Fernandez zal zeker op de bank plaats moeten nemen wanneer Guidetti weer in de kuip te bewonderen is.

Die jongen is komt voetballend tekort en rendeert enkel wanneer er ruimte is; hij zou zo nu en dan als invaller kunnen fungeren wanneer de opponent vermoeid is.

fernandez is een redelijke spits, en ik denk ook dat hij goals gaat maken, maar ik weet bijna 100% zeker dat hij geen 15 goals gaat maken!

Die jongen moet is in de spiegel gaan kijken en beseffen dat hij zoveel geluk heeft dat hij bij zo'n grote club speelt en niet al weg is. 15 goals, laat me niet lachen!

Wat een gast! hij mag blij zijn als hij 15 wedstrijden haalt! vorig seizoen al voor 1/3 van het seizoen geschorst geweest en nu vind hij zichzelf heel wat.

Gevaarlijke speler in de counter net als Schaken en Cisse. Als Feyenoord het spel moet maken dan heb je niet veel aan hem. Ik zag tegen Dordrecht dat hij heel snel geirriteerd raakte voor iets wat geen overtreding was. Deze jongen heeft een kort lontje waar hij echt moet aan gaan werken. Moet z'n koppie erbij houden dan zie ik hem wel minimaal 15 goals maken in een heel seizoen.

Een beetje Feyenoorder hoopt toch op een nieuwe spits.

Nou overschat hij zichzelf, 15 goals gaat hij niet halen. Zeker niet als hij weer elleboogstoten gaat uitdelen en 7 wedstrijden schorsing krijgt.

Ja ja laat nou maar eerst je voeten spreken i.p.v je ellebogen.

Ook 10 wedstrijden schorsing per seizoen, heeft Feyenoord met hem in huis.

Zeer onsportief siezoen gehad, denk niet dat het hem gaat lukken zoveel te scoren, denk dat Feyenoord creatief moet gaan kijken naar een extra spits.

Grote mond maar denk niet dat hij het waar kan maken.

ik vind dat drze speler zwaar terkort komt voor feyenoord , mag blij zijn dat ze hem nog daar willen en dat hij uberhaubt af en toe mag spelen , want ik zie het niet in hem zitten , dan zou ik nog liever gewoon eigen jeugd in het veld zetten want veel slechter als hem vorig seizoen doen ze het vast niet.

Guyon kan er zomaar 15 in schieten, maar voegt buiten zijn goals gewoon niets toe. Als Feyenoord systematisch mee wil doen in de top moeten ze een spits die in het spel betrokken is, of iemand die er geen 15 maar 30 inschiet.

Maar goed als je de financiën van Feyenoord in acht neemt is het misschien niet onverstandig om wel gewoon op Fernandez te gokken.

Buiten dit, moet hij er eerst maar eens op focussen om zich te gedragen in het veld. Het is lastig scoren als je continu geschorst bent.

Zo is het. PSV geeft het grote voorbeeld. Zijn nu al bezig zich in te dekken als Engelaar, Toivonen, Mertens, Strootman, Manolev en De Rijck zouden weggaan. Ha ha. Onder Advocaat komt er geen een jeugdspeler aan spelen toe. Daar is hij teveel carriere-trainer voor. Onder Faber en Cocu zou best wel een soort van Feyenoord-koers gevaren kunnen worden.

Dat is niet het probleem, want we hebben eigenlijk 2 mensen nodig die ongeveer 15x kunnen scoren. Vorig jaar had je met Guidetti 20 goals, Bakkal 9 Cissé Cabral en Fernandez 7 en Schaken 6. Ik zie Immers ook wel in staat er 10 te maken en Fernandez als hij niet geschorst wordt 15, maar dan moeten Cissé en Schaken ook flink wat meer gaan scoren.

Speelt Fernandez nu in amsterdam ?
Lijkt wel een Fernandez/ajax Topic!!

Persoonlijk heb ik het niet zo op Fernandez, prima speler maar die twee mallote dingen die hij deed vorig jaar waren echt ongelofelijk en ook geen enkel excuus voor te verzinnen.

Maar het is wel een speler die prima de grote ruimte kan bespelen en ook redelijk makkelijk scoort. Maar als Van Geel dit leest dan denk ik dat die toch zoiets heeft van " Harstikke leuk hoor Guyon, maar als ik Guidetti kan halen doe ik dat gewoon en heb jij pech". En groot gelijk heeft ie, zit gewoon een kwaliteitsverschil tussen.

Liedson is transfervrij!
Dat is toch een veel beter spits dan Fernandez en heeft zich al meerdere malen bewezen in Europa.

lekker arrogant zeg.. dat ie maar daad bij woord mag voegen dan komt het misschien wel goed met feyenoord..
hij zal niet de eerste keus worden bij feyenoord.. ronald wil er niet voor niets iemand bij..
hoop dat Antipas evengoed nog kan en wil komen..

Cisse, Fernandez en Achabar Zoé je moeten opstellen om een zo hoog mogelijk rendement te halen.

Deze 3 kan wel eens de sleutel worden tot een goed seizoen, de werker Immers daarachter, met Clasie en Vormer in zijn rug en ik zie het wel zitten!

Fernandez kan de 15 wel halen, misschien zelfs meer, maar zou dan alles moeten spelen en niks raars doen!

We kunnen hopen op Guidetti, maar die is niet van ons en volgend jaar zitten we dan weer! Het is te hopen dat Guidetti elders verhuurd wordt en niet slaagt om vervolgens volgend jaar definitief over te komen, dan heeft hij nog maar een jaarcontract namelijk. Het zou wel dromen zijn, maar we kunnen altijd hopen!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren