Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Jeugdspeler Ajax twittert laatdunkend over clubgenoot Boerrigter

Laatste update:
/

Ajax mag jeugdspeler Joey Papamelodias wel eens uitleggen wat de fatsoensnormen op Twitter zijn. De speler van de A2 schuwde in de laatste twee wedstrijden van zijn club de kritiek niet, en dan met name op Derk Boerrigter. Papamelodias was niet onder de indruk van het spel van de vleugelaanvaller en liet dat ook merken via het sociale medium.

Tijdens Ajax-PSV stuurde Papamelodias Boerrigter is het niveau NAC Breda de wereld in en dinsdag liet hij ook weer van zich horen. Boerrigter boerrigter boerrigter... Wat zal Frank de Boer in hem zien? vroeg de jeugdspeler van de Amsterdammers zich hardop af. Niet lang na de kritische tweet scoorde Boerrigter prompt de 3-1 tegen Real Madrid.

Papamelodias zag na enkele kritische reacties snel zijn fout in, maar zijn opmerkingen waren reeds gedeeld door anderen. Sinds de komst van Twitter gingen wereldwijd al meerdere spelers de fout in. In oktober ging Ashley Cole nog los over het John Terry-rapport van de FA. Eerder uitte PEC Zwolle-directeur Edward van Wonderen nog zijn ergernis over PSV’er Ola Toivonen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

adios , jij gaat het nooit meer halen , zeker niet bij een type De Boer
wel top dat Boerie daarna de 3-1 maakte

5 december 2012 om 16:33

Deze jongen mag een mening geven en bij deze geef ik hem groot gelijk in. Ik ken Joey Papamelodias niet, maar Derk Boerrigter is echt dramatisch als flanspeler bij Ajax. Mag wel eens waar gescoort hebben in Madrid, maar bakt er nog steeds niks van.

(kortom) Lucas Andersen en Jody Lukoki ivp Boerrigter.

5 december 2012 om 16:34

Hij is dramatisch uit vorm, maar wordt door De Boer zelf ook verkracht op rechts. Iedereen heeft vorig jaar kunnen zien dat hij ook echt wel wat kan.

5 december 2012 om 16:37

Goed gezien maat Derk Boerrigter loopt als een hark over het veld en bakt er niks van. Op 410 zien we het samen dat hij niks van kan. Voorzetten, pass, schiet kansen lukt bij hem niet.

Je vergeet overigens Ryan babel. Als hij terug is, hebben we Fischer, Hoesen en Babel in de voorhoede en is het einde Boerrigter bij Ajax. Andersen en Lukoki zijn jonger (plus) zijn beter in mijn ogen.

5 december 2012 om 16:41

Inderdaad, misschien kunnen we Derk maar beter verkopen. Misschien wil hij zelf ook nog een keer een buitenlands avontuur aangaan...hopen dat er dan ook clubs zijn die het met hem aandurven.

Lukoki, Andersen en Fischer zijn allen sowieso het niveau Boerrigter al ontstegen.

5 december 2012 om 16:42

Vooral Andersen. Lukoki is ook een talent, maar die Andersen schijnt nog vele malen talentvoller te zijn. Persoonlijk ben ik ook niet zo'n fan van Lukoki, vind het teveel een straatvoetballertje. Neemt niet weg dat hij natuurlijk nog erg jong is en nog heel goed kan worden.

5 december 2012 om 16:43

Is wel flauw van Joey dat hij wereld wijd doet dit berichtgeving, maar blijkbaar kon hij het niet los laten. Ik voel wel met die jongen mee, want hij voelt zich beter dan Derk Boerrigter kennelijk.

Zo zie je maar dat Derk Boerrigter nog steeds niet zijn (ritme) heeft terug gevonden bij Ajax.

5 december 2012 om 17:03

Ik ben het niet helemaal met je eens, boerrigter wordt als rechtsbuiten geplaats en dat is niet zijn plek. Boerigter moet links buiten spelen net zo als het eerste jaar toen was hij top!
Geef hem de tijd om terug te komen.

Ik vindt het niet netjes om zo over je collega's te praten. maarja hij zit in de a2 ben bang dat hij kan fluiten naar een plek in het eerste.

5 december 2012 om 17:13

Duidelijk nooit aanwezig op 410!!?? Op 410 staat iedereen achter de spelers ondanks het feit dat Boerrigter hopeloos uit vorm is. Boerrigter werkt hard en dat wordt wel gewaardeerd, en maar goed ook!

On: Wat een hypocriet gelul van enke ajacieden om Boerrigter direct te bestempelen als een slechte voetballer en dat hij zo snel mogelijk verkocht moet worden. Dat terwijl hij vorig seizoen, tot zijn blessure, een van de sterkhouders van het team was. Wanneer hij voor de volle 100% wordt gesteund zal hij des te sneller zijn oude niveau oppikken.

5 december 2012 om 17:26

''op 410 staat iedereen achter de spelers ondanks het feit dat Boerrigter hopeloos uit vorm is.'' Dat is je goed recht. Ik mag een mening geven, alleen (uit) ik het niet op 410 'natuurlijk'.

Als je week in en week uit.. de zelfde Boerrigter als een hark over het veld ziet draven, dan begin je wel langzamerhand zat van hem te worden. Op dit moment gun ik een andere speler die wel toevoegd en inzet op die positie.

5 december 2012 om 17:45

Vind ik onzin.
Dat hij zijn mening mag hebben oke, dat is zijn goed recht.
Maar op het moment dat je clubgenoten, en misschien zelfs toekomstige collega's openlijk op Twitter afvalt vind ik het geen goede zaak.

Zou anders helemaal mooi zijn, zegt de trainer van de A2 straks nog op twitter ''waarom die Frank toch aan het roer staat bij ajax, koekenbakker''

Nee aanpakken dit soort acties, daarbij speelt die als 2e jaars in de A2 wat meestal vertek einde seizoen betekent.

5 december 2012 om 19:45

Boerrigter is ernstig geblesseerd geweest en de eerste wedstrijden zag je dat hij zich in hield en nog niet echt durfde. Ik vind hem de laatste 2 wedstrijden juist weer langzaam beter worden met meer snelheid, meer zichzelf aanbieden voor de bal en hij gaat de duels weer aan.

5 december 2012 om 19:52

Hij mag inderdaad zijn mening geven maar hij beledigt met zijn 'mening' toch wel een beetje

5 december 2012 om 16:45

Ja,top, dat hij die intikker maakte. Boerrigter is al weken met afstand de slechtste aanvaller van Ajax. Maar hij is wel onvoorspelbaar. Ik denk bijv. aan die belangrijke vrije trap tegen Vvv.

5 december 2012 om 18:28

Intikker ja.. Maar als je er niet staat kun je 'm ook niet maken dude..

5 december 2012 om 18:53

Maar Immers heeft er weer meer inleggen dan de Deense superster die ajax elke week op sleeptouw neemt

5 december 2012 om 19:54

Je vergeet volgens mij dat intikkertjes wel een kwaliteit van een aanvaller is
Messi zie je toch ook veel intikkers maken

5 december 2012 om 20:29

Tja als ik alle penalty's mag nemen man ik er ook meer intrappen dan bv van bommel.

5 december 2012 om 16:57

Ik heb die gast vaak op twitter gezien hij haat ook de heletijd op Ronaldo prijst messi alsof het zijn eige vader is? terwijl deze jongen eigenlijk in de A1 hoort volgens mij zijn carriere word sowieso al niks staat hij voor Ronaldo is hij doodsbang zoals vd Wiel en wilt hij zijn shirtje hebben.

5 december 2012 om 17:24

datie Messi prijst boven Ronaldo is dan wel weer wijs van hem!!

5 december 2012 om 17:26

Is niet netjes maar so what de halve wereld twitterd. Plus hij heeft groot gelijk wat hij over Boerrigter te melden heeft. Onze Derk is echt dramatisch dit seizoen en had mazzel dat hij tegen PSV tegenover Willems stond want die is net zo slecht dit seizoen.

5 december 2012 om 17:29

Willems is een talent maar is veelste vroeg gebracht en krijgt veelste veel kritiek door die derksen maar derksen kon het niveau van de eredivisie niet eens halen en die is al behoorlijk laag.

5 december 2012 om 18:20

@marcelovieira Wil je aub leestekens gebruiken? Dit is niet te volgen...

5 december 2012 om 19:55

hahaha..........................saaie grap

6 december 2012 om 08:53

Ik word een beetje moe van dat argument dat Derksen geen kritiek mag geven omdat hij het niveau van de Eredivisie niet gehaald heeft.
Mij hoor je niet zeggen dat hij altijd gelijk heeft, integendeel, maar hij mag gewoon zeggen wat hij wil.

Anders moeten wij ook onze mond houden, wij hebben het profvoetbal nooit gehaald.

5 december 2012 om 17:02

Was absoluut een wereldgoal, vergelijkbaar met die van Zlatan laatst. Die keeper kon echt niets anders dan die bal pardoes voor de voeten van Boerrigter boksen.

5 december 2012 om 17:36

Hoe oud is deze jongen want dat zie ik niet in het bericht.
Ik ga er van uit dat hij wel een jaar of 16-17 zal zijn en dan kan ik niet anders oordelen dat het een enorme sukkel moet zijn.
Dankzij dergelijke domoren moeten clubs straks aan spelers een twitterverbod op gaan leggen terwijl ze dat misschien niet eens willen

5 december 2012 om 17:46

Het was inderdaad niet handig als Ajax jeugdspeler om dit via Twitter kenbaar te maken, maar geloof me dit gebeurt echt vaak. Met als bekendste voorbeeld Elia dat toendertijd ook het een en ander losgelaten via Kuyt als ik het me goed herinner.

Ik ben het er wel met hem eens eigenlijk. Derk komt bijna nooit meer zijn mannetje voorbij en het is niet dat hij het niet wil proberen ofzo, hij kan het gewoon niet meer. Overigens heeft Cityfan45 wel weer gelijk dat Joey zelf nog heel ver verwijdert is van het 1e. Een andere speler met een Griekse achternaam, James Efmorfidis, die is wel heel talentvol. Had ooit Ajax verlaten voor Barca en kon daar voor een paar jaar verlengen, maar koos ervoor om weer terug naar Ajax te gaan.

Ze weten dat er veel mensen gepakt worden via Twitter, en dat de hele wereld meeleest, maar toch blijven ze zulke dingen twitteren.. just.. don´t..

5 december 2012 om 17:01

Hij loopt nu te ontkennen en beweert ''dat iemand op zijn account zit'' zogenaamd dat zijn praatjes om je eronder uit te lullen wantja hij zal tog met boerrichter moeten spelen als hij naar het 1e gaat wat ik niet gauw zie gebeuren aangezien hij in de A1 hoort en A2 speelt.

5 december 2012 om 17:48

Dat excuus wordt inderdaad vaak gemaakt haha. "ik was gehackt", maar op zich zou het bij hun wel weer kunnen dat er iemand anders achter zat. Toen ik zo jong was deelde ik ook wachtwoorden met mensen.

5 december 2012 om 18:07

Als hij wachtwoorden deeldde was dit wel veel eerder en vaker gebeurd dit is een slap verzinsel door hem. Ik geloof er in ieder geval niks van hij geeft ook de krant meteen de schuld omdat het een Rotterdamse krant zou zijn? Smoes nummer 2..

5 december 2012 om 23:03

Nogmaals: gebruik leestekens, of lees je post voordat je hem post. Het is nu namelijk erg onduidelijk.

On:

Wel dom natuurlijk om dit te doen, vooral omdat je zelf als 2e jaars in de A2 zit. Lijkt me niet dat die dan recht van spreken heeft.

haha ik ben benieuwd wat Frank de Boer in jou ziet, Joey!

5 december 2012 om 18:05

Hij speelt A2. En alsof jij nooit kritiek uit op voetballers, die zijn allemaal ook vele malen beter dan jij.

5 december 2012 om 18:10

Hij hoort nog in de A1 moet je beseffen dan ga je het tog nooit maken in het voetbal? tenzij je een ommekeer maakt maar dat zie ik bij hem totaal niet gebeuren ik zou zeggen weg ermee!!

5 december 2012 om 20:33

Oh laten we dan allemaal maar onze mond houden! Want als we niet over voetballers mogen praten omdat ze beter zijn dan ons ...

6 december 2012 om 17:14

Nd,

Hij verwijst toch naar de kwaliteiten van de desbetreffende speler?

6 december 2012 om 18:00

hahahaha. ten eerste je kent me niet eens. En ten tweede, Dit doe je toch niet. Het komt er op neer dat hij zich veel beter vind dan Derk. Het is gewoon een egoistish kereltje!

7 december 2012 om 13:54

Jij speelt Feyenoord A1 zeker?
En het komt er niet op neer dat hij zich beter vindt dan Boerighter, kijk maar op live meepraten, daar kraakt iedereen spelers af. Denk je dat die zich beter vinden?

Haha geweldig! Weet iemand de positie van deze speler?

5 december 2012 om 16:46

Centrale verdediger.

5 december 2012 om 16:54

Bankzitter gok ik zo

5 december 2012 om 17:21

A2 Centrale verdediger als 2e jaars A volgens mij. Dus normaal gesproken geen talent dat zal doorbreken..

5 december 2012 om 17:53

Nee hij is eerstejaars A2 speler, volgend seizoen gaat hij naar de A1. Als B1 speler heeft hij ook al wedstrijden gespeeld in de A1.

Joey maakte deel uit van het B1 team dat de titel binnensleepte en ook de Aegon Future Cup won.

Hij is linksbenig en staat normaal gezien centraal links, maar speelt ook regelmatig linksback.

Weer zo'n Twitternicht.

Welk IQ moet je hebben om te beseffen dat je door bepaalde zaken problemen kan krijgen?

5 december 2012 om 16:49

Problemen door je mening te uiten?

Sorry hoor maar als Ajax hier consequenties aan gaat verbinden zou ik dat persoonlijk redelijk apart vinden. Die jongen heeft een mening over iemand die bij zijn club speelt, het zijn ook geen ploeggenoten dus ik zie het probleem niet.

Daarbij speelt Boerrigter gewoon zwak, dat kan iedereen zien.

5 december 2012 om 17:42

Dit is niet gewoon je mening uiten, dit is een collegavoetballer en een coach voor lul zetten in één bericht::
boerigter, boerigter.... wat zal Frank de Boer toch in hem zien??
en hiermee bedoeld hij dus dat Boerigter en niets van kan en dat de Boer het helemaal verkeerd ziet.
Vrij dom om op deze manier voor je mening uit te komen als jij hoopt ooit nog onder de Boer Ajax-1 te halen.

6 december 2012 om 00:05

@donshining... misschien kun je me even uitleggen waarom je alleen vanaf een bepaald IQ bepaalde zaken kunt snappen? In dit geval kun je een jongen met een IQ van 70 nog gewoon uitleggen dat Twitter een slecht medium is. Daarmee basta. Beetje jammer dat je meteen over IQ begint en zelf eigenlijk niet weet waarover je praat.

on: niet verstandig en waarschijnlijk in de puberteit. Niet heel erg en kan gebeuren. Helaas heb je aan Frank een slechte als het om dit soort berichtgeving gaat, omdat Frank iemand is die de rust wil bewaken en ervoor wilt zorgen dat alles over voetbal gaat en niet over randzaken.

"niet lang na de kritische tweet scoorde Boerrigter prompt de 3-1 tegen Real Madrid."

pfff...scorebord journalistiek.
zie je ook vaak bij live mee praten van de wedstrijden.
Speelt iemand een waardeloze wedstrijd...scoort hij toevallig.
"waar zijn die haters (??) nu.

dat je een keer een bal goed raakt maakt je nog geen nieuwe messi.

Maar goed...vrij onhandig en niet collegiaal van deze jongen om dat over een clubgenoot te zeggen.
Helaas heeft hij op dit moment wel gelijk... Derk zit nog lang niet op zn niveau van voor zn blessure

5 december 2012 om 16:38

Idd, die Boerrigter bakte er helemaal niks van..

Heel voorzichtig zijn met media zoals deze.

Ach, de kans dat deze jongen bereikt wat Boerrigter heeft bereikt is nogal klein, zou me er niet zo druk om maken. Vond Boerrigter gister al weer iets beter spelen dan in voorgaande wedstrijden, nog steeds erg angstig en terughoudend, maar je zag alweer vlagen van z'n oude explosiviteit en traptechniek. Zo jammer dat hij na zijn blessure niet meer die vrije, ongedwongene flair heeft van vorig seizoen...

Boerigter heeft voor Ajax veel gepresteerd, onder andere de titel geholpen van vorig jaar. Nu jij.

5 december 2012 om 16:35

Deze jongen heeft het al tot de A2 van Ajax geschopt. Nu jij nog.
Hiermee wil ik zeggen dat ik het allemaal wat overdreven vind; vele van de mensen die hier reageren zullen zelf ook nog nooit wat bereikt hebben in de voetballerij maar hebben ook vaak genoeg commentaar op spelers.

5 december 2012 om 20:36

Dus mogen we geen commentaar leveren? Zij krijgen er dik voor betaald. Als wij niet presteren worden we ontslagen! Zij, de voetballers krijgen tonnen zo niet miljoenen. Dan mag je wel even hard werken voor je geld

5 december 2012 om 16:50

Boerrigter speelt het hele seizoen al dramatisch. Iedereen kan dat zien. En als iemand anders dit had gezegd was er geen probleem....

5 december 2012 om 17:15

Dan mag een jeugd speler die in A2 van Ajax zit, een speler vanuit de A selectie afzeiken. Apart.

5 december 2012 om 17:28

Hij mag sowieso een mening hebben. Eigenlijk moet men dat los zien van dat hij in de A2 zit. Als we gaan zeggen: 'maar jij mag niks zeggen omdat je het niet zover heb geschopt' mag niemand op deze site ook maar een mening over een profvoetballer hebben waarschijnlijk.

Die jongen mag gewoon zijn mening hebben en daarvoor uitkomen. Erger zou ik vinden als hij dit achter zou houden uit een soort van angst. Hulde voor deze jongen.

5 december 2012 om 17:28

Niet overdrijven vriend!

Wat een stomme en vooral brutale reactie van een nota bene A2 speler!

Neemt niet weg dat hij wel gelijk heeft...

Zegt nota bene deze beperkte jeugdspeler. Wat zal Frank straks in hem zien? Nou helemaal 0,0 kan ik jullie alvast verklappen. Weet iemand of hij inmiddels de nodige kilo's kwijt is? Ik ben geen A2 volger maar heb hem in de B zien spelen en vond hem behoorlijk aan de zware kant.

5 december 2012 om 16:39

Oke. Dan mag niemand nog ooit zeggen dat een speler slecht is en van een lager niveau omdat iedereen hier nooit professioneel voetballer is geweest.
Hij heeft gewoon gelijk en waarschijnlijk hebben meerdere mensen zoiets getweet maar omdat hij toevallig een jeugdspeler van Ajax is komt hij er mee in de media. wat een onzin!

5 december 2012 om 17:44

Nee dit is helemaal geen onzin. Deze snuiter is werkzaam in hetzelfde bedrijf als Boerrigter. Zich zo uiten is absoluut oncollegiaal en bovendien oliedom. Door deze domme opmerkingen gooit hij zijn, toch al broze, eigen glazen in.

5 december 2012 om 17:55

Iedereen mag zijn kritiek uiten ongeacht zijn eigen vaardigheden. Anders zou je geen kritiek mogen hebben op de president, want je bent zelf geen president.

Dus ik snap niet waarom zoveel mensen Papamelodias aanvallen op het feit dat hij zelf ook weinig kwaliteit heeft.

Niet heel erg slim van deze jongeman. Ben het wel met hem eens dat Boerrigter niet heel erg geweldig speelt, maar als speler van ajax vind ik dat hij zijn kritiek zeker niet op sociale media moet zetten.
Deze jongen moet eerst zelf nog maar is het eerste bereiken.

Moet wel zeggen dat ik Boerrigter gisteren sinds lange tijd weer is redelijk vond spelen.
Ging een aantal keer langs zijn directe tegenstander. alleen zijn voorzet moet nog iets beter vanaf links.

Wat een knuppel.

Persoonlijk vond ik Boerrighter gister ook niet goed spelen, maar iemand in de club moet daarover naar de buitenwereld zijn mond houden. De enige die daarover naar de buitenwereld mogen communiceren zijn spelers van het eerste en de staf die direct betrokken is bij het eerste.

5 december 2012 om 16:31

ik vond derk in de tweede helft wel goed spelen, en niet alleen doo zijn goal. Hij ging beter dribbelen en passen

maar eerlijk is eerlijk, wat is die boer toch nep! alleen bij ajax heb je vleugelspelers die hun directe tegenstanders niet 1 keer kunnen passen (op techniek of Snelheid) boertje en fischer konden het niet. Heel jammer..

5 december 2012 om 16:44

En dat zegt een Ajax supporter (gezien je naam ga ik daarvan uit)? Fischer komt net om de hoek kijken en is een heel talentvol broekkie zonder ervaring.. hoe kun je nu verwachten dat hij er tegen Real Madrid eventjes staat en hun topverdedigers de wedstrijd uit speelt? En mbt Boerighter.. Boerighter is net terug van een blessure en heeft tijd nodig om weer op niveau te komen, iets wat logisch is.

Sorry hoor maar De Boer is niet nep.. jij bent een neppert.

5 december 2012 om 17:00

Ik weet niet af je Fischer zijn assist hebt gezien tegen PSV? Daar kwam toch best wel wat techniek en snelheid bij kijken!

Wat hij hier nu tweet vind ik ook niet kunnen. Dit is wel heel erg direct. Hij had ook kunnen neerzetten dat hij deze wedstrijd niet goed was, of even uit vorm is

Ieder zijn eigen mening, maar dan moet hij ook de consequenties ervan ondervinden.
Tevens snap ik het niet zo want zelf zal hij namelijk nooit in Ajax 1 kunnen belanden. Matig spelertje, wordt alleen gebruikt als opvulling voor de A2.

5 december 2012 om 16:40

Jij gaat zelf ook nooit in Ajax 1 spelen of bij een andere professionele club.
Dus jij mag voortaan geen kritiek meer hebben op een speler!

5 december 2012 om 17:46

Dat is helemaal het punt niet slimmerik. Het gaat er juist om dat hij bij Ajax speelt. Hij laat zich foutief uit over een collega wat dus niet hoort.

5 december 2012 om 18:09

Waarom vermeld je er dan bij dat hij slecht is?

Ik moet zeggen dat ik Boerrigter dit jaar ook onder maat vind, maar iemand uit de A2 die hem openlijk afvalt is toch wel een beetje triest. Kan hij nagaan van welk niveau hij zelf is.

5 december 2012 om 16:32

Mag hij een eigen mening hebben, je bent het type dat liever Kuyt hoort praten.
Lang leven de open deuren intrappen.

5 december 2012 om 16:44

Van een hoger niveau dan jou. Jij bent namelijk zo goed dat je bij Ajax in de jeugd speelt.
Jij hebt ook nog nooit commentaar gegeven op een speler die beter is dan jou! Dit zielige gedoe van iedereen is triest!

5 december 2012 om 20:40

Deze reactie onthoud ik voor als jij kritiek levert op een voetballer! Neeeuh dat mag niet want je hebt zelf nog nooit op hoog niveau gevoetbalt. Mijn god zeg wat hypocriet

Mag de jongen ook een eigen mening hebben, we hebben al genoeg van pratende robots onder voetballers.. Jongen wees gewoon jezelf, en ja hij verteld de waarheid Boerrichter is een drama van een speler, niveau Pec Zwolle heeft Boerrichter bovendien is hij voor ene buitenspeler te houterig, een houten klaas is hij en techniek heeft hij gewoon niet.

5 december 2012 om 16:44

Zo'n reactie kan je wel verwachten van iemand met zo'n belachelijke naam.

on: Boerrigter is duidelijk nog niet in topvorm maar ik weet zeker dat hij weer zijn oude vorm terugkrijgt. Niet erg slim van die gast en als je in de A2 speelt moet je al helemaal je mond dicht houde.

5 december 2012 om 16:51

Probeer je nou de moraalridder uit te hangen, we moeten zulke mensen koesteren die zeggen wat ze denken. Of luister jij liever naar Kuyt.

Dus een speler van Ajax mag niet kritisch zijn over de trainer of andere spelers van Ajax. Rotop man hij heeft nog gelijk ook wat ziet de Boer in een Boerrigter die uit vorm is. Hij geeft gewoon zijn mening net als zoveel andere mensen dat doen. Zou het erg zwak vinden als hij hier een reprimande voor krijgt. Hij brengt de club niet in diskrediet. Je hoeft toch niet alleen positief over je medespelers te twitteren. Komop zeg Derk en Frank zijn volwassen en zouden zich niet door dit soort berichten moeten laten beïnvloeden. Het zijn tenslotte professionals.

ik vind het niet erg als mensen bepaalde gedachten hebben over anderen. maar houd deze dan ook voor jezelf. het is zonde om dit via twitter, sociale media dat iedereen kan lezen, te uiten.

boerrigter is een goede speler voor ajax. geen top niveau, maar in vorm, een sleutelspeler voor dit ajax.

Waar maakt deze redacteur zich druk om? Ook Papamelodias mag een mening hebben, zeker over voetbal. Vraag is alleen of het slim is. Toch hou ik hier wel van. Ik bedoel, hij zit net als 16 miljoen Nederlanders te kijken en heeft net als ons zijn gedachten over de wedstrijd.

Tja laten we eerlijk zijn, Boerrigter raakt geen pepernoot afgelopen weken. Enige waarom hij er nog in staat is dat hij vorig jaar (voor zn blessure) heeft laten zien dat hij het wel in zich heeft.

Lekker slim van Papalamepiemelos... Ben de laatste tijd ook kritisch geweest op Boerrigter, maar gister deed ie het vrij aardig, evenals tegen Psv.

5 december 2012 om 16:36

Jongen hij was gisteren matig man Nacho liep hem eruit. Hij raakt in paniek als hij de bal krijgt ziet het er klungelig uit.

Nou ik kan hier bepaald niet zwaar aan tillen.

Ten eerste, ik hou er wel van dat mensen hun mening verkondigen ongeacht wat de rest daar van denkt. Of het in dit geval slim is dat weet ik natuurlijk niet.

Ten tweede, hij heeft nog groot gelijk ook. De 3-1 die Boerrigter gisteren binnenschoot was namelijk zijn tweede goede balcontact dit seizoen. Zijn eerste was die vrije trap die hij een paar weken geleden binnenschoot. Hij loopt al het hele seizoen met een ongeinteresseerde houding over het veld te sloffen, tegen Dortmund was helemaal het toppunt. Een fitte Boerrigter kan van waarde zijn voor Ajax, maar met zijn huidige instelling hoort hij in de eredivisie niet thuis.

Wat een oliedomme opmerking is dat. Iedereen zeker jonge spelers weten nu toch wel wat de gevolgen hiervan zijn. vraag me af hoe slim deze jongeman is.

Het echt nieuws is op vandaag, dus we gaan de Twitter van een jeugdspelertje volgen?

domme opmerking maar wel respect dat hij het durft. want ajax is tegenwoordig alleen mentaliteit en weinig talent

Het lijkt me sowieso dat hij bij deze de gedragscode heeft verbroken. Bijna elk bedrijf (en ik neem aan dus ook voetbalclubs) hebben vastliggen dat je je niet negatief mag uitlaten over het bedrijf in het openbaar.
Als je bij de A2 voetbalt bij Ajax betekend het dat je het verder hebt geschopt dan mij, maar vergeet niet dat Boerigter het nog net iets verder heeft geschopt.
Hierbij is het natuurlijk wel waar wat hij twittert. Ik erger me ook bont en blauw over zijn prestaties. Ballen schieten van zijn voet, loopt zichzelf langs, passeert geen tegenstander, voorzetten (als ze er al komen) komen niet aan, enz.
Ik snap dat FDB hem vertrouwen wilt geven en wilt steunen maar het geduld raakt toch een keer op niet? Misschien eens een gesprekje hebben met Overmars?! Die kan hem wel vertellen hoe het moet?! En iemand als Bergkamp (die elke bal kan aannemen) aan de slag met zijn balcontrole.

niks mis mee, hij mag kritiek hebben het is een feit, boerrigert is gewoon dramatisch bezig, maar hij moet het niet twitteren is niet fatsoenlijk vooral bij een club als ajax.

Erg dom gereageerd natuurlijk, maar wat heeft de schuiver van Boerrigter in een leeg doel ermee te maken? Hij was een van de slechtste spelers aan de kant van Ajax en z'n goaltje verbloemt het allerminst.

Wat een hypocrieten hier, had Zlatan dit gedaan was het geweldig, hij durft wat te zeggen, had men dan gezegd

5 december 2012 om 16:57

Deze speler moet het nog waar maken, Zlaten = Held, al zou ik dat niet goed keuren als hij dit over collega's zou zeggen.

mag je tegenwoordig niks meer zeggen of zo als hij dat vind dan vind hij dat. Boerriger is ook dramatisch vind ik.

Dom van die jongen, maar op zich een mag hij zijn mening geven en eigenlijk heeft hij gewoon gelijk. Boerrigter is een houten klaas die alleen snelheid heeft en een aardig schot. Maar gister vond ik hem nog niet zo slecht spelen overigens.

Niet slim maar hij heeft tenminste wel inzicht in het voetbal, Boerrighter komt Zwaar tekort voor Ajax

Niet slim van deze gast maar als Boerrigter in het echt net zo arrogant is als dat hij eruit ziet. Loopt het veld op alsof hij de koning is. Zwaar overschat en niet Ajax waardige speler!

Naïef van die jeugdspeler, maar hij heeft eigenlijk wel gelijk. Boerrigter komt enorm tekort voor Ajax, eigenlijk kan hij er gewoon niet zoveel van. Voor Boerrigter zelf, maar ook voor Ajax, is het, het beste als hij uit zijn lijden verlost wordt en naar een club uit de middenmoot in de Eredivisie vertrekt. NAC Breda of RKC Waalwijk zijn bijv. mooie clubs voor hem.

Ach ja, Boerrigter is van vorig seizoen toen hij de nieuwe robben werd genoemd dit seizoen afgezakt. In principe als je Fischer, Andersen, Lukoki, Sulejmani, De Sa, Sana, Boerrigter hebt dan is hij niet eens 100% zeker van een selectieplaats hoor! Wat die jongen op dit moment laat zien is idd van het niveau Nac/rkc

Ach, het jochie had al meteen spijt. Hier leert hij van. Het is niet nodig om hem meteen af te serveren.
Hij heeft echter geen gelijk met zijn mening over Boerrighter; deze speler is lang geblesseerd geweest en heeft wedstrijd ritme nodig om zijn niveau weer te halen. Geef hem a.u.b. even de tijd, dan staat hij er bij de start van de tweede seizoenshelft wel weer en zullen we weer veel plezier van deze speler hebben.

Kinderen moeten nog veel leren. Vooral als hij net zo goed als Boerrigtet wilt worden. Vind dat hij wel een straf verdiend met dit respectloze gedrag.

5 december 2012 om 17:14

Kuch kuch kuch moraal ridder ik heb je vandaag gezien, maar heb een eigen mening je trapt alleen open deuren in.

5 december 2012 om 18:11

Waarom zou die hier voor een straf moeten krijgen. Mag je ook gelijk even vertellen wat je hem hier voor straf op mag geven. Het enige wat je hier mee bereikt is dat die gestraft word als je de waarheid spreekt en dat die nu al monddood gemaakt word. Verder vraag ik me ook af wat hier respectloos aan is hij zegt toch niet dat boerriger een verschrikkelijk persoon is of nare dingen doet. Hij zegt alleen dat die hem niet goed genoeg vind daarbij het enige wat je zou kunnen zeggen is dat die misschien wat denigrerend over Nac doet

Deze jongen is zelf niet veel soeps alleen groot,maar nou ook niet 1 waarvoor je naar een stadion gaat dus gaat het ook niet redden natuurlijk , boerrichter heeft in een behoorlijke dip gezeten maar word weer iets beter, dat je je mening geeft prima maar er is een code bij Ajax dat dit niet kan . Lekker afvoeren dat joch

Sommige mensen snappen blijkbaar niet dat dit heel oncollegiaal is, los van het feit dat het oerdom is.

"iemand mag toch zijn eigen mening hebben?" Ja, maar als dat gaat over een collega die ouder is en al veel meer heeft bereikt dan jezelf, dan moet je dat niet het world wide web opgooien.

Dit gaat verder niet of hij gelijk heeft, want dat heeft hij wel enigszins, maar over normen/fatsoen.

Los daarvan heb ik Boerrichter tegen PSV en af en toe tegen Real Madrid eindelijk weer dingen zien doen, waar ik lichtelijk enthousiast van werd. Hopelijk kan hij zijn oude niveau halen.

Dan mag Joey ook wel eens op zichzelf letten, hij bakt er bij de A2 van Ajax al vrij weinig van.

5 december 2012 om 18:16

Kritiek hebben kan toch? Ik speel bij de lokale amateurclub in het vierde elftal ook niet de sterren van de hemel. Maar dat verhoudt mij er niet van om als toeschouwer kritiek te uiten (desnoods op Twitter of Facebook) op spelers van het eerste elftal, eredivisieclubs, of clubs uit de Champions League.

Boerrichter kan alleen maar heel hard rennen, de ideale counterspits, maar ajax countert vrijwel nooit, zeker niet onder de boer. Dus eigenlijk is boerrichter voor ajax vrijwel nutteloos. Wel moet ik zeggen dat ik vond dat hij echt zijn best deed!of dit jongetje uiit de a2 iets vorstelt weet ik verder niet, maar faamheeft hij nu in ieder geval een stuk meer dan gisteren!

5 december 2012 om 17:21

Hij wou counteren, maar die Jeugd speler van Madrid was gewoon sneller de naam luid Nacho van Madrid B.

Ik riep al voordat Ajax Boerrigter had aangetrokken dat hij verre van de niveau Ajax is, al heeft ie afgelopen seizoen een paar ingelegd. Met de bal aan de voet oogt ie heel houterig en zenuwachtig en heeft de techniek van een verdediger. Enige waarom De Boer hem op dit moment laat spelen, is vanwege ze kracht. Wat Ajax mist momenteel.. Zie geen andere reden. Zodra Lukoki zijn passing sterk is verbeterd, is hij mijn nr1 kanidaat voor de rv positie.

Ook volwassenen maken die fout door op twitter zo'n dingen te zeggen die ze eigenlijk helemaal niet horen te zeggen. Als je bij een bepaald bedrijf werkt moet je natuurlijk niet op iets zeiken dat ook onderdeel is van dat bedrijf.

@drop shot hell,

Wat ben jij een triest aandachtvragend ventje zeg. Ik denk dat ze in jou omgeving ook wel heel blij met je zullen zijn ofniet? Niveau weer hier op voetbalzone.. Ga op Hyves achter 14 jarige meisjes aan ofzo ezel

On: niet handig van hem, zullen de selectiespelers hem niet symphatieker van gaan benaderen mocht het er ooit van komen..

Boerrigter, een speler die bij Ajax kwam en het goed deed, tot zijn laatste blessure, sindsdien durft hij (zo lijkt het) vrij weinig meer.
Je ziet het ook aan zijn manier van rennen, hij heeft lijkt wel een heel ander manier van rennen aangeleerd in tussen tijd, zo houterig.
Ik hoop dat het nog goed komt, maar anders zou ik lukoki erin zetten op rechts.

Heb wel respect voor Joey. Eindelijk eens iemand bij Ajax die het uit durft te spreken. Laten we eerlijk zijn. Hij gaat nooit het Ajax niveau halen. En voordat ik tegengas krijg. Bij Philips lopen er zerker ook bij die het niveau niet halen. Die mogen vandaag nog vertrekken van mij.

Twitter wordt hiermee veel te serieus genomen. Je moet twitter zo zien: je hebt een mening en deelt die. Daar is niets mis mee. Maar als je iemand ermee beledigd ga je te ver, iets wat hier niet het geval is. Die jongens heeft een mening en dat wordt uitvergroot omdat die jongen in de jeugdopleiding van Ajax zit.

5 december 2012 om 17:38

Het wordt uitvergroot, omdat hij zijn oudere en betere collega openlijk, publiekelijk voor schut zet.
Je snapt zelf toch wel dat dit niet kan?

5 december 2012 om 20:13

Waarschijnlijk had Boerrigter nog nooit van hem gehoord, dus van een collega kan je moeilijk spreken. En voor schut zet? Dat gebeurd juist door de media, die hier een item van maakt. Als dit geen item was, was hij ook niet voor 'schut' gezet. En die jongen mag gewoon zijn mening geven.

veel mensen delen die mening miss maar omdat te zeggen over een speler van je eigenclub en je zelf nog niks hebt bewezen moet je je mening voor je houden..... gewoon een straf geven aan deze jongen hij zit ook nog eens in de a2 dus dan is het helemaal belachelijk om zoiets te roepen maar miss hebben ze een akkefietje gehad hun 2 dat zullen we nooit weten

Het is geen medespeler van Boerrigter, hij zegt niks kwetsends/ongeoorloofds en hij heeft ook gewoon gelijk. Ik vind dat dit binnen de fatsoensnormen en vrijheid van meningsuiting is. Ophef om niks.

Natuurlijk mag die jongen een mening hebben, maar verkondig die in vredesnaam tegen je vrienden. Zijn die Twitteraars zo eenzaam dat alles wat in hun hoofd opkomt gedeeld moet worden met de wereld? Wat is dat toch? Tevens is dit niet alleen onfatsoenlijk en oncollegiaal als clubgenoot, maar ook nog eens zeer onverstandig. Dit arrogantje ligt vanaf nu onder een vergrootglas.

5 december 2012 om 18:08

Waarom hij mag toch zelf weten wat die de wereld ingooit. En daarbij heeft die ook nog gewoon eens gelijk wat er eigenlijk niet eens toe doet. Hij zegt toch niet dat Boerrigter de meest verschrikkelijke dingen doet hij vind hem gewoon niet goed genoeg. Trouwens vind wel dat hele twitter gedoe onzin snap ook niet zo goed waarom je je eigen onzin met zoveel mensen wilt delen. Dat is eigenlijk voor elke twitteraar dat het arrogant is dat je denkt dat iemand die onzin die je de wereld in slingert interessant is. Maar wat er onfatsoenlijk aan is begrijp ik niet helemaal hij zegt alleen dat die niet goed genoeg is. Dat zouden spelers eens vaker moeten doen hun mening geven. Dan een of andere verhaal met 200 verschillenden excuses wat toch niemand gelooft inclusief diegene die die onzin zelf aan het vertellen is. En wat er oncollegiaal aan is snap ik helemaal niet

Wat mensen misschien niet inzien, is dat die tweet van deze jeugdspeler niet alleen kritiek op Boerrigter is maar ook op De Boer omdat De Boer telkenmale Boerrigter opstelt (en op rechts).

Dat die jongen een eigen mening heeft en die uit kan gezien worden als mooi maar lijkt me niet zo handig voor hemzelf om een 'collega' en ook nog iemand van de technische staf van zijn club zo openlijk af te vallen.

let wel: ik veroordeel deze jeugdspeler niet maar ik geef alleen aan dat het misschien niet zo handig is.

Zucht het is hier ook gewoon helemaal nooit goed he. Nu geeft een speler een keer een mening ergens over is het *maar* een a speler maar toch. Dit moet gewoon kunnen zelfs spelers mogen van een team genoot weleens zeggen dat ze slecht gespeeld hebben. Of er eigenlijk niks van kunnen of over spelers van een andere club zie het probleem nooit zo hier bij. Als dat het ergste is wat er over je gezegd kan worden dat je niet genoeg bent voor Ajax het is wat.

En dat hele gezeik op twitter slaat helemaal nergens meer op. Laat die mensen gewoon lekker in hun vrije tijd zeggen wat ze willen. Als ze dan stuitend dom over komen of wat anders of een clubgenoot afzeiken of wat dan ook moeten ze toch zelf weten

Haha het grappige is dat Boerrigter de beste aanvaller is van Ajax op dit moment, ondanks zn houterige voetbalstyle.

Effectiever dan Babel, Lukoki, Sulejmani, Fischer en Sana in mijn ogen.

5 december 2012 om 18:13

Dan moet je nog maar eens opnieuw gaan kijken naar statistieken...
Sowieso erg voorbarig om Fischer al te noemen in wat voor statistiek dan ook.

Nee, eigenlijk slaat je reactie helemaal nergens op...

5 december 2012 om 18:32

Nou laten we dan eens kijken naar de statistieken.....

Boerrigter 21 wdst 2 goals
Babel... 14 wdst 3 goals
Lukoki 13 wdst 2 goals
Sulejmani 8 wdstr 0 goals
Sana 17 wdst 5 goals

Ja je hebt gelijk.. Het is eigenlijk allemaal dramatisch die voorhoede van Ajax.

Maar ik heb t over qua dreiging in zn spel als ie opkomt. Dus de intikkertjes van de andere aanvallers weggelaten. Dan kan je niet ontkennen dat hij veel meer dreiging heeft dan elk andere buitenspeler bij Ajax op dit moment. De tijden dat Ajacieden Boerrigter een slechte aanvaller vinden moet echt over zijn. Niet blijven haken in 1995 en daar de norm op stellen.

En Frankie de Boer zal m toch niet zomaar de voordeel van de twijfel geven vind je niet?

Face it.. Dit is t beste wat jullie hebben op dit moment en veel beter wordt t niet....

5 december 2012 om 19:12

Je bent wel erg lomp bezig hoor.
Als je gaat vergelijken moet je sowieso het aantal minuten pakken!
Een invalbeurtje van 5 minuten telt namelijk ook al als wedstrijd en dan vergelijk je dus echt gewoon erg slecht.

Doe eerst je werk maar eens goed voordat we weer verder praten... (maar goed, laat ik het dan maar voor je doen)

Boerrigter: 1260 minuten, 2 goals en 2 assists (assists overal in Nederlandse competitie enkel)
Babel: 954 minuten, 3 goals en 3 assists, kortom, Babel is al effectiever (want dat woord gebruikte je, in je 2e reactie krabbel je terug over dreiging maar zo gaan we dat dus niet doen hè)
Lukoki: 617 minuten, 2 goals, 2 assists (voor de helft dat Boerrigter gespeeld heeft precies dezelfde cijfers! Kortom, wie is hier effectiever? Juist, Lukoki)
Sana, 1094 minuten, 5 goals, 1 assist (wie is hier effectiever? Juist, Sana...)

Sulejmani tja, moet je hem meerekenen? We weten allebei dat hij nooit meer zal spelen dus hij is nogal irrelevant. (ook heeft hij nog niet eens 180 minuten gespeeld dit seizoen! Nogal oneerlijk om iemand mee te nemen die niet eens 2 volle wedstrijden gespeeld heeft (zie je nou waarom die 8 wedstrijden gewoon onzin is bij jou? Lekker makkelijk als je niet naar minuten kijkt...)

Tot slot zou je dan ook nog Fischer hebben en zijn cijfers zijn ook veel beter...

Kortom, iedereen die er toe doet heeft betere cijfers dan Boerrigter.
Kortom, jouw 1e reactie wat betreft effectiviteit is grote onzin. (en daar reageerde ik op)

Dan kan ik nog wel reageren over je "dreiging" verhaal maar volgens mij beslist dreiging niet een wedstrijd...
Sowieso kun je wel dreiging hebben maar wat heb je eraan als het gros van je acties mislukt of niks oplevert? (hij komt namelijk gewoon amper een man voorbij dit seizoen, hij is totaal uit vorm, zowel links als op rechts)
Helemaal niks, kortom, ook dat verwijs ik naar het rijk der fabelen.
Er blijft gewoon niks van je verhaal over, Face it...

6 december 2012 om 07:34

Als Boerrigter in vorm is dan is hij effectiever en dreigender dan het gros van de genoemde spelers. Sana en Lukoki mogen allebei net de schoenveters van een Boerrigter in vorm strikken.
Die anderen kun je ze niet echt meer vergelijken, Babel speelt spits en Fischer is zo goed, dat is een geval apart.

6 december 2012 om 17:51

@panther95, de laatste wedstrijden speelde Babel gewoon linksbuiten maar dat terzijde...

Boerrigter is een beperkte speler heeft een leuk schot en snelheid, maar technisch komt hij echt tekort heb hem zelden een speler zien uitspelen en op rechts is het al helemaal een drama.

5 december 2012 om 18:53

'zelden een speler zien uitspelen'?
Dit seizoen ja, omdat hij met zijn linkerbeen verkracht wordt op rechts, op links was hij vorig jaar de beste van de Eredivisie, met afstand. Hij werd niet voor niks als een van de weinige nieuwelingen geselecteerd door Van Marwijk.

5 december 2012 om 19:10

Op snelheid komt hij nog wel eens een mannetje voorbij, maar tegen Real zag je dat hij door Nacho werdt uitgelopen en dan houd het op.

6 december 2012 om 07:31

Hoe moet je anders een mannetje voorbij komen?
Als hij in normale vorm is dan loopt hij iedereen voorbij, dat is zijn kracht. En meer hoef je ook niet te doen daarna behalve een voorzet geven, wat hij ook heel goed kan. Als hij weer in vorm is, dan zal hij net als Blind alle critici snel de mond snoeren hoop ik.

Waarom mag iemand niet zijn mening geven via de social media? Zolang het geen ernstig bedreigende teksten zijn of discriminatie is er niks aan de hand. Het beledigen van ploeggenoten zie ik eerder als niet social gedrag. Maar deze jongen is ook geen ploeggenoot van Boerrigter dus waarom niet?

Deze jongen is een 'mattie' van Ebecilio. Dus dat zal ook een oorzaak zijn van deze tweet, daarnaast is deze jongen alleen maar jeugdopvulling, kan er niet veel van.

Deze Papalamepiemelos was òf dronken òf hersenloos. Anders zou ik het niet weten. Wat betreft Boerrigter: tegen Real Madrid kwam hij er regelmatig langs en was hij onvoorspelbaar in zijn bewegingen. Geouwehoer dus

Boerrigter is niks op rechts. Komt amper zijn man voorbij en indien hij voorbij is moet hij met rechts voorgeven wat geen succes bleek. Ook niet tegen een jeugdspeler genaamd Nacho van Real Madrid....

Vind Boerrigter een overschatte speler die nu ook nog eens uit vorm is...
Zwak rechterbeen, op rechts alleen zoals robben naar binnen want buitenom komt er geen fatsoenlijke voorzet met zijn chocoladepoot...
Op links is hij wel nog handig, want hij is wel redelijk snel en heeft een goede voorzet met links, maar rechts is hij nutteloos omdat zijn acties zo standaard zijn... Daarnaast vindt ik ook dat hij qua inzicht te kort komt. Kijkt nog vaak naar de grond! Veel spelers hebben de beste man door na 1 a 2 acties...

Vindt het bijna zielig als je ziet hoe slecht die man is met rechts en telkens zie je dat hij naar links wil... Een profvoetballer moet met beide benen een goede voorzet kunnen geven, zeker een buitenspeler...

Daarnaast denk ik dat wanneer je in de A2 speelt bij Ajax en je kritiek levert op een (basis)speler van Ajax 1 dat je er dan niet goed opstaat bij F. de Boer. Al vindt ik dat deze man zijn mening mag geven. Vindt het alleen jammer dat hij dan zegt van niveau Nac, want nu betrek je een andere club erbij en dat is wel denigrerend. Boerrigter is in mijn ogen ook bijzonder matig en ik hoop dat er wat beters aankomt voor Ajax, want met Boerrigter, Sulejmani ga je het niet redden. Ebecilio al helemaal niet. Lukoki is wel absurd snel maar mist voor mijn gevoel iets. Daarnaast heb je alleen nog Fischer die ik echt een talent vindt en eventueel Babel (goed) en Sana (wisselvallig en op het begin wel een lust voor het oog)

Voor straf een keer meedoen met het eerste en helemaal zoek gespeeld worden door boerrigter zou leuk zijn

Ik vind dat die Papemelodias gewoon zijn mening mag geven. Er was ook geen onvertogen woord bij en redelijk beschaafd.
Of je dat moet doen via twitter, dat is een heel andere discussie. Maar ik vind dat een speler, ookal speelt ie als eerste jaars A junior in de A2 bij Ajax, gewoon zijn mening mag geven. Denk zelfs dat veel supporters het wel met hem eens zijn ook!.

Maar handig is het niet.

Wees dan een kerel en doe het niet op twitter, maar loop de andere dag even naar Frank de Boer en naar Boerrigter zelf en zeg het ze met dezelfde woorden in hun gezicht.....dan pas had ik het stoer gevonden. Probleem daarbij is wel....dat niemand, behalve de 'hoofdrolspelers' erbij betrokken zouden zijn en we dus hiervan niets hadden meegekregen.

Loyaal naar Ajax van die jongen. Je eigen club en afvallen

Ik schaam me een beetje voor mijn mede supporters die Boerrigter zo afvallen...voor zijn blessure was hij het beste wat ons was overkomen sinds tijden als het een flankspeler betreft en nu is hij Ajax onwaardig....hij heeft tijd nodig en kan nog steeds niet pijnvrij spelen waardoor ik mij kan voorstellen dat je niet al te soepel rondloopt...boerrigter heeft zich verleden jaar bewezen en verdient het om de tijd te krijgen weer daar te komen waar hij was....indien het niet lukt is het inderdaad verstandig op een lager niveau te gaan spelen...niet omdat hij het niveau Ajax niet aan kan maar omdat z'n lichaam het helaas niet trekt....maar voor als nog heeft hij wat mij betreft alle voordeel van de twijfel en gun ik hem de tijd om weer pijnvrij en blessure vrij te kunnen spelen.

Joey speelt in de A1!

6 december 2012 om 07:35

Lekker laten spelen als hij zo doet

Weer goed onderzoek gedaan hier, VZ. Even zijn Twitter kijken en je ziet dat die in Ajax O/19, oftewel de A1 zit.

Twitter, de cafétoog van het internet...

Ben eens benieuwd hoe ajax hierop reageerd of heeft gereageerd, dit moet toch niet mogen, om je eigen collega zo te benadelen, ja hij is uit vorm, maar komt langzaam weer terug.
Geef boerrichter de tijd, als een speler heel goed speelt, wordt hij de hemel in geprezen, maar o wee als hij ook maar wat verkeerd doet, dan laten ze de speler zakken als een baksteen en dan kan hij niks meer. Geef die jongen de tijd en hij komt weer terug, ook op de verkeerde plek, dit zie je de laatste twee wedstrijden terug, maar dat is mijn bescheiden mening.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren