Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ideeënloos Arsenal sneuvelt tegen vierdeklasser Bradford

Laatste update:
/

Het seizoen is nog niet halverwege, maar nu al lijkt dit voetbaljaar voor Arsenal uit te draaien op een grote deceptie. In de Premier League is de achterstand op koploper Manchester United inmiddels al vijftien punten en de Capital One Cup, voorheen de League Cup, is inmiddels ook verleden tijd. The Gunners gingen onderuit bij Bradford City, dat normaliter zijn wedstrijden afwerkt in de League Two. De vierdeklasser rekte het tot een strafschoppenreeks en maakte daarin de ongekende sensatie compleet.

Bradford City - Arsenal 1-1 (Bradford wint na strafschoppen)
Arsène Wenger toonde aan de ontmoeting met de vierdeklasser serieus te nemen en liet Arsenal met een vrijwel complete A-ploeg aan de aftrap verschijnen. Het bleek geen invloed te hebben op de start van de Londenaren, want die was dramatisch. Het enthousiaste Bradford nam na zestien minuten spelen de leiding uit een hoekschop die over alles en iedereen heen vloog en bij de tweede paal binnen werd geknald door Gary Thompson. Arsenal had lange tijd geen antwoord op het agressieve spel van de thuisploeg en werd pas in de laatste tien minuten voor rust gevaarlijk. Kieran Gibbs (volley net naast), Francis Coquelin (bal op de paal na fraaie actie) en Gervinho (grote misser voor open doel) kregen de bal echter niet tussen de palen.

/

De goede fase voor rust bleek geen opmaat voor een betere tweede helft. Wederom was het inspiratieloos bij Arsenal en ontbrak het de bezoekers aan ideeën. Tot aan de zeventigste minuut wist de ploeg niet meer te creëren dan een mogelijke kans voor Lukas Podolski, ware het niet dat Bacary Sagna slordig omsprong met het balbezit en zijn Duitse ploeggenoot niet goed bediende. Het schot van invaller Alex Oxlade-Chamberlain, twintig minuten voor tijd, leidde het slotoffensief van de gasten in, maar ook dat leek Arsenal weinig soelaas te bieden. Twee minuten voor het eindsignaal kopte Vermaelen echter alsnog van dichtbij de gelijkmaker binnen, waardoor beide ploegen een half uur extra door moesten voetballen.

Uiteraard was het in die verlening eenrichtingsverkeer. Arsenal slaagde er echter niet in om de afweer van de stugge thuisploeg voor een tweede keer te slechten, ook al kregen Gibbs (kopbal over) en Santi Cazorla (knal op de lat) wel mogelijkheden om het duel alsnog middels een veldgoal te beslechten. In de strafschoppenserie gaf Arsenal totaal niet thuis. Missers van Santi Cazorla, Marouane Chamakh en Vermaelen betekenden dat Bradford de daverende sensatie compleet kon maken. De nummer vier van de League Two kan nu in een zetel achterover leunen en afwachten wie in de halve eindstrijd als tegenstander fungeert.

/

Norwich City - Aston Villa 1-4
Aston Villa bewaarde het lekkerste voor het laatst. De bezoekers, met Karim El Ahmadi in de basiself, kwamen na negentien minuten spelen op achterstand door toedoen van Steve Morison. Met een prachtig schot bracht Brett Holman de zaak een minuut later weer in balans en daarna was het wachten. Ondanks vele kansen over en weer duurde het namelijk tot 78e minuut tot de 1-2 viel. Andreas Weimann tekende op aangeven van Fabian Delph voor die treffer en nam drie minuten later ook nog eens de 1-3 voor zijn rekening. Christian Benteke, die de assist leverde bij het derde doelpunt van de avond, schoot vervolgens in blessuretijd de 1-4 eindstand op het scorebord. The Villans zijn daarmee verzekerd van de halve finale.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een slechte wedstrijd van Arsenal. Gervinho had zelfs niet mogen spelen, wat een drama is die jongen. Mooie overwinning van Bradford, meer dan verdiend.

12 december 2012 om 00:15

Gervinho zou denk ik niet eens bij bradford in de basis staan. Deze man moet als Arsenal zijnde gratis laten vetrekken naar Zimbabwe ofzo. Hij is niet eens een schande voor Arsenal maar eerder een gevaar voor Arsenal. Met Gervinho in je team hoef je niet eens een tegenstander te hebben, je geeft de punten toch gratis weg.

12 december 2012 om 00:42

Gervinho heeft een prima seizoen gedraaid in Frankrijk, dus de Zimbabwaanse competitie is vermoedelijk iets te min voor hem

12 december 2012 om 10:41

Ja dat is het juist. Iedereen die in Frankrijk een prima seizoen speelt mag het jaar erna knoepertje relaxed bij Arsenal komen voetballen. Maar veel spelers blijken het niveau gewoon niet aan te kunnen.

Wat ik me afvraag; spreekt Wenger op training Engels met alle spelers, altijd?

12 december 2012 om 06:55

Gefvinho was idd heel ongelukkig bij die kans maar niet de man waardoor Arsenal heeft verloren. deed podolski wel mee? hij was compleet onzichtbaar tegen een 4e klasser dan nog... Vermaelen is ook een drama, hoe kun je zo door de mand vallen tegen een 4e klasser? het eerste doelpunt kwam er ook nadat hij tussen de benen gespeeld werdt en een fout maakte. ramsey was ook drama.

Nou die Wilfred Zaha kunnen we nu helemaal vergeten na deze vertoning

12 december 2012 om 07:16

Inderdaad. Ik hoop dat Zaha naar Liverpool gaat maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren.

Heb maar één woord, wooooow

Onbegrijplijk dit vlak voor tijd de 1-1 maken en de hele wedstrijd achterstaan.
Snap niet dat mensen wenger een geweldige coach vinden.
De titel gaan ze niet winnen wat begrijplijk is.
Maar hier hoor je gewoon te winnen.
Kom ook niet de onzin dat er veel jeugdspeler daar lopen, als dat zo is moeten niet niet meer roepen dat ze de beste jeugd hebben.
nu begrijp ik waarom rvp,nasri,fabregas weg zijn gegaan

edit.
toen we met 4-0 verloren kon ik 1 week niet goed slapen dit zeg ik niet om reacties te lokken maar dit kan gewoon niet en van real kon het ook niet , maar ja als we toch ouwe koeien uit de sloot gaan halen zijn we lang bezig

11 december 2012 om 23:37

Beste jeugd? Ze speelden gewoon met het eerste elftal.
Dat maakt het absoluut niet beter. Maar dat wil wel zeggen dat je maar wat raaskalt

11 december 2012 om 23:40

Volgens mij heb je de wedstrijd niet gezien, want Arsenal speelde met de sterkste 11 (wat het natuurlijk alleen maar erger maakt). Wenger is niet zo zeer een slechte coach, maar hij moet gewoon een paar grote aankopen doen. Arsenal lijkt qua aankoopbeleid een beetje op Liverpool,; te veel betalen voor middelmatige spelers (al is Liverpool hier natuurlijk het beste in).
Arsenal bulkt van het geld... Ze hebben een beest nodig op het middenveld die het vuile werk voor Cazorla op moet kunnen knappen en ze hebben een topspits nodig. Verder zou een ijzersterke (centrale) verdediger ook niet ongewenst zijn. Ik vraag me af hoe lang Wenger nog de tijd krijgt om er weer iets van te maken...

11 december 2012 om 23:50

We betalen niet te veel voor middelmatige spelers. We betalen wat ze waard zijn. Alleen zijn ze niet goed genoeg .

11 december 2012 om 23:54

ik bedoelde het algemeen arsenal heeft veel jonge spelers/jeugd.
maar mochten ze met een b team spelen hier horen ze gewoon te winnen.

volgens mij motiveert wenger zijn speler niet goed

12 december 2012 om 00:03

Ze waren wel gemotiveerd. Het was niets anders dan een gebrek aan kwaliteit.

12 december 2012 om 00:17

Een aantal gasten waren wel ontzettend scheel vandaag hoor.

Zowel Gibbs als Sagna mistten de goal met het hoofd op 5 meter en zo;n trippende Gervinho haalt natuurlijk elke speler omlaag.

Ik denk dat hij ook gepest wordt, hij wordt bewust overgeslagen en er wordt zichtbaar geklaagd.

12 december 2012 om 00:20

Nu krijg ik medelijden.

Hij moet gewoon naar een team waar je als aanvaller lekker mag aankloten. Met ruimte kan hij wel nuttig zijn. Maar bij ons moet je op balbezit spelen en wat in de kleine ruimte kunnen.

12 december 2012 om 00:30

Klopt, waar het mooi meegenomen is als het lukt. Hij wil het allemaal ook zo goed mogelijk doen en je ziet ook gewoon dat hij om hulp roept op het veld.

Wenger moet hem in bescherming nemen voordat hij eraan onderdoor gaat.

12 december 2012 om 02:16

Eigenlijk is het meest sneue van dit verhaal dat het niet eens meer als een verrassing of incident aankomt. Toen Madrid haast werd weggepest door Alcorcón met maar liefst 4-0 was alles en iedereen in rep en roer. Bij dit bijna troosteloze Arsenal kon je het bijna zien aankomen. Zo wisselvallig en bij vlagen ongeïnspireerd als de pest, op een slechte dag wint zelfs Liverpool hiervan. Oh nee wacht, die begrijpen niet dat de bal langs de keeper en tussen de palen moet, het liefst met voldoende snelheid om de lijn te passeren.

12 december 2012 om 09:45

De jeugd in heel Engeland is één drama joh. Arsenal zit ook alleen maar alles weg te kijken bij Barcelona. Echt een drama dat Engelse voetbal..

12 december 2012 om 14:34

Van de topclubs is de jeugdopleidingen een drama. Hier in Southampton weten wij wel hoe je een succesvolle jeugdopleiding moet runnen.

12 december 2012 om 14:51

Die meekunnen in de absolute top van de jeugd? Ook hun gaan hard ten onder tegen Ajax of Feyenoord.

12 december 2012 om 15:50

Tuurlijk kunnen die niet mee met Ajax en Feyenoord. Ajax en Feyenoord zijn de grootste clubs van NL en hebben binnen Nederland geen concurrentie van andere clubs die hun jeugdspelers weghalen.
Southampton zit niet eens bij de top 10 grootste clubs van Engeland. En als wij een talentvolle jeugdspeler hebben komen de top clubs hun weghalen.

Wat ik wilde zeggen is dat de jeugdopleidingen bij de grote clubs in Engeland beroerd is, maar de minder grote clubs Southampton oa (de laatste jaren hebben wij Walcott, Bale, Oxlade-chamberlain en Lallana, Shaw en Ward-prowse, die nog bij ons spelen, voortgebracht) wel degelijk spelers kunnen opleiden.

Eerst was het niet om aan te zien, toen werd het grappig en nou doet het gewoon pijn

Chamakh, Cazorla en Vermaelen. 3 penalty's missen. Ongelofelijk. Arsenal miste wat lef, gewoon mannetje passeren en schieten. Coquelin deed het één keer. In mijn ogen had Wenger er beter aan gedaan dan een paar jonkies op te stellen, zoals hij deed met Eisfeld en Gnabry tegen Reading. 7 doelpunten vielen er toen. Die willen zich dolgraag tonen, terwijl de spelers die hij nu opstelde deze wedstrijd maar op 70 spelen.

11 december 2012 om 23:35

Ik snapte uberhaupt niet waarom Chamakh een penalty ging nemen. Zat totaal niet lekker in de wedstrijd en dan denk je toch: waarom neemt Rosicky hem dan niet.

11 december 2012 om 23:42

Rosicky is de enige die nog een beetje techniek heeft. Gek dat Gervinho geen penalty nam. Stel je voor wat voor zicht dat zou geweest zijn.

11 december 2012 om 23:43

Dan had ik de ballen uit mijn broek gelachen denk ik. Hij is voor mij de hoop om nog eens prof te worden.

Het seizoen is nog niet zo heel lang begonnen en Arsenal kan zich al weer gaan richten op het volgende seizoen..

It's hard 2 be a gooner.....!

11 december 2012 om 23:36

Ze hebben nog CL en FA cup, maar ben bang dat je gelijk hebt en het weer hetzelfde liedje gaat worden.

12 december 2012 om 00:02

Klopt..
Denk dat ik ook voor de meeste Arsenal fans spreek, als ik zeg dat het seizoen geslaagd is wanneer ze 4e worden. 3e zou mss ook kunnen, aangezien Chelsea ook ellendig voetbalt.
Ik hoop gewoon dat Wenger Isco en een topspits haalt in de winterstop. Dan krijgen die ook genoeg tijd om zich aan te passen en dan zijn ze volgend seizoen gewoon gewend aan de Pl. Geef ze dan ook veel tijd, omdat Arsenal genoeg kwaliteit heeft om wel die 4e plek binnen de slijpen.

1 ding is duidelijk: Zelfs de materiaalman van FC Bal of het Dak is beter dan Gervinho. Wat is hij slecht zeg. Over de wedstrijd zelf, Arsenal verdiende het niet en ook al is het zuur dat nu net Vermaelen en Cazorla de penalty’s missen, heeft Arsenal nooit de overwinning verdiend. Er werd niet gestreden, zelfs niet nadat je door een lukrake kopbal van Vermaelen weer meedoet in de wedstrijd, en je een hele verlenging de tijd hebt om te scoren. En dat dat dan nog steeds niet lukt, is ongelooflijk.

enige lichtpuntje deze wedstrijd: De combi Cazorla en Rosicky. Man wat heerlijk. Maarja, dan komt Gervinho er weer doorheen gebeukt en daar gaat je vertrouwen....

11 december 2012 om 23:34

das te hoog gegrepen voor hem, misschien dat hij bij het niveau van de Lokale f-jes kan aansluiten, al vraag ik me af of dat niet ook teveel gevraagd is voor Misinho...

11 december 2012 om 23:37

Ik heb deze wedstrijd met m'n moeder gekeken, en elk keer als Gervinho de bal had zei ik wat er ging gebeuren. 3 keer fout gehad, van de 30 en die 3 keren waren dan ook 3 gelukte acties, want als Gervinho iets heel goed kan, is het het spel verpesten...

12 december 2012 om 00:45

Wat vindt jij van het idee als Arsenal-fan zijnde om Miyaichi terug te halen in de winterstop. Ik heb het zelf altijd al zonde gevonden dat ze hem verhuurd hebben. Hij krijgt te weinig kansen van Wenger en ik zelf vind hem nou niet zo veel slechter dan Gervinho. Ik zou hem graag een tijdje in het Arsenal-shirt willen zien spelen. Hij zit bij Wigan alleen maar stil in zijn ontwikkeling.

12 december 2012 om 07:31

Dat lijkt me zeker een goed idee. Groeit inderdaad totaal niet bij Wigan en zeker nu Henry weer even terugkomt kan dat alleen maar goed zijn voor zo'n talent. Aan de andere kant, Wenger doet dit niet voor niks natuurlijk, als hij echt zo god was had hij al in de basis gestaan, want als Gervinho in de basis kan staan dan hij zeker.
Bij Feyenoord was hij echt goed, maar niet het hele seizoen. Het bleef bij een paar wedstrijden. En ja, als Arsenal nou 1 ding nu niet nodig heeft, is een speler die maar 1 of 2 wedstrijden goed speelt en dan weer 10 slecht.

Hier zijn geen woorden noch excuses voor. Met zo;n beetje de sterkste elf buiten Arteta en dan zo;n lachwekkende prestatie neerzetten. Nee, dit gaat er echt niet meer in.

Ik overweeg serieus om Arsenal drastisch minder te gaan kijken, je wordt er zo langzamerhand depressief van.

11 december 2012 om 23:33

Serieus ja. Ik vond het voorheen erg als ik op een zaterdagmiddag moest werken en dan Arsenal moest missen, maar ik lig er de laatste tijd niet meer wakker van. Het is simpelweg niet om aan te gluren.

11 december 2012 om 23:35

Mee eens, vroeger verheugde ik me op Arsenal. Nu is het valse hoop op redelijk voetbal, in plaats van elke week goed voetbal (1 van de hoofdredenen waarom ik fan ben geworden)

11 december 2012 om 23:39

Het punt is dat op dit moment iedereen kan winnen van Arsenal, het maakt niet uit over hoeveel kwalteit beschikt. als je er hard en met voldoende inzet tegenin gaat, weet Arsenal van gekte niet meer wat het moet doen.

Je houdt dan twee spelers over: Cazorla & Wilshere, met de bevliegingen van The Ox, de rest staat met de handen in het haar.

11 december 2012 om 23:44

Ook Oxlade is echt heel slecht bezig hoor..... Die voorzetten, man het leek wel het niveau Walcott Ook inderdaad met je eens dat iedereen kan winnen, er klopt zoveel niet bij dit Arsenal. Aan de andere kant, met Diaby en Giroud( Die altijd in de basis moet staan wat mij betreft) kunnen wij ook van veel clubs winnen. Als je dan Bighead en Ramsey erin hebt staan wordt het al een stuk moeilijker. Neemt niet weg dat een club als Arsenal ook goede vervangers moet hebben klaarstaan.

Ik ga bijna hopen dat Huntelaar komt, kun je nagaan hoe erg het is gesteld met Arsenal

11 december 2012 om 23:57

Chamberlain is wel degene die uit zichzelf gevaarlijk kan worden, de rest kan nauwelijks een mannetje perseren.

Podolski, Walcott, Gervinho, Arteta, Grioud zijn allemaal spelers die dat niet zelf kunnen, door een gebrek aan techniek en finesse.

12 december 2012 om 07:35

Klopt, dat is waar, maar we daarom hem moeten opstellen is maar de vraag vind ik. Ook al komt hij iedere langs zijn man, als hij daarna een slechte voorzet aflevert heb je er weinig aan....
Giroud kan in ieder geval goed kaatsen, dat lukt Gervinho en Walcott ook niet.
Mijn beste opstelling zou dit zijn:

Szczesny
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Gibbs
Diaby
Wilshere
Rosicky
Cazorla
Podolski
Giroud
11 december 2012 om 23:38

Haha serieus ik zei het je toch, 2 weken terug wenger brengt arsenal gewoon in diskrediet door deze oelwappers gervino en ramsey op te stellen. Het is januari en alleen zitten we nog in de fa cup waar wij ook niks gaan klaar maken. En de cl haha dat is gewoon voor spek en bonen. Nee wenger tekent zijn ontslag door deze leeghoofden te laten spelen. Ik kan niet wachten tot gervino naar de afcon gaat en ramsey wordt verhuurd of iets. Dan ga ik arsenal weer kijken tot dan meeeh niet voor mij meer.

11 december 2012 om 23:40

Verstandig, ook voor de mensen om je heen.

11 december 2012 om 23:55

Haha ja er toen obefami martins in de league cup finale scoorde toen is er wel wat meubulair gevlogen zeg .

12 december 2012 om 00:50

Het is toch echt te hopen dat er aankomende zomer een grote omvangrijke schoonmaak plaats vind door de selectie.

Met alle respect , maar het is gewoon kwalitatief onvoldoende om hiermee te concurreren met de top. Heel veel respect voor dat er niet roekeloos met geld gesmeten word , maar door al halfslachtige aankopen de afgelopen jaren verspeeld men ook miljoenen.

Met de André Santossen van deze wereld ga je geen succes behalen. Het is tijd om een nieuwe start te maken door pakweg de helft van de selectie te laten vertrekken. En je sterspelers direct voor het blok stelt , zoals Feyenoord destijds met Fer , Wijnaldum , Vlaar en De Vrij deed. Bijtekenen of vertrekken.

12 december 2012 om 09:21

Echte fans kijken altijd, ook als het niet goed gaat... Het is makkelijk om fan te zijn als er goed gespeeld wordt, en moeilijk als er niet goed gespeeld wordt. Maar juist in slechte tijden leer je je echte fans kennen!

Een uitverkocht Valley Parade met bijna 20.000 man, heerlijke sfeer vanaf minuut 1 en nog winnen van Arsenal ook. De Bradford supporters hebben vandaag echt één van de mooiste avonden van hun leven gehad. Het was niet eens een onverdiende overwinning ook want Bradford speelde heel degelijk. Ze hadden het in de reguliere speeltijd af moeten maken maar Vermaelen scoorde vlak voor tijd nog. Toen dacht ik dat Arsenal de wedstrijd wel over de streep zou trekken in de verlenging maar ook dat gebeurde niet. Penalty's zijn ze bij Bradford gewoon subliem in, al negen series op rij ongeslagen! Verder een paar leuke spelers in actie gezien zoals die Wells bijvoorbeeld. In de competitie gaat het ze ook niet slecht af en het zou mooi zijn als ze kunnen promoveren na al die jaren van ellende, het is ze gegund.

Arsenal moet zich even achter de oren gaan krabben want hier verliezen mag eigenlijk niet gebeuren. Respect voor de 4000 supporters die, ondanks dat ze driekwart van de wedstrijd achter stonden tegen een vierdeklasser, hun club bleven steunen.

11 december 2012 om 23:39

Bijna 20.000? haha er waren er 23971, dat riepen ze om, just saying Ik heb alleen voor Wilshere respect na deze wedstrijd. Die jongen vocht echt met hart&ziel voor de winst, jammer dat niemand anders mee wilde doen.

11 december 2012 om 23:40

23.971 is inclusief de 4.500 Arsenal supporters. Maar ik had het over het thuispubliek.

11 december 2012 om 23:44

Mijn fout, sorry!

Dit is echt om je werkelijk kapot te schamen. Met een a-team zo spelen tegen, met alle respect, een vierdeklasser. Bradford deed alles wat Arsenal verkeerd deed. Ze toonden passie, lef en vooral inzet. Het was niet om aan te gluren wat The Gunners hier hebben neergezet. De spelers mogen zich echt diep schamen.

Het enige lichtpuntje was Rosicky, ondanks de rest heb ik toch wel van deze man genoten.

Mooie wedstrijd hoor, lekker sfeertje ook voor zover je zoiets op TV meemaakt. Dit is toch waar je bekervoetbal voor speelt als kleine club.

Commentator: ''misschien een idee om Gervinho eraf te halen en met 10 man verder te gaan''. Touche.

Nou, andere keer maar weer. Gefeliciteerd Bradford fans.

Rosicky leek wereldklasse naast die andere losers van ons. Omdat hij kan aannemen, draaien en over 5 meter een medespeler vinden he... oja, hij beweegt ook door. Uniek.

11 december 2012 om 23:36

De enige speler waarvan ik heb kunnen genieten vanavond inderdaad. Commentator slaat de spijker op z'n kop met deze opmerking

11 december 2012 om 23:40

Wilshere ook, die jongen vocht met hart&ziel ervoor

11 december 2012 om 23:37

Ja nou, poe poe een speler die waarempel kan voetballen.

Je kan dit nauwelijks nog Arsenal noemen, zo ontzettend zwak en dat nota bene met de intentie om hier vol voor de winst te gaan.

Ongebrijpelijk wat Vermaelen vandaag allemaal deed en die Gervinho wil ik binnenkort eens een bezoekje brengen, je zou toch denken dat je met zo;n hoofd over wat intelligentie beschikt.

Depressief word je ervan, met een prachtig toekomstperspectief.

11 december 2012 om 23:42

Ik heb er weleens over nagedacht. Maar ik denk dat alles boven zijn ogen massief bot is. Geen holle ruimte waar normaliter de hersenen zitten. Daarom loopt hij ook altijd met zijn hoofd omlaag.

11 december 2012 om 23:52

Ik vermoed dat hij een Neanderthaler is met een neo-frontale cortex oftewel, waaraan hij zijn bijnaam Bighead aan te danken heeft.

Las deze op twitter, vond hem wel passend.
"how do you confuse Gervinho?
Give him a football"

11 december 2012 om 23:52

Ik begrijp het gewoon niet:

Hij passeert een man door er simpelweg langs te rennen en haalt de achterlijn, vervolgens trekt hij naar binnen en dan ziet ieder normaal mens de meest simpele pass die je maar kunt geven.. en maar wachten en wachten. Gone.

Wat is dat? Buiten zijn gebrek aan techniek.. is hij wel 100?

Verder zou je zeggen dat je met zo;n massief hoofd snoeihard zou moeten kunnen koppen, maar ook daarmee imiteert hij een inktvis.

11 december 2012 om 23:54

Gervino is een neanderthaler dat is het zijn schedelstructuur klopt niet. Vandaar dat zijn hoofd niet omhoog kan tijdens het lopen.

12 december 2012 om 00:02

Gast, wat denk je wat zijn nek te verduren krijgt als hij vol knikt? Is maar een dun nekje hoor voor dat enorme stuk bot. Nee ik begrijp wel waarom Gervinho zich inhoudt tijdens het koppen.

12 december 2012 om 00:06

Hoezo? Nee heb je, ja kan je krijgen!

Volgensmij is dat voor alle partijen het beste, het menselijk lichaam zorgt voor een bepaalde balans in het lichaam, hij zou wel onzettend ontwikkelde nekspieren hebben.

12 december 2012 om 00:19

Van Ljungberg en Pires naar Walcott en Nasri naar Ramsey en Gervinho. Kan het nog slechter? Oh wacht, dat gaan we over 2 jaar ervaren.

12 december 2012 om 00:35

Slechter dan Gervinho zul je ze op dit niveau niet aantreffen, ons geluk. Dacht er laatst nog aan, maar Nasri zou de vedette zijn in ons team nu. Best wel zonde.

Het ergste is nog dat we zelf doorhebben dat we de lat steeds lager leggen en dit, omdat we niet anders kunnen, maar gewoon accepteren.

Spelers als Gervinho hoor je uit te lachen als Arsenalfan zijnde, bah.

12 december 2012 om 07:38

Je moet Gervinho ook gewoon uitlachen, tenminste dat doe ik, dat is de enige manier dat er geen meubilair sneuvelt.
Trouwens, ik hoor veel Gooners zeggen dat we Isco moeten halen, helemaal mee eens, maar waarom zou hij naar dit Arsenal willen komen?? Alleen om over 1 of 2 jaar naar City/utd te verkassen.....

11 december 2012 om 23:39

Kan iemand me vertellen wat Gervinho bij die geweldige kans deed, had hem gewoon voor het intikken, unbelievable

11 december 2012 om 23:40

Gervinho moet voortaan op de kop over het veld lopen. De kans is groot dat hij met zijn enorme voorhoofd de bal wel een keer goed raakt.

11 december 2012 om 23:42

Gniffel. Heb stiekem toch om de commentator moeten lachen af en toe.

11 december 2012 om 23:58

Gervinho gaat onze nieuwe ergenis worden, een waardige opvolger van Walcott op dat gebied.

12 december 2012 om 00:01

Gervinho is Walcott factor 10 qua irritatieniveau.

12 december 2012 om 00:19

Dat sowieso, enkel een betere opvolger zal je niet vinden.

11 december 2012 om 23:41

Ga met je miljarden selectie 11 punten achterstaan.

11 december 2012 om 23:47

Arsenal niks, Real niks... wat is het verschil.

11 december 2012 om 23:49

Hij is voor Barca.

12 december 2012 om 09:08

Hey, Jeremy!

11 december 2012 om 23:41

Ik vond het echt zielig worden voor gervino durfde in de 2e helft alleen nog maar terug te spelen en zelfs dat ging met moeite. Eerlijk waar die scout die een positief rapport over gervino heeft gestuurd man wat heeft die toen gesnoven zeg.

11 december 2012 om 23:44

Ik vind het zielig voor mijzelf dat ik die gast al 1,5 jaar moet aanzien. En als beloning voor zijn slechte spel mag die spits spelen. Is toch niet zo'n belangrijke positie he.

11 december 2012 om 23:47

Die scout zal z'n teamgenoot Hazard wel hebben aangeraden, maar die vond Wenger te duur dus werd het Gervinho...

11 december 2012 om 23:48

We gaan ook Wells proberen te halen maar gaan uiteindelijk wordt het dat broertje van Gervinho. Tourgout of zo.

11 december 2012 om 23:50

Haha en nog 11 miljoen pond gekost ook. Qua prijs-prestatie verhouding moeiteloos in het rijtje van de Carroll's en Torres.

11 december 2012 om 23:50

Haha maar wenger zo een voetbaldier, die heeft legendes voorbij zien komen en gemaakt. Zulk verschrikkelijk veel goed voetbal gezien en om dan gervino op te moeten stellen, dat moet toch pijn doen voor hem ik kan niet anders bedenken dat hij onder druk wordt gezet. Mischien dat gazidis gecharmeerd is van gervino ze hebben wel een ding gemeen allebei een mega voorhoofd facepalm. Als het misgaat gaat het ook goed mis.

11 december 2012 om 23:51

Hahaha ja broertje van gerviino tourgout lag al dubbel van het lachen toen ik hem zag dat maakt toch mijn dag weer goed.

11 december 2012 om 23:53

Daarom. Laatst zag ik hem ergeren toen Walcott een verkeerde aanname had (best lastige bal). Dacht bij mezelf tja... in die voetballer hou jij dus al een halve decennium vertrouwen.

12 december 2012 om 00:05

Ja maar walcott is wel weg in januari, ook puur alleen omdat hij anders in de zomer gratis vertrekt, wat doen ze toch allemaal met dat geld?

12 december 2012 om 00:09

Drugs kopen. Dat delen ze vervolgens met onze scouts.

12 december 2012 om 00:15

Haha ja scherp , het is zo triest en verdrietig allemaal dat ik er om moet lachen en alsof gervino niet erg genoeg is kom je ook zijn broertje tegen wat een avond. Ik lach weer bedankt daarvoor....

12 december 2012 om 00:20

Och kijk op the sun wenger liet gewoon echt een traan wat sneu dan om hem zo te zien!

12 december 2012 om 00:37

Iedereen zou verdrietig worden van Gervinho, weet je hoeveel die gast opstrijkt om er maar een beetje als een debiel bij te lopen?

12 december 2012 om 00:59

Ik weet het maar keep the faith nog een paar weken en dan zullen er versterkingen komen.coyg

12 december 2012 om 01:21

Dat is ook het enige wat je in deze situatie moet doen: Lachen.

12 december 2012 om 01:42

Ik vraag me vaak toch af waar het nou aan ligt. Is Arsenal qua potentie (of ambitie) op korte termijn onaantrekkelijk voor spelers? Is het bestuur niet doortastend? Of bezoeken de scouts per ongeluk tafelvoetbalwedstrijden? Ik begrijp dat ze het financieel niet kunnen opbrengen om met de top mee te gaan maar niet iedere topper heeft de afgelopen jaren veel geld gekost. Özil, Falcao (naar Porto), Afellay, Pirlo (naar Juve), Montolivo, Aquilani (naar zowel Liverpool als Fiorentina), Khedira, Reus, Lass, Essien en Y. Touré (naar Barça) is toch een klein aantal goede spelers dat Arsenal nu goed had kunnen gebruiken en allemaal voor redelijk weinig (of zelfs geen) geld gekocht is destijds. Ze zijn nu vast geïnteresseerd in Götze, Muniain of Isco maar het is wachten totdat die veel geld kosten (nou ja, Götze is natuurlijk al peperduur). Misschien moeten ze Beñat of Adrián proberen te halen, al heb je voor de laatste met Atlético geen prettige handelspartner.

12 december 2012 om 02:02

Het is eigenlijk begonnen toen david dein vertrok, Gazidis en hill wood dacht ik namen het over. Toen kwam er dat nieuwe stadion half miljard. Vanaf toen is er elk jaar gesaneerd en gesneden in de selectie, topspelers werden verkocht en er kwam steeds talent voor terug. Goed prijzen werden er niet gewonnen maar er was nog dat oogstrelende combinatievoetbal dat de fans hun honger stilde. Goed na jaren winst maken en snijden in de selectie gaan je dragende spelers vertrekken, of worden verkocht en dan blijft er bar weinig over. Het gaat van prijzen winnen met goed voetbal naar geen prijzen winnen maar toch goed voetbal , naar minder goed voetbal en geen prijzen winnen maar toch champions league voetbal. Nu is er niets meer over nog wel cl maar geen voetbal en geen prijzen. Plus een slechte selectie en er worden geen vervanger gehaald. Spelers moeten eigen de club verlaten met het oog op winst maken.je kan zeggen dat het bestuur de schuldige is, echter is wenger ook medeschuldig omdat hij als trainer toch bepaald of een speler wel of niet goed genoeg is voor het team. Om dan akkoord te gaan met zulke slechte spelers en hen dan ook op te stellen daar kan het bestuur ook niet veel aan doen. En als wenger stilletjes ja knikt en het excuus gebruikt dat dat het bussines model van de club is ja dan maak je het bestuur wel erg makkelijk. Plus onze eigenaar is bekend als een man die eigenlijk geen barst geeft om de sport maar gewoon op zoek is naar profijt hij heeft laatst een land goed ter waarde van 80 miljoen gekocht terwijl er geen cent is besteed aan een cdm die nu zo nodig is. Het is een samenloop van slechte omstandigheden waar de fans maar mee moeten leven helaas.

12 december 2012 om 02:49

Goed ja dit is het bekende verhaal en verklaart waarom Arsenal een zeer beperkt transferbudget heeft. Ik denk echter ook dat de scouts zich eens achter de oren mogen krabben. Monsieur Gervinho kostte jullie 10,8 miljoen pond terwijl Barça vlak daarvoor Afellay haalde voor ongeveer een kwart van dit bedrag. Nou ben ik geen groot fan van Afellay, maar veel slechter dan Gervinho kan hij het niet doen. Was Arsenal een half jaar eerder voor Afellay gekomen Barça dan hadden ze hem met een beetje professioneel onderhandelen heus voor een gelijk bedrag kunnen ophalen dan wat ze voor Gervinho hebben betaald, voordat Barça ook maar in de buurt te bekennen was. Falcao ging voor zeven miljoen naar Porto, stel je toch eens voor dat Arsenal toen oplette.. In 2011/2012 hebben ze er toch iets meer dan vijftig miljoen tegenaan gegooid (niet bijzonder veel in verhouding met de smijters maar goed, even voor het verhaal), daarmee kochten ze enkel Arteta en misschien Oxlade-chamberlain die van toegevoegde waarde zijn, terwijl Pirlo in datzelfde jaar gratis naar Juve wandelde en Milan meteen actie ondernam door Montolivo gratis op te pikken. In 2012 is Reus naar Dortmund getrokken iets meer dan wat jullie voor Podolski betaalden, vertrok Diarra gratis naar Anzi terwijl jullie wel wat body op het middenveld kunnen gebruiken. In 2010-2011 halen jullie enkel verdedigers terwijl elke flapdrol zag aankomen dat Cesc zou vertrekken en dit gemis het grootste in jaren kon worden. Özil ging in die zomer naar Madrid, voor slechts vijftien miljoen euro.

Misschien ben ik wat kritisch maar ook Arsenal heeft de afgelopen jaren honderden miljoenen uitgegeven. Tegelijkertijd was het nog geen schim van wat andere grote clubs zoals City, Chelsea en Madrid uitgaven, maar het was genoeg om middels goede scouting iets fatsoenlijks binnen te slepen. Het gros aan spelers dat gehaald is, is troep waarvoor iedere euro er een te veel was. Wenger maakt er vaak nog het beste van maar goed, het beste van een Bendtner, Squillaci, Santos, Mertesacker en Walcott is niet goed genoeg. Als het transfersaldo het dan nog goed zou maken, oké. Maar sinds 1996 hebben jullie een positief saldo van slechts 22 miljoen pond. Sinds 2007 is dit saldo ongeveer 32 miljoen pond, ook niet bijzonder hoog. Het is ergens ook wel te begrijpen want de troep die je binnen haalt kun je zelden voor al te veel verkopen lijkt me.

Er gaat waarschijnlijk in de hoogste regionen te veel mis zoals je zegt. Of althans, het voetbal staat er niet op een. Misschien eerste van onder, of nog not boven de supporters. Feit is dat ze ook op de transfermarkt niet altijd even briljant zijn omgesprongen met de (beperkte) middelen die ze hadden. Of dit komt omdat het bestuur ongelukkig timede met goedkeuringen of het verlenen dan de centen, ze bij Arsenal een minder gunstig scenario kunnen schetsen of simpelweg de scouts nog eens goed moeten kijken hoe een club als Porto het doet, ik weet het niet. Wel denk ik dat er iets moet gebeuren om de kwaliteit te verhogen. Aan de capaciteiten van de trainer of de loyaliteit van de supporter zal het denk ik niet liggen.

12 december 2012 om 03:10

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat kwaliteit niet extreem duur hoeft te zijn. Ozil ging zelfs voor 10 miljoen naar real. Nog goedkoper dan gervino dus. Laat staan ozil ben arfa gaf afgelopen zomer aan hogerop te willen. isco kon voor een schijntje weg, aly cisokko kon destijd voor de lb positie weg voor 8 miljoen. Samba destijds voor niet duur was te halen een ijzersterke cb.afgelopen zomer kon mvilla overgenomen worden alles was klaar alleen wilde wenger hem niet vanwege disciplinaire redenen en omdat diaby als een nieuwe aankoop was, kijk nu arteta kwakkelt op het middenveld omdat die het niet kan belopen. Bij elkaar is het een optel som van koppigheid en een rare transferbeleid die altijd zo verrassend en goed was, talenten met veel potentie werden gekocht en konden zo opgestoomd worden voordat ze gingen schitteren en zich aan het niveau optrokken van de rest Ik denk dat wij onze staff moeten gaan veranderen nieuwe scouts want de scouts van bayern hebben giroud als negatief beoordeeld omdat die te houterig was volgens hun en vervolgens halen ze hem terwijl je voor onze stijl juist het tegenovergestelde moet zijn ik begrijp de logica ook niet meer. En een nieuwe medische staff want wilshere was na zijn blessure nog zolang eruit vanwege andere blessures, vermaelen was er een heel seizoen lang eruit, diaby krijgen ze maar niet op de been het duurt allemaal langer dan normaal lijkt het.iig er moet drastisch wat veranderen.

Niet te geloven maar waar! Arsenal niet naar de halve finale, verslagen door strafschoppen van Bradford die uit komt in de 4e divisie met geweldige fans. Arsenal was heer een meester maar Bradford had een geweldige vechtlust en schoten de strafschoppen er heerlijk in.
Next time better..

Bradford speelde een puike wedstrijd. Arsenal was een drama, gewoonweg een drama. En dit was dan 9 van de 11 A-selectie spelers.... (coquelin + Ramsey niet). Bradford verdiend door.

1 ding is wel zeker, als Arsenal supporter kan je nooit relax zitten kijken, er gebeurt altijd wel iets waardoor je weer giga nerveus bent... Wat een schande dit.

11 december 2012 om 23:36

Niet dat het mij heel veel uitmaakt, maar Ramsey heeft vorig jaar 34 van de 38 competitiewedstrijden gespeeld en dit seizoen 14 van de 16. Dus om die te noemen als ''niet van de A-selectie''..

oh de schaamte.. niet normaal dit.. ik schaam me kapot. Bah wat een vernedering dit.

Altijd mooi om de underdog te zien winnen. Wel jammer dat het uiteindelijk uitgerekend Vermaelen was die de beslissende penalty mist, maar ik kan wel genieten van deze overwinning voor Bradford. Wat een zwak Arsenal is dit zeg, vorig jaar kon je dat ook al zien, alleen toen kwam RVP elke keer tot de redding. Nu is het gewoon helemaal niks. En Wenger z'n 7/8 jaar zonder prijs record gaat nog een jaar door. PL en CL gaan ze natuurlijk niet winnen en ook FA cup zullen ze wel ergens uitgeschakeld worden. Dit was hun enige kans op een prijs, alleen Chelsea en Swansea er nog in als goede tegenstanders, dit was de kans op een prijs, maar weer niet gelukt.

Wat een schandalige vertoning, supporters hun geld terug en alle spelers hun shirt in het publiek. Wat een schande dit zeg.

Complimenten voor Bradford dat ze zo lang stand hebben gehouden.

wtf? Ze speelde zelfs met redelijk A elftal. Alleen coquelin eruit en je ehtb de meeste echte basisspelers.
Wat zal er nu gebeuren met Wenger? Want verliezen van een club met een waarde van nada uit de league two is togh echt schandalig.

11 december 2012 om 23:36

Er gaat niks gebeuren met Wenger. Hij verdient veel te veel geld voor de club.

11 december 2012 om 23:45

Haha maak je klaar voor de europa leaugue MET wenger ja hij zit nog even in de ontkenningsfase, nog een paar excuses en een paar flut aankopen. Nog een paar toppers verkopen en dan lekker hopelijk mid table voetbal kijken.

11 december 2012 om 23:49

Vraag is of hij het blijft pikken hoe mensen hem belachelijk maken. Wenger is Arsenal altijd trouw gebleven al kwam de absolute top voor hem. Nu roepen sommige Arsenal supporters dat hij weg moet etc.. Het is zo zonde dat Wenger niet de tijd krijgt om een goed elftal op te bouwen. Hij moet toch ook een keer denken van: 'Ik wil de wereld laten zien wat ik kan doen met een goede selectie.'.

Nou ja, als ie weg gaat weet ik wel welke club dan actie gaat ondernemen

11 december 2012 om 23:59

Ja klopt real en bayern hebben hem een contract aangeboden en zowat elke land kon hij trainen. Echter je verwacht van wenger wel met zoveel ervaring dat je zulke giganstisch slechte spelers niet opstelt, ook om hun zelf te beschermen. Toch in de spits terwijl je andere opties hebt dan heb je ook niks te vertellen lijkt mij. Jammer om hem zo ten onder te zien gaan, de spelers waar hij alle vertrouwen in heeft gestopt zijn weg en hebben inmiddels prijzen gewonnen en wenger heeft voor andere clubs hun opgeleid pijnlijke conclusie en dat allemaal doordat hij niet zijn mond open kan doen tegen het bestuur.

12 december 2012 om 01:51

Tenzij hij dat niet aan durft Benzidane. Hij kan al het gefaal nu nog afschuiven op een hilarische selectie en een beperkt budget. Maar goed, Wenger lijkt me er de man niet voor om weg te lopen voor een dergelijke kans en de daarmee gepaard gaande verantwoordelijkheden.

11 december 2012 om 23:51

Het komt jaarlijks voor dat een topploeg verliest van een team die een stuk lager speelt. Kijk maar naar Real Madrid afgelopen jaar. Het is eigenlijk niets bijzonders en Arsenal zal zich er over heen moeten zetten en hopen dat ze aan het einde van het seizoen om de 4de plaats of hoger staan. En natuurlijk gewoon lekker Wenger behouden en door gaan.

12 december 2012 om 00:00

Elke coach zou buiten de CL vallen met Gervinho, Ramsey, Santos en Walcott in de gelederen.

12 december 2012 om 00:10

We worden wel 4e, ook als niemand komt deze winter. Dat is het probleem.

12 december 2012 om 00:13

Jij bent daar echt zeker van hè? Er is niet enkel een gebrek aan kwaliteit, maar 80 is borderliner.

12 december 2012 om 00:15

Boderlinevoetballers inderdaad. Maar Tottenham is nog slechter, Everton haakt tijdig af, de rest komt niet in de buurt. Heel misschien dat Liverpool verrast, maar verwacht het niet.

12 december 2012 om 00:19

Zoals het er nu uitziet geef ik Everton meer kans voor die vierde plaats.

12 december 2012 om 00:24

Kwa selectie misschien wel, maar de fundering is totaal weggezakt nu. Het is elke wedstrijd maar zien of we er staan, zoniet dan niet.. dan proberen we het de week daarop weer.

Tottenham en zeker Everton ogen solide, ongeacht individuele kwaliteiten.

12 december 2012 om 00:24

Ik ben eigenlijk niet zo onder de indruk van Everton. Meer nog van Tottenham dan Everton.

12 december 2012 om 00:33

Hmm, ik vind Tottenham juist wat grijs dit jaar.

12 december 2012 om 00:35

Tottenham zou ik ook niet te snel afschrijven, die hebben erg veel last gehad van blessures. Spelers als Kaboul, Parker, Dawson, Bale, Assou-ekotto komen nu langzaam terug, zeker een kandidaat voor top vier.

Bij Everton ligt het eraan of ze een paar van hun belangrijke spelers heel kunnen houden: Fellaini, Jelavic Mirallas, Pienaar en Baines, als die spelers heel het seizoen grotendeels blessure-vrij kunnen blijven dan geef ik ze een grote kans. Zo niet dan zullen ze waarschijnljk afhaken ja.

Het probleem bij Arsenal is dat (op Diaby na dan, maar dat gaat ook niet meer goedkomen, die heeft echt iets chronisch met z'n blessures) dit ook daadwerkelijk de basis-11 is. Arsenal heeft gewoon z'n goede spelers beschikbaar, zelfs tegen Bradford speelde op een enkele uitzondering na gewoon de basis-11. Er is gewoon een gebrek aan kwaliteit. Vorig jaar was top vier al krap en dat was nog met van Persie, gaat echt lastig worden dit jaar.

Op basis van inzet is het helemaal verdiend. Arsenal heeft dit volledig aan zichzelf te danken, en dat in één van de sterkste opstellingen. Ik hoop dat Gervinho nooit weer een Arsenal shirt aan zal trekken; en dat Ramsey eerst maar een jaartje ergens anders z'n talenten mag laten zien. Isco halen voor op een flank, en leg maar wat geld neer voor Fellaini.

Mooi voor Bradford dat ze doorgaan, 9e penaltyserie op rij gewonnen, dat is een knappe prestatie. Ik als Arsenal-fan wil ze hierbij Gervinho cadeau doen om hen te feliciteren met deze overwinning.

P.s. Mocht Bradford Gervinho niet willen wil ik voorstellen dat de Afrika Cup voortaan van mid augustus tot - eind april duurt.

Arsenal weer dramatisch.
Jammer dat we verloren dit was misschien wel de enige prijs die wel realistisch was dit seizoen. Trouwens ik vond Rosicky wel erg goed invallen dat moet wel gezegd worden. Wel mooi voor Bradford City dat ze door zijn gun ze het nog wel om heel ver te komen.

Ik wil echt zeiken en schelden,tieren,vloeken, alles..maar het is zonde van mijn tijd. Ik moet wel echt 1 ding zeggen in een hele lange tijd heb ik me echt niet zo kut gevoeld als Arsenalfan. Echt het boeit me geen reet dat we geen prijzen winnen, maar een beetje met eer spelen mag toch wel...of een normale pot op de mat leggen. Het is toch een schande?

Och ja de charme van het bekervoetbal zullen we maar zeggen. Mij verbaast het niet echt, ik vind Arsenal heel matig dit seizoen. Ik denk dat ze ook niet zo hoog eindigen in de PL

Mooie overwinning voor Bradford, altijd mooi als de underdog wint. Toch jammer dat Arsenal, aangezien die wel leuk voetbal kunnen spelen, eruit liggen.

Ik moest echt zowat huilen, zo sle3cht als het was. Ik heb in al die jaren veel gezien, maar dit sloeg echt alles. Gervinho, Ramsey, Podolski, Chamakh, echt om te huilen gewoon.. Het feit dat we pas in de 70e minuut ons eerste schot op doel hadden zegt genoeg. We waren dramatisch, en vooral die misser van Gervinho voor open doel, daar kan die van Torres niet aan tippen!

Ik ben nog immer niet van de #wengerout brigade, maar als er niet heel snel wat verandert aan de tactiek, formatie, gebruikte spelers en mentaliteit, dan geef ik het echt op, want als we al niet van een 4e divisie team kunnen winnen met een 11tal dat ons beste materiaal hoort te zijn, dan weet ik het ook niet meer..

Geweldig gedaan Bradford, prachtige teamprestatie van begin tot eind en geweldige penaltyserie, 9e op rij! Jullie verdienden het om door te gaan!

11 december 2012 om 23:45

Je kan veel zeggen, maar dat niet.

11 december 2012 om 23:53

Inderdaad vooral op kacht had Arsenal het lastig. Zo zie je maar dat je met 100 procent inzet, passie en strijd gewoon een team als Arsenal af kan bluffen.

11 december 2012 om 23:58

Arsenal werd niet afgebluft man. Was gewoon te slecht.

12 december 2012 om 00:03

Heb jij die twee centrale verdedigers van Arsenal niet elk duel zien verliezen van die spitsen? Arsenal werd fysiek overlopen.

12 december 2012 om 00:05

Jammer dat wij het nooit op een andere tactiek kunnen gooien, als we slecht spelen of het loopt niet zijn we fucked. We zijn altijd teveel afhankelijk van ons spel.

Een beest op de dmf positie zou niet mistaan, maar dan hoor je namen als Diamé en Gustavo en dan weet je alweer waar het naartoe gaat.

Haal gewoon Essien op.

12 december 2012 om 00:05

Ach, was een fase van 20 minuten. Het enige wat die gasten deden was slim vallen en Dean die er gelijk voor floot. Maar afbluffen? Kom nou.

12 december 2012 om 00:12

Ja, maar dat neemt niet weg dat zij in fysiek opzicht teveel inspraak hebben, het ziet er dan ook zo ontzettend knullig uit.

12 december 2012 om 00:14

We moeten ook gewoon de sterkste afrikaan halen die er te vinden is. Het liefst 1 van 2 bij 2 meter met veel loopvermogen.

12 december 2012 om 00:25

Precies, hoeft ook helemaal geen voetballer te zijn inderdaad.

Zonder gein had gewoon Essien gehaald moeten worden, we missen die eikel die je niet in de buurt wil hebben.

Cruciaal ook om die fundering weer terug te krijgen, er staat simpelweg teveel druk op de back four, en met iedereen ga je graag het duel aan. Zelfs met onze lieve Per.

12 december 2012 om 00:58

Diame is toch niet zo slecht? Kijk steevast motd en zie hem vaak genoeg leuke dingen doen. Daar zijn ze ook wel lovend over. Heb nog geen wedstrijd van ze live gezien alleen dus kan er niet heel goed over oordelen. Type tiote? Als je Essien zo nu en dan ziet ploeteren bij Madrid, wanneer die speelt, mag je blij zijn dat die niet meer in de PL te zien is..

12 december 2012 om 01:05

Diame leek eerste keus maar die is geblesseerd geraakt onlangs. Tegenwoordig is interesse van Arsenal al genoeg om een de blessurevloek te krijgen.

Geweldige penaltyserie!
Het was idd, een ideeënloos Arsenal.
Met een ideeënloze Wenger aan het roer.

Tuurlijk is dit zonde en triest. Maar ik ben wel blij dat dit gebeurd is want nu kunnen spelers zien en voelen dat je altijd met een 100% instelling moet spelen ongeacht al speel je tegen amateurs. Voortaan geen Ramsey & Gervinho meer onbegrijpelijk dat je zelfs tegen een 4e klasse zo door de mand kan zakken. Vanaf het moment dat Rosicky en chamberlain erin kwamen ging het voetballend beter. Enige die me positief opvielen waren Merteacker , Rosicky en met stip bovenaan Carzola. Het is dan ook zuur dat uitgerekend hij een penalty moet missen. Na Vandaag hoop ik dat Gervinho nooit meer een kans krijgt om dat Shirt aan te trekken. Hoop dat ivoorkust de Afrika Cup wint en dat een club gek genoeg is misschien in Rusland en arsenal verlost van Gervinho.

Jammer voor Arsenal, maar ik vond het middenveld wel goed draaien mischien is het een idee om 4-4-2 te gaan spelen met Arteta in plaats van Gervinho?

11 december 2012 om 23:41

Ik denk dat 4-4-2 zeker een optie kan zijn, alleen hebben we zo'n tekort aan buitenspelers, dat je dan al gauw een middenveld krijgt van Wilshere, Arteta, Cazorla en Rosicky. Walcott/podolski samen met Giroud voorin. En Gervinho laten uitleggen wat buitenspel is, dan is die daar ook druk mee bezig.

11 december 2012 om 23:43

Ik denk dat je Gervinho beter uit kan leggen wat voetbal is..

11 december 2012 om 23:47

Kan niet, hij denkt dat hij het al weet. Wat ik het leukste van de hele avond vond was Cazorla, die 1 meter naast schoot, en Gervinho die totaal woest op hem werd. Ik kwam niet meer bij, wat een wereldbeeld moet die gast hebben. Hij vind vast Carrol de beste spits, Downing de beste vleugelspeler en Jeroen Verhoeven de beste doelman. En zichzelf natuurlijk de beste ter wereld....

11 december 2012 om 23:41

Dit roep ik al weken. Speel gewoon met een ruit. Arteta verdedigend, Wilshere en Ramsey/rosicky centraal en dan Cazorla er net voor. Poldi en Walcott in de spits. of je speelt met 1 diepe spits, cazorla er achter, maakt het middenveld wat breder en zet AOC op rechts.

Gervinho is by far de meest dramatische speler die ik ooit in een Arsenal-shirt heb gezien. Man man, wat een armoede. Speel met 10 man en je bent beter af. Ramsey stond ook weer lekker te ballen.

Super spannend deze wedstrijd zeg! Ik hoopte echt op een verrassing, je verwacht het echter niet van een ploeg die op het vierde(!!) niveau speelt. Maar ze vochten er voor, gaven alles wat ze hadden en het is geweldig dat ze uiteindelijk winnen. Wat een spannende penaltyserie, de beslissende penalty missen als speler van Bradford, denken dat het dan toch nog mis zal lopen voor ze en dan Vermaelen ook zien missen. Geweldig, echt bekervoetbal.

Dit is schandalig en Arsenal heeft weer geen prijs dit seizoen. De CL gaan ze nooit winnen.(zelfs over 10 jaar niet als ze zo doorgaan), de FA cup kan je ook gedag zeggen. Oh en de competitie? Laat ik daar maar helemaal niet over beginnen. Dit is schandalig en ben echt kwaad op deze ploeg. De fans moeten geen geld meer uitgeven aan deze ploeg wat een ongeïnspireerd zooitje zeg.

Jammer man. Had echt meer verwacht van deze wedstrijd. Beetje spraakloos geworden na zo'n nederlaag.

Dit voelt alsof je vrouw iedere week vreemd gaat. Man man man wat is dit een dramatisch Arsenal zeg. Als Wenger nog 1x gervinho opstelt mag Wenger van mij samen met Gervinho vertrekken.. als je niet wil inzien dat deze man ontzettend slecht is dan heb je echt een plank voor je kop. Er zullen sowieso wat spelers bij moeten die de kar wél kunnen trekken want anders duurt het niet lang of Wilshere vertrekt ook, ook al zegt die dat hij wilt blijven. Hij was vanavond ook weer geweldig en dan staan er 10man om hem heen te pruste. Dit is echt het grote dieptepunt voor mij als Arsenal fan. Nu geloof ik écht dat het niet meer goed komt mocht er niks veranderen in januari!

Bij Chamakh kon je echt van te voren al zien dat hij de penalty ging missen. Leek wel of hij het express deed, zo'n hekel heeft hij aan Wenger en de club, geef hem eens ongelijk overigens.

11 december 2012 om 23:58

Ik heb Chamakh nooit gemogen. Meest luie speler die ik ooit bij Arsenal bezig heb gezien. Nog niet zo slecht als Gervinho maar die laatste toont tenminste inzet.

12 december 2012 om 00:19

Is het dan zo moeilijk? Chamakh moet je gewoon met voorzetten bedienen. Kijk naar Bordeaux! Die Arsenal-spelers doen dat niet. Het is alsof je Huntelaar steeds de bal 30 meter van het doel geeft, werkt niet!

Ik zeg Arsene Wenger het is leuk geweest neem in het belang van Arsenal FC ontslag A.U.B... Lachertje van de competitie zijn we geworden. Die Bradford fans zingen "He left coz you're sh*t, he left coz you're sh*t, Robin Van Persie, he left coz you're sh*t!".. Dat kan toch niet als je Arsenal bent..Resign Wenger Now!

11 december 2012 om 23:44

Auw. Dat doet pijn die spreekkorens.

Vergeet niet dat Van Persie een eikel is een echte Gooner zoals hij zichzelf altijd beweerde zou dit Arsenal niet in de steek laten.

11 december 2012 om 23:46

Het is allang duidelijk dat RvP de juiste keus heeft gemaakt, alleen snap ik natuurlijk nog wel dat het nog steeds aan veel supporters vreet.

11 december 2012 om 23:53

Pijnlijk is dat Van Persie al die jaren bij Arsenal, duizenden veren in de kont stopte van zijn club, beweerde een echte Gooner for life te zijn en heeft uitgesproken dat hij Man Utd geen mooie club vond. \

11 december 2012 om 23:59

Vast wel. Maar hoe zouden jullie ervoor staan zonder RvP en wij met hem? Jullie 10 punten minder, wij 10 punten meer?

12 december 2012 om 00:04

Arsenal begon vorig seizoen ook lekker met RvP aan het roer ?

Als RvP niet gekomen was had SAF wel een andere aanvaller gehad, daar heeft de respectabele man vast wel een back up plan voor gehad. Hazard en Moura werden bovendien ook op het nippertje misgelopen. Hazard heeft inmiddels 2 prijzen misgelopen, mooie keus heeft ie gemaakt

RvP had gewoon behoefte aan een team waar alle neuzen de zelfde kant op stonden, waar ambitie en honger was en kennelijk vond hij dit niet bij Arsenal, dat klinkt hard, maar als je de wedstrijd van vandaag hebt gezien, wordt dat toch wel bevestigt. Zwarte dag voor Arsenal.

12 december 2012 om 00:07

Wat heeft vorig seizoen hiermee te maken?

RvP wilde eigenlijk wel blijven maar zijn statement had te veel kapot gemaakt. Gewoon een domme vent die gelukkig voor hem kan voetballen.

12 december 2012 om 00:07

Elke wereldklasse speler zou zo snel mogelijk weg willen bij dit Arsenal, of ze nou een Gooner zijn of niet.

Denk jij dat Bergkamp of Henry wel waren gebleven als ze voorzetten moesten krijgen van Gervinho? Of steekballlen van Ramsey? Die waren er ook gewoon van doorgegaan hhoor. Dat van Persie vertrok heeft Arsenal aan zichzelf te danken. Als jij van Persie bent een je hebt net verloren met 8-2 van Manchester United, dan kun het hem toch niet kwalijk nemen dat hij weg wou?

12 december 2012 om 00:13

Daarna won hij 5-3 van Chelsea, 5-2 van Totnum, 1-0 van City, 3-0 van Milan. Beetje dom wat je zegt.

Maar inderdaad, met Gervinho spelen gun je niemand.

12 december 2012 om 00:13

Elke speler van wereldklasse zou dit Arsenal in de steek laten, of ze nou Gooner zijn of niet.

Ook Henry en Bergkamp hadden gewoon een transferverzoek ingediend hoor als ze met deze middelmaat stonden te voetballen. Die waren Arsenal echt niet trouw gebleven als ze de voorzetten van Gervinho moesten krijgen en de steekballen van Ramsey.

Van Persie heeft gewoon de juiste beslissing gemaakt.

12 december 2012 om 00:16

Wat vorig seizoen hiermee te maken heeft ? Nou, dat Arsenal met RvP in de selectie ontzettend slecht begon aan het seizoen en mede daardoor begonnen de paniek aankopen van Wenger, met Arteta en Mertesacker.

'gewoon een domme vent die gelukkig voor hem kan voetballen' slaat noch kant nog wal. Heb jij zijn IQ gemeten ?

12 december 2012 om 01:59

Nouja, v Persie is gelukkig wel zo slim om op tijd een zinkend schip te verlaten.

Ik ben het beu met Arsenal en eigenlijk een beetje met Wenger al is hij de enige coach ter wereld die zoveel uit zijn spelers haalt.

Gervinho en Ramsey mogen n o o i t meer een Arsenal shirt aantrekken. Soms lees en hoor ik wel eens waarom iedereen zo kritisch op Ramsey is, waarom niet? Wederom op geen een goede bal, loopactie, schot, beweging (techniek) kunnen betrappen.

Chamakh mag ook gelijk de deur uit. We hebben kwaliteit nodig, ik denk dat de drie eerdergenoemde zelfs niet bij Wigan in de basis staan. We hebben drie goede voorhoede spelers nodig (of middenvelders waardoor Cazorla op de flank kan gaan spelen).

Waarom geeft Wenger iedere speler zoveel vertrouwen behalve Chamberlain? Hij was vandaag echt niet goed, maar je ziet in ieder geval nog een glimp van talent.

Vermalen ben ik lang zaam aan ook beu. Speelt zijn slechtse seizoen sinds Arsenal. Mertesacker, Gibbs en Sagna waren ook dramatisch. Wilshere haalde een krappe voldoende maar had wat pech in zijn acties. Cazorla haalde een iets dikkere voldoende maar had ook nul rendement. Maar ja, wat wil je met zulke spelers voor je.

Goede, beweeglijke voorhoede spelers die de juiste loopacties en keuze maken, maken dit Arsenal 48 klassen beter. Aan wie moet Wilshere of Cazorla de bal kwijt? Podolski heeft trouwens ook nog echt helemaal niets in een Arsenalshirt gepresteerd.

Gervino, verlaat mijn beeldscherm. Dit is toch wel heel slecht van Wenger hoor. Een verkeerde scout, tot daar aan toe maar die jongen krijgt week in week uit de gelegenheid om mijn kijkplezier te verpesten.

Alsjeblieft, koop wat in de winter, want hier word ik echt diep, diep, diep, diep, diep droevig van. Al was het afgelopen zaterdag wel weer leuk om te kijken.

Szxcxzcsesny
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Gibbs (:()
Isco/Gotze
Arteta
Wilshere
Chamberlain
IEMAND/Girou
Cazorla
12 december 2012 om 00:52

Sorry hoor maar zit er misschien niet een beetje te veel frustratie in je dat je dit daarom zegt.

Arsenal is op dit moment idd niet echt best en je kan in zulke wedstrijden iedereen wel bekritiseren alleen ik denk dat je er een beetje over heen moeten kijken. Elke fan heeft wel momenten zoals jij ze ook had maar dat gaat wel weer over.

BTW je opstelling fantastisch vooral Iemand vind ik echt geweldig. Nee met het Arsenal dat jij daar neerzet worden er ook geen prijzen gewonnen. Het wachten is nu op het vertrek van Wenger of spelers zoals Wilshere en Chamberlain. (denk dat Ferguson vooraan staat)

12 december 2012 om 01:11

Het is gewoon al 1,5 jaar geen zak aan om Arsenal te kijken. Je hoopt op een goede combinatie of een fatsoenlijke aanval maar zelfs dat kan een maand duren.

12 december 2012 om 02:01

Als wij Wilshere en Chamberlain zouden kunnen halen zou m'n jaar niet meer stuk kunnen.

12 december 2012 om 02:08

Ramsey was natuurlijk een fantastisch talent. Nu speelt hij met de angst en om zijn been nog eens elders op het veld te mogen oprapen en wordt hij bovendien steeds meer bekritiseerd, wat nou niet echt lekker kan zijn voor een jonge speler. Misschien moet hij verhuurd worden aan een club in La Liga waar het fysiek minder zwaar is en hij weer rustig kan opbouwen. Een stap terug (naar bijvoorbeeld Betis of Bilbao) om er twee vooruit te zetten.

@bra-arsenalfc

Moeten ze niet altijd een 100% instelling hebben? Beetje raar aangezien het profs zijn en ze nooit iemand moeten onderschatten ook niet Bradford. Ze moeten er altijd staan maar dit Arsenal staat er dit jaar niet 100%.

11 december 2012 om 23:55

Ze moeten er inderdaad altijd 100% voorgaan maar als een club tegen een club speelt die op een veel lager niveau speelt dan wordt die vaak onderschat en het gebeurt niet alleen bij Arsenal maar in elke competitie/beker. En voor dit seizoen hoop ik maar dat ze hier veel van gaan leren. En mensen die Wenger veel kwalijk zijn gewoon zielig bezig , je zag dat hij deze wedstrijd serieus nam. Hij heeft een elftal opgesteld met alleen maar basis spelers , enige spelers die niet opgesteld zijn waren Arteta & Giroud. En ik vind het echt alleen maar zuur voor Carzola dat uitgerekend hij een penalty moet missen. Verder Hoop ik dat we een tijdje geen Gervinho & Ramsey zien. Iedereen zeurt wel over chamakh dat hij een penalty heeft gemist maar Vermealen heeft er ook 1 gemist. En ik ben ook niet te spreken over Chamberlain de laatste tijd , die jongen denkt er al te zijn maar laatste tijd laat hij veel te weinig zien

De Carling Cup was een mooie kans voor Arsenal om dit seizoen alsnog een prijs te pakken. Niemand zag dit verlies aankomen, vooral niet als je met een A selectie komt. Jammer.

Arsenal moet eens stoppen met het kopen van net niet spelers of spelers die gewoon helemaal niks toevoegen...
De bedragen die er uitgegeven zijn aan die spelers (salaris erbij etc.) zijn niet eens zo mis.
Tel dat bij elkaar op en haal dan gewoon 1 of 2 zeer gerichte aankopen...

@madrid-z

Nee je hebt gelijk ze hebben er eigenlijk nooit gestaan de afgelopen jaren. Weet nog heel goed die carling cup finale tegen Birmingham. 9 van de 10 keer winnen ze tegen Birmingham maar in de finale niet.

12 december 2012 om 00:00

Het begint inderdaad langzamerhand aan Wenger te liggen. Het is jaar in en uit alleen maar slechter geworden met ze en de verbetering zit er totaal niet aan te komen. Toen ze de Carling Cup finale verloren ging het dat jaar 2/3 weken later met alles mis terwijl ze voor alles nog meededen toen. Dat was toen de genadeklap voor ze.

Wenger had toen een fantastische selectie maar als dat geen prijzen kan winnen wat dan wel? Ik weet het niet meer met deze ploeg mijn vertrouwen was na de verkoop van
Van Persie al weg.

Ik begin langzamerhand Piers Morgan steeds meer gelijk te geven, Wenger heeft het niet meer. Hoe pijnlijk het ook voor sommige Arsenal-fans is ben bang dat gewoon de waarheid is.

12 december 2012 om 00:28

Die Piers Morgan moet je niet serieus nemen, hij is een enorme dwaas. Ik kan niemand bedenken die het beter zal doen dan Wenger. Het is de hoogste tijd dat het gierige bestuur en Stan Kroenke hun biezen pakken. Met Usmanov zullen we prijzen pakken, daar ben ik van overtuigd.

12 december 2012 om 09:51

Dat zal geen moer uitmaken. Mensen geven de schuld aan het bestuur terwijl Wenger als Manager een grotere vinger in de pap heeft dan men denkt.

Die man was zelfs betrokken bij de bouwplannen voor het nieuwe stadion. Lijkt me dan ook dat hij op technisch beleid meer te zeggen heeft dan wat men wilt laten vermoeden. Ik denk dat het vijf voor twaalf is voor Arsene

12 december 2012 om 13:39

Ik doelde meer op het feit dat Kroenke niet genoeg wil investeren

Felicitaties aan de thuisploeg, laat dat gezegd zijn. Maar wat een blamage... Waar durf je het lef nog vandaan te halen om werkende mensen nog een euro/pond voor een wedstrijd te laten betalen zeg. Week in week uit lijkt het nergens op. Zaterdag heb je nota bene een scheidsrechter nodig om aan je punten te komen bah...het is dat de gooners een maandsalaris hebben neergeteld voor een seizoenskaart anders moesten de heren maar eens in een leeg emirates ballen. Misschien dat het dan een keer doordringt . 'maar we draaien toch break even, beste supporters? Dat is toch ook leuk?'

after rain comes sunshine they say. Nou nee ik zie dit niet gebeuren. Ik keek 15 minuten van de verleging en ik ergerde me al aan gervinho. Wat is die man slecht serieus zelfs ik heb meer rendement in mijn acties als amateur voetbal. Maar ik zag het al geen inzet geen passie en geen kwaliteit.

Word het een beetje beu ik blijf wel arsenal kijken omdat ik er stiekem heel diep in mijn hart in geloof maar het gebeurt toch niet het is niet beter. Denk niet dat er veel spelers naar dit trieste arsenal willen komen. Bedoel een isco denk je dat die echt naar dit team komt? Proficiat bradford jullie verdienen dit !!

11 december 2012 om 23:55

Wat is dat toch elke keer met Isco? We hebben leiders in dit team nodig. Isco is dat niet.

12 december 2012 om 00:04

was een voorbeeld ken die hele isco niet. Het probleem is de b granituur serieus hoe veel kansen krijgen ramsey en gervinho? Volgens mij verdient die ramsey ook een aardige bedrag per week en die laat geen moer zien.

Een chamberlain moet toch gefrustreerd op de bank zitten? Gepasseerd worden door grvinho ik snap wenger echt nie t. Een chamberlain is zo goed op links en dan zet je een prutser als gervinho op links(hoorde vandaag in de spits). Fellaini die komt zeker niet en een andere optie zou ik op dit moment niet weten.

Er is geen cohesie, communicatie, er is helemaal niks!

12 december 2012 om 00:19

Het is onbegrijpelijk. Week in week uit krijgen spelers als Ramsey en Gervinho speeltijd. Terwijl ze het elke week verkloten. Bij elke normale topclub wordt je al meteen uit de basis geflikkerd als je 2 wedstrijden net als Gervinho speelt. Wenger blijft hem gewoon doodleuk opstellen.

Precies dat zei ik laatst ook al: Wie wilt nu nog naar Arsenal komen? We kunnen al niet concurreren qua salaris, maar toen hadden we aanzien. We hadden minimaal Cl voetbal, mooie voetbal, veel jonge spelers, veel kans voor spelers, maar Zaha en Isco(als voorbeelden) zullen wel gek zijn om Arsenal te kiezen als ze naar 10 beter clubs op dit moment kunnen gaan.
Wij moeten het doen straks doen met de Gervinho's.

Dom van Wenger om hier met je basiself te starten. Arsenal draait al niet goed in de competitie, en je kunt niet verwachten dat je A-spelers kunt motiveren voor deze wedstrijd. Jeugdspelers zien dit vaak als een kans om zich te bewijzen, die zijn feller en gretiger.

Ja...
Heb geen zin om over de wedstrijd te praten dus dan doen we dat maar niet.
Gervinho, Chamakh, Squilacci en Arshavin verkopen. Allemaal niet goed genoeg.
Ramsey verhuren. Heeft ontzettend veel talent. Word verkeerd gebruikt, namelijk als rechtsbuiten, terwijl hij gewoon centraal op het middenveld moet spelen. Zo krijgt hij weer vertrouwen en komt hij misschien weer op niveau. Dan is het jammer dat Diaby en Rosicky terug zijn voor hem, dus laat hem maar een jaartje ergens anders weer op niveau komen, als hij dat nog haalt.
Isco direct halen. 21 miljoen. Nog niet eens over nadenken. Daarbij nog een topspits. Giroud als back-up. Word er geen topspits gehaald, dan doe maar eens Walcott in de spits. Wil zich bewijzen op die positie en geloof ook dat hij daar goed kan spelen. Anders hebben we nog Podolski die daar kan spelen
Rosicky sws in de basis. Brengt heel erg veel ervaring en met hem erbij gaat het veel sneller. Ook erg veel creativiteit.
Zie opstelling.
Veel creativiteit, sterke verdediging en genoeg ervaring.
En ja, Arteta is geen echte balafpakker, maar als de verdediging verder inschuift heeft hij meer rugdekking. Ook al kan hij, naar mijn mening, erg goed ballen afpakken en hij verlegt het spel ook direct naar voren. Onmisbare speler. Type Busquets. Ook geen balafpakker pur sang, maar o zo belangrijk voor Barca.

Szczesny
Sagna
Per
Vermaelen
Gibbs
Wilshere
Arteta
Isco/Cazorla
Cazorla/Isco
Rosicky
Iemand

Misschien wordt het toch tijd dat Wenger zelf stopt? Dit heeft niks met vandaag te maken, penalty's kan je altijd verliezen, al moet het voor Arsenal niet zover komen. Ik vraag me af hoelang die Arsenal fans het volhouden met Arsene.

12 december 2012 om 01:06

Tot welke ronde in de cc kwamen jullie?

12 december 2012 om 02:18

Ferguson geeft helemaal niets om de carling cup omdat hij liever om de CL en de titel speelt... Wenger stelt hier een van zijn sterkste elftallen op terwijl Ferguson zelfs de reserves niet opstelt maar de jeugdploeg... Ik vind jouw opmerking daarok niet helemaal op zijn plaats e jij weet zelf ook dat dit bekertje Ferguson weinig doet.

Wenger weg is wel het domste wat Arsenal kan doen... Wenger is samen met Ferguson de beste coach in de EPL en Europa. Het ligt niet aan Wenger maar aan zijn spelers....

12 december 2012 om 09:00

Als je uitgaat dat jullie al jaren niks gewonnen hebben, kan je zulke dingen niet zeggen. Ferguson vindt de Carling Cup niet belangrijk. Maar jullie wel. Daarnaast had ik nog in mijn reactie dit gezet 'dit heeft niks met vandaag te maken'.

12 december 2012 om 09:17

Er is wel een klein verschilletje tussen naar Stamford Bridge gaan en naar Valley Parade :D

Oke, ben bijgekomen. Over de wedstrijd heb ik niks te melden, dat verdient Arsenal niet. Ik denk dat ik voortaan gewoon niet meer kijk als Gervinho en/of Ramsey in de basis staan. Gervinho was Bradfords beste verdediger vandaag.

Wat een loser die Cazorla. Met zo een techniek een penalty zo kansloos nemen. Bij Vermaelen en Chamak was het tenminste nog de binnenkant van de paal(ongelukkig)

Wenger moet wegwezen. Arsenal heeft behoefte aan een Mourinho(die zich gedraagt) of doe maar Di Matteo, winnen ze een keer Prijzen! Ik wil dat Arsenal een keer iets wint, anders ben ik gefrustreerd

Bradford City, kom weer terug in de PL. Daar horen jullie en niet die domme teams als Wigan en Swansea

12 december 2012 om 01:06

Di Matteo? Hahahaha.

12 december 2012 om 03:32

Di Matteo coach sinds 2008 (4 jaar hoofdtrainer) - 2 prijzen (1 Cl)
Wenger coach sinds 1984 (28 jaar hoofdtrainer) - 13 prijzen.
Mourinho coach sinds 2000 (12 jaar hoofdtrainer) - 20 prijzen (2 Cl)
Guardiola coach sinds 2008 (4 jaar hoofdtrainer) - 14 prijzen (2 Cl)
Ferguson coach sinds 1974 (38 jaar hoofdtrainer) - 48 prijzen (3 Cl)
Mancini coach sinds 2000 (12 jaar hoofdtrainer) - 12 prijzen.
Villas Boas coach sinds 2009 (3 jaar hoofdtrainer) - 4 prijzen
Ancelotti coach sinds 1995 (17 jaar hoofdtrainer) - 12 prijzen (2 Cl)
v. Gaal coach sinds 1991 (19 jaar hoofdtrainer) - 18 prijzen (1 Cl)

Ik som hier alleen een paar coaches op en probeer niet te zeggen dat meer prijzen je per defenitie een betere trainer/coach maken, maar het zegt toch wel wat... Jullie Gooners kunnen wel je hand boven het hoofd van Wenger houden en schuilen achter het feit dat jullie elk jaar CL spelen, maar win nou maar gewoon weer eens wat. Kan je wel Di Matteo uitlachen, maar de meeste mensen lachen het hardst om jullie. Het is heel jammer want veel mensen gunnen het Arsenal ook, ik persoonlijk ook. Ik vind wel dat er veel moet veranderen, en dat jullie met betere aankopen moeten komen. Een coach als van Gaal zou niet slecht zijn, past in het beleid van Arsenal, en maak je naar mijn mening meer kans mee op een prijs.

12 december 2012 om 08:09

DI mateo heeft in 4 jaar veel meer gewonnen zelfs

Hij werd kampioen met Mk-dons in de league 2 en werd vervolgens 2e met WBA in de championship (achter Newcaslte) om vervolgens een jaar later zeer constant te spelen in de Premier League.

12 december 2012 om 03:54

Soo ...

Ik had een nachtdienst en ik kom thuis, gewoon even paar reacties lezen voor het slapen gaan en dan lees zo'n raare reactie ...
Ik heb het namelijk over je laatste zin ...

Het is ontzettend knap wat Bradford City heeft geflikt! Geweldige prestatie, dat is ook de charme van die cups. Maare, om Swansea en Wigan gelijk af te kraken dat zij niet in de Premier League horen is echt overdreven. Het zijn 2 mooie clubs die aardig goed kunnen voetballen. Swansea doet pas mee en draaien goed. Wigan is een echte suviver. Spelen vaak aan het einde van het seizoen om degradatie te vermijden. Ook een genot om maar te kijken.
Nogmaals, Bradford heeft een prachtige prestatie geleverd door Arsenal dat met een A - selectie eruit te knikkeren, maar als zij echt in de Premier League thuis hoorde, zaten zij nu niet de League Two Division... ( Daarvoor nog de League One en de Championship en dan pas kun je praten over de Premiership! )

12 december 2012 om 08:11

Wigan Athletic hoort inderdaad niet in de Premier league hoor, want daar zit geen kip en dan zie ik liever gepassioneerde fans zoals bij Nottingham,leeds etc, maar Bradford is in 2004 bijna failliet gegaan en zijn van de championship helemaal afgezakt naar de lage regionen in de League Two en gelukkig voor Bradford gaat het vanaf dit jaar meedoen om de prijzen in de League Two.

12 december 2012 om 17:41

Op na dat er geen fans zitten is het gewoon een leuke club voor de Premier League. Als zij er echt niet in horen, waren zij allang gedegradeerd & gelukkig is dat er nog niet van gekomen...

Wat Bradford betreft, ik weet hoe de zaken zijn daaro, alleen is het toch wel zo dat zij met de miljoenen die werden uitgegeven voor spelers, uiteindelijk wel zijn gedegradeerd. Daardoor zijn zij bijna failliet gegaan & spelen daarom in de League Two ...

Zo teleurstellend om deze schijtwedstrijd te kijken als Arsenal fan. Nu waren we in de verlenging wel vele malen beter met kans na kans, maar om dan nog zo'n schandalige penalty reeks te moeten aanschouwen is niet normaal.

Ik heb medelijden met Wilshere, Gibbs, Chamberlain, Cazorla en Rosicky. Deze spelers zouden omringt moeten worden met soortgelijke kwaliteit.

Ik heb een hekel aan Gervinho, Chamakh en Podolski. Het liefst zie ik ze nooit meer. En vooral Gervinho gvd wat is die vent slecht.

Ik echt gewoon boos nu, niet normaal.. Zo frustrerend om Arsenal fan te zijn.

Huilen met de pet op. Ik ben geen voorstander van dom kopen maar 1 beest op het middenveld erbij zou handig zijn. Zo'n blok beton met benen, 2 huizen hoog en 3 meter breed. Maarja vind die maar eens. Iemand die van mij part alles en iedereen af en toe kapot scheld dat soort mentaliteit. Beetje Ibrahimovic achtig maar dan enger en voor op het middenveld.

12 december 2012 om 00:57

Jullie hadden voor Lass moeten gaan, als hij wou in ieder geval.. Misschien niet zo heel groot maar oh zo sterk en balvast. Hard, maar fair. Laat zich nooit vallen.

Kijk eens op Youtube: " Lass Diarra 2012 The Destroyer New Skills Hd".

12 december 2012 om 01:07

Je weet dat Lass bij ons vandaan komt he?

12 december 2012 om 01:23

Inderdaad ik wou net zeggen Lass was een arsenal speler.

12 december 2012 om 03:57

Je hebt ook mensen die kijken pas sinds gister voetbal ...

12 december 2012 om 09:45

Hehe, deze is goed :D

12 december 2012 om 17:34

Weet ik ja, maakt dat uit? Het is gewoon een hele bruikbare speler. Weet niet of hij problemen had met Arsenal of iets?

Zwak weer van arsenal.. Baal ervan dat arsenal niet meer zo dominant is als een aantal jaar terug.
Ligt dat aan het beleid of? Het is wel duidelijk dat arsenal al jaren talent koopt, opleid, doorverkoopt en weer opnieuw begint.
Je wilt toch als arsenal zijnde groeien en dat zie ik dus echt niet.

Sonde

IK kan het gewoon echt niet geloven, wat is er met mijn Arsenal gebeurd??? Hoe in godsnaam hebben we zo veel moeite tegen bradford(met alle respect), een 4e divisie club tegen een eerste divisie club dat al 16? jaar achter elkaar champions league speelt tegen clubs als barcelona, ac milan, bayern munchen etc. Zelfs al speelden we met de 2e team verwachtte ik hier nog een dikke winst, een man utd of man city zou over hun heen lopen. Ik snap er echt geen bal van, ligt het aan de motivatie, aan de kwaliteit? 1 ding weet ik zeker, het liefst zie ik gervinho nooit meer in een Arsenal-shirt, elke wedstrijd opnieuw noemt iedereen(ik ook) hem een kip zonder kop met weinig kwaliteiten en elke wedstrijd opnieuw geeft hij ons groot gelijk!!!

In Arsene we trust

Ik snap dat Wenger een topcoach is met zijn beleid. Ook snap ik dat hij Arsenal veel heeft gebracht. Toch moet Wenger echt iets veranderen, vooral zijn aankopen. Met al dat geld dat Wenger investeerd in waardeloze aankopen had hij ook gewoon degelijke spelers kunnen kopen. Dit is het Arsenal wat ik graag had gezien dit seizoen of misschien het volgende. Kara is een erg goede middenvelder, en Arsenal had hem al gescout. Nu vertrekt hij volgend seizoen naar genk, terwijl hij net zo goed naar Arsenal had gekunt, Santon hadden ze ook best mogen halen, iemand van 20 die al 40 wedstrijden bij Inter heeft gespeeld, dan mag je van talent uitgaan. Zie maar hoe die bij Newcastle speelt. Ook moet die Wenger gewoon een Zuid-amerikaanse spits gaan halen, die doen het bijna altijd goed, hij kan anders ook voor Huntelaar gaan.

Szczesny
Santon
Vermaelen
Koscielny
Gibbs
Wilshere
Kara
Oxlade
Cazorla
Podolski
J.Martinez

toen met pires, vieira, henry, bergkamp, ljunberg, lehmann, cesc, toure, cole om een paar te noemen. had arsenal en wenger een mooie team! maar daarna heeft wenger, spelers alleen naar de filistijnen geholpen. om een paar op te noemen, chamakh, gervinho, arshavin, toure (in zn laatste jaar), almunia (wat doe ie nu?), flamini, reyes, diarra, eboue, vela, senderos, bendtner, gallas. kan iemand nog een paar namen noemen...
jammer wenger! een andere team misschien een idee?

Dit is echt vreemd, ik herhaal vreemd. Als Tottenham fan denk ik nu precies dit: haha (southpark stijl ). Maar als ik Arsenal fan zou zijn... O mijn god, waarom speelde Gervinho niet voor de tefenpartij. Oerslechte prestatie van Arsenal, maar dan ook echt oerslecht. Ik kan me hier volledig inleven hoemjullie je nu voelen.

Haha, briljant. Hoe jammer ik het vind voor Arsenal, weegt niet op hoe mooi ik het vind voor bradford. Onderschatting is fataal, lijkt me dat het hierin zat vanuit Arsenal's kant gezien.

Bradford is in 2004 bijna failliet gegaan en zijn van de championship helemaal afgezakt naar de lage regionen in de League Two en gelukkig voor Bradford gaat het vanaf dit jaar meedoen om de prijzen in de League Two, en dus ook in de League cup, misschien is dit wel het begin van een wederopstanding van de club en kan het op termijn terugkeren naar op zn minst de Championship.
Ik hoop het in ieder geval wel!!!!

Ideeenloos.....haal Sneyder dan zou ik zeggen. Met Cazorla heb je dan een supermiddenveld.

Dit slaat echt nergens op. Een slecht Arsenal in de Premier League zijn we wel gewoon, maar in de bekers doen we meestal wel mee. Spijtig dat Wenger niet gewoon jongelingen heeft laten spelen zoals hij dat altijd doet in bekerwedstrijden, die jongens vind ik veel gretiger meestal.

Vreemd, maar League Cup is geen ramp.

die carsola brengt arsenal ook niet naar een hoger niveau.
enige 2 goeie dingen waren zijn assist en dat schot op de lat.
-1 is de penalty begeleid door waanzinnig slap commentaar van marc van rijswijk die die carsola de hele wedstrijd ophemelde alsof hij de nieuwe messias van de gunners was.
voor de rest vertraagde carsola het spel ook enorm door eerst 10 keer om zijn eigen as te draaien en dan vervolgens een breete pasje te geven die ieder 4de klasser blindelings ook nog had kunnen geven.

die sagna is ook een drama , geen voorzet , geen actie geen inzicht .
kunnen ze beter buttner huren van manchester unt.

en over die gervinho hoef je geen enkel woord vuil te maken , de clown

Naar de halve finale!
Ik ga waarschijnlijk naar de halve finale maakt niet uit wie de tegenstander is

Arsenal heeft zichzelf finaal belachelijk gemaakt met hun 1e team verliezen van dit team echt een schande
Had ik echt niet verwacht
Misschien conclusies voor Arsene of is dat nog te vroeg?

Kan iemand mij uitleggen Hoe Gervinho voetballer geworden is?

Z'n talent is onbestaande maar het moet toch wel echt een overtuigende man zijn, als je zo'n vet contract kan tekenen zonder ook maar iets van voetbal te kunnen.

vroeger had arsenal pires en ljundberg nu gervinho en walcott dat zegt al genoeg over het huidige arsenal.

Ach zulke dingen gebeuren nou eenmaal in de beker , maar arsenal was ook bedroefend slecht en heeft deze uitschakeling meer dan verdient !

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren