Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Mourinho: 'De fans hebben geen probleem met Adán, maar met mij'

Laatste update:

Real Madrid hervatte de competitie zondagavond met een moeizame zege op Real Sociedad en José Mourinho koos er opnieuw voor om Iker Casillas op de bank te laten beginnen. Antonio Adán kreeg evenals in de uitwedstrijd tegen Málaga de voorkeur en hoorde de nodige fluitconcerten in het Santiago Bernabéu. Mourinho wees de keeper er echter op dat het gefluit niet voor hem was bedoeld: "De fans en media hebben geen probleem met Adán, maar met mij", zei de coach.

/

De fans van Real staan achter clubicoon Casillas, maar hoorden voor aanvang dat de keeper opnieuw niet zou beginnen. Dat zorgde voor een hoop gefluit in het Bernabéu. "Ik heb Antonio voor de wedstrijd gezegd dat het gefluit niet voor hem bedoeld was", zei Mourinho. "Ze floten voor mij en dat vind ik prima. Van mij mogen ze me voor de wedstrijd uitfluiten, als ze tijdens de wedstrijd het elftal maar steunen. Als dat het geval is, heb ik geen enkel probleem met het gefluit."

"In mijn ogen is er een gebrek aan respect voor Adán", vervolgde Mourinho. "Hij is een Canterano en speelt nu al zestien jaar voor deze club. Het gefluit van de fans zorgde alleen maar voor extra druk op zijn schouders en dat is een groot probleem." Casillas kwam overigens al snel alsnog in het veld, omdat Adán al in de vijfde minuut een directe rode kaart kreeg.

Mourinho zette zijn vraagtekens bij deze prent: "Ik geloof dat het Varane was die hem in een moeilijke situatie bracht en Adán ging vervolgens ook in de fout. Real Sociedad verdiende een penalty, maar ik begrijp niet waarom er ook een rode kaart werd getrokken. Misschien heb ik het fout, maar ik heb het idee dat twijfelachtige beslissingen altijd in ons nadeel uitpakken. In een ander stadion en bij een ander team zou er slechts een gele kaart zijn getrokken."

José Mourinho moet ontslagen worden

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zeg maar vast dag met je handje Jose Mourinho.

6 januari 2013 om 21:54

Het is de omgekeerde wereld.
Hij wil graag zelf ontslagen worden, maar de club wil dat juist niet vanwege de ontzettend hoge premie die ze zullen moeten betalen.

Vreemde situatie..... ben benieuwd wie zijn zin krijgt.....

6 januari 2013 om 22:00

Wie zegt er dat hij wil ontslaan worden?
Welke bron?

Ik denk net dat hij al bezig is voor volgend jaar.
Dit jaar kan hij toch niet meer winnen, dat wil zeggen dat hij nu een paar maanden tijd heeft om de ongemotiveerde spelers duidelijk te maken dat als wanneer je je niet 100 inzet en naar zijn wtten luister je naar de bank vliegt

Wat kan Mourinho nu schelen als hij deze wedstrijd wint of verliest. Het is zoals met schaken, hij is al bezig in zijn hoofd met de 6 volgende zetten. en soms moet je pionnen opofferen om dat plan te doen lukken.

Dat heeft hij al gedaan met Ramos en kijk wat het resultaat is, Ramos toont veel meer inzet dan toen.
En nu Coentrao toch ook? Die zal niet meer spelen en hij is een Portugees

En ook vanavond heeft Casillas niet op zijn niveau gekeept.
Ik hoop dat Casillas niet koppig is en zich zal terug 100 zal motiveren.

6 januari 2013 om 22:10

Het competitie seizoen is verloren voor Madrid. Alleen de titel telt. Maar in de beker en de Champions league is nog alles te winnen.

Daarom betwijfel ik er aan of Mourinho er goed aan doet. Natuurlijk is het niet verkeerd om je spelers af en toe op scherp te zetten of dingen aan te passen. Maar de spelers moeten wel achter je blijven staan. En de fans moeten je onvoorwaardelijk vertrouwen. En dat is op het moment twijfelachtig.

Wat er mat Ramos gebeurde snapte mensen niet. Maar achteraf liet hij zien waar om hij het deed en toonde Ramos aan dat het goed vor hem was geweest. Maar San Iker op de bank zetten is als Madrid coach gewoon een waanzin. Alle resterende fans die je nog hebt als trainer zijn per direct tegen je omdat je HET clubicoon van deze tijd misbruikt.

Het enige dat Mourinho nu nog kan doen is prijzen winnen. Alleen op die manier kan hij nog het vertrouwen van de fans terug winnen. Maar doorda thij zulke rare dingen heeft gedaan word dit een stuk moeilijker. Tenslotte zullen een aantal spelers hem niet meer vertrouwen of 100% voor hem geven (casillas). Zal de ploeg tijdens de warming up en wedstrijden vaker uitgefloten worden. Wat leid tot minder zelfvertrouwen. Daarnaast zullen wissels, opstellingen en trainingen bekritiseerd gaan worden door de spelers. Het "hechte groepsgevoel" waardoor Real Madrid vorig jaar zo goed was is weg. En dan is het een groep van 11 (exceptionele) spelers. Maar in die groep is eigenlijk iedereen een individualist.

7 januari 2013 om 01:34

Ze kunnen ook zijn afkoopsom betalen als het goed is aan't einde van het seizoen 20 miljoen. PSG Man city en Chelsea hebben geld genoeg toch..

6 januari 2013 om 22:04

Waarom? Real wint de Champions League

Lekker voor je, moest je Iker maar in de basis laten starten. 4-3 winnen van Sociedad en nog een grote bek, ik hoop echt dat ie een schop onder zn kont krijgt van Perez. Anders kan Madrid de Cl uit zn hoofd zetten

6 januari 2013 om 21:56

Waar heb jij het over man?! Het was Casillas die er 3 door liet. Met alle respect, Casillas laat teveel door laatste tijd..

CR9 moest weer real Madrid redden

6 januari 2013 om 21:58

uhm Cr9?

6 januari 2013 om 22:02

CR7..

*zucht*

6 januari 2013 om 22:04

Hij was ook een jaar CR9 hoor =) Niet zo n grote misser

6 januari 2013 om 22:06

Casilias had er van de 3, 1 kunnen pakken..
Over een penalty kun je niet moeilijk doen en de 3e was gewoon perfect geplaatst.
De 2e hadden veel keepers niet gehad maar Casilias kennende was het voor hem wel mogelijk geweest.

En wat je over Ronaldo zegt klopt deels, maar waarschijnlijk heb je de wedstrijd niet gezien.
Ronaldo was juist de gene die steeds de kracht uit de aanval haalde met steeds wanhopige afstandschoten, hele tijd balverlies en onnodige loopacties.
Zijn eerste goal was mooi afgerond, maar Benzema legde hem ook weer prachtig.
En de vrije trap was gewoon letterlijk recht op de keeper af. misschien zwabberde de bal een beetje, maar nog steeds had hij 'm gewoon moeten wegboxen.
Dus kijk aub volgende keer ff de wedstrijd. (geen haat richting Ronaldo trouwens, Meer haat richting mensen die onzin uitkramen na een samenvattingkje van 30 seconden)

6 januari 2013 om 22:11

@ Pezzonovantes

Ja en waarom denk je dat Casillas de laatste tijd matiger presteert?omdat die man ook zijn geloof kwijt is.mourinho heeft de zelfvertrouwen van onze spelers compleet weg gekregen.en niet alleen Mourinho,maar gewoon ook die Spaanse media

6 januari 2013 om 22:15

hij was altijd al CR7 vanaf z'n eerste jaar bij man.u
toen hij nummer 9 kreeg, schreven mensen toen noch CR7 hoor.

6 januari 2013 om 22:28

Feit is dat hij in zijn eerste jaar met rugnummer 9 heeft gespeeld.

6 januari 2013 om 22:32

Ja casillas laat er 3 door de 1ste is een penalty wat door ja daar hebben we hem adán is veroorzaakt.

Want als je zo als een keeper in komt dan vraag je om problemen.

De 2de kan casillas vrij weinig aan doen.

En de derde heb ik niet kunnen zien omdat ik zat te eten..

Maar om voor de doelpunten die ze tegen krijgen nou de schuld aan casillas te geven ga te ver hoor..

6 januari 2013 om 22:03

Met 10 man winnen van een Sociedad in vorm is een prima prestatie. Je hoopt dat ie ontslagen is omdat je bang bent voor Real in de cl

6 januari 2013 om 23:03

Niemand is bang voor dit real..

komt gij er achter!!!!!!!!!!
na 3 jaar komt hij er eindelijk achter dat zijn gedachten een tikkeltje ..............idioot zijn?

Volgens mij wisten we dat allemaal al. Sterker nog, we wachten op je ontslag.

7 januari 2013 om 02:40

Het ergste is nog wat hij met beide keepers doet je ziet aan Casillas dat hij niet blij is en bij Adan zie je hoeveel druk er op zijn schouders zit. Hoop dat Mourinho gauw normaal gaat doen of weggaat.

Gek he als je de beste keeper aan de kant zet voor een mindere en zo onnodig in de problemen komt.

7 januari 2013 om 00:32

wanneer begrijp je nou dat heel het team niet meer gemotiveerd wordt onder mourinho?

of is het fc casillas? nee toch. heel het team is dramatisch , dat hij dan casillas wisselt voor een wedstrijdritmeloze C keeper, niet eens een waardig vervangger, dan roep je het op jezelf af.

mourinho als er nog enigszins lijn/perspectief in zijn visie zit, maar een C keeper die nooit keept, das geen waardig vervanger voor casillas, en adan is nou niet de keeper die het stokje van iker gaat overnemen ofzo.

er is ook totaal geen reden om iker te offeren voor het waardeloze en knudde voetbal wat real laat zien, mourinho motiveert ze niet meer, maar ipv zelf ontslag te nemen, maakt ie zichzelf, de club met fans en al haar spelers ten schande. zodat hij zijn ontslag premie ontvangt en dat als laatste steek te laten gelden jegens madrid.

ik persoonlijk vind dit walgelijk, en sorry madrid fans maar er komt op deze wijze echt geen CL voor real.

Kunnen ze die vent niet ontslaan. Elke leek zet Casillas als eerste op het wedstrijdformulier bij Real Madrid. Hij verpest die hele club hun tradities en lof.

Tja, door een club icoon op de bank te zetten vraag je ook wel een beetje om ontslag. Zeker in deze vorm. Zou Mourinho gewoon niet veel liever terug naar Chelsea gaan en dat hij nu hierdoor een beetje gaat provoceren nu de titel toch niet meer haalbaar is(normaal gesproken).

En nu? Gaat hij nu de derde keeper erin zetten, omdat hij niet tevreden is over Casillias?

6 januari 2013 om 22:11

Wie weet ? Ik heb zo de indruk dat Jose wel ver wil gaan voor zijn 20 mio.

Adan is gewoon een held een van de betere keepers op dit moment vind ik.. Als je het vertrouwen krijgt van de beste coach ooit en zelfs Casillas op de bank houdt ben je absolute wereldtop.. Wel heel hard voor die jongen dat die in zijn eerste wedstrijd dat hij een kans krijgt meteen rood pakt haha

6 januari 2013 om 21:57

Mwoah, was eigenlijk zijn tweede wedstrijd ^^

6 januari 2013 om 22:01

Lol beste coach ooit. Jullie Inter fans zijn zo naïef. Omdat hij jullie 1 titel heeft gegeven is hij ineens de beste coach ooit. Ga alstublieft snel je mond spoelen, want er zijn er zeker 5 beter. Bv Ferguson, Wenger, Cruijff.

6 januari 2013 om 22:23

Jullie zijn eendagsvliegen.. Mourinho was volgens jullie 2 jaar terug nog de beste coach ter wereld en nu kan hij er niks meer van? Aah Wenger die coach die al 100 jaar geen prijs meer heeft gewonnen of die blaaskop van een Cruijff.. Nee geef mij dan nog maar eerder Klöpp, Herrera, Sacchi etc..

6 januari 2013 om 22:35

2x Cl
1x Uefacup
7x landskampioen
4x beker
4x supercup
Alles sinds 2003, dus ja hij is een van de beste die er rondloopt

6 januari 2013 om 22:39

Mourinho wint CL met Inter.

Je ziet reacties als:

Mourinho is een legende

Mourinho is de beste coach ooit

Mourinho is ene genie

Mourinho the special one flikt het weer

Nu na het passeren van San Iker:

Mourinho bakt er niks van

Mourinho is een coach voor de korte termijn

Mourinho gaat voor zijn oprotpremie

Mensen leven in de waan van de dag of praten iedereen doodleuk na hier op Voetbalzone.. Maar zelf een mening hebben plus goeie onderbouwing? Hoo maar..

Mourinho won met Porto en Inter de Cl.. Met een beetje meer geluk waren daar nog 2 titels bijgekomen van Chelsea.. Werd met elke club landskampioen en boekt de ene naar de andere record..

Nu krijg ik straks weer een berichtje in me postvak in met deze inhoud.. ''ja maar hij werkt ook altijd bij de juiste clubs''.. Ja hoe zal dat toch komen? Misschien omdat al die mensen zoals Perez en Moratti Mourinho de beste vinden..

6 januari 2013 om 23:01

Lol, ''jullie''? Wie definieer jij als jullie? 2 jaar geleden was hij echt niet de beste coach die er rondloopt. Het is een hele goede motivator, maar het is er een wiens methode werkt voor een termijn van 2 jaar. Als hij ooit zoiets presteert als Wenger of Ferguson bij 1 team, dan mag hij lopen praten. Het is echt niet zo dat hij allerlei flut teams coach. Over zijn manier van spelen, laat ik daar maar helemaal niet over beginnen.

6 januari 2013 om 23:04

@afca013

Niemand ontkent dat hij en van de beste coaches is die er rondloopt. Maar Imit beweer dat hij de beste coach ooit is en dat is natuurlijk flauwekul.

7 januari 2013 om 01:28

Jij snapt er ook vrij weinig van als je zo denigrerend over Wenger en Cruijff praat! Maargoed je weet niet beter denk ik..

7 januari 2013 om 01:30

@ armenchik

Ook al ben je geen fan van hem, het feit blijft dat jij het beste heeft gepresteerd van allemaal en dat ook nog in 4 verschillende landen. Het is gewoon een feit: Hij is de beste.

6 januari 2013 om 22:02

Whaha beste coach dat blijkt maar weer, deze vent moet zo snel mogelijk weg over de jaren bij realzo weinig gewonnen met deze selectie want met alleen maar verdedigend spel waar die zich al jaren achter schuilt wordt nu steeds lastiger haha echt een flutcoach.

6 januari 2013 om 22:23

Verdedigend spel? Meer dan 100 goals maken noem jij defensief spel? Hahah jij hebt er dus geen verstand van maar dat wist ik al toen jij begon met typen..

6 januari 2013 om 22:54

Dat stereo type maken de meeste van Mourinho een defensieve coach, daar ben ik het niet mee eens.

6 januari 2013 om 23:03

Ja, want 100 doelpunten kan je niet scoren met defensief spel? Over scorebord journalistiek gesproken.het is dat er allemaal sterren rondlopen bij Real Madrid, dat is de enige reden dat er 100 goals gemaakt werden. Het is echt niet door zijn geniale manier van coachen. Als je vorig jaar Real hebt gekeken, dan kon je zien dat wedstrijden niet gedomineerd werden, maar puur uit het niets beslist werden door de individuele klasse van de spelers.

6 januari 2013 om 23:13

Dat lukt niet als je zogenaamd verdedigend speelt..
Barca maakte minder dus die speelden dan nog verdedigend dan Madrid?

7 januari 2013 om 00:24

Je hebt gelijk armenchik, het ligt aan de sterren die 100 goals en vooral met verdedigend voetbal.!!!!! En dit seizoen is wat minder ligt het aan de coach !!!!

Jammer dat hij weer casillas op de bank heeft gezegd, wat probeert hij nu te doen dit komt uit het niets, het is toch nog lang niet over met casillas, de beste dm van de wereld.

Hij is gewoon op een ontslag aan het aansturen. Want ik kan me werkelijk geen reden bedenken waarom je hem zou moeten vervangen. Want dit slaat gewoon nergens op wat hier gebeurd. Je hebt misschien of je hebt de beste keeper van de wereld en dan ga je hem op de bank zetten wat een logica...

Hij zal er niet lang blijven zitten schat ik in

Adan kiest natuurlijk eieren voor z'n geld, die wil niet gehaat gaan worden door de Real fans.. en pakt bewust een rode kaart. Het is namelijk wel erg toevallig of niet? Wat een poppenkast is dit spelletje aan het worden toch.

Volgens Mou's logica zal Adán toch echt weer moeten spelen als hij terug is van de schorsing. Maar ja, Mou en logica...

Weet je die Mourinho wilt gewoon ontslagen worden want dan krijgt die weer 10 miljoen mee naar huis en dan gaat hij naar Engeland of zo

6 januari 2013 om 22:10

Zou het echt om het geld gaan? Hij zal toch wel genoeg geld hebben op zijn bankrekening(en) denk ik dan. Het maakt hem niet uit dat zijn reputatie wel nog wat deukjes oploopt op deze manier.

Het gaat trouwens om 20 miljoen.

Ik denk dat de rode kaart niet noodzakelijk was inderdaad. Verder was het zeker niet alleen de schuld van Adan, ook varane en carvalho moeten hier ook niet vrijuit gaan. Natuurlijk heb ik liever Iker in de goal maar Adan is op zich een prima keeper en een jongen van de club zoals ook mourinho aangeeft.

Ik ben het met iedereen eens dat Casillas gewoon onder de lat hoort te staan bij Real, maar wat Mourinho hier zegt klopt verder toch? Iedereen fluit hem uit, niet Adan. Die jongen heeft helemaal niks verkeerd gedaan.
Verder geeft Mourinho ook aan dat het publiek het hele team, inclusief Adan, moet steunen. Ik vind het nogal lullig wat er gebeurt tegenover Adan, die doet toch ook zijn best?. Nogmaals, Casillas hoort er gewoon te staan, maar er is niks mis met wat Mourinho hier zegt.

Zijn toekomst ligt niet bij Real Madrid .

6 januari 2013 om 22:10

Van wie?? Casillas? Mourinho of Adan....?

Haha Mourinho heeft altijd het gevoel dat twijfelachtige beslissingen altijd in zijn nadeel vallen, wat een held is het toch ook! Hij heeft natuurlijk volkomen gelijk, zoals altijd. Echt een fenomeen deze man, hij is niet voor niets 'the special one' a.ka. El Unico. Die titel verdient hij zonder meer!

6 januari 2013 om 22:08

El Unico inderdaad! Hij is de enige trainer die Casillas op de bank zou zetten.

Zoals altijd is het zijn schuld niet. Het is de schuld van de scheids die rood gaf!

Had wel willen zien of hij dit had gedaan als hij niet een ontslagpremie van 20 mil. in zijn contract had staan.
Het is een machtsspelletje voor hem geworden, de supporters en de club zijn de dupe hiervan. Vraag me af hoelang Perez zijn geduld nog bewaard.

Typisch Mourinho, zijn spelers uit de wind zetten en zelf de klappen opvangen, geweldig! Het is een raar man met een sterk eigen willetje, maar over zijn people managing zal je mij nooit horen, zijn spelers beschermt hij altijd tot op het bot.

7 januari 2013 om 08:28

Ja inderdaad vraag maar aan Casillas!

Wat is caravalho een slechte zeg!
Bejaard is ie.
Mij mening he

6 januari 2013 om 22:21

Hij kan ook al lang niet meer mee, triest dat Mourinho zijn vriendje opstelt ipv de jonge Nacho, die al veel verder is in zijn ontwikkeling dan de Carvalho van nu.

7 januari 2013 om 00:32

Nacho heeft geen goede indruk achtergelaten in de wedstrijden die hij speelde. Dan heb ik zelfs liever Khedira op die positie.

Ik snap al die negatieve reacties niet helemaal. Hoezo mag je en clubicoon niet op de bank zetten? Als een ander beter presteert (daarmee wil ik niet suggereren dat Adan beter is dan Casillas) dan kun je diegene opstellen en het clubicoon op de bank zetten, toch?

" In een ander stadion en bij een ander team zou er slechts een gele kaart zijn getrokken."

Mourinho is echt te triest voor woorden. Zelfs terwijl hij zelf zo hard faalt, is ie sneaky sneren aan het uitdelen naar Barça.

6 januari 2013 om 22:10

Dat wilt zeggen dat hij naar de wedstrijd van Barca heeft gekeken. Oei dat moest pijn doen!

Ik wil weten hoe hun 3e keeper heet. Vervolgens ga ik zijn shirt kopen en tijdens wedstrijden aantrekken. Ik zal wel de enige zijn maar voor gek verklaren doen ze me niet meer bij dit soort acties!

6 januari 2013 om 22:19

Die derde keeper draagt al een toepasselijke (voor)naam van de Almachtige.

Jesus Fernandez, een produkt van eigen jeugd (als ik het juist heb).

Mourinho is psychopaat genoeg om deze keeper in de eerstvolgende bekerwedstrijd te laten debuteren en in korte tijd een tweede speler een onmogelijke druk opleggen, puur en alllen om zijn eigen megalomanie te kunnen botvieren.
Een verachtelijk sujet.

6 januari 2013 om 22:34

Mourinho heeft in een interview aangegeven dat de keeper die deze wedstrijd keepte, in de beker op de bank zou zitten. Dat ging over Adan en Casillas, dus je kunt er van uitgaan dat Casillas de volgende wedstrijd keept.

6 januari 2013 om 22:46

Mourinho is nog verandelijker dan het Nederlandse weer.
Die is in staat om te zeggen dat Casillas de wedstrijd gekeept heeft vanwege de rode kaart en dus nu moet banken.

Overigens denk ik niet dat hij Fernandez in de basis gaat zetten.
Dat nu ook weer niet.

Ja goed steek het nu allemaal maar op de supporters.het zal weer iemand anders zijn schuld zijn.hoe haal je het in je hoofd om op deze zware en moeilijke tijden een jonge keeper als Adan als een schild te gebruiken.om hem aan zijn lot te laten.al vanaf het begin van dit seizoen word onze club afgekraakt door internationale media.we staan maar liefst 16 punten achter Barcelona.de druk in Real Madrid is al lang niet meer zo hoog geweest.en dan zet je even Casillas op de bank waardoor de dingen nog erger worden.iedereen weet toch hoe dat de media wereld zou reageren als je iemand als Casillas even gaat banken.met al deze negatieve aandacht gaat die belachelijke Portugees even beslissen om al die aandacht op de schouders van een onervaren keeper als Adan neer te leggen.

Zelfs Iker Casillas heeft het op dit moment zeer zeer moeilijk met al die negatieve aandacht die hij de laatste tijd aan zijn deur krijgt.

In een andere interview zei Mourinho dat hij adan vertelde dat hij waarschijnlijk boe ging krijgen.maar dat het geboe niet voor adan was maar voor Mourinho.die man wist al uren op voorrand wat er zou gebeuren.adan is hier gewoon zwaar in getrapt.

Er is hier niemand die je de schuld kan geven buiten Mourinho.pak je spullen en verdwijn voor goed

"in mijn ogen is er een gebrek aan respect voor Iker en Real"

Mourinho is gewoon een faalhaas!

Arme Mourinho hij heeft ook altijd pech. De keeper haalde een doorgebroken speler neer en kreeg rood, dat is gemeen!! Iedereen is tegen Mou, arme man

De fans hebben een probleem met mij.

Geen enkele coach blijft overeind als het publiek hem niet steunt.

Dus moet Mourinho ontslagen worden.

Dus moet Perez 20 mio euro ophoesten.

Zo doorzichtig.

Zo gigantisch grappig die steeds breder wordende spagaat bij Madrid.

ik vind het wel sneu voor Adan, best een goeie keeper, maar zo veel haat op hem

Nogmaals, Real moet hem gewoon uit zijn functie zetten en hem een nieuwe baan geven binnen de club, als coach bij de juvenils of als glazenwasser. Voor een glazenwasser zou hij alvast niet onderbetaald zijn. Zolang ze hem zijn ontslagpremie maar niet geven, dat zou faal #546 zijn van Florentino Perez.

6 januari 2013 om 22:27

Perez heeft zoiso al gefaald.of hij nu de 20 mil betaald of niet.

6 januari 2013 om 22:29

Mourinho wilt juist ontslagen worden, maar zelfs Iker op de bank te houden lukt zijn pannetje nog steeds niet en wilt Perez hem geen 20 miljoen mee geven. Wel hilarische dat zijn plan gewoon mislukt.

6 januari 2013 om 22:44

Clever. Hilarisch dat hij Real Madrid blijft kapot maken. Welke club wil straks nog deze eikel?

6 januari 2013 om 23:00

Internazional, Chelsea, Manchester City, Paris-saint Germain en nog 10000 clubs die hem nooit kunnen krijgen..

6 januari 2013 om 23:08

Hopen maar dat hij dan Inter, Chelsea, City, PSG of één van die 10.000 andere clubs in de vernieling werkt zoals hij nu vakkundig aan het doen is bij Real.

Bovendien hoop ik dat Moratti dan voor hem een bonus van 30 mio euro voorziet om die speciale er terug uit te werken eens hij je club helemaal de zooi heeft ingewerkt.

6 januari 2013 om 23:19

Alsof Mourinho de clubs naar de vernieling helpt, kortzichtig noem ik het...
Chelsea heeft het na Mourinho toch ook goed gedaan? Inter zaten te veel oudjes die in dat jaar de piek meemaakte en daarna eigenlijk te oud werden...

Misschien heb ik het fout, maar ik heb het idee dat twijfelachtige beslissingen altijd in ons nadeel uitpakken. ... aldus Mourinho.

Ik denk dat inmiddels de hele wereld wel in de gaten heeft dat deze trainer het een en ander aan eigen falen probeert te compenseren met zijn mindgames.

6 januari 2013 om 22:27

Een mindgame spelen veronderstelt nog een zekere vorm van intelligentie.
Ik denk eerder dat Mourinho lijdt aan psychotische paranoia...

6 januari 2013 om 22:41

Het grappige is dat hij nu zijn mindgames uitoefent op de club die zijn loon betaalt. Zogenaamd Iker op de bank zetten vanwege vormverlies...

Mourinho doe dit allemaal expres hij wil die 20 miljoen hebben daar misbruikt hij Iker voor. Spijtig maar waar. Iker toen hij erin kwam deed helemaal je serieus omdat hij Mourinho zat is. Bij de derde goal deed hij niks...

Kan iemand me uitleggen hoe Mourinho erbij is gekomen dat Cassilas opeens uit vorm is en dat Adan opeens een betere keus is? Heb het idee dat dit gaat om iets onderlings tussen Mourinho en Cassilas. Beiden zullen dat niet naar buiten brengen in het belang van de club maar cassilas is toch gwn 1 van de beste keepers en ik heb hem dit seizoen ook geen rare dingen zien doen. Erg apart en zonde wat dit allemaal teerweeg brengt. Een en al negativiteit die niet bevorderlijk is

Ik dacht dat iedereen grappen aan het maken is over de beslissing van Mourinho om Iker Casillas op de bank te zetten, maar er zitten er serieus een aantal tussen die werkelijk waar menen dat dit een goede zet is en dat Adán werkelijk een goede keeper is.

Verder, zie ik nu Mourinho serieus klagen over de beslissing dat Adán van het veld gestuurd werd? Doorgebroken speler neerhalen is gewoon een rode kaart! Typisch van José M. om te klagen over beslissingen van de scheidsrechter wanneer het even lastig gaat met z'n team. Ik viel overigens letterlijk van de bank van het lachen toen ik zag dat Iker weer op de bank zat.

6 januari 2013 om 22:34

je lacht erom terwijl altijd beweerd dat je zogenaamd 'respect' hebt voor Iker lach je hem uit, best diep triest dit van U.

6 januari 2013 om 22:39

Denk niet dat hij het tegen de persoon Casillas heeft, maar om het feit dat hij op de bank zit. Iedere blinde ziet namelijk nog dat Casillas altijd moet spelen.

6 januari 2013 om 22:40

Nee, ik lach om de situatie van Real Madrid op dit moment en het gedrag van José Mourinho. Dat is iets heel anders!

6 januari 2013 om 22:50

Je lacht omdat Mourinho Iker op de bank zet, dan lach je automatische Iker ook uit. Je zag Iker op de bank en je moest lachen?

6 januari 2013 om 23:20

leer eens begrijpend lezen man. Hij heeft niets tegen Iker maar hij moet lachen omdat Iker (een van de beste keepers) op de bank moet plaatsnemen voor een keeper die nog niets heeft bewezen. En die keuze wordt nog verdedigt ook

6 januari 2013 om 23:23

Maar dan lach je Iker ook uit dat is gewoon zo...
Het is niet om te lachen dat Iker op de bank zit vind ik zelf.

Hij zal pas ontslagen worden wanneer real uit de cl ligt.

Btw : weet iemand hoelaat de ballon d'or uitreiking is morgen?

6 januari 2013 om 22:59

18.30 tot 20.00

Dat Mourinho een goeie trainer is niet aan de orde, de trainer bepaalt en als hij Andan 1e keeper maakt is dat zijn zaak hoewel ik het een rare keus vind en Iker toch niet zo heel veel/niet heb zien blunderen..... Adan is echt niet beter dan Iker dus onbegrijpelijke keuze in mijn ogen. Alleen is het niet altijd handig om alles in de media te gaan roepen zoals hierboven omschreven hij zegt als de fans mij voor de wedstrijd willen uitfluiten mogen ze dat doen? Ik denk dat geen enkele trainer het leuk vind uitgefloten te worden en het lijkt er een beetje op dat hij de bui al idd een langere tijd ziet hangen en ontslagen wilt worden. Is er uberhaupt een verklaring naar buiten toe gegeven door Mourinho waarom Iker bankzitter is geworden? Ik vind het maar allemaal een beetje rare acties, ik begrijp best dat je een groep volgevreten miljonairs af en toe moet motiveren maar of dit nou de manier is... beetje idiote en bezope acties de laatste tijd bij José

6 januari 2013 om 22:47

Verklaring was in de trent van: Ik beslis wie er spelen, en daar moeten jullie (de media) het maar mee doen.

Titel: Mourinho: 'de fans hebben geen probleem met Adán, maar met mij'

^^ Mourinho, wat denk je zelf ? Tuurlijk heeft iedereen een probleem met jou je gaat toch niet de clubicoon op de bank plaats laten nemen. Helemaal gek geworden deze gast.

Hij is zeker mijn favoriete trainer al sinds toen hij trainer was bij Chelsea, ik hoopte met zijn komst een Real Madrid te gaan zien die ijzersterk zou worden na zijn 2e jaar. En dat is ook gebeurd maar nu is het zijn derde jaar en zie ik dat hij steeds de verkeerde beslissingen neemt.

Deze gast denkt zeker aan succesboeken en hij weet dat het dit jaar niet meer lukt, wat hij wilt is ontslagen worden en miljoenen meenemen naar Premier League, of hij nou met Real Madrid 10e eindigt het maakt niet uit de grote clubs zijn gewoon zeker geïnteresseerd in zijn diensten.

Maar even zonder dollen jongens. Als mourinho weet dat ze niet met adan maar met hem problemen hebben dan weet hij donders goed waar hij mee bezig is en hierbij bevestigd hij het, schaamteloos deze man!

"het gefluit van de fans zorgde alleen maar voor extra druk op zijn schouders en dat is een groot probleem."

Haha, hij weet echt niet meer wat hij moet doen om die oprotpremie te krijgen!
Eerst liet ie al weten dat de competitie verloren is, dan gooit ie een clubicoon op de bank en nu legt hij schuld bij de supporters.
Dat er nog mensen zijn die deze narcist als hun trainer willen zien joh. Heeft altijd wereldspelers tot z'n beschikking gehad, net als een ongelimiteerde portemonnee en na zijn vertrek is het bij alle clubs bergafwaarts gegaan.
Geen lang termijn, geen oog voor je club en ook niet de enige trainer die titels binnen kan halen voor je club.

6 januari 2013 om 23:14

Dat Mourinho met Porto en Inter de CL won en 2x met Chelsea de Premier League was van grote klasse. Ik denk dat daarom veel clubs in hem geïnteresseerd zullen zijn en ook vooral omdat de spelers over het algemeen erg lovend over Mourinho zijn.

6 januari 2013 om 23:35

Die grote klasse valt reuze mee gezien het geld dat hij kon besteden. Aanzienlijk knapper is wat Hiddink voor elkaar kreeg met Psv.
En zoals ik al zei: geen lang termijn visie. Dat is veel belangrijker dan kortstondig succes.

6 januari 2013 om 23:43

Volgens mij had ie helemaal niet zoveel geld geïnvesteerd in Porto.

6 januari 2013 om 23:43

Bulshit je weet zelf ook wel dat je onzin uitkraamt. Ik dacht eerst dat je Guaporta was, lol.

7 januari 2013 om 00:50

Bij u is het altijd van ,het valt allemaal reuze mee !!! Wat Mourinho al gewonnen heeft .!! Wat Pep heeft gepresteerd is van wereld klasse in jou ogen !!! Terwijl je best wel weet Barcelona heeft zelf geen coach nodig heeft zolang xavi , iniesta , messi samen spelen...... Dus snap je punt niet..eigenlijk snap ik je wel , het heeft Mourinho te maken .....!!!

6 januari 2013 om 23:22

Porto was geen wereldtop speler waren toen nog niet zo bekent, daarom zo knap dat hij de C.L mee won dan kan je zeggen wat je wilt....

Met Inter is het Mancini ook niet gelukt om de C.L te winnen met Inter, Inter won die cup 42 jaar al niet meer tot dat Mourinho kwam bracht hij Inter aan de C.L cup...

Laat je haat achterwegen.

Hoe kan Casillas een 8,5 hebben? Zo goed vond ik hem niet hij heeft betere wedstrijden gespeeld en lagere cijfer gekregen. En voor Adan zal ik maar naar een andere club gaan het lijkt me echt vaag om nu nog voor real te keepen..

6 januari 2013 om 23:14

Sommige kon hij wel tegenhouden, maar ook hij is uit vorm.

6 januari 2013 om 23:38

Haha meer dan de helft van die rapportcijfers klopt ook niet. Iedereen stemt natuurlijk subjectief waardoor je eigenlijk niet eens een goed beeld van de prestatie van een speler krijgt.

Casillas 8,5 kan toch niet. Het enigste wat hij fout deed was een bal die recht naar hem terug werd gespeeld niet door zijn benen laten gaan. Wat mij betreft 9,8

Ik irriteer me mateloos aan die raportcijfers. Elk speler in het verliesende team krijgt een 5 zelfs al eindigt de wedstrijd 10-9. Men moet zorgvuldiger handelen en als je de wedstrijd niet hebt gezien, moet je ook niet oordelen - ik heb de indruk dat dit veel gebeurt.

Prachtig om te zien hoe real maar zinkt en zinkt en zinkt steeds dieper!ze kunnen de titel koninklijke wel van de muur schroeven!mourinho wordt ook met de dag zieliger!zijn trucje werkt niet meer haha spelers ontevreden halen hun niveau niet totaal niet!vele miljoenen over de bank gesmeten aan miskopen en wat kan je doen?hem ontslaan dan ben je nog eens 20 miljoen lichter om ze contact aftekopen haha fantastisch hala madrid met hun korte termijn visie haha ben benieuwd welke club mourinho nu finalcieel naar de klote gaat helpen!hoop psg of inter dat zijn toch al saaie niets voorstellende competies met drie man elke week op de tribune!daar past hij mooi met dat saaie antivoetbal counter spellentje maar laat hem wel gelijk pepe contrau arbeloa khedira alonso di maria br Plus de rest van de portugezen jankmuilen meenemen dan kan de club mischien eindelijk weer is een beetje met flair gaan voetballen waar real vroeger bekend mee geworden is!

Vorig jaar sprak 95% van de fans hier van Real hun voorkeur uit voor Mourinho. Op dit moment een jaar geleden exact, stond Real op nr 1. Iedereen was euforisch, likte zijn voeten en handen af. Nu is het weer die 95% die hem uitspuwt alsof hij nooit geaccepteerd werd.

Ik snap het niet. Raul werd verkocht omdat hij geen belangrijke rol kreeg in het plan van Mourinho, niemand hier zei er iets over. Waarom? Omdat hij al over de 30 was? Dat heb ik niet gemerkt in die twee jaren bij Schalke nochtans. Raul, dat was de man van Real die altijd voorop in de strijd ging. Is het nu écht zo'n drama dat Adan eens onder de lat staat, na 13 jaar?

Ik vind het echt meeloperij, mensen praten graag elkaar na. Het kopieergedrag. Ja ok Casillas is een belangrijk iemand voor Real. Maar als de geschiedenis ons iets geleerd heeft dan is het dit: alles en iedereen in de voetballerij is vervangbaar.

7 januari 2013 om 01:03

Axel dat is het grootste probleem hier denk... Er heeft ooit een iemand gezegd Mourinho is een goede motivator , een sindsdien hoor ik het 100 keer per dag..., net hetzelfde dat hij counter voetbal hanteerde vorig awel dat hoor je ook dagelijks .. en dan zeggen van een club icoon zet je niet op de bank,ook al als hij minder presteerd moet hij blijven spelen volgens sommige !!!! enzo zijn er nog genoeg voorbeelden zoals je zegt Younes 11 .. Er zijn hier veel meelopers... en weten het allemaal veel beter dan het bestuur en coaches..,,

7 januari 2013 om 01:28

Schitterende reactie man..

Je hebt helemaal gelijk..

En wat nog het beste is.. Al die mensen die nu vollop achter Iker staan en hem hier zitten te steunen.. Hun allemaal heb ik in de afgelopen jaren.. zien bitchen en zeueren over Iker als Real weer eens punten door een blunder van hem verloor.. Waar was de steun toen vraag ik me dus af?

Nu komt men aan met hoe durft Mou onze club icoon aan de kant te zetten... Maar hoe druft men dan zelf de bek open te trekken tegen/over het clubicoon.. Beetje raar maarjah

Dat mensen niet moe vanzichzelf worden van dat dom gelul.. elke dag weer hetzelfde gezeur.. en ik vraag me echt af hoe lang men het vol gaat houden..

Ik ben er persoonlijk al kotsmisselijk van geworden..

Natuurlijk maakt Mou niet altijd de beste keus.. Elke trainer verneukt het wel eens met een wissel die men brengt.. Dat doet Mou.. Wenger.. Fergie.. van Gaal.. Heynckes.. Klopp.. zelfs een Pep deed dat..

Maar in dit geval van Iker is het geen verkeerde keus.. En mensen moeten het ook eens proberen te begrijpen in plaats van te kijken en te denken van "aha de meerderheid zeurt.. laat ik me daar maar bij aansluiten en hun napraten.. kan ik lekker veel duimpjes scoren en sowieso geen fout maken door wat verkeerds te zeggen"

Mou zet Iker aan de kant om een teken te zetten.. Namelijk dat Iker niet groter is dan de club.. en dat hij niet moet denken van.. "ik ben een club icoon ik kan lekker achteruit leunen, want ik ben toch zeker van mijn plaats binnen het elftal".. Zo mag en kan het niet werken bij een club als Real.. iedereen moet presteren ook Iker..

Natuurlijk weet ik niet wat Iker denkt en hoe hij zich opstelt.. maargoed het is iig wel een voorbeeld van hoe men er niet over moet denken.. Geen enkele speler mag zo'n gedachte hebben.. Niet bij Real.. niet bij Bayern.. niet bij Barca.. nergens

Maar wat wel een feit is en mensen moeten dat inzien.. Is dat Iker in vergelijking met de voorafgaande jaren.. Gewoon achteruit is gegaan.. Ondanks die achteruitgang behoort hij natuurlijk nog steeds tot de beste keepers van de wereld.. Maar hij moet ook beter presteren..

En natuurlijk is hij beter dan Adan.. maar hij moet wakker geschud worden.. en in plaats van zich te herpakken komt het voor mij zo over dat hij er liever voor kiest om zich aan te stellen en zwaar het slachtoffertje te spelen..

Achteraf is het altijd makkelijk praten dat men met Iker hier en daar zou hebben gewonnen en noem maar op

Maar kan iemand mij vertellen hoeveel punten Iker dit seizoen voor Real heeft gered? Ook met hem in het doel stond men wat was het? 13? punten achter op Barca..

Dus ik snap dat gezeur helemaal niet..

Het is niet de schuld van Iker.. niet de schuld van Adan.. en ook zeker niet Mou.. Real heeft gewoon pech.. en ik hoop van harte dat ze daar nu voor het rest van het seizoen vanaf zullen zijn.. Want het is toch wel genoeg geweest zo

Met Mou speelde men vorig seizoen gewoon goed voetbal en stond men bovenaan.. Dat was geen geluks seizoen en Real kan met Mou nog veel beter dan vorig vorig seizoen.. Maar dit seizoen begon gewoon helemaal verkeerd..

En dat kan elke (top)club wel eens overkomen

7 januari 2013 om 02:36

Dat jij als laatste reageerde op dit artikel zegt veel. De kleine jongens zijn al gaan slapen, die zullen morgen wel hun comments posten. En het zal niet even doordacht en wijs zijn zoals die van jou!

Het is gewoon zoals je zegt, Mourinho stuurt een teken af. Hij wilt hiermee zeggen dat de enige ster Real Madrid is, en geen enkele speler mag zich met zekerheid een basisspeler voelen. De mensen kunnen of willen dat niet zien, want de media is natuurlijk een fantastische stoker in dit soort situaties. Hiervoor moet je lef hebben.

Ik kan het vergelijken met Ronaldinho en Barca. Hij was, is nog altijd, een van de beste voetballers ooit in mijn ogen. Kon dingen laten zien die niemand anders kan. Maar zodra alles binnen was ging het van kwaad naar erger met hem. En Pep moest daar niet van weten. Resultaat? Barca kwam sterker terug en speelde als nooit tevoren. En dit is wat Mourinho nu ook wilt proberen. Niet dat Casillas zo'n geval is. Maar hoge bomen vangen veel wind eenmaal.

Ben blij dat er toch nog mensen zijn die door alles heen kunnen zien en weten dat dit gewoon nog steeds een balsport is. Als iedereen zich maar om belangrijkere zaken bekommerde zoals ze om voetbal deden...

Mourinho zegt gewoon heel duidelijk: ontsla mij!

Dacht ook eerst dat het geen penalty was. Maar als je er over nadenkt ... als een verdediger een doorgebroken speler neerhaalt, dan is dat rood ook al staat de keeper in doel. In dit geval zat Alonso in doel en telt hij als de keeper en haalt Adan eigenlijk de doorgebroken speler neer. Aangezien Alonso geen keeper is, lijkt het me dan ook een zwaardere overtreding dan wanneer een verdediger een doorgebroken speler neerhaalt en kan het ook niet meer dan logisch zijn dat hier rood voor wordt getrokken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren