Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Vermeer naar Barcelona? 'We hebben er hartelijk om gelachen'

Laatste update:

Victor Valdés heeft aangegeven dat hij zijn tot medio 2014 doorlopende contract niet wil gaan verlengen en sindsdien wordt Barcelona met de ene na de andere doelman in verband gebracht. Ook Kenneth Vermeer is genoemd als kandidaat, maar de keeper van Ajax heeft nog niets gehoord uit Spanje. "We hebben er hartelijk om moeten lachen", zegt zaakwaarnemer Winnie Haatrecht.

/

De 27-jarige Vermeer werd opgeleid bij Ajax en is sinds het vertrek van Maarten Stekelenburg, ruim anderhalf jaar geleden, de vaste eerste keeper van de Amsterdammers. De doelman maakt een sterke indruk en maakte in de oefeninterland tegen Duitsland bovendien zijn debuut voor het Nederlands elftal. Barcelona zou hem zien als een mogelijke aanwinst.

De zaakwaarnemer van Vermeer weet echter van niets. "Er is geen contact geweest tussen Barcelona en Ajax of Vermeer zelf", zegt Haatrecht tegen AT5. "Ik begrijp ook niet hoe deze berichten de wereld in komen. Ik snap wel dat Barcelona geïnteresseerd is in een meevoetballende keeper als Vermeer, die past in hun systeem. Maar we hebben er hartelijk om moeten lachen."

Kenneth Vermeer is goed genoeg voor Barcelona

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Haha, komop zeg.
Vermeer is een uitstekende lijnkeeper, maar daarmee is ook alles gezegd!

29 januari 2013 om 14:37

Dit gerucht is verspreid door de pro-barca mensen uit Sport 1. Toen ik dit las op Twitter begon ik spontaan te lachen, dat mensen dat nog durven te geloven? Ook werden namen als Stekelenburg genoemd? Even serieus.. Stekelenburg mag al bij zijn als Fulham voor zich meld.

29 januari 2013 om 14:42

@florentino Jij bent zo'n echte Nederlander zeker. Heel goed in slechte dingen onthouden en 100000 keer herhalen, en nog veel beter in alle, maar dan ook echt alle goeie dingen vergeten. Het liefst zo snel mogelijk.

29 januari 2013 om 14:49

@ gekkeman Nee gekke man, ik ben geen Nederlander. Ga niet van dingen uit als je het niet weet, en je zelf een duimpje geven is al helemaal lachwekkend.
Wat ik zeg klopt gewoon, als je er niet tegen kan dan verhuis je toch ook lekker? hebben wij geen last van jou.

29 januari 2013 om 15:02

@florentino: Ik zie het ook niet gebeuren, maar zeg nu heel eerlijk. Wat klinkt er gekker, iemand die precies een jaar geleden had gezegd dat Buttner nu bij Man Utd zou voetballen of Vermeer die komend jaar bij Barcelona speelt?

Maar nogmaals, ik geloof er ook niks van maar er gebeuren gekkere dingen.

29 januari 2013 om 15:10

Dan klinkt Vermeer naar Barcelona gekker. Alleen al omdat Buttner voor de toekomst/breedte is gehaald. Bij Barcelona vertrekken zowel de 1e als 2e keeper, waardoor je toch wel een goede eerste keeper moet halen. Eigenlijk gewoon 1 van wereldklasse, en dat is Vermeer bij lange na niet. Tenzij ze in hem de rol van Pinto zien weggelegd, maar of Vermeer zin heeft om daar alleen als stand-in te fungeren is een tweede..

29 januari 2013 om 15:13

Fiorentino, ik moet zeggen dat als je logisch redeneert, het helemaal niet gek is. Natuurlijk, Vermeer, doelman van Ajax maakt een transfer naar Barca. Lijkt allemaal heel gek. Maar ze hebben daar niet echt een geweldige keeper nodig. Je krijgt hooguit 2 schoten per wedstrijd (figuurlijk bedoeld) en hebt verder wat terugspeelballen. Vermeer kan goed meevoetballen, dus past in het systeem. Barca heeft helemaal geen zin in om geld uit te geven aan iemand die eigenlijk heel weinig doet, dus dan kom je bij de goedkopere keepers als Vermeer, Steek of Vorm uit.

29 januari 2013 om 15:52

Wat brabbel je?
Stekelenburg keepte de wk finale toen hij tegen half Barcelona stond.
Dat hij een minder seizoen kent is evident, dat had ene Van der sar ook in Italie of is die ook niks?

Maar laat maar, jij bent gewoon een trol, of gewoon heel erg dom.

29 januari 2013 om 15:54

@ Ajaxxxlove
Ben het helemaal met u eens behalve dat Vorm goedkoop is. Die presteert bij Swansea, heeft een contract en Swansea heeft het geld niet nodig. Die zullen dus de hoofdprijs gaan vragen denk ik.

29 januari 2013 om 15:01

Dan ook nog Vermeer een voetballende keeper noemen!! Er is geen grotere zenuweleier dan Vermeer te vinden als er een bal wordt terug gespeeld!!

Al hoop ik wel dat dit zijn laatste seizoen is bij Ajax,........ kan Cillissen op de goal

29 januari 2013 om 17:13

Dit heb je ook regelrecht uit de Maandagavond aflevering van VI, kuddegedrag noemen we dat.

29 januari 2013 om 19:30

Vermeer is meer dan een lijnkeeper. Hij kan ook gewoon goed meevoetballen en hoge ballen is hij ook steeds sterker in. Alleen moet hij wat meer rust aan de bal hebben en weten wanneer hij een bal weg moet peren.

Kunnen ze wel lachen maar Valdes mag de schoenveters van onze power ranger niet eens strikken

29 januari 2013 om 14:36

Klopt, ik heb toch echt liever Vermeer op goal dan die Valdes.

29 januari 2013 om 18:43

scheel ook da Valdés heel wa meer prijzen heeft gewonnen.
en ja da kom deels door de verdediging, maar als hij echt slecht was had die er toch niet gestaan? zijn kwaliteiten komen wat minder naar voren omdat er gewoon niet veel op het doel word geschoten, maar zijn meevoetballende kwaliteiten is niks mis mee

als Vermeer echt zoveel beter is zou die wel bij een topclub onder de lat staan
en das ajax nog nie

Meevoetballende keeper???

29 januari 2013 om 14:31

Grappig inderdaad...

*denkend aan Utrecht-uit...*

29 januari 2013 om 14:36

Dus als Immers voortaan al zijn penalty's erin schiet roep jij over een jaar nog steeds 'immers is geen specialist!'

Vermeer heeft inderdaad grote fouten begaan met het meevoetballen.
Maar wanneer is dat daarna nog gebeurd?

29 januari 2013 om 14:45

http://www.youtube.com/watch?v=uj-rr1ckola

Van der Sar kon ook niet meevoetballen blijkt wel uit dit beeld....

Beetje erg simpel om op 1 wedstrijd te blijven hangen denk je niet?

29 januari 2013 om 16:22

Elke keeper heeft wel een keer of off-day.

Ik ben geen Ajax supporter maar heb jij City uit en Dortmund uitgezien?

On: Ik zie Vermeer echt niet naar Barca gaan. Denk dat Barca voor een lange keeper gaat die durft uit te komen bij hoekschoppen en vrij trappen.

hahaha zou toch wat zijn vermeer bij Barca ^^
denkt dat de real fans het prima vinden

29 januari 2013 om 15:16

maakt Real fans toch weinig uit zovaak komen ze toch niet in de buurt van het doel

Grappig dat 28% van de bezoekers denkt dat hij daar goed genoeg voor is!

29 januari 2013 om 14:55

Juist ja, vandaar dat Vermeer ook bij Barca keept ipv Valdes.

29 januari 2013 om 15:11

dus als een of andere lomperik een barcashirt aanheeft is ie ineens goed? lol

29 januari 2013 om 15:38

Vermeer niet veel slechter dan Valdes, Janmaat geen verdediger.. je post worden met het moment lachwekkender.

Natuurlijk wordt Vermeer geen keeper van Barca, sowieso geen 1e keeper. Als 2e keeper zou altijd kunnen, dat zijn meestal keepers die te kort.komen om in de basis te staan bij de topclubs.

29 januari 2013 om 15:45

Janmaat is verdedigend ook erg zwak hoor.

29 januari 2013 om 16:44

Valdes heeft als groot voordeel dat het een Catalaan is. Verder doen ze niet veel voor elkaar onder denk ik, waar Vermeer denk ik wel meer potentie heeft.

29 januari 2013 om 16:47

Janmaat is een hele goede rechtsback, misschien wel de beste van Nederland. 1 Fout tegen Ajax en ja hoor de criticasters hebben eindelijk hun fout gevonden waar ze de komende maanden hun argument kracht bij kunnen zetten.verder heeft hij namelijk geen fouten gemaakt.

Vermeer komt te kort voor Barca. Vermeer beter dan Valdez ? Haha zeg dat maar tegen Valdez zijn prijzenkast !!!

29 januari 2013 om 14:42

Bij het bericht van Drogba gisteren dacht 37% dat Galatasaray de Champions League gaat winnen. Dus het kan altijd gekker.

Niet serieus te nemen die polls

29 januari 2013 om 15:24

Als Griekenland europees kampioen kan worden , dan kan Galatasaray ook de CL winnen.

Waarschijnlijk niet maar alles kan.

29 januari 2013 om 15:54

Nee dat kan echt niet, het zou al een prestatie zijn als ze van schalke winnen.

On: Valdes is heel matig, dat hij bij barca zit en bijna niks te doen heeft verdoezelt zijn zwakte, de goal die Chelsea tegenhem maakte vorig jaar in de CL waren houdbaar mits goed opgesteld en met een goede reflex.

Vermeer naar Barca??? Komop wie gelooft daar in haal je liever Muslera jonger en beter.

Goedzo, blijf realistisch. Vermeer is een uitmuntende lijnkeeper die goed mee kan doen in het positiespel. Zodra hij uit de goal moet is het ineens mis en met name hoge ballen doel ik dan op. Ik blijf erbij dat Cillissen meer potentie heeft, een veel completere keeper.

Nou ik zal je wat zeggen, ik ook!!!
Ik kan veel gekke dingen verzinnen maar de gene die dit bericht de media in heeft geslingerd is echt van ze stokkie geloof ik...

De medewerkers van Voetbalzone ook trouwens als ik die poll echt serieus moet nemen....
Hoop op 0 stemmen als protest, zo'n poll is toch om van in je broek te poepen van het lachen...

Zullen we het omdraaien?
10 keer liever Vermeer dan Valdes in het doel bij Ajax
Valdes is al jarenlang zwakke schakel bij Barca

29 januari 2013 om 14:39

Juist niet eigenlijk. Valdes voetbalt lekker mee, je hoeft als supporter je hart niet vast te houden als Valdes de bal aan de voet heeft, hij kan er wel wat mee, in tegen stelling tot andere keepers.

En Barca heeft zoveel balbezit, Valdes hoeft bijna geen redding te maken per wedstrijd.

Bovendien, als Valdes bij Ajax zou komen, dan is hij toch wel veruit de beste keeper in de Eredivisie hoor. Hij is niet voor niets Spaans International. Je hebt daar Casillas, Reina en De Gea, om even wat voorbeelden te noemen, hij zit er niet voor niets bij.

Overigens wel lachwekkend dat je de kwaliteiten van Ajax vergelijkt met die van Barca. (het beste team ter wereld.)

29 januari 2013 om 14:48

Hij vergelijkt helemaal niet de kwaliteiten van Ajax met Barca. Hij vindt Valdes alleen geen sterke keeper. En terecht overigens. Daarbij komt dat Ajax qua visie dicht bij Barcelona in de buurt komt. Sterker nog: Barcelona komt in de buurt van Ajax (één van de beste jeugdopleidingen van de wereld).

29 januari 2013 om 15:08

Ik vergelijk het alleen op deze wijze:
Stel dat Valdes -die in de primera division gelukkig weinig te doen heeft- bij Ajax onder de lat staan zou, dan zou hij om zijn moeder gaan roepen!! Vaak is het de verdediging die de keeper maakt., en die van Barca zou ik inderdaad niet met de verdediging van Ajax willen vergelijken!.
Vermeer is een held, als je beziet wat voor een lachwekkende fouten er voor zijn neus gebeuren.. Petje af voor die kerel!

29 januari 2013 om 17:06

Ja het is ook veel makkelijker uitblinken als je 20 kansen per wedstrijd tegen je oren krijgt. Valdés heeft inderdaad weinig te doen, maar moet wel altijd helemaal gecontreerd zijn voor de snelle counters en de reddingen die hij moet verrichten zijn erg vaak één op één situaties. Mensen die denken dat Valdés slechter is dan Vermeer snappen weinig van Valdés' kwaliteiten.

Hij doet het de laatste tijd wel erg goed, maar wereldtop is hij zeker niet. Nou vond ik Valdes ook geen wereldtop, maar ik verwacht dat Barca wel voor het neusje van de zalm gaat als ze een vervanger aantrekken.

De mogelijke komst van Vermeer mag in het rijtje met Dirk Kuyt en Mounir El Hamdaoui, één groot onzingerucht!

29 januari 2013 om 14:50

Klopt, hoewel ik moet toegeven dat Barca door de jaren heen wel meer twijfelachtige keepers onder de lat gehad heeft. Ruud Hesp, Dutruel, Bonano, Pinto, Enke. Waren toch allemaal niet bepaald hoogvliegers.

Maar goed er zijn zat betere opties voor Barcelona. Denk dat ploegen als Lyon-marseille- Leverkusen- Everton- Newcastle etc. Uiteindelijk het plafond zullen zijn voor Vermeer.

Dus een stapje hogerop dan nu bij Ajax.

29 januari 2013 om 15:26

Vergeet busquets niet, ook een grabbelaar. Barca's laatste goede keeper is naar mijn mening Zubizaretta.

Je kan erom lachen het hilarisch vinden maar Vermeer is zeker een aanwinst voor Barca.br Verhoeven is nog beter dan Victor Valdes.br

Ja wat moet je ermee? Ik denk niet dat Vermeer daar zou misstaan maar alleen maar omdat de bal in dit Barcelona bijna nooit zijn richting op zal komen. Geen idee of die Valdes een goede keeper is.

Als vermeer zijn ontwikkeling voortzet en beter wordt met utikomen bij voorzetten(vind hem dan altijd best twijfelachtig en houdt ik me hart vast want hij schiet vaak onder de bal of stoot hem heel zachtjes weg) maar op de lijn is hij echt een van de beste keepers, ook kwa uitkomen hij blijft lang staan alleen vind hem soms te wild/onrustig uitkomen. naja hij keept pas anderhalf jaar volledige wedstrijden, vond hem al goed keepen toen tegen juventus en stekelenburg geblesseerd was.

ik snap ook best dat barcelona intresse toont het is een goed meevoetballende keeper, past dus mooi in het systeem, en heeft in de CL bewezen goed te kunnen keepen. weet alleen niet of hijzelf het niveau aankan, want nu is het: hij keept bij ajax dan zulke goede wedstrijden(maar je krijgt ook gewoon meer ballen) bij barcelona krijg je maximaal 5 ballen tegen in een wedstrijd en die zijn van ander kaliber dan die 20 ballen in de Eredivisie. dan moet die er dus echt staan bij die paar ballen.

Als eerste keeper hij is prima voor ajax, zeker niet voor de internationale top. Wellicht dat de "eens-stemmers" in de poll hem goed genoeg vind als tweede keeper.

Ik heb er ook hard om gelachen toen ik 't las. Waarom Valdes wegdoen en een slechtere versie van hem naar Barca halen?

Vermeer is het beste alternatief dat er is, welke ploeg komt dichter in de buurt van Barcelona dan Ajax met hun spel? Dit gaat gebeuren, dat bod komt er nog wel en het moet een goed bod zijn wil Ajax deze topkeeper verkopen! Samen met Vorm is hij de beste van Nederland.

29 januari 2013 om 14:41

Hahahahahahahaha 30 mil genoeg??
Hahahahahaha

29 januari 2013 om 14:44

Dit vind ik nou heerlijk gewoon een ajacied die zo sarcastisch over zijn eigen keeper kan praten, hulde!

Valdes was een leuke keeper omdat hij uit de eigen jeugd kwam. Maar Barca zal nu toch wel voor een (potentiele) wereldtopper gaan lijkt me? Vermeer behoort daartoe echt niet. Courtois of Ter Stegen zou ik zeggen. De anderen zijn te duur of niet goed genoeg voor een club als FC Barcelona.

29 januari 2013 om 14:54

Wacht, je denkt dat Courtois goedkoop is? Ik denk dat Chelsea nog eerder Cech laat gaan dan Courtois.

Zoals al vaker aangegeven is het 't beste voor Barça als ze een meevoetballende keeper hebben, en die zijn er niet zo veel op hun niveau.

29 januari 2013 om 17:27

Cech heeft net zijn contract verlengd en staat er al een tijdje in, die gaan ze niet zomaar passeren voor Courtois. Courtois kan het zo spelen vs. Chelsea dat hij geen tweede keeper wilt zijn en dat het een kans van zijn leven is om eerste keeper bij Barca te zijn.

Ik zie niet in waarom Courtois onhaalbaar moet zijn. Als Chelsea hem tegenhoudt zal hij er ook niet vrolijker van worden en ik kan me voorstellen dat hij stampij gaat maken, want Barca is wel het hoogst haalbare

29 januari 2013 om 18:02

Chelsea heeft een slecht beleid, maar alleen een volslagen idioot verkoopt Courtois en houdt Cech. Courtois is misschien nu nog niet even goed als Cech, maar over een jaar of twee is hij Cech voorbij. Als Courtois een ultimatum stelt tussen een basisplaats en anders een vertrek (wat ik hem niet zie doen) dan denk ik dat Chelsea hem die basisplek zal geven.

Het punt is dat Courtois al heeft aangegeven dat als hij niet voor Chelsea mag spelen, dat hij dan voor Athletico Madrid wil spelen. Het scenario dat jij schetst gaat ervan uit dat Courtois graag naar Barça wilt en daarvoor een vertrek wilt forceren.

Bovendien is Barça in jouw ogen het hoogst haalbare, maar dat is niet voor iedereen zo. Een fan van Juventus zal zeggen dat het hoogst haalbare voor hem spelen voor Juve is. Zo ook voor Courtois, hij hoeft niet per sé Barça het best haalbare te vinden.

Als tweede keeper zou vermeer op zich nog wel kunnen. Hij is in ieder geval beter dan pinto.

Waarom niet? Barcelona hangt immers de van origine ajax-filosofie aan. Een speler die volgens deze filosofie opgeleid is zou daarom prima bij Barcelona passen. Vermeer kent het soort spel.

Daarom zou ook Stekelenburg prima bij Barcelona passen. Ik denk zelfs dat Stekelenburg de beste optie is voor Barcelona. Dat hij in Italië gefaald heeft zegt me niets. Denk maar aan van der Sar die bij Juventus ook geen potten wist te breken, maar in Engeland uitgroeide tot (een van) de beste keepers ter wereld

Daarbij, beide keepers zijn natuurlijk relatief goedkoop

29 januari 2013 om 15:35

Nee Mancunian

Barcelona hangt de filosofie van Louis van Gaal aan. En Ajax doet dit ook. Dus niet de boel verdraaien.

29 januari 2013 om 15:48

van Gaal? Wat dacht je van Johan Cruijff? Barcelona hangt de Johan Cruijff filosofie aan, en van waar heeft Cruijf deze filosofie? Juist, Ajax!

Tuurlijk, Vermeer is niet goed genoeg voor Barcalona, maar dat is Valdes ook niet. Barcalona krijgt gewoon weinig kansen en goals tegen omdat ze gewoon een super goed team hebben. Dat ligt niet aan Valdes. Het is gewoon omdat hij bij Barcelona keept, denkt iedereen dat hij wel goed is. Nou, daar geloof ik helemaal niks van. Nog liever Vermeer bij Ajax dan Valdes.

Is ook lachwekkend, kan het niveau van Ajax niet eens aan!

29 januari 2013 om 15:01

Weet je zeker dat we het over dezelfde Vermeer hebben? Dezelfde Vermeer die dit seizoen regelmatig de beste man van Ajax was? De Vermeer die regelmatig onmogelijke reddingen had?

29 januari 2013 om 15:44

Vermeer is misschien wel de beste keeper van de eredivise, god wat heb ik me aan hem geërgerd in de wedstrijden dat Feyenoord tegen hem moest.

Gelukkig kan hij er zelf ook om lachen. Leuke keeper voor de eredivisie, maar komt erg te kort voor Barcelona

Ongekend hoe Nederlanders hun eigen voetballers altijd zo erg overschatten.. Er zijn in Europa wel 50 keepers beter dan Vermeer , en ook zo'n Stekelenburg heeft daar echt helemaal niks te zoeken

29 januari 2013 om 16:47

dan zijn er 100 beter dan Valdes!

pff vermeer en barca? dan kunnen ze nog beter adan van real overnemen, vermeer is een stress keeper die denkt dat ie kan voetballen. klein voorbeeld: uit by fc utrecht 2 cruciale fouten, ik denk dat ze gewoon voor vorm moeten gaan, die zou niet zo snel in de stress raken

Een van de vele fabeltjes deze periode. Het is jammer dat de media er überhaupt nog op reageert zoals At5. Vermeer is een goede keeper voor dit Ajax, maar in elke betere competitie zie ik het hem niet redden.

Veels te klein kan alleen op de lijn goed keepen en zijn voetbal kwaliteiten zijn slechts maar als je samen met Messi speelt moet dat wel beter gaan. Maar zie liever Courtios van Atletico die gehuurd van Chelsea is. Kunnen ze denk ik wel betalen aangezien ze een omzat van ergens in de 300 miljoen hebben

29 januari 2013 om 16:27

@ Soeloet

In de eerste plaats is het al best dom dat je Vermeer voetballend te slecht vind maar Courtois dan wel goed genoeg vind op dat gebied. Vermeer is daar toch wel een stapje verder. Courtois is wel een completeren keeper maar dat heeft Barca niet nodig.

Daarnaast zegt Omzet niks over het geld wat je te besteden hebt.... Barca heeft veel omzet maar betaald ook veel kosten.
Courtois zal daarnaast de absolute hoofdprijs kosten die wij dan kunnen betalen via belastinggeld wat staatsteun voor Spanje wordt wat vervolgens naar de clubs gaat....

31 januari 2013 om 20:43

Ik weet niet maar Vermeer word altijd overgeslagen als ze achterin overpaase en hoeveel miljoen besteed Barcelona per jaar alleen niet al aan transfers

1 februari 2013 om 09:29

Als de tegenstander inzakt (wat 9 van de 10 x gebeurd tegen Ajax) dan kunnen de Cv's elkaar ook rechtstreeks aanspelen wat sneller is. Dan is het dus vrij logisch dat ze Vermeer overslaan. Dit maakt hem echter niet slecht in het meevoetballen want bij terug speel ballen zal hij altijd de rust bewaren en proberen op te bouwen. Alleen in uiterste noodzaak kiest hij dan voor de lange bal, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Courtois die dit sneller doet. Dat hij tegen Utrecht het slecht deed blijft bij de meeste hangen maar verder doet hij het eigenlijk altijd goed.
Dat Barca veel uitgeeft aan transfers klopt, maar dat heeft niks met omzet te maken zoals ik al zij. Anzhi koopt ook veel in bijvoorbeeld maar die omzet komt nog niet boven de 100 miljoen volgens mij...
Daarnaast zal Barca voor een keeper die misschien 100 ballen per seizoen krijgt geen 40 miljoen gaan betalen lijkt me.

Ik denk dat iedereen er wel om heeft kunnen lachen. Hij is een leuke keeper voor de eredivisie, maar bij een heel veel betere club dan Ajax gaat hij het m.i. niet redden.

Vermeer en een mee voetballende keeper? ik zie de connectie niet echt om eerlijk te zijn. Ik vind de reflexen van Vermeer juist zijn sterke punt

29 januari 2013 om 16:46

Het is in het verleden wel eens fout gegaan op het moment dat Vermeer moest meevoetballen, maar de 99% van de goede balcontacten onder druk worden door de onoplettende kijker vaak over het hoofd gezien. Die zien alleen dat ene percentage blunders die die wel eens heeft gemaakt.

29 januari 2013 om 17:17

Ik snap je punt, maar ik vind Vermeer niet een keeper die je haalt, omdat hij een bal goed onder druk kan weg halen, ik zou hem halen om z'n reflex

Vermeer doet het uitstekend! Ruud Hesp was ooit ook eerste doelnan van Barca. Zo gek is dit dus nog niet.

Qua lengte pas hij daar wel.
Maar komt denk ik wat niveautjes te kort op dit moment.

Volgens mij heeft Vermeer evenveel extra's als Valdes. Het zijn beide geen topkeepers en ze kunnen beide goed meevoetballen. Meer heeft een Barca keeper niet nodig toch?

Wat heeft Barcelona aan Vermeer als muslera d'r nog heen kan gaan veel betere keeper is 26 jaar ..

Barca moet gewoon een keer veel geld uit keeper voor een jonge topkeeper! Courtois bijvoorbeeld.

Ik denk dat de mensen minder hard zouden lachen als Vermeer charisma had gehad, wat hij totaal niet heeft. Jammer voor hem lijkt hij gewoon qua uitstraling op een keeper die net om de hoek komt kijken, terwijl het gewoon een hele goeie keeper is, met name op de lijn. Maar goed, een glimlach kwam er bij mij ook wel van af toen ik dit las.

Barcelona moet die pannekoek Vermeer niet halen. Ze hebben een topkeeper nodig die buiten de lijnen ook nog kan meevoetballen. Op de lijn is Vermeer goed maar het is verre van een complete keeper. Leuk voor Ajax maar een keeper bij een topclub moet toch echt meer in zijn mars hebben wil je meedoen om de prijzen.

Valdez is precies het zelfde verhaal als Vermeer.. Ik zie hem ook wellis de gekste blunders maken en de prachtigste reddingen op de lijn maken.. Maargoed.. Blijft lachwekkend deze nonsense

Ik zie vorm wel naar Barça gaan als keeper die wel durft te voetballen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren