Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Messi liet zich na Clásico gaan tegenover Arbeloa in parkeergarage’

Laatste update:

In de uren na El Clásico van woensdagavond heeft Lionel Messi volgens de Spaanse pers nog verhaal gehaald bij Álvaro Arbeloa. Gedurende de wedstrijd raakte de verdediger van Real Madrid het gezicht van de Barcelona-aanvaller aan en daarvan was Messi niet gediend. Hij confronteerde Arbeloa in de parkeergarage van het Santiago Bernabéu met zijn gedrag op het veld.

/

Punto Pelota brengt het ‘nieuws’ de dag na het duel naar buiten en Marca en AS bevestigen het beiden. Messi zou geïrriteerd zijn geraakt door de actie van Arbeloa, die de aanvaller na een duel om de bal een schopje gaf. Als goedmaker tikte de Madrileen even in het gezicht van Messi, die zich toen al hardop afvroeg waar dat goed voor was. De irritatie bleef hangen, lijkt het.

In de parkeergarage van het stadion zou Messi hem na de wedstrijd hebben aangesproken en zou hij Arbeloa, in het bijzijn van zijn vrouw, ‘dom’ hebben genoemd. Een medewerker van Barcelona zag het gebeuren en snelde erop af, om Messi vervolgens weer mee te nemen. In de spelerstunnel had Messi zich na afloop ook al laten gaan, schrijft het medium. Toen Aitor Karanka iets te lang naar hem keek, zou de Argentijn Wat kijk je nou? Jij bent toch alleen maar José Mourinho’s schoothondje? hebben gezegd.,

Bekijk hier de beelden uit de wedstrijd:


Denk jij dat Lionel Messi zich zo gedragen heeft?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Spaanse media, wanneer houd het toch eens op met onnodig ophef?

1 februari 2013 om 00:13

Je kunt je beter afvragen wanneer Messi zich eens als een kerel gaat gedragen en een gelijkspel accepteert..

Wanneer het niet gemakkelijk gaat en hij niet aan de lopende band kan scoren, dan uit hij altijd direct zijn frustratie op een zeer nare manier.. Wees een flinke jongen en laat je voeten spreken, maar ook hij verlaagt zich tot zeuren/zeiken op andere wanneer het niet helemaal lekker gaat.

1 februari 2013 om 00:16

als iemand zich anders altijd als een sportieve vent gedraagt is het Messi wel hoor. Ik vind het alleen maar mooi dat ook hij blijkbaar gefrustreerd kan raken, en hij heeft groot gelijk ook. Die tikjes in gezichten enzo komen altijd zo denigrerend over...

1 februari 2013 om 00:34

Messi lijkt altijd een sportieve vent omdat hij altijd wint. Echter is al meerdere keren gebleken dat als het even wat minder gaat hij net zo'n gefrustreerd mannetje word als bijvoorbeeld Di Maria.

1 februari 2013 om 00:39

Nou, hij heeft anders wel gelijk aangaande deze beide uitspraken hoor, wat mij betreft! Zeker de laatste betreffende Karanka..

1 februari 2013 om 00:42

Je hebt gelijk Dennis, meestal zijn ze ook denigrerend bedoeld! Als je naar deze beelden kijkt, kan ik mij het ook niet anders voorstellen..

1 februari 2013 om 00:53

Wat heeft dit met het gelijkspel te maken, je legt een verband zo uit de lucht gegrepen.
Hij gaat toch alleen verhaal waarom hij een tik heeft gekregen, heeft helemaal niks met het gelijkspel te maken.
Of zijn mensen hier zo dom om dat in te zien ?

1 februari 2013 om 00:58

voetbalzone is heel slim bezig ze weten dat veel commentaren gaan komen op deze artikel kun ze geld maken met bezoekers. ik denk niet dat waar is. maar ik hoop het wel dat messi dat heeft gezegd over karnka heeft 100 gelijk. allen voetbalzone heeft verkeerd vertaalt het is niet schoothondje maar spreekpop dat stond op marca.com daar heeft voetbalzone artikel vandaan

1 februari 2013 om 01:13

Wat een onzin. Als speler dien je respect te hebben voor de tegenstander. En al helemaal voor een icoon als Karanka.

1 februari 2013 om 01:27

Ik heb geen zeurende Messi gezien, ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Misschien een andere wedstrijd gezien...

Messi heeft na de wedstrijd gereageerd op Arbeloa's actie. Vind dat veel beter dan op het veld zitten zeveren waar er 20 camera's zijn, zoals meeste voetballers doen.

Dus schets geen eigen beeld van Messi, en kijk gewoon naar de feiten alstublieft? Dankuwel.

1 februari 2013 om 02:05

Als Ronaldo zoiets tegen Roura of Vilanova zou zeggen is hij arrogant en ongemanierd, maar als onze Leo dit zegt tegen Karanka is het gerechtvaardigd. Dit gaat helemaal nergens meer over.

1 februari 2013 om 02:13

ach jongen, jij weet er duidelijk helemaal niks vanaf. kijk is elke wedstrijd van barcelona en haal je mening daaruit. daar kan je zien dat messi, ook in wedstrijden waarin het minder loopt, heel sportief en respectvol blijft.

jij ziet gewoon een mogelijkheid om hem hier in slecht daglicht te brengen en wil dat dus uitmelken. daarnaast is je argumentatie op zijn zachtst slecht te noemen. ik heb, ook tijdens de wedstrijd, geen frustratie gezien bij messi. dus hoezo verhaal je dit op het gelijke spel en dat hij daardoor gefrustreerd zou zijn? dat heeft er helemaal niks mee te maken. hij was volgens mij zoiezo al niet gefrustreerd, ook al draaide het wat minder van zijn kant persoonlijk.

hij laat zijn voeten toch spreken? heeft hij de afgelopen paar jaar volgens mij overduidelijk gedaan, ook tegen real madrid.

1 februari 2013 om 03:45

Ik heb de wedstrijd vanaf minuut 1 gezien en Messi is continu aan de riem gehouden door de verdediging van Madrid. Geloof mij, hij was gefrustreerd. Hij gedroeg zich tijdens de wedstrijd verder goed, alleen in de parkeergarage verhaal halen is sneu, dat soort dingen (dat tikje, dat Alonso een seconde later herhaalde) staat in het niet tot het vragen om kaarten (xavi) en veinzen van blessures (alves) door andere Barca lieden tijdens de wedstrijd.

En om nog even verder in te gaan op deze wedstrijd, gezien op sport 1, de vos en de mos zijn duidelijk niet objectief. Dat daargelaten, ik vind dit een van de beste Classico's sinds lange tijd. Vooral omdat een stel idioten niet mee deden aan de kant van Madrid. Als Barca verstandig is doen ze dat in het vervolg ook met Alves, dan gaat het vanaf nu alleen over het voetbal...

1 februari 2013 om 05:22

@ Castiel

Ik kon niet op je reactie reageren.. dus dan doe ik het hier maar..
Jij zei: "@ Paulista..

Messi heeft een kopstoot gegeven? Ach komop, jij en ik weten allebei dat dat nooit is gebeurd dus waarom zou je dat zeggen? Gewoon liegen zodat Ronaldo beter naar voren komt?" etc etc etc.....

Nou, hier heb je maar 2 incidenten.. Als je meer wil.. vraag maar..

http://www.youtube.com/watch?v=-1y1krso2bs (messi spuugt iemand)

http://www.youtube.com/watch?v=uku21lz9mak (messi geeft kopstoot)

1 februari 2013 om 06:29

zo is het toch altijd,het heilige barcelona met god messi kan niks verkeerd doen.pfffffff

1 februari 2013 om 07:22

Toch o zo apart dat dit verhaal wordt verteld maar het helemaal niet wordt uitvergroot, want de heilige barca en messi kunnen niks verkeerds doen! Messi heeft zich veel vaker misdragen en men moet een keer de roze barca bril afdoen en zien wat voor smerige streken er worden uitgehaald...

1 februari 2013 om 07:24

hou eens op met zeggen dat messi een voorbeeldige prof is. Hij doet ook veel verkeerds hoor. hij raakt heel snel gefrustreerd. toen hij die bal schopte tegen de fans van real etc.

1 februari 2013 om 07:28

ik vind hou ook erg dom ik vind je een vent die geen leven heeft. (dat is mijn eigen mening he). Maar dat zeg ik ook niet hardop uit respect. Messi is een voetballer dus hij mag zijn mening ( ook als het niet goed is) overal uitspreken volgens jullie
Het is zeker verkeerd wat ie heeft gedaan
Als het waar is tenminste maar die kans schat ik wel hoog in

1 februari 2013 om 07:29

Kan het ook niet zo zijn, dat hij weet dat de camara op hem gericht staat voor de meeste tijd, buitenom de wedstrijd, zien wij dit niet en ja ook ik heb hem wel al eens vaker geirriteerd zien doen, het is ook een mens van vlees en bloed, maar wanneer CR7 het zou doen, wordt het opgeblazen of hij god wat heeft uitgevreten en nu is messi aan de beurt.

1 februari 2013 om 08:52

Wat wordt hier weer een drama van gemaakt. Als de scheids gewoon zijn taak had gedaan kreeg Arbeloa hier rood voor natrappen en was er niks aan de hand, want het is ook oerdom dat hij dit doet. Als hij mij zo denigrerend in het gezicht had getikt had hij zijn voortanden in de 3e ring van het Bernabeu kunnen gaan zoeken. Bah, echt te zielig voor woorden dat er nu zo naar Messi gekeken wordt dat hij in de parking iets zegt tegen Arbeloa. Dat is niet meer dan logisch dankzij dit soort smerige trucjes.

Als hij inderdaad tegen Karanka heeft gezegd dat hij het schoothondje van Mourinho is dan is dat wel heel triest van Messi. Daar zou hij door Barcelona op aangesproken moeten worden, want dat past niet bij de status van de club.

1 februari 2013 om 09:30

Fraaco, je opmerking is lachwekkend. Karanka een icoon ? Are you kidding ? Hij wordt door de meerderheid van de Madrid fans zelf uitgelachen voor schoothondje van Mourinho. Messi zegt gewoon de waarheid. Daarbij, als Karanka hem uitdaagt, waarom moet hij respect voor hem hebben ? Karanka zou beter respect voor iemand die 4 maal op rij de gouden bal wint. En wat Arbeloa en Xabi Alonso betreft ... dat zijn echt 2 vuile spelers. Wat mij betreft mag Del Bosque ze thuis laten. Ik verlies liever dan dat deze 2 vuilerikken meedoen met La Roja.

1 februari 2013 om 09:54

Och, stampen ze je idool na, is toch normaal dat ze dit melden, dit is media.
Wanneer ze over andere spelers melden, vindt je dat dan ook niet goed, bv suarez, die wordt tot op de bot uitgekleed.

1 februari 2013 om 09:55

Cursus Nederlands is aan te raden. Je reactie is niet te volgen. Ik wijs je hier alleen maar op, misschien een tip om je stukje na te lezen.

1 februari 2013 om 10:20

Wat een onzin! Er is geen enkele speler die zoveel schoppen krijgt en zich zo rustig houdt.

Ik kan garanderen dat bijna iedere andere speler zich wel had afgereageerd op het veld door een nare schop terug te geven.

Met alle respect maar bekijk de wedstrijd maar eens terug. Zelfs op het filmpje word hij 2x gehaakt/geschopt voor die 2 handen nog in z'n gezicht. Moet je wel heel blind zijn om te zeggen dat hij zich moet gedragen.

1 februari 2013 om 10:53

Franco was niet pro Madrid, ga geen onzin uit de duim zuigen. Helemaal niet als je de geschiedenis van real niet kent.

1 februari 2013 om 13:54

Beide links doen het niet..

2 februari 2013 om 04:43

ongelovelijk dat jij ook nog 6 ''likes'' krijgt voor je belachelijke reactie, Messi had dit gewoon niet mogen doen tegenover arbeloa punt uit. Morgomir heeft volledig gelijk en het is wel een keer leuk geweest met het ophemelen van die ''gentlemens'' uit Catalonië.... ben er wel een keer klaar mee, wordt toch eens objectief...

1 februari 2013 om 00:15

Eens. De kans dat het onzin is schat ik op 90 procent.

1 februari 2013 om 00:22

Arbeloa's vrouwe heeft het op één of andere manier op haar twitter toegegeven dat het waar was.

1 februari 2013 om 00:25

Natuurlijk, daar is het zijn vrouw voor. Zozo, wat een ophef.. Messi de buitenaardse toont ook eens menselijke kanten omdat hij ontevreden is met een gelijkspel wat ik me best kan voorstellen. Zeker met dat gedrag van de spelers van Real die minstens 3 rode kaarten hadden moeten hebben.

1 februari 2013 om 00:28

Haha Realzidane22, jij bent echt zo lachwekkend hé. Als er iets over Madrid wordt gezegd in de media ben je er als eerste bij om helemaal te flippen over de media in Spanje (snap trouwens niet dat je je zó druk kan maken over zoiets zo onbelangrijks) en nu er wat gezegd wordt over Barca in de Spaanse media is het ineens geen onzin meer? Haha. Ook al zou het waar zijn, dan is het gewoon terecht vind ik. Arbeloa moet zijn handjes thuis houden tijdens de wedstrijd, wie denkt hij dat hij is? En over Karanka heeft hij 100% gelijk in, maar het is wel onnodig om zoiets te zeggen.

1 februari 2013 om 00:32

Alle kranten bevestigen dat, dan zal het echt wel waar zijn.

1 februari 2013 om 00:44

@realzidane22
Nou, dan zal het wel kloppen toch? Als zelfs zijn eigen vrouw toegeeft dat Arbeloa "dom" is..

1 februari 2013 om 01:47

Realzidane22

Casillas vriendin heeft het ook bevestigd dat Mourinho geen communicatie heeft met speler. Toen was het volgens jou onzin. Nu de vriendin vanarbeloa het bevestigd (weet niet eens of het wel of niet waar is). is het meteen waar.
Niet meer die media die alleen onzin vertellen nu he.

Alles is volgens jou wit

Schijnheilig ten tope. Maar jij wordt al lang niet meer serieus genomen als het om zulke berichten gaat.

1 februari 2013 om 03:47

Absoluut niet, als er rode kaarten moesten vallen zou dat eerlijk verdeelt moeten zijn evenals de doelpunten die vielen.

1 februari 2013 om 03:56

Een assistent trainer is ook meestal het schoothondje van de trainer, gezien de assist van Barca, die moet handelen via whats-app duidelijk kenmerkend voor dit beroep.

Als die man Messi aankijkt en jullie aller Messias reageerd op zo'n puberale manier tegen een schoothondje is het zeggen dat die opmerking onnodig is onnodig. Hij was gefrustreerd, laat hem in de return maar weer de oude zijn en zijn fans tevreden stellen. Ik ben ervan overtuigd dat Madrid in Camp Nou effectiever zal omspringen met de kansen..

1 februari 2013 om 00:21

Deze inderdaad onnodige ophef zal blijven doorgaan zolang Messi bij Fcb speelt en Ronaldo bij Real.al helemaal zolang ze allebei zo belangrijk zijn voor hun clubs, twee absolute voetbalgrootheden!

De media houden van onderlinge wedstrijden om alles zo spannend mogelijk te maken en haat te zaaien. Zo lang er voetbal is, is er deze onnodige ophef.

1 februari 2013 om 00:48

Nou die stukje over Karanka is wel waar, kwam ook in Spaanse nieuws met videobeelden, dat van die Arbeloa garage ding moeten ze maar bewijzen met camara beelden.

Mourinho kreeg een schorsing van 4 wedstrijden voor zoiets naar een scheidsrechter geloof ik. We zien wel de komende dagen wat waar is en wat niet.

1 februari 2013 om 01:49

Jarrdrista

opeens is Spaane nieuws waar, paar dagen was het een drame en dat zij alleen maar onzin schrijven

Hoe hypocriet kan men zijn als het niet meer om zijn eigen club gaat.

1 februari 2013 om 01:32

Messi heeft zoveel bodyguards in Nederland .. Echt ongelooflijk zeg..

1 februari 2013 om 08:30

Bodyguards ? Het lijkt eerder op liefde. Maargoed hun zien gewoon niet in hoe schijnheilig en hypocriet die Messi is en juist Cristiano Ronaldo de sportieveling is.

1 februari 2013 om 02:21

@ Paulista..

Ach komop zeg, die hele reeks incidenten zijn allemaal onzin. Ibra moest weg vanwege Messi? Hoe durf je zoiets al te zeggen en jezelf nog serieus te nemen?

Messi heeft een kopstoot gegeven? Ach komop, jij en ik weten allebei dat dat nooit is gebeurd dus waarom zou je dat zeggen? Gewoon liegen zodat Ronaldo beter naar voren komt? Wel nog even erbij zeggen dat je geen Ronaldo fan bent zodat NOG meer mensen zien dat Messi vies is en Ronaldo geweldig.

Komop man, alle aantijgingen die jij daar doet jegens Messi zijn klinklare onzin. Enkel het Villa incident is gebeurd en iedereen heeft gezien dat Villa de bal inderdaad eerder af had moeten spelen. Messi reageerde vervolgens emotioneel vanwege de 2 - 2 stand en de 85e minuut. Als Villa de bal gewoon opzij legt is het een zeker doelpunt, nu missen ze de kans nog en Messi dacht dat ze daardoor gelijk zouden spelen en toonde dus emotie. Lijkt me niets anders dan normaal. Probeer niet alles zo uit zijn context te trekken en ga al helemaal niet liegen. Is kinderachtig.

1 februari 2013 om 02:16

Ronaldinho

Als je iets niet weet vertel dan geen onzin en overdrijf niet oke.

Kom maar met 3x beelden waar te zien is dan Messi en Villa ruzie hadden op het veld.
Als je met die beelden komt dan zal ik me echt niet meer vertonen op Vz.

Jij kraamt alleen maar onzin. Ik ben echt erg blij als de tweede clasico geweest. Want als Madrid uitgeschakeld word dan horen sommige hier echt niet meer of opeens ander nicknamen en accounten.

Zooo! Wat een klasse nieuws na een transferperiode die net is gesloten.
Het vuurtje word meteen weer aangewakkerd haha!

1 februari 2013 om 09:39

als mourinho dit had gedaan was het wekenlang nieuws geweest hier op voetbalzone. Paar wedstrijdjes aan de kant zetten die jongen. Scoort hij een keer niet, dan moet de tegenstander het maar ontgelden. Volgens mij heeft karanka nog altijd meer prijzen gewonnen dan messi, dus beter dat boy wonder weer even normaal gedrag gaat vertonen.

Dit was te verwachten nadat het 'betrouwbare' Punto Pelota al eerder in het nieuws was gekomen met het nieuws dat Martin Montoya een taxichauffeur had beroofd in Madrid. Voor degenen die zich afvragen waarom betrouwbaar tussen haakjes staat, is omdat Punto Pelota een programma is waar de meest subjectieve journalisten van Spanje hun zegje mogen doen en daarmee de grootste onzin in de wereld slingeren. Schande voor het journalistenvak!

1 februari 2013 om 00:10

Er staat bij AS en Marca bevestigen dit niet alleen Punto Pelota...

1 februari 2013 om 00:12

AS en Marca bevestigen dit nieuws. Oh gelukkig, want dat zijn ook niet echt de meest subjectieve kranten uit de Spaanse hoofdstad! Alsjeblieft zeg, dit ondermaatste journalistenwerk van de Spaanse media is werkelijk waar om te huilen. Eerlijk gezegd had ik niet eens wat anders verwacht.

1 februari 2013 om 00:13

Madrid lekte vandaag dit gerucht aan bevriende media om de aandacht af te leiden van het racistische geschreeuw van de Madridista's richting Alves en het geroep dat Messi achterlijk is.

Buiten dat alles indien het wel waar zou zijn is het nog 100, als je ziet hoe verschrikkelijk vies Arbeloa,alonso en normaal ook Ramos,pepe en Coenttrao spelen.

Vooral tegenover Messi, het is 1 van de belangrijkste tactieken van Mourinho tegen Barca, Messi opsluiten tussen 4 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders en constant zuigen en schoppen.
Gisteren gebeurde dit ook non stop door Arbeloa en Alonso.

1 februari 2013 om 00:14

nou marca zijn ook van die sensatiemakers,de 'nieuwsberichten' die van hen komen moet je ook maar met een korreltje zout nemen. AS daarentegen heeft bij mij altijd wel een betrouwbare indruk achtergelaten,dus het kan wel waar zijn.

1 februari 2013 om 00:16

Ik sluit me volledig aan bij Catalonia, dit zijn gewoon sensatieberichten die ervoor dienen om de aandacht af te leiden van de racistische gejoel in het Bernabeu jegens Dani Alves. AS, Marca, Punto Pelota; allemaal één pot nat!

1 februari 2013 om 00:20

Zoals de gefotoshopte foto's van buitenspel in de classico een poosje terug?
Daarmee hebben ze juist een hele hoop krediet verspild toen der tijd.
Bijna net zon grote Real krant als Marca.

1 februari 2013 om 00:28

Als je spelers als Essien en Marcelo hebt slaat het nergens op dat je publiek racistisch is..

Messi is niet schijnheilig, de media gaat gwn zo diep in zn darnkanaa dat ze alles goed spreken wat hij doet. Smerig gewoon. Terwijl hij en Ronaldo gewoon evenwaardig zijn.

1 februari 2013 om 00:31

Swaggerbokoe, alles staat gewoon op film hoor en staat waarschijnlijk wel op Youtube. Ontkennen heeft dus weinig zin!

1 februari 2013 om 00:31

En wie zegt dat dat waar is dat racistische gejoel? Alves?

Ik heb het even opgezocht kan niks vinden..

1 februari 2013 om 00:37

In de komende dagen zal ongetwijfeld het beeldmateriaal overal getoond worden, dat is een kwestie van tijd. Past totdat er beeldmateriaal is van Messi die Arbeloa en zijn vrouw uitvoeterd, geloof ik het.

1 februari 2013 om 00:39

Lees nou even goed guaporta, ik zeg niet dat ze hem niet hebben bejegend, ik zeg alleen dat het publiek niet racistisch is. Dat doen ze puur om hem van zn spel te houden. En anders zit hij met de grootste 'racist' in het team, Villa. En btwn ik kan niks vinden op youtube?

1 februari 2013 om 00:43

Natuurlijk is niet het publiek racistisch in Bernabeu, kom zeg. Maar als Alves racistisch wordt bejegend is dat alsnog schandalig, ookal is het alleen om hem uit z'n spel te halen. En dat wordt nergens genoemd in de kranten!

1 februari 2013 om 00:46

Ja ik vind het ook een schande hoor, daar niet van maar het moet niet overdreven worden vind ik.

1 februari 2013 om 03:33

@ Guaporta wat toen busquets racistisch was tegen Marcelo en er beelden waren? Was je toen ook zo geschokt of kon je het toen ook nog goedpraten net is anderen hier?

Ik geloof dit nieuws best want Messi is echt niet zo een engel als iedereen diet voorkomen. Als het minder gaat dan ja hij altijd aan het irriteren en aan het schelden en doen maar dat wordt dan onder een mat gestopt of mensen zeggen: ja hij had gelijk :s

Als andere spelers het doen is het: wat een smeerlap.
Precies net als dat gedoe met Alves eerder hier toen iedereen zei hij heeft wel een punt maar waar iedereen faalde om dan ook te zien dat hij z'n tweede geel had moeten krijgen en dat hij Ronaldo echt graag een kaart wilde aannaaien. Maar ja hij heeft een Barca shirt aan dus alles kan

1 februari 2013 om 04:14

Het hele 'mono mono' incident heb je het waarschijnlijk over, daar spreek ik ook schande van. Sergio Busquets had daar minstens drie á vier wedstrijden voor geschorst moeten worden; als het niet door de bond is, dan maar door de club.

Waar het mij eigenlijk om gaat in dit artikel is eigenlijk waar het juist niet over gaat. Het misselijke gedrag van Xabi Alonso en Alvaro Arbeloa, het slecht functioneren van de scheidsrechter of het racistisch bejegenen van Dani Alves door het Madridpubliek. En nu presteren de Madridista's het weer om deze onderwerpen aan de neus voorbij te laten gaan door zich compleet te focussen op de kwestie Messi.

1 februari 2013 om 09:44

Neen, Busquets had niet geschorst moeten worden hiervoor. Busquets zijn reactie is normaal. Marcelo gaat iedere wedstrijd tegen Barca over zijn toeren met zijn vuil spel. De scheidsrechters bestraffen hem niet en dan reageren de spelers van Barcelona zo. Als er iemand geschorst moest worden dan zijn het de arbiters omdat ze toelaten dat Madrid zo vuil speelt. Als ik continu geschopt wordt door de tegenstander en de scheids doet niets, dan komt er ook een punt dat het bij mij overkookt en het recht in eigen handen ga nemen.

Trouwens, het kan niet dat Busquets geschorst wordt op basis van onduidelijke beelden, en dat spelers van Madrid dat niet worden op basis van beelden voor het toebrengen van lichamelijke schade aan de spelers van Barca (wat veel erger is dan verbale schade). Ik heb het hier over incidenten zoals Marcelo die vol op de knie van Pedro gaat staan, of Essien die vol op het been van Jordi Alba gaat staan.

De anti-barcelona aanhang is gewoon abnormaal. De aanhang verlangt dat Barcelona incasseert en niet reageert.

1 februari 2013 om 12:10

@guaporta @catalonia

Barca mag helemaal niet klagen om racisme, hoevaak is Marcelo, en Mammedou Diarra daar racistisch bejegend? Zelfs jullie eigen spelers Busquets en David villa noemen Marcelo een aap en beledigen Ozil met zijn geloof.

1 februari 2013 om 00:15

Ach het is maar de vraag wat je moet gaan geloven. Ik heb mezelf voorgedaan niets te geloven tot ik het met eigen ogen zie. Incidenten worden altijd opgeblazen rondom el classico de laatste jaren. Vind ik toch zonde. Het verliest zijn glans een klein beetje bij mij.

1 februari 2013 om 00:19

Ik heb deze taferelen rondom El Clasicó inmiddels zovaak meegemaakt, het verbaasd me niet eens meer. Al deze berichten dienen gewoon als afleiding van de racistische kreten in het Bernabeu, het is gewoon schandalig!

1 februari 2013 om 00:23

Dat topic werd hier niet geplaatst dat ze Alves met oerwoud geluiden beledigen want dat is niet zo een sensatie als Messi die zegt dat Arbeloa dom is!

1 februari 2013 om 09:45

het lijkt er meer op dat je die zogenaamde rascistische kreten (die niemand anders heeft opgemerkt, zelfs niet de mensen die echt daar waren) gebruikt om de aandacht af te leiden van het wangedrad van messi. Schijnbaar scoort hij zo vaak dat hij nu gefrustreerd is als hij een keer niet scoort. Jammer van dat jochie.

1 februari 2013 om 11:10

@ Guaporta

Wees voor 1 keer in je leven objectief. Beeldmateriaal? Zo zit de wereld niet in elkaar. Denk jij dat de rechter altijd over beeldmateriaal beschikt? Het gaat om het aannemelijk maken van een aanklacht. In beginsel is wiskundig bewijs niet nodig bij een veroordeling. aannemelijk bewijs is doorgaans voldoende om iemand te veroordelen.

Jij diskwalificeert drie bronnen die stellen dat Messi een klootzak is en dat kan natuurlijk niet. Jij moet of met argumenten komen of je mond houden.

1 februari 2013 om 13:12

Matthaus, je hebt duidelijk geen kennis van zaken op het gebied van de Spaanse media. Als we AS, Marca en Punto Pelota al als betrouwbare bronnen gaan beschouwen over Barcelona, zijn we behoorlijk verkeerd bezig. Jordi Alba ontkent het hele verhaal, maar ook dat weigert voetbalzone te publiceren. Dus pas op het moment dat Messi het zelf bevestigd of er beeldmateriaal is, dan geloof ik het pas.

1 februari 2013 om 00:19

Is het je al opgevallen dat de pro-madrid media dit telkens flikt wanneer er controverse was tijdens de wedstrijd? Dit keer proberen ze de aandacht af te leiden van de oerwoudgeluiden uit het publiek richting Alves, de beledigingen aan het adres van Messi en de veel te kleine hoeveelheid kaarten in verhouding met het belachelijk aantal fouten dat Real Madrid gisteren maakte, of mocht maken.

De Spaanse media springen daar natuurlijk maar al te graag op en refereren gewoon naar elkaar als 'bron', terwijl het eigenlijk om een hoopje trieste mannen gaat die al jaren hun inferioriteit proberen te wreken met dit soort berichten en mediacampagnes. Spijtig genoeg gelooft de doorsnee kijker/lezer dit ook nog eens... Om diezelfde reden denken zulke idioten nog steeds dat Busquets en Villa racisten zijn en Montoya een overvaller is.

1 februari 2013 om 00:21

Dat was me zeker al opgevallen, het is namelijk altijd hetzelfde na de Clasicó! Blijkbaar wordt er geen aandacht geschonken aan de slechte arbiter, het racisme in Bernabeu of het schandalige gedrag van enkele Madridspelers op het veld. Eigenlijk is het ergste nog dat sommigen dit als betrouwbare informatie zien om Barcelona in slecht daglicht te zetten. Schande!

1 februari 2013 om 00:26

Carlota,met andere woorden de vrouw van arbeloa schreef na het incident dit op haat twitter.vertaalt naar het Engels.

Carlota “An example of how people lose their head, education and common sense because of a football game”

Marca en Punto Pelota zijn ook de gene die vorige keer zeiden dat Mourinho op de parking stond te wachten.

1 februari 2013 om 00:30

We hebben ook al meegemaakt dat Marca en Punto Pelota in staat zijn een vals twitteraccount aan te maken onder de naam van de vrouw van Arbeloa en daarmee Barcelona in slecht daglicht te zetten. Ik geloof het pas op het moment dat Lionel Messi het zelf toegeeft!

1 februari 2013 om 00:34

Haha je laatste zin is toch weer komisch.

Nou weet ik tenminste wat ik voortaan ga zeggen wanneer we sensatie horen rondom Real. Bedankt hè.

1 februari 2013 om 00:39

Laat ik die zin even iets veranderen. Ik geloof het pas totdat er beeldmateriaal is van de hele situatie!

Daarnaast moet je inderdaad de Catalaanse media niet serieus nemen over Real Madrid. Helaas is het zo dat vaak ook de Madrileense media geruchten bevestigen, dan is de onbetrouwbaarheid van die geruchten toch wat afgenomen...

Ik zal zelf ook echt geen Mundo Deportivo of Sport quoten over Real Madrid, ik ben ook niet gek!

1 februari 2013 om 02:19

Realzidane22

Ja klopt Marca en Punto Pelota zeiden dat Mourinho in de parkeer garage die scheidsrechter op wachte en toen was het volgens jou allemaal leugens en nu is het opeens de waarheid
Hoe hypocriet kan je zijn

1 februari 2013 om 09:49

en nu zou het niet waar zijn ? Anderen beschuldigen van hypocrisie en je juist er zelf schuldig aan maken is niet echt handig.

1 februari 2013 om 00:39

Weet niet wat voor onzin jij verkondigt, maar Punto Pelota is met dit soort incidenten best betrouwbaar. Als alelen Marca hiermee kwam had je een punt. Nu ga je allemaal onzin roepen in de hoop dat iedereen je knuffelbeertje Messi weer gaan opgeilen. Niet dus, gewoon een schijnheilige mannetje is het.

1 februari 2013 om 00:45

Had toch wel wat meer van je verwacht, Juanitomaravilla. Ik had al hierboven op je gereageerd, maar zal het ook nogmaals hier doen. Punto Pelota is absoluut geen betrouwbaar programma, althans niet over Barcelona. Pas op het moment dat ze met beeldmateriaal komen zal ik het geloven!

1 februari 2013 om 00:49

Geef mij eens voorbeelden waarbij ze niet betrouwbaar waren? En niet een, maar meerdere. Als ze een keer krom hebben geluld, betekend niet dat ze meteen niet betrouwbaar zijn. Qua incidenten als deze hebben ze het vaak bij het rechte eind.

Beeldmateriaal zal vast nog wel volgen. Hadden ze ook bij Mourinho, maar het feit dat dit wordt bevestigd door zijn vrouw zegt nog niet alles, maar wel veel. Komende dagen zullen we beide clubs en hopelijk ook Arbeloa en Aitor horen, dan kan jij zelf ook inzien wat voor schijnheilige persoon hij is.

1 februari 2013 om 04:10

Twee voorbeelden; laat ik beginnen met de gehele rel rondom Martin Montoya waarin ze hem beschuldigden van het beroven van een taxichauffeur. Dat was compleet uit het verband getrokken en Punto Pelota was de eerste die erbij was om zogenaamde 'feiten' de wereld in te slingeren. Ook de manier waarop ze aan hun 'bewijs' komen is nogal twijfelachtig, zo werd David Villa om een reactie over Messi uit te lokken door het programma op een respectloze wijze te achtervolgen op het vliegveld van Barcelona. Nu zeg ik natuurlijk niet dat dit bij voorbaat al onzin is (al klinkt het behoorlijk ongeloofwaardig), maar ik zal eerst bewijsmateriaal moeten zien voordat ik overtuigd raak.

Mocht dit werkelijk waar zijn, schandalig gedrag van onze kleine Leo. Respectloos en zou bestraft moeten worden door de club.

1 februari 2013 om 09:47

Juanito, wat dacht je van de gemanipuleerde beelden van de aanslag van Pepe op Alves ? Je weet wel, waar Pepe terecht rood voor kreeg maar heel Madrid moord in brand schreeuwde dat Alves toneel speelde. Die video werd gemanipuleerd door punta pelota.

1 februari 2013 om 02:37

ach man zo zie je maar weer messi scoort een keertje niet en meteen de kleine huilebalk uithangen als je hierom al gaat lopen janken bij arbeloa slaat echt nergens op..
blijkbaar voelt hij zich veeeeeel te groot vergeleken bij arbeloa om aangeraakt te mogen worden
dat kleine kind moest is om zoiets bij mij verhaal gaan lopen halen had ie nog een 'tikje' nagekregen

1 februari 2013 om 04:29

Wat maakt iedereen zich nou druk. Messi is ook maar een mens met frustraties. Hij is ook niet perfect.

Messi is ook maar een mens. Natuurlijk laat hij ook zich weleens gaan, nobody's perfect.

1 februari 2013 om 00:39

Het is alleen wel typisch dat men in het geval van messi er zo makkelijk over doet. Wanneer een andere speler dit doet wordt er moord en brand geschreeuwt. Ik zelf ben wel klaar met die overdreven sympathie voor messi. Ik heb het niet zozeer over dit incident ,maar met name over de voorgaande.

1 februari 2013 om 03:40

O ja maar als Arbeloa bij Messi verhaal had gehaald bijvoorbeeld was Arbeloa een onbeschoft naar ventje zeker?

Waarom mag Messi wel verhaal halen en Mourinho niet?

Waarom mag Messi zulke dingen roepen tegen Karanka?

Waarom heeft Messi wel vaker nare streken en al zeker als het niet gaat en dan nog maakt het niet uit?

Messi is gewoon een naar ventje die wordt beschermd, hij kon het al helemaal niet hebben dat een jongen van 19 hem uit de wedstrijd kon houden!

Maar ja dit vergeet iedereen morgen maar iedereen onthoudt wel dat Ronaldo van kapsel wisselde in de rust tijdens het Ek.... Gelukkig is iedereen objectief bezig enzo

1 februari 2013 om 10:03

Khaled, niemand heeft er iets op tegen dat Arbeloa verhaal haalt ... in de veronderstelling dat hij een eerlijk verhaal heeft. Ik heb er zelfs niets op tegen dat Mourinho en Karanka verhaal halen op de scheids ... als dat echt zo is. Waar ik wel iets aan heb, is als ze liegen en met onzin afkomen. Ik kan er niet tegen dat Pepe gaat om benen te breken en dat als hij dan rood krijgt, Mourinho en Karanka gaan janken dat de scheidsrechters zijn omgekocht en dat Unicef, "mensen zonder grenzen" en de vereniging voor leefmilieubehoud ervoor gezorgd hebben dat de scheidsrechters probarca fluiten.

In de wedstrijd tegen Malaga kreeg Messi soms onterecht een overtreding mee omdat de scheids onmiddellijk floot als Messi na balverlies zijn schouders ophief en vroeg voor overtreding. In dat geval wordt er te makkelijk in het voordeel van Messi gefloten. Echter, dat Arbeloa Messi schopt en daarna hem nog in het gezicht tikt en dan meteen erna Xabi Alonso dat ook eens gaat doen ... sorry maar dat kan echt niet door de beugel. En best begrijpelijk ook dat Messi dan na de wedstrijd Arbeloa aanvalt. De scheidsrechter liet gewoon een slachting toe van de Barcelona spelers.

1 februari 2013 om 10:46

Een slachting van Barca spelers? Meen je dat nou? Ik heb het idee dat jullie denken dat iedere overtreding op een Barca speler een aanslag is. Er is tijdens desastreuze classico geen opzettelijk erge tackle geweest. Het is voetbal mensen worden getackeld en niet iedere tackle is een kaart waarom zeg je niets over het feit dat Alves een tweede gele had moeten krijgen?

En iemand aanvallen na de wedstrijd met z'n familie erbij kan gewoon niet, niet als Mourinho het doet en niet als Messi het doet. Net als datgene wat hij tegen Karanka roept!

Het gaat mij er ook om dat Messi wel vaker nare trekjes heeft maar iedereen praat dat goed omdat het Messi is!

is dit nieuws? of heeft messi hem klappen gegeven?

Ik geloof hier niks van, en als het al waar is dan zal arbeloa zeker wel meer hebben gedaan.

1 februari 2013 om 00:10

Waarom Messi kan ook schuld hebben waarom is het gelijk alleen Arbeloa zijn schuld

1 februari 2013 om 00:13

Omdat hij er mee begon op het veld! Is toch nergens voor nodig tik geven aan zn gezicht, niemand staat daarop te wachten.

1 februari 2013 om 00:15

Omdat het een vieze speler is die non stop zuigt en uitdaagt, gisteren ook dat klapje.
Je ziet ook dat zijn collega's bij Spanje niks van hem en Alonso moeten hebben.
Dit is wat Mourinho's filosofie met Real spelers doet, wees er maar trots op (y).

1 februari 2013 om 08:38

Zet eens die Barca bril met muts en toeter af.
Dit gaat wel heel ver altijd Messi over-all.

1 februari 2013 om 08:28

Als het wel waar is heeft Messi gewoon gelijk, arbeloa is een idioot en karanka is een schoothondje, dus ik zie het probleem niet eerlijk gezegd..

Dit had ik net gezegd Messi viel Arbeloa aan. Zo heilig is Messi dus echt niet.
Messi gedroeg zich weer irritant op het veld was bezig met uitdagen. Messi is echt een achterbaks mannetje die zich lief voordoet, maar laat wel weer zijn ware aard zien.

1 februari 2013 om 00:13

Natuurlijk jongen hij viel hem hem zelf aan

Ik weet niet waar je dit leest maar goed jij ziet toch veel dingen die er niet zijn hé!

Mooi de trieste acties verdoezelen van Arbeloa hé!

1 februari 2013 om 00:14

Jij bent juist irritant met je irritante comment, ga ergens anders huilen man....

Wordt een heerlijke pot over een maandje zo :D

Weetje ik geloof het ook nog en nee nou niet zeggen ja jij bent een ronaldo fan dit dat. Maar zoals hierboven al wordt gezegd Messi is schijnheilig als iets...

Zo'n bescheiden jongen he die Messi, zo lekker gewoon gebleven.

En terecht!! Madrid met hun onsportieve gedrag in classico's.. Vind dat je je hoort te gedragen op het veld...en daar schijnen spelers onder Mourinho nog wel eens last van te hebben...

Is hij toch niet de ideale schoonzoon ...? Of waren het puur de irritaties van de wedstrijd ..

Messi dat is toch die ideale schoonzoon

Wat kijk je nou? Jij bent toch alleen maar José Mourinho’s schoothondje? hebben gezegd.,

Dat is typisch ook mijn standaard zin wanneer iemand te lang naar mij kijkt. Hebben ik en Messi toch nog wat gemeen.

1 februari 2013 om 00:11

nou dat valt wel mee zoals de vorig mourinho met het handje zat uit te dagen, gisteren zat hij arbeloa en alonso ook al uit t dagen. zoals de bal keihard in de tribune schieten en geen eens een excuses aanbieden.

1 februari 2013 om 00:17

Hebben jullie leeghoofd madrilenen ook nog echt toegevoegde argumenten of doen jullie alleen 'ideale schoonzoon' copy pasten.

Jezus...is toch niet meer normaal, elke keer weer hetzelfde liedje.
En kijk maar eens eerst naar jullie eigen spelers, altijd zeiken en schoppen, maar nee hoor altijd klaar staan met 'ideale schoonzoon' noemen he.

Of misschien is het wel de jaloezie dat de beste speler aller tijden bij barca speelt, dat kan ook nog he!

1 februari 2013 om 08:40

Och natuurlijk is er kritiek dan betekend het automatisch jaloezie.
Dat is nog eens logica.

Toch niet zo'n ideale schoonzoon zoals de meeste denken. Niet dat ik het hem kwalijk neem maar dit laat toch wel zien dat hij niet zo sympathiek en braaf is als hij iedereen wil doen geloven.

Haha fantastisch! Messi heeft gewoon helemaal gelijk, bij sommige mensen is het beledigend als je ze aanraakt..en daarnaast is Karanka inderdaad mourinho's schoothondje.

1 februari 2013 om 00:12

Lees de tekst nog eens.
Dat schoothondje ging over karanka en niet arbeloa

1 februari 2013 om 00:13

Goed opgemerkt

1 februari 2013 om 00:12

Er staat dat messi dat tegen Aitor Karanka heeft gezegd. ookal is het 00:10 wel gewoon je concentratie houden bij het lezen.

1 februari 2013 om 00:14

Heb je de tekst wel gelezen?

Hij word amper geraakt. Stel je toch niet zo aan. Dacht dat je een kleine grote jongen was maar je bent een klein zielig mannetje.

1 februari 2013 om 00:16

messi is de grootste voetballer ooit en dit hele verhaal is bullshit! Spaanse media moet je lager inschatten dan weekblad story

1 februari 2013 om 00:29

Die Barca spelers hebben niet veel nodig om naar de grond te gaan of zich aan te stellen

1 februari 2013 om 02:24

blijkbaar heeft Ronaldo ook wat van geleerd

Haha zou Messi dan toch een kleine diva zijn. Mocht het waar zijn zou dit wel behoorlijk triest zijn om zo te reageren vind het wel moeilijk voor te stellen. Denk ook niet echt dat er iemand heel erg bang van word als Messi op je afkomt me vrouw zeg altijd wat een leuk kereltje is het toch dat zegt alles eigenlijk. Maar alle spelers doen weleens wat raars alleen als Ronaldo zijn haar doet is de hele wereld in rep en roer doet Messi dit is er waarschijnlijk niks aan de hand de logica. En kom nou niet met Ronaldo is zon etterbak want dat is het niet. Nee ben er niet zo een die discussie 10000023 die nergens op slaat wilt gaan voeren geef alleen aan dat elke speler wel wat heeft.

1 februari 2013 om 00:25

Het is dat hij Messi heet en niet Ronaldo anders was er een nieuwe wereldoorlog uitgebroken. Maar ik kijk nergens meer van op. Los daarvan geloof ik het verhaal ook niet.

Messi was altijd zo gewoon, begint ook wat manser en egoistischer te worden. Nog niet zo als Ronaldo, maar toch jammer, 2/3 jaar terug was het nog niet zo.

En gelijk heeft hij want als de scheidsrechter het allemaal maar toelaat dan moet die beste man maar even worden aangesproken voor zijn zielige gedrag met schoppen en tikjes geven aan Messi!

En over Karanka tja het kan kloppen want hij heeft er wel gelijk in maar was het niet vorig jaar dat onze Mourinho net deed dat Messi stonk die voorbij liep toen!

Hij mag het niet onze Lionel maar goed wat Arbeloa flikt mag helemaal niet!

Goh, nu pas op vz? Hele dag al groot nieuws in Spanje. Ondanks dat arbeloa ontzettend irritant wa tijdens de wedstrijd moet Messi dat natuurlijk niet doen. Maar voordat er reacties komen van arbeloa of Messi zelf geloof ik het niet. Marca spreekt van anonieme bronnen binnen Madrid, lekker duidelijk. Zoiets komt ze niet slecht uit na de schandelijke oerwoudgeluiden naar dani Alves van gisteren. En overschaduwt de ophef hierover.

1 februari 2013 om 00:29

Grappig dat jullie nu massaal hebben over de oerwoud geluiden die werd gemaakt jegens Dani Alves. Volgens mij is er meerdere keren precies hetzelfde voorgekomen bij Marcello in het oh zo geweldige camp nou.

1 februari 2013 om 00:40

Toen waren jullie er fel op tegen (terecht) en nu gebeurd het in Madrid en dan mag er niks over gezegd worden echt typisch Real dit soort praat!

Je praat het dus gewoon goed!

1 februari 2013 om 00:45

Nee zoals eerder vermeld, ik keur het zeker niet goed maar de barca kamp praat alsof zei het nooit doen weet je. Maar jah wat doe je eraan in zo een wedstrijd vol met emotie. Mijn punt is dat beide supporters het doen en het heel moeilijk te bestrijden is.

Hahahaha die opmerking tegen Karanka is wel echt geniaal hoor

Ai Messi jammer dat je dit doet heeft zo iemand als jij zeker niet nodig! Laat wat er binnen het veld gebeurd daar inplaats buiten het veld zo op te lossen.

Zo blijkt maar weer dat Messi ook niet altijd de ideale schoonzoon kan blijven spelen.

Waar haalt ie dit weer vandaan, arrogant mannetje.. Bah bah

Wat een geweldig filmpje is dit, Alonso die hem nog ff na slapt en messi die rond kijkt van wtf. echt gort droog

Als dit waar is dan zien mensen eindelijk eens het ware gedrag van Messi. De goede voetballer met heilig gedrag, nou dit bewijst het tegendeel. Hopelijk komt er hierdoor meer sympathie in de richting van Ronaldo die dit soort dingen nooit zou doen, maar ik geloof er eigenlijk weinig van, maar as As en Marca het beiden bevestigen moet er wel een kern van waarheid in zitten.

Wat een schijnheilige jongen als de camera er niet bij is, hij heeft alle barca trekjes over gekregen. En dan weigert hij de hand te schudden en tegen karanka zeggen ' you're just a puppet from Mourinho ' 0 respect !
Als Mourinho dit had gedaan was het arrogant maar dit is zeker niet arrogant voor de barca fans?

1 februari 2013 om 00:23

Begin je weer lekker, mourinho heeft hetzelfde gedaan dan met een scheidsrechter enkele jaren geleden. Terecht want op het veld kan je kaarten krijgen en dan beinvloedt je de hele team daardoor. Als de scheidsrechter niks doet dan moet je het maar anders oplossen.

1 februari 2013 om 02:27

Nouhronaldo

Geweldig als Messi echt zei "you're just a puppet from Mourinho" zo bevestigt hij ons inderdaad dat Karanka Mourinho hondje is

ik geloof niet dat messi heeft gezet. maar een ding klop wel zeker wat messi zij.
Jij bent toch alleen maar José Mourinho’s schoothondje?

Nou ik weet niet wat hier allemaal van waar is, maar iig heeft messi geen woord gelogen , zeker wat betreft het schoothondje

Haha en dan Zeiken mensen over Ronaldo.
Wat een Arrogante tering eikel is die Messi.
Ronaldo doet het beter in 2013 en dat kan hij niet hebben.

1 februari 2013 om 00:45

Ronaldo2013 wat je allemaal zegt slaat nergens op. gisteren speelde ronaldo en messi slecht, maar ronaldo was nog slechter, messi gaaf nog assist.
en over 2013 ronaldo heeft 1 doelpunt meer gescoord dan messi. ronaldo heeft 10 en messi 9, maar messi heeft wel meer assists dan ronaldo. meesi heeft 5 assists en ronldo 2

Alsof Messi in die parkeergarage komt? Staat daar de bus van Barca? Of moest Messi op eigen vervoer komen..
Daarnaast Messi is een echte catalaan, meteen gaan janken van een tikje en om een kaart gaan smeken.

Wat deed Messi dan verkeerd? Ik zie het probleem niet.

1 februari 2013 om 00:17

Jij bent een schoothondje van Mourinho zei hij tegen Karanka, en hij viel op de parkeerplaats Arbeloa aan.

1 februari 2013 om 00:20

Wow, wat een topgangster....hij viel helemaal niemand aan, hij ging gewoon woord halen bij Arbeloa.

1 februari 2013 om 00:24

ja ze zijn daarna uit elkaar gehaald, maar hij viel wel degelijk aan.

1 februari 2013 om 00:25

Hij heeft wel gelijk over Karanka haha

1 februari 2013 om 00:30

Toen Ronaldo riep naar een speler ik ben rijker dan jou, was het arrogant en smerig gedrag, nou juich je zijn gedrag toe.

Maar dit is nog erger hem uitschelden voor schoothondje.

1 februari 2013 om 00:47

ik vind die van ronaldo wel arrogant om te zeggen ik ben rijker dan jou. maar van messi is niks arrogant, hij zegt niet karanka ik ben de beste om ik ben dit en dat.

1 februari 2013 om 00:53

Is toch wel arrogant hooghartig om iemand een schoothondje van Mourinho te noemen.

Feit is gewoon weg dat niet iedereen perfect is en het Barca team bestaat gewoonweg uit schijnhelige ventjes. Niet dat ik tegen het Barca team ben maar ik heb meer begrip voor spelers zoals Balo en Ibra dan Messi die naar Royston Drenthe racistisch heeft uitgehaald (eigenlijk is het best wel een compliment als je het goed bekijkt). Hij blijkt gewoon een achterdochtig ventje te zijn en hopelijk zullen we eens een eerlijke messi zien die zich niet alleen als een schooljongetje draagt maar laat zien wat voor man hij is.

Messi die een ander 'dom' noemt.. Dat is alsof Peter Beense zegt dat je beter op je voeding moet letten.

Mourinho's schoothondje? hahahha Niks mis mee wat Messi heeft gedaan.. zou ik ook doen verhaal halen.. hij heeft m niet geslagen ofzo.

Toen het even wat minder ging met Barcelona zo'n jaar geleden.
Toen liep hij ook al geïrriteerd en arrogant over het veld.
Als Ronaldo arrogant is dan laat hij dat teminste openlijk zien.
Waar Messi het achterbaks en schijnheilig doet
Dus kies zelf maar wat erger is ??????

Messi kan ook een smeerlapje zijn. Kan nog een benenbreker tackle op Lahm herinneren in een oefeninterland. Iedereen denkt dat het de heilige maagd zelf is maar ik denk dat de arrogantie hem naar zijn kop stijgt. Teveel gewonnen...

1 februari 2013 om 00:24

Eén tackle waarbij hij een milliseconde te laat was van een paar jaar geleden en hij gaat gelijk jouw boek in als smeerlap? Jij bent echt de Jekyll & Hyde van VZ. Het ene moment achterlijke fanboy die maar wat roept en dan opeens kom je weer intelligent over.

1 februari 2013 om 00:28

Tja men moet ook diep graven om iets te vinden wat hij doet terwijl de meeste spelers van Madreid in 1 wedstrijd meer flikken dan Messi in zijn hele loopbaan!

1 februari 2013 om 00:34

Hij zegt alleen dat Messi arrogant is toch gewoon zo, flippen op medespelers als hij de bal niet krijgt. Of de grens de huid vol schelden.

1 februari 2013 om 00:41

@infamous, leer lezen.

Ik zeg dat hij een smeerlap kan zijn. Interpreteer jij dat maar zoals je wilt maar lees voortaan wel goed!

1 februari 2013 om 00:29

Oh daar is onze zielige Frkx weer die net in het topic van Ajax nog zei niks tegen Barca te hebben!

Kon je toch een moment vinden dat Messi een overtreding maakte? Was moeilijk te vinden hé manneke!

Ik denk dat jij een beetje arrogant bent met je lage opmerkingen!

1 februari 2013 om 00:40

Sodeju La-roja jij bent ook snel op je pielemuis getrapt he.
We hoeven toch niet allemaal opgewonden te worden van Messi? So what als hij in dit geval geirriteerd was. Is gewoon menselijk dat als het niet loopt je geirriteerd raakt. Ook Messi die niet heilig is en ook zeker geen klootzak. Maar hij is wel een mens die zich ook weleens gefrustreerd kan voelen.
Net als jij overigens, maar jij doet alsof de hel is losgebarsten. Doe even normaal man.

Net reageerde je ook al op adrianofan met:
"wat is Villanova dan? Die is gewoon hoofdtrainer van Barca en de beste man doet het voortreffelijk!

Of wou je zeker iets zieligs over zijn ziekte zeggen zeker want dat niveau ben je wel!"

Hij begon daar niet over, jij begint met die gruwelijke ziekte. Probeer je hem woorden in de mond te leggen? Wat ben jij vervelend zeg, Gadverdamme

1 februari 2013 om 00:40

Ik zeg dat hij een smeerlapje kan zijn. Je moet jezelf niet zo belangrijk maken!

1 februari 2013 om 00:45

Nee ik ben vervelend natuurlijk hé!

Je hoeft ook niet opgewonden te worden van Messi want het is niet eens mijn favoriete speler maar dat zielige gedoe van de haters kan wel wat minder!

En dat van Villanova klopt gewoon want de beste man kun je nergens op betrappen!

Wat ben jij vervelend zeg, ook een Barcahatertje trouwens?

1 februari 2013 om 00:48

Niks van te merken dat Messi niet jou favoriete speler is, reageert op iedereen wanneer leden wijzen a fouten van Messi, dan reageer je als of uit een racket word geschoten.

1 februari 2013 om 00:51

Dat zielige gedoe van "haters" kan inderdaad minder daarmee ben ik het zeker eens, maar jij kan ook eventjes wat minder doen. Vuur bestrijdt je niet met vuur.

En mij hoor je niks slechts zeggen over Vilanova he !! Want inderdaad, ik kan hem nergens op betrappen, een rustige, keurige man die geweldige resultaten behaald.

En nee ik ben geen Barcahater (doe maar even zonder -tje). Ik ben voor Juve en voor Southampton, ik ben niet tegen iets of iemand. Tussen Real en Barca ben ik in principe voor een gelijkspel en voor een mooie pot voetbal.

1 februari 2013 om 00:51

Iniesta is mijn favoriete speler maar zoals jullie afgeven op Barca dan kom ik er voor op en zo werkt het toch?

1 februari 2013 om 00:53

@yorickjuve

Dan is het je vergeven maar ik geloof zeker als je jou Juve aanvallen kom je er ook voor op!

Ik word gewoon een beetje ziek van die reactie terwijl de oorzaak waardoor Messi het doet gewoon word goedgekeurd door degene!

Hilarisch hoe pisnijdig Real-fans zijn op Messi. Met z'n allen "schijnheilig" gaan roepen op zo'n non-event, om toch maar iets gefrustreerd te kunnen roepen. Laag gevallen hoor

Punto Pelota, in het kort: dit is niet serieus te nemen. Niemand in Spanje neemt Punto Pelota serieus. Hier werken subjectieve journalisten, die altijd onzin vertellen over Barca spelers. Dit hebben ze al gedaan door Montoya te beschuldigen van diefstal, door Villa te irriteren op de luchthaven door hem te volgen (waarna Villa flipte tegen de journalist) en nu doen ze het weer. Alleen maar om meer te verkopen. Dat Marca en AS (madrileense kranten) dit bevestigen, verbaasd me dan ook niet. Zij hebben het namelijk letterlijk overgenomen van Punto Pelota.

1 februari 2013 om 01:02

wat zeg je nou.. Punto Pelota niet betrouwbaar. Laatst stond er op int dat Punto Pelota de beste sport programma is (van heel Spanje). Omdat ze nu slecht praten over Barca zijn ze niet serieus te nemen?

Soms denk ik dat jij een Barca supporter ben ipv Chelsea.. jammer

1 februari 2013 om 10:05

Laat ik eerst even op je laatste zin reageren. Wat heeft Chelsea nou met dit topic te maken? Ik reageer hier gewoon op, omdat ik weet dat Punto Pelota de situatie vaak overdrijft. Laat ik duidelijk zijn: ik ben 1000x meer fan van Chelsea dan van Barca, misschien wel meer. Bij Chelsea vorig jaar zat ik gewoon te huilen van blijdschap na de CL overwinning, dat zou ik bij Barca nooit doen. Bij Chelsea juich ik voor een doelpunt, bij Barca doe ik dat alleen voor Villa. Bij Chelsea raak ik geïrriteerd als er iets fout gaat, bij Barca doe ik dat nooit. Ik vraag me eigenlijk af waarom ik me voor jou verantwoord, een persoon die mij niet eens kent. Maar alsnog maak ik het duidelijk: ik ben absoluut fan van Chelsea.

Nu even over de rest van je reactie: Punto Pelota is ook een leuk sportprogramma. Maar dat is het niet omdat het inhoudelijk van hoog niveau is. Je kan Punto Pelota met Voetbal International vergelijken: ze geven vaak nieuwtjes, maar overdrijven de situatie. Ik wil dus niet zeggen dat er helemaal geen kern van waarheid in zit, maar Punto Pelota bedenkt ook dingen bij de situatie. Ook hebben ze nooit enig bewijs voor wat ze vertellen. Punto Pelota is dus ook een leuk sportprogramma. Ik kijk het programma ook. Maar dat is niet omdat het inhoudelijk van hoog niveau is, maar puur omdat ik wel kan lachen hoe zij het nieuws brengen. Dat vinden Spanjaarden ook. Er zal wel wat gebeurt zijn tussen Messi en Arbeloa, maar het wordt zwaar uit de context gehaald. Waarom ik dat weet? Omdat Punto Pelota dat altijd doet, zodat zij meer kijkers krijgen.

Of het waar is of niet geen idee, maar de Spaanse kranten zijn niet te vertrouwen. Zowel ach ja hoort erbij en Messi is ook maar gewoon een mens, bedoel ik zou het zelfde hebben gezegt als het om C. Ronaldo ging. Hoeveel overtreding was het ook alweer 20 tegen 4, wil er alleen maar meezeggen dat Real gister veel aan het schoppen was! Maar volgende keer moet Messi die Arbeloa gewoon flink hoeken :P

Zullen zekker weer veel mensen hier gaan onkennen want Messi doet zo iets niet maar gelukkig hebben genoeg oud spelers hebben aangegeven dat Messi ook gewoon een vervelende jongen is als het niet op zijn manier gaat. Dit is een feit namelijk dus dit kan ook gebeurt zijn.

Tuurlijk horen die handen van Alonso en Arbeloa ook niet in het gezicht van Messi maar wat hij zij in de spelerstunnel kan echt gewoon niet dat is gewoon respectloos het zelfde wat hij zij tegen Arbeloa in de parkeergarage waar zijn vrouw bij stond. Hij toont hier wel heel weinig respect voor zijn tegenstander

Edit: Ik weet niet als dit waar is maar ga er van uit zo niet dan neem ik mijn woorden terug van mijn tweede stuk. Daarnaast komt het bedrigt denk ik uit Madrid dus er is een grote kans dat het niet waar is

Dat voetbalzone meedoet aan deze spaanse troep wat ze journalistiek durven te noemen blijft me toch elke keer weer verbazen.

Haha de Barca hatertjes duiken weer vol op een gerucht van jawel de grootste roddelkrant van Spanje: Marca! Ik zat het ook te lezen op de Marca site en vroeg me af wanneer het gerucht op voetbalzone zou komen.

Mensen kunnen gewoon niet accepteren dat een wereldster geen raar gedrag vertoond. Dus gaan ze maar de kleinste dingetjes zoeken die ze kunnen vinden. En dan zeggen ze "zie je! zie je! zie je! Lieverdje Messi blijkt toch geen lieverdje maar een schijnheil"

Dream on.

1 februari 2013 om 00:21

Inderdaad, toont alleen maar aan hoe verschrikkelijk afgunstig ze zijn. Er is geen enkele Messi-fan die overigens beweert dat hij heilig is.

Mooi nieuwsbericht weer maar dat de zielige Realsupporters gisteren oerwoudgeluiden maakte tegen Alves de gehele wedstrijd word niet geplaatst natuurlijk!

Dat is natuurlijk niet belangrijk maar dat Messi Arbeloa aanspreek op zijn zielige gedrag in het veld mag weer niet!

Check maar deze topic die ze hier niet plaatsen!
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/alves-str...
Maar ja iemand een schoothondje noemen is erger als rasicme natuurlijk!

1 februari 2013 om 00:35

Jah net als die oerwoudgeluiden die het Camp nou maakte tegen Marcello, of Busquets die Marcello even dood leuk een aap noemt. Ik keur het racisme absoluut niet goed en ik schaam me dood voor die aantal real supporters die dat gedaan hebben maar het camp nou kan er ook wat van hoor.

1 februari 2013 om 00:37

Klopt mag ook niet maar nu werd het gewoon niet in de media gebracht maar wel dat Messi Arbeloa dom heeft genoemd!

Rasicme mag gewoon niet maar blijkbaar mag dat dus wel bij Real in het stadion want toen het andersom gebeurde was er veel ophef over en nu word het in de doofpot gestopt!

Klasse Madrid. Valse informatie lekken naar bevriende media om zo niets te horen over de racistische spreekkoren richting Alves en de spreekkoren waarop neer kwam dat Messi mentaal gestoord zou zijn.

Overigens komt het originele bericht van Punto Pelota. Een 'journalistiek' programma dat zo graag Barcelona in het goede daglicht zette, dat ze verbannen zijn uit het Camp Nou. Dit is gewoon het Madrileense Cràckovia, alleen denken ze bij Intereconomía nog dat ze serieus bezig zijn.

Punto Pelota brengt het nieuws, AS en Marca nemen het over en alle anti-messi's nemen dit gelijk als waarheid en gebruiken het nu om hem neer te zetten als schijnheil. Het is echt te makkelijk voor de media tegenwoordig. Ik dacht dat middelbare school kinderachtig was met roddels verspreiden, maar dit soort dingen heb ik zelfs daar nog nooit meegemaakt.

Heeft hij hem echt in bijzijn van zijn vrouw 'dom' genoemd? Niet normaal man! Hij is helemaal gek geworden!
Nee ff serieus, wat voor journalist ziet hier nieuws in? Ga iets inhoudelijks schrijven of schrijf niks. Stemmingmakerij.....

ik geloof dit artikel helemaal,messi is schijnheilig gewoon,en dat wordt nu heel duidelijk
de barca fans willen niks slecht over messi weten alsof hij zo een lieverdje is
nou heb t altijd al gezegd....messi is en blijft schijnheilig,waarom denk je dat david villa hem niet mag?
Omdat hij de baas wilt zijn
achterbaks ventje van 1.50

1 februari 2013 om 00:31

Mocht het waar zijn, dan snap ik al deze Real Madrid sletjes niet. Hoezo ben je schijnheilig als je de waarheid spreekt?

Ik denk dat jullie sletjes uit de kontkorst van Ronaldo moeten kruipen.

Ik wil de redactie van voetbalzone persoonlijk vragen om een digitale IQ test af te nemen als je aangeeft dat je voor Real Madrid bent.

Wat een stel domme gasten zie ik toch hier.

Die hele classico is al lang niet meer interessant als voetbalwedstrijd. Er wordt nauwelijks meer gevoetbald de nadruk ligt veel meer op alle omstandigheden er omheen.

Buiten dat wordt ik een beetje moe van het feit dat Messi niks fouts kan doen in de ogen van sommige Barca fans. Messi is een geniale voetballer, maar een topsporter. Je wordt niet zo goed als Messi als je niet ergens keihard, gefocussed en betrokken bent. Hij maakt fouten, hij is niet heilig.

1 februari 2013 om 00:38

De voorbije Clasico's zijn juist heerlijk geweest.het voetbal niveau dat er in de voorbije 4 a 5 Clasico's is gespeeld kunnen sommige zelfs niet van dromen.woensdag was het ook weer een lekkere match met alles erop en eraan.hoge ballen,lage ballen,snelle counters,tip top verdedigen.hoe dat Varane,pique,alves en Puyol hebben verdedigt gisteren heb je in de wereld niet veel die op dat niveau zo kunnen verdedigen se.goed keeper werk,heb je Özil en Iniesta gisteren aan het werk gezien?wat dat die 2 lieten zien was abnormaal.ik denk dat de meeste mensen van de voorbije Clasico's echt wel hebben genoten.

Als dit waar is is die actie van hem in de spelerstunnel gruwelijk heerlijke tv zou het geweest zijn!

1 februari 2013 om 12:30

en als karanka hem een klap zou hebben gegeven zouden jullie allang huilen kleine kindertjes jullie barca fans.

1 februari 2013 om 15:02

Dacht het niet gozer met jullie oogprikkende coach nare mensen lopen daar in Madrid jeetje zeg hè van Ramos Pepe en enz enz wat een club niks meer van over!

Och jeetje lijkt wel Degrassi High wel die 2 ploegen. Arbeloa lekker handjes thuishouden, Messi moet niet zo snel geiirriteerd raken want het viel allemaal wel mee. En als Messi de discussie wil aangaan moet Arbeloa ook een vent kunnen zijn. En Messi zou hem "dom" hebben genoemd in het bijzijn van zijn vrouw? Ohh nee toch het is het begin van de apocalypse. En vrouwtje wil nu zeker weg bij Arbeloa want hij is dom genoemd door Messi. Making a mountain out of a molehill. Soms net pubers die spelers en zeker ook de pers.

Baas hoor! De levende legende in Madrid! Hè Karanka sprekende buikpop

Haha Messi is nog gefrustreerd dat hij werd geklaard door een 19-jarige. Heel de wedstrijd niet gezien.

1 februari 2013 om 00:43

Inderdaad haahahahahh
helemaal mee eens

1 februari 2013 om 00:47

Tja Varane was goed maar blijkbaar moet je de wedstrijd nog eens even bekijken want Messi had er constant 4/5 om zich heen!

1 februari 2013 om 00:57

Daarom week Messi naar de flanken, Varane heeft hem gewoon uit de wedstrijd gekregen .

1 februari 2013 om 01:00

Tuurlijk jongen!

Als jij het gelooft en je mede supporters is het toch goed niet?

Oh ja en die assist dan?

1 februari 2013 om 01:08

De bal doe toevallig uit de kluts komt en voor d voeten van Messi komt die een hartstikke vrije Fabregas kan aanspelen, zo een bal zou zelf mijn oma kunnen geven, zo een verdienste was het niet van hem. Kwam wat geluk bij kijken.

1 februari 2013 om 01:15

Tja misschien kan hij maar beter naar Agovv gan want voetballen kan hij niet hé!

Maak jezelf niet belachelijk man!

1 februari 2013 om 01:21

Ik wil ermee zeggen dat die bal uit kluts voor zijn voeten kwam, dat het niet zo moeilijk was, jij maakt zelf belachelijk omdat zelfs op te gaan hemelen.

1 februari 2013 om 00:48

Maak je geen zorgen. Aan het eind zie je Messi weer met 3 prijzen. La Liga, Copa en CL.

Messi is de eindbaas.

1 februari 2013 om 00:51

Laten we niet voor lopen op de situatie. La Liga akkoord, Copa en CL moet ik nog wel zien. 1-1 is immers geen slecht resultaat en we weten allemaal dat Madrid in Camp Nou altijd een betere resultaat haalt dan in het Bernabeu. Vast vanwege de druk, maar zie ze daar wel twee scoren.

Wat een kul dit zeg, dit geloof je toch niet joh? Niet omdat het over Messi gaat en ik denk dat hij zoiets nooit zou doen, maar om hoe dit hele verhaal alleen al omschreven is. Daar aan zie je toch meteen dat dit totale onzin is.

real fans vinden barca schijnheilig?
omgekochte scheidrechters/bedreigingen/manipuleren van wedstrijden in het verleden door franco en ze vinden van zichzelf de beste club van de wereld

als iets negatief dat over madrid wordt geschreven is het "niet waar" , "spaanse media probeert real te destabiliseren" en negatief nieuws dat over barca gaat wordt gelijk geloofd. wie is er schijnheilig?

Messi is ook maar een mens, vergeet dat niet. Ik zie het "heilige" wat iedereen zegt dat hij heeft de laatste tijd er toch een stuk vanaf. Hij komt op mij een beetje geïrriteerd over de laatste tijd. Laatst ook, om de Copa tegen Malaga in het Camp Nou. Ik was aanwezig tijdens die wedstrijd en hij zat niet lekker in zijn vel. Ging tekeer tegen de scheidsrechter, kreeg er geel voor. Baalde van de acties van zijn medespelers en liet zijn hoofd hangen wanneer het niet mee zat. Dat was niet de Messi die ik kende en heb het gevoel dat er iets is op dit moment wat hem erg irriteert, want dit ben ik niet van hem gewend verder.

Dit gaat nog een leuke tweede wedstrijd worden ook met onze 2 bazen achterin weer terug. Hopelijk laten Ramos en Pepe zich niet al te veel opfokken door dit want anders vrees ik een onplezierige avond voor messi, kwa motivatie dan he, niet dat ze hem expres willen bezeren ofsow. Kortom jammer dat het nou weer zo moet lopen.

Wat een kansloze poll weer zeg...

On: Als Messi het echt gezegd heeft vind ik het wel Vind het wel een grappige opmerking Karanka toe hahaha

Tja de enigste oplossing tegen dit schandalige optreden van Messi is hem op non-actief zetten en op de transferlijst!

Tjonge jonghu wat een stelletje zeurpieten hier die over dit vallen (mits het waar is) maar vinden wel goed wat Arbeloa flikt in het veld! Maar goed dat is het niveautje Realsupporters hé!

1 februari 2013 om 00:46

Als Messi wat fout doe mag er heus wel op gewezen worden, je bent wel vaak op je pik getrapt elke keer. Je hoeft heilig Messi niet steeds verdedigen.

1 februari 2013 om 00:50

Natuurlijk mag hij gewezen worden op zijn fouten maar keur zelf dan niet goed wat je eigen spelers doen en dat is wel een graadje erger maar dat wil je niet zien natuurlijk!

En ik verdedig hem wel want zo lang er van die trieste figuren zijn moet dat natuurlijk!

En hij had trouwens gelijk met Karanka en dat bij Arbeloa had hij niet moeten doen (als hij het had gedaan) maar goed wat Arbeloa deed was wel wat erger!

En terecht.. Arbeloa zou zijn plaats moeten weten

Als het waar is wat hij tegen Karanka heeft gezegd heb ik wel een stuk minder respect voor hem als mens. Verder gaat het om hem als voetballer en dan is hij gewoon goed natuurlijk.

Zo zie je meer. Hoe schijnheilig ze zijn.. Messi was the flop of the match dus dan zoekt hij de fouten bij de tegenstander

1 februari 2013 om 00:59

Flop of the match? Nee dat was Ronaldo want die zat in de pocket van Pique en Messi had tenminste nog een prachtige assist!

1 februari 2013 om 01:04

Noem je dat een assist ? hahah. Ja Messi is een betere voetballer vind ik zelf (ik ben iig geen fan van Ronaldo en Messi maar van de Chelsea spelers).

Ronaldo was zoiezo beter. Raakte de bal nog 9737949x vaker dan Messi en leed ook amper balverlies. Hij was ook altijd gevaarlijk. Kon 3 assist en 2 goals hebben gehad.. Helaas voor hem.

Messi was gewoon the flop of the match. Het doen pijn ja omdat het nooit wordt gezegd.. maar jij en ik weten dat het waar is

1 februari 2013 om 01:12

Natuurlijk jongen als jij het maar gelooft is het goed niet?

Ronaldo geen bal verlies en beter?
Juist discussie is dus onmogelijk!

Weltrusten!

Die Arbeloa vind elke wedstrijd verschrikkelijk irritant bezig, en vooral bij el Clasico's.br Als ook maar iemand op de grond ligt, komt hij er weer aangestormd met kaarten aansmeren of even op iemand zijn hand staan of in dit geval zoon vervelend tikkie op je gezicht.br Deze speler komt simpelweg kwaliteit te kort op dit niveau, en gaat zich gedragen als een ongelooflijk irritant mannetje!

Als het even niet meezit raakt hij gefrustreerd. Gezien de egoïstische spel van hem van gister. Het kan best kloppen dat dit verhaal waar is, hij is wel zo een sneaky mannetje.

Wat betreft dat schelden naar karanka, daar moet meer bewijs op tafel gelegd worden.

Het is al vaker gebleken dat Messi helemaal niet de perfecte schoonzoon is. Als het even tegenzit, dan is het gelijk gezeur. Ik vind hem maar een schijnheilig mannetje. Hij heeft wel vaker de neiging om uit te vallen tegen grensrechters, of natuurlijk jonge teamgenoten als ze iets verkeerd doen. Sowieso vind ik dat je dingen die op het veld gebeuren, op het veld moet laten. Beetje afreageren in de tunnel of garage omdat je een waardeloze wedstrijd hebt gespeeld, vind ik niet kunnen.

@paulista7: Volgens mij liep er eentje bij Madrid die meer de " flop van de wedstrijd troffee" verdiende met rugnummer 7.br Ziet er toch behoorlijk lullig uit als je hakjes na de 10de keer.nog niet lukken!br Zat toch aardig in de pocket bij dani Alves en Pique...

1 februari 2013 om 01:14

Tja maar het probleem is als ze het gewoon niet willen inzien dan is het moeilijk een discussie te voeren.

Messi was niet op zijn best maar had wel de goede assist en Ronaldo verspeelde veel de bal en zat in de pocket bij Pique!

Het is wat! De man heeft iemand na de wedstrijd aan gesproken op zijn gedrag in de wedstrijd het is kennelijk niet voor te stellen dat ook messi zijn grenzen heeft wat hij kan hebben. Hij heeft die gozer dom genoemd en iemand een schoothond. is het netjes? past het bij messi? nee? Er is van 2 kanten van zowel real als van barca sprake van provocatie van de een naar de ander. Dit hoort niet. Maar het is een grote storm in een glas water. Real supporters sorry maar als dit het enige is.......
En wat denk je messi is een absolute winnaar. Dan ga je niet vrolijk van het veld als je niet wint of niet goed speelt. of als je 90 min lang tik na tik krijgt of eerder heb gehad van die spelers dan kan een klein iets de druppel zijn.

1 februari 2013 om 01:36

Nee en als je niet vrolijk van het veld af gaat scheld je de assistent trainer van de tegenstander uit, en ga je je tegenstander vervolgens opwachten om hem uit te schelden waar z'n gezin bij is. Topmentaliteit dit, echt waar!

1 februari 2013 om 13:34

wat probeer je nu hiermee te zeggen? dat het erger is dan zoals ik het stel? de meneer arbeloa heeft ten eerste en ten allertijden zijn vingers van een ander af te houden zeker in dit geval waarbij je niet op vriendelijke voet staat. Iemand aanraken in zijn gezicht word in zuid amerikaanse landen gezien als een vorm van minachting te vergelijken met iemand in zijn gezicht spuigen.

Messi mag en zal er waarschijnlijk op aangesproken worden dit niet meer te doen. indien nodig daar voor gestraft worden. En Messi is over zijn gehele carriere genomen een icoon sierraad voor het voetbal en sport in het algemeen. Ik acht het niet onvoorstelbaar dat er krachten aan het werk zijn die hem proberen te beschadigen.

maar buiten dat stel je voor dat iemand die je al jaren kent telkens als je hem ontmoet op je tegen gaat staan. en telkens zich wel verontschuldigd na 3x heb je door dat het expres gebeurt dan ga iemand anders benaderen als het nu de 20x dat het gebeurt en hij tikt je " vriendschappelijk op je wang" dan ga je hem toch ook een keer wat sterker duidelijk maken dat het nu toch echt een keer afgelopen moet zijn wie er dan ook bij staat al staat z'n moeder, vader, vrouw en kind naast hem! ik wel te minste. waar anderen misschien al lang die gast een poffert op z'n neus had gegeven.

1 februari 2013 om 15:05

Als je "verhaal wilt gaan halen" dan doe je dat netjes, geen scheldtirade richting Arbeloa, en de gene die een knal op z'n neus had kunnen krijgen is Messi, want bij Pepe had hij dit denk ik niet geflikt.

Dit is natuurlijk net zo betrouwbaar als het verhaal dat Ronaldo een klein jongetje weigerde zijn handtekening te geven. Maar stel dat het waar was, dan vind ik dat Messi fantastisch heeft gehandeld. Die Arbeloa is een irritant mannetje en daar mag je wat van zeggen; Karanka is helemaal een clown.

Maar waarom hebben we het niet over die walgelijke racistische Madrilenen?

1 februari 2013 om 01:20

De laatste keer dat ik iets racistisch las over een wedstrijd tussen Real en Barca was dat Busquets Marcelo uitgescholden zou hebben voor aap...

1 februari 2013 om 08:06

Tijdens de laatste wedstrijd hebben Madrid supporters racistische opmerkingen gemaakt richting D.alves.
En daar kan Alves moeilijk over liegen, want dat kunnen ze op beelden zien.
Maar Barca heeft laten rusten, en niks groots van gemaakt.

Een citaat van de radio van de huiskrant van Real, Marca:

"real Madrid have started a campaign to damage the image of Lionel Messi. Journalists are instructed to spread false rumours. [radio marca]"

Ik hoop echt dat de media niet zwaar hierin meegaat, rot Mourinho spelletjes.

1 februari 2013 om 01:29

Wel vreemd, ik had een ander citaat gelezen:

"barcelona started a campaign insulting Real Madrid trying to damage the image of Lionel Messi."

Ik ben wel blij dat nu iedereen ziet dat bij Ronaldo altijd alles onder het vergrootglas werd gelegd, gelukkig wordt dat nu eindelijk met Messi gedaan. Sommige supporters hier, echt waar..

1 februari 2013 om 01:33

Verzin nog meer dingen, je zou zo bij As/marca of punto pelota kunnen werken.
Dit is net zo verzonnen als sommige rare verhalen over Ronaldo vroeger, dat maakt het niet rechtvaardig.

De kans dat een Real supporter deze discussie hier wint in Nederland is enorm klein. Je krijgt dan van die successupporters over je heen. In ieder geval respect voor de mensen die al langer Barca-fans zijn.

On als Messi dit bij mij geflikt zou hebben met mijn vrouw/vriendin en me kind erbij had hij het wel geweten, nare rat dat hij is. Doet alsof hij een baksteen in z'n gezicht kreeg, maar dat hij van dit tikje helemaal naar de parkeerplaats toe gaat om hem uit te schelden, walgelijk onderkruipsel..

Maar nee toch Messi die wat flikt? De heilige, onmogelijk.
Ja, het is niet met 100 te bewijzen dat dit op waarheid gebaseerd is, maar Messi is regelmatig, vervelend en ook arrogant. Alleen alles wat hij doet wordt weggeschoven, als winnaarsmentaliteit of Messi is ook maar een mens kan gebeuren of wat voor excuses ook worden gemaakt.
Zijn actie tegen Srna is een voorbeeld, tegen Coentrao, het mekkeren op jeugdspelers, constant verwijten maken richting Villa, het spugen op een Malaga speler, de bal tegen publiek van Real schieten.....enz.
en ook de 2 handsgoals, worden neergezet als de hand van God. Het is gewoon vals spelen en smerig. Hoeveel mensen vielen er niet over Henry heen na zijn handbal tegen Ireland. Maar bij Messi wordt het gemotiveerd als echte winnaarsmentaliteit, daar speelt met name de media een grote rol in.
Het is leuk als je een film kijkt een 'held' te hebben en een 'slechterik'. Daar houdt de publiek van, jij ik, wij, iedereen. Ook in de voetballerij is dat zo en wat is het mooier voor de media om de 2 grootste spelers, concurrenten van elkaar als goed en slecht af te schilderen. Het roept sensatie op en de hele wereld houdt van sensatie, waardoor de kranten, zenders, internetsites hun target halen.

1 februari 2013 om 12:00

touchee
allemaal feiten.

Raar dat je hier geen groen randje voor krijgt.

Triest trouwens hoe belachelijk commentaarsommige barca "supporters" leveren.
Hypocriet is het juiste woord.

VZ is niet meer wat het geweest is.

Vind niks schijnheilig er aan dat die vraagt waarom die dat doet.. Heeft die toch recht op..

Ik heb heel wat reacties gelezen op dit artikel en verbaas me over de ophef van dit incident.
Dit gebeurt zowat elke competitie ronde. Dat spelers woorden hebben, is zo normaal dat media hier nooit over berichten. Echter in El Classico wordt alles zo uitvergroot.
Messi heeft iemand dom genoemd, nou nou. Daar ligt een Real supporter toch niet wakker van.

Zelfs als dit waar zou zijn gedoog ik deze actie van Messi. Dat er een overtreding op je gepleegd wordt is één ding, maar daarna nog een tik in je gezicht krijgen is gewoon bewuste vernedering. Dat Messi zich hieraan mateloos heeft geïrriteerd ikan ik alleen maar begrip voor opbrengen. Hij zal zich constant afgevraagd hebben: Waarom? Begrijpelijk dat je dan verhaal gaat halen.
En het siert Messi bijna dat het bij het benoemen van 'dom' is gebleven. Ik kan mij makkelijk bedenken naar welke vocabulaire andere voetballers zouden grijpen.

1 februari 2013 om 01:47

Sorry maar ik kan Messi op geen enkele manier begrijpen als dit waar is. Eerst scheldt hij een assistent trainer uit, en daarna wacht hij een speler op om hem vol uit te schelden. Durf te wedden dat hij dit niet had geflikt bij een Rooney of een Ibrahimovic. Dan lag hij gelijk in het ziekenhuis..

1 februari 2013 om 01:51

Vooral alles geloven wat je hoort van Madrileense media.
Mensen laten hun haat voor messi hun logisch verstand overschaduwen.

1 februari 2013 om 03:18

Ik ga erop in dat Origami de actie van Messi goedkeurt, als het waar zou zijn.

Dit bewijst weer een keer dat Messi overschat Arrogant en Schijnheilig is.
En dan roepen mensen Real Madrid maakte 20 overtredingen.
Dat kan best zijn 3 waar ze een Barca speler raken.
En 17 Swalbe's van Barcelona wat is er smeriger.
Ik hoop echt dat Pepe Messi een dubbele beenbreuk Bezorgt!!!!

Echt raar, kijk hoe sommige Real fans binnen 2 dagen schijnheilig zijn.
Toen de vriendin van Casillas zei dat Mourinho geen communicatie hebt met spelers zei de meeste Real fans dat het onzin is en nu de vriendin van Arbelos wat zegt ( weet niet eens of het wel of niet waar is) zegt gehele Real fans dat het wel waar is.

Schijnheilig ten tope, Realzidane 22 al helemaal. Als het om Madrid gaat dan is VZ drame en dat de media Madrid zwart wil maken en als het om een ander club dan lijkt voor hem alles waar te zijn.
Ik vraag mij af of er wel een ander kleur voor hem bestaat behald wit

1 februari 2013 om 03:00

Over madrid wordt er dagelijks iets lelijks geschreven. en als er ook maar 10% van die onzin waar zou zijn. Zou Ronaldo nu in Manchester zitten. Mourinho onderweg naar Psg. terwijl Ramos Casillas en Kaka een huurmoordenaar naar hem afsturen. Di Maria zou de Trainer zijn. Perez een leven als Boer willen. en Essien die zijn Rap carriere probeert op te pakken. Bij Wijze Van spreken neem die voorbeelden niet te serieus. maar wat ik probeer te zeggen is dat Madrid altijd slachtoffer is van de media. en ze proberen hun echt wel zwart te maken. omdat er geld aan te verdien valt. zij verkopen onzin. en mensen die VZ te serieus nemen kopen die shit.....

1 februari 2013 om 13:09

ja en Ramos had ook geen t-shirt van Ozil aan,
Mourinho die geen ruzie had met Ronaldo
en mourinho die geen ruzie had met Ronaldo

nee allemaal bullshit toch?

Ongelooflijk wat een ophef om: niets! Na het lezen van de meeste reacties heb ik me vooral verbaasd over de verontwaardiging van de meeste Madrid supporters. Op basis van wat ik gezien heb, is het vooral heel irritant hoe Arbeloa en Alonso dat tikje in het gezicht van Messi geven, totaal onnodig. Dat Messi dan Arbeloa in een parkeergarage na de wedstrijd dom noemt, nou nou dat is me toch wat. Vreselijk! Als jullie daar over moeten vallen, zielig.

https://pbs. twimg.com/media/ Bb9cvhvceaapf8d.jpg

check dit maar is stelletje azijnzeikerds..

En terecht als dit waar is, die Arbeloa is een smerig mannetje en kan er bovendien helemaal niks van voor Madrid-begrippen.

1 februari 2013 om 08:02

Tja tegenwoordig zijn de Madrid begrippen, schoppen en uitdagen.
Dus daar past hij perfect in.
Kaka is eerder iemand die niet bij Real past, omdat hij niet schopt, en arrogant is, daarom mag hij ook niet spelen.

Wat een walgelijk mannetje is het ook. Als hij weer eens verliest of verstoppertje speelt in de wedstrijd, gelijk misdragen en arrogant doen. Erg blij dat dit wordt uitgelicht in de media, 2 face messi.

1 februari 2013 om 11:04

Het wordt ontkend door verschillende bronnen, maar ik ben blij voor jouw dat je je mening even kon geven. Lekker Messi haten en dit was net wat iedereen weer even nodig had. Een leugen over Messi publiceren, zodat elke Madrileen zijn gal kan spuien en dit voor de rest van de carrière van Messi gebruiken als waarheid om zijn arrogantie aan te tonen. Hier lach ik echt eens grondig mee.

Punto Pelota vindt iets uit, de Madrilenen springen mee op de bandwagon en maken zichzelf compleet belachelijk. Trouwens, zelfs als het al waar zou zijn, wat is er tegenwoordig verkeerd aan zeggen dat iemand dom is? Haha, alsof hij hem de huid heeft volgescholden.

Er zit zoveel haat bij de Madrilenen omdat Messi al 4 gouden ballen op rij heeft gewonnen, dat ze echt alles aangrijpen om hem aan te vallen. Heerlijk, dit is de beste cinema die ik ooit gezien heb. Spijtig voor hen dat mensen soms te dom zijn om in te zien dat ze zichzelf belachelijk maken.

zoveel haat alleen in jullie discussie te vinden. sorry dat ik dit zeg (geldt niet voor iedereen hier zo). jullie weten helemaal niks rondom dit en VZ evenveel. het is gewoon onzin om te zeggen of het waar is of niet met zekerheid. want jullie weten het niet. klaar. iedereen die gister op die parkeerplaats stond naast Messi en Arbaloa mag nu gaan zeggen wat er is gebeurd. de rest moet maar ergens anders haat zaaien tegenover deze twee teams. P.S Ronaldo is een held

Let vooral op de 'zou' en 'lijkt het' in het artikel. Zijn er ergens beelden die bevestigen wat er exact gebeurd is? Waren er liplezers bij die alles perfect konden volgen? Ooh ja mag ik iedereen eraan herrineren dat Marca dit bevestigde, want we weten allemaal hoe 'accuraat' bepaalde Spaanse media aan verslaggeving doen. Wat doet messi ook in de parkeergarage van Real, moet die niet bij de rest van het team mee op de bus stappen of hoe verloopt dat daar ? Maw ze kunnen verzinnen want ze willen. Wie weet is het zo nog niet eens zo gegaan, laat staan dat het gebeurd is. 'much a do about nothing ' noem ik dit, letterlijk dan.

Ik krijg hier toch werkelijk de **** van he. Waarom reageren mensen wanneer er Messi staat van "wanneer stopt de media hiermee?" "messi is veel te bescheiden voor zoiets".!

Ik vind VZ echt schijnheilig als het Ronaldo betrof dan zou die vraagstelling anders zijn.
Dan zou er namelijk staan:Cristiano Ronaldo moet normaal doen en dan kon je kiezen voor eens of oneens

Hahahaha die Messi wat een slechte verliezer maar dat is elke voetballer en geef hem gelijk raak me niet aan in me gezicht

Waauw, is het nu ook al nieuws als iemand een tegenspeler dom noemt? Hij scheldt hem niet de huid vol ofzo. Schitterend nieuws.
En dat van Karanka is ook gewoon waar, ik vind het heerlijk die uitspraak. Dit is puur stemmingmakerij van de madrid-media omdat ze hopen dat Ronaldo eindelijk nog eens een gouden balletje kan winnen. Vrij zielig eerlijk gezegd dat zelfs zij hierin meegaan.

Ach de grote Messi krijgt een aai.
Zo zie je maar weer dat juist Messi de arrogante kwal is.

Ik denk dat dat van Karanka niet waar was, Maar dat hij in die garage vroeg waarom ze dat deden zal wel kunnen kloppen natuurlijk. En een slechte verliezer? het werd 1-1 hoor.

Loopt die Messi serieus te zaniken over wat er op bovenstaand filmpje te zien is?
Dat íe twee keer een aai over zijn bolletje krijgt?

Wat een jankerd zeg!

En wat vraagt hij dan vervolgens aan de gresrechter? Of die toevallig nog wat foundation in zijn zak heeft zitten?

Echt lachwekkend dit.

Kunnen ze niks anders vinden om Messi slecht te maken, dan komen ze met zoiets af.
Arbeloa mag de hele wedstrijd Messi schoppen, en ook zelfs op zijn gezocht tikjes uitdelen..
En Messi mag er dus niks teggen zeggen.
Messi heeft gewoon gelijk, die van Real en dat vooral Alonso zijn meer met schoppen en uitdagen bezig dn met voetbal.

Als je naar de Real fans zou luisteren dn zouden ze Messi moeten opsluiten.

1 februari 2013 om 08:09

Messi moet zich niet zo aanstellen. Klaar.

1 februari 2013 om 12:11

Tipi09
Niet zo hypocriet doen want als CR dit had gedaan dan zou je het van de daken schreeuwen dat het niet kan, dat hij zo arrogant is bla bla bla. Ontkn het niet want je hebt het al zo vaak gedaan.

Dit is gewoon een trieste reactie van Messi. Hoe zeggen de meeste Culers dat ook alweer....je moet erboven staan en je voeten laten spreken. Mensen beledigen en opwachten in garages doet alleen de slechterik Mourinho toch?

Kunnen ze niks anders vinden om Messi slecht te maken...? Kom op, er zijn talloze voorbeelden te noemen waarin hij zich belachelijk gedraagt.

-kopstoot geven
-spugen tegenstander
-bal expres in een familievak van Real schieten
-voetballers zonder reden een bodycheck van achter geven
-collega's beledigen en uitkafferen
en zo kan ik nog wel doorgaan.

Het is gewoon niet te ontkennen dat Messi zijn acties met de mantel der liefde worden bedekt en dat acties van andere voetballers met de grong gelijk worden gemaakt.

De Barca en real supporters blijven toch ontzettend komisch hier op Vz.

Rivaliteit snap ik, maar bij de meeste van jullie is geen objectiviteit te vinden en daardoor ook geen discussie mee te voeren. Na wedstrijden is het alleen maar de gekleurde bril op, vingertje wijzen en heel veel oude incidenten weer benoemen.

Wanneeer de Spaanse media over interne rellen oid bij Madrid schrijft roepen alle Barca supporters dat het mis is in Madrid en de bekende " waar rook is is vuur". Madrid supporters spreken dan op hun beurt schande over de onbetrouwbare Spaanse media.
Wanneer het andersom is zie je dezelfde Madrid supporters elk woord van diezelfde media voor waarheid aan te nemen en zijn het de Barca supporters die weer op hun beurt schande spreken over de betrouwbaarheid van Spaanse media.

Altijd zeuren....terwijl het de overige 16 ploegen in La Liga zijn die écht het recht hebben om te zeuren.

Ooooh hij zei dat ie dom is! Ooooh..

Echt, het kindergehalte hierboven is zo ontzettend hoog. En maar zeiken op elkaar, en maar Barca-real tegen elkaar uitspelen. Ik snap het niet. Threelions hierboven beschrijft het goed. Geen objecticiteit.

1 februari 2013 om 09:43

Haha ja het is echt zielig. Al die kleine gloryhuntertjes. bah

Messi lijkt geirriteerd omdat een zekere Raphael Varane hem uit de wedstrijd heeft gehouden. Kan ook eens gebeuren toch.

Misschien moet voetbalzone het .nl naar .esp veranderen. Elk scheet uit Spanje of barca wordt uitgelicht. Dit geroddel en modder gegooi domineert wel vaker voetbalzone

Zo raar is het nou toch ook weer niet wanneer er iemand op je afloopt die vraagt waarom je hem geslagen hebt als je hem vlak daarvoor zonder reden geslagen hebt?

Ik zie hier erg veel domme opmerkingen, als "wanneer gedraagt Messi zich nou eens als een kerel?" e.d., dat is juist precies wat hij hier doet?
Ik zou me er ook aan irriteren wanneer iemand zo doet hoor, zeker met 2 man achter elkaar. Maar dit is geloof ik de nieuwe tactiek van Real Madrid, de tegenstander irriteren tot die uit elkaar spat en dan een kaart aan proberen te smeren.

Heel zwak, maar typisch Madrileens.

De kranten uit Catalunya en madrid spelen ook een 'el Clasico', continue het vuurtje opsteken tussen de twee clubs.

Ik geloof dit nieuws pas als er daadwerkelijk beeldmateriaal is. Messi komt vaak over als een braaf mannetje. Hij is echt niet heilig of zo.

De actie van Arbeloa is ook ontzettend ongepast, zonde dat dit moet. Hij trapt ongetwijfeld, expres, licht na. Ik vraag me af waarom die grensrechter dat niet zag, en dat denigrerende tikje zag hij ook al niet. Arbeloa had hier op aangesproken moeten worden. De meeste scheidsrechters zouden direct een kaart trekken, maar dit is El Clasico, er wordt meer geschopt en gescholden dan in een andere wedstrijd, dan zou een scheids zoveel kaarten moeten trekken dat het nog maar 8 tegen 8 is.

Het hoort erbij blijkbaar, provocerende kranten, schoppende spelers van beide kanten. Aan de ene kant wel mooi, maar aan de andere kant hoeft zoiets niet.

1 februari 2013 om 15:28

denigrerend tikje? kom op arbeloa maakt een fout (hoogswaarschijnlijk inderdaad met opzet) en raakt messi even in het gezicht aan bij wijze van goedmakertje. in het spaanse, portugese, braziliaanse, ... voetbal zie je dat zo vaak.

1 februari 2013 om 16:04

HIj raakt hem dusdanig dat geen tikje meer is. Maar hij schopt hem expres, dat is al zo fout als iets.

1 februari 2013 om 17:24

De scheids en de liojnrechter zagen het wel maar doen er gewoon niks aan ook niet aan de opzettelijke handsbal van Carvalho de trap van Ronaldo op Alves de actie waarbij Arbeloa op het been express gaat staan van Alves of Pedro (weet het ff niet meer)!

Dat vind men niet zo erg maar als Messi de zot Arbeloa aanspreek dan is het meteen crisis en dan komt Callejon ook nog even met een verhaal dat hij er bij was terwijl Messi al gewoon 45 minuten weg was!

Leugenaars zijn het in Madrid en nu eens bewezen ook!

Iedereen maar zeggen over ronaldo arrogant ronaldo dit nou dan moet je is ook na deze man is een keer kijken.
Eerst dat gedoe met villa nu dit en altijd maar doen dat hij niks doet en heel lief is bah bah

Pff dit is topvoetbal, en mensen laten zich nou eenmaal gaan. Ik vind dat er niet al teel ophef over moet gemaakt worden, slaat nergens op.
Alonso had hem geen tik moeten even, en Mess hadi niet zo moeten reageren. Punt.

Die Messi is toch echt een arrogante kwal hoor, niet normaal. Iemand uitschelden waar z'n vrouw en kind bij zitten, gaat er toch echt zwaar over. Raar dat hij in de media altijd als een zeer sympathieke kerel overkomt...oh ja, mediatraining.

tuurlijk mag hij hem dom noemen, zal arbeloa ook een worst wezen. maar professionaliteit vereist dat messi dit op het veld doet of in de spelerstunnel of iets dergelijks niet in bijzijn van vrouw en kind van je tegenstander.

Je kan zeggen wat je wil maar dit is pure frustratie van Messi, als hij weer een wereldpartij had gespeeld had het hem allemaal niet gedeerd en had hij ook niet zo gereageerd tegen Arbeloa en Karanka maar hij was zowat de hele wedstrijd onzichtbaar en daar kan hij blijkbaar niet zo goed mee om.

Jongetjes als Messi moeten is wat meer naar het buitenland voetbal kijken, liefst dan nog naar het Engelse. Als men daar zo'n schopje krijgt geeft men er eentje terug en dat was het dan. daar gaat het er 10x harder aan toe en daar wordt minder geluld. in spanje is een aaitje over het bolletje of een aanstekertje tegen de arm genoeg om te beginnen huilen, neem beter een voorbeeld aan Puyol.

Ik wil voortaan al die Barcelona fans die Messi hier verdedigen/goedpraten niet meer horen klagen als een soortgelijke bericht uitlekt van iemand van Madrid.
Allemaal hypocrieten hier die met twee maten meten. Als dit zelfde verhaal gebeurd zou zijn maar als Arbeloa zoiets deed bij Messi in de wandelgangen (jaja, de wandelgangen :D) dan zat iedere Barcelona fan moord en brand te schreeuwen en hoeveel jaar hij wel niet opgesloten moest worden. Walgelijk.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren