Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

McClaren draait er niet omheen: 'Niet stabiel genoeg om te domineren'

Laatste update:
/

Ondanks de magere reeks na de winterstop, behoudt Steve McClaren het volste vertrouwen in een goed einde voor FC Twente. De Tukkers, die aan de laatste drie duels slechts twee punten overhielden, moeten zich zondag tegen PEC Zwolle zien te herpakken na de verrassende nederlaag van vorig weekend. FC Utrecht was in Enschede met 2-4 te sterk.

McClaren denkt echter dat zijn spelers die domper om kunnen zetten in iets positiefs. “PSV verloor thuis van Zwolle en iedereen schreef ze af. Daarna hebben ze alles met dikke cijfers gewonnen. Ajax verloor van Vitesse, maar vervolgens hebben ze het heel goed opgepakt”, tekende Tubantia op uit de mond van de oefenmeester, die tijdens zijn wekelijkse persmoment liet weten een dergelijke reactie ook van zijn team te verwachten.

FC Twente doet het zondag zonder Wout Brama en Rasmus Bengtsson, die beiden een schorsing uit moeten zitten. Ook de geblesseerde Nacer Chadli is er nog altijd niet bij. Volgens McClaren is dat echter niet de reden van de matige herstart van zijn ploeg. “Ons probleem is dat we niet stabiel genoeg zijn. Daarom hebben we moeite om wedstrijden te domineren.”

Gaat FC Twente zondag weer eens winnen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

We domineren niet omdat jij met angsthazenvoetbal begint. Zet Gutierrez nu eens op 10, en ga is op de aanval spelen. Hoop dat er na dit seizoen een andere trainer staat. Met de blessure van Chadli kunnen we de titelaspiraties wel opzij zetten denk ik.

8 februari 2013 om 16:20

Precies! Tadic die zo'n beetje op eigen 16 staat te verdedigen, dat bedenkt die jongen echt niet zelf hoor! Dat is gewoon een opdracht van de trainer. Over Gutierrez heb ik eerlijk gezegd mijn twijfels, hij heeft nog vrijwel niets laten zien en was tegen Utrecht de slechte man van het veld...

8 februari 2013 om 17:09

Maar ik denk dat Gutierrez meer toevoegt dan Janssen, en een aankoop van 2 miljoen moet je meer kansen geven. Met 10 man en niet op je eigen plek staan vind ik het logisch dat je minder speelt.

8 februari 2013 om 18:03

@onieboy,

Speelde hij tegen Utrecht niet op 10? ook voor de rode kaart was hij de slechtste man aan Twente kant, Ik ben de laatste tijd wel onder de indruk van Brama, het is niet meer het tikkie breed maar hij krijgt ook diepgang.

9 februari 2013 om 10:43

Gutierrez is nog veel te licht voor een plekje in de hoofdmacht. Alleen maar balverlies, ook op cruciale momenten en posities in het veld... Was afgelopen zondag bij uitstek de zwakste in het veld. Absoluut een voetballer met talent en mogelijkheden, maar niet op dit moment in het eerste van Twente. Voegt nu namelijk helemaal niets toe.

8 februari 2013 om 17:51

Beste Steve, je bent Twente onwaardig om als trainer te fungeren. Wat een slechte strategie. Ergerlijk. Zelfs trainers als Jan Wouters presteren beter met hun club. laten we niet vergeten dat de wedstrijden om de Knvb beker en EL ook al zo bagger waren. We hebben (voorlopig) de slechtste spits in jaren die geen bal vast houdt, een bank die niets voorstelt en dan van die dametjes zoals Brama en Janssen die lispelend een interview geven. Tenenkrommend. Steve gaat sowieso deze zomer eruit. Afgeserveerd en linea recta terug naar zijn jungle in Engeland.

9 februari 2013 om 00:57

Voorlopig is het hopen dat we niet omlaag hoeven te kijken. We hebben nog wel Vitesse, Ajax en Psv thuis. Mocht dit minstens 6 punten opleveren, waar het nu niet naar uit ziet, dan doe je nog steeds volop mee. Ook hebben we nog maar 6 uitwedstrijden en die zijn met Pec, Ado, Heerenveen, Groningen, Heracles en VVV niet de allerzwaarsten. Psv moet bv nog Feyenoord, Vitesse, Twente en Az uit.

Munsterman heeft inderdaad iets te lang vertrouwen in Mcclaren, ik hoop dat Rutten zo snel mogelijk terug zal keren en het elftal weer flair geeft. Desnoods zoeken ze intern naar een opvolger, maar die moet dan wel alles beheersen. Mcclaren is een aardige trainer, ligt altijd goed in de groep, maar heeft voetballend gezien niet de juiste opvatting. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat week in week uit iedereen binnen de technische staf instemmend heeft geknikt bij het middenveld Brama, Janssen en Fer.

Misschien omdat je FC Twente ook veel te defensief opstelt telkens maar weer? Je zag ook vorige week toen Twente met 1 man minder speelde, schakelde ze over van defensief naar aanvallend voetbal en toen begonnen ze in één keer weer lekker te voetballen.
Aanvallend voetbal met lef, mist twente gewoon. Ze staan ook erg vaak inspiratieloos op het veld.
Als ze weer zo beginnen tegen Zwolle als dat ze deden tegen Utrecht, zie ik ze gewoon weer de wedstrijd verliezen.

Het is een derby, er is een veld, 22 spelers, alles kan. Toch Steve?

Twente speelde al een tijd bedroefend en eindelijk zijn de resultaten daar ook naar, ik verwacht een gelijkspel met een beter spelend Zwolle.

Zwolle speelt goed voetbal gezien hun mogelijkheden en daarnaast speelt Zwolle thuis op kunstgras dus dit word nog een zware kluif voor Twente, zoals iedere wedstrijd zwaar is voor het huidige Twente.
Maar laten we eerlijk zijn dat het onder Mc Claren het allemaal steeds stroeft verloopt, dit terwijl onder Adriaanse het voetbal er gewoon leukerder uit zag en de punten er ook wel kwamen. Nog steeds vind ik het zo jammerlijk dat Twente en Adriaanse uit elkaar zijn gegaan.
Tevens ben ik benieuwd hoe men op Fer gaat reageren want als 18 jarige met een 13 jarige lijkt me niet gezond en normaal gesproken is dat strafbaar ondanks wederzijds goedvinden. Dit Twente met deze trainer zie ik niet zo hoopvol in. En als spelers als Fer voor Twente staan voor wat ze willen uitstralen dan mag je jou als supporter ook afvragen hoe je bent. Dit kan niet goed gaan vrees ik.
Verwacht een lastige wedstrijd en nipte zege voor Twente. In de slotfase een doelpunt, winnende uiteraard

8 februari 2013 om 16:34

PEC speelt inderdaad thuis en ook nog eens op kunstgras.
Voorlopig heeft ze dit seizoen nog weinig punten opgeleverd, de meeste punten worden buitenshuis gehaald.
Ik verwacht een volle bak, een mooie pot en hopelijk blijven de punten in Zwolle

8 februari 2013 om 17:01

Adriaanse kon spelers niet uit elkaar houden en elke dag kwamen er mensen die niet met hem door 1 deur konden. Wat moet je dan ? Het is niet meer dan logisch dat Adriaanse ontslagen werd.

8 februari 2013 om 18:57

Dat Adriaanse ontslagen wordt kan ik nog inkomen, ookal vind ik dat je van tevoren wel weet wat voor trainer je binnenhaalt dus dat was te verwachten.

Maar waarom dan Mclaren weer aanstellen? Twente moet toch wel meer coaches kunnen aantrekken dan deze man?

Twente is Twente niet echt de laatste weken. Nu vallen de capiciteiten van Mcclaren door de mand he, hij kan het weer niet waar maken, 2e seizoenshelft vorig jaar liet hij het al onwijs liggen en nu weer, zo zonde. Hij moet inderdaad met wat meer lef gaan spelen.

Ik zou als ik hem was gewoon zo spelen:

Mihaylov
Rosales
Douglas
Wisgerhof
Braafheid
Gutiérrez
Fer
Schilder
Gyasi
Castaignos
Tadic
8 februari 2013 om 16:30

Vergeet het maar. Janssen krijgt sowieso een basisplaats. Dat betekent weer rennen, rennen, rennen en balverlies leiden, keer op keer. Gutierrez speelde vorige week zo bedroevend slecht dat die er waarschijnlijk buiten gaat vallen. Ik voorspel weer een bloedeloze 0-0 ;

8 februari 2013 om 16:40

Ik heb het gevoel dat hij met Landzaat en Jansen beginnen, hoop het natuurlijk niet.
Verder zou ik aan die opstelling Douglas en Wisgerhof omdraaien. Wisgerhof en Braafheid naast elkaar kan niet veel goeds voor spellen. Douglas krijgt weer een drukke dag.... heb wel met hem te doen. En Mcclaren gaat niet van speelstijl veranderen. Een paar weken terug tegen Feyenoord kreeg het er alle schijn van dat ze aanvallend wouden gaan voetballen. Maar 2 wedstrijden later stonden ze alweer de hele wedstrijd te verdedigen..
Maar ondanks het Trieste spel verwacht ik toch wel dat ze in de Top 3-4 staan.

8 februari 2013 om 18:20

Precies.
Nu komt het op het bordje van de trainer te liggen.

Er zijn nu een paar spelers om verschillende redenen niet aanwezig. Dan komt het op het tachtisch brein van de technische staf af. Laat wel wezen; Mcclaren is de wel de hoofdverantwoordelijke, maar Scheuder en Mulder zitten ook naast hem.
Zijn dat ook van die angsthazen?
In ieder geval de combinatie Mcclaren FC Twente werkt Weer niet.

Ik wil niet eens afwachten tot zondag.
Voorzitter grijp in. Anders grijpt FC Twente weer naast de prijzen.

Natuurlijk is FC Twente de favoriet om zondag te winnen maar ook PEC zal zich willen revancheren ten opzichte van de wedstrijd in Enschede, die eigenlijk gewonnen had moeten worden en de wedstrijd tegen NAC Breda vorige week waarbij PEC een onterechte rode kaart en penalty tegen kreeg. Geweest is geweest en zondag zal PEC er moeten staan. Mochten VVV en Willem 2 wel punten pakken dan komen beide clubs toch akelig dichtbij.

8 februari 2013 om 16:37

De rode kaart die Broerse kreeg is inderdaad ingetrokken maar daar heeft PEC zo weinig aan.
PEC speelde niet goed bij NAC maar die rode kaart was een breekpunt in de wedstrijd.
1-0 achter en met 10 man verder.
Onderin zit het inderdaad akelig dicht op elkaar.
3x verliezen en je staat onderaan, 3x winnen en je staat in het eerste rijtje.

8 februari 2013 om 16:48

Daarom en dat is de voornaamste reden waarom PEC punten moet pakken. Het zal zwaar worden maar wie weet zit er een stunt in voor Pec.

8 februari 2013 om 17:11

Ik denk dat Pec het niet eens zo zwaar zal krijgen. We voetballen weer zoals vorig jaar de laatste 10 wedstrijden. Daarbij hebben we Chadli en een trainer zonder tactisch inzicht.

Open-deur-intrap man is weer terug! Die man heeft nog niets gezegd waarvan ik denk, goh, zo heb ik er nog niet over nagedacht. Hij heeft telkens dezelfde oneliners. Daardoor heb ik ook medelijden met de Twente supporters, zo'n coach mag eigenlijk geen topclub trainen in Nederland.

8 februari 2013 om 16:40

Iedere coach zegt toch one liners? Maar omdat Derksen en co het zeggen op tv vinden opeens alle mensen dat zo lijkt het. Wat had je dan verwacht dat hij ging zeggen? Dat ze in de bus 18+ filmpjes gaan kijken samen met Fer ofzo?

8 februari 2013 om 16:47

@justnormal Hahah, echt he?

@teunteun Wat moet hij dan zeggen? 'het voetbal ziet er niet uit, ik kan beter m'n koffers pakken en vandaag nog vertrekken'?
En het is echt niet zo dat hij zelf de media opbelt om ze eens even wat moois te gaan vertellen. Hij geeft een persconferentie omdat het verplicht is, niets meer.

9 februari 2013 om 00:53

Ik zelf zou het mooi hebben gevonden als hij zij dat hij een andere aanpak wou proberen... Zoals het spel maken en in de aanval. of in elk geval vroeg druk zetten. en niet af wachten

9 februari 2013 om 01:07

Ruiz_fct

Het is inderdaad puur omdat Derksen en co het zeggen zodat 80% van de voetbalvolgers het ook gaat denken. Mc Claren doet gewoon zn zegje en omdat het in het Engels is wil men het nu lachwekkend doen overkomen en steeds gewoon zinnen eruit halen en dan erom lachen.

8 februari 2013 om 16:42

Heb jij dit helemaal zelf bedacht??? Nooit eerder gehoord joh!

Trap nog eens een open deur in.

Haha die Twente maakte geen kans tegen mn clubbie. Zeg maar dagg tegen het kampioensschap!

Tsja ik ben al een hele tijd uit gekeken op Mac. Hij maakt spelers niet beter en haalt echt al het voetbal uit het elftal. Speelt veels te defensief en behoudend. Voetbal is ook niet om aan te zien. Hij had heel veel krediet bij veel twente supp omdat we onder hem wel de eerste lands titel hebben gehaald maar daar kun je niet maanden op teren en het is nu wel duidelijk dat het onder mcclaren zijn leiding gewoon niet (meer) wil. Ok ok we staan nog derde , is ook zo maar dat is meer te wijten aan de lachwekkende competitie. Psv die thuis verliest van zwolle, ajax die briljant speelt en dan ineens weer een zeperd om de oren krijgt, vitesse te wisselvallig, feyenoord nog niet top.......dat maakt dat twente ondanks het zeer povere spele gewoon nog mee doet. Dat vind ik persoonlijk lachwekkend maar het loopt hier gewoon voor geen meter. Noem eens 4 goede wedstrijden op dit seizoen van twente? Dan kriijg je het al moeilijk.

Dit omdat de basisopstelling niet bekend is. Er is geen lijn meer bij Twente. Eerst was het altijd duidelijk wie er precies speelde. Maar na co adriaanse die als een mafkees met de opstelling begon te knoeien is er geen rust meer geweest bij Twente (dit mede ook door de vele blessures van Fer,chadli,michaylov).

8 februari 2013 om 16:58

Als toevoeging op mijn bovenstaande reactie een basisopstelling. Wanneer er iemand geblesseerd raakt gewoon een speler erin die normaal ook opdezelfde opstelling speelt en niet de hele opstelling overhoop gooien omdat de beste spelers moeten spelen. Gaat alleen maar verkeerd.

Michaylov
Rosales
Douglas
Bjelland
Braafheid
Brama
Guttierez
Fer
Tadic
Castaignos
Chadli
8 februari 2013 om 17:14

Ben ik het helemaal mee eens. Al is Tadic op 10 ook wel erg sterk, mits het draait.

8 februari 2013 om 18:53

Hij speelde daar 2 keer leuk toen we tegen 2 ploegen moesten spelen die zelf ook heel aanvallend spelen. Dan krijg je veel ruimte en lijkt het spel al snel beter. Zodra een tegenstander wat meer defensief gaat spelen komen ze er al niet meer doorheen. Tadic maakt dan ook geen verschil op 10. Zoals laatste wedstrijden wel hebben aangetoond.

Aan het begin van het seizoen dacht ik dat Twente de favoriet was voor de titel. Nu twijfel ik tussen PSV en Ajax.

Twente straalt gewoon niet zoveel uit.

Als Steve Twente nou eens een keer wat offensiever laat spelen, dan praten we wel verder.

Het probleem bij Twente is dat er geen lijn in te ontdekken valt. Wanneer een speler bij Ajax, AZ, Psv, Utrecht en zelfs Zwolle weg valt is het voor de speler die erin komt meteen duidelijk wat er verwacht wordt. De vele schuivingen zijn niet goed voor een team.

Als Mcclaren gewoon vast hield aan het team waar hij dit seizoen mee begon en met elke keer hetzelfde idee bleef voetballen zou het er een stuk anders uitzien.

Indien iedereen fit is zou ik beginnen met dit team en dan wel tenminste vooruit voetballen zoals Nederland afgelopen woensdag Italië verrasde.

Mihaylov
Rosales
Douglas
Bjelland
Schilder
Gutierrez
Brama
Fer
Tadic
Castaignos
Chadli
8 februari 2013 om 17:18

Brama op 10? Volgens mij heb je vroeg weekend en zit je al in de kroeg. Als je Brama met Gutierrez omwisseld, heb je een goede opstelling. Brama kan niet goed voetballen, en is de minst creatieve speler op deze aardkloot.

Er valt ook moeilijk een vaste lijn te houden, omdat er voortdurend blessures zijn. De volgende spelers zijn allemaal langdurig geblesseerd geweest:
Bjelland, Gutierrez, Chadli, Fer, Mihaylov.

Daarbij komt ook nog dat Castagnios en Tadic voor de winterstop ook niet fit waren, maar gaan rust konden pakken.

8 februari 2013 om 17:53

Brama centraal wat verder achteruit geschoven ja. Niet met een echte nummer 10. Diverse spelers kunnen in die positie komen.

8 februari 2013 om 18:58

Brama speelt anders de laatste weken, en ook tegen Utrecht, best goed. Qua handelingssnelheid zit het wel goed, zijn rendement moet alleen omhoog. Ik zou hem ook altijd opstellen. Tien keer beter dan Willem Janssen bijvoorbeeld.

8 februari 2013 om 19:53

Met die wissel van Brama en Gutierrez is dit inderdaad het beste wat Twente kan opstellen. Over het algemeen weet Mcclaren de posities wel aardig in te vullen maar de juiste speelwijze (aanvallend met initiatief) en instelling (scherp en hard werkend) zijn ver te zoeken. maar laat hem eerst maar eens met deze opstelling gaan spelen enkele wedstrijden en dan vinden hopelijk de spelers zelf het licht.

Domineren, Steve, de spelers hebben geen idee meer wat dat is.

Goh daar komt Mr. Clean Sheet wel redelijk snel achter-_-

Zou dat niet aan McLaren zelf liggen denk ik dan?
Elke week een ander team werkt ook niet echt bevorderlijk natuurlijk

8 februari 2013 om 23:34

Dat heeft te maken met alle blessures. Mcclaren is zelf van zo min mogelijk veranderen.

En vergeet vooral niet dat ie in 2 zwakke spitsen heeft!

deze trainer krijgt dit elftal nooit meer aan het voetballen
zet Kluivert voor de groep, kan alleen beter zijn, nooit slechter als mclaren
en volgens mij zijn schreuder/pahlplats van die ja knikkers

8 februari 2013 om 20:45

Briljant idee. Geef kluivert maar een kans. Dit kan en mag zo niet langer aanmodderen.

Mcclaren geeft de spelers veel te veel missies mee.
Als hij dat nou iets meer zou doen zouden de spelers veel meer vrijheid krijgen en komen ze veel beter uit de verf.

Doe er wat aan zou ik zeggen Steve. Voor mij blijf jij de reden dat het niet loopt. En dan druk ik mij nog mild uit.

Lekker is dat! Heb je een goed betaalde trainer in huis, kraamt hij zulke teksten uit! Geeft zijn team goed het vertrouwen zeg! Enerzijds ben ik het eens met de mening dat Twente creativiteit tekort komt op het middenveld. Tadic en Chadli brengen dit enkel vanaf de flanken, maar wanneer Castaignos en Gutierrez hun belofte gewoon inlossen waren de beoordelingen van FC Twente een stuk milder denk ik. Zeker omdat FC Twente wel de nodige stabiliteit heeft. Ik denk dat een trainer ervoor kan zorgen dat zijn spelers het beste uit zichzelf krijgen. Alleen Mcclaren kan dit niet, want het is een heel gemiddelde trainer die net zo afhankelijk is van de grillen van de verzameling spelers die hij het veld in stuurt maar niet weet te motiveren, als elke andere hansworst. Datzelfde geldt voor Fred Rutten, Robert Maaskant, Marco van Basten en ook Dick Advocaat. Slechts een aantal trainers kan spelers beter maken momenteel. Ik zie het in Frank de Boer wel, Ronald Koeman heeft zich wel bewezen en de grootste van allemaal vind ik Gertjan Verbeek. Jammer dat laatstgenoemde geen faire kans heeft gehad bij een topclub.

Twente moet gewoon vanaf de basis spelen: zet Bulykin als aanspeelpunt (zoals bij Ado), met flankspelers die de voorzet kunnen geven - Tadic en Castaignos/gyasi/cabral. Gutierrez en Fer als aanvallende middenvelders, Schilder (vervanger van Brama) als controlerende middenvelder.

Mihaylov
Rosales
Douglas
Wisgerhof
Braafheid
Gutierrez
Schilder
Fer
Castaignos
Bulykin
Tadic

Nou het kan ouderwets alle kanten op. 3/0 , 0/3 wie kan het zeggen... Verwacht in ieder geval geen sterk twente, hoop van harte op drie punten en een beetje lef en veel Inzet! keer wat aans.

Michaylov
Rosales
Douglas
Schilder
Janssen
Fer
Gutierezz
Pelupessy
Tadic
Born/Buly
Gyasi

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren