Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Misschien is dit het begin van het einde voor Wayne'

Laatste update:

Vorig seizoen was Wayne Rooney nog de absolute sterspeler bij Manchester United, maar er is iets veranderd in zijn status. Zomeraankoop Robin van Persie heeft de hoofdrol overgenomen en Rooney moest dinsdagavond op de bank plaatsnemen voor de topper tegen Real Madrid. Voormalig aanvoerder Roy Keane zou er niet van opkijken als Rooney na dit seizoen zou vertrekken.

/

Sir Alex Ferguson gaf tegen Real de voorkeur aan Danny Welbeck. "Het verraste ons allemaal dat Wayne niet startte", zei Keane, die denkt dat de beslissing van Ferguson om Rooney buiten het team te houden niet alleen tactisch was: "Misschien is dit wel het begin van het einde voor Wayne bij United. Hij heeft heel hard twee goede wedstrijden nodig. Tegen Norwich City was hij een helft goed, maar hij moet weer eens een hele wedstrijd goed spelen."

De 27-jarige Rooney speelt al sinds 2004 voor United en kwam tot 271 competitiewedstrijden voor de club, waarin hij 140 keer wist te scoren. Drie jaar geleden diende hij echter nog een transferverzoek in, die hij later weer introk. Volgens verschillende Engelse media heeft Ferguson dit de aanvaller nog altijd niet vergeven. Real Madrid en Paris Saint-Germain worden genoemd als mogelijk nieuwe werkgever voor 79-voudig Engels international Rooney.

Wayne Rooney moet in de zomer vertrekken bij Manchester United

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou erg dom zijn. Je ziet dat zij samen op het veld gewoon erg sterk zijn. Ik vind die Welbeck niks. Chicarito zou dan nog wel een goeie zijn. Maar Persie Rooney is gewoon een topaanval.

6 maart 2013 om 08:44

Ik vond Welbeck een sterke wedstrijd spelen tegen Real.
Snel in de counter, was ongelukkig met de blockades van Ramos en Varane anders had er misschien wel meer ingezeten voor hem..

-edit; typfouten.

6 maart 2013 om 09:47

inderdaad.. als je ziet wat een snelheid wat die jongen heeft.. en techniek...

prima partij van welbeck!

6 maart 2013 om 10:01

Daarbij moet je je afvragen wat Van Persie daadwerkelijk toevoegt ! Die kerel heeft gisteren kansen gehad jongens die moeten er in en ik vind dat hij over het veld loopt met een veer in z'n reet. Hij doet werkelijk waar niets, had hij maar iets van Kuijt een beetje werk mentaliteit, maar dat hebben de vedetten van NL niet meer zoals Sneijder ook. Ze vechten niet, de miljoenen zijn al binnen. Van Persie het IQ van een pinda, doe je zelf eens een plezier en ga is wat afjagen , want ja door jou kon onze kroaat de bal mooi binnen krullen. en dus zelfs met 10 min vertikte je het om door te jagen, jammer. Voor mij was giggs wel de man van de wedstrijd, Van Persie de slechtste en de scheidsrechter heeft gewoon deze mooie wedstrijd verpest.

6 maart 2013 om 10:30

@nfsuandre
Hahaha, jij hebt er werkelijk geen kaas van gegeten. Als je zegt dat van Persie gisteren slecht speelde en arrogant over het veld liep....moet je de wedstrijd even terugkijken. Hij was idd ongelukkig in zijn afronding, maar hij had een aantal bal-aannames en passen, waar de gemiddelde speler alleen maar van kan dromen....

6 maart 2013 om 10:31

Ben ik het mee eens! Misschien niet zo extreem maar Robin stelde gisteren teleur, het is podverdomme Madrid, Thuis, vecht dan ook man!

6 maart 2013 om 10:41

Welbeck een goeie wedstrijd? Ik erger me al sinds het begin der tijden aan hem. Hoeveel kansen heeft hij wel niet nodig om er 1 te maken en die kans na de rebound die hij overal kan schieten behalve op de keeper schiet hij precies op hem. Ik zie liever rooney op die plek.

6 maart 2013 om 10:45

Dat is een schot wat in een split-second geschoten moet worden.
Hij heeft helemaal geen tijd om een hoek uit te kiezen en probeert de bal maar te raken.
Dat Diego Lopez de bal tegenhoud is meer geluk dan wijsheid. Kan Welbeck niets aan doen.
Hij heeft genoeg gevaar gebracht met zijn snelheid en het feit dat hij nog jong is maakt hem, in potentie, een geweldige spits/aanvaller.

6 maart 2013 om 11:06

Tijdens zo een wedstrijd wordt er wel meer van Van Persie verwacht hoor. Hij is de man die dat beetje extra kan brengen tijdens zo een wedstrijd. Al met al een voldoende gescoord.

6 maart 2013 om 11:29

Welbeck speelde idd een goeie wedstrijd, hij was constant dreigend. Dat kan je van v Persie niet zeggen. Heel de tijd afwezig die man. Trouwens Rooney speelt niet eens zo slecht dit seizoen weet niet van waar Keane dit uit ze hoofd haalt.

6 maart 2013 om 13:02

ik ben een fan van robin maar wat je zegt daar kan ik je in bijtreden , hij liep bij momenten met een air over het veld en dat was nergens voor nodig want hij was zwak ....

6 maart 2013 om 13:05

Waarom wordt RvP zo in bescherming genomen? Vele Manu fans vinden zelf al dat de verkeerde spits (rvp ipv Rooney) op de bank is gehouden. RvP presteerd al weken niks. En welbeck speelde gewoon fantastisch.

Robin is gewoon even uit vorm, neemt niet weg dat hij een geweldige spits is. Maar gisteren speelde hij gewoon slecht en dat moeten we als Nederlanders ook gewoon kunnen toegeven. Welbeck heeft 10x meer laten zien gister.

6 maart 2013 om 21:34

nfusuandre

als jij zo een grote wedstrijd zou spelen sta je wss stijf vd zenuwen. vergeet ook niet dat D lopez een wereld wedstrijd keepte.

6 maart 2013 om 11:16

Wat een lompe beslissing van Ferguson. Rooney wordt wel vaker misbruikt , bij iedere andere club zou hij vast in de spits staan.. Maar Ferguson wilde catenaccio spelen in eigen huis dus werd Rooney geslachtofferd.. Zo ging het de voor gaande jaren wel met meer werekdtoppers bij United zoals Tevez, Beckham, RVN en Stam

hij speelt een wedstrijd niet, en dan meteen zo'n reactie. Fergurson hield Rooney alleen maar op de bank voor tactische redenen, aangezien hij in de eerste wedstrijd meer als rechtsback speelde dan als aanvaller. dan kan je beter een verdediger neerzetten.
normaal gesproken speelt Rooney altijd, dus dit is een beetje kort door de bocht

6 maart 2013 om 08:17

ach we kennen die media onderhand al toch wel ondertussen...zij zien altijd sensatie en spanning terwijl de realiteit vaak minder spannend is dan dat ze voordoen. achter elke trainers beslissing moet er een complot zitten, anders verkopen de kranten niet

6 maart 2013 om 08:43

Een wedstrijd niet? Wel meteen een enorm belangrijke CL wedstrijd tegen Real, dus niet zomaar een wedstrijdje rust tegen QPR ofzo...

Ik vond het echt een groot schandaal dat Rooney op de bank begon. Toen ik dat hoorde, dacht ik dat hij niet helemaal fit was, maar om tactische redenen? Wat een lachertje zeg. Echt een absolute wanvertoning van Ferguson.
Ik stoor me zo aan coaches die zogenaamd slim over willen komen met hun zogenaamde tactiek, stel gewoon je beste spelers op.

6 maart 2013 om 09:17

Ik was even verbaast als iedereen was maar je kan niet zeggen dat het verkeerd uitpakte. Real was niet in staat om door de muur te komen, Utd stond met 1-0 voor en had de beste kansen gehad, totdat de scheids het tijd vond om de held uit te hangen. Achteraf is het dan makkelijk praten om Fergie de schuld te geven.

6 maart 2013 om 09:25

Tja als de scheids goed had gefloten had die de goal van Manu niet eens geteld wegens buitenspel (kon die amper zien) van Van Persie bij de pass van Evra (?).

6 maart 2013 om 09:26

@fr_jurre

als je de eerste wedstrij hebt gezien, dan zag je dat Rooney meer als RB speelde dan als aanvaller, zoals ik al zei. daarom heeft Fergurson Rooney op de bak gezet

6 maart 2013 om 09:28

@juanitomarav

ja, en als de scheids goed gefloten had, was nu niet Real, maar United door gegaan naar de kwrtfinale. zo kan je het ook zeggen

6 maart 2013 om 09:29

Tja, als de scheids goed had gefloten had Utd een penalty gehad, telde de goal van United niet, kreeg Nani geen rood en stond het alsnog 1-0.

6 maart 2013 om 09:36

precies!

6 maart 2013 om 09:55

@juanitomarav.

Als de scheids goed had gefloten, stonden Ramos en Varane niet op Old Trafford. Telde de goal van Ronaldo in Bernabeu niet vanwege de bal die duidelijk over de zijlijn was toen ozil in duel was met Rafael. En kreeg United een penalty doordat Ramos Evra gewoon opzij duwt. Oh nee wacht Ramos mocht er niet eens staan!

6 maart 2013 om 10:06

Man, houdt toch op joh. van Persie stond geen buitenspel, maar stond gelijk met de verdedigers van Real. En bij twijfelgevallen is het altijd doorspelen. Dus, terechte goal en een onterechte rode kaart. Maar ja, het is niet anders.

6 maart 2013 om 10:16

@ Dreaming

Ma man toch.het zal allemaal de schuld van de scheidsrechter zijn.een eebtj napraten gelijk één of andere blinde mol.ja want,de gea,diego Lopez,en de gemiste kansen van zowel Real Madrid in die eerste match als de gemiste kansen van United hebben vooral geen enkele rol gespeeld.

6 maart 2013 om 11:22

Ja, dat was in Bernabeu. United had nu toch duidelijk meer grip op de wedstrijd, totaal niet te vergelijken. Met Rooney zou je veel meer stootkracht voorin hebben, in plaats van Welbeck, die technisch gewoon net te kort komt voor dit niveau.
En dan nog: Rooney heeft ook gewoon de agressie om mee te verdedigen, zelfs al verdedit hij 80 minuten, is hij nog steeds van waarde in de momenten dat hij wel aan de bal komt.

6 maart 2013 om 13:43

Van Persie stond én buitenspel én Real Madrid had een penaltie moeten hebben voor een handsbal van Rafeal (was anders een goal) op een kopbal van Higuain. Dit was ook een rode kaart geweest.

Big Deal..

-edit; typfout

6 maart 2013 om 15:38

Wellbeck is veel sneller, als je zo op de verdediging speelt, kun je in de counter vaak beter een snelle speler gebruiken om snel voor het doel te komen.
Dan is het kiezen tussen Van Persie, Hernandez en Rooney en Ferguson koos dus voor de eerste.

6 maart 2013 om 17:33

En Varane had al lang rood moeten hebben in de heenwedstrijd na het tackelen van een doorgebroken Evra. Ook werden 2 handsballen over het hoofd gezien + een onterechte rode kaart. Topwedstrijd gefloten, die kutturk.

Dit gaat echt nergens over, iedereen die wekelijks United ziet spelen weet dat het nog lang niet is gedaan met Wayne, het was idd verassend dat hij op de bank begon, maar om nou zoiets te gaan concluderen vind ik ook wel een beetje overdreven.

Ferguson heeft wel valer rare acties gedaan wat transfers betreft. Rooney is nog lang niet afgeschreven. Maar ik vind het wel dom om zonder hem te starten tegen Real Madrid.

Zou best nog wel eens waar kunnen zijn, die Ferguson heeft af en toe rare fratsen als het om mensen ontevreden maken gaat. Wie herinnert zich niet de akkefietjes met Stam en Van Nistelrooy. Denk dat Rooney toch wel 1 van de grootverdieners is daar en ze kunnen zeker wel een hoge transfersom voor hem krijgen... wat ze dan weer investeren in Ronaldo???!!!

6 maart 2013 om 08:46

ronaldo komt toch niet hij heeft het goed bij real dus waarom zou hij naar mancherster terug keren?

wyne rooney heeft niks meer tezoeken bij manchester dus beter gaat hij naar een anderen club waar hij teminste wat speelt tijd krijgt sinds van persie komt zit hij bank en dan word hij er in gedaan voor welbeck (of je het het ook typt) welbeck is 22 en krijgt meer basis dan wayne rooney wat moet rooney dan bij manchester

6 maart 2013 om 10:11

Sjezus, wat een onzin kraam jij toch uit man. Rooney is een geweldige speler maar is niet groter dan de club. Als Ferguson het nodig acht om Rooney op de bank te zetten vanwege een bepalende tactiek, dan heeft Ferguson gelijk. We hebben de wedstrijd in Madrid en daarom begon Rooney op de bank.

Daarnaast speelt Rooney aardig wat wedstrijden hoor, je vergeet dat hij ook nog geblesseerd is geweest. Dus Rooney hoeft helemaal niet weg. Wat een onzin.

Het is inderdaad erg vreemd om een speler als Rooney in zo'n wedstrijd op de bank te zetten. Moet wel zeggen dat Welbeck het uitstekend heeft gedaan zowel in Bernabeu, als gisteren op Old Trafford. Van Persie daar in tegen was niet goed genoeg. Juist van een steraankoop verwacht je dat hij de boel ter hand neemt. Dat heeft hij niet gedaan.

Geen rooney en kagawa en wel giggs.
Ferguson nu begint je echt oud te worden.
Dat giggs(had die een snelle banaan gegeten) een 1000 x moch aan treden vond ik normaal.
Maar rooney op de bank(om tactische reden?) daar valt mijn broek vanaf.
Rooney en Robin niet opstellen,komt in de top-3 van blunders van Ferguson.

6 maart 2013 om 11:43

En ik vond Wellbeck ook goed spelen eerlijk gezegd. En tot de rode kaart stond het toch allemaal prima ook?

6 maart 2013 om 09:58

Rouleren, weet je wat dat ingoud?? Dat is niet in de belangrijkste wedstrijd van t seizoen 1 van je 2 sterapelers op de bank houden... Dat doe je in thuiswedstrijden tegen een met allle respect southampton, niet tegen real

6 maart 2013 om 12:18

Nu ben ik niet zo'n tactisch voetbalwonder maar je zou inderdaad zeggen dat Rooney toch wel een stuk beter is dan Welbeck.

Natuurlijk niet, dit was puur tactisch, omdat je tegen de beste spelers van de wereld speelt. Logische keuze van Ferguson, tot de rode kaart stond het ook prima. Neem aan dat Rooney dit ook begrijpt..

Rooney was de enigste die na het misiukte betonvoetball van Ferguson voor gevaar zorgde, die Ferguson moet gewoon stoppen als coach,kan het niet meer en het is héél slecht voor zijn tikker!

6 maart 2013 om 09:27

Mislukte betonvoetbal.
United domineerde gisteren gewoon en had de beste kansen gehad....
De rode kaart was het keerpunt...real Madrid heeft erg veel geluk gehad

6 maart 2013 om 10:06

United domineerde???????wat?met elf man achter de bal op eigen helft spelen en dan nog thuis noem jij domineren?dat noem ik laf spelen,by the way die hoekschop waar United die stomme goal dankzij een blunder van Varane maakt was Geen hoekschop,dan nog een een bal met de arm uit de goal geweerd na kopbal van Higuain was ook een keerpunt zeker?

6 maart 2013 om 10:23

United had de beste kansen,punt uit.ze stonden met 10 man voor eigen doel.dus ze domineerde niets.

6 maart 2013 om 12:16

enak ben je blind ofso.. het was bal naar de arm en niet arm naar bal dus nooit een penalty!

6 maart 2013 om 10:13


Hey Enak,

Wat doet Real tegen Barcelona dan?? En betonvoetbal?? Je kan beter zeggen: countervoetbal. Is ook een vorm van voetbal.......

Ferguson heeft het prima gedaan. Real heeft weinig kansen gehad gisteren en Man. U. vanwege hun speelstijl wel.

6 maart 2013 om 10:27

@ kissmam

Wat doet Real tegen Barcelona dan??

Hoog druk zetten,dat is wat Real Madrid tegen Barcelona doet.real heeft al verschillende keren op de aanval tegen Barcelona gespeeld.en dan was het nog Real die de betere kansen had.manchester stond gisteren met 10 man voor doel.hun doel was niet om hoog druk of aanvallend te spelen.

6 maart 2013 om 10:36

Misschien omdat ze dan in de counter van Real lopen? nooit in je opgekomen zeker. Tegen Barca kan je inderdaad druk zetten, maar dat komt doordat ze altijd blijven tikken en nooit direct naar het doel spelen à la Real.

Maar gelukkig doen jullie dit nooit en spelen jullie super-aanvallend-combinatie voetbal met Pepe als middenvelder en Essien als rechtsback.

6 maart 2013 om 11:09


Hoog druk zetten?? Tegen Barcelona kan je best meer druk zetten omdat Barcelona de counter minder beheerst dan Real. De counter is juist het sterkste wapen van Real en dan moet Man. U. maar gaan aanvallen?? Ferguson heeft het juist goed gedaan met zijn tactiek en ze hebben de beste kansen gecreeerd. Nou ik zet mijn petje af daarvoor. Het is juist mooi dat je een tegenstander, die op papier beter is, uit de wedstrijd kan spelen met een speelstijl die zeer effectief is. Jammer dat de scheids Real een handje helpt. Maar dat is weer een andere discussie.

Rooney is nog steeds een topper, welbeck speelde gister als een beest maar over het algemeen is rooney altijd beter..

Welbeck is een talent doet het erg goed en rooney begon niet door tactische redenen om alles kort te houden heeft real hier geluk gehad dat nani rood heeft gehad , bij united stond het allemaal goed voor de rode kaart viel

Ik weet niet wat iedereen aan het zeuren is dat Rooney op de bank zat, het ging gewoon allemaal perfect totdat die scheidsrechter rood aan nani gaf.

Man u was al met 1 been een ronde verder maar het werd allemaal verpest door de scheidsrechter.
Nu liet Man u, real madrid het spel maken waarin ze niet echt heel sterk zijn want hun sterkste punt is de counter dus zou het wel heel dom zijn om op de aanval te gaan spelen.

6 maart 2013 om 10:35

Ik ben niet met je eens. Toen Rooney erin kwam, werd Manu gevaarlijker met hun spel; zelfs toen Mourinho een verdediger (pepe) voor een middenvelder (ozil) bracht. Rooney gaf meer aanvallende impulse aan de team. Er werd zelfs veel kansen gecreerd waaronder grote kansen van dichtbij voor RVP en Rooney. Het was niet door de rode kaart dat Manu verloor. Het was door het missen van kansen van Manu en het efficientie van Real. Nani is een buitenspeler; de Manu keeper en verdedigers stonden er nog. Dus de tegengoals zijn gewoon fout van Manu, en niet van de rode kaart van een buitenspeler.

6 maart 2013 om 11:19

Toen hij Rooney bracht moest het ook wel maar om zo vanaf de start te gaan voetballen zou zelfmoord zijn geweest tegen real madrid, gisteren kon je heel goed zien dat real in de positie van barca werd gedrukt en man u de rol van real overnam. Om met ruimte in de rug te spelen tegen real is jezelf bloot geven. Real had geluk met de scheidsrechter en modric had een mooie goal maar 8 van de 10 keer gaat ie of naast of de keeper heeft hem.

6 maart 2013 om 11:32

Ik zei toch niet dat Rooney moest starten. Fergusson heeft het recht om in zijn ogen de sterkste elftal op te stellen. Alleen ben ik van mening dat Manu verloor niet door de rode kaart. Manu had veel kansen gecreerd vooral door het inbrengen van Rooney en Real minder aanviel door inbrengen van Pepe. En dit was na de 2-0. Dus Manu had nog veel tijd om te winnen door de kansen te benutten. Je wint als je je kansen afmaakt - voetbal is meer scoren dan je tegenstander. Manu benutte de kansen niet; Real wel. Dus, Real won.

6 maart 2013 om 11:45

Zelfs mourinho zelf gaf aan dat Man u de sterkere was en dat real weinig to niks te vertellen had voor de rode kaart, maar als jij niet wil inzien dat de rode kaart de omslag was in de wedstrijd moeten we het daarover maar oneens zijn.

Zou SAF niet gewoon Rooney en 50miljoen neerleggen voor cr7

6 maart 2013 om 12:21

En dan zit Real met 3 topspitsen voor 1 positie. Lijkt me niet handig.

Rooney kwam in de 2e helft en je zag gelijk dat ze aanvallander speelden en asley young maar die eigen goal van ramos was fout van varane

Dit dacht ik eigenlijk al veel langer. Ik weet bijna zeker dat hij na dit seizoen weggaat. PSG en Real zouden mij beide niks verbazen, ik ben benieuwd!

6 maart 2013 om 11:57

Rooney speelt vaak achter de spits, leg me even uit waar Ozil naartoe gaat.

Ik hoop dat Ronaldo naar Manu vertrekt maar een ruildeal tussen Ronaldo vs Rooney + veel geld is een erg slechte deal voor Real.

6 maart 2013 om 13:19

Rooney kan ook makkelijk in de spits, deed hij vroeger al en aan zijn doelpunten te zien moet dat kunnen. Ozil wordt in verband gebracht met Bayern en Pep, dus zou mij ook niks verbazen!

6 maart 2013 om 13:28

Wat gebeurt er dan met Benzema en Higuain?

Rooney is gewoon de beste speler van united, ja ook beter dan van persie. ik vind van persie vaak tegenvallen en in grote wedstrijden maakt hij nooit het verschil, hij mag wel is een keer gaan opstaan in een grote wedstrijd....

Echt belachelijk. Al zet je alleen het koningskoppel van Persie en Rooney voorin en dan voor de rest iedereen achter de bal. Die 2 hebben zoveel kwaliteit dat ze het met z'n 2en die bal vast kunnen houden en mensen aan kunnen sluiten. Toen Rooney kwam was er gelijk meer gevaar.

Och stel je toch eens voor.. Rooney naar Real. Benzema en Higuain zijn topspitsen, daar niet van maar als Rooney weer eens in de punt kan staan, en dan met Ronaldo...

Casillas
Ramos
Varane
Pepe
Marcelo
Xabi Alonso
Modric
Di Maria
Ozil
Ronaldo
Rooney

Zet dit maar bij de wandelgangen. Wat een onzin.

Rooney is zo een verschrikkelijk goede all round speler. Beheerst zowat alle facetten van het spelletje. Die gaat echt niet weg hoor. Ik ga uit van een tactische wissel van Saf.

Van Persie staat er nooit in grote wedstrijden? Kijk anders even naar z'n statistieken aub. Wordt zo moe van het altijd afkraken van onze Nederlandse sterspelers. RvP is een begrip in heel Engeland en daarbuiten ook maar hier beweren mensen dat hij er niets van kan. Yeah right. Nederlands Elftal is een ander verhaal.

Nee hoor, hij laat het een keer afweten en meteen is meneer een koekenbakker. Net zoals bv Messi die speelt nu wat minder en daar geldt hetzelfde voor. Mensen wordt eens wakker. Al die lofzang voor deze mensen is natuurlijk ook maar onzin.

Ik zou altijd voor Rooney kiezen inplaats van van persie alleen maar omdat hij een Nederlander is zouden we allemaal voor hem moeten kiezen, nou ik vindt dat pure onzin! Rooney zit er al vanaf 2004 en laat elk jaar zien een topper te zijn en hij scoort Mischien niet elk jaar 30 doelpunten maar heeft van persie dat wel jaren achter elkaar gedaan? Vorig jaar bij arsenal en nu bij united.
Het zou doodzonde zijn als ze Rooney laten gaan voor iemand die meer geblesseerd is geweest dan speelde

Laat de duimpjes maar komen

Wat is er gebeurd ? Ik dacht dat Van Persie en Rooney de perfecte tandem gingen zijn.

Real Madrid is niks voor Rooney en Real moet ook niet geïnteresseerd zijn in hem. Hij is het type speler dat allesbehalve nodig is.

Wellbeck speelde echt goed, was echt een plaag voor de varane en ramos met zijn snelheid. Toen rooney erin kwam begon united eindelijk weer eens aanvalllend te spelen want toen moest het.

welbeck speelde een prima wedstrijd en die gast gaat een mooie toekomst tegemoet !

Voordat Ferguson bedreigende gebaren jegens de scheidsrechter maakt, moet hij eens achter zijn oren krabben. Je bent United, speelt in de eeuwenoude fort Old Trafford tegen tientallen duizenden. Wat doe je? Pas je je tactiek aan voor de tegenstander. Je bent notabene United. Je laat Kagawa in vorm banken en dan praat ik amper over de keuze Rooney. Wat een lafheid. Dit is lafheid van de bovenste plank.

Je bent geen Wolverhampton Wanderes die mbv de uitmuntende bekerprestatie terechtgekomen is in de Uefa en dan met alle ongeluk Bayern hebt getroffen die een rampseizoen hebben gehad en 5de zijn geworden. In zo een situatie kan ik het nog enigszins voorstellen dat je je aanvallers opoffert voor verdedigers of defensieve middenvelders.

Dit is de straf van lafheid. Ik ben benieuwd naar de reactie van Rooney, want die weet dondersgoed dat hij niet meer onomstreden is. Als ik Ferguson zou zijn, had ik RvP gisteren op de bank gelaten en Rooney opgesteld naast Wellbeck. Met alle respect voor Rvp, maar hij raakt geen peprnoot in cruciale duels. Komt telkens aanzetten met het opzetten van aanvallen en mist de ene kans na de andere. Je moet scoren en niet aanvallen opzetten of dergelijke.

Met Wellbeck en Rooney heb je presskracht, loop- en dribbelvermogen, afstandschoten etc.

Zoals Jack al zei, RvP is uitstekend tegen Norwich en Reading, maar het echte werk moet hij overlaten aan de andere mannen, gisteren was weer het bewijs daarvan.

Pff United heeft verloren en Keane is 3x negatief over ze. Ik hoop dat de meeste mensen nu zien dat deze man totaal niet objectief kan reageren als het gaat om United. Koestert nog steeds een wrok richting ze en komt nu met dit soort onzin aanzetten.

Rooney mogen ze niet laten gaan, die man is te waardevol voor United en hij is echt verschrikkelijk goed, waar ik wel van opkijk is dat ie al 27 is, ik heb hem weten doorbreken bij Everton als 16 jarig ukkie, time flies.

Robin van Persie moet eerder weg, gewoon een balletjeswachter is hij, teert op de ballen die hij krijgt. Rooney en Welbeck maken zelf nog kansen. En werken veel harder.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren