Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Amrabat kent geen angst: ‘Misschien is Real Madrid wel bang voor ons’

Laatste update:

Bij Real Madrid zal men niet ontevreden zijn geweest met de loting van de Champions League. De Koninklijke werd gekoppeld aan Galatasaray en daardoor ontliep de club een op papier zwaardere loting tegen bijvoorbeeld Bayern München, Juventus of Barcelona. Toch is men in Istanbul niet bang voor de grootmacht uit Spanje.

/

“Real Madrid is een erg grote club, maar wij kunnen de halve finale bereiken”, laat de in Naarden geboren Marokkaan Nordin Amrabat optekenen. “Ik hoop dat we woensdag in de uitwedstrijd al een goed resultaat kunnen neerzetten. Als we een beetje geluk hebben, kunnen we grote obstakels overwinnen”, laat de vleugelspeler optekenen in Zaman.

Amrabat is niet bang voor de grote namen van de tegenstander, zoals Cristiano Ronaldo. “We hebben al een evaluatie gehad over Real Madrid als ploeg en we zijn er klaar voor. Hoewel de eerste wedstrijd niet in eigen huis is, zullen onze supporters zich laten horen. Misschien is Real Madrid zelfs wel bang voor ons”, aldus de ex-PSV’er.

Denk je dat Real Madrid bang is voor Galatasaray?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Denk dat hij veel Fifa speelt , als alles tegen zit bij real en alles zit mee bij Galatasaray dan kunnen ze de schade nog beperken. Real in de cl is geen real in de competitie!!! Real Madrid heeft een hele grote sterke selectie en zal er alles aan doen om de klus al in Madrid te klaren .

Ps wat een mooie poll, ik heb ja geantwoord

Geloof je het zelf, een team van 9999 miljoen euro en zoveel ervaring bang voor Galatasaray? Ik denk dat ze eerder bang zijn dat ze een fakkel op hun hoofd krijgen. Ik heb erg veel zin in woensdag, ik hoop op een stunt van Galatasaray. Als ze winnen raken ze al hun supporters kwijt, wegens hartstilstanden.

31 maart 2013 om 17:32

De selectie van Real Madrid is op dit moment 605 miljoen euro waard. Die van Galatasaray een kleine 143 miljoen. Dus zo slecht is het allemaal ook weer niet.

31 maart 2013 om 17:44

Dat betekend dat Ronaldo net zoveel waard is als het hele team van Gala

31 maart 2013 om 17:54

Nee, Ronaldo's waarde is getaxeerd op 100 miljoen in dit geval.

31 maart 2013 om 17:58

Niet bijdehand gaan doen he!

31 maart 2013 om 20:26

Zijn benen zijn enkel verzekert voor 100 miljoen hij is voor Real Madrid meer dan 200 miljoen waard.

Amrabat maakt zichzelf belachelijk met deze uitspraken. Hij is niet een vaste basisspeler en nog kraamt hij zulke onzin uit ...

Beter staan ze met beide benen op de grond, anders is de kans redelijk groot dat we een herhaling van Liverpool vs Besiktas te zien krijgen.

31 maart 2013 om 17:31

dat denk ik dus niet....

Mourinho en fatih terim hebben veel respect tegenover elkaar... ookal zou Galatasaray de pannen ven het dak spelen en ik zever maar iets : ze staan met 0-4 voor.. en ze hebben de kans om voor 0-8 ofzo te gaan zou fatih terim dit niet doen. idem met mourinho denk ik...

grote cijfers zoals 8-0 ofzo zal er wel niet komen hoewel de kans groot is dat real madrid zal winnen, dat ontken ik niet...

31 maart 2013 om 17:36

Mourinho kan wel vrienden zijn met Terim, maar is Cristiano dat ook?
Die wilt zoveel mogelijk scoren en als hij tegenover Dany staat zal het scoren gemakkelijk worden.

31 maart 2013 om 17:43

ach als hij van links gaat beginnen komt hij eerst eboue tegen en vervolgens semih kaya...

als hij deze voorbijgaa ( wat wellicht ook een paar keer zal gebeuren)
staat muslera nog in het doel

maar semih is een keiharde verdediger die het zalig vindt om tegen grotere betere tegenstanders te spelen.

31 maart 2013 om 18:54

En op basis waarvan noem je nu Dany? speelt een uitstekend seizoen?

Dat denk ik niet Amrabat. In Istanbul kunnen jullie misschien een mooi resultaat behalen maar, over twee wedstrijden gaat het niet lukken.

Amrabat je bent daar niet om te praten maar om te presenteren!
enige wat je doet is de bal 3 meter voor je leggen en sprinten.
De hele team speelt nu goed! behalve jij!

Ik denk dat Gala niet veel kans gaat maken. Al vind ik die Yilmaz best een goede spits! Sneijdertje niet in vorm.

1 april 2013 om 07:52


GS heeft in de cl wel top gespeeld hoor. Ze hadden ook een moeilijk poule. GS had veel geluk tegen S04. Ze gaan het zeker niet redden.


Haha wat leven ze daar in een droom man, ze gaan ontzettend hard op hun bek straks. Hun 2 beste spelers zijn voetballers die over de top zijn en bij echte topclubs geen rol van betekenis meer zouden spelen. Hoe denk je nou Real te verslaan die beschikt over 15 topspelers die allemaal beter zijn als iedere speler bij GS.

31 maart 2013 om 17:19

Burak Yilmaz, Muslera en Eboue zijn beter dan Pipita, Diego Lopez en Arbeloa.

Burak Yilmaz en Muslera zijn niet over de top

31 maart 2013 om 17:24

Muslera is volgens mij ook wel beter dan diego lopez. Maar burak en higuain zijn op dit moment gelijk, maar ik denk als higuain 100% speelt hij veel beter is dan burak . En over eboue en arbeloa. Beiden ook gelijk

31 maart 2013 om 17:27

waarom zou Higuain beter zijn? Burak is de betere dribbelaar en qua techniek zijn ze min of meer gelijk.

Eboue is aanvallend veel beter dan Arbeloa, maar dat zijn de meeste rechtsbacks als je ze vergelijkt met Arbeloa.

31 maart 2013 om 17:32

Eboua gaat echt niet aanvallend spelen als hij ronaldo moet verdedigen

Ik hoop op een leuke wedstrijd
Denk persoonlijk dat ze het niet gaan redden, maar gs kan naar een geslaagde cl kijken.
Leuk voor de turksevoetbal

Nou nourdin nog niet misschien

Leuk om te zien dat Gala daar echt zin in heeft. Zoveel zelfvertrouwen! Geweldig!

Ik denk dat ze vooral Real proberen te intimideren. Enige hoop dat ze hebben, is wanneer Real ze onderschat. Maar aangezien ze echt La Decima willen winnen, verwacht ik een gemotiveerde Real.

Hopelijk een leuke wedstrijd!

Als Gala thuis speelt kunnen ze Madrid wel intimideren met een vol stadion! Maar of ze nu al echt bang zijn? Meneertje Amrabat moet zijn PS3 eens uitzetten

31 maart 2013 om 17:48

Inderdaad, tijd voor een PS4 Ambrabat

ON: Real madrid gaat het thuis echt niet lastig krijgen, ik schat minimaal 3-0.

31 maart 2013 om 21:50

Ik ben toch meer fan van de Xbox360

Ja ik denk het ook. Pepe die in een luier thuis zit te huilen. Ronaldo die bijna een hartaanval krijgt van jullie bere sterke verdediging. Haha wat een grappenmaker.

Galatasaray heeft niks te verliezen in deze wedstrijden en kan er vol voor gaan, dus dat is een kans voor ze. Maar ik denk niet dat Real Madrid bang is voor Galatasaray, die zijn ervaren genoeg om gewoon door te gaan naar de halve finale!

Het valt me op dat alle galatasaray spelers ingaan op deze onderwerp en real spelers zich gewoon heel rustig inhouden en gewoon afwachten op wat er op woensdag gaat gebeuren.

Maar ik hou me niet in, dus ik denk dat real thuis met gemak zal winnen en als ze met een 2-0 of 3-1 winnen, hoeven ze uit niet veel gas te geven. Is namelijk ook niet nodig, want real wint thuis toch wel met gemak.

Ik moet deze man tog wel respect geven.
Ik herinner nog dat hij voor VVV speelde. Paar jaar terug. En nu speelt de beste man tegen real.
In had zijn ontwikkeling niet gevolgd, en opeens lees ik dat hij tegen real speelt . Wauwe amazing

This is what you called " something i always dreamed about as a kid". ( om te spele in de Santiago Berna)

Wel leuk dat C. Ronaldo zijn buurman ex speler van Gala, Arda Turan heeft uitgenodigd voor de wedstrijd in Bernabéu.

Lezen jullie het wel? Het is een dood normale uitspraak. Hij laat zien dat Gala zelfvertrouwen heeft. En ik hoop dat Gala zal stunten tegen Real (wat heel moeilijk is) maar niet onmogelijk

Amrabat maakt gewoon een grapje.

Gala kan Real Madrid maar op een manier verslaan en dat is als de spelers van Real gaan onderschatten.
Gala heeft een ijzersterke team en doet het goed in de competitie, ze kunnen elke team verrasen.

Mourinho zal met zijn allerbeste opstelling aantreden, als Gala aanvallend gaat spelen maken ze geen kans.

Gewoon lekker genieten tegen Real, we hebben niks te verliezen.

Mooi. Nu nog aanvallend spelen en het zal zeker weten een avond worden die je nooit meer zal vergeten.

Ben bang voor Amrabat dat ze twee keer flink klop gaan krijgen..

de enige manier dat galatasaray de volgende ronde haalt is als de koninklijke niet op komt dagen! ik heb iig een telraam bij de hand!

31 maart 2013 om 17:43

Its smells fishy here Uncle, heb je weer sushi gegeten?

on: Of ze spelen met 12 man right? We zijn misschien niet opgewassen tegen Real, en we zullen het super moeilijk krijgen, maar we zijn zeker niet 100% kansloos.

31 maart 2013 om 17:46

Haha ja ik houd van sushi

Slechtste geval voor Galatasaray: 4-1 of 4-0 verlies
Beste geval voor Galatasaray: 2-1 verlies

Ik begrijp dat gala hoopt op een stunt. Maar kom op we praten hier over real madrid. Die worden overal hard uitgefloten waar ze spelen vooral bij Barcelona en ronaldo helemaal. Schalke speelt 1-1 in gala. Waarom zou real daar niet winnen. Yilmaz drogba sneider goeie voetballers maar in bernabeu wint real gewoon met 3-0 4-0.

Ik wil hier geen gala supporters beledigen want jullie supporters zijn natuurlijk geweldig en hoe ze daar voetballers ontvangen is prachtig. Maar we praten nu over real madrid die er alles aan wilt doen om de 10de te winnen. Als het malaga was dortmund dan kan je de half finale halen.

31 maart 2013 om 17:53

Real Madrid doet er al langer dan 10 jaar over om die 10e te winnen...

31 maart 2013 om 17:58

klopt maar sinds mourinho er is komen ze steeds dichterbij. Maar ik weet wel zeker dat real nu in de half finale komt te staan. Vind je dat ik ongelijk heb dan spreken we elkaar woensdag wel. Maar nogmaals ik gun het gala zeker maar toch real speelt de belangrijke wedtstrijden juist heel sterk. Thuis is real bijna niet te verslaan.

31 maart 2013 om 17:54

Amen!

Galatasaray is een topploeg en het heeft een gevaarlijke team , maar Real Madrid uitschakelen gaat wel wat te ver.

Hahaha, Amrabat. Rustig jongen.

Woensdag staat er een prachtige wedstrijd op het programma. O o o, wat heb ik er zin in. Real heeft gewoon de betere papieren, kent vrijwel op iedere positie een topspeler, wilt graag de Decima binnenhalen et cetera. Er zijn tig factoren om Real als de winnaar aan te wijzen.

Echteeeeeeeeeeeeeeeeeeer..

Wij hebben iets wat Real niet heeft en dat is: het ultieme geloof om te stunten! Kwalitatief en dat nog eens in kwantitatief lopen we ver achter Real, maar we zullen op een fanatieke wijze de grenzen opzoeken. Ik hoop op een fantastische avond die ik in mijn hall of fame kan zetten!

Haydi Cim Bommmmmm!

31 maart 2013 om 17:59

iedere positie?

Eboue, Burak en Muslera zijn beter dan Arbeloa, Higuain en Diego Lopez.

31 maart 2013 om 18:04

Hehe, ik zette bewust het woord vrijwel ervoor. Daarmee bedoel ik dat er ook mindere posities ertussen zitten. Diego Lopez tel ik niet mee, want in het algemeen speelt Casillas daar en die is beter dan Muslera.

Daarnaast heb ik géén vergelijking gemaakt tussen de spelers van GS en Real.

Op het moment is Burak in een betere vorm dan de twee overtollige spitsen van Real, Eboue is aanvallend beter dan Arbeola, maar verdedigend schat ik Arbeloa niet slechter in dan Eboué.

31 maart 2013 om 18:04

Muslera beter dan Diego Lopez. Meen je dit nou serieus? Burak beter dan Higuain? Burak zou niet eens geselecteerd worden voor de Argentijnse ploeg was hij een Argentijn. Dat hij in vorm is betekent niet dat hij beter is. Higuain zou 50 maken als spits van GS. Eboue dan Arbeloa? Waar slaat dit nou op.

31 maart 2013 om 18:16

Higuain en Benzema zijn in vorm beter dan Burak Yilmaz, wil je nu beweren dat die 2 spitsen in vorm zijn?
Muslera is beter dan Lopez. Op een veel jongere leeftijd zich overal bewezen.
Arbeloa - Eboue is gewoon discutabel. Sinds Ramos centraal speelt is de rechtsback positie niet bepaald sterk bij real

31 maart 2013 om 18:20

Paulist7

natuurlijk zou Burak niet geselecteerd worden voor het Argentijnse elftal, die 8 goals in de CL zijn zo nietszeggend ....

Eboue is aanvallend beter dan Arbeloa en Higuain 50 doelpunten?
Volg jij Real Madrid wel? Sinds zijn langdurige blessure is hij niet meer de oude, zelfs in vorm zou hij niet meer dan 35 doelpunten maken.

Valt me vaker op bij Turkse clubs : het totale onvermogen om de eigen kwaliteiten correct in te schatten.

Real bang van hen ? Madrid zal respect hebben, zoals het hoort, maar bang ?

Wat ik ook al meen opgevangen te hebben : dat Gala vol op de aanval gaat spelen tegen Real. Moeten ze echt doen tegen CR en co... Dan scoort Real er minstens 3 in de snelle omschakeling.

Als Galatasaray nou zelf achterover leunt en denkt dat het grote Real het maar moet doen, dan maken ze een kans(je) maar in normale omstandigheden (en dat is de Turkse hel ingecalculeerd), dan wint Real ook al in Istanbul om het helemaal af te maken in Madrid.

31 maart 2013 om 18:21

wie weet bedoelde Amrabat dit als grapje. Door dit stuk tekst kom ik er niet achter of het is gezegd met een knipoog en dan heb jij het al gelijk over onvermogen..

31 maart 2013 om 18:50

Michielvcheeft gelijk zelfoverschatting treedt vaak op jammer want hebwel een zwak voor het passie volle voetbal

31 maart 2013 om 19:15

Vraag me nog steeds af waar zelfoverschatting op treedt. Bij over enthousiaste fans die op dat moment niet rationeel denken? Bij spelers van de club die de hoop er in willen houden bij de fans?
Ik denk juist dat iedereen zich er bewust van is dat het een bijna onmogelijke missie is om real te verslaan. Alleen is onze doelstelling al behaald (groepsfase overleven) en zullen we alles geven om te stunten of strijdend ten onder gaan.

31 maart 2013 om 19:22

Dit is één en al stemmingmakerij. Heb jij de tekst gelezen? Amrabat spreekt heel respectvol tegen Real, maar spreekt ook zelfvertrouwen uit. Dat is volkomen logisch, wij geven niet op. Dat zit niet in ons karakter.

Het valt mij op dat je nieuws over je eigen club goed kan selecteren en kan filteren, maar bij andere clubs doe je wel leuk mee.

Nogmaals: niemand onderschat Real, ze zijn na Barca de meest gevreesde tegenstander die je momenteel kan treffen. Real heeft grote kans, maar wij zullen niet als schapen wachten tot we geslacht worden.

We hopen, dat is het.

In zo'n wedstrijd kan van alles gebeuren. CL is een momentopname, maar laatste paar dagen gaan de GS spelers wel ver in hun uitspraken vind ik, ze moeten niet hoogmoedig worden. Voor hoogmoed komt de val.

Ja, ik heb gehoord dat de selectie spontaan in huilen uitbarste en enkelen zijn flauw gevallen toen Gala uit de pot kwam.

Dit wordt 5-0 over 2 matchen, voor real dus wel te verstaan.

De wens is de vader van de gedachte... Hoop inbange dagen etc etc

Realistisch gezien blaast Real Madrid Galatasaray weg. Neemt niet weg dat men altijd eenkansheeft.

Ow ja ga alsjeblieft niet de selecties vergelijken en denken dat het niet zoveel scheelt....

Vergeet niet dat dit real barca 2 keer versloeg binnenweek.

Verder leuk clibje gala bij tijden en wijlen zelfs sympathiek maar dan gaan de fans opeens arrogantie vertonendat isjammer

31 maart 2013 om 19:03

bijna niemand vertoont hier arrogantie, men is alleen bewust dat Galatasaray zeker niet kansloos is.

31 maart 2013 om 19:08

Heb jij iets met woorden aan elkaar schrijven?

Heb jij de tekst gelezen? Staat er iets verkeerds in de tekst?

'' Bij Real Madrid zal men niet ontevreden zijn geweest met de loting van de Champions League. De Koninklijke werd gekoppeld aan Galatasaray en daardoor ontliep de club een op papier zwaardere loting tegen bijvoorbeeld Bayern München, Juventus of Barcelona. Toch is men in Istanbul niet bang voor de grootmacht uit Spanje.''

Dit stukje wordt geintroduceerd door VZ zelf. Dus hier heeft Galatasaray niks mee te maken.

Wat heb de fans te maken hiermee? De fans weten dondersgoed hoe groot Real is en waar ze tot in staat zijn.

Verwacht jij dat we hopeloos zullen zijn? Dan kan je nog lang wachten, want wij hopen ook te winnen van Real Madrid. We gaan ons niet opstellen als een Ajax, dus zo:

'jongens (ajax-spelers tegen Real-spelers), wij zullen jullie moeilijk maken tot een punt en daarna kunnen jullie over ons heen walsen.'

Sorry, zo zijn wij niet. Hoe jammer dat jij ook zal vinden. We zijn zeker niet arrogant, maar barsten van zelfvertrouwen. Dat zal tegen alle tegenstanders zo zijn!

Wij willen Real uitschakelen, hoe goed Real ook is!

31 maart 2013 om 20:51

We zijn niet arrogant maar we barsten wel van zelfvertrouwen... Precies wat ik bedoel met die derde generatie Turken die echt denken dat ze kans maken tegen Real en dus absoluut geen correct waarde-oordeel over de eigen kwaliteiten kunnen geven.

Jullie komen voor een nuchtere West-europeaan verschrikkelijk arrogant over en als zelfs het arrogante Ajax (kenmerk van Amsterdammers) al weet dat ze ongeveer kansloos zijn tegen Real, dan is het gewoon blase van een Turkse club om te denken dat zij het wel gaan redden tegen Real.

Graag hoor, ik kan Real absoluut niet hebben maar die compleet van de pot gerukte Turkse zelfoverschatting, daar heb ik het even moeilijk mee.

Er wordt gezegd dat Fransen chauvinistisch zijn, in vergelijking met jullie Turken hebben Fransen helemaal geen nationalistische trekjes.

Vergeef me overigens de veralgemeningen : niet alle derde generatie Turken hebben dat probleem, niet alle Amsterdammers zijn arrogant en niet alle Fransen zijn chauvinistisch maar de uitspraak gaat wel op voor de grote gemene deler en jawel : de meeste Turken van de derde generatie kunnen in de verste verte niet inschatten wat jullie voorstellen. Met alle geluk an de wereld voorbij Schalke, dan zijn we tegen Real toch ook niet kansloos ?

Kansloos ben je nooit maar echt : Real dat uitgeschakeld wordt door Gala, het zou de allergrootste verrassing zijn, eender wat er in de andere drie wedstrijden gebeurt.

Jullie zullen het trouwens Real nog makkelijk maken ook want jullie gaan aanvallen, net wat ze graag hebben bij Real. Brandhout gaan ze dan maken van Galatasaray met hun snelle omschakeling maar dat schijnt jullie helemaal te ontgaan. Vooral 1 ding niet doen tegen Real : vol in de aanval gaan, daar wachten ze net op maar ik vrees dus dat jullie met dat overdreven zelfvertrouwen dat nu net wel gaan doen.

31 maart 2013 om 22:20

Als eerst wil ik jouw bedanken voor je verduidelijking, want zo kom je beter/bewuster over - in mijn optiek.

Kijk, als een nuchtere West - Europeaan schat jij het woord zelfvertrouwen totaal verkeerd in. Waarom moet zelfvertrouwen meteen geassocieerd worden met arrogantie? Wij hebben als volk - Turken - een bovengemiddeld zelfvertrouwen gehalte en daar zijn we apetrots op. Onze trots maakt ons compleet. De Fransen kunnen onze veters niet strikken op basis van karakteristieke eigenschappen en al helemaal niet op het gebied van zelfvertrouwen (dit zeg ik geheel subjectief, voordat je met diplomatieke dreigingen aankomt, hehe).

Als jij het zo stelt, dan vind ik West - Europeanen enorm denigrerend, want het is van de zotte om Galatasaray ongeveer kansloos te achten in de kwartfinale. Nu bagatelliseer je Schalke als tegenstander zijnde, terwijl zij voor ons ongeslagen waren in deze Cl-editie. Daarvoor hebben we het opgenomen tegen Manchester, Cluj en Braga. We hebben de eerste twee wedstrijden verloren en daarna een inhaalslag gemaakt, waarin we tot tweemaal toe beter waren dan Manchester. We hebben tot de dag van vandaag drie keer overwonnen in de uitwedstrijden, en op Old Trafford werden we keihard benadeeld door de scheidsrechter die nu eeuwige rust krijgt.

Je kan onze prestaties met de grond klein maken, maar één ding staat vast: deze Cl-editie presteren we bovengemiddeld en zitten in een duidelijke flow. Daarnaast hebben we ons team versterkt in de winterstop met Sneijder en Drogba. We hebben nu meer variatie en forceerkracht.

Natuurlijk is Real Madrid andere koek en hebben ze buitengewone spelersmateriaal én dat nog keer twee in de breedte. Ze hebben ook heel veel kans om door te gaan, dat staat vast. Maar jij doet nu alsof Real Madrid niet te verslaan is en alle wedstrijden met minstens drie verschil wint. Als dat zo was, waarom zijn ze dan bijzonder kwetsbaar in de competitie? Waarom staat Barcelona met straatlengte voor op Real Madrid? Elk team heeft een zwak moment in de wedstrijd, ook Real.

Over je laatste alinea: ik zeg het je nogmaals, niet alles geloven wat je leest. Wat Terim zei is het volgende: Terim heeft de buitenwereld duidelijk gemaakt dat we niet bang zijn voor Real. We zullen zeker niet ingraven, maar ook niet als een gek aanvallen. Want Terim heeft zeker wel genoeg tactische kennis om dit wat jij bedenkt, ook te kunnen weten. Dus je hoeft helemaal niet denigrerend te doen over Terim, want op het gebied van tactiek en motivatie pakt hij de meeste leden op VZ in, waaronder ook jij.

Terim zal zijn team, tactiek en opstelling niet aanpassen voor Real en zal het spel fel spelen om kwaliteitsgebrek van de selectie daarmee te compenseren.

Ik zie dat jij door de nederlagen op Real bang bent van Real Madrid en dat is volkomen logisch. Maar probeer eens ook de Turkse teams eens te respecteren, want géén één club komt zomaar in de kwartfinale van de CL. Al helemaal niet als de eerste tweede wedstrijden van de campagne verloren gaan.

Als Ajax de kwartfinale had gehaald en tegen Real zou spelen, dan had je beduidend meer respect voor ze gehad en het geluk wat ze daarbij hadden, zou je even ontgaan. Maar omdat het een niet West-europese club is, en ook nog eens uit Turkije komt, is het meteen een geluksproces. Ik wist niet dat West- Europese mensen zich zo druk maakten of Galatasaray wel of geen kans maakt op de halve finale. Dat er zo een vraag rondspookt, maakt ons al trots, hehe.

Het is je vergeven.

Amrabat heeft eigenlijk best gelijk, wat heeft galatasaray te verliezen? we hebben onze doelstelling behaald, real madrid nog niet, die moeten de champions league winnen willen ze op een half geslaagde seizoen terugkijken. Oftewel amrabat probeert te zeggen real madrid is misschien wel bang voor ons in de zin van galatasaray kan vrijuit voetballen zonder enige negatieve consequenties eraan over te houden, en dat kan real madrid dwarsbomen. waarom doet iedereen alsof amrabat een halve gare is, in potentie een van de betere spelers die we hebben IN Potentie!! heeft heel veel doorgroeimogelijkheden.

PSV heeft duidelijk een stand up comedian laten gaan . Veel bla bla bla, maar na de eerste wedstrijd zal het gedaan zijn met deze stoere praatjes. Galatasaray is de makkelijkste tegenstander die er overblijft dus van angst is er geen sprake.

Ik word hier zo gek van eh, zinnen worden geselecteerd en daar wordt een artikel over gemaakt.. Dit komt zo arrogant over terwijl Amrabat in het interview eigenlijk alleen maar zei niet bang te zijn voor real en geweldige supporters te hebben.

Maargoed, zolang iedere speler alles geeft en het team zal strijden als 1 grote leeuw dan ben ik tevreden en heb ik alle vertrouwen, de resultaten zijn niet hetgene dat ons bij jou houdt Galatasaray

Even tussendoor , Amrabat is vandaag jarig.

Ik zie mensen denigrerend overajax schrijven .... Ajax koopt niet zoveel als gala. Ajax is europa's grootste opleider!!

Niet alleen Turken dromen dus graag, maar ook Marokkanen. Leuk!

Overajax? Ik ken alleen Overijssel in Nederland, haha

Ahww, deed het sommige mensen pijn?

Er is niks gezegd over de status van Ajax, maar de instelling van de spelers als ze tegen teams als Real optreden. Teveel respect aan de tegenstander, bang zijn om te falen, niet geloven in alles meer dan verlies, dus uiteindelijk 'gewoon' verliezen.

Hahaha, pijn..

Ma wat is dat met die ploeg joh??doe Turken doen alsof ze de enigste gemotiveerd zijn.eerst komen ze af met een gewonnen wedstrijd van 13 jaar geleden.dan komen ze met "als wij van Real winnen dan winnen we zeker de Champions league."en nu komt er weer een andere ramptoerist met dat "real zogezegd bang heeft".hou toch op joh.waarom zou Real Madrid nu in godsnaam schrik moeten hebben??we speelde en schakelde dit seizoen de grootste ploegen uit.waarom zouden wij dan nu ineens schrik moeten hebben?! Real Madrid wilt ook de halve finale behalen hoor.en dan nog zeggen dat Real Madrid schrik zou hebben in ons eigen huis...in ons eigen huis!!! Denkt die gozer nu echt dat enkele duizenden uit supporters Real Madrid schrik zou aanjagen in zijn eigen stadion?! Komaan e man.zo stom kan je toch niet zijn joh.er is een rede waarom dat Real Madrid al bijna 40 wedstrijden niet meer verloor in eigen.zeker niet omdat enkele hoog zittende wat komen opscheppen met hun supporters,en hoeveel zelf vertrouwen ze hebben.

31 maart 2013 om 19:44

Door die spelfouten, typefouten en het overmatig gebruik van leestekens aan het einde van de zin kom je zeer gefrustreerd over. Raar aangezien jullie de topfavoriet zijn. Ik zie ook dat je de verkeerde dingen serieus neemt, bijvoorbeeld de uitspraken van enkele spelers. Dat is gewoon puur stemmingmakerij (zoals eerder hierboven vermeld) en kun je makkelijk met een korreltje zout nemen.

31 maart 2013 om 23:29

Jij bent hier nieuw zeker en kent Realzidane22 niet?!

1 april 2013 om 00:04

Ik zit zo'n drie jaar op voetbalzone en ken Realzidane22 niet. Ik bezoek vooral Galatasaray topics en de rest lees ik vluchtig door.

1 april 2013 om 00:42

Haha, in ieder geval moet je weten dat deze kerel zich veel te druk maakt als iemand iets tegen Real Madrid zegt.

1 april 2013 om 00:51

haha oke, is compleet onnodig maar goed.
+1 voor Super Vegito (als ik het goed zie op dat kleine vierkantje)

1 april 2013 om 21:07

Haha dankje, dat is inderdaad Super Vegito

Ik vind dat Amrabat meer kans moet krijgen. Hij heeft wel de potentie maar geen kans die hij krijgt.

Yorumlarimi sileninde amk!!
(vertaling: Ik hoop op een goede score)

Galatasaray gaat naar de halve finale.

In Amerika zeggen we: Keep talking rubbish and you gonna get your ass whoop for Real!
Dus spelers van Gala die erin geloven das geen probleem een beetje meer Respect kan geen kwaad. Want zoals iedereen weet bepaalde spelers moet je echt niet boos maken = Pak slaag

1 april 2013 om 02:49

Onzin, Messi heeft heel Real boos gemaakt, waar zijn je resultaten? Qua pak slaag geef ik je gelijk, meer vuist op vuist, door der undergang van real.

Denk dat Real toch niet lekker slaapt hoor!
gala is een hecht team geworden waar rekening mee moet worden gehouden.
als ze woensdag kunnen gelijk spelen is alles nog open in de return en kan het zomaar zijn dat Gala doorgaat.
madrid is toch zwakker als bijvoorbeeld vorig jaar....

Fatih Terim zei gisteren: Onze grootste wapen is dat we niet bang zijn om te verliezen..

Real is dat wel namelijk. Galatasaray heeft zijn doel allang behaald en wat hierna gebeurt is mooi meegenomen.. Maar Reals zijn doel is de beker dus die zullen totdat ze de beker hebben elke wedstrijd de angst hebben om te verliezen.

Een gemotiveerde Gala kan Real thuis hebben, ik hoop op een bus in de eigen 16 met drogba die ronaldo moet dekken...

We moeten zorgen dat we een goede resultaat behalen daar in Madrid, en thuis komt het wel goed met het hulp van de supporters.

Ik hoop dat real gaat winnen maar dit gaat lastig worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren