Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Valdés slikt woorden niet in: 'Jaar Barça is als drie jaar bij andere club'

Laatste update:
/

Victor Valdés komt niet terug op zijn beslissing om zijn contract bij Barcelona niet te verlengen. De doelman heeft een verbintenis tot volgend jaar zomer en omdat los Azulgrana nog wat aan de international willen verdienen, moet men Valdés na dit seizoen verkopen. Valdés is niet van plan om alsnog te verlengen en bevestigt dan ook dat hij Camp Nou na elf jaar achter zich laat: “Ik vertrek.”

Voorzitter Sandro Rosell en technisch directeur Andoni Zubizarreta lieten in de voorbije weken zowel intern als naar de buitenwereld weten vertrouwen te hebben dat de 31-jarige keeper zou terugkomen op zijn beslissing. Trainer Tito Vilanova zou ook na diens terugkeer van de medische behandelingen in New York gaan praten met Valdés. De twaalfvoudig Spaans international benadrukt echter dat hij vertrekt uit Catalonië en dat de hoop van Barcelona dus ijdel is.

“Het is moeilijk te geloven dat ik een ander shirt ga dragen, maar deze heb ik elf jaar gedragen”, zegt Valdés in gesprek met FourFourTwo, die bij een club wil gaan spelen waar de druk minder hoog is. “Eén jaar bij Barcelona is als drie jaar bij een ander team, hier is de druk immens.” De doelwachter ontkent te willen vertrekken omdat hij denkt dat Barcelona zijn piek heeft bereikt. “Nee, nee, nee, ik vertrek omdat ik een andere cultuur, ander voetbal en nieuwe uitdagingen wil”, zegt Valdés.

De opvolger van Victor Valdés bij Barcelona is een ...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij geeft dus i.i.g. toe dat hij de inmense druk die daar altijd is gewoon niet meer wil.

5 april 2013 om 19:53

Nee, dat is niet wat hij zegt. Hij gaat niet weg door de immense druk, maar gewoon omdat hij andere culturen etc wilt leren kennen.

5 april 2013 om 19:56

“het is moeilijk te geloven dat ik een ander shirt ga dragen, maar deze heb ik elf jaar gedragen”, zegt Valdés in gesprek met Fourfourtwo, die bij een club wil gaan spelen waar de druk minder hoog is. “eén jaar bij Barcelona is als drie jaar bij een ander team, hier is de druk immens.”

Het staat er toch echt

5 april 2013 om 20:05

eén jaar bij Barcelona is als drie jaar bij een ander team, hier is de druk immens.”

Dit betekent niet dat hij naar een club wilt gaan waar de druk minder is. Dit heeft hij nooit gezegd, niet in die context. Toen hij gevraagd werd waarom hij wilt gaan zei die juist; omdat hij andere culturen etc wilt leren kennen.

Straks gaat hij naar een Manu bijvoorbeeld. En daar is de druk niet minder dan bij Barcelona.. Hij wilt gewoon een nieuwe uitdaging en dat is de echte reden. Hij wilt heel graag naar de Premier L.

5 april 2013 om 20:16

Wat zit je nou je gelijk te halen? Hij heeft dat wel gezegd, maar niet alles wordt gequoted, omdat dat er lelijk uitziet in zo'n artikel.

ON: Valdes is en blijft een goeie keeper en hoop dat hij naar een mooie Engelse club vertrekt. Al verwacht ik dat het wel de hoek Qatar, Rusland etc wordt.

5 april 2013 om 20:18

@decorner,

Dat is wat VZ ervan maakt. Hij geeft alleen aan dat de druk zo immens is bij Barcelona, dat één seizoen aanvoelt als drie seizoenen. Hij gaat gewoon weg om de wel door hem aangegeven reden...

5 april 2013 om 20:19

Jawel, bij Barcelona wordt standaard uitgegaan van alle prijzen, zij zijn de beste en daar is nou eenmaal een standaard naar gevormd. De druk bij Barcelona is het hoogst van allemaal omdat zij dus simpelweg de beste zijn.

Tuurlijk heb je bij Real, Bayern en United ook een hele hoge druk, maar toch net even een tikkeltje minder dan bij Barcelona.

decorner heeft hier dus evengoed deels gelijk, het is zowel de cultuur, de uitdaging als de immense druk die hem doet besluiten te vertrekken.

5 april 2013 om 20:26

Waar gaat dit nou over? De druk bij Barca ligt helemaal niet hoger dan bij Real en Bayern? Gozer, Valdez maakt 10 blunders per jaar en blijft in het doel staan. Laat Casillas of Nueur zoveel blunders maken en je zult zien hoe de media/coach/fans zullen reageren. Real is altijd een topclub geweest evenals Bayern. hahahahahahhahah

Edit: Barcelona is pas na Cruyff een topclub geworden en de druk ligt hoger dan bij Real en Bayern hahahahahhahaha

5 april 2013 om 20:35

Als zo'n matige keeper na al die jaren, na al die blunders in het doel van Barca mag blijven staan, zegt meer over het vertrouwen dat de club in hem heeft dan de "immense" druk. lol

5 april 2013 om 20:43

Tja, maar volgens iconen als Cruijff, Beckenbauer en Ronaldo is dit het beste team ooit.

Dat brengt meeste druk ooit met zich mee. Ook door toegenomen media aandacht. Op sites als deze wordt elke dag erover gesproken. Ongekend meer aandacht, meer druk

5 april 2013 om 20:45

Dat is wel wat hij zegt, staat letterlijk in de tekst.

On: Absoluut geen verlies, samen met Pique de zwakste schakel bij Barca.

5 april 2013 om 20:53

Dat maakt Voetbalzone ervan. Lezen jullie alleen maar voetbalzone of wat? Lees gewoon de echte versie dan zou ik zeggen. Valdez gaat niet weg omdat de druk immens is maar omdat hij in een ander land wilt voetballen.

edit: @ Facts

Barca kan 4 jaar geen titel winnen, maar Real en Bayern kunnen dat niet!
Wat een flauwekul hier allemaal. Hoe kan edit de druk hoger liggen bij Barca alleen omdat zij de laatste 4,5 jaar hebben gedomineerd? En Bayern en Real die vanaf jaar nul domineren dan?

5 april 2013 om 20:57

@ Arsenaladdict

De druk bij Barca hoger dan bij Real Madrid?whaaatttt?? Gozer je weet geen ene kloot van wat je hier allemaal ligt te brabbelen joh.ik denk dat er op de voetbal wereld geen enkele club is die meer druk op zich krijgt dan Real Madrid.en zeker niet sinds de komst van Mourinho.barcelona is nog altijd het beste team op dit moment,maar er word meer over Real Madrid gesproken dan wat anders.heb je die Spaanse media dit seizoen al eens goed bekeken??en niet alleen dit seizoen.al 4 jaar of zo.waar heb je al die tijd gezeten man.normaal gezien ben ik iemand die elke dag wel eens ga kijken op Marca of As.maar ik ben al bijna 4 maand niet meer gaan kijken.gewoon omdat ik het zo kots moe was om elke dag weer mijn club zijn naam op de voorpagina te zien.

Toen Ronaldo zei dat hij "ongelukkig" was ontplofte de wereld voor even.en dat was zelfs nog geen halfuur na zijn interview.heel Engeland hoopte op een terugkeer van de king. Spelers van Real Madrid werden op hun facebook pagina's aangevallen door een hoop Cristano Ronaldo wijven.iker Casillas heeft dit seizoen verschillende keren persoonlijk op zijn facebook dingen moeten gaan uitleggen over de leugens die keer op keer verteld werden in de media.wanneer dat José Mourinho enkele dagen vrijaf krijgt,dan blijft die man nooit in Spanje.die vertrekt altijd zo snel mogelijk richting een ander land.en groot gelijk heeft hij

Niclas Anelka zei ooit dat de redenen waarom hij niet lang voor Real Madrid speelde was niet omdat hij er niet wou spelen of het niveau niet aan kon.nee hij kon al die media aandacht niet aan.hij vertelde toen als Zidane op straat liep dat ze soms gewoon bepaalde straten afsloten.

een groot deel waarom dat Real Madrid zo een drama seizoen heeft gehad komt door die media.we hebben een half seizoen niet gevoetbald maar meer met de media zitten vechten.

5 april 2013 om 22:26

@ realzidane22

Open eens elmundodeportivo of sport.es en je zult alleen berichten over Barcelona zien. En dat is geen toeval, net zoals dat bij Marca en AS ook niet het geval is.

6 april 2013 om 00:13

een van de reden is o.a de hoge druk zo lijkt hij te zeggen.
en zo wat? na 11 jaar zn hoge druk bij zo'n topclub vind ik het niet eens zo heel gek.
hij wil gewoon naar paar jaar zonder veel druk/zorgen lekker keepen, nou dat recht heeft hij toch gewoon?

6 april 2013 om 01:15

Ja, want in de jeugd was de druk natuurlijk al zo hoog als sinds een aantal jaar, toch?

6 april 2013 om 10:09

El mundo deportivo en sport zijn Catalaanse kranten die voor Barcelona zijn, logisch dat ze het over Barca hebben. Marca en AS zijn Madrileense kranten maar toch hebben ze het ook heel vaak over Real bij negatieve dingens, bij Sport en mundo zie je dat niet zo.

mooie keep en persoon Victoortje!
Hij heeft gelijk, geld zat en nwe cultuur snuiven?
Mss PSV ?

5 april 2013 om 23:56

misschien AS Monaco? in de buurt van zijn thuis, club met veel geld, ambities...

Ik moet eerlijk zijn.. Een clasico zonder Valdez zal toch anders zijn. Zo'n gevoel heb ik. Maargoed, ik hoop, dat hij een mooie club kan vinden buiten Spanje als het maar geen Chelsea is.

5 april 2013 om 21:45

Zal inderdaad anders zijn, Real zal minder goals cadeau krijgen door blunders

6 april 2013 om 00:17

houd jij je mond maar zolang real tegen de kleintjes punten laat liggen, wat een wereldspelers zijn t ook bij real

Gelukkig blijft hij bij zijn beslissing. Ik vind het een geweldige doelman en hij was goed voor ons team maar als hij zo'n beslissing neemt moet hij niet ineens blijven voor een hogere aanbieding. Dan ben je gewoon een geldwolf in plaats van een clubman. Gelukkig houdt hij voet bij stuk. Ik ga hem missen als keeper maar hij toont hiermee wel respect richting de club.

5 april 2013 om 20:02

Het hoeft niet perse voor het geld te zijn, als die ineens wel zou zijn gebleven na hogere aanbiedingen van de club te hebben gekregen zou het ook kunnen komen door standigheden of omdat die overtuigd werd.

5 april 2013 om 20:07

Volgens mij hoeft hij niet overtuigd te worden. Inmiddels weet hij hoe de mensen binnen de club over hem denken, zij willen hem graag houden en dat hij bij zijn keus blijft, geeft ook alleen maar dat het niet om geld gaat. Er spelen andere omstandigheden een rol, hij wil gewoon een andere cultuur, ander voetbal en nieuwe uitdagingen.

5 april 2013 om 20:15

Nee ik begrijp dat hij wegwilt om andere culturen te leren kennen maar ik geef alleen aan dat als die nog had verlengd dat het dan perse voor het geld hoefde te zijn. Iets anders kon dan ook zijn gedachten hebben veranderd.

Ik zie Maarten graag als opvolger van Valder, Maarten is en blijft een van de beste keepers ter wereld.

5 april 2013 om 20:07

Lekker chauvinistisch gebrabbel. Stekelenburg heeft een goed WK gehad. Maar toen speelde ook Van der Wiel goed. Is Van der Wiel een van de beste rechtsbacks ter wereld. Nee. Stekelenburg had al moeite om een basisplaats van Goichoechanea ter veroveren. En sinds hij wel wekelijks speelt "steekt" hij er niet bovenuit. Zowel Michel Vorm als Tim Krul zijn hem kwa ontwikkeling als voorbij.

Die gaat met Pep naar Bayern alwaar ze lekker gaan rouleren met Neuer en Valdes heb ik zomaar het idee.

5 april 2013 om 19:58

Daar wordt denk ik niemand blij van...

6 april 2013 om 00:20

denk dat pep wel slimmer is pep is zeker een fan van valdes! anders had die m niet al die jaren onder de lat laten staan, typische keeper die niet zo uitblinkt als anderen omdat deze meer meevoetbalt.

maar je gaat toch niet 2 goeie keepers in een team zetten? gewoon een vaste keeper en valdes is te goed om als 2e keeper te functioneren

Eigenlijk zou ook elke Barca supporter hier begrip voor moeten hebben.
Hij heeft elf jaar bij dezelfde club gekeept en wil gewoon wat anders.
Niet iedereen zou hetzelfde doen maar ik snap zijn keuze wel.
Ook gewoon een hele goede keeper wat mij betreft zeker in de top 10 thuis hoort.

ik mag hem eerlijk gezegd niet, komt vaak agressief over. Maar ik respecteer zijn keuze. Hij wilt zich bewijzen bij een andere club en dat zouden meerdere voetballers daar moeten doen.

Het ga je goed Valdes!

Valdes heeft alles gewonnen wat te winnen valt, zijn keus is ook begrijpelijk. Sommige zullen hem herinneren voor zijn blunders die hij af en toe maakt, maar hij heeft 11 jaar bij Barça niet geknikkerd, je moet iets goed doen om zo lang bij zo'n grote club werkzaam te zijn.

Ik hoop hem volgende seizoen te bewonderen in Italië en ik denk wel dat hij wel bij AC Milan past.

Persoonlijk denk ik niet dat het aan de druk ligt. Ik denk dat Valdes de speelwijze van Barca zat is. Hij wil meer betekenen voor zijn club en deze man wordt minimaal gerespecteerd. Zelfs onder zijn eigen supporters.

Het is elke keer Messi, Xavi of Iniesta.

Ik vond Valdes altijd irritant overkomen, maar ik stel mijn mening bij. Ik heb buitengewoonlijk veel respect voor deze man, hij heeft ambities en wilt niet profiteren van het team. Hij wil zelf een andere club ontdekken en wil zich daar ook bewijzen.

Prima gedachtegang van deze Spanjaard.

5 april 2013 om 20:04

Kan me volledig vinden in je uitleg. Ik zou messi bijvoorbeeld ook graag eens in Engeland of Italië zien. Kijken of ie daar ook de records aan een rijgt(denk het niet).

5 april 2013 om 20:08

Best knap om hier Messi bij te betrekken.

5 april 2013 om 20:13

Waarom haal je er in godsnaam Messi weer bij? Tegen Arsenal maakt hij 4 doelpunten in 1 wedstrijd dus waarom zou hij dat dan niet tegen Stoke, Sunderland, Everton of eender welke Engelse club dan ook doen? Mensen zoals jij die al die onzin over Messi keer op keer blijven herhalen zijn zo irritant.

5 april 2013 om 20:30

Dat is de grote vraag, maar een antwoord zullen we nooit krijgen. Want Messi ambieert enkel Barcelona. Eigenlijk is hij een kleurloze persoon (op het gebied van persoonlijkheid) die onwijs bang is voor instabiliteit en dynamiek. Hij is een persoon die rustig in zijn vertrouwde omgeving zijn gang wil gaan, zo een uitdaging zal Messi nooit aangaan.

5 april 2013 om 20:30

Ja en jij in dit geval ook. alziend-oog zegt niet dat messi dat per se niet kan, maar vraagt het zich gewoon af net als ik. Hij gebruikt het daarnaast als een voorbeeld, dus stel je niet zo aan.

5 april 2013 om 20:35

En jij dan ook maar. Iemand die zich dat nog steeds afvraagt heeft er geen verstand van. Alleen tegen Chelsea lukte het hem net niet om zijn kansen af te maken, maar dat heeft meer met pech te maken. Voor de rest schittert hij tegen Engelse clubs. Het is dus dom om je af te vragen of Messi dat in Engeland ook zou kunnen omdat hij het al heeft bewezen het wel te kunnen.

5 april 2013 om 21:10

Jij bent hier eerder dom, omdat het pas opvalt dat een speler minder goed speelt als hij een heel seizoen speelt. Messi heeft nu een paar wedstrijden tegen engelse clubs supergoed gespeeld en een paar slecht gespeeld. Zowel jij als ik kunnen helemaal niet oordelen over zijn prestaties in een andere competitie. Maja, jij bent weer zo'n type dat denkt alles te weten.
Raar figuur

6 april 2013 om 00:43

We kunnen wel oordelen over hoe hij het zou doen tegen clubs uit andere landen door naar de CL te kijken. Daaruit kunnen we een beetje zien hoe hij het dan in die competitie zou doen. Hij zal natuurlijk bij een andere club zitten, maar individueel blijft hij dezelfde. Daarom dat het complete onzin is om te zeggen dat hij het niet zou maken in Engeland of eender welke competitie dan ook.

5 april 2013 om 20:08

Zou ook fantastisch zijn om bijvoorbeeld Iniesta in een andere team te zien .

Maargoed, het komt wel goed met Valdesje

5 april 2013 om 20:32

Haha, je boodschap is wel duidelijk. O.a. (hint!) Iniesta zou ook een voorbeeld kunnen nemen aan de denkwijze van Valdes, want zo komen ze (nogmaals hint!) echt volgevreten over.

Goede doelman, al zijn er betere, hij heeft toch maar mooie jaren gehad bij wat de laatste 5 jaar de beste ploeg van de wereld was en waarschijnlijk nog steeds is, wie kan dat nog zeggen.

Zeker geen slechte vlub.
Maar bij DE nummer 1 club hoort ook een nummer 1-3 keeper. En niet een nummer 10 ofzo

Barcelona kan 14 miljoen vangen voor hem. Met wat extra moetje daarvoor toch een degelijke keeper kunnen halen. Dus Valdes kan wat mij betreft vertrekken!

Gewoon lekker bij Ajax gaan ballen. Daar is de druk niet zo hoog want ze worden toch wel kampioen. Dus Valdes ik zou zeggen HUP HUP naar Amsterdam.

Barcelona moet voor die belg Courtois gaan is misschien wel het grootste talent dat er nu rondloopt.

Barca gaat dan toch Rene Adler halen van Hsv?

5 april 2013 om 20:16

Ik verwacht het niet. Is een matige keeper. Barça moet gewoon een topkeeper halen die nog jong is zoals Courtois of Ter Stegen.

5 april 2013 om 22:01

Courtois krijgen ze denk ik niet zomaar weg bij Chelsea, denk je wel?

5 april 2013 om 23:23

Als Cech zo blijft keepen en Courtois telkens maar naar Atlético gestuurd wordt, waarom niet?

Oja, alsof die zo veel vergelijkings materiaql hebt. Ik wens hem in ieder geval succces met andere culturen etc opsnuiven

Valdes is veruit de beste keeper ter wereld. Jammer dat hij weg gaat.

5 april 2013 om 20:26

Ben je serieus??? Is hij beter dan Lloris, Casillas, Diego lopez, Petr Čech en Handanovic?
Aardige keeper maar maakt nog wel eens persoonlijke fouten.

5 april 2013 om 20:38

Čech? Bedoel je die keeper van Chelsea die dit seizoen al dubbel zoveel flaters achter zijn naam heeft dan Valdes? Die Čech?

5 april 2013 om 20:51

ja die ja. Die keeper die meer ervaring heeft, elke wedstrijd wereldreddingen maakt en 'minder' fouten maakt dan die prutser van barca.

5 april 2013 om 22:24

I am link, je zou beter wat minder zelda spelen en kijken naar chelsea als je zo een uitspraken doet.

5 april 2013 om 23:59

Zal toch Handanovic en Diego Lopez van dit lijstje schrappen , degelijke keepers maar te weinig in de absolute top bewezen om genoemd te worden in dat rijtje dan eerder Neuer er tussen zetten.

6 april 2013 om 22:36

Neuer was ik even vergeten

“nee, nee, nee, ik vertrek omdat ik een andere cultuur, ander voetbal en nieuwe uitdagingen wil”, zegt Valdés.

Voor het geld dus? Richting de zandbak? Richting Dagestan? Richting Parijs, waar Sirigu een betere doelman is dan hem. Ben es benieuwd of hij nu probeert een uitvlucht te verzinnen of het echt meent. En wat hij zo in gedachten heeft als nieuwe bestemming.

5 april 2013 om 20:34

Komt de Spaanse en de Engelse cultuur overeen dan? Waarom noem je géén Engeland op? Je noemt alleen de 'geld'-landen/streken op?

5 april 2013 om 20:39

o dus het moet altijd om geld draaien? Kan hij het sfeer in Barcelona na 11 jaar niet een beetje beu zijn? Rare reactie.

5 april 2013 om 21:01

Ik heb geen flauw idee waar hij op doelt dan. In Engeland is er toch ook veel druk. Waar wil hij naar toe? Dat trekt mijn nieuwsgierigheid.

5 april 2013 om 21:07

een ambitieuzere club zou een logische keuze zijn. Zoals City of Psg. Of een club die zich weer in de top wil nestelen, zoals Liverpool

5 april 2013 om 21:07

niet in de league 2

Valdes is niet Barca waardig hij maakt teveel fouten het scheelt dat Barca bijna altijd 70% balbezit heeft
Anders liet hij er wel 4 a 5 doorgaan iedere wedstrijd!

5 april 2013 om 20:42

Precies. En dan nog mag hij in het doel blijven staan. En dan zegt die ene Arsenal vriend van je (zie hierboven), dat de druk bij Barca hoger ligt dan bij Real en Bayern.

5 april 2013 om 20:46

Arsenal vriend van mij? waar heb je het over?

Ot:valdes is niet eens goed genoeg voor de Eredivisie!

5 april 2013 om 20:55

Die Arsenal addict is toch jou Arsenal maatje? of heb ik het mis.

Nouja ik kijk eredivisie niet. Zijn de keepers zo goed dan?

5 april 2013 om 21:05

Nee joh ik heb geen vrienden of maatjes hier hahaha
Toevallig fan van dezelfde club

6 april 2013 om 00:23

gelukkig zijn de coaches van barcelona altijd slimmer dan jij
als die echt zo slecht was had barça nie zoveel gewonnen hoor

6 april 2013 om 02:26

Dat weet ik zo net nog niet!
Als ze gewoon een echte top keeper hadden gehad zoals je verwacht van een topclub
Hadden ze nog meer prijzen kunnen winnen!

7 april 2013 om 12:30

gast, serieus?
je ben nie goed bij je hoofd

Jammer, was altijd een van de belangrijke schakels van Madrid in de Clasico's. Zal gemist worden.

5 april 2013 om 20:49

idd dit is een zware aderlating voor real madrid. ik ben benieuwd hoe mourinho dit gaat opvangen.

5 april 2013 om 22:25

Haha geniale reacties :D

Eindelijk hij gaat door hem is Barcelona zo onzeker achter in

5 april 2013 om 22:03

Pff, Valdes verdient wel wat meer respect..

5 april 2013 om 23:45

Aub man door hem zijn we in 2 jaar 2 bekers kwijt !

6 april 2013 om 17:51

Door hem hebben we ook vaak genoeg wedstrijden gewonnen en vergeet niet: de Champions League tegen Arsenal hebben we vooral door hem gewonnen. Hij verdient zeker meer respect!

6 april 2013 om 18:48

Door messi hoor en niet door hem hij maakt zo veel fouten dat je zijn goede wedstrijden vergeet

6 april 2013 om 19:06

Door Messi? Weet je wel over welke wedstrijd ik het heb? De Champions League finale in 2006 tussen Barcelona - Arsenal. Messi speelde niet mee. Valdes was geweldig en liet Henry niet scoren. Vooral door Valdes hebben we die Champions League gepakt. Maarja, als jij vindt dat hij geen respect verdient, prima

7 april 2013 om 00:01

hhhh ow tuurlijk dat is ook zijn werk ballen pakken ik heb respect voor hem maar er zijn veel betere opties dan hem

6 april 2013 om 00:01

Dat Puyol nooit fit is en Mascherano 1,10 is helpt ook niet mee aan de zekerheid achterin en de vastigheid.

Valddés is een held en ik hoop dat hij een mooie club zal vinden. Hopelijk zal Barcelona werk maken van Rui Patricio, zal niet al te duur zijn en vind dat echt een geweldenaar en is nog jong.

5 april 2013 om 21:06

sporting vraagt 40 miljoen.

5 april 2013 om 21:13

Bron?

5 april 2013 om 21:18

voetbalzone.nl stond hier afgelopen week ergens geloof ik.

5 april 2013 om 21:48

Staat helemaal niks over in het archief..

5 april 2013 om 22:01

ayoze http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=184465

6 april 2013 om 00:06

Sporting vraagt helemaal geen 40 miljoen , dat is een clausule die in zijn contract staat maar Sporting zit in dermate zwaar financieel weer dat ze nooit gaan vasthouden aan die clausule.

Zal waarschijnlijk wel de goedkoopste en beste optie zijn voor Barcelona op dit moment , Courtois en ter Stegen die ik allebei ook zeer goed vind liggen lang vast en de clubs staan er financieel zo voor dat ze dermate hoge bedragen kunnen vragen.

Patricio ligt nog het langste vast tot 2018 maar gezien de situatie bij Sporting zal je met een bod van 20 miljoen al redelijk ver komen lijkt me , gooi daar maximaal nog 5 bovenop en je bent klaar.
Het verschil is dat je als kopende club veel sterker staat dan bij de andere gevallen omdat Sporting eigenlijk bijna genoodzaakt is om te verkopen.

Is Courtois niet eigendom van Chelsea en verhuurt aan Atletico? Want lees overal 'ja, Barcelona haal Courtois!', maar dat gaat niet gebeuren als hij eigendom van Chelsea is.

6 april 2013 om 00:24

weet niet naar welke wedstrijden jij kijkt?
iniesta raakt op leeftijd? hoe oud is ie, 28? 29?
Xavi speelt nog steeds wereldwedstrijden hoor weinig middenvelder die een beter inzicht hebben in het spel dan hij

de rest speelt matig? tegen milan alleen al een wereldwedstrijd?! verliezen nog steeds weinig wedstrijden,wa ben jij voor nepsupporter?

Haha welke club wilt hem hebben dan? En welke club wilt er voor hem betalen. Geen enkele topclub wilt zijn keeper voor hem ruilen.

Valdes wil gewoon bewijzen dat hij wel degelijk een topdoelman is en bij Barca kan dat helaas niet omdat zijn blunders uitvergroot worden.

kunnen ze niet uit eigen jeugd tappen?

Best wel zorgelijk als er niet in de jeugd 1 of 2 keepers naar voor geschoven worden ik bedoel het is de club met de meest zelf opgeleide spelers in Europa of nou ja 1 van de meest opgeleide spelers

Niemand die hem ga missen snap niet dat Barca topkeeper heb ze hebben genoeg geld en iedereen wil wel naar Barcelona

6 april 2013 om 00:26

typ nederlands?

barcelona is nie zn koopclub, als je er verstand van zou hebben: staan nog steeds paar 100 miljoen in de min

Ter stegen is al gekocht dus een top talent

5 april 2013 om 23:18

Hoe kom je erbij dat Ter Stegen is gekocht?

6 april 2013 om 00:07

Werd gemeld als zekerheid maar media waren daar te snel in en is nog alles behalve rond.

Ik vind die Valdes echt maar een matige keeper hoor.

Barca is wereldtop , en daar hoort ook een keeper van wereldtop bij , maar dat is Valdes gewoon niet

Het valt goed te begrijpen dat je bij Barca veel druk hebt, net als elke andere club, maar als keeper is er eigenlijk nog meer druk. Aanvallers kunnen tien kansen verprutsen, maar als ze er twee inschieten zijn ze de held. Keepers kunnen er tien pakken en twee mindere ingrepen hebben die een doelpunt oplevern en ze zijn de schlemiel. Zeker als keeper van Barcelona is het moeilijk. Barca is continu in balbezit en als keeper moet je geconcentreerd blijven op die ene bal. Valdes heeft al vaak genoeg belangrijke reddingen gemaakt, maar hij word alleen herrinerd aan de fouten die hij heeft begaan.
Valdes verdiend wel wat meer waardering voor wat hij voor Barcelona heeft betekend.

Helaas. Beste Barça keeper ooit. Niemand die zijn schoenen gaat kunnen vervullen.

5 april 2013 om 23:57

En Ruud Hesp dan?

6 april 2013 om 00:03

Haha ja Ruud Hesp Misschien wel (sarcasme). Maar Officer heeft wel gelijk. Er zijn in de jaren voor Valdes meerdere keepers geweest die stuk voor stuk faalden bij Barca. Ik ben dan ook echt heel benieuwd hoe zijn opvolger het gaat doen.

6 april 2013 om 19:16

Ik heb Zubizarreta nog meegemaakt onder leiding van Cruijff, hij was toendertijd een vedette met een status die Puyol, Xavi en Iniesta nu hebben. Werd toen gezien als een levende clublegende.

6 april 2013 om 00:02

ik ben maar een Madridista, maar is Andoni Zubizarreta niet de beste Barca-keeper?

Jammer dat hij nog maar een contract voor een jaar heeft. Als dat er nog twee waren, kon Barcelona alvast een andere keeper kopen die zich nog een jaartje kon aanpassen. Dan konden ze ook nog wat voor Valdés vangen
Ik begrijp hem wel, Guardiola veranderde in vier jaar tijd ook van een jonge trainer naar een oude man. Zo zag/ziet hij er ook uit.

Mocht Muslera bij Galatasaray vertrekken, dan is Valdes welkom.

Ik heb een vraag: Waarom kreeg Valdes in de wedstrijd tegen PSG maar een 5.
Zo slecht keepte hij niet. De laatste zag hij er inderdaad niet goed uit, maar de bal werd wel degelijk van richting veranderd. Hij had ook een paar goede reddingen.

Trots op deze keeper hij heeft ons vaak uit de nesten geholpen en heeft een echte teamspirit ik hoop dat hij ze best gaat doen bij zijn volgende team en laten we nog van hem genieten de laatse 2maandjes

#forcbarca

Ik begrijp zijn beslissing. Het moet echt mentaal zwaar zijn om constant met die druk om te moeten gaan. Na 11 jaar ben je daar op uit gekeken. En zeker in Spanje waar de pers niets anders doet dan alles en iedereen met de grond gelijk maken.

Apart. Je draagt 11 jaar het shirt van een club en dan kom je er ineens achter de druk wel erg groot is en je toch wel eens een andere cultuur wil opsnuiven.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren