Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Britse tabloid: 'Willems naar Manchester City, Guidetti naar PSV'

Laatste update:
/

Manchester City maakt zich op voor de zomerse aftocht van Gaël Clichy, zo schrijft Metro zondag. Volgens de Britse tabloid moet Jetro Willems van PSV zijn plek innemen. De negentienjarige verdediger is een van de doelwitten van the Citizens, die een teleurstellend seizoen doormaken, voor komend seizoen.

Volgens Metro geniet Clichy belangstelling van clubs als Paris Saint-Germain en Olympique Marseille. In het Etihad Stadium is men teleurgesteld over het rendement van de Franse linkerverdediger, die niet zijn niveau uit zijn periode bij Arsenal haalt. In bijna twee jaar tijd kwam hij wel tot 51 Premier League-duels.

PSV zou naar verluidt een bedrag van zeven miljoen euro willen ontvangen voor Willems. De voorkeur van de Eindhovense club zou echter uitgaan naar een ruil met John Guidetti, die vorig seizoen op huurbasis voor Feyenoord uitkwam. De Zweed komt in Manchester niet verder dan het tweede elftal.

Jetro Willems speelt ooit voor een Europese topclub

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het is vandaag geen 1 april toch?

7 april 2013 om 13:07

Beter dan Clichy zijn in anders ook niet moelijk hoor, die kan alleen maar rennen.

7 april 2013 om 13:19

Glichy is wel minstens een klasse beter als Willems hoor...
19 interland voor Frankrijk.
Arsenal en City op zijn palmares...

7 april 2013 om 13:19

Haha en laat dat nou net hetgene zijn wat Willems ook alleen maar kan.. Blind rennen.

7 april 2013 om 13:33

Willems alleen maar blind rennen?

Willems beschikt over een behoorlijke dosis techniek. Willems heeft een aardige truckendoos waar menig aanvaller jaloers op is.

Nee, het is onzin om te zeggen dat Willems alleen maar blind kan rennen.

7 april 2013 om 13:41

Klopt, maar in verdedigend opzicht is het drama. Die jongen rent continue als een blind paard naar voren.

7 april 2013 om 13:43

Haha om die opmerking moest ik toch wel even lachen.

"aardige truckendoos waar menig aanvaller jaloers op is."

Eenmaal over de middenlijn gelopen wordt het voor hem al te spannend laat staan in de buurt van de 16.

Nog nooit fatsoenlijke actie van hem gezien.

7 april 2013 om 13:44

Biggles, Willems heeft zijn verwachtingen niet waar kunnen maken.

Iedereen sprak van een top talent vorig jaar toen hij zijn debuut maakte bij Psv, maar werd gewoon overschat en is gewoon van Eredivisie niveau. Ik zie hem nooit eens een sterke actie naar voren maken of wedstrijd op zijn kop zetten, zo bijzonder is hij niet.

Ik vind hem overschat, en gewoon van het niveau Psv.

7 april 2013 om 13:51

jordy brouwer heeft ook liverpool op zijn palmares, en die speelt nu bij Hbs. die is dan toch ook niet in eens een paar klasses beter dan andere spelers.

7 april 2013 om 13:52

Deze jongens is vorige week 19 jaar geworden, heeft een EK gespeeld, speelt al bijna anderhalve jaar wekelijks bij een Nederlands topclub. Dan ben je gewoon een enorm talent, dat hij nooit een sterke actie naar voren heeft, is gewoon onzin. Waarschijnlijk wil jij het zelf gewoon niet zien.

Neemt niet weg dat hij nog steeds wat druistig is (nét 19, waar praten we over?), maar juist op verdedigend vlak is hij behoorlijk gegroeid.

7 april 2013 om 13:57

@ Geordieladdd, ik zou als Ajacied zijnde willen dat Lukoki de helft van de truckendoos van Willems had.. Ook gisteren heb ik hem aardige dingen zien doen met de bal aan zijn voet..

On: Willems is nog niet onomstreden bij Psv, denk dat een stap naar Manc een carrière kan verpesten omdat hij stil komt te staan in z'n ontwikkeling.
Laat hem eerst een jaar of 2 a 3 bij PSV een basisspeler worden voordat hij aan vertrekken denkt.. En Guidetti, tja.. Hij moet eens ergens aan spelen toe komen, maar weet niet of PSV nou de juiste club voor hem is..

7 april 2013 om 14:03

@ A Iniesta8

Wat heeft hij niet waar kunnen maken? Hij is pas net 19. Hij zou eigenlijk pas volgend seizoen ongeveer minuten gaan maken. Dát waren de verwachtingen.

Ik vind het slap om hem nu al af te schrijven. Fischer is ook net zo jong, maar wordt wel nog altijd gezien als het grootste talent op de voetbalvelden. Terwijl die jongen het na een paar wedstrijden ook helemaal niet naar verwachting doet.

7 april 2013 om 14:12

Je kan lachen wat je wilt. Maar dan denk ik dat je weinig van voetbal snapt, Geordieladdd,

En zeker als je zegt dat je nog nooit een fatsoenlijke aktie van hem hebt gezien.

Ik vind dat Willems behoorlijk wat techniek in huis heeft. Hij kan in aanvallend opzicht een man passeren. En kom op, de jongen is pas 19 jaar! Is international en speelt in de basis bij Psv. Beetje dom om dan te roepen dat ie niks anders kan dan alleen maar blind rennen.

geef nu eens een eerlijke mening en denk daarbij niet aan het feit dat ie bij Psv speelt. ik heb sterk het vermoeden dat dit jullie oordeel zwaar beinvloed. Meestal lees ik hier dat de spelers van Psv "overschat" zijn terwijl dit gewoon grote onzin is.

Die jongen kan wel wat. Gelukkig zien trainers en (bonds) coaches wel zijn potentieel. Ik zie dat ook. Jammer dat jullie dat niet kunnen of willen zien.

7 april 2013 om 14:23

Ja wat deze kleine blaaskaak op het ek liet zien was heel indrukwekkend. Talent wel maar veel te hoog in de bol.

Guidetti - psv... Psv till I die?

7 april 2013 om 14:30

@biggles

Willems is een matige speler dit seizoen. Weinig controle over de bal, met veel bijbewegingen. En lijkt inderdaad erg veel op een beetje blind naar voren rennen wat hij doet.

7 april 2013 om 14:47

Ik zal Willems niet verdedigen om zijn verdedigende kwaliteiten. Hij is nog lang geen topverdediger, maar dat Willems een hele goede techniek heeft is een feit. Als wat meer mensen hem op de training zien en hele wedstrijden ziet, ziet iedereen hem vaak genoeg op een mooie wijze een speler uitspelen!!!!

Niet dat dit hem natuurlijk de verdediger van Man City maakt, maar de discussie over technische speler valt zeker in het voordeel van Willems!

7 april 2013 om 15:38

Willems is in potentie de beste linksback van nederland,alleen is het nu ff wat minder. Daar hebben alle talenten last van.
Bij Willems zit er nog zoveel rek in,itt Daley Blind....die nu opzijn toppen van zijn kunnen speelt.
Als Willems weer in zijn oude vorm komt,is hij de onbetwiste linksback van het ned elftal.
Of zien Rutten-vmarwijk-_advocaat_vgaal het allemaal verkeerd,die blazen allemaal de loftrompet over hem.

7 april 2013 om 15:40

kijk Ajax-psv eens terug johan cruijf schaal. 2-4. en let op de assist van willems.

7 april 2013 om 15:42

Willems heeft een techniek waar je U tegen zegt. Alleen gebruikt hij zijn techniek overal. Ook als hij linksback staat, moet hij eerst iemand passeren voordat hij de bal past. Hij zou een betere linksbuiten zijn dan Mertens.

7 april 2013 om 16:23

Willems niet zeker? zelden doet hij wat goeds...

7 april 2013 om 18:58

http://www.youtube.com/watch?v=agu5w0pruvg

gewoon even een voorbeeld.

8 april 2013 om 11:39

Toen Clichy zo oud als Willems was had hij 15 wedstrijden voor Cannes op zijn palmares staan en dat was het dan. Willems heeft al 50 wedstrijden in de eredivisie gespeeld , een EK gespeeld in de basis, Europees voetbal gespeeld. En dan vinden mensen dat hij de verwachten niet waar kan maken. Je moet hem vergelijken met jongens die net een jaartje uit de A1 zijn gekomen. Daar zijn er niet veel beteren van in Europa. Niet bij mij bekend althans. Dus ook al heeft hij een wat mindere periode. Hij heeft wat mij betreft nog steeds de status van supertalent. Niet alleen bij mij kennelijk als je ziet welke clubs er in hem geïnteresseerd zijn.

Meerdere goede grappen in 1 bericht.

Willems naar Man City
Guidetti naar Psv

7 april 2013 om 13:19

Haha Guidetti naar PSV wat een grap. Hij is Feyenoord till he dies is 1. Waarom zou PSV ooit Guidetti willen terwijl ze locadia en Matavz hebben? Misschien dat scouts van PSV bij City keken vanwege Rekik. Lijkt me ideaal.

7 april 2013 om 13:38

Rekik kan je voorlopig vergeten.city gaat hem echt niet verkopen.

7 april 2013 om 13:46

Er bestaat in de voetballerij ook een optie tot verhuren van spelers..

7 april 2013 om 13:51

Huren heb je als PSV zijnde niet echt veel aan.ze hebben geld iets wat wij niet hadden toen we Pelle,bakkal en Guidetti huurden.

7 april 2013 om 13:56

Dat hij voor Feyenoord is (tot hij dood gaat), staat los van zijn keuze van een club. Ik vermoed dat hij niet snel voor Ajax zal gaan spelen, maar PSV is toch een ander verhaal.

7 april 2013 om 14:06

Rekik is het paradepaardje van de opleiding van City. Daarom moet en zal hij het ook sowieso redden daar. Die verkopen/verhuren ze niet aan Psv. Verhuur zal alleen binnen Engeland plaatsvinden.

Nee, dit zuig ik niet uit mijn duim,

7 april 2013 om 14:49

Ik heb wel vaker mensen *club naar keuze* till i die horen roepen en vervolgens gewoon naar een directe concurrent gaan. En ga nou niet roepen dat dit bij Guidetti anders is omdat hij het er altijd over heeft of wat dan ook.

7 april 2013 om 15:28

volgens mij hebben ze een schuld van het stadion terug te betalen, zo'n circa 50 mil..... ik denk niet dat psv in het geld zwemt op dit moment.

7 april 2013 om 22:40

van Guidetti zal ik nooit van opkijken. Die zegt en wil zoveel. Waarom niet naar PSV ?? Hij is echt geen man van zijn woord. Vraag maar bij FC Twente na.

Als ik Man City was, zou ik eerst nog maar even goed kijken... Willems is geen top verdediger, 7 miljoen lijkt mij dan ook veels te veel!

7 april 2013 om 13:17

Nee want bij Man City zal hij wel de kans krijgen wil je zeggen ?

7 april 2013 om 15:36

Belachelijk goed voor een 18 jarige op het Ek??? Willems was de allerslechtste speler op het Ek. Zoals Wayne Rooney in 2004 als 18 jarige op het EK speelde, dat was belachelijk goed....

Nee Willems naar City gaat em niet worden. Zie em eerder naar een club als Telstar of MTK boedapest vertrekken, want deze jongen kan er echt helemaal niks van.

7 april 2013 om 16:51

Over 2 jaar is hij die 7 miljoen al meer dan waar, vergeet niet dat deze jongen die niet slecht speelt, pas een week 19 jaar is.

Dat zouden twee heel opvallende transfers zijn!

Zeven miljoen euro voor Jetro Willems? Ben ik de enigste die dit bedrag nu waarschijnlijk nog te hoog vind voor Willems? En de prijs maakt dit bericht nu al ongeloofwaardig, denk ik.

En als Guidetti in de deal betrokken zal worden, dan betekend het dat de vraagprijs van Willems rond de tien miljoen of hoger zou zijn.

Verder denk ik dat Guidetti qua salaris ook te duur is voor Psv.

7 april 2013 om 13:12

Vond je het Ek fatsoenlijk?
Dan heb jij een ander EK gezien dan ik.

7 april 2013 om 13:13

@ Codec,

Tja, zeven miljoen voor een linksback die pas is komen kijken en die inmiddels ook al 'n tijdje niet meer is opgeroepen voor Het Nederlands Elftal.

Verder zijn er nog genoeg punten die hij kan verbeteren, want Willems maakt erg veel trucjes in aanvallend opzicht en hij heeft het soms ook wel lastig tegen bepaalde spelers.

7 april 2013 om 13:30

Nee Willems speelde niet fatsoenlijk op het EK. Hij werd compleet overlopen, met name tegen Portugal en Duitsland. Leeftijd interesseert me totaal niet meer als je een Oranje shirt aantrekt overigens, dus dat vind ik echt een non argument.
Willems is gewoon een hele matige back, die voor psv op dit moment ook gewoon te kort komt. Snap de hype rond die jongen totaal niet..

7 april 2013 om 13:41

Beter dan Van der Wiel, die zat alleen maar op zijn kont Die speelt nu opeens bij Psg.

7 april 2013 om 14:18

Tja toch is hij middelmatig. Eigenlijk had Indi mee gemoeten naar EK.

7 april 2013 om 14:25

Willems bakt er verdedigend niks van kijk maar is naar het EK

7 april 2013 om 15:41

Volgens mij speelde heel nederland dramatisch?

8 april 2013 om 11:01

@codec..

Precies.... persoonlijk vind ik Nelom (ons 2e linksback) nog beter dat Willems.
Willems is echt nog veels te wild in zijn ongecontroleerde aanvalleende drang.

Guidetti heeft aangegeven dat hij nooit voor een andere eredivisieclub dan Feyenoord zal spelen.

7 april 2013 om 13:09

Dat zou ik ook onmiddellijk geloven, hahah. Zolang Feyenoord hem niet hetzelfde gaat bieden als Psv, kiest hij toch echt voor Psv. De Kuip is een leuk stadion en Feyenoord heeft een fanatiek aanhangetje, maar dat gaat zo'n jongen echt niet veranderen in een honkvast clubicoon. Hij ging er bij die uitspraak waarschijnlijk vanuit dat ie nooit meer in Nederland zou hoeven te voetballen.

Het is dat mijn club (ajax) hem niet nodig heeft, anders had ie daar ook nog voor kunnen kiezen.

7 april 2013 om 13:13

Aanhangetje?

Moet jij niet met dat nep publiek al in de Gayrena zijn?

7 april 2013 om 13:17

De Gayrena, daar heb je vast lang over na moeten denken.

Raak toch niet zo snel gefrustreerd mensen.

7 april 2013 om 13:18

Aanhangetje, een beetje wel ja. Zeker afgelopen vrijdag hoorde ik hoe de manschappen van Koeman werden aangemoedigd op fluisterstand en hier en daar een eenzaam fluitconcertje. En dat midden in de strijd om hét kampioenschap.

7 april 2013 om 13:22

@BK

Aah kindje toch niet huilen nou he..
Guidetti bij feyenoord goud maar voor ajax en psv zou het geen aanwinst zijn.. Zie 10x liever hoesen of siggi, en bij psv zullen ze hopelijk na dit seizoen volledig met locadia gaan starten die in mijn ogen niks minder is dan dat overhyped mannetje

7 april 2013 om 13:27

Hahahaha hij ziet liever Sigi! Wat een grap!

7 april 2013 om 13:27

Afca3stars. Sigi en Hoessen mogen Guidetti niet eens aankijken. Locadia is een groot talent maar Ajax mag dromen van een speler als Guidetti.

7 april 2013 om 13:29

@ Afca3stars: werkelijk een geweldige reactie van je. Guidetti geen aanwinst voor ajax of Psv... je ziet 10 keer liever Hoesen of Sigtorsson. Hoesen mag nog niet eens de schoenen poetsen van Guidetti.... laat staan de modder onder zijn schoenen vandaal halen, en ach het blessuregevoelige wonder uit Ijsland scoort momenteel niets. Maar 1 ding is zeker, Guidetti zal nooit van zijn leven naar Ajax gaan.... nooit.

7 april 2013 om 13:35

Zouden we ook never nooit willen, omdat guidetti een goed seizoen draait bij feyenoord terwijl het nog helemaal onderste boven lag mogen jullie lekker blij mee zijn, overschatte speler in mijn ogen.. Dat zeiden jullie ook van die spits van twente, moet je kijken wat voor koekenbakker het nu is geworden.. En idd liever hoesen en siggi dan een speler die 1 "goed" seizoen speelt bij een club die toen voor geen ene meter draaide. Lik lekker de kont van guidetti mannetjes, dat is ook echt de enige die iets gepresteerd heeft in de laatste 10 jaar in rotterdam, kan goed begrijpen dat jullie wat gegrustreerd zijn als er negatief over hem gepraat wordt

7 april 2013 om 13:41

Wat een mega Ajax-birl heb jij zeg niet normaal. Zelfs Castaignos uit vorm is beter dan Hoesen. Moet je nagaan.

Blijf maar hopen op een spits die 5 wedstrijden speelt per seizoen en een spits die van het 4e van Fulham is gehaald.

7 april 2013 om 13:43

Alsof Guidetti beter is dan Sigthorsson, no way. Guidetti heeft gewoon net zo'n seizoen als Pelle gehad, wil niet zeggen dat die beter is dan Sigthorsson, vind Sigthorsson in goede doen een klasse beter.

Ot:

Hoop niet dat PSV dit doet, laat Willems nog lekker een paar jaartjes blijven, en op Guidetti zit niemand bij PSV te wachten.

7 april 2013 om 13:43

de enige die overhyped is, is eriksen maarja dat zien we wel volgend jaar wanneer hij op de tribune zit bij Liverpool

on:

Guidetti moet toch aan zijn carrière denken en als PSV langs komt dan moet je er wel over nadenken want het is toch beter dan het 2de van city.

7 april 2013 om 13:47

Ajax hoeft geen Guidetti, dat is geen speler voor het Ajax systeem. En dat Sigi hem niet eens aan mag kijken gaat ook nergens over, Sigi in vorm is echt niet minder dan deze jongen. Het is een vechtersbaasje, een pitbull , daarmee heeft hij het zich zo populair gemaakt. Mensen vergelijken hem met Zlatan, alleen dan 10 klassen slechter.

7 april 2013 om 13:52

Wat een afgunst hier zeg. Bij feyenoord hebben ze eindelijk eens een normale spits rondlopen en de arrogantie spat er weer vanaf. Ik snap het ook wel dat het na jaren van ellende en vernedering erg fijn voelt om eens neerbuigend over ajax te praten, maar wat hier allemaal gezegd wordt is werkelijk ongelooflijk. Guidetti heeft in zijn hele carriere 1 seizoen gespeeld. En dan is het al een topspits? Ga een leven zoeken man

7 april 2013 om 13:53

@ frnl

Eriksen overhyped? Ja jij ben zeker zo iemand die de mainstream napraat. Als je er verstand van zou hebben zie je dat Eriksen belangrijk is voor het ajax spel. Dat jullie geen sierlijke en technische voetballers in jullie matige team hebben zegt niet dat hij gelijk slecht is.

7 april 2013 om 13:53

Laat Sigthorsson maar een hattrick scoren tegen Vitesse,twente of Feyenoord. Echt niet normaal hoe mensen zo naief zijn om te denken dat die Ijslander beter is dan de beste speler van vorig jaar.

7 april 2013 om 13:56

@lucunculus je weet wel dat sigtorsson een half jaar lang een blessure had?
vind je het gek dat hij nu nog niet scoort hij moet z'n oude niveau terug vinden en
dat kan nog wel een tijdje duren

7 april 2013 om 14:00

Ja want die hattricks maken hem een goeie spits... Als hij echt zo goed was waarom zit hij dan op de bank bij het 15e van Man City? Het is gewoon een hele matige voetballer met teveel energie.

7 april 2013 om 14:03

@gerrard2 Kun jij niet lezen, ik schrijf juist dat de blessuregevoelige Ijslander. Zou ik dan niet doorhebben dat ie een blessure heeft gehad ? tsjonge jonge!

Net zoals Guidetti die terugkomt na een zeer ernstige blessure. Die jongen is blij dat hij kan lopen en trainen. Dat de club city niet verder wil met hem, tekent het karakter van de club. Niet die van Guidetti, die heeft karakter zat!

7 april 2013 om 14:10

Hoesen heeft nog nooit een bal recht vooruit getrapt en 'sigi' speelt altijd halve seizoenen. Dus ja, vergeleken met hun is hij gewoon een topspits. Voor eredivisiebegrippen is hij sowieso een topper. Heeft menig topclub in zijn eentje geslacht.

7 april 2013 om 14:12

Guidetti speelt alles en is belangrijk bij het 2de van City. Is nog jong en heeft de ultieme wereldtop voor zich. Maar ja, Sightorsson speelt bij Ajax, dan ben je sowieso de beste toch?

7 april 2013 om 14:17

Ik zeg niet dat siggi de beste is. Hij is erg lang geblesseerd geweest en nog niet veel wedstrijden gespeeld. Hoe kan jij hem dan beoordelen

7 april 2013 om 14:26

Mrlahey, terwijl jij Guidetti wel beoordeelt terwijl hij een lange ernstige blessure heeft gehad en daarvan aan het terugkomen is.

7 april 2013 om 14:32

Plus, ik word een beetje moe van al die homofobie op deze website.

7 april 2013 om 14:32

Guidetti heeft in 1 seizoen al meer laten zien dan Sigi met 2 seizoenen (bij Ajax)

7 april 2013 om 15:45

Niet Nodig Heeft?!?!?!?!?!? Ajax heeft geen 1 fatsoenlijke spits man :s..

7 april 2013 om 13:09

En zo zijn er legio meer spelers zijn die dat gezegd hebben, maar toch voor die andere club gaan spelen.

7 april 2013 om 15:31

ach blijkbaar weet de helft hier niet dat je uitspraken van voetballers met een hele grote korrel zout moet nemen, ze zeggen precies wat een supporter op dat moment wil horen,maar degene die het nakomen, zijn op 1 hand te tellen

7 april 2013 om 13:09

En welke voetballer spreekt tegenwoordig nog de waarheid?

7 april 2013 om 13:10

Ja want hij is zo een held bij Feyenoord.
Hij heeft maar 1 seizoen bij Feyenoord gespeeld en zijn vervanger is een grotere held dat hijzelf.
Hij heeft dat alleen gezegd voor het publiek en niet omdat hij zo veel om Feyenoord geeft.

7 april 2013 om 13:11

Dat soort uitspraken neem ik doorgaans niet zo heel erg serieus.
Op het moment dat het salaris in beeld komt zijn voetballers opeens dit soort uitspraken vergeten.

7 april 2013 om 13:16

Je moet niet alles geloven wat die voetballers allemaal zeggen.
Clubliefde is heel zeldzaam in het betaalde voetbal en de meeste jonge voetballers
kijken alleen naar hun bankrekening.

7 april 2013 om 13:34

Guidetti volgt Feyenoord nog steeds en hij zit ook nog wel eens in de kuip als zijn schema dat toe laat en daar krijgt hij niks voor

Ik vind dit veel te vroeg voor Willems die nog lang niet toe is aan een volgende stap. Mocht dit waar zijn moet je die 7 miljoen accepteren en investeren in de verdediging want we hebben in de spits al Locadia , Matavz en heel misschien nog Lens.

Leuk weer een aanvaller erbij. ze moeten verdedigers hebben.

7 april 2013 om 13:11

@ Vak414,

Misschien is Jetro Willems dan wel niet de beste verdediger van Psv, maar wel een van de betere en ze moeten inderdaad verdedigers halen, want die lijken nu juist te vertrekken.

Het is een grote bullshit. Willems kan niet eens PSV aan en Guidetti gaat never nooit naar Psv.

Dit is natuurlijk een onzin bericht, waarom zou PSV Guidetti willen hebben die al een heel seizoen niet heeft gespeeld. De Britse tabloids wilden gewoon een leuke verhaal hebben en hadden toch iets moeten verzinnen om de oplagen te vullen. Willems gaat niet naar Man City en Guidetti komt niet naar Psv.

Willem is nergens aan toe, hij bakt er weinig van.
Mislukte linksbuiten

Onze enige goede verdediger inruilen voor een spits ?
Mag hopen dat dit bericht onzin is. Guidettie hebben we niet nodig. Locadia staat er volgend jaar.

7 april 2013 om 13:08

Goede verdediger? Relatief gezien misschien, maar wat een prutser is die Willems joh. Die zou bij de helft van de Eredivisieclubs al uit de basis gespeeld zijn

7 april 2013 om 13:12

Als Ajacied zeg ik... Groot talent! Die jongen heeft het in zich om een zeer goede linksback te worden in de toekomst, maar net als alle jonge jongens, maakt ie nog wat foutjes. Blijft vaak wel als enige overeind in die brakke verdediging. Heeft wat weg van Alaba. Al ligt die inmiddels wat mijlen verder in zn ontwikkeling.

Ja een verdediger ruilen voor een aanvaller.
Als dit waar zou zijn zou het het lachwekkend zijn.
PSV heeft verdedigers nodig en verkopen hun grootste talent voor een aanvaller waarvan de positie al dubbel is bezet.
Dit kan gewoon niet waar zijn.

Zie Guidetti niet naar PSV gaan eerlijk gezegd. Lijkt mij echt iemand die (gezien zijn status bij Feyenoord) die alleen voor Feyenoord wilt spelen in Nederland... Of PSV moet van plan zijn om Guidetti met geld vervolgens te ruilen voor één van de grote talenten van Feyenoord (boetius, Vilhena of ietsdergelijks, of een Bmi/de Vrij) (niet dat ik het zie gebeuren dat ook maar één van die spelers wat ik net opnoemde naar PSV wilt)

Get the f""k out of here. Zelfs Guidetti bij PSV lijkt geloofwaardiger dan Willems bij Manchester City. Ik wil verifieren of dit echt staat in de Britse Tabloids want dit getuigt gewoon van amateurisme.

Dit is toch wel een erg merkwaardig bericht. Hij staat achter op mn shirt, maar Willems speelt gewoon matig laatste wedstrijden, dus City zal dit momenteel niet willen denk ik zo. En Guidetti wil toch ook niet naar Eindhoven neem ik aan. Zou buiten dat wel een topspeler zijn voor Psv, maar Weer geen verdediger...

Die Engelse tabloids moet je doorgaans met een korrel zout nemen, maar mocht dit (wat me zeer sterk lijkt) toch waar zijn dan zou ik als PSV zijnde Willems zeker verkopen wanneer City aan de vraagprijs voldoet. Ik heb namelijk zeer mijn twijfels of willems wel echt het hoge niveau zal gaan halen waarvan ik het idee had toen hij net zijn debuut maakte bij Psv. Wat ze overigens met Guidetti zouden moeten snap ik niet, zeker omdat je Locadia daar hebt lopen en die in mijn ogen volgend seizoen gewoon lekker nummer 1 moet worden in die spitspositie, dus dat zou of ten koste gaan van Locadia, of je haalt Guidetti voor de bank wat voor beide spelers en ook de club niet heel veel opschiet denk ik.

Dat lijkt me sterk guidetti had volgens min n keer gezegd dat die alleen voor Feyenoord wilt spelen buiten dat kan PSV beter die 7 mil vragen want we hebben genoeg aanvallers en geen verdediging

7 april 2013 om 14:50

Hoeveel spelers hebben dit in hun carriere geroepen?? Juist heeel veel, en vervolgens lekker naar de concurent gaan. Dit soort kreten zijn niks waard joh. Zeker niet van een mannetje van 19 die net komt kijken!

Willems heeft moeite met het eredivisie niveau, laat staan de Premier League. Lijkt me niet dat we dit serieus hoeven te nemen.

7 april 2013 om 14:30

Ja, want Jetro Willems is ook maar 19 jaar oud. Dan moet je basis staan bij City want zoveel tijd heeft hij niet. Hij begint toch een beejte oud te worden.

Lijkt me leuk als Guidetti naar PSV gaat. Dan zou hij meteen door de mand vallen met zijn liefde voor Feyenoord. Als hij dit zou doen is hij zijn status bij de fans van Feyenoord ook meteen kwijt.
Maar ik verwacht niet dat Guidetti dit gaat doen. Zoals in het artikel al word gezegd: Britse tabloids. Daar klopt nooit iets van

Guidetti ging toch alleen maar voor Feyenoord spelen, en voor een andere Nederlandse club? En laat Jetro maar eens zien dat hij de Eredivisie aankan.

"i am psv till i die, I am psv till i die",
Wat een grap, die gaat natuurlijk ooit nogmaar voor 1 club spelen mocht hij ooit weer in nederland actief willen zijn.

7 april 2013 om 13:17

Ik denk dat Guidetti er best wel eens voor kan kiezen om naar Psv te gaan. Feyenoord heeft in Pelle hun nieuwe Guidetti en verder denk ik dat deze jongen vooral aan spelen toe wil komen en hij weet dat hij hier makkelijk scoort dus waarom zou die niet een jaar terug keren om zich in de kijker van andere clubs te spelen.

7 april 2013 om 13:23

Alles kan natuurlijk, alleen zie ik het nooit gebeuren met deze speler aangezien hij tot een soort god is verheven in rotterdam.
De kans dat guidetti naar psv gaat acht ik net iets groter dan dat bijvoorbeeld messi naar real gaat bij wijze van spreken.
Het kan, maar het is bijna niet voor te stellen.

7 april 2013 om 13:29

Voetballers doen wel vaker dingen die je niet zou verwachten.
maar de kans is indd wel klein net zo klein als de kans dat Willems het niveau van Man.city aan kan. whaha

7 april 2013 om 14:08

Die kans is ook verschrikkelijk klein ja, willems op topniveau, bij city zijn ze toch niet blind toch.

7 april 2013 om 14:13

Lijkt mij ook niet. Als je toch echt een topteam wilt worden dan ga je toch geen willems als LB halen hahah

flauw hoor,een 1 april grap op 7 april
ff serieus,wie verzint deze onzin?
Ik zie het al voor mij,die vlieggewicht Willems in de Pl,schei toch uit
hij blijft in de eredivisie al vaak met moeite overeind tegen een goede tegenstander

Totaal logisch een verdediger ruilen voor nog een aanvallende optie , want de verdediging staat toch al als een huis.

Als PSV liever een aanvaller dan geld voor een verdediger wilt dan moet je Brands er gelijk uitgooien wegens totaal mismanagment.

Willems naar Man City? Als een ballenjongen zeker? Hij heeft daar niks te zoeken.

7 april 2013 om 13:15

Als 7e man, als ze een blessuren hebben..

Willems moet nu nog niet vertrekken, als hij het niveau al aan zou kunnen pas over enkele jaren. Guidetti kan met zijn komst meer kapot maken dan goed maken.

Willems naar Man. City ? Dit vind ik eigenlijk toch best lachwekkend eerlijk gezegd hij kan het nieveua van Psv niet eens aan laat staan dat van Man. City. Guidetti zou voor Psv een mooie versterking zijn denk ik zo . Zouden ze die man van de scouting daar niet op staande voet moeten ontslaan ? Vind Blind toch wel vele malen beter als Willems en nee dat zeg ik niet omdat ik een Ajacied ben maar dit puur op feiten gebaseerd is en vind zelf dat blind ook te kort komt voor de PL.

7 april 2013 om 13:22

Willems is in potentie veel beter dan Blind. Als hij wat meer discipline wordt bijgebracht zou hij perfect in Engeland passen. Blind past perfect in het Ajax-systeem maar vraag me af of hij het ook buiten Amsterdam op hoger niveau gaat redden. Puur verdedigend vind ik hem namelijk een stuk minder.

7 april 2013 om 13:26

Willems in potentie beter ? enigste wat die jongen doet is naar voren lopen met een paar oogkleppen op. Blind zou beter in La Liga passen die speelstijl past veel beter bij hem.
En ik weet 1ding toch zeker en dat is dat Blind zich stormachtig ontwikkeld en dat hij ook bij een club in spanje goed tot zijn recht zou komen en nee dan heb ik het niet over een topclub in spanje maar een subtopper.

7 april 2013 om 13:40

het gaat niet om potentie, maar om het hier en nu en dan kan je concluderen dat Blind vele malen beter is en Willems zeer matig.

7 april 2013 om 13:43

Blind speelt ook zn eerste goede seizoen nu terwijl die man 23 is!! Willems is 19 en is niks minder dan Blind was op die leeftijd al heeft Willems meer potentie.

7 april 2013 om 13:44

En Potentie moet eerst maar eens waar gemaakt zien te worden. Blind werd altijd gezien als iemand die te zwak is voor Ajax en naar mijn mening is hij toch de speler die dit seizoen zich toch het beste ontwikkeld heeft. En iedereen praat hier wel over de potentie van Willems maar wat brengt die jongen dan ? kan geen man uitschakelen , rent met oogkleppen op ,ontbreekt hem aan techniek.

7 april 2013 om 13:47

@ Lesley

Als het altijd gaat om het hier en nu kan je de speler uit je nickname ook wel afschrijven, die komt dan nog niet eens bij Emmen aan de slag!!!

Teams kijken zeer zeker naar potentie, waarom koopt ajax anders een Erikssen of een Fischer?? Omdat ze toen al absolute topspelers waren??
Nee omdat ze veel potentie zien in die spelers, dat doet City waarschijnlijk ook bij Willems, als Blind zoveel potentie zou hebben zou hij op zn 23e niet meer in de eredivisie spelen.

7 april 2013 om 14:32

Willems heeft in zijn hele kleine teentje meer kwaliteiten dan Blind in zijn hele lichaam. Wat nog leuker is: Willems is op zijn 19 al veel fysiek sterk dan de 4 jaar oudere Blind wat toch een loser is en blijft.

7 april 2013 om 14:43

haha grapjas , daarom staat Blind ook in de basis bij Oranje en word Wlllems niet eens opgenomen in de selectie. En als Willems zoveel kwaliteiten heeft waarom rent die dan altijd als een kip zonder kop over het veld ?
Blind ontwikkeld zich waar Willems grotendeels stil staat . Fysiek is Willems indd verder alleen zo jammer dat hij zijn fysiek niet goed gebruikt. En ik weet zeker als Pieters dalijk weer helemaal fit is Willems gewoon weer netjes op de bank plaats mag nemen en Pieters in de basis staat.

7 april 2013 om 14:55

Zelfs Schaken word geselecteerd of betekent dat hij beter is dan bijv. Afellay?

Willems moet inderdaad zich ontwikkkelen maar daar is hij ook 19 voor. Toen Blind 18 was speelde hij voor de A1/b1 terwijl Willems naar de EK mocht.

7 april 2013 om 15:18

ja en wat heeft hij daar laten zien ? Helemaal niks. Blind is op dit moment vele malen beter als Willems . We hoeven het niet eens te worden mijn mening is dat Blind gewoon stukken beter is en zich sterk ontwikkeld terwijl Willems zijn ontwikkeling stil staat en ja hij is pas 19 . Maar ik weet zeker zodra Pieters weer fit is, word Willems weer naar de bank gedegradeerd omdat hij nu speelt door een gebrek aan beter .

Is 'de wandelgangen' als rubriek afgeschaft?

Gelijk doen als PSV zijnde! Er zijn veel betere normale backs die gewoon verdedigen en af en toe varierend mee aanvallen, Willems is een speler zonder bedoeling hij doet maar wat is heel erg voorspelbaar, PSV kan trouwens wel een spits gebruiken dan kunnen ze Matavz weg doen, man man man wat straalt die luiheid uit zeg. Met Locadia en Guidetti heeft PSV 2 hele goede spitsen voor de eredivisie

Psv heeft guidetti helemaal niet nodig dus ik denk dat dit totale onzin is.. Psv heeft locadia in opkomst en vind hem zeker niet minder dan guidetti, voor alle feyenoorder weer gaan reageren, guidetti leek geweldig bij feyenoord omdat het voor geen ene knoop loopte en hij daarom zo uitblinkte (in mijn ogen) psv loopt al jaren stukke beter en heeft hem dus echt niet nodig.. En willems naar man city? Dat is helemaal de grootste grap van vandaag, willems is totaal nog niet klaar voor een topclub, bij psv heeft die het al moeilijk genoeg..

7 april 2013 om 13:21

psv heeft guidetti niet nodig, ze kunnen beter gaan kijken voor een verbetering achterin want wat was dat toch weer dramatisch gister!

Wat een onzin zeg. ik heb willems gisteravond tegen willem II weer gezien, en die jongen speelde weer dramatisch. Tuurlijk is die jongen nog jong en heeft ongetwijfeld potentie maar met alleen snelheid en kracht kom je er ook niet. Dus het is natuurlijk gewoon onzin dat City hem wilt hebben, heeft dit seizoen vrijwel niks goeds laten zien.

En aan de andere kant, zal guidetti echt niet naar psv gaan. Die jongen heeft een Feyenoord hart gekregen en zal de ploeg heus niet verraden met een overgang naar Psv

Ontzettend veel potentie en een goede linksback is zeldzaam mensen.

7 april 2013 om 13:26

Sinds wanneer kan je puur op alleen potentie al een transfer maken naar de absolute top?

7 april 2013 om 13:50

@ V-watcher

En jij hebt een groen balkje?? Hahaha kom op man, iedereen weet dat de voetbalwereld zo in elkaar zit dat als je een bal 3x hoog kan houden en is een leuke wedstrijd speelt bij de jeugd je opgepikt kan worden door een absoluut topteam.

Dus er zijn bulten spelers die alleen op potentie een transfer maken naar een topteam.

7 april 2013 om 13:27

Dan vind ik blind toch wel een niveau beter spelen.. Willems is ook pas 18 dus je kan ze eigenlijk nog niet vergelijken, maar heb willems betere wedstrijden zien spelen dan het afgelopen half jaar.. Kan niet zeggen dat ik er zo van onder de indruk ben

7 april 2013 om 13:30

Welke potentie die jongen kan alleen rennen heeft geen techniek geen voorzet en kan ook nog eens niet verdedigen.
Bij gebrek aan beter speelt hij bij psv anders hadden we nooit wat van hm gehoord.

7 april 2013 om 13:52

Dat kunnen we dan ook over Blind zeggen, die man heeft alleen maar de kans gekregen omdat Boilessen geblesseerd raakte, anders was die man allang van de hand gedaan want voor dit seizoen zei elke ajacied dat Blind de minste was.

Hahahaha, wat een grap.

Feyenoord moet voor Guidetti gaan, lekker samen met Pelle voorin, koningskoppel.

7 april 2013 om 13:42

Lijkt me sterk, zijn een beetje hetzelfde type spitsen. Alles moet om hun draaien. Pelle is erg balvast, waardoor hij de bal goed af kan leveren aan de buitenspelers, en dan vervolgens altijd op de goeie plek staat om hem in het mandje te leggen. Guidetti en Pelle zouden elkaar alleen maar in de weg lopen. Beide zijn veel effectiever in een 4-3-3 of 4-2-3-1

7 april 2013 om 13:59

Zelfde soort spitsen ? das onzin.

Pelle is een aanspeel punt die de ballen terug legt en door combineert

Guidetti is meer een droge afmaker maar die houd echt geen bal vast voor je team !

Geloof me als je Immers vervangt door Guidetti en laatstgenoemde in een vrije rol rond Pelle laat spelen dan heb je er zo weer 25 goals bij

(ik ga dan wel er van uit dat je BMI moet verkopen wil je ook maar 1% kans maken op Guidetti he ! misschien zelfs Clasie ook wel weg en hem vervangen door vormer)

Mulder
Janmaat
De Vrij
Mathijsen
Nelom
Clasie
Vilhena
Immers
Guidetti
Pelle
Boetius
7 april 2013 om 14:06

Fr_jurre,

Een koningskoppel met dezelfde eigenschappen? Wie van hun moet dan diep gaan en wie moet dan de bal vasthouden, wie moet dan met de rug naar het doel spelen? Een koningskoppel zijn altijd spelers die totaal verschillend van elkaar zijn.

7 april 2013 om 14:13

Guidetti en Pelle zijn toch ook totaal verschillend, Pelle speelt diep met zijn rug naar het doel en Guidetti speelt daar omheen zoals Immers eigenlijk ook altijd doet, sluit dicht aan bij Pelle, zodat Pelle balletjes kan klaarleggen. Alleen Immers heeft een totaal gebrek aan kwaliteit om dan ook echt iets nuttigs te doen met die bal. Terwijl als Guidetti daar die bal van Pelle ontvangt, en met zijn neus richting het doel gaat, wordt het wel meteen gevaarlijk. Guidetti heeft veel meer een invididuele actie en kan vanuit overal scoren. Is ook zeer sterk in de combinatie, wat Pelle ook goed kan.
Enige wat anders gaat worden, is dat Guidetti dan minder verdedigend loopwerk doet dan Immers, maar dat moeten anderen maar opvangen. Vleugels dus wat defensiever laten spelen, Dus een soort 4-4-2 zoals Vitesse ook speelt.

Van Geel gaat hier nooit een poging voor wagen, maar het zou wel fantastisch zijn.

7 april 2013 om 14:27

Toen Guidetti bij Feyenoord speelde, speelde hij precies hetzelfde als Pelle. Waarom denk jij dan dat Guidetti en Pelle een koningskoppel zou moeten zijn als één van hen een heel andere taak op het veld krijgt?

Pelle speelde bij AZ meer als een diepe spits, maar raakte toen geen pepernoot en bij Feyenoord speelt hij nu meer als een targetman, waar hij voor geboren is. Dat was bij Guidetti precies hetzelfde en bij een koningskoppel kun je niet spelen met 2 targetman. Er zou toch echt één van hun als een diepe spits moeten spelen. Pelle heeft bij AZ toen laten zien dat dat niet zijn kwaliteit is en Guidetti bij City blijkbaar ook niet.

Daarbij zou Feyenoord totaal zijn systeem moeten omgooien en waarom? Dat vanwege een extra aanvaller? Dat allemaal, terwijl Feyenoord nu met dit systeem zo geweldig draait?

Het spelsysteem van Feyenoord werkt gewoon goed en aan een goed werkend systeem moet je niets veranderen. Je kunt alleen de juiste spelers kopen voor de juiste plekken en voor Guidetti heeft Feyenoord nu Pelle.

Als dit verhaal klopt (wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt) lach ik echt de ballen uit mijn broek. PSV dat een verdediger gaat ruilen voor een aanvaller haha, zou erg stom zijn. Daarnaast begin ik een beetje te doen te hebben met de scouting van Psv. Iedereen kan een type als Mertens, Wijnaldum, Matavz en Guidetti scouten. Kom weer eens met een verassing ala Ronaldo en Romario. Nee de hoofdprijs voor reeds gearriveerde spelers betalen, knap scoutingswerk hoor. Maar nogmaals, ik denk dat we dit bericht wel met een korreltje zout mogen nemen. Willems-man city, wat een grap. Dan zie ik ze eerder Blind of BMI voor de LB kopen, maar ook dat lijkt me onwaarschijnlijk.

Marcelo dan ook maar meteen kopen?
Die is immers ook toe aan een stap hogerop...

Voor dit soort berichten hebben we toch de rubriek In de Wandelgangen?

Ik kan me niet voorstellen dat City die kleuter van PSV wil hebben. Guidetti is natuurlijk een goede speler, maar ze hebben al Matavz, Toivonen en Locadia??

Jetro is een soort van Alaba, alleen is Alaba al wel 2 á 3 stappen verder. Aangezien zijn enorme potentie geloof ik dat Jetro wel zo ver kan komen. Een seizoen eredivisie zou hem goed doen, Büttner doet het nu ook niet onverdienstelijk bij een Engelse topclub. Guidetti zie ik echter niet meer de weg terug naar de eredivisie bewandelen haha.

7 april 2013 om 13:44

Alaba is anderhalf jaar ouder en echt al 10 stappen verder, want Alaba speelt bij de Wereldtop en ik weet niet waar je die enorme potentie vandaan haalt, 5 leuke wedstrijden in anderhalf jaar?

7 april 2013 om 14:44

18 jaar en mee mogen naar een ek, ook nog eens mogen spelen..
Tja veel kenners zullen het wel verkeerd hebben, die jongen heeft echt wel potentie!

7 april 2013 om 13:57

Ik vind Blind toch zeker 5 klasses beter dan die matige willems

Ik geloof het niet, zou guidetti het wel willen? En wilt willems wel de bank warm houden want ik zie hem niet 10wedstrijden achter elkaar basis staan, had t eerder geloofd als ze martins indi zouden ruilen voor guidetti

Haha, Willems naar Manchester City. Ik zie het niet snel gebeuren. Echter was de transfer van Buttner naar Manchester United ook zeer verrassend....

Dat ze dan Guidetti willen is niet meer dan logisch. Heeft bewezen te kunnen presteren in de Eredivisie. Echter heeft hij weer zijn mond vol met Feyenoord... Ik zie hem niet voor PSV spelen.

Ja een Barca wilt Platje, omdat ze te weinig doelpunten maken.

Dit verhaal kan je nauwelijks serieus nemen. Ten eerste is Willems nog lang niet klaar bij psv. En de Eredivisie is die bij lange na nog niet ontgroeid. Sterker nog, hij speelt slecht. Snap die interesse niet en vraag me ook af of t klopt. En John zal nooit naar psv vertrekken. Voor hem telt maar 1 club in NL en dat is feijenoord.

Ajax hoeft geen Guidetti, dat is geen speler voor het Ajax systeem. En dat Sigi hem niet eens aan mag kijken gaat ook nergens over, Sigi in vorm is echt niet minder dan deze jongen. Het is een vechtersbaasje, een pitbull , daarmee heeft hij het zich zo populair gemaakt. Mensen vergelijken hem met Zlatan, alleen dan 10 klassen slechter.

7 april 2013 om 13:45

dit gaat over Guidetti naar PSV en niet naar Ajax.

7 april 2013 om 13:48

was een reactie op een eerder bericht, klein foutje, sorry.

7 april 2013 om 13:52

Goedemorgen Klaas!! Het gaat over Guidetti naar PSV niet over Ajax

7 april 2013 om 13:55

Het moet natuurlijk in elk topic over Ajax gaan he.

7 april 2013 om 13:58

@ thiagomessi

jaloers?

7 april 2013 om 14:11

Thiagomessi ik snap jou reactie totaal niet op die van mij? Zware nacht gehad?

7 april 2013 om 14:14

@klaass92 sigi en guidetti vergelijken is het zelfde als appels en peren met elkaar gaan vergelijken

Gewoon roddels en natuurlijk niks van waar.

Tabloids Heren .... daar staat weinig waars in , En heel af en toe wel , maar kom op Guidetti naar Psv, da's hetzelfde als Cruijff naar Feye....shit

Willems is weer een gevalletje 'lui' en guidetti naar eindhoven is lachwekkend!

PSV kan beter gaan voor Rekik van Manchester City. Dat vind ik een zeer interessant talent.

7 april 2013 om 14:13

Onmogelijk

7 april 2013 om 15:25

Ja dat denk ik ook!

Hebben ze het nu pas door, dat Clichy waardeloos is. Hij is snel maar dat is het dan ook. Misschien valt het hen nu pas op hoe beperkt hij is, omdat zijn collega aan de overkant Zabaleta erg sterk presteert. Anders waren ze met 2. Man City hun verdediging wordt beter en beter. Vroeger was het Kompany naast 3 klunzen (lescott erbij), nu halen ze een nieuwe LB, is hun RB sterk en heb je naast Kompany de opkomende Nastasic.

Haha, als dit waar blijkt te zijn trakteer ik op seizoenskaarten.

Broodje aap verhaal natuurlijk. Die britse tabloids verkondigden ook dat de boer ongelukkig was bij ajax.

7 april 2013 om 14:31

dit is echt een onzin verhaal. guidetti heeft niks aan PSV en andersom ook niet. en willems is de meest overschatte speler in de eredivisie en (nog) lang niet klaar voor het buitenland

Hoort natuurlijk in de wandelgangen, dan kunnen we er daar om lachen, gewone berichten horen we niet om te lachen.

Willems is nog lang niet klaar om naar een absolute topclub te gaan en Guidetti zal nooit in zn carrière voor psv gaan spelen.

Zou toch schandalig zijn als Manchester City een speler als Willems gaat halen. Die komt zelfs te kort voor PSV.

Tabloids zitten vol met humor! hahaa

Je zou erg hopen dat dit geen rumor is, zie Guidetti nu niet echt een versterking, maar Willems mag van mij weg. Komt veel te kort.

7 april 2013 om 17:26

Je zegt het,"komt veel te kort"!

Kan me dus echt niet voorstellen dat ze bij City zitten te wachten op Willems. En wij zitten ook niet te wachten op Guidetti. Lijkt mij meer een onzin bericht.

7 april 2013 om 17:34

Tuurlijk is het onzin. Maar Engelsen doen wel eens rare aankopen.

Gudetti....... Prima speler maar geen topper. Het is wel een speler die extra branie en enthousaisme brengt in je elftal. Dat is wel wat er soms aanontbreekt bij psv.
Maar is die gast eigenlijk wel weer 100% fit ??

Ik zou het verlies van Willems zwaar tellen, want ondanks zijn soms matige indruk vind ik hem sterker en sterker spelen. Hij begint verdedigend zo wat solide te worden. (dit moet natuurlijk nog veeeel beter)

Ondanks alles denk ik niet dat dit door gaat, omdat Guidetti dit zelf niet gaat willen. Ik kan me niet voor stellen dat hij voor PSV zou gaan spelen, of elk andere eredivisie club behalve Feyenoord. Gaat niet gebeuren.

Erik Pieters kan daar best links centraal staan. Vind het niet echt nodig om elke verdediger die het in Nederland redelijk doet te koppelen aan PSV.

Erik Pieters kan daar best links centraal staan. Vind het niet echt nodig om elke verdediger die het in Nederland redelijk doet te koppelen aan PSV.

Tig berichten binnen het geruchten circuit zijn onzin. Ik zou echt niet weten waarom PSV Guidetti zou willen hebben. Ten eerste liggen de problemen achterin, ten tweede staat de Zweed al maandenlang buitenspel, niet?

7 april 2013 om 18:27

Hij speelt bij City in het 2e. Geloof dat ie het daar prima doet, scoort vaak!

Denk dat het nog heel lang moet gaan duren voordat Willems bij een club van het niveau-city terecht komt.

En Clichy vind ik juist beter spelen bij City, dan in zijn laatste Arsenal-seizoen. Nog steeds niet top, maar veel goede Lb's zijn er niet. En Willems is er zeker niet een van en gaat dat voorlopig ook niet worden.

1 van de meest bizarre geruchten die ik ooit op internet gelezen heb.

Ha ha!!! Als dit waar zou zijn, lach ik mij een slag in de ronte,willems is nivo Roda/nec/groningen en Guidetti was toch de held van Feyenoord, zelfs nu nog?

Thiagomessi, grappig ventje. Je beticht mensen van het hebben van een Ajax bril, terwijl jij er een van Feyenoord hebt. Lekker objectief kereltje! Guidetti is een goede speler met een hoop potentie. Feit is dat hij pas een seizoen gevoetbald heeft. Zodra hij weer aan spelen toe komt dient ook hij zich opnieuw te bewijzen. Zelfde geldt voor Sigthorsson, 1 seizoen gespeeld bij AZ, goed voor 15 goals. Bij Ajax zag het er top uit, maar raakt hij geblesseerd. Als ik zelf objectief naar beide spelers kijk, zijn het beide enorme talenten. Alleen vind ik persoonlijk Sigi een completere spits. Veel dynamischer, technisch sterker en voetbalt goed mee. Als je de hattricks van Guidetti aanvoert in de persoonlijke strijd, heeft hij het op dat vlak tot dusver beter gedaan. Maar als Sigi fit blijft, komen de doelpunten in de grote wedstrijden ook wel. Ik wil Guidetti nog wel eens zien slagen ergens het komende seizoen.

Reactie Guidetti helder: 'will never go to Psv. Only one club for me in Holland.

Weer een f*cking aanvaller als PSV fan word ik hier pisnijdig van iedereen kan zien dat Marcello en derijck van Jupiler leugue niveau zijn en dan ook nog een van je talent volste verdedigings krachten weglaten gaan dan is er weer een probleem op de linksback positie

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren