Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax wellicht met Van der Sar als reservedoelman naar PSV

Laatste update:

Frank de Boer kampt met een keepersprobleem. Kenneth Vermeer kreeg zondagmiddag tegen Heracles Almelo een rode kaart en is daardoor geschorst voor de topper tegen PSV, terwijl derde keeper Mickey van der Hart geblesseerd is. Jasper Cillessen is op het moment de enige beschikbare doelman in de selectie van de koploper van de Eredivisie en dus is de grote vraag wie er volgende week in Eindhoven als reservedoelman op de bank zal zitten bij Ajax.

/

De Boer liet na de wedstrijd tegen Heracles weten dat Chiel Kramer, Maurits Schmitz of Peter Leeuwenburgh waarschijnlijk bij de selectie zal worden gehaald, maar volgens De Telegraaf wordt er ook gedacht aan een heel andere oplossing. Bij Eredivisie Live vertelde Valentijn Driessen, Chef Sport van het ochtendblad, dat Ajax overweegt om Edwin van der Sar in te schrijven als speler en op de bank te laten zitten tegen PSV.

De inmiddels 42-jarige Van der Sar zette in 2011 als speler van Manchester United een punt achter zijn actieve loopbaan en is sinds enkele maanden directeur marketing bij Ajax. De voormalig doelman traint af en toe nog wel eens mee met de selectie en De Boer zou serieus overwegen om Van der Sar mee te nemen naar PSV. Dit gezien het belang en de druk van de wedstrijd in Eindhoven, die mogelijk beslissend zal zijn in de strijd om het kampioenschap.

Met nog vijf wedstrijden voor de boeg staat Ajax momenteel drie punten voor op PSV, maar de ploeg van Dick Advocaat heeft wel een veel beter doelsaldo. Ajax kan zodoende niet verliezen en De Boer twijfelt daarom of het een goed idee is om een jeugdspeler bij zijn selectie te halen. Er wordt ook gedacht aan keeperstrainer Carlo L'Ami, maar Van der Sar zou een serieuzere optie zijn.

Ajax moet Edwin van der Sar meenemen naar de uitwedstrijd tegen PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Haha episch !

Bank met de Boer, Bergkamp en van der Sar als keeper !

Doen !

7 april 2013 om 23:09

Hahhah inderdaad, Ik zij het toevallig vandaag nog in een ander topic, Van Der Sar kan nog steeds gewoon keepen en zou na een paar weken volop trainen gewoon de beste keeper van de eredivisie zijn (dat is wat ik denk dan) Het zou iig wel écht geweldig zijn om Edwin weer onder de lat te zien bij Ajax, Het zou me echt geweldig lijkend at als de wedstrijd al gespeelt is (ajax op 3-0 voor ofz) Dat Frankie Edwin gewoon de warming up instuurt en hem laat invallen, Ik denk dat het PSV publiek dan zelfs zou klappen op het moment dat hij erin komt, Ik weet het wel zeker eigenlijk.

7 april 2013 om 23:13

Ik weet zeker dat we in Eindhoven zouden klappen. Van der Sar is de beste doelman die we ooit hebben gehad bij Oranje en wellicht die we ooit zullen hebben.

7 april 2013 om 23:27

Zonder twijfel dat we gaan klappen. Hele sympathieke vent. Een speler waarvan het niet uitmaakt waar hij gekeept heeft, omdat het een Nederlands Elftal Legende is. Zelfde geldt voor een Clarence Seedorf, Cocu of Bergkamp.

7 april 2013 om 23:42

Mooi om te lezen dat mij vermoedens hier bevestigt worden, Hulde voor jou en jkvnkm ik had eigenlijk niet anders gedacht want zoals jij het zegt dit zijn gewoon legende's van het nederlands voetbal, Cocu kon in de ''herfst'' van zijn carierre ook altijd rekenen op applaus in de arena simpelweg omdat je als voetbalsupporter (wat we op het eind van de dag toch allemaal zijn) weet wat zo een speler allemaal heeft bereikt en vaak zijn het ook nog sympatieke kerels.

Ik herriner me nog een wedstrijd van barca tegen real in Bernabeú Ronaldinho maakte volgens mij een hattrick hij kreeg gewoon een staande ovatie van 80duizend man, Of seedorf vorig seizoen of het jaar daarvoor in de uitwedstrijd tegen Barcelona de man viel in in de 2e helft en kreeg een staande ovatie van de Barca supporters ondanks dat hij een Real verleden had.

8 april 2013 om 01:18

jkvnkm
Applaus zal hij zeker krijgen maar de beste ooit? Misschien moet je eens in het verleden van PSV gaan duiken en de naam Van Beveren opzoeken.

7 april 2013 om 23:38

Lmfao ... Ik viel bijna van me stoel toen ik de titel las.

Van Der Sar op het doel is een garantie voor een clean sheet, vooral tegen een Eredivisieclub. Ajammer voor Cillissen maar dit gebeurt ééns in de 100 jaar.

Mocht dit waar zijn dan sta ik 100% achter deze beslissing van Ajax!!

8 april 2013 om 00:27

Hoezo is dat een Garantie. Hij heeft al bijna 2 jaar niet op niveau gekeept.

8 april 2013 om 00:36

Peskens hij doet al 2 jaar niet meer mee en hij wordt er niet jonger op. Hij moet het niet doen vind ik, want als hij tegenvalt of blunders maakt krijgt hij de hele media over zich heen.

8 april 2013 om 00:45

Eredivisie is ook geen top top top niveau en hij zal het vast goed doen met zijn ervaring

8 april 2013 om 05:20

Dan moet Jesper ook nog eens geblesseerd raken. Dat toch liever niet. Zou inderdaad wel mooi zijn, mocht Ajax bv met 2-0 voorstaan, dat hij de laatste 5 minuten in zou vallen. Dat zou een mooie commerciele stunt zijn en kan er ook nog eens gezegd worden dat hij zijn laatste officiele wedsrtijd voor Ajax speelde.

Nou als het mogelijk is zou ik het gelijk doen. En dan hem in laten vallen ;-).

7 april 2013 om 23:02

Gewoon Edwin in de basis! Lijkt me geweldig, kan hij zelfs nog dit kampioensschap bij zijn al zo lange lijst voegen haha.

7 april 2013 om 23:04

Denk niet dat ze Edwin in de basis zetten. Dat is niet leuk tegen over Jasper. Maar van mij mag het hoor. Zou mooi zijn van der Sar die ons de titel bezorgd.

7 april 2013 om 23:21

Houd er rekening mee dat de Telegraaf dit schrijft. Verder wel gewoon Cillissen in de basis, en dan de laatste 5 minuten Edwin, als je met een marge van 2 voorstaat.

7 april 2013 om 23:28

@ Henrynr1, want Ajax wordt sowieso kampioen?

7 april 2013 om 23:31

Ik hou er serieus rekening mee. Zie jij nog een andere club ze voorbij gaan? Ik hoop uiteraard dat Feyenoord er nog voorbij steekt maar op dit moment denk ik niet dat ze nog te stoppen zijn.

7 april 2013 om 23:43

Idd de telegraaf is niet te vertrouwen. Een verlate 1 april grap ;-).

8 april 2013 om 01:16

Denk niet dat je Van der Sar ook in de basis moet willen. Natuurlijk een geweldige keeper geweest, maar keept natuurlijk allang niet meer, heeft geen wedstrijdritme, niet eens trainingsritme zelfs, dus lijkt me niet slim. Ik zou gewoon een jeugdkeeper meenemen, al zou het natuurlijk wel prachtig zijn als hij ineens op de bank zit.

De Telegraaf is trouwens niet echt een betrouwbare krant inderdaad, maar op sportgebied zijn ze meestal toch wel vrij betrouwbaar.

8 april 2013 om 06:55

Dat zou ook heel erg lullig tegenover Cillessen zijn als je Edwin in de basis laat starten. Dat hij geen wedstrijdritme heeft dat klopt maar trainingsritme heeft hij wel. Hij traint zo nu en dan met de selectie mee. Edwin zou daarnaast ook mentaal een rol van betekenis kunnen spelen.

7 april 2013 om 23:07

Laat dan meteen Bergkamp, Jonk en Frankie spelen...
Hoppa!!!!

7 april 2013 om 23:10

als bergkamp, de boer, van der sar en misschien overmars en jonk ff twee maanden zouden trainen zouden ze zeker eredivisiewaardige spelers zijn denk ik xd

7 april 2013 om 23:16

Dit zijn onze helden en wat een grote namen maar ze zijn al bijna 10 jaar gestopt. Maar vd Sar zou gewoon een topkeeper zijn in Nederland met al die prutsers hier.

7 april 2013 om 23:18

Ja. Al is het alleen omdat iedereen je uit respect laat winnen

7 april 2013 om 23:22

Overmars heeft een terugkeer al geprobeerd een paar jaar geleden. Hij had in de voorbereiding van seizoen 2008-09 tijdens het afscheidsduel van Jaap Stam een wereldpartij gespeeld met oud internationals tegen Ajax en speelde Ogararu volledig van de mat. Toen is hij voor Go Ahead gaan spelen, maar dat bleek toch niet zo'n succes.

7 april 2013 om 23:39

Ogararu haha die kon er helemaal niets van nee.:

7 april 2013 om 23:49

De is niet slechter dan de verdediging bij Psv, zou daar gewoon in de basis staan. Zo oud is hij nog niet.

7 april 2013 om 23:49

Ali_ajax

Ik denk dat je het onderschat... Overmars kon bij Go Ahead Eagles ook niet echt uitblinken. van der Sar is de enige die denk ik nog mee kan komen.

Frank de Boer uiteraard voetballend ook wel, maar die zou zoals vanmiddag 10x door Castillion voorbij gelopen zijn!

En Bergkamp was al een blessuregevoelig type, dus dat zal nu alleen nog maar erger zijn!

8 april 2013 om 00:01

kan inderdaad, moet je ook niet te serieus nemen
maar ik denk dat frank en bergkamp nog zoveel balgevoel en voetbal intelligentie hebben dat ze wel mee zouden kunnen in ieder geval in de jupiler league. De boer mag dan traag zijn, maar dat was ooijer bijvoorbeeld ook in zijn laatste jaren en die was af en toe als hij een wedstrijd meespeelde zo slecht nog niet

8 april 2013 om 05:23

Prutsers valt wel,mee hoor. In Nederland staan er toch best wat aardige keepers onder de lat. overdrijven is ook een vak.

Zet Edwin in de basis! Dat zou werkelijk geweldig zijn!

Dit meen je niet! Edje!

1 april is toch alweer even geleden? Zou wel erg leuk zijn, maar zie het nog niet direct gebeuren ;p. Kan het volgens de spelregels wel?

7 april 2013 om 23:03

Dat lijkt mij wel. Edwin heeft namelijk gewoon een contract bij Ajax, dus als werknemer van Ajax zou hij gewoon ingezet moeten kunnen worden.

7 april 2013 om 23:05

Dan zou ik hem gewoon meenemen, mooie knipoog richting Edwin :D

7 april 2013 om 23:12

En traint vaak mee! Afgelopen week nog poste hij een foto op twitter!

7 april 2013 om 23:07

Ik kan het me wel ergens voorstellen, je zou anders je tweede jeugdkeeper mee moeten nemen. Zou zo'n speler er in moeten komen, als keeper is dat altijd onverwachts. Dan sta je onder zoveel druk dat je dan vele malen beter van der sar daar kan hebben staan. Daarnaast zie ik niet waarom het niet zou mogen. Hij staat nu nergens ingeschreven dus het lijkt me dat dat niet moeilijk is.

Haha dat zou mooi zijn, van der Sar nog een keer schitteren tegen Psv. Neem aan dat hij het niveau nog wel aan kan.

8 april 2013 om 10:05

Ja, en als ik de reacties op de radio hoor en hier lees signaleer ik nog iets. Er hangt zo'n positieve sfeer rond Ajax, ook bij dit bericht veel sympathie voor zo'n oud-international.

Die positieve flow is heel belangrijk voor komend weekend hou dit vast en zet vd Sar op de bank.
als het na 85 minuten bijvoorbeeld 0-2 staat inbrengen zodat hij op zijn manier ook nog een actief afscheid krijgt op de Nederlandse velden in een top-duel.

Van de week zijn agenda leeggooien en lekker meetrainen met Vermeer en Cilissen.

9 april 2013 om 13:29

Dat komt denk ik omdat Van der Sar veel voor het Nederlands elftal heeft betekend. Daarnaast is het een topgozer die nooit rare dingen roept, daardoor hebben ook niet ajax supporters respect voor deze man en zouden ze hem graag nog eens in actie zien.

geweldig!!!!!
ik zou het echt leuk vinden als van der sar in de goal staat, ben benieuwd of hij zijn kwaliteiten nog zou hebben.
we zullen het zien, het zou fantastisch zijn!

Nee joh......dan kan PSV dan nooit meer winnen!

Dit zou echt een geweldige stunt zijn. En ik gun Cillessen alles natuurlijk, maar zou het niet geweldig zijn als hij de laatste 10 minuten in zou mogen vallen en de wedstrijd van zijn leven keept?

7 april 2013 om 23:05

Alleen al dat ie dan zijn sportieve carierre afsluit bij Ajax geweldig. Zou het alleen al prachtig zijn als ie mee gaat, de warming up doet en vervolgens op de bank zit. Als De Jong geblesseerd raakt gaat Cruijff mee

Lachen toch? Moeten ze doen.

Wat een boost zou dat aan de spelers geven. Vdsar als reservekeeper...wauw!!

Zou wel vet zijn van der Sar nog 1 keer voor Ajax !!

Speedy Gonzalez kunnen we ook wel gebruiken! En als we toch bezig zijn kan mag the nonflying Dutchman ook best meedoen.

Kan dat zomaar zonder dat hij staat ingeschreven als speler? Lijkt me heel sterk toch... Als het dan toch geoorloofd is kun je hem meteen maar in de basis gooien, geen Psv'er die er een bal langs krijgt.

7 april 2013 om 23:05

Hij kan toch voor die wedstrijd ingeschreven worden als speler? Hij is nergens anders ingeschreven dus zou hij "transfervrij" gewoon bij de selectie gevoegd kunnen worden.

Je zou dus in theorie de Boer ook nog op het veld kunnen krijgen mocht Ajax teveel geblesseerde krijgen, en bij Feyenoord Koeman en Gio, PSV kan Cocu erin zetten. Gaat elke selectie wel op vooruit.

7 april 2013 om 23:09

Oke, ik dacht dat er een bepaalde deadline was voor het inschrijven van spelers, ook die transfervrij worden aangetrokken.

7 april 2013 om 23:24

Spelers van Agovv konden op gegeven moment volgens mij ook opnieuw gecontracteerd worden midden in het seizoen, dus dan zal dit ook wel kunnen

7 april 2013 om 23:09

Ben je soms vergeten dat Feyenoord het ook wel eens met Lodewijks heeft gedaan? Hij staat gewoon onder contract bij Ajax en daarmee direct ingeschreven bij de Knvb. Hij is dus ten alle tijden speelgerechtigd.

7 april 2013 om 23:26

Ik heb geen flauw idee wie Lodewijks is, maar goed ik kijk dan ook zelden naar Feyenoord. Maar bedankt voor de verduidelijking.

7 april 2013 om 23:58

Lodewijks was jaren de vaste keeper van Feyenoord 10 jaar geleden... Haha

8 april 2013 om 00:58

Hoe oud ben jij dat je Lodewijks niet eens kent, die keepte nog best recent bij Feyenoord. Weet nog wel die 2 blunders op rij tegen Utrecht.

Zet het maar gelijk op doel dacht ik zo! De Boer centraal en Bergkamp en Overmars mogen ook nog even meedoen als ze willen!

Is dit een grap of zijn we serieus? Je directeur als reserve doelman? Ik bedoel hij was een goede keeper maar dit? Lijkt mij onzin. Hoop eigenlijk dat het onzin is want als zoiets gebeurt dan kun je dat moeilijk serieus nemen...

7 april 2013 om 23:53

Hoezo? Hij wordt dan reserve keeper he.. Hij heeft ervaring met grote wedstrijden (kan een voordeel zijn) i.p.v een jeugdkeeper.. En hoe groot is de kans nou dat vd Sar in moet vallen dan?! Bovendien zal hij het keepen nog niet verleerd zijn en hij traint ook gewoon af en toe nog mee, dus gek is het niet en kan je het gewoon serieus nemen hoor..

8 april 2013 om 00:01

Lijkt me gewoon geloofwaardig hoor.
Hij is een paar jaar geleden pas gestopt dus best een goede keuze.
Brengt wel ervaring

Ik geloof hier geen snars van, denk dat als van de sar 1 keer duikt hij alles afscheurt in ze lichaam. Daarbij geef je een signaal af naar je jeugd wat niet bij Ajax past.

Kzou het persoonlijk wel prachtig vinden haha wat een held deze man, voor mij de beste keeper die Nederland(en ajax) ooit heeft gehad.

7 april 2013 om 23:06

nou ja de derde keeper is een jeugdspeler maar die is geblesseerd. En omdat er een te grote druk staat bij deze wedstrijd kan je niet je vierde keeper meenemen denk ik

7 april 2013 om 23:06

Waarom geef je een verkeerd signaal naar de jeugd. Dit is alleen omdat Vermeer geschorst is en Van der Hart geblesseerd is in combinatie met de fitheid van Van der Sar en dat Ajax de wedstrijd van het jaar speelt tegen Psv. Zou eenmalig zijn...en geweldig.

Is dit uberhaupt wel mogelijk eigenlijk? Zomaar een nieuwe speler inschrijven midden in het seizoen?

7 april 2013 om 23:10

Volgens mij mag je elke speler die niet onder contract staat inschrijven, maar ik kan mij vergissen.

7 april 2013 om 23:13

Ook als die 'speler' geen 'spelerscontract' heeft?

7 april 2013 om 23:14

Dat is makkelijk verholpen. Contractje, handtekening, klaar.

7 april 2013 om 23:20

Ja maar dat contractje, ja, dat moet wel aan bepaalde voorwaarden voldoen...
Dan is zijn contract met zijn huidige functie ook ineens verbroken hè...
En het is niet zo dat je even een contract kunt geven voor 1 dag om vervolgens weer een contract te geven als de wedstrijd voorbij is, nee zo werkt het niet.

7 april 2013 om 23:43

wie zegt dat je geen speler/directeur kan zijn?

'nee zo werkt het niet'

kom eens met bronnen in plaats van te doen alsof je het zeker weet

7 april 2013 om 23:48

@lacinatraore, dat weet ik niet.
Echter, ik geef aan dat als (!) je perse een spelerscontract nodig hebt (wat dus in zou houden dat je geen speler/directeur kunt zijn) dat je dan niet zomaar een directeur een spelerscontract kunt geven om die vervolgens een dag later weer nietig te verklaren of iets dergelijks.

Ik stel een vraag (die neerkomt op jouw vraag...) maar ik heb er nog geen goed antwoord op gehad...

Graag iemand reageren die hier iets over weet want nu is het puur gissen en speculeren... (buiten het feit dat ik denk dat het sowieso niet zal gebeuren denk ik maar dat terzijde)

7 april 2013 om 23:52

Je mag gewoon meerdere contracten hebben, niets mis mee.

8 april 2013 om 00:21

Boukhari speelde ook zonder contract voor Rkc, gewoon op amateurbasis.

8 april 2013 om 00:44

Hij kan toch gewoon een contract tot het eind van het seizoen tekenen als transfervrije speler, zelf voor 3 euro 50 per maand. Zijn huidige werkgever zou hem dit (juridisch) kunnen verbieden, maar in dit geval is dat Ajax zelf dus gaat dit niet gebeuren.

8 april 2013 om 01:18

Nou, lijkt er dus op dat het gewoon mag dus.
Maar goed, ik zie het niet gebeuren hoe geniaal het ook klinkt.

8 april 2013 om 00:03

Het is al eens eerder gebeurt, toen mocht Lehmann zijn keepers handschoenen weer oppakken bij club Stuttgart. Als ik mij niet vergist?

8 april 2013 om 00:43

Fred Grim heeft ook ooit eens als reserve op de bank gezeten toen die keeperstrainer was.
dit was tegen Rosenborg in de Champions league ajax had hem toen in geschreven op de lijst aan het begin van het jaar al en had nog een spelerslicentie weet niet of dat nu ook het geval is met Edwin van der Sar maar weet niet precies hoe het zit hoor

Dit zou natuurlijk fantastisch zijn en hier kan je alleen maar blij van worden. Maarja dat zie je dat de Telegraaf de bron is.

Van der sar op de bank lijkt mij een goede optie, grote naam en kan vast nog wel een potje keepen indien nodig.

7 april 2013 om 23:08

En dan krijg je achter te horen wat Van der Sar een ongelofelijk belangrijke rol heeft gespeeld in de sfeer van het team

Hahaha, dit is echt vet.

Lijkt me een onzinverhaal
L 'ami is toch echt wel veel te oud
En V D Sar kan alleen afgaan dat moet je niet willen
Cillesen keept toch gewoon en dan een beloften of a keeper op de bank ...klaar
de kans dat Cillesen wat overkomt lijkt me niet zo groot
Die schiet alleen maar in de stress als Vd Sar naast hem komt zitten

7 april 2013 om 23:08

Je kan het ook anders brengen: Cillisen, de keeper die van der Sar op de bank houdt. Dat moet wel een boost voor je ego zijn! En de kans dat Cillisen wat overkomt is echter wel aanwezig, je was vandaag bijna beide keepers kwijt geraakt!

7 april 2013 om 23:20

Stel Cillesen krijgt een blessure en Sar moet erin
Zul je net zien dat hij dan per ongeluk 2 blunders maakt
dat moet je V D Sar niet aandoen

7 april 2013 om 23:12

waarom zou hij stressen? hij weet dat van der sar alleen zal spelen als hij gebleseerd raakt of een rode kaart krijgt

7 april 2013 om 23:53

Een 4/5de keeper, zonder ervaring op dit niveau, kent de druk van zo'n groot publiek niet. Lijkt me niet verstandig bij zo'n belangrijke wedstrijd.

meenemen!
en als je goed voorstaat, in de laatste tien minuten laten invallen
van der sar zou na een of twee maanden trainen meteen de beste keepr van de eredivisie zijn denk ik

Hahahaha, ik zeg gewoon doen en hem dan bij een 0 - 3 voorsprong gewoon er in zetten :D

Waarom ook niet? Ik kan me voorstellen dat hij beter is dan wat er nu beschikbaar is.

hahaha is dit een grap ofzo? 1 April is allang voorbij

Mooi voor Van Der Sar. Zou het wel leuk vinden als hij dan spelen, al is hij te oud geworden en heeft ook geen wedstrijdritme.

Haha, mocht dit waar zijn, en Van der Sar zit bij de wedstrijdselectie, zou ik hem altijd als eerste keeper opstellen, wat een held.
Lijkt me echter onzin.

7 april 2013 om 23:10

Waarom onzin? Derde keeper Van der Hart is geblesseerd. Van der Sar is fit en heeft natuurlijk een brok aan ervaring om in een heksenketel te spelen. Mocht het nodig zijn, dan heb je liever dat Van der Sar erin komt dan een jeugdkeeper die nog nooit echt voor publiek heeft gespeeld.

Haha, klinkt wel leuk. Het trieste eraan is nog dat als Van der Sar na een aantal trainingen op deze leeftijd nog beter is dan het gros van die eredivisie keepers.

7 april 2013 om 23:07

Haha, maar van der Sar was ook geweldig. Hij was op zijn 39e/40e nog 1 van de beste keepers ter wereld, en ik denk niet dat hij het na 2 jaar al verleerd is.

Denk niet dat die er in zal komen, misschien bij een 5-0 stand in de 85e minuut, maar hoe leuk het ook zal zijn: je gaat geen gepensioneerde speler opstellen in misschien de belangrijkste wedstrijd tot nu toein dit seizoen.

7 april 2013 om 23:11

Ach als Ajax 0-2 voorstaat, kun je Van der Sar gerust er 5 minuten voor tijd inbrengen.

Zou leuk zijn, voor zowel Ajax en Edwin. Echter zou het wel mogen? Moet Ajax niet eerst een licentie of iets dergelijk in bezit hebben om iemand te laten spelen die niet is ingeschreven in de spelers lijst?

7 april 2013 om 23:13

Volgens mij hoeft Edwin alleen een voetbal-licensie in zijn bezit te hebben en die loopt ook na de carriere nog een aantal jaar door in ieder geval.. Maar dat weet ik niet zeker.. Ajax zou het niet overwegen in ieder geval als het niet zou mogen..

7 april 2013 om 23:13

volgens mij niet
gebeurde een aantal jaren geleden ook met arsenal en lehmann volgens mij

Onzin, Leeuwenburg zal wel gewoon op de bank zitten. Zou het overigens wel heel mooi vinden

gevalletje Lehman dus? ik zie het wel gebeuren

Als we dan toch nog wat mutaties gaan doorvoeren in de selectie dan kunnen Frank en Dennis ook een spelerscontract geven. Kan de Boer het in het veld neerzetten en dan kan Bergkamp doen wat hij altijd doet. Van de Sar op het goal komt niks door

Is trouwens een tijdje geleden ook gedaan bij Feyenoord volgensmij met de keeperstrainer.

Zou wel geniaal zijn
Maar nee, dat zal niet gebeuren, Kramer vertrekt volgens mij (contract werd niet verlengd dacht ik).
Schmitz heeft zijn contract wel verlengd dus lijkt me logisch als het Schmitz wordt of Leeuwenburgh.

7 april 2013 om 23:14

Waarom. Stel: Er gebeurd iets met Cilessen, dan komt er een 4e/5e keuze in die nog nooit uberhaupt voor echt publiek heeft gespeeld. Van der Sar is fit en zal het keepen niet echt verleerd zijn.

7 april 2013 om 23:17

Ik zeg ook niet dat hij het niet zou kunnen, ik zeg alleen dat ik het echt niet zie gebeuren...

Ik denk dat van der Sar namelijk zelf zoiets niet wil doen en tja, wat voor signaal geef je af aan je jeugd?
Als we een 4e keus qua linksback moeten opstellen ook maar Frank erin zetten dan?

Maar goed, van der Sar is het zelf niet van plan denk ik en buiten dat denk ik dat Frank de Boer zoiets ook niet zal vragen.

Even een legendarisch kunstje flikken daar

niet doen, een directeur op het veld kan je toch niet maken!

Dit zou zeker het moment van het seizoen zijn zeg..
Maar weet iemand hier of dit wel zou mogen ? want ik neem aan dat hij niet in de volledige selectie is opgenomen.

Marketingtechnisch natuurlijk een 'ludieke' actie van deze marketingdirecteur mocht het zich daadwerkelijk afspelen.

Haha, is dit wel mogelijk? Zou wat zijn de directeur van je club onder de lat.

Geniaal grapje. Ik moest echt lachen, maar geloof er niks van. Zou ook flink lullig zijn voor de keeper van de A1

8 april 2013 om 11:04

Van der Hart is geblesseerd, en die andere is nog zeker niet goed genoeg.

Zet de broertjes De Boer, Overmars en Bergkamp dan ook meteen in de basis.

Misschien is het leuk als Ajax de laatste wedstrijd Van Der Sar nog laat spelen om zo nog een keer voor Ajax te mogen schitteren.

Dat mensen dit uberhaupt serieus nemen

Zou een geweldige boost zijn voor het team, alleen al om in de kleedkamer te zitten met Edwin die zich in een ajax-tenue hijst!

Zo zie je maar weer hoe belangrijk de eigen (eeuwige) jeugd is haha

Toch zijn afscheidsduel in het shirt van Ajax? Haha, het zou echt geweldig zijn. Maar ja, Cilessen zal wel hopen dat het niet zover komt, die speelt eindelijk een keer, een blessure of rood zou heel lullig zijn.

Als De Boer, Overmars, Bergkamp, Jonk en van de Sar gaan spelen, haha, dan mogen jullie dat kampioenschap houden ook, wat zou dat episch zijn.

Haha dat zou geniaal zijn. Vd.sar met een onverwachte comeback in ajax 1

Sow zou wat zijn zeg!

Nieuws dat de hele wereld over gaat! Dit zal in engeland enz. toch wel aangezien worden.

Fenomeen Van der Sar als keeper op de bank bij ajax op zn 42e! Ik ben voor! Ik gun Cillessen alles, maar dan zou ik het toch wel heel erg mooi vinden als Cillessen bijvoorbeeld een rode kaart krijgt in de 80e minuut en dat Meneer Van der Sar erin komt! Zou dat mooi zijn!

Als dit toch mag dan zou je bijna pleiten om De Boer en Bergkamp ook fit te krijgen voor het slot van het seizoen

Fischer - De Jong - Cuenca
Eriksen - Bergkamp
Schöne
De Boer - Moisander - Alderweireld - Van Rhijn
Van der Sar

Hahah tzou wat zijn zeg!

Heb heel veel zin in de wedstrijd i.i.g.!

8 april 2013 om 06:38

Laten we gelijk zo gaan spelen:

Overmars - Sigthorsson - R. De Boer
De Jong - Bergkamp
Jonk
Blind - F. De Boer - Alderweireld - Van Rhijn
Van der Sar

De meest ervaren team van Nederland.

Wie is er bij de trainingen geweest de laatste tijd? Want ik lees dat hij zo nu en dan mee doet met de selectie. Hij ziet er fit uit op de foto op zijn twitter account.

Sjaak Swart wordt zeker ook weer opgetrommelt.

7 april 2013 om 23:33

Alleen als Blom fluit.

8 april 2013 om 00:10

Hahahahahhahaha wat een heerlijke reactie.

Onze ouwe sjakie swart wat een held vind ik die man.

Er gaan ook geruchten dat twente joop munsterman rechtsbuiten wil zetten.

ON: waarom traint hij eigenlijk mee??

7 april 2013 om 23:35

Om een beetje fit te blijven

Edwin heeft wel een heel klein beetje gebrek aan wedstrijdritme.

Zet maar gelijk in de basis dan, Bergkamp er bij in de spits, de Boer in de defensie, gegarandeerd succes.

Ik zie t niet gebeuren, frank laat denk ik iemand uit de jeugd op de bank zitten, als vd sar op de bank zit zou wel leuk zijn vooral als ie erin komt denk dat hy nog steeds fantastich kan keepen!

Ik zou het geweldig vinden eigenlijk. En als we dan met twee goals verschil voorstaan hem in de 90e minuut laten invallen. Die beelden gaan dan wel even Europa door.

Als het toegestaan is zou ik het zeker doen als Ajax zijnde.
Een schat aan ervaring in de kleedkamer voor de belangrijkste wedstrijd van dit seizoen.

Zo raar is dit. De keeperstrainer bij mij in de selectie kan ook nog uitstekend keepen. Ik zou het in ieder geval heel graag zien.

Of het allemaal mogelijk is op papier weet ik niet precies, maar dat ik het een bazenactie zou vinden staat voor mij vast!

Ik zou hem wel op de bank laten, of misschien 1 minuut voor tijd erin laten als dat kan, voor mij blijft Edwin een nood noodoplossing.

Whats next? V.basten in de spits bij heerenveen ?

8 april 2013 om 01:07

nee johan cruijf die de kampioenswedstrijd mee speelt

Van den Sar op de bank zetten zou zeer respectloos zijn voor iemand met zo'n staat van dienst. Het lijkt me veel beter om de keeper van de A1 op de bank te zetten. Dat past ook beter bij de filosofie van Cruijff.

Haha wat zou het geweldig zijn als Cillessen bij een 1-1 stand als enige optie een overtreding maken heeft in de 16 waar dan een penatly + rode kaart uit volgt..

Om Van der Sar alleen al op de bank te zien zitten lijkt me prachtig.
Ben ik nog niet eens fan van Ajax, maar hopenlijk hoort dit bericht niet in de wandelgangen thuis.

Dit zou wel een stunt zijn zeg! Cillesen die een doorgebroken speler neerhaalt, met rood eraf moet en Van Der Sar die de strafschop tegenhoudt. Daar zou ik als Feyenoorder voor gaan staan en alleen maar klappen, beste Nederlandse keeper ooit, wat een legende. Hem alleen al in de kleedkamer hebben lijkt me geweldig.

nou goede beslissing vooral vanwege het belang
'maar idd mischien oo kwel goed dee in de basis te laten starten
alleen deze keer
want vraag me af hoe gillisen eraan toe is raakte oo kwat gelesseer in de wedstrijd tegen Heracles en stel vermeer is na schorsing langer uit ook doo mischien blessure dan keept gillesen genoeg
andere kant als gillesen niet gebleeerd is maar topfit laten starten want moet wennen aan deze wedstrijden
als vermeer volgens jaar weg is

opzich zou zijn ervaring wel handig zijn om mee te nemen maar ik ga hem niet meer als serieuse speler nemen, maar toch zou het wel geinig zijn XD

Oh boy, dit zou echt geweldig zijn om hem nog eens in een Ajax shirt te te zien. Al vraag ik me af of dit wel kan volgens de regelementen ? Als het mogelijk is dan zou dat echt zo ontzettend gaaf zijn maar dan zou ik hem gewoon in de basis zetten

De volgende wedstrijd moeten ze gewoon zo spelen.

vd Sar
van Rhijn
Alderweireld
Moisander
Blind
Wim Jonk
Siem de Jong
Eriksen
Bergkamp
Sigthórsson
Fischer
8 april 2013 om 06:33

Je vergeet Frank en Ronald de Boer.

Edit: Ooh ja, en Overmars.

Grootste onzin dat de telegraaf ooit vermeld heeft.
Dit klopt natuurlijk nooit, al zou het wel mooi wezen om hem nog eens in een officieel duel te zien keepen.

Maar Ajax moet gewoon de keeper van de A1 meenemen in de selectie.
Zal niet weer gebeuren dat er een keeper uitvalt, al weet je dat nooit zeker in een wedstrijd Psv-ajax.

Het is ook nooit goed he met deze jongen? Gast, pak je kans en bewijs de Boer zijn ongelijk

Keepers kunnen meestal wat langer mee, maar kan hij nog mee doen met de top? Lijkt me sterk.

zou ik doen ook al is hij 42. Keepers zijn als een goede fles wijn. Hoe ouder hoe meer ervaring en edwin zou best, als het echt nodig is, de ploeg op sleeptouw kunnen nemen. Hij heeft een schat aan ervaring en dat is in zo´n belangrijke wedstrijd veel belangrijker dan een speler op de bank zetten die nog nooit bij het eerste heeft gezeten. Dus ik zeg doen

Het zou Ajax weer eens een club maken in plaats van een bedrijf, als je van je marketing directeur een keeper maakt! Ik ben vóór. nog één keer Sar! Pak die pingel en maak Ajax kampioen!

Juridisch gezien mag het direct. Hoeft helemaal geen contract te hebben. Enkel toestemming van zijn werkgever. Is trouwens al eens eerder gebeurd in de eredivisie. Namelijk de oud-keeper van destijds erediv club Telstar ( van der Meeren) moest op , ik dacht, 48 jarige leeftijd nog invallen toen alle keepers daar geblesseerd waren. Daadwerkelijk gespeeld he, en deed het naar behoren.
Tuurlijk kan vd Sar dit aan. Keepers zijn geen middenvelders, 42 jaar is niet oud.
Leuk vraagje aan de kenners: wie is de oudste profvoetballer ooit geweest¡?...

Dat er überhaupt mensen zijn die dit cowboyverhaal serieus nemen. Van der Sar op doel haha, ik zou het me nog kunnen voorstellen als Cillessen vandaag ook uit was gevallen, nu wordt er heisa gemaakt om niks. En het meest hilarische van dit stuk is nog dat de optie L'ami ook wordt overwogen.. Leeuwenburg gaat gewoon mee als reservedoelman, beter houden we op met dit soort sprookjes over Van der Sar.

Ik zeg dat je Jasper de wedstrijd laat keepen en dat als Ajax een comfortabele voorsprong heeft het Edwin laat keepen zou echt fa2 zijn

Klink allemaal leuk maar dit moet je natuurlijk niet gaan doen. Gewoon en A'tje doorshuiven en ik verwacht ook wel dat dit zal gebeuren.

Dit zou natuurlijk een mooi gebaar zijn, maar Van der Sar heeft zijn tijd gehad en ik vind dat hij zich gewoon moet richten op zijn eigen werk en de "keepersprobleem" aan De Boer moet overlaten.

De Boer is een geweldige trainer, maar moet nog wel veel leren en van tegenslagen leert men veel. Dat "keepersprobleem" is één van de tegenslagen.

Laat gewoon een jeugdkeeper meedoen, want jeugd is eenmaal het visitekaartje van Ajax.

Ja dat wordt gewoon L'ami in de basis hoor. Het zou me verbazen als dit zou gebeuren, bij het Nederlands Elftal kwam hij ook nooit terug. Voor de bank moeten ze gewoon de volgende nemen. Keeper van de A1 zal dat dan wellicht worden.

Haha dat zou werkelijk geweldig zijn, ik denk alleen niet dat het ook echt gaat gebeuren.

Zou wat zijn als van de sar onder de lat komt te staan, cillissen heeft zich gisteren echt laten zien.
Geweldig gewoon die redding op de vrije trap en dan die goal van siggi, na die geweldige pass van cillissen.

8 april 2013 om 07:57

Van der Sar zal absoluut niet spelen. Hij word evt alleen maar ingeschreven om op de bank te zitten. Cillissen keept gewoon tegen Psv.

8 april 2013 om 08:33

Weet dat ook wel, als je goed leest zeg ik ook dat het wat zou zijn als die onder de lat staat.

Ik zou hem ook gelijk in de basis zetten als ik de Boer was.

Er kan hierover gelachen worden, maar hij doet heel af en toe wel een mee met de training maar dan is het alsof de tijd heeft stilgestaan. Doet echt niet onder voor een eredivisiekeeper.

Hah zou geweldig zijn! Vd sar op doel, en denk maar niet dat vd sar het niveau van de eredivisie niet meer aan kan, denk niet dat die daar veel problemen mee zou hebben.. Staande ovatie mocht dit echt gebeuren.

Hadden ze beter die dikke Jeroen Verhoeven niet weg moeten doen, nu missen ze hem.

Ik zeg vd sar op doel en cilessen op de bank, dan sta je al met 0-1 voor!

Ik denk dat Ajax beter af is met Cillessen in het doel als zenuwpees Vermeer, dat Van Der Sar daardoor /daarbij op de bank komt te zitten, is mooi meegenomen.

ik zal gewoon een die Chiel Kramer op de bank neerzetten. ik vind dat ajax nog te weinig met de jeugd doet zonde als hij er niet bij zit. Van der sar is jongens 42 Jaar!!!!!!!!!!!!!!!!! die is echt niet meer de oude van der Sar.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren