Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Ook Ajax' directeur voetbalzaken dicht bij verlenging van contract

Laatste update:

Wim Jonk en Dennis Bergkamp hebben met Ajax bijna een akkoord bereikt over het verlengen van hun contracten. Dat meldt Voetbal International. De twee leden van het technisch hart liggen nu nog voor onbepaalde tijd vast in Amsterdam, maar die contracten stammen nog uit de regeerperiode van de vorige clubleiding.

/

Technisch manager Marc Overmars zegt tegen het weekblad dat die contracten zullen worden vertaald naar ‘de nieuwe situatie’. “Wim en Dennis zijn ontzettend belangrijk voor de club. We hebben al enkele gesprekken gehad en ik verwacht dat we op korte termijn rond zijn”, zegt de sportbestuurder van de regerend landskampioen. Jonk is hoofd opleidingen bij de Amsterdammers, Bergkamp is bij het eerste elftal de rechterhand van Frank de Boer.

Nu Ajax bijna overeenstemming heeft bereikt met zowel Jonk als Bergkamp, gaat men ook praten met de hoofdtrainer. De Boer gaf in een eerder stadium aan dat hij misschien wel tien jaar bij Ajax wilde blijven en zei vorige week dat hij zijn contract, dat nu nog tot volgend jaar zomer doorloopt, tot 2017 wil verlengen. Overmars gaat binnenkort in gesprek met De Boer.

Update 7 mei 17.15 uur - Update: Ook Ajax' directeur voetbalzaken dicht bij verlenging van contract
Marc Overmars staat op het punt zijn aflopende contract bij Ajax te verlengen. De huidige verbintenis van de directeur voetbalzaken loopt op 30 juni af. “Overmars is met de raad van commissarissen in gesprek over contractverlenging”, vertelt een woordvoerder van de club aan Het Parool. De kans dat Overmars dit keer wel voor langere tijd tekent, is klein. De oud-prof wil de situatie het liefst per jaar evalueren.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Een technisch hart om in te lijsten!

Geweldig dit ik gun hun harde werk een verre overwintering in Europa. Ajax is een club die het verdiend om zeker binnen 10 jaar weer eens een Europese finale te gaan halen, en daarvoor moeten pijlers zoals deze behouden blijven.

Hopelijk gaan ze richting Fc Porto en Benfica uit

6 mei 2013 om 21:50

De richting van Fc Porto en Benfica? Je bedoeld hun voorbeeld volgen of een uitwedstrijd?!

Het voorbeeld van de Portugese clubs kun je beter niet volgen. Waardeloos beleid met een opeenstapeling van schulden en relatief veel buitenlanders in de selectie. Dat zit geen enkele supporter van Ajax echt op te wachten. Natuurlijk doen ze het beter in Europa, al is de competitie zelf van hetzelfde niveau, maar er leiden meer wegen naar Rome (of een Europa-cup finale).

6 mei 2013 om 21:53

HIj bedoel waarschijnlijk dat hij hoop dat Ajax de aansluiting vindt bij de top van de Europese subtop (want dat zijn clubs als Porto en Benfica).

6 mei 2013 om 21:57

Ik heb het over het verkopen van spelers voor goede bedragen, het binnen hengelen van talenten en een stabiele selectie krijgen die Europees mee kan doen.

Niet dat het op de manier van Fc Porto of Benfica moet, maar de subtop uitgaat. De top kan niet qua begroting, maar met creatief management vallen ook die teams te verslaan(uitzonderingen zullen wel Bayern Munchen, Barca, Real Madrid etc zijn)

Maar daaronder kan Ajax zeker een rol gaan betekenen, en zelfs daar een uitschieter naar boven hebben.

7 mei 2013 om 01:26

Europa league bedoel je zeker? Want als je op de championsleague doelt dan heb ik slecht nieuws voor wij als klein kikker landje met onze kleine salarissen kunnen niet op tegen de miljoenen uit het buitenland zie jij over 10 jaar Ajax Barcelona van de mat af tikken denk een beetje realistisch kerel

Op dit moment is er geen aanleiding om deze heren niet te verlengen.

6 mei 2013 om 22:04

Hoezoe de contracten verlengen?????
Ze hebben een contract voor onbepaalde tijd, het idee hierachter ontgaat mij volledig.
Verder werkten ze al niet voor een Mars en een zakje snoep. Destijds deden er al verhalen de rinde over de salarissen waar een (voetbal)paard de hik van kreeg.

6 mei 2013 om 22:53

Deze mensen verdienen een goed salaris omdat ze niet te vervangen zijn. Er is bijna geen enkele club met een technische staf zoals ajax heeft.

6 mei 2013 om 23:14

Giejer,

Persoonlijk heb ik daar enigzins mijn twijfels over voor zover het Jonk/bergkamp betreft. Beide zijn geen leiders/visonairs, dat in tegenstelling to de boer die ook de nodige ervaring heeft opgedaan (o.a. in de jeugd).
.
Iedereen hier reageert bij de waan vd dag doordat Ajax 3 jaar opeen kampioe is geworden.

Het nieuwe jeugdbeleid onder leiding v. Bergkamp/jonk vd afgelopen 2 jaar heeft daar (tot op heden) niet aan kunnen bijdragen. De aankopen v. bijv. de meeste Denen (eriksen/boilesen/fischer was gewoon onder vd Boog en cs.).
Op de langere termijn moeten blijken of het beleid v. Jonk/bergkamp werkt, daar nu over oordelen is puur opportunisme.

N.m.m. heeft de Boer in zijn eerste jaar een tikje geluk gehad. Wel heeft hij het verlies van basisspelers Emanuelson en Suarez perfect opgepakt. Z
ijn grootste kwaliteit is dat hij in een vast systeem is gaan spelen, duidelijk en eerlijk was en de jeugd een kans heeft gegeven. Voor ego's zoals bijv. El Hamdoui, Sulejmani en (in mindere mate) Theo Janssen was op een gegeven moment geen plaats meer.
Daarna is de Boer nooit in paniek geraakt en heeft hij (in tegnstelling tot bijv. Jol) niet gezeurd om grote aankopen. Dat heeft zich ieder seizoen uitbetaald in een uitstekend slot. Dit terwijl hij bijv. dit jaar 4 basisspelers (vertongen, Anita, vd Wiel en Jansen) zag vertrekken en daarvoor in de plaats (op papier) mindere spelers zijn gekomen.
Waar bijv. PSV de afelopen 4 seizoen om onverklaarbare redenen in de eindsprint (voortijd) afhaakte was Ajax op haar best. .
Voor Ajax is het van belang om de Boer langer te behouden, hij is op het dit moment de juiste man op de juiste plek.

7 mei 2013 om 07:33

Tkbtienoud,

Ze zetten het om naar een contract voor bepaalde tijd omdat ze dan een afkoopsom kunnen vragen als een club als Arsenal bijvoorbeeld Bergkamp wilt overnemen. Met een contract voor onbepaalde tijd zegt Bergkamp dan: "volgende maand ga ik naar Arsenal, doei!"

7 mei 2013 om 17:33

Deze logica ontgaat mij volledig.

7 mei 2013 om 18:05

@tkb

Je hebt deels gelijk hoor, maar Jonk en Bergkamp zijn geen koekenbakkers en met veel overleg kom je ver. Vergeet niet dat Jonk en Bergkamp de aanvoerdersband vaker in hun carriere hebben gedragen.

En Jonk is altijd wel een leider geweest in het veld. Maar goed...we werken niet met ze en kunnen ook niet beoordelen. We hebben wel gemerkt dat het in iedergeval perfect werkt.

7 mei 2013 om 23:22

oiramor,

$In de eerste plaats was er al een contract voor onbepaalde tijd. Dus in principe hoef je dat niet aan te passen. Die afkoopsom (voor werkgever of werknemer) zal daarin toch al zijn opgenomen.
Bij een contract in het bedrijfsleven is er gewoon een opzegtermijn voor werkgever en werknemer. In het algemeen kan de werkgever niet snel opzeggen (zonder schadevergoeding en/of toesteming van het Uwv).
In de voerballerij kan het zijn dat er een (langere) opzegtermijn is en/of een schadevergoeding is vastgelegd. Bij v. Geel in zijn Az-periode was bekend dat AZ een opzegtermijn had bedongen, v. Geel heeft daar tegenover bedongen dat hij onder bepaalde voorwaarden mocht vertrekken. Toen v. Geel overstapte naar Ajax was Dirk Scheringa in alle staten (wou tribuneverbod toen Ajax op bezoek kwam), dit terwijl V. Geel zich gewoon beriep op de clausule in zijn contract.

Dit was wel te verwachten.
Desondanks lijkt mij dit voor Ajax een mooi moment!
Verder staat volgens Johan het contract van F. de Boer in verband met de contracten van Jonk en Bergkamp. Dit betekent dus dat het waarschijnlijk niet meer lang zal duren voordat de Boer ook zijn contract verlengt.
Kortom: Geen verassing maar goed voor Ajax

Wat een gouden zet van onze Johan, heeft wat bloed zweet en tranen gekost omdat zover te krijgen, Heerlijk ook die interne rust rondom de club nu, zowel sportief als financieel gaat het voor de wind

6 mei 2013 om 22:31

Voor iedereen heerlijk om momenteel bij Ajax in dienst te zijn. In welke functie dan ook. Zelfs wisselspelers klagen niet, terwijl ze soms al twee jaar reserve zijn. Allemaal vertrouwen in Ajax en het beleid. Heerlijk, heerlijk, heerlijk!

6 mei 2013 om 23:00

@De Toekomst

Natuurlijk is het voor iedereen heerlijk om voor Ajax te spelen. En het beleid wat er nou gevoerd word is ook fantastisch. Ben het alleen met een klein dingetje niet eens. Wisselspelers die al 2 jaar reserve zijn zijn toch gewoon slapzakken. Dat je een half jaar wisselspeler bent lijkt me al erg genoeg maar na 1-5 2 jaar zou ik toch eens aan de bel gaan trekken. Niet dat je onrust moet gaan veroorzaken maar je mag toch best weleens klagen. Maar het beleid daar zouden zij bij elke club wat van kunnen leren en niet alleen in Nederland

Goed nieuws voor Ajax en haar fans. Een technisch hart om trots op te zijn. Wat een "mooie" namen en wat een voetballers. Vroeger was ik altijd fan van Jonk, wat een heerlijke speler vond ik dat. Bergkamp behoeft geen uitleg en met de Boer natuurlijk 1 van de beste verdedigers die NL ooit gehad heeft.
Ajax is goed op weg. Er is rust in de tent en er komt alleen maar goed nieuws naar buiten het laatste jaar.
Chapeau!

Als ajax zo doorgaat kan psv t vergeten.. Goed bezig die ajacieden echt waar respect voor hun werk. Hoop dat de boer ooit by barca aan de slag gaat, denk dat hy wel in de buurt kan komen van guardiola

6 mei 2013 om 22:50

Ja, PSV kan het dan schudden, maar op termijn is dat ook niet wat we moeten willen. Het is fijn om nu een paar jaar kampioen te zijn, maar als je elk jaar al weet dat de titel weer naar Amsterdam gaat, wordt het een beetje saai. Ik hoop dus dat we een soort Top-4/top-5 krijgen, waarvan wij regelmatig kampioen worden, maar niet altijd. Anders valt er nooit meer echt iets te winnen.

7 mei 2013 om 01:31

Haha de Ajax arrogantie vloeit weer van alle kanten zo te horen we zullen zien volgend jaar als Siem de jong en eriksen hem geappeld zijn of jullie Dan nog zo blaken van het zelf vertrouwen

7 mei 2013 om 01:41

@ arvelajax

De competitie is de laatste jaren alles behalve saai, ik denk dat het op korte termijn ook niet zal veranderen. Daarnaast zal het roer bij Twente en PSV omgaan dus die zetten op een gegeven moment ook wel weer de weg omhoog in. Dan hebben we nog Vitesse en Feyenoord waar nog het nodige zal gaan gebeuren. Ik denk dat het dus met die spanning wel goed zit, overigens zou ik er totaal geen problemen mee hebben als Ajax elk seizoen kampioen wordt, dat zal echt niet vervelen omdat elk kampioenschap toch weer anders is.

Daarnaast speel je dan dus ook altijd in de Champions League, wat dus altijd mooie wedstrijd affiches zal opleveren. Hoe je het ook went of keert, het spelen van Champions League voetbal is in deze tijd bijna van levensbelang. Ajax begroot weliswaar niet meer op Champions League niveau maar iedereen weet dat geen enkele Nederlandse topclub zonder kan. Ik zou er dus helemaal geen problemen mee hebben als Ajax elk seizoen kampioen zou worden.

Vanwege het simpele feit dat je dan altijd een constante geldstroom hebt, want spelers opbrengsten kunnen om diverse redenen tegenvallen. Qua sponsoring en televisie inkomsten zitten we in Nederland ook aardag aan onze tax. Uiteraard weet ik dat het een utopie is maar als het mogelijk was zou ik er altijd voor kiezen dat Ajax kampioen word, want met het Champions League geld kan je in principe altijd de continuïteit van de club veiligstellen.

7 mei 2013 om 02:26

@ Rombomcu

Ga fietsen met je arrogantie, het hebben van zelfvertrouwen is heel iets anders, maar als Ajacieden vertrouwen hebben is het arrogantie. Als andere clubs en hun supporters hun vertrouwen uitspreken is natuurlijk gewoon vertrouwen. Het verbaasd me toch elke keer weer dat mensen nog steeds ongeneerd met twee maten meten.

Daarnaast is het gewoon een feit dat er bij PSV het een en ander moet veranderen, komen die veranderingen er niet zal PSV het nog knap lastig krijgen. De Nederlandse voetbalwereld is veranderd alleen PSV heeft daar nog niet op ingespeeld. De aanstelling van Cocu zal de eerste stap zijn in de goede richting. Maar er komt meer bij kijken dus het is afwachten of de Eindhovense revolutie zal plaats vinden en wat voor effect dat uiteindelijk zal hebben.

Daarnaast word ik een beetje moe van figuren zoals jij die altijd alles maar als arrogantie bestempelen, volgens mij weet jij niet eens wat het woord inhoud ? Eigenlijk is het ook arrogant om alles maar als arrogantie te bestempelen.

Het is altijd wel lekker makkelijk om het als "arrogant" te bestempelen want daarmee maak je een eventuele discussie meteen dood voordat die begonnen is. Altijd maar terug vallen op die zogenaamde "arrogantie" is gewoon een zwakte bod omdat je het blijkbaar met normale argumenten niet af kunt.

Al zouden de Jong en Eriksen vertrekken zou ik evengoed nog vertrouwen houden in Ajax. ik vertrouw erop dat het technische hart weer een evenwichtige selectie zal samen stellen, dat hebben ze nu al drie keer op rij bewezen. Goed nu zal men niet altijd een kampioensploeg kunnen samenstellen, maar zolang er een verstandig beleid word gevoerd zoals dat nu gedaan word is er geen enkele reden om geen vertrouwen in Ajax te hebben als Ajacied zijnde.

In de laatste drie seizoenen waren er ook periodes waarin Ajax het moeilijk had. Vele andere clubs zouden dan meteen van alles en nog wat proberen te veranderen maar Ajax ging stug verder op de ingezette weg. Als je op dat soort momenten de rust kunt bewaren komen de goede resultaten vanzelf weer. Dus ook al zouden wij die sterktehouders verliezen is er geen reden tot paniek, Ajax heeft geleerd van haar fouten. Met deze coach en alle Ajacieden die nu in dienst zijn van de club kunnen wij als supporters rustig gaan slapen met de gedachte dat de club standvastig vasthoud aan haar idealen maar wel flexibel genoeg is om in te spelen op veranderingen in de (voetbal)wereld.

7 mei 2013 om 19:21

@arvelajax

Ik begrijp wat je bedoeld, maar ben het er niet mee eens. Wat mijn part wordt Ajax de rest van mijn leven kampioen. Je kan het nooit vaak genoeg worden. Echter, het ligt niet zo simpel. Het kan raar lopen in de voetballerij. De ene dag staat de hele organisatie als een huis en de volgende dag kan de boel zomaar instorten.

7 mei 2013 om 19:48

Maar wat gebeurt er als je elk jaar kampioen wordt? Dan leveren spelers van andere clubs veel minder op, willen sponsoren alleen bij Ajax de hoofdprijs betalen, en wordt het gat met de andere clubs dus groter. Dan krijg je het Spanje-scenario (behalve dat je daar meestal twee clubs hebt i.p.v. 1): je weet tevoren al wie kampioen wordt, de vraag is alleen nog in welke speelronde (26 of 27). De competitie wordt saai, en Ajax wordt er niet beter op, omdat het nauwelijks nog op de proef wordt gesteld. Dus ja, steeds CL en steeds titels, maar we zullen dan in Europa ook wegzakken. Want we hebben dan wel een enorme bankrekening op een zeker moment, maar welke interessante speler wil nog in Nederland voetballen als de kampioen, bij wijze van spreken, voor de komende twintig jaar al vaststaat?

7 mei 2013 om 20:14

Het is een absurde utopie dat Ajax elk jaar wel even Kampioen zou worden, dat gaat echt niet gebeuren en het is ook zeker niet goed voor het voetbal in Nederland. Daarom is het super belangrijk dat de andere clubs snel aanhaken zoals dat ook in de jaren 60 en 70 het geval was in Nederland. Ja ik was er toen al.
Dus Psv-ers en Feyenoorders,...wat mij betreft gaat het absoluut niet om arrogantie maar om realisme waarbij het algemene niveau in de Eredivisie omhoog wordt gestuwd. Als Platini doorzet met het FFP systeem dan maken we straks mogelijk een kans om weer mee te doen in Europa,....de clubs moeten dat zich wel realiseren en er naar handelen.

7 mei 2013 om 20:30

Geld telt zwaar hoor, met een vette bankrekening ga je echt wel weer meetellen in Europa. Wie kon het anders bedenken waarom Zlatan Ibrahimovic en Thiago Silva in die suffe Franse competitie gingen spelen, terwijl het nauwelijks van een hoger niveau was dan de onze. Om het over Rusland nog maar niet te hebben. Natuurlijk hoop je daarnaast ook dat de rest van de Eredivisie wat meer gaat voorstellen, maar dat het goed gaat met Ajax hoeft ook zeker niet ten koste te gaan van de andere clubs. Als bijvoorbeeld Jordania geld in Vitesse blijft pompen, zullen zij helaas ook een keer kampioen gaan worden. Daarnaast wordt het ook moeilijk om een bepaald niveau (sportief en bestuurlijk) vast te houden als Ajax zijnde. Dus lijkt het me haast onmogelijk om zo geïsoleerd van de rest te raken. Maar wanneer dat gebeurd, mogen we daar alleen maar trots op zijn en ieder jaar achterover leunend toekijken hoe de rest het gaat uitvechten voor plek 2 haha

7 mei 2013 om 21:49

Mja,...ik begrijp je reactie maar dat is niet wat ik bedoelde te zeggen. Ik vrees dat ik mijn punt niet goed heb gemaakt. Je hebt nou eenmaal sterke tegenstanders nodig om zelf sterker te worden. Ik heb het al vaker gepost maar je krijgt geen geen sterk Ajax zonder een sterk Feyenoord, (psv,...). Zonder brede weerstand in de Eredivisie is een club niet klaar voor Europa. De laatste jaren is dat wel duidelijk geworden.
Buiten dat geloof ik absoluut niet in clubs als Vitesse en hun troebele roebel strategie. Kijkend naar Twente en AZ zal het best een keertje lukken maar kijkend naar Ajax kost een kampioenschap op dit moment een slordige 1.250.000 euro per punt. Om clubs als Ajax en PSV van een kampioenschap te weerhouden moet je dus meer punten vergaren dat zij en als je dat structureel (!) wil bewerkstelligen moet je minimaal een vergelijkbaar budget hebben. Jordania zal over heel veel geld kunnen beschikken maar ik denk echt niet dat hij dit vol gaat houden in een land waar Vitesse een kleine fabase heeft, de aantrekkingskracht buiten de eigen regio (te) beperkt is en de FFP van Platini in aantocht is.

7 mei 2013 om 22:17

Mijn bericht was ook een reactie op arvelajax

Maar wat bedoel je precies met "kijkend naar Ajax kost een kampioenschap een slordige 1.250.000 per punt"?

7 mei 2013 om 23:18

O, dat had ik ook niet door...

Maar het verschil met PSG of de Russen is dat Ajax uit principe geen dure transfersommen betaalt en relatief lage salarissen. Dan komen en dus ook geen toppers meer naar Amsterdam. Dus moet je het hebben van je eigen jeugd, en die heeft er niks aan als er te weinig weerstand is in de Eredivisie. Ik blijf dus bij mijn idee dat ook Ajax veel baat heeft bij een sterke en brede top.

8 mei 2013 om 00:43

En ik blijf erbij dat het mooi meegenomen is, maar niet noodzakelijk

Maakt me niet uit wat ze verdienen. Ze zijn namelijk al onbetaalbaar.

6 mei 2013 om 22:15

Inderdaad, maar aangezien ze zelf voor dit beleid hebben gekozen zal het denk niet 'veel' zijn. Ik zou dit graag zie bij Ajax: Als ze wedstrijd verliezen gaat er 10.000 euro van de premie af, als ze kampioen worden en 5.000 bij gelijkspel. En winst niks, want je verdiend al genoeg.

Ze hadden een vrij laag salaris op dit moment geloof ik. Is prima dat dit wordt opgewaardeerd, iedereen levert prima werk op dit moment.

6 mei 2013 om 22:29

Het zal ze toch al niet om het geld te doen zijn, want anders waren ze allemaal alweer vertrokken. Bergkamp is zo welkom in Londen. De Boer in Barcelona.. Allemaal komen ze om bij ons iets moois op te bouwen. Heerlijk en diep respect.

7 mei 2013 om 00:08

Geloof ik? Volgens de Volkskrant vroegen ze 5 ton elk. Weet natuurlijk niet hoeveel het uiteiendelijk geworden is. http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/sport/article/...

7 mei 2013 om 08:47

Die bedragen zijn later als onzin afgedaan. Dat ze nu meer gaan verdienen is prima.

7 mei 2013 om 18:13

Ze hebben het werk ietwat onderschat heb ik begrepen (vi).
Iets dat ze allemaal ook wel aangegeven hebben in interviews bij de nos.

Goed om te horen! Jonk en Bergkamp die bijtekenen. De Boer die binnenkort bijtekent.
Ajax gaat dus de komende jaren door met het domineren van de eredivisie!!

6 mei 2013 om 22:50

Niet akkoord,bayern4life.
Als Ajax zijn top spelers ziet uitvliegen is dominantie een vraag.
De overgebleven Belg is de ploeg liet vandaag horen in het NB sportwereld dat de lonen bij Ajax ook niet waren wat in de pers geschreven staat ja dan vliegen Eriksen,de Jong en Toby uit.
En wie weet wat er dan in de plaats komt,maar zeker niet met de garantie op dominantie.

7 mei 2013 om 17:58

Ajax, Psv, Feyenoord en Vitesse zullen allen hun beste spelers waarschijnlijk kwijt raken maar Ajax heeft in tegen stelling tot PSV en Feyenoord het geld om deze transfers op te vangen. Vitesse zal wel weer wat jonge talenten van Chelsea huren maar daar kom je ook maar zo ver mee. Zonder Bony blijft er heel erg weinig van Vitesse over en Bony zullen ze niet makkelijk vervangen. PSV zal waarschijnlijk Mertens, Toivonen, Lens en Strootman kwijtraken. Feyenoord misschien Clasie, De Vrij en Martins Indi en Ajax Alderweireld, De Jong en Eriksen. Het gaat erom wie deze transfers het beste op kan vangen en ik denk dat Ajax financieel en sportief (ze spelen Champions League) de beste mogelijkheden heeft.

7 mei 2013 om 18:33

Tja het is altijd maar de vraag. Vorig jaar verloren we ook onze sterkhouders; Verthongen, Anita, Janssen en van der Wiel.. En toch weer kampioen geworden. Dit jaar zullen dat wellicht Vermeer, Alderweirld, Eriksen en de Jong zijn..

Bergkamp was geniaal en doet nu ook goed werk . Rijk is hij al en bij een nieuwe contact hoort vooruitgang kwa salaris . Als Ajax 28 miljoen kan uitgeven aan suljemani mogen ze natuurlijk bergkamp ook beter betalen .

7 mei 2013 om 17:31

Verstandig om een slechte transfer van 5 jaar terug te gebruiken als leidraad voor nieuwe uitgaven.

Goed van ons aller Ajax! we zijn al de beste van Nederland, en we zitten ook niet echt laag in de Top 15 van Europa, uitgesproken Zaak, Ajax is en blijft de beste Club van Nederland, Dus alle zielige mannetjes hier snoer ik nu wel even lekker de mond ;d

7 mei 2013 om 07:37

Als je alle zielige mannetjes de mond snoert waarom praat je dan nog?

7 mei 2013 om 17:36

Om te kotsen deze reactie

7 mei 2013 om 18:01

De éérste prijs voor u vandaag.
Een speltje met ""toppunt van arrogantie""
Draag het voor de rest van je leven.

Ik vraag me af hoe die gesprekken lopen. Ze hebben allemaal samen gevoetbald en zijn hoogstwaarschijnlijk vrienden van elkaar. Zullen zij dan heel serieus aan tafel zitten en voorstellen wat hun nieuwe contracten kunnen worden?

On: goede zaak voor Ajax natuurlijk. Zijn 2 aanwinsten met veel voetbalvisie. Vraag me alleen af of Bergkamp nog voor Arsenal gaat kiezen in nabije toekomst. Hij is wel iemand met een Arsenal hart, maar dat heeft hij natuurlijk ook voor Ajax. Allemaal clubmensen, clubmensen zijn belangrijk, omdat hun geld niet belangrijk vinden, maar het presteren van een club juist prioriteit is. Een zakenman neigt meer naar zijn eigen portemonnee en ten koste van alles willen presteren, wat juist een tegengestelde uitwerking kan hebben!

Ik hoop dat Ajax nog een plekje heeft voor Jari Litmanen in de technische staf. Zo'n clubicoon met zoveel liefde voor Ajax moet gewoon bij Ajax aan de slag.

Nu nog Frank de Boer!!

Die laatste zin spreekt boekdelen:
- De oud-prof wil de situatie het liefst per jaar evalueren.
Dat is een man naar mijn hart.
Zijn job doet hij gelijk hij voetbalde: met verstand en overzicht.

En ze verdienen er geen halve drol meer. Ajax-salarissen liggen tegenwoordig zeker 60% onder de Ballekenende-norm. Dat was vroeger wel anders. Wat 'ne armoe.

7 mei 2013 om 20:01

Nou en, sportief gaat het goed. En als zij nu tevreden zijn, wat maakt het dan nog uit?

7 mei 2013 om 20:08

wat maakt het uit, wat maakt het uit...dat maakt een boel uit, wat denk je van status, aanzien, image en goodwill kweken...ajax is een grote naam, nog steeds, zou je denken, in europa. als mensen dan horen dat je bij ajax voor een minimumloon je nest uit mot, dat komt niet goed over, je weet toch.

7 mei 2013 om 20:13

Had ik maar zo'n minimumloon wat ze daar bij Ajax verdienen, was ik allang miljonair geweest. Ik denk echt niet dat ze wat te klagen hebben daar hoor. Kijk naar psv, ik denk dat zo goed als elke speler daar meer verdient dan Ajaxspelers, maar winnen de titel niet. Het is juist mooi dat Ajax een salarisplafond ingesteld heeft en dat ze een maximum willen betalen voor een speler. Soms draven ze beetje door, want soms heb ik het idee dat ze best eens wat meer voor een speler mogen geven, maar ja als ze komen ben ik tevreden.

Jammer dat Marc het niet voor een langere termijn aandurft. Hopelijk zal hij wel zijn commitment tonen voor lange termijn, maar met de vrijheid om per jaar te evalueren

Blijven overmars, ajax moet zo blijven doorgaan, wanneer er weer een nieuwe komt is er weer nieuwe regels. Dit is niet goed voor de zaak.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren