Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Manchester City is gestuntel zat en wil Robben verleiden’

Laatste update:

Manchester City heeft een budget en begroting waar menig club jaloers op is, maar weet die mogelijkheden niet om te zetten in klinkende munt. De winst van de landstitel op doelsaldo, vorig seizoen, lijkt een jaar later niets meer dan een gelukkig incident. The Citizens vlogen dit seizoen zeer vlot uit de Champions League, liepen de titel mis en verloren zaterdag de FA Cup-finale.

/

De vele miljoenenaankopen betalen lang niet allemaal hun prijskaartje terug aan City en dat is de leiding inmiddels behoorlijk zat. Het zwaard van Damocles hangt al boven het hoofd van trainer Roberto Mancini en diverse spelers mogen in de zomer ook hun spullen pakken. Daar tegenover zal ook weer een intocht aan spelers staan, wordt geschreven. Eén van de gewenste nieuwelingen is Arjen Robben.

De directie van City denkt dat de Nederlander weinig tot geen toekomst meer heeft bij zijn huidige club Bayern München, voor wie hij nu vier seizoenen speelt. Robben krijgt vanaf de zomer te maken met Josep Guardiola als trainer en werd al ‘verblijd’ met een concurrent in de persoon van Mario Götze. City weet dat Robben bij Chelsea een spraakmakende speler was die altijd voor dreiging zorgde.

Ondanks zijn blessuregevoeligheid zouden de Engelsen nu overwegen een bod uit te brengen op de Oranje-international. In welke orde van grootte gedacht moet worden, is nog onduidelijk. Robben werd eerder al gelinkt aan Juventus en Galatasaray. De Italianen ontkenden met hem bezig te zijn en Robben zelf zei dat hij een club als Galatasaray niet ziet zitten na Bayern.

Past Arjen Robben bij Manchester City?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

hm ja een nieuwe buitenspeler dat is precies wat ze nodig hebben!
erg goed beleid

12 mei 2013 om 13:01

Robben een afgedankte speler? Is nog steeds wereldtop als je het mij vraagt, een van de beste buitenspelers, ook op dit moment. En City is een club die direct resultaat wil, dus talenten zijn niet de beste optie in hun ogen

12 mei 2013 om 13:02

@ Canteraprof..

refereer je als je het hebt over afgedankte spelers aan Robben???

Ik schaar Robben dan nog zeker onder de noemer "aantal topspelers die er meteen staan"
Een fitte Robben is na Ronaldo de beste buitenspeler die er op dit moment rondloopt

12 mei 2013 om 13:08

Robben is echt geen afgedankte speler,hoe kom je daar nu bij? Verklaar je nader.
Robben hoort mits fit bij de beste vleugelspelers van het moment,city mist een speler van dit kaliber.

12 mei 2013 om 13:09

Afgedankte speler??? Snap niet dat er mensen zijn die Robben al hadden afgeschreven of dat nu nog doen??
Die man pakt telkens zijn kans weer en blijft assists geven en goals scoren...ook in de allergrootste wedstrijden waar andere zogenaamde topspelers het nog wel eens laten liggen.

12 mei 2013 om 13:11

Robben is de laatste tijd goed opdreef. Maar in zijn gestel word steeds zwakker en ik weet niet of de PL daardoor een goede keus zou zijn.

12 mei 2013 om 13:30

@canteraprof

Ibrahimovic werd toch ook afgedankt door Barcelona? Is dat dan ook een afgedankte speler. Nu je het zegt, Robben werd ook afgedankt door Real Madrid en heeft Bayern Munchen vervolgens in drie seizoenen vier keer naar de CL finale gebracht. En werd Sneijder niet afgedankt door Real, om vervolgens in 2010 met Inter de CL te winnen en de vierde beste speler van de wereld te zijn, en top 3 van beste spelers van het WK. Werd Forlan niet afgedankt bij United om vervolgens mij Atletico te excelleren als wereldspits? Of Ruud van Nistelrooy die weg moest bij United maar bij Real Madrid een van de beste spitsen te wereld was? En how about Bergkamp en vdsar? Beiden afgedankt in Italië en in Engeland ineens behorend tot de absolute wereldtop.

Nu jij weer

12 mei 2013 om 13:37

Amen, jordinhoo, wat kun je hier nog tegen in brengen....

12 mei 2013 om 13:48

Wat lul jij nou bullshit met je afgedankt Robben is een wereldspeler en hij is 1 van de beste spelers in de wereld ga je schamen dat je dit durft te zeggen

Dat City interesse zou hebben zegt weer genoeg over t feit dat Robben nog steeds word gezien als een topper ondanks zijn blessures ik denk dat we nog veel jaren van hem zullen genieten

12 mei 2013 om 13:56

@xavihernandez_

Ja, want de PL is fysiek zoveel zwaarder dan de BL, daar raakt hij na iedere aanraking al geblesseerd

12 mei 2013 om 13:58

Nee, dat geeft het iq van jou aan canteraprof. Volgens mij mag iedereen hier zijn mening geven.

12 mei 2013 om 14:00

@canteraprof

Robben is net 29 geworden. Van Nistelrooy was 30 toen hij United verliet, vdsar was al helemaal oud. Ibrahimovic was al ouder dan Robben nu is. Sneijder zat bij Real Madrid allang op de toppen van zijn kunnen toen hij vertrok en Bergkamp was maar een dik jaar jonger dan Robben toen hij uit Italië vertrok

Hoe kan je nou weer een speler die nog geen eens dertig jaar is, die bij alle topclubs waar hij heeft gespeeld in de basis heeft gestaan en beslissend is geweest, zo makkelijk afschrijven? Belachelijk. Ik heb je tal van voorbeelden gegeven van spelers die even oud zijn of een fractie jonger dan Robben en die enorm hebben geëxcelleerd in het buitenland. En wat kan jij voor argumenten aanbrengen om te stellen dat Robben het niet gaat maken? Dat zijn gestel zwakker wordt? Nonsens, hij is altijd veel geblesseerd, dat gestel was ook zwak toen hij met Bayern Munchen onder Van Gaal de ene na de andere bal in de bovenhoek jaste en wellicht de beste winger ter wereld was. Dat Guardiola hem heeft afgedankt? Onzin, dat heeft hij nooit gezegd. De media speculeren erover dat Gotze Robben gaat vervangen maar Pep noch Bayern hebben daar ook maar iets over gezegd. Oftewel, je baseert je aanname op één foutieve en één voorbarige veronderstelling en je weerlegt mijn voorbeelden met een foutief argument (ze waren by far niet jonger, muv Forlan dan)

12 mei 2013 om 15:05

@canteraprof, wat kraam jij een onzin uit.

Arjen Robben afgedankt? Volgens mij was hij een van de redenen dat Barça op de slachtbank terecht kwam. Robben is op dit moment 'samen met Ronaldo en Ribery' de beste vleugelspeler van dit moment.

Kan me niet voorstellen dat Guardiola hem gaat afdanken als hij dit niveau vast blijft houden, maargoed

12 mei 2013 om 15:06

Robben is zeker geen afgedankte speler, maar om hem nu gelijk op 1 na beste buitenspeler vd wereld te noemen? Denk dat je daarmee ribery(die gewoon constanter presteert bij bayern) en bale(ongeloofelijk rendement) tekort doet.

12 mei 2013 om 15:21

afgedankte speler ? jwaar basseer je dat op ? met al zijn blessures die die heeft gehad en nog speelt die de sterren avn de hemel als die fit is

12 mei 2013 om 16:08

Want Robben liet het niet afweten op het WK 2010 in de allergrootste wedstrijd uit zijn carierre (waarschijnlijk) Of in de CL finale vorig jaar tegen Chelsea liet hij het zeker ook niet afweten?

Het is een topper dat zal ik niet ontkennen maar je moet geen feitelijke onjuistheden verkopen, Juist Arjen Robben laat het afweten in de Allergrootste wedstrijden.

12 mei 2013 om 16:17

Sprakeloos inderdaad. Waterdicht betoog.

Wel eens gedacht aan het systeem dat Pep wil gaan hanteren. Misschien niet ideaal voor een speler a la Robben. Daarnaast staat nog steeds niet 100% vast dat Robben ook daadwerkelijk wordt "afgedankt" bij Bayern.

Maargoed. Los van het feit dat Robben niet in ieder systeem zou passen is hij, mits fit, een van de beste buitenspelers ter wereld. Dat bewijst hij jaar in, jaar uit.

Dus misschien afgedankt bij Bayern maar een absolute versterking voor heel veel topclubs.

12 mei 2013 om 12:45

Dathebben ze inderdaad nodig, hoeveel buitenspelers hebben ze nu in hun selectoe? Behalve sinclair?

12 mei 2013 om 12:49

Elke keer die Milner/silva/nasri daar aan de zijkant is ook niet echt ideaal natuurlijk. Zijn allemaal meer centrale spelers.

12 mei 2013 om 13:01

ja het is zo ideaal dat city's voetbal echt aantrekkelijk is

12 mei 2013 om 13:12

Wat is er met jou aan de hand? Kun je niet op een normale manier reageren en deelnemen aan discussies? Arsenal heeft tenminste wingers die ook goed gebruikt worden. City heeft er eentje en die wordt nooit gebruikt. Feit!

12 mei 2013 om 13:17

verder alles goed met jou?

12 mei 2013 om 13:28

haha waarom zo gefrustreerd jongen? wat heb ik verkeerd gezegd?

12 mei 2013 om 14:24

1) Robben is 1 van de 5 beste buitenspelers van de wereld.
Geloof je dit niet? Kijk de kwart en halve finale CL.

2) Hij moet nu niet naar city gaan en ik denk dat hij dit ook niet doet. Robben gaat de concurrentie aan.
De Engelse competitie past niet meer bij zijn lichaam.

3) Bij Bayern blijven is gewoon beter voor zij. Wk kansen, wie zegt dat hij bij City zal aarden? Misschien speelt hij niet meer alles bij Bayern maar hij gaat zeker niet naar het 2e plan.

4) ik heb Guardiola nog niets horen zeggen wellicht wilt hij graag samen met Robben en Gotse spelen, you never know.
Ik geloof niet dat je hem er perse niet bij wil hebben, bovendien is er nog een contract tot juni 2015.
Hierna kan Robben naar PSV

12 mei 2013 om 13:29

Iedereen die zegt dat Robben Egoistisch is moet z'n smoel houden, denk wel dat robben wel iets is voor City zodat ze wat meer creativiteit op de flanken hebben!

Haha City is gestuntel zat en gaat dan voor Robben? Heeft die jongen zelfs al 1 finale kunnen beslissen? Volgens mij heeft hij er al meer verprutst voor zijn clubs dan persoonlijk gewonnen....

12 mei 2013 om 12:43

Robben heeft meer finales gespeeld dan de hele selectie van Manchester City bij elkaar... er komen is ook belangrijk.

12 mei 2013 om 12:44

Speelde in de finales gewoon goeie potten alleen maakte hij zijn kansen niet af waardoor het meteen lijkt alsof hij alles voor zijn clubs verprutst. Is de laatste weken een van de grootste smaakmakers van Bayern en lijkt in de vorm van zijn leven te zijn nu.

12 mei 2013 om 12:46

Hij heeft zijn team er gebracht. Is Robben je ooit voorbijgelopen toen je om een handtekening vroeg ofwat? Het zal vast pijn gedaan hebben.

ON: Ik zou Robben een stuk liever bij Juve zien. Dan zie ik hem helaas wel wat minder spelen, maar ik heb het gevoel dat hij het daar goed zou doen. Moet hij wel uitkijken voor de italiaanse tackles geloof ik. Ik zag laatst een wedstrijd en daar werd nogal wat in toegelaten als het op slidings aankwam. Ergen dan de PL, of ligt dat aan mij?

12 mei 2013 om 13:55

Het lijkt me dat de verloren Wk-finale meer pijn heeft gedaan, gezien de reacties

12 mei 2013 om 16:00

Achja, die finale heeft mij geen afkeer van iets Nederlands gegeven. Het is iedere keer dat ik Iniesta zie spelen dat er nog even een vervelend gevoel komt. Heb hem lange tijd dan eigenlijk ook helemaal niets gegund .

Ik kan me niet meer zo goed herinneren, of de Chelsea fans wegwaren van Robben in die tijd. Mocht het niet zo zijn, waarom niet naar City gaan ?

Zie hem liever bij Juve, die kunnen hem wel gebruiken, maar dan zal Juve hun systeem moeten veranderen om Robben te laten passen.

Nog meer egoisten met oogkleppen op in je voorhoede, dat is precies wat City nodig heeft...

12 mei 2013 om 13:45

Heb je robben wel gevolgd pak mbeet de laatste 15-20 wedstrijden. Is absoluut niet zelfzuchtig, geeft slimme pasjes en begint ook weer te scoren. Met andere woorden, heeft gewerkt aan zichzelf en geleerd van fouten uit het verleden.

Hangt af van de toekomstige trainer lijkt me en of hij in de plannen van guardiola voorkomt, durft iemand hier een voorspelling te wagen.

Ondanks dat Robben misschien niet de ideale speler is voor het fysiek sterke Engeland is het wel de ideale speler voor City.

Ik zou als ik Robben was direct naar Engeland gaan. Guardiola gaat weer met 6 middenvelders spelen denk ik. Zeker na het aantrekken van Gotze. Dus dat wordt: Kroos, Gotze, Dante, Muller en dan mis één spits. Voor Robben end of story en die kan dan pas weer in de winter vertrekken.

Ik ben United fan maar zou het echt aanmoedigen Robben naar City te halen. Zelfs bij United zou het niet verkeerd zijn. Hij is stukken beter dan Valencia of Young.

12 mei 2013 om 12:47

Dante is een centrumverdediger bij mijn weten, denk niet dat ie een plek krijgt op het middenveld..

12 mei 2013 om 13:01

Dan bedoel ik die Martinez, my bad!

12 mei 2013 om 13:59

kan gebeuren. Ik mis dan wel Schweinsteiger, of zou die vertrekken? Zou wel wat zijn voor Real Madrid denk ik, als Alonso vertrekt..

12 mei 2013 om 13:00

Schweinisteiger?

Denk dat Guardiola zo gaat spelen komend jaar.

OT: Robben naar Engeland zou ik een risky move vinden op zijn zachts gezegd. Als Mancini daar coach blijft heb je er helemaal niks aan, maar als Pellegrini wordt aangesteld dan zou Robben nog wel is van grote waarde kunnen zijn voor City.

Neuer
Lahm
Boateng
Dante
Alaba
Schweini
Martinez
Muller/Kroos
Götze
Ribery
Aankoop/Mand
12 mei 2013 om 13:02

Ik zou Robben wel bij United willen. Met Rooney zijn passing en Robben zijn snelheid is dat echt dodelijk in de omschakeling. Alleen bij het NL elftal heeft Robben-rvp nog niet gewerkt dus is wel risky.

12 mei 2013 om 13:08

@ Frikx

Zou dat risico niet nemen. Robin en Robben gaan over het algemeen niet samen, en het is zonde als je je beste spits laat verzuipen door een speler als Robben aan te trekken

@chi7

Martinez schijnt naar de achterhoede te schuiven onder Guardiola om vandaar in te schuiven naar het middenveld in balbezit. Dat zal dan gebeuren in plaats van Boateng. Kroos schuift dan een linie naar achteren, naast Schweinsteiger

12 mei 2013 om 13:29

@jordinhoo

Hmm opzich wel een logische move gezien zijn Barca verleden. Maar heb je gezien hoe ongelofelijk sterk dat blok is? Martinez en Schweini hebben letterlijk elk middenveld dit seizoen (zelfs het oppermachtige Barca middenveld) onschadelijk gemaakt en overlopen. Natuurlijk wil Guardiola zijn eigen stempel op het elftal drukken, maar ik zou bij een elftal wat misschien wel de treble gaat pakken dit seizoen, geen ingrijpende veranderingen doorvoeren

12 mei 2013 om 13:34

Zit wel wat in inderdaad, misschien alleen tegen zwakkere tegenstanders dan spelen met een blok Kroos-schweinsteiger. Was even vergeten hoe goed Martinez het de laatste weken doet op het middenveld :P

Ik geef de schuld aan Mancini voor het verlaten van Adam Johnson.
IMO een van de betere vleugelspelers in de BPL maar Mancini koos voor 2 aanvallende middenvelders op de vleugels.

Waarom je dan Robben gaat willen halen is voor mij een grote vraagteken...???

12 mei 2013 om 13:07

Omdat Robben een veel betere buitenspeler is dan Adam Johnson en Mancini waarschijnlijk doorheeft dat hij meer aan een echte buitenspeler heeft op die positie dan (zoals jij al aangeeft) een aanvallende middenvelder..

City heeft geen nieuwe spelers nodig, een nieuwe tactiek zou al wonderen doen. Met een voorhoede als City, een middenveld als City en een verdediging + keeper als City lijkt me het niet voor de hand liggen dat het aan het spelersmateriaal ligt.

Teveel spelers hebben hun niveau niet gehaald van vorig seizoen. Dan bedoel ik vooral Silva en Aguero, maar dat zijn niet de enige. Vorig seizoen waren die twee de spil van hun landstitel samen met Toure, maar alleen Toure heeft zich nog enigszins laten gelden dit seizoen. Een nieuwe aanvaller lijkt me niet nodig.

Robben lijkt me niet echt de perfecte man als je op zoek bent naar wat stabiliteit, erg wisselvallige speler. Ondanks dat is hij in vorm natuurlijk een absolute versterking voor nagenoeg elke club.

De voorhoede van City bestaat al uit spelers die redelijk Egoïstisch zijn. Met Robben zal het er niet beter op worden. Misschien is het niet beter als ze meer team spelers halen?!

Leuk nieuws, nu weet ik zeer zeker dat Juve hem niet meer kan halen, en maar goed ook. Robben is sowieso duur, qua prestaties is hij dat ook waard, maar qua blessuregevoeligheid en leeftijd zeer zeker niet. Deze eventuele transfer past zeker in het wanbeleid van City, ik hoop dat een club als Arsenal volgend jaar de prijzen pakt in Engeland.

Niet dat je alles moet geloven, maar wat is de bron van dit bericht??

"de winst van de landstitel op doelsaldo, vorig seizoen, lijkt een jaar later niets meer dan een gelukkig incident. The Citizens vlogen dit seizoen zeer vlot uit de Champions League, liepen de titel mis en verloren zaterdag de FA Cup-finale."

Dat is wel een erg snelle conclusie. In de competitie zijn ze eenvoudig tweede geëindigd dus zo slecht is dat nou ook weer niet. In de CL zou elke Engelse club eruit kunnen vliegen in een poule met Dortmund en Real. En ze behaalden tenminste de FA Cup-finale, wat de andere Engelse topclubs niet eens lukte.

12 mei 2013 om 13:02

Daar heb je zeer zeker gelijk in, echter hebben ze in de CL poule, dewelke toch van een veel hoger niveau was dan de FA Cup, waar ze buiten Chelsea allemaal kleine clubs hebben uitgeschakeld, helemaal niets laten zien, en werden ze kapot gespeeld door Ajax. Enkel de 2de plaats in de PL is knap te noemen, voor de rest was het vrij dramatisch, zeker gezien het spelersmateriaal.

12 mei 2013 om 16:18

Ach kom op zeg, als je zoveel miljoenen in de ploeg hebt gepompt en over 2 wedstrijden geen enkele keer kan winnen van Ajax dan lever je gewoon een enorme wanprestatie.

Zoals ik al zei : robben gaat pep zijn spel gewoon moeiteloos meespelen en blijft gewoon bij bayern.

12 mei 2013 om 13:25

In mijn optiek moet die dat ook gewoon wel kunnen, bij Barcelona had Pep ook individualisten nodig; Messi kreeg ook vaak een vrije rol. Er zijn genoeg die een gevaarlijke steekbal kunnen geven; Robben is dan de ideale man.
Waarom praat niemand eigenlijk over Ribery; dat is ook niet echt een 'teamplayer' volgens mij..?

nou heb gisteren weer voor t eerst sinds lange tijd een wedstrijd van city 90 min. gekeken en nog steeds vind ik dat het mentaal schort bij een groot aandeel van de spelers. er wordt meer gewoon rond gelopen van iemand klaart het wel ergens dan dat er echt gestreden wordt en dit is naar mijn mening wel het falen van de trainer want als je kijkt hoeveel goede spelers er zelfs op de bank zitten dan word je daar bang van.

Robben kan beter eerst zien wat voor trainer daar aan het roer gaat staan

Robben moet duidelijkheid krijgen van Guardiola voor het volgend seizoen. Dan kan hij zijn opties afwegen en een goed besluit nemen. Als Robben in principe 2e viool moet gaan spelen dan zou ik naar Manchester gaan als ik hem was.

Geld is daar toch geen probleem, dus zeker het proberen waard.

Dit is nou precies waarom het niet werkt met City. Op elke positie hebben ze een fantastische speler die als individu een van de beste van de wereld is maar als een collectief is het gewoon niks. City moet eens stoppen met elk jaar weer nieuwe spelers te kopen en moet gaan proberen om een team uit alle spelers te maken, als ze dat lukt dan kunnen ze ook echt voor prijzen gaan winnen, maar dat gaat echt niet lukken door de hele voetbalwereld leeg te kopen.

Robben zou van meerwaarde kunnen zijn voor City natuurlijk maar door zijn blessuregevoeligheid zou ik het toch echt niet doen. Je geeft 20-50 miljoen uit voor een speler die waarschijnlijk maar zo'n 10-15 wedstrijden zal spelen en dan weet je ook niet zeker of hij van meerwaarde kan zijn op de leeftijd van 30. Ik vind het gewoon een te groot risico.

Voor Robben zou het wel de ideale club zijn. Megasalaris en hij speelt altijd want als je Milner voor je hebt en hij je van de bank houdt weet je dat er iets mis is met je.

Ze moeten die Barry eruit halen die is zo ontzettend slecht.

Robben is wereldtop, maar hij is al bijna 30... Daar heb je 1 jaartje plezier van en dan gaat hij voor de helft naar een of andere rijke europese subtopper alvorens transfervrij naar Groningen te gaan op zijn 35e. Koop spelers als Isco, Lewandowski, Götze, Reus. Jonge spelers die nu al wereldtop zijn en nog beter zullen worden. Maar geld is het probleem niet bij City dus die zullen er niet om malen dat Robben voor 20 miljoen binnenkomt en gratis weggaat.

Robben naar de PL? Hij kan beter naar de Serie A, het voetbal in de PL is veel te hard voor hem.

12 mei 2013 om 13:32

Bij chelsea deed hij het anders best wel aardig. Maar ik zie hem inderdaad graag naar de serie a gaan, naar Inter.

12 mei 2013 om 13:39

Robben heeft voornamelijk spierblessures die 9 vd 10 keer niet door tegenstanders veroorzaakt worden. Het schiet er dan gewoon in bij een sprintje of andere explosieve bewegingen. Competitie maakt dus niet uit (of hij moet op een lager niveau gaan voetballen, in de eredivisie ofzo waar hij niet tot het uiterste hoeft te gaan)

Het enige wat City nodig heeft is een fatsoenlijke coach. De rest van selectie en staf is prima.

Een fitte Robben is gewoon een fantastische speler! Constante dreiging naar het doel en altijd een passeer actie. Goede aankoop dus. Maar wat City echt nodig heeft is een coach die het systeem boven de ego's zet.

Ik zou Robben zeker kopen ik denk dat hij nog heel veel toe kan voegen aan dit elftal! ik gun het hem hij is een wereldspeler!

Als ik City was zou ik ook Affelay kopen waarom omdat ik denk dat hij nog steeds het niveau aan kan en hij kan veel toevoegen aan dit City er loopt te weinig rond dat ik denk ja die spelen echt de sterren van de hemel.

En ja mocht Maher daar heen gaan gewoon meteen opstellen hij is al van dat niveau dus ik denk dat hij weinig tijd nodig heeft om zich daar thuis te voelen. ik geloof er heilig in dat hij daar gaat slagen mocht hij daar heen gaan hij heeft de techniek het inzicht en de mentaliteit

Wateen gedoe zeg. Gooi gewoon de fluttrainer p straat en kijk /zoek naar een verfrissende trainer.

Al die zogenaamde grote koopclubs zoeken allemaal in een klein kringetje van fluttrainers. De Ancelotti's Mourinho's, Benitez', Hiddinks enz enz.

Allemaal "grote" trainersnamen die bij de grootste koopclubs bezig zijn maar zelfs met de duurste aankopen saai, verschrikkelijk lelijk en angstig voetbal laten zien. Of je nu Inter zag, chelsea of nu Real onder Mourinho, het blijft een angsthaas. Benitez weet niet eens wat aanvallen is en ook Hiddink is een zeer behoudend spelende coach. En als ze weer kansloos verloren roepen ze als eerste dat er gekocht moet worden. Zonder kopen zijn deze trainers allemaal niks, ze zouden met 0 punten degraderen met Willem2 uit de eredivisie. Waardeloze trainers dus!!!!!

Als Feyenoordfan kijk ik toch graag naar een Frank de Boer, die gaat uit van wat hij heeft in zijn groep en van daaruit gaat hij spelen met een vast patroon.

Robben is een absolute meer waarde voor city echt wereld top, er zijn maar weinig spelers die Robben na kunnen doen telkens weer zo goed trug komen van al die blesures. Kan je eigenlijk alemaar respeckt voor hebben, ik zou hem liever bij juventus zien schitteren niet bij zo n bij City vreselijke club is dat geen club met een eigen filosofie, enkel een rijke olie baron en je roofd

Dit zou een goed vervolg zijn. Ik snap sowieso niet waarom guardiola al bij voorbaat heeft gezegd dat Robben overbodig is. Vind hem nog een uitstekende meerwaarde voor Bayern, Maar goed ben al lang blij dat die niet naar Galatasaray gaat. Naar mijn mening word je niet beter in de Turkse competitie. Alleen Galatasaray en Fenerbahce spelen op een redelijk niveau, maar iedere week tegen koekebakkers voetballen die nog maar net weten dat de bal rond is voor Robben natuurlijk geen optie.

Ik denk dat City aardig vast komt te zitten komende jaren.

Spelers hebben vaak voor het grote geld gekozen, team rendeert niet, city wil nieuwe topaankopen doen, maar zal daarvoor wel een hoop spelers moeten lozen.

Welke clubs kunnen/willen dezelfde salarissen betalen voor deze voetballers?

Willen deze city spelers salaris inleveren bij een andere club?

Ja ok Robben is een fantastische speler en heeft een dreiging, maar echt niet de verlosser voor dit City. Ze spelen veel te stijf voetbal. Het moet te veel van Touré en Silva komen. Dat systeem past niet bij dit team. Tevez is ook veel minder geworden, kan net nog mee. Die zal niet meer lang blijven denk ik. Ja Nasri, een streep door. Kan het niet waarmaken, te veel kapsones voor een speler die 1 geweldig seizoen gedraaid heeft. Ik vrees dat ze met al dat geld echt niks zijn. En als City niet oppast is het straks nog Kompany ook eens kwijt.

Robben na Cristiano ronaldo de beste buitenspeler is een illusie.

Ten eerste robben is blessuregevoelig waardoor hij nooit een meerwaarde kan en zal zijn.
Ten tweede Is Robben,s spelletje zo klaar als een klontje het is te duidelijk.
Ten Derde Hij kan zowel westrijden voor je winnen zowel als verliezen vanwege zijn gedrag.

Ik kan wel een paar betere buitenspelers opnoemen dan Robben:

Gareth Bale, Lavezzi, Robinho, Sanchez, Di Maria, Pedro.

12 mei 2013 om 14:53

Oke er zitten meer twijfelachtige tussen, maar Robinho beter dan Robben?

Tja als hij heel blijft is hij een geweldige aanwinst voor city, áls..

hahaha, wat hilarisch. en hoe zit het dan met fenerbahçe en galatasaray, zij wilden hem ook. of was dat één of andere gebla van de wandelgangen? 3 clubs verlangen naar hem pfff. en het is me opgevallen dat deze 3 clubs, nadat ze zijn uitgeschakeld in CL, Uefa en FA cup, direct op robben afgaan. galatasaray werd tussen deze 3 clubs als eerste uitgeschakeld en heeft ook als eerste tussen deze 3 clubs een oogje op robben. fenerbahçe werd als 2e uitgeschakeld tussen deze 3 clubs en heeft ook als 2e een oogje op robben. en als laatst kijken we naar city, ze werden zaterdag uitgeschakeld door wigan en de dag daarna willen ze meteen robben verleiden.

kan az nou nog de playoffs halen?? ja toch?? zo ja zouden we nog 5e kunnen worden via playoffs en dat zou toch prachtig zijn??

12 mei 2013 om 15:19

Zit je wel in het goede topic karila, of ben ik hier niet goed? :-)

12 mei 2013 om 15:23

hij is vergeten zijn bril op te doen en kon de titel van deze topic niet lezen :P

Robben zou een grote aanwinst zijn voor manchester city, alleen er valt te hopen dat hij, mocht de transfer plaatsvinden niet weer tegen een horde blessures aanloopt in een toch fysiek iets sterkere competitie dan de Bundesliga.

Robben zou zeker een aanwinst zijn, maar bij dat soort clubs krijgen zelfs de beste spelers geen speelminuten en ik denk dat Robben daar te weinig aan spelen zal komen!
Gewoon lekker in Duitsland blijven, perfecte competitie voor Robben en er zijn genoeg clubs waar die wel zou passen.

Manchester City kan aankopen goed gebruiken dat was gisteren te zien, helemaal aan de flanken. Robben moet dan wel aan de linkerkant het zien te proberen want tegen Wigan was het zo vol in het midden dat zelfs Robben niet genoeg ruimte kan krijgen om naar binnen te gaan en dan te gaan schieten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren