Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PAOK wint Griekse play-offs: mogelijke tegenstanders PSV in CL bekend

Laatste update:

PSV eindigde als tweede in de Eredivisie en mag daardoor gaan proberen om zich via twee voorrondes te plaatsen voor de groepsfase van de Champions League. De Eindhovenaren horen op 19 juli tegen wie zij eerst moeten spelen en weten na zondag de vijf mogelijke tegenstanders. PAOK Saloniki won de Griekse play-offs en zou wel eens op PSV kunnen stuiten.

/

Naast PAOK zijn Red Bull Salzburg Salzburg uit Oostenrijk, FC Nordsjaelland uit Denemarken, Grasshoppers uit Zwitserland en Zulte-Waregem uit België de mogelijke tegenstanders van PSV in de eerste voorronde die het speelt, zo meldt Voetbal International. De duels in deze voorronde worden afgewerkt op 30/31 juli en 6/7 augustus.

Mocht PSV doorstoten, dan heeft de ploeg in de vierde en laatste voorronde waarschijnlijk geen geplaatste status. Normaal gesproken moet PSV het dan opnemen tegen bijvoorbeeld AC Milan, Arsenal of Schalke 04. Bij een geplaatste status waren deze sterke tegenstanders ontlopen, maar PSV moet dus vol aan de bak om de groepsfase van de Champions League te bereiken.

Op welke tegenstander moet PSV hopen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Grasshoppers is toch de makkelijkste tegenstander die ze in de eerste voorronde kunnen treffen. Zulte Waregem en Paok moeten ook makkelijk kunnen worden verslagen. Salzburg en Nordsjaelland zijn toch iets moeilijker.

2 juni 2013 om 21:52

Paok is mischien makelijk als team, maar in Saloniki kan het vreselijk gaan spoken met de heksenketel van jewelste! Ajax weet er alles van (3 jaar geleden) werd het toen 3-3 bij hun en de eerste ontmoeting werd het in de Amsterdam Arena 1-1.

2 juni 2013 om 21:59

Klopt en daarna tegen Dynamo Kiev. Tegen Kiev wonnen we ook, toen mochten we eindelijk de Champions League weer in

On: Als goed is moest Paok na het verloren wedstrijd tegen Ajax: Fenerbahçe voor de Europa League. Die hebben ze gepakt en dat verbaaste mij eigenlijk. In de groep-fasses zaten ze bij Tottenham en wisten ze knap van te winnen in Londen.

Dus, Ajax heeft knap van ze gewonnen toen.

2 juni 2013 om 23:28

Dat viel wel mee, zoals vaker in Griekenland en Turkije. Ik kan mij nog vaag herinneren dat Ajax tegen de verhouding in achter kwam om vervolgens na rust de wedstrijd zo goed als te beslissen. Zij kwamen toen pas in de laatste minuut of zo totaal onnodig op 3-3.

Eerste wedstrijd had Ajax het al moeten beslissen. Ajax was veel sterker, maar had nog last van het Ajax 'syndroom'.

3 juni 2013 om 00:27

Pff ik had geen 1 moment toen rustig naar de wedstrijd(beide) zitten kijken. Het is een gevaarlijke team en vooral thuis met hun supporters zijn ze ijzersterk. PSV mag niet tegen Paok spelen want dan moet PSV het thuis afmaken want ik denk niet dat de huidige verdediging de druk van de supporters aankunnen in Tessaloniki.

Het liefst die laatste 2 uit de poll, lijken mij het minst gevaarlijk voor Psv.

2 juni 2013 om 22:40

Toch hoop ik Zulte Waregem, kortste rit=d

3 juni 2013 om 00:59

Als je nog nooit in Thessaloniki bent geweest kan je daar niet over oordelen...

Voetbal'supporters' leven daar met passie, en als gaat kolken in Thessaloniki krijgt PSV erg moeilijk!
Denk dat niemand op PAOK zit te wachten

In principe moet het psv lukken om de eerst voorronde door te komen, de tweede voorronde moet psv dan wat geluk hebben. Trouwens ik dacht dat valencia vijfde was geworden in spanje en dus naar de europa league ging en niet de champions league.

2 juni 2013 om 21:53

Valencia gaat ook naar de EL , is een foutje van Voetbalzone Sociedad is 4e geworden.

2 juni 2013 om 22:03

Klopt het moet Zenith zijn ipv Valencia die PSV kan loten mits ze doorgaan!

Nordsjaelland zou het PSV echt moeilijk maken. PSV heeft altijd moeite met ploegen die de bal snel rond circuleren ( zie de Ajax wedsttrijden ). Ze moeten hopen op grasshoppers of zulte.

Dit klopt niet helemaal,

Als Psv in de 3de ronde wint en Zenit of Lyon verliest in de 3de ronde heeft psv alsnog een geplaatste status!

De 3e voorronde zou normaal geen problemen moeten opleveren al zijn sommige tegenstanders best taai en die moet je zeker niet onderschatten. De 4e en laatste voorronde zal een hele zware opgave worden. Niets ten nadele van PSV maar ik acht alle mogelijke tegenstanders uit de 4e voorronde beter dan Psv. Een stunt kan altijd en is zeker niet uitgesloten maar PSV begint sowieso als underdog.

2 juni 2013 om 21:52

Het artikel klopt van geen kant, als zenit of lyon de volgende ronde niet haalt zijn ze alsnog geplaatst, daarnaast geef ik psv best kans tegen lyon of zenit, schalke en arsenal worden echt lastig en milan wordt een heel moeilijke opgave.

2 juni 2013 om 22:10

Poeh, het zijn allemaal pittige clubs eigenlijk. Zenit heeft Russische internationals met veel ervaring + Witsel en Hulk. Lyon heeft Franse internationals die ook niet bepaald onervaren zijn + Lisandro Lopez. Kans maak je altijd maar echt veel kans geef ik PSV op dat moment niet. PSV zal het geluk aan haar zijde moeten hebben wil het een goede kans maken.

2 juni 2013 om 22:46

Tsja maar ik schat psv echt niet kansloos in, tuurlijk het zijn goede teams maar een beetje wanorde en feruzie kan dat al totaal anders maken.

Als je Champions League wilt halen moet je ook van een Schalke kunnen winnen.
Overigens omdat Valencia het niet heeft gehaald gaat Zenit een pot verder en Sociedad gaat gewoon lager omdat die een lagere klassering hebben.
Ac Milan en Arsenal zijn ze kansloos tegen denk ik, maar tegen Schalke, Zenit of Lyon liggen zeker kansen.

2 juni 2013 om 21:54

Als ze tegen Arsenal kansloos zijn, zijn ze het tegen Schalke ook. Afgelopen seizoen was Schalke duidelijk de betere tegen Arsenal en tevens groepswinnaar.

2 juni 2013 om 21:57

Onzin, want Schalke is positioneel veel minder als Arsenal. Kijk dat ze betere inviduel spelers hebben klopt. Maar het kan raar lopen, want Ajax werd ook 3e in de poule. Wie had dat nou gedacht.

2 juni 2013 om 22:07

Schalke bracht Arsenal de eerste thuisnederlaag in de CL toe sinds een hele lange tijd. De resultaten liegen niet.
Tegen het genoemde rijtje clubs heeft PSV allemaal weinig kans schat ik in, maar tegen Schalke hebben ze absoluut niet meer kans dan tegen Arsenal zoals yamiown beweert.

2 juni 2013 om 22:55

Van Schalke moet je thuis kunnen winnen. PSV is thuis ijzersterk.

We kunnen dus wel stellen dat PSV zeer waarschijnlijk de groepsfase niet gaat bereiken.

Dan zou die tweede plaats achteraf gezien dus niets waard zijn en je wel 4 zware wedstrijden er bij geven. Voor Ajax zou het goed nieuws zijn aangezien al het geld dat voor Nederland is bedoeld naar Amsterdam gaat. Voor het Nederlandse voetbal zou het wel jammer zijn. We moeten toch echt minimaal twee Nederlandse clubs kunnen presenteren op het allerhoogste niveau.

2 juni 2013 om 21:54

Het enige voordeel is, dat Ajax meer geld krijgt. Maar heb liever 2 ploegen in de CL als 1. Transfermarkt is opvallend stil. Ik denk dat PSV met de huidige selectie het wel haalt.

2 juni 2013 om 21:57

Tweede plaats is zeker wel iets waard geweest.als PSV zich in de verdediging versterkt geef ik zeker wel kans op de groepsfase te halen.en als ze 3de waren geworden in de competitie moesten ze ook twee wedstrijden spelen in een Oostblokland,daarbij zullen ze er financieel niet slechter op worden in de V.cl.

3 juni 2013 om 12:20

Nou ik denk dat die supporters van PSV het helemaal gehad hebben met die Europa League. Laat staan nog zo'n voorronde naar het verre oost blok staatjes.
Nee daar lopen ze niet meer warm voor. En het levert amper wat op.
De voorronde CL is echt een uitdaging voor Psv. Ze zijn al 5 jaar niet meer zo dichtbij de CL geweest als nu.
Ajax en PSV hebben nog een grote naam in Europa en die horen dus gewoon op het hoogste niveau thuis.
Als Ajax en PSV in de Groepfase zitten en misschien wel verder komen en Feyenoord doet dat in de EL. Dan willen spelers uit het buitenland vanzelf eerder naar een Nederlandse top club komen. Zodat het niveau weer wat aangenamer wordt in Nederland.
Want het begint hier echt een beetje niveau België te worden met alle respect.
Nederland had vorig jaar een dramatisch jaar in Europa en ik hoop dat PSV dat dit jaar goed kan maken door goed in de CL te presteren.

Sirieus, real sociedad heeft het cl ticket te pakken, nirt valencia hierdoor kan psv een geplaatste status krijgen als zenit of lyon niet doorgaat. Anders wordt het dus zenit, lyon, milan, schalke of arsenal. Als ze doorgaan....

In het stuk staat Valencia als mogelijke tegenstander van PSV in de play-off ronde terwijl Real Sociedad en niet Valencia 4de is geworden in Spanje.

Alle tegenstanders uit de eerste voorronde moeten wel te doen zijn voor Psv, helaas zijn al die tegenstanders uit de play-off ronde in principe beter. Kleine kans dus om via deze weg de Champions League alsnog te halen.

Hopelijk haalt psv de champions league !

Ipv Valencia moet Zenith staan die schuiven namelijk door omdat Valencia zich niet heeft geplaatst. Real Sociedad heeft net als PSV een ongeplaatste status in de 4de ronde.

Het zal geen makkelijke klus worden, maar altijd hoop blijven houden. Dit zijn natuurlijk heel sterke tegenstanders, maar met een beetje inzet en wilskracht zijn ze misshcien wel te verslaan. Afhangend ook van hoe ze het veld opkomen. Behoud PSV deze selctie dan kan het wel mogelijk zijn om te winnen en door te gaan, alleen houd ik me hart vast met de achterhoede.

We kunnen wel stellen dat PSV de laatste ronde klaar is. De eerste ronde zijn ze verplicht om door te komen.

Hoop zeker op psv en dan weer een volle uitvak van paok net als in de arena ...

2 juni 2013 om 22:06

Jullie mogen toch geen supporters toe laten geloof ik, vanwege het uitvak bestormen in Saloniki waar Rapid Wien aanhang zat.

2 juni 2013 om 22:11

Het mag wel bij de uitwedstrijd thuis wedstrijd niet

2 juni 2013 om 22:13

Paok Reltuig hopelijk loten wij jullie dan zullen we eens zien wie de baas is in eigen stadion

2 juni 2013 om 23:02

Kevin kijk ik weet niet of je de wedstrijden van paok kijkt maar paok heeft een aanhang die de club hoog houd door moeilijken en goede tijden het is een volks club rellen doen ze niet ze staan met ze alle achter de club zelfs bij de ergste nederlaag zingen ze en springen ze 93 min lang kan je van bepaalde clubs niet zeggen want zodra t slecht is is het stadion bijna helemaal leef op de kinderen na

3 juni 2013 om 01:02

Je praat nu wel groot, maar zelfs als PSV thuis speelt wil ik nog wel is zien wie er harder zingt.

Over rellen wil ik niet beginnen dat hoort niet bij het voetbal, maar PSV gaat niks beginnen tegen die Grieken kwa supporter!!

3 juni 2013 om 12:31

Op voetbalgebied hoop ik dan maar. Kwa geluid moet je toch echt Paok de baas laten zijn. Ik vind het best als PSV gewoon twee keer weet te winnen.
En het liefst gaat PSV voor NL voetbal via een makkelijkere weg de Champions League in.
Helaas is de 4e (play off ronde) te gortig omdat ze een ongeplaatste status hebben in die ronde.
Maar dat hebben ze ook een beetje aan zich te danken. Als PSV dit seizoen gewoon de groepfase door kwam en ze haalden de kwart finales. Dan waren ze misschien wel bij de geplaatste clubs gekomen.
Ze hebben door die Advocaat zoveel punten laten liggen.

Hopelijk haalt PSV de groepsfase van de Champions League. Het Nederlandse voetbal moet weer 2 clubs in de groepsfase hebben om ons Europees weer een beetje terug te knokken. We moeten weer vertegenwoordigd worden door 2 clubs.

Wel zal PSV snel de selectie rondt moeten hebben en beginnen met de voorbereiding om direct scherp en ingespeeld te zijn als de voorrondes beginnen. Zeker als ze de eerste voorronden overleven kan dat het verschil betekenen tussen uitschakelen zonder iets ingebracht te hebben in beide wedstrijden of echt nog een kansje maken.

2 juni 2013 om 22:40

2 Nederlandse ploegen zou mooi zijn ja. Ben het het over de selectie met je eens, PSV zal echt wel een degelijke verdediging moeten hebben, wil het de groepsfase bereiken. Natuurlijk komt er ook wat geluk bij kijken, want tref je Arsenal of Ac Milan, dan kom je ook met een betere verdediging nog in de problemen.

We gaan 't zien, laten we 't hopen voor 't Nederlands voetbal. Daarnaast, nog een jaar EL waarbij er niet serieus gespeeld wordt dat trek ik niet.

2 juni 2013 om 22:46

Ook als ze Europa League halen moeten ze dat serieus nemen. Dan spelen ze dus niet oor niets in de Europa League. Dat is dan blijkbaar het niveau van PSV en het blijft een geweldige manier om spelers zich in de kijker te laten spelen.

2 juni 2013 om 22:56

Klopt ja, daarnaast kan het een heel leuk toernooi zijn, als je gewoon je best doet. Maar dat bleek afgelopen seizoen teveel gevraagd om dat er werd gefocust op de competitie.. Terwijl daar niet eens resultaat werd geboekt. Ik heb geen zin in wedstrijden die zo worden gespeeld als tegen Dnipro, maar wedstrijden als tegen Napoli, waar er wel serieus wordt gedaan zie ik wel naar uit.

Nu denk ik dat Cocu de EL iets serieuzer neemt dan Advocaat, aangezien Cocu een plan heeft heeft en Adcovaat alleen kampioen wilde worden.

3 juni 2013 om 12:47

@De Toekomst, @dvcer

Eindelijk een paar leden op voetbalzone die weten hoe Europees voetbal in elkaar zit.
Advocaat zat er voor zichzelf inderdaad. Die man is zo egoistisch met zichzelf bezig altijd.
Die denkt echt niet aan de toekomst van Psv.
PSV heeft door die vroege uitschakeling in de Europa League veel club coëfficiënten verspeeld.
Want niet alleen het Nederlands voetbal lijden eronder. Ook PSV zelf.
Stel je voor dat PSV zich vorig jaar 100% ingezet had voor die Europa League.
Dan had je gewoon weer de halve finale kunnen halen. Zie Basel, dat echt niet veel groter is dan Psv.
Dan had PSV genoeg punten kunnen pakken zodat ze in de play off ronde ook bij de geplaatste clubs zaten.
PSV deed het eigenlijk wel elk jaar goed en met het Nederlands voetbal prestaties over het algemeen ging ook prima. Tot dit jaar dan. Clubs werden even te arrogant en lieten gewoon een waardige Europese competitie lopen.
Ik hoop dat ze ervan geleerd hebben. Want Twente en PSV hebben juist na de uitschakeling een slechte tweede seizoenshelft gehad. Terwijl Ajax de zwaarste Europese wedstrijden gespeeld had en gewoon weer met de hoofdprijs stond in mei.

2 juni 2013 om 23:36

Wat een onzin. Waarom roepen mensen toch altijd dat het goed is voor het Nederlandse voetbal dat er meerdere deelnemers zijn. Wat een onzin. Ik hoop dat Ajax het goed doet. Wat de rest doet moeten ze zelf weten, maar dat staat los van Ajax.

Financieel hoop ik zeker Psv de CL niet haalt. Dat is weer kassa voor Ajax zonder iets te hoeven doen.

3 juni 2013 om 00:14

Inderdaad. Dat gezeur over dat er twee Nederlandse ploegen in de CL moeten is onzin. Ik hoop dat PSV ver komt, maar dan in de Europa League en niet in de Champions League. Bij PSV ging een paar seizoenen geleden ook de kurk van de champagne, omdat Ajax werd uitgeschakeld in de voorronden (kopenhagen & praag).

Nu is het payback time!

PS: Van dat extra tv-geld wat Ajax krijgt, als ze de enige Nederlandse Cl-deelnemer zijn, kunnen ze mooi investeren in Adam Maher, die noodzakelijk is als Eriksen vertrekt.

3 juni 2013 om 01:17

Zei Ajax aanhang dat ook niet paar jaar geleden? PSV kampioen en Ajax erbij mooi voor de punten?

Ik geef je groot gelijk om nu terug te porren, maar er is ook een grens. Als PSV weer zo belabberd EL speelt schaam je toch kapot als land...

En kom niet met Feyenoord speelt geen Europees, want durf te wedden dat wij nog met eer op ons klote naar huis zouden komen

3 juni 2013 om 04:25

@ Klopper1900 en Hugoboss92

Als psv de champions league haalt is dat ook beter voor Ajax op lange termijn, want hoe meer punten Nederland krijgt, hoe meer ploegen er in de komende jaren de CL in mogen en daar kan Ajax dus ook van profiteren dus kijk verder dan jullie Ajaxneus lang is.

3 juni 2013 om 09:41

@greenberry

Ik heb dat nooit gezegd. De enige reden waarom ik in het verleden zou willen dat Ajax de CL haalt is, omdat dit goed voor Ajax is. Andere ploegen moeten maar zorgen dat ze het zelf goed doen. Ik schaam mij echt niet voor Psv of welke andere club dan ook. Ik schaam mij als Ajax slecht speelt.

3 juni 2013 om 09:45

@jimmyjameson

Leg jij mij maar eens uit wat het werkelijke voordeel is voor Ajax dat er meer ploegen in de CL komen? Ik zie het voordeel totaal niet. Sterker nog je moet inkomsten van de marketingpoule delen met deze ploegen.

Ajax moet gewoon zorgen dat ze kampioen worden, dan spelen ze CL. Halen ze dat niet dan ligt dat aan Ajax en niet aan dat andere ploegen het minder hebben gedaan.

3 juni 2013 om 11:11

@ Klopper1900 #79

Logisch toch?

Hoe beter Nederlandse clubs presteren in Europa des te beter het imago van onze competitie wordt. Daar plukt iedereen de vruchten van.

De punten die Nederlandse clubs halen in Europa zijn belangrijk voor het aantal plaatsen voor Europees voetbal die de Eredivisie toegewezen krijgt. Op de korte termijn is hier weinig van te merken, maar op de lange termijn lijken andere landen ons voorbij te streven.

3 juni 2013 om 12:04

@De Toekomst

Je noemt wat vage dingen op als beter imago voor de Eredivisie. Wat heeft Ajax concreet aan? Helemaal niks. Er zal geen euro meer omzet door komen of spelers naar Ajax die anders niet naar Ajax zouden komen. Sterker nog je hebt alleen maar kans dat je geld moet delen met andere clubs, dus ik zie het voordeel totaal niet.

3 juni 2013 om 14:41

@ Klopper1900

In dit geval denk ik niet alleen aan Ajax. Jij hebt helemaal gelijk als we het alleen over Ajax hebben. Het is voor Ajax beter om de enige Nederlandse club in de Champions League te zijn, maar het is voor het Nederlandse voetbal beter als beide clubs Champions League spelen.

3 juni 2013 om 17:47

Het is voor het Nederlandse voetbal beter als Nederlandse club beter presteren. Aan Psv extra in de CL met 0 punten voor Ajax en Psv heb je ook helemaal niks.

3 juni 2013 om 12:36

Inderdaad, als ze hun hersens in Eindhoven een keer gebruiken. Dan moeten ze beseffen dat dit de belangrijkste wedstrijden van het seizoen zijn. Hier hebben ze dit jaar de Beker, Europa League moeten voor op moeten geven.
Anders waren ze nooit tweede geworden.
PSV moet een bezem halen door die verdediging en spelers zoals Bruma halen of van der Hoorn. Misschien kan het dan nog wat worden met ze.
De 3e voorronde moet te doen zijn. Verpruts je dat, dan weet je zeker dat je niets in de CL te zoeken hebt.
4 jaar op rij Europa League in zou wel een ramp voor PSV zijn.

Voor de 3e ronde zie ik weinig tot geen problemen maar van die tegenstanders in de 4e ronde word ik niet vrolijk,zeker met deze selectie. Mits er rare dingen gebeuren acht ik PSV kansloos om de groepsfase te bereiken,helaas.....

2 juni 2013 om 21:58

Misschien halen ze de eerste ronde niet eens. Er moet wel wat veranderd worden aan het team.

Doordat Valencia de voorronde niet heeft gehaald word het laten lopen van de Europa League dit jaar toch wel een erg dure grap. PSV heeft een coeficient van 64,945 en Zenit 70.766. Dus het verschil iets iets minder dan 6 punten.

PSV heeft dit seizoen maar 5.8428 gescoord. In de 3 seizoenen daarvoor scoorde ze gemiddeld 15 punten dus dat lijkt een normaal seizoen. Als ze het iets serieuzer hadden genomen was de uitgangspositie veel beter geweest. Dit is niet op zout in den wonden te strooien bij de Psv-ers, ik hoop alleen dat andere Nl-clubs in dezelfde situatie voortaan bij dit soort neven-effecten stil gaan staan.

2 juni 2013 om 22:59

PSV moest de halve finale halen om Zenith te passeren. Dat lijkt me niet echt makkelijk vind je niet ?

3 juni 2013 om 10:33

Nee dat is onzin. Als men in de groepswedstrijd al "gewoon" had gescoord was 1 knockout ronde overleven al meer dan genoeg.

Ter vergelijking, St. Boekarest wat daar werd uitgeschakeld haalde 13.36 punten.

Met een goede loting en een beetje geluk, is een plaatsing voor groepsronde mogelijk.

Eigenlijk toch wel vreemd. De top landen moeten maar 1 voorronde spelen. Terwijl de overige landen allemaal meerdere voorrondes moeten spelen. En als dat al niet genoeg is. Hebben al die toplanden ook allemaal een geplaatste status. De uefa kan net zo goed de vcl afschaffen en de plaatsen meteen uitdelen naar de toplanden en de clubs met veel geld. Want dit slaat natuurlijk nergens op. Iedereen hoort gewoon tegen iedereen te moeten kunnen loten. Want nu is psv eigenlijk zo goed als kansloos.

Hoe dan ook, vol aan de bak.
jax moest 3 jaar geleden ook tegen kiev en niemand gaf ze een kans en tochhadden ze het gered.
Lyon,valencia zijn sterke teenstanders maar niet onoverkomelijk waar je juist tegen ploegen als Zulte Waregem ineens tegen een kater kan plopen door onderschatting.

//mocht PSV doorstoten, dan heeft de ploeg in de vierde en laatste voorronde waarschijnlijk geen geplaatste status//

Waarschijnlijk? Is er nog een mogelijkheid voor PSV om een geplaatste status te krijgen voor de aankomende Cl-voorrondes dan? (serieuze vraag)

2 juni 2013 om 22:27

Jazeker, dan moet Lyon of Zenit uigeschakeld worden in de 3e ronde.
Deze kans is natuurlijk redelijk klein, maar goed, de mogelijkheid bestaat. Laten we er op hopen!

2 juni 2013 om 22:28

ja als zenit of Olympique lyon niet door gaat.

2 juni 2013 om 22:29

Ja, Lyon en Zenit spelen ook 3e voorronde net als Psv.
Als één van deze 2 hierin word uitgeschakeld neemt PSV hun geplaatste plek in de 4e ronde over. Echter de mogelijk tegenstanders in de 3e ronde zijn dezelfde als Psv... dus het ligt niet in de verwachting dat ze het erg lastig krijgen.

'ac Milan, Arsenal, Schalke 04, Valencia of Olympique Lyon'

Hier wint PSV toch nooit van? Deze clubs zijn tot op de tanden toe bewapend want het grote geld + status van de CL lonkt en dan laten ze zich niet verrassen door Psv!

Ajax heeft een keer met bloed zweet en tranen de poulefase bereikt maar eigenlijk is het een onmogelijke opgave...

2 juni 2013 om 22:33

Ajax was de betere tegen Lyon en AC Milan afgelopen jaren in de Cl.
Valencia was een drama een paar jaar geleden, maar als PSV hun verdediging verbetert zie ik veel mogelijkheden voor hun.

Schalke, kom op zeg. Daar maak je zeker 50/50 kans tegen. FC Twente uit vorm had dit Schalke bijna uitgeschakeld vorig jaar.

Arsenal? Ja dat wordt lastig, maar het kan zeker wel.

2 juni 2013 om 22:43

Schalke is natuurlijk wel verbeterd
Het feit dat maar nipt CL is gehaald kwam door de vele blessures waardoor b spelers telkens moesten spelen

2 juni 2013 om 23:00

Overschat is jullie ploegen niet man, jullie maken sowieso geen kans tegen Schalke want die hebben gewoon op elke linie een veel betere speler dan PSV en toen Twente tegen Schalke moest waren ze in vorm en wonnen ze toen ook in Einhoven maar na die uitschakeling in Gelsenkirchen ging het bergafwaarts met Twente want Schalke had hun zwaar overklast in Duitsland.

Ik zie PSV de derde ronde nog wel overleven maar in de vierde is het gedaan, maar ze krijgen wel herkansing in de EL.

2 juni 2013 om 22:53

PSV heeft een paar jaar geleden van zowel AC Milan en Lyon gewonnen.

2 juni 2013 om 23:01

Maar paar jaar geleden was PSV zowat de top 12/13 van Europa. Dit PSV kan je niet met elkaar vergelijken.

2 juni 2013 om 23:03

Ja dat was het verleden en tegenwoordig is het alleen maar minder gegaan met PSV en ze zijn al jaren geen kampioen geworden in de Eredivisie. Dit PSV moet het gewoon in de EL proberen want de CL gaan ze niet halen met deze ploeg en plus dat er een aantal spelers weg zullen gaan.

2 juni 2013 om 23:15

Tegen Lyon, Zenit en Schalke heb je echt wel kansen. Met name tegen Lyon ben je gelijkwaardig en hoef je echt niet bang voor te zijn.

3 juni 2013 om 02:54

Lisandro Lopez
Grenier
Gourcuff
Gonalons
Lovren
Gomis

Droom jij is ff lekker verder man. Alleen deze 6 spelers lachen PSV in ze geheel uit. Lyon is geen Cl-top meer als vroeger, maar als ze PSV niet eens aankunnen kunnen ze de club beter opdoeken. Ze willen de strijd aan met het grote geld uit Parijs en Monaco maar moeten wel bang zijn voor Psv, what a joke!

Schalke is wel top hoor.

Tja. Op het eerste gezicht zou ik zeggen Zulte Waregem, maargoed dat team speelde dit seizoen wel erg lekker en weten ze de smaakmakers te bewaren kunnen ze winnen van Psv. Dus dan maar Grasshoppers al heb ik geen idee wie er speelt etc, maargoed dat geeft denk ik genoeg aan!

Tweede ronde is niks voor Psv. Zelfs als de tegenstander een off-day heeft. Even serieus, PSV mag al met geluk spreken dat ze deze tweede plek hebben. Maargoed, dan maar voor Europees.

2 juni 2013 om 23:03

Waar heb je het nou over in de 2de alinea. Wat een onzin komt uit je toetsenbord zeg zoals altijd. Lyon en Schalke kan PSV echt wel aan. Niet zo schijterig doen.

3 juni 2013 om 09:51

Xavi .. denk even aan de gespeelde wedstrijden van PSV van het afgelopen seizoen. Als je je laat overlopen door PEC Zwolle in eigen huis, dan weet ik zeker dat je tegen een talentvol Lyon en een stug Schalke niet tot scoren komt. Je onderschat de tegenstander nu erg, en sterker nog, je overschat de kwaliteiten van PSV die echt mee vallen, wat jammer is voor het Nederlandse voetbal, maar we moeten realistisch blijven right?

1e ronde hoort geen probleem te zijn, al is Paok een vervelende tegenstander.

2e ronde zal zwaar zijn, maar is zeker niet onmogelijk. Toen PSV de halve finale van de CL speelden hebben ze Lyon uitgeschakeld. De halve finale werd toen ongelukkig verloren van Milan. Ook Arsenal werd een keer verslagen over twee wedstrijden.
Snap wel dat het PSV van toen sterker was dat het huidige, maar hetzelfde geldt ook voor de hierboven beschreven clubs

2 juni 2013 om 23:44

Play-offs moet Psv kunnen halen. Echter is Psv zeer afhankelijk van de tegenstander. AC Milan en Arsenal likt een kansloze missie. Zo ook Schalke denk ik. Lyon en Zenit biedt kansen. We zullen zien.

Ik hoop voor PSV dat ze PAOK niet treffen, het gaat er echt niet normaal aan toe daar in die Griekse stadions. De overige clubs zou PSV normaliter gewoon moeten verslaan over twee wedstrijden.

Nou die eerste ronde moet natuurlijk, met alle respect voor paok et suis, geen probleem vormen voor psv..als ze zich maar eens versterken met enkele verdedigers!

Toch raar..mochten ze het niet halen betekend dat nog meer euro's in de kas van Ajax. Wat lekker is. Maar wel halen betekend extra kans om het nederlandse voetbal omhoog te krijgen. Ik ga daarom ook gewoon voor het laatste.

Doe mij maar Zulte-waregem dan hoef je ook niet ver te reizen

ik vind het jammer om te zeggen maar paok en ook zulte waregem wordt een hels karwei om überhaupt de eindfase van de voorronde van de CL te halen. Vergis je niet in zulte. Als die de ploeg enigszins bij elkaar kan houden gaat psv er kansloos af. Zulte was tegen kampioen anderlecht in alle wedstrijden onderling al de sterkere en ga mij niet vertellen dat psv zoveel beter is dan anderlecht. Psv heeft echt geluk nodig mochten ze de derde voorronde al doorkomen

Dezelfde tegenstanders als Fenerbahçe. Op dit moment is er onzekerheid bij Fener, als ze dit snel oplossen kunnen ze iedere tegenstander makkelijk afmaken. Hoe zeer je ze toch niet moet onderschatten, iedereen denkt al aan de volgende ronde waar de serieuze tegenstanders echt wachten.

Voor PSV zijn Paok en Red Bull de meest pittige tegenstanders, maar ik denk niet dat ze grote problemen zullen vormen voor Psv. Het echte werk zit in de volgende ronde.

Nu maar hopen dat ze Red bull Salzburg, Grasschoppers of FC Nordsjaelland loten. Zulte Waregem en zeker Paok lijken mij een stuk sterker. Vooral in die heksenketel van Paok in Saloniki.
De 3e voorronde is dus wel te doen voor Psv. Feyenoord loten vorig jaar in die ronde al zwaar tegen Dynamo Kiev.
De laatste voorronde lijkt mij te gortig voor Psv. Maar je weet het maar nooit als ze hun verdediging gaan versterken.
Succes Psv!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren