Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Loodzware start van nieuw seizoen voor Moyes bij Manchester United

Laatste update:

David Moyes moet proberen om Sir Alex Ferguson te doen vergeten, maar kan zijn borst natmaken voor de seizoensstart van Manchester United. De Premier League maakte woensdag het speelschema voor het nieuwe voetbaljaar bekend en United begint met een uitduel bij Swansea City. In de tweede speelronde komt Chelsea op bezoek en daarna moet de landskampioen naar Liverpool.

/

United kent een opvallend zware start van het nieuwe seizoen en speelt na de drie hiervoor genoemde wedstrijden thuis tegen Crystal Palace, voordat de volgende kraker alweer op het programma staat: Manchester City-uit. Manuel Pellegrini maakt zijn competitiedebuut in de eerste speelronde tijdens een thuiswedstrijd tegen Newcastle United, terwijl Chelsea met de nieuwe hoofdtrainer José Mourinho het seizoen begint met een thuisduel met Hull City.

Arsenal begint het seizoen in eigen huis tegen Aston Villa, terwijl Tottenham Hotspur op bezoek moet bij Crystal Palace en Liverpool als gastheer optreedt voor Stoke City. Het Fulham van Martin Jol begint in het Stadium of Light, met een uitwedstrijd tegen Sunderland. Het nieuwe seizoen in de Premier League start op zaterdag 17 augustus en de laatste speelronde wordt afgewerkt op zondag 11 mei. Een week later, op 17 mei, wordt de FA Cup-finale nog gespeeld.

Bekijk hier het volledige speelschema voor het nieuwe seizoen in de Premier League.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Chelsea begint meestal sterk aan een seizoen dus hopelijk winnen ze direct bij Man.utd, zou ze direct een mentale klap geven.

19 juni 2013 om 10:42

Ach, het is niet voor het eerst dat United na de eerste wedstrijden punten verspeelt. Je denkt er dan vanaf te zijn in een vroeg stadium, maar ze komen altijd ijzersterk terug.

19 juni 2013 om 10:56

De media zal wel anders reageren en er komt een ander soort druk op de ploeg. Moyes heeft een ondankbare taak op zich genomen en nu Utd een lastig begin programma heeft, is dat alleen maar vervelender.

19 juni 2013 om 11:11

Verschil is dat SAF er niet meer zit, deze man kon hemel en aarde laten bewegen in Manchester. Moyes krijgt een onmogelijke taak want altijd zullen mensen hem vergelijken met SAF, wat totaal oneerlijk is want deze man is een legende!


Man Utd zal zwaar krijgen dit seizoen, denk dat Mourinho dit jaar aan de haal gaat met de landstitel.

19 juni 2013 om 11:52

Het gevaar is dat de markt nog open is en aangezien deadline day een show is in Engeland kan de grootste aanwinst nog wel eens de belangrijkste wedstrijd van het jaar missen. We hebben United nu ook iedere wedstrijd weggespeeld en zelfs met 9 man 1 kans weggegeven, die nota bene buitenspel was. Ik had daardoor liever United wat later in het seizoen gehad, we konden beter beginnen bij Emirates of Etihad. Ploegen die of minder zijn of nog niet geautomatiseerd waardoor je echt een klap kan uitdelen.

Maar goed spelen we nu tegen United of tegen Moyes, want tegen United ging het afgelopen seizoen heerlijk, maar tegen Moyes gaat het bijna altijd mis (met uitzondering van afgelopen seizoen)

Mijn heldje mag debuteren in het Emirates stadium, had slechter gekund

19 juni 2013 om 14:36

Gevalletje De Gea. Zal die Van Der Sar kunnen doen vergeten ? voorbeelden van enkele headlines destijds. Moyes is nu manager bij één van de allergrootste topclub ter wereld, waarbij winnen een must is en dat is iets waar hij moet leren mee om te gaan. Wel is het zo dat hij een kampioenselftal erft en dat er ook nog versterkingen op komst zijn.

Wat betreft het programma, ach United is vaker stroef begonnen aan het seizoen. Vorig seizoen, meteen een nederlaag tegen Everton en iedereen begon al meteen de stap van RvP te bekritiseren als slechte beslissing. De rest is geschiedenis.

19 juni 2013 om 11:57

Sterk begin komt door de zeer gunstige fixtures in de eerste weken.de afgelopen jaren heeft geen (top) ploeg een beter beginprogramma gehad dan Chelsea. Duels tegen de wat sterkere ploegen in o.a de community shield en super cup werden verloren.2009 uitgezonderd

19 juni 2013 om 14:37

Ik denk niet dat een mentale klap United zodanig zou beïnvloeden. Sterker nog als je United volgt dan weet je dat ze altijd ijzersterk voor de dag komen na een nederlaag.

Zwaar programma in het begin voor United, maar anderzijds start de CL ook nog niet direct. Dus wellicht is dit juist voordelig voor Man Utd.

Je speelt uiteindelijk toch 2 maal tegen iedereen.

19 juni 2013 om 11:29

Natuurlijk, maar het is een stuk prettiger wanneer je als team een bepaald momentum hebt opgebouwd wanneer je tegen de grote ploegen aanloopt.

19 juni 2013 om 12:04

Maar dat geldt toch ook gewoon voor Chelsea?
Maakt niet uit welke datum de wedstrijd is, geloof niet dat je momentum of gemotiveerd hoeft te worden voor zo een grote wedstrijd. Zie Man U dit wel winnen eerlijk gezegd.

Succes Moyes, ik kan niet wachten tot de BPL weer begint

Meteen voor een 9/9 gaan! Dan is de toon gezet. Je kan het ook positief bekijken, dan ben je in oktober meteen van al die lastige wedstrijden af tot in januari.

19 juni 2013 om 10:32

Inderdaad, natuurlijk moet een kampioenschap weer het doel zijn. Maar ik wacht eerst even af wat er op de transfermarkt gebeurd voordat ik verwachtingen ga maken. Persoonlijk denk ik dat dit jaar zwaar gaat worden aangezien zowel Chelsea en City zich flink zullen versterken. Ik hoop in ieder geval dat het spel attractiever wordt dan vorig jaar, want alhoewel je kampioen bent geworden was het zeker niet sprankelend.

19 juni 2013 om 10:40

Uit op Anfield. Ik acht die kans voor jullie dit seizoen niet heel hoog in.

19 juni 2013 om 11:25

Dan gaan ze nog heel wat slechte jaren tegemoet. Zo ver ik weet moeten ze elk jaar uit spelen op Anfield..

Het wordt weer een mooi seizoen met 3 echte titelkandidaten en een paar die wellicht kunnen verassen of lang kunnen meestrijden..

19 juni 2013 om 11:26

Ik zeg toch dit seizoen? Niet volgend seizoen.

19 juni 2013 om 10:48

je vergeet denk ik de manchester derby op 21 september, van City ga je dit seizoen niet makkelijk winnen.

19 juni 2013 om 11:14

@rooney_10 Volgens mij ga jij je avatar gauw veranderen voor het seizoen begint

19 juni 2013 om 11:59

@rooney_10
Jullie zijn niet de enige hoor, Chelsea is in 2014 ook uitgespeeld... Hebben dan alleen Liverpool en City uit als ik me niet vergis, van alle lastige uitduels staat ook alleen Swansea dan nog op het programa. Wel slim ivm wk, weet je vroeg wie kampioen wordt en kunnen belangrijke jongens op het einde rusten, al geldt dat voor Chelsea natuurlijk niet, die moeten nog een oefenduel spelen in Estadio da Luz op 24 mei, vermoedelijke tegenstander is Bayern Munchen, maar ach goede generale voor Mata om weer alle prijzen te winnen

19 juni 2013 om 14:38

Juist, dan heb je 2 topwedstrijden ook meteen gehad.

is 17 mei niet een beetje laat voor een finale?
Aangezien alle clubs wel genoeg spelers hebben die naar het Wk gaan.

Volgens mij ben ik van de weinige die Arsenal dit seizoen ziet hoog eindigen door dat Wenger voor het eerst geen topspeleres verliest.
Andere seizoenen begonnen we slecht doordat Wenger topspelers verloor.
Elke 2e seizoenshelft spelen we goed doordat de spelers op elkaar zijn ingespeeld.



19 juni 2013 om 10:55

Volgens mij ben jij helemaal niet 1 van de weinige. Als Weger daadwerkelijk op een aantal plekken gaan investeren zul je zeker rekening met ze moeten houden. Het is alleen even afwachten wat er daadwerkelijk gaat gebeuren daar.
Zelfde geldt voor Liverpool...wellicht iets mindere mate, maar die ploeg heeft alles in zich om flink te kunnen verrassen.

Verwacht volgend seizoen spannender dan ooit met United, city, Arsenal, Chelsea én Liverpool. Tottenham ook nog daarachter waar het ook wachten is wat zij op transfermarkt zullen doen.

Na 1 augustus ga ik me aan de voorspellingen wagen

Mooi zo'n totaal onvoorspelbare competitie met zoveel gelijkwaardige ploegen

19 juni 2013 om 11:02

De PL gaat zich inderdaad herstellen na een paar magere jaren en zal sterker zijn dan rond de periode van Ronaldo. City heeft een fatsoenlijke coach, Chelsea heeft bijna een heel nieuw kampioenselftal, Liverpool begint verstandig te doen en zelfs Arsenal kan investeren. Utd is de enige constante geweest en dat zal niet heel anders zijn.

Denk wel dat Chelsea en City favoriet zijn, tenzij Utd nog wat leuke aankopen doet.

19 juni 2013 om 11:30

Niet slecht bedoelt maar wanneer gaat Engeland nou is focussen op talenten?

Premier League koopt allemaal leuk spelers maar dalijk is Engelse nationale team niks meer (is al niet). Maar BPL is dalijk alleen maar buitenlands bij wijze van spreke

19 juni 2013 om 11:52

Totdat ze een x zo goed als failliet zijn.. Nooit dus.

19 juni 2013 om 11:59

Zodra er meer Englse talenten zijn die met het niveau van de PL meekunnen.

Nederlandse talenten zouden ook niet mee kunnen, spaanse, Italiaanse, Duitse ook niet. Het niveau is gewoon in de breedte te hoog.

Tuurlijk komen de grote talenten wel boven drijven zoals nu ook met Jones, smalling, Cleverley, Wilshere, gibbs, Walker, sterling, welbeck, oxlade, Shaw etc.
Maar de rest zal zich eerst moeten bewijzen in de championship. Een competitie die ook gewoon van heel hoog niveau is.

Duitsland leeft nu even in luxe met de vele grote talenten.
Nederlandse talenten breken wel door in de Eredivisie alleen ligt dit niveau vele malen lager.
Welke Spaanse talenten staan er bij Barca en real wekelijks in de basis?
Welke Italiaanse talenten staan er bij ac, inter, Juventus?

Er is geen verschil met Andere landen eigenlijk. Het grote verschil is het niveauverschil van de competitie en het feit dat de supertalenten die direct meekunnen in Engeland schaars zijn.

19 juni 2013 om 14:40

Vooraf is dat altijd makkelijk praten, maar het is wel zo dat de Premier League een nieuwe hoofdstuk kan toevoegen met drie nieuwe managers bij de titelkandidaten. Dat is in de gehele geschiedenis van de Barclays Premier League nooit gebeurt (denk ik).

19 juni 2013 om 11:02

Ik zie ze eignelijk niet hoger eindigen dan vorig seizoen en de seizoenen daarvoor.
City Chelsea en united hebben naar mijn idee toch een sterkere selectie en zullen zich daarbij nog versterken. Arsenal blijft over een heel seizoen gezien vrijwel altijd tottenham voor, en liverpool moet toch wel heel sterk uit de zomer komen om zich te gaan mengen in de top 4 a 5.

zou me niet verbazen als je volgend jaar exact dezelfde eindstand hebt, met liverpool op plekje van everton.

Het maakt toch niet? Je moet sowieso tegen alle ploegen spelen.

We zullen zien wat het gaat doen. Manchester houdt in ieder geval het team bijna in zijn geheel intact, waar Chelsea en City (opnieuw) een renovatie hebben qua spelers en wellicht hun vorm moeten zoeken en elkaar moeten vinden. Dit kan positief uitpakken, maar meestal heeft dat eerst eventjes tijd nodig, wat in United hun voordeel kan werken. We zullen zien wat het allemaal gaat brengen, spannend gaat het in ieder geval worden.

Zo wat heeft arsenal een klote programma zeg in Maart. De laatste wedstrijden zijn wel chill dan maar toch Seizoensstart moet te doen zijn 3 de week tottenham al op bezoek. Ben benieuwd man u heeft een zwaar programma zeg eerste weken.

19 juni 2013 om 10:35

De openingsfase is ook niet mals moet ik zeggen. Aston Villa, Fulham, Tottenham, Sunderland, Stoke en Swansea achter elkaar is zeker geen pretje.
Wat mij betreft heeft Arsenal toch het moeilijkste programma in de openingsfase van het seizoen.

Hopelijk komt Wenger nu eindelijk een met goede en direct versterkende aankopen, want dat zal toch wel eens tijd worden en ook zeker nodig zijn. Vooral met oog op de concurrentie, die nu toch echt zeer sterk worden vergeleken met de selectie die Arsenal nu heeft.

19 juni 2013 om 11:07

Ben het wel met je eens is ook wel lastig. Maar je zie het positief in je bent wel direct van die lastige wedstrijden af. En ik ben benieuwd of stoke zijn speelstijl gaat veranderen of blijft hanteren ( aangezien de voorzitter mooi voetbal wou zien ).

De bank gaat belangrijker dan ooit worden dit seizoen. Arsenal schijnt al rond te zijn met yaya sanogo heb beelden bekeken doet me beetje denken aan kanu ( klein beetje) Nu nog een super spits cvm en een verdediger en ik denk dat we dan een goede kans maken.

19 juni 2013 om 10:39

Bekijk het eens van de andere kant. Ze moet uit naar Tottenham en Chelsea, das niet zover rijden.

19 juni 2013 om 10:47

Daar tussendoor zitten vaak CL wedstrijden.

19 juni 2013 om 10:57

@pg
Dat is natuurlijk als ze nog in de CL actief zijn in maart.
Mochten ze dat willen, dan zijn die aankopen wel degelijk nodig, anders zie ik dat echt niet gebeuren.

19 juni 2013 om 11:03

Tja je hebt ook wel pech als je 3x oprij de sterkst mogelijke tegenstander loot uit de lotingpot.

19 juni 2013 om 11:15

@pg
Met name de openingsfase van komend seizoen zal al beslissend zijn.
Zoals ik in een reactie boven al aangeef, de eerste 6 wedstrijden van het seizoen zijn al gelijk cruciaal.
Pech hebben is het zeker, maar dat mag geen excuus zijn, mochten ze geen goede resultaten behalen uit deze wedstrijden.

19 juni 2013 om 11:45

Ach...alle wedstrijden zijn cruciaal.

Ik heb Chelsea een paar keer na een steek beginpaal keihard zien terugvallen, United heb ik juist vaak genoeg na een langzame start vanaf december met een sprint zien komen.

Het kan alle kanten op gaan. Kampioen wordt je over 38 wedstrijden en elke wedstrijd is even cruciaal.
Wie had 2 jaar geleden verwacht dat Villa en Everton thuis cruciale wedstrijden zouden zijn voor United? Ik weet zeker dat als het gat destijds me City kleiner was dat ze deze wedstrijden hadden gewonnen...

Dit is inderdaad lekker zwaar. In Wales win je echt niet zomaar, Chelsea is een titielkandidaat en Liverpool uit als United wordt een heksenketeltje.......

19 juni 2013 om 10:38

0/9 dadelijk dat zou lachen zijn. Dan is de druk enorm. Dit wordt echt niet 1 2 3 gewonnen door Moyes.

19 juni 2013 om 10:58

Het seizoen is voorbij....twee maanden van wishful thinking is begonnen in Liverpool en London. Same Old story

19 juni 2013 om 11:07

Met London bedoel je Arsenal?

19 juni 2013 om 11:12

Ik neem dat ze ook bij Chelsea hopen dat United dit jaar zal falen toch?

19 juni 2013 om 12:21

United had vorig seizoen de arbitrage enorm tegen. Zowel in de PL als in de CL. Arsenal had het meest geluk met de scheids aldus debetabledecisions.com

19 juni 2013 om 12:44

Liverpool had de scheids pas tegen

Inderdaad een loodzware start voor Man U. In de tweede speelronde al Chelsea treffen is zeker niet ideaal. Ook voor Chelsea overigens niet.
Arsenal heeft trouwens ook een zeer lastige openingsfase van de competitie met Aston Villa, Fulham en Tottenham als eerste 3 tegenstanders.

Ik verwacht eigenlijk wel dat Man U nog met aankopen komt, dat zal denk ik ook wel nodig zijn.
Vooral als je bekijkt hoe Man City zich nu aan het versterken is en Chelsea die nu spelers terugkrijgt/erbij krijgt die het niveau wel degelijk op kunnen schroeven.
Ik verwacht eigenlijk ook wel dat Arsenal nu eindelijk woord bij daad voegt en eindelijk gaat investeren in spelers die het elftal direct versterken.

Het belooft een leuk seizoen te worden in de Bpl, vooral gezien de nieuwe trainers bij de topclubs.
Ik ben erg nieuwsgierig hoe Mourinho, Pellegrini en Moyes het gaan doen.

Loodzwaar? Onzin. Swansea uit moet gewoon te doen zijn, is een middenmoter. Daar wint United, ook uit, 8 van de 10 keer van.
Chelsea die week daarna is thuis, dus die moeten ze ook nog best kunnen winnen. Daarnaast is Chelsea ook weer niet wat het geweest is. Liverpool uit kan wel lastig worden ja, zou best puntverlies kunnen worden, maarja, je kan natuurlijk niet alles winnen.

En daarnaast moet je toch tegen iedereen 2 keer spelen (cliché van de bovenste plank) of dat nou aan het begin van het seizoen is of aan het eind.

19 juni 2013 om 10:42

@ darkblade

Het is geen Spanje ofzo waar je zou maar uit bij middenmoters wint hoor!
Swansea heeft zeker wel een goeie ploeg niet iedereen wint daar zo.

19 juni 2013 om 10:47

Ik weet het, maar dan nog. Swansea is ook wel een tegenstander waar United volgens mij niet heel veel moeite mee heeft over het algemeen. Daarnaast is United vaak tegen zulke tegenstanders wel zo zakelijk dat ze het weten te winnen.

19 juni 2013 om 10:56

Ja, maar Chelsea is wel weer in opkomst. Met een trainer als Mourinho heb je wel iemand in huis gehaald hoor. Publiek blij, spelers blij, transfers op komst. Je kan pas echt spreken van 'chelsea is niet meer wat het geweest is' als de transferdeadline is geweest.

Swansea uit zie ik ze ook wel winnen. Volgens mij hebben ze het daar nooit echt heel moeilijk. Liverpool uit, tja... Wat moet ik daarvan zeggen. Die ploeg kan de sterren van de hemel spelen of ze worden door iedereen afgemaakt in de competitie. Het is de ene kant, of de andere kant. Maar Liverpool is wel bezig met gerichte aankopen, dus misschien wordt het wat.

19 juni 2013 om 11:02

Ik bedoel meer met ''chelsea is niet meer wat het geweest is'' dat de tijd van Drogba, Anelka, excellerende Lampard, Terry in topvorm, wel geweest is. Natuurlijk kan Chelsea wel weer zo goed worden, maar de afgelopen 2 seizoenen vond ik het niet zo goed, ookal wonnen ze wel prijzen.

Chelsea zal natuurlijk niet makkelijk worden, maar ik zie United die wel winnen. Wat mijn punt is: De titel suggereert dat United een loodzwaar programma heeft, maar ik vind dit wel meevallen. Het kan nog veel lastiger. Een lastig programma zou je het kunnen noemen, maar loodzwaar? Nee, vind ik niet.

Pittige start voor Man. United zeg! Moyes heeft een voordeel, de spelersgroep zijn collectief sterker dan Liverpool en Chelsea. Al kunnen we nog niks voorspellen, eerst maar kijken welke spelers er komen en welke spelers er vertrekken.

Zit ik naar wedstrijdschema van Arsenal te kijken, man man man.... Wat een pittige marathon voor Arsenal zeg. Het is of ik onderschat Arsenal of overschat de tegenstanders. Rond de kerst heeft Arsenal behoorlijke zware programma zeg. Zul je zien dat we rond die periode weer wat belangrijke spelers missen door blessures...

19 juni 2013 om 11:32

Je vergeet de openingsfase. Die is ook zeker niet mals.
6 wedstrijden maar liefst tegen Aston Villa, Fulham, Tottenham, Sunderland, Stoke en Swansea.
Wordt al gelijk een zeer cruciale periode op het begin van het seizoen.

19 juni 2013 om 11:45

Openingsfase is inderdaad niet mals Apyrog, maar verschil is dat onze selectie nog compleet fit zijn en op volle kracht kan spelen tegen die clubs. Daarom denk ik dat we rond kerst nog zwaarder hebben gezien onze schiedenis met blessures rond die periode.

Dus ik ben zeer benieuwd welke spelers Wenger gaat halen in de zomer. Ik hoop dit keer gevestigde namen en geen net-niet spelers, want deze keer hebben we geen excuus meer voor het prestatie wat Arsenal zal neerleggen. Daarvoor konden we altijd naar het schuld van de stadion wijzen en daarom we geen grote spelers konden halen. Nu hebben ze het geld om spelers als Thiago, Isco, Hummels etc. te halen... Wordt spannende tijden voor iedereen die Arsenal lief hebt.

Nou dat laatste ben ik nou niet met je eens. Er zijn nog wel meer lastige wedstrijden in bpl. Dus tussen oktober en januari zullen nog wel een aantal lastige wedstrijden hebben denk ik. Maar gezien de sele

Gunstig programma voor Southampton. We kunnen wel eens een verrassende koploper hebben na 6 speelrondes. Come on you Saints

Chelsea begint meestal sterk aan de competitie en is daarom wel fijn dat Chelsea in de 2e speelronde tegen United moet.

19 juni 2013 om 10:48

Ben toch wel benieuwd naar Mourinho bij Chelsea, historisch gezien zijn trainers die terugkomen bij hun voormalig club niet succesvol. En aangezien Mourinho toch wel een van de uiterste is ben ik zeer benieuwd. Zal in ieder geval genoeg lading aan die wedstrijd worden gegeven.

Ik verwacht dat United zich nog gaat versterken, en dan zullen we het wel weer zien. Het verwachtingspatroon bij Moyes ondanks dat hij bij United zit zal toch lager zijn dan dat van Mourinho en Pelligrini bij City.

Alle clubs moeten ook echt 26 december en 28 december he

Maar de data zullen nog enigszins aangepast worden door de tv stations.

Hoe je het ook bekijkt, vroeg of laat kom je ze toch wel tegen. En in de BPL lopen nou eenmaal veel topploegen rond.

Chelsea 1e speelronde tm de laatste op 1. Ik teken ervoor, wat zou dat prachtig zijn.

19 juni 2013 om 10:59

Haha im with you Maar denk dat het niet haalbaar is. Het is wel geruststelling dat we niet meer zo slap in de 2e helft zullen beginnen.. Elke wedstrijd in begin van 2e helft werden we weggespeeld, niet te geloven, zelfs als we 2-0 voorstonden of whatever, we lieten het gewoon lopen. Met Mourinho weetje dat, dat niet meer gaat gebeuren.

Benieuwd hoe Cardiff het gaat doen in het volgend seizoen. Is toch wel weer leuk zo die nieuwe ploegen (en de derby is zeker ook wel leuk ''cardiff City- Swansea City''

Manchester United is altijd wel sterk en moet denk ik gewoon op stoom komen, zullen de eerste paar speelronde niet zonder kleerscheuren doorkomen, maar dat was vorig seizoen ook al het geval. Ze moesten toen tegen Everton die ze toen dacht ik verloren en ook het doelsaldo was toen ook niet al te best. Ze zijn uiteindelijk toch dik kampioen geworden.

Het maakt niet uit tegen wie je begint en hoe en wat. Je krijgt alle tegenstanders toch een keer tegen je of het nu aan het begin of aan het einde is

Chelsea heeft geen titelkansen hoor. Ancelotti, Avb, Di Matteo en Benitez zijn allen tactisch sterke trainers en geen van hen leek ooit de titel zoals in 2010 te pakken. Dan gaan ze met deze clown ook geen potten breken.

19 juni 2013 om 11:39

Deze clown heeft toch al eerder bewezen de titel te kunnen pakken bij Chelsea. Daarnaast heeft Chelsea met de debruyne, hazard, schurrle, Mata, Oscar, Lampard, Ramires, marin , Moses het breedste en in potentie ook meest creatieve en beste middenveld van de premier league.

Daarbij komt ook nog de financiële mogelijkheden. Als zij daadwerkelijk Cavani aan kunnen trekken en misschien nog een versterking in de verdediging dan moeten United en City op hun best zijn om " deze clown " te verslaan.

Hoe schat jij Rodgers en Liverpool in?

19 juni 2013 om 11:54

Het is goed beschouwd een schande als-ie geen kampioen wordt, maar ik zie het echt niet gebeuren. City wordt denk ik kampioen en anders Man Utd wel.

Ik heb me denk ik op Rodgers verkeken. Z'n aanvallende instelling verdient lof, maar zal niet tot de top vier leiden. Liverpool wordt denk ik zesde.

19 juni 2013 om 12:02

Kan me inderdaad herinneren dat je Rodgers eruit wilde hebben. Zie Liverpool de komende jaren aan de hand van Rodgers stiekem wel terugkomen bij de top.
Al blijft Rodgers wel onuitstaanbaar in interviews en z'n documentairesss....

Norwich kan er maar beter voor zorgen al voor het einde van de competitie geen degradatiezorgen meer heeft...

Saturday 19 April 2014
Norwich v Liverpool
Saturday 26 April 2014
Man Utd v Norwich
Saturday 3 May 2014
Chelsea v Norwich
Sunday 11 May 2014
Norwich v Arsenal

19 juni 2013 om 11:49

Haha, zeg dat wel! Of dat al die clubs al zeker zijn van hun plek.
Heb wel medelijden met de supporters van Norwich City, dit is haast doorgestoken kaart van FA. Hoe groot is de kans dat je 4 wedstrijden achter elkaar tegen Engelse topploeg moet?!

19 juni 2013 om 14:41

Yup, en daarom hebben ze ook Van Wolfswinkel getransfereerd

Inderdaad een zware start voor Moyes. Erg Benieuwd hoe United het zal gaan doen met Moyes. Niet alleen United, Maar ben eigenlijk benieuwd naar elke club hoe zij het zullen gaan doen. Volgend seizoen zal echt een zeer zware competitie worden. Ik hoop dat Arsenal zich nog goed zal gaan versterken. Arsenal heeft trouwens ook nog best een pittige begin.

Hmm chelsea begon in 2009 ook tegen hull city en toen werden ze kampioen. Ziet er naar dat chelsea weer kampioen word hahahahaha

Wordt een heerlijk seizoen. De derby tussen Arsenal en Tottenham is al vrij vroeg in het seizoen en ook Utd-liverpool staat al voor de deur!

Verder kan ik niet wachten op de derby of Wales. Swansea en Cardiff tegen elkaar, ik hoop dat het wordt uitgezonden...

Mooie 1e speelronde!
Ik verwacht een prachtig PL seizoen. De concurrentie is moordend!

Weet iemand ook wanneer het schema van de Liga BBVA bekend wordt gemaakt?

Mooie 1e speelronde!
Ik verwacht een prachtig PL seizoen. De concurrentie is moordend!

Weet iemand ook wanneer het schema van de Liga BBVA bekend wordt gemaakt?

Nou als Man Utd Ronaldo nog weten te strikken dan zie ik geen enkele moeite voor ze

Die BPL Gaan we gewoon dik winnen let op mij woorden, ik heb allle vertrouwen in moyes

Glory Glory MAN United

Heerlijk, de eerste wedstrijd van het seizoen meteen en thuiswedstrijd die je moet winnen, ondanks dat het in 2010 niet bepaald makkelijk ging.

Ik ga sowieso een ticket kopen. Wil erbij zijn wanneer Mourinho zijn rentree maakt

19 juni 2013 om 14:45

Dat zal zeker een speciaal moment zijn voor iedereen die wat met Chelsea te maken heeft. Vond het wel mooi toen ie in een interview zei : 'im one of you now' en daarmee nestelt ie zich ook meteen weer bij de fans (voor zover hij zich al niet genesteld had bij de fans).

19 juni 2013 om 21:12

Klopt man. Ik denk ook dat de sfeer top zou zijn. Iedereen heeft er weer zin in nu hij er weer is. Supporters zijn weer trots op de club, Benitez heeft het naar behoren gedaan maar sinds het ontslag van Di Matteo en zijn komst was de sfeer vrij beroerd.

Ik kan niet wachten tot het begin.
Leuk dat er in speelronde 2 al een derby is en in speelronde 3 al Liverpool - Man Utd.
Verder heeft Liverpool het druk met de kerst, uit Spurs, City en Chelsea.
Ik ben benieuwd, ook wat Hull gaat presteren.

Maart wordt echt een *** maand voor Arsenal, hopelijk zijn we dan IF, want als we dan 12pt pakken tegen Liverpool/chelsea/city/sp*rs dan kunnen we de titel pakken.

Niet te geloven, dit kan echt géén toeval meer zijn natuurlijk dat mijn cluppie voor het 4e seizoen op rij tegen een grote club moet aantreden.
We begonnen in 2010/11, toen we net weer terug waren, uit tegen Man. Utd, jaar daarop begonnen we tegen Arsenal thuis, afgelopen seizoen begonnen we tegen de Spurs thuis om dan als 2e naar Chelsea te moeten en nu beginnen we gewoon weer uit tegen een grote namelijk Man. City..
Gelukkig spelen we nu eindelijk eens een keer op 2e kerstdag thuis, namelijk tegen Stoke City, alleen is het dan wel weer verrot dat we, ook weer net als afgelopen seizoen, tegen een grote eindigen namelijk Liverpool uit.
Kortom van het begin en van het einde van het seizoen zullen we het niet moeten hebben dus zullen we de 36 tussenliggende wedstrijden moeten winnen willen we weer rond plek 5/6 kunnen eindigen.

Ik heb er wel alweer giga veel zin in Howay the lads; Nufc forever

Zo, de FA is na het pensioen van SAF niet meer zo pro United

Nee, dit heeft zowel een voordeel als een nadeel. Je riskeert puntenverlies tegen Swansea, Chelsea en Liverpool, maar United is wel vaker stroef begonnen aan een seizoen om vervolgens een ijzersterke reeks neer te zetten en constant te zijn.het voordeel is dan dat je 2 grote wedstrijden al meteen kan afvinken.

Hoe je het ook wend of keert, om kampioen te worden zal je ongeacht je tegenstanders constanter moeten presteren dan de concurrenten. Dat is iets wat samen met een never die mentaliteit met de paplepel is ingegoten bij United. Natuurlijk is het een andere manager met Moyes, maar de selectie blijft grotendeels hetzelfde en er zullen ongetwijfeld versterkingen op komst zijn.

De nieuwe era van de Premier League gaat spoedig starten. 3 nieuwe managers bij de titelkandidaten en natuurlijk de return van de special one'. Ik zie het al helemaal voor me interviews met Mourinho en Holloway

Chelsea heeft best een prima rooster! Vaak zijn we zwak in November, December, maar dit jaar is daar een redelijk programma voor ons. Zit wel bv Arsenal uit, maar dan moeten we tegen Swansea daarvoor, terwijl zij tegen City moeten geloof ik.
Enige probleem is het begin, we spelen geloof ik de eerste 3/4 uitwedstrijden allemaal wel zware uitwedstrijden. Mourinho's effect mag dus snel beginnen, want gezien de standaard vormverdeling van Chelsea is het begin altijd van Chelsea. (dit jaar zelfs bovenaan gestaan waarna iedereen dacht dat we een kans hadden door de ingevingen van vooral Hazard!)

Moyes wacht een zware taak, United begint vaak matig en dan krijgt hij natuurlijk veel meer druk op zich dan SAF de laatste jaren had. Ik kan al niet wachten!

19 juni 2013 om 21:45

@ Lampardcfc Juich maar niet te vroeg want in ons rooster heb ik gezien dat jullie op 2 November gezellig naar ons toe mogen komen, en jullie weten hoe dat vorig seizoen is afgelopen hé toen Sissoko het op z'n heupen kreeg

Wat lijkt het me heerlijk als het eindelijk eens gaat rommelen binnen die club.

Je moet op gegeven moment tegen iedereen spelen.
Dus dan heb je vast deze lastige tegenstanders gehad, als je er goed door heen komt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren