Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

De Boer begint voorbereiding Ajax met Bazoer, Boilesen en Klaassen

Laatste update:
/

Ajax is dinsdagochtend begonnen aan de voorbereiding op het seizoen 2013/14. Trainer Frank de Boer trakteerde maandag bij de eerste bijeenkomst op gebak en een dag later mag iedereen zich weer gaan inspannen onder leiding van de coach. De Boer begroette daarbij één nieuw gezicht en twee oude bekenden, die hij vorig seizoen geruime tijd niet tot zijn beschikking had.

Nicolai Boilesen en Davy Klaassen speelden vorig seizoen nul en twee wedstrijden voor Ajax; de verdediger en aanvaller konden door aanhoudend blessureleed steeds niet aansluiten bij de selectie van de Amsterdammers. Voor Boilesen, die in totaal pas tien duels speelde, breekt nu het vierde seizoen in de hoofdstad aan. Hij moet op links concurreren met vaste keuze Daley Blind.

Klaassen, wiens derde seizoen nu aanbreekt, moet voorin proberen Kolbeinn Sigthórsson af te houden van speeltijd. De Boer begroette bij de training ook de pas zestienjarige Riechedly Bazoer. De centrale verdediger maakte de overstap van de A1 van PSV naar de 32-voudig landskampioen, een stap die hem bepaald niet in dank werd afgenomen in Eindhoven.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kijken of bazoer echt een groot talent is. Helaas geen meleg en dergelijke.

25 juni 2013 om 11:29

Volgens Ajax.nl doet Meleg wel mee.

25 juni 2013 om 12:12

Hij heeft bij psv de basis gelegd dus volgens de ajax filosofie valt er nog genoeg techniek bij te spijkeren. Bazoer gaat wel zijn debuut maken in een oefenwedstrijd dit jaar. Voor de rest heeft Ajax het centrale duo voor over 2 jaar al in huis. Bazoer en denswil

25 juni 2013 om 14:24

hahaha alweer een kansloze opmerking van vondelparkje over de techniek.
Daarom heft Ajax natuurlijk de techniektrainer van PSV (willem Weijs) overgenomen voor het komende seizoen. Maar dat wist je zeker niet he kneus anders had je die dome provocerende opmerking niet gemaakt

25 juni 2013 om 14:35

Ajax heeft hem niet overgenomen. Contract in ehoven liep af. Bovendien begint hij bij de Ajaxjeugd. Bij het eerste hebben ze Bergkamp rondlopen. Wel eens van gehoord? Daar kan zelfs Messi qua techniek nog wat van opsteken

25 juni 2013 om 18:30

Oeta hij gaat bij de jongste jeugd werken. En dan zo een grote smoel opzetten.
En dan zelf je reactie met een domme provocerende opmerking afsluiten..

26 juni 2013 om 19:20

ik denk veltman en denswil, weet het eigenlijk wel zeker

25 juni 2013 om 11:48

Meleg doet sowieso mee, dit zijn de laatstbekende namen die meegaan.

25 juni 2013 om 11:51

Naast Boilesen en Klaassen verschenen er nog 21 andere spelers op de Toekomst voor hun intake. Onder hen Riechedly Bazoer, die vorig seizoen overkwam van PSV en tot dusver nog geen officiële wedstrijden speelde voor Ajax. Ook de keepers Maurits Schmitz, Mickey van der Hart en Peter Leeuwenburgh hadden een afspraak, net als de verdedigers Sven Nieuwpoort, Joël Veltman, Kenny Tete, Dico Koppers, Ruben Ligeon en Stefano Denswil. Christian Poulsen, Illan Boccara, Joeri de Kamps, Fabian Sporkslede en Thulani Serero ondergingen ook verschillende tests tijdens de jaarlijkse intake. Van de aanvallers meldden Derk Boerrigter, Jody Lukoki, Tobias Sana, Lesley de Sa, Dejan Meleg en Gino van Kessel zich.

25 juni 2013 om 11:54

En Kenny Tete.

slechtekont was me voor

25 juni 2013 om 14:37

tnx, zo te zien is er 'alweer' iemand met duimpjes aan het strooien.
'we' zeggen niets verkeerds, het is inhoudelijk en toch krijg je duimpjes.
Allemaal 2, dus iemand heeft 2 accounts en gaat zitten janken achter zijn pc.

25 juni 2013 om 15:00

Geen Andersen?

25 juni 2013 om 15:11

Andersen volgens mij ook, dat werd vorig jaar al gezegd.

25 juni 2013 om 11:58

ben benieuwd inderdaad. heb eigenlijk nog niks van hem gezien. zestien is wel heel jong trouwens. de laatste was anita denk ik, die op die leeftijd debuteerden. op rechtsbuiten, als ik me niet vergis.

Ik ben ook heel benieuwd naar de eventuele strijd tussen Daley en Nicolai. Ik hoop op daley, wat jullie?

25 juni 2013 om 12:04

Ik heb bij Daley altijd het gevoel gehad dat hij ook op CVM uit de voeten moet kunnen. In dat geval kan Nicolai gewoon LV, wat ik eigenlijk sowieso liever heb omdat ik Nicolai wat hoger inschat dan Daley.

25 juni 2013 om 12:38

H.J. Cruijff ben het met jou eens. Blind zou wel eens een goede cvm kunnen zijn.

25 juni 2013 om 14:38

Zou hij het loopvermogen en duelkracht(i.c.m) hebben dan?

Ik zou hem dan wel tijdens de oefenpotjes willen zien op die positie.

Klaassen concurreren met Sigthorsson ja?

Klaassen is aanvallende middenvelder, geen spits.

25 juni 2013 om 11:30

Hij is eigenlijk beiden want ook in de spits speelde hij zijn wedstrijdjes. Alleen in de eredivisie nog niet nee

25 juni 2013 om 11:31

Klaassen zal gewoon op de posities van Eriksen of De Jong gaan komen hoor.

25 juni 2013 om 11:35

FDB heeft meerdere malen de veelzijdigheid van Klaassen benoemd. Maar misschien weet jij het als assistent beter? Ik verwacht dat hij uiteindelijk ook op het middenveld komt maar hij kan zowel voorin als in de middenlinie dus Voetbalzone zegt niks fout.

25 juni 2013 om 12:08

Klaasen is van origine een 10 en is een dezelfde soort speler als Siem de Jong.
Dus het zou mij niets verbazen als Klaasen als spits ook zijn minuutjes mee gaat pakken.

25 juni 2013 om 11:33

Klaassen is eigenlijk exact hetzelfde type speler als Siem de Jong. Ik denk alleen dat Davy wat meer potentie heeft. Was anderhalf jaar geleden dé uitblinker van de A1. Hopelijk komt hij weer sterk terug van zijn blessure.

25 juni 2013 om 11:36

ik vind Klaassen meer een type Rooney, niet de grootste, maar kan in de spits en kan ook uitstekend uit de voeten op CAM

25 juni 2013 om 11:47

Ik vind Klaassen meer de zwakke versie van De Jong, maar ik blijf maar steevast horen dat hij een stuk beter gaat worden. Ik zie dat totaal niet gebeuren maar ik hoop van ganser harte dat hij mijn ongelijk gaat bewijzen.

Wanneer Ajax hem niet als basisspeler ziet, en dat gaat mijns inziens niet gebeuren, moeten we hem verhuren om hem te laten spelen. Heeft afgelopen jaar al een jaar stilgestaan en dat is op zijn leeftijd funest. Er zijn vast wel wat Eredivisie clubs geïnteresseerd in zijn komst, anders wordt het potjes spelen in de Jupiler League met Jong Ajax.

25 juni 2013 om 11:53

@marc_overmars

Als ik kijk naar waar Davy vorige zomer was in zijn ontwikkeling, kan ik alleen maar constateren dat hij toen verder was in zijn ontwikkeling dan Siem de Jong op die leeftijd (19). Maar goed, je weet natuurlijk nooit hoe talenten zich uiteindelijk gaan ontwikkelen, al helemaal niet als ze een jaar geblesseerd zijn geweest.

25 juni 2013 om 12:36

Hier heb je een punt! Als de jong blijft en Klaassen moet banken kan hij beter naar Ajax 2 in de Jupiler daar ijveren voorstander ben van verhuur omdat dat soort jongens je dan vaak de das om doen in een treffen met de hurende club! Ook denk ik dat het goed is om op dit niveau te bewijzen dat je Ajax waardig bent! Vraag me alleen af wat voor regels er zijn mocht de jong geblesseerd raken en serero of Klaassen zich nadrukkelijk in de kijker spelen, mag je hem dan zomaar naar Ajax 1 overhevelen of moet koewachter totde volgende transferperiode??
Het laatste zou het eerlijkste zijn maar voor de kijkcijfers ( want daar ging het fox toch om?) van de Jupiler league is het heel aantrekkelijk als de van een blessure terugkomende ajacieden eerst 2 wedstrijden meedoen met ajax2 groots aangekondigd in een geweldige trailer: Ajax- Volendam zal de terugkerend kolbein sigtorson het verschil kunnen maken in deze kraker??
Rare situaties!!

25 juni 2013 om 11:49

Klaassen zal primair gaan concurreren om een van de twee plekken achter de aanval. Het lijkt mij vrij evident dat Hoesen de man is die Sigthorsson van de spitspositie gaat proberen te houden. Dat betekent niet dat Klaassen ook niet in de spits uit de voeten kan en daar misschien speeltijd gaat pakken dit seizoen.

25 juni 2013 om 16:59

Klaassen kan op beide posities prima uit de voeten. Ik hoop dat hij komend jaar eindelijk eens blessurevrij blijft, dan zie ik in hem de perfecte opvolger voor Siem de Jong, mocht hij vertrekken.

Bazoer; ik ben heel benieuwd! Als ik kijk wat hij tot nu toe buiten het eerste doet dan belooft dit heel veel!
Zo jammer dat Klaassen afgelopen seizoen niets heeft kunnen laten zien; vind het toch wel een toegevoegde waarde wanneer hij fit is!

En ik mis Meleg die op andere sites wel genoemd is!?

25 juni 2013 om 11:34

Bazoer geweldige talent, goede jeugdproduct van Ajax. Meleg doet volgens mijn wel mee.

Iemand trouwens enige idee waarom de spelers zo zwarte ding om hun middel hebben?

25 juni 2013 om 11:44

Is een hartslagmeter die direct in contact staat met een laptop langs het veld. Daaraan kunnen een aantal dingen afgelezen worden als op hoeveel procent je een bepaalde oefening doet.

25 juni 2013 om 11:45

Goede jeugdproduct van Ajax? Mag toch hopen dat hiervan de sarcasme af spat..

Zo'n zwarte band om de buik is om iemand hartslag en dergelijke te meten, de conditie dus.

25 juni 2013 om 11:45

Erg leuk provocerende opmerking weer over Bazoer.. Maar om je toch nog even van dienst te zijn dat is een hartslagmeter

25 juni 2013 om 11:46

Hartslagmetertje, GPS en inspanningsapparatuur.

Bazoer is een geweldig talent ja, het maakt eigenlijk niet uit waar hij vandaan komt, want je ziet zo dat hij het overal zal redden. Meleg wisselt nog veel goede momenten af met mindere. Beetje wisselvallig de keren dat ik hem in actie zag.

25 juni 2013 om 11:50

Jeugdproduct van PSV bedoel je hoop ik toch?

25 juni 2013 om 11:51

Psvers maken die grap toch... Dan zeg ik het gewoon dat het een jeugd product van Ajax is, niks mis mee hoor.

25 juni 2013 om 12:23

Wel iets mis mee, vooral door de smiley zie je dat het puur provocerend is bedoeld.

25 juni 2013 om 12:29

Volgens mij probeert hij met die smiley aan te geven dat het juist niet provocerend is bedoeld.

25 juni 2013 om 12:36

Hoezo Bazoer is onder de 18 dus niet volwassen, dat betekend gewoon nog een jeugdspeler ik snap het probleem niet. Ik weet zeker dat Bazoer dit jaar gaat debuteren wat een talentvolle speler is dit.

25 juni 2013 om 14:38

Hij is sarcastisch....

25 juni 2013 om 11:44

Trainde Meleg vorig seizoen ook al niet geregeld met Ajax 1 mee? Daar zou het mee te maken kunnen hebben. Zou het anders ook niet weten...

25 juni 2013 om 11:46

Internationals zitten nog niet bij de groep, om toch met een volwaardige groep te kunnen trainen worden de jongere jongens erbij betrokken.

25 juni 2013 om 14:40

Nee hij is in principe op 3/4 e van vorig jaar gekomen.

Voor zover mij bekent is, nee dus.

Hopelijk gaan er komend seizoen een aantal wijzigingen plaatsvinden bij Ajax.

Eriksen zal vertrekken, daarvoor in de plaats zal Duarte wel komen. Lukoki, Castillion en 5 ton naar Heracles. Verder vind ik Hoesen de beste spits op dit moment van Ajax, scoort altijd maar is voetbaltechnisch gezien superieur aan Sightorsson.

Cillessen
Van Rhijn
Moisander
Denswil
Blind
De Jong
Poulsen
Duarte
? Cuenca ?
Hoesen
Fischer
25 juni 2013 om 11:33

De Boer kennende zal hij niet Moisander rechtsachterin opstellen...
Daarnaast zou ik Cuenca terugdoen, ben bang dat dat een beetje teveel risico meebrengt.
En ik zou toch altijd Sightorsson opstellen ook al is Hoesen misschien creatiever. Hoesen heeft genoeg minuten gehad dit seizoen en is toch regelmatig ook door de mand gevallen. Siggie daarentegen is erg effectief en dat is wat telt als spits zijnde.

25 juni 2013 om 11:33

Je vergeet Schöne. Hij deed het dit seizoen zeker niet slecht. Ik weet niet of Duarte wel zo nodig is, je hebt zoals gezegd Schöne nog en serero ook nog. Daarnaast nog spelers als Meleg, Andersen en wat anderen die ik nu vergeet.

25 juni 2013 om 11:35

Hoesen scoort altijd...
Sightórsson is meer een echte nummer 9.
Die scoort pas makkelijk.
Hoesen is meer een valse spits.
En die was ook zo goed op het U-21 Ek.
Die schoot van 5 meter op de lat tegen Spanje.
Zo zie je maar, die jongen moet nog veel meer oefenen wil hij belangrijk worden voor Ajax.

25 juni 2013 om 11:37

Erg flauw om een speler af te rekenen op een toernooi he..
Sigthorsson was een hele tijd uit de roulatie; moet je hem dan maar vervangen omdat hij zo blessuregevoelig is?
Overigens ben ik het met je eens dat Hoesen nr 2 is!

25 juni 2013 om 11:42

Klopt. Hoesen wordt niet voor niets vaak een kwartier voor tijd pas ingebracht. Met Kolbeinn heb je een echt aanspeelpunt voorin. Wanneer de verdedigers van de tegenpartij vermoeid raken heb je met Hoesen die veel dynamiek heeft een goede speler die overal opduikt in het strafschop gebied.
Overigens vind ik wel dat Hoesen een hele leuke speler is. Hij heeft een opvallend goede techniek voor iemand die van Fortuna afkomt. Maar misschien moet ik hem daar niet op afrekenen.

25 juni 2013 om 11:46

hoessen is gewoon slechter tegen spaanse opponenten zie zijn debut bij ajax die kans tegen real madrid in zen debut

25 juni 2013 om 11:46

Nee ik zou Sightórsson echt niet vervangen, dan maar Siem de Jong in de spits.
Zou Hoesen niks voor de flanken zijn?

25 juni 2013 om 11:50

Sightórsson is zeer nuttig voor het Ajax-spel, kan goed in de bal komen voor een combinatie, doelgericht, sterk, loopvermogen.
Enige nadeel is zijn blessuregevoeligheid.
Het Ajax van een aantal jaar geleden was beter voor Hoesen zijn.
Balletje valt eroverheen en dan met zijn snelheid.
Nu speelt Ajax veel over de grond.
Handiger is dus een aanspeelpunt inderdaad.

25 juni 2013 om 11:51

Tja zulke ballen moet je erin knallen wil je een kans maken bij Ajax/oranje.

25 juni 2013 om 11:42

Hoesen moet het in de voorbereiding wel heel goed gaan doen wil hij Kolbein uit de basis spelen, maar wie weet. Moisander en Denswil in het centrum lijkt me niet, aangezien je dan twee (voornamelijk) linkspoten in het centrum hebt..

25 juni 2013 om 11:47

Waarom staat tegenwoordig Duarte overal in de basiself terwijl we hem niet eens hebben, en ik vind dat je Schone hier ontzettend mee tekort doet. Was misschien de eerste seizoenshelft niet al te goed door z'n handelingssnelheid, maar oh oh wat is hij sterk teruggekomen de tweede seizoenshelft. Die staat bij mij altijd basis

25 juni 2013 om 11:50

Duarte is in potentie wel een kleine 5x beter dan Schöne durf ik te stellen

25 juni 2013 om 12:32

Dan durf ik te stellen dat jij wel heel optimistisch bent en/of er niet geweldig veel kijk op hebt. Schöne is nu (nog) de betere voetballer, wellicht gaat Duarte hem (ooit) voorbij, maar dat lijkt mij een gevalletje eerst zien dan...

25 juni 2013 om 12:00

dan zou ik eerder zo spelen en nog een speler voor cv kopen veltman vind ik het gewoon niet hebben

Cillessen
Van Rhijn
Veltman
Moisander
Blind
De Jong
Poulsen
Duarte
Schone
Sightorsson
Fischer
25 juni 2013 om 12:39

Ik verwacht/hoop op de doorbraak van Denswill dit seizoen, en dat zou zo maar ten koste van Moisander kunnen gaan. Prima speler de laatste, maar ik denk dat Denswil meer fysiek meebrengt en dat is met name internationaal toch wel erg belangrijk. Op linksachter heb ik zo'n voorgevoel dat Boilesen, mits fit, het gevecht gaat winnen. De vraag is vervolgens wie Alderweireld vervangt. Ik heb stille hoop op Heitinga, maar hij heeft zelf al gezegd dat het te vroeg is. Begrijpelijk. Boulahrouz is mss niet eens zo'n verkeerde, twee jaar overbruggen totdat Bazoer er klaar voor is.

Linksbuiten en spits staan vast met Fischer (boerrigter) en Sigi (hoessen). Rechtsbuiten is nog een groot vraagteken, het is verdomme al jaren geleden dat we een goed jeugdproduct op rechts voortbrachten

Op midden zie ik De Jong blijven en hoop ik op een doorbraak van een jonge Cvm, Sporkslede of die Nederlands/franse jongen. Poulsen was duidelijk bedoeld als tijdelijke overbrugging tot iemand uit de jeugd kwam. Resteert alleen nog de positie die Eriksen achterlaat.

25 juni 2013 om 17:56

"die Nederlands/franse jongen" = Ilan Boccara

26 juni 2013 om 11:43

thanks

25 juni 2013 om 14:41

Moisander gaat niet op rechts spelen, daar komt Veltman, dat heeft hij (frank) nou al meerdere malen aangegeven.
Ze gaan Joel Veltman geen nieuw 4 jarig contract geven om op de bank te zetten.
Is een duurt geintje namelijk.

edit:
Zitten -> Zetten.

Klaasen is een middenvelder en Sigthorson een spits toch? dus dan hebben ze toch niks met elkaar te maken kwa concurentie?

25 juni 2013 om 11:36

Jawel, Klaassen kan ook als spits fungeren.

25 juni 2013 om 11:40

Als je Ajax had gevolgd weet je dat hij ook in de spits heeft gespeeld in Ajax 1.

Hoop dat we dit seizoen lekker veel jeugd te zien krijgen. Toch wel het moment waarop sommige spelers het nu echt moeten laten zien. Hopelijk gaan we Andersen ook zien zoals Fischer 2 jaar geleden.

16 jaar en al aansluiten bij het eerste elftal, dat belooft veel goeds. Op zijn positie (als verdedigende middenvelder dan) zie ik hem ook nog wel kansen krijgen.

25 juni 2013 om 11:44

Hij heeft al vaker een training mee gedaan, dit jaar verwachten ze dat die af en toe in de eerste mee zal doen. Of in iedere geval veel mee trainingen met de eerste.

25 juni 2013 om 11:49

Zijn positie is centrale verdediger. Hij speelt echter af en toe op de VM om meer 'voetbal' te ontwikkelen en te denken als een middenvelder.

25 juni 2013 om 12:47

Eens, maar vergeet niet dat er nog heleboel selectie spelers ontbreken. Als iedereen er weer bij is lijkt het me sterk dat hij bij de eerste selectie blijft. Maar goed, hij is nog maar 16 en volgens Henk Spaan, die het iha goed ziet, is het een wereldtalent. Spaan verwacht hem zelfs al dit seizoen in het eerste, hij is ook lyrisch over Denswil.

Zie Isaac nog steeds graag komen, wie moeten we anders halen? Wie kan er zo 5 opnoemen die goed zijn?

25 juni 2013 om 11:45

Meleg kan rechtsbuiten spelen, ben benieuwd of die al wat minuten gaat maken op die positie.

25 juni 2013 om 11:48

Ik hoorde gisteren in mijn netwerk iemand roepen dat Ajax nog steeds bezig is met Chadli.

25 juni 2013 om 12:52

Ik heb ook zo iets gehoord dat Ajax toch nog een vette vis wil binnen halen dit jaar. Chadli heeft persoonlijk laten doorschemeren dat hij absoluut wil spelen ivm Wk met Belgie. Ajax en Chadli zouden goed bij elkaar passen.

25 juni 2013 om 13:56

Voor op rechtsbuiten? Daar zijn we nu denk ik het dunst bezaaid.

26 juni 2013 om 11:45

Volgens mij is Chadli een type Babel/fischer, dwz rechtsbenig maar beter tot zijn recht komend op links, toch ?

25 juni 2013 om 12:45

Heb ik ook al eens over na zitten denken. Ik zit aan Rajiv van la Parra te denken samen met Josefzoon (terughalen) voor de rechtsbuiten positie.

25 juni 2013 om 14:44

Naar welk niveau wilt jij?
Jozefzoon? Van la Parre?
Dit zijn toch geen spelers van Ajax niveau die het op CL ook maar een beetje kunnen bijbenen.
De rest heeft redelijk wat CL ervaring...(3x op rij, incl aankomend seizoen 4x)

25 juni 2013 om 16:16

Weet jij betere opties? Zoja, wie? Cuenca is geblesseerd, Lukoki willen ze verhuren. Ik denk dat van la Parra erg goed kan renderen bij ajax en josefzoon is een pure rechtsbuiten die ajax veel te vroeg heeft weggedaan.
Graag ook alternatieven als je zoveel commentaar hebt.

25 juni 2013 om 18:17

Van la Parra kan het niveau van Heerenveen niet eens/amper halen, dus laat staan het niveau van Ajax en Josefzoon kan beter naar een leuke subtopper in Nederland toe gaan in mijn ogen.

Hoop dat Bazoer, Boccara, Andersen en Meleg veel speeltijd maken dit jaar. Ben erg benieuwd

Ik kijk er naar uit dat bazoer en denswil in de toekomst het centrale duo gaat vormen in de verdediging. Twee talenten van de buitencategorie.

Klaassen is in mijn ogen niet een serieuze kandidaat voor de spitspositie. Stond daar toentertijd enkel omdat er geen spits meer over was. Klaassen zal dus moeten gaan concurreren met Eriksen, de Jong, Serero, Schöne en Andersen.

25 juni 2013 om 12:00

Dat klopt. Klaassen zal zicht moeten richten op een plek op het middenveld, en dan met name in de rol van hoe De Jong ook uitvoert. Denk toch dat Eriksen en Alderweiereld vertrekken, daarnaast zullen Schöne en De Jong basisklanten zijn. Dat betekent dat hij moet concurreren met Serero en Andersen op het middenveld.

Ben overigens wel benieuwd wat Frank de Boer wilt doen met het centrale verdedigingsduo. Wordt er een linker centrale verdediger aangetrokken? Zal Veltman de positie innemen van Alderweireld als deze is vertrokken? Gaat Moisander naar rechts en speelt Denswil centraal? Of wellicht een experiment met Blind centraal en Boilesen weer op links?

25 juni 2013 om 17:04

Tja achterin zijn er natuurlijk veel opties. Zoals het nu is zou ik persoonlijk ervoor kiezen om met Moisander en Denswil centraal te spelen. Moisander is tweebenig dus dat kan prima. Denswil heeft naar mijn mening meer talent en is ook nu al wat verder dan Veltman. Ik ben opzich gecharmeerd van Veltman, maar helemaal overtuigd ben ik niet. Hij heeft een te lieve uitstraling.

Er is duidelijk iemand met zijn verkeerde been uit bed gestapt, kijk al die rode duimpjes hahaha

On:

Mooi dat Boilesen en Klaassen weer fit zijn, voor Klaassen is het denk ik het beste om bij Jong Ajax in de Jupiler League minuten te gaan maken omdat bij Ajax 1 Serero wel de voorkeur zou krijgen op de Lam/ram positie.

Boilesen is een goede back-up achter Blind dus we worden in de breedte weer sterker dat is mooi meegenomen.

Verder goed om te zien dat Bazoer mee mag trainen als hij al minuten gaat maken dit seizoen op de CVM positie zou dat mooi zijn maar meetrainen is in elk geval al goed.

Zaterdag de eerste oefenwedstrijd, altijd leuk om wat talent aan het werk te zien.

25 juni 2013 om 12:18

Rode duimpjes zijn alleen voor mensen die te bang zijn om hun eigen mening te geven.

25 juni 2013 om 14:46

Hootch helemaal mee eens dit zeg ik ook vaak, het is zo simpel om even op dat rode duimpje te drukken omdat iemand niet dezelfde club support... maar wel te laf en te schijterig zijn om te reageren met een goed beargumenteerde/onderbouwde mening

25 juni 2013 om 12:36

Denk dat als Klaassen gewoon fit is dat hij toch een volwaardig eerste elftal speler moet zijn.
schat hem hoger in dan Serero.

Wat vind jij van de optie Daley CVM en dan Boilesen op Lb.

Ben echt benieuwd hoe Bazoer gaat spelen en of hij kan inhaken op het niveau Ajax1.

25 juni 2013 om 12:38

@c_h_a

Ik vind Daley als linksback altijd een prima inspeelpass hebben maar ben bang dat hij op de CVM positie toch wat handelingssnelheid mist. Bovendien heb ik nou niet bepaald de indruk dat hij positioneel heel sterk is.

Daarnaast vraag ik me af of je zo´n jongen van zijn positie als linksback moet weghalen nu hij zich daar zo fantastisch heeft ontwikkeld.

Ik denk dat Frank de Boer er ook zo over denkt aangezien Dijks is verhuurd en er achter Blind en Boilesen verder geen LB beschikbaar is.

25 juni 2013 om 13:35

Afca ik ben het met je eens dat het misschien niet verstandig is om hem nu van de LB positie af te halen, hij presteert er immers geweldig. Maar ik ben juist van mening dat Blind positioneel juist erg sterk is, hij speelt zo geweldig omdat hij zijn gebrek aan snelheid perfect maskeert door positioneel altijd goed te staan.

25 juni 2013 om 19:08

Ben het met jullie beiden eens dat je blind niet van de lb positie moet afhalen, echt ben ik ook van mening dat als boilesen fit is en weer op niveau raakt dat ik hem liever op lb zie spelen dan daley.

Vind ook net zoals jk ajax dat blind juist positioneel erg sterk speelt. Hij is niet de snelste van het stel.

Een paar personen heb de duimpje omlaag knop gevonden lol.
Mooi dat bazoer is meegenomen in de voorbereiding.
Lijkt me toch wel spannend al 16 jarige om bij ajax met het eerste mee te doen en getraind te worden door de boer en bergkamp.

Ajax moet Douglas halen voor Alderweireld, en enkel de jong OF Eriksen verkopen en dan gaat de schaal gewoon weer naar Amsterdam komend seizoen.

Kampioenswaardig elftal:

Vermeer
van Rhijn/douglas/moisander/blind
De Jong / Poulsen/ Eriksen
Schone/sightor/fischer

25 juni 2013 om 12:54

Inderdaad jij snapt hem stam kan Douglas nog zo veel bij leren ik weet zeker dat ajax de titel koopt als het Douglas weet te strikken, en De jong weet te behouden. Ajax gaat anders erg veel problemen krijgen met de lengte van de verdedigers.

25 juni 2013 om 13:11

Tja jammer dat Eriksen en de Jong waarschijnlijk nog gaan verdwijnen en we vervolgens een bijzonder zwak middenveld overhouden! Ik betwijfel het zeer dat we in dat scenario volgend jaar weer kampioen zijn.

25 juni 2013 om 14:18

Heb vertrouwen in De Boer en Overmars. Psv word er ook zwakker op leveren bijna 45m % doelpunten in met Mertens en Lens. Alleen Feyenoord blijft intact en dus zeer gevaarlijk. Ajax gaat gewoon weer het seizoen in met een volwaardige selectie maak je maar niet druk.

25 juni 2013 om 20:08

Persoonlijk zie ik liever dat Ajax wat meer ambitie toont en een selectie bij elkaar brengt waarmee we een redelijke kans hebben om te overwinteren in de CL. Met dit beleid gaan we er elk jaar een beetje op achteruit. Serero, Klaassen, Duarte, Schöne hebben simpelweg niet de klasse die Maher wel heeft. Zolang de jeugdopleiding geen talenten van het kaliber Maher voortbrengt moet je durven investeren.

Bazoer is een enorm talent, ben blij dat we deze jongen uit onze jeudopleiding een kans krijgt. Goed om te zien dat eigen jeugd wordt ingepast!

25 juni 2013 om 14:52

Haha leuke opmerking, valt me op dat niemand hier iets zegt van een andere club zo van : ''kunnen we weer over 2 jaar zeggen dat het een eigen jeugd speler is''.

Niemand die dat gemeend van onze kant zegt, lijkt me duidelijk dat dit een grapje is.

Poeh Poeh Poeh wat zijn we weer negatief over een speler die een overstap maakt naar een andere club. Hij zou het wel voor een goede reden hebben gedaan, en het is mooi om te zien dat F de Boer hem de kans geeft om te laten zien wat hij nu al in zijn mars heeft en dit betekend ook wel iets komt niet vaak voor dat een 16 jarig pikkie mag aansluiten bij het eerste.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren