Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: 'Higuaín tekent nog voor het weekend driejarig contract in Londen'

Laatste update:

Arsenal presenteerde maandag Yaya Sanogo als eerste aanwinst voor het nieuwe seizoen, maar de Fransman zal niet de enige nieuwe aanvaller in de selectie van Arsène Wenger worden. The Gunners zijn nu al wekenlang bezig met de komst van Gonzalo Higuaín en de vader van de spits van Real Madrid, tevens de zaakwaarnemer van el Pipita, heeft een goed gevoel over een transfer.

/

Jorge Higuaín was woensdag in Londen en heeft goede hoop dat zijn zoon naar Arsenal zal gaan. "Er is nog niets getekend, maar de onderhandelingen bevinden zich in een vergevorderd stadium", wordt Higuaín senior geciteerd door diverse Spaanse media. "Arsenal heeft een goed bod uitgebracht, al heeft Juventus dat ook gedaan." De Italiaans landskampioen trok vorige week echter al Carlos Tévez van Manchester City aan en heeft zich teruggetrokken uit de strijd om Higuaín.

"We hebben nog niet gesproken over een contract", vervolgt Jorge Higuaín. "Dat komt pas als de clubs een akkoord hebben bereikt over een transfersom." Arsenal zou 26 miljoen euro willen betalen voor de 25-jarige Higuaín, die daarmee zou uitgroeien tot de duurste speler uit de geschiedenis van de club. De aanvaller zou in Londen 150.000 euro per week kunnen gaan verdienen.

Higuaín maakte in januari 2007 de overstap van River Plate naar Real Madrid, dat destijds twaalf miljoen euro betaalde voor de Argentijn. De aanvaller speelde tot dusver 266 officiële wedstrijden voor de Koninklijke en wist daarin 122 keer te scoren, terwijl hij 46 assists op zijn naam schreef. In het shirt van de Argentijnse nationale ploeg staat de teller op 32 interlands, twintig doelpunten en negen assists. Het contract van Higuaín bij Real loopt nog tot medio 2016 door, maar zijn werkgever staat open voor een transfer van de goaltjesdief.

Update 4 juli 09.05 uur - 'Higuaín tekent nog voor het weekend driejarig contract in Londen'
De transfer van Gonzalo Higuaín naar Arsenal zou wel eens snel afgerond kunnen worden. Vader en zaakwaarnemer Jorge Higuaín liet woensdagavond al weten dat de onderhandelingen tussen de clubs in een 'vergevorderd stadium' zitten en diverse Argentijnse media melden donderdag dat el Pipita op het punt staat om naar Londen te vliegen. De aanvaller zou vrijdag een driejarig contract tekenen bij Arsenal, tegen een weeksalaris van 118.000 euro. Volgens Engelse media ligt dat bedrag echter hoger.

Gonzalo Higuaín is de man die Arsenal nodig heeft

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

De onderhandelingen zitten al maanden in een vergevorderd stadion, deze transfer mag wel eens afgesloten worden.

https://pbs.twimg.com/media/bn5iuhbceaar5vk.jpg

3 juli 2013 om 22:13

Inderdaad en dan cavani halen ipv bale!

En ander morata de kans geven !

3 juli 2013 om 22:14

@neutraal Nou maanden valt ook wel mee. Arsenal is pas concreet geworden het komt wel goed. Ik hoop dat higuain voetballend wel een stuk beter wordt. Een ding is zeker het is een vooruitgang en giroud op de bank als 2 de spits is gewoon prima.

Nu nog een goede stofzuiger en een rb en julio cesar en je kan lekker rouleren met rosicky, ramsey etc etc.

pool/julio
aankoop
koscielny
ver/per
Gibb/mon
cazorla
aankoop
wilshere
walcott
Higuian
Pod/the ox
3 juli 2013 om 22:20

Waarom geen Arteta meer? Vond hem toch wel redelijk sterk spelen dit seizoen. Verder moet Higuain inderdaad beter meevoetballen. Dat is toch wel de voornaamste reden waarom Benzema over het algemeen vaker de voorkeur kreeg. Higuain is meer een afmaker, maar een meevoetballende spits is toch altijd wel lekker

3 juli 2013 om 22:21

Goeie opstelling, al moet Wilshere dan wel in een andere rol gaan spelen. Nu speelt hij als een 10, een dribbelaar, de spelmaker. Met Cazorla op 10 (die kan geen linies verder naar achteren) moet Wilshere gaan spelen zoals hij dat ook deed samen met Fabregas, als de passer en de loper.

3 juli 2013 om 22:26

Arteta speelde een prima seizoen hoor maar zijn handelingssnelheid is gewoon te laag en dat merk je vooral tegen teams als bv stoke. Ik let vaak op arteta maar zijn handelingssnelheid ligt gewoon te laag voor het niveau wat arsenal nastreeft

Bovendien heb je gezien dat hij de gaten niet kan 'dichtmaken' en dat heeft ons een paar keer gekost op de counter Arteta kan je goed gebruiken voor de rust dat is waar maar vind hem te traag handelen. Btw wie wil jij uit de basis halen dan als er een stofzuiger komt? eentje moet banken of cazorla moet weer verkracht worden op links.

3 juli 2013 om 22:27

Mee eens haha staat maybe niet zo in de opstelling maar cazorla moet je sowieso op tien zetten wilshere zal wel de loper slash passer zijn wat vaak prima ging.

3 juli 2013 om 22:27

Ik ben het met clintje eens, ik vind Arteta een van de zwakkere punten van onze selectie.

3 juli 2013 om 23:05

Moet je eens een keer dat stuk lezen op de Arsenal site, met de statistieken van Cazorla op links. Dat stuk was van toen hij net op links gezet werd, daar zit een gedachte achter. Vanaf daar was hij het gevaarlijkst, en het was het beste voor het team. Dat zag je terug in de resultaten...

3 juli 2013 om 22:58

Bullshit.

The old quotes can be ignored. All that matters is whether the new quotes about being given permission to negotiate with Arsenal and hoping to see him in the Prem soon are true.

Als Arsenal mag onderhandelen met de speler is er dus een overeenkomst bereikt.

4 juli 2013 om 09:43

@ Arsenal addict

Niet helemaal waar, de verkopende club mag ook gewoon toestemming geven om met de speler te onderhandelen. Vanuit het oogpunt van: kom eerst maar eens rond met de speler en wij regelen de transfersom daarna wel.

Madrid en Arsenal zullen waarschijnlijk weten waar het ongeveer op uit zal draaien en vinden dat allebei waarschijnlijk realistisch en dus mag Arsenal onderhandelen. Dat betekent nog niet dat de clubs er uit zijn.

Maar een pietlut die daar op let.

On: Wat een fantastisch aankoop!

4 juli 2013 om 10:59

Dat zou kunnen, maar doorgaans werkt het natuurlijk andersom.

Hoppa die is binnen nu onze pijlen richten op een CVM

3 juli 2013 om 22:19

Inderdaad. Persoonlijk vind ik het nog steeds jammer dat M'vila toendertijd niet naar ons toe is gekomen. Ik weet zeker dat hij onder Wenger zich had ontpopt tot een van de beste Cvm's van de competitie.

Persoonlijk hoop ik op Lars Bender, ik hou wel van die duitse spelers. Bovendien heb ik op FM in mijn eerste seizoen 2013 ook Bender gekocht (en Jovetic), dat liep als een trein

Szxzesny
Aankoop
Mertesacker
Koscielny
Monreal
Wilshere
Aankoop
Ramsey
Cazorla
Higuain
Poldi/Ox/Wal
3 juli 2013 om 22:22

Tja, M'vila had de clubs voor het uitkiezen, maar koos voor het geld helaas.

Bender is inderdaad een goed alternatief, maar die kans is klein denk ik. Dortmund is in opkomst en er spelen al echt ongelofelijk weinig Duitsers buiten Duitsland. Eigenlijk alleen Duitse spelers die niet bij Bayern of Dortmund zitten hebben nog interesse in een transfer naar het buitenland (zie Özil, Marin, Podolski en Schürle)

3 juli 2013 om 22:27

Wenger had op een gegeven moment zelf ook niet meer het vertrouwen in M'vila... Wel in het talent, maar niet in zijn mentaliteit. Zelf vind ik het ook jammer. Als Higuain binnen is moeten ze voor een Cvm, een box-to-box speler... Daarna zou het ook fijn zijn als er iemand werd aangetrokken voor naast Koscielny en een rechtsback, Richards & Sakho??

3 juli 2013 om 22:27

@daanmh

Lars Bender speelt bij Bayer Leverkusen he? Niet te verwarren met z'n broer Sven van Borussia.

3 juli 2013 om 22:31

Bender is van Leverkusen @daanmh

@jairzinhofey ik denk dat hij het niet meer zag zitten, omdat hij nu een nogal "brave" selectie heeft. Wenger heeft veel heftigere spelers dan M'vila onder zijn hoede gehad, maar toen bestond in principe heel de selectie uit zulk soort mannetjes.

Is een box-to-box perse nodig? We hebben Ramsey en Wilshere (als Cazorla op 10 gaat spelen) al. Er zit nog heel wat rek in Ramsey denk ik.

Richards zou een goede aankoop zijn maar ik denk neit dat hij weg gaat, Sakho ken ik eerlijk gezegd niet zo goed maar volgens mij is hij een beetje overrated. Goede verdedigers zijn schaars op het moment en wellicht is dat niet perse onze prioriteit nu. Hoe Mertesacker er ook uit mag zien, hij is een belangrijke schakel in ons team.

3 juli 2013 om 22:41

Klopt, aan de andere kant is zo'n 'brutaal' spelertje ook een must voor je team. Zelf zie ik hem nog steeds graag komen, of Pogba maar die lijkt mij onmogelijk...
Een box-to-box zie ik graag komen voor naast Wilshere zodat Wilshere zich net wat meer aanvallend kan instellen. Een middenvelder die puur verdedigend is ingesteld past wat mij betreft niet bij het spel van Arsenal.

In Ramsey heb ik eerlijk gezegd niet zo heel veel vertrouwen, al moet ik toegeven dat hij het de laatste wedstrijden steeds beter begon te doen.

Mertesacker was een zeer goede speler, maar hij is qua opbouwend vermogen en snelheid niet wat ik graag zie. Hij is tactisch wel zeer sterk waardoor hij bijna altijd op de juiste plaats staat, maar hij maakt je ook iets kwetsbaarder want je kan niet altijd ver van je doel verdedigen.

3 juli 2013 om 22:46

Ik zou ook graag Lars Bender zien goede degelijke speler en met mertesacker en podolski kan hij zich makkelijk aanpassen in de groep.

3 juli 2013 om 22:59

M'vila was niet constant genoeg en had tevens een mantaliteitsprobleem.

3 juli 2013 om 23:01

Ik ben inderdaad ook erg gecharmeerd van Lars Bender, Hij is de rots in de branding op het middenveld bij Leverkusen en Arsenal is aan een intressant project begonnen! De veelal jonge britse spelers liggen nog jaren lang vast (ramsey Jenkinson Gibbs Wilshere AOC & Walcott)dat moet de basis van het nieuwe Arsenal worden met een aantal gerichte sterke aankopen en jeugdspelers die doorkomen richting het eerste, En natuurlijk de specialiteit van Wenger onbekende jongens als Sanogo binnen halen en die tot wereldster laten uitgroeien.

Ik hoop dat Higauin komt en idd hoop ik net zoals jou op Bender, Nog meer dan Fellaini want dat vind ik niet écht een Arsenal type vind het meer een speler die bij Chelsea past en anders bij United maar ik vind hem toch iets teveel voetbalgogme missen om de back-four te beschermen, Verdedigend zie ik hem zeker zijn mannetje staan maar bij ons word er ook van je verwacht dat je aanvallen kan opzetten en het spel kan versnellen/vertragen & goed kan opbouwen als de centrale verdedigers worden vastgezet.

Higuain is gewoon een topspits en precies wat Arsenal zoekt, Dat niet mee-kunnen-voetballen-verhaal word sterk overdreven want voetballend is het gewoon dik dik inorde, Het is weliswaar geen RvP maar het is écht geen jan-doedel hij doet op dat vlak bijvoorbeeld ook helemaal niet onder voor een Lewandowski of een Cavani, Maar vooral dat dodelijke voor de goal hebben we een tijd lang gemist bij Arsenal we hebben tevaak nog iets teveel kansen nodig & met Higuain word dat probleem hopelijk opgelost en Giroud als 2e spits & een Sanogo die zich hopelijk goed gaat ontwikkelen moet dat wel goed zitten.

Vandaag kwam het heugelijke nieuws dat Manonne vertrokken is, Arshavin Squilacci & Djourou zijn ook al weg, Bendtner is in gesprek met Malaga (geruchten) en zo zijn er nog wel een aantal spelers die naar alle waarschijnlijkheid vertrekken, Deze gaten moeten worden opgevult in de breedte met jeugdspelers en jong-talent ala Sanogo en er moeten na Higuain nog 2 aankopen komen en we kunnen knallen volgend seizoen.

Zou natuurlijk een geweldige transfer zijn voor Arsenal. Denk echter wel dat Higuain nog wat hoger zou kunnen.. Aan de andere kant is hij nu wel een keer gegarandeerd van speeltijd. Da's wel even lekker na een paar jaar dan weer wel, dan weer niet. Scoorde Higuain een hattrick, dan stond Benzema er soms de volgende wedstrijd weer in. Omgekeerd trouwens ook.

Schiet eens op met die transfer, hoe langer we wachten, hoe groter de kans is dat er iets mis gaat. Persoonlijk vind ik dit echt een geweldige aankoop van Arsenal. Jovetic had ook een geweldige aankoop geweest maar dan moet je toch altijd maar mee afwachten hoe een dodelijke spits het is; in eerste instantie haal je dan een mindere versie van Van Persie, de kans is dan groot dat het breigehalte voorin bij Arsenal dan wel erg groot wordt. Higuain daarentegen is een no-nonsense spits en knalt bij het eerste beste gaatje in de verdediging de bal op de goal. Higuain is meer een type Henry dan een type Van Persie, met breiers als Wilshere en Cazorla lijkt me dat niet iets verkeerds.

Heel erg jammer, aangezien Juve een aantal spitsen heeft gehaald heeft Arsenal denk ik nog meer kans om Jovetic binnen te halen, een veel completere voetballer die veel beter past bij Arsenal dan Higuain.

Heerlijke speler, mijn favoriete spits. Ben erg blij als deze transfer eindelijk afgerond is. Hopelijk belooft het nog wat voor de aankomende tijd van de kant van Arsenal.

Come on you Gunnerss

Hoop dat hij samen met Rooney (als hij komt) een super duo zal vormen.

3 juli 2013 om 22:30

Ik denk dat we Rooney wel uit ons hoofd kunnen zetten. Manchester zal, als ze hem uberhaupt laten gaan, de absolute hoofdprijs vragen. Ik denk dat zelfs als Rooney moeilijk gaat doen, ze hem niet snel naar een Engelse ploeg zullen laten gaan.

Hopelyk is hij de man die arsenal weer kan helpen on lang mee te doen om t kanpioensschap, hopelijk komt t snel rond

Hadden ze het laatst niet over Bender van Leverkusen?

3 juli 2013 om 22:36

Ja, maar die is onhaalbaar.. Leverkusen wil hem niet kwijt nadat ze Carvajal en Schurrle al kwijtraakten..

In een gevorderd stadium qua transfersom ja. Daarna moet Higuain het nog eens worden met Arsenal! Al lijkt mij dat geen probleen in mijn ogen

Waarom zitten er oude quotes tussen? Higuain zijn vader zei dat Real toestemming heeft gegeven om te onderhandelen met Arsenal om Higuain zijn salaris. En dat hij hopelijk zo snel mogelijk zijn zoon ziet in de Epl. Ik denk dat Arsenal al een akkoord heeft bereikt met de transferprijs.

Ik snap rooney echt niet, hij speelt bij een van de grootste clubs van de wereld en nog wilt hij weg, maar waarom denkt hij dat het bij een andere club beter gaat of meer prijzen pakt.

3 juli 2013 om 22:43

Hij voelt zich ondergewaardeerd. Van Persie komt binnen en is direct dé man.
Daarnaast speelt Rooney niet op zijn favoriete plek, de spits.

Zou een prima transfer voor Arsenal zijn. Higuaín maakt Arsenal per direct beter. Ben echter wel benieuwd wie Real ervoor terug haalt. Aangezien ik niet verwacht dat Real de competitie begint met alleen Benzema en Morata in de selectie.

Volgens mij is deze transfer afgerond zodra Ancelotti ja knikt.

Vind het een hele mooie club voor Pipita, waar hij ook de eerste keuze is. Toch wel jammer om hem te zien vertrekken, een echte Madridista..

Denk pas dat deze transfer wordt afgerondt als Real een vervanger binnen heeft, Cavani ofzo. Ik zie ze namelijk niet maar met 1 topspits het volgende seizoen in gaan. Ben benieuwd wie het wordt.

4 juli 2013 om 10:09

Zou het niet mogelijk kunnen zijn dat Real gewoon met Ronaldo in de spits gaat spelen.
Aangezien ze nu 3 aanvallende middenvelders hebben, met daarnaast ook nog Di Maria.
Dat ze Isco wat meer vanaf links laten spelen en Ronaldo gewoon in de spits zetten.

4 juli 2013 om 13:41

Zou goed kunnen, de kwaliteiten heeft hij daar zeker voor. Ik denk alleen wel dat zijn belangrijkste element, snelheid, dan niet zo goed tot haar recht komt als op de vleugels. Daar hoeft hij vaak alleen de RB eruit te sprinten, in de spits krijgt hij dan temaken met 2 Cb's. Maargoed mischien zit ik mis, zou het wel eens leuk vinden om te zien

ben nooit overtuigd geweest van deze speler, maar als ik zo zijn statistieken lees raak im toch w onder de indruk, zeker omdat ie niet vaak hele wedstrijden gesped heeft jn het begin, en later met benzema (sorry als ik mij vergis). als ie deze statistieken en een goede instelling mee kan nemen naar arsenal zal hij niet het voetbal van RvP kunnen doen vergeten, maar wel zijn goals

4 juli 2013 om 11:25

Nooit overtuigd geweest? Ik denk dat dit misschien wel de gevaarlijkste spits binnen de 16 is... En dat is zonder te overdrijven.
\als Higuain aan de bal komt weet hij waar het doel is en waar de keeper is, het is een koud kunstje om dat ene gaatje te vinden... Je zou voor de lol eens een paar filmpjes van hem moeten kijken.

Kan niet wachten tot dat hij gepresenteerd word. Het word tijd dat Arsenal weer eens een prijs pakt. Met jonge ventjes als Sanogo gaat dat niet lukken.

Heerlijke aankoop zou dit zijn voor Arsenal. Fellaini er nog bij en een goede verdediger en Arsenal kan wel eens voor een verassing zorgen . Zou het wel hopen, toch wel de mooiste club van Engeland in mijn ogen

26 miljoen voor Higuain vind ik erg veel... Maar Arsenal kan het wat breder laten hangen en ik denk dat hij wel de goede spits voor Arsenal kan zijn. Hij zal wel moeten meevoetballen, dat heeft hij bij Real niet veel hoeven doen.

Zou toch mooi zijn als dit eindelijk afgerond is. Was al bang geworden dat het niet meer zou doorgaan vanwege Ancelotti of Perez.

Bovendien geloof ik eigenlijk nog steeds niet dat Arsenal veel geld gaat spenderen tot de eerste grote transfer echt afgerond is. Als deze eenmaal klaar is, denk ik dat er sowieso nog een verdedigende middenvelder komt. Bij mij is Bender favoriet, die heb ik liever dan Fellaini. Daarnaast zou Richards op rechtsback ook een mooie versterking zijn. Maar goed, ik wacht af.

Drie jarig contract voor zo'n hoog transferbedrag? Lijkt me onverstandig.

4 juli 2013 om 09:31

Als deze berichtgeving klopt gaat hij ook maar 118k verdienen. Dan blijft Walcott grootverdiener

4 juli 2013 om 10:06

Jij zal wel extra blij zijn .

Ach, hoe minder hij op het salarishuis drukt hoe beter.

4 juli 2013 om 12:07

Haha ja, ik ben erg blij met zijn komst hoor. De laatste jaren zie je het misschien minder aan zijn spel, maar in het begin van zijn carrière bij Real, voordat Ronaldo er was en tijdens het eerste seizoen van Ronaldo bij Real, was Higuain een ontzettend technische spits. Had ook echt veel skills en dribbelde makkelijk tegenstanders voorbij. Dat in combinatie met zijn leeftijd toendertijd en zijn killer-instinct maakte hem mijn favoriete spits. Niet de beste natuurlijk, maar voor zijn leeftijd was hij destijds echt ontzettend goed. Hopelijk kan Wenger weer het beste in hem naar boven brengen.

Wat mij ook wel mooi lijkt is Higuain spits met Jovetic als schaduwspits. Juve doet niet meer mee in de strijd om Jovetic, dus misschien is die nog wel haalbaar. Hij wil graag de stap omhoog maken geloof ik.

4 juli 2013 om 09:56

3 jaar geloof ik ook niet zo, of zou hij ons als een tussenstop zien? Al met al ben ik allang blij dat het eens afgerond wordt.

4 juli 2013 om 10:07

Al doet hij dat dan moeten Gazidis en co natuurlijk nooit akkoord gaan met 3 jaar. Dan moeten we over een jaar alweer verlengen en geef je Higuain een veel te sterke onderhandelingspositie.

4 juli 2013 om 10:56

Ja mja, anders ga je de spelers waarschijnlijk mislopen, heb geen idee of wij in de positie verkeren om dit soort spelers een langdurig contract aan te bieden. Het zou ook het relatief lage salaris kunnen verklaren..

Al lijkt mij Higuain sowieso niet het type dat moeilijkheden veroorzaakt.

4 juli 2013 om 11:02

Nee wou al zeggen. Zal wel eenzijdige optie tot verlengen bijzitten, al blijft dat vreemd bij zo'n hoog tranfserbedrag. Meestal doe je dat bij spelers waarvan je niet zeker weet of ze in de nabije toekomst nog goed genoeg zullen zijn.

Er is niet zo heel veel interesse voor Higuain dacht ik? De absolute top vindt hem niet goed genoeg en alles onder ons is niet goed genoeg voor hem

4 juli 2013 om 11:21

Het is vreemd ja, maar we moeten ook beseffen dat wij eerst ons imago weer wat moeten opvijzelen om daadwerkelijk weer dit soort kaliber spelers eenvoudig aan te kunnen trekken.

Dit kan na een goed jaar alweer compleet anders zijn met de juiste spelers, dus dan vind ik het een goed iets om het risico te nemen. Toont natuurlijk ook ambitie en ballen van onze kant.

En kwa interesse.. ik denk dat Higuain bij elke topclub wel op de lijst staat, maar dat zij eerst voor de echt grote jongens proberen te gaan. Neemt niet weg dat het belangrijk is om snel te handelen, zoiets kan met de dag veranderen en dan ben je hem wel kwijt.

Denk jij niet dat Higuain niet wat onderschat wordt? Heb het idee dat hij nooit volledig is benut, terwijl hij toch indrukwekkende stats heeft behaald.

Snel afhandelen deze transfer helemaal voor dat salaris. Zit een stuk lager dan ik gedacht had zelf dacht ik meer aan 150k per week. Is ook een statement naar eventuele andere versterkingen dat het dit jaar wel menens is.

Waarom maar een 3jarig contract?

4 juli 2013 om 10:48

Misschien wel vanwege dat salaris, dat hij alleen daarvoor wil tekenen bij een drie-jarig contract. Drie jaar is gewoon te kort voor een 25-jarige speler met zoveel kwaliteiten, als hij goed presteert (en dat verwacht ik) staan de City's en dergelijke volgende zomer al op de stoep. Dan kun je weer onderhandelen over extra jaren en een hoger salaris.

Geef die man gewoon wat meer en plak er minimaal een jaar aan vast.

4 juli 2013 om 10:57

Het zijn eerder de eisen van Jorge dan andersom hoor.

4 juli 2013 om 11:22

De eisen van een zaakwaarnemer komen toch vaak meer neer op de miljoenen die hij zelf mee wil pakken. Gonzalo kan best aan zijn zaakwaarnemer hebben laten weten dat hij wel voor een Walcott-salaris wil voetballen, maar dan niet voor vier jaar. Goede onderhandelingspositie van hem, kut voor ons.

Zwaar onderschatte speler. Kijk alleen al naar zijn statistieken als 25 jarige spits: 266 duels voor de Koninklijke, 122 goals, 26 assists en bij Argentina 32 interlands, 20 goals, negen assists. Is echt een geweldige voetballer en heeft dat waargemaakt bij Real Madrid. In mijn ogen geen spat slechter dan Karim Benzema. Geweldige zet van Arsenal, Real Madrid had in mijn ogen meer dan 40 miljoen voor hem kunnen vangen, ter vergelijking, Huntelaar, die dezelfde statistieken had als Higuain, maar dan bij Ajax, ging voor één miljoen euro meer weg.

4 juli 2013 om 19:31

Zeker en de goals die hij heeft gemaakt zijn niet alleen maar intikkers goals van wereldklasse. Zijn schoten/goal ratio is hetzelfde als messi en hoger dan van ronaldo en dat kunnen maar weinig spitsen zeggen op het moment. Voor ons gunners word het watertanden volgend seizoen vooral als de speler die je als gebruikersnaam hebt ook komt.

Eindelijk, nu nog een goeie aanvaller, een controlerende middenvelder en één of twee centrale verdedigers. En natuurlijk een keeper.

Hoop zelf dat Rooney komt, en ik heb al eerder gelezen dat er zoveel mogelijk verdedigers weggaan,
Sagna gaat volgens veel mensen naar Psg.

Is het eindelijk zover! Hoop dat we met Higuain een nieuw tijdperk ingaan en nog meer topspeler aantrekken ipv onze beste spelers elk jaar verkopen omdat die helaas geen clubliefde hadden (uitzondering Fabregas) en wel verkocht moesten worden.

Met spelers als Wilshere, Walcott, Ramsey, Ox, Gibbs en Jenkinson zitten we wel goed voor aankomende jaren.

Arsenal volgend jaar?

Szczesny
Sagna/Jenkin
Koscielny
Ver/Mer
Monreal
Fellaini
Arteta
Wilshere
Walcott
Higuain
Cazorla
4 juli 2013 om 13:56

Ik denk dat dit een betere opstelling is. Cazorla op 10 is goed genoeg en dan heb je snelheid aan de zijkanten

Scsesny
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Gibbs
Fellaini
Cazorla
Wilshere
Walcott
Higuain
Ox
4 juli 2013 om 14:04

Dat is bijna mijn ideale Arsenal opstelling. Alleen zou ik Podolski in de basis zetten voor Chamberlain en misschien nog Jenkinson voor Sagna. Maar dat ligt eraan of Sagna weer zijn oude niveau kan halen of niet. Ik snap ook niet waarom heel veel mensen Monreal voor Gibbs in de rangorde hebben staan. Ik vind Gibbs duidelijk de betere. Monreal is zeker goed alleen denk ik dat als Gibbs zo doorgaat hij een van de beste kan gaan worden.

4 juli 2013 om 14:37

Ik zou wel voor Monreal kiezen op linksback en ben niet zon grote fan van Ox maar hij is zeker ook een goede, en snelle optie. Maar het middenveld is wel aanvallend zo zonder Arteta want Fellaini Wilshere en Cazorla zijn aanvallend ingesteld

4 juli 2013 om 15:36

Goede opstelling van Samnasri19 maar ik zou een nieuwe ervaren keeper nemen ; Ceasar dat bijna niks kost. Wil volgens mij ook in London blijven.

Ik zou Vermaelen niet laten spelen aangezien hij er niks van gebakken heeft en Mertesacker een top seizoen heeft verdedigt. Fellaini is de ontbrekende speler bij Arsenal op het middenveld en ik zou ook een winger nemen.

Arshavin is weg; Podolski wil geen winger spelen en kan dat eigenlijk ook niet. Die man moet spits in een 2spitsen systeem a-la Rvp. Gervinho gaat weg en hou je in feite alleen Ox en Walcott over. Beiden zijn 1 winger in mijn ogen. Nani, Ben Arfa zijn goede speler voor Arsenal voor de wings.

4 juli 2013 om 22:10

@samnasri19
Ik denk dat je beter Fellaini in het midden kan zetten en Carzola op rechts omdat Fellaini een box-to-box player is.

update: sinds vandaag zijn er blijkbaar nieuwe maar serieuze geruchten.
Suarez to Arsenal? Odds zijn 6/4 bij betting companies en dat is echt veel. In vergelijking ; gisteren was het nog 20/1 en Real Madrid die al maanden lang met Suarez in verband wordt gebracht heeft ook 6/4 odds.

Arsenal is en blijft een vreemdenlingenlegioen. Kan me de laatste gekochte Engelsman al niet meer herinneren, en uit de jeugd komen ook maar 1 of 2 spelers per jaar een paar wedstrijdjes meedoen. Erg zonde.

4 juli 2013 om 16:28

Het zegt meer of jou dat je niet weet wie de laatst gekochte Engelsman is bij Arsenal. Jenkinson.
Gibbs, Wilshere zijn Engelsmannen van de jeugdacademie die basisspelers zijn geworden. Szczesny is ook een jeugdspeler van ons. 3 jeugdspelers in de basis is voor Engelse begrippen best goed.

3-jarig contract? Ik zie het al gebeuren dat hij transfervrij vertrekt. Zou wel weer iets zijn wat Arsenal zou overkomen. Waarom zo'n kort contract dan?

4 juli 2013 om 16:30

Dat zijn nog maar de geruchten. En ook al zou ie maar voor 3 jaar tekenen het is altijd nog beter dan helemaal niets. Ik denk dat Higuain zijn vader met deze voorstel aan kwam zetten als het waar is. Maar ik vind het geen ramp, als er meerdere spelers bij komen van deze kaliber dan zal ie vast en zeker na 2 jaar weer een nieuw contract ondertekenen als de nodige prijzen zijn gewonnen.

Ik verwacht dat het morgen word aangekondigd. Dan kunnen ze zich richten op een Dmf.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren