Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Actief PSV schakelt en opteert voor direct inzetbare middenvelder'

Laatste update:

PSV raakt Kevin Strootman waarschijnlijk snel kwijt aan AS Roma. I Giallorossi hoeven alleen nog een bankgarantie te overleggen en dan lijkt niets een transfer nog meer in de weg te kunnen staan. Ook Ola Toivonen staat nog op de nominatie om het Philips Stadion achter zich te laten en mochten beiden vertrekken, dan wil PSV een direct inzetbare middenvelder bij halen die min of meer gelijkwaardig is.

/

Technisch manager Marcel Brands zou er volgens het Eindhovens Dagblad de voorkeur aan geven om een middenvelder in te lijven die er direct staat, dan een speler die nog de tijd nodig heeft om zich aan te passen en te wennen. Het is niet bekend om welke middenvelder het gaat, maar de Brabanders zouden al in onderhandeling zijn getreden met FC Utrecht over een mogelijke transfer van Jens Toornstra.

Beide clubs ontkenden die berichtgeving, maar de 24-jarige middenvelder staat vermoedelijk niet onwelwillend tegenover een stap hogerop. “Mocht PSV zich bij mij melden, dan zien wij het dan wel weer”, zei Toornstra zaterdag. Hij heeft een uitstekend half jaar in de Domstad achter de rug en hij kwam in de wedstrijden tegen Indonesië en China zelfs al in actie voor het Oranje van Louis van Gaal.

Speelt Jens Toornstra komend seizoen voor PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou een leuke stap zijn voor Toornstra, echter zie ik het niet zo snel gebeuren. Voor ADO zou een vertrek nog lucratief kunnen worden. In 4 jaar tijd van Amateur tot hoogst haalbare in Nederland.

Sorry maar ik zie Toornstra echt niet als vervanger. We hebben genoeg middevelders. Wijnaldum, Schaars, Hiljemark, Maher, Van Ooijen daarnaast kun je altijd jeugd de kans geven. koop je hem dan zal een ander op de bank moeten zitten en dan rijg je scheve gezichten. daarnaast zal hij wel een euro of 5-8 miljoen kosten.

14 juli 2013 om 22:24

Van Ooijen is verhuurd volgens mij en Wijnaldum zal op de rechtsvoor positie nemen. Althans in het begin tot Narsingh weer beter is.

14 juli 2013 om 22:26

Klopt bedoelde eigenlijk Ritzmaier.

14 juli 2013 om 22:29

Hiljemark en Van Ooijen zijn nog niet klaar voor de basis. En 5-8 miljoen is geen probleem, als Toivonen ook nog vertrekt staat PSV deze transferperiode ongeveer 37 miljoen euro in de plus, als ik me niet vergis. Dan mag je best wat uitgeven.

14 juli 2013 om 22:36

Maar niet voor iemand die zich pas een half seizoen heeft bewezen. Was bij Strootman al een gok en dat pakte goed uit maar wil niet zeggen dat het dat nu ook doet.

14 juli 2013 om 23:27

Ben ik met je eens, Brands moet de centen maar is een beetje op de bank laten staan. Alleen voor uitzonderingen de portemonnee trekken.

15 juli 2013 om 02:01

Ik wil nou niet vervelend doen of zo, maar de laatste speler die wij van FC Utrecht binnen gehaald hebben die daar een half jaartje goed heeft gespeeld gaat ons toch weer tussen de 17 en 20 miljoen euro opleveren.

Daarnaast vind ik het gek dat op andere artikelen van PSV zeuren dat PSV te veel aan het verjongen is en er weinig ervaring in de ploeg zit. Nu geeft Brands aan bij vertrek van Toivonen een middenvelder te halen die er direct staat en de kwaliteiten heeft dus ook ervaring (ik zeg niet dat het enorm veel is per sé) en dan is het ook weer niet goed. Make up your mind people!

Toornstra halen is niet creatief en onverantwoord. Je betaalt zomaar zes tot acht miljoen voor zo'n jongen.

Ik hoop dat Brands een keer buiten de competitie durft te kijken.

14 juli 2013 om 22:27

Tja, je laatste zin; dat hoop ik ook. Maar Brands heeft zelf gezegd: wij willen de beste Nederlandse talenten bij ons hebben. Oftwel: hij zal niet vaak een buitenlander halen.

Santiago Arias is tevens wel gescout, dus die is wel opgehaald in het buitenland. En PSV wilde hem in 2011 ook al. Alleen is het nog de vraag of hij goed genoeg is voor het niveau van Psv.

14 juli 2013 om 22:28

heel goed gezien. Ik denk niet dat Utrecht hem zomaar laat gaan, aangezien hij net getekend heeft en Utrecht al veel kwijt geraakt is.

14 juli 2013 om 22:35

6 tot 8 miljoen is wel heel veel voor Toornstra hoor. Dat gaat PSV echt niet betalen. Het is geen Maher met alle respect.

Ik denk dat Utrecht al hele goede zaken doet als Toornstra voor een bedrag van 4 a 5 miljoen verkocht gaat worden.

14 juli 2013 om 23:25

och ze betaalden destijds ook 7 miljoen voor Strootman

14 juli 2013 om 23:34

@ soldierr

Ik denk dat Utrecht toch echt wel meer dan 5 miljoen voor Toornstra gaat krijgen. Voetbal t pas een half jaar bij Utrecht en heeft nog een contract tot 2017. Denk als een club hem nu wilt halen Utrecht daar zo'n 10 miljoen voor kan vragen.

14 juli 2013 om 23:42

Dat is hen goed recht. Ze mogen zelfs 15 vragen als ze willen.

Maar je vergeet alleen een aantal belangrijke zaken.

1 Realiteit/marktconform
2 Vraag en aanbod
3 Clausules in contracten
4 Zaakwaarnemers
5 spelers ( die kunnen namelijk een rechtzaak aanspannen om zo hen zin te krijgen.

14 juli 2013 om 23:52

Soldierr, jij vergeet ook een aantal dingen:
1 utrecht hoeft geen spelers meer te verkopen voor het geld
2 als al enkele sterkhouders vertrokken zijn wordt de rest niet meer verkocht tenzij clubs met absurde bedragen komen.
3 utrecht doet niet aan clausules in contracten

Het is heel simpel, Utrecht wilt Jens gewoon niet verkopen. Dus kost hij 10 miljoen euro. PSV gaat dat niet betalen want dan maakt het zichzelf belachelijk door geen 8 miljoen voor de veel betere Maher neer te leggen.
Kortom Brands kan Jens wel willen, maar deze deal gaat er nooit komen.
Volgend jaar zal het anders zijn is die misschien voor een realistisch bedrag te koop, maar hij is simpelweg gewoon niet te koop tenzij er echt een torenhoog bedrag voor hem neer gelegd wordt.

14 juli 2013 om 22:39

In het artikel wordt gezegd dat Brands op zoek is naar een middenvelder die zich niet hoeft aan te passen en direct inzetbaar is, vandaar dat er naar de Nederlandse competitie gekeken wordt. Desalniettemin ben ik het met je eens.

14 juli 2013 om 22:46

vind ik niet kijk naar marcelo en manolev die willen wij niet hebben en komen uit het buitenland

14 juli 2013 om 22:53

Dat hoop ik ook. Het is nu de vraag of Cocu met de punt naar voor of naar achter gaat spelen. Dus of er een aanvallende of een verdedigende middenvelder nodig is.

Als ik dan kijk naar Deense mogelijkheden, kom ik op:
-verdedigend: William Kvist, van VFB Stuttgart.
-aanvallend: Nicolaï Jorgensen van FC Kopenhagen, jonge veelscorende middenvelder.
Of Kahlenberg, is al ouder en heeft ervaring op het hoogte niveau, ik ben ervan overtuigd dat hij nog makkelijk meekan in de Eredivisie. En heeft waarschijnlijk ook interesse om weer in beeld te komen bij hè Deense elftal.

14 juli 2013 om 23:35

Nou ik zou voor Marcos Pizzeli gaan is een speler van FK Krasnodar en is een veel scorende aanvallende middenvelder. Hij is verder ook Armeens international en een van de talenten van Armenië achter Henrik Mkrtchyan.

15 juli 2013 om 06:56

Nou talenten.. Hij is 28 jaar.

14 juli 2013 om 23:31

Dat dacht ik dus ook toen ik deze artikel las. Waarom ga je nou Toornstra halen, die man heeft net een half seizoen goed gespeeld en dat is het. Ik zou als PSV zijnde echt iemand halen die wat toevoegt want een Strootman of een Toivonen vervangen is niet makkelijk en dat los je ook niet op met Toornstra.

Alle transfers tot nu toe zijn goed geweest maar om Toornstra te halen dat vind ik geen goed idee, Ik zou eerder een LB halen want Willems is niet goed genoeg.

Aangezien Jens onze Ado-vriend is hoop ik eerder dat een club als Feyenoord ooit langskomt om hem op te halen, mocht hij een tussenstap in Nederland willen maken.
Maar, voor PSV is Jens is een interessante speler en eigenlijk zou ik hem ook wel graag zien samenspelen met Schaars, een andere voetballer waar ik diepveel respect voor heb.
Overigens zie ik Jens nu liever een jaartje in de Europa League met Utrecht, aangezien hij erg belangrijk kan wezen voor hen.

Leuke middenvelder, maar dan beland Gini als Narsingh weer terug is op de bank (waarschijnlijk). Dus hij of Toornstra belandt dan op de bank.

Zoet/Tyton
Arias
Bruma
Rekik
Willems
Maher
Hiljemark
Gini/Toornst
Narsingh
Matavz/Locad
Depay
14 juli 2013 om 22:26

goede opstelling verdigend sterk(alleen erg jong) middenveld geweldig door de vele kwaliteiten en een aanval met een sterke spits en snelle vleugels

14 juli 2013 om 22:30

Ja, dat het elftal zo jong is baart mij zorgen. Als je dadelijk in de VCL tegen Milan/schalke/arsenal komt... Dan krijg je waarschijnlijk problemen, maar voor hetzelfde geld spelen ze een puike partij! Het is altijd afwachten met jonge jongens.

Off-topic: Leuke profielfoto

14 juli 2013 om 23:11

Ja cl wordt lastig maar met oudere spelers die financieel voor ons haalbaar zijn gaan het waarschijnlijk ook niet redden. Hopen op een gelukje

14 juli 2013 om 22:37

jimepsv

Hiljemark in de basis ?? 10 x liever Schaars op die plek.

14 juli 2013 om 22:45

@soldierr

Ja, Hiljemark blijft maar werken en werken. Een typische stofzuiger, die kan dus mooi de ballen bij de creatieve Maher inleveren. En Schaars kan erg goed van afstand knallen. En dan heb je dus Hiljemark als zeer verdedigende middenvelder, Schaars als controlerende middenvelder die aanvallend zijn steentje bijdraagt. Maar ook gewoon meeverdedigt. Dan kan Maher zich focussen op het verdelen van het spel, zonder dat hij daarbij aan verdedigen moet denken. (beetje zoals Toivonen met Strootman en MvB vorig jaar achter zich)

Trouwens, Cocu gaat veel compacter spelen dan Advocaat. Dan staat je verdediging minder onder druk door die 2 middenvelders die ook meeverdedigen. Vorig jaar had je inderdaad ook die 2 middenvelders die verdedigend waren. Maar eigenlijk waren beide backs altijd vleugelaanvallers en Strootman stond ook vaak bij de 16 meter van de tegenstander. Dus eigenlijk waren de 2 Cv's en MvB vorig jaar de verdediging van Psv, dat is natuurlijk zeer kwetsbaar. (daarbij kwam dat beide verdedigers niet konden Verdedigen, en dan wordt het moeilijk hé?)

14 juli 2013 om 23:31

Gelukkg ben je reëel in je laatste zin alhoewel ontkennen geen zin meer heeft want wat waren die twee dramatisch zeg. Ook overschatten beide zich enorm. De een had het zelf nog over een transfer naar barca. Ik bedoel hoe durft zo een drama speler dat te zeggen voor de camera. Maar goed dat is verleden tijd want jullie hebben 2 goeie talenten binnengehaald voor die posities. Talenten die uit een goeie jeugdopleiding komen dus jullie gaan er nog veel moois aan beleven het komend seizoen

No hard feelings voor alle duidelijkheid

14 juli 2013 om 23:18

Heel leuk tallentvol 11-tal, maar ik zie een hoop spelers die zich nog moeten bewijzen op het hoogste niveau..

Arias...onbekend hoe hij een seizoen op het hoogste niveau volhoud..
Rekik... idem
Bruma.. idem
Hiljemark.. idem
Locadia..idem
Depay.. idem..

Dan heb je Willems... hopeloos uit vorm en toont weinig progressie op dit moment
Dan heb je ook nog Narsingh ... hoe komt hij terug na zijn blesure??

Hoe denken de PSV fans hierover aangezien ik al een aantal berichten heb gezien met daarin in mijn ogen een beetje TE positieve kijk op het komend seizoen..

15 juli 2013 om 03:18

Ik vind dat we zeker wel positief moeten zijn maar er zijn er zeker ook een paar bij die denken dat we kampioen gaan worden met een straatlengte voorsprong op de rest. Ik vind dat we gewoon een underdog-jaar moeten hebben en laat andere clubs maar praatjes maken. We zien we waar het schip strand. Dat wil niet zeggen dat we niet voor de titel moeten gaan maar favoriet zijn we niet. Dat is Ajax op het moment en die zijn nu een stuk verder dan Psv. Misschien zelfs Feyenoord ook wel alleen moeten we nog maar zien hoe die het gaan doen mocht Pelle zijn seizoen van vorig jaar niet meer kan evenaren. PSV heeft op dit moment heel veel spelers die jong zijn en moeten groeien maar wel de kwaliteit, lees ondergrens, hebben om mee te kunnen doen voor de bovenste plaatsen. Er is dit seizoen geen druk en ik verwacht dat we wel mooi voetbal gaan zien met combinaties om van te smullen en met vallen en opstaan PSV een nieuwe identiteit gaan geven. Als je PSV tot nu toe ziet in oefenwedstrijden kun je concluderen dat er talenten aan zitten te komen en basis gaan spelen zoals Locadia en Depay. Dat er verrassingen zijn zoals Hendrix en vooral Bakkali. DIt alles in combinatie met verzorgd voetbal en een positieve sfeer in deze selectie maakt mij positief en we gaan wel zien wat er gebeurd. Laten we in ieder geval niet gaan roepen dat we kampioen gaan worden maar wel dat we mee gaan doen en dat zijn 2 heel verschillende dingen.

15 juli 2013 om 08:32

Ik denk wel dat Cocu met Schaars gaat spelen om een beetje ervaring in het team te houden. Mijn verwachting is dat hij met de punt naar achteren gaat spelen en Schaars met Hiljemark afwisselt en Maher en Wijnaldum beide als CAM spelen. Zijn voorkeur gaat ook uit naar een systeem met de punt naar achter.

Als Toornstra naar PSV vertrekt naar PSV is het na Strootman de volgende die slechts een half jaar onder contract staat bij FC Utrecht voor hij naar Eindhoven verkast. Hoewel Utrecht er vast wat geld over houdt en zij dat goed kunnen gebruiken, schieten ze er op sportief gebied weinig mee op, hoewel Toornstra het best aardig deed (zoals meteen scoren tegen zijn vorige club Ado).

14 juli 2013 om 23:26

nog geen half jaar, maar 12 wedstrijden gespeeld voor Utrecht en 20 voor ADO in competitie,net als destijds met Strootman

Dat zou inderdaad wel mooi zijn. Ik ben niet echt weg van Schaars. En Hiljemark is nog erg jong en kan zich zeker ontwikkelen onder Cocu maar hij is nog niet rijp voor de basiself. Er zijn veel spelers vertrokken op het middenveld. Daarvoor moet je ook terugkopen. Maher was een geweldige aankoop maar Schaars is in mijn ogen een mindere aankoop.

Toornstra zal wel dure plaatje worden. Dries en Kevin worden voor veel verkocht en Utrecht ziet dat ook. Denk ze echt heel veel gaan vragen.

14 juli 2013 om 22:32

Ja bovendien hebben ze de kerel net een half jaar en is hij hun beste speler. PSV krijgt 20 mil binnen van Roma. Prima, betalen dus.

14 juli 2013 om 22:41

Daarnaast heeft Utrecht al wat verkocht en zal het vertrek van Toornstra echt een aderlating zijn. In de as zijn ze Wuytens, Van der Hoorn, Kali en Asare al kwijt. Hier zullen ze echt wat terug voor willen kopen, schat ik.

Ik mag toch hopen dat psv niet Toornstra bedoeld, leuke speler maar nog lang niet zo goed als Strootman en toivonen.

14 juli 2013 om 22:25

Wie is Malanda? kun je me er iets meer over vertellen?
En heeft psv iets van interesse in hem getoond?

14 juli 2013 om 22:33

Malanda is een veelbelovend talent. Maar er is één nadeel en dat is dat ie voor geen meter kan voetballen. Hij is fysiek zeer sterk maar moet het niet van zijn voetballende kwaliteiten hebben.

14 juli 2013 om 22:40

ik heb ook al paar keer aangegeven dat ik malanda graag zie komen maar twijfel wel.een.beetje hoe die.bij ZW weg ian gegaan over zijn persoonlijkheid

14 juli 2013 om 22:26

Met dit team kan PSV gewoon kampioen worden dan. Misschien hebben ze wel een beter als Ajax. Bij Ajax gaat zeker nog het 1 en ander vertrekken en krijgt Ajax sowieso problemen. Nu ziet het er allemaal leuk uit, maar ook nadat Eriksen of Toby verdwijnt. Als Eriksen vertrekt heeft Ajax het grootste probleem. Daarom schat ik PSV zeer hoog in, als ze voor Toornstra gaan na het verkoop van Toivonen.

Je kan toch als PSV toch niet zeggen dat de titel niet haalbaar is of niet prioriteit heeft. Moet je is kijken wat ze aantrekken.

14 juli 2013 om 22:34

Ik zie zelf ook wel toekomst in Bel Hassani. Hoewel het een andere speler is kost die echt maar een paar ton. Beter nu halen en dan verhuren dan dat je hem over 2 jaar weer voor 5 miljoen ergens vandaan kan halen

14 juli 2013 om 23:02

Hij is de nummer 10 van Sparta Rotterdam. Erg goede en technische speler, spelverdelertje met een mooie pass en actie en moet niet al teveel kosten. Zal het zo zeggen: het is een wonder dat hij nog bij Sparta speelt. Echt zo'n speler die nu voor een paar ton opgehaald kan worden, naar een club als Heracles gaat en vervolgens 5-6 miljoen kost.

Zoek maar wat materiaal van hem op. Je haalt hem, verhuurt hem voor een seizoentje en die speelt gegarandeerd basis volgend seizoen.

15 juli 2013 om 00:22

Ja het niveau van zijn medespelers zit niet bepaald mee hehe. Dit zou echt letterlijk de eerste speler geweest zijn die ik had gehaald als ik td was. Maar dat ben ik niet en dus kijk je naar Schaars lol

14 juli 2013 om 22:49

Of Malanda transfervrij is weet nog niemand. Hij had een contract tot 2015 en heeft dat eenzijdig opgezegd...vermoedelijk onder het mom van 'de wet van '78'. Vervolgens komt hij niet opdagen op trainingen en stuurt zijn kat naar de training (wel humor). Ik weet niet of je zo'n jongen binnen wilt halen. Daarnaast is er ook interesse van Tottenham, Everton, Fullham etc. Daar kan Psv gewoon niet tegenop qua salaris/uitdaging competitie. Ik zie het dus niet zo snel gebeuren.

14 juli 2013 om 23:03

In de winter kon Malanda al naar de PL vertrekken. Zulte hield vast aan een transfersom van € 6 miljoen, Fulham weigerde dit te betalen. Nu is Junior boos en wil hij niet meer meetrainer bij het stomme Zulte.

Zo iemand kan misschien geweldig voetballen, maar dat gaat je alleen maar problemen opleveren...als hij al zo reageert na een half jaar spelen voor een club...en waar Zulte niet eens een exorbitant bedrag vraagt aan Fulham.

15 juli 2013 om 12:44

Pcies. Dan kun je als team ook meer bereiken. Kijk naar Ajax. Daar zitten ook erg weinig stoorzenders tussen. Begint iemand te storen, dan wordt diegene er zonder pardon er uit gezet.

Deze zet begrijp ik niet. Momenteel heb je Schaars, Maher, Wijnaldum en Hiljemark. Loopt er dan helemaal geen enkele jeugdspeler die je daarachter kan gebruiken? Ik begrijp dat ze een aantal spelers hebben gekocht na de verkoop van basisspelers. Maar moet hier nu ook weer geld aan gespendeerd worden?

14 juli 2013 om 22:24

Boeie die jeugd, bij Ajax loopt er ook niemand die Eriksen in 1x kan opvangen of een Siem de Jong. Maar ik betwijfel waarom Toornstra moet komen, hij is toch verdedigend ingesteld.

14 juli 2013 om 22:40

Jij begrijpt het.

Die jeugdspeler moet er wel staan. En als je die niet hebt kan je net zo goed iemand halen die je wel direct voor de leeuwen kunt gooien.

niet elke club heeft spelers ala Vilhena of Klaassen rondlopen

14 juli 2013 om 23:20

Klaassen speelde vorig jaar natuurlijk ook 30 wedstrijden. Je begrijpt je er niks van als je Klaassen uberhaupt vergelijkt met Vilhena.

14 juli 2013 om 23:35

Ik vergelijk ze niet slimbo.

Ik gaf alleen aan dat op die posities beide clubs wel beschikken over goede jeugdspelers. En natuurlijk is Vilhena paar klassen beter als Klaassen dat spreekt voor zich.

14 juli 2013 om 23:54

@ahjacied Je hebt helemaal gelijk. En als Eriksen verkocht wordt, dan zullen ze een vervanger aantrekken. PSV heeft dat ook gedaan. Als Toivonen bijvoorbeeld verkocht wordt, dan hebben ze Maher als vervanger aangetrokken. Moet er dan ook nog een back-up voor Maher worden aangetrokken? Moeten ze dus voor elke positie een extra speler aantrekken? Wanneer komt de jeugd dan om de hoek kijken?

Ik moet zeggen, PSV heeft een beter team als Ajax. Kijk is wat ze allemaal aankopen. Daarnaast gaat er bij Ajax gewoon Toby en waarschijlijk Eriksen wel weg. Als PSV Toornstra haalt heb je gewoon een 2e Strootman in huis voor de toekomst. Alleen waar gaat Wijnaldum nou is heen? Waar komt die dan te spelen.

14 juli 2013 om 22:25

Misschien bedoel je betere individuele spelers? En zelfs dan vraag ik me af of je gelijk hebt. Een beter team heeft Ajax sowieso (gebaseerd op de laatste paar jaar).

14 juli 2013 om 22:28

Ajax heeft sowieso misschien qua teambuilding beter als Psv. Maar op de ene van der manier vind ik PSV nu wel erg goed worden. Ik betwijfel of Ajax nog kampioen kan worden. PSV doet net of ze in de underdog zijn, maar met deze selectie moet je gewoon kampioen worden toch?

14 juli 2013 om 22:33

Ja PSV heeft sowieso kampioensmateriaal, maar dat hebben ze al jaren. Het hangt er denk ik zeer vanaf hoe (snel) de nieuwe spelers zich kunnen aanpassen, en of Cocu er een team van kan maken met een spelvisie zoals de Boer dat heeft gedaan bij Ajax. Als PSV hierin slaagt gaan ze zeker meedoen om de titel.
Echter, Ajax lijkt er ook beter voor te staan dan de vorige jaren. Dus ik vind PSV wel een aardige underdog.

14 juli 2013 om 22:35

Ja en ik denk dat cocu niet moeten onderschatten. Is natuurlijk iemand met een bak ervaring en kennis. kan zomaar een soort de boer effect worden!

14 juli 2013 om 22:39

Wat een onzin lees ik daar in slechts een klein stukje tekst. Ajax doet op geen enkele linie onder voor Psv. Qua verdediging vind ik Ajax zelfs een aantal stappen verder. Daarnaast heeft Psv bijna een compleet op het veld staan, wil nog wel eens zien of Cocu er een team van kan maken.

15 juli 2013 om 07:45

Ik zei ook dat ik me afvroeg of hij wel gelijk had, met zijn opmerking dat hij psv een beter team vond hebben? Ik ben het juist met jou eens Gulio. Ik zeg dat psv underdog is.

15 juli 2013 om 10:11

Ik wou op ahjacied reageren, die zwetst namelijk te veel

14 juli 2013 om 22:27

Maar die Hiljemark en Schaars dan, of zie ik het verkeerd.

14 juli 2013 om 22:56

Vind je? Op welke posities heeft Psv dan een betere speler? Momenteel heeft Ajax een veel betere vaste 11, daarbij is de bank ook nog eens veel beter bezet met spelers als Schöne, Hoessen, Boerrigter, Boilesen, Van der Hoorn en Cillesen.

14 juli 2013 om 23:26

vd Hoorn wordt basisspeler bij Ajax hoor

14 juli 2013 om 23:37

Niet zolang Alderweireld nog bij Ajax zit.

14 juli 2013 om 22:56

@ahjacied

Je praat wel vaker onzin. Ook nu...psv een beter team? Bij lange na niet. Misschien als Ajax Alderweireld, Eriksen en De Jong verkoopt...anders is Ajax duidelijk sterker.

Hiljemark, Schaars, Bruma, Jozefzoon zijn allemaal niet zo heel bijzonder. Alleen Maher en Rekik schat ik hoog in, waarvan Rekik na een jaar weer terug gaat...zeker als hij het goed doet.

Ajax is er alleen maar sterker op geworden met Sigthorsson (die terug is en laten we hopen dat ie heel blijft), Boilesen en een flinke hand vol talenten die wel wat toe lijken te kunnen voegen. Ook zijn spelers als Blind, Hoesen, Schone allemaal beter geworden ten opzichte van vorig seizoen. Nee, op dit moment is Ajax torenhoog favoriet voor de titel en met de verkoop van Alderweireld, Eriksen en De Jong zal de favoriet wat mij betreft Feyenoord worden, met Ajax en Psv net ver daarachter.

14 juli 2013 om 23:33

Je vind Hiljemark, Schaars en Bruma niet bijzonder maar zijn Blind, Hoesen en Schone wereldvoetballers dan ?

14 juli 2013 om 23:33

Ben het met je eens. Ajax is momenteel torenhoog favoriet en dat kan alleen veranderen als Ajax spelers gaat verkopen. Als ze dat niet doen dan is de kans gigantisch groot dat ze weer kampioen worden.

Feijenoord moet hopen dat ze met die 8 ton (bruma & Fer) en hopelijk het verkopen/verhuren van spelers zoals: Fernandez (verkoop), Cisse (verkoop) en Achahbar (verhuur, waarschijnlijk Zwolle als Mokthar weggaat) genoeg geld hebben om een speler te huren of een transfervrije speler te halen.

PSV is goed bezig maar er missen in mijn ogen nog wat puzzelstukjes. De verdediging is nog wat jong en ik zou sowieso een ervaren verdediger halen zodat Rekik op de plek van Willems kan. Misschien is een extra middenvelder ala Duarte ook wel handig als Toivonen en Strootman beide zijn verkocht.

15 juli 2013 om 00:47

@xavi94

Geen wereldvoetballers, maar ik schat Schone toch echt hoger in dan Schaars en Hiljemark. Daarnaast zullen Schone en Hoesen niet de eerste keus zijn, waar Schaars en Hiljemark en Bruma dat waarschijnlijk wel zijn. Dit geeft al aan dat Ajax duidelijk sterker is dan Psv. Bedankt voor je steun

Sorry gaat niet gebeuren bronnen vertellen al dat utrecht een bod van 8 miljoen van de tafel geveegd hebben. Als psv toornstra wil hebben kost dat meer dan 10 miljoen en dat gaat psv echt niet betalen.

14 juli 2013 om 22:26

Strootman hebben ze al en toornstra kost echt geen 8mil. overig heeft psv al deal gesloten met derijck heel voordelig.

14 juli 2013 om 22:30

Bedankt voor het opletten en die 8 miljoen is al geboden maar utrecht wil toornstra niet kwijt vandaar dat het niet doorgegaan is. Als psv toch doorzet moet het een bedrag boven de 10 miljoen bieden en dat gaat psv nooit doen

14 juli 2013 om 22:31

Correctie: Hij is geen 8 miljoen waard. Hij kost zelfs meer.

14 juli 2013 om 22:51

Z;n waarde is denk ik wel om en nabij de 8. Maar de vraagprijs hoger.

14 juli 2013 om 23:34

Laat hem maar dan in Utrecht ballen. Geen hond die 8 miljoen betaalt voor Toornstra.

Ik vond dat Brands goed bezig was, maar met Toornstra ga je de oorlog niet winnen. Die moet eerst nog een seizoen op het niveau FC Utrecht spelen. In mijn ogen heeft PSV nu de selectie compleet.

Het aantrekken van Toornstra zou mijns inziens wanbeleid zijn. Enkele maanden geleden voor enkele tonnen naar Utrecht, nu voor miljoenen naar Psv?

Ik weet nu niet of Toornstra de kwaliteit heeft om Psv beter te maken. Ik vergelijk hem een beetje met Schone, ook al zijn het andere type middenvelders. Schone heeft iedereen in positieve zin verrast, en wie weet is dat ook mogelijk bij Toornstra in Eindhoven. Belangrijk verschil is echter wel dat Schone transfervrij werd overgenomen, waardoor je wel een gokje kon nemen. Utrecht zal daarentegen een aardige transfersom voor Toornstra verlangen, dus vraag me af of dit verstandig is. Zeker omdat Utrech hem niet voor een paar miljoen zal laten gaan

Psv komt met een naam uit de belgische competitie wat ik zo links en rechts lees..

Kan iemand mij meer vertellen over jongens uit de eigen opleiding die aan de deur kloppen bij Psv? Zijn er jongens die eventueel klaar zijn om als backup te dienen voor het eerste elftal? Wellicht dat ze helemaal niet voor handen zijn, maar als je het mij vraagt gaat Brands op exact dezelfde voet verder als enkele jaren geleden. Miljoenen stromen binnen en meneer gaat lekker shoppen. Hij gunt de opleiding geen blik waardig en grijpt weer reikhalzend naar de (te) dure steunpilaren van de middenmoot. Ik kan echt geen woord meer uit de mond van deze glibberige ijdeltuit verdragen. Met z'n geklets over z'n filosofietjes. Maar nogmaals, ik hoor graag van een goed ingevoerde Psv'er hier hoe hij of zij denkt over het beleid van Brands en de staat van de jeugdopleiding.

14 juli 2013 om 22:52

Ik ben bang dat er in Jong PSV en in de A jeugd weinig jongens zijn die er direct kunnen staan.
Ik snap dus nog steeds psv z'n filosofie niet... 2maanden terug zeiden ze dat ze vol op de jeugd gingen.

Ok... Toen wisten hun nog niet dat er zoveel spelers weggingen maar als ik al die aankopen zie zal er bij de eerste elf weinig nieuwe jeugd instromen ...

Een middenvelder die er meteen staat en zich niet hoeft aan te passen en minstens gelijkwaardig is.........
En dan verzint VZ de naam Toornstra....
Kom op heren , stront in de ogen en oren??
Zegt ene affelay jullie iets?
Op 100 dat Brands aan hem refereert.

Voor de rest van de zure reacties hierboven : als en strootman en toivonen vertrekken en v bommel die gestopt is dan ben je je hele middenveld kwijt
Daar zijn er pas twee voor terug dus als toivo gaat is het niks meer dan normaal aangezien psv geen middenvelder in huis heeft van dat kaliber.
Ze willen graag de cl in mocht iemand dat vergeten zijn.

Als Utrecht Toornstra Nog een jaar wil houden zie ik PSV zich ook nog wel melden voor Duarte. Kan ook controlerend voetballen en is ook al eens voorgesteld Door Strootman.

toornstra is toch niet nodig, geef Van Ooijen de kans. Hij kan het aan! Daarnaast is hij lang niet zo goed, wordt nog steeds lichtelijk opgehyped.

Psv mag volgendjaar terug komen hij blijft nu nog bij utrecht een jaar zelf op de opendag gezecht en als psv hem egt wil mogen ze boven de 10mil betalen

Misschien Hedwiges Maduro een optie?

Dus als Strotman strks ook weg is heeft PSV zo'n slrdige 50 miljoen binnen. Kunnen ze die moi an de gemeente terug betalen, zijn ze daar direct vanaf. Verder willen ze toch niet zoveel, want als zze nou écht denken dat ze met Toornstra, Bruma, Jozefzoon etc de oorlog denken te gaan winnen.....

14 juli 2013 om 22:50

beste olley

als jij de PSV directie nou eens belt ,misschien willen ze jou wel een cursus Nederlands cadeau doen. En wat moeten ze aan de gemeente terug betalen???? Of vind jij dat ze grond van het stadion en de Herdgang terug moeten kopen??

Ik begrijp wel dat Toornstra graag naar PSV komt. Dat is nu wel de leukste nederlandse ploeg om bij te spelen. Veel talent en in opbouw, dus de komende jaren geen kampioensstress.

Niettemin voorzie ook ik eerder dat Ibi op het thuisnest landt, om komend seizoen een marokaanse gooi naar het WK te doen samen met Maher. Dat zou min of meer gelijkwaardig zijn aan Toivonen, die toch jarenlang een van de beste in de eredivisie was.

Mocht Toivonen ook vertrekken, dan hoop ik eerder op het huren van Afellay dan het kopen van Toornstra.
Toornstra is meer verdedigend ingesteld en is dus geen logische vervanger voor Toivonen.

En met Schaars hebben wel al opvolger voor Strootman.

Ik zie liever Afellay komen voor 1 jaar.

Overigens is er in heel het eindhovens dagblad geen spoor te bekennen van een bericht over een middenvelder erbij laat staan dat de naam toornstra ergens vermeld wordt......
Een beetje aan stemmingmakerij aan het doen vz???

Indien zowel Strootman als Toivonen vertrekken zou ik als PSV zijnde gaan voor: Duarte en Toornstra.

Dan heb je middenvelders: Toonstra, Duarte (schijnt niet al te duur te zijn), Hiljemark, Schaars, Wijnaldum en Maher. Dat zijn dus 6 middenvelders. Dat is meer dan genoeg. Misschien dat Duarte niet eens persé nodig is. Aangezien zowel Wijnaldum als Maher als 10 uit de voeten kunnen. Maar Duarte is multi functioneel en zou ook nog op de flank kunnen spelen. Maar ook makkelijk naast Toornstra of Schaars.

Daarnaast zijn dit Nederlandse jongens en weten ze hoe het is om in de Eredivisie te presteren en in Nederland te wonen etc.

Dan kan je voor het middenveld dus kiezen uit: CVM posities (2 in 4-2-3-1 systeem): Schaars, Hiljemark, Toornstra en eventueel Maher.

Ram: Wijnaldum, Narsingh, van Overbeek, Duarte
Cam: Maher - Wijnaldum - Duarte
Lam: Depay - Bakkali - Duarte (duarte kan in mijn ogen ook op beide flanken spelen, maar ook op 10 of als Cm)
En in de punt heb je dan Matavz en Locadia!

Overigens lijkt Afellay mij ook een goede optie. Mara hij verdient veel en ik zou hem niet alleen huren.

indien Afellay zou komen zou ik hem wel direct kopen! Huren wordt je als topclub ook niet beter van.

Verder zullen zowel van Ooijen als Ritzmaier dan wel worden verhuurd. Of het kan dat van Ooijen in de Jupiler League gaat spelen met Jong PSV en dat Ritzmaier de kans krijgt bij een eredivisie club op huurbasis (schijnt belangstelling voor huur van Ritzmaier te zijn)

14 juli 2013 om 23:27

Ajax heeft nooit interesse in Toornstra gehad hoor

15 juli 2013 om 00:31

Jawel hoor pas geleden nog vermeld bij studio voetbal.

15 juli 2013 om 00:40

dat is bij Utrecht nooit binnen gekomen en dat is wat dan telt, geruchten zijn niet belangrijk

Al meer dan 8 maanden was in diverse media de niet te begrijpen belangstelling voor Kevin strootman bekend ook wist men in Eindhoven heus wel dat mark van Bommel zou stoppen! Als dus in die transferwindow dhr Brands

Heerlijk toch dat wanbeleid van Brands. Zou echt genieten zijn. Iemand voor veel geld kopen die eenhalf jaar geleden net zo goed was alleen 5x minder hoefde te kosten.

14 juli 2013 om 23:05

Zeker genieten als hij over twee jaar voor twintig miljoen weer opgehaald wordt.

Jens blijft bij FC Utrecht of men betaalt 10 miljoen simpel zat!

volgens mij zijn ze wederom 6maanden te laat, waar herken ik dat van?
als je gewoon wat alerter bent en inspeelt op wat toch redelijk te verwachten was dan had je hem voor 1miljoen. nu kost die wrs 8miljoen, want is jong, lang contract, belangrijk voor utrecht en oranje-klant.

desondanks een prima speler voor psv maar prijs kwaliteits verhouding maakt het toch een stuk minder aantrekkelijk

Waarom trapt PSV nou weer in de valkuil Strootman? Exact hetzelfde scenario. Weer Utrecht die er in een half jaar 6 miljoen bij plakken. Je wist toch vorig jaar ook al dat die Toornstra een hele aardige voetballer is?

14 juli 2013 om 23:30

ach noem het een valkuil, Strootman verkopen ze binnen 1,5 seizoen toch ook met 10 miljoen winst?

15 juli 2013 om 01:21

Dat had dus ook € 7,5 miljoen meer kunnen zijn. Op zich is Strootman prima verkocht, voor meer dan hij waard is. Dan doe je het goed.

Direct inzetbare middenvelder: dan denk ik toch aan Ibi Afellay. Kon het altijd erg goed vinden met zijn leermeester Cocu. Hem een jaar huren van Barcelona lijkt me een betere optie dan Toornstra kopen voor ettelijke miljoenen.

15 juli 2013 om 04:21

Affelay gaat met zijn salaris niet in Nederland voetballen op zijn 27e, onhaalbaar

Daar gaat onze geldverspiller Brands weer!
Op dit moment is Toivonen nog niet verkocht.
Zelfs Strootman is nog niet volledig rond.
Stel dat beide weggaan.

Dan heb je een middenveld, met Schaars, Hiljemark, Maher en Wijnaldum, met andere woorden er zal al één van deze spelers op de bank moeten plaatsnemen. Als je er dan nog 1 bij haalt, dan heb je er 2 die op de bank moeten, dus dat is totale onzin. Bovendien hebben je andere jonge middenvelders, dan helemaal geen kans op speelminuten!

Haal dan een jonge talentvolle middenvelder voor weinig geld, zodat die kan groeien als je per se nog een middenvelder wil.

Massimo Bruno van Anderlecht vind ik een geweldige speler. zou proberen hem op te halen. heeft een geweldig schot in de benen en is technisch zeer begaafd. is een speler met meer toekomst dan toornstra.

Als ze Toornstra nu voor de hoofdprijs willen halen dan vind ik dat toch wanbeleid. Half jaar geleden kon PSV hem voor een miljoen halen. Ik zou dan eerder kijken of Afellay bereid is om terug te gaan naar Eindhoven. Kan me voorstellen dat ie zichzelf weer in de kijker voor het Nederlands Elftal en het WK wilt spelen. Een andere goede optie lijkt me Duarte. Duarte heeft veel potentie en is relatief goedkoop.

Navarone Foor van NEC zou een goede aanvallende middenvelder zijn voor PSV, zit veel talent in die jongen

Wel leuk , meer dan 100 reacties op een verzonnen bericht.
Ik heb het ed nu al drie keer doorgezocht maar nergens een bericht hierover.
Ach het houd ons bezig en dat compliment verdient vz dan wel weer.

Goede versterking voor PSV middenveld met schaars toornstra en maher is niet verkeerd. Utrecht derijck bruns en van duinen kopen

Ruiter
Maarel derijck bulthuis teijsse
Schepers ayoub bruns oar
Vd gun duinen

15 juli 2013 om 00:46

Bulthuis is een linksback en kan niet centraal spelen

Heerings is de opvolger van Wuytens

Verder is Martensson basisspeler geworden op het middenveld en zal Sarota zodra fit daar ook weer staan zoals in de 1e 20 wedstrijden vorig jaar vd competitie

dus:

Ruiter
vd Maarel Derijck Heerings Bulthuis
Duplan/aankoop bij vertrekt Toornstra Martensson Ayoub/sarota Oar
vd Gun/duplan v Duinen

schaduwopstelling bank

Verhoeven
Markiet Nilsson Moro Teysse/zullo
vd Stoel Takagi Pappot Schepers Rosheuvel + 2 ADO talenten
De Kogel Duplan/vd Gun Badjeck

Toornstra is duur, maar komt toch in beeld indien Toivonen en Strootman verkocht zijn.
(aldus de normaal goed geinformeerde Rik Elfrink van Ed.)

PSV won met 0-3 bij Hanover 96 met 7 jeugdspelers in de basis.
Prima selectie voor de eredivisie.
ÇL is echter andere koek.

Utrecht huurt Derijck zonder huursom... Lijkt op goodwill kweken bij Utrecht.

15 juli 2013 om 13:11

Ik zou mij totaal niet vasthouden aan deze overwinning. Hannover is de nummer 10 van afgelopen Bundesliga seizoen die zwaar gehavend zijn door alle spelers die vertrokken zijn. Ik vond Wijnaldum trouwens uitstekend spelen. Maar echt waarde zou ik er niet aan hechten. Net als de overwinningen van Ajax trouwens, zegt allemaal nog helemaal niks.

Psv gaat met deze selectie CL niet halen. Ik blijf de verdediging erg kwetsbaar vinden. We zullen zien.

Ik zal als ik PSV was Affelay probren te strikken.

15 juli 2013 om 11:22

Afellay zou een droomversterking zijn, ik denk niet dat kopen reeël is maar een verhuur zou best kunnen, Afellay kan zich dan in de kijker spelen voor het Wk.

Zoet
Ariás
Bruma
Viergever
Rekik
Afellay
Maher
Hilje/Scha
Wijna/Nars
Locadia
Depay

Misschien is Dereijck een leuke speler voor FC Groningen maar ikd enk dat hij niveau te kort komt. Overigens vond Dereijck het maar niks om naar Groningen te komen. Als ze Ekong niet kunnen strikken is dit mischien uiteindelijk nog een fatsoenlijke oplossing

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren