Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Arsenal meldt zich met verhoogd bod bij Liverpool'

Laatste update:

Luis Suárez is in Australië aangekomen en bereidt zich daar met Liverpool voor op een nieuw seizoen. De aanvaller heeft echter de intentie om de club te verlaten en Arsenal is nog druk bezig met de komst van de Uruguayaan. Een eerste bod van the Gunners op Suárez werd afgewezen door Liverpool, maar inmiddels schijnt er een nieuw en verhoogd bod op tafel te liggen.

/

De Daily Mail meldt dat Arsenal ruim veertig miljoen euro heeft geboden en dat dit bedrag met bonussen nog zou kunnen oplopen tot 48 miljoen. De tabloid voegt daar echter meteen aan toe dat het onwaarschijnlijk is dat Liverpool dit bod zal accepteren, daar men op Anfield van mening is dat de voormalig Ajacied nog meer waard is. Het contract van de 26-jarige Suárez loopt nog tot medio 2016 door.

In deze verbintenis staat volgens zaakwaarnemer Pere Guardiola een gelimiteerde afkoopsom van 46 miljoen euro, maar dat is nooit bevestigd door iemand van Liverpool. Volgens Engelse media meent Liverpool dat het bij een bod van 46 miljoen alleen verplicht is om de speler te informeren, maar dat zij het bod niet automatisch hoeft te accepteren. Suárez heeft aangegeven dat hij wil vertrekken omdat hij in de Champions League en om de prijzen wil spelen. Eerder zei hij nog dat hij per se weg wilde uit Engeland, wegens zijn moeizame relatie met de Engelse pers, maar daar is hij op teruggekomen.

Afgelopen weekend werd al beweerd dat Suárez bij Liverpool zou gaan aangeven dat hij naar Arsenal wil vertrekken. Toen werd ook geschreven dat Arsenal in een keer 46 miljoen euro zou bieden, maar the Gunners willen dus een lager bedrag betalen, en de transfersom eventueel laten oplopen met bonussen.

Liverpool zou een bod van ruim veertig miljoen euro op Luis Suárez moeten accepteren

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Strik er om en verkopen! Meer als dit gaan ze er waarschijnlijk niet voor vangen.

23 juli 2013 om 20:45

Mee eens! Dit is extreem veel geld voor Liverpool. Iemand enig idee wat Ajax waarschijnlijk ontvangt qua percentage?

Denk dat als Suarez gaat dat Eriksen wel eens dicht in de buurt kan komen van een transfer.

23 juli 2013 om 20:55

Krijgt Ajax niet alleen een percentage als Suarez naar een andere competitie gaat?

23 juli 2013 om 21:05

Ja doorverkoop percentages gelden niet voor binnenlandse transfers.

Edit: met dank aan De-lano, dit is zo voor opleidingsvergoedingen. Het is niet bekend of er een doorverkooppercentage in zijn contract zit.

23 juli 2013 om 21:48

Oh ja? Waarom geldt dat niet voor binnenlandse transfers?

23 juli 2013 om 21:48

Nee je krijgt altijd een percentage tenzij je failliet bent zoals agovv. Haha

23 juli 2013 om 22:38

@djayro, dat klopt niet hoor. Feyenoord heeft bijv. ook niets gekregen voor v. Persie, of voor Bastos toen die voor veel geld binnen Frankrijk verkaste.
Als Ajax contractueel wat heeft afgesproken krijgen ze nog iets. Anders denk ik het niet. Eerder Groningen omdat hij daar binnenkwam toen hij nog jonger was.

23 juli 2013 om 20:53

Het is wat een gek er voor geeft. Als hij bij Liverpool blijft en weer rond de 30 doelpunten maakt dan zal een Real of Monaco wel 55+ gaan bieden. Er zullen altijd clubs zijn die meer bieden.

Ot:

40 miljoen vind ik persoonlijk iets teveel voor Suarez aangezien je het totale plaatje ook erbij gaat krijgen en dat zijn al die fratsen van hem. Hij is een ontzettend goede voetballer maar kan erg vervelend zijn.

Ik wil uit Engeland, omdat de pers mij irriteert. Ze zoeken en zuigen teveel.
Ik wil bij een topclub spelen die voor de prijzen speelt.

Luis Suarez is zo...vreemd. Het is een geweldige voetballer maar de irritantste speler op aarde.

23 juli 2013 om 20:38

Vond Materazzi een stuk irritanter en vooral viezer.

23 juli 2013 om 20:39

Heb je volkomen gelijk in! Geweldige voetballer, maar zijn streken draaien em de nek om..

23 juli 2013 om 21:55

En nu gaat Suárez naar een club die niet voor de prijzen speelt,alleen voor een CL ticket, en die ook nog gewoon in Engeland is.

Ik zou denken dat hij wel beter zou kunnen krijgen dan Arsenal. De enige clubs die de Premier League kunnen winnen zijn de twee clubs uit Manchester en Chelsea. Ik acht Arsenal niet goed genoeg.

Jammer voor Real dat hij niet komt. Die zou Real compleet maken (mits Benzema niet meer in vorm komt).

23 juli 2013 om 23:53

je hebt gelijk maar we hebben ook Morata en als we willen hebben we volgend jaar Bale

en die is veel beter dan suarez

23 juli 2013 om 20:42

Suarez vind ik niet passen bij Arsenal, hij is een individualist. Die past in mijn ogen niet in het huidige systeem van Arsenal, zij zijn een team dat met verzorgd voetbal vanuit allerlei hoeken en gaten wil aanvallen. Ze moeten dus echt niet hun spel af laten hangen van Suarez, als Suarez dan tegen Ivanovic komt heeft Arsenal geen kans

23 juli 2013 om 20:53

Ooit gehoord van variatie? Teveel van hetzelfde kan nooit altijd goed zijn. Kijk naar Bayern. Op de flanken zijn ook twee 'individualisten', maar die werken wel keihard voor het team. Je weet pas of een speler bij een team past, wanneer hij er daadwerkelijk in heeft gespeeld

Ben toch benieuwd of Arsenal er echt op vooruit gaat met Suarez. Natuurlijk is hij beter dan Giroud, maar het is en blijft een enorme individualist. Wat Liverpool nog wel eens punten kostte was dat ze soms teveel van Suarez uitgingen. In de wedstrijden dat hij niet mee deed kreeg je meer team-voetbal, hetgeen waar Arsenal om bekend staat. Hoewel, Henry was eigenlijk ook een individualist in zijn topjaren...

Zou het heerlijk vinden om hem te zien bij Arsenal. Eerst bij m'n favoriete club in Nederland (ajax) en daarna bij m'n favroiete club in het buitenland! Zou overigens een zeer goede aankoop zijn voor Arsenal. Luis is toch een topspits en met spelers als Wilshere, Walcott en Cazorla hebben ze toch aardige spelertjes rondlopen om hoge ogen te gooien. (al moet er defensief wat versterking komen naar mijn mening)

23 juli 2013 om 20:50

Want de defensie van Arsenal wat buitengewoon vaak gepasseerd afgelopen seizoen? Houd toch op man. Dat jij Walcott in hetzelfde rijtje plaatst als Wilshere en Cazorla zegt ook veel. Walcott is zo inconsistent als wat.

23 juli 2013 om 22:22

en of dat de verdediging versterkt moet worden. vermaelen is geblesseerd koscielny had ook een lichte blessure opgelopen en wat wil je dan? miquel naast mertesacker zetten? dat laat maar zien hoe dun we zitten in de defensie..

23 juli 2013 om 22:27

Het is jammer dat Djourou weer uitgeleend is want hij is gewoon de perfecte 4e verdediger. Hij klaagt nooit en staat gewoon zijn mannetje als hij moet spelen.

23 juli 2013 om 22:30

ja klopt, Arsenal wordt in defensief opzicht geloof ik ook alleen maar in verband gebracht met Ashley williams daar ga je ook niet heel veel mee vooruit.

23 juli 2013 om 22:39

Djourou is vreselijk afhankelijk van ritme, dus wat maakt hem behalve dat hij nooit klaagt de ideale vierde centrumverdediger?

23 juli 2013 om 22:42

Je kan toch moeilijk een top-verdediger gaan halen als je al 3 basiswaardige verdedigers hebt. Volgens mij wilt Swansea ook nog eens iets van 15 miljoen voor Williams hebben. Het zou raar zijn als je zoveel betaald voor een 4e verdediger. Miquel is helemaal niet zo slecht en anders moeten ze gewoon een verdediger voor maximaal 5 miljoen halen uit Zuid-amerika (dat wilt nog best vaak succes opleveren).

Is Squillaci er eigenlijk nog? Als hij er nog zit moeten ze heel erg snel van hem afkomen. Hij was best wel een goede verdediger bij Sevilla maar hij is belachelijk veel te kort gekomen voor het niveau dat Arsenal nastreeft.

Ik hoop dat Wenger het voor elkaar krijgt om Richards te krijgen. Hij kan makkelijk Sagna naar de bank verwijzen en kan ook goed in het centrum spelen. Maar ik hoop dat Sagna zijn oude vorm terug kan krijgen want toen was hij gewoon de beste van de wereld.

23 juli 2013 om 22:48

@ Zoeen

Ik zeg toch niet dat hij van een hoog niveau is, anders zou hij geen vierde keus zijn. Ik had bij hem ook al speelde hij nogal slordig toch wel altijd het gevoel dat hij er 100% voor ging. Verder kan ik me herinneren dat Arsenal twee seizoenen geleden erg veel blessures had en Djourou een hele reeks wedstrijden achter elkaar ( waaronder twee tegen Barcelona) gewoon heel goed speelde.

Rosicky is ook een speler die afhankelijk van ritme is en altijd wisselspeler, maar ik zou het toch wel vreselijk vinden als hij zou vertrekken. Hij brengt altijd toch wel iets speciaals.

23 juli 2013 om 22:48

Wenger moet proberen een aan Koscielny complementaire centrale verdediger te halen. Dan gaan we echt stappen maken, maar ik kan me voorstellen als hij Per nu even laat staan.

Miquel is gewoon niet goed genoeg.

Squillaci is weg.

23 juli 2013 om 22:50

Squillaci is naar Bastia gegaan.

23 juli 2013 om 22:51

zit wel wat in ja. squillaci zit er inderdaad nog wel maar hij was bezig met een club weet zo 1 2 3 niet welke. Sagna heeft zelf trouwens wel gezegd dat die weer dichter naar zn oude vorm terug komt.

Hoe kun je niet accepteren. Snap arsenal juist niet. Had higuain voor dit geld dan gehaald.. we hebben nu nog niks en suarez zit de eerste maand nog een schorsing uit..

Ik snap Arsenal niet, denken ze werkelijk dat Liverpool Suarez voor 50M gaat verkopen? Ik zou als Liverpool zijnde Suarez nooit laten vertrekken hij is op dit moment de man waarom het draait en een vervanger voor Suarez loopt er niet rond. Als Tottenham 100m vraagt voor Bale dan moet Liverpool hetzelfde vragen voor Suarez. Als Higuan al 40 Moet kosten dan is Suarez minimaal 70M waard in mijn ogen.

Als je toch een spits nodig had, kon je net zo goed Gomez halen voordat hij voor 15M naar Fiorentina ging. Arsenal en de transfermakt is net als water en vuur.

23 juli 2013 om 20:41

70 miljoen?
Wat is dat voor bullshit?
Zidane (naar mijn mening) de beste speler ooit , kostte 70 miljoen.
En dan komen ineens snotneusjes als Cavani,suarez,torres van nabij de 60 miljoen , terwijl ze geen schim zijn van Zidane.
Zijn inderdaad allemaal andere type spelers , maar Zidane was in alles beter behalve het afmaken van Cavani.
De prijzen de laatste jaren zijn gewoon ongelooflijk overdreven...
Suarez 70 miljoen...pff hou op!

23 juli 2013 om 20:44

Ooit gehoord van inflatie? Als je het bedrag omrekent met inflatie was die 70M van toen nu ongeveer gelijk aan 90m. Plus dat er tegenwoordig veel meer geld omgaat in het voetbal dan in 2001. Die 70M destijds was kijkend naar het voetbal klimaat van toen denk ik als je het vergelijkt als nog meer dan die 100m van Ronaldo.

23 juli 2013 om 20:54

Het voetbalklimaat hoeft niet eens de uitleg te zijn. Waarde kun je niet gelijkstellen aan hoe goed een speler is.

Waarde is letterlijk wat de verkopende club wil ontvangen voor die speler. Liverpool wil Suarez absoluut niet verkopen, hij is immers hun beste speler. Bovendien zouden ze Arsenal (een concurrent) sterker maken, wat ook nog meespeelt. Logisch dat ze een exorbitant bedrag van Arsenal verlangen.

23 juli 2013 om 20:56

mwah vind het niet super veel met inflatie te maken.(tuurlijk heeft het ermee te maken , maar ik vind niet dat dat de belangrijkste reden is )
Heeft er meer mee te maken wat clubs er voor over hebben.
Man City en dat soort clubs hebben de prijs gewoon ongelooflijk opgeschroefd.

23 juli 2013 om 21:38

Volkomen met Frlegioenen eens, tegenwoordig worden er door teveel clubs absurde bedragen neergelegd voor spelers.

Wat te denken van één van de laatste aankopen van Real Madrid. Asier Illarramendi die overkomt voor 39 miljoen van Real Sociedad...

Om nog maar te zwijgen over de financiële gezondheid van de meeste topclubs...
Liverpool mag in de handjes wrijven met 40 miljoen Euro wat op kan lopen tot 48 miljoen.

23 juli 2013 om 22:38

Alles goed? Vergeet je pilletje niet in te nemen !

23 juli 2013 om 23:12

Reactie is bedoeld voor MXP

Weet iemand of Ajax tijdens de verkoop van Suarez nog een bepaald doorverkoop percentage heeft bedongen? Er waren in ieder geval bepaalde sportieve clausules waardoor het bedrag nog kon stijgen, maar wat gebeurd er als Liverpool Suarez voortijdig verkoopt voor een astronomisch bedrag?

Persoonlijk vind ik dat Suarez nou niet echt een speler is die bij Arsenal past, maar ik vond Liverpool ook al niet bij hem passen (en daar heeft hij het ook fantastisch gedaan).

23 juli 2013 om 21:06

Ik kan me vergissen, maar ik meen dat doorverkooppercentages alleen gelden voor buitenlandse transfers. Dat weet ik niet zeker, want ik kan in de war zijn met opleidingsvergoedingen.

23 juli 2013 om 21:26

Je bent in de war met opleidingsvergoedingen. Deze worden alleen toegekend als een speler een transfer maakt naar een ander land. Bij een doorverkoop percentage word er een percentage berekend op basis van de winst van de transfer of van de transfersom.

23 juli 2013 om 21:35

Okee bedankt, ik had al zo'n vermoeden . Overigens heb ik nergens een dooverkooppercentage kunnen vinden, dus ik gok er op dat die niet in zijn contract zit.

Waarom zou je naar Arsenal gaan als je bij Liverpool speelt. Zijn allebei net niet clubs die nooit om de prijzen speelt. Dus dan kan je net zo goed in Liverpool blijven. Mooi stadion, lekkere sfeer mooi club lied en een rijke historie. Als deze man weg gaat bij Liverpool moet hij naar een echte topclub gaan.

23 juli 2013 om 20:42

Volledig met je eens en je had t niet beter kunnen verwoorden, maar welke topclub wil Suarez nou? Misschien Real maar ik denk dat zei toch andere prioriteiten hebben dan een spits.

23 juli 2013 om 20:53

Suarez maakt Arsenal titelkandidaat.

23 juli 2013 om 22:38

Zoeen, ik ben het volledig met je eens. Arsenal heeft een goed elftal staan, al ontbreekt het aan een spits. Ik verwacht dat Suarez daar meer potten zal breken dan Giroud.

Podolski krijgt bij mij ondanks de sterke ontwikkeling van Oxlade de voorkeur. Ik vind het rendament van Podolski hoger. Daarbij denk ik dat het mogelijk is om met Wilshire en Arteta centraal te spelen, wel vind ik dat daarvoor de backs vervangen moeten worden.
In dit systeem zijn backs een hélé belangrijke schakels. Dit zie je mooi terug bij Bayern en Dortmund, zij hebben in mijn ogen ook de beste backs ter wereld met Alaba (fantastische ontwikkeld) Lahm en Piszczek. Schmezler is wel goed, maar er zijn toch betere; denk aan Jordi Alba of Marcelo.

Szczesny
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Gibbs
Arteta
Wilshire
Walcott
Carzorla
Podolski
Suarez
23 juli 2013 om 22:46

Misschien was mijn laatste post wat gechargeerd, maar ik geloof dat wij met Suarez en ik elk geval nog een defensieve middenvelder titelkandidaat zijn, vooral omdat de concurrentie, op Chelsea misschien na, in een soort overgangsjaar zit.

Het vervangen van de backs kent geen prioriteit wat mij betreft. Sagna redt zich nog wel een jaartje en kan daarna eventueel nog nuttig zijn als back-up voor de posities centraal achterin en ik begrijp niet wat er mis is met Gibbs. Dat vind ik persoonlijk gewoon de beste linksback van Engeland.

Chamberlain moet Podolski er normaliter met twee vingers in de neus uit kunnen spelen. Hij heeft het wel in zich om minimaal tien keer te scoren en even zovaak een assist te geven.

Mertesacker voor Vermaelen.

Szczesny
Sagna
Per
Koscielny
Gibbs
Cazorla
Luiz Gustavo
Wilshere
Walcott
Suarez
Chamberlain
23 juli 2013 om 23:01

Kwa opstelling vind ik dat je gelijk heb wat betreft Luis Gustavo, dat zou een zeer goede aanwinst zijn. Maar Arsenal kennende zal er wel niet snel gehandeld worden ondanks dat hij weg wil/mag bij Bayern.

En Sagna vind ik met het jaar minder worden, helaas want in zijn beginjaren bij Arsenal haalde hij een hoog niveau. Gibbs ben ik geen enorme fan van, aan de bal is hij redelijk sterk. Bij balverlies op het middenveld vaak te ver uit positie, daarom heeft hij het altijd enorm lastig tegen snelle buitenspelers in tegenstelling tot Sagna.

Chamberlain / Podolski word een mooie concurrentiestrijd, ik verwacht dat Podolski nu nog de bovenliggende is maar dat zou in de loop van het seizoen kunnen veranderen als Chamberlain zich goed ontwikkeld.
Het zijn andere type spelers, maar allebei zeer bruikbaar dit seizoen voor Arsenal dat is zeker!

Mertesacker vind ik eerlijk gezegd niet goed genoeg, te statisch en heel matig in de opbouw. Bovendien vind ik dat Vermaelen niet zomaar afgeserveerd mag worden nadat hij even in een dipje zat.

23 juli 2013 om 23:05

Gibbs heeft het lastig tegen snelle buitenspelers? Tegen welke heeft hij het lastig gehad dan het afgelopen seizoen?

23 juli 2013 om 23:30

@zoeen

Dit is precies de opstelling waar ik ook voor zou gaan. Het enige twijfelpuntje vind ik Sagna. Je kon vorig jaar zien dat er iets mis is met zijn motoriek sinds zijn laatste beenbreuk, hij heeft totaal geen balans meer, maar ik denk dat Jenkinson een goede vervanger en Bellerin daarachter is ook niks mis mee. Gibbs is wat mij betreft idd de beste linksback van Engeland op dit moment.

Verder hoop ik echt dat ze Luiz Gustavo weten op te pikken. Als de prijzen die je hoort van 15m echt kloppen moet Arsenal meteen toeslaan, want dat is echt één van de beste verdedigende middenvelders die er is naar mijn mening.

Verder hoop ik dat we Bernard nog aantrekken, is een groot talent en het schijnt bijna rond te zijn. Wenger heeft het ontkent, maar dat is wat mij betreft alleen maar goed nieuws, als je begrijpt wat ik bedoel.

24 juli 2013 om 02:17

Haha, Wenger in de ontkenningsfase is altijd positief.

Hoewel ik moet zeggen dat ik dit talent niet snel zie komen. Maar de tijd zal het uitwijzen. Ik ben heel benieuwd naar onze nieuwe (top)spits. Denk toch dat je er vanuit mag gaan dat alle genoemde spitsen het juist niet worden. Over het algemeen hoor je pas +-3 dagen van te voren over een speler die binnen wordt gehaald, totaal onverwachts dus.

23 juli 2013 om 20:57

Raza, hoe lang volg jij al voetbal? Niet lang volgens mij of wel? Want je zou moeten weten hoe snel het kan kantelen in de voetballerij. Voor hetzelfde geldt spelen Liverpool en Arsenal over twee jaar mee om de prijzen en stelt Man U bij wijze van niks voor. Kijk maar naar Dortmund bijvoorbeeld. Gebruik de term 'nooit' alsjeblieft niet als je het over voetbal hebt.

23 juli 2013 om 20:57

Bij Arsenal speelt die cl voetbal bij Liverpool niets eens Europees misschien dat het verschil maakte

23 juli 2013 om 20:58

Het zijn inderdaad clubs die nooit op de prijzen spelen, maar de komst van Suarez zou dat kunnen veranderen bij Arsenal. Ik zeg niet gelijk dat ze de CL gaan winnen dan, maar een FA cup ozou er toch moeten inzitten. Ik moet het allemaal nog maar zien met die Suarez, je bent 40 miljoen kwijt voor een speler, die in het begin van het seizoen nog niet eens mee mag spelen.

23 juli 2013 om 21:00

@bramm, suarez is 7-8 wedstrijden geschorst, gervinho is 38 wedstrijden speelgerechtigd. Do the math

23 juli 2013 om 21:08

@dinkelberg

Maar in beide gevallen speel je met 10 man.

23 juli 2013 om 21:21

Met gervinho speel je inderdaad met 10 man, maar de tegenstander heeft er 12 !angezien gervinho Arsenal in de weg loopt. Suarez (daadwerkelijk op het veld) is meer van toegevoegde waarde

Suarez is een topspeler en zal ook wel het niveau van Arsenal omhoog schroeven, daar niet van, maar ik heb het idee dat dit helemaal geen Arsenal speler is. Ik denk dat je verder was gekomen met Higuaín, iemand die ze er domweg inknikkerd maar zonder fratsen.

23 juli 2013 om 20:59

Suarez is idd geen Arsenal speler, maar een Liverpool speler op dit moment. Man o man, wat een nietszeggende reactie. Vergeten dat de man furore maakte bij Ajax? Arsenal heeft toch echt wel een kijkje in de keuken genomen bij Ajax..

23 juli 2013 om 21:09

Hmm, interessant. Eerst zo'n beschuldiging hier neer zetten en vervolgens iets met een klok en een klepel.

Overigens, Constantijn, ben ik het met je eens. Arsenal had waarschijnlijk meer gehad aan Higuain. Maar goed, als Real zo'n belachelijk bedrag vraagt..

23 juli 2013 om 21:33

Tja, het is des te erger dat je niet doorhebt wat ik bedoel met een 'arsenal speler'. Met de term 'arsenal speler' bedoel ik natuurlijk een speler die past bij Arsenal en ik vin dat Suarez daar niet bij past. De man maakte niet alleen furore bij Ajax maar ook gewoon bij Liverpool. Waarom je dit erbij haalt, geen idee maar een niets zeggende reactie is het wel ?

Wat moet Arsenal toch met Suarez... Niets ten nadele van Suarez, wereld speler, maar past totaal niet bij de club cultuur van Arsenal. Ik zie Arsenal als een degelijke club zonder fratsen, die altijd verzorgd combinatie spel willen spelen. Suarez komt alleen maar negatief in het nieuws, bijt spelers, is vervelend, en daarnaast is het ook nog een solist.

Nu zijn de prijzen echt wel in de lucht gevlogen. Suarez topper, maar 5 jaar geleden kostte een speler van zijn niveau hooguit 30 miljoen. Nu spreken we al over 50 miljoen en meer...

23 juli 2013 om 21:33

Allemaal veroorzaakt door koopclubs als City, Anzhi, PSG etc. Clubs vragen nu eenmaal meer, omdat ze weten dat er vast wel een club gek genoeg is om dat bedrag te betalen.

Een flink bod.. Maar Suárez is echt supergoed, en een aanwinst voor bijna elke club, zonder zijn streken. Arsenal zal veel plezier aan hem beleven, mocht hij komen.

Persoonlijk zie ik hem liever Engeland verlaten. Maar dat is puur vanwege het financiële plaatje voor Ajax. Volgens mij verdient Ajax aan de transfer als het een buitenlandse transfer is. Dat is de reden geloof ik dat Feyenoord niets/minder kreeg toen hij naar Man Utd ging i.p.v. Juventus toentertijd. Correct me if I'm wrong.

23 juli 2013 om 23:42

Waarom zou Ajax iets opstrijken als Suarez naar een andere club verhuist? Ajax heeft hem toch niet opgeleid ofzo?

24 juli 2013 om 00:21

Nee dat klopt. Maar ik weet nog dat Ajax een bedrag kreeg toen Huntelaar van AC Milan naar Schalke ging. Dit omdat hij een tijd bij Ajax had gespeeld. Ook Huntelaar is niet opgeleid door Ajax. Maar vandaar dat ik zeg; correct me if I'm wrong. Ik ben ook niet zo goed op de hoogte van alle regeltjes..

24 juli 2013 om 07:47

Volgens mij krijg een ex-club geen geld omdat een speler daar heeft gespeeld. Alleen een opleidingsvergoeding als de club de speler heeft opgeleid.
Soms worden er wel afspraken gemaakt bij verkoop omdat de kopende club niet het volle pond wilt betalen. Dan komt er een doorverkoop-clausule.

Maar daar is nu niks van bekend volgens mij en zal Ajax dus niks vangen.

Ben benieuwd of Liverpool met dit duizelingwekkende bedrag overstag gaat. Suarez is hun absolute topspeler maar is tegen de juiste prijs te koop. Ook is het een interessante kwestie om te zien of Liverpool daadwerkelijk ook bij Ajax aanklopt voor Eriksen en Alderweireld wanneer Suarez vertrokken is.

23 juli 2013 om 20:45

Liverpool zou er goed aan doen om Suarez te verkopen mocht hij echt heel graag weg willen. Aan een ongemotiveerde speler heb je niks en ook de fans zullen niet erg gecharmeerd zijn van zijn uitspraken. Ik zeg nog even afwachten en hem op het juiste moment verkopen

23 juli 2013 om 21:06

Met je eens, Liverpool zou er inderdaad verstandig aan doen om Suarez te verkopen. Je hebt zeker niets aan een ongemotiveerde en ontevreden speler, zeker Suarez met zijn Zuid Amerikaanse temperament. Daarnaast heeft hij zich ook redelijk omstreden gemaakt bij de fans door niet al te gepolijste opmerkingen.

Ik heb zo een gevoel dat dit gerucht ook niet zo helemaal klopt. 48 miljoen voor een speler juist gister was de transfer voor de helft al afgeketst (bernard).

23 juli 2013 om 20:44

Die van Bernard zal morgen of overmorgen bevestigd worden of die naar Arsenal gaat of niet.

23 juli 2013 om 21:10

Bron?

23 juli 2013 om 21:47

Daily mail.

23 juli 2013 om 22:11

O Tempo uit Brazilië, volgens O Tempo zal Bernard naar Arsenal gaan, ze hebben een akkoord bereikt met Arsenal (al vorige week maandag).

Suarez heeft het wel heel erg verziekt voor zichzelf, vandaar dat weinig clubs het aandurven om met hem in zee te gaan.
Hij wil ook gewoon weg, 48 mil moet je als Liverpool gewoon pakken, beter dan met een ongelukkige speler zitten.
En dat geld kunnen ze goed gebruiken om 3 goede aankopen te doen.

Toch mooi om te zien dat zo wienig clubs hem wilde weghalen bij Ajax en nu bereid zijn om 40mil te gaan lappen voor Suarez. Bljkt toch dat sommige echt talenten het waar dan ook wel goed zullen doen.

DOE HET NOU Niet!! Van beiden kanten niet, Suarez word al uitgekotst in Engeland en wanneer hij vertrekt laat hij Liverpool in de steek en word hij daar ook weer uitgekotst, nee hij kan beter naar een andere competitie vertrekken.

En Arsenal moet Suarez ook niet willen, met het spel dat zij spelen hebben zij geen Suarez nodig, zit je midden in een mooie aanval wilt Suarez door 3 man heen en in dezelfde acties het liefst nog 5 poortjes geven, ondanks dat ik een liefhebber ben van Suarez moet hij niet naar Arsenal gaan. Zijn spel past bij Liverpool en die hebben hem ook meer dan nodig. Arsenal moet naar iets anders gaan kijken en anders nog maar een jaartje wachten.

Wel weer jammer dat ze hem alleen 'voormalig ajacied' noemen. Daarmee doen jullie een club als Fc Groningen die hem naar Nederland hebben gehaald flink tekort.

23 juli 2013 om 20:44

Op zich een redelijk logische aanname van de VZ redactie omdat hij bij Ajax zijn transfer naar de premier League heeft verdiend. Ajax is nu ook eenmaal de ultieme springplank naar de Europese (sub) top.

23 juli 2013 om 21:12

Maar hij had niet bij Ajax gevoetbald als Groningen hem niet gehaald.

23 juli 2013 om 23:48

@b9d7l

Ja, en hij had ook niet bij Groningen gevoetbald als Nacional zijn talent niet zag.. Zo kunnen we nog lang doorgaan toch?

Uit alle spitsen waar Arsenal voor kon kiezen om voor te gaan (jovetic, Higuain en Suarez) hoopte ik het minst dat ze voor Suarez zouden gaan. Deze speler past niet in het systeem, kost echt heel veel en brengt fratsen met zich mee waar niemand Arsenal tot dit punt mee associeert. Maarja, nu Arsenal weer eens te laat heeft gehandeld blijven er natuurlijk nog maar weinig opties over.

Luis is een echte vechter en zou zeker een aanwinst zijn voor Arsenal, hoop ook van harte dat hij deze stap zal maken.

Ik zie t nu al voor me hoe de Arsenal-fans zich gaan gedragen straks.

Daar waar ze eerst liepen ze huilen en te klagen over hem als voetballer, zullen ze hem nu ineens geweldig vinden en steunen.

Een speler als Suarez is sowieso van toegevoegde waarde voor een club als Arsenal.... Zeker beter dan Jovetic en eigenlijk ook beter dan Higuain.

23 juli 2013 om 21:03

Is dat niet overal zo in de voetballerij? Jouw idool was geen uitzondering bij inter en real. Kijk maar ook naar Ronaldo, van Persie en Figo

23 juli 2013 om 21:17

Dat t overal gebeurt, maakt t geen reden om t normaal te vinden.

Des te meer reden voor mij om mensen af te kraken vanwege hun hypocrisie

23 juli 2013 om 21:51

Ik vond hem altijd irritant. Maar dat is hij voor elke tegenstander. Gewoon weg door zijn speelstijl en zijn kwaliteiten. Hij blijft ook maar gaan. Wanneer hij naar Arsenal komt zou ik hem met open armen ontvangen! Vervelende speler in een positieve manier. Vind hem ook steeds minder en minder dives en dergelijke maken. Hij moet alleen niet meer zo'n kortsluiting krijgen als gebeurde bij Ivanovic!

23 juli 2013 om 23:22

Ik zal 'm echt niet geweldig vinden en hem verdedigen, of Wenger moet hem een stuk minder egoistisch maken en dat rare bijt/rol-gedrag eruithalen, dan wil ik 'm een kans geven... bij mij begint hij op -100% qua vertrouwen.

Op As.com staat dat Real interesse heeft voor Suarez nu Higuain naar Napoli gaat. Dat lijkt me een betere transfer voor Suarez. Arsenal heeft ook denk ik meer aan echte targetman.

Woohwoohwooh op Twitter barst t van de berichten dat Higuain naar Napoli is vertrokken

23 juli 2013 om 20:54

Twitter is nou niet doorgaans een betrouwbaar medium gebleken. Daarnaast zou ik afwachten op een officiële bevestiging van de betrokken partijen.

haha ik weet niet wat bizarder is. Het bod van 41M pond of het feit dat Wenger in zee durft te gaan met een crimineel als Suarez.

Agghhh. Als ik Liverpool was zou ik hem voor 48 mil echt wel laten gaan hoor.
Ten eerste wilt hij weg, je hebt niks aan een speler die ontevreden is. Ten tweede heeft Liverpool veel imago schaden geleed door hem dus wat wil je nog meer? Ik denk niet dat iemand meer dan Arsenal bied.

Suarez is een geschikte speler voor Arsenal. Maar ik had liever Higuain gezien want hij is een echte killer voor de goal en hij komt zelden negatief in het nieuws. Maar Suarez is weer een speler met veel meer flair.

Heh, verdomme
Niet Suarez! Vind hem echt niet passen bij Arsenal.

Heh, verdomme
Niet Suarez! Vind hem echt niet passen bij Arsenal.

23 juli 2013 om 22:14

Want? heb je hem al zien spelen bij Arsenal? Beter dan Giroud...

23 juli 2013 om 22:25

Qua speelstijl niet vergelijkbaar. Suarez zou kunnen passen, maar dan moet Wenger dat Egoistische en domme gedrag uit hem halen, als hij overzicht krijgt en niet altijd voor eigen succes gaat is hij perfect. Maar dat is hij op het moment niet...

Higuain was de man geweest voor Arsenal. Maar daar pissen ze weer lelijk naast de pot.

Snap Wenger sowieso niet; het is al de tweede transferperiode dat hij totaal niet doorpakt. Namen hier, namen daar, maar spijkers met koppen slaan, ho maar. Vreselijk vervelend voor de Arsenal supporters lijkt me. Het ontbreekt gewoon zwaar aan daadkracht. Het probleem is ook dat ze eerst schreeuwen dat ze geld zat hebben en vervolgens als ze geconfronteerd worden met hoge vraagprijzen (derrrrr) verbaasd zijn en weigeren met geld over de brug te komen. Houd dan óf je waffel over je financiën en koop wie je wil, óf speel het spelletje zoals het gespeeld moet worden. Een tussenweg is er niet, maar dat schijnen ze zich niet te realiseren.

Ik zie het wel gebeuren dat ze straks weer met Podolskis en dat soort knakkers aan komen zetten om de doodsimpele reden dat de beschikbare versterkingen elders ondergebracht zijn en ze voor een duppie op de eerste rang willen zitten wat betreft de topspelers.

23 juli 2013 om 21:53

Spelers als Podolski zijn zeker welkom. Podolski is een zeer goede speler! Daarnaast ook nog eens 100-voudige Duits International! Genoeg gezegd. Multifunctioneel en enorm goed. Misschien geen absolute wereldtop, maar dat hoeft ook niet persé!

23 juli 2013 om 21:59

Nee, want daarvan hebben we er al teveel. Het is nu tijd om spelers te halen die basiswaardig zijn als je kampioen wil worden.

23 juli 2013 om 22:07

Precies. Met alle respect voor Podolski, maar al had ie 500 interlands gespeeld, het is geen speler van het kaliber dat Arsenal nodig heeft om weer vast aan te sluiten bij de top. Geen absolute wereldtop en geen wereldtop. En dat hebben ze juist nodig. Hadden ze mannen als van Persie en Fabregas behouden en aangevuld met wat echte toppers dan hadden ze ieder seizoen tot op de laatste speelronde meegedaan, in plaats van dat ze het hele seizoen achter de feiten aan rennen.

24 juli 2013 om 00:00

Podolski is gewoon een hele goede voetballer. Is multi functioneel .technisch goed en heeft een verwoestend schot en een goede voorzet. Hij kan zowel als spits als linker vleugelspeler spelen. Daarnaast verzet hij ontzettend vele werk. Zeker dat Podolski een toegevoegde waarde is binnen Arsenal.

Tevens was Fabregas niet te houden en wilde vpersie uiteindelijk wel blijven maar was dat tegen het zere been van Wenger vanwege o.a. zijn statement...

24 juli 2013 om 12:26

Welnee. Technisch is hij niet meer dan degelijk onderlegd. Eerlijk gezegd vind ik het een bijzonder ondoordachte aankoop geweest. Podolski beschikt zoals je zegt over een verwoestend schot, maar hjj is altijd gewend geweest om op de counter te spelen en vaak in een 4-4-2-systeem. Bij Arsenal wordt er met 1 spits gespeeld en die rol past hem niet, omdat hij a) niet met de rug naar het doel toe kan spelen en b) zijn loopacties matig zijn.

Dan rest voor hem een rol op links, maar daarvoor mist hij dan weer snelheid en is zijn actieradius te klein. Daarnaast ligt zijn handelingssnelheid te laag. Eigenlijk is hij dus op geen enkele positie binnen het huidige Arsenal top en is hij volledig afhankelijk van zijn teamgenoten. Natuurlijk is het een betere selectiespeler dan iemand als Gervinhoz, maar ik vind het tamelijk armoedig dat zo'n gozer bovenaan de loonlijst prijkt.

Arsenal de mooie Londense club die bekend staat om mooi voetbal en mooie spelers als Henry, Bergkamp, van Persie etc moet toch nooit aan iemand als Suarez willen beginnen?

Deze jongen haalt al het voetbal uit de ploeg met zn oogkleppen op en kip zonder kop voetbal.

23 juli 2013 om 22:20

Nou Van Persie is anders ook geen engel hoor.

Geweldig dat mensen de 'streken' van andere toppers zijn vergeten. Bergkamp die aan de zijlijn op de rug van een tegenstander gaat staan, v persie die een elleboog uitdeelt om
nog maar niet te spreken over de streken van een vieira, keown en Adams. Stuk voor stuk geweldenaren met de absolute wil om te winnen, net als suarez. En ja, om te winnen gaan deze winnaars wel eens over de scheef, en nee, ik keur dit niet goed. Maar dat hypocriete gezeur over hoe mooi Arsenal wel niet is en hoe erg suarez daar niet bij past is echt de grootste onzin. Ik als Gooner denk dat hij wel eens een ontbrekend puzzelstukje kan zijn qua mentaliteit en met een Bernard, gustavo en Cesar er nog een bij ben je gewoon titelkandidaat.

23 juli 2013 om 22:14

De streken van Suarez zijn niet mijn grootste probleem.

Het is meer zijn manier van voetballen waar totaal geen idee achter zit. Hij "doet" vaak maar wat, en dat is nou niet het spel waar Arsenal om bekend staat.

23 juli 2013 om 23:35

Suarez is echt enorm vooruitgegaan daarin Jimmyjameson. Ik vond hem bij Ajax ook altijd maar als een kip zonder kop rondrennen en daar kreeg hij toen ook regelmatig kritiek op, maar dit seizoen heeft hij zich wat mij betreft enorm ontwikkeld. Ik zag het al terug bij Liverpool, maar helemaal tijdens Uruguay-frankrijk. Hier kon je het naar mijn mening beter zien, omdat Liverpool meestal ook ongeorganiseerd speelt. In die interland liet hij echt zien wat hij in zijn mars heeft. Koscielny speelde een fantastische wedstrijd, maar kon hem nog steeds niet altijd stoppen. De Suarez die maar wat doet is niet meer de Suarez die je tegenwoordig ziet, hij kan hier alleen misschien in terugvallen wanneer het niet lekker loopt.

Lekker accepteren Liverpool! Dan kan er gewoon aan de 25 miljoen worden voldaan voor Alderweireld en Eriksen, en kan Liverpool het overige geld besteden aan een eventuele spits.

Ik hoop echt niet dat dit waar is, ik vind 40 miljoen euro veelse veel voor Suarez. Goede speler maar niet de speler waar Wenger nu alles aan moet gaan uitgeven. Met die 40 miljoen kun je bijna twee vaste krachten binnenhalen die je naar een hoger niveau tillen als dat Suarez alleen doet.

Het motto van Arsenal is geen daden, maar worden.
Het zou me niks verbazen als Suarez gewoon bij ons blijft.
Maar voor dit bedrag zeg ik verkopen die man.

Haha dit is briljant. In The Guardian van morgen staat dat Arsenal in eerste eerste 40M pond had geboden op Suarez, maar dat het pas bij een bod boven de 40M met hem mocht gaan praten van Liverpool. Volgende bod: 40.000.001m pond.

23 juli 2013 om 23:36

Als dat waar is, zijn het ook wel een stelletje lompe zakken daar bij Liverpool, maar ja goed opgelost zou ik zeggen :P

Aub verkoop hem voor 40 miljoen pond! dat is rond de 45 miljoen euro voor dat geld koop je Papadopoulos(cb), Bertrand(lb), en een goede spits bijvoorbeeld Lamela

Zolang hij maar niet naar R. Madrid ga!!!!

Suarez is een goeie spits.. Een soort van "fromelaar" en ik kom overal doorheen en scoor! Mja 40m idd erg veel.. Mja ben hart en nieren Psv supporter, 17miljoen voor Strootman gaat ook nergens meer over haha.. Crisis???

Liverpool Echo heeft net gemeld dat Liverpool het bod van 40 miljoen 1 pond op Suarez geweigerd heeft...

Het is nu afwachten tot Higuain verkocht gaat worden, dan zal Real wel vette floes op tafel toveren voor de Luis!

met de verkoop van Suarez(evt Reina,downing en Skrtel) en het geld wat daarna wordt besteed aan transfers kunnen we een sterk team neer zetten

met op de bank, Borini, Aspas, Toure, Alberto, Jones(sterling, Ibe, Wisdom, Ward)

Mignolet
Johnson
Papadopoulos
Agger
Bertrand
Lucas
Gerrard
Henderson
Coutinho
Sturridge
Lamela
24 juli 2013 om 00:05

Papa blijft bij S04, hij gaat weer CHL spelen met Schalke en komen bijna elk jaar verder dan de groepsfase

24 juli 2013 om 00:11

Champions League spelen of in de Premier League spelen is toch een afweging die elke speler anders ziet in duitsland zijn er 3/4 "top ploegen" in de vorm van Bayern, Borussia, Schalke en Bayer

verder vind ik het qua supporters en beleving wel allemaal op elkaar lijken het is mooi om in Duitsland te spelen maar ik denk dat er in Engeland meer top wedstrijden gespeeld worden dan in Duitsland.

Stel hij zou naar Liverpool gaan, dan speelt hij sowieso 2x tegen Chelsea, Man U, Arsenal, Man C, Tottenham en de Derby tegen Everton aangezien er ook 2 beker toernooien zijn in Engeland kun je dus soms wel 3 of 4x tegen een sterke ploeg uitkomen...

het is maar net hoe je het bekijkt maar ik schat de Engelse competitie nog steeds zwaarder in dan de Duitse

24 juli 2013 om 01:40

Je verhaal klopt zeker! Maar ik denk alleen dat hij Schalke niet snel zal verlaten. Schalke speelt de laatste paar seizoen toch vaak in de zelfde formatie en doen weinig gekke dingen. Mocht Livepool toch willen toehappen dan moeten ze flink in de buidel graaien denk ik ( ben overigens een groot van van papa en S04)

Suarez is een spits opzich.. Een soort van frommelaar en komt overal doorheen en scoort ook nog.. Mja 40mil voor een spits die een seizoem goed draait... Teveel vind ik dat.. Mja ben hart en niere Psv supporter, als clubs zelfs 17 mil voor Strootman betalen schrik ik niet meer van al die belachelijke prijzen.. Crisis??

Racisme is vreselijk. Maar je bent een prof of niet.. Zet dit om naar motivatie i.p.v. een bal het publiek in te knalle. Nu laat je jezelf kennen en gaan die verziekers gewoon door, puur omdat ze "gewonnen" hebben.. Jammer dat dit in voetbal een grote rol blijft spelen.. Maar ja sta erboven!! En laat ze lullen..

Gelijk accepteren Liverpool. Groot bedrag voor zo

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren