Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Route PSV naar Champions League loopt langs Milaan

Laatste update:

Dat het een flinke klus zou gaan worden was al wel duidelijk: PSV had voor de vierde voorronde van de Champions League een ongeplaatste status en dus waren AC Milan, Arsenal, Schalke 04, Olympique Lyon en Zenit Sint-Petersburg de mogelijke tegenstanders. Uiteindelijk kwam AC Milan uit de koker rollen als tegenstander in de allesbeslissende voorronde. PSV speelt op dinsdag 20 augustus eerst thuis tegen AC Milan, op woensdag 28 augustus is de terugwedstrijd in Italië.

/

AC Milan eindigde vorig seizoen als derde in de Serie A, achter Juventus en Napoli. De beloning voor die plek was een ticket voor de play-offronde van de Champions League. PSV ontmoette de Italianen in de geschiedenis zes keer in Europa: twee keer werd er gewonnen, één keer gelijkgespeeld en drie keer verloren. De laatste ontmoeting was de beroemde halve finale van de Champions League in het seizoen 2004/05. Phillip Cocu was toen nog actief als speler van PSV en ging met zijn club met 3-1 ten onder, na een 2-0 nederlaag in Milaan.

Tevens is de krachtmeting een herhaling van de finale van 1988: PSV won dat jaar de Europa Cup I door de Italianen te verslaan in de eindstrijd. Ook de andere wedstrijden in de niet-kampioenenroute zijn bekend. Olympique Lyon komt in actie tegen Real Sociedad, Schalke 04 ontmoet Metalist Kharkiv, Paços de Ferreira speelt een tweeluik tegen Zenit Sint-Petersburg terwijl Fenerbahçe het op moet nemen tegen Arsenal.

Is dit een gunstige loting?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik zie PSV nog wel een kans maken tegen Milan. Balotelli en El Sharaawy zijn (nog) geblesseerd. Daarnaast begint de Serie A voor Milan pas op 24 augustus, dus tussen de twee wedstrijden in. PSV is wat dat betreft zeker in het voordeel, omdat zij al in dat wedstrijdritme zitten. Wordt een mooie strijd en hopen op een stunt van Psv!

9 augustus 2013 om 12:07

Ben het met je eens. Milan de veel grotere naam, maar nog niet op volle toeren. PSV met 2 goede dagen zou best kunnen verrassen, als ze maar wat effectiever zijn dan tegen Zulte.

9 augustus 2013 om 12:23

Dit is niet de meest negatieve loting. PSV maakt een kleine kans. Het is idd een voordeel dat PSV meer ritme heeft, maar of dat voordeel groot genoeg is moeten we nog maar zien.

Ik hoop dat PSV ze het vuur aan de schenen legt en dan ben ik meer dan tevreden en dan ar weer een jaartje EL. Maar IIG 1 echte topwedstrijd in Europa.

9 augustus 2013 om 12:31

@entombed

Hoezo niet de meest negatieve?
Ac Milan is gewoon de sterkste ploeg die ze konden loten. Het enige voordeel is wat hierboven al genoemd is: Meer wedstrijdritme, mogelijke blessure.

9 augustus 2013 om 12:34

Tot nu toe hebben de meeste psv'ers ook nog niet echt een goed wedstrijdritme te pakken. Bakkali, Depay en Wijnaldum spelen best aardig, maar de verdediging met 2 onervaren cv's en 2 niet al te snelle backs is nog steeds een grote zwakte.

Balotelli is sneller en sterker dan Rekik en Bruma. En Brenet heeft tegen Zulte laten zien dat hij weinig in te brengen heeft tegen snelle tegenstanders.

9 augustus 2013 om 12:50

Balotelli is trouwens gewoon weer Fit hoor..

9 augustus 2013 om 12:57

Thuis moet PSV gewoon proberen te winnen, ook al is het maar minimaal! En uit op z'n Italiaans die voorsprong vasthouden, hoe ze dat doen maakt niet uit, voor mijn part gaan ze met z'n allen in de zestien staan om te verdedigen!

9 augustus 2013 om 12:57

Volgens mij liep die Brenet bij die assist in de heenwedstrijd de gehele linkerflank van Zulte eruit....

Dus niet snel?

9 augustus 2013 om 13:03

@ entomned

Ik schat Arsenal en Zenit momenteel hoger in dan Acmilan

9 augustus 2013 om 13:54

Nou ja Zenit sterker dan AC Milan lijkt me niet, en Arsenal tsja daar heb ik zowaar me twijfels over... Ik vind dit de zwaarste loting voor PSV uit de 5 ploegen die ze hadden kunnen treffen, maar wie weet maken ze een kans.

9 augustus 2013 om 14:19

@xavihernandez_ Hahah niet al te snelle backs ? Kerel heb je PSV niet zien spelen ? Willems is imo een van de snelste backs in NL.

9 augustus 2013 om 14:50

Milan moet je kunnen pakken. Hele mooie gunstige loting lijkt me dit!

Misschien dat psv na Ajax de 2e Nederlandse club wordt die de dubbele voorronde overleefd? Ik hoop het!

Deze zeer gunstige loting biedt in elk geval prachtige perspectieven!

9 augustus 2013 om 18:50

Dat is 1 moment. Heb je de rest van de wedstrijd wel gekeken? Alle acties van Zulte kwamen over de rechterkant van PSV omdat hij er de heletijd simpel werd uitgerend.

9 augustus 2013 om 18:53

Nee niet al te snel. Ik heb PSV zien spelen.

9 augustus 2013 om 12:08

Wist niet eens dat ze geblesseerd waren (beide)? en wat hebben ze precies..

(kortom) Ji-sung Park weet hoe je moet scoren tegen AC Milan

9 augustus 2013 om 12:16

Ji Sung Park, Cocu en Farfan weten dan inderdaad wel ja . En 2 van de 3 zitten bij PSV

9 augustus 2013 om 12:50

''en nu scoren jaaaa het is Park die het doet''
''kan je er langs Lee, jaaa en nu vooorrr en daar is ie, Philip Cocu! Hij die terugggkwam!
Zal het commentaar nooit vergeten van toen

9 augustus 2013 om 13:03

Ofniet pieterpost. Een van de weinige echte kippenvel momentjes!

9 augustus 2013 om 13:09

Was zeker een mooie wedstrijd, maar wat Nederlandse clubs toch te vaak hebben tegen Italiaanse clubs is dat ze het betere voetbal laten zien, maar toch er uit vliegen.

9 augustus 2013 om 13:25

En ambrosini is er niet meer.

9 augustus 2013 om 13:41

Weet je nooit. Het Ambrosini spook kan altijd uit het niets opduiken

9 augustus 2013 om 13:44

Wat haat ik Ambrosini nog voor die goal. Dat waren nog eens voetbaltijden. En ik ben niet eens supporter voor Psv.

9 augustus 2013 om 12:09

Ik snap dat je zo denkt, maar ben realistisch, die 2 die jij net op noemt zullen er dan echt wel staan, dit is een ticket voor de champions league geen EL.. Dit wordt dus wel serieus genomen door de grotere clubs. En ik denk dat het gewoon game over is voor psv. Hun zijn voor dit elftal van psv echt 2 maten te groot.

9 augustus 2013 om 12:11

Knap, terwijl de wedstrijd nog gespeelt moet worden. Nou dan hoef jij de twee-luik niet te volgen op de buis, want je weet de uitslag blijkbaar al

9 augustus 2013 om 12:32

@vd. Vaart

De meest kansloze reactie van de dag..... (mss zelfs wel al van het jaar)
Dus omdat hij zegt dat het wss game over is weet hij de uitslag? Waar slaat dat nou weer op dan?

Normaal gesproken gaat Psv gewoon niet door.

9 augustus 2013 om 12:33

ajax had toch ook geen enkele kans vorig jaar....

9 augustus 2013 om 12:36

Is milan beter dan real,bvb en city dan? Dan heb jij je hele leven korfbal gevolgt want dan snap jij er helemaal niks van.

9 augustus 2013 om 12:39

Leer even fatsoenlijk Nederlands verder heb je wel een punt, maar Milan is niet wat het geweest is. Op een goede dag kan PSV het heel spannend maken. Waarbij natuurlijk vaststaat dat het heel erg moeilijk zal worden.

9 augustus 2013 om 12:42

Vitesse stond gisteren ook voor lul tegen Petrolul. Letterlijk en figuurlijk dus.
Utrecht stond voor aap tegen Differdange.

Waarom zou het hier niet kunnen? Petrolul en Differdange kijken op dezelfde manier op tegen Utrecht en Vitesse als wij in Nederland tegen AC Milan.

En daarbij; in 2005 (Ja ik weet het, resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst) won PSV ook met 3-1 van Milan. Waarom zou het nu dan niet kunnen?
En het Milan van nu is ook vele malen minder dan het Milan van toen.

9 augustus 2013 om 12:49

vd Vaart.. wat een onzin.. Napoli was de laatste jaren erg goed.. ook Milan deed het niet slecht. Juventus is gewoon de sterkste op dit moment, niet zo gek.. Hebben gewoon een hele brede goede jongen selectie.

9 augustus 2013 om 12:59

En wie speelde er in de finale van de EL? Dat wilt allemaal niks zeggen.

9 augustus 2013 om 13:00

Afca3stars

Doe gewoon lekker normaal want je reactie slaat nergens op. Psv maakt gewoon kans om Door te gaan. Jij gaat er bij voorbaat al vanuit dat dit niet gebeurd omdat je Milan 3 keer hoger inschat maar ik kan jou vertellendat dat zwaar overeoverdreven is. Milan is sterker maar echt niet veel sterker. Al helemaal niet als die 2 geblesseerd zijn. Als jij het zo ziet, dan had je zelf ook weinig vertrouwen in ajax. Waarom ga je niet uit van de kracht van je eigen club. Oh en als je niet normaal kan doen en alleen maar kan zeuren over psv, ga dan naar een ajax topic toe.

9 augustus 2013 om 13:01

@afca3stars

Ze spelen mee in de CL, niet aan 1 stuk op niveau van de CL. Klein nuanceverschil... Anders zouden ze wel eens de poulefase overleefd hebben toch?

En hoe verklaar jij dan de nederlaag in de EL tegen de laagvliegers uit het oostblok? Had toch ook appeltje eitje moeten zijn voor Ajax?

9 augustus 2013 om 13:08

Psv heeft zo vaak tegen grote clubs gespeeld man

9 augustus 2013 om 13:15

@psvfan1994 Milan had toen wel al de andere wedstrijd gewonnen, maar hoop dat PSV doorgaat. En het PSV in 2005 is ook anders dan het PSV van nu.

9 augustus 2013 om 13:52

ik vind niet dat psv en ajax vergelijkbaar is in niveau en dat doet mij pijn om te zeggen, nee ajax is duidelijk een maatje groter zolang ze eriksen hebben. psv is goed opweg! haal farfan terug dan zijn jullie de grootste en maak je kans

9 augustus 2013 om 14:20

@afca3stars: Haha, volgens mij heb jij serieuze mentale problemen, maar dat is mijn probleem niet. Ik zal even ingaan op je bizarre reactie. Ik heb in mijn post nooit beweert dat Ajax geen kans had tegen City, sterker nog, ik hoop altijd dat de Nederlandse clubs winnen en ik zie altijd kans, tegen wie ze ook spelen. Ook voor PSV zie ik kans, ACM en de Serie A zijn lang niet meer zo sterk. Ik weet niet waar jij dat ook hebt gehoord, maar het is gewoon op heel erg veel verschillende manieren te bewijzen. Daarnaast speelt PSV momenteel fris voetbal en krijgen ze ontzettend veel kansen: ik zie het absoluut positief in.

Daarnaast heb ik ook nooit beweert dat jij je mening niet mag geven. Doe je ding, roep lekker al het onzin waarvan jij denkt dat het iets toevoegt. Maar als vervolgens 25 man over je heen vallen omdat het 1. niet onderbouwd is en 2. kant noch wal raak moet je je niet als een klein kind gaan gedragen.

9 augustus 2013 om 14:26

@adca3stars: Moet je wel een Chiellini of een Pepe hebben. ACM heeft, met alle respect, een Mexes, Zapata of Bonera. Wel even een verschil, niet?

9 augustus 2013 om 15:02

Real met een B-elftal liep ook over jullie heen dus zo heel veel hoger is jullie Cl-niveau nou ook weer niet...

ON: Zolang de 2 wedstrijden nog niet zijn gespeeld maakt PSV nog steeds kans om door te stromen.

9 augustus 2013 om 12:10

Balotelli en El Shaarawy zijn allebei fit. Ze zitten alleen niet in hun ritme!

9 augustus 2013 om 12:16

Balotelli heeft zich geblesseerd tegen Galaxy hoor

9 augustus 2013 om 12:28

hij had kramp idd

9 augustus 2013 om 12:28

Balotelli is zojuist fit verklaard, hij had vanochtend een paar tests in Milanello en die heeft hij succesvol doorlopen. El Shaarawy lijkt me ook 100% fit. Hopelijk is zijn knie in orde.

9 augustus 2013 om 12:55

Ik hoop het ook!
Weet iemand hoe ik aan kaartjes voor het uitvak kom? Ik stond echt te juigen toen ze tegen een Nederlandse club werden geloot, niet dat ik het Nederlandse clubs niet gun want ik geniet elke week van de Eredivisie, maar meer dat ik dan mijn club in me eigen landje kan aanmoedigen Maar dan moet ik dus nog wel kaartjes kunnen bemachtigen.... Ik hoop dat iemand meer weet over uitvakkaartjes

9 augustus 2013 om 13:03

Waarschijnlijk aanmelden bij Milan op de website dat je een kaart wil hebben. Misschien dat er enige gradaties zijn wie er voorrang hebben?

9 augustus 2013 om 13:25

Dat is geen blessure

9 augustus 2013 om 13:26

DAT Bedoel IK! Eindelijk, iemand snapt mij! Kramp is toch geen blessure!

9 augustus 2013 om 20:25

@riick_psv
Jaa dat klopt, ik had al even verder gezocht en gevraagd en vanaf morgen is het te bestellen op de site van Milan. Ik zal eens even me huis doorzoeken, want er zijn regelmatig een of andere supporters/kortings pasjes mee gestuurd met bestellingen uit Milaan de afgelopen jaren, wie weet heb ik er wat aan (zal wel niet, maar wie niet waagt wie niet wint)

Wel verschrikkelijk duur altijd, die Champions League kaarten... Maarja rossoneri siamo noi dus we gaan er voor!

9 augustus 2013 om 12:10

Balloteli heeft eergisteren nog een oefenwedstrijd gespeeld met ac Milan. Maar voor de rest heb je wel gelijk. PSV heeft meer wedstrijd ritme.

9 augustus 2013 om 12:18

En daar moest hij dus geblesseerd gewisseld worden :D

9 augustus 2013 om 12:26

En tests hebben zojuist uitgewezen dat hij niets mankeert: https://twitter.com/milanello (link naar officiële website AC Milan is blijkbaar te lang voor Vz).

9 augustus 2013 om 12:11

@ Robdelisse2

Best wel knap dat zowel Balotelli als Shaarawy geblesseerd zijn terwijl ze beiden eergisteren 90 min hebben gevoetbald tegen LA Galaxy

9 augustus 2013 om 12:18

balotelli is gewisseld in de 78ste minuut met een blessure

9 augustus 2013 om 12:30

@acmilan070

Lekker Milan fan ben je als je dat niet eens weet. Praten over 90 minuten spelen terwijl hij geblesseerd uitvalt...

9 augustus 2013 om 12:12

Dat denk ik ook. Tegen dit Milan maakt PSV in mijn ogen meer kans dan tegen Zenit of Psv. Mooie test om te kijken of/hoe het elftal zich staande gaat houden. Milan is ook nog een team in opbouw.

9 augustus 2013 om 12:15

Twee grootmachten tegen elkaar. Ik denk dat PSV heel wat kijkcijfers versiert met deze wedstrijd.
Dit is al een Champions League wedstrijd opzich, de tune vooraf en in San Siro spelen. Het kan niet mooier. PSV heeft ieder geval al kunnen ruiken aan het hoogste podium. En mochten ze toch doorgaan, dan kom je niet als een groentje binnen.
Weet iemand als PSV de Groepfase haalt dat ze dan in pot 2 zitten?
De laatste keren was het wel namelijk zo. Maar omdat PSV wat mindere Europese jaren achter de rug heeft kunnen ze ook net als Ajax in pot 3 zitten.
Als je nou in pot 2 of 3 zit is een wereld van verschil in loting.
Wanneer wordt deze wedstrijd gespeeld? 20 of de 21ste?

9 augustus 2013 om 12:26

PSV staat 1 plaats lager op de Uefa ranking (28ste namelijk) dan Ajax (dat dus 27ste staat) dus ik neem aan dat PSV net als Ajax gewoon in pot 3 terechtkomt. Nou hoeft dat op zich niet zo heel erg te zijn, aangezien ook teams als Psg, Napoli en misschien zelfs Dortmund ook in pot 3 komen.

9 augustus 2013 om 12:35

PSV en Ajax staan qua ranking gelijk (27e).
Dus zullen wel in dezelfde pot komen.

9 augustus 2013 om 12:38

@leon: check je feiten voordat je wat roept.
PSG zit in pot 2, Napoli in pot 4 (schuiven op als er 3 geplaatste teams verliezen) en Dortmund in pot 3...

9 augustus 2013 om 12:50

@maykel24

Dankje aan deze info heb ik tenminste wat. Ik vond het al vreemd, want de laatste jaren stond PSV een stuk hoger als Ajax. En Ajax is de laatste jaren niet echt ver meer gekomen in Europa. En PSV wel op vorig jaar na.

9 augustus 2013 om 13:07

BoyAZ

Dat ligt er misschien nog aan wie er verder doorgaan. Als de grote clubs niet door gaan maakt psv meer kans op pot 2 maar ga maar uit van 3. Hetzelfde als ajax. Eerlijk gezegd maakt me dat niet uit. Ben al blij dat ze deze topper hebben en als psv doorgaat hebben ze sowieso nog 4 topwedstrijden

9 augustus 2013 om 12:17

Ajax won ook verrassend in Milan hopelijk kan PSV het ook.

9 augustus 2013 om 12:22

PSV heeft al 2 keer van Milan gewonnen. Beide thuiswedstrijden won het en uit werd 1 keer verloren en 1 keer gelijk gespeelt.

9 augustus 2013 om 12:27

PSV speelde 6 keer eerder in de CL tegen AC Milan. Balans voor de Eindhovenaren: W2 G1 V3

9 augustus 2013 om 12:55

Dus ook nog 1 keer allebei de wedstrijden verloren. Mijn punt was meer dat PSV al 2 keer van Milan won, dus onmogelijk is het niet. Verrassend natuurlijk wel, mocht het lukken.

9 augustus 2013 om 12:21

Waar heb jij het nou over? Balotelli en El Sharaawy speelde gister nog. El Sharaawy heeft ook gewoon bewezen fit te zijn met zijn twee doelpunten tegen City. Balotelli mist alleen nog wat ritme maar die heeft hij zo. Eerst even je feiten checken!

Verder word dit veelste moeilijk voor PSV en als je gewoon realistisch kijkt halen ze het niet. Maar dat is helemaal geen schande.

9 augustus 2013 om 12:27

er is helemaal niemand geblesseerd, balotelli was uitgevallen met kramp in zijn kuit maar verder niets. Elsha heeft ook niets dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt.

On: als milan zo speelt als tegen LA Galaxy heeft psv niet al te veel kans, als ik zie hoe ze met de kansen omgaan.

9 augustus 2013 om 12:35

Sterker,ac Milan is misschien wel de zwakste tegenstander van dat rijte. PSV heeft zeker kans.

9 augustus 2013 om 13:08

Schat schalke en Lyon Toch "zwakker" in dan Milan

9 augustus 2013 om 12:38

Daarnaast kan PSV vrijuit voetballen, want de druk ligt bij Milan. PSV mag en Milan moet. Ik denk dat het voor die jonkies een geweldige ervaring is.
Die gaan er gewoon van genieten.

9 augustus 2013 om 12:41

Ik denk ook niet dat PSV voetbaltechnisch tekort komt, maar dat het wel fysiek een groot verschil zal zijn.

Off. PSV ging niet met 3-1 ten onder maar won met 3-1. De uitwedstrijd was 2-0 waardoor Milan met uitdoelpunten door ging. Fout dus in het artikel waar op dit moment staat : De laatste ontmoeting was de beroemde halve finale van de Champions League in het seizoen 2004/05. Phillip Cocu was toen nog actief als speler van PSV en ging met zijn club met 3-1 ten onder, na een 2-0 nederlaag in Milaan.

9 augustus 2013 om 15:56

Grootste fout die in de tekst zit is toch wel die finale die psv won in 1988, dat was toch echt tegen benfica.

Best wel knap dat je zulke fouten kan maken in een relatief klein artikel.

9 augustus 2013 om 12:59

Balotelli en El Sharaawy zijn helemaal niet geblesseerd. De competitie is inderdaad nog niet begonnen, maar Milan heeft al een hoop topwedstrijden in de benen tijdens de voorbereiding. Milan mist wel een aantal verdedigers die nu langzaam terugkomen. PSV speelt leuk, fris, technisch en snel voetbal, maar deze jongens zijn in mijn optiek te onervaren om op te boxen tegen Milan over 2 wedstrijden gezien. Ik gok op 5-2 over 2 wedstrijden.

9 augustus 2013 om 14:01

Haha typisch Nederlanders, wat een onderschatting. Het moet niet gekker worden, het nieuwe PSV verslaat AC Milan, ga toch weg. Balotelli is fit en slacht Bruma en Rekik helemaal af. Montolivo die Schaars een fijne avond bezorgt en Willems die alle hoeken van het veld krijgt te zien van El Sharaawy. Nee, PSV gaat niet door jongens hou maar op. En ze maken ook Geen kans, Milan wordt zwaar onderschat.

9 augustus 2013 om 14:15

Grappig hoe iedereen maar er vanuit gaat dat PSV beter en verder is. Mark my words, psv verlaat deze tweestrijdi met de staart tussen de benen.

9 augustus 2013 om 14:26

update: Balotelli is inzetbaar tegen Psv!

PSV is nu al klaar in de Champions League denk ik. Milan is een veel te sterke tegenstander en daar maken ze weinig kans tegen met jonge spelers, tegen oude spelers met meer kwaliteit en ervaring.

Oefff Fenerbahce... zwaarste team geloot. Ik hoop het beste voor ze want Turkije heeft punten nodig. Arsenal is te kloppen maar het zal heel lastig worden, het is een zeer sterke ploeg. Alles moet aanwezig zijn wil Fenerbahce van ze winnen.

9 augustus 2013 om 12:08

Jahoor, fenerbache maakt kans tegen Arsenal die al 18? Jaar onafgebroken cl speelt maar PSV maakt geen kans tegen milan die erg afgezwakt is..

9 augustus 2013 om 12:11

Leezuuu. Ik zei weinig kans. Niet geen kans.

Voor de rest, ja.

9 augustus 2013 om 12:26

En PSV won nog niet zo lang geleden makkelijk van Fenerbahce... rare redenatie heb jij.

9 augustus 2013 om 12:34

Fenerbahce is een team met veel oude spelers die ervaring hebben wat betreft dit soort wedstrijden, PSV daarintegen niet. Ik denk dat dat doorslaggevend kan zijn plus de 12e man die ze in Istanbul hebben.

En wat betreft Psv-fenerbahce van 2 weken terug, dat kan je toch niet gebruiken als argument. Dat zegt helemaal niks voor de aankomende CL wedstrijden.

9 augustus 2013 om 12:37

Oefenwedstrijd met een Championsleague wedstrijd vergelijken... rare redenatie heb jij.

9 augustus 2013 om 12:44

Dat is jouw mening. Ik zag een PSV dat Fenerbahce overklaste. Natuurlijk is dat geen garantie voor de toekomst, maar het zegt wel wat over het nivoverschil tussen beide teams. Dat is er niet of zelfs misschien in het voordeel van Psv.

Verder hoeft oud en jong niets te zeggen. Jong kan ook betekenen onbevangen zonder angst. Het werkt 2 kanten op.

9 augustus 2013 om 12:47

@caninho

Ik geef alleen maar aan dat Fenerbahce zeker niet beter is dan PSV en daarom ook niet meer kans maakt.

9 augustus 2013 om 13:03

Schei toch uit Fenerbahce is 2 klasse beter dan PSV, Fener nam het 2 weken geleden niet serieus! Elke persoon met gezond verstand kan toch zien dat Fener veel meer kwaliteit bezit dan PSV

9 augustus 2013 om 13:05

Dus als La Galaxy een oefenwedstrijd van Juventus wint is er geen kwaliteits verschil tussen beide. Komop man je weet dondersgoed dat er tussen Fener en Psv wel degelijk een verschil is. En dat kan je niet baseren op een oefenwedstrijd. En hij zei niet eens dat Fenerbahce gaat winnen, hij zegt alleen dat Arsenal te kloppen is. En als je realistisch kijkt is PSV ook kansloos tegen Milan. Maar we zullen het zien, ik hoop ook op een verassing voor ons. Helemaal na de fiasco's van Utrecht en Vitesse.

9 augustus 2013 om 14:04

Als Galatasaray wint van Arsenal kunnen wij het ook, en ga niet zeggen dat het een oefenwedstrijd was. Arsenal kon voor het eerst in 3000 dagen een prijs winnen maar GS pakte 'm dus het boeide Arsenal wel wat. Maar we zien het wel.

9 augustus 2013 om 14:39

Arsenal speelde met een jongen van 20 die pas uit de 2 divisie van Frankrijk kwam. Zelalem van 16 viel later nog in. Koscielny speelde niet, en er zijn nog geen aankopen.

9 augustus 2013 om 17:47

Illarramendi, ik hoop dat je daar niet serieus zegt dat Arsenal voor het eerst in 3000 dagen een prijs kon winnen. Natuurlijk is het een prijs, van een vriendschappelijke toernooi. Ze zullen het zeker als serieuze test hebben genomen, maar echt niet als kans hebben gezien weer eens een prijs te winnen.

Daarnaast schat ik Galatasaray ook wel hoger in dan Fenerbahce.

Echter geef ik zowel PSV als Fenerbahce weinig kans, maar een stunt voor PSV zou natuurlijk altijd mooi zijn.

9 augustus 2013 om 12:09

Turkije heeft de punten nodig? Zullen we het niet doen? Wat mij betreft hoeven ze niet zo dicht bij Nederland te komen. Aan de andere kant, als ze Arsenal uitschakelen verdienen ze die punten ook. En na de schandalige prestaties van Vitesse en Utrecht hebben we ook eigenlijk geen recht van spreken.

9 augustus 2013 om 12:09

AC Milan is inderdaad sterker dan Psv, maar het gat is op dit moment niet zo groot als jij doet voorkomen. Zoals Robdelisse2 al aangaf zijn Balotelli en El Sharaawy nog geblesseerd en dit zijn toch een beetje de smaakmakers van het elftal. Daarnaast zit Milan ook in een opbouw-proces, hetzelfde waar PSV nu mee bezig is. Ik geef AC Milan meer kans maar met wat geluk overleeft PSV ook deze voorronde.

9 augustus 2013 om 12:15

AC milan is helemaal niet sterker, donder toch op. Man city werd vorig jaar ook veel beter dan Ajax geacht, maar toch over 2 wedstrijden liet Ajax anders zien. Dat komt omdat het om het team in het geheel gaat, je moet het niet per speler bekijken. PSV heeft een heel goed draaiend team, daarentegen moet de serie a nog beginnen + ligt de druk bij AC Milan omdat iedereen zo denkt zoals jij.
Geloof me, PSV is gelijkwaardig aan deze tegenstander...

9 augustus 2013 om 12:23

De winst van Ajax op City an vorig jaar kwam vanwege het tactische spel van Frank de Boer. City had 5 keer meer kwaliteit dan Ajax maar zijn toch verslagen en dat kwam absoluut niet door kwaliteit kan ik je garanderen. Het was het voetbal wat Ajax en De Boer hanteerde wat City had genekt vorig jaar.

Verder kan je dat totaal niet vergelijken met PSV dat met een jong ploeg aantreedt tegen zo´n team als Milan. PSV speelt ander voetbal en het is maar de vraag of het Milan wel lekker zit als PSV op oorlogsterkte naar voren stormt.

Kan PSV die Italianen verslaan? Absoluut. Heeft Milan meer kwaliteit? Zeker weten. Ik onderschat noch overschat AC Milan niet, maar op dit moment zijn ze beter dan PSV op alle linies.

9 augustus 2013 om 12:31

klopt want balotelli zal het lastig hebben tegen bruma

9 augustus 2013 om 12:36

Misschien had het ook wat met de instelling van Mancherster City te maken?

PSV won vorig jaar makkelijk van Napoli. En hey.. was dat niet de ploeg die boven Milan eindigde??

Dus cijfers zeggen niets. De vorm van de dag, eventuele geblesseerde spelers, balletjes op de paal etc... Er kan zoveel gebeuren. Laten we maar lekker afwachten wat de wedstrijden ons gaan brengen voordat je een team al vantevoren afschrijft.

9 augustus 2013 om 13:02

Instelling in de wedstrijd dat Man City moest om nog in de CL te blijven...
Iedereen verzint wel wat waarom Ajax heeft gewonnen, terwijl het antwoord is dat Ajax gewoon veel beter als team vorig jaar speelde tegen city, lieten ze daar uit ook weer zien met een knap gelijkspel, dat heeft dus niks met city's instelling te maken als je op een gegeven moment met al je spitsen speelt...

9 augustus 2013 om 13:05

Natuurlijk heeft de trainer ook een deel in elke overwinning. Maar nee Ac Milan heeft gewoon niet veel meer kwaliteit dan Psv. Tuurlijk wel veel meer ervaring waardoor ze constanter en slimmer spelen. Maar kwa talent en kwaliteit doet PSV gewoon niet onder...

9 augustus 2013 om 13:08

ze zijn helemaal niet geblesseerd. totale onzin.

9 augustus 2013 om 12:10

Dus PSV is kansloos volgens jou en Fenerbahce maakt wel een kans? Ik schat kansen van PSV op 25-35 en Fenerbahce op 5-10. Dramatisch elftal heeft Fener. Arsenal B wint daar nog van.

9 augustus 2013 om 12:12

Pff ga mijn hele reactie lezen ipv 2 zinnen.

9 augustus 2013 om 12:21

"psv is nu al klaar in de Champions League"

"arsenal is te kloppen"

Ik lees heel goed, misschien moet jij het beter verwoorden?

9 augustus 2013 om 12:26

Ik zeg: PSV maakt weinig kans met jonge spelers.
Jij zegt: Dus PSV is volgens jou kansloos?

Je moet journalist worden, je bent er blijkbaar goed in. Zinnen voor de helft overnemen.

9 augustus 2013 om 12:11

Het is nog niet eens zeker of Fenerbache uberhaupt wel mee mag doen aan Europees Voetbal dit jaar.

9 augustus 2013 om 12:12

Ik denk dat jij Milan niet echt volgt. Milan is niet meer het "grote" Milan wat het was. en 2 van hun beste spelers zijn nog niet inzetbaar.
Ik zie PSV nog wel een kans maken.

9 augustus 2013 om 12:31

Shaarawy is gewoon inzetbaar, ook Balotelli alleen mist hij wat ritme. Verder liggen de problemen bij Milan in de verdediging waar vele afwezigen zijn dat is het. Shaarawy kan PSV uitschakelen in zijn eentje, net als hoe hij in zijn eentje AC weer in de wedstrijd speelde tegen City.

9 augustus 2013 om 12:39

city liet het toen allang lopen. Milan was nergens in de eerste helft

9 augustus 2013 om 12:13

Elke selectie heeft oudere spelers met meer ervaring dan PSV op het Europese toneel. Kwalitatief hebben ze inderdaad spelers die beter zijn dan de Psv'ers: Montolivo, Balotelli, el Sharaawy. Echter kan bijvoorbeeld een Locadio een Mexes prima verrassen en is Schaars niet per se minder dan een de Jong over 2 wedstrijden.
Mooie loting!

9 augustus 2013 om 12:17

Ik hoop gewoon voor PSV dat ze door gaan komen maar het zal gewoon heel lastig zijn om Milan te verslaan. Ze zijn absoluut te kloppen, maar ik weet niet of het gaat lukken want PSV heeft minder kwaliteiten achterin en op het middenveld dan Milan.

Een verassing sluit ik absoluut niet uit hoor. Maar het moet gewoon mee zitten willen ze Milan verslaan. Ik heb eigenlijk nu al zin in de wedstrijd

9 augustus 2013 om 12:34

@A Iniesta

Inderdaad, Ac Milan is de sterkste tegenstander die ze konden loten.

Wat boeit dat domme Fenerbahce nou.... Die horen gewoon jaren geschorst te zijn, saaie ploeg en alles. Stelt niet veel voor. En Arsenal is zeker niet de sterkste ploeg, wie speelt daar nou die echt goed is?

9 augustus 2013 om 13:09

Blijf jij maar mooi denken.
Als Ajax van City kan winnen, kan PSV dat ook wel van Milaan.

9 augustus 2013 om 13:24

Geef je team geen valse hoop jongee. Ajax is sterker dan Psv, hoe moeilijk dat ook te accepteren is. Dus dat je deze 2 teams vergelijkt, of sterker nog die wedstrijd erbij haalt is lachwekkend aangezien het een slechte vergelijking is(omdat Ajax beter is dan Psv) en offtopic is(want dit gaat niet over Ajax).

PSV kan winnen van AC Milan, maar niet omdat Ajax van City won. Ok m8?

9 augustus 2013 om 13:28

Ik weet nog niet als Ajax sterker is dan Psv.
Dat moet nog gaan blijken.

Maar je laatste zin spreek je jezelf weer tegen.

AC Milan zal wel winnen, maar een afgang zal het ook niet worden lijkt me. AC Milan speelt meestal zo dat ze met minimale inspanning de eerste rondes doorkomen.

Ik vind dat Psv best wel een kans maakt, tegen een Ac Milan, wat niet meer het Milan van weleer is.

9 augustus 2013 om 12:33

Milan is inderdaad niet meer wat het geweest is, maar nu onderschat jij, met vele anderen hier, ze toch wel heel erg. Ze zijn enorm afgezwakt, maar nog steeds een topclub. Spelers als Niang, Boateng en Montolivo zijn met z'n drieën beter dan de hele selectie van Psv. Dat Sharaawy en Balo niet meedoen is een voordeel voor Psv, maar meer ook niet.

Dit is bijna hetzelfde AC Milan wat vorig jaar Barcelona uitschakelde. Daar moet PSV nu van winnen. Nee, in hun verste dromen nog niet. Misschien een gelijkspelletje in Eindhoven. Echter over twee wedstrijden geef ik ze 0% kans.

En alvast in reactie op de "maar Ajax won ook van ze", ja dat klopt. Alleen had AC Milan totaal geen zin. Die hadden niks te winnen en wilden gewoon naar bed. Zo speelden ze ook.

9 augustus 2013 om 18:33

AC Milan schakelde Barcelona niet uit (2-4)

9 augustus 2013 om 12:56

Ac Milan heeft na de winterstop nog maar één keer verloren in de Serie A. Ze zijn misschien nog niet waar ze willen zijn, maar ik schat ze toch wel een stuk sterker in dan PSV

Ik zeg Mooi game, mindere vooruitzicht. PSV heeft infeiten niks te verliezen. Hopen dat AC. PSV onderschat, alleen dan maak je denk ik kans

9 augustus 2013 om 15:25

PSV moet inderdaad hopen dat AC Milan de klus onderschat. Echter schat ik die kans niet groot in. Het huidige team van Milan is niet verwend qua successen. Veel spelers moeten het ook nog echt laten zien in de CL. Ik denk dat zij er alles aan gedaan om in de groepsfase te raken. Daarmee zal PSV direct een hels karwei krijgen om ook maar enig resultaat te boeken. Zou mooi zijn als het lukt, maar ik schat de kans wel heel erg laag in.

Overigens geldt dat ook voor de rest van de loting. Ik schat dat alle geplaatste ploegen redelijk eenvoudig doorgaan.

Geen verkeerde loting denk ik. Italiaanse competitie is niet meer wat het geweest is.

Succes Psv, jullie zullen de underdog zijn. IK verwacht dat PSV eruit gaat!

Balloteli tegen Rekik en Bruma interessant.

9 augustus 2013 om 12:10

Die is nog steeds geblesseerd net als niang

9 augustus 2013 om 12:14

Sinds wanneer dan? Ik zag ze 2 dagen geleden allemaal nog spelen tegen LA Galaxy.. zijn ze toen gebleseerd geraakt? Want dat heb ik niet gezien namelijk.

9 augustus 2013 om 12:14

Balotelli speelde eergister volgens mij nog 90 minuten tegen LA Galaxy....

9 augustus 2013 om 12:19

Ze hebben gisteren tegen Galaxi allebei meegedaan

9 augustus 2013 om 12:22

Balotelli kreeg aan het einde wat last van zijn kuit maar wordt verwacht dat het alleen maar wat kramp is, hij wordt onderzocht en het zal wel niks zijn.

9 augustus 2013 om 12:33

Zo mooi iedereen zegt dat Elsha, balo en nu zelf niang geblesseerd zijn, terwijl dat totaal niet het geval is..

9 augustus 2013 om 12:16

Intressant? Hahaha, ik weet dat jullie van overhypen houden maar hou aub is een keer op want nu wordt het irritant

9 augustus 2013 om 12:11

hahaa wat een onzin hier allemaal, vergelijk de 2 selecties is en je weet zelf wel dat de ene ploeg sterker is dan de andere, zeg nooit nooit maar toon een beetje respect voor de favoriet want die doen dat ook tegenover de underdog.(ik iig wel en verwacht dat iedereen dat doet)

9 augustus 2013 om 12:30

@farac_milan,

Wat een onzin, als iemand zegt dat Balotelli tegen Rekik en Bruma interessant wordt, dan heeft hij geen respect??

9 augustus 2013 om 13:00

Ja we zullen respect hebben voor AC Milan als Underdog

9 augustus 2013 om 13:21

nee als jij zegt dat Bruma en Rekik die nog niets hebben gepresteerd in de voetbalwereld interessant wordt tegen Balotelli die al een treble op zijn naam heeft staan en in de finale van een Ek heeft gestaan waar hij zijn team zelf naar toe heeft geschoten dan toon je geen respect.
bruma en rekik mogen blij zijn dat ze tegen Balotelli mogen spelen maar alsjeblieft blijf realistisch en ik heb het met respect vooral tegen de mensen die hier zeggen, we pakken die spaghettivreters wel even.
maar ja ik neem aan dat al deze mensen wel een toontje lager zingen wanneer ze strakjes met de staart tussen hun benen naar de EL worden gestuurd en daar is niks ergs aan.
toch wordt je een beetje ziek van het afkraken van de Italiaanse teams en het ophemelen van de Nederlandse teams op deze site

9 augustus 2013 om 16:40

Het is toch interessant om te kijken of het duo Bruma en Rekik zich stand houdt tegen de goede voetballer die Balotelli is.. Jij bent wel heel erg snel gepikeerd. Maar misschien is dat wel een goed signaal, namelijk dat je wel degelijk angst hebt voor PSV

Word lastig maar psv is zeker niet kansloos, ik denk dat Psv moet profiteren van de zwakke achterhoede van milan met Memphis, locadia en Bakkali. Succes Psv!

2005 Ambrosini met die kopbal. Dat deed wel zeer toen die tijd. Ook nog nabij de 90ste minuut.
Nu kan PSV hopelijk met een jonge en gretige ploeg revanche nemen. Zie het niet heel jofel in, maar er is altijd kans. Rekik kent Balotelli

9 augustus 2013 om 12:13

Balotelli kent Rekik

9 augustus 2013 om 12:31

Nu moet rekik er wel weer staan ;D

9 augustus 2013 om 12:47

Rekik en Bruma zijn heel onervaren, en kunnen niet op tegen Balotelli.
Balo is sneller, sterker en noem maar op.
Ik zeg niet dat PSV kansloos is, maar 100% fit Psv tegen 100% fit Milan, dan is PSV kansloos.
Ik hoop op mooie wedstrijden.

9 augustus 2013 om 12:15

die blijft zeer doen idd. maar daar stond de finale op het spel. dat is nu wel anders en minder pijnlijk

9 augustus 2013 om 12:15

Die goal van Farfan tegen Milan in 05/06 deed ze ook nog pijn. Dat was dan ook de laatste keer dat PSV Milan tegenkwam en niet in 04/05 zoals VZ hier beweert. PSV heeft 4 keer tegen Milan gespeeld en 2 keer gewonnen (3-1 en 1-0), 1 keer gelijk (0-0) en 1 keer verloren (0-2).

Die wraak heeft PSV al genomen dus. Ook al waren die 1-0 en 0-0 in de groepsfase. Die goal van Farfan was de wraak van Psv.

9 augustus 2013 om 12:30

Ik kan het me nog als de dag van gisteren herinneren.. Wat heb ik toen zitten balen zeg! Vooral toen het ook nog eens AZ overkwam tegen Sporting Lissabon in de Europa League, de dag erna.

Aan de andere kant, het bracht ons wel 1 van de meest legendarische Champions League finale's ooit!

Als ze net zo vrank en vrij spelen als thuis tegen Zulte Waregem en dit keer de kansen afmaken.. waarom niet..

9 augustus 2013 om 12:27

Je weet toch wel dat Zulte Waregem, Zulte Waregem is, en geen Milan right?

ik vind psv zeker niet kansloos hoor tuurlijk zijn ze de underog maar toch ac milan is ook niet meer de club van vroeger als er ooit een moment is om van ac milan te winnen dan is dat nu wel.

Zware loting voor Psv! Maar wel prachtig affiche. Kunnen ze laten zien waar ze staan. Rekik vs. Balotelli, mooi duel wat ze bij City op het trainingsveld ook al wel eens hebben geoefend denk ik.
Ben benieuwd! Kunnen mooie duels worden.

Ik denk dat het hoog tijd wordt voor revanche voor die halve finale die al in de tekst werd genoemd. Heel moeilijk maar hopelijk kan PSV met jeugdig opportunisme voor een verrassing zorgen!

ik denk toch echt wel dat het hier dan stopt voor psv want Milan is er op gebrand om in de Cl te slagen en ze hebben gewoon een sterkere selectie met meer cl ervaring en mer kwaliteit.

9 augustus 2013 om 12:09

Weet jij misschien welke sterspelers er bij AC Milan geblesseerd zijn?
Balo en El Sharaawy alleen?

9 augustus 2013 om 12:13

Balo wordt vandaag onderzocht en El Shaarawy is geblesseerd, verder is Pazzini eruit maar gelukkig hebben we Robinho en niang nog voor in de aanval.
denk wel dat balo terug is voor deze wedstrijd misschien moet hij alleen de wedstrijd van italie tegen argentinie laten schieten.

9 augustus 2013 om 12:15

Oke, thanks voor de info

9 augustus 2013 om 12:16

Eens. Wat ik zo mooi vind aan ons clubje is dat ze op de een of andere manier een soort rust over zich hebben waardoor ze dit soort potten altijd winnen (ondanks dat het niet meer de ploeg is van vroeger).

Overigens hoop ik, voor de Uefa coefficientpunten, net zo hard dat PSV door gaat.

Ik denk dat PSV thuis een goede kans maakt maar dat milan er wel heel sneaky 1tje maakt (het o zo belangrijke uitdoelpunt).

9 augustus 2013 om 12:21

ik zei net al tegen een vriend, het kan zomaar zijn dat psv veel meer kansen creëert thuis en veel meer balbezit heeft maar Milan is voorin zo dodelijk dat 1 bal al genoeg is.
verwacht deze opstelling tegen psv

Abbiati
Abate
Zapata
Silvestre
Constant
Poli
de Jong
Montolivo
Boateng
Balotelli
El Shaarawy
9 augustus 2013 om 15:40

Wat een matige verdediging zo op papier, kunnen ze echt geen betere CV kopen? Dan denk ik aan een Rami ofzo?

Maar normaal is Milan gewoon favoriet, maar PSV is niet kansloos en ik denk dat vooral thuis PSV voor een stuntje kan zorgen.

Nou ik ben er helemaal niet zo zeker van dat PSV AC Milan er ff uitkickt.
Uiteraard heeft Milan last van blessures maar dit soort topclubs hebben altijd een sterke bank.
Je kunt het niet vergelijken met Ndlse clubs die zodra zij een basisspeler verliezen, de speler op de bank beduidend minder is.
Wel vind ik het een mooi affiche. Ik denk dat Milan over 2 wedstrijden de sterkste is maar makkelijk wordt het niet voor ze.

9 augustus 2013 om 15:41

Niemand zegt dat PSV Milan er ff uitkickt. De meeste mensen zeggen gewoon dat PSV niet kansloos is en misschien voor een verrassing kan zorgen.

'ik lees net op Twitter dat Fener Arsenal heeft geloot, even kijken of het ook echt gaat uitkomen.. Ik heb ook naar de tegenstander van PSV gevraagd hopelijk geeft die gast antwoordt, hij had vorig jaar de voorspellingen van Gala ook goed..'

Dit heb ik om 11 uur gepost.. Ik zei toch is doorgestoken kaart !

Maar hoe dan ook : Zeer , zeer zeer moeilijke wedstrijd,arsenal speelt al 16/17 jaar achtereenvolgend CL pff ! Ik had veel liever Milan, we hebben de moeilijkste team gekregen.

9 augustus 2013 om 12:13

Klopt inderdaad belhanda , ik heb je post ook gezien.iedereen verklaarde je voor gek , nu niet meer denk ik.
Het is ook geen loting , het is gewoon vooraf bepaald.

9 augustus 2013 om 12:17

Ach, er is altijd wel iemand die het goed gokt.

9 augustus 2013 om 12:30

Vorig jaar was " de proefloting" vooraf in de ochtend exact hetzelfde als de " officiele " loting.
Toeval bestaat maar bedrog ook......

9 augustus 2013 om 12:26

Wat een onzin zeg, waarom zou het doorgestoken kaart zijn? Als het doorgestoken kaart zou zijn hadden ze wel een mindere ploeg geloot want Turkse clubs in de CL is altijd interessant. Overigens, een gok van 1 op 5.. moet te doen zijn om het goed te hebben

9 augustus 2013 om 12:41

Nee de gast die het heeft 'voorspeld' had vorig jaar ook de groepsfase en de 2 rondes daarna ook goed 'gegokt' van Galatasaray. Dat is geen toeval

Stratum : Ja vriend, is normaal dat mensen niet geloven maar het is echt zo, ik heb dmv een video al laten zien dat een Turkse oud scheidsrechter vorig jaar precies de zelfde wedstrijden als de Uefa heeft geloot !

9 augustus 2013 om 13:27

Je hebt gelijk Belhanda. Het voetbal is veranderd, het gaat nu meer om het commerciële gedeelte dan het spelletje zelf.

9 augustus 2013 om 12:30

Ik zei nog: Geloof jij die shit echt? Puur toeval.

Sta ik ff voor lul.

Iyi sanslar(succes), Arsenal is sterk maar Fenerbahce heeft de kwaliteiten om van Arsenal te winnen. Zal lastig worden maar ik heb vertrouwen.

9 augustus 2013 om 12:43

Is normaal dat je het niet gelooft dus wees niet te hard voor je zelf klinkt onwaarschijnlijk maar het is gewoon zo helaas.

9 augustus 2013 om 13:09

Bro kan je die Belhanda niet weghalen en Emenike doen ofzo haha, en sowieso zijn die lotingen zwaar gefixed man. Ze willen Fener er niet in hebben, komen ze met Arsenal amk

9 augustus 2013 om 13:23

Wij hebben iedere keer net dat ploeg gehad in de play-offs die verkeerd vielen met onze speelstijl. Als het niet eerst Arsenal was, dan was het Spartak Moskou weer wel. Nu dus weer Arsenal. Het is een bekend verhaal met de lotingen, niets is 'echt' bij de Uefa.

We maken er het beste van en hopelijk weten we te stunten. Tot 21 augustus zullen we vast een beter team hebben dan vandaag, hopelijk zonder blessures en een fit team want we hebben alles nodig om van Arsenal te kunnen winnen.

Waarom kopen we Arsenal niet even om? Daar zijn we beest in. Emenike met koffer geld erheen sturen

Naar mijn mening een prachtige loting! Hier doen we het toch voor? Kijk er nu al naar uit..

Hele mooie wedstrijd voor Psv. Benieuwd wat ze ervan gaan maken met deze jonge ploeg. Ik ben wel zeer onder de indruk van hun snelle spel. Dit gaat een mooie test worden.

Redactie, PSV won de laatste ontmoeting met 3-1 van AC Milan

9 augustus 2013 om 12:19

Redactie, PSV won de laatste ontmoeting met 1-0 van AC Milan, dat was het jaar na de halve finale

9 augustus 2013 om 13:51

Is jullie niet opgevallen dat er nog een hele grote fout in het stukje staat?

Ik heb in 1988 toch echt PSV-Benfica zitten kijken als EC1 finale. De vrijdagmiddag borrel is al vroeg begonnen op de redactie.

hun moeten, wij PSV willen heel graag. Milan is niet in de vorm om te zeggen die zijn klasse beter.... jammer dat we eerst thuis spelen. maar zie toch wel kansen tegen dit Milaan

9 augustus 2013 om 12:22

Wat? Jonge ga is meer het buitenlands voetbal volgen in plaats van onzin uit te gaan spreken. Milan geen klasse beter hou toch op man. Milan is dik 2 klasse beter, en kwa kwaliteit hoef ik al helemaal niks te zeggen. Jij/jullie zijn psv een paar leuke wedstrijdjes spelen tegen (in mijn ogen amateurs) en dan denken ze meteen alemaal in ehv dat het ook wel de grootmachten wel even pakt, hoezo overhypen. Hoe langer dit door gaat hoe meer mensen dalijk psv weer de rug toe keert, en gaan hopen dat ze een pakkie krijgen zodat die mondjes weer is een keer gensoert worden voor ze WEER zoals altijd langs de schoenen gaan lopen zoals elk jaar.

9 augustus 2013 om 12:27

Ga jij eens de Italiaanse competitie goed volgen. Milan is echt allang geen 2 klasses beter meer.

9 augustus 2013 om 12:35

We gaan het zien ik volg alle grote competities.. En ik zeg jou dat allebei met een volwaardige selectie psv geen enkele kans maakt

9 augustus 2013 om 12:41

Nou zo te zien volg je Milan totaal niet, die waren vorig seizoen pijn en moeite nog derde geworden en dat was niet omdat de Serie A zo een ijzersterke competitie is.

9 augustus 2013 om 12:55

Normaal gesproken maakt Ajax tegen clubs als Manchester City met beide een voltallige selectie ook geen schijn van kans.... maar hey ze wonnen en speelden gelijk.

'wonderen' bestaan nog he.

Leuke wedstrijd voor de toeschouwers! Wordt alleen erg lastig om door te gaan helaas, maar je weet het nooit!

Prachtige loting voor het jonge team van Psv. Ze hebben in feite niets te verliezen.

9 augustus 2013 om 13:29

Klopt, we hebben eindelijk 2 mooie wedstrijden.Waarom staat er trouwens in de tekst dat ze thuis verloren ghadden of jlees iknnu verkeerd. Sorry voorhet ttypen. Telefoon ddoet nog al raar haha

Nou, Milan is te pakken! Je kan er vele clichés tegen aangooien, maar waarom niet?
Milan is ook maar een elftal dat kwalitatief sterk is, maar de laatste jaren toch lichtelijk achteruit gaat. Psv twee goede dagen en Milan twee mindere en je bent door. Zolang er vertrouwen is en niet dat er nu al geroepen wordt: Kansloos, wordt niets, bla bla, go Psv!

Een zware dobber om ac milan uit te schakelen. Als PSV gewon net zo speelt als tegen zulte en vooral thuis vol het gas erop gooit is er zeker een kans. Blijft dat milan de betere op dit moment is en ze zullen dus goed voor de dag moeten komen.

Ik denk dat dit de beste loting is voor Psv, Arsenal of Milan beter kan je het niet treffen. Die andere ploegen worden vaak onderschat en is de kans groot dat je daarom eruit vliegt. Tegen een ploeg als Milan of Arsenal gaan spelers veel harder werken dat zag je ook met Ajax. Ik zie PSV hier wel winnen.

9 augustus 2013 om 12:12

wat een lulkoek zeg, als je Champions League wilt halen ga je toch niet Zenith / Lyon of Schalke onderschatten? die clubs zijn in Europa toch een stuk groter dan Psv

9 augustus 2013 om 12:18

Ja maar als je weleens voetbal kijkt op TV, ik neem aan van wel, zie je dat er toch een wereld van verschil in het spel zit.
Een ploeg werkt toch harder tegen een club als Milan dan een zenit. Nederland heeft in de Europa league al bewezen niet opgewassen te zijn tegen amateur teams.

Als PSV zichzelf in de CL wilt scharen zal het toch moeten winnen van dit soort tegenstanders. Dus niet bang zijn, maar schouders eronder en knallen!

PSV kleine kans, maar ik hoop dat ze het gaan maken, heb ik jaren niet zo een leuk voetballende ploeg gezien in Nederland. (zal als ajacied wel weer commentaar krijgen, maar Ajax is niet om aan te zien)

Word zeer lastig.. en Nederlandse clubs tegen Italiaanse clubs is nooit echt een groot succes.

Maar AC Milan is ook redelijk verjongt dus er is wel zeker een kans om het te overleven.

9 augustus 2013 om 12:14

Een nederlandse tegen een duitse club ook niet.

Arsenal een redelijk simpele wedstrijd tegen de zwakste uit deze poule. Fenerbace is geen geweldig team.

9 augustus 2013 om 12:38

@ Afcagunner

Klopt!, ik hoop ook dat Arsenal vrij eenvoudig doorgaat! Gok op een 0-2 uit in Turkije en 3-1 in London
Kwaliteitsverschil is vrij groot tussen beide teams.

9 augustus 2013 om 18:05

Fenerbahce de zwakste van de poul ? Is dat een grap ofzo

10 augustus 2013 om 04:32

Nee het is zoals het is. En dut is gewoon de simpelste loting.

PSV won vorig jaar twee keer van Napoli
Het gaat een klus worden, maar ze zijn zeker niet kansloos

9 augustus 2013 om 14:52

Tegen Napoli stond er een geheel andere team dat is echt niet vergelijk baar met het psv dat eind augustus gaat spelen tegen Milan.

Dit is de kans op revance voor 2005. Beide teams zullen niet blij zijn met deze loting

Hebben we toch nog de prachtige wedstrijd voor het 100 jarige bestaan

Waarom hoopte iedereen op Shalke of Lyon?

Shalke en Lyon zijn beide sterker dan Milan.

9 augustus 2013 om 12:12

Schalke is een aardig team maar kan echt niet tippen aan Milan hoor. En Lyon al helemaal niet, die zijn helemaal leeggelopen. Nieuwe koers met eigen talent, en ze staan nog aan het begin hiervan.

9 augustus 2013 om 12:19

Lyon zou Milan compleet wegspelen. Shalke schat ik ook sterker in dan Milan.

Iedereen hier overschat Milan door alleen de naam.

9 augustus 2013 om 12:45

Dan raad ik je aan om wedstrijden van Lyon en Milan te bekijken. Lyon zou Milan echt wegspelen.

Bekijk Lyon 2-2 Real Madrid maar eens bijvoorbeeld.

9 augustus 2013 om 15:43

En tegen Schalke wil je nooit spelen, dat zijn Duitsers en dat is linke soep. Die Draxler is ook een geweldenaar daar trouwens.

9 augustus 2013 om 17:49

Ben benieuwd naar je onderbouwing in deze, Lyon moet zijn beste spelers uit financieel oogpunt laten vertrekken en hebben een veredeld jeugdteam over.

Zitten goeie talenten tussen maar echt niet beter dan dit Milan, wisselvallige ploeg waar PSV meer kansen tegen heeft dan het ervaren Milan.

Tussen Zenit, schalke en Arsenal en milan zou Milan geen ongunstige loting zijn. Dit is een ploeg waar je van kunt winnen, dat liet Ajax 3 jaar geleden toen Milaan nog veel betere spelers had zien dat ze te pakken zijn! Niet zo negatief iedereen, hier maakt PSV echt wel een goeie kans tegen.

9 augustus 2013 om 12:10

Ik heb 10x liever Schalke dan Milan hoor...

9 augustus 2013 om 12:16

Milan speelde alleen nergens meer om toen..

9 augustus 2013 om 14:33

Toen Ajax thuis speelde speelde Milan welliswaar wel ergens om. Toen kwam Ajax niet verder dan een gelijkspel, oke. Maar dat AC Milan had noch Ibra, Silva en dat soort spelers, het is niet meer het Milan wat het geweest is, dus er is wel wat mogelijk voor psv

12 augustus 2013 om 15:30

Maakt niet uit, City speelde vorig jaar wel ergens om maar toen was ajax simpelweg ook te goed. 2 jaar geleden liet Ajax zien ook niet onder te doen voor O.l.

Ik schat dit PSV best hoog in, zeker gelijkwaardig tot wat ze tot nu toe hebben laten zien aan Ajax, dus dan zie ik ze een grote kans maken tegen Milaan...

Nu kan Psv een beetje proeven hoe het is om tegen een elftal te spelen wat champions league waardig is.
Alleen maar goed voor de ervaring voor de jonge jongens. Gewoon vrij en frivool spelen zoals ze dat ook tegen Zulte deden. Tegen Milan weet je al eigenlijk dat het een zeer kleine kans betreft wil je door gaan, dus gewoon lekker vrijuit spelen. Hiervan verliezen is geen schande.

psv gaat stunten!, ik heb er alle vertrouwen in

Balotelli heeft een blessure opgelopen waardoor hij deze wedstrijden misschien mist, dus dat moet eerst nog even worden afgewacht...

Wat een prachtig affiche en een mooie kans op revanche voor PSV voor 2005! De jonkies van PSV kunnen alleen maar winnen: Verlies tegen AC Milan is immers totaal geen schande.

9 augustus 2013 om 12:11

Klopt,ze kunnen lekker vrij voetballen en het Milan zo moeilijk mogelijk maken.

Arsenal heeft het redelijk moeilijk

9 augustus 2013 om 12:19

Inderdaad, Fenerbahçe is een hele lastige tegenstander, zeker in uit wedstrijden! Het kan echt spoken daar in Turkije!

9 augustus 2013 om 12:22

Moeilijk? Fener stelt echt niks voor joh. Arsenal gaat ze oprollen.

9 augustus 2013 om 12:34

Waar baseer jij dit op? En niet aankomen met een oefenwedstrijd.

9 augustus 2013 om 12:43

@bazzl

Ik hoop dat je gelijk hebt! Ik zie ons uiteindelijk ook wel doorgaan, maar ik denk dat het uit duel wel lastig gaat worden.

9 augustus 2013 om 12:52

@ Arsenalaz

Laatste keer dat Arsenal tegen Fenerbahçe speelde was in de groepsfase van 2008/2009. Toen werd het 2-5 uit in Turkije en 0-0 in London. Denk dat Arsenal 0-2 wint in Turkije en 3-1 in London.

9 augustus 2013 om 13:28

Kaypresident,

Alhoewel we 'weer' geen ingespeeld team klaar hebben staan, zoals ieder jaar met Fener in de voorbereidingen, is dit team toch stukken beter dan de Fener die in eigen huis 2-5 verloor. Ik weet dat Arsenal geen killer heeft voorin, maar destijds hadden ze een fitte Adebayor en die maakte een hattrick als ik me goed herinner.

Waar het op neerkomt: Fener is sterker gegroeid dan Arsenal sindsdien. Of dat voldoende is om te winnen?....durf ik niet te zeggen.

9 augustus 2013 om 13:59

Ik persoonlijk denk dat het uit duel alleen lastig gaat worden, denk dat we zoals je zelf al zegt wel winnen in Turkije, maar makkeljk gaat dat zeker niet worden.
Thuis is Arsenal in ieder geval te goed voor Fenerbahçe.

9 augustus 2013 om 14:00

@lefter10

Dat probleem had Arsenal ook. Sinds dit jaar hoeven de topspelers niet meer te vertrekken en kunnen we eindelijk met het zelfde team doorgaan en hopelijk (top) spelers aantrekken.

Vind je? Dat team van toen was ook niet zo slecht. Met spelers als Roberto Carlos, Sahin, Alex, Lugano en Guiza. En men had nog Yilmaz op de bank.
Adebayor maakte in die wedstrijd geen hattrick, maar wel één goal.

Ik schat de kansen op 75 voor Arsenal om door te gaan en 25 voor Fenerbahçe.

9 augustus 2013 om 14:15

-

Wel jammer dat Psv eerst thuis moet spelen en dan pas uit, maar ik zie Psv misschien wel stunten

Mooie wedstrijd voor die jonge gasten.
Hopen dat het een mooie pot word ,en dat we het Milan moeilijk gaan maken.

9 augustus 2013 om 12:38

Kijk is de juiste instelling ik denk dat het prachtig is voor die jonkies. Dat je uiteindelijk niet doorgaat naar de CL maakt helemaal niks uit. Psv heeft genoeg geld verdiend van de zomer en kan wat dat betreft beter in de EL spelen, daar valt veel te leren en wellicht nog wel wat succes te halen.

Iedereen zegt is lastig, milan is zeker te doen.
Denk aan Milan vs Ajax de vorige keer, debuut voor de boer

9 augustus 2013 om 12:39

Ajax speelde toen heel erg goed...maar vergeet niet dat Milan toen al geplaatst was en niet meer hoefde. Dat maakt toch wel een slok op een borrel uit.

Weet iemand uit z'n hoofd wanneer de wedstrijden zullen plaatsvinden?

Edit: Never mind, het staat er nu bij.

Ben benieuwd hoe Bruma en Rekik zich tegen Balotelli gaan houden. Toch het potentiële nieuwe centrale duo van Nederland. Enorm veel pech heeft Psv, Milan veruit de moeilijkste loting.

Ik zei het al he, zou mij niks verbazen als PSV op Milan stuit. Mooie wedstrijden worden het ieder geval, het wat zou het mooi zijn als PSV zo grootmacht buiten de Champions League houdt met zo'n jonge ploeg.
Milan is niet meer wat het geweest is dus ik schat PSV niet kansloos.

Milan, Milan, who the f*ck is Milan!

Wordt weer een heerlijke wedstrijd. Ik hoopte eigenlijk al op Milan, yeahhhh!

Ook leuk om Balotelli in Eindhoven te zien.

9 augustus 2013 om 12:41

Blijf eens van onze leus af

Milan is een prachtige club...wat mij betreft een van de allermooiste clubs en de beste club van de afgelopen 25 jaar.

Psv gaat door. Weet het bijna zeker. Kijk de afgelopen jaren maar even terug wat PSV tegen Milan heeft gedaan. Italianen kunnen niet tegen Nederlandse clubs spelen. Hebben ze al tientallen jaren moeite mee.

Jammer dat ze eerst thuis moeten. Maar ik zie kansen. 50/50

9 augustus 2013 om 13:37

PSv gaat door en daarna zeg je 50/50. Hmmm aparte redenatie !

Mooie loting. Nu kunnen we straks zien waar PSv echt staat.

9 augustus 2013 om 14:13

Ja er moet toch iemand doorgaan. De kansen liggen op 50/50 maar als ze beide evenveel kans hebben, betekend het nog niet dat ze allebei door kunnen.

Dus PSV gaat door. Duidelijk toch.

PSV krijgt het erg lastig, maar Ac Milan is niet onklopbaar!

Van de overige ploegen verwacht ik dat Lyon, Schalke en Zenit doorgaan.
Ook Fenerbahce heeft geen kans tegen Arsenal (is overigens ook goed als dat gebeurd, want Turkije moet zo min mogelijk punten halen wil Nederland daar voor blijven)!

Maakte Anderlecht het Milan niet ontzettend lastig vorig jaar? Zo sterk als weleer zijn ze niet meer, ik geef PSV wel een kansje, nadeel is wel dat ze beginnen met een thuiswedstrijd.

9 augustus 2013 om 12:19

In Milaan werd het 0-0, de uitwedstrijd won AC Milan met 1-3.

Voor PSV zeker wel de beste loting. Mogelijke onderschatting van Milan en niemand die je hoeft te motiveren bij Psv. Daarnaast is de competitie in Italie nog niet begonnen en is Milan niet meer het Milan van een paar jaar geleden. Ik geef PSV zeker kansen om de groepsfase te halen...

Laatste ontmoeting was niet die halve finale, in 2006 of 2007 zaten ze bij elkaar in de groep, toen won PSV de thuiswedstrijd nog met 1-0.

Ik geef PSV een kans hoor. Ze spelen bij vlagen goed voetbal. En ACM is ook niet meer het Milan als eerst. Dus het word een spannende pot!

Ik hoop dat het wel lukt om dit keer de finale te halen voor fener

PSV is ongeveer net zo goed als Ajax. Ajax won moeiteloos van Man City. Man City vernederde AC Milan. conclusie PSV wint dit moeiteloos haha.

On: Dit is toch wel de zwaarste loting die ze konden krijgen. Ik schat dat PSV ongeveer 20 kans heeft om door te gaan als ze een wereldwedstrijd thuisspelen en met 3 - 1 winnen anders kan het nog weleens een afslachting worden in San Siro

9 augustus 2013 om 12:18

Ja en RKC won ook van Psv, dus die zouden ook moeiteloos de CL groepsfase moeten kunnen bereiken.

9 augustus 2013 om 12:21

Heb je mijn hele post wel gelezen?

9 augustus 2013 om 12:43

Ja zeker en ben het met je oneens Milan is niet de zwaarste loting, dat waren Arsenal en Zenit geweest.

9 augustus 2013 om 12:50

Volgens mij snap jij cynisme niet helemaal.

Verder eens met Asvpxrocky...samen met Arsenal was dit de zwaarst mogelijke loting.

9 augustus 2013 om 14:34

Stop

Dit is nou niet bepaald een ideale loting maar kans maak je altijd alleen liggen de verhoudingen wel zo rond de 25/75. AC Milan heeft veel ervaring aan boord gecombineerd met talentvolle spelers. Ervaring kan wel eens de doorslag gaan geven als ik het zo bekijk. Voor Nederland zou het weer prachtig zijn om 2 clubs in de Champions League te hebben maar realistisch gezien ; PSV gaat het niet redden.

Komt ook nog bij dat de stad Milaan ook nog geen ene reet aan is. Dus voor de uitsupporters geen leuke kroegen enz.

9 augustus 2013 om 12:19

Ben je er ooit geweest? Ik heb het in 2005 erg naar mijn zin gehad hoor!

9 augustus 2013 om 12:51

Ik ben er ook meerdere malen geweest en Milaan is niet zo geweldig als stad. Het is altijd leuk met de eigen supporters, maar als stad is Milaan totaal niet bijzonder.

9 augustus 2013 om 12:29

Smaken verschillen. Toen Twente er speelde ben ik een week in Milaan geweest en heb me er uitstekend vermaakt

Ben benieuwd naar de wedstrijd, als PSV een goede dag heeft kan het een leuke wedstrijd worden. Jammer genoeg lees ik hier dat de twee ster aanvallers zijn geblesseerd.

Dit moet zeker te doen zijn voor Psv. Milan is lang niet meer wat het geweest is.tel daarbij op dat de Serie A nog lang niet begonnen is en het jeugdige fanatisme van PSV en een verrassing zou zo maar kunnen. Zou wel weer een keer leuk zijn om 2 clubs in de CL te hebben!

Als je kijkt naar al die andere teams van de kampioenroute en die zullen dan in de Champions League komen, 5 van de 10 teams, van al die teams zou PSV bijna kunnen winnen? Jammer dat ze ongeplaatste status hebben, want nu krijg je van weer een aantal laag gerangschikte teams in de Champions League...

Een van de minst sterke teams die je kon loten op dit moment. Milan is niet meer zo sterk als ze ooit geweest zijn en ze zijn nog niet aan de competitie begonnen.

Ik ben benieuwd wie we gaan loten in het hoofdtoernooi, Milan moet (denk ik) vrij makkelijk te doen zijn.

Ik zie PSV doorgaan, Milan draait pas na een paar maand. Ploeg met het geluk en vorm van de dag gaat het halen....

Ah mooie pot tegen Milan! Is toch super voor die jonge gasten om tegen een topploeg (in herstel) om zich te bewijzen?! PSV heeft niks te verliezen dus die kunnen gewoon frank en vrij voetballen.

Rekik tegen Balotelli. Interessant en leuk. Zien we De Jong ook nog eens terug in Nederland.
PSV is niet kansloos, wel de underdog. Mooi toch?

Psv was over 2 wedstrijden beter dan nr2 Napoli.Waarom zou een beter Psv niet kunnen winnen van een nauwelijks versterkte nr3 Milan? Gunstige loting toch wel

9 augustus 2013 om 12:27

Omdat Nederlandse clubs vaak dichtklappen van een grote naam en pas door hebben dat ze kunnen winnen als het al te laat is. Napoli boezemt minder angst in. Zo'n Hiddink had destijds het charisma om PSV vertrouwen te geven, hoop dat Cocu dit ook in zich heeft. De Boer heeft het denk ik wel.

Zal zeer moeilijk worden maar niet onmogelijk. Geen goals thuis incasseren is het belangrijkste. Ik hoop dat ze doorgaan want dat is goed voor het Nederlandse voetbal.

Jaa geweldig!!! Milan terug in mijn land! Ik kan niet wachten. Hopelijk een kaartje bemachtigen en dan de longen uit m'n lijf schreeuwen in het stadion.

Ik zeg terugpakken die Italianen! Impossible is nothing.

9 augustus 2013 om 12:54

Haha...ja, echt...doet me denken aan die advertentie van Adidas na het EK van 2004 met die tekst en een elftalfoto van het Griekse elftal. Thermopylae all over again, zullen we maar zeggen.

On: Denk dat Psv weinig kans maakt tegen Milan. We zullen het zien.

Cocu moet gewoon even met de Boer bellen hoe je die mannen in Milaan aanpakt ;-) komt alles goed !

PSV is zeker niet kansloos, zie zeker kansen als ze thuis een goede score neerzetten (vooral de Nul houden), maar sommige mensen hier slaan wel een beetje door, PSV wordt hier door sommige bijna een favorieten status aangepraat..

Milan is op elke positie bijna sterker en zal echt niet gaan onderschatten in een duel waarin het om miljoenen draait, PSV moet gewoon spelen met een instelling 'we hebben niks te verliezen' en lekker brutaal met de buitenspelers de strijd aan gaan met de backs van Milan. Kansen zijn er zeker, maar dan moet PSV niet beginnen zoals het bij Zulte uit begon, want Milan maakt dergelijke kansen wel af.

Succes!

Waneer moet PSV tegen AC Milan????

9 augustus 2013 om 12:27

20 augustus

Mijn mening is dat dit te doen moet zijn. Psv een jonge ploeg die niets te verliezen heeft, alleen maar te winnen, al is het maar ervaring opdoen. Daarnaast is AC Milaan ook niet meer wat het geweest is sinds Berlusconi gepakt is en geen geld meer in deze ploeg steekt. Ik denk thuis 2 - 1 uit 1 - 1.

Ai.. Ik hoopte toch op Lyon en anders Schalke. Maar AC Milan is toch een van de zwaarste mogelijkheden.

Van de andere kant, hopelijk wel een prachtige wedstrijd van PSV in het Guiseppe Meazza!

9 augustus 2013 om 12:20

SAN Siro meazza is van Inter

9 augustus 2013 om 12:27

Zelfde stadion.

11 augustus 2013 om 10:24

Weet ik maar andere naam!

Om in het miljoenenbal te komen moeten je winnen maak niet uit wie de tegenstander is is een mooi affiche en kans om door te gaan

Absoluut niet kansloos, zelfs niet kansarm.
Word tijd dat we eens stoppen met het naar beneden praten van onze competitie en toppers.

Zo dat weten we dan ook weer.
Opvallend is het wel dat wederom net zoals vorig jaar "een aantal wedstrijden" al vooraf bekend waren............

9 augustus 2013 om 12:28

Heb je daar ook bewijs voor?

9 augustus 2013 om 12:36

Vorig seizoen was de "proefloting" sochtends exact dezelfde als de "officiele " loting smiddags.
Is gewoon door de Nos op tv laten zien.
Deze ochtend gingen er berichten in de rondt dat het Fener arsenal is geworden.
Toeval ??? Misschien , maar sinds ze de beruchte "loting" van Lothar Matheus toendestijds hebben doorgrond en bleek dat er met " warme en koude ballen " geloot werd is mijn geloof in de Uefa dieper dan drie meter onder zeeniveau gedaald.

9 augustus 2013 om 13:51

Daar heb ik niets van meegekregen van Matheus, dat is op zijn minst te zeggen opmerkelijk. Kwamen er toen ook 'rare' wedstrijden uit de koker? Sterke ploegen tegen de zwakkere?

9 augustus 2013 om 12:37

je lult een eind verder jonguh.. kom met bewijs niet zomaar dingen typen.. ga ik ook zeggen jij was diegene die paar mensen heeft bestolen nee toch.. rare gast..

9 augustus 2013 om 12:48

Toevallig ben ik zakkenroller van beroep dus.........

Het door jouw gewenste bewijs was vorig jaar gewoon bij de nos op tv te zien.
Die lieten namelijk de proefloting van die ochtend zien om vervolgens over te gaan tot de "echte loting " en toeval???? alle wedstrijden waren exact hetzelfde .allemaal!

Het verhaal van Lothar Matheus zeker ook nooit meegekregen?
daarin is er bewijs geleverd dat er geloot werd met "warme en kode ballen" zodat Duitsland een zo gunstig mogelijk poule fase kreeg en verhip .... wat gebeurde er???duitsland ontliep franrijk spanje italie en nederland

Maar als jij er een blind vertrouwenin hebt , mijn zegen heb je.
Het zal mij een reet roesten wie tegen wie er moet spelen , ik constateer alleen.

9 augustus 2013 om 13:03

Stratumseind heeft op zich wel een punt...al is en blijft het geen hard bewijs. Vorig jaar was de loting inderdaad precies zoals in de proefloting. Alleen de volgorde was anders. Als je daar kansberekening op los gaat laten, dan wordt het behoorlijk onwaarschijnlijk dat je twee keer achter elkaar precies dezelfde loting krijgt. Al kan het natuurlijk wel.

9 augustus 2013 om 13:06

Dat doe ik ook daarom "vertrouw ik " geen instantie zoals uefa en fifa waar dikke heren er maar voor 1 ding zitten en dat is hun eigen portemonnee.

11 augustus 2013 om 10:26

Jij heb gelijk man allemaal doorgestoken kaart.
Weet jij hoe groot de kans is om 3! jaar op rij Real te loten ?

Wauw. Van alle ploegen die ze konden krijgen, word het de recordhouder Champions Leagues.

Worden zowiezo twee fantastische trainingen op het hoogste niveau, alvorens de EL begroet kan worden.

9 augustus 2013 om 13:15

Real is nog altijd recordhouder hoor met 9 titels.

9 augustus 2013 om 14:38

Real kon PSV niet loten en die club heeft toch ook slechts 3 x de CL gewonnen (in een later stadium dan AC Milan), toch?

9 augustus 2013 om 22:25

Toch is je 1e zin feitelijk onjuist.

Jullie doen net alsof PSV slecht is Ajax won paar jaar woeden ook met 2-0 in san Siro met Ibra en Seedorf bij Milan niks is onmogelijk

9 augustus 2013 om 14:36

En met Silva er toen nog bij, dat Ac Milan was nota bene nog veel sterker dan het nu is

Iedereen kan roepen dat PSV kansloos is, maar laat AC Milan zich maar eerst bewijzen. Hoop op 2 mooie wedstrijden met PSV als uiteindelijke winnaar.

Gaat lasting worden maar buiten el Shaarawy en balotelli lopen daar weinig topspelers rond. Ik denk dat PSV wel kan verrassen.

9 augustus 2013 om 12:24

je gegeet Montolivo en Boateng!

Leuke tegenstander voor Psv. wordt erg moeilijk voor Psv, maar ik denk toch dat het een gunstige loting is. Milan is niet meer zo goed als een paar jaar geleden daarnaast hebben clubs als Arsenal en Zenit een veel betere ploeg.

PSV kan nu echt laten zien wat het waard is. Goede voetballers hebben ze wel. Als je van Milan wint zou dat een enorme boost geven denk ik zodat je in de CL ook veel meer vertrouwen hebt. Heb de indruk dat Nederlandse clubs mentaal vaak niet sterk genoeg zijn, of dat dan een gebrek aan wil om te winnen is of een gebrek aan zelfvertrouwen omdat buitenlandse clubs in de media zo opgepompt worden weet ik niet.

Wanneer spelen ze in Eindhoven? 21/22 of die week er op? Ik moet er echt bij zijn net zoals NL - Italie in februari.

9 augustus 2013 om 12:24

20/21 Eindhoven
27/28 Return in Milaan

PSV heeft zeker kans tegen het huidige AC Milan. Lyon en Schalke hadden mijn prioriteit maar Milan was ook oké. Toch heeft Milan een paar individuele krachten die zo goed kunnen voetballen (boateng en de geblesseerde Shaarawy en Balotelli). Mooi affiche voor Eindhoven

Alleen Roda en Ajax hebben in San Siro ooit gewonnen.
Ik denk dat dit gewoon teveel is voor Psv.
Er zal in Eindhoven de 0 gehouden moeten worden en er moet echt gewonnen worden.
Anders is PSV kansloos in Milaan.

9 augustus 2013 om 12:35

Je hoeft in Europa niet te winnen. Zo heeft PSV in '88 de EC1 gewonnen 1-1 uit, 0-0 huis 3x op rij.

PSV doet het overigens vaak goed tegen Italiaanse tegenstanders. Zie Napoli afgelopen seizoen en AC Milan een jaar na die halve finale (gelijk in Milaan, winst in Eindhoven. Ongelooflijk dat ze die vergeten zijn hier)

9 augustus 2013 om 12:38

Zo kan je ook zeggen dat PSV het slecht deed tegen Sampdoria terwijl in hetzelfde seizoen Ajax en Twente het goed deden tegen AC Milan en Inter.

Het is afwachten. Met gelijk spelen red je het tegen de Italianen niet.
Ze willen nog wel eens extra aanzetten in de laatste minuten.

9 augustus 2013 om 13:16

Ajax won daar 2 jaar geleden nog in San Siro, toen nog met Seedorf, Pirlo en Zlatan.
Dit milaan is veel minder dan destijds.

9 augustus 2013 om 17:08

Vriend, milan speelde toen voor niks, ze waren al door. Je zag ze dan ook zeer gemotiveerd spelen of niet ?

Mooie loting, alleen zonde dat een van 2 niet door gaat naar de play-off einde van de Champions Leaque. Had ze liever beide in de play-offs gezien.

Dit is nog niet eens zo'n slechte loting! Laten we hopen op een stuntje van PSV

@vz

De laatste ontmoeting was een seizoen later in de groepsfase CL. In Milaan gelijk en in Eindhoven won Psv. In Milaan debuteerde Ismail Aissati en als ik het goed heb kreeg Stam rood in Eindhoven.

Laten we het positief houden, dit psv heeft nog niet verloren deze seizoen.

Maar eerlijk, AC Milaan is normaal gesproken maatje te groot.

Fenerbahce - Arsenal

Arsenal kent haar zwaktes. Ze hebben geen topverdediging en ze missen voorin veel kansen door het ontbreken van een topspits. Fenerbahce moet opportunistisch voetbal spelen. Achterin dicht timmeren en voorin de lieve, snelle, sterke negers het werk laten doen. Ze moeten in Kadikoy een goede score neerzetten. Wanneer was de laatste keer dat Arsenal in een hel stadion speelde met intimidatie en decibelmoord ? Ik zie ons(lees: Turken) niet kansloos zijn. Arsenal is natuurlijk de favoriet.

9 augustus 2013 om 12:55

Nu ik je reactie zo lees krijg ik weer wat hoop haha

We zullen Emirates ook overnemen, hopelijk zetten we thuis een goede score neer !

9 augustus 2013 om 12:59

Oktober 2008. Fenerbahce werd met 2-5 naar de slachtbank geleid.

9 augustus 2013 om 13:15

Dat was 1 van de slechtste seizoenen van de laatste jaren, met Aragones als coach voor Fener. Nu is Fener wat beter dan toen, en Arsenal wat minder. Maarja uit speelden ze nog knap 0-0 dat jaar in Londen.

9 augustus 2013 om 14:18

Heel relevant wat er in 2008 is gebeurd!

Wat zou het toch prachtig zijn als Suarez naar Arsenal komt voor champions league voetbal en Arsenal niet doorgaat naar de CL

El Shaarawy is helemaal niet geblesseerd zoals sommigen hier beweren. Balotelli heeft een lichte blessure en wordt onderzocht. Waarschijnlijk zal hij er gewoon bij zijn. In ieder geval tijdens de tweede wedstrijd. De selectie is verder grotendeels fit.

Ik vind dit nog niet eens de pittigste van de teams die PSV kon loten.
Tegen Arsenal had het een stuk lastiger geworden.

Nee ik denk dat AC Milan best een haalbare zaak is.

Naja, na de eerste twee (lyon en Schalke) eruit te zien gaan, hoopte ik al op Milan. Serie A nog niet begonnen, Arsenal is voetballend veel beter en heeft al 18 jaar achter elkaar CL gespeeld. Schalke is fysiek sterk, Lyon moest te doen zijn. Zenit heeft een paar hele goede spelers die we waarschijnlijk niet zomaar verslaan.

De kans is reeel dat AC Milan, dit nieuwe PSV zal onderschatten...veel spelers zijn verkocht en alleen maar jonkies nu bij Psv. Voorts is Milan nog niet ingespeeld.
Ik zeg niet dat we winnen, maar er zijn altijd kansen!

Milan gaat gewoon winnen tegen de kinderen van psv,ook al heeft milan nog geen wedstrijd ritme, let maar op mijn woorden.ook al hoor ik hier veel mensen roepen dat milan geen milan meer is.als milan echt moet gaan ballen dan kunnen ze dat, ze willen altijd alles op halve kracht doen, naar let maar op dat milan door gaat.

9 augustus 2013 om 12:36

ik denk uit 1-0 voor ac milan en thuis 6-0 voor ac milan.

9 augustus 2013 om 12:43

Dan wil ik wel een weddenschap met je aangaan, 6-0? Haha ff seieus, acm is favoriet maar 65-35 misschien. En zulke uitslagen hoef je van italianen echt niet te verwachten. ..

9 augustus 2013 om 12:51

Volgens mij heeft ac milaan nog nooit een wedstrijd met 6-0 gewonnen in de cl
dus de kans is nu ook klein.
Het zal spannend worden , laten we het daar maar op houden.

9 augustus 2013 om 12:51

Jij overschat je clubje wel schroomlijk. Milan heeft een sterke aanval maar achterin is het zo lek als een mandje. Milan wint deze wedstrijd wss wel idd maar zon score gaat het echt niet worsen.

9 augustus 2013 om 14:37

Stop

9 augustus 2013 om 12:44

Ik merk hier toch nog een flinke overschatting voor die Italiaanse clubs en competitie.
Alleen voor zo'n supporters hoop ik dat PSV het Italiaanse voetbal de eerste van veel klappen zal uitdelen dit seizoen.

Ik geef PSV zeker wel een kans tegen AC Milan ze hebben tenslotte ook niks te verliezen

Nou Psv veel success het word een zeer moeilijke klus .. maar niet kansloos dat zeker niet bal is rond en er kan van alles gebeuren.. het word tijd dat 2 nl clubs in de CL mee doen niet twente die nu achter uit loopt.. Psv ajax die moeten het doen.. niet dat ze het winnen ofzo hahah.. maar voor de uefa lijst. in ieder geval word een gruwelijk wedstrijd

Tsja...lastig verhaal....nooit onmogelijk, wel lastig. Het is gewoon een vicieuze cirkel...zolang jNL laag op de Uefa-coefficient staat, blijft de nummer 2 zeer lastige tegenstanders treffen...hadden we 1 plekje hoger gestaan, dan waren een stuk aantrekkelijke (in de zin van kans op doorgaan) uitgekomen...daardoor mist de nummer 2 van NL een hoop inkomen, wordt het financiële gat met andere landen nog weer groter etc. Dat Utrecht en Vitesse gaan verliezen van clubs als Differdange en Petrolul, dat helpt zeker niet mee......nou ja, wel een mooie pot, tegen AC Milan!

Succes Psv! Ik hoop dat jullie (bijna) iedereen hun ongelijk bewijzen. Wat een azijn pissers. Dat het lastig ging worden wist iedereen van te voren wel, maar het is echt wel mogelijk.

Fantastisch affiche voor psv, en ze zijn in mijn ogen wel de underdog maar zeker niet kansloos! Als de voorhoede iets meer geluk heeft en matavz eruit gaat voor locadia zie ik het psv wel doen.

rekik heeft al geel he en dan staat die tegenover balotelli hmm laat ik maar joprn dat die geen geel meer krijgt , niemand zit op marcelo te verwachten in de verdediging

Zojuist is ook bekend geworden dat Balotelli gewoon fit is. Hij zal erbij zijn in Eindhoven.

9 augustus 2013 om 12:49

Ook al is hij er niet bij man, die Niang is ook niet slecht haha. Euro league voor Psv is ook niet slecht. Gewoon vrijuit voetballen voor ze en niks verwachten, zoals de meeste hier boven juist wel doen, het is geen Zulte waregem waar je tegen speelt. ffs

9 augustus 2013 om 12:52

Gelukkig maar die heeft toch nooit zin om te voetballen.

Haha, ik ga in ieder geval genieten van deze wedstrijd.

Ik acht PSV zeker niet kansloos tegen Milan. Lastig zal het wel worden. Eens kijken wat die jonge talenten waard zijn tegen een met name fysiek zeer sterke tegenstander!

Dit kan psv zeker halen. Milan is niet meer zo goed. Zeker de keeper niet Abbiati daar valt veel te halen wat een belabberde keeper voor een grote club als Milan. De verdediging is ook niet het best met mexes centraal of Bonera. De rb Abate is wel een goeie. Middenveld is wel goed met boateng en montolivio maar zijn wijnaldum en maher echt heel veel minder denk het niet. Hopen dat Urby mee doet dan hebben we een nog grotere kans en aanvalt zijn ze van wereldklasse met ballo en el shaar. Bij milan achterin liggen voor PSV heel veel kansen want dat is de zwakste linie. Ik zeg psv naar groepsfase!

9 augustus 2013 om 12:52

''abbiati belabberde keeper'', daarna stopte ik al met lezen.

9 augustus 2013 om 12:59

Hahah heb je hem ooit zien keepen, nou heb hem veel blunders zien maken. Heeft hij ooit meer dan 6 punten gepakt in de Italiaanse serie A. als je 39 doelpunten doorlaat in 38 wedstrijden afgelopen seizoen voor een topclub dan zijn dat niet de beste cijfers en de verdediging en keeper zijn hetzelfde gebleven. maar je hoeft het niet te lezen je mag he is geen verplichting.

9 augustus 2013 om 13:08

Abbiati is eigenlijk een hele vreemde keeper. Ik zie hem de beste reddingen afwisselen met de stomste blunders. Vooral kopballen kan hij niet goed houden.

9 augustus 2013 om 12:54

Het middenveld van Milan zal bestaan uit of 1. Poli - de Jong - Montolivo of 2. Boateng - de Jong - Montolivo. Maher en Wijlaldum zijn grote talenten, maar ik denk dat je met name Montolivo onderschat. Hij is één van de beste middenvelders in de Serie A. Zeer allround en i.c.m. de Jong verdedigend ijzersterk. Wijnaldum en Maher kunnen zich echt niet meten met de aanvoerder van Milan.

9 augustus 2013 om 13:01

Heb je gelijk in dat zeer goed middenveld hebben, maar met de bewegelijkheid van psv met wijnaldum en maher zullen ze moeite mee hebben. Maar de Jong is ook niet zolang fit want als hij op zen best is is hij gewoon een volwaardige nl speler. Maar ben benieuwd de middenlie van psv tege AC

Wordt sowieso lastig. Het is en blijft Milan he, da's geen kleintje. Psv zal gewoon top moeten zijn in die twee wedstrijden.

Over 2 wedstrijden gezien is het gewoon een appeltje eitje voor AC Milan, Pisvee is nog lang niet klaar voor het grote werk, laat dit maar aan de grote jongens over ;-)

Wat er ook ook gebeurd of de nu CL halen of EL, ik ben trots op deze gasten, met hun manier van voetballen, een verademing ten opzichte van vorig jaar ik hoop op een stunt van PSV want AC Milan is een hele Grote Club met een rijke history, het is geen schande van milan te verliezen!!!!, maar ik ga er van uit dat psv zijn stinkende best gaat doen om de Milanesen te verslaan, want @dur_wally we willen natuurljk niet dat alle tv gelden naar amsterdam gaan natuurlijk hahah.
Ik verheug me op 2 mooie wedstrijden, en hopen AC Milan te verslaan zal een lastige klus worden maar het is zeker te doen

PSV THE Best

Ik denk dat mensen een beetje te negatief zijn over deze loting.

Milan is natuurlijk absoluut favoriet. Maar eerlijk gezegd denk ik dat PSV een betere kans heeft tegen dit Milan dan tegen bijna alle ander clubs die ze konden tegenkomen. Lyon was misschien een iets betere loting geweest maar Lyon is fysiek gezien wel heel erg sterk. Milan is ook een redelijk jong team. Ze hebben weleenswaar meer talent als PSV en beter spelers maar ze zijn minder gevaarlijk als Zenit,arsenal of zelf Schalke (wat gewoon een vrij sterk team heeft en niemand van belang heeft verloren).

Ik denk persoonlijk niet dat PSV het haalt. Milan blijft toch Milan en ze zullen uiteindelijk,met de individuele klasse die ze hebben met Boateng en Balotelli, te sterk blijken voor Psv. Desalniettemin kunnen (psv) een goed indruk achterlaten en met een beetje geluk in ieder geval een aardig resultaat neerzetten.

Zojuist een officieel statement over Balotelli op AC Milan website: hij is niet geblesseerd en kan meedoen tegen Psv.

AC Milan is nog niet in competitie en hebben geen geweldig elftal meer die PSV makkelijk opzij zet. Het zal lastig worden, maar alles behalve onmogelijk. Ik geef Psv zo'n 20% kans.

Denk dat het gewoon 3-0 in beide wedstrijden wordt, in het voordeel van AC Milan. PSV maakt geen kans!

Ik vind het overigens stom om te zeggen: 'AC Milan is niet meer wat het geweest is'. Chelsea is ook niet meer wat het geweest is of bijvoorbeeld Real Madrid, hebben ze tegen deze teams dan ook kans? AC Milan is gewoon paar niveau's te hoog voor Psv, met alle respect.

PSV moest gewoon tegen Pacos de Ferreira ofzo, misschien dat ze dan kans hadden..

9 augustus 2013 om 15:50

Je moet AC Milan niet te hoog inschatten met wat er nu loopt. Daarbij kunnen Nederlands clubs wel aardig overweg met het Italiaanse spel.

Tegen milan kan iedereen zien hoe ver psv nou werkelijk is. Iedereen praat vol lof over psv terwijl zulte een zeer zwakke tegenstander was.

Ik zie ons niet kansloos en voorzie zeker kansen.
Had liever Lyon of Schalke zien loten, maar ben ook al blij dat het niet Arsenal of Zenit is geworden.

Hopelijk wordt dit een revanche wedstrijd van de halve finale in 2005.

9 augustus 2013 om 13:03

Kansloos acht ik jullie zeker niet.voor Milan moet alles nog beginnen, die zitten nog niet helemaal in hun ritme want ik meen dat daar over twee weken de competitie pas begint.
Psv zit dan al lang en breed in zijn wedstrijdritme maar moet niet gaan verzaken in de competitie omdat opeens Milan voor de deur staat.

9 augustus 2013 om 13:19

Klopt, maar laat iedereen PSV maar onderschatten.
Ik zie het as fifty-fifty en ik ben er bij in Eindhoven.

9 augustus 2013 om 15:54

Ik schat Schalke hoger in dan AC Milan op dit moment, door het fysieke waar Nederlandse clubs het vaak moeilijk mee hebben tegen Duitse clubs. Milan is te pakken, alleen de kans is niet meer dan 20% in mijn ogen.

Sorry maar ik schat ons zeker niet kansloos tegen dit AC Milan,
El Sharaawy, Balotelli en Niang, worden de grootste probleem, dat is duidelijk de sterkste linie.
Achterin valt het allemaal wel mee bij Milan, alleen Abate is een goede speler.
ik verwacht thuis een 2-0 en uit een 3-1 om ze is lekker terug te pakken.

Kom op Fenerbache!.Arsenal moet te doen zijn!

PSV maakt hier zeker wel een kans. Ajax had een sterker Milan weggespeeld dus ik geef PSV zeker een goede kans. Het wordt eens tijd dat ik mijn familie club ga supporten (Philips).

Waarom heeft iedereen het hier erover dat Milan geen ritme hebben? De Audi cup is pas net afgelopen en ze hebben nog een aantal wedstrijden gespeeld. Je zou juist kunnen zeggen dat ze meer ritme hebben dan nu bij PSV

Omg.. dat Ajax steeds van Milan heeft gewonen dat klopt.. maar er wordt niet gezegd dat toen AC milan al geplaatst was en dat ze de wedstrijd niet eesn serieus namen.... en dat is 3 jaar terug... toen versloeg AC Milan Real madrid in berneabeu ... dat kan je nu tog ook niet vergelijken

9 augustus 2013 om 13:50

Omg
Milan speelde met haar sterkste team, en ajax speelde die wedstrijd met Milan

Bovendien mag je er ook bij vermelden dat Milan toen enorm gezwijnd heeft in Amsterdam, want daar had ajax makkelijk kunnen en moeten winnen.

9 augustus 2013 om 14:36

tja als je met Ajax bril naar die wedstrijd hebt gekeken dan neem ik je niet eens kwalijk... Ibrahimovic viel de 2de helft in.. er speelde 4 basis spelers niet in die wedstrijd..

waarom zou AC milan met zijn sterkste 11 spelen als ze tog door waren en dat heet Logica... Ajax moet maar es een keer over winteren naar een jaar of 8

Redactie: de laatste ontmoetingen tussen PSV en Milan kwamen het jaar na de halve finale, in de groepsfase, toen het 1-0 en 0-0 werd voor Psv.

On-topic: zolang Suárez nog niet bij Arsenal zit was Milan gewoon de zwaarste tegenstander die je kon treffen. En dat terwijl ze vorig jaar enorm veel geluk (en de hulp van de scheidsrechter) nodig hadden om de laatste wedstrijd van Siena te winnen. Dat is gewoon erg zuur, zeker als je kijkt naar het feit dat Metalist en Fenerbahçe gewoon nog eruit gegooid kunnen worden waardoor hun tegenstander niet eens om de groepsfase zouden hoeven te spelen.

Milan is beter dan Psv. PSV zal het erg zwaar krijgen en heel erg goed moeten spelen willen ze de groepsfase halen.

stadion zal wel voor een 3e zijn gevuld oid....aan de entourage zal t ook niet liggen. en idd heeft psv al meer ritme opgedaan. acht psv zeker niet kansloos. zeker als ik zie hoe ze tot nu toe spelen.

Ik ben bang dat AC te doorgewinterde ploeg is met een hoog v Bommel gehalte.
Een schoppie een tikkie alles op het randje en daar moet je tegen kunnen en met al die jonge haantjes op het veld kan dat nog wel eens een probleem worden.maar je weet het nooit!!!

Vind het toch bijzonder dat men PSV hier nog goede kansen geeft om door te gaan. Op basis van wat? Wedstrijdritme? Kom op zeg, als Milan een beetje gas geeft hebben ze die wedstrijdritme zo weer te pakken, zijn namelijk bijna allemaal topspelers. Milan heeft op elke positie een speler die een paar klasse beter is als die van Psv. Is geen schande, het is tenslotte ook de zwaartse tegenstander die je kan loten, vind Milan namelijk wel een klasse beter als Arsenal.

ik wil bakalli wel een zien tegen een verdediging van niveau in vergelijking met Zulte waregem... Want de fauw stelt niet veel voor tegen de sciglio, een van de grootste talenten op zijn positie. Verder gaat milan hier wel winnen denk ik. Oke, PSV heeft een leuk jong team, maar tegen een ac milan is het toch net een ander verhaal. de ploeg van PSV heeft zo goed als geen ervaring op vlak van Europees voetbal zover ik weet, Milan daarintegen genoeg. Verder als niang, balotelli en SES spelen zullen de backs het zwaar te verduren krijgen, laten we maar zwijgen over de centrale verdedigers. Het middenveld van Milan overklast de jeugdige talenten van psv ook, montolivo en de jong alleen al. PSV maakt thuis misschien een kans maar in milan kunnen ze het wel vergeten. Milan was vele beter in de 2de seizoenshelft afgelopen seizoen. Ik verwacht een leuk tweeluik maar als we realistisch zijn heeft milan een vele grotere kans om door te gaan.

Ik hoopte al dat het Milan zou worden! Zeer sterk team met geweldige spitsen en een zeer degelijk middenveld. Nu zullen we zien hoe goed het geprezen PSV écht is. Dat de besten mogen overwinnen!

psv zal t iig moeilijk gaankrijgen maar mijn Turkse vrienden gaan het ook niet makkelijk krijgen

Vorig jaar 2x gewonnen van Napoli, nr 2 van Italie, waarom zouden we nu kansloos zijn tegen de nr3.
Tuurlijk is het elftal compleet anders, maar dat hoeft niks te zeggen.

Ik denk dat Ac Milan ook niet heel erg blij is met Psv.

Tevens is de krachtmeting een herhaling van de finale van 1988: PSV won dat jaar de Europa Cup I door de Italianen te verslaan in de eindstrijd.

Zelfs ik weet dat dat tegen Benfica was!

"tevens is de krachtmeting een herhaling van de finale van 1988: PSV won dat jaar de Europa Cup I door de Italianen te verslaan in de eindstrijd"...

Wat is dat voor onzin? PSV won de finale destijds van Benfica, na strafschoppen.

Loodzwaar voor Psv. De kans is heel klein, maar er is altijd een kans, immers het moet eerst nog gespeeld worden.

Verder valt te lezen in het nieuwsitem hierboven het volgende:
Tevens is de krachtmeting een herhaling van de finale van 1988: PSV won dat jaar de Europa Cup I door de Italianen te verslaan in de eindstrijd.

Dat is toch echt niet waar. De finale van 1988 was toch echt tegen Benfica hoor!.

Hoe komt voetbalzone er in godsnaam bij dat "we" van Milan wonnen in 1988? Wat een blunder.

Nou lekker dan

Wat een verschrikkelijk loting voor Psv. Dit is een ongelooflijk zware loting voor de Eindhovenaren.
Misschien wel de zwaarst mogelijke tegenstander. Maar laten we toch proberen positief te blijven voor zover dat lukt, want er zijn wel meer stunts in de voetbal wereld voorgekomen. Misschien lukt het onze landgenoten toch wel de de CL poulefase te bereiken.

PSV won in 1988 toch van Benfica?! En niet van AC Milan zoals in het bericht staat...

Rekik tegen Balotelli die elkaar kennen. Dat wordt leuk, Rekik en Bruma verdedigen toch best hard en stevig en Balo houdt daar niet zo van, vooral niet als ze een kopje kleiner zijn.

AC Milan is een zware loting, maar laten we het ook niet overdrijven. Als wij als Psv-supporters achter ons team gaat staan, net als tegen Zulte-waregem en destijds tegen AC Milan, komen er zeker wel kansen. Het is wel jammer dat er begonnen wordt met een thuiswedstrijd, liever eerst uitgespeeld, maar dat heb je niet voor het zeggen. Winstkansen laten we het houden op 30% PSV en 70% AC Milan.

Hoe goed Voetbalzone geïnformeerd blijkt wel uit de zin 'verder valt te lezen in het nieuwsitem hierboven het volgende:tevens is de krachtmeting een herhaling van de finale van 1988: PSV won dat jaar de Europa Cup I door de Italianen te verslaan in de eindstrijd.

Echter was het Benfica, die in de finale werd verslagen, doordat Hans van Breukelen een penalty wist te stoppen.

"tevens is de krachtmeting een herhaling van de finale van 1988: PSV won dat jaar de Europa Cup I door de Italianen te verslaan in de eindstrijd"

oei oei oei vz...................................................

9 augustus 2013 om 14:00

Plus het feit dat PSV een seizoen later alweer tegen AC mocht spelen maakt het niveau van het stukje inderdaad erg triest.

Redactie: PSV won van Benfica in de finale, niet van Milan.

Dit vind ik nou jammer. Ik zie Milan natuurlijk het liefst gewoon doorgaan maar had ook liever dat Psv CL zou halen omdat dat beter is voor het Nl voetbal.

Psv maakt zeker wel kans, hebben beiden zeer jonge teams maar denk toch dat Milan aan het langste eind trekt.

Dus hier eindigt het CL sprookje van Psv. Achja volgend jaar beter. Mensen die geloven dat PSV kans maakt tegen Milan hebben het echt hoog in hun bol zitten.

9 augustus 2013 om 13:45

Ja het zou zomaar kunnen. Milan is lastig te verslaan.

En je weet niet, hoe PSv deze Europese wedstrijd interpreteert , want vorig seizoen lieten ze de Europese wedstrijden ook bewust lopen, omdat alles op de titel gegooid werd. We weten inmiddels allemaal hoe dit afgelopen is....

Maar goed, ook al gaan ze er écht voor, dan wordt het een wedstrijd tussen een brok ervaring tegen de jonkies !

9 augustus 2013 om 16:55

Dat was EL, dit is CL. Dat is toch al een wereld van verschil. Tuurlijk zal PSV dit veel serieuzer nemen dan vorig jaar..

Tevens is de krachtmeting een herhaling van de finale van 1988: PSV won dat jaar de Europa Cup I door de Italianen te verslaan in de eindstrijd ????

Vz psv won de finale van 88 van benfica, niet van ac milan

lijkt me dat psv in 1988 toch echt tegen benfica in de finale stond

De finale in 88 was tegen Benfica....

Zware loting en ik persoonlijk zou het niet erg vinden als ze het niet halen.
Mijn voorkeur ligt toch mijn een andere club die daar belangen bij zouden hebben.
Wel vind ik super dat ze reeds zijn gekwalificeerd voor de Europa League .

Ik vind PSV hier niet kansloos. Milan begint pas eind augustus aan de competitie, de spitsen (balotelli en El Sharaawy) zijn geblesseerd en PSV heeft jonge frisse spelers. Daar houden ze niet van bij Milan.

De kleuters van Cocu mogen in de grote speeltuin spelen, Even in de draaimolen en op de grote schommel, Balotelli geeft Rekik een te harde duw en hij vliegt er huilend af. Kan PSV deze wedstrijd niet schriftelijk afdoen! Ik geef ze 5% kans, de overige 95 is voor Milan.

Prachtige wedstrijden natuurlijk en zeker met wat historie.
Echter, hoewel Psv best een kans maakt (kansloos ben je nooit) zie ik het somber in voor Psv.
Milan is echt weer in opmars de laatste tijd na een zeer moeilijke periode, je ziet dan ook dat mensen Milan onderschatten op het moment omdat ze vooral die dip periode nog herkennen, iets dat echt weg is. (zeker omdat Honda er ook nog eens bijkomt en misschien al wel speelt tegen Psv)

En tja, zeker met die verdediging van Psv waar ik vooralsnog echt niet van onder de indruk ben als collectief denk ik dat Milan over 2 wedstrijden zelfs vrij gemakkelijk door gaat.
Zeker omdat Milan ook nog eens het voordeel heeft dat het thuis af kan sluiten (en ja, dat vind ik altijd een voordeel)

Jammer voor Psv, goed voor Ajax uiteindelijk.

Wat een fout zeg : tevens was dit de finalestrijd in 1988. Psv heeft toen toch echt de finale gewonnen tegen Benfica

9 augustus 2013 om 14:18

inderdaad haha

9 augustus 2013 om 14:59

nou idd, lekker hoor voetbalzone… hahaha

Na lyon was milan de meest gunstige team in mijn ogen vooral omdat milan niks in de verdediging heeft staan zal het een eitje voor ze worden. Als psv strak verdedigd en de nodige kaarten pakt want scoren gaan ze doen. Ze hoeven alleen de spitsen klem te zetten en heel milans spel loopt vast.

1988 finale tegen benfica mja

Niet vergeten dat PSV ook prima speelde tegen Napoli, die ik gelijkwaardig aan Milan schat.

9 augustus 2013 om 14:47

Buiten dat Napoli 1x met een B team kwam en dat dat Psv totaal anders was dan het Psv van nu, vind ik Milan Europees echt veel beter dan Napoli.
Vorig seizoen eindigde Napoli echter boven Milan maar ik weet niet, Als Milan Europees voetbalt dan vind ik ze altijd echt prima, lijkt haast wel alsof Milan eigenlijk een speelstijl heeft dat beter past tegen andere Europese ploegen dan tegen Italiaanse ploegen.

9 augustus 2013 om 22:28

Alweer komen met dat B team gelul. Winst is winst.

En vergeet niet dat Milan nu V.cl speelt door een fout van een arbiter in de laatste wedstrijd van het seizoen.
Zal mij niks verbazen als de scheids in Eindhoven een penalty geeft aan Milan voor licht contact o.i.d.

Want Milan moet natuurlijk CL halen, zo werkt het al jaren.

Je kunt discussieren tot je een ons weegt.. Feit blijft dat ac wellicht een klasse te hoog voor dit psv is.
is.daarnaast bestaat er een grote kans dat psv vrij uit voetbalt en die jonge mannen zich willen laten gelden en willen laten zien waar ze toe in staat zijn.

zijn Ac moet, psv mag.. Dat kan de bepalende factor worden.

worden.het is afwachten geblazen dus discussieren heeft weinig zin verder.

Hopen op een schitterende pot met veel aanvallend Voetbal en Veel doelpunten.

Ikzelf zie psv stunten tegen dit milan en de groepsfase bereiken. (Is mijn gevoel)

9 augustus 2013 om 15:28

Op de een of andere manier heb ik er ook een heel positief gevoel over!

1988 volgens mij echt Benfica?

Wat staat die wedstrijd in het seizoen 2004/2005 nog goed op mijn netvlies. Ik was een jongetje van bijna 12 toen. Ik keek die wedstrijd vol verbazing aan. En dacht het zal toch niet dat een Nederlandse club naar de finale van de grote champions league gaat? Helaas mocht het niet zo zijn... Ambrosini kopte raak na een voorzet van Kaka. Hopen dat het nu anders gaat...

Mijn voorspelling is alweer goed Kharkiv als loting
Na het omkoopgedoe tegen Arsenal worden we nog extra gestraft door de zwaarste ploeg van de 5 te loten
Toch is er een kans waarop we direct doorgaan en niet hoeven te spelen
Kharkiv werd namelijk schuldig bevonden aan omkoping door het CAS en de Uefa is een onderzoek begonnen
Dinsdag wordt die zaak behandeld
Ik hoop dat ze worden uitgesloten
Hoorde al dat indien dat gebeurd dat Schalke een bye krijgt

Milan is een grote naam en een grote club met grootse spelers.
Toch denk ik dat PSV een grote kans maakt en wel om het feit dat een ploeg als Milan niet van snelle bewegelijke tegenstanders houdt, en snel en bewegelijk is nu precies hetgeen we de afgelopen wedstrijden gezien hebben van Psv, al kun je Zulte en Ado natuurlijk niet vergelijken met Milan.

Hoe dan ook, ik denk dat je als PSV supporter blij moet zijn met deze loting, al was het maar om het feit dat jullie na 5 jaar weer eens tegen een Europese grootmacht ballen, en dus een heel mooi affiche.
Zou voor het NL voetbal geweldig zijn als PSV dit wint, dan kunnen criticasters als Kieft weer terug de winterslaap in.

30-35% kan voor psv

Ze zullen onder het fysieke spel van Milan uit moeten spelen. Daar ligt toch mijn grootste angst, dat jongens als Boateng en Balo PSV overvleugelen omdat ze fysiek zo veel verder zijn.

Loodzware loting. Niettemin niet onmogelijk. Milan heeft nog weleens een offday. Dus het is hopen op twee van dat soort dagen. Maar dat zou een klein wonder zijn.

Hallo allemaal ff wakker worden, even realiteit. Jullie gaan het gewoon niet redden, het is over en uit.
Er worden zoveel theorieën op los gelaten hier op Voetbalzone dat jullie kans gaan maken, maar het is voorbij. Ga lekker in Slagharen spelen met de pisvee selectie, Champions Leag is voor de Big Boys.

Ik weet niet hoor vz maar PSV heeft ec1 gewonnen tegen Benfica

Op de 1 of andere manier loten NL clubs altijd 1 van de moeilijkste tegenstanders.. Hoewel het niet meer de Milan is van +/- 10 jaar terug, blijft het wel gewoon Milan.. Ik hoop op het beste, maar vrees het ergste.

Dat is extra geld voor Ajax ....0% kans dat PSV dit haalt....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren