Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Feyenoord wil naast Armenteros nog een aanvaller binnenhalen'

Laatste update:

Ronald Koeman vraagt al een tijdje om vers bloed voor zijn voorhoede en krijgt zijn zin. Feyenoord en Anderlecht hebben een akkoord bereikt over Samuel Armenteros, die woensdag medisch gekeurd zal worden en vervolgens voor een jaar gehuurd zal worden door de Kuipbewoners. Armenteros kan aankomende zondag al meedoen in de Klassieker tegen Ajax.

/

Koeman krijgt dus de versterking waar hij op hoopte, maar volgens het Algemeen Dagblad wil Feyenoord naast Armenteros nóg een nieuwe speler voor de voorhoede strikken. De Rotterdammers hopen tegen het einde van de transfermarkt ook een van de al eerder genoemde aanvallers, zoals Oussama Assaidi, Ryo Miyaichi, John Guidetti en Mounir El Hamdaoui, te kunnen huren.

Feyenoord heeft besloten om snel te handelen met Armenteros, omdat het anders het risico loopt dat het over een kleine drie weken met lege handen staat. Armenteros maakte in januari de overstap van Heracles Almelo naar Anderlecht, maar speelde slechts vijf competitiewedstrijden voor de Belgische kampioen. In het shirt van Heracles kwam de 23-jarge Zweed reeds tot 97 competitiewedstrijden en 24 doelpunten in de Eredivisie.

Feyenoord heeft naast Samuel Armenteros nog een nieuwe aanvaller nodig

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goede zaak. Schaken overtuigd niet echt. Is pas over een maand weer helemaal de oude (als alles meezit) Cisse en Goossens zijn te licht. Manu is onzeker hoe ie het gaat doen. Armenteros kan op termijn op 10 voor Immers.

14 augustus 2013 om 08:04

Proberen om Immers en Verhoek zsm te verkopen aan ADO; weten we gelijk of ze in Den Haag nog populair zijn...

14 augustus 2013 om 09:08

Met alle respect, maar zijn reserves van Anderlecht nu zelfs al goed genoeg voor feyenoord?

Verder vind ik dit pure paniek voetbal, ineens allemaal mensen huren of kopen!
Feyenoord had een aardig fundament opgebouwd met eigen jongens, zit even tegen en direct moet er van alles en nog wat bij…

Maar moet gezegd worden: Al die investeerders waar feyenoord gebruik van maakt, of ik er nou tegen ben of niet, ze slaan wel spijkers met koppen.
Ze handelen snel. Maar zoals ik gister meermaals aangaf vind ik het wel ronduit belachelijk, maar goed.

Against Modern Football!!!!

14 augustus 2013 om 09:22

@afca020!

Zegt degene die Bojan voor Feyenoords neus heeft weggepikt.
Lekker bezig jong. !

Daarnaast is een reserve van Anderlecht inderdaad beter dan Verhoek of Cissé op de flanken. Doe maar niet alsof je neus bloedt.

14 augustus 2013 om 09:53

@ Afca020!

Feijenoord is heel de transfermarkt al met een aanvaller bezig, hoe kan het dan paniek voetbal zijn?

''feyenoord had een aardig fundament opgebouwd met eigen jongens, zit even tegen en direct moet er van alles en nog wat bij…''

Dat klopt maar Feijenoord heeft geen vervanger voor Pelle en op #10 is er ook geen talentvolle jongen die er momenteel staat. Daarvoor is Armenteros gehaald. Als Sleegers dan een seizoen verhuurd wordt dan kan ie het misschien volgend seizoen al van Immers overnemen.

Omdat je niet helemaal op de hoogte bent van Feijenoord zal ik je een voorbeeld geven. Ajax huurt Bojan zodat Andersen gewoon rustig de tijd kan nemen om beter te worden. Zelfde geldt voor Feijenoord met Armenteros. Feijenoord geeft Sleegers rustig de tijd om beter te worden en legt daardoor minder druk op die jongen.

14 augustus 2013 om 10:36

@afca020! Van Geel heeft van het begin van de transferperiode aangegeven dat hij (i) een vervanger voor Pelle wilt halen en (ii) een buitenspeler. Wat is er dan paniekvoetbal aan om daad bij woord te voegen, zeker als de vervangers blijken definitief niet Feyenoord-waardig te zijn (cisse, Verhoek, Goossens)? En verder volg ik je betoog over Against Modern Football helemaal niet. Als een groep investeerders die de afgelopen jaren hebben bewezen wel degelijk hart voor de club hebben is het fout, als vandaag besluit om een hedgefund aandelen Ajax te kopen is er niks fouts aan? Je betoog is zo warrig als maar zijn kan.

14 augustus 2013 om 11:07

wat gaat er gebeuren dan nu de jong uitvalt ?
en wat als eriksen en toby weggaan ?
ben benieuws hoe het modern voetbal zich gaat uiten bij Ajax dan.
kijken of je er nog steeds tegen bent.

14 augustus 2013 om 11:35

Hoezo denk je dat?
Ajax is al veel langer bezig met Bojan, daarnaast pikte Ajax hem niet voor jullie neus weg, er is nooit sprake geweest dat hij naar Feyenoord zou gaan,

on-
Wilt dat zeggen dat er interesse voor Pelle is??

14 augustus 2013 om 11:40

Klopt, vind dat ook overdreven.
Als er een steenrijke zakenman is die gewoon van binnen en buiten ajacied is, en begrijpt dat de jeugd ook doorgroei mogelijkheden moet hebben dan vind ik het prima.
Zo af en toe een grote transfer.
Zo behoud jij je intensiteit, en kwaliteit op sportief gebied.

Persoonlijk vind ik dat gebeuren bij AS Monaco en City etc wel vervelend.
Dat zijn eigenaren die kopen om het kopen.
PSG timmerde al aardig aan de weg omhoog voordat dit investeerdersgroep er kwam dus daar heb ik minder last van.
Stel je bent als Feyenoord zijnde 20 jaar bezig met bouwen en eindelijk staat er een goed fundament etc. en plots komt er iemand die Excelsior koopt en er miljarden in pompt.... waar jij hard heb moeten werken, komt een ander net om de hoek kijken.

Tja de een vind dit geen probleem, ik vind het zeer jammer.

14 augustus 2013 om 11:54

Je kan Armenteros prima op de plek van Immers zetten, en daarna nog een aanvaller huren. Die Immers komt echt te kort voor Feyenoord.

14 augustus 2013 om 12:41

Op #10 zijn er 2 jonge jongens die er kunnen spelen, maar helaas heeft de trainer veel vertrouwen in Immers. Straks komen Boetius en Manu erbij. Ben benieuwd of er nog een aanvaller bij komt en waar/of Armenteros komt te spelen.

14 augustus 2013 om 12:47

Immers is de best renderende middenvelder van Feyenoord in de afgelopen 15 jaar qua goals en assists, alleen 1 seizoen van Wijnaldum moet ie voor zich laten, de rest blijft ie op grote voorsprong voor

de middenvelders van Feyenoord scoren gemiddeld 4-6 goals met een uitschieter van 8 goals door Bakkal.

Dus Immers functioneert prima

Wat moet Feyenoord met nog meer aanvallers?

De verdediging laat goals door, daar moet een kerel komen met snelheid

14 augustus 2013 om 12:55

@orgullu

Trek het je niet zo veel aan, ik heb bij andere topics de reacties van AFCA020! ook gelezen en er staat alleen maar onzin. Niet te serieus nemen die knul.

On: Ik denk dat Armenteros Feyenoord wel degelijk verder helpt, laat het verwachtingspatroon maar lekker laag zijn, betekent minder druk voor deze jongen dat is altijd lekker voor een speler, voorbeeldje: Pelle.

14 augustus 2013 om 13:21

@ndisdenaam

''ajax is al veel langer bezig met Bojan, daarnaast pikte Ajax hem niet voor jullie neus weg, er is nooit sprake geweest dat hij naar Feyenoord zou gaan,''

Bojan zijn vader belde Koeman vorig seizoen persoonlijk op om Bojan naar Feyenoord te loodsen, toen kwam AC Milan en werd daarmee gepraat...

14 augustus 2013 om 08:08

Armenteros begrijp ik ,maar nog een aanvaller vind ik paniekvoetbal van Feyenoord. Ze hebben Elvis Manu die het goed deed bij Excelsior en Annas achahbar was wederom absolute uitblinker bij Oranje O19. Heeft ie daar geen mentaliteitsprobleem dan? Hoezo zijn deze jongens niet bruikbaar dan?
Feyenoord zal geen kampioen worden, maar heeft een prima selectie om met de top 5 mee te spelen. Ze moeten dan wel de rust bewaren en Koeman moet meer vertrouwen geven aan zijn nog steeds jonge maar talentvolle selectie.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Koeman bij een beetje tegengas weer veel te veel in de media naar zijn speelrs wijst. Iets wat me bij Ajax, AZ, PSV en Valencia al aan m opviel...

14 augustus 2013 om 08:27

Tja je heb weleens speklers en trainers die niet matchen.ik heb zo n idee dat dat met achabar ook zo is.zolang Koeman er zit zal hij er weinig mee doen denk ik zo.
Manu is lastig beoordelen maar moet je idd een kans geven.zijn alleen geen spelers die je beter kunnen maken.
NU heb je op links genoeg opties alleen op rechts niet.daar zou nu nu Armenteros vandaan kunnen kopen.

Ik hoop echter dat Feyenoord een goede keeper koopt.mulder ed je wel een aantal keer maar hij kost je ook punten.het is belangrijk dat Feyenoord in de breedte sterker gaat worden en daarom snap ik wel dat er nog een aanvaller bij moet komen.

Waar is Guidetti gebleven trouwens, is dat inmiddels weer een optie of zit hij nog steeds in de lappenmand?

14 augustus 2013 om 08:36

De deur voor Guidetti staat open bij Feyenoord maar tot op heden waren de plannen met John nog niet concreet. Feyenoord heeft wel nog steeds contact met Guidetti. Hij is geloof ik nog niet helemaal fit en het zal zeker nog een maand duren voordat hij dat helemaal is. Met de steun van de VvF is een eventuele komst van Guidetti makkelijk te realiseren, dus hopelijk gaan ze het proberen!

14 augustus 2013 om 08:53

Aan Guidetti hebben we dit seizoen niet veel lijkt mij. Die heeft nog maanden nodig om in een goed ritme te komen.
Daarnaast kun je je afvragen of je er wel goed aan doet contractspelers op de bank te zetten en een huurling erin te gooien.
Van mij hoeft hij dit jaar niet terug te komen.

14 augustus 2013 om 09:04

Als Guidetti daadwerkelijk maanden nodig zal hebben dan zal Feyenoord natuurlijk niet voor John gaan. Ik heb trouwens liever huurlingen die kunnen voetballen en iets toevoegen aan Feyenoord dan die middelmatige contractspelers die we nu hebben die elke week aan tonen het niveau niet aan te kunnen. Die contractspelers zullen sowieso binnen niet al te lange tijd worden voorbij gestreefd door jeugd.

14 augustus 2013 om 12:48

lappenmand en je kan moeilijk met 4 spitsen gaan spelen

Nu voor Aissaidi of El Hamdaoui gaan. Spelers die een meerwaarde voor Feyenoord hebben, creatief en doelgericht!

14 augustus 2013 om 08:06

ik hoop nogsteeds dat koemann immers naast clasie zet in een soort bosvelt rol en een creatieve nr 10 gaat gebruiken. dan komen ze weer voetballen toe in mijn beleving. zeker Europees kan dat wel eens goed uitpakken met vers aanvallend bloed erbij

14 augustus 2013 om 08:28

Assaidi gaat waarschijnlijk naar Anderlecht.
El Hamdaoui is een goede mogelijkheid.

14 augustus 2013 om 08:34

El Hamdaoui zal het ook niet snel worden. verdient 2,5 miljoen Feyenoord zal nooit meerd an rond de 6 ton willen betalen aan salaris. Dan zal Fiorentina alsnog 1,9 moeten betalen.....

En aan heb heb je minder, ik hoop op Ryo als hij ook op rechts uit de voeten kan. We hebben een echte flank speler nodig.

14 augustus 2013 om 11:59

In mijn ogen zijn Ryo en Elham toch ook 2 totaal verschillende voetballers.. Wat voor aanvaller wil Feyenoord er nou nog bij hebben dan? Met Pelle en Armenteros heb je nu 2 centrumaanvallers.. Linkeraanvaller lijkt me dan dus het meest voor de hand liggend. El Ham op de linkerflank met Pelle in de spits lijkt me niet werken omdat El Ham vooral voor zichzelf gaat. Ryo lijkt me voor Feyenoord dan dus de beste optie.

14 augustus 2013 om 09:34

Ik zeg labyad die mag ook weg en jong

14 augustus 2013 om 11:43

Maar die zal geld en een flink stuk salaris moeten kosten, daarnaast is het de vraag of je zo'n probleem kind in je spelersgroep wilt hebben.


doe maar een diepgaande speler.. die tot de laatste linie durft te dribbelen.. en dan de bal terug kan leggen of voor kan geven.. eerste keus zou dus Miyachie moeten zijn of Aissaidi.. en je kan proberen Goosssen en / of Cisse iig te verhuren.

14 augustus 2013 om 08:28

Goossens moet je er gewoon bij houden. De jonge zal nooit zeuren en kan op zo veel posities uit de voeten.

Die heb je gewoon nodig voor de bank. Cisse zal weg mogen indedaad. Dalijk heb je:

Links: Manu Boetius
Centrum: Pelle, ten Vrede, Amenteros
10: Immer, Amenteros
Rechts: Schaken, Verhoek (hier dan graag nog 1 er bij).

Ryo, Assaidi, el Hamdaoui of Guidetti.

Ikzelf zou toch ook proberen om Bakkal en el Ahmadi terug te halen, is het niet dit jaar, dan volgend jaar! Bakkal sowieso, want die kun je nu direct gebruiken, el Ahmadi zou je eerst van Vormer af moeten komen, anders ben je te druk bezet op die plek.

Je moet n doorpakken en v. Geel en Koeman zien dat ook in, anders boek je nooit successen! Ons nadeel is nog steeds de clubkas, want de wil en de kennis is er!

Ga even dromen over mijn formatie.....

Mulder
Janmaat
de Vrij
Mathijssen
Nelom
Clasie
Bakkal
Immers
Boetius
Guidetti
Pelle
14 augustus 2013 om 08:33

El Ahmadi terug halen zou echt geweldig zijn, op dit moment is hij alleen niet haalbaar voor Feyenoord en liggen de prioriteiten elders. Voor volgend jaar zou het een optie zijn, met de mogelijke transfers van De Vrij, Martins Indi, Janmaat en Clasie zal er een hoop geld binnen stromen. Ik hoop dat ze er alles aan gaan doen om dan Vlaar en El Ahmadi terug naar de Kuip te halen. Vlaar heeft er concurrentie bij gekregen en El Ahmadi is al geen basisspeler.

14 augustus 2013 om 11:00

Iedereen begint 4-4-2 te roepen, maar de reden dat Pellè nooit geslaagd is in Italië is dat ze daar altijd 4-4-2 spelen en hij daardoor veel meer moet voetballen en minder kan afmaken.

14 augustus 2013 om 11:47

klopt, denk ook dat het lastiger word, want een schaken houd het spel breed waardoor en meer ademruimte is voor Pelle in de spits, ga je 442 spelen dan denk ik dat hij meer geïsoleerd word.

En nog eens daarnaast denk ik niet dat Feyenoord van 433 afstapt...

14 augustus 2013 om 18:57

Nee ik kon de exacte formatie niet vinden, maar met 2 nrs. 10, keuze uit Vilhena, Immers en Bakkal.

Dan Boetius vrij op de flank en Guidetti a la Kuijt vanaf rechts de tegenstander slopen en afjagen.

Waarom nu weer een speler die bij Anderlecht niet mee kan komen waarom nu niet gewoon Mounir El Hamdaoui dan heb je er gelijk een klasbak bij die kan echt het verschil maken en wordt Feijenoord sterker met Armenteros niet vind ik .

14 augustus 2013 om 08:31

En El Hamdoui kan wel bij Foirentina meekomen?

14 augustus 2013 om 09:15

Zit toch een klein verschil tussen Fiorentina en Anderlecht..

14 augustus 2013 om 11:48

Maakt niet uit of je mij bij Ajax of bij Real Madrid neerzet, ik kan niet meekomen.
Dus wat zegt dat nou?

Tsja armenteros ik denk dat het geen aanwinst is en weer wanbeleid.
Geef achahbar een schop onder zn reet en zet hem op 10, geef die jongen de kans!

Het is toch te gek voor worden dat er weer een speler wordt gehuurd tewijl je er een op de bank heb zitten.

Ik ging er al vanuit dat Feyenoord nog een speler er bij wilt halen, dit heeft van Geel immers altijd aangegeven. Het leek me vrij sterk dat de Vrienden van Feyenoord de komst van Armenteros financieren want Feyenoord heeft zelf ook geld om een speler te huren en zijn salaris (of een deel daar van) over te nemen. Van Geel heeft ook gezegd dat hij op het laatste moment nog toe wilt slaan met een speler die onhaalbaar leek te zijn (miyaichi, Assaidi, Guidetti, El Hamdaoui) zoals in het verleden met Pelle en Guidetti gebeurden. Misschien dat, dat nu iets eerder gaat gebeuren omdat eergisteren duidelijk werd dat de VvF Feyenoord de helpende hand toe zullen steken. Mocht het niet lukken om een van bovengenoemde spelers te halen, dan anticipeert Feyenoord met de huur van Armenteros alvast op een eventuele mislukte poging in de laatste dagen van de transfermarkt. Ik zag gisteren al een hoop kritiek op van Geel over de komst van Armenteros en dat het een paniek "aankoop" was, maar nu blijkt dat Feyenoord gewoon heel slim handelt.

14 augustus 2013 om 08:37

Sluit me er volledig bij aan. Begrijp de ophef ook niet zo. Bovendien kan hij op elke positie in de voorste linie uit te voeten en mocht Pelle geblesseerd afhaken heb je met hem wel een Eredivisie waardige spits die daar kan spelen.
Ik opteer trouwens voor Armenteros achter Pelle te laten spelen op de plek van Immers, want het spel van Lex is echt niet meer om aan te zien. Die gaat echt geen Kuyt-achtige ontwikkeling meer doormaken hoor.
Een aanvulling in de naam van El Hamdaoui of Assaïdi zou daarnaast niet mis zijn, maar ze moeten bij Feyenoord ook niet vergeten dat men Boëtius en Manu op korte termijn terug krijgt.

14 augustus 2013 om 08:45

Ik zou Armenteros ook op de plek van Immers zetten. Lex is alleen het lievelingetje van Koeman en kan niks bij hem fout doen, dus ik denk dat de kans klein is dat het ook daadwerkelijk gebeurt. Wel merk ik dat steeds meer Feyenoorders zich ergeren aan Immers, hopelijk Koeman dus in niet al te lange tijd ook
We krijgen inderdaad (gelukkig) Boëtius en Manu terug. Met de komst van Armenteros, een gekocht/gehuurde aanvaller erbij kan Koeman eindelijk goed rouleren zonder dat er grote kwaliteitsverschillen zijn. Hiermee zal Feyenoord minder voorspelbaar zijn!

14 augustus 2013 om 09:36

Eerst dacht ik ook dat Immers het lieveling van Koeman was maar hij werd laatst toch gewisseld en Immers maakte een geïrriteerde indruk. Immers was het niet gewend en ik vond het een goed signaal dat Koeman Immers durfde te wisselen. Ja, dat is normaal maar dat was in het verleden nog niet eerder gebeurd. Misschien zijn er wat scheurtjes in de relatie tussen Koeman en Immers. Armenteros zou daar handig gebruik van kunnen maken.

Mocht El Hamdaoui of Assaidi komen dan sluit ik niet uit dat Feyenoord voor de titel gaat.

14 augustus 2013 om 08:55

Maar dan heb je nog altijd een Stefan de Vrij die de gekste dingen doet achterin of als Janmaat eruit valt wie je dan op zijn plek neerzet, en de middenveld is ook niet O zo goed met een Immers,singh,vormer en Clasie die ook regelmatig zijn man laat lopen en dus dan de verkeerde gaat doordekken. En ja, ik heb goed op ze gelet, vooral op Clasie want was echt benieuwd waarom zo veel lof over hem waren. Goede speler niet daarvan maar hij moet het paar seizoenen laten zien ipv 1-2 wisselvallige wedstrijden. Gun het Feyenoord wel van harte hoor!

Koeman gaf een tijdje geleden af op PSV en Twente omdat dat van die koopclubs waren. Nu de paniek toeslaat gaat hij zelf driftig aan het winkelen.

14 augustus 2013 om 16:24

Ja maar Feyenoord gaat niets kopen dat is het verschil, En van Psv mag je zeggen dat ze goed en deze keer slim aankopen hebben gedaan.

Mensen ff voor de duidelijkheid

Armenteros is geen speler voor op 10 !!

Hij verdedigt nauwelijks mee en laat zich echt niet terugzakken tot een plek op het middenveld.

Laat Immers nou daar gewoon zn meters maken, komt echt wel goed met hem.

Armenteros is een spits, een nummer 9.

14 augustus 2013 om 09:07

Armenteros heeft een tijdje al eerder op #10 gespeeld dus hij kan het wel. Ik ga ervan uit dat ie voor #10 is gehaald en als back-up spits. Kan me niet voorstellen dat Armenteros voor de bank is gehaald. Want hij gaat er toch niet vanuit dat ie Pelle uit de basis gaat spelen? Pelle is een held voor ons.

Het moet wel een speler zijn die kan scoren, het liefst zou ik een nieuwe 10 willen. Met creativiteit en techniek zoals El Hamdoui, al betwijfel ik of die haalbaar is en op die positie wilt spelen

Weer typisch zo'n middenklasse speler die het bij Feyenoord niet gaat redden. Pas als ze bij Feyenoord weggaan worden ze goed. Zo scoren ze ook per definitie de eerst volgende wedstrijd als ze tegen Feyenoord spelen. Het is aantoonbaar dat je voldoende potentieel hebt maar dat je dus kennelijk niet in staat bent ze bij Feyenoord te laten spelen naar hun kunnen. Zo blijkt die Mokotjo opeens een hele goede voetballer te zijn. Staat bovenaan in het Gilette klassement. In het bedrijfsleven wordt je hierop afgerekend hoor. Maar in de Feyenoord top zien ze zulke dingen schouderophalend aan. Mismanagement!!! Ik ben mijn hele leven Feyenoord fan en zal dat ook altijd blijven maar het vaak wel om wanhopig van te worden.

14 augustus 2013 om 09:32

Als jij ook een beetje verstand van voetbal hebt! Dan weet je zelf ook wel dat sommige spelers niet met een bepaalde druk om kunnen gaan! Bij feyenoord verwachten vele mensen iets van je! Bij pec kan je lekker vrijuit voetballen.. En heb je niet zoveel concurrenten van andere spelers... Dan heb je ook minder druk op je schouders.

14 augustus 2013 om 11:02

Inderdaad Mike, laatste mooie voorbeeld is Derijck. Ging weg bij Feyenoord draaide prima in Den Haag, maar haalde het bij PSV weer niet.

14 augustus 2013 om 11:06

Nou Mike22. Daar heb je wel een punt. En ondanks alle testen die een speler fysiek krijgt kun je inderdaad niet in hun hoofd kijken. Bezwijken onder de druk is dus een fenomeen dat kennelijk lastig te voorzien is. Blijft wel de vraag hoe het kan dat er structureel veel spelers blijkbaar niet met die druk kunnen omgaan en elders wel. Er zijn clubs die naast voetbalkwaliteiten ook selecteren op " eigenwijsheid" en blind vertrouwen in eigen kunnen. Niet altijd de meest sympathieke eigenschappen maar wel nuttig voor de top. Ik ben zoals je weet helemaal geen ajax fan maar die eigenschappen pompen ze er daar in ( we staan al met 1-0 voor in de kleedkamer want we zijn ajax) of ze halen ze. Dat stralen ze in alle geledingen van de club ook uit. Dat verwarren we wel eens met arrogantie maar eerlijk gezegd is het een winnaarsmentaliteit die uitermate nuttig is gebleken. We mogen als Feyenoorders best om ons heen kijken en leren van andere clubs hoor.

Ik ben benieuwd welke aanvaller er nog bij komt. Wist niet eens dat Feyenoord twee spelers erbij kreeg. Was al verrast met Armenteros.

Ik ga ervan uit dat Armenteros tegen Ajax als linksbuiten gaat spelen maar dat komt omdat Manu nog geschorst is en Boetius geblesseerd.

Op de flanken zie ik in de toekomst dus links: Manu en rechts: Boetius. Boetius is normaal gesproken een rechtsbuiten dus dat is geen probleem. Met Schaken heb je dan nog een ideaal back-up.

Ik verwacht dat Armenteros gewoon op #10 gaat spelen. Volgens mij heeft Koeman ook wel ingezien dat combinatie voetbal met Immers gewoon onmogelijk is. Hij heeft zo'n slechte balbehandeling voor #10, te weinig overzicht en is qua balbehandeling gewoon niet snel genoeg. Ik verwacht dat heel veel mensen zullen zeggen dat Armenteros niet op #10 kan vanwege zijn loopvermogen maar iedereen moet eens op Immers letten hoeveel hij wel niet achter zijn eigen fouten aanrent. Immers verliest zoveel ballen dat ie wel veel loopvermogen nodig heeft om zijn eigen fouten goed te maken. Als Feijenoord compact gaat voetballen dan is loopvermogen niet eens zo super belangrijk. Zolang de positionering maar goed is. Armenteros dus in mijn ogen op #10. Feijenoord kan daardoor beter combinatie voetbal spelen en heeft ook redelijk wat scorend vermogen in huis.

Van mij mag nog een vleugelspeler komen (versterkingen zijn altijd welkom) maar dat is denk ik niet noodzakelijk. Met Manu hebben we een goede vleugelspeler en Boetius op links kan daar ook spelen en dan gaat Schaken op rechts. Als er nog wel een vleugelspeler ala Assaidi of Ryo komt dan wordt ie waarschijnlijk de 1e keus, Manu de 2e. Op rechts hebben we dan 1e keus Boetius en 2e Schaken. Goede bezetting als je het mij vraagt.

Ik maak me hiermee alleen zorgen om de talenten. Achahbar, Te Vrede en Sleegers zijn aanvallend ingesteld maar hierdoor komen ze dus dit seizoen helemaal niet meer of amper aan de bak. Ik neem namelijk aan dat Armenteros gewoon de back-up optie is voor Pelle. Probeer de talenten dan te verhuren en als dat niet lukt, laat ze dan naar Excelsior gaan. Excelsior kan wel wat aankopen (denk ik) gebruiken en misschien kunnen ze met deze 3 talenten en de linksback Woudenberg wel voor de titel strijden.

Ik zou vanwege de omschakeling Martins Indi toch weer linksback zetten. Anders is namelijk Janmaat en Nelom weg en dan wordt het wel kwetsbaar. Dat zagen we bijvoorbeeld ook een paar keer tegen Getafe en Zwolle. Tegen Twente had ik het niet gezien want toen was ik op vakantie. Met Martins Indi heb je dan standaard 3 verdedigers achterin staan en dan heeft Feijenoord toch iets meer zekerheid.

Mathijsen zou ik aanvoerder maken maar daar ben ik al een tijd voorstander van. Mathijsen is namelijk mentaal ijzersterk en dat is De Vrij bijvoorbeeld nog niet. Feijenoord moet De Vrij beschermen door zijn aanvoerdersband af te nemen. Het wordt eventjes teveel voor die jongen en dat is niet erg. Mathijsen is ijzersterk en weet altijd weer goed terug te komen. Kan me nog herinneren dat Mathijssen na de fout(en) tegen Ajax compleet werd afgekraakt maar week later stond ie er weer. De Vrij niet, dat zag je wel na zijn 2x geel tegen Twente.

Mulder
Janmaat
De Vrij
Mathijsen(C)
Martins Indi
Clasie
Vilhena
Boetius
Armenteros
Manu of aank
Pelle

Nou nou, hij heeft een spits gekregen en wil nu nog een spits gaan halen(gezien de namen die genoemd worden).... Rust bij mij de vraag: waarom Fernandez weg doen dan?? Tuurlijk, het is geen topper, maar wanneer je die jongen gewoon vertrouwen geeft betaald hij het terug met +- 7 doelpunten als flankspeler en 15 doelpunten als spits.... Waarom dan weer duurbetaalde mensen gaan halen??

Ik snap best dat Koeman wilt doorselecteren, maar dan moet hij het ook goed doen!!! Wat hij nu doet is doorselecteren om het doorselecteren, niet omdat het team beter wordt.

14 augustus 2013 om 09:39

''rust bij mij de vraag: waarom Fernandez weg doen dan??''

Fernandez moest wel weg want er waren teveel dingen gebeurd.

14 augustus 2013 om 09:55

Er gebeuren zovaak veel dingen... Ik vind dat persoonlijk een drogreden. Je kan die jongen best in toom houden, als je hem maar liefkoost en vertrouwen geeft. Dat heeft hij nooit gehad, jaa dan gaat hij misschien gekke dingen doen.

14 augustus 2013 om 10:33

Een verdediger slaan, 6 duels.
Een kopstoot, 5 duels.
Een vrouw aangereden.

Dat is niet Feijenoord waardig en ben blij dat ie weg is. Kan me hierdoor eigenlijk ook niet voorstellen dat ie goed in de groep lag want hij heeft meerdere malen zijn club, fans en zijn collega's in de steek gelaten.

14 augustus 2013 om 11:05

Dat slaan oké, maar die vrouw die hij aangereden heeft vind ik een non-issue. Hij heeft niet te hard gereden, daarbij is door ooggetuigen verklaard dat de vrouw plotseling uit het niets over stak.

14 augustus 2013 om 11:15

Hij reed de 19-jarige vrouw aan op een zebrapad. In een reactie verklaart hij dat hij niet te hard reed en niet gedronken had. 'op een of andere manier heb ik haar niet op tijd gezien', aldus Fernandez.

2 jaar geleden zijn we bij Feyenoord begonnen met een 5 jarig plan, waardoor we weer structureel in de top 5 zouden moeten gaan spelen en financieel gezond worden. De afgelopen 2 jaar hebben we ver boven verwachting gespeeld, en gewoon tot op zekere hoogte om het kampioenschap mee gedaan. De financiële huishouding is bijna weer op orde EN we hebben nog 3 jaar van het 5 jarig plan over. Als we dus kijken lopen we 3 jaar voor op schema. Nu zitten we voor het eerst sinds 2 jaar weer een keer in de hoek waar de klappen vallen, en iedereen zegt meteen dat deze selectie niet goed genoeg is en dat de directie aan het klungelen is. Om te presteren als topclub moet je je ook over tegenslagen heen kunnen zetten, dit is dus een mooie test voor Feyenoord. Ik hoop alleen niet doordat het nu even minder gaat, er weer paniek aankopen worden gedaan. Armenteros vind ik wel een goede zaak en haal nog iemand voor de 10 positie maar ga geen belachelijk hoge salarissen betalen,

kunnen jullie eindelijk die Immers wegdoen
Die zou toch weer 471x naast en 500x over hebben geschoten dit seizoen.

Armenteros is van het niveau Heracles en bank Anderlecht. Ik denk niet dat clubs in de Eredivisie wakker ligen als Feijenoord Armenteros zal opstellen. Het wordt een heel lastig seizoen voor Feijenoord. Met een beetje pech staan ze komend weekend al 9 punten achter op Psv, 7 op Twente en 6 op Ajax en AZ. Top 5 zal lastig worden .....

14 augustus 2013 om 11:23

Armenteros is beter dan Immers op #10. Door Armenteros kan Feijenoord waarschijnlijk beter combinatie voetbal spelen en dat maakt Feijenoord minder voorspelbaar. Voordeel van Armenteros is ook dat ie overal in de aanval uit de voeten kan. Dat is vooral handig als je een smalle groep hebt en dat heeft Feijenoord juist.

@palombo; het gaat er niet om of de Eredivisie clubs wakker liggen van Armenteros, het gaat er om dat in de aanval meer uit de voeten komt en gescoord wordt. Toen Pellè vorig seizoen kwam lag ook niemand wakker..... toch schoot hij er flink wat in. Daar lagen ze na de wedstrijd wél wakker van.

Laat alsjeblieft Immers nu even banken!
Boeitius op de weg terug en miss kan Manu er ook wel heel veel van. Dan heb je gwoon een aanval met Manu - Pellè - Boetius en Armenteros op 10. Komt er een aanvaller bij in de vorm van assaidi kan je gwoon een Schaken en Manu brengen ipv een verhoek!
Clasie en Vilhena erachter en klaar is het. Verdediging kan op vele manieren, zou zelf voor de snelheid van nelom aan de linkerkant kiezen, midden BMI-de vrij of kongolo of Mathijsen, keuze zat.

Nu alleen nog maar hopen dat Koeman Immers wissel zet en als er een bod komt dat Feyenoord er naar luistert!!! Als PSV Marcelo kan verkopen, waarom Feyenoord Immers/verhoek niet?

Manu moeten ze verhuren. Ik weet zeker dat dat een hele goeie kan worden. Maar dan moeten ze er wel wat mee doen. Een extra aanvaller er bij is wel handig.

Hopelijk lukt het om nog een aanvaller e strikken en kunnen Immers, Goossens, Cisse en Verhoek plaatsmaken voor anderen.

Ideale opstelling:

Mulder
Janmaat
Mathijssen
Vrij
BMI
Clasie
Vilhena
Schaken/Arme
Guidetti
Boetius/Arme
Pelle

Totaal niet nodig deze speler ze hebben al Manu, Boëtius op de linker flank positie.
Hiermee loop je mogelijk 2 talenten in de weg. Feyenoord kon beter een keeper halen

Nickafca@ Als je totaal niets te melden hebt hou dit onzin dan alsjeblieft ook voor je,
Ben overigens benieuwd wie de tweede aanwinst zou zijn Guidetti lijkt me onmogelijk op dit moment.

Laat Guidetti maar komen,ik denk dat zijn aanwezigheid alleen al dit team op sleeptouw kan nemen .....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren