Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Arsenal brengt ‘onacceptabel’ bod uit, Wenger smijt met miljoenen’

Laatste update:
/

Newcastle United heeft een bod van Arsenal afgeslagen. De Londenaren meldden zich met 11,8 miljoen euro voor Yohan Cabaye, maar dat voorstel hebben the Magpies afgewimpeld. Manager Alan Pardew bevestigde na de met 4-0 verloren wedstrijd tegen Manchester City dat zijn club een aanbieding heeft afgewezen, al noemde hij man en paard niet. De tabloids weten zeker dat het om de Franse middenvelder gaat.

De 27-jarige Cabaye zat niet in de wedstrijdselectie voor het treffen met City en dat kon volgens de Engelse media geen toeval zijn. “Op de avond van de wedstrijd hebben we een onacceptabel bod ontvangen voor een speler”, gaf Pardew toe. De international heeft er nu twee seizoenen opzitten in Tyne and Wear en heeft zich ontwikkeld tot een sleutelspeler bij Newcastle. Eerder kwam Cabaye zeven jaar uit voor Lille. De Daily Mail weet dat Newcastle pas bij een bod van 23,5 miljoen tot 30 miljoen wil praten. Arsenal schijnt niet verder te willen gaan dan 17,5 miljoen.

/

Arsène Wenger wil de belofte dat hij de spelersgroep binnen twee weken gaat versterken, nakomen bij zijn achterban. Hij lijkt ook wel te moeten, want spelmaker Mikel Arteta is ongeveer een maand zoet met een blessure. Le Professeur zou niet op één paard willen wedden en daarom ook een bod van twintig miljoen hebben uitgebracht op landgenoot Paul Pogba, die furore maakt bij Juventus. Wenger hoopte Pogba vorig jaar al over te nemen van Manchester United, maar de twintigjarige controleur koos toen voor een avontuur in Turijn. Antonio Conte laat hem waarschijnlijk niet gaan.

Ook Geoffrey Kondogba van Sevilla is in beeld bij Arsenal. Hij heeft een gelimiteerde transfersom van achttien miljoen in zijn contract staan en wordt ook nadrukkelijk gevolgd door AS Monaco. Wenger hoopt een van deze centrale middenvelders te kunnen halen en wil ook winkelen van Swansea City. Volgens This Is South Wales is Arsenal van plan om een double bid van 41 miljoen euro voor te bereiden om verdediger Ashley Williams en spits Michu naar het Emirates Stadium te halen. Wenger lijkt er dus alles aan te willen doen om zijn ploeg nog van vers bloed te voorzien.

Denk je dat Arsenal Yohan Cabaye nog inlijft deze zomer?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Seriously, 41 miljoen voor Williams en Michu? Dat moet een grapje zijn. Cabaye oke, Pogba prima, Kondogbia uitstekend, maar 41 miljoen voor twee subtoppers gaat veel te ver.. koop daar alsjeblieft Rooney voor dan

20 augustus 2013 om 00:43

Wat heb je aan Cabaye? Je hebt een breker nodig. Een echte bal afpakker.

20 augustus 2013 om 00:46

Ik zie liever Cabaye komen dan niks, maar daarom staat er ook "oke". Daarmee probeerde ik door te laten schemeren dat t kan maar hij niet mijn voorkeur geniet. Arsenal heeft een half elftal nodig en als Wenger serieus overweegt de helft van zijn transferbudget wil besteden aan deze middelmaat dan is voor mij de maat echt vol

20 augustus 2013 om 00:51

Dat begrijp ik, maar ik zou liever 30 miljoen uitgeven aan Pogba dan 20 miljoen aan Kondogbia, Arsenal heeft op elke linie minimaal een versterking nodig, zo simpel is het.

Het liefst voor jullie:
- Begovic
- Sakho
- Pogba
- Rooney/ Martinez

20 augustus 2013 om 00:58

Hmm ja Martinez ben ik niet van overtuigd, vind 45 miljoen een dure gok. Verder is dat inderdaad het ideallijstje al lijkt het me sterk dat Pogba wil komen. Met Bego, Sakho, een CDM en Rooney zou Arsenal in ieder geval een titelkandidaat zijn, al denk ik dat ze daar dan nog wel te weinig ervaring voor hebben.

20 augustus 2013 om 01:04

Voor Pogba betaal je gewoon grof geld, bovendien vind ik dat maar een apart mannetje. Wel erg getalenteerd, maar om daar nou 30a35 voor uit te trekken..

De namen die je zo kan ophalen:

Begovic
Williams/sakho
Kondogbia

Topspitsen zijn enorm lastig, maar ik zou tot het eind om Rooney strijden, als je dat lukt heb je de hoofdprijs.

20 augustus 2013 om 01:05

Titelkandidaat, titelkandidaat, niet overdrijven alsjeblieft. Op het moment denk ik zelfs dat jullie buiten de top 4 zullen gaan vallen. Wanneer Tottenham Lamela en Liverpool Willian aantrekt zal er nog een heel gat gedicht moeten worden.

Met de namen die jij noemt heeft Arsenal een enorm sterk team, maar geen team voor de titel dat zeker, wel een team voor plek 3/4. City en Chelsea zijn te goed.

20 augustus 2013 om 01:12

Een gat dichten? Haha, waar baseer je dat nou weer op? Er is in wezen niets veranderd, met een paar gerichte aankopen kan je meedoen om de prijzen.

Het is niet zo dat het ineens een kansloze zaak is geworden. Aston Villa was duidelijk een samenloop van omstandigheden en door al die blessures zijn we ineens flinterdun bezet.

Ik ben er zelf ook van overtuigt dat je mee kan doen als je Begovic, Sakho, Kandogbia en Rooney kan strikken. Logisch, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.

20 augustus 2013 om 01:19

Klopt, met Koscielny, Wilshere en Cazorla heb je drie spelers die op hun positie tot de besten van de PL behoren. Bovendien kan Walcott een enorm nuttige speler zijn mits de rest van het team goed kan voetballen (heeft een paar zeer specifieke kwaliteiten) en lijkt Ramsey zijn enorme potentie grotendeels waar te gaan maken. Wanneer je dan in de as in elke linie een enorme versterking erbij krijgt, ben je gewoon een titelkandidaat hoor

Begovic
Sagna
Koscielny
Sakho
Gibbs
Wilshere
Kondogbia
Ramsey/Cazor
Walcott
Rooney
Cazorla/Podo
20 augustus 2013 om 02:20

Arsenaladdict

Ja een gat te dichten ja. Ik heb het idee dat de Arsenal fans een beetje laks met de gedachten omgaan van dat ze even gemakkelijk plek 4 binnen gaan halen. Komende week staat Fulham op het programma, ook niet de makkelijkste en al helemaal niet met een uitgedunde selectie. Wanneer hier weer maar 1 punt wordt behaald of zelfs geen (waar ik de kans best groot acht) ontstaat er al een best flink gat. Dan is het met titelkandidaat zo gedaan, aangezien City en Chelsea weinig zullen gaan morsen komende jaargang voorspel ik.

Ook is Kondogbia nog maar een jonge speler, het is geen speler die er direct zal staan, hetzelfde geldt voor Sakho. Met Begovic haal je een keeper die punten pakt. Ik denk dat de kans op Rooney net zo groot is als op Suarez.

Welke bepalende spelers zijn er nu allemaal geblesseerd bij jullie. Ik zie de bomen door het bos niet meer op het moment

20 augustus 2013 om 03:55

Kondogbia heeft zich toch al een jaar bewezen bij Sevilla, net als Sakho dat al langere tijd gedaan heeft bij PSG maar nu niet aan de bak komt vanwege aankopen als Alex en Marquinhos (terwijl Alex niet beter is maar moet spelen vanwege de aankoop)

20 augustus 2013 om 09:27

Frank_lfc jij hebt het over een gat dichten, maar je zet liverpool bij de top 4.

Arsenal is nog altijd niks minder dan liverpool.
Top 3 gaat arsenal idd niet halen met deze selectie.
Ze zullen met tottenham uitmaken wie er 4e wordt.

Heel misschien dat liverpool zich daar mee kan bemoeien, maar ja... Zo lang dat heldere licht daar op de bank zit.

20 augustus 2013 om 10:06

@ Frank Lfc

- Begovic, Absoluut mee eens. Gewoon een hele goede keeper met aardig wat ervaring. Ik sloeg mezelf voor mijn kop toen Mignolet naar Liverpool ging. En ik sloeg mezelf nog een keer afgelopen weekend toen hij fenomenaal stond te keepen.

- Sakho
Een jonge, getalenteerde ervaren verdediger die potentieel echt de top kan halen. Is nog linksbenig waardoor hij ook eventueel op de back kan. En deze moet naar verluid 12 tot 15 miljoen kosten. Liever gisteren binnen dan morgen.

- Pogba
Prima speler en aankoop. Maar dan zou ik Kondogbia er graag nog naast willen zien. Die kan dan de vaste breker worden terwijl Pogba als CVM maar ook als CM kan spelen. Hierdoor kunnen we meer rouleren en kunnen we Cazorla + Wilshere ook iets meer rust gunnen. Daarnaast hoeven we Diaby + Rosicky niet mee rop te stellen.

- Rooney
De absolute droom aankoop. Als er één spits ter wereld bestaat die perfect in het spelletje van Arsenal zou passen is het Wayne Rooney. Multifunctioneel, doelgericht, kan op links, de spits en op de 10 positie. Scorend vermogen, loop vermogen, fysieke kracht, kopkracht. Is misschien na Zlatan Ibrahimovich misschien wel de meest complete spits die er bestaat.

Eventuele andere aankopen waar Arsenal ook nog eens aan kan denken.
- Christian Eriksen
Moet ongeveer 12 tot 15 miljoen kosten. Heeft als 21 jarige al veel ervaring in de Champions league + nationale ploeg. Heeft veel potentieel en kan veel leren. Niet gelijk voor de basis maar Arsenal speelt 70 wedstrijden. Aan de 30 wedstrijden komt hij wel in een seizoen.

- Dusan Tadic
Vorig jaar al by far de beste speler van Twente (veel beter dan Chadli) en bereikt dit seizoen als zijn absolute topvorm. Vorig jaar bij 50% van de doelpunten betrokken bij Twente en staat nu op 70%. Moet naar verluid 15 miljoen kosten. Een goede back-up voor Podolski/walcott. Zeker gezien OX zijn blessure.

20 augustus 2013 om 10:24

@ Jordinhoo

Er zijn zoveel spelers waar Arsenal sterker van kan worden. Maar niet van Williams, Michu, Cabaye.

Keepers: Begovic, Ter-Stegen
Verdedigers: Sakho, Zouma, Umiti
Cvm: Kondogbia, Pogba, Bender, Bender
CM: Gundogan, Pogba
Cam: Eriksen (breedte), Kaka (breedte)
Winger: Tadic (back-up)

Om zomaar eens een lijstje te noemen met spelers die je zou kunnen halen. Begovic - 10 mil
Sakho - 15 mil
Kondogbia - 18 gelimiteerd
Eriksen - 12 tot 15 mil
Tadic - 15 mil
Rooney/martinez - 50 mil

Dan heb je jezelf in elke linie in de basis en breedte versterkt en heb je 125 mil miljoen uit gegeven aan 6 spelers. Kom je uit op 21 miljoen per speler wat gewoon een relatief normaal bedrag is deze tijdens.

Keepers: Begovic + Szcsesny
RB: Sagna
CV: Koscielny, Mertesacker, Vermaelen, Sakho
LB: Gibbs en Monreal
Cvm: Kondogbia + Diaby
Cm/cam: Cazorla, Wilshere, Ramsey, Eriksen, Rosicky
Wingers: Podolski, Walcott, Oxlade(geblesseerd), Tadic
Spits: Rooney + Giroud

Dan heb je in de basis en in de breedte gewoon een team dat een titelkandidtaat is. Een team dat jong is maar veel ervaring heeft en nog meer potentie heeft. En een team dat over langere tijd bij elkaar kan blijven.

20 augustus 2013 om 10:28

Arsenal zou Cabaye en Ben Arfa moeten proberen goeie spelers vooral Ben Arfa die kan overal spelen als het gaat

20 augustus 2013 om 10:49

Babymongo

Ik heb het inderdaad over een gat dichten. Arsenal heeft nu al 3 verliespunten, nog geen enkele aankoop gedaan en een aardig programma voor de boeg. Tegen Fulham is de kans op verliespunten met de huidige selectie best realistisch.

Je kunt Liverpool erbij betrekken maar wij hebben een aantal voordelen, hebben het huidige team bij elkaar kunnen houden, net als Arsenal. Spelen geen Europees, scheelt al minimaal 6 wedstrijden en wij hebben met de eventuele komst van Willian waar Liverpool hard voor aan het werk is gewoon een heerlijke aanval staan die na City en Chelsea de beste van Engeland is. Dan mag je van mij gerust zeggen dat wij kans maken om plek 4 te kunnen behalen.

De-lano

Inderdaad, dat zijn prima spelers maar dan wel je zon 100 miljoen euro kwijt. Iets wat je uit je hoofd kan zetten want dat gaat Wenger niet doen.

Begovic is na Zaterdag wel belangrijk voor jullie, Sczesney is geen betrouwbare keeper. Maar of Wenger hier hetzelfde over denkt, dat durf ik neit te zeggen.

Sakho is een prima verdediger en heeft de potentie om de absolute top te behalen, maar als Arsenal zijnde zou ik eerste een poging doen om Richards aan te trekken. Toch een speler die multifunctioneel is en zowel op RB als CB kan spelen.

Bij Pogba is de kans denk ik niet heel groot dat hij zal komen. Van Juventus zou het gewoon heel erg dom zijn om geld te nemen voor nu al zon belangrijke speler. Wanneer hij wel zou komen dan heb je met Wilshere en Pogba een middenveld voor de komende 10 jaar. Toch is Kondogbia realistischer, helemaal met zijn clausule in zijn contract

Rooney is denk ik nog steeds onrealistisch, te groot salaris, hij prefereert Chelsea boven Arsenal en United wilt hem niet laten gaan. Dus ik ben man mening dat jullie hem wel mogen vergeten. Zou een prachtige aankoop zijn en het is een speler die voor AFC gemaakt is op het moment.

Daarnaast de andere aankopen, van Tadic ben ik enorm gecharmeerd. Maar hij mist toch echt de snelheid om in Engeland op de flank te kunnen acteren. Wanneer hij zou komen dan zou hij een beetje in de rol van Cazorla kunnen spelen. Hangend op links en dan rechts wel iemand met snelheid.

Eriksen zou ik niet halen als Arsenal zijnde, net als Cabaye, spelers die creativiteit hebben maar geen prioriteit zijn en dus redelijk overbodig zullen worden geacht wanneer iedereen weer fit.

20 augustus 2013 om 10:59

Is die Williams nou zó goed dan? Voor minder geld heb je een Sakho, één van de grotere talenten op die positie ter wereld.. zijn contract loopt af dus het is ideaal.. daarna kost die Kondogbia, voor deze tijd, ook niet heel veel door Sevilla haar crisis. In ieder geval een bedrag wat Arsenal makkelijk op tafel kan leggen! Dan heb je een beresterke verdediger en middenvelder. Daarnaast zijn ze Frans. Hoe kan het dat Wenger deze knullen nog niet heeft opgepikt?!

20 augustus 2013 om 12:35

Waarom halen we niet snel Willian, die is enorm goed!?

20 augustus 2013 om 14:33

Fellaini? Maar die is mss wat te duur voor Arsenal.

20 augustus 2013 om 15:36

Arsenal heeft geld genoeg! Die kunnen wel 2 of 3 Fellaini's halen.

20 augustus 2013 om 02:06

Hij moet Rooney of suarez hallen en nog een goeie middenvelder en een sterke verdediger

20 augustus 2013 om 03:00

Rooney of Suárez? Dat zou leuk zijn, maar dat lijkt me niet haalbaar. Gewoon 30 miljoen neersmijten voor Pogba, Sakho halen en nog twee aanvallers: een spits en een buitenspeler. Een spits van wereldklasse gaat hem niet meer worden ben ik bang, maar de selectie moet iig wat minder dun. Topaankopen gaan na zo lang treuzelen denk ik niet meer komen.

20 augustus 2013 om 09:36

Als je t nieuws een beetje had gevolgd had je kunnen lezen dat Liverpool Suarez niet laat gaan naar Arsenal

20 augustus 2013 om 11:06

Cardozo? Die mag weg.. erg goede spits, maar niet van de categorie Rooney natuurlijk. Lewandowski ziet het denk ik als stap achteruit.. Jackson misschien? Bony had ook niet misstaan denk ik, maar ja.. laat ze eerst hetgeen eens versterken wat ervoor zorgt dat de aanvallers zorgeloos kunnen aanvallen. Het verdedigende blok op het middenveld, de laatste man positie en de keeper. Kondogbia (18m), Sakho (10m), Krul/Begovic/Vorm, 3 van de beste keepers van de PL!

20 augustus 2013 om 11:07

Ze hadden bijvoorbeeld ook Lloris vorig jaar kunnen halen. Maar ja, ook alweer te laat..

20 augustus 2013 om 10:10

@jordinhoo

Williams mag dan wel middelmaat zijn maar we moeten NU een verdediger hebben. Want zaterdag tegen Fulham hebben we maar 2 verdedigers die inzetbaar zijn!!! Mertesacker en Jenkinson, de andere zijn niet inzetbaar en dus moeten we voor Zaterdag nog 2 verdedigers halen...

20 augustus 2013 om 10:25

@ Arsencalcesc

En dan klop je vanmiddag aan bij PSG en haal je Sakho op voor 15 miljoen. Een 23 jarige fransman met al 4 jaar basis ervaring, aanvoerders ervaring, fysiek sterk, snel, kopsterk en voetballend meer dan prima in orde. Een potentiele topverdediger.

20 augustus 2013 om 11:08

Inderdaad. Met die Williams accepteert je gewoon dat je niet beter zal worden dan het huidige niveau

20 augustus 2013 om 13:06

Pogba lijkt me onhaalbaar zit bij een kampioenploeg die elke prijs kunnen winnen en Juve gaat hem zeker niet laten gaan voor maar 20 miljoen.

Kondogbia is de enige die ik echt graag wil hebben van die drie. Pogba reken ik niet mee, die kans is gering.

20 augustus 2013 om 00:45

Bied 35 miljoen en je hebt Pogba, niet dat Wenger dat gaat doen maar voor die prijs zal Juve hem wel laten gaan gok ik.

Ik kan er nog altijd niet met mijn hoofd bij dat Wenger Capoue niet heeft geprobeerd, relatief gezien erg goedkoop en het is een goede stopper. Je kunt ook nog altijd Lass Diarra proberen, en anders een flink bod op Khedira uitbrengen.

20 augustus 2013 om 00:49

Denk dat Capoue ook niet goed genoeg is. Kondogbia is de beste keus nu, misschien wat jong, maar wel echt een voetballende tank.

20 augustus 2013 om 00:52

Kijk Wenger haalt alleen de net niet voetballers uit de Franse competitie, een echte versterking, ho maar, dat gaat te ver.

20 augustus 2013 om 00:53

Goed genoeg om de verdediging van haar taken te verlichten wel, maar goed genoeg om mee te kunnen voetballen dat niet nee. Het is maar wat je wilt, met Wilshere en Cazorla heb je al een aardig voetballend middenveld.

20 augustus 2013 om 01:00

Kondogbia kan uitgroeien tot de beste op zijn positie. Voetballend echt immens goed voor een verdedigende middenvelder.

Bender is een veiligere keuze, maar Kondogbia is een prima alternatief, bovendien voegt hij een flinke dosis fysiek toe.

Ik zou zeker tevreden zijn met Williams en Kondogbia.

20 augustus 2013 om 01:21

Ik totaal niet. Kondogbia zeer zeker.

Pogba zou eerste optie zijn, Kondogbia tweede optie...
Williams zou ik niet willen als je Sakho en/of Umtiti kan halen

20 augustus 2013 om 03:02

Sakho lijkt me dan de beste optie. Als ze hem en Pogba halen zal Arsenal denk ik zelfs zonder nieuwe spits al een heel stuk beter zijn.

Michu en Williams is onzin, vergeet dat maar. Ik vind dat ook geen spelers van het niveau dat Arsenal moet nastreven.

20 augustus 2013 om 07:12

Wenger moet wel heel naïef zijn als hij verwacht dat Juventus Pogba laat gaan voor 20 miljoen. En ook voor 35 miljoen zou Juve niet eens een seconde nadenken. Ik denk serieus pas dat Juve bij 60 miljoen zal gaan nadenken. Je hebt in potentie een speler die nog 10 jaar lang in de top 5 van de beste middenvelders kan behoren.
Het is geen speler van 17 jaar waar het nog allemaal moet blijken of hij zijn potentie gaat waarmaken. Hij heeft nog een lange contract.
Gaat je veel kosten deze Pogba

20 augustus 2013 om 07:18

Ben het met Pippo Inzaghi eens. Zodra we 41 miljoen neerleggen voor een 29-jarige verdediger + een spits die één jaar goed was (lees: 18 doelpunten) zijn we helemaal gek geworden. Dan zijn we gewoon aan het afzakken.

Kondogbia is te halen en ik hoop dat hij zo snel mogelijk komt. Pogba lijkt me niet realistisch. We zullen het zien, Arsenal wordt momenteel toch met zowat elke gek gelinkt.

20 augustus 2013 om 07:33

Ik heb liever dat er op Williams en Vorm wordt geboden. Eerst moet die clown uit ons doel.

20 augustus 2013 om 09:17

Waarom Williams? Moet bekennen dat ik niet iedere wedstrijd van Swansea zie, maar hoe hij afgelopen weekend iedere keer kinderlijk eenvoudig aan de kant werd gezet doro rvp spreekt toch niet in zijn voordeel.

20 augustus 2013 om 10:10

@ Arsenaladdict

Kondogbia, Pogba, Bender of Bender
Zou met alle 4 tevreden zijn. Het liefste zie ik Pogba en Kondogbia komen. Aangezien Pogba ook op de CM positie kan spelen en de bank dan wat breder word. Misschien als Arsenal heel gek doet doen ze een bod op Gundogan. Dat zou helemaal fantastisch zijn.

Williams zou ik absoluut niet tevreden mee zijn. Leg dan 15 miljoen neer voor Sakho en leg er nog 10 naast voor Zouma. Dan heb je nog Wenger zijn geliefde fransen ook. Sakho is al relatief ervaren en kan ook op de back. Terwijl Zouma naar mijn idee een wereldverdediger kan worden.

Maar waarom leggen ze niet 13,5 miljoen neer voor Eriksen? Is op het moment absoluut niet minder dan Rosicky maar heeft wel veel meer potentieel. Is ook minder blessuregevoelig en kost qua salaris ook minder.

Nu OX geblesseerd is missen ze nog een winger. Waarom heeft Wenger nog niet aan Dusan Tadic gedacht? Is de beste speler van de eredivisie. Dat was hij vorig jaar ook al toen hij bij 35+ doelpunten betrokken was (50% van de gehele productie van twente)

20 augustus 2013 om 10:39

Wanyama vergeten? 15 mill kan je die hebben plus kan als CV spelen

20 augustus 2013 om 10:51

Wanyama is naar Southampton

20 augustus 2013 om 10:55

Helaas is Wanyama al naar Southampton.

Edit: Zie nu pas de reactie van Frank_lfc die ook hetzelfde zegt.

20 augustus 2013 om 11:00

@ Arsenaladdict

Waar kom die intresse in Pogba ineens vandaan?

Mocht Kondogbia en Pogba komen dan heb je wel geweldige duo op het middenveld. Zou geweldig zijn, alleen ik denk niet dat Pogba naar Arsenal wilt aangezien hij constant zei dat z'n droom is om dezelfde carriere te hebben als Deschamp bij Juventus en bovendien laat Juventus hem niet zomaar gaan...

Zo vermoeiend dit... Waarom is Arsenal zo hardleers? Steeds maken ze dezelfde fouten tijdens de transferperiodes, hier wordt je echt niet vrolijk van En waarom duur het zo lang? Er wordt gesproken dat er al versterkingen zijn gekocht maar waarom presenteren ze nog niet?

Zou me niks verbazen als Wenger uiteindelijk bij spelers zoals Afellay uitkomt. Ik heb het dan over goedkope spelers die eigenlijk weg moeten.

Na deze hele lap tekst met 5 namen blijft er maar 1 gedachte hangen:

Had Higuain nu maar gewoon gehaald voor 37 mil en Fellaini voor 25.

Middelmaat gaat verder, What the hell heb je aan Cabaye, je hebt met Ramsey, Wilshere en Arteta al dezelfde soort speler rond lopen. je hebt een breker nodig Wenger.

En dan nog niet eens over de 41 miljoen gesproken. He's going mad.

20 augustus 2013 om 00:51

Williams is een prima keus, een typische no-nonsense verdediger met leiderschapskwaliteiten. Enkel niet tegen Man United opstellen.

Cabaye is natuurlijk geen slechte keus als Arteta uitschekeld is. Een betere en jongere variant van Mikel.

20 augustus 2013 om 00:56

Ashley Williams die bijna 29 jaar oud is? Alsjeblieft zeg, dat wil je toch niet als Arsenal zijnde, leg dan 3 miljoen meer neer en je hebt Sakho, meer potentie en een klasse beter. En juist wat je zegt, niet tegen Man Utd opstellen. Ik krijg dus meer de indruk dat hij dat niveau niet aan kan.

Cabaye is niet verkeerd nee, maar ook geen prioriteit op het moment. Wanneer het middenrif weer in zijn geheel fit is zal hij toch op de bank moeten zitten. Kapitaalvernietiging vind ik het dan.

20 augustus 2013 om 00:57

Omdat ie dan gek begint te doen.

Williams kan nog wel even mee en is gewoon een snelle koop. Sakho is echt nog geen klasse beter op het moment hoor, daar vergis jij je in.

20 augustus 2013 om 03:04

Michu, belachelijk... Leuke speler hoor, maar niet wat Arsenal zoekt. Yakubu scoorde in 2011-12 ook heel vaak in de PL, die haalden ze ook niet. Michu is leuk voor de breedte, maar 41 miljoen voor hem en een 29-jarige verdediger slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Kondogbia en Cabaye zijn welcome, maar geen Williams en Michu met alle respect.

sorry hoor ik hoop niet dat die 41 miljoen waar is van michu en ashley williams. Wat hebben we aan een cabaye die gaat de verdediging niet verlichten. Het is een geweldige controleur maar niet de man die je nodig hebt om de verdediging te ondersteunen.

Btw die kondogba schijnt dus goed te zijn als ik de verhalen moet geloven? Ik hoop dat hij komt en geen cabaye. ik hoop dat Vooral michu en ashley williams niet komen je hebt niks aan middelmaat en vooral niet voor 41 miljoen.

20 augustus 2013 om 00:56

Om de verdediging op te vijzelen is Williams prima hoor, Sakho mag ook, maar samen met de voetballende Koscielny kan dat echt wel een geweldig duo worden.

Williams is gewoon een geharde en mobielere Per mét leiderschapskwaliteiten. Geen idee of Sakho verbaal erg aanwezig is, maar William is dat wel, ook iets dat eraan ontbreekt nu.

20 augustus 2013 om 01:08

Mwah weet niet vind williams niet speciaal. Maargoed misschien kan hij het niveau wel aan. Ik hoop dat vermaelen eigenlijk nog een kans krijgt als hij terug komt van zijn blessure ik denk dat hij nog van meerwaarde kan zijn.

Sakho kan je vergeten die komt toch niet die word al jaren' gelinkt' maar er is nooit iets concreets met hem.

Wie vind jij dat moet komen dan? Ps er mag zeker een keeper erbij want wat die pool aan het doen is op doel kan echt niet.

20 augustus 2013 om 01:14

Williams is ook niet speciaal, maar wel een echte verdediger. Niet mooi, niet moeilijk doen, gewoon wegroeien die bal en keihard dat lichaam erin. Het is allemaal zo soft nu achterin, zet naast Koscielny een imponerende knaap en het ziet er heel anders uit al.

Wie ik vind dat er moet komen? Kondogbia, Williams, Begovic en als sinterklaas het goed vindt: Wayne Rooney.

Panicabaye.

Ik weet het ook niet, ik geloof vrij weinig meer. Ik zou graag Gonalons zien komen, maar iedereen die meters kan maken en een duel kan winnen op het middenveld is op het moment welkom.

Arsenal is op het gebied van transfers waarschijnlijk de slechtste ter wereld, ga je schamen, Arsenal-board!

20 augustus 2013 om 07:41

We zijn op de 4 posities behoorlijk wat spelers misgelopen die elders in Engeland nu rondlopen.
In ponden:
GK: Mignolet 9m, Steek 4m
CDM: Wanyama 12m, Capoue 9m
ST: Soldado 26m, Jovetic 22m

20 augustus 2013 om 10:52

Met Soldado mag je tevreden zijn dat jullie die hebben misgelopen, Giroud is dan misschien nog wel beter.

oh oh oh.. Wenger het is weer zo ver: Wenger gaat weer paniekaankopen doen. Waarom wacht deze man altijd zo lang?

blaffende honden bijten niet!

20 augustus 2013 om 00:59

Als het een paniekaankoop is die net zo uitpakt als Arteta dan teken ik ervoor.

Ik geloof misschien 1 van al deze geruchten. Sinds zaterdag wordt er echt bizar veel onzin over Arsenal geschreven in de Britse tabloids.. Ik zie wel wie er uiteindelijk komen, als er iemand komt, maar geloof niks van de afgelopen geruchten waarin zo'n dertig spelers met Arsenal in verband zijn gebracht. Gaat helemaal nergens meer over dit. 41 miljoen voor dat swansea-koppel, laat me niet lachen...

20 augustus 2013 om 01:02

Cabaye is als enige echt zeker, wat ik dus een kwalijke zaak vind.

20 augustus 2013 om 01:12

Een hele kwalijke zaak. Precies het type waar we er al vier van hebben, en hij is niet eens beter dan die vier..

Begovic, Sakho, Bender/kondogbia en wat mij betreft dan maar die Jackson Martinez. Is misschien niet zo goed als men denkt maar wel een garantie voor 20/25 goals. Rooney is mijn favoriete optie op die positie maar die zal toch niet komen.

Maar als ik een gok mag doen, denk ik dat we ons met geen enkele echt nuttige speler versterken.

20 augustus 2013 om 01:16

Cabaye is wel beter dan Arteta, maar inderdaad, je schiet er geen klote mee op.

Maar inderdaad dat rijtje en dan ipv Martinez eerst Rooney proberen. Bied eens 40 en kijk of ze happen. Die Martinez heeft geloof ik ook een clausule, maar goed volgensmij bestaat er geeneens een link met hem.

20 augustus 2013 om 11:15

T zijn wel vaak dezelfde namen die genoemd worden. Ik zou graag Rami zien komen om maar iemand te noemen. Is nog Frans ook, dus Wenger ook weer in zn nopjes. En waag een gok op lewandowski, fabregas, rooney en dat soort spelers. De kans is klein dat het lukt maar we hebben ze nou eenmaal nodig.

Ik vind deze boden wel zeer zwak. Het bod op Cabaye is aardig realistisch maar dat bod op Pogba vind ik niks. 14 miljoen voor deze speler die ongeveer overal kan spelen. Dit soort wanhoopspogingen vind ik niks. Was benieuwd geweest wat er was gebeurd als Cazorla er 3 had ingeschoten en Arsenal won. Fellaini zou nog steeds een goede optie zijn. 30 miljoen zeker waard!

Man, waar is Arsenal mee bezig. Al dat getreuzel op de transfermarkt en de ene topper na de andere voorbij zien wandelen en dan bijna in paniek 41 (!) miljoen gaan bieden op Williams en Michu. Ik krijg er tranen van in mijn ogen en dan zul je nog zien dat die Michu straks helemaal niet rendeert.

Ik vind Kondogbia echt een topper in spé, die zouden ze zeker moeten halen. Ik vind 18 miljoen ook wel marktconform, het is zelfs minder geld dan Strootman. Voor de spitspositie zou ik eerder gaan voor Lacina Traoré. Ik begrijp werkelijk niet dat deze typische Arsenal spits niet in beeld is bij Wenger en co.

Williams bod is 8m pond en die van Michu is BS zit totaal geen waarheid in. 2 spelers die voor woensdag gehaald "kunnen" worden zijn Williams en Cabaye.

Ik snap Arsenal niet. Iedereen ziet al jaren wat ze nodig hebben. Al sinds het vertrek van Gilberto Silva en Flamini schreeuwt iedereen om een fysiek sterke controleur, maar iedere keer weer komen ze met mensen aanzetten die alleen in balbezit goed zijn.

Ik snap volkomen dat Arsenal graag op balbezit speelt met veel creativiteit. Maar als je wilt dat je creatieve middenvelders de tijd en de ruimte hebben om te excelleren in balbezit zul je toch een breker moeten opstellen om het vuile werk op te knappen. Zoals een Busquets bij Barca, een Kedhira bij Real Madrid, een Mikel bij Chelsea, een Javi Martinez bij Bayern, een Javi Garcia bij City, noem ze allemaal maar op.

Zo heeft Wenger zelf ook altijd jaren en jaren gespeeld met heel veel succes. Met een Vieira en een Gilberto Silva en een Flamini. Zet bijvoorbeeld een Mascherano op het middenveld en je zult zien dat Wilshere en Arteta ineens veel vrijer gaan voetballen.

20 augustus 2013 om 01:08

Flamini was wel een exceptioneel in zijn doen ja, maar eigenlijk sinds Gilberto niet meer dat type voetballende buffel gehad daar nee.

Het feit dat Wenger voor Cabaye gaat geeft eigenlijk al aan dat Wenger een verdedigende middenvelder niet persé nodig acht. Hij is ervan overtuigd dat het met 2 cm's ook lukt, wat ook wel zo is, enkel over je telkens een speler op die in de aanval hoort bij te dragen.

Cabaye is gewoon perfect uitwisselbaar met Arteta.

20 augustus 2013 om 01:30

Over je laatste zin: Juist daarom lijkt Cabaye mij niet echt een versterking voor jullie. Hij voegt niets toe wat jullie niet al hebben. Hoewel ik het een geweldige middenvelder vind. Maar tov Arteta en Wilshere heeft hij weinig extra's.

Sorry dat ik over jullie eeuwige rivalen begin, maar ik ben van mening dat Cabaye precies de middenvelder is die United zoekt. Die zoeken een nieuwe spelmaker voor op het middenveld en zitten daarom naar verluid achter Fabregas en Modric aan. Maar ik denk dat ze met Cabaye een vrijwel even goede en veel goedkopere oplossing in huis zouden halen.

20 augustus 2013 om 01:49

Dat bedoel ik er dus ook mee. Totaal onnodige aankoop.

20 augustus 2013 om 03:58

Cabaye is wel een stuk minder dan zowel Modric en al helemaal als Fabregas in mijn ogen. HIj is wel een stuk goedkoper en dus een optie voor United!

20 augustus 2013 om 10:54

Arsenaladdict

Waarom is Flamini toen eigenlijk naar Milan vertrokken. Dat verhaal is mij nog steeds niet heel erg duidelijk.

Gilberto was inderdaad een beest van een Cvm, maar helaas de oude tijden herleven niet bij iedereen meer. Ik had ook nog wel het middenveld Alonso - Mascherano en Gerrard gehad .

20 augustus 2013 om 13:51

Geld, Geld en nog eens Geld. Dat is echt de enige reden, en hij ging weg bij Arsenal en heeft serieus niets meer gepresteerd. Karma is a b*tch.

Gaan we weer voor boven de 100 reacties op een artikel over Arsenal's transferbeleid. En weer allemaal ons ongenoegen uiten over meneer Wenger. Niet dat ik tevreden over hem ben maar ik heb het allemaal we gehoord nu. Is alleen wat irritant dat iedereen zich druk maakt over de namen die hier worden genoemd, terwijl het allemaal maar geruchten zijn en waarschijnlijk niet eens worden overwogen door Arsenal, behalve dat van Cabaye. Maar goed, ik zal niet verder lezen, veel plezier hier allemaal

Verschrikkelijk.. 41 miljoen voor Michu en Williams? Voor hetzelfde bedrag heb je Sakho en Martinez. Als het komt aan komt op marktwaarde een veel betere optie

Als ik arsenal was had ik eto'o, williams en alderweireld en een goed cvm gehaald!

20 augustus 2013 om 09:57

Waarom zou je Williams en Alderweireld halen?

Haal Kondogbia, Cardozo en Begovic en je doet weer mee om de titel! Eventueel Richards want Zabaleta heeft net zijn contract verlengd en misschien wil City hem wel kwijt.

Begovic
Sagna
Mertesacker
Koscielny
Gibbs
Wilshire
Kondogbia
Cazorla
Walcott
Cardoz/Girou
Podolski/ Ox
20 augustus 2013 om 10:55

Meedoen om de titel met Cardozo?

Dat Wenger die Begovic nog niet gehaald heeft snap ik echt niet. Eigenlijk heeft Arsenal al jaren een keepers probleem terwijl Begovic juist heel goed keept, vorig seizoen ook al.

Iedereen zou voor de grap eens de wedstrijd: Arsenal - Aston Villa moeten kijken en dan op die Szczęsny letten en Liverpool - Stoke City en dan op Begovic letten. Dat is een wereld van verschil.

Lachwekkende is dat dit niveau gewoon wekelijks is. Begovic pakt haast wekelijks punten voor zijn team terwijl Szczęsny juist punten kost.

41 miljoen voor Michu en Williams is belachelijk, maar binnenlandse transfers leveren over het algemeen sowieso hogere bedragen op. Michu is zeker een goede spits geworden en erg goed gezien van Swansea om hem weg te halen bij Rayo. Williams is een goede centrale verdediger, maar 41 miljoen gaat veel te ver. Ga dan voor een BMI of een Alderweireld als Arsenal zijnde daar zit nog rek in ook. Maar misschien wil Wenger wat ervaring erbij hebben. Michu zou ik een goede aankoop vinden. Ik vind hem meer hebben dan Giroud.

Dit lijstje zou ik de voorkeur geven:

GK - Begovic, indien te duur -- Julio Cesar
Rb/cv/lb: Richards (want is nog geblesseerd) & Sakho of Umtiti (williams ben ik niet kapot van)
Cvm/cm: Paul Pogba (meest gewenst, maar acht ik onmogelijk) - Kondogbia (goede jonge breker) en dan pas spelers als Fellaini & Cabaye, puur omdat deze 2 spelers geen echte brekers zijn en meer box-to-box (fellaini) / passing middenvelders (cabaye)

Spits: Rooney of J.martinez. Desnoods Muriel of Damiao. Er moet nog één goede spits bij. Liefst een snelle technische..

41 miljoen voor Michu & Williams is sowieso veel te veel van het goede en ik zie ze ook liever beiden niet komen.

Williams is makkelijk te vervangen door Sakho of Umtiti. En waarschijnlijk zijn die ook nog eens goedkoper dan Williams (sakho wil vertrekken, Umtiti is jong maar speelt bij Lyon en daar is ook steeds vaker een leegloop aan de gang)

Spits kan je dan net zo goed 40 miljoen voor Rooney of Martinez betalen.

Verder zou Pogba - Wilshere echt een droom zijn. Die twee samen op het middenveld is gewoon bizar. Maar zoals de tekst aangeeft zie ik Juventus een bod van 50 miljoen nog niet accepteren (zie hem echt niet vertrekken bij Juventus)

Paul Pogba is nog zo jong, maar al zo ontzettend goed. Tel daarbij op dat Pirlo als CVM speelt (waar Pogba ook vaak speelt) en dat Pirlo ouder wordt en Pogba nog ontzettend jong is en je kan wel raden dat hij voor 99,9% zeker niet gaat komen...

Kondogbia lijkt mij een must als Cvm. Bender/pogba oonhaalbaar en Kondogbia schijnt dus een clausule van 18 miljoen te hebben! Meteen doen zou ik zeggen!

Michu & Williams ben ik totaal niet van onder de indruk. Michu is een verkapte 10 die als spits speelt bij met alle respect Swansea en daar er redelijk wat inschoot. Maar het is wel ook een lange slome spits zoals Giroud dat ook wel een beetje is... Dus zelfde type spelers. Dat hoop ik toch echt niet!

Cabaye is totaal geen must, maar wel een oké aankoop hoor... Alleen niet voor meer dan 18 a 20 miljoen hoor..

Verder denk ik dat Mathieu Flamini ook een goede kans maakt op een contract. Traint al mee met Arsenal en heeft een verleden bij Arsenal. Weet hoe het is, is een echte breker (goed tandem met Fabregas destijds) en hij kan als selectie opvulling gelden. Daarnaast zit Arsenal de komende tijd waarschijnlijk in een dunne spoeling op het middenveld met o.a. Arteta, Diaby en Chambo op de blessurelijst (rosicky is ook verdomd blessure gevoelig)

2 middenvelders, 2 verdedigers en een spits is eigenlijk een must. De selecite is zo smal!

20 augustus 2013 om 01:28

Jij weet dus niet veel van michu, want hij is niet hetzelfde type speler als giroud. Michu is veel wendbaarder en minder houterig dan Giroud. Giroud kan goed koppen en heeft een goed schot maar is in andere opzichten minder dan michu. Michu heeft veel meer flair in zijn spel, iets wat meer bij Arsenal past.

20 augustus 2013 om 03:59

Michu is ook een beer van een kerel. Hij is vast wel wat wendbaarder en minder houterig, maar dat hebben wij niet nodig. Arsenal heeft een hele wendbare en niet een iets wendbaardere spits dan Giroud nodig. Een Rooney/martinez/muriel/damiao/suarez actige speler. Al is Damiao ook weer anders dan allen genoemd

arsenal kijkt een bij anzhi spelen liggen daar voor het oprappen, wat denken ze van wiliam,cardozo,rooney,sakho en nog meer tenminste deze spelers mogen of wilen vertrekken,een echt noodzaak nieuwe keeper julio cesar die is beschikbaar,eigenlijk echt vreemd dat de competitie al is begonnen en hun de enige team zijn die niemand heeft gekost (sanogo transfervrij)

Nasri terughalen. Heeft bij city volgens mij nog een contract voor 1 jaar en is er met de komst van Jesus Navas en Jovetic niet zeker van een basisplek geworden.
Fellaini, ik snap echt niet waarom Wenger niet voor Fellaini gaat. Zijn favoriete positie is verdedigende middenvelder, hij is fysiek sterk, voetballend goed, kortom precies wat Arsenal nodig heeft.
Sakho voor de verdediging.. Zou tot een topduo uit kunnen groeien met Koscielny
Begovic topkeeper. Gaat Arsenal zeker 5-10 punten besparen
En als laatste nog een spits.. Suarez/rooney/jackson Martinez... allemaal zijn ze beter dan Giroud. Giroud is geen slechte spits maar hij gaat Arsenal niet naar een hoger niveau tillen.
Ook al zal dit veel gaan kosten voor Arsenal, ze moeten toch echt wat gaat gaan doen om niet alleen om de premier league te kunnen strijden maar ook op Europees niveau als team sterk te staan.

Pogba die is onhaalbaar, ik zou gewoon die clausule van Kondogbia activeren, Cabaye die kan je ook laten waar hij is , hebben genoeg goeie voetballers op het middenveld.

Michu en Williams die zijn bij elkaar bij lange na niet 41 miljoen waard zou ontzettend zonde zijn als het geld daar aan word verprutst, dan haal je weer tweederangs spelers voor eersterangs prijzen.

Martinez,leandro Damiao,hamsik,xabi Alonso, Sakho,umtiti dat zijn spelers die het niveau omhoogbrengen die daadwerkeljik wat toevoegen en het verschil kunnen maken

20 augustus 2013 om 04:01

Cabaye kan wel hoor. Als hij niet te duur is is het goede opvulling. Beter dan Arteta in min ogen, maar daarnaast zijn spelers als Rosicky en Arteta ook vrij blessure gevoelig vind ik evenals Diaby

Michu zie ik niet komen.

Pogba lijkt mij ook onhalbaar

Net als elk jaar worden weer in de laatste weken van de transfermarkt alle speler aan Arsenal gelinkt..

Maar ik ga er niet vanuit dat er nog "echte" versterkingen zullen komen.. Zullen vast wel weer spelers zijn die men zelf al rond heeft lopen.. en spelers die vrijwel niets toevoegen aan de huidige selectie.. Kortom men blijft op het niveau waar men nu op zit..

Ik snap niet waarom Arsenal zich niet fatsoenlijk en op tijd versterkt.. Ze zien dat de concurrentie steeds sterker wordt.. Niet alleen Man U.. Chelsea en City.. maar ook bijvoorbeeld een Tottenham.. En dan wordt het voor Arsenal weer zweten en vechten voor die 4e plek om nog die kwalificatie voor de CL te mogen spelen..

Misschien als ze eens een keer goed falen.. en die CL mis lopen dat ze dan wakker worden en eens fatsoenlijke aankopen gaan doen.. Want zolang ze die op z'n minst 4e plek halen gaan ze echt geen "fatsoenlijke" acties ondernemen om zich te versterken.. Misschien speelt ergens ook het feit mee dat men al jaren niet echt mee doet om de prijzen en dat sommige speler daarom ook zelf niet eens willen komen.. maar goed Arsenal blijft een mooie club..

Ik gun ze al het succes.. Maar zoals ik al zei.. ik zou bijna zeggen hopelijk gaan ze eens een seizoen goed op de bek.. om eens wakker te worden..

Middelmaat wat Arsenal niet verder helpt imo, op Pogba na. Arsenal heeft 81mil. Kunnen ze dan niet Witsel proberen te halen en misschien Hulk of Eto'o? Misschien een package deal van 60-70miljoen voor beiden en haal je nog voor 8-10miljoen een verdediger.

Ik zie zo 1,2,3 geen andere aankopen die Arsenal echt vooruit kunnen helpen. Bijna iedereen is al elders ondergebracht. Misschien Boateng van ac milan nog, bij een goed bod of toch nog Felliani

20 augustus 2013 om 02:15

Dan heb je het over middelmaat en dan kom je met Hulk. Over overrated spelers gesproken, net als Boateng trouwens, dat is ook zo'n net-niet voetballer die door een vijf prachtige goals ineens als een vedette wordt gezien maar zelfs bij Milan eigenlijk overbodig is. Hulk is nog erger, die kan hard schieten maar daar houdt het wel bij op.

Als Real Madrid een spits haalt dan zou ik als ik Arsenal was voor Morata gaan. Denk dat ie onder Wenger één van de beste spitsen van de wereld kan worden.

Arsenal moet gewoon snel zijn anders word het niks!
aankopen voor de basis
Cabaye voor 23,5 miljoen
N'koulou voor 20 miljoen
Jackson Martinez 40 miljoen

breedte aankopen
van der Wiel voor 8 miljoen
Biglia voor 9 miljoen

en zoals Arsenal altijd doet nog wat talenten er bij scouten.

20 augustus 2013 om 04:02

23,5 voor Cabaye is veel te veel. Daarnaast heb je dan geen breker en komt Biglia zwaar te kort in mijn ogen

20 augustus 2013 om 08:39

Biglia die deze zomer al getransfereerd is ja.

20 augustus 2013 om 13:41

Biglia dartelde gisteren nog over het veld in een Lazio Roma shirt. Heeft net zijn debuut gemaakt

22 augustus 2013 om 23:34

Heb ik niet meegekregen maar is een aardige speler die misschien beter gemaakt kon worden voor Wenger.

Wenger, haal Sakho en Kondogbia; Twee fransmannen die zowel ervaren en getalenteerd zijn. Daarnaast zijn ze allebei niet duurder dan 15 miljoen euro.

Deze spelers zou ik proberen binnen te halen als ik Wenger was:

Begovic of Cesar
Sakho
Richards
Kondogbia of Bender
Rooney

Dit gaat je dan wel 100-120mil kosten maar dan is je huiswerk wel af voor dit seizoen en het volgende.

Denk dat het exit Wenger word.
Clubs weten dat Arsenal een toptransfer moet maken en gaan belachelijke prijzen vragen voor spelers die het bij rkc nog niet zullen maken.
Dom van Wenger om dat te roepen, niks zeggen en gewoon met onverwachtse transfers komen.

Wow, hij begint echt wanhopig te worden zeg. Allemachtig. Zonde, maarja dat krijg je ervan als je zo lang wacht!

Vind het zwaar onsportief van Arsenal om op de dag van een wedstrijd een bod uit te gaan brengen op een speler van Newcastle. Het team zit midden in een aanloop naar een wedstrijd en dan een paar uur ervoor een bod neerleggen. Was het zo lastig om even geduld te hebben tot na de wedstrijd of de ochtend erna. Newcastle moet gewoon de hoofdprijs vragen minimaal 25 miljoen.

20 augustus 2013 om 09:26

Het bod op Cabaye is zondags uitgebracht. En welk voordeel zou Arsenals eraan hebben om Newcastles voorbereiding te verstoren?

20 augustus 2013 om 09:31

0 punten net als Arsenal :-)

Als wenger dan zo graag franse spelers wilt halen, waarom dan geen Zouma?

Triest mannetje die wenger hij is gewoon weer te laat derde seizoen op rij dat we achterlopen het word gewoon weer een drama seizoen laat fener maar doorgaan wij hebben niks in de cl te zoeken met dese armoedige kut selectie.
Al wil je titelkandidaat zijn moet je dit materiaal halen keeper, cv, rb, fellaini cardozo en rooney of suarez en misschien nog een vleugelaanvaller
Helaas kunnen we dit vergeten en zullen we het moeten doen met de cabayes van deze wereld leuk voor de breedte meer niet want we hebben al genoeg van dat soort lichtgewichten we hebben gvd power nodig op t middenveld maar wenger is gewoon een faalhaas eerste klas

Die pogba en cabaye zouden goede versterkingen zijn, maar het zijn nog altijd geen spelers van wereldklasse.. En dat is juist wat arsenal nodig heeft!!

Geloof er allemaal niks van. Wenger kennende haalt ipv cabaye of kondogbio iets matigs wat waarschijnlijk franse afkomst heeft.. Arsenal is zwaar aan het afzwakken. Bijna alle topclubs buiten Man U doen aankopen. Als het zo verder gaat is de kans heel groot dat Arsenal EL gaat spelen

10 miljoen heb je Begovic
18 miljoen heb je Kondogbia zijn clausule.
15 miljoen heb je Sakho
Met die 3 staat je verdediging weer ijzersterk.

Daarna alles op Rooney of Martinez dat maakt ons elftal zo goed als compleet.

20 augustus 2013 om 12:35

Als Kondogbia niet haalbaar is gewoon Bender halen, die is zeker een meerwaarde. Ik zou het eigenlijk niet erg vinden om met Fabianski en Szczesny het seizoen in te gaan maar Begovic is wel beter als hun allebei. Sakho kan gelijk Mertesacker eruit spelen en dan heb je gewoon 4 centrale verdedigers die van een hoge klasse zijn. Rooney zie ik eerlijk gezegd niet meer komen en Martinez speelt bij een club dat altijd belachelijke bedragen vraagt. Misschien moeten ze gewoon voor Doumbia gaan en anders Pato proberen terug te halen uit Brazilie. Pato is misschien een beetje blessuregevoelig maar hij heeft nog steeds de potentie om bij de aller beste te gaan horen.

20 augustus 2013 om 13:53

Probleem is dat Leverkussen Bender niet wil laten gaan, er is al een bod van 22 miljoen afgewezen in Juli met de opmerking dat hij gewoon niet weg mag.

gaan jullie weer strooien met al die afrikanen, daar win je de winter oorlog niet mee, stop met die halfgare eendagsvliegen te noemen., who the fuck is Kondogbia ?
het probleem met Arsenal is net als met al die technisch directeuren hier op VZ , je moet een kampioen kopen, kampioen weten jullie nog ? ik wee dat het lang geleden is.

Een speler waar Arsenal vol voor moet gaan bieden is Lars Bender... jonger en veel beter dan Cabaye. Speelt al drie seizoenen sterk voor Bayer Leverkusen. Verder zou ik Podolski als spits gebruiken, als Wenger hem vertrouwen geeft in deze positie, dan weet ik het zeker dat hij er veel gaat inknallen. Ongelofelijk goed speelde hij in Koln met snelle flankspelers als Peszko en Clemens.. en een sterke spits/ of geen spits voor hem. Gewoon in de spits, en dan afwisselen met de spelers om hem heen. Aan Giroud heb je niet zoveel blijft alleen maar op de spitspositie. Kijk naar Lewandowski en Rvp, hun zie je elke wedstrijd over het hele veld van de tegenstander rennen linkerkant, rechterkant etc.

Ik hoop dat het niet waar is over Williams en Michu, dat ze daar 41 miljoen voor willen betalen, dat is gek veel. Cabaye zal wel een goede speler kunnen zijn voor Arsenal.

Hoewel ik Cabaye en fantastische voetballer vind zou ik zijn komst echt overbodig vinden. Met de aanwezigheid van wilshere, santi, rosicky, arteta en ramsey heb je al genoeg creatieve spelers voor die positie.

Ze hebben een type Fellaini nodig. Een sloper. Creatieve spelers zijn er genoeg.

Een spits is geen overbodige luxe. Snap het echt niet dat ze de toppers die beschikbaar waren hebben laten lopen. Ongelooflijk!

Cabaye is een zeer goede speler, maar Arsenal heeft met Ramsey, Wilshere, Arteta en Rosicky juist al meerdere soorten spelers als hem. daarom vind ik hem een beetje overbodig. Arsenal heeft juist een cvm nodig. Kondogbia schijnt een zeer groot talent te zijn en heeft een clausule van 18 miljoen. ik zie hem echt het liefst komen. zo'n type speler mist Arsenal al jaren een echt beest die alle ballen verovert en veel duels wint op het middenveld. Maar ik ben bang dat er toch niemand bij zal gaan komen meer.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren