Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Levy is boos op Real Madrid en vraagt 145 miljoen euro aan United’

Laatste update:
/

De transfer van Gareth Bale van Tottenham Hotspur naar Real Madrid is volgens The Sun nog verre van afgerond. Zaterdag lekten foto’s uit, waarop te zien was dat de Spaanse topclub al een podium had gebouwd voor de presentatie van de Welshe ster. Dat stuitte Tottenham-voorzitter dermate tegen de borst, dat hij in woede ontstak. Levy vindt de houding van Real Madrid ‘bijzonder arrogant’, schrijft de tabloid.

Maandag kwam via de serieuzere Engelse pers reeds naar buiten dat Bale terug was op Engelse bodem, na een verblijf van een paar dagen in Spanje. De verwachting was dat Real Madrid uiterlijk maandag zijn komst zou bevestigen, maar dat gebeurde niet. Manchester United zou nu nog steeds een poging willen wagen om Bale over te nemen van the Spurs. De landskampioen voelt dat zijn komst mogelijk is, nu de zaken met Real Madrid maar niet worden afgerond.

/

Levy is echter niet voor één gat te vangen. De excentrieke voorzitter van the Spurs dwong Real vorig jaar tot het uiterste inzake Luka Modric en laat ook Manchester United niet zomaar aan de haal gaan met Bale. De vraagprijs voor de concurrent zou tientallen miljoenen euro’s hoger liggen dan de prijs die Real moest betalen: 145 miljoen euro om circa 100 miljoen euro. De kans lijkt klein dat United ooit akkoord gaat met zo’n exorbitant bod, dus de vraag is wat Levy en Tottenham ermee opschieten.

Mocht Bale helemaal niet weggaan, dan houdt de club zijn sterspeler. The Welsh Wizard zal dan echter met de pest in zijn lijf verder gaan met het seizoen 2013/14, want in gedachten was hij al in Madrid aan de slag. Hij vroeg voorzitter Levy hem te laten gaan en zijn ouders klopten ook aan bij de grote baas van de club. Niets hielp nog: Levy wil voor de hoofdprijs zaken doen en anders niet. Bale deed dit seizoen nog niet mee in de eerste drie wedstrijden van zijn club tegen Crystal Palace, Dinamo Tbilisi en Swansea City.

Ik denk ... dat Tottenham Hotspur Gareth Bale nog gaat verkopen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

wandelgangen materiaal. Kunnen we dat niet sowieso met alle berichten van the Sun doen?

27 augustus 2013 om 09:30

Inderdaad, al moet ik wel aangeven dat "soms" wel wat waarheid in zit wat er in The Sun staat. Maar dit is gewoon duidelijk weer zo'n onzin artikel.

Levy is wel echt een irritante gast zeg, als ik Bale was en als die ok daadwerkelijk zo graag naar RM wilt gaan zou ik gewoon me contract laten ontbinden en in staking gaan. Dit gaat nergens meer over, in deze deal is iedereen blij. Levy krijgt zijn miljoenen, Bale zijn transfer, en RM haar speler!

27 augustus 2013 om 09:46

Sorry hoor maar hij heeft met zijn volle verstand een contract getekend voor meerdere jaren. En dat is met alle spelers eigenlijk. Ja naar een andere club gaan is mooi maar dan moeten de speler(s) niet voor meer dan 2 jaar tekenen

27 augustus 2013 om 11:05

Geloof je nou echt dat die contracten wat voorstellen? Money talks en wat veel niet weten, die enorme bedrag van 100 milj bestaat ook uit contractkosten waar Real voor moet opdraaien.

Of een speler nou tekent of niet, als een team hem wil, ondanks dat ie een meerder jaarcontract heeft, hij kan vertrekken, maar de kopende team moet voor de kosten draaien heel simpel, en dat doet Real. Tuurlijk is Bale geen 100 miljoen waard, maar hij heeft nou eenmaal een meerder jarencontract en Real wilt hem hebben, dus moeten ze wel betalen, en ze willen betalen alleen zit die Levy steeds dwars.

27 augustus 2013 om 14:52

Je kunt niet zomaar jecontract laten ontbinden, net zoals je niet zomaar mag staken, hoer zijn regels en wetten voor, en dus ook straffen. De boete's zak bale wel niet zo erg vinden maar het zou me niks verbazen als je hier in het uiterste geval zelfs een celstraf voor kan krijgen.

27 augustus 2013 om 15:44

dat zeg ik toch? de kosten voor het ontbinden moet Real voor opdraaien daarom komen ze ook op die 100 milj. In die 100 milj zit gedeelte van die kosten!

27 augustus 2013 om 18:39

ze verwachten gewoon dat bale zich aan zijn contract houdt en als een club interesse in hem heeft ook een deal moet kunnen sluiten met de club zelf. Niet alleen bale. Levy mag zo irritant doen als hij wilt, want Bale staat nog steeds onder contract en meot zich daar gewoon aan houden simpel zat. Ze gaan echt geen uitzondering voor Bale hebben.

27 augustus 2013 om 09:45

Wandelgangen niveau of niet. Ik denk dat elke Madridista hoopt dat dit bericht klopt.

Dit is pure speculatie. Daarnaast overigens zeer hoogstwaarschijnlijk onzin aangezien het in The Sun staat.

27 augustus 2013 om 09:31

Eens

27 augustus 2013 om 12:59

het is min of meer waar ( bedoel het feit dat levi boos is op real ), maar ik geloof dat vandaag de training was van tottteham en hij is niet komen opdagen ! levy dus weer boos op bale.. sage gaat verder

morgen word hij gepresenteerd en anders overmorgen bij real !

mark my words

27 augustus 2013 om 13:12

Net alsof je daar blij mee moet zijn. Tottenham heeft een gestoorde voorzitter die veelste veel vraagt voor een overschatte speler, vervolgens komt er de gestoorde perez aanzetten dat hij wel bereid is om ongeveer 100 miljoen op tafel te leggen. En nog doet die levy moeilijk. Wat een gekke!! De enige die zo'n bedrag waard zou kunnen zijn is Messi in deze huidige tijd. Maar nu bale al 100 miljoen moet kosten is Messi ongeveer 500 miljoen waard?

28 augustus 2013 om 10:16

Bale zou vorige week donderdag of vrijdag ook al gepresenteerd worden, alle kranten meldden dat al. Of het dus vandaag of morgen gebeurt moet ik nog maar zien, ik hoop eerlijk gezegd van niet en dat de transfer uiteindelijk niet meer doorgaat.

Ik ben ondertussen wel een keer klaar met de speculaties over een eventuele transfer van deze man! nog een weekje wachten en dan zien we de officiële berichten wel..

27 augustus 2013 om 13:13

Dat was ik een paar weken gelden al want tot nu toe is er nog niks zinnigs gemeld...

Wat een geld, wat een geld. Fifa doe hier aub wat tegen. Over een maand staan de spaanse banken weer op de stoep om geld te vragen van de EU. Schande!

27 augustus 2013 om 09:23

Geld vragen voor wat? Real madrid gaat nooit faillit geraken? Real madrid is een bedrijf met meer
Invensterigen per jaar dan haar schulden.. Als real madrid wilt betaalt hij al haar schulden nu kwijt..

En btw Real madrid heeft nog " maar " 150 miljoen euro schulden.. Dat is niets voor een club als Real.

27 augustus 2013 om 09:34

Laat ze dat dan maar is doen die schulden als ze het toch kunnen betalen.

150 miljoen gaat nergens over, niemand die dat waard is zelfs Messi niet

27 augustus 2013 om 09:46

Tuurlijk kan real madrid dat betalen.. Maar ze hebben het liever dat ze da bedrag in termen betaal.. Net zoals elke mens dat liever zou doen..

27 augustus 2013 om 09:51

Weet je wat er gebeurd als een Nederlandse club 200.000 schuld heeft? Juist die worden failliet verklaard. En in landen als Spanje mag je 150 miljoen schuld hebben.

Barcelona is nog erger. Die hebben nog veel meer schuld en de bank durft het geld niet terug te vragen omdat ze bang zijn te veel klanten (barcelonafans) te verliezen. Vervolgens kloppen ze aan bij de EU. Waar ook jou belastinggeld naar toe gaat.

Dit zijn toch absurde bedragen.

27 augustus 2013 om 09:56

Elk bedrijf heeft schulden. Apple heeft schulden, Coca Cola heeft schulden. Zolang je meer verdient op je investeringen dan dat je aan rente betaalt, maak je dus winst. Niemand kan alles uit eigen vermogen betalen en dat is ook helemaal niet nodig; daar heb je banken voor (vreemd vermogen).

Ik snap niet dat mensen zich zo druk maken om de bedragen die omgaan in het voetbal. Fans vinden voetbal mooi, kopen seizoenskaarten, kopen shirtjes, betalen voor wedstrijden op tv. Clubs hebben inkomsten, van die inkomsten kopen ze spelers. Daarbij lenen ze geld, maar ze kunnen rente en aflossing makkelijk dragen. Spaanse bank maakt winst op de leningen aan Real Madrid. Geld wordt rondgepompt in de economie en iedereen schiet er iets mee op!

27 augustus 2013 om 10:07

@tukker

Als de clubs in nederland garanties hadden als clubs als real, barca, united etc.. Dan konden die nederlandse clubs ook zo veel lenen.. Maar wat hebben nederlandse clubs als die dag komt dat ze die maandelijkse betaling moeten doen en niet kunnen betalen wat moet de bank dan gaan doen de stadion afpakken? Nee toch..

Als een normaal mens bij de bank gaat lenen vragen ze je loonbrief om te kijken hoeveel je verdien en hoeveel geld je maandelijks aan een bank kan geven zodat ze zien hoeveel geld ze jou gaan laten lenen.. T zelfde met clubs als real barca etc.. Als je maandelijks heel veel investeringen hebt tja waarom zou de bank je weigeren?

Heeft ajax zoveel invensteringen als real of barca nee..

27 augustus 2013 om 10:37

Eh het is algemeen bekend dat Real bijna altijd geld leent van de bank bij dit soort transfers. Real heeft wel degelijk schulden, maar niemand verklaart Real failliet, aangezien er in Spanje geen maatstaven worden gehanteerd door de overheid/ Spaanse voetbalbond. Tukker heeft hier volledig gelijk. Gaat nergens meer over, dit soort bedragen.

27 augustus 2013 om 12:11

@ Tukker1,

Een club (of bedrijf) gaat op een faillissement af wanneer er 2 of meer schuldeisers zijn die hun geld terug willen en dit niet krijgen.. Oftewel wanneer een club (of bedrijf) niet aan de verplichtingen kan voldoen loopt het een grote kans om failliet te gaan..
Het maakt in principe niet per se uit wat de schulden zijn.. Een voorbeeld:

Als FC Knudde uit Nederland een ton schuld heeft aan de bank en een ton aan de gemeente van 2 ton. Er wordt afgesproken dat FC Knudde iedere maan 10.000 aflost en rente betaald.. Echter kan FC Knudde niet maandelijks 10.000 euro aflossen omdat de opbrengsten tegenvallen. Hierdoor gaat de club kapot, omdat zowel de gemeente als de bank FC Knudde aan de schulden houd.

Real Madrid daarentegen leent 150 miljoen. Ze spreken af om dit bedrag in 5 jaar terug te betalen. Dus 30 miljoen. Daarnaast betalen ze hier rente over. Ze betalen netjes ieder jaar het overeengekomen bedrag en er is verder niets aan de hand.

Ik hoop dat je een keertje stopt met je onzin verkondigen. Dat ons belastinggeld naar de Spaanse voetbalclubs gaat, want dat is gewoon pure onzin.

27 augustus 2013 om 12:22

@henry 1412,

Een bank verdiend geld door geld uit te lenen.
Voordat ze geld lenen aan een bedrijf wordt gekeken of ze verwachten of dat bedrijf het geld wel terug kan verdienen. (dat gaat uiteraard weleens mis).
Real Madrid is een bedrijf met een zeer hoge omzet en een goede winst op jaarbasis. Een bank is dus zeer gewillig om uit te lenen aan een Real, aangezien naar verwachting altijd iedere cent terugkomt inclusief rente.

Waarom zou iemand Real Madrid failliet moeten verklaren?
De bank zou gek als ze dit aanvragen aangezien ze iedere maand netjes hun rente ontvangen. De bank is blij met een klant als Real.
De overheid zou ook gek zijn om dit te doen, ten eerste omdat er geen aanleiding voor is en ten tweede ontvangt de overheid flink wat belastingen van Real over oa. spelerslonen..
Wat Real doet is economisch gewoon gezien gewoon goed en iedereen die begrijpt hoe de economie in elkaar steekt zal dit beamen.

Je gevoel kan natuurlijk zeggen dat de bedragen te absurd hoog zijn. Dan vind ik persoonlijk ook. Maar dat heeft niets te maken met de economische situatie van Real Madrid of de Spaanse bank of de overheid.

27 augustus 2013 om 12:39

Ja als een club als Willem2 200k schulden heeft worden ze wellicht failliet verklaard maar dit gaat over Real. Als Real 1 reservespeler van Castilla verkoopt halen ze al zo een bedrag dubbel terug! Dus mogen wel wat meer lenen . Het gaat om solvabiliteit. Dus iedereen die niks snapt van hoe bedrijven werken en hoe men met schulden omgaat stop aub met elkaar na praten!

27 augustus 2013 om 14:06

Als het zo goed gaat met de spaanse banken en overheid, waarom vragen ze om miljarden steun bij de eu?
Bovendien moet zoiets je niet opgelegd worden zoiets voel je aan.
Ik kan me wel er iets bij voorstellen 30 % van de bevolking is werkeloos de hele Spaanse economie zit op zijn gat, maar men vind het toch noodzakelijk om zo een absurd hoge bedrag te betalen voor een speler.
Dit is respectloos tov al die mensen die ondanks de moeizame economie toch een wedstrijd komen bezichtigen.
En al helemaal tov de EU.
Ik vind dat er ook geen geld meer naar Spanje moet zolang deze misstanden nog voorkomen.
Ik ben het helemaal met tukker 1 eens.
De eerste kamer vragen zijn al gesteld door de pvv over dit onderwerp.
Of Real nou zijn schuld terug betaald of niet daar gaat het niet om, het is ten eerste oneerlijke concurrentie ten tweede is het niet verantwoord.

Ik heb ook een vast inkomen maar als ik in het rood sta ga ik niet naar de pc hooftstraat om nog ff de duurste outfit te gaan kopen. Al heb k een goed salaris.


Dit is puur een prestige projekt voor meneer Perez om te laten zien hoe goed groot hij is of zo

Ik gun Madrid best wel een top speler als spits maar overdrijven is ook een vak.
Voor dat geld had je cavani kunnen kopen, mijns inziens een betere speler dan Bale, plus nog een aanvaller van 40 a 50 miljoen

27 augustus 2013 om 09:29

Ongeacht dat ik het ook belachelijk vind hoor.
Maar zo'n speler levert het gewoon op qua shirtverkoop etc.
en daarbij, waarom je er nog druk om maken.

Het gebeurd toch wel.

27 augustus 2013 om 09:41

Dat is niet waar dan kopen mensen shirts van Bale in plaats van een andere speler uit de selectie.
De shirt verkoop word niet eens heel veel meer alleen worden er shirts verkocht met een andere naam er op.
Al zouden de meeste Spanjaarden Isco op hun shirt laten zetten.

27 augustus 2013 om 14:17

Hij zegt shirtverkoop etc. Dus niet enkel shirtverkoop.

Tuurlijk gaat Real het geld terug verdienen. Anders had Perez hem niet gehaald. Hij weet ook wel dat Bale compleet overbodig is, maar hij ziet dat hij winst kan maken. Net als bij Kaka. Hij wordt niet verkocht omdat hij gigantisch veel geld opleverd. Hetzelfde met Bale. Binnen een paar jaar is het geld terug verdiend en een paar jaar later is het dubbele van de prijs binnen.

27 augustus 2013 om 09:49

Waarom willen zomaar mensen gewoon niet begrijpen hoe het werkt?

Een leent geld uit aan ondernemingen en particulieren en ontvangt daarvoor rente.. Dat is de corebusiness van een bank en op die manier verdiend een bank haar geld. Nu is Real Madid een grote onderneming met een grote omzet en een jaarlijkse winst.. Real Madrid is een stabiel bedrijf, waardoor er voor een bank weinig risico is om geld uit te lenen.. Dat geld gaan ze met gemak terugkrijgen inclusief rente.. Dat is dus goed voor een bank..
Als een bank alsnog geld te kort en staatssteun nodig hebben, dan heeft dat niet aan Real gelegen.. Real helpt hiermee zichzelf, en de bank en de staat en dus indirect de Eu..
Wat je zegt is pure onzin, aangezien het tegenovergestelde waar is..

27 augustus 2013 om 10:16

Voorop, ik weet er te weinig van.

Toch is de belastingbetaler en de klant de dupe zodra een bank omvalt, door schuld van de toezichthouder (die vaak te dicht betrokken is in de gevallen waarin het fout ging) en de klant die te slecht geïnformeerd is, wiens schuld dat dan ook is.
Dmv politieke druk kan een bank in Spanje meer maken dan in Nederland en zit de toezichthouder er nog minder op dan in Nederland.

Real heeft natuurlijk wel enige principiële verantwoordelijkheid, morele waardes en hoeft niet toe te geven aan elk financieel aantrekkelijk plaatje. Dat het weerstand oproept is niet meer dan logisch, en in zekere mate juist goed voor het voortbestaan van de sport, de banken en de politiek.
Dat sentiment als dom wegzetten is op de lange termijn zelden verstandig.

Zelfs als het een gezond en stabiel bedrijf is, is het onverstandig eindeloos door te tarten tot hoe ver je kan gaan. Tenminste, dat denk ik..

Ik snap het niet .. Hoezo wilt levy dat bale ongelukkig is?

27 augustus 2013 om 09:26

Het interesseert hem geen moer. Hij wilt geld zien, ontevreden spelers moet de trainer maar oplossen.

27 augustus 2013 om 09:47

Dat ontvrede speler zal dan wel het hele jaar misschien op de bank rotten wie is dan de pineut? Levy die een ongelukkige voetballer zijn salaris betaalt of hem nu laten gaan

Aangezien dit verhaal van The Sun komt, neem ik het met een korreltje zout. Ik denk dat zelfs Levy weet dat hij nooit zo veel geld voor Bale gaat krijgen. 100 Miljoen is al veel te veel eigenlijk, maar hij wilt het onderste uit de kan halen en Madrid was/is zo gek om het daarvoor te willen betalen.

Als dit bedrag zou kloppen, dan zou United eerder Ronaldo terug halen lijkt mij

Ik wil het niet hebben over het bedrag, want we weten allemaal waar dat op slaat.

Ik zou zeer verheugd zijn als Bale niet komt. Dan heeft Real dit seizoen een heel goede balans gevonden in transfers. Daarbij is Bale niet nodig en komt dat ten goede voor de stabiliteit van de ploeg.

Overigen vind ik Bale wel een erg goede speler, maar er is gewoonweg geen plek voor nog een ster en hij zou te duur zijn v.w.b. salaris.

I cross my fingers

27 augustus 2013 om 09:32

Tja, tottenham heeft al miljoenen uitgegeven aan spelers. Het transfer bedrag van bale is al grotendeels gespendeerd. Dus, ik kan me voorstellen dat hij de pest in heeft. Alleen al daarom hoop ik dat hij bale niet

27 augustus 2013 om 11:15

Inderdaad. Zowel Bale (loopt transfer mis) als Tottenham (veel geld gespendeerd) zijn de verliezers in dit geheel.

27 augustus 2013 om 12:02

Als Bale zou blijven zou Tottenham mee kunnen doen om de titel. Daarbij, Spurs zijn een rijke club omdat de eigenaar een belachelijk groot vermogen heeft. Dus schuld zullen ze alvast niet hebben.

Dat de bedragen onzin zijn zou zomaar kunnen. Maar dat United nu ook achter Bale aan zit meldde de BBC zelfs gisteren. Lijkt toch een kern van waarheid in te zitten. Ben benieuwd hoe dit afloopt. Leuke soap om te volgen.

leuke voetballer hoor die Bale maar absoluut geen 100 miljoen waard. Nog niet eens een kwart daarvan
En wat zullen die 25% werklozen denken van zo'n achtelijke uitgave. De tijd dat fifa echt begaan was met de maatschappij is al lichtjaren voorbij.

27 augustus 2013 om 09:32

Als die 75% wel werkende mensen dan eens stoppen met het uitgeven dan 100 euro voor een shirtje, dan is zo'n speler het bedrag ook niet waard.

waarom zou hij geen 25 miljoen waard zijn? Zo'n speler, zeker bij Madrid, levert een paar 100 miljoen op in 5 jaar. Ronaldo levert Madrid alleen maar geld op, ongeacht de 96 miljoen euro en 30 miljoen euro die ze aan salarissen en bonussen kwijt zijn.

96 miljoen is niets vergeleken met opbrengsten.

27 augustus 2013 om 09:48

Als een speler zoveel opbrengt voor de club waarom lossen ze dan hun schuld niet af Na verluid rond de 600 milj dit is niet tegen Real of zo dat is bij Barcelona precies zo eerst gewoon je schulden aflossen en dan pas spelers kopen zo zou het moeten .

27 augustus 2013 om 10:03

Real heeft volgens mij de schulden tot 150 miljoen afgelost. Natuurlijk vind ik dat ze als club zijnde gewoon zwarte cijfers moeten schrijven, maar het is voor Barca en Real hetzelfde als voor ons een hypotheek. Zolang je de aflossing en rente betaald is er niks aan de hand voor ze.

Hoe oneerlijk het ook is in vergelijking met andere ploegen.
Ze doen volgens de Fifa niets verkeerd.

Zolang je maar meer ontvangt dan je uitgeeft.

27 augustus 2013 om 10:18

Jij vergelijkt appels met peren, de opbrengst uit merchandising gaat over wat er wereldwijd binnen komt. En niet door die 75% werkende in spanje.
Voor de rest leg je precies de vinger op de zere plek. Het is toch belachelijk dat er gekeken wordt wat een speler kan opbrengen en dat zijn voetballend vermogen ondergeschikt is. Zo'n Bale met alle respect is gewoon een leuke voetballer waar er wel meer van rondlopen. Maar zijn imago is interessanter voor Real dan zijn voetballen vermogen.

27 augustus 2013 om 11:05

Waar betaal je voor dan?

Wat jij nu zegt slaat toch nergens op. Sinds wanneer betaal je voor iemand zijn kwaliteiten alleen. Dat is nog nooit zo geweest en dat zal nooit zo zijn.
Spelers hebben gewoon een marktwaarde en die wordt bepaald door tig verschillende factoren. Een hele matige voetballer is minder waard, omdat hij minder oplevert. Beckham was een goede voetballer, maar kreeg een enorm salaris omdat hij ook heel veel geld in het laatje bracht, niet omdat hij de beste was ofzo.

Wat ik aangaf met die 75% moet je niet zo letterlijk nemen, dat was meer omdat de 25% werklozen het niet kunnen betalen.

Maar als je wil dat er minder belachelijke bedragen uitgegeven worden, dan moeten de supporters er zelf voor zorgen dat ze een grens trekken. Geen idote bedragen meer uitgeven aan shirtjes, kaartjes, mokken en weet ik het wat voor onzin er verder op de markt is. Als er 1 miljoen mensen een shirtje van Bale zullen kopen in de komende 5 jaar, dan hebben ze 100 miljoen. Dat is de transfersom. Deze 1 miljoen mensen zal waarschijnlijk in het 1ste of 2de jaar al overschreden worden. Dus verdienen ze aan hem.

uiteindelijk bepalen wij wat die spelers opbrengen en daarvoor zal je moeten betalen als club. Bale wordt nog eens 50 miljoen meer voor gevraagd, ten eerste omdat ze hem niet kwijt willen en ten tweede en belangrijker, omdat het kan.

27 augustus 2013 om 14:37

Voetbalfans hebben geen recht op klagen. Elke voetbalfan die klaagt is schuldig aan hypocrisie. Wij voetbalkijkers zijn toch echt de reden dat de bedragen zo groot zijn.

27 augustus 2013 om 19:15

het maakt de fifa ook niks uit dat er zulke bedragen worden gespendeerd, hun verdienen daardoor ook meer.

Ik ben bang dat de carriere van bale mis gaat lopen door Levy.. Want als hij dit seizoen blijft en een mindere seizoen speelt dan kan levy fluiten naar die 100 miljoen en kan bale alleen real madrid en manchester united op fifa zien..

Laat dit bericht asjeblieft waar zijn en laat Bale maar lekker bij Tottenham voetballen.

Snap simpelweg niet dat Perez meer voor hem wilt betalen dan voor Ronaldo. Mocht je Bale kunnen aantrekken voor zo'n 50 miljoen dan moet je dat doen.

Ik zei toch dat Levy het driedubbele van Balés waarde ging vragen Hier heb je het.

Mensen die hierboven janken om het bedrag van Bale.. Ergens hebben jullie gelijk maar Bale heeft zich teminstes bewezen in het sterkste competitie ter wereld hij kost 100 miljoen.. Oke'

Barcelona kocht Neymar nee niet voor 57 miljoen euro maar voor liefst 105 miljoen.. En dat voor een speler die niks bewees en zelf op de bank rot.

Theorie neymar;
50 milion para de papa neymar
32 milion para de santos. 55% para el jugador
23 milion para el sonda ( 55% para el jugador)
3 milion para de teisa 4% para el jugador

In totaal meerdan 100 miljoen euro aan Neymar.. En dan komen die Catalanen nog praten? bale verdiend dat prijs ook niet dus niet denken dat ik wat goed praat

27 augustus 2013 om 10:25

Er klopt echt totaal helemaal geen zak van je bericht.

Neymar kostte 57 miljoen in totaal. Barca maakt dat geld over en dan zoeken zijn zaak waarnemers maar uit wie recht heeft op welk percentage.

27 augustus 2013 om 10:28

Santos heeft zelf al gezegd maar 17 miljoen over te houden van die transfer, de andere investeringsmaatschappijen houden er elke een kleine 2 miljoen aan over en de rest gaat naar Neymar Sr. dus je kan je hele broodje-aap verhaal zo de vuilbak in kieperen.

Ik word toch zo gek van mensen die altijd maar een excuus willen vinden bij hun rivaal. Ibra werd volgens dezelfde mensen gekocht aan 85 miljoen, maar uiteindelijk werd er maar 45 betaald + Hleb (niets waard) en Eto'o ( speler met 1 jaar contract en geen doorverkoopwaarde ).

Dus zoek zo geen belachelijke excuses bij andere ploegen voor een hoge transferprijs en vindt zeker niet gewoon wat cijfertjes uit. Denk je nu serieus dat ze er 105 voor betalen terwijl ze 57 aangeven? Man toch, denk gewoon even na voor je iets zegt.

Meestal wordt er uitgehaald naar een speler die zijn contract niet openbreekt maar met zo'n voorzitter die voor elke speler de hoofdprijs vraagt wil je dat toch niet.

Modric 45
Bale 100
Whats next Dembele 40 ??

27 augustus 2013 om 09:43

Is dembele dan geen 40 miljoen euro waard? Sorry maar hij is geweldig en zeker dat bedrag waard.. Zeker als je ziet dat illara ons 37 mil heeft gekost

27 augustus 2013 om 10:04

Dembele is een aanvallend ingestelde speler die vorig seizoen niet verder kwam dan 1 goal 40?

Illaramendi is ook never nooit 37 waard, ziek dit

27 augustus 2013 om 09:54

mss moet hij doen zoals Rooney, dreigen met ..

Ik denk dat real bij nader inzien hem toch veel te duur vind en nu gaat afhaken en die voorzitter ziet een enorm transfer bedrag aan zijn neus voorbijgaan (wat natuurlijk belachelijk veel is en niet in verhouding met de speler ) Maar nu kan het wel is zo zijn dat Tottenham toch wel op een aardige transfersom had gerekend gezien de aankopen die al gedaan zijn en dat MU Bale wel eens over kan nemen maar zeker niet voor 100 milj .

United gaat zo'n bedrag niet eens overwegen. En arrogantie van Real? Denk dat Levi die eer/benaming meer verdient. Laat Bale blijven, en een slecht speeljaar tegemoet gaan (niet dat ik dat wens), maar dan gaat Bale volgend seizoen niet eens voor de helft verkocht worden, en daar gaat maar éen iemand schuld aan hebben.

Ik begin een beetje Bale moe te worden. Tot op heden heeft de speler zelf geen enkele uitlating gedaan over zijn toekomst, dus lees je continu vermoedens van tabloids uit Engeland en Spanje.

Ik snap er niets van, ik had hem voor de helft van het geld al zonder problemen van de hand gedaan.
Maar goed, zal wel aan mij liggen verder.

Het begint m'n strot uit te komen het hele Bale verhaal. Daarnaast zou ik als ik real was mn focus houden op Jese en dat transformeren tot een wereldspeler ( hij heeft het in zich). Levy vind ik ook een aparte figuur met z' n onredelijke prijsvraag voor een speler zoals Bale. Levy hou Bale lekker en hoop voor je dat hij na z'n contract gratis weg gaat.

Nog een weekje en dan is het weer gedaan met dit soort berichten tot aan de winterstop.
Ik denk wel dat Bale goed bij United zou passen. Bale zou in mijn ogen een zeer geschikte opvolger zijn voor Giggs.

Daarbij vind ik wel dat als het werkelijk om dit soort bedragen gaat, dan kan men dat geld wel beter gebruiken. Zo stond er gisteren in de wandelgangen een bericht dat Ozil naar United wilde. ( en ja ik weet dat het de wandelgangen zijn en niet perse ( of compleet niet) de waarheid is.
Maar met zo'n bedrag te besteden zou Madrid misschien wel over te halen zijn, als de speler het echt gehad heeft bij zijn club.

En wees nou eens eerlijk..... Ozil op 10 en RVP op 9 dat zou toch een absoluut droomkoppel zijn.
Meer redenen voor een weekendje Manchester heb ik niet nodig........

Zeg United, als jullie nou 145mln betalen zitten we leuk Real dwars! Wat een stom verhaal dit... Dan moet je juist 70-80 aan Manu vragen, pas DAN zit je Real dwars...

Ik zou het zo prachtig vinden als Real gewoon zegt weet je wat laat maar zitten! Onderste uit de kan halen is goed hoor, maar die Levy is wel een heel lastig figuur!

'the Welsh Wizard zal dan echter met de pest in zijn lijf verder gaan met het seizoen 2013/14, want in gedachten was hij al in Madrid aan de slag.'

Oh kan VZ in het hoofd van Bale kijken?

27 augustus 2013 om 10:28

Waarom, hij heeft nog een langlopend contract dat hij met z'n volle verstand heeft getekend dus hij moet niet zeuren en gewoon weer spelen en dat doet hij bij Tottenham ook niet voor een hongerloontje.

27 augustus 2013 om 10:41

Euhm dat zeg ik echt totaal niet, ik quote uit het artikel omdat het apart is dat VZ zomaar die conclusie trekt.

Ik ben erg bang dat Levy hem ooit graag voor 15 miljoen wil verkopen maar toch niemand zal melden. Die overschat speler.

Ik denk dat hij gratis de deur uit gaat.

Bale bale bale kan voetbalzone niet een apart kopje doen voor bale zodat iedereen die op de hoogte wil blijven daar op kan drukken en de rest gewoon het normale nieuws kan zien?

On: bale is een goede voetballer maar zeker geen 100 miljoen waard is eigenlijk gewoon schandalig voor ronaldo die nog steeds beter is dan bale en dat denk ik ook wel blijft als ze alle twee op links gaan spelen dan lopen ze elkaar zeker in de weg

Hij gaat nog wel verkocht worden, maar never nooit niet voor dat bedrag.
Zolang hij maar niet naar Real gaat, we hebben hem echt niet nodig.

Als ik real madrid was had ik gezegd laat maar zitten!! Geen 100 miljoen geen 80 miljoen helemaal niks! Tottenham speelt het hard en vraagt belachelijk veeel. Dan moet je er gewoon mee stoppen. Hij is niet echt nodig en tottenham zal flink balen om 100 miljoen te gaan missen door pure hebberigheid.

Ben ik nouw de enige die raar vind dat real 100 miljoen wilt betalen voor bale ? Okej c.ronaldo had gouden bal enz gewonnen toen hij naar real kwam hij is wel 100 miljoen waard maar bale??? Kom op zeg max 40 miljoen

Er wordt alleen maar over geld gepraat, wanneer nemen we ze zijn kwaliteiten eens onder de loep.

Ik denk dat wet al wel rond is aangezien marca vrijdag al bracht dat ze hem dinsdag gingen presenteren. Vandaag stond er het volgende "both clubs reached an agreement last Wednesday in Madrid. The agreed transfer fee is £85m (€99m) over four seasons, which will make the Cardiff-born midfielder the most-expensive player in the history of football. Bale is set to join on a six-year deal with a salary of €10m per season. Real has been unable to publicly announce the deal because Tottenham asked it to delay the news for a few days in order to speed up its negotiations for the players it wants to bring in. André Villas-Boas, who already missed out on Willian, 'stolen' by Mourinho’s Chelsea, publicly admitted on Sunday his interest Steaua Bucharest’s Romanian defender, Vlad Chiriches, who would cost Spurs £8.5m"

"the Welsh Wizard zal dan echter met de pest in zijn lijf verder gaan met het seizoen 2013/14"

Wat is dit voor onzin van voetbalzone? Alsof zij weten hoe Bale zich voelt. Amateurs.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren