Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Zamparini bevestigt vertrek van Viviano naar Arsenal

Laatste update:

Arsenal lijkt in zee te gaan met een Italiaanse doelman. Gianluca Di Marzio, journalist van Sky Italia, meldt zondag dat Emiliano Viviano zondag in het vliegtuig naar Londen is gestapt. De doelman van Palermo staat voor een medische keuring bij Arsenal, dat de zesvoudig international voor een seizoen wil gaan huren, met een optie tot koop. Hij moet de derde nieuwkomer gaan worden.

/

Arsenal versterkte zich al eerder met Yaya Sanogo en Matthieu Flamini, die transfervrij aan de selectie werden toegevoegd. Voor Viviano hoeft in eerste instantie dus ook maar weinig geld te worden betaald: het is niet bekend wat de afgesproken transfersom wordt bij de optie tot koop. Viviano speelde vorig seizoen al op huurbasis voor Fiorentina en zonder de keeper degradeerde Palermo naar de Serie B.

Arsenal is deze zomer al met de nodige doelmannen in verband gebracht en leek lange tijd voor Júlio César te gaan, maar de looneisen van de Braziliaans international waren te gortig. De 27-jarige Viviano speelde nog niet eerder in het buitenland: in Italië stond hij onder contract bij Brescia, Cesena, Bologna, Internazionale, Palermo en Fiorentina.

Update 2 september 17.13 uur - Zamparini bevestigt vertrek van Viviano naar Arsenal
Palermo-voorzitter Maurizio Zamparini heeft maandag bevestigd dat doelman Emiliano Viviano weggaat van Sicilië en zijn loopbaan op huurbasis vervolgt bij Arsenal. "Stefano Sorrentino en Samir Ujkani zijn dit seizoen onze twee doelmannen. Voor hen zijn geen aanbiedingen gekomen, terwijl Viviano naar Arsenal gaat", aldus de preses van i Rosanero. Volgens de Italiaanse pers heeft de 27-jarige Viviano zijn medische keuring bij Arsenal al ondergaan. De Engelsen zouden een optie tot koop hebben bedongen.

Emiliano Viviano zou een goede keeper zijn voor Arsenal

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goeie keeper en zeer stabiel, beter dan mister Polska.

1 september 2013 om 12:49

Nee stop gewoon. Szczesny is veel beter dan die Viviano. Dit had ik gewoon verwacht van Wenger, dit is weer één van zijn paniekaankopen. En er zullen meerdere volgen...

1 september 2013 om 12:54

Viviano is niet slechter dan Sczesny dat garandeer ik je. Kijk maar een aantal wedstrijden van Fiorentina, daar maakte hij soms echt goede reddingen. Hij is na Buffon, Handanovic en Marchetti een van de beste keepers van de Serie A. Het nog geen slechte aankoop zijn.

2 september 2013 om 19:02

Viviano is geen slechte, maar Szczesny is minimaal van hetzelfde niveau.
Weer geen versterking voor Arsenal...

2 september 2013 om 22:29

Ik vind Ozil nou niet bepaald een paniekaankoop...

1 september 2013 om 12:55

Hij lijkt wel verdomde veel op almunia en daar hadden niet veel plezier aan.

1 september 2013 om 18:03

Szcezsny is echt niet minder dan deze gast, hij is zelfs beter. Denk dat dit niet echt de aankoop was die we zochten.

2 september 2013 om 17:43

Typisch Arsenal. Toeslaan op de laatste dag waardoor er meer betaald moet worden en paniekaankopen gemiddeld vaker gebeuren. Het is nu meer kopen om het kopen wat betreft met deze doelman. Had dan Begovic gehaald ofzo, die is tenminste "proven" in de Premiership.

2 september 2013 om 18:53

Dit is geen paniek aankoop, deze gozer staat al een tijdje op onze radar. Hij moet wat ervaring met zich mee brengen om onze jonge Pool te begeleiden. Hij is echt niet gehaald omdat ze hem wereldklasse vinden. De bedoeling is uiteindelijk dat onze Pool er beter van wordt.

Ozil is wel een paniekaankoop.

2 september 2013 om 21:49

Haha.

Haha, dit is absoluut geen verbetering van de pool. Waarom haal je in godsnaam niet Begovic, Vorm of Cesar.

1 september 2013 om 12:48

het gaat om de concurrentie. Ik zou het jammer vinden als scszesny's ontwikkeling wordt geblokkeerd door een cesar ofzo.

1 september 2013 om 12:49

Op het moment gaat het erom wat het beste is voor Arsenal en niet voor Sczesney. Een Begovic staat basis en pakt punten, dat zie ik Viviano en Sczesney nog niet direct doen.

1 september 2013 om 13:00

Het beste voor Arsenal is de jonge spelers hun top laten halen. Dat halen ze door te spelen, kijk maar naar Ramsey. Als je ze genoeg vertrouwen en kansen geeft komen ze er wel.

1 september 2013 om 13:05

Frank heeft gelijk. Szczesny kost ons teveel punten, maar een Viviano gaat dat niet verbeteren. Begovic wel.

1 september 2013 om 13:20

Dialsquare, je hebt gelijk maar het is de vraag hoeveel tijd we nog hebben. Nog een jaar plek 4 en we gaan spelers als Koscielny, Cazorla en Walcott kwijt raken. Uiteindelijk begin je dus weer van voor af aan.

1 september 2013 om 13:38

Szczesny kost ons geen punten, het ontbreken van een DMF kost ons punten. Tegenstander is in counters altijd gevaarlijk, waardoor vooral Mertesacker zwak oogt. Dat is precies de reden waarom Per en Woz zoveel kritiek krijgen, onterecht, het is een tactische 'fout' van Wenger. Maar ondanks al dat gezeik heeft Arsenal vorig seizoen na City het minste tegendoelpunten geïncasseerd.

Als je puur naar Sczcesny kijkt zie je dat het een jonge, talentvolle keeper is. Soms mist ervaring, maar de wedstrijd tegen Fener keepte hij heel degelijk. Geef hem gewoon vertrouwen, over een paar jaar zal je er spijt van krijgen als je nu de hoop opgeeft.

2 september 2013 om 17:52

Szczesny pakte anders een heel belangrijke bal tegen Tottenham. Van richting veranderd schot van Defoe.

2 september 2013 om 21:51

Szczesny is gewoon een groot keeperstalent, door Begovic te halen zet je hem dus buitenspel, in feite beëindig je zelfs zijn Arsenalcarriëre.

Ik begrijp het dus wel, het zal niet altijd even fijn zijn, maar wel keuze die ik begrijp en waarmee ik kan leven.

1 september 2013 om 13:31

Die kosten geld

1 september 2013 om 13:55

Ik zal er niet van opkijken als Wenger de voetbalwereld rijker maakt met de term 'voetbalvrijwilligers'! Hahahaha

2 september 2013 om 18:55

Dit is ook niet om Szszesny te vervangen, dit is om hem beter te maken.

Je bent fan van een club die Aspas koopt, dus je zal beter moeten weten.

2 september 2013 om 19:27

Oow want Giroud was wel fantastisch in zijn eerste weken bij Arsenal? Ik bedoel in zijn eerste seizoen? Geef die jongen gewoon tijd om de taal onder de knie te krijgen en zich in het team te laten infiltreren, hij heeft een prima voorbereiding gehad maar moet gewoon wennen aan de Pl.

Laten we het maar hopen voor jullie, gister heeft de Pool toch wel punten gepakt om eerlijk te zijn.

2 september 2013 om 19:58

Ik bedoel te zeggen dat niet iedere speler kwaliteit hoeft toe te voegen. Er zijn meerdere redenen om spelers aan te trekken. In het geval Aspas om aanvallend meer opties te hebben. Viviano is om Szszesny scherp te houden. Hiermee geeft Wenger aan toekomst te zien in Wojiech.

Giroud was niet slecht in zijn eerste seizoen. En die Pool hoefde maar 1 redding te maken. Het is niet dat hij zoals Mignolet al 2x de overwinning voor zijn ploeg pakt met bizarre reddingen.

Iemand die me wat meer kan vertellen over hem? Is volgens mij een prima keeper, niet voor niks 2e keeper van Italië

1 september 2013 om 12:49

Hij is zeker niet 2e keeper van Italie hoor. De top 3 zijn toch echt Buffon, Sirigu en Marchetti. Hierna komt hij pas. Hij is een redelijke keeper, maar echt niet een verbetering vergeleken met Szczesny. Misschien wat beter, maar Arsenal had echt veel beter Begovic kunnen kopen.

Kan iemand mij vertellen hoe goed Viviano is? Arsenal had imo net zo goed voor een Begovic of Krul kunnen gaan of zelfs Butland.

1 september 2013 om 12:48

Kijk maar op Youtube. Die man is echt niet normaal slecht. Sczszesny heeft nog potentie, deze man echt niet .

Waar blijven de wereldsterren o o o wat een drama beleid voeren ze toch

Op Youtube paar saves gezien, jemig. Die is echt slecht. Alle ballen die hij tegenhoudt, gaan terug naar de spits. Dat is echt een grove fout. Dan nog liever Sczszesny. Ook op Fifa is die echt bagger. Ik ken hem trouwens alleen bij naam(fifa Seizoenen en Carrière).

1 september 2013 om 15:57

dus je beoordeelt een keeper dmv Youtube en Fifa? Vergeet je FM of PES misschien niet..?

Ik bedoel, ik snap dat een oordeel op basis van de feiten heel veel gevraagd is, maar neem dan op z'n minst alle elektronische middelen om je mening te funderen fifa 10, 11, 12, 13, pes, fm 08 t/m 2013. Niet van dat halve werk joh.

1 september 2013 om 16:10

FM en PES speel ik niet. En youtube laat gewoon zien dat hij geen klasse heeft. Liever Begovic al bewezen dat ie een topkeeper is en wilt vast wel naar Arsenal.

Wenger zal onse nieuwe wereldster kalou nog wel uit de hoed toveren -.-

Snap niet dat ze Begovic of Mignolet hebben gehaald voor hij naar Liverpool ging.
Deze keeper is niet echt beter dan de Szczesny.

Rooney, Mata, Draxler, Benzema, Di Maria, Ozil etc etc...... en waar komen ze mee? Viviano

1 september 2013 om 13:00

Ja, we hebben breedteaankopen even hard nodig als kwaliteitsinjecties.

1 september 2013 om 13:19

Die logica gaat niet op. Als je kwaliteitsinjecties doet worden de basisspelers gewoon bankzitters die dienen voor de breedte.

Als je echter gewoon breedteaankopen doet dan wordt je misschien sterker in de breedte maar daar stopt het ook.

1 september 2013 om 15:58

welke kwaliteitsinjectie dan..? Behalve Flamini natuurlijk

Ben overigens best fan van die Sanogo. Heeft nog wat tijd nodig maar kan wel een hele leuke spits worden.

2 september 2013 om 17:35

Een keeper als breedte aankoop? Is hij multi inzetbaar? Een 3e keeper kan je ook wel uit je jeugd halen.

2 september 2013 om 18:56

Wat dachten jullie van een meer ervaren keeper achter Sszsesny. Een soort mentor uit een enorm sterk keepersland. Beetje zoals Verhoeve toen bij Ajax.

Ozil komt ook wel hoor, maak je niet druk. Maar zeiken is ook fijn.

1 september 2013 om 13:02

Je vergeet Jovetic en Suarez.

1 september 2013 om 13:45

Rooney, Mata, Draxler, Benzema, Di Maria en Ozil zijn slechtere keepers dan Viviano

1 september 2013 om 15:32

Heb je gezien wat je getypt heb?

1 september 2013 om 16:02

Villian plaatst hier een 'cynische opmerking'. Zo lastig is hij niet Greenberry

2 september 2013 om 17:35

Zo cynisch is het niet als je zegt dat al die veldspelers slechtere keepers zijn. Hij bedoelt natuurlijk te zeggen dat ze betere keepers zijn.

Zo moeilijk is het niet Afcfokke

Weer geen wereldkeeper

Hier snap ik dus echt niets van, waarom niet Begovic halen?
Dit is pure middelmaat, maar het is in ieder geval wel een betere doelman dan Szczesny in mijn ogen dus ze gaan er wel op vooruit.

De tweede Fabianski zo te zien. Hij lijkt er ook nog eens op. Mijn hemel waar is Arsenal in godsnaam mee bezig.

Haal dan beter geen keeper, maar goed, hopelijk is dit ook een gerucht dat niet waar zal worden :P

Totaal geen verbetering, Die pool is sowieso beter. Is niet voor niets gedegradeert met Palermo naar Serie B. Snap dit totaal niet.

1 september 2013 om 12:59

Je hebt de tekst duidelijk niet gelezen. Viviano werd door Palermo uitgeleend aan Fiorentina, waar hij meestal 1e keeper was. Palermo is gedegradeerd zonder hem, terwijl hij een zeer goed seizoen kende met Fiorentina. Geen slechte aankoop!

1 september 2013 om 12:59

Hij was vorig seizoen verhuurd aan fiorentina, dus hij is niet met palermo gedegradeerd. Ken de feiten en roep niet zomaar iets.

1 september 2013 om 12:59

Als je een beetje leest dan zie je dat hij afgelopen seizoen aan Fiorentina is verhuurd..

Ken deze keeper niet eens...

1 september 2013 om 13:02

Ligt dan meer aan jou .....

1 september 2013 om 13:08

Kan kloppen, volg de Serie A nauwelijks

1 september 2013 om 13:08

Ligt*

1 september 2013 om 13:16

Ik ben er niet helemaal bij, teveel spanning. Ben echt zenuwachtig voor de North London Derby.

1 september 2013 om 13:35

Eerst de North West Derby nog

1 september 2013 om 13:36

Ja, maar daar ben ik gewoon neutraal. Met een lichte voorkeur voor Liverpool omdat ik Man U en Van Persie gewoon haat.

Mensen onderschatten Viviano wel. Hij is geen topper maar hij kan wel keepen. In mijn ogen geen slechte aankoop van Arsenal. Ik denk dat hij het goed zal doen.

Had dan voor een Ruffier gekozen als keeper minder duur als een Begovic en toch een hele goede jonge keeper. In ieder geval veel beter dan deze Viviano.

Nog nooit van gehoord, dus zal wel geen wereldkeeper zijn. Natuurlijk is het een vreemde aankoop als je de afgelopen maanden alleen maar grote namen voorbij ziet komen en dan eindig je met dit. Is die Cesar dan zo duur terwijl hij degradeerde met Qpr? Een Begovic? Een Vorm? Een Krul? Kom aan zeg.

ik ben een beetje klaar met deze transferwindow van mij mag het sluiten het is een grote grap aan het worden bij ons en wenger heeft de supporters alweer zwaar teleurgesteld. ik ken deze keeper niet maar als we bij palermo gaan aankloppen voor een speler tja dan heb ik het idee dat kwantiteit boven kwaliteit gaat.

1 september 2013 om 15:08

Arsenal zal zo echt wegzakken (zij het heel erg langzaam, omdat Wenger ondanks zijn eigen droevige beleid jaarlijks dusdanig goed weet te presteren dat Champions League voetbal gehaald word). Tottenham lijkt met z'n transferpolitiek bezig om de selectie op een hoger niveau te krijgen dan vorig seizoen, Liverpool probeert gerichte aankopen te doen en de overige topclubs (al blijft ook United nog een beetje achter) worden ook niet minder. Op een gegeven moment zakt Arsenal uit de top 4..

En ja, dan is het ook echt lastig om terug te komen. Iedereen ziet dat Arsenal eerder in verval is (al is dit misschien een overdreven woordkeuze, maar toch) en dat andere clubs juist iets moois aan het opbouwen zijn. Als spelers zijnde kies je dan natuurlijk ook voor de club waar de afgelopen jaren steeds geprobeerd is iets moois op te zetten in plaats van de club die na jaren aanmodderen het gaat proberen zich te herstellen..

1 september 2013 om 16:05

Illic, Pastore, Hernandes, er liepen daar echt prima spelers rond hoor. Die Viviano is ook geen verkeerde. Ook geen absolute topper maar toch.

De eerste gedachten bij het lezen van de titel waren richting namen als Federico Marchetti en Mattia Perin, maar eens te meer eindigt de hoop in teleurstelling. Emiliano Viviano werd gezien als een behoorlijke doelman in de Serie A, maar heeft in de laatste jaren niets meer gepresteerd. Zijn dit nou de namen waarvoor Wenger ons warm voor wilde maken?

Zo gaat het nou eenmaal bij Arsene Wenger, als hij een bedrag te hoog vind dan gaat die opzoek naar een andere en meestal komt die bij een goedkope. Arsenal was bezig met Guaita maar die vonden ze dus duur... komen ze uit bij Viviano ofzo.

Elke Arsenal fans moet dit vandaag en morgen gaan verwachten, als ze geen Draxler, Di Maria, Ozil, Cabaye etc.. kunnen halen, zal Arsenal "aldi" inschakelen....

Deze keeper is niet veel slechter dan Guaita, die naar verluid 20M moest kosten.. Heb ik liever dat Wenger idd geld bespaard op deze aankoop en dat uitgeeft aan een winger/spits/cv.. Maar het is natuurlijk niet gezegd dat hij dit gaat doen haha

1 september 2013 om 13:26

Guaita was ook een belachelijke aankoop geweest. De jongen zit op de bank en heeft nog niet veel gepresteerd terwijl hij toch al 26 is ( natuurlijk voor een keeper niet oud maar wel als je een 'talent' wilt kopen ) en daarbij kost hij 20 miljoen. Belachelijk want je moet nog maar zien of hij het premier league niveau aankan.
Het beste was Julio Cesar, Begovic ( Stoke heeft immers Butland gekocht als vervanger ), Krul of Vorm, maar nee, een onbekende Italiaan. Opzich schiet je daar niet veel mee op.

Hij is altijd beter dan die Polen bij Arsenal dus.... zeker een vooruitgang. Wat ik niet snap ik is, waarom geen Cesar? Hij is gratis of amper geld; heeft alleen een salaris maar die moet te betalen zijn. Hij wilt immers ook naar het WK en is de beste Braziliaanse keeper. Bij QPR spelen zal je zeker niet mee gaan en volgens mij verdient hij niet zó veel dat hij "onhaalbaar" is.

wie is deze clown nou weer? Hij lijkt verdomd veel op almunia. Ik ben het transferpolitiek van arsenal helemaal beu. Jaar op jaar de fans in de maling nemen met beloftes. Dit jaar gaan ze te ver. Al die praatjes over ambitites en een tranferbudget van 70 miljoen pond!!!
en wie halen ze? twee tranfervrije spelers en een tweerangs keeper. Het kwartje is nog steeds niet gevallen bij wenger en zijn consorten en dat doet me echt pijn. Amateuristisch gewoon.

1 september 2013 om 15:01

Waar is de tijd gebleven dat Wenger (jonge) spelers veranderde in wereldsterren? Grote aankopen heeft Wenger volgens mij nooit echt gedaan, maar spelers die ontzettend talentvol waren haalde hij altijd net op tijd en hij wist daar altijd geweldige teams van te maken. Waar is die tijd gebleven? Waar is die Wenger heengegaan?

De selectie is misschien niet eens zo slecht, maar er zitten nauwelijks spelers in met een gevulde prijzenkast (weten hoe prijzen gewonnen moeten worden) of enkele jaren echt gepresteerd te hebben bij andere club..

Op deze manier zal Arsenal nooit terugkeren in de echte top en serieus meestrijden om de titel. Als je kijkt naar de transfers van Tottenham dan lijken die bezig te zijn om als club vooruitgang te boeken, terwijl bij Arsenal alles een beetje stil lijkt te staan.. Geweldig dat Wenger met dit beleid zo lang Champions League voetbal kan halen elk jaar, maar er moet een keer wat veranderen om niet ingehaald te worden.

Ga dan voor de top en haal Casillas.

Haha, sorry voor het lachen, maar dit zijn echt typerende last-minute Wenger aankopen. Heel het transferseizoen lang hoop geven om vervolgens de Viviano's en Flamini's binnen te halen. Top!

1 september 2013 om 14:55

Ja, iedere Arsenal fan is er weer ingetrapt als Wenger echt met 5 a 6 van dit soort spelers aan komt zetten.. Wenger haalt nauwelijks topspelers meer (op 2 of 3 uitzonderingen misschien) de afgelopen jaren en, waar hij zo goed in was, hij 'maakt' ze ook niet meer..

Pff dit lijkt me sterk hoor. Dit zal betekenen dat Viviano een jaar lang geen wedstrijden van Fiorentina kan bezoeken ( hij is een Fiorentina fan), maar naar London gaat om de bank te verwarmen. Aan de andere kant klinkt het we beter dan om in de Serie B te spelen. Hij pakt zijn minuten toch wel bij Arsenal bij de bekerwedstrijden en omdat Szeszczny sowieso nog een paar keer rood pakt dit seizoen.

En Wenger begint weer met spelers te halen die Arsenal geen prijzen gaan bezorgen. Vorige jaren zijn Park, Benayoun, Chamakh, Andre Santos en in mindere maten Podolski, Gervinho, Giroud, Arteta.. Spelers die nauwelijks ervaring hebben met presteren in de top/bij een topclub. Dit is een gewone keeper die ongetwijfeld leuke wedstrijden zal spelen, maar geen keeper is voor een topclub. Ik verwacht ook niet dat hij gehaald wordt voor de basis, tenminste.. Dat kan ik me niet voorstellen.

Zolang Wenger er zit verwacht ik niet dat Arsenal stappen maakt en stilstand is achteruitgang. Clubs als Manchester United, Chelsea, Manchester City en Tottenham begrijpen dat geld uitgegeven dient te worden om hun positie te behouden/te verbeteren. Ze proberen hierdoor te groeien als club. Arsenal staat al jaren stil. Het is geweldig hoe Wenger Arsenal met dergelijk lage uitgaven zo lang op dat niveau weet te houden, maar uiteindelijk is dit niet meer vol te houden.

Ik vind Arsenal een geweldige club, maar Tottenham lijkt ze voorbij te streven (al is dat in de sportieve prestaties de afgelopen jaren (nog) niet te zien). Die staan in de spotlights met Bale, geven geld uit aan jonge en veelbelovende spelers, willen duidelijk stappen maken en laten hierdoor hun ambities blijken. Bij Arsenal komt het erg ambitieloos over (op mij dan). Ze hebben sinds 2005 geen prijs meer gewonnen en lijken, gezien het transferbeleid, prijzen winnen ook niet meer tot hun doelstellingen te rekenen..

Spelers als Arteta, Giroud, Podolski, Gervinho, Cazorla en ga zo maar door zijn leuk voor een club die net tegen de top aanzit, maar het is geen top. Ze hadden allemaal nauwelijks ervaring met echt presteren bij een topclub of prijzen winnen (podolski dan nog het meest)..

Haal geweldige spelers bij echte topclubs vandaan. Real Madrid heeft een overbezet middenveld. Spelers als Modric, Kaka, Di Maria of Ozil kunnen daar buiten de boot vallen.. Dat zou al een begin zijn. Bij Barcelona kan wellicht een controlerende middenvelder gehaald worden (song of Mascherano waarschijnlijk, anders elders rondkijken).. Maarja, uiteindelijk is Arsenal nu weer ouderwets te laat.. Aankopen die geen aanwinsten zijn zullen weer gehaald worden, zodat Wenger kan zeggen dat hij zijn best gedaan heeft, en dan volgt weer een seizoen als alle andere de afgelopen jaren..

2 september 2013 om 17:24

In Arsene we trust. Wat een genie. Ozil is een done deal, Ba komt er aan en ook Angel geef ik een grote kans om ons te joinen. Viviano zal Wojiech op scherp zetten, en wanneer nodig zijn opawchting maken. Jij was te voorbarig jochie. De deksel op je neus krijgen noemen we dat.

Tottenham zal nooit, maar dan ook nooit Arsenal voorbij gaan. Misschien incidenteel (al betwijfel ik dat bij deze) een plaatsje hoger dan Arsenal. But that's it. Qua reputatie, aanhang, imago, etc. etc. zullen de Spurs nooit op gelijk hoogte als Arsenal komen laat staan voorbijstreven.

(north) London is Red!

Gister hebben we weer kunnen zien dat onze Pool gewoon een goede keeper is en kan worden, hij is alleen nog jong en moet wat consistenter worden! Een goede back-up is dus zeker noodzakelijk en ik denk die we die met een jongen à la Viviano nu wel hebben!

Nou, dat is 1. Nog nooit zien spelen, maar wat ik ervan hoor belooft het niet veel . Nu die andere 3/4 nog. Bevestig Özil nou verdomme!!

2 september 2013 om 17:26

Pffff duurt lang he? Maar kan niet meer misgaan. In 1 klap het beste middenveld van de Premier League, samen met Chelsea.

Wel tekenend dat iedereen die pakweg een week geleden nog riep ''wenger Out'', hem nu twee keer zo hard een genie noemt. Maar dit is de voetbalwereld in een notendop, de waan van de dag regeert.

2 september 2013 om 17:28

Klopt niet helemaal wat je zegt, een hoop Arsenal supporters riepen dat, maar een ander nog veel groter deel heeft altijd blijven geloven in Le Professeur!

2 september 2013 om 17:30

Podolski heeft net tweets geretweet die naar hem gericht waren, waarin Ozil succes gewenst wordt. Lijkt me niet dat een speler dat zou doen als het er niet van kwam. Sign him up pleaaaasseeee!

2 september 2013 om 17:37

Even goed lezen. Ik zeg dat een deel riep om het vertrek van Wenger, vooral op Engelse fora. Dit soort volk verdiend het niet om zichzelf supporter dan wel Gooner te mogen noemen imo. Achja, dat soort gekkies zullen er altijd zijn.

2 september 2013 om 18:21

Je hebt helemaal gelijk El Gran Capitan!

Ik hoop dat Wenger gewoon 25/30! jaar bij Arsenal blijft en dan als een levende legende (ookal is hij dat nu ook) vertrekt. Zijn voetbalvisie is fantastisch en ookal heeft hij de afgelopen jaren niet de beste transfers gemaakt, hij blijft de beste trainer op deze aardbol.

2 september 2013 om 17:28

kreeg net een sms dat het niet doorging, daarna 30 seconden later: grapje!
ff een hartstilstand

2 september 2013 om 17:40

Pfff, wie was die troll? Dit kan niet meer misgaan, het is alleen wachten op de bekendmaking.

2 september 2013 om 17:52

een united fan XD

2 september 2013 om 18:43

Je bezorgde mij ook een hartstilstand voor 1 seconde xD

Dan kunnen ze beter een CDM of een RB halen..

pff wat zeurt iedereen, een betrouwbare tweede keeper hadden we nodig, scezzny kan niet alles spelen maar laat wel zien een prima keeper te zijn.

2 september 2013 om 17:38

Jij snapt het..dit wordt gewoon de 2e keeper van Arsenal!

Ken deze speler niet dus kan er ook niet over oordelen. Is in ieder geval prima om nog een betrouwbare tweede keeper achter de hand te hebben.

Ik wist niet dat Busquets ook kon keepen..

Zie nu berichten over Pastore....is die ook een beetje goed? (ken hem niet zo goed)

mensen die op Ozil zijn aan het wachten (inclusief ik zelf) 6PM UK time

2 september 2013 om 17:50

serieus? hoe kom je daaraan? eerst hoorde ik 4:30..

2 september 2013 om 18:43

Sky Sources: Arsenal & Real Madrid could confirm Ozil deal at 6pm UK time. #skydeadlineday

ZO te zien is Özil binnen.. Zag net een bericht verschijnen op VZ maar toen ik erop klikte stond er document nog niet geplaatst.. Titel was "wenger houd woord en haalt Özil naar Londen" .. dus ik neem aan dat het al rond is geweldige aankoop voor Arsenal.. hoop dat er bij Ajax nog wat gaat gebeuren

2 september 2013 om 18:45

Ze hebben waarschijnlijk al een artikel uitgeschreven, die ze binnen nu en 20 minuten gaan publiceren.

2 september 2013 om 18:51

Ja daar doelde ik al op het bericht is namelijk allang duidelijk. Maar VZ wacht met het uitbrengen nog ff mensen in spanning houden maar het is dus rond!

Ozil viviano demba ba en centrale verdediger en arsenal is titelkandidaat

Je kunt zeggen dat VZ mensen in spanning houdt maar op de Arsenal site staat ook nog niks...

Leuk nog een net-niet keeper erbij. Deze man is niet aannemelijk beter dan wat je al hebt lopen met die 2 Polen. Lachwekkend beleid om dan hem te halen. Haal iets goed of haal niks.

Snapt nu echt niemand hier het concept "tweede doelman"? Prima doelman. Arsenal had een doelman nodig en mocht niet iemand zijn die Szczesny eruit zou spelen. Begovic was dus teveel van het goede geweest. Flamini en Viviano zijn breedteaankopen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren