Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Arsenal neemt Özil voor recordsom over, Real gaat voor Suárez’

Laatste update:

Mesut Özil gaat vermoedelijk naar Arsenal. De Spaanse media melden dat de transfer al rond is, maar de collega’s uit Engeland berichten dat de onderhandelingen zich in een vergevorderd stadium bevinden. De middenvelder speelde al meer dan honderd wedstrijden voor Real Madrid, maar geniet niet het volste vertrouwen van Carlo Ancelotti. Zondag zat de Duitser in de wedstrijd tegen Athletic Bilbao de hele wedstrijd op de reservebank.

/

Hoewel de 24-jarige Özil woensdag nog aangaf het uitstekend naar zijn zin te hebben bij Real en niet aan een vertrek te denken, lijkt Arsenal toch echt met de linkspoot aan de haal te gaan. Volgens de Spaanse kranten zijn de clubs het eens over een transfersom van 45 miljoen euro die nog eens met 5 miljoen kan oplopen, terwijl Sky Sports weet dat Arsenal dik 49,7 miljoen euro wil betalen. Voor Özil lijkt na de komst van Gareth Bale van Tottenham Hotspur geen plaats meer in Estadio Santiago Bernabéu. “Misschien hebben we nog een verrassing in petto”, zei Arsène Wenger zondag nog.

Die surprise zou Özil dus kunnen zijn. Hij zou voor drie seizoenen kunnen tekenen bij Arsenal. Ook Paris Saint-Germain en Manchester United zouden interesse hebben, maar in Londen kan Özil zeven miljoen per jaar verdienen. Op Old Trafford ‘slechts’ vijf miljoen. PSG is voor Nemo nooit een serieuze optie geweest. Als Özil naar Arsenal gaat, dan verbreekt die club zijn clubrecord. Dat staat nu nog op naam van Santi Cazorla, die vorig jaar zomer tegen een bedrag van achttien miljoen de overstap maakte van Villarreal.

/

Real staat volgens El Mundo Deportivo open voor een verkoop van Özil en wil met het opgebrachte geld de markt op voor Luis Suárez. Nadat Arsenal in de strijd om de Uruguayaan was afgehaakt leek de aanvaller bij Liverpool te blijven, maar Real gaat op de slotdag van de transfermarkt volgens het Spaanse medium nog een poging doen. Door het aanstaande vertrek van Özil en Kaká, die waarschijnlijk naar AC Milan gaat, maakt Real ruimte vrij voor het salaris van Suárez. El Pistolero heeft nog een contract tot medio 2018, terwijl de verbintenis van Özil twee jaar eerder afloopt.

Hoop jij dat Mesut Özil bij Arsenal aan de slag gaat?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
1 september 2013 om 23:33

Eindelijk maar waar , heerlijke speler voor jullie toch?
Wat Real allemaal aan het doen is? Geen idee...

1 september 2013 om 23:54

Özil wil niet het hele seizoen op rechts spelen, wat ik kan begrijpen. Isco gaat ook niet uit de basis vrees ik. Luxeprobleem, zijn beide gewoon te goed voor op de bank en willen natuurlijk beide veel speeltijd.

2 september 2013 om 00:02

Het zou in de Spaanse Liga toch mogelijk moeten zijn om met twee aanvallende middenvelders te spelen? Ozil en Isco naast elkaar? Ik kan me voorstellen dat je dat niet doet als je tegen Barca speelt maar ik zou mezelf toch wel even achter mn oren krabben als Perez was. Voor 101m een renpaard kopen, terwijl je voor die positie een van de beste spelers ter wereld hebt, en een balvirtuoos laten gaan voor 45m.

2 september 2013 om 00:06

Ja echt heerlijk. Wilshere, Cazorla, Ozil, Rosicky en een Ramsey dat steeds beter gaat spelen. Oi oi oi, wat ben ik dan blij.

2 september 2013 om 00:34

Dit zal voor Arsenal een geweldige aankoop zijn
hoop dat dit dan ook echt doorgaat!

2 september 2013 om 09:40

idd ongelooflijk zeg. Ozil moet dit seizoen nog basisspeler blijven met of Isco als invaller of als medespeler. Wat een achterlijk beleid. Wat is beter dan het hebben van 1 Ozil? 2 Ozil's! Die kunnen gewoon achter de drie man voorin spelen! Waarom Niet?

2 september 2013 om 23:01

Ik hoop dat ze hem kopen dan zien we arsenal nog is wat doen

1 september 2013 om 23:35

Zou het? Ozil heeft net nog laten weten dat die blijft.
Ik geloof er niks van Ozil houd van Madrid en is bijna een stel met Ramos.
Morgenavond weten we het maar als het gebeurt is het toch een drama transferperiode.

2 september 2013 om 00:06

Als ze Benzema er nou ook nog bij doen is het feest compleet

1 september 2013 om 23:38

In je dromen ja.

1 september 2013 om 23:52

Niet haten.

1 september 2013 om 23:56

Hoezo niet haten?
Je vergeet dat we het over Arsenal hebben, ik gun jullie Ozil van hartte maar als je dinsdagmorgen wakker wordt sta je met legen handen.

1 september 2013 om 23:57

@persiangooner

Jullie krijgen de perfecte nummer 10.. bij Arsenal ga je pas zien hoe goed hij echt kan voetballen.. daar waar voetbal zowat gemaakt word

Ben trots op Wenger.. hij flikt het toch om elk jaar een topteam neer te zetten.

2 september 2013 om 00:04

Hoezo niet haten?

2 september 2013 om 00:06

Er zijn al heel wat arsenal fan aan het fappen, sorry onze dag en avond kan niet meer stuk. Wereldtransfer!

2 september 2013 om 00:09

Omdat je het Arsenal niet gunt.

@ Ac_milan22

Als... als het door gaat

2 september 2013 om 00:11

157 games, 27 goals, 81 ******* assists

!!

Kom maar bij opa Wenger!

2 september 2013 om 01:39

Ik ben geneigd helemaal gek te worden. Eerst maar eens beheerst wachten, hopelijk wordt het maandagochtend / middag bevestigd en niet in de laatste uren. Kan me hartsie niet aan.

Ik heb nu al enorm veel zin om al die ongeduldige 'voetbalsupporters' uit te lachen, met hun voorbarige uitspraken over het Arsenal-beleid en onze professor. Heerlijk!

1 september 2013 om 23:39

Sorry dat ik ff je post hijack, maar kijk dit:

Apart from Mesut Özil, Arsenal are also in discussions to sign Ángel di María from Real Madrid. (source: Daily Telegraph).

Zelfde twitter acc die Ozil al aankondigde voor dit VZ bericht

1 september 2013 om 23:44

Van Real Madrid naar Arsenal... wat een grote stap terug voor zo'n geweldige voetballer. Ozil verdient beter dan dit.

1 september 2013 om 23:53

Alles met Daily ervoor is onbetrouwbaar. Daily Telegraph ook.

1 september 2013 om 23:54

Ozil verdient het niet om te banken. Zo'n grote stap terug is het niet. Hij gaat naar een veel betere competitie terwijl Real de laatste tijd nou ook niet garant staat voor prijzen. Wij kunnen tenminste nog winnen van Duitse clubs.

1 september 2013 om 23:56

We zullen het zien

1 september 2013 om 23:57

Met alle respect maar Real Madrid is toch een keer of 10 (zoniet meer) beter en groter dan Arsenal.

2 september 2013 om 00:03

Je mag zelf weten hoe groot jij Real Madrid inschat, feit is wel dat hij nu de absolute ster is van een topteam, het spel zal dus op hem afgestemd worden, en over een maand zal Ozil een spel spelen wat niemand verwacht. Hij is in 2014 een gouden bal kandidaat.. let maar op..

2 september 2013 om 00:04

Nope. En erg veel respect heb je ook niet.

2 september 2013 om 00:05

Inderdaad Ac_milan22. Sterker nog, Wenger gaat Ozil leren scoren.

2 september 2013 om 00:08

verwijder maar/

2 september 2013 om 00:10

Eeeh?

2 september 2013 om 00:14

Een scorende Özil. Pff, die man loopt 1op2 met assist's. Ventje is daarbij ook slechts 24 jaar.

2 september 2013 om 00:14

En hoe bereken jij zoiets? Meer dan 10 keer beter en groter? Tuurlijk, Real is een grotere club, maar laten we nou niet gaan overdrijven. Hartstikke leuk dat jij een club support die alles wint (nou ja, won) maar je hoeft niet meteen zo arrogant lopen te doen.

2 september 2013 om 00:16

Moet ik respect hebben voor Arsenal dan? Ze zijn dit seizoen definitief het lachertje van de EPL geworden. Waarschijnlijk neem jij je eigen club ook niet serieus.

Niets respectloos aan een feit. Real Madrid is groter en beter dan Arsenal. Ozil zet dus een stap terug. Onbegrijpelijke keuze.

2 september 2013 om 00:19

Jezus kijk alleen al naar het aantal prijzen, omzet en merkwaarde. Natuurlijk is Real Madrid groter en beter dan Arsenal, gaan mensen hier serieus beweren dat dat niet zo is?

Alsof Milan niets won. Nota bene met 7 CL bekers de tweede grootwinnaar. Je zet jezelf voor schut met dit soort uitspraken.

2 september 2013 om 00:21

We hebben net nog het eeuwig geprezen Tottenham verslagen, Arsenal zal nooit het lachertje zijn van de Pl.

Het is toch hilarisch dat Wenger het laatste lijkt te gaan lachen . De reden waarom Real met ons zaken wil doen, is omdat we het bedrag in 1x kunnen overmaken... prettige gedachte, zo'n cash balance.

2 september 2013 om 00:23

Het lachertje van de Epl? Waarom? Omdat ze nog niks hebben uitgegeven?

Ik vind een club die ~130 miljoen uitgeeft aan spelers en dan onderuit gaat met slecht voetbal tegen het team met 0 uitgaven met goed voetbal grappiger hoor. Of een team met lichtblauwe shirts, die ook voor meer dan 100 miljoen aan spelers hebben gehaald en van Cardiff verliest. Slaat nergens op toch, om dit soort dingen te concluderen na 3 potjes?

Wat ik wel weet is dat Arsenal jaar in, jaar uit onderschat en ondergewaardeerd wordt. Elk jaar moet ik hier weer lezen hoe goed Liverpool en Spurs weer zijn geworden en ze nu écht boven Arsenal eindigen. Ja ja..

Edit: naast Ozil schijnt Arsenal dus ook in de race te zijn voor Di Maria en Abel Hernandez van Palermo.

2 september 2013 om 00:27

Wat men vooral vergeet, is dat onze grootste winst is dat niemand is weggegaan.

2 september 2013 om 00:28

Gelukkig was arsenal zo lekker goed

2 september 2013 om 00:33

Ja.

2 september 2013 om 01:06

@persiangooner

Het is wel een grote stap terug want bij real heeft ozil al 4 prijzen gewonnen en vaak in het europese beste team gezeten. Ook heeft hij individuele prijzen gewonnen door zijn vele assisten.

Hoeveel prijzen heeft arsenal gepakt laatste 4 jaar ?

2 september 2013 om 01:18

4 prijzen? De enige relevante was de Spaanse titel, 1 prijs meer. In een veel minder competitieve omgeving.

Bij Arsenal komt hij ook wel aan zijn assists hoor, bovendien zal hij meer gewaardeerd worden door de coach.

2 september 2013 om 01:19

goh gaan nederlandse voetbalfans hun buitenlandse club verdedigen. ik zou zeggen support your local team!

2 september 2013 om 01:21

Ik hoop het , Ozil is veel te lief voor het team , Ik hoop zelf dat hij Bij Real madrid blijft of naar Chelsea Hij met Mata Top Duo !

2 september 2013 om 01:23

@ Jerrdrista, je moet toch zelf ook wel toegeven dat het de laatste jaren wel makkelijker is om in Spanje prijzen te pakken met Real/barcelona dan iets te winnen in Engeland, waar Man City, Man U, Chelsea, Arsenal en ook de Spurs vechten om de bovenste plaatsen. Een topclub als Liverpool kan al jaren niet meer aanhaken, Arsenal speelt al 16 jaar onafgebroken CL. Met onze beperkte uitgave een prestatie van formaat, helemaal als je kijkt wat de andere teams uitgeven.

Mocht deze transfer doorgaan, en we ook Di Maria halen, dan kunnen we misschien eindelijk weer meedoen om de titel (al zijn we nog steeds zwak in de breedte). En ookal is het team een lichte achteruitgang, de coach/speelwijze is een stuk stabieler en past beter bij hem. Ook is hij pas 24, veel te jong om op de bank te zitten bij Real. Hij geeft teminste om zn carriere.

2 september 2013 om 01:27

Arsenal is op de weg terug, en dat kunnen velen gewoonweg niet accepteren.

Een van de mooiste clubs die ik ooit heb mogen meemaken als neutrale toeschouwer, de Henry jaren zijn gewoon tijdloos.

En i.t.t andere clubs, denkt Arsené normaal qua toekomst visie.

2 september 2013 om 01:59

Op dit moment is alleen Real het lachertje, omdat ze 100 miljoen hebben betaald voor een beperkte speler als Bale en Özil zo makkelijk laten vertrekken.

2 september 2013 om 02:06

Kijk ff naar je competitie waarvan je eigenlijk alle 20 clubs tussen 6 planken kan gooien. Man die hele Spaanse competitie zit vol met schulden, en banken maar blijven pompen in dat Real en Barcelona. Die twee worden steeds beter, terwijl clubs als Malaga, Valencia en Sevilla al hun goede spelers van de hand moeten doen om nog een beetje rond te komen. Het is te ziek voor woorden dat het verschil qua media- inkomsten zo is dat wat Barcelona en Real bij elkaar krijgen, net zoveel is als wat de andere 18 clubs bij elkaar krijgen. De Spaanse competitie wordt steeds slechter, terwijl die van de Engelsen steeds leuker en kwalitatiever wordt.

2 september 2013 om 04:08

Omdat je eenmaal van een duitse club hebt gewonnen? De rest was europees gezien een flop.

Voor de rest wil ik özil niet kwijt. Maar mocht dat toch gebeuren kan hij arsenal erg ver gaan brengen!

2 september 2013 om 05:43

In een mindere competitie waar op dat moment de beste ploeg van de wereld ook in actief was.. Als je dan kampioen wordt lijkt het mij niet op z'n plaats om het kampioenschap van Real Madrid af te doen als iets simpels..

2 september 2013 om 07:58

Nee jij zet jezelf voor schut door te beweren dat Real 10 keer groter en beter(zoniet meer) is dan Arsenal!

1 september 2013 om 23:45

Wat een achterlijk figuur is die ancelotti wie laat er nou een speler als Ozil gaan die elke jaar weet te presteren

1 september 2013 om 23:50

Woww ongelovelijk nieuws dit! Ontzettend dom van Real dat ze 1 van de beste middenvelders ter wereld zomaar laten gaan. Ik als Barca fan was altijd stinkend jaloers dat Ozil voor Real voetbalde, nu hij daar vertrekt krijg ik voor de 2de keer vandaag een glimlach op mijn gezicht. De 1ste keer natuurlijk na die belachelijke transfer van Bale.

Ozil het gaat je goed en gefeliciteerd Arsenal fans met deze geweldige aankoop!

1 september 2013 om 23:59

Its confirmed door bbc een sky morgen keuring yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

2 september 2013 om 00:09

Kan mijn geluk niet op. Je zou bijna kunnen stellen dat het alle ellende is waard geweest.

Nouja.. bijna dan.

2 september 2013 om 00:12

Ja het leek alsof wenger ons de hele zomer aan het trollen was. Er moest wel iemand komen maar ozil geen haar op mijn hoofd die daar aan dacht. Chapeau wenger dat moet een keer gezegd worden! Ozil shirtje bestellen deze week ;p. sooooo excited man echt niet normaal het is alsof messi naar ons is gekomen

2 september 2013 om 00:24

Niet te vroeg juichen... serieus. Denk om je gezondheid. Meld je morgen even bij me mocht het niet doorgaan, wil zeker weten dat je nog leeft

2 september 2013 om 00:30

Het lijkt serieus te zijn PG, hij is in London op dit moment volgens doorgaans betrouwbare bronnen. Ook Abel Hernandez van het gedegradeerde Palermo word genoemd, weet niet wat ik daarvan moet vinden. Ook word Reus genoemd, die lijkt me niet echt haalbaar. Een CB is ook echt wel nodig denk ik.

Even een ander feitje: Vandaag(hier waar ik woon is het nog zondag) is er zo'n 150 miljoen uitgegeven en het is nog niet eens deadline day...

2 september 2013 om 00:33

Haha ik denk dat het dan beter is dat ik niemand om mij heen heb haha. Ik kan niet eens stilzitten van vreugde haha.

2 september 2013 om 00:34

Het is ook serieus maar het kan nog alle kanten op.

Er komt geen cb dacht ik.

2 september 2013 om 00:40

@pg cb niks van gehoord idd, ook niet van een cdm mischien dat cabaye dan toch al bijna rond is? Er gaat nu van alles rond we kunnen morgen de gekste namen zien!

2 september 2013 om 00:40

Het zou wel echt drama zijn als er geen cb komt, je hebt minstens 4 cb's nodig, en wij hebben er maar 3, waarvan er een ook nog eens blessuregevoelig is.

2 september 2013 om 00:40

Ik kan echt niet wachten tot morgen, spannend spannend spannend!!!!

2 september 2013 om 01:02

Ozil stapt morgen ochtend op de eerste vliegtuig richting londen! Hij is nog niet in londen zoals mensen zeiden.

2 september 2013 om 02:35

@gunnerberg8 00:40
Waarom zou Arsenal voor Cabaye gaan als ze Özil al binnen hebben (mocht dat zo zijn)? Dan kunnen ze beter voor een verdedigend ingestelde speler gaan of een spits/winger imo.

2 september 2013 om 02:42

Het zou de grap van het jaar zijn als Ozil niet voor Arsenal maar voor Chelsea naar Londen zou komen

2 september 2013 om 02:55

Het is al een grap an sich dat Real Madrid Özil laat gaan.
En het door jouw beschreven scenario zou ik nog niet eens zo heel erg vinden. Dat zou namelijk het einde van Mata betekenen bij Chelsea, die dan vervolgens mooi bij Arsenal kan tekenen. Özil of Mata bij Arsenal, het maakt mij echt niet wie van de twee.

2 september 2013 om 03:23

@applegreen rot op jaloerse kut. Geniet lekker van ramires zou ik zeggen.

2 september 2013 om 03:27

@samdoritos cabaye is een cm die artete op zou kunnen vangen artetea is 32 he.

2 september 2013 om 21:07

Jaloers? Opnl die faalclub met tweederangs spelertjes die al acht jaar nog geen beker van blik hebben gewonnen? Nee dank je. Jij bent wel jaloers op Madrid te zo te zien. Je verkoopt nog net niet je lever om een speler van Madrid te verwelkomen. Die jongen kiest gewoon uit pure wanhoop voor Arsenal, dat moet jij zelfs kunnen inzien.

2 september 2013 om 21:07

Jaloers? Op die faalclub met tweederangs spelertjes die al acht jaar nog geen beker van blik hebben gewonnen? Nee dank je. Jij bent wel jaloers op Madrid te zo te zien. Je verkoopt nog net niet je lever om een speler van Madrid te verwelkomen. Die jongen kiest gewoon uit pure wanhoop voor Arsenal, dat moet jij zelfs kunnen inzien.

2 september 2013 om 00:23

Perez is helemaal doorgedraaid. Wie gaat nou zijn beste speler van het afgelopen drie jaar verkopen en een renpaard voor terug halen? En laten we maar niet over de bedragen hebben.

2 september 2013 om 01:53

Dat komt omdat Real Madrid een Galacticos-beleid volgt: 11 complete spelers die alle facetten beheersen en een coach die daar een ploeg van kan maken.

Özil is niet compleet. Hij is een specialist in het tactische en creatieve.

Maar alsnog is het dom want niemand van Real Madrid die het spelletje van Özil kan spelen.

Maar goed, Perez en z'n arrogantie dus. Hij denkt dat je titels wint met 11 complete spelers terwijl je eigenlijk naar een compleet en uitgebalanceerd ploeg moet werken.

De komende 5 jaren een 2e plaats in La Liga en een plaatsje bij de laatste 4 van de CL zal ze wel leren hoe je een echte ploeg hoort te smeden à la Dortmund, Bayern en Barca.

2 september 2013 om 02:52

Nee Ozil is niet compleet maar een Di Maria of Bale wel ..

2 september 2013 om 03:03

Real Madrid is echt rampzalig dom als ze dit echt gaan flikken..
Halen ze een belachelijke dure paard, die niet eens z'n geld waard is. Verkopen ze een zeer zeldzame, maar ook een zeer belangrijke vis die goed kan bijdragen aan het spel van Real Madrid en willen die mongolen ook nog een doorgedraaide hond kopen?!?!?!?

Waar gaat dit heen... Ik moet er spontaan bijna van kotsen.. Belachelijk beleid..
Winst maken op Bale.. Oke wat Perez wilt.. Maar Ozil verkopen.. Dat is echt het domste wat je nu kan doen.. Helaas, had dolgraag Isco samen met Ozil zien spelen... Maar het mag helaas niet baten...

Ongelofelijk als dit rondkomt.

1 september 2013 om 23:43

Wauw dit komt zomaar uit lucht vallen.
Als dit waar is mogen de Arsenal fans hun handen dicht knijpen.
Hier wachten de Arsenal fans vol ongeduld al die jaren en lukt het dan waarschijnlijk,
Hopelijk halen ze Benzema er ook nog eens bij.

1 september 2013 om 23:43

Wauw dit komt zomaar uit lucht vallen.
Als dit waar is mogen de Arsenal fans hun handen dicht knijpen.
Hier wachten de Arsenal fans vol ongeduld al die jaren en lukt het dan waarschijnlijk,
Hopelijk halen ze Benzema er ook nog eens bij.

Wat gaat hier gebeuren?! Wenger kan in een klap de held van de transferperiode worden! Ozil is de enige speler die gelijk staat aan het geboden bedrag; Bale, Neymar, Falcao etc. zijn hun bedrag (in combinatie met hun voormalig contract) bij lange na niet waard. Ozil is een geweldenaar. Een echte liefhebber van voetbalkunst. Zou de man zijn voor United, maar als Arsenal dit weet te fizen zijn ze fantastisch bezig!

En Suarez naar Real?! Wat zal er gaan gebeuren met Ronaldo, Di Maria, Benzema en niet te vergeten jeugdproducten als Moratta en Jese?!

1 september 2013 om 23:36

Di Maria moet dan door Arsenal ook nog worden aangetrokken. Het transferbudget was 80 miljoen, kan mooi aan Ozil en Di Maria worden besteed.

1 september 2013 om 23:43

Vanuit Real's perspectief is het toch idioot dat ze Özil verkopen om Suarez te halen. Wat moet je met Suarez als je een fenomeen als Özil in je elftal hebt rondlopen, nu ze Bale al hebben gehaald zou je denken dat ze genoeg aanvallers hebben.

Het kan ook zijn dat Ancelotti ontevreden is over Benzema en Suarez in de spits wil zetten, al kan je ook daar je twijfels bij zetten. Suarez loopt veel te graag met de bal aan de voet maar als je in je elftal een Isco/ronaldo hebt rondlopen moet je eigenlijk niet nog een aanvaller/spits willen die alleen maar de bal wil hebben.

Dat zou geweldig zijn voor Arsenal en voor Ozil zelf... Prachtig! Kan ik hem weer meer gaan volgen!

Beste voetballende middenvelder bij de mooist voetballende club ter wereld... gefeliciteerd Arsenal fans dit hebben jullie verdient!!!!

1 september 2013 om 23:35

I agree. Het was lang wachten, maar ze hebben hun transfer toch gemaakt.

Mesut Özil is zo'n dodelijke speler, die zal Arsenal wel aan een hoger plan tillen. Toptransfer voor Arsenal en wil Arsenal hiermee feliciteren. Hebben ze wel verdient. Uitstekende zet van Wenger.

Ricardo Kaka ook naar Milan, helemaal feest in Madrid

1 september 2013 om 23:41

Wacht nou met feliciteren tot het rond is. Voor hetzelfde geld is dit ook weer een verzinsel, ook al zijn de geruchten zeer sterk. Ben al die teleurstellingen spuugzat ondertussen, ik geloof het pas als het op de Arsenalsite staat.

1 september 2013 om 23:45

Lol, Giroud zal de helft van Ozil's steekpassjes niet eens begrijpen. Ik betwijfel of Ozil het ook goed gaat doen in een teams voor tweederangs spelers.

1 september 2013 om 23:48

Een team dat RVP en Fabregas heeft gemaakt tot wat ze nu zijn, niet verkeerd lijkt me.

1 september 2013 om 23:58

Ja, twee spelers die direct naar grotere clubs vertrokken zodra ze de kans kregen. Real Madrid is gewoon van een heel ander kaliber dan Arsenal.

2 september 2013 om 00:18

Omdat Arsenal toen niet de middelen had. Hebben ze nu wel, getuige een bod van 46 miljoen op Suarez, bod van 22 miljoen op Bender.

2 september 2013 om 00:23

Volgens mij vertrok van Persie omdat hij prijzen wilde winnen, wat bij Arsenal niet ging. En Fabregas vertrok omdat zijn oude club destijds de beste club ter wereld was. Een dikke bankrekening hadden hen echt niet kunnen weerhouden te vertrekken.

2 september 2013 om 00:30

Wat loop je nou te huilen joh zuur joch. Wees blij dat zo'n prachtige voetballer in een team terecht komt dat om hem heen gebouwd wordt. Of ben je geen voetballiefhebber?

2 september 2013 om 00:37

@applegreen ja allemaal heel leuk , maar wie lacht er harder wanneer Arsenal Özil binnen heeft en jullie Bale terug krijgen.

2 september 2013 om 01:38

Ik loop te huilen omdat Arsenal veel te min is voor zo'n oervoetballer als Ozil. Hij heeft Arsenal ook puur uit wanhoop gekozen want 25u voor de deadline liggen de clubs niet voor het oprapen

Het zieligste is nog dat mensen roepen dat Arsenal nu titelkandidaat is? Loooool, Chelsea heeft een veel en veel sterkere selectie.

Maar veel plezier en succes met Ozil, denk dat ie binnen twee jaar pleite is.

2 september 2013 om 02:18

Maar voor wie ben je nou? Galatasaray, Real Madrid, Chelsea of ben jij er zo eentje die in elk land zo even z'n favoriete voetbalclub heeft gekozen?

Özil hoort niet bij Real, dat verschrikkelijke misselijkmakende clubje met die voorzitter die altijd maar weer wilt laten zien dat die een grote pik heeft en dan even 100miljoen uitgeeft aan een rendier die af en toe een vrije trap erin schiet, waar ze overigens niks aan hebben aangezien Ronaldo een abonnement heeft op vrije trappen nemen.

Ik vind Özil een perfecte middenvelder voor Arsenal, samen met Cazorla staan daar toch twee fantastische aanvallende middenvelders met een gruwelijke steekpass in de benen.

Ik snap alleen niet waarom mensen graag willen dat Di Maria naar Arsenal komt? Een echte goede cv, zoals een Soll Campbell, heeft Arsenal al een hele tijd niet meer gehad. Waar is de leider van Arsenal achterin? Ik vind Vermaelen nog wat te soft, en straalt nog niet echt hetgeen uit wat een Stam, Campbell of Maldini uitstraalden.

2 september 2013 om 02:50

Hoe kom je erbij dat ik voor Chelsea ben? Omdat ik zeg dat zij een sterkere selectie hebben? Lol, mag ik dat niet zeggen zonder fan te zijn dan?

Ik ben jou geen uitleg verschuldigd, maar voor de goede orde: ik ben voor Galatasaray én Real Madrid. Ik ben alleen 13 jaar geleden vergeten toestemming aan jou te vragen, of ik fan mag worden van deze clubs. Want blijkbaar kan ik niet voor Galatasaray zijn omdat ik ruim 8 jaar in Istanbul heb gewoond en is Real Madrid ook geen keuze hoewel ik in Spanje ben geboren en mijn vader Spaans is.

Ik ben het verder volledig met je eens. Dat ik fan ben van Real Madrid betekent niet dat ik hen niet mag bekritiseren. Real Madrid is belachelijk bezig en ik vrees dat er met deze transfer permanent iets is veranderd in het voetbal. Ik dacht vanmiddag toen ik Real keek nog: "nog een dag en dan is de transfermarkt gesloten. Geen Bale." Helaas te vroeg gejuicht.

Ik snap het allemaal niet meer. Dat je Di Maria passeert is tot daar aan toe, maar Ozil? Dat kun je echt niet maken. Dan laat je hem ook nog eens voor "maar" 50 miljoen vertrekken.

Maar goed, ik hoop dat Arsenal veel plezier aan hem zal beleven. Ozil hoort niet op rechts en al zeker niet op de bank.

2 september 2013 om 09:08

Het staat in je profiel dat je voor Chelsea bent...

2 september 2013 om 21:10

Ik ben niet "voor" Chelsea. Ik volg de club alleen voor Hazard, Oscar en David Luiz. Het betekent niet meteen dat ik fan van Chelsea ben als ik ooit eens op hun clublogo heb geklikt en Chelsea voor die spelers aann profiel heb toegevoegd.

Hele goeie transfer voor Arsenal succes Ozil!!

Geweldige aankoop van the gunners! Hier gaan ze veel plezier aan beleven. Schijnt dat Draxler ook rond is.

Wenger, haal gelijk even Benzema en Di Maria op. (Y)

1 september 2013 om 23:35

Benzema vertrekt echt niet. Dan blijft alleen Morata over?

1 september 2013 om 23:37

Nee, Suarez halen ze na het verkopen van Ozil en Ancelotti heeft al veel zitten experimenteren met Ronaldo in de spits want Bale gaat nu op links spelen. Dus wie weet.

1 september 2013 om 23:40

Zou enigszins kunnen. Maar het lijkt dat Ancelotti het wel ziet zitten in Benzema kijkend naar zijn minuten. Ik hoop dat dat minder wordt en Ronaldo idd in de spits komt te spelen en Bale op links of Bale in de spits. Suarez hoeft van mij niet zo zeer, al is hij ook een fantastische dribbelaar.

1 september 2013 om 23:42

Zijn nu al berichten dat Arsenal ook voor Di Maria bezig is (zie mn post hieronder). Zelfde twitter acc die de Ozil onderhandelingen aankondigden. Dan blijft Benzema denk wel ja

1 september 2013 om 23:40

En kijk eens aan:

Apart from Mesut Özil, Arsenal are also in discussions to sign Ángel di María from Real Madrid. (source: Daily Telegraph).

2 magiers weg, een renpaard erbij.. Hahahahahahha Real Madrid.. geweldig!!!

1 september 2013 om 23:35

De magie van Kaka is al tijden uitgewerkt en Bale een renpaard? Schaam je!

1 september 2013 om 23:39

Bale is als je hem vergelijkt met Özil een renpaard ja, die heeft in zijn linkerteen meer techniek dan Bale in heel zijn lichaam.
Onbegrijpelijk het transferbeleid van Real.

1 september 2013 om 23:40

Wat is Gareth Bale dan?

Özil weg, Kaka voor 65M aangekocht en gratis uit de deur. Gareth Bale aangetrokken voor 100m. Wat is dit? Wil Perez zo graag verlies draaien of eh?

1 september 2013 om 23:47

Over een jaar komt Bale ook op de bank terecht, rot dan twee seizoenen lang weg op de bank en wandelt vervolgens gratis de deur uit. Ik zie het echt gebeuren.

1 september 2013 om 23:50

Kaka heeft meer opgeleverd dan gekost. Maar zoals Isco al zei, ''het gaat op wie de grootste ... heeft''.
Tot gisteer was ons beleid nog goed en nu eerlijk gezegd drama --- Bale en misschien ook Ozil.;

1 september 2013 om 23:55

Waarom noem je alleen de negatieve dingen op Iniesta? Lekker provoceren jongen? Hoe zit het met Higuain en Callejon dan?

Higuain voor 22 miljoen winst verkocht. Callejon voor zo'n 9 miljoen winst verkocht.
Ozil voor 45 miljoen weg, gekocht voor 17 miljoen.

Over verlies draaien gesproken.. Real heeft schulden ver verminderd, dus waar heb je het over?

2 september 2013 om 00:21

@FcDa

Precies, en laten we dan maar niet het verlies erbij halen wat Barcelona maakte op spelers als Ibrahimovic. En ze hebben toch ook Sanchez, Neymar en Song voor belachelijke bedragen gekocht.

1 september 2013 om 23:36

Kaka is zn magie al eeuwen geleden verloren. Ik denk dat bij Madrid niemand wakker ligt van het vertrek van hem, ze geven hem niet voor niks gratis weg. Özil is een heel ander verhaal...

2 september 2013 om 00:07

Als Ozil net zo goed was als Kaka van Ac Milan zou Real hem niet vrkopen.

2 september 2013 om 00:21

Het verschil is dat Özil nu weggaat voor 50 miljoen, om Kaka doen ze een mooie strik en laten hem voor nop weer vertrekken naar Milan. Dat Kaka in zn eerste tijd bij Milan een geweldige speler was daar heb je nu niet zoveel meer aan.

Özil is op dit moment een geweldige speler en ik vind het dan ook vrij onbegrijpelijk dat Madrid hem verkoopt, maar wel mooi voor Arsenal, eindelijk een echte topaankoop.

2 september 2013 om 00:56

@blink

Ik denk niet dat het echt een kwestie is van goed of slecht in dit geval.

Zoals jij mij al een keer eerder vertelde; Isco is completer dan Özil. Laat het nou zo zijn dat Real Madrid dat soort spelers wil. Özil is niet compleet genoeg in de ogen van Ancelotti en daarom vertrekt hij.

Özil kan verdedigingen zoek spelen met een geniale pass. Zijn manier van lopen, verdedigers wegtrekken en ruimte creëeren, dat tactische gebeuren, dat is zijn sterkte. Sterker nog; niemand in de selectie van Real buiten Özil die ik dit heb zien doen.

Ze vinden hem niet goed genoeg omdat hij niet kan scoren, dat maakt hem incompleet. Maar wat hij doet, daar is hij fenomenaal in.

Daarom vind ik niet echt dat je kunt zeggen dat "wanneer hij net zo goed was als Kaka van Ac Milan zou Real hem niet vrkopen"

Kaka was net als Isco, gewoon compleet. Maar beide spelers leggen het af op inzicht en creativiteit tegenover hem. Tis maar wat je als coach wil.

Maar Kaka heeft nog steeds die sparkle als hij speelt. Hij kan het wel en in de juiste omgeving zal hij gewoon zijn klasse kunnen laten zien. Dat soort magie wat hij liet zien, wat Özil laat zien, dat verleer je niet. Dat komt met vertrouwen of verdwijnt met wantrouwen.

2 september 2013 om 01:03

Ozil mist enkel scorend vermogen ten opzichte van Isco, maar dat is aan te leren.

2 september 2013 om 01:08

Klopt. Özil is een specialist in het tactische en creatieve deel. Ik heb er vertrouwen in dat Wenger hem ook andere dingen aan kan leren. Ze hebben echt een juweel van een speler binnengehaald.

1 september 2013 om 23:37

1 magier weg, Kaka was nou niet echt een magier bij ons.
Maar daarvoor en daarna hoop ik wel.

1 september 2013 om 23:43

We zien in de CL wel of hij zijn magie heeft verloren.. want de serie A kijken jullie toch niet, en jullie blijven sowieso zeggen dat hij overschat is etc. totdat hij persoonlijk een topteam naar huis stuurt.

Ik heb vertrouwen in hem. Forzaa Kakaaa

1 september 2013 om 23:48

Had heeft wel magie, maar het kwam er niet uit door zijn blessures.
Ik zelf geloof wel in Kaka, maar als je nooit 4 wesdtrijden achter elkaar speelt vindt je die ritme ook niet. Hij gaat zeker slagen bij Milaan ga ik 100% vanuit. Alleen ik zelf vind jullie verdediging niet zo denderend maar voor de rest is het Top!

Wat heeft Perez zitten snuiven?! Ozil verkopen is schandalig

1 september 2013 om 23:34

Dit is echt de rampzaligste dag in de geschiedenis van Real Madrid. Verschrikkelijk nieuws dit.

1 september 2013 om 23:37

Inderdaad kijk alleen al naar het aantal assists dat hij de afgelopen seizoen had.
En dan een totaal overbodige Bale voor twee keer zoveel kopen, ongelooflijk.

1 september 2013 om 23:42

Als ze zoveel geld uitgeven aan een speler als Bale wil al genoeg zeggen..

1 september 2013 om 23:50

Dan hadden ze ook Isco nooit moeten kopen want de CAM Ozil zoals wij hem kennen hield de dag dat hij naar de rechterflank moest verhuizen op met bestaan. Dit is niet alleen de schuld van de aankoop van Bale, maar ook die van Isco. Hopelijk verhuist Ozil nog wel naar een betere club dan Arsenal.

Dit had ik niet verwacht. ALs ik hem was had ik voor United gekozen, Arsenal is geen titelkandidaat maar gaat voor de 4e plek wat onder zijn niveau is. Wel leuk. Mag het team op sleeptouw nemen

Wat een raar bedrag; 49,7 miljoen! Bied dan gewoon 50, maar dat ter zake. Geweldige speler die altijd moet spelen. Weet iemand (real of Werder fan) of Werder hiervan profiteert? Vaak is er toch een bepaald percentage wat naar de club gaat waar hij speelde voor hij naar Real vertrok!

1 september 2013 om 23:44

Is waarschijnlijk een omgerekend bedrag. Zal wel 40 miljoen pond ofzoiets zijn

2 september 2013 om 18:03

@eibert @kx22 Ach, tuurlijk! Bedankt voor het verduidelijken

1 september 2013 om 23:46

Omgerekend vanuit Pound (pond).

Waar is Real in godsnaam mee bezig, Bale die totaal niet nodig is voor 100 miljoen verkopen en een topspeler als Özil voor 50 miljoen verkopen.

Wel een topaanwinst voor Arsenal natuurlijk, ik zie ze dit seizoen nog wel verassen.

Ik snap dat hele aankoop beleid niet van Real Madrid! Alleen maar grote namen halen, om vervolgens een van je beste spelers te laten gaan! Özil was vorig jaar echt heel belangrijk met zijn assists, die laat je dan niet voor zo'n "prijsje" gaan.

P.s.: Dat prijsje is in vergelijking met de prijs voor Bale.

Spannend dit! Hopen dat het doorgaat özil is een topper. Hoop alleen wel dat Suarez niet naar Real gaat.. Dan zie ik liever Benzema ook nog naar Arsenal komen.

Jezus united bied meer dan Arsenal pffff , Ozil staat toch veel beter in het united shirt

Mocht het inderdaad doorgaan, we hebben het natuurlijk wel over Wenger/arsenal, zou het een geweldige aankoop zijn. Nu nog een goede spits erbij en Arsenal heeft dan toch een heel behoorlijk elftal.

2 september 2013 om 00:14

Vind Giroud het dit jaar erg goed doen tot nu toe, tuurlijk zijn er betere spitsen, maar we kunnen beter eerst een winger erbij halen en een grote sterke middenvelder.

Jammer voor United dan. Ik vind trouwens dat Arsenal met de komst van Ozil veel creatieve middenvelders heeft. Misschien kan Moyes ff winkelen bij Arsenal haha!

Zou wat zijn. Ozil weg en Suarez halen. Waarom zou Real assistenkoning Ozil verkopen? Die man is geniaal? Hij is nog erg jong? Isco is een concurrent voor Ozil, maar dan blijft er alsnog genoeg wedstrijden over om te spelen. Bale lijkt mij meer te moeten concurreren met Di Maria.

Ik geloof er niet zo zeer in. Ancelotti heeft geen goede band met Ozil? Ancelotti is er pas net?

1 september 2013 om 23:54

Een speler als Ozil hoort altijd te spelen, niet als alternatief voor Isco. Toen Callejon vertrok hadden ze Isco voor de rechterflank moeten halen, niet voor 10 want daar liep al een geweldenaar rond.

1 september 2013 om 23:58

MEt alle respect voor Ozil, maar ik vind Isco overtuigender dan Ozil. Ook is Isco een Spanjaard waardoor hij ook alweer een streepje voor heeft. Daar waar Ozil ook nog is minder beslissend is als Isco. Isco kan een pass geven, maar ook scoren.

Ik vind Ozil een geweldenaar, maar Isco is er pas net en nu al een fenomeen.

2 september 2013 om 00:01

Hij heeft manu en psg afgewezen vriend! ;p

2 september 2013 om 00:33

Omdat Moyes 5 miljoen bied en Arsenal 7, maar ook omdat hij al eerder dicht bij een transfer naar Arsenal was, dat zal ook zeker wel meespreken, dat Wenger al eerder vertrouwen in hem had.

"dat staat nu nog op naam van Santi Cazorla, die vorig jaar zomer tegen een bedrag van achttien miljoen de overstap maakte van Villarreal."

@ VZ: Als ik me niet vergis kwam Santi Cazorla kwam over naar Arsenal van Malaga, niet Villarreal.

Overigens zou ook Milan zich gemeld hebben voor Özil. Weet niet of hij gaat vertrekken bij Real en zo ja, waar naar toe, maar vast staat dat de laatste dag nog een hoop gaat gebeuren op de transfermarkt.

1 september 2013 om 23:48

Volgens mij staat t record ook op naam van Arshavin.

2 september 2013 om 00:39

Nee, op naam van Cazorla met 19 miljoen Euro. Arshavin kwam voor 17.5 miljoen.

1 september 2013 om 23:53

Dat van Milan zou alleen zijn als Shaarawy naar Man. City zou gaan, dat lijkt me grote onzin.. hij lijkt echt gewoon naar Arsenal te gaan.

Halen we niet alleen de beste middenvelder binnen maar hebben we ook meteen het beste middenveld van de EPL Ramsey cazorla Ozil en dan ook nog Wilshere

1 september 2013 om 23:56

Ik vind Mata-Hazard-Oscar-Lampard veel beter. Een zwaluw maakt nog geen zomer.

2 september 2013 om 00:41

Komop, Ozil wint het van Mata, Cazorla en Hazard zijn vergelijkbaar, de andere spelers zijn totaal niet te vergelijken. Allebei gewoon wereldklasse.

2 september 2013 om 00:52

Cazorla, Ozil, Wilshere en Ramsey is veel beter dan van Chelsea bedoel je?

2 september 2013 om 01:43

Ozil-Mata kan ik nog mee inkomen maar ik proestte m'n cola uit m'n neus toen ik las dat je Cazorla en Hazard vergelijkbaar vindt. Als Hazard zijn spel finetunet is hij een potentiële Gouden Bal winnaar. Je zal wel door een enorme Arsenalbril kijken want Cazorla is echt niet beter dan Hazard.

2 september 2013 om 01:59

Cazorla heeft bij Arsenal meer laten zien dan hazard bij cfc. Cazorla is voetballend ook beter dan mata. Mata is zonder bal wel beter.

2 september 2013 om 02:01

Weet je trouwens zeker dat je cola drinkt? Als ik je reacties zo lees krijg ik de indruk dat je azijn loopt te drinken.

2 september 2013 om 02:26

Dat zeg je alleen omdat ik reëel over Arsenal praat. Ben ik verplicht om Arsenal de hemel in te prijzen? Als je er niet tegen kunt moet je m'n comments ook maar niet lezen hoor. Ik dwing je niet.

Echt top die vergelijking dat Cazorla meer heeft laten zien dan Hazard. Duh, dude wordt dit jaar nog 29 terwijl Eden Hazard pas 22 is. Geef Hazard nog twee jaar de tijd en hij is een van de beste voetballers ter wereld.

2 september 2013 om 07:39

Waarom zou je over de toekomst praten als de rest het over het heden heeft?

Nee je praat poep, niet reëel.

2 september 2013 om 21:15

Waaruit blijktdat het over over het heden gaat? Dan nog, zelfs nu is Hazard beter dan Cazorla. Je bent gewoon zo'n ongelooflijk zuur menneke die vindt dat iedereen Arsenal maar de hemel in moet prijzen ofzo. Waarom reageer je op alle comments waarin mensen negatief over Arsenal praten? Zo fucking triest. Niemand is verplicht jouw clubje leuk te vinden gast. Persoonlijk vind ik er maar een zielig clubje omdat ze niets presteren maar wel steeds zichzelf op se schouders kloppen.

Als fan van zowel real als arsenal vind ik dit prachtig nieuws mocht het waar zijn. Enige club waar ik naast reql ozil wel zou willen zien en real heeft goed ingekocht

Real Madrid is gek als ze Ozil laten gaan, maar ja ze zijn ook gek genoeg om 100 miljoen voor Bale te betalen...

Özil zou dé perfecte speler zijn voor Manchester United. Bij Arsenal hebben ze al Cazorla, ookal zouden zij Özil natuurlijk ook goed kunnen gebruiken.
Als Özil daadwerkelijk vertrekt bij Real, dan geloof ik niet dat er ook maar iemand met enig verstand van voetbal bij Real rondloopt. Voor 100 miljoen een redelijk goede speler als Bale halen en voor 50 miljoen een absolute wereldtopper laten gaan. Dit kan toch niet waar zijn?

1 september 2013 om 23:59

Ze willen bij United toch met 2 controleurs spelen?
Een echte teamspeler als Kagawa of Özil die het niet van de goals moeten hebben maar die het spel kunnen maken hebben geen plek bij United of ze moeten van hun systeem afzien.

Waar zijn ze in godsnaam mee bezig bij Real...???

Eerst die Bale transfer die nergens over gaat.. En dan ook nog eens (mogelijk, vele zeggen wel maar ik blijf hopen van niet..) Ozil gaan verkopen..

Hebben ze een van de beste middenvelders in huis.. Gaan ze hem verkopen..

Ze sporen echt niet meer..

Maar goed als het door gaat is het een super zet van Arsenal.. Eentje die ik nooit maar dan ook echt nooit zou verwachten.. Dat ze zoveel geld uitgeven voor 1 speler.. Een beetje een "stoute" zet van Wenger :P

Waar de transfers tot vandaag vrij geslaagd waren zal het Perez toch nog lukken om alles naar de kl*ten te doen. Ongelooflijk.

Mesut Özil bij Arsenal pfff ! dat zou echt geweldig zijn. Ik ga er van uit als Özil komt dat hij dan morgen pas medisch wordt gekeurd en gepresenteerd. Hopelijk wordt deze transfer niet afgeketst en zo snel mogelijk rond.

1 september 2013 om 23:49

Hij wordt op dit moment gekeurd

1 september 2013 om 23:58

Serieus ik las het net ook op Twitter maar zonder echte bron. Hoe kom jij er eigenlijk bij ?

1 september 2013 om 23:59

Zelfde als jij denk ik, hughwizzy

Ozil is zo goed dat hij on de prijzen moet strijden, zie hem graag bij utd ipv arsenal

Arsenal van harte! Bale 100m / Ozil 50m, bij Real hebben ze toch een vreemde kijk op het waarderen van voetballers..

1 september 2013 om 23:40

De marketing kijk inderdaad. Niet op basis van skills, maar op basis van populariteit.

hebben ze dan eindelijk toch hun topaankoop en heeft wenger zich aan zijn woord gehouden geweldige speler die bijna altijd een goede wedstrijd speelde jammer dat real liever een bale ziet maarja hele goede aankoop

verder vind ik echt onzin dat real 100 mil uitgeeft en vervolgens een suarez koopt die rond de 50 mil kost en ook al overbodig is.

Florentino Pérez waagt een poging om de Barçafans harder te laten lachen dan na de eerste Clásico van Mourinho; twee geweldige teamspelers inwisselen voor een renpaard en een vampier. Lig werkelijk waar op de grond van het lachen!

2 september 2013 om 00:20

Isco kan niet met passjes strooien waarmee je een achterhoede à la Barca zoek kunt spelen. Hij wordt eenvoudigerwijs afgestopt.

Ronaldo heeft er geen zin meer in en zonder Özil zijn passjes zie ik Ronaldo zijn fenomenale acties niet meer maken. Hij vormt dan ook geen gevaar meer in een Clásico; ook eenvoudig af te stoppen dan.

Daarom feliciteer ik jullie bij deze met minimaal 2 overwinningen op Real. Het kan gewoon niet anders.

Edit: En als Suarez komt, dan kan ik de Engelse krantenkoppen van de dag na de Clásico al voorspellen: Suarez strikes again; he bit Messi.

2 september 2013 om 01:03

Suarez gaat niet komen, Liverpool laat hem absoluut niet gaan.

2 september 2013 om 01:34

Is dat ergens als officiele statement te lezen? Want ik neem aan dat elke speler voor een bepaald bod te koop is.en hoe heeft Liverpool ingekocht deze zomer? Weinig van gelezen namelijk.

2 september 2013 om 09:05

@henrynr1

Liverpool heeft
- Mignolet
- Aspas
- Luis Alberto
- Toure
- Sakho
- Cissoko
- Moses
- Ilori

Gewoon omdat Real geen 55 miljoen gaat betalen en Liverpool hem niet voor goedkoper laat gaan, wanneer Liverpool hem wel laat gaan dan denk ik dat we nog een poging doen voor zowel Yarmolenko als voor Konoploynka. Thauvian gaat misschien ook nog bij LFC komen, buitenspeler van Lille die te vergelijken is met Ben Arfa.

2 september 2013 om 13:31

Bedankt voor de info! Dat is nogal een lijst. Liverpool zou dus ook weer voor de bovenste plekken moeten spelen dit seizoen.

Suarez naar Madrid, zou een nachtmerrie voor het voetbal zijn. Ronaldo zal er weinig problemen mee hebben, die kan als Suarez in Spanje z'n ding mag doen zijn doelpuntentotaal met zo'n 30 penatly's erbij vast goed opschroeven.

Haha dit zou geniaal zijn.
Suarez ook nog naar Real.
Real is individueel al het beste team ter wereld, als daar een eenheid van gemaakt wordt spelen ze iedereen weg denk ik.

Cassilas
Ramos
Pepe
Varane
Marcelo
Xabi
Di maria
Isco
Bale
Suarez
Ronaldo
1 september 2013 om 23:50

Haha, met zo'n opstelling worden ze eerder zelf weggespeeld

2 september 2013 om 01:32

Totaal geen balans in dit team, denk je dat Xabi wel even 3 opkomende middenvelders aankan? Lijkt me wel leuk, elke wedstrijd een doelpuntenfestijn.

tjonge jonge waar is real toch mee bezig ik dacht eerst nog dat ze kampioen konden woorden, toen kochten ze bale toen nu verkopen ze ozil..... ik vind ozil beste cam van de wereld

Ik hoop dat ik morgen de dakdekker moet bellen dat die t gat in de lucht moet repareren dat ik erin b eb gesprongen.

Magisch zou dit zijn.

1 september 2013 om 23:51

Als je hoofd niet te zeer doet Ik zal morgen de hele buurt wakker schreeuwen als Ozil echt komt.

calm down, ozil gaat echt niet naar een club zoals arsenal

1 september 2013 om 23:46

Haha, dit moest het jaar van Spurs worden, en dan komt Wenger met Özil aanzetten. Ik snap je frustratie

2 september 2013 om 00:01

Dankzij de verkoop van Bale. Always shittin on Tottenham .

2 september 2013 om 00:04

Ik zei het al, deze transfer is mede mogelijk gemaakt door Spurs. Fantastisch. Hoe kun je als club nu een speler als Özil laten gaan, en dan haal je Bale terug. Wanbeleid ten top, maar ik juich het van harte toe.

2 september 2013 om 00:12

En Levy heeft nog wel zijn best gedaan, arme man.

2 september 2013 om 00:13

Nu Di Maria nog. En als Real Suarez losweekt (wat Pool zwakker maakt), ook nog even Benzema proberen :D

2 september 2013 om 00:15

Haha, no way. Overigens is DI Maria wel echt een mogelijkheid ja.

Wenger had het over twee superplayers.

2 september 2013 om 00:17

Levy heeft toch 100 miljoen gekregen voor een speler die de helft nog niet waard is, dat moet toch ook lekker zijn. Denk wel dat hij met afschuw het nieuws volgt mbt Arsenal .

Misschien wil Casillas ook nog wel mee, kunnen ze met elkaar in het vliegtuig.

2 september 2013 om 00:37

Als we hem maar niet met Ryan Air in laten vliegen

2 september 2013 om 00:43

Nee, Ozil vliegt natuurlijk met Emirates, sponsor van Arsenal en Real, wat wil je nog meer?

2 september 2013 om 01:05

Optimisten van de hoogste plank haha.

Levy die er alles aan doet om Arsenal niemand van Madrid te laten kopen en dan halen ze nu eventueel nog Ozil. Dan heeft AFC een veel sterker team dan Spurs, wat een lachertje dit.

Zou een hele mooie transfer zijn voor Arsenal. Moet zeggen dat ik het ze ook echt zou gunnen, als ze nog Özil binnen kunnen halen. Zou het ook erg verrassend vinden, maar wel een hele mooie transfer. Wel onbegrijpelijk dat Özil weg moet en Bale komt, en dat ze zoveel voor Bale betalen in verhouding met Özil. Misschien dat ze meteen even Di Maria kunnen halen haha, dat zou pas wat zijn.

Verder denk ik niet dat Liverpool Suarez wil laten gaan, helemaal niet op de laatste dag van de transfermarkt. Dan kunnen ze er geen goede vervanger voor terug halen.. Denk wel dat Suarez het goed zou doen bij Real, vind hem daar wel passen om de en of andere reden.

Ideale man voor arsenal geweldige speler die bij arsenal nog meer zijn klasse kan tonen dan bij real let maar op.

Arsene Wenger krijgt hiermee zijn haarlemmerolie voor zijn ploeg en wordt zomaar titel kandidaat!!!

Real laat zien hiermee totaal geen voetbal idee te hebben!!! Een club die zo'n speler bezit hoord hem altijd te laten spelen!!
Maar nee real koopt veel liever veel te duur bale en straks suarez maar laat de echte voetballer die deze jongens laat renderen zomaar gaan en bewijst hiermee totaal geen voetballend idee te hebben!!

Arsenal,Arsene gefeliciteerd dit wordt de transfer van het jaar van jullie gaat Europa genieten!!!

2 september 2013 om 01:07

Ik had al op CRTL-F zitten zoeken of er iemand dacht dat Arsenal nu in een keer titelkandidaat is, de eerste is gevonden. Maar sluit de titel maar uit.

2 september 2013 om 01:24

Dat zijn ze zeker niet, daar voor is te weinig kwaliteit in de voorste linie. Maar 3e of 4e moet wel lukken.

2 september 2013 om 09:03

Persiangooner

Dat klopt, ben benieuwd hoe het gaat worden aan het einde van het seizoen. Liverpool wint gister ook van Arsenal en moet uit de komende 5 wedstrijden minsten 12 punten halen als je kijkt naar het wedstrijdschema en naar huidige vorm.

Denk in ieder geval wanneer jullie Ozil halen dat jullie boven Tottenham eindigen, wel schitterend als dat zou zijn aangezien Levy jullie keihard wilden naaien.

Als dit waar is, dan is Real Madrid werkelijk knettergek en heeft Arsenal er een fantastische speler bij. Ongelooflijk stom dat Real Madrid er alleen al over nadenkt om één van de beste middenvelders ter wereld te verkopen, dat is een grote fout. Deze man is jong en is een garantie voor het geven van mooie passen. Dit zou een geweldige aankoop zijn voor Arsenal, maar op dit moment kan ik simpelweg niet geloven dat Real Madrid deze man daadwerkelijk laat gaan.

1 september 2013 om 23:40

Ik ook niet. Dan is er echt iets mis met je voetbal verstand. Ozil wegdoen voor de helft waarvan je Bale koopt.

1 september 2013 om 23:45

Madrid wil Özil ook niet verkopen. Het is Özil zelf die weg wil. Contractonderhandelingen met Real zijn gestald en de komst van Bale is een inbreuk op zijn basisplaats/speeltijd.

Cope en Cadena Ser hebben al gemeld dat Arsenal zijn voorkeur heeft. Dat zijn betrouwbare bronnen. Sky heeft ook bevestigd dat Utd géén interesse heeft dus jullie zijn de enige Pl-club (want Özil wil naar de PL) die in de race is. 1plus 1=..

1 september 2013 om 23:50

Dreaming, daar komt nog heel wat bij. Wat niet voor het grote publiek bekend is: Voordat Ozil het WK speelde was hij zo goed als rond met Arsenal, toen kwam Real en de rest van het verhaal is bekend.

2 september 2013 om 00:02

Maar nu heeft Ozil nog maar 24 uur de tijd om te beslissen. Het is of Arsenal accepteren of tot de winter banken.

Mooie ontwikkeling dit draxler erbij en denk dat Arsenal eindelijk prijzen gaat pakken

1 september 2013 om 23:42

45 tot 50 miljoen voor Ozil, dan houden ze van de transferbudget nog 35 tot 40 miljoen over. Daar koop je Draxler niet mee. Bovendien spelen Draxler, Ozil en Cazorla op de zelfde positie, beetje overbodig.

1 september 2013 om 23:45

Ik kan me niet voorstellen dat Draxler er nog bij komt. Wenger had het toch over een gewaardeerd Duits international...nou het lijkt me dat ze die met Özil nu echt wel binnen hebben.

Ontzettend zonde.. Had hij beter naar een club kunnen gaan waar hij prijzen kan winnen.

Wauw dit komt zomaar uit lucht vallen.
Als dit waar is mogen de Arsenal fans hun handen dicht knijpen.
Hier wachten de Arsenal fans vol ongeduld al die jaren en lukt het dan waarschijnlijk,
Hopelijk halen ze Benzema er ook nog eens bij.

Ozil en di maria ook dus mogelijk ben benieuwd vondt eigenlijk dat ze een spits moesten halen

We hopen het zo maar eerst zien dan geloven bij higuain zeiden ze al dat die medische keuring al ondergaan had enz als je snapt wat ik bedoel dus eerst maar eens zien dat The Boss het bevestigt

Zou zo verschrikkelijk dom zijn van real Madrid, Ozil is echt een verschrikkelijke goede speler die altijd een uitstekende tandem vormt met Cr. Mocht dit waar zijn dan is Arsenal in 1 klap de titel favoriet.

2 september 2013 om 01:07

Schei uit, bij Chelsea hebben ze al 2 van deze geweldenaren rondlopen.

2 september 2013 om 02:33

Er loopt in de PL momenteel geen middenvelder van het kaliber Özil hoor.

Wil echter niet zeggen dat we titelfavoriet zijn hoor, zeker niet. Daarvoor is de selectie sowieso te smal. We gaan er echter wel op vooruit, en bizar veel ook. Als Di Maria ook komt durf ik wel over de titel te dromen trouwens..

2 september 2013 om 09:21

@goonerhiguain

Ik vind Mata van hetzelfde niveau, ook doet Hazard er niet veel voor onder en hetzelfde geldt voor een Silva in vorm. Allemaal geweldenaren, Ozil laat het zien in de Bbva. Ben benieuwd hoe hij zich zal manifisteren in de PL, want in de grote wedstrijden laat hij het redelijk vaak afweten. En aangezien er jaarlijks 10 topwedstrijden zijn in de PL voor Arsenal ben ik enorm benieuwd.

2 september 2013 om 22:53

als je mata en hazard van hetzelfde niveau vind als Ozil. Ben je werkelijk waar helemaal van het pad af. Ozil is als die naar Arsenal gaat direct de beste speler in de premier league

3 september 2013 om 00:39

CR7-R

Beste speler? Laten we eerst maar eens kijken hoe hij het er vanaf brengt tegen een echte verdediging. RVP en Suarez zijn ook niet mis.

Real Madrid is helemaal idioot geworden. Özil verkopen voor zo'n 50 miljoen, Bale halen voor het dubbele. Spurs verliest de speler van het vorig jaar, Arsenal krijgt er één van de allerbesten terug.

Arsène Wenger kan zo in één klap van schlemiel naar held veranderen. Iedereen wilde dat hij zou kopen, maar Wenger gaf aan dat hij voor kwaliteit zou gaan, anders niet. En nu komen we met Özil aanzetten. Ongelooflijk. Ongelooflijk! In Arsène We Trust!

2 september 2013 om 00:05

Haaha echt he, wel ironisch dat nu de Spurs hun beste speler heeft verkocht de op-een-na beste speler van Real naar de grote rivaal gaat. Tottenham heeft zich verzwakt maar de directe concurrent versterkt. Haha.

2 september 2013 om 00:11

Levy wilde volgens berichten de transfer van Bale zo lang mogelijk rekken, om Arsenal in de weg te zitten bij eventuele transfers van Real Madrid. Een transfer zoals Eriksen valt geheel in het niet als je Özil bij de buurman ziet voetballen.

Wat vindt jij (als Real fan, ik neem aan dat je dat bent) nou van dit beleid van Real? Een speler als Özil verdient het toch niet om te banken.. En zo goed is Bale ook weer niet, lijkt wel pure marketing.

2 september 2013 om 00:34

Ja, ik ben Real fan, eentje die het Galacticostijdperk heeft meegemaakt en blij was dat die onzin zich niet meer zou herhalen.

Ik vind het beleid van Real belachelijk in het kwadraat. Echt ongelooflijk slecht, gewoonweg niet meer serieus te nemen. Er is 90 miljoen uitgegeven voor een speler die 0,0 nul nodig was. Het ergste is dat het ten koste gaat van Jese, Ozil, Di Maria en eventueel ook Benzema. En voor wat? Zodat je de Chinese namaakversie van Ronaldo binnenhaalt. Het is niets anders dan een dick measuring contest. Hoewel Ozil al voor Bale klaar was bij Real. Hij rendeert niet op rechts. Ozil hoort op 10 en klikt feilloos met Ronaldo. Dus Real had of Isco niet moeten halen of hem op rechts moeten zetten. Al het andere gaat ten koste van Ozil.

Bale jizzt z'n broek onder als hij Ronaldo in het echt ziet. Wat een fanboy.

2 september 2013 om 00:10

"In Arsene We Trust totdat je morgen ziet dat we niemand hebben gehaald of we weer een transfervrije Fransman krijgen.

2 september 2013 om 00:14

Flamini voegde vandaag minimaal zoveel toe als een Capoue of Paulinho. Maar deze berichten zijn zo hardnekkig, plus het feit dat Arsène aangaf dat hij nog wel eens kon gaan verrassen op de transfermarkt.. Dit moet goedkomen.

afschuwelijk özil 2de beste speler van real zelfs beter dan bale met belachelijk transfer van 101 milioen

Ik geloof niet dat dit waar is. Real heeft dan alleen isco als pure CAM als kaka weg gaat want modric is meer CM, stel isco is geblesseerd dan heeft real geen pure CAM

1 september 2013 om 23:49

Bale kan op 10 spelen he

2 september 2013 om 00:01

Ja, maar Ozil zet je niet op de bank. Zo'n speler moet altijd als eerste opgesteld worden, en elke week kunnen schitteren.

Als dit waar is dan ga je een enorme laag met gezeik over je heen krijgen Moyes. Heel de zomer niks kopen en claimen dat je een creatieve middenvelder zoekt. En vervolgens elke speler voor je neus laten gaan.

Dit is werkelijk de beste aankoop voor United mogelijk.

Ookal is de bron SSN toch kan ik het niet geloven. Arsenal die 50 miljoen euro betaald? 2 mil meer salaris biedt dan United?

1 september 2013 om 23:48

De details rondom Utd's aanbod is oud nieuws. Dat dateert al van vorige week. Een Utd delegatie heeft toen al gesprekken gevoerd, maar dat liep op niks uit. Nu Özil 'naar het schijnt' naar Engeland vertrekt wordt de link met Utd weer gelegd. Zo werken de kranten/journalisten.

Het is trouwens vreemd om een #10 te halen die op rechts moet spelen zolang Rooney blijft. Özil is geen speler die mee verdedigd. Iets waar Moyes zeer streng in is (gezien zijn voorkeur voor werkpaarden).

Als Özil echt naar Arsenal komt dan worden ze meteen titel kandidaat !
Het is gewoon jammer dat vele A spelers geblesseerd zijn in Arsenal.. Fitte Arsenal wint van iedereen in PL !

Arsenal is ook bezig met Di Maria naast Ozil!

Jaa Ozil naar Arsenal! Als dit waar is kan ik niet wachten om hem in mijn geliefde Gunners kleuren te zien!!!

Wat heerlijk zeg, Real madrid is dankzij Perez toch de weg kwijt. Laten zo'n Geweldige speler als Özil vertrekken! Probeer nu Benzema ook maar mee te pakken & dan maakt Arsenal weer alles goed..

Ozil moet naar united perfecte club

Mensen praten over Arsenal en Wenger, maar Moyes is nog erger. Haal gewoon een middenvelder en een nieuwe vleugelspeler verdomme.

1 september 2013 om 23:50

Ozil en van Persie zou geweldig zijn , maarja zal wel niet gebeuren

1 september 2013 om 23:59

Wenger is traag met transfers, maar hij kan zijn ploeg tenminste goed voetbal laten spelen. Moyes weet echt niet waar hij mee bezig is. Als United zoals vandaag blijft spelen, zullen er nog veel meer punten verloren worden. Ik snap je frustratie helemaal.

2 september 2013 om 00:28

@gooner4eva,

Mwah, zo slecht vond ik het spel niet. Zelfs de trainer van Liverpool gaf toe dat we best goed speelden. We hebben alleen geen middenvelder met een hoop creativiteit naast Carrick die Rvp een stuk of 3x per wedstrijd 1 op 1 kan zetten. Maar je hebt ook wel weer gelijk over Moyes. Je hebt Kagawa en je laat spelers zoals Young en Giggs spelen en je zet de Japanner op de tribune....

Gelukkig is die nieuwe middenvelder van Bilbao zo goed als binnen.

Met deze opstelling heb je al veel meer creativiteit en voetbal in de ploeg.

De Gea
Rafael Vidic Rio Evra
Carrick Herrera
Nani Rooney Di maria/kagawa
RvP

2 september 2013 om 00:46

Er is maar 1 middenvelder die dat kan Mufc-Wazza, en die heeft met RVP al een uitstekende tandem gevormd. Moyes wilde hem halen, maar zijn club liet hem niet gaan. Ik doel natuurlijk op Cesc. Kan Kagawa niet naast Carrick?

2 september 2013 om 00:51

Kagawa was bij Dortmund een schaduwspits en gaf tal van assists en scoorde erop los. Lijkt me iets te aanvallend om hem naast Carrick te zetten.

2 september 2013 om 00:18

Ja gecondoleerd met jullie nieuwe trainer idd ..echt een degradatie na Fergie

2 september 2013 om 01:14

Mwah onder Fergie was het vaak ook niet veel soeps hoor.

2 september 2013 om 00:40

je hebt al een perfecte nummer 10. jullie hebben ozil totaal niet nodig. Kagawa is echt een ideaale nummer 10. Ik baal echt dat hij bij jullie speelt en gewoon niet eens wordt ingezet.

2 september 2013 om 00:53

Als Kagawa bij jullie was gebleven was hij nu al van het niveau Ozil. Scoorde geloof ik iets van 20 goals in 1 seizoen achter de spits bij jullie. Inderdaad erg jammer dat hij niet vaak speelt. Maar Moyes zegt dat hij nog niet fit is. Hoop dat dat geen leugen is anders laat Moyes een geweldenaar gewoon wegrotten op de bank.

2 september 2013 om 01:23

Niet waar. Ozil is wel echt van een andere categorie. Kagawa is nooit een echte passmaster geweest. Meer een hele begaafde loper.

2 september 2013 om 03:12

@Pg

Niet waar

Kagawa was wel degelijk een passmaster en gaf de meest mooie assists op Lewandowski. Zijn steekballetjes waren van een bijzonder hoog niveau.

Daarnaast is Kagawa ook nog veel beter in doelpunten maken. Iets heel belangrijks als nummer 10/schaduwspits. Ozil legt de bal er het liefst met zijn pik in. Durft niet te schieten. Als Kagawa bij Dortmund was gebleven had hij ze naar de CL winst geschoten. Was echt een geweldenaar daar. Hij was ook één van de redenen waarom Dortmund toen superieur was aan Bayern.

2 september 2013 om 07:41

Zelfs mijn achterste is een betere doelpuntenmaker dan Ozil .

Mwua Kagawa was enorm goed bij Dortmund maar je kon toen al zien dat hij niet wereldklasse zou worden. Gewoon net eronder, wat ook niet erg is. Ozil daarentegen is echt buitencategorie. Zou compleet zijn als hij ook leerde scoren... dat dan wel weer.

2 september 2013 om 11:28

@persiangooner

wat ik van kagawa bij dortmund hebt gezien was echt wereldklasse. ik vond op dat moment kagawa echt wel beter. Misschien kijk ik nu door een roze bril, maar ik ben ook een duitser en een ozil fan.

zo veel verschil tussen kagawa en ozil is er niet hoor. Ozil is misschien iets beter maar ik wil alleen zeggen dat united al zon type speler heeft en daarbij ozil overbodig is. Maar ik vind het niet erg als ozil naar united gaat. dan komt kagawa vanzelf weer terug naar dortmund . ik denk ozil wel veel beter tot zijn recht komt bij arsenal.

Snap echt niet waarom United hem niet probeert te halen. Zet gewoon van Persie en Rooney in de spits met Ozil daar achter!

Dat zou echt een goed elftal zijn.

Gea
Jones
Ferdinand
Vidic
Evra
Carrick
Nani
Young
Ozil
Rooney
van Persie
1 september 2013 om 23:52

Je kunt hem altijd met Fifa nog bij Man Utd plaatsen in real life gaat hij naar Arsenal

1 september 2013 om 23:57

Of op osm scouten, daar speelt hij momenteel nog bij Real.

1 september 2013 om 23:53

Verdedigend enorm zwak middenveld, zo gaat United nooit spelen

1 september 2013 om 23:54

Denk het niet; Daar zit totaal geen balans in en het middenveld zou zo overlopen worden.. ofja 'middenveld', bedoel meer Carrick....

2 september 2013 om 00:05

Ze moeten toch wat.. Het enige wat ik zie is heel weinig kansen creeren maar goed verdedigen.

Haha, zou het dan uiteindelijk toch nog allemaal gebeuren? Met Özil erbij hebben we zeker de mogelijkheid om fantastisch voetbal te spelen en om misschien zelfs voor prijzen te gaan, mocht er dan ook nog een spits bijkomen dan denk ik dat de selectie toch wel helemaal compleet is. Hopelijk komen alle spelers weer goed terug van hun blessures en valt het dit jaar een beetje mee, dan zie ik dit elftal zeker nog wel hoge ogen gooien.

" Het is voor mij een eer om hier te spelen. Er is veel geschreven door de pers, er werd gesproken over interessante opties, maar ik heb hier een contract en blijf dus gewoon bij Real Madrid"

Dit zei Özil 4 dagen geleden. Het lijkt me niet dat hij nu opeens wel wilt vertrekken. Zou me sterk verbazen in ieder geval.

Mocht het wel zo zijn is Real echt aan een faalbeleid begonnen. Het leek allemaal zo mooi te beginnen aan het begin van de transferperiode maar Perez flikt het hem weer om alles te verpesten.

1 september 2013 om 23:54

Zulke dingen kom je toch zo vaak tegen, voetballers zeggen dit altijd!

1 september 2013 om 23:58

Idd. Dit wil echt helemaal niets zeggen.

Haha, niet te vroeg juichen jongens (zie Higuain, Suarez, Julio Cesar, Rooney etc etc). Hopelijk gaat het echt gebeuren.

Als dit doorgaat is Real officieel de domste club op deze aardbol !

Özil verkoop je toch niet ?!!!!!

En ik denk dat Ronaldo dat ook niet leuk gaat vinden.

1 september 2013 om 23:55

Het domste wat je kan doen is Ozil al niet opstellen. Kijk hoeveel assists die man heeft gegeven. En Ancelotti zet hem er gewoon naast. Ze hebben hem gewoon gedwongen weg te gaan.

2 september 2013 om 00:07

Serieus echt ongelofelijk.. Je levert zeker 40 doelpunten waar Ozil normaal gesproken voor zou zorgen per seizoen..

Kijken of er iemand in de selectie van Real Ronaldo nog zo makkelijk kan laten scoren als Mesut, ik denk het niet !

2 september 2013 om 00:08

Bale kopen voor een bedrag boven de 50mil vind ik ook al aardig dom... Ozil verdient veel meer kredits imo

2 september 2013 om 00:36

Real is een paar uur geleden als de domste club op deze aardbol geworden.

een middenveld met ramsey wilshere en ozil.. wat 1 aankoop al kan doen, ik zeg titelkandidaat

Waarom zou je in godsnaam van Real naar Arsenal gaan?

Ozil laten gaan en Bale aantrekken, dat is hetzelfde als van een Ferrari overstappen naar een Seat.

Schandalig van Madrid. Die jongen hoort bij de 5 beste cams ter wereld.

Shirt met Özil in bestelling!

Wat een geweldig geniale dag wordt het morgen. Özil, Rooney en Di Maria zijn mijn voorspellingen. Cesc volgend jaar terug.

2 september 2013 om 00:42

Hoop je dat Rooney komt of denk je dat Rooney komt

1 september 2013 om 23:57

Benz is niet nodig joh... Liever een keeper(ochoa), een cv(umtiti/zouma) en een cvm erbij.

Gefeliciteerd Arsenal met de beste CAM jullie zijn nu in mijn ogen ook titel kandidaat en Real Madrid heeft de aller grootste fout van hun leven begaan, Özil te verkopen jong en fantastische speler.ik hoop dat Barcelona kampioen zal worden en Bale zal falen!!!
Het liefst had ik gehoopt dat die naar Manchester united zou gaan samen met Ronaldo dan zouden ze zeker kampioen zijn geworden met een geweldige spits als van Persie en Ronaldo zou Özil zeker minimaal 30assist op ze naam hebben staan

grappig dat mensen.dit durven te dromen hahah. ozil naar arsenal?? elk mens met beetje voetbal verstand gelooft dit.niet. ozil gaat nergens heen

Ik denk dat dit gezicht al genoeg verraad:

https://twitter.com/highburystand/status/ 374220625537421312/photo/1

Hahaha, özil wat een geniale transfer zou dat zijn

Dit zou een uitmuntende investering zijn van Wenger en zijn mannen. Ozil, een van de beste centraal aanvallende middenvelders, 24 jaar jong pas en dus met zijn jonge leeftijd nog makkelijk te kneden in Wengers zijn gewenste vorm.

De perfecte aankoop zal dit worden! Hoop maar dat dit niet afketst want dan word ik gek.
Dan worden de Arsenal fans echt boos en zal Wenger ongelofelijk veel kritiek krijgen.

Het is gewoon zielig aan het worden hoe Arsenal suppoters deze teleurstelling zullen moeten ontvangen.. dit verhaal klopt niet. Mesut gaat echt niet Madrid verruilen voor met alle respectt arsenal.

mesut hoort bij de top van de top en daar de top van.

2 september 2013 om 00:13

We zullen jou en andere Merengues wel troosten morgen

2 september 2013 om 00:30

Ja dat zeiden jullie bij Higuain ook

2 september 2013 om 09:51

Touché, het kan natuurlijk altijd gebeuren dat deze gehijacked wordt en ik ben nu ook wel heel erg positief gestemd. Als dit rond komt zullen jullie hem niet missen, jullie hebben Isco nog

Nog 14u....

2 september 2013 om 12:31

Het kan best zo zijn dat Ozil vertrekt hoor,maar niet naar Arsenal. Daar is ie met alle respect veels te groot voor. Arsenal is een subtopper geworden door Wenger die niet met de tijd mee wil gaan ondanks de financiele mogelijkheden die Arsenal wel heeft.

2 september 2013 om 13:20

We zullen het vnvd weten, ik snap niet dat je zo denigrerend over Arsenal kunt doen terwijl het nu toch wel duidelijk is dat we een serieuze kandidaat zijn om vele miljoenen aan topspelers uit te geven.... Ik blijf bij mijn voorspelling: Özil, Rooney en Di Maria.

Wat gaat hier gebeuren?! Wenger kan in een klap de held van de transferperiode worden! Ozil is de enige speler die gelijk staat aan het geboden bedrag; Bale, Neymar, Falcao etc. zijn hun bedrag (in combinatie met hun voormalig contract) bij lange na niet waard. Ozil is een geweldenaar. Een echte liefhebber van voetbalkunst. Zou de man zijn voor United, maar als Arsenal dit weet te fixen zijn ze fantastisch bezig!

2 september 2013 om 00:43

ze hebben al een type ozil bij United. Hij wordt alleen niet gebruikt

Arsenal is een club die precies bij Ozil past. Hopelijk gaat hij het goed doen daar als hij daar daadwerkelijk heen gaat. Samen met Cazorla heb je dan een fantastisch middenveld waarmee Arsenal het nog wel is ver wil mee gaan schoppen.

Waar is Real mee bezig dit slaat gewoon helemaal nergens op. Heb je eerst al heel erg veel geld voor een overbodige speler uitgegeven. Denk dat er ook niemand maar ook niemand buiten Real weet waar die transfer van Bale opslaat. En wat denk je dan kom laten we nog een totaal overbodige speler gaan halen voor veel geld. Waar ook nog eens een steekje bij los zit nee daar word echt geweldig beleid gevoerd.

Neeee ik ga echt huilen als dit zo is, ozil is perfect voor real!!

Ooh ooh, Real Madrid... Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig? Één van de beste spelers van Real laten gaan.. Laten wij Madrilenen hopen dat dit weer zo'n stom gerucht is.

Volgens "the Goat" gaat Spurs nog zich versterken met een aankoop van 45m pond. Jaw dropping stond er. Er zijn 2 spelers waaraan we gelinked zijn. 1 daarvan is Benzema, de 2e is onbekend.

Anyway ontopic.
We verliezen onze beste speler aan madrid, Madrid verkoopt een van hun beste spelers aan onze rivaal (als dat doorgaat), we verliezen de NLD en capoue geblesseerd. Geweldig

2 september 2013 om 00:17

Wat moet Benzema nou weer bij Tottenham met alle respect?

2 september 2013 om 00:21

De Europa league winnen? :P

2 september 2013 om 00:38

Benzema zou een goede aankoop zijn voor spurs, net als Ozil voor arsenal. En om eerlijk te zijn, bij beide spelers zou ik niet gelijk denken over een transfer naar Spurs of Arsenal. Maarja we hebben soldado al gekocht voor 26 miljoen. Ik zie liever iemand zoals Reus, Rooney, Hulk of Mata naar spurs zien gaan

2 september 2013 om 00:57

Ja natuurlijk zou dat een goede aankoop zijn voor Tottenham, maar zolang ze geen CL spelen is dat onhaalbaar.

Hulk moet je niet willen overigens, zwaar overschat.

Stel je voor als Arsenal hem signed voor 45m, dan zit iedereen wel de hele zomer lang al te zeuren dat ze geen aankopen doen maar voor 45m zou dit echt een steal zijn als je kijkt wat voor absurde bedragen er ook deze zomer weer voor spelers zijn neergelegd.

Arsenal was maanden zwanger, maar het kind kwam maar niet. Nu ziet hij dan eindelijk het levenslicht, het is een jongentje: genaamd Mesut.

2 september 2013 om 00:21

Correctie, tweeling. De andere is Angel.

2 september 2013 om 00:23

Angel? Die geboorte heb ik gemist.

Hahaha prachtig als dit waar is. Ozil moet niet bij Real gaan banken. Toch onbegrijpelijk dit. Real haalt Bale, maar laat Ozil gaan... Geen enkele club op de wereld zou dit doen.

Als dit zo is ben ik superblij voor Arsenal. Komt er dan eindelijk toch nog wat erg goeds in de transferperiode.

Mensen die hier zeggen dat Ozil is a done deal moeten even normaal doen. Het is helemaal geen done deal, Arsenal heeft een bod uitgebracht that's it!

Ozil, Cazorla, Walcott, wilshere, en giroud die in erg goede vorm begint te komen, heb je tog een aardig team

Die zag ik niet aankomen, ook niet goed te begrijpen waarom Real Madrid hem laat gaan. Ik snap dat Ozil geen garantie op een basisplaats heeft maar dan had ik toch eerder di Maria of Kaka op de nominatie gezet om te vertrekken (al zal Kaka misschien ook nog vertrekken).

Aan de andere kant heeft Real deze periode al dik 170 miljoen uit gegeven en ontving het pas 60 miljoen, dus zou wel begrijpen als nog een dure jongen het veld zou moeten ruimen. Al hoewel Arsenal een fantastisch voetballende ploeg is, waar Ozil prima zou passen had ik hem toch liever bij United gezien waar hij echt om de prijzen mee doet.

2 september 2013 om 01:08

Kaka is al gone. Di Maria gaat misschien ook nog. Wat een schande van Madrid.

2 september 2013 om 01:11

Ozil verkopen voor de helft van de prijs van Bale, Kaka gratis laten gaan, Di Maria die misschien ook nog gaat, die Perez moet naar een stichting voor mentaal gehandicapten.

2 september 2013 om 01:17

Wordt natuurlijk niet te optimistisch, als Zidane of Ancelotti hier een nachtje over slaapt en toch tot de conclusie komt dat Ozil enorm belangrijk is dan houden ze hem alsnog in Madrid.

Als Mourinho dit leest dan zou ook nog zijn opties afwegen, zal wel spijt hebben dat hij Willian heeft gekocht.

Mesut Özil gaat helemaal nergens heen. Het is mijn inziens ook heel wat stappen terug van Real Madrid naar Arsenal. Zou het persoonlijk ook jammer vinden

Cazorla kwam trouwens over van Malaga en niet van Villarreal.

Ozil is een geweldige speler, maar wat moet Arsenal nou met een aanvallende middenvelder als je al Cazorla hebt Rosicky en ook nog eens Wilshere die daar kan spelen als het nodig is.

Met het voetballend vermogen van dit Arsenal is niks mis maar af en toe mis je wat body op het middenveld iemand met loopvermogen als Kondogbia of Pogba die speelt in dienst van de anderen en kan zelfs ook heel goed voetballen.

Ik ga natuurlijk blij zijn met zijn komst, maar had liever eerder actie gezien en op ene positie waar dat eerder nodig is.

by the way als ze daadwerkelijk 45 miljoen willen betalen en ze geven hem maar een driejarig contract dan zijn ze daadwerkelijk gek geworden.

Ik kan wel leven met Eriksen bij Tottenham als wij ons versterken met Mesut Özil.

Wow, iedereen doet hier net alsof hij al in Londen is gezien en alsof hij al een contract heeft getekend. Ik wacht het liever af, ik zou het persoonlijk wel jammer vinden omdat hij mij echt sinds zijn eerste jaar heeft ingepakt met zijn geweldige acties, passjes en z'n overzicht.

Ik hoop dat er niemand meer komt of vertrekt bij Real, de transfer van Bale was al jammer en als özil zou vertrekken dan zou het drama helemaal compleet zijn. Angel Di Maria, is een goede voetballer maar hij speelt soms echt fantastisch maar soms ook echt als een natte krant. Als Arsenal Di Maria nog morgen zou kopen dan zou ik dit niet zó erg vinden.

Maar we gaan het zien morgen!, wel balen dat ik morgen naar school moet dus ik moet dan even snel in de pauzes snel kijken of er nog iets is gebeurd

Als dit waar is, moeten Ancelotti, Zidane en bovenal Perez zich kapot schamen!
Ik had verwacht dat de eerste twee wel wat meer verstand hadden van voetbal, maar dat heb ik dan blijkbaar niet goed gezien!

Van Real Madrid naar Arsenal: damn, dat is een flink aantal stappen terug, zeg!
Hopen dat deze transfer niet doorgaat...

2 september 2013 om 00:41

Want Real wint zoveel? Doe niet zo denigrerend man misgunnertje. Real wordt in de pan gehakt door iedere serieuze tegenstander in de Cl... keer op keer op keer. Ze hebben werkelijk niks bewezen de laatste 10 jaar, echt niks.

Juventus, Lyon, Bayern, Dortmud, Barca etc.... allemaal hebben ze Real geslacht. Misschien niet altijd qua resultaat maar wel altijd qua spel.

2 september 2013 om 00:57

@persiangooner,

Nee, Arsenal heeft veel laten zien.
In de eigen competitie is Arsenal meer dan eens weggevaagd en in Europa is Real de afgelopen 3 jaar verder gekomen.

Ik denk dat bescheidenheid bij een Arsenal-fan wel gepast is.

Iedereen ziet dat Real van een veel hoger niveau is dan Arsenal. Vergelijk de selecties, vergelijk de stadions, vergelijk de prijzenkasten en vergelijk de aantrekkingskracht en grootte van de clubs wereldwijd.
In elk opzicht is Arsenal de mindere.
Deze discussie lijkt mij zinloos.

2 september 2013 om 01:04

@fr4vah,

Het is me een raadsel waarom jij Arsenal erbij haalt.. Jij begint erover dat Arsenal een paar stappen terug is. Vervolgens verteld PG de waarheid over Madrid in Europa en dan begin je weer over Arsenal?

Arsenal is een stapje terug maar meer niet. Als je een speler als Ozil binnenhaalt dan word je team ook gelijk een stuk sterker en Real een stuk zwakker. Geloof me, dat verschil is lang niet zo groot als je denkt.

2 september 2013 om 01:10

Ik denk dat Arsenal een behoorlijk stuk dichterbij Real komt, die eigenlijk verzwakt worden met Bale, omdat hij niet op de bank mag, maar wel je voetbal eruit haalt.

Trouwens, in 2006 verloor Real nog kansloos van Arsenal.

2 september 2013 om 01:12

Touche mufc-wazza. Een stapje terug, meer niet. Maar welke club is dat niet?

Van de bank van Real naar de grote ster bij Arsenal is geen stap terug, in tegendeel. Van de PD naar de PL is geen stap terug. Van Ancelotti/mourinho naar Wenger is geen stap terug. Van Fr4vah als fan naar PG is geen stap terug.

Madrid heeft gewoon niet bewezen dat ze beter zijn. Ze hebben wel betere spelers, en ook veeeeeeeel meer uitgegeven, maar dat hebben ze dan iedereen die ze slacht.

2 september 2013 om 01:21

"van Fr4vah als fan naar PG is geen stap terug."

Hahaha, legend

2 september 2013 om 15:04

Pg

Bank? Hij heeft één wedstrijd nu gebankt. Ik vind het schandalig dat men Bale heeft gehaald in een compleet team en dan ook zo'n schandalig bedrag betaald. Maar om nu ook Ozil te laten gaan wat de laatste drie jaar de assistleider van Europa is. En ook Kaka weg dus dan zou je het seizoen in gaan met één nummer tien in Isco. Die ook meer een technische lopende speler is met scorend vermogen. Niet echt de spelmaker. Ongelooflijk, dan had je zo'n goed team en bank en doe je dit.

Ik kan dus eigenlijk nog niet echt geloven dat Real Ozil zou laten gaan. Maar het lijkt wel echt te gebeuren..

2 september 2013 om 18:03

@ Raulvilla

Het is ook belachelijk. Dit is sowieso belachelijk. Arsenal koopt niemand, en dan kopen ze ineens de beste speler van de grootste club ter wereld.

2 september 2013 om 21:24

Ja joh, zelfs mensen met wen IQ van 35 weten dat Real Madrid een veel grotere en betere club is dan Arsenal ooit zal worden. Persian Gooner is niet helemaal goed bij z'n harses om Real Madrid zo te kleineren terwijl Arsenal nog geen 1/10 van Real prestaties evenaart en nog nooit een Europese prijs heeft gewonnen. Real Madrid Arsenal any time.

Wenger ik wist het, hou van je. ik heb deze transferperiode aan je getwijfeld maar ik had het fout. wat hoop ik toch dat david dein terugkeert en kroenke half van zijn aandelen aan usmanov verkoopt dan komt de invincebels back

"hij zou voor drie seizoenen kunnen tekenen bij Arsenal."
Pardon?
Een speler voor €50 miljoen aantrekken en dan akkoord gaan met een contract voor drie jaar?!
Hoop echt dat dit (de contractduur) niet waar is..

Waarom vraagt iedereen zich af waar Real Madrid mee bezig is en dat ze idioot aan het doen zijn?

Als we het over het transferbedrag van Bale hebben zeg ik eens, maar daar gaat het in dit geval niet om.

Maar ze hebben nu eenmaal Isco gehaald, en je gaat Ozil niet op rechts zetten, dat heeft geen zin, dus vind ik het vrij logisch als hij vertrekt. Het beleid om hem rechts te zetten of Isco op de bank is minimaal even vreemd. Daarbij kan je je wel afvragen hoe noodzakelijk Isco nou was dan maar goed.

Wat ik vreemder vind is: Arsenal ??? Waarom... Arsenal zou in Nederland niet jaarlijks kampioen worden!

2 september 2013 om 00:55

Arsenal zou in Nederland in februari kampioen zijn. Wat denk jij wel niet. Pot 1 he... top-8 van Europa dus de laatste 5 jaar.

Ozil is gewoon fan van Arsenal. Net als 120 miljoen anderen. Bovendien kan Wenger hem nog beter maken.

2 september 2013 om 00:57

Deze kerel is niet goed bij zijn paasei. Overschat de eredivisie zo ongelofelijk erg.

2 september 2013 om 01:20

Ze onderschatten vooral Arsenal.

2 september 2013 om 01:01

Het is misschien handiger om te stoppen met alcohol. Je begint wartaal uit te slaan.

'wat ik vreemder vind is: Arsenal ??? Waarom... Arsenal zou in Nederland niet jaarlijks kampioen worden!'

Dit zegt meer dan genoeg over jou voetbalkennis. Bekijk is maar een potten van Arsenal en vergelijk dan maar met de al 3 jarig kampioen van Nederland, Ajax.

Als jij er dan nog niet uit bent dat Arsenal jaarlijks kampioen zal worden in Nederland, verwijs ik je naar de 1e hulp.

Het tempo is moordend in Engeland, Ajax speelt ongelofelijk traag. Arsenal heeft een geweldig middenveld en verdediging, daar komt Ajax niet eens in de buurt. Arsenal tikt de bal nog makkelijker en sneller rond dan Barca man.

2 september 2013 om 01:05

nou onderschat je het ajax van vorige jaar en het jaar daarvoor heel erg, maar je hebt zeker wel gelijk. Arsenal zou natuurlijk zonder twijfel kampioen zijn

Wauw! Doet me goed om dit te horen, begin Real echt uit te kotsen door haar zieke koopgedrag. Gelukkig heeft het ook zo zijn voordelen. Welkom Ozil!

Ik had niet gedacht dat we na de verkoop van Makelele nog een achterlijke beslissing zouden nemen om een sleutelspeler voor zo'n bedrag te laten gaan, maar Pérez heeft het toch weer geflikt, en om het nog erger te maken heeft hij ook nog interesse in Suarez wat ook einde oefening gaat betekenen voor Morata. Ik hoop dat Ozil blijft zo niet, zo niet mogen we Pérez dankbaar zijn voor opnieuw een idiote beslissing.

2 september 2013 om 01:07

Tot 12 uur 's nachts Nederlandse tijd

2 september 2013 om 01:08

Als het goed is tot vanavond 12 uur 's nachts, dus hopelijk lopen de onderhandelingen een beetje langzaam..

Haha grappig dit.. Persiangooner en acmilan22 zijn zo gefrustreerd.

PG is gefrustreerd dat Tottenham heel veel geld heeft gekregen voor bale en dat zijn clubje met lege handen zit

En acmilan is nog altijd boosjes omdat kaka het niet heeft gered bij real.

Bende kleuters kaka mag dan wel weg zijn maar ozil blijft in madrid en weer arsenal zal aan t einde met lege handen toekomen haha dat is pas grappig

2 september 2013 om 01:15

Heb je de wedstrijd van vanmiddag gemist? Geen reden om gefrustreerd te zijn als de 0 euro kostende Flamini een middenveld van 60 miljoen met gemak domineert.

Arsenal is geen goeie club voor Ozil , Hij kan veel beter naar United of Chelsea opvolger van Lampard , Ik ben een Ozil fan en ben ook voor arsenal , maar arsenal is echt geen goeie club voor Ozil

2 september 2013 om 01:21

Bij Chelsea krijg je dezelfde situatie als bij Real, met veel spelers voor 1 positie. Bovendien zit daar een coach die Mata op de bank houdt vanwege zijn gebrekkige defensieve kwaliteiten en die Ozil daarom ook meermaals bankte.

Utd heeft tot nu toe iedere nummer 10 verpest. Veron, Kagawa, Anderson etc. Geen goed idee.

Weet je zeker dat je Ozil en Arsenalfan bent?

Zou mooi zijn! En dan Benzema nog overnemen omdat die overbodig is door de komst van Suarez!

Niet Mogelijk!! Hoeveel aanvallende middenvelders blijven er dan over (1 echte = Isco). Als Ozil vertrekt, gaat Ronaldo zeker ook weg aangezien ze het beide goed konden vinden in de voorhoede

Weet iemand misschien of er nog interesse van Arsenal is in een verdediger of verdedigende middenvelder? Alle geruchten die ik de laatste tijd lees gaan namelijk over aanvallers, middenvelders of keepers..
Nu Guilavogui bij Atlético getekend schijnt te hebben weet ik niet of überhaupt nog een verdedigende middenvelder overblijft op de markt..

2 september 2013 om 01:57

Wenger heeft zijn doelen bijgesteld. Als je de bal constant in bezit hebt zijn er geen verdedigende spelers nodig. Dit zal onze opstelling voor komend seizoen zijn.

Setjezniezji
Sagna
Koscielny
Gibbs
Cazorla
Ramsey
Wilshere
Ozil
Di Maria
Giroud
AOX
2 september 2013 om 02:27

Jij bent er serieus van overtuigd dat Arsenal met drie verdedigers gaat spelen? Lijkt me tamelijk onrealistisch dat Wenger in één klap z'n complete 4-3-3 systeem gaat omgooien waar die al jaren mee speelt. Daarnaast passen Gibbs en Sagna als aanvallend ingestelde backs totaal niet in een systeem met 3 verdedigers, daar zijn ze verdedigend gezien veel te kwetsbaar voor.

2 september 2013 om 09:12

Ik denk dat 3-5-2 een betere opstelling is naar mijn mening

Scz
Sagna
Koscielny
Gibbs
Maria
Ramsey
Wilshere
Carzola
Özil
Giroud
Walaankoop

Ik vertrouw het gewoon niet. Ozil en Cazorla in een team onder Wenger. Met een killer voorin heb je garantie op minimaal 100 doelpunten per seizoen.

2 september 2013 om 01:48

Geloof mij ,dan worden ze kampioen!

2 september 2013 om 02:31

Misschien Benzema? Zou een optie kunnen zijn, als Suárez naar Madrid gaat.
Mocht alleen Özil komen, dan gaan ze echt geen kampioen worden. Dan zullen er toch echt nog meer versterkingen moeten komen..

Haha, dit Real madrid snijdt zich echt ongelooflijk in de vingers. Wanneer gaan die knuppels eens inzien dat je met een Ronaldo noooooooooit iets gaat winnen. Onmogelijk. Vandaag weer een draak van een partij. 'maar hij scoort wel'...... Ja, in Spanje. Verder te dom om te poepen.

Nu halen ze nog een soortgelijke speler er bij en dat gaat dan ten koste van één van, zo niet de beste speler die ze hebben. Ozil.

Ook is the big benz altijd het slachtoffer van het belachelijkste Real wat er ooit heeft gestaan.

Maar goed, hopelijk komen een paar van de beste spelers van de wereld vrij voor andere clubs (ozil, Benzema, Di Maria). Kijken hoeveel Real de komende jaren nog gaat winnen met C. Ronaldo in de as van het veld. Lachwekkend.

Maar het aller, aller treurigste is nog wel dat Zinedine Zidane dit toch wel moet weten :';.............. Kan Arsene hem ook niet als assistent laten komen?

Real moet wel dom zijn om Ozil te verkopen, nog steeds Maar 24 jaar...
Langs de andere kant gun ik het Arsenal wel, maar wil toch nog even afwachten met 'vieren' voor het officieel is want iedereen is hier toch wel net iets te zeker van de transfer

In Spanje vinden ze 50 miljoen anders een mooi bedrag voor Ozil, Ozil is een technicus - assist specialist maar doet niks verdedigend en scoort te weinig voor een 10. Daarnaast is hij vaak inconstant, wanneer hij slecht speelt heb je weinig aan hem.

Dit is wel erg voor Ronaldo, dit erg veel ballen van Ozil kreeg indien waar, gezien het om Arsenal gaat betwijfel ik dit het wel erg. Bale wordt hier chronisch onderschat, hij is een beest, grote verbetering op Di Maria, dat is pas een mooi weer voetballer. Isco is completer dan ozil als 10, in ieder geval dreigender, sneller en constanter.

Bale-Isco-Ronaldo is beter, constanter en dreigender dan Di maria-Ozil-Ronaldo en je moet toch elk jaar jezelf willen verbeteren.

Ik ben zelf geen fan van Benzema, daar moet ook een betere 9, Ik zou zonder 9 spelen en Isco als een valse 9 laten switchen met Bale en Ronaldo en een extra mid naast modric en Alonso wanneer die terug komt van zijn blessure (dit jonge dure mid dit ze hebben gehaald is prima of Khedira). Suarez weet ik niet voor 50 miljoen, maar hij is in ieder geval beter dan Benzema. Ze hadden voor Cavani moeten gaan en Iisco dan op rechts. Zeker gezien Napoli 3 Real Spelers haalden voor dat bedrag van PSG zo ongeveer.

Isco-Ozil-Ronaldo
------Cavani----

Dat was het beste geweest, maar goed nu Bale al binnen is en isco geweldig als 10 speelt, kun je net zo goed doorgaan en een nieuw wereldaanval creëren.

Ik geloof er niks van. Özil hoort bij de beste van de wereld en Arsenal als club niet meer.

2 september 2013 om 02:48

Jouw club ook niet meer met beton voetbal

De beste nummer 10 wereldwijd momenteel, een linkervoet om van te dromen. Arsenal mag van geluk spreken als ze hem kunnen vastleggen.

Real fans de mond gesnoerd, die beweerden dat Ozil heeft aan gegeven te willen blijven.
Never meer een speler geloven

Hahaha wat is Real madrid toch schandalig bezig deze transferperiode. Eerst Bale kopen voor een ongeloflijk belachelijk bedrag, en dan ook nog een speler als Suarez halen!!

Suarez moet toch niet het niveau zijn wat RM moet nastreven of zie ik dat verkeerd? Deze man zal het niveau van RM zeker 4 klasses omlaag brengen door zn blinde spel.

Echt een ongeloofelijk schandalige transfer als dit waar is. Een lomp renpaard als Bale mag de veters van Ozil nog niet eens strikken. Dit kan niet waar zijn.

Als Bale 101 miljoen waard is, dan is Ozil minstens 135 miljoen waard. Maar dit is natuurlijk weer een hele mooie transfer.

Jezus wat gebeurt hier laatste 2 dagen, Bale, Kaka, en Ozil.

Cazorla-Ozil-Wilshere ;

2 september 2013 om 13:02

1 van de beste middenveld zo niet de beste van Engeland

Belachelijke actie van Real. Gaan ze er nu vanuit dat Isco elke wedstrijd van het seizoen speelt? Ze moeten Isco en Özil gewoon rouleren voor de 10 positie.

Ik lees nu net op Marca dat Ozil niet naar arsenal gaat, helaas voor Arsenal, een gemis....

De transfer van Özil komt steeds dichterbij!
Hopelijk komen ze er persoonlijk ook vlug uit! Denk dat Özil wel zijn wages wilt verminderen om bij Arsenal te willen spelen!

Guillem Balague ‏@guillembalague 27m
AFC and RM reached deal for Ozil, €45m+5 in objectives. BUT not personal terms agreed yet, lots separating AFC and player.

Vandaag gaan we het hopelijk horen !!! Als het waar is ben ik zo blij als een kikker xD

hoe kan je als trainer geen fan zijn van ozil?

zijn wij supporters nou zo slim, of is ancelotti nou zo dom?

Mooie leeftijd ook nog, deze jongen kan nog zo 5/6 jaar mee.

Arsenal are understood to be closing on a deal for Real Madrid playmaker Mesut Ozil. He is believed to be undergoing a medical in Germany, with the Gunners looking to avoid any potentially costly delays.
by Chris Burton 1:04 PM

Is dit nou zeker of niet ?

Arsenal are close to sealing the signing of Germany attacking midfielder Mesut Ozil from Real Madrid in a dramatic transfer deadline day swoop, Sky Sports understands. The Spanish giants are thought to have accepted a £42.5m bid and sources at a hospital in Germany claim Ozil is already undergoing a Gunners medical there.

by Chris Burton 1:38 PM

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren