Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Özil raakte geobsedeerd door vrouwen, hij kende die wereld niet’

Laatste update:
/

Real Madrid-voorzitter Florentino Pérez heeft op lelijke wijze uitgehaald naar Mesut Özil. De rijke president van de Koninklijke ging op de slotdag van de zomerse transfermarkt akkoord met de verkoop van de Duitser aan Arsenal voor zo’n vijftig miljoen euro. De transfer riep vragen op bij veel Real-liefhebbers, maar Pérez legt in niet mis te verstande bewoordingen uit wat hij niet goed vond aan Özil.

De 24-jarige spelmaker arriveerde in de zomer van 2010 in Madrid en toonde al vlot zijn klasse. Achter de schermen ging het echter na verloop van tijd verkeerd met de middenvelder, zo onthult Pérez maandag in gesprek met het Spaanse ABC. “Mesut ontdekte de wereld van vrouwen en raakte geobsedeerd door ze. Hij kende die wereld voor die tijd nog helemaal niet”, zegt Pérez.

“Maar het ging niet per se om de vrouwen en de nachtelijke avonturen, het ging niet om de uren slaap die hij miste. Het ging erom dat hij zich niet professioneel gedroeg”, aldus Pérez, die daarom besloot dat het deze zomer welletjes was en dat Özil mocht uitzien naar een andere werkomgeving. Verschillende spelers, trainers en analytici zeiden verbaasd te zijn dat Real hem wilde laten gaan.

Denk jij dat Florentino Pérez de waarheid spreekt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
9 september 2013 om 15:54

haha inderdaad! Kom op 23/24 jaar bakken met geld enberoemd. En dan ook nog Spaanse vrouwen! Gelukkig hebben al die andere voetballers lelijke mokkels die wel goed voor ze zijn en lief.........

Dat weinig slaap verklaart trouwens wel die blik van hem altijd! haha

9 september 2013 om 15:59

Hier zal hij in Engeland in ieder geval minder last van hebben, dat staat vast!

9 september 2013 om 16:06

Het is maar waar je van houd! haha

Gebruinde dames van nature met klasse!
Gebruinde dames van de zonnenbank en fout en goedkoop!

Je hoeft ze niet te trouwen dat is het voordeel er aan!

9 september 2013 om 16:41

Trouwen hoeft sowieso niet. En als spelers voor de vrouwen ergens gaan voetballen zou AIK (uit Stockholm) de beste ploeg van Europa zijn denk ik...

9 september 2013 om 16:46

Tenzij je een baby op de wereld zet, dan moet je wel betalen voor de lasten.
Of het hier in nederland niet anders zou zijn, mooie vrouwen horen toch samen met voetballers. Anders is het beeld toch niet compleet. Gelukkig is de meerderheid van de voetballers gelukkig getrouwd of heeft een stabiele relatie. Ze heten niet allemaal van der vaart of sneijder.

9 september 2013 om 16:51

Naja die lasten zou ik wel dragen met een paar miljoen per jaar hoor! Dan is het ineens ook minder "lasten"...

Naja als je naar Kuyt kijkt. die heft zijn normale vrouwnog. En meeste voetballers een stabile relatie? hmmmmm

Geloof dat ieder Engels international inmiddels wel al een schandaal heeft!

@stravven:
Hmm ik zou zelf lekker in Latijns Amerika gaan voetballen eerlijk gezegd. Maar Ozil is slim want in Londen zitten de beste clubs van Europa. Dus kom je van alles tegen haha

9 september 2013 om 17:05

Ach, in ieder land heb je geweldige meisjes, en die knapste meisjes komen heus wel boven drijven als je iedere maand weer een miljoennetje rijker bent en in vele tv-programma's en roddelbladen behandeld wordt. Of het ook de meisjes zijn met de leukste karakters, neu, lijkt me niet, maargoed ze hoeven inderdaad niet meteen te trouwen dus dat zit wel snor ( tenzij ze zich expres bezwangeren om zo lekker vast te zitten aan een voetballer om lekker money te vragen wat opzich voor die voetballers toch weinig voorstelt! )

9 september 2013 om 17:20

Eerlijk, dat valt opzich best mee. Ik ken enkel Terry, Crouch, Giggs en Rooney, de meeste andere spelers is het niet zo. Lampard en Gerrard hoor je bijvoorbeeld nooit zoiets van, net zo als van Ferdinand of bijvoorbeeld Walcott.

Wat mij het meest verbaast is echt serieus dat Crouch vreemdging, veel knapper dan zijn vrouw ga je ze toch niet vinden denk ik...

9 september 2013 om 17:21

Het uitgaansleven in Londen? Weet niet of je cynisch bent maar zoniet ben je erg naief. Londen is nog ergr, vele malen verleidelijker dan madrid qua vrouwen en uitgaan.

9 september 2013 om 17:33

Minder? Laten we maar hopen dat hij niet een nachtje gaat stappen in Newcastle !

9 september 2013 om 17:41

@3debeen

Alleen die Engelse vrouwen he?

Niet echt Premier League kwaliteit.

9 september 2013 om 18:06

Ik heb 2 jaar in Engeland gewoond, Engelse vrouwen zijn in het algemeen niet mooi, maar je hebt genoeg vrouwen uit andere culturen die bloedmooi zijn in Engeland. Ozil had ook geen Spaanse maar een vriendin uit Italie dacht ik.. Ik heb de helft van de wereld rondgereisd en kan jullie vertellen dat Nederlandse vrouwen bij de mooiste van zijn soort horen, alleen in bed wat minder

9 september 2013 om 18:36

In England vind je ook genoeg vrouwelijk schoon

9 september 2013 om 18:45

Ja, alleen zijn dat niet de Engelse vrouwen. Geloof me, ik woon er en weet waar ik over praat. De echte Engelse zijn over het algemeen niet knap, de buitenlandse moet je het meer van hebben. En ja, het uitgaansleven in London is echt huge...

@telegraaf toch ga ik voor een Zweedse.

9 september 2013 om 23:01

Telegraaf

Nederlandse vrouwen 1 van de mooiste. Vaak zijn het net koeien. Fijne smaak heb jij.

Geef mij maar exotische vrouwen met mooie rondingen die zich ook nog sexy kleden.

10 september 2013 om 00:06

Zie zat moois hier hoor, alsof in spanje en italie alleen maar tienen lopen, laat me niet lachen.

10 september 2013 om 08:51

Nee maar in Spanje en Italië kleden ze zich wel allemaal als eenvrouw en zijn ze super verzorgt!

Waar je hier soms dnekt hmm ga je nu sporten of is dat normaal? Nee daar lelijk of knap lopen ze er wel bij al een dame!

Maar vermaak me hie rook meer dan prima hoor! En zal me nooit horen klagen over de dames hier

En laten we eerlijk zijn bij de Engelse vrouwen lijkt het net alsof we allemaal miljoenen hebben. Want die zijn altijd makkelijk hahaha

9 september 2013 om 19:21

Het is alsnog onzin, Perez heeft al aangegeven dat hij nooit een gesprek heeft gehad met "abc"

9 september 2013 om 22:36

Pakt die toch nog wat he bij Arsenal

Ozil met wat slaaptekort, gooit wel ff meer assists in het elftal dan de 2 wonder Catalanen bij elkaar! Kan je nagaan waar hij toe in staat is als hij wél normaal z'n slaap zou pakken, Perez. Misschien had je dat eens moeten proberen te verwezenlijken. Je gooit je eigen glazen in.

9 september 2013 om 15:51

Nou heb hem dat verleden jaar niet zien doen en die wonder catalanen wel.

9 september 2013 om 16:02

@ Joposs,

Je kan een minder jaar hebben. Maar 93 assists heeft Ozil in een paar jaartjes, daar waar Iniesta én Xavi er saampjes 92 hebben gemaakt in hun hele Barcelona loopbaan(!). Niet om het wonderduo slecht af te schilderen, maar puur om de kwaliteiten van Ozil te benadrukken.

@ Sadjad,

Jep, ik leef nog! Echt één groot drama dit beleid van Rm..

9 september 2013 om 16:19

Beetje een kromme vergelijking; Özil's totale aantal assists tegenover Xavi en Iniesta's assists bij alleen Barcelona. Niet dat het klopt of zo, Xavi heeft in zijn eentje al meer dan 180 assists gegeven, maar goed.

9 september 2013 om 16:33

Xavi is 33? Ozil 24? Dus kom praten als Ozil even oud is als Xavi

9 september 2013 om 17:05

"kom praten". Wat heb ik daar een hekel aan. Maar dat terzijde, hij zegt gewoon dat het er meer dan de 92 zijn die Logalactico beweert.

ON: Perezje toch, zouden de spelers dan niet wat meer begrip hebben getoond voor jouw beslissing? Gewoon een goedkope smoes. En anders, iemand verkopen voor wat hij buiten het veld doet? Op het veld was het gewoon altijd een voorbeeld voor anderen, en buitengewoon goed.

9 september 2013 om 17:32

Qua assist cijfers dan maar de juiste:
Ozil: 74 assists totaal in alle wedstrijden voor Real
Xavi: 89 voor Barcelona
Iniesta: 70 voor Barcelona

9 september 2013 om 18:09

Toch een meer dan knappe prestatie. Zeg nou zelf, hoe wil je in 3 seizoenen zoveel assists leveren als die twee vedettes bij elkaar?

9 september 2013 om 20:12

@wisconsin: Is dit voor alle jaren dat Xavi en Iniesta voor Barça spelen? Of alleen in de jaren dat Özil voor Real speelde? Maakt namelijk een behoorlijk verschil uit.

9 september 2013 om 21:39

Wat houd ik toch van mensen die met juiste statistieken komen haha.

Xavi speelt wel al 10 jaar bij Barcelona he, Ozil pas 4 jaar. Echt knap hoor

Waar haal jij je stats vandaan eigenlijk?

10 september 2013 om 01:24

Woww pak dan maar de prijzen erbij die Xavi en Iniesta hebben gewonnen sinds özil bij Real speelt. Komop t zijn alle 3 fenomenen op de velden.

Perez verkoop meteen Ramos en Marcelo ook maar of wacht Ronaldo ook, alsof zij niet in dat "wereldje" rondlopen.
Wat een smerig spelletje speelt deze voorzitter zeg, zichzelf proberen vrij te pleiten door Özil te schofferen in de media, wat een lafaard zeg.

Bah, dat dit soort mensen Real mogen vertegenwoordigen. Eerst Mourinho, nu Perez, te triest voor woorden.

10 september 2013 om 08:47

Je kan op ze minst een bericht terug sturen vind je niet?

9 september 2013 om 15:52

Yo man leef je nog ouwe, jah spijtig he ik kon wel bijna janken man.

9 september 2013 om 16:30

Verder kan je je afvragen of Pérez het leven van Özil zo goed kende, met wie hij omging en wat hij uitspookte. Uitermate merkwaardige opmerking van deze kwibus.

9 september 2013 om 16:57

Word gewoon in de gaten gehouden door detectives haha

Maar waarom is het een merkwaardige opmerking? Kan jij met 100 procent zeggen dat het niet zo is?

9 september 2013 om 17:19

Nee, maar ik beweer dan ook niets.

9 september 2013 om 17:35

Reken maar dat de clubs precies weten wat hun spelers in het uitgaansleven uitspoken. Daar zijn geen dectectives voor nodig maar gewoon mensen die informatie doorgeven.

Van Sneijder zijn ook altijd geruchten geweest dat zijn turbulente uitgaansleven (tijdens zijn blessures) de reden is geweest voor zijn vertrek bij Real.

On: gezien Ozil's cijfers lijkt ie er dan toch weinig last van ondervonden te hebben.

9 september 2013 om 17:03

Zo is het!
Daarnaast is het gewoon vies. Ozil hield het allemaal nog netjes en nou gaat die halve zool even natrappen om zijn straatje schoon te vegen, terwijl iedereen er toch wel doorheen prikt.
Ozil is gewoon top! En Perez had niet zoveel weerstand verwacht, omdat hij verblind was door zijn obsessie voor Bale.

9 september 2013 om 17:14

Klopt... zeer domme zet van Perez

Dan had je vorig seizoen de halve selectie kunnen verkopen.

Welke man houd nou niet van vrouwen dan?

Dis is gewoon achterbaks uithalen omdat hij vertrokken is.

9 september 2013 om 18:12

Ik weet wel welke mannen er niet van vrouwen houden!
Wat betreft het tweede heb je gelijk, vind het ook altijd een zwak om na te trappen als iemand al weg is. Je hebt 50 miljoen gekregen, er is kritiek geleverd op de verkoop en opeens moet er dan weer het eigen straatje schoongeveegd worden.

1. Özil arriveerde in de zomer van 2010 direct na het Wk.
2. Dit zijn valse quotes. Florentino Pérez heeft geen interview met ABC gehad.

9 september 2013 om 16:22

Jokkebrokje. Als je "abc Florentino Perez" gaat googlen kun je het zien.

9 september 2013 om 17:26

En dan kan het geen verzonnen artikel zijn? Dat waren niet de quotes van Florentino Pérez.

9 september 2013 om 19:19

Dat is toch echt wat er in het artikel staat:
http://www.abc.es/realmadrid/noticias/20130908/abci-florentino-perez-socios-asambleas-201309072156.html

En ABC is toch echt een serieuze krant, afgezien van hun nogal duidelijke politieke voorkeur, die dit bericht niet zomaar zou verzinnen.

Het lijkt allemaal een beetje op de gang van zaken rond de verkoop van Robben aan Bayern. Als na het sluiten van de deal blijkt dat er toch wel erg veel verzet is vanuit de supporters en de spelersgroep, wordt de propagandamachine aangezet.

9 september 2013 om 21:33

Jij beweert dat Perez geen interview met hen heeft gehad.
Ik zeg dat er wel een interview is geweest.

Nu Perez heeft gezien dat hij heel veel kritiek heeft gekregen omtrent de transfer van Ozil, probeert hij smoesjes te verzinnen waarom Real hem verkocht heeft.
Ondanks dat ik niet geloof dat Ozil van de nachtelijke avonturen is (misschien heb ik ongelijk), maakt dat voor het voetballende gedeelte niks uit.
Romario was ook altijd bezig met de vrouwtjes maar op het veld presteerde hij.
Ozil presteerde ook op het veld, dus het is gewoon een smoes van niks van Perez.

9 september 2013 om 16:06

Jajaja perez probeert.hier gewoon een grote fout goed te praten.hij had ozil.nooit mogen verkopen , klasse speler

9 september 2013 om 16:22

je kan veel van Perez zeggen, maar dit komt niet uit de lucht vallen omdat hij kritiek kreeg op de transfer. Het verhaal van nachtelijke uurtjes en onprofessioneel gedrag naast het veld heb ik de afgelopen jaren al paar keer gehoord.

Hoe erg het allemaal is is natuurlijk een tweede vraag, maar het komt niet plots in de media door de transfer

9 september 2013 om 16:29

Iedereen weet dat Özil een geheim nachtelijk leven, dat hij zelfs rookte, dat hij elke training heel vermoeid over kwam en dat hij en zijn vader meer geld vroegen. Kom dan niet de gat loper uit hangen en doen alsof je het beter weet!

9 september 2013 om 16:35

@realzidane
ik geef toch duidelijk aan dat ik misschien ongelijk heb wat betreft zijn nachtelijk leven, ik in ieder geval geloof het niet zo 1,2,3.
Wat betreft de rest, zolang hij presteert maakt het eigenlijk niet uit wat hij doet, ik haal niet voor niets het voorbeeld van Romario naar boven.

9 september 2013 om 16:47

of het gaat van kwaad naar erger. Een Ronaldinho en Adriano konden in het begin ook hun voetbalagenda prima combineren met een feestagenda. Op een gegeven moment is het gewoon op. Kan je wellicht beter Ozil 1 of 2 seizoenen eerder verkopen voor 50 miljoen in de wetenschap dat je Isco en Modric hebt, dan dat je hem houdt en hij langzaam aftakelt en je er nauwelijks wat voor kan vangen.

Of dit de gedachtegang van Perez is weet ik natuurlijk niet. Het zou kunnen.

9 september 2013 om 16:52

Realzidane

Dat klopt maar hij presteerde tog gewoon naar behoren?

9 september 2013 om 17:56

Ozil was wel degelijk aanwezig in het nachtleven, en de sigaretjes bleven ook zeker niet uitstaan, voor een deel heeft Perez denk ik toch wel gelijk.

Wat maakt dat nou uit. Zolang hij maar goed presteerd op het veld en geen last is voor zijn teamgenoten. Perez probeert hier alleen maar zijn gezicht te redden. Als Bale niet rendeert krijg Perez het wel te horen.

Heel zwak dit. Ik krijg met de dag minder respect voor deze man. Een speler die niet professioneel leeft, kan geen wereldprestaties neerleggen zoals Ozil dat wel deed.

hij presteerde bijna altijd goed dus wat maak dat uit ?

9 september 2013 om 15:53

Kaka-cr7

Ik ben het helemaal met je eens. Als hij niet presteerde dan zou ik hem ook wegdoen? Wat maakt het uit wat hij doet zolang hij goed speelt

9 september 2013 om 16:30

Özil heeft verschillende wedstrijden gehad waar hij bar slecht speelde. Of waarom denk je dat Mourinho uit eindelijk zo was uitgevlogen tegen hem.

9 september 2013 om 16:37

Mourinho heeft met de hele selectie van real madrid een conflict of meerdere gehad dat heeft niks
Met zijn prestatie te maken

als je altijd kebab eet weet je niet hoe goed een steakske smaakt he ;-)

9 september 2013 om 17:24

Wat moet je met steak als er kebab is, kerel.

10 september 2013 om 03:44

steak 3 kabab/3

10 september 2013 om 16:54

¿que? (tekort)

Belachelijk die perez. Dat zeg je toch niet. Ten tweede heeft hij alsnog goed gepresteerd. Maar goed perez moet toch iets zeggen natuurlijk, nu de hele wereld over hem heen valt.

Een echte gentleman, deze Pérez (heb overigens niks tegen Madrid, maar meer tegen Mediterraanse sportbestuurders )... Zijn prestaties op het veld hebben er voor zover ik kan beoordelen niet onder geleden, dus geen probleem toch? Als topvoetballer heb je nu eenmaal wat meer aantrekkingskracht voor vrouwen dan als amateur vierde klasse.

Hij ging graag opstap en naar clubs en zoop graag, zo ging hij uit een dag voor de wedstrijd tot 6 uur in morgen stappen...

Dat kwam zijn prestatie,s niet ten goeden zo was hij vaak wisselvallig en presteerde hij nooit constant en had hij een slecht mentaliteit. Zo wilde hij een salaris ala Ronaldo ... Ook oogde hij nooit fit werd rond de 60 minuut vaak moe..

9 september 2013 om 15:57

En toch heeft hij geweldige statistieken afgelopen seizoen met 15 doelpunten en 29 assists.

9 september 2013 om 16:00

Assist zeggen mij niet zoveel, mij gaat het erom wat Ozil in die 90n minuten doet. Als 10 moet je het spel maken en dwingend aanwezig zijn niet afwachten en lui zijn en loeren op een assist geven je moet ook het spel maken...

9 september 2013 om 17:26

Dus je vind dat Özil zijn rol als spelmaker niet goed vervult? Raar, aangezien hij toch als een van besten geld.

9 september 2013 om 18:17

Dus statistieken boeien je niet, maar wel wat je doet tijdens een match. De statistieken zeggen nu net wat iemand doet in een wedstrijd. Man, jij bent echt het meest irritante lid van heel deze site en zit gewoon onzin te verkopen.

Özil kon blijkbaar goed presteren als hij een glaasje op had. Als je een assist al niet meer voldoende gaat vinden, tjah, dan waren zijn prestaties niet zo bijzonder natuurlijk.

9 september 2013 om 16:00

Ben jij serieus of een troll? Jij wist dat natuurlijk al veel langer en hebt het aan zien komen of niet? Wat een vreemde reacties heb jij al geplaatst zeg...

on topic
Een gevalletje damagecontrol dit. Özil was na CR de beste speler van Madrid. Perez' koopwoede en prestigestrijd won het van zijn gezond verstand dus moest hij iets doen om de aandacht te trekken.. Dat is aardig gelukt met teveel voor Bale betalen en Özil (voor te weinig) te laten gaan.

9 september 2013 om 16:04

In veel wedstrijden vond ik Ozil voor zijn kwaliteiten matig spelen.

9 september 2013 om 16:20

Tja wedstrijden in Spanje beginnen bijna altijd laat in de avond dus misschien is het wel slimmer om laat te gaan stappen dan om 22 uur naar je bed te gaan en vervolgens op het tijdstip wanneer je gaat slapen een wedstrijd te moeten spelen.

9 september 2013 om 16:51

Maar wat maakt het uit als je om 6 uur in je bed ligt als je om 10 uur s'avonds pas speelt?
Ik weet niet hoe ze het bij Madrid doen, of ze nog gaan trainen in de middag voor de wedstrijd, maar stel dat ze om 8 uur verzamelen zie ik er niet zo'n probleem in.

Ja hoor en Mourinho een van de strengste trainers, zag dat het goed was.

Ongelooflijk broodje aap verhaal.

Het gaat toch om zijn prestaties? Wat hij in zijn vrije tijd doet moet hij zelf weten, als hij het maar goed doet op het veld en dat deed hij.

Özil zal niet de enigste zijn bij Real. Welke speler geniet daar nu niet van? Het lijkt me heel moeilijk om al dat vrouwelijk schoon te weigeren. Perez zal zelf ook wel een paar escortes hebben, maar oude mannen mogen dat precies wel doen zonder enige problemen.

Het is al bevestigd dat dit vals is... Bravo voor de professionaliteit voetbalzone...

9 september 2013 om 16:23

Door wie? Het staat gewoon in ABC hoor.

9 september 2013 om 17:10

Ik ken ABC niet goed hoor, maar het zou kunnen zijn dat het artikel door de journalist uit de duim gezogen is. Zou niet de eerste keer zijn dat dit gebeurd

Al die Red Bull na die nachtelijke escapades.... dat is dus de reden van die grote ogen!! Ach.... hij is weg, dus klaar. Hij gaat mooie dingen laten zien bij Arsenal, maar geen prijzen winnen. Bij Real zou ie vaker op de bank komen te zitten.

Dit is natuurlijk niet waar. Florentino Perez is echt een klootzak dat ie dat durft te zeggen.
Hij zoekt gewoon een excuus zodat hij er niet op aangekeken wordt als het misloopt zonder Özil.

Ik maar denken dat het zijn normale gezichtsuitdrukking was, het kwam gewoon door te weinig slaap.

Smoesjes.. wat je hebt gedaan is niet goed te praten. Ozil presteerde geweldig en was de belangerijkste man op het middenveld. Barcelona verkoopt Pique tog niet omdat hij met Shakira is en als een natte krant speelt?

9 september 2013 om 17:38

Özil speelt niet eens als een natte krant, maar toch vliegt hij de laan uit. Kun je nagaan.
Overigens, vind ik Pique bij Spanje al wat meevallen, als hij naast die geweldenaar in je naam speelt.

Dat slaaptekort verklaart overigens wel de ietwat aparte manier waarop hij de wereld inkijkt

Slaap tekort?? Heb geen wallen gezien bij Ozil...

Wat een onzin bericht zeg.
De beste middenvelder van de wereld zomaar weg doen.. tssss

Speelde ozil daarom de laatste tijd stukken minder door slaap tekort? Kan me niet voorstellen dat dit de reden is dat je hem laat gaan, dan kan je echt wel andere middelen verzinnen om hem op de rails te krijgen.

Toch vind ik dit wel laag van perez om zijn slechte deal goed te praten.
Miss komt Mourinho ook nog eens met een verklaring?

Wordt vervolgd.

Simpelweg een campagne om de verkoop van Özil te rechtvaardigen. Ik zet trouwens vraagtekens bij dit stuk. Zou Wenger een speler halen die dit allemaal op z'n kerfstok heeft? Denk het niet.

9 september 2013 om 15:57

Wenger had geen keus.. hij moest wel een topspeler binnen halen. Ik zeg trouwens niet dat dit waar is. En ook als het waar was maakt het helemaal niks uit want Ozil speelde erg goed.

9 september 2013 om 19:12

Wenger heeft wel vaker mensen met een matige instelling omgevormd, sterker nog daar begon hij mee bij Arsenal

of het waar is of niet het is lelijk om op deze manier over een ex speler van jouw club te praten, om dat dan ook gewoon even via de media wereldkundig te maken toont helemaal aan wat een nare karakter deze vent heeft.

Ozil krijgt hierdoor direct een bepaalde stempel, iets waar de Engelse bladen vervolgens ook weer mee uit kunnen pakken

Als dit allemaal waar is wat Perez zegt, dan vind ik dat hij het had kunnen houden bij "ozil gedraagde zich op en top professioneel en dat verlang ik wel van elke speler van Real madrid", punt!

9 september 2013 om 16:45

threelions, zijn manager is Wenger. Als het echt zo is als Perez het zegt, wat me onwaarschijnlijk lijkt, zorgt Wenger er echt wel voor dat dat beter gaat, vergeleken bij Adams en zijn drankprobleem is dit echt niets.

Daar hoef je bij Gareth Bale denk ik niet bang voor te zijn.

En tadaa: Hier het bewijs dat het toch niet allemaal aan de papa van Ozil lag. Perez heeft duidelijk zijn voorkeuren voor bepaalde spelers, en als je hem niet aan staat vlieg je er uit. Zijn goed recht trouwens, want hij pompt erg veel geld in de club. Maar ik blijf erbij dat Ozil laten gaan een fout was.

9 september 2013 om 16:02

Dit plaatste ik wat later, maar over de vader van Ozil gesproken......

Jammer voetbalzone dat jullie niet de hele artikel plaatsen van het interview

Stond namelijk ook in dat Perez het contract van Ozil wilde verlengen in juni. Contractduur tot 2018 en hij zou 6,5 miljoen jaarlijks verdienen. De vader/zaakwaarnemer ging boos weg omdat hij 8,5 eiste. Daarna plaatste hij zijn zoon op de transfermarkt, zodoende kwam naar buiten dat Ozil te koop was.

Zeer zwak van Perez om na te trappen richting Ozil, terwijl hij zich gewoon netjes op stelt en niks verkeerds over Real heeft gezegd ( voor zover ik weet )

En als dit de prestaties zijn van een geobsedeerde Özil, hoe zou hij dan zijn als hij zich 'proffesioneel' ( volgens de normen van Perez ) zou gedragen ? Beste voetballer in de wereld ? Nee , in plaats van dat je hem dan gaat steunen en zeggen ( aansporen tot ) jongen dit kan niet, oke vrouwtje hier daar kan wel maar doe beter je best, ga je hem verkopen voor 50 miljoen...

Dom dom dom, managen kan hij dus blijkbaar niet

9 september 2013 om 16:09

Özil zelf heeft ook een stuk of wat keer gezegd hoe weinig vertrouwen, respect en zo hij wel niet kreeg.

Ja, hij heeft goed gepresteerd, maar er had dus gewoon nog veel meer ingezeten. Daar gaat het om. Je bent wel profvoetballer hè, leef er dan ook naar.

Hmm. En toch altijd in de basis staan bij Mourinho. Toch wel knap dan. Wat maakt het trouwens uit. Met al dat slaaptekort en geflirt heeft hij zichzelf toch kunnen manifesteren als de beste 10 van de afgelopen 3 jaar.

9 september 2013 om 15:53

De ene week speelde Modric en de ene week speelde Ozil, dat zal niet voor niets zijn .

9 september 2013 om 16:01

Modric is geen 10 dus dat klopt niet wat je zegt. Beide speelden op verschillende posities.

9 september 2013 om 16:08

Klopt is ook geen 10 maar Mourinho zetten hem wel op die positie vaak.

9 september 2013 om 16:11

Pff, jij bent toch Real Madrid supporter? Hij zette Modric helemaal niet vaak op dit positie..

9 september 2013 om 16:11

Misschien omdat Modric 40 miljoen is en geen slechte speler is ? Af en toe mag er wel geroteerd worden, maar Özil speelde nog altijd het merendeel van de wedstrijden. Zelfs Ronaldo kreeg vorig seizoen heel af en toe rust.

9 september 2013 om 16:12

Dan heb je Madrid niet echt gevolgd.

9 september 2013 om 17:20

Hij was de speler die het meeste werd gewisseld onder Mourinho. Omdat hij geen 90 min aan kon. Hmm..;waarom zou dat nu komen? vermoeidheid misschien? En hoe zou dat dan weer komen? Hmm...nachtelijk leven misschien. De blokjes vallen in elkaar e

Als Özil nou niet presteerde dan was dit een logische verklaring geweest voor de verkoop, maar Perez wil gewoon zijn hachje redden na de meest achterlijke deadline-day ooit. Meest debiele man die ooit een club gerund heeft. Wanneer zijn de volgende verkiezingen?

Ik ben hem overigens wel dankbaar, dat terzijde.

9 september 2013 om 15:54

Perez is net herkozen( geen andere concurrenten), dus dat duurt nog 4 jaar.

9 september 2013 om 15:57

Dat spijt me dan voor jou en andere Real fans.

9 september 2013 om 16:07

Ozil eiste de salaris van Ronaldo vind jij dat normaal, snap niet waarom iedereen af geeft op Perez Ozil is net zo debet aan deze situatie het gaat Ozil alleen om geld.

9 september 2013 om 16:12

Als het hem alleen om het geld ging, waarom koos hij dan voor de 130.000 per week van Arsenal ipv de 180.000 van Psg? Als je Perez in deze wilt verdedigen prima, maar kom niet alleen mar onzin aanzeten. Daarnaast was Özil ook gewoon één van de beste spelers van Real, dus zou hij ook een passend salaris moeten hebben.

9 september 2013 om 16:46

Ibracadabra, ik vond het niet gek eigenlijk, hij is beslissender dan Modric en Di Maria geweest en toch verdienden die alle twee meer dan hem.

9 september 2013 om 21:56

Modric en Di Maria verdienden beide minder dan Özil.

Ik geloof er niet veel van. Bovendien presteerde Özil goed, dus wat geeft het? Lijkt me vooral dat deze voorzitter een draai probeert te geven aan deze deal om er zelf goed uit te zien.

Maar geen vrouw die hem wilt met zn Nemo ogen XD. Maar wel een smerige actie van Perez

Maar hij presteerde altijd en dit vind ik alsnog geen reden om hem weg te doen. Of wilt perez hiermee zeggen dat als ronaldo dat doet ook mag vertrekken, donderstraal een eind op dit is de grootste blunder in transferbeleid.

9 september 2013 om 15:58

Nou dat presteren vond ik nou ook echt meevallen, want meestal vond ik hem onzichtbaar en niet dwingend aanwezig zijn.

Mwah, ik denk dat het wel meeviel. Özil zal best eens uitgaan, maar hij heeft gewoon goed gepresteerd bij Real.

Perez had zijn contract moeten verlengen, dan was Özil er nog. Özil had trouwens ook kunnen vechten voor zijn plek. Hij begon de eerste 2 wedstrijden in de basis en met de komst van Bale had hij moeten concurreren met Benz verwacht ik en had hij weer op 10 kunnen terechtkomen( CR7 spits, Isco links, Özil 10 en Bale rechts)...

Als je die ogen van Özil ziet, dan geloof ik af en toe best dat hij een pilletje teveel heeft gebruikt om het slaaptekort te verdoezelen... ;-)

Nee, even serieus. Ik geloof hier helemaal niets van. Ik vermoed dat meneer Perez nu goedkope smoesjes gaat verzinnen om zijn rare transferbeleid te verheerlijken. Özil lijkt mij op- en top prof. En wat dan nog als hij daadwerkelijk de zogenaamde verkeerde wereld had ontdekt? Die man was nog steeds belangrijk en zo goed, zo goed gaat Bale nooit worden.

Aan zijn ogen te zien had hij genoeg nachtrust hoor -_-

Nee maar even serieus dit is gewoon zware onzin!
Die clown van Perez heeft alle touwtjes in handen daar en niemand anders.

Naja als zelfs Ozil met slaap te kort dit op de mat leggen en ze teamgenoten maken er geen probleem van( aan vele reacties te lezen zijn veel medespelers teleurgesteld dat die weg is) zie ik niet echt het issue.. Als die nou geen ruk zou presteren heeft perez gelijk maar dat is niet het geval bij Ozil

En zelf heeft hij niks met vrouwen...
Slaapt zeker ook altijd op tijd...

Vergeet ook niet dat Mesut rookt, wat eigenlijk ook niet kan als topsporter.

9 september 2013 om 16:10

Ook als topsporter moet je doen wat je zelf wilt ( mijn mening ). Zolang je naar behoren presteert is er geen vuiltje aan de lucht lijkt mij, echter wanneer je minder gaat presteren moet er wel verandering komen.

9 september 2013 om 16:47

Twee voetballegendes, Cruijff en Maradona rookten als een ketter, en ik durf te wedden dat er meer zijn, ook Messi is wel eens rokend gespot, en zo zijn er meer.

9 september 2013 om 19:49

Van Basten, van hanegem, socrates o.a. In Duitsland rookte Mario basler bijvoorbeeld als een ketter.

9 september 2013 om 22:01

Het voetbal van tegenwoordig eist aanzienlijk meer dan het voetbal van die tijd. Je kan het je niet permitteren om te gaan roken, wat negatieve gevolgen zal hebben.

Jammer voetbalzone dat jullie niet de hele artikel plaatsen van het interview

Stond namelijk ook in dat Perez het contract van Ozil wilde verlengen in juni. Contractduur tot 2018 en hij zou 6,5 miljoen jaarlijks verdienen. De vader/zaakwaarnemer ging boos weg omdat hij 8,5 eiste. Daarna plaatste hij zijn zoon op de transfermarkt, zodoende kwam naar buiten dat Ozil te koop was.

9 september 2013 om 16:02

Ja en iedereen maar afgeven op Perez terwijl die walgelijk Ozil de salaris van Ronaldo eiste.. Het gaat hem alleen om geld..

9 september 2013 om 16:12

8.5 miljoen is nog steeds niet het salaris van Ronaldo.

9 september 2013 om 16:13

Even voor de duidelijkheid, Ronaldo verdiend meer dan 15 miljoen euro. Terwijl Ozil het met een schappelijk salaris moet doen in vergelijking. Ik snap de frustratie van Ozil, die jongen is na CR7 de beste van Madrid en wordt niet betaald naar prestatie.

9 september 2013 om 16:20

Even voor de duidelijkheid, Ronaldo verdient nu nog 10 miljoen per seizoen van Real Madrid. Met al die sponsorcontracten enzo erbij veel meer natuurlijk.

Özil moet niet zo janken. Hij kwam als 21-jarig groentje binnen en kreeg direct een salaris van 5 miljoen per seizoen. Wat denk je wat er was gebeurt als Perez hem even een salarisverdubbeling gaf? Dan denkt de rest van de selectie ook: 'hey, als je het maar vraagt word het geregeld.'.

Perez heeft Özil een contract van 6,5 miljoen per seizoen aangeboden maar dat vond meneer niet genoeg. Als je liever voor het geld speelt dan voor Real Madrid. Tja, vertrek dan maar.

9 september 2013 om 16:49

Isco, jij moet ook eens denken aan het feit dat Modric en Di Maria, die allebei minder beslissend zijn geweest, respectievelijk 45k en 15k per week meer kregen dan Ozil. En bij Arsenal verdient hij nu 135.000 per week, net zoveel als Modric bij Real, zo'n 7 miljoen per jaar.

9 september 2013 om 17:04

@ stravven

Wat zit je toch allemaal te zeggen man. Nu dat Özil naar Arsenal vertrokken weten al die Arsenal supporters ineens toch zo veel van Real Madrid. € 7 M is wat dat Sergio Ramos en Casillas verdiende. En wat dat volgens bepaalde bronnen Bale gaat verdienen. Modric verdient minder

9 september 2013 om 17:24

Modric verdient 130.000 euro per week, Di Maria verdient 105.000 euro per week, Ozil verdiende 90.000 per week bij Madrid. Casillas verdient 165.000 per week, Ramos verdient 135.000 per week, net als Alonso.

2010/11
12 goals, 32 assists

2011/12
13 goals, 28 assists

2012/13
15 goals, 29 assists

Als het Ozil echt alleen om het vrouwelijk schoon te doen is, was hij echt niet naar Engeland vertrokken hoor (enkele uitzonderingen daargelaten)

9 september 2013 om 16:02

Haha beste opmerking van de dag

9 september 2013 om 16:19

Mwah, hij zit wel in Londen en dat is een smeltkroes van allerlei nationaliteiten, dus vrouwelijk schoon voor elk wat wils. Dus eigenlijk nog meer keuze en nog meer risico's voor Ozil

9 september 2013 om 16:50

Ja, je moet het inderdaad van de buitenlandse hebben, de Engelse vrouwen word je niet heel blij van op een enkele uitzondering.

9 september 2013 om 17:06

Wie is die uitzondering dan xd
Cheryl Cole?
Ben wel nieuwsgierig geworden haha.

9 september 2013 om 18:46

Cheryl Cole, Abby Clancy(crouch), Melanie Slade(walcott), er zijn er meer, maar over het algemeen zijn de Nederlandse vrouwen knapper. En ik woon in England, dus ik kan het weten.

9 september 2013 om 16:58

In London heb je heel veel toerisme Ze moeten niet perse Engels zijn XD

Engeland stond toch niet echt bekend vanwege de mooie vrouwen?

Tsja, je moet toch wat zeggen om je eigen falend beleid te verdoezelen

“maar het ging niet per se om de vrouwen en de nachtelijke avonturen, het ging niet om de uren slaap die hij miste."

Indirect ging het natuurlijk wel om die vrouwen

Ik begin een beetje moe te worden van de 20 artikelen over barca en real van vandaag en gisteren.

is er ook nog nieuws wat nieuws is?

ditzal verwijderd worden maar ik vroeg het me gewoon af

9 september 2013 om 16:57

Maak je maar klaar voor een hoop meer nieuws. Dit zal nog wel enkele weken duren hoor

9 september 2013 om 18:00

jij bent een echte real fan, ik een barca fan, maar ik hoop dat ze nu eens met echt nieuws komen. ik weet, als ik het beu ben, moet ik gewoon niet reageren, maar ja....

dit gaat nergens over toch? berichten ver ozil en bale. ik wil ze gewoon zien spelen.

Hij kende die wereld voor die tijd nog helemaal niet”, zegt Pérez.

Nee vind je het gek. Hij is met afstand de lelijkste voetballer die nog actief is. Toen ik hem voor het eerst bij Werder zag dacht ik dat hij het down syndroom had. Nu hij een topvoetballer is moet die de vrouwen van zich af meppen.

Maar goed. Dit is wel een trieste manier om een speler die vertrokken is af te schilderen. Ozil is een geniale voetballer. Dat ziet iedereen. Ik denk dat de voorzitter het erg heet onder de voeten is geworden en snel nog een manier zocht om de kritiek een beetje te doen verstommen.

9 september 2013 om 16:22

Nou overdrijf je toch wel, ik kan er zeker een aantal opnoemen die lelijker zijn (en niet zo een beetje ook niet).

Zonder gekheid: Perez probeert natuurlijk zijn fout goed te praten door (misschien) onzin naar buiten te slingeren. Goedkoop scoren en achterbaks natrappen.

9 september 2013 om 17:51

Onzinnig gedoe, natuurlijk. Maar ik ben nieuwsgierig geworden, hehe.

9 september 2013 om 19:56

Valt reuze mee. Ozil heeft uitstraling, iets waar de gehele Eredivisie niet aan kan tippen. Uiterlijk wordt bepaald door meerdere factoren.

9 september 2013 om 22:12

Hij is lelijk ja, maar Schweinsteiger voetbalt ook nog.

Wat is het toch een nare man. Niet willen toegeven dat die oliedom heeft gehandeld, maar juist zijn handelingen kracht bij zetten met dwaze argumenten.

Klaar met die man/soap.

Ozil is een moslim el hamdoulilah ( alle lof aan Allah ) ik zeg niet dat hij geen fouten zal maken maar hij zal er niet mee te koop lopen.

Sommigen mensen vinden het gewoon leuk om andere mensen zwart te maken.

9 september 2013 om 16:26

Hij is een moslim ja dus? Moslims houden niet van vrouwen wil je zeggen? Of Moslims feesten nooit? Het is bekend dat Ozil tijdens de wedstrijden zit te bidden en 's nachts uitbundig aan het feesten was in een of andere disco met mooie strakke hot chickentjes.

9 september 2013 om 16:29

maar ozil draagt oorbellen openlijk is dat niet verboden dan voor een moslim?

9 september 2013 om 17:36

Een oorbel is cultureel uit den boze maar in de islam staat daar letterlijk niks over ! En doordat mensen cultuur en islam met elkaar verwarren krijg je dit soort vooroordelen.

9 september 2013 om 17:53

Mee eens, history. Men gaat er vaak vanuit dat de dominante cultuur in Moslimlanden gelijk staat aan de voorgeschreven Islamitische levenswijze. Niet waar dus.

9 september 2013 om 21:05

@history

Oorbellen worden gedragen door vrouwen, en in de Koran staat dat mannen zich duidelijk moeten onderscheiden van vrouwen en dat vrouwen zich moeten onderscheiden van mannen.

Dusja, een oorbel mag weldegelijk niet.

9 september 2013 om 21:10

De islam is perfect moslims zijn dat niet, wij houden misschien nog wel meer van vrouwen dan anderen, noem mij een religie waar je 4 vrouwen mag hebben

Mijn punt is dat je niet alles moet geloven wat de media je voorschotelt want die is in handen van zionisten.

9 september 2013 om 21:58

R10messi

Ja oorbellen worden heden in onze cultuur voornamelijk door vrouwen gedragen maar dit is niet altijd zo geweest in de geschiedenis dus ga de Koran niet naar je eigen huidige culturele maatstaven interpreteren wil je !

En als jouw beredenering zou kloppen hoe verklaar je dan al die Arabieren die vandaag de dag nog steeds met een jurk rondlopen die voornamelijk door vrouwen gedragen wordt? "duidelijk onderscheiden van vrouwen" zei je toch? Exactomundo my friend die fetva's van je houden geen stand dus zoek even een andere imam ofzo !

Bye bye !

9 september 2013 om 22:22

Ik raad je aan om eerst kennis op te doen over de islam voor je erover gaat spreken, die kleding die jij noemt noemen wij een jalabah en deze heb je voor mannen en voor vrouwen of is een vrouw die een spijkerbroek aanheeft nu een man ?

De kleding die wij dragen bedekken ons lichaam zodat anderen niet onnodig gaan kijken en het staat voor gelijkheid en nog belangrijker bedekt het je ahwrah tijdens het bidden.

9 september 2013 om 22:39

Ja natuurlijk jongeman dat jij een ''jurk" jalabah noemt betekent niet dat het geen jurk meer is ! jurk en Jalabah zijn gewoon gelijk aan elkaar!

R10messi zegt dat mannen zich Duidelijk moeten onderscheiden van vrouwen als zijn theorie zou kloppen dan zou er Duidelijk een verschil moeten te zien zijn (die verschil mag jij mss wel zien in details) maar ik en met mij meer mensen zullen die verschil niet een twee drie zien ! Conclusie zijn theorie klopt niet !

Ps: Dit is een voetbal site daarom ga ik hier niet verder meer op in veel succes !

9 september 2013 om 16:22

Zal wel toeval zijn dat er steeds een recordomzet word gedraaid en de club steeds meer waard word dan. Daar zal Perez niets mee te maken hebben.

Voetbaltechnisch is hij een dweil, maar financieel is het een eindbaas.

9 september 2013 om 16:25

Inderdaad, maar dat soort artikelen verschijnen helaas niet op voetbalzone. Dit jaar weer een hogere omzet, er is niet eens succes voor nodig zo goed doet Perez het financieel.

9 september 2013 om 18:05

Hij is voorzitter bij Real Madrid, geen amateurclubje he.
Real Madrid heeft ontzettend veel populariteit. Tuurlijk, dat hebben andere clubs ook, maar Real Madrid is toch een van de populairsten. Een klassieke topclub als Liverpool heeft bijvoorbeeld wereldwijd meer aanhang dan Dortmund die momenteel ontzettend goed is. Real Madrid is zowel een historische topclub als een club die meedraait op het allerhoogste niveau.

9 september 2013 om 16:33

Ja hoor jij zal het allemaal wel weten!

Wat een domme opmerking toch van Perez, hij heeft het gewoon slecht verwoord, er zijn genoeg voetballers die vrouwen en voetbal goed kunnen combineren.

wat een goedkope smoes!! of het nou waar is of niet ozil presteerde goed en was na ronaldo de belangrijkste speler in aanvallend opzicht. hij voelde ronaldo perfect aan. je verkoopt nu gewoon een van de beste 10 (volgens andere de beste 10) van de wereld. onbegrijpelijke keuze.

En omdat hij van vrouwen houd is hij verkocht. De vrouw van deze man zal wel een paar keer stiekem naar Ozil hebben gekeken.
Echt de domste reden ooit. Maarja.

nou het kan kloppen hoor wat Perez zegt want Ronaldinho hield ook van nacht leven werd daarom ook wegestuurd door pep , zelfs messi zou bijna weggestuurd worden omdat hij vaak met Dinho was

Hier geloof ik dus niks van, na 3 jaar tijd dat hij bij Real speelde hebben wij niets slechts gelezen over Ozil.
Dan komt Don Perez met dit soort nieuws om zijn Imago weer op te krikken ...
Bullshit

Maar meneer perez is altijd wel heel professioneel. Weer een x aantal messen in de rug steken van een speler wat vertrokken is. Echt een voorbeeld voor de club, en aanhang.

Wat een laffe trap na zeg.. aan het spel van Ozil heeft niemand het gezien dus al zou hij elke avond complete orgies hebben, wat maakt dat nou uit?

Ik heb daar ook last van. Niks mis mee.

Zou best kunnen aangezien Real een prive-detective had ingeschakeld om hem en Alonso in de gaten houden. Alonso omdat hij niet wilde verlengen en zij wilden weten of hij contact heeft met andere clubs.
Eigenlijk hoop ik dat het waar is, want ik zie geen reden waarom hij weg moest, ook niet voor 50 miljoen.

Tja begrijpelijk toch. Het is niet bepaald een hunk om te zien maar door z'n voetbal carrière is ie ineens wel aantrekkelijk voor de vrouwtjes. Nogal logisch dat ie zich dan laat gaan maat het moet niet ten koste van z'n voetballen gaan.

9 september 2013 om 16:50

Het is ten koste van zijn voetbal gegaan. Vraag aan Mourinho welke Özil hij het beste vond en hij zal zoals velen zeggen de Özil van 2010. De gloed nieuwe Özil.

Toen Özil nog in Madrid was had je verschillende hier die zeiden dat hij wisselvallig speelde en te rap moe werd. Nu dat hij naar Arsenal is vertrokken doet iedereen ineens alsof hij Xavi + Iniesta + Zidane is.

Wat Perez hier zegt zeg ik al 3 dagen nu. Real Madrid huurde zelfs een geheime detective in om uit te zoeken waarom Özil altijd zo vermoeid was. En wat kwam er uit de bus? Özil die tot in het kot van de nacht zat te feesten met verschillende vrouwen. En Özil die op heterdaad betrapt werd met een sigaret in zijn mond. Internet staat vol met die foto's. Je hebt zelfs Madridista's op sociale netwerken die te samen met Özil ergens in een discotheek op de foto staan.

Özil is niet zo onschuldig als men hier probeert te doen. Zijn prestaties zijn tegen over zijn eerste seizoen in Madrid zeker naar achter gegaan. Mourinho is vorig seizoen abnormaal hard uitgevlogen tegen Özil. Hij schold hem echt gewoon uit op een bepaald moment."je bent niets meer waard, je kop zit niet meer op het veld maar ergens anders, wat is er toch in godsnaam met je gebeurt". Dat is ook de rede waarom Sergio Ramos dan besloot om een oorlog te starten tegen Mourinho. Omdat hij vond dat Mourinho onterecht kwaad werd op Özil.

Özil is de speler die het meeste werd verwisseld onder Mourinho. Waarom denken mensen dat dat was? Omdat Özil geen goed fysiek had. Özil kon nooit 90 min volhouden. Na 60 a 70% was die halfdood. Als je ziet wat dat Di Maria en Ronaldo soms wel niet liepen per wedstrijd.

9 september 2013 om 17:12

Waarom denk je dat Mourinho ook zei dat er te veel voetballers waren in Madrid waar voetbal niet op nummer 1 staat? Hij had gelijk..

9 september 2013 om 17:17

Natuurlijk had hij gelijk. Benzema is er ook ééntje van. Hem kwam je ook tergen in het uitgaansleven. Te samen met Özil.

9 september 2013 om 21:11

En nog steeds is hij nuttiger en beter dan 100 miljoen kostende Bale.

Dus, probeer het niet goed te praten.

Trieste uithaal van Perez, maar ik had ook niet anders verwacht van deze megalomaan. Hij moest Bale hebben zodat niet alleen Barcelona in de kijker zou staan met Neymar. Het is compleet logisch dat Özil wilde vertrekken nadat ze Bale hadden gehaald. Die jongen hoort en moet elke week spelen. Het is een WK jaar dus dat maakt het nog belangrijker dat hij speelt.

Dit lijkt mij dus een goedkope smoes van Perez om te rechtvaardigen dat hij Özil heeft weg getrapt.

9 september 2013 om 16:52

Ma hou toch op met dat onnozel mee geloop man. Florentino loopt al 2 jaar achter Bale. Moest het aan hem gelegen hebben dan waren zowel Bale als Neymar nu Real Madrid speler. De ene speler sluit de andere niet uit. Wat een simpele mensen.

9 september 2013 om 16:56

Bale zal wel op een lijstje hebben gestaan bij Real, dat geloof ik zeker. Maar pas na afgelopen seizoen denk ik dat Real vol voor Bale ging. Het feit dat ze zo ver in de buidel hebben getast zorgde voor extra aandacht voor Real en Florentino Perez.

9 september 2013 om 17:08

Ma wat dat jij denkt wilt toch niet zeggen dat het zo ook is. Waarom al die Arsenal supporters nu ineens allemaal doen alsof ze Real Madrid door en door kennen is toch lachwekkend.

Bale zou altijd een dure speler zijn geweest. Of denk je nou echt dat Tottenham even zijn beste speler voor een appel en een eitje zou verkopen. -_-

Hij heeft waarschijnlijk z'n grote ogen uitgekeken van al dat vrouwelijk schoon : P

Natrappen niet netjes van meneer de voorzitter, maar we wisten dit allemaal wel toch?

Toch mooi dat Real er €50 miljoen voor heeft kunnen vangen, erg goede deal.

9 september 2013 om 16:53

Natuurlijk wisten we dit allemaal. Maar ja we spelen het schijnheilig spelletje maar mee zeker

Ik word egt geak van die gast...

Real Madris is echt de allerlelijkste, meest ordinaire club ter wereld. Er is maar een ding mooi aan Real Madrid en dat is Zinedine Zidane.
Echt al de belachelijke bedragen die ze elke keer weer moeten uitgeven, het gedrag van die voorzitter en meerdere trainers.... totaal onsympathiek.

9 september 2013 om 17:13

Hou jij je maar bezig met je eigen club je man. In Madrid geven ze geen pepernoot om wat dat een hoop gefrustreerde Hollanders te zeggen hebben. Zeker niet om dat hoopje hier op Voetbalzone. Een beetje mee praten zonder wat verder na te gaan. Daar moet je toch zo vier op zijn! en hoeveel denk je dat Zidane gekost heeft in de tijd? Of keek je toen nog geen voetbal misschien. Je praat hier over dat Real Madrid de lelijkste club is omdat er met veel geld word gesmeten maar dan zeg je het enigste wat mooi is is Zidane. Zidane was ook niet goedkoop hoor. Hij is nog altijd de 3de duurste speler na Bale.

9 september 2013 om 17:24

Ik vind de som voor Zidane ook belachelijk, gelukkig vind hij dat zelf ook. Ik ben totaal niet bezig met Madrid, totaal niet gefrusteerd. Ze maken zichzelf belachelijk.

Voordat ik over jou ga oordelen (zoals je mij veroordeelt zonder mij te kennen), hoe ben je fan geworden van Real Madrid?

9 september 2013 om 21:15

Hahaha zo vier is hij inderdaad hahahaha

Merkte je anders niks van in het veld.
Snap die Perez niet, hij weet dat hij een fout heeft gemaakt en probeert zich nu goed te praten.

9 september 2013 om 17:18

Ja nu ineens niet. Maar toen Özil nog een speler in Madrid was kreeg hij toch wel kritiek te horen dat hij te wisselvallig is. Komt je dat bekend voor -___-

Illaramendi & Isco totaal overbodig, je moet juist een team creeren die elkaar aanvoelt en niet elke jaar opnieuw begint om te weten hoe ronaldo gelanceerd kan worden of etc. Ik had eerder een goeie schoonmaak gehouden. Arbeloa, Xabi Alonso, Benzema en Adan weg. Ozils contract verlengen. En Casillas weer in het doel. Xabi Alonso kan het het niet meer 90 minuten bijbenen en er zit niet meer zoveel snelheid in. Arbeloa heeft weinig opbouwende kwaliteiten en Benzema die is niet meer scherp genoeg, lui. Adan is onnodig en gewoon verkopen aan een russische club voor 10 a 15 miljoen.

In plaats van dat bale, isco & illaramendi voor meer dan 150 miljoen, had ik cavani gehaald. Carvajal is wel een goeie aankoop! Snelheid, sterk en opbouwende vermogen.

Casillas
Carvajal
Varane
Ramos
Marcelo
Khedira
Di maria
Ozil
Modric
Cavani
Ronaldo
9 september 2013 om 22:38

Illarramendi was wel degelijk nodig. Xabi gaat vertrekken, dat staat wel vast. Dus moest er een vervanger worden gehaald. Nu is Xabi ook nog eens 3 maanden geblesseerd, dus komt het goed uit.

Ik weet niet of Isco zo overbodig was. Kaka zou vertrekken dus dan moest je een vervanger voor hem halen. Isco; het grootste Spaanse talent. Dus dat kwam goed uit. Hij heeft alleen jammer genoeg Özil uit de basis gespeeld. Maar dat zegt genoeg over hoe geweldig hij is.

Waarom Arbeloa weg ? Dan heb je geen back-up voor Carvajal, die zelf ook nog jong en onervaren is.

Waarom Benzema weg? Hij past perfect in het Real Madrid systeem.

Adan is al een week weg.

Je opstelling is dramatisch.

Je hebt duidelijk geen kaas gegeten van het voetbal van Real. Is niet erg hoor, maar een enkeling hier hebben verstand van voetbal.

Ik ga echt stuk om sommige reacties: jullie zijn geweldig!

On: Perez heeft issues, een gemaakte fout praat je niet meer goed.

Dan kan hij het ineens ook zeggen over Benzema he? Jongen jongen Perez je bent de weg kwijt!! Hij probeert zich nu te beschermen door (waarschijnlijk) onzin te verkondigen. En ook al is het de waarheid? So what? Speelt hij er slechter door? Denk het niet he meneer Perez! Klungel!

Grappig om bepaalde Madridistas hier ineens anders te zien praten. Zowel over Perez en Bale, ze proberen maar naar bepaalde positieve punten te zoeken en zodoende dit wanbeleid een beetje goed te praten. Het lijkt meer op hopen tegen beter weten in. Waarom roept Perez dit achteraf? Dat is toch laag achter natrappen. Ozil is die hele man nu bij Arsenal was dat ook bij Real imo.

Weg met Ozil. Ik wil hem niet meer zien!
Hij past niet bij een topclub als Real. Laat hem maar voetballen met een dark circle onder zijn ogen bij Arsenal. Laat hem doen wat hij wilt. dat is wat hij wilt. Deze jongen (en zijn vader) hebben totaal geen respect voor Real Madrid gehad en nu eis je respect van Real? Rotop.. En dan nog hebben sommigen t lef om Ozil te verdedigen omdat ze geen flauw idee hebben wat er gaande is in Madrid.

Aub zeg, Real is af beter zonder deze idioot.

Dan is een transfer naar Engeland inderdaad de beste optie. Lelijke, spierwitte snollen die ook bij 30 graden de hele dag binnen bier drinken. Ik begrijp deze uitspraken van Perez wel, hij moet toch met een verklaring komen richting de achterban.

9 september 2013 om 18:01

In elk land heb je mooie wijven, en met een Ozil-salaris hoef je niet zo lang te zoeken. Maar die Perez moest toch iets verzinnen he.

Wat een slechte verliezer is het ook. Meneer Perez dacht even de grootste transfer van het jaar te maken. Hij maakte wel de duurste, maar meneer Wenger maakte de grootste, aangezien deze de meeste media-aandacht kreeg na voltrekking.

En nog, altijd horen we weer dat gezever over dat spelers niet professioneel zijn. Leg mij dat eens uit. Het zijn toch werknemers en werknemers zijn alleen werknemers in de baas zijn tijd. Presteren doe je op de werkvloer en zolang hij elke keer komt trainen en goed presteert tijdens de wedstrijden, is hij professioneel bezig. Het is toch van de zotte dat een voetballer in zijn eigen tijd niet meer mag bepalen wat ie zelf wil doen. Een normaal persoon met een kantoorbaan van 9 tot 17 krijgt toch ook niet te horen dat ie niet professioneel is, omdat hij op een zaterdag met zijn vrienden naar de kroeg gaat en daarna zo bezopen als iets van zijn fietsje valt, om vervolgens om half 8 op zondagochtend zijn bed weer in te rollen. Als hij op maandagochtend om 9 maar weer op het werk is en daar presteert.

Dat hele gezeik ook altijd als spelers vertrekken.

Je moet toch iets verzinnen als je je beste nummer 10 verkoopt.

Lelijk excuus van Perez. Als je de beste nummer 10 in de wereld verkoopt moet je ook wel met zo'n lulverhaal aan komen zetten.

9 september 2013 om 18:16

Perez heeft gewoon gelijk, dat mensen Ozil nog verdedigen weg met deze geldwolf die de salaris van Ronaldo eiste en erop los zuip en iedere week opstap gaat sigaret rookt.

9 september 2013 om 18:45

Lelijke excuus van Perez? lol. Nadat Ozil de club (leiding) belachelijk heeft gemaakt met leugens moet Perez stil blijven? Dus Ozil mag alleen maar leugens verspreiden en Perez mag niet reageren met de/zijn waarheid?
Denk je niet dat Perez het beste wilt voor de club?
Perez moet beslissingen nemen die goed zijn voor de club en Ozil denkt alleen maar aan zichzelf..

Edit foutjes

Nou als je me zon kop als Ozil, zon lekkere wijven kan doen dan zou ik ook moeite hebben om te concentreren op alleen voetbal, mocht dit waar zijn overigens.

Wat een walgelijk vent toch... .En zeer onprofessioneel om dit zo naar buiten te brengen.... Ongelooflijk!

Tja.. als iedereen zich afvraagt waarom men hem verkoopt dan moet men wel met iets komen..

Ik vind die argumenten helemaal nergens op slaan.. Maar goed.. Men was bezig met een "kraker" op het transfergebied door Bale aan te trekken.. maar begaat dan een van de grootste transferblunders ooit..

Ozil heeft amper bekers gewonnen voor Real. Vorig seizoen was de competitie dramatisch(alles eigenlijk). Nu staan ze er beter voor door met name Isco. Dat is toch een prima vervanger. Modric is goed. Als Bale ook nog de sterren van de hemel speelt dan heeft die gozer groot gelijk gehad. Al had ik een aantal andere spelers zoals Di Maria en Coentrao ook weggestuurd en minder aan Bale uitgegeven.

Beetje belachelijk dat hij dit openbaar maakt, hiermee haal je niet alleen de voetballer Özil niet alleen naar beneden maar ook het persoon.

Waarheid zal wel in het midden liggen.

Feit is gewoon wel dat Bale commercieel aantrekkelijker is als Ozil. Valt nog te bezien of hij ook een beter speler zal zijn!

9 september 2013 om 22:48

Özil is vooralsnog populairder dan Bale.

11 september 2013 om 10:02

Lijkt me ook logische....hij is op dit moment gewoon de betere speler. Hij heeft bewezen hoe belangrijk hij voor Real is geweest,keer op keer. Ik bedoel 15 goals en 30 assist per goals. Dat zijn belachelijk goede nummers.

Desalniettemin is Bali commercieel interessanter omdat vrijwel iedereen in Azie weet wie Bale is dankzij de populariteit van de Premier League. Ozil heeft gewoon die naamsbekendheid daar niet. Gaat hij waarschijnlijk nu wel krijgen nu hij bij Arsenal gaat spelen.het is dus allemaal relatief.

Wat een belachelijke uitspraak, is het niet onvolwassen en onrealistisch om in de crisis ieder jaar zulke bedragen uit te geven terwijl je al geweldige spelers hebt.

Real heeft echter dezer jaren nog maar heel weinig gewonnen, dus al die bedragen waren bijna allemaal voor niks, als je al een geweldenaar hebt op links en rechts één + ozil, etc. en dan nog meer versterking te gaan halen?

Ozil mag dan veel dingen doen buiten voetbal, maar daar wordt hij niet minder van!

Welke voetballer gaat nou niet uit?

Over Terry etc. zeggen we ook niet dat hij onprofessioneel is toch.

De uitspraken zijn FAKE. Check is het verhaal na voordat je een artikel plaatst.

Özil hield van uitgaan, maar dat doet elke voetballer wel tegenwoordig. Wijntje erbij. Niks mis mee. Alleen moet het niet ten koste gaan van je prestaties. Dat was, ondanks dat velen anders denken, wel het geval. Ja, hij heeft geweldige statistieken maar hij kon nóg beter. Hij was vooral nadrukkelijk aanwezig in de aanvallen, maar naar mijn mening had hij wat meer aanwezig kunnen zijn in het opbouwen.

Achter elke goede voetballler staat een lekkere vrouw, of zoiets.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren