Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Liverpool en Swansea gelijk op in bizar duel voor Shelvey

Laatste update:

Na drie overwinningen op rij heeft Liverpool in de vierde speelronde voor het eerst punten laten liggen. De ploeg van Brendan Rodgers kwam in de 400ste wedstrijd van Steven Gerrard als aanvoerder van the Reds niet verder dan een 2-2 gelijkspel bij Swansea City. Een absolute hoofdrol was weggelegd voor Jonjo Shelvey, die deze zomer van Liverpool naar Swansea ging en al in de tweede minuut de score opende. De middenvelder hielp zijn oude ploeg echter onbedoeld weer op voorsprong, door met twee foute passes de assists voor de 1-1 van Daniel Sturridge en de 1-2 van Victor Moses te leveren. In de tweede helft leverde hij weer een assist af, maar ditmaal op Michu, die er 2-2 van maakte.

/

Shelvey beleefde daardoor een wedstrijd om niet snel meer te vergeten. Zijn avond begon nog wel zo goed, toen hij Swansea na anderhalve minuut op voorsprong zette. De eerste twee schoten van de kale middenvelder werden geblokt, maar driemaal bleek scheepsrecht te zijn. Het betekende de eerste tegentreffer voor Liverpool in dit seizoen, maar nog geen twee minuten later stond het alweer 1-1. En ook dit kwam door Shelvey: hij zag bij een terugspeelbal op Michel Vorm Sturridge over het hoofd en de spits van Liverpool profiteerde dankbaar van het slippertje van zijn oude ploeggenoot.

Na de vreemde beginfase was Liverpool de betere ploeg, al was de eerste mogelijkheid nog voor Swansea-spits Wilfried Bony, die hard op Simon Mignolet knalde. Liverpool reageerde met een kans voor Sturridge, die de bal na een pass van Gerrard had moeten afspelen maar voor eigen succes ging, en even later kopte de topschutter (de eerste speler ooit die in de eerste vier Premier League-duels van Liverpool wist te scoren) na een voorzet van de debuterende Moses op Vorm. Namens Swansea liet Bony zich nog zien, na een dubbele combinatie met Michu, maar het schot van de voormalig Vitessenaar was veel te slap om Mignolet onzeker te maken.

/

Kort hierna ging Shelvey voor de tweede keer in de fout. De middenvelder probeerde het spel te verplaatsen, maar leverde de bal zomaar in bij Moses, die kon opstomen. De van Chelsea gehuurde aanvaller kapte naar binnen en liet Vorm kansloos met een schuiver in de korte hoek: 1-2. Swansea eindigde de tweede helft hierna nog wel goed en kwam dankzij twee slippertjes van Mignolet ook nog dicht bij de gelijkmaker, maar Liverpool hield de voorsprong vast en ging daardoor met een goed gevoel rusten. Michael Laudrup bracht voor de tweede helft Jonathan De Guzman in het veld en met de voormalig Feyenoorder binnen de lijnen zocht Swansea verder naar de gelijkmaker.

Zeven minuten na rust was de eerste goede kans echter voor Liverpool. Jordan Henderson kreeg de bal na een vrije trap van Gerrard voor het doel, maar Andre Wisdom kon net niet hard genoeg schieten, waardoor Vorm kon redden. De keeper zag Philippe Coutinho uitvallen met een schouderblessure en Swansea een klein halfuur voor tijd langszij komen via Michu. De Spanjaard werd met een handig kopballetje gevonden door Shelvey, die zo zijn derde assist van de avond op zijn naam schreef. In het restant deed Swansea het meest zijn best om de wedstrijd nog te winnen, maar het bleef bij 2-2, waardoor Liverpool nu weer terug is op de eerste plek van de ranglijst. De ploeg van Rodgers staat na vier duels op tien punten: een meer dan Arsenal en Tottenham Hotspur.

Een gelijkspel is een juist resultaat

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tweede helft was erg slecht nadat Coutinho die smerige trap kreeg, zo zie je maar weer dat we hem erg hard nodig hebben.

jammer dat williams geen rood kreeg, is gewoon op de man spelen, als je de bal niet kan raken. smerig...

16 september 2013 om 22:55

De overtreding van williams op coutinho was nooit rood, heeft gewoon de bal geraakt en daarna de man. Dus geel was volkomen terecht.

Mooie wedstrijd voetbal gezien vanavond, richting het einde vond ik toch dat swansea het verdiende om te winnen.

16 september 2013 om 22:58

Ach, hij moet gewoon een keer geel krijgen voor dat constante gezuig van hem en de man opzoeken als het spel stil ligt en dat is niet alleen in deze wedstrijd, maar veel vaker. Hij loopt vol tegen Gerrard aan en zoekt daarna nog een keer de confrontatie met Henderson en komt er maar mee weg, terwijl Shelvey debiel doet tegen Lucas en die reageert erop en dan krijgen beiden gelijk geel.

16 september 2013 om 22:59

Het is en blijft een smerige vent, ruzie met alles en iedereen zoeken. Blij dat hij niet naar AFC of LFC is gegaan.

16 september 2013 om 23:01

Je ziet in de herhaling duidelijk dat hij zijn voet extra laat hangen en zelfs nog een kleine beweging maakt, puur op de man spelen dus, nadat hij doorhad dat zijn eerste touchering van de bal hem in problemen zou doen komen omdat coutinho gewoon door kon lopen.

Hij raakt de bal dus eerst, maar vervolgens is er een 2e situatie waar hij gewoon zijn voet in de schaamstreek van coutinho plant.

16 september 2013 om 23:05

Ja Suarez is echt een lieverd..

16 september 2013 om 23:08

El_capitano

Wat een inhoudsloze reactie. 1: het gaat niet over Suarez. 2: hij speelde niet eens mee.

Vond het overigens meevallen bij Coutinho, maar hij kwam volgens mij verkeerd terecht.

16 september 2013 om 23:14

@gilar13
Hij kwam inderdaad verkeerd terecht en zijn blessure was dan ook indirect het gevolg van die trap, niet direct. Maar het gaat mij ook om de intentie van Williams. Het is a een smerige overtreding en b hij verstoort een veelbelovende aanval. Achja, nu erover zeuren heeft geen zin meer!

Leuke wedstrijd voor een neutrale kijker, dat zeker. Ik heb een goede eerste helft gezien, maar een verschrikkelijke tweede helft. Mignolet heeft ons toch wel weer een beetje gered zeg. En het verschil wanneer Coutinho wel of niet speelt is wel enorm zeg. Met 2-2 kan ik tevreden zijn. Swansea uit is niet de makkelijkste en dan ook nog met drie spelers in de basiselftal die er voorheen nog niet in stonden.

En je kunt zeggen wat je wilt, maar we staan nog altijd bovenaan. Wie had dat gedacht na 4 wedstrijden! Op naar de volgende wedstrijd, The Saints thuis. Hopen op een beter resultaat dan.

16 september 2013 om 22:55

Precies, uit bij Swansea een punt is geen schande.
Ik zie Liverpool zeker hoger eindigen dan vorig seizoen.

16 september 2013 om 22:58

Waarom als Liverpool een punt onverdient krijgt zeg je niks en is het bij United roep je van alles. 2 hulpgoals en verder niet heel bijzonder. Al vond ik Gerrard echt goed spelen, en bij sturridge is ook niet elke kans een goal.

Liverpool is goed bezig maar spectaculair is het niet, als je kritisch kijkt verdiende united een gelijkspel en die andere wedstrijden waren matig. Maar ik zie wel potentie in dit team, goed bezig chapeau

16 september 2013 om 23:01

Onverdiend is een groot woord, Liverpool was de eerste helft de baas, Swansea de tweede helft. Wij hebben twee lucky doelpunten gehad dat klopt. Maar een punt onverdiend gepakt vind ik een groot woord.

Die Aspas mogen ze van mij part wel een ticket terug naar Celta de Vigo geven. Wat een dwaas.

16 september 2013 om 23:05

Liverpool heeft trouwens echt het mooiste programma van de PL qua wedstrijden. Altijd 1 topper dan weer paar slechte tegenstanders en dan weer een topper. Mooi schema zeker als je niet in de CL hoeft!

16 september 2013 om 23:06

Aspas valt inderdaad door de mand. Ik vond de backs van Liverpool dit maal ook niet goed, waar ze eerder uitblonken.

16 september 2013 om 23:08

Tweede helft was zo duidelijk voor Swansea, Als Reina nog op doel had gestaan had Swansea gewoon verdiend gewonnen.

16 september 2013 om 23:11

verschrikkelijk die Aspas, als Coutinho uitvalt, waarom breng je dan niet Luis Alberto. Ale geen idee of ie op de bank zat, maar dat zou toch mogen, die kan op Cam spelen, Aspas is eerder een (slechte/matige) winger/spits.

Of een andere optie was om Sterling er in te brengen en Henderson op de Cam te zetten, en Sterling dan op de flank.
Zal blij zijn als Suarez terug is. Dan hoeft die Aspas niet meer veel te spelen.

16 september 2013 om 23:11

Frikx,

Tegen de 'slechte' tegenstanders zie ik Liverpool helaas nog punten verspelen, is elk seizoen wel zo.

16 september 2013 om 23:33

Frikx

Heb je zeker gelijk in! In tegenstelling tot vorig seizoen waar we Arsenal, City en United bij de eerste vijf wedstrijden hadden zitten. De komende wedstrijden zijn hoopvol, we krijgen de grote ploegen pas later dit seizoen waardoor zij al meer uitgeput zijn dan wij. Ook komt Suarez weer terug! Voelt een beetje als een aankoop, hadden we vandaag goed kunnen gebruiken.

16 september 2013 om 23:44

@ Frank_lfc,

Ik zei toch dat die Aspas niet goed genoeg is voor Liverpool. Aardig spelertje maar meer niet.

17 september 2013 om 02:15

Gerard leverde veel in, zn vrije trappen waren onzorgvuldig en hanteerde vrijwel alleen de lange bal. Wat doorzichtig dus vandaag. Neemt niet weg dat ik een fan van em ben.

16 september 2013 om 23:07

Een neutrale kijker was ik misschien niet helemaal, maar het was inderdaad een heerlijke pot om naar te kijken. Swansea City en Liverpool behoren tot de beter voetballende teams in de Premier League, dat beloofde van tevoren al een attractieve wedstrijd te worden. De volgende wedstrijd is één van m'n favoriete wedstrijden van het seizoen; Southampton tegen Liverpool, weer twee goed voetballende teams tegen elkaar die allebei streden om de komst van Coutinho een tijd geleden. Wat een voetballer is hij geworden onder Rodgers zeg, hij heeft het vertrouwen volledig terugbetaald!

Wat betreft Liverpool; zonder speler die met een dribbel gevaar kan stichten, daarmee bedoel ik Suárez of Coutinho, loopt het spel eigenlijk niet meer. Titelkandidaat zijn ze absoluut niet, maar er zit toch wel iets in dat elftal waardoor ik ze toch wel zie als serieuze kandidaat voor de vierde plaats en dus Champions Leaguevoetbal. Nu zijn Arsenal en Southampton 'mijn' clubs in Engeland, maar ik gun Liverpool en haar supporters toch wel weer Champions League.

16 september 2013 om 23:18

Laatste kwartier was nog even billenknijpen. 5 minuten blessuretijd konden niet snel genoeg voorbij gaan.

17 september 2013 om 10:49

Ben ik gewend, was tegen zowel Stoke, Villa en United. Het is niet goed voor mijn bloeddruk.

16 september 2013 om 23:31

Inderdaad, 2e helft was bagger. Zie je duidelijk wat een topkeeper kan redden, al had hij wel een paar slippertjes. Na de blessure van Coutinho kakte het hard in ja, erg belangrijke pion voor jullie.

Bedankt voor het laten liggen van de 2 punten, we sluiten mooi achteraan.

Topwedstrijd! Ik heb me helemaal vermaakt. Swansea's spel is geweldig om te zien en ik gun ze zeker Europees voetbal.

17 september 2013 om 00:20

Inderdaad. Europees voetbal gaat lastig worden aangezien ze minimaal de 7e plek moeten behalen. Of ze verzekeren een ticket net als vorig jaar via een League/FA-cup.

Toch jammer dat Liverpool niet gewonnen heeft, maar achja ze staan nog 1e.
De 2 goals kun je gerust als cadeau noemen.

Heerlijk voetbalgevecht, waarin Swansea in mijn ogen zelfs had kunnen/moeten winnen! Dat rondspelen op het einde van Liverpool was veelzeggend.

16 september 2013 om 22:58

Ja pfff, als je jezelf wilt profileren als titelkandidaat of op z'n minst voor de top-4 wilt gaan, dan kan je niet een inworp bij de cornervlag van je tegenstander in twee passen terug brengen bij je keeper. Waar is het aanvallende? Waar is de wilskracht om de wedstrijd naar je toe te trekken. Di e was er bij Liverpool niet vandaag.

16 september 2013 om 23:02

Verschil tussen United en Liverpool. Waarom denk je dat wij zoveel scoren einde wedstrijd. United laat zich niet zo afbluffen door de tegenstander.

16 september 2013 om 23:05

Frikx

Vind ik overdreven. Is een opsomming van omstandigheden.

Sturridge nog niet helemaal fit
Coutinho valt uit
Suarez is nog geschorst
Moses ontbrak wedstrijdritme
En een natte Spaanse dweil speelde als een drama.

Wij hebben nog niet de fitte/complete selectie die we moeten hebben. Qua kracht is onze voorhoede ook niet zo sterk als die van Utd.

16 september 2013 om 23:07

Liverpool FC heeft nooit uitgesproken dat ze titelkandidaat zijn, integendeel zelfs. De grote doelstelling is Champions League voetbal. Omdat ze één wedstrijd wat minder spelen (al vind ik een punt bij Swansea uit opzich geen schande) is het gelijk kommer en kwel volgens jou?

16 september 2013 om 23:09

Ik heb het meer over het algemeen. United scoort vaak in de laatste minuten omdat ze de tegenstander dan bestormden in voorgaande jaren. Dan maakte het niet uit wie er speelde.

Maar je heb wel gelijk hoor dat je Coutinho en Suárez mist. Hoe kan Sturrige nou niet fit zijn? Speelt al een maand en is nog niet fit? Slecht excuus van hem vind ik.

16 september 2013 om 23:11

Niet altijd hé Frixx 1-0.

Zag trouwens wel Swansea winnen. Verdiende het meer dan Liverpool.

16 september 2013 om 23:14

Frikx

Waarom zou hij met een excuus komen als hij het toch goed doet? Tegen United heeft hij niet geschoten omdat hij bang was dat hij zijn enkel nog meer zou beschadigen. Hij heeft de Internationale wedstrijden geskipt en was voor deze clash ook een twijfel geval. Deze week moet hij fit worden, en dan kan hij pas echt laten zien wat hij allemaal in petto heeft.

16 september 2013 om 23:15

@frikx

Helaas, fergie time is er niet meer ^^

16 september 2013 om 23:27

Dan heeft Liverpool een dramatische medische staff als hij al 4 wedstrijden met een blessure speelt aan zijn enkel.

16 september 2013 om 23:30

Het heeft inderdaad niets opgeleverd? Haha komop zeg, ga jezelf voor de gek houden...

Gezien de 2de helft verdiende Liverpool hier niks, maar dan ook helemaal niks. Respect voor Swansea, gevochten als leeuwen de 2de helft en jammer voor ze dat ze de 3de niet konden maken.

Dit Liverpool kan geen titelkandidaat zijn.

16 september 2013 om 22:56

Niemand die volgens mij hier Liverpool ook als titelkandidaat ziet en is ook helemaal niet de doelstelling. Plek bij de top-4 zou al fantastisch zijn.

16 september 2013 om 22:59

Nee, maar zelfs met een top-4 als doelstelling zou je veel en veel beter moeten spelen dan wat er hier vandaag in de 2de helft is vertoont. Erg jammer, ze hadden als ze de eerste half uur van de wedstrijd hadden doorgetrokken tot het eind van de wedstrijd, Swansea kunnen pakken. Niet meer gebeurd, in tegenstelling: ik was in shock hoe Liverpool werd overrompeld door Swansea in de 2de helft.

16 september 2013 om 23:03

Klopt, ben ik zeker met je eens. Tweede helft stelde me ook zeer teleur. Qua spel leek het wel alsof ze een voorsprong aan het verdedigen waren, terwijl het toch echt gelijk stond. Echter is het de kunst om dat soort wedstrijden dan ook te winnen of in ieder geval een punt te pakken. Vorig jaar gingen zulk soort wedstrijden nog wel eens verloren.

16 september 2013 om 22:57

Dit is wel nog Liverpool zonder Suarez he, dat is toch een groot verschil. Ik zie ze wel als outsider voor de titel, maar zeker niet een van de favorieten.

16 september 2013 om 23:02

Ja dat is dan weer waar. Overigens vond ik Sturridge weer een aantal geniale loopacties hebben in de eerste helft. Ook die loopactie bij de fout van Shelvey, geniaal. Een slimme speler is het.

16 september 2013 om 23:09

Wij zijn zeker nog geen outsider voor de titel, zo realistisch moet je zijn. Dat zal nog wel enkele jaren duren, mits er goed beleid gevoerd blijft worden.

Op zich een juiste afspiegeling van de verhoudingen al had een overwinning voor Swansea ook niet onterecht geweest. Liverpool liep na de 2-2 nog meer achteruit dan daarvoor en liet zich volledig onder druk zetten.

Punt uit bij Swansea en nog steeds de koppositie, valt niet over te klagen. Grootste minpunt is de blessure van Coutinho. Hopelijk valt het mee.

Als een team de overwinning had verdiend dan was het Swansea. Toch speelde Liverpool zeker niet slecht. En wat ben ik blij met Mignolet...

Overigens, de eerste goal van Shelvey is echt een geweldige actie van Sturridge. Hoe hij anticipeerde op wat Shelvey ging doen...

Dat was een heerlijke wedstrijd.

17 september 2013 om 00:23

En eindelijk een doelpuntrijk duel in de PL. Voor deze wedstrijd lag het gemiddelde nog op 1,93 goals per wedstrijd..

Echt een geweldige wedstrijd was dit zeg. De eerste helft begon Liverpool goed, daarna begon ook Swansea steeds beter te spelen. De tweede helft was Swansea duidelijk de betere. Vooral toen Coutinho eruit moest zag het er niet goed uit voor Liverpool. Toch wel een goed resultaat van Liverpool om gelijk te spelen tegen Swansea. Vind wel dat Swansea de 3 punten hier had verdiend vandaag. Haaaha trouwens wel grappig dat van Shelvey.

Swansea uit is een moeilijke wedstrijd, dus een punt voor Liverpool is helemaal niet slecht. Zeker omdat op basis van de laatste 20 minuten Swansea het volle pond had verdiend. Mignolet redt Liverpool een paar keer prima, en het gemis van Coutinho deed Liverpool niet veel goeds.

Shelvey zal vannacht nog wel eens raar wakker worden. Scoort de 1-0 na wat gefrommel, zet dan Sturridge voor de eigen keeper, passt verkeerd op Moses en legt uiteindelijk de bal prima klaar voor Michu. Al met al een prachtige wedstrijd.

Ik heb de aanstaande kampioen van de PL nog niet aan het werk gezien. United kan niet scoren. Chelsea durft niet de juiste spelers op te stellen. City heeft nog niks laten zien en Arsenal is Arsenal. Liverpool moet elke wedstrijd gaan vechten om 3 punten en Spurs hebben een heel nieuw team dat ook nog niet weet hoe en wat. Aan het begin van het jaar was de voorspelling Chelsea en City nummer 1 en 2 maar er kan dit jaar echt alles gebeuren denk ik.

Los daarvan is een punt bij Swansea gewoon erg goed resultaat en ik denk dat de meeste Liverpuldians daar wel voor hadden getekend voor de wedstrijd.

16 september 2013 om 23:02

Ik had ervoor getekend. Ook misten we drie belangrijke spelers. Benieuwd hoe we spelen met de sterkste 11.

16 september 2013 om 23:08

Dat kan je wel zeggen. Als je ziet dat Johnson wordt vervangen door Wisdom, dan vind ik dat erg jammer... Ik bedoel hij doet niet heel vaak dingen fout maar de belangrijke momenten is hij er steeds nét niet, zie bijvoorbeeld de goal van Michu.

16 september 2013 om 23:12

Klopt, maar hij is van origine ook een CB ipv een RB. Hij is een speler met veel potentie die er in de toekomst wel komt.

16 september 2013 om 23:20

Laten we het hopen! Ik zie ook op momenten dat Coutinho uitvalt gewoon liever een Ibe of Sterling, dat is misschien opportunistisch, maar Aspas lijkt het niveau nog minder erg aan te kunnen op dit moment... Verder durf ik eigenlijk geen kritiek te hebben op Brendan.

16 september 2013 om 23:04

Eens met je analyse wat betreft de kampioen. Arsenal is Arsenal . Vooral Chelsea valt me tegen trouwens, had met Mourinho en al dat geweld aan topspelers toch wat meer verwacht.

Verder is dit inderdaad een prima punt voor Liverpool. Swansea speelde zeer sterk en gaat het (vooral thuis) nog veel teams lastig maken.

16 september 2013 om 23:06

Hehe leuke argumentatie bij Arsena: "arsenal is Arsenal", wat bedoel je daar precies mee? Heb je het over blessures of?

Jammer dat de bank bij Arsenal niet sterker is, en dat ze vele geblesseerden hebben want anders zouden ze zeker titelkandidaad zijn met deze basiself

Szecsny
Sagna
BFG
Kos
Gibbs
Wilshere
Ramsey
Walcott
Ozil
Cazorla
Giroud
16 september 2013 om 23:16

Vooral dat het bij Arsenal altijd fout gaat, lig je op koers voor de titel, raken twee van je belangrijkste spelers geblesseerd of krijg je weer ergens een lullige onterechte penalty tegen of weet ik wat, bij Arsenal gaat er gewoon altijd iets fout lijkt het. Dit seizoen begint het al met de blessures bij Cazorla, Rosicky, Aoc, Podolski en Arteta.

16 september 2013 om 23:20

Onder andere blessures maar die hebben ook een mentaal probleem. Het ontbreekt er een beetje aan vechtlust en kracht. Het zijn mooi weer voetballers en Ozil is er ook zo één. Er zit geen persoonlijkheid tussen die het opzweept. Van Wenger is dat ook zijn slechtste kwaliteit. Als ik nu een leider zou moeten aanwijzen daar dan zou ik het niet weten.

Ze missen gemeenheid, meedogenloosheid etc. Veel engelse teams hebben dat wel en die gaan ze dan ook puntjes afsnoepen. Met alleen creatievekwaliteit red je het niet denk ik.

16 september 2013 om 23:27

Flamini

16 september 2013 om 23:42

Persoonlijkheid hebben we nu met Flamini, dat zag je al gelijk toen hij inviel tegen Spurs. Maar een echte leider zoals Campbell of Vieira hebben we niet meer nee. En opzich, vorig jaar met een middenveld van Cazorla, Wilshere en Arteta toch de op een na minst gepasseerde defensie, en dat met een dramatische Sagna die nu weer wel in vorm is. Verdedigend zat het wel goed, aanvallend nog niet. Dat zou met een Giroud die de competitie kent en een Ozil die iedere wedstrijd wel een paar mensen vrij voor de keeper zet redelijk opgelost moeten zijn. Titel is denk ik nog wat te hoog gegrepen voor dit seizoen, tenzij Wenger in de winter nog iets gaat doen.

17 september 2013 om 00:13

Denk dat Frikx hier gewoon gelijk heeft hoor. Arsenal mist dat echt heel vaak, en dat is inderdaad een van de zwakke punten van Wenger. Als het even tegenzit, een scheidsrechter fluit tegen je, dan focussen we ons veel te snel op de ref en denken we dat we toch niet meer winnen als met 'die pech'. Ipv de wedstrijd te blijven domineren verandert het spel opeens en geeft Arsenal dingen weg die het helemaal niet weg hoeft te geven. Wenger is hierin belangrijk, hij is de eerste die naar de scheids wijst tijdens de wedstrijd. Hij heeft bijna altijd een punt hoor, maar je hebt er niks aan.

Daarnaast moeten er minder tegengoals uit personal errors. We hebben al drie totaal onnodige penalty's tegen gehad. Dat moet er echt uit, want ook dat kost veel punten.

Verder heb ik ook de kampioen nog niet aan het werk gezien, en denk ik zelfs dat buiten United niemand zeker is van zijn plek in de top 4. Zo dicht zit het tegen elkaar aan. Is ook lang geleden dat na 4 wedstrijden de waarschijnlijke top 6 al de top 6 vormt

16 september 2013 om 23:15

Chelsea mist gewoon een spits, dat was vorig seizoen al zo en dat is met de komst van Eto'o en Schurrle niet opgelost. Arsenal heeft nu al een smalle selectie op het middenveld, nog een blessure en we mogen weer gezellig jeugdspelers in gaan passen, al zijn Arteta en Rosicky weer vrij snel terug. United, tsja, zonder SAF is toch een heel groot verschil en ik vind dat ze nog steeds een goede middenvelder a la Modric missen. Spurs moet een half team inpassen, dat kost je gewoon een paar maanden en punten. City moet nog wennen aan de nieuwe speelstijl onder Pellegrini, dat kost ook nog wel een paar maanden. Liverpool mist ergens gewoon kwaliteit lijkt het, al pakt Mignolet wel echt punten voor ze. Ik vraag me ook af of de selectie wel echt sterk genoeg is, want van Aspas word je niet echt blij, Luiz Alberto heb ik ook mijn twijfels bij of die al klaar is, Sterling zelfde verhaal en Henderson blijft Henderson.

16 september 2013 om 23:36

Arsenal is Arsenal. Love it. Ergens toch een fijne positie, daar waar mensen weinig verwachten van ons. Spektakel is niet vanzelfsprekend, maar acht ons dit jaar wel tot grotere dingen in staat.

Wordt een mooi seizoen!

17 september 2013 om 00:27

Worden we kampioen, mooi meegenomen! Zo niet, geen teleurstelling.

17 september 2013 om 00:38

Fix: Worden we kampioen, no words to describe that feeling. Zo niet, geen man over boord.

De opties voorin zijn toch beperkt zonder Suarez. Het is mooi om te zien dat Moses een aanwinst is gebleken en dat Sturridge 4 op 4 loopt maar ik heb Suarez er graag zo snel mogelijk weer bij, het bleek moeilijk om echt goede kansen te creëren zonder hem.

Shelvey de schlemiel en held vd avond. Liverpool met wat geluk gelijkgespeeld.

Leuke wedstrijd voor de nutrale toeschouwer voor op een maandagavond!
Wat een raar duel eigenlijk! Hoor je niet vaak, twee assisten voor de tegenstander!

Ik heb gekeken toen het 2-2 stond, maar het leek wel alsof Swansea met 11 man tegen 6 man van Liverpool speelde. Liverpool werd echt helemaal weggetikt (niet voor het eerst dit seizoen trouwens) met prachtig positiespel.

Ik weet niet hoe Liverpool verder heeft gespeeld vandaag, maar aan het spel in de wedstrijden dit seizoen zie ik absoluut geen titelkandidaat.
Ik verwacht dan ook dat Liverpool snel onder United, City, Chelsea en Arsenal (en de Spurs?) zal zakken.

De Guzman vind ik echt een heerlijke speler en uitermate geschikt voor het type voetbal dat Swansea speelt.

16 september 2013 om 23:05

Niet voor het eerst? Zou niet weten wanneer nog meer. Stoke, United en Villa konden nog geen 2 fatsoenlijke kansen creëren tegen Liverpool. Enige wat ik weet is een kans voor Van Persie en Benteke en daar houdt het ook wel bij op. Overdrijf alsjeblieft niet zo. Net alsof het spel van United, City, Chelsea etc. zo sprankelend is tot dus ver.

16 september 2013 om 23:13

Helemaal mee eens, dit was eigenlijk de eerste matige wedstrijd die ik van LFC gezien heb dit seizoen. 2-2 bij Swansea vind ik dan ook geen schande.

17 september 2013 om 00:15

@lfc11,

De 2e helft in eigen stadion tegen United.
United had meer dan 60% balbezit en Liverpool kon er alleen maar achteraan lopen.
Ik weet dat United in die wedstrijd niet veel creëerde (mede door het laat inbrengen van Nani en de absentie van Rooney), maar het was opvallend hoe weinig controle Liverpool op Anfield had tegen een gehavend United.

16 september 2013 om 23:11

Tegen wei zijn we dan nog meer weggetikt?

Titelkandidaat zijn we ook niet, we zijn kandidaat om de top 4 te halen. Daar draait het om dit seizoen, wanneer die archievment behaald is kunnen we pas echt doorgroeien en grote spelers aantrekken.

16 september 2013 om 23:18

Tsja, het is echt gewoon dringen, op dit moment kunnen eigenlijk alle 6 de ploegen(arsenal, Chelsea, Liverpool, City, United en Spurs) op alle plekken in de top 6 eindigen. Het enige wat ik zeker weet is dat het leuk gaat worden.

16 september 2013 om 23:35

Kan het wel waarderen dat we in een keer van absolute non-kanshebbers naar een kanshebber voor plek 4 zijn gegaan. Kan me nog wel herinneren dat ik voor gek werd verklaart toen ik ons concurrent noemde van AFC en de andere ploegen.

16 september 2013 om 23:43

Tsja, ik schat jullie hoger in dan Spurs, dat sowieso, Arsenal schat ik dan weer hoger in dan Lfc, van City, Chelsea en United kan ik me nog geen beeld vormen. Maar haal bij LFC Coutinho of Mignolet weg en jullie verliezen zo'n 6 tot 9 punten.

16 september 2013 om 23:48

Stravven

Ach ja, haal je bij jullie Giroud en Ozil weg en jullie verliezen ook aardig wat punten in de toekomst. Spelers staan er om te scoren en het verschil te maken. Nu Suarez ook weer op de weg terug is wordt het alleen maar mooier.

16 september 2013 om 23:57

Ik denk toch dat Ramsey en Koscielny belangrijker zijn.

17 september 2013 om 00:01

Stravven

Dat denk ik niet, Koscielny heeft al twee penalty's veroorzaakt. Dit seizoen zullen Ozil en Giroud jullie pijlers worden heb ik het gevoel.

17 september 2013 om 00:13

En wat voor een penalty's, die eerste was er 100% geen, die van zaterdag vond ik ook vrij dubieus, het was gewoon lomp van Kos om zo in te komen. Onderschat trouwens ook Gibbs niet, die bestrijkt echt de hele linkerkant, kwam zaterdag heel goed uit moet ik zeggen.

Ik heb me kostelijk vermaakt, bedankt Shelvey haha, wat heeft die jongen een rare wedstrijd gespeeld zeg......maar ik vond Liverpool de eerste helft ook heel aardig spelen en kwamen ook verdiend op voorsprong. De tweede helft na het uitvallen van Couthino speelde Liverpool slecht en kon Swansea terugkomen in de wedstrijd. Bony viel trouwens weer zwaar tegen, hij zal daar toch wat harder moeten gaan werken dan in Nederland.

Nou Liverpool heeft mij verrast de eerste 4 competitie wedstrijden en binnenkort hebben ze Suarez er nog bij, dus als ze dit weten vol te houden kunnen ze weer mee gaan doen om de CL plaatsen.

Arme Shelvey. Hij heeft eigenlijk 3x gescoord vanavond.
Coutinho eruit en adios het positiespel van L'pool.

Gerrard bewijst maar weer eens een vreselijke overschatte voetballer te zijn. Wat een vreselijke pot. Gedomineerd door Jonjo Shelvey.

16 september 2013 om 23:07

Flikker een keer op met je gezanik en je o zo heerlijke Arsenal gezever. Wilshere is een overschat kanon, Gerrard was drama vandaag. Maar grijp niet elke mogelijkheid aan om een legende als hem te kleineren. Pipo.

16 september 2013 om 23:15

Waarom haal jij Wilshere er weer bij? Ik stel slechts vast dat Gerrard er vanavond geen enkel moment in geslaagd is het duel naar zich toe te trekken en het na het uitvallen van Coutinho helemaal kwijt was.

16 september 2013 om 23:19

Dus omdat Stevie vandaag niet best was, bewijst hij weer eens een vreselijk overschatte voetballer te zijn. Ga ergens anders lopen azijnpissen man, verzuurde aap... Als er één man een levende legende is op de Engelse velden, dan is dat onze captain wel.

16 september 2013 om 23:20

Overdrijf toch niet zo man. Het hele elftal liep naar achteren en liet zich onder druk zetten, dat kan je dan afschuiven op Gerrard als aanvoerder zijnde, maar slaat eigenlijk nergens op. Hij haalde enkele keren prima de bal weg en verdedigde vaak zat nog goed mee alleen aanvallend was het behalve een prachtige bal op Sturridge redelijk pover. Niet doen alsof hij sinds zijn 18e elke wedstrijd zo speelt hé.

16 september 2013 om 23:25

Gerrard was vanavond niet briljant, of in ieder geval de tweede helft niet. Shelvey, tsja, veel apartere wedstrijden dan die van vandaag gaat hij niet spelen in zijn carriere denk ik. En Frank, Wilshere een kanon? Hij is juist alles behalve een kanon, hij scoort echt zelden. Laatste competitiegoal van hem was in 2010. In 140 officiële wedstrijden heeft hij 6 goals gemaakt, als je dat dan vergelijkt met Ramsey, die heeft in 219 wedstrijden 27 goals gemaakt.

16 september 2013 om 23:25

Zoeen

Waar doel je dan op? Elke Gooner is van mening dat die overschatte agressieve Wilshere beter is dan een levende legende die al een aardige staat van dienst heeft en nog steeds lijnen uit zet bij een Engels top team.

Volgens mij zeg jij dat Gerrard overschat is, in plaats van dat je vast stelt dat Gerrard vanavond geen enkel moment in geslaagd is het duel naar zicht toe te trekken. Gewoon niet zo liggen zeveren op iemand, iedere speler heeft zijn mindere wedstrijd.

16 september 2013 om 23:27

En kun je ook nog beargumenteren waarom Wilshere overschat zou zijn?

16 september 2013 om 23:30

Waarom? Waarom niet kun je beter vragen, wat heeft hij gepresteerd in zijn carrière? Nog niks volgens mij. Hij is al bijna 22 jaar oud maar teert nog steeds op zijn "talenten" status die alweer dateert vanuit het seizoen 08-09.

16 september 2013 om 23:33

Hij is 21 en is met afstand de beste Engelse middenvelder. Minimaal twee klassen beter dan Gerrard.

16 september 2013 om 23:38

Zoeen

Daar gaan we weer, maar verklaar eens waarom hij beter is. Wat heeft hij nou bewezen de afgelopen jaren? Niks volgens mij, hij krijgt Gerrard ook niet uit de basis gespeeld bij het Engels elftal. Of krijgen we nou het argument, "roy Hodgson heeft geen verstand van voetbal" heeft hij ook niet maar die vent is ook niet achterlijk.

Overigens is Carrick sowieso beter dan Wilshere, hetzelfde geldt voor Lampard terwijl Henderson ook flink aan de weg aan het timmeren is. Niet zo technisch als Wilshere, maar wel een handige speler.

Overigens zeg ik "bijna", nog 3 maandjes..

16 september 2013 om 23:44

Waarom lees ik de naam van Henderson nou in je post?

16 september 2013 om 23:46

Carrick en Wilshere vergelijken? Komop, dat kan gewoon niet. Sowieso snap ik Hoddgson niet met Wilshere op 10, dat is duidelijk niet zijn positie, meer die van Lamps. En wat hij bewezen heeft is dat Arsenal met hem toch echt beter is dan zonder hem. Henderson is er echt nog lang niet, ik zie eerder Cleverly in het nationale elftal, of Rodwell als die eens fit is en gaat spelen.

16 september 2013 om 23:51

Zoeen

Omdat jij een supporter bent die graag op Nos Teletekst rond snuffelt en nooit de naam Henderson voorbij ziet komen. Misschien een tip, verdiep eens een keer in een speler die je niet interressert of waar je je mening al over klaar hebt liggen.

Stravven

Henderson was de eerste drie wedstrijden telkens fenomenaal vond ik. Een handige speler wanneer je tegen een tegenstander moet die graag aanvalt. Heeft een beetje hetzelfde effect als dat Ramsey bij jullie op de flanken heeft.

16 september 2013 om 23:55

Want Ramsey speelt bij Arsenal op de flank?

17 september 2013 om 00:05

Ramsey op de flanken is waardeloos, daar heb je echt niets aan. Henderson ben ik sowieso nooit een fan van geweest, hij zou de opvolger van Gerrard moeten worden, dat haalt hij nooit. Sowieso vind ik Carrick, Wilshere, Lampard, Gerrard, Cleverly en misschien Rodwell beter.

17 september 2013 om 08:14

Haha Wilshere overschat. Neem nog een glaasje dombo. 14 maanden geblesseerd, anders was hij nu gewoon aanvoerder van Engeland

17 september 2013 om 09:04

teddiursa

Als hij zijn vorm van voor zijn blessure had door kunnen zetten dan was die kans er geweest. Maar mensen halen nog steeds die Wilshere aan terwijl hij nooit meer dat niveau heeft gehaald dus wordt hij op het moment overschat. Hij is gewoon op het moment niet meer zo goed als voorheen.

17 september 2013 om 09:04

teddiursa

Als hij zijn vorm van voor zijn blessure had door kunnen zetten dan was die kans er geweest. Maar mensen halen nog steeds die Wilshere aan terwijl hij nooit meer dat niveau heeft gehaald dus wordt hij op het moment overschat. Hij is gewoon op het moment niet meer zo goed als voorheen.

17 september 2013 om 10:27

Nee gek he als je 14 maanden geblesseerd bent geweest. Het niveau van voor zijn blessure heeft hij overigens wel al gehaald vorig seizoen, al was het kortstondig.

Wilshere overschat noemen is het domste wat ik ooit gehoord heb, nog dommer dan de 100 miljoen voor Bale ( die wel overschat is)

17 september 2013 om 10:53

Teddiursa

Wilshere is voorbijgestreefd door al zijn leeftijdsgenoten. Kroos, Gotze, Gundogan, Isco, Pogba en Thiago. Vier jaar geleden was hij het grootste talent op het middenveld. Nu teert hij nog altijd op zijn status ben ik van mening.

Ik denk dat Wilshere laatste echte goede wedstrijd die ik me kan herinneren was tegen Liverpool thuis. Toen was hij fenomenaal. Maar op het moment is hij gewoon niet beter dan de andere middenvelders van Arsenal.

16 september 2013 om 23:09

Haha, ja echt hé. Weet niet of jij goed hebt zitten opletten, maar staan nog enkele spelers die Shelvey gewoon in de gaten moeten houden. Frommelgoal en bij die 2-2 moet er natuurlijk gewoon iemand instappen op Shelvey of korter dekken op Michu. Niet echt de fout van Gerrard, maar je zal wel weer een stok hebben om mee te slaan. Gerrard hoeft zich allang niet meer te bewijzen. In tegenstelling tot Wilshere waar jullie allemaal zo kapot van zijn.

16 september 2013 om 23:12

Jou moeten we denk niet serieus noemen, overschat? Kom op man. Gerrard heeft wel eens een mindere wedstrijd, zoals vandaag was het niet op zijn best, maar overschat? daag

16 september 2013 om 23:16

Misschien overschat, maar nog steeds een grotere held dan al die mannetjes van Arsenal bij elkaar. Who the f**k is Wilshere?

16 september 2013 om 23:28

Speler die welgeteld 0 prijzen heeft gepakt in zijn nietszeggende blessure volle carrière. Overschat...

http://en.wikipedia.org/wiki/jack_wilshere#arsenal...
Je moet eens naar het kopje "honours" gaan, lachwekkend.

16 september 2013 om 23:32

Geile jaloezie dit.

16 september 2013 om 23:36

Frank, dan zeuren de LFC fans dat we niet over Gerrard mogen zeuren, dat doet dan enkel zoeen, beginnen jullie allemaal over Wilshere. Lekker hypocriet. En Wilshere komt er wel, gewoon onze toekomstige captain. En als een team geen prijzen pakt is het niet gek dat een speler dat ook niet doet. Gerrard zit sinds 1997 in het eerste en wat heeft die gewonnen? 2 FA cups, 3 league cups, 2 comm shields, een uefa-cup, twee supercups en een CL. Ik denk persoonlijk niet dat dat nog veel uitgebreid gaat worden, ik zie Gerrard geen 5 jaar meer doorgaan, of toch niet op dit niveau. En dan vraag ik me bij de prijzen uit het begin van zijn carriere nog af wat zijn aandeel daarin was. En zijn individuele prijzen kwamen ook pas toen hij ouder was dan Jack nu is. Sowieso zijn het niet echt hetzelfde type spelers en gaat vergelijken moeilijk worden. Wat ik alleen niet snap is dat de Engelse bondscoach een middenveld kiest met Lamps en Steven en dan Jack op 10...

16 september 2013 om 23:41

Stravven

Ik vind Wilshere een prima voetballer met een veel potentie. Maar ik begin over Wilshere omdat Zoeen er bijna om vraagt, vindt het een beetje te ver gaan wanneer je Gerrard overschat noemt terwijl je Wilshere niet overschat vindt. Dan vraag ik me toch af met wat voor maatstaven je meet.

16 september 2013 om 23:45

Lol jij begint over Wilshere. Bijgoochem.

16 september 2013 om 23:48

Frank, jij kijkt ook met een LFC bril. Er zijn maar weinig mensen hier die de PL volgen en objectief zijn, Zola is daar goed in, maar dan houd het denk ik ook wel een eind op. Ik probeer objectief te zijn, maar sommige dingen zal ik altijd anders zien. Pakweg Vertonghen, iedereen vind hem geweldig, ik vind het wel meevallen, verdedigend is hij gewoon kwetsbaar, en dat is juist zijn taak. Maar daar word ik bijna voor verketterd omdat ik fan ben van Arsenal. Als ik hetzelfde had gezegd met een Ajax-logo had niemand me er op aangevallen.

16 september 2013 om 23:53

Zoeen

Klopt, dat begin ik inderdaad. Maar daar vraag jij ook aardig om, mede door jou eerder gedane post's dat je Stevie overschat vond en Wilshere niet. Ik vond het een geschikt moment om er nu op terug te vallen.

Stravven

Wat je over Verthongen zegt ben ik het met je eens, ik vind hem ook een beetje overschat. Mede door zijn Ajax verleden. Eerlijk gezegd vind ik Agger ook beter, maar dit zeg ik misschien ook omdat ik voor Liverpool ben.

17 september 2013 om 00:06

Nee, ik ben het met je eens dat Agger beter is. Spurs heeft van de top 6 gewoon de minste verdediging, alhoewel ik City zonder Kompany ook niet alles vind.

17 september 2013 om 00:11

Stravven

Klopt, had je de analyse bij Match of the Day gezien? Lescott en Nastasic maken te veel fouten. Sakho was daar prima geweest.

17 september 2013 om 00:14

Ik vind het nog steeds zonde dat Wenger hem niet haalde, maargoed. Dat is net zoiets als Flamini, iedereen zei dat hij te kort komt en niets toevoegt en weet ik het al en hij heeft in anderhalve wedstrijd het tegendeel eigenlijk al bewezen.

16 september 2013 om 23:20

Ik concludeer dat jij Gerrard niet hebt meegemaakt in zijn beste jaren. Kan niet anders!

16 september 2013 om 23:21

Jij bewijst maar weer eens weinig objectief verstand van voetbal te hebben.

Weet je, zolang Liverpool bovenaan staat zal het mij toch aan m'n reet roesten allemaal. En als Sturridge blijft scoren en Agger dadelijk weer terug is en Wisdom in een kelder opgesloten wordt, kan je zaterdag ook winnen.

Als Liverpoolsupporter moet je gewoon bij de dag leven momenteel. Al ruim twee weken koploper en dat is toch maar mooi met een paar dagen verlengd. Zaterdag thuis van Southampton winnen betekent nog een week bovenaan, zo simpel is het. En zo lekker is het momenteel. Hoe langer je op die eerste plek blijft staan, des te hoger de hoogte is waar je uiteindelijk vanaf lazert als het sprookje dadelijk ineen flikkert. En tot die tijd lekker naar de stand kijken.

16 september 2013 om 23:09

Aspas doe dan nog maar een verdieping lager.

Komende week United - City, kunnen we een van de Manchesters op 6 punten zetten. Zie je het al voor je, Liverpool 6 punten voor op United.

16 september 2013 om 23:27

Ja, maar United heeft dan al 3 toppers achter de rug hé. Jullie pas 1, die jullie overigens verdiend hebben gewonnen.

16 september 2013 om 23:30

United heeft dan wel al Chelsea, Liverpool en City gehad, de andere teams krijgen de meeste toppers nog. Dat scheelt toch ergens wel.

16 september 2013 om 23:42

Premiergunner

Hebben wij al een topper achter de rug?

16 september 2013 om 23:12

Het programma van Liverpool biedt een hoop. Als we in de top 4 willen eindigen moeten we nu gaan uitlopen want dit is verreweg de makkelijkste periode.

- Wisdom moet geconcentreerd zijn op de belangrijkste momenten en anders is het misschien een idee om Ilori al een kans te geven. Hoe zit het eigenlijk met Kelly? Die ben ik uit het oog verloren.

- Aspas moet nog heel veel verbeteren. Ik had liever Downing gehouden die op stoom begon te komen en deze aankoop achterwege gelaten gezien... Maar ach, dit is misschien de uitzondering op de regel van het aankoopbeleid dat Liverpool nu heeft.

Wat een drama was Shelvey, een pass naar Sturridge in de 16 en dan een bal breed leggen en die recht in de voeten van Moses spelen. Waar ben je dan mee bezig?

Je zou denken dat hij gefocust is omdat hij tegen zijn vorige ploeg speelt, al 1x heeft gescoord etc. en dan doe je 2x zoiets?

16 september 2013 om 23:09

Zonder shelvey hadden zij ook niet gescoord

Wat ziet iedereen hier boven te zeuren dat ze geen titelkandidaat hebben zien spelen... Wij supporters hebben dat nooit uitgesproken noch het bestuur.. Liverpool is helemaal geen titelkandidaat.. Doelstelling is top 4 en gezien de concurrentie op dit moment zou dat een wonder zijn..

Uit bij swansea een punt is voor ons gewoon goed, al stelde de 2de helft me qua voetbal van onze kant wel heel erg teleur.. Sakho een prima aanwinst.. speelde geweldig evenals gerrard.. Als we zaterdag thuis van southampton winnen zijn we gewoon heel erg goed bezig.

16 september 2013 om 23:19

Valt me ook op, ik heb ook niemand horen zeggen dat Liverpool voor het kampioenschap gaat. De top 4 is wel haalbaar en daar gaan ze dit seizoen voor.

16 september 2013 om 23:28

liverpool is altijd titelkanidaat ,omdat ze liverpool zijn! zo als feyenoord hun ziijn ook titelkanidaat!

Geen clean sheet voor Mignolet? Kan niet. Liverpool is misschien vanaf volgend seizoen terug te zien in de CL. Wordt echt bikkelen voor plek vier.

16 september 2013 om 23:28

Waarom? Omdat ze gelijkspelen tegen Swansea en winnen van twee middenmoters? Alleen de overwinning tegen United was knap.

17 september 2013 om 12:57

Dus? Hij zegt alleen dat ze kans maken op plek 4 en dus champions league voetbal. Wat is daar zo raar aan?

Liverpool wint uit bij 1 van die middenmoters waar arsenal thuis van verliest? Alleen de overwinning op de spurs was knap... Wat is je punt?

Bizarre wedstrijd, inderdaad! Liverpool begon goed, maar Swansea was de tweede helft veel beter. Coutinho is toch de link tussen middenveld en aanval en dat kan Iago Aspas blijkbaar niet. Ik kom zo terug op Aspas.

Welkom Sakho en Moses! Sakho speelde redelijk goed vandaag, maar hij is toch wel vrij onzeker nog (komt waarschijnlijk doordat hij veel ritme mist) maar hij heeft er een paar keer goed tussengezeten. Volgende week moet er maar weer met Touré en Agger gestart worden, en dan Sakho langzamer brengen, want ik miste wat zekerheid achterin vandaag. Het is wel een beest natuurlijk! Verder vond ik Moses de eerste helft lekker spelen! Die link met Suarez, Sturridge en Coutinho komt er wel!

Aspas, Aspas, Aspas... Ga toch eens die verrekte gym in. Kweek wat spieren en wees niet te min om op kracht te trainen, want dat mis je echt kerel. Hij is wel ontzettend snel maar zonder een bal te kunnen geven of ontvangen heb je er niet zoveel aan...

16 september 2013 om 23:27

Walcott is ook snel en kan ook niet bepaald een goede bal geven of afmaken, maar daar heb je toch best wat aan. Een soort bliksemafleider.

16 september 2013 om 23:29

Vooral nu Özil erbij is krijgt ie eindelijk ballen waarbij zijn snelheid van pas komt. Zag je goed afgelopen wedstrijd tegen Sunderland. Als hij nou eens leert afmaken..

16 september 2013 om 23:32

Hij is een stuk sterker dan Aspas hoor... Maar ik heb Aspas nog niet op de flanken gezien, hij wordt altijd als nummer 10 of valse spits opgesteld. Plus dat Walcott al jarenlang in het tempo van het Engelse voetbal speelt.

hoe was onze vriend wilfried iemand???
want ik heb egt geveol dat hij gaat floppen,

16 september 2013 om 23:33

Hij speelde goed, alleen zijn aanname is geen 1 keer goed geweest. Bony zorgde wel voor veel dreiging voorin in combinatie met Michu

Vraagje voor Liverpool fans, waarom speelt Aly Cissokho niet? Toch niet omdat Wisdom beter is? Ik vind Aly Cissokho echt een goede linksback die bij elke topclub meekan. Voor de rest heeft Liverpool een prachtig team. Zou zo spelen :

Mignolet
Wisdom
Skrtel
Sakho
A.Cissokho
L.Leiva
Gerrard
Moses
Coutinho
C.Alberto
D.Sturridge
16 september 2013 om 23:43

Geblesseerd.

17 september 2013 om 00:41

Johnson voor Wisdom, Agger voor Skrtel/sakho, bij Cissokho geef ik je maar het voordeel van de twijfel tegenover J. Enrique (die speelt namelijk ook goed). Verder is Henderson in grootse vorm dus die erin in plaats van Alberto, wiens voornaam overigens niet met een C begint haha.

17 september 2013 om 02:54

Hahah echt? Mijn fout, dacht echt dat zijn naam begon met een C. Ja Henderson kun je dan switchen met Leiva en Johnson (mits fit) erin voor Wisdom. Dan heb je nog Suarez, José Enrique, Kolo Touré, Agger etc echt een sterke bank. Was de laatste jaren een probleem voor Liverpool dat ze buiten de basiself geen sterke bank hadden. Maar nu staan ze sterk!

Gezien de 2de helft verdiende Liverpool hier niks, maar dan ook helemaal niks. Respect voor Swansea, gevochten als leeuwen de 2de helft en jammer voor ze dat ze de 3de niet konden maken.

17 september 2013 om 14:45

Inderdaad, gezien de 2e helft, maar helaas is er ook een 1e helft waar we wel redelijk waren.

Niet de beste wedstrijd voor Lfc, maar toch een punt in Wales is niet slecht.
Het was inderdaad niet Gerrard zijn beste wedstrijd, maar om hem dan overschat te noemen....sorry maar dan heb je dus echt geen verstand van voetbal. Gerrard is al jaren een van de bepalende spelers in de Premier League. Hij verwierf in Liverpool jaren geleden al terecht de heldenstatus, welke steeds groter is geworden door dat hij zijn club trouw blijft. Behalve het kampioenschap heeft hij zo'n beetje elke prijs gewonnen met Liverpool. Mocht je toch vinden dat hij overschat is, dan moet je misschien eens wat wedstrijden uit het verleden terug zien, te beginnen met de champions league finale tegen Milan.

Shelvey kan er helemaal niks van. Weer zo'n Engels talent die voor 7 miljoen euro van club veranderd. Onbegrijpelijk bedrag voor iemand die er niets van kan. Overigens net als Henderson, ook zo'n Engels talentje waarvan iedereen zegt dat het een aardige speler is. Hierboven wordt al gemeld dat hij in grootse vorm is...... nou dat stelt dan niet veel voor.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren