Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ancelotti baalt: 'We speelden goed dit seizoen, tot vorige week'

Laatste update:

Atlético Madrid wist jarenlang geen competitiewedstrijd te winnen in het Santiago Bernabéu, maar maakte zaterdagavond een einde aan de teleurstellende reeks. De ploeg van Diego Simeone was met 0-1 te sterk voor Real Madrid en stelde zich daarmee officieel kandidaat voor de landstitel. Atlético is net als Barcelona nog foutloos en heeft nu vijf punten meer dan Real.

/

Carlo Ancelotti baalt. De coach van Real zag zijn ploeg woensdag tegen Elche nog met de schrik vrijkomen, maar zaterdag werd er dus verloren. "Atlético was de verdiende winnaar", stelde de coach. "We waren te traag in onze aanvallen en speelden geen goede wedstrijd. We moeten ons herstellen en verbeteren. Het is niet gemakkelijk om thuis een wedstrijd te verliezen."

"Ik moet nadenken over oplossingen", vervolgde Ancelotti. "We speelden goed dit seizoen, tot vorige week. We moeten hard blijven werken en ik ben ervan overtuigd dat we ons snel zullen verbeteren. Ik heb vertrouwen in mijn spelers. Een andere speelstijl? Nee, het systeem is het probleem niet, maar we spelen te langzaam. Atlético heeft een goede ploeg en ik denk dat ze mee kunnen doen om het kampioenschap."

Carlo Ancelotti moet het systeem van Real Madrid aanpassen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Neee oor ' jullie speelden al slecht vanaf het begin. Alleenn een pr wedstrijden hadden jullie veel geluk en isco scoorde steeds inplaats van ook assists geven

29 september 2013 om 09:38

@celsinhoym
Jij hebt volkomen gelijk Real speelt al vanaf het begin van het seizoen al slecht!
Anceloti moet zeker iets aan passen wil het niet slechter gaan met Real.
Het was een super wedstrijd gisteren als die kansen nou eens werden afgemaakt was Real in eigen huis afgeslacht met een nulletje mof 4,5.

29 september 2013 om 11:18

Denk je echt dat elke kans een doelpunt is.. Dan waarvoor heb je een keeper. Zeg dan gewoon door een uitstekend keepende diego lopez is een vernedering bespaart.

Wat is gareth bale slecht zeg, hoe bedoel je overhyped. Kip zonder hoofd...

29 september 2013 om 09:39

Dat kan je ook echt wel goed beoordelen op die 1,5 wedstrijd die hij heeft gespeeld.

29 september 2013 om 10:04

Nou dat kan je heel goed beoordelen!!! Eerste slechte aannames, domme acties maken, weinig tot geen techniek, geen inzicht...

1.5 wedstrijd??? Kan je de basistechnieken al zien van een overhypte speler van Tottenham.

Zet hem eens neer naast Ozil en Eriksen, vooral naast Eriksen, komt uit de Mickey Mouse competitie en hij doet Bale alweer vergeten. Zegt heel veel over de kwaliteiten van Eriksen, maar ook van Bale.

Het is een renpaard die op t veld loopt als een kip zonder kop. Atletico had met 0-5 het stadion moeten verlaten, het einde is nu al zoek, omdat Ancelotti nu al na 7 wedstrijden niet inziet dat zijn ploeg al langer slecht speelt dan deze week! Het is een wonder dat t nog maar 5 punten achter staat. Real zonder Ozil is echt een drama, Isco kan nog niet brengen wat er van m wordt gevraagt, is niet de Isco van Malaga.
Ronaldo speelde gisteren ook super slecht, gisteren zag je dat ook hij maar een beperkte speler is, passes tussen de linies wilde hij geven, wat schrok ik me rot zeg. Acties mislukte, hij liep het middenveld in de weg, liep gaten dicht, het verschil tussen Ronaldo en Messi werd gisteren pijnlijk aan t licht gebracht door Ronaldo himself.

Ancelotti kan met kerst alweer weg zijn!!!

29 september 2013 om 10:08

Ik ben het totaal met je eens pffff wat een aanfluiting die ploeg, en wat koste die bal-e ook alweer ...... Haha

29 september 2013 om 10:33

Ozil 4 assist, Isco 4 asisst en 4 goals. Ken de feiten.

29 september 2013 om 11:22

Niet overdrijven loser chaca. D'r waren over en weer toch wel evenveel kansen tis niet zo dat atleti steeds balbezit had goed voetbalde elke keer doorbrak maar net niet kon scoren. Die goal was ook maar een fout van Di Maria, anders werd atleti ook heel goed wegverdedigd! Gebaseerd op weinig voetbal, veel irritatie en overtredingen was een 0-0 terecht geweest ook. Real doet t verder voetballend veeeeel beter dit jaar. Het is alleen dat het in dit soort wedstrijden (met name tegen atleti) nooit tot uiting komt, en vice versa). Daarbuiten doet Isco Ozil steeds minder laten missen, scoort Ronaldo nog altijd en hekelen we alleen Benzema's vorm. Bale doet t goed voor iemand die niet fit is. Hij is een dreiging en je ziet dat hij te sterk en snel is voor wie dan ook,waardoor er op N minst een corner of ingooi uitgesleept wordt steeds. Dit is nog.steeds een real die Barca zou vernietigen.

30 september 2013 om 00:32

Ozil heeft meer mooie passes gegeven dan die 4 assist die je opgaf van die statistieken die je hebt opgezocht op google, alleen Arsenal heeft het niet afgemaakt, Ga eerst wat wedstrijden Volgen van Arsenal. Ik zeg nu niet dat isco slecht speelt hij speelt fantastisch. Alleen ozil geeft die dodelijke passen die tegen atletico Madrid het verschil had kunnen maken.

De enige creatieve speler (isco) eruit halen als je weet dat Atletico massaal aan het verdedigen is? Snapte die wissel totaal niet.
Moet wel zeggen dat Atletico van elke grote ploeg kan winnen en het is dus geen schande als je van ze verliest, alleen de manier waarop is teleurstellend. Er worden haast geen grote kansen gecreeerd en het is wachten op een ingeving van Ronaldo, maar als die een offday heeft zoals gisteren ben je doomed.

Toch denk ik dat Real weer snel de achterstand teniet doet, Barca kennende met die achterhoede zal wel hier en daar punten verspelen en Atletico ook.

Zoeken naar excuses Carlo..vertel mij eens waar je Bale gaat positioneren??het loopt gwn niet

Je had Di Maria moeten wegdoen i.p.v Ozil..daar had Arsenal ook wel de hoofdprijs voor betaald..

Welke functie heeft Zidane daar?? Hij is nog erger dan Bergkamp..

Binnekort el clasico dan word het gat 8 punten minimaal.. Weer verloren seizoen..

Dit atletico word geen kampioen..als ze tegen Barcelona gaan spelen, dan schijten ze toch weer in hun broek...

29 september 2013 om 11:24

Wanneer was de laatste clasico dat barca t veel beter deed?????

29 september 2013 om 12:25

Dit real ven ik echt biet bang voor en hoeft batca ook noet te zijn. Dit is superslevht en niet om aan te zien. In hiidogde vorm mag je vrezen als madridista

29 september 2013 om 12:42

Ben je dronken of wat?

Ik dacht dat dit een spannende La Liga seizoen zou worden tussen Barcelona en Real Madrid. Maar als Ancelotti het spel van de afgelopen weken goed noemt, dan wordt het alweer een saai seizoen. Ik wil heel graag dat Barcelona kampioen wordt maar liever de laatste speelronde dan dat het al vanaf week 7 bekend is.

29 september 2013 om 09:36

Hoezo saaie competitie? Atletico Madrid doet gewoon mee en zeker na gisteren hebben ze laten zien dat ze niet minder zijn dan Barca en Real Madrid. Atletico heeft echt een compleet team en ze hebben een geweldige mentaliteit. Een écht team. Ze hebben een topkeeper, een verdediging die moeilijk te passeren is, een middenveld die geweldige passes heeft en een aanval die altijd beweegt en gemakkelijk scoort. Zij doen ook gewoon mee om het kampioenschap.

Nee Carlo, we spelen al sinds het begin slecht. Alles met moeite gewonnen. Behalve Galatasaray.
Maarja... wat doe je er aan. Als je een president hebt die 0.0% van voetbal heeft en denk een commerciële slag te maken met Bale. Grappig dat Lopez een voldoende kreeg, was geen beste optreden en hij krijgt alles op zijn lichaam geschoten, hoeft nooit te duiken en dan vinden andere hem beter dan casillas. word een beetje moe van dit madrid zo. Dan zeggen we eerst van word een schiettent met bale en ronaldo, maar alleen morata had een kans op een doelpunt. Dan ook nog is die verdediging...wat een drama. Arbeloa er uit we hebben een jongere en 2x zo goede vervanger terug gehaald genaamd Carvajal. Coentrao ook zeg....had hem dan maar weg gedaan voor 2 tientjes. Om niet te beginnen over Ramos een beetje als Pique uitvorm. Isco, Illara, Benzema, Ronaldo allemaal een voor een een drama. In zo'n grote match. Had echt niet het gevoel dat ze revanche wilde nemen van de verloren finale maarjah...ik blijf het jammer vinden dat Pellegrini niet mocht blijven. Had hem een jaar of 3 de tijd gegeven en we waren onverslaanbaar. Nu hebben we hulp nodig van de scheids om van promovendus Elche niet te kunnen verliezen.

29 september 2013 om 12:19

Wat vind je van deze opstelling? Het breed houden hangt veelal af van de backs maar alle 5 aanvallend opgestelde spelers hebben ook het vermogen om het veld breed te houden.

Lopez
Carjaval
Varane
Ramos
Marcelo
Illaramendi
Modric
Isco
Bale
Morata
Ronaldo

Het is wel praaaachtig om de gefrustreerde reacties van real fans te lezen.
Als Barça fan, ben ik blij met de overwinning van atletico? Ja. Ben ik verbaasd? Nee.
Dat zagen veel mensen al aankomen.
ps: ik lees overal mensen die Bale haten. Kom op, Bale kan er nix aan doen. bale kan niet toveren en zal real nooit op zn schouders dragen zoals veel mensen verwachten.

Ze moesten gewoon nooit van speelwijze veranderen, Van sprankelend combinatie voetbal naar Afbraak voetbal, wat Mou alleen heeft gehanteerd om het Barca zo moeilijk mogelijk te maken wat ze na de 5-0 afstraffing aardig is gelukt, ik zie ze nog wel terug komen het heeft alleen wat tijd nodig.

Visca El Barca.

Transferbeleid klopt gwn niet.. Je verkoopt Higuain (vind ik terecht) miste enorm veel kansen. Maar dan heb je na Benzema niet echt een spits achter de hand, hij had die ene spits nu kunnen inbrengen.

Morata is gwn nog niet klaar voor het echte werk. Is geen killer..ik weet dat bijv Lewandowski falcao cavani niet haalbaar waren..wrm koop je niet bijv een Cardozo (ik vergeet er een paar) om die achter de hand te houden..

Ik begrijp het gwn niet

29 september 2013 om 10:43

Higuain mist veel kansen? Volgens gaat het niet goed met jou want Higuain was vorig seizoen in minder wedstrijden (28 wed om 16 goals) productiever dan Benzema.... (30 wed om 9 goals)

Ik als Real fan, vind het echt niet om aan te zien dit voetbal. Het lijkt alsof ze niet gemotiveerd zijn voor de competitie, want tegen Galatasaray waren ze zo goed, en dan zie je ze tegen Elche (een promovendus!) zo slecht spelen, dat kan gewoon echt niet. Zonde, dit jaar weer geen kampioen, misschien gooien ze alles op de CL? Ik weet het niet, maar ik irriteer me er dood aan.

29 september 2013 om 09:17

het is vooral achterin waar ze heel slecht spelen, we laten de tegenstanders veel te vaak hun ding doen. Elche bijv. die mochten vaak gevaar brengen in de 16 terwijl dat dat niet hoort met zo'n verdediging

29 september 2013 om 09:59

Zo goed vond ik ze tegen Gala nou ook weer niet. Begin van de wedstrijd was erg zwak vind ik.

Kopen kopen kopen dat lost t probleem niet op, ze hadden Bale niet moeten kopen.. Als je Jése R hebt rondlopen in de jeugd, Morata word niets voor niets de nieuwe Rául Blanco genoemd die komt er wel, Viel gisteren goed in trouwens.

Özil wordt duidelijk gemist, gebrek aan creativiteit als Ronaldo niet in goede doen is.

Florentino Pino voert al tijden een persoonlijke strijd met Sandro Rosell, Barca kocht neymar dus Madrid mocht niet achterblijven vandaar dat ze Bale hebben aangetrokken wat totaal overbodig is.

Als Real hater heb ik op oneens gestemd, hoop dat al die dure Real spelers en al hun supporters breken.
Real is niet meer de historie waard van de 20ste eeuw. Sinds jaren 90 zelf mag Barça als beste ploeg tot heden genoemd worden. Al zijn er in de Champions League ook wel jaar na jaar eens sterke ploegen zoals Bayern, Chelsea, Inter die Barça de voorbije jaren van een CL overwinning ontnamen. Logisch ook want het zou geen leuke prijs meer zijn als vooraf iedereen al weet wie hem gaat winnen. Ze konden hem niet jaar na jaar winnen. Ik denk dit seizoen zit de kans er weer meer in dan vorig seizoen. 2 jaar geleden was een verrassing voor mij wat er gebeurde tegen Chelsea, maar vorig seizoen moet er gezegd worden was Bayern duidelijk de beste met hun beste vorm die ik ooit gezien heb. Barça zat in de 2de helft van vorig seizoen in een matige vorm en dan krijgen ze terecht die afstraffing. In 2014 kan Barça terug voor alle prijzen gaan. Ik noem ze even op. La Liga, Champions League, Copa del Rey, Wk2014 in Brazilië voor de Barça interland spelers, 2x een Supercup die van Spanje en Europa en als afsluiter van 2014 Wereldbeker van Clubs, en uiteindelijk Messi de beste speler van 2014, met een Fifa wereldelftal voor 2014 met een halve Barça ploeg net zoals een halve Barça ploeg in Spanje speelt.
Hiermee hoop ik voor een 2de maal geband te worden, wou even zeggen laat de traantjes maar rollen binnen 4 weken als Barça effe met 3-0 Real op hun plaats zet.

29 september 2013 om 10:15

Barcelona heeft wel geen enkele van de laatste 5 Clasico's gewonnen dus zo zegezeker zou ik toch niet zijn.

29 september 2013 om 17:46

Dat klopt maar dit seizoen is Barça beter dan vorig seizoen en is Real minder goed begonnen. Je kunt deze start voorlopig vergelijken met de start van vorig seizoen. Het was vorig seizoen gelijk in de Classico daar heb je gelijk in maar Barça speelde toen met Song en Adriano centraal in de verdediging, anders had Real nooit tot die 2 doelpunten gekomen, hooguit 1 en ging Barça zeker winnen misschien met 3-1, dat is ook de uitslag die ik verwacht binnen 4 weken mits Messi, Mascherano/puyol naast Piqué kunnen staan en het elftal dus compleet is.

29 september 2013 om 12:30

Barca van Guardiola was beter dan die eerste generatie Galacticos en het Milan dat jij opnoemt. Barca heeft ten eerste veel meer prijzen gewonnen als die teams, speelde veel beter voetbal en was dominanter. Galacticos van Ronaldo, Zidane, Figo waren op papier spectaculair, maar ze hebben nooit dusdanig gepresteerd als wat iedereen van ze verwacht had. 1 CL maar gewonnen en in Spanje werd. Ze ook niet telkens kampioen. Omhoog gesproken elftal dat.

29 september 2013 om 13:45

Ja, en het Barca van Guardiola is er ook sinds de jaren 90 of niet? Lees eerst eens waar hij op reageert!

29 september 2013 om 18:17

Sinds 1991 heeft Barça de meeste Europese prijzen en nationale prijzen gewonnen in vergelijking met andere ploegen. Ze wonnen 3x de Champions League (2006, 2009 en 2011). In 1992 wonnen ze in die tijd de Europa Cup en in 1997 de Uefa Cup. Ook wonnen ze 4 van de 5 mogelijke Europese supercups. Nationaal hebben ze 12x de titel behaald in 22 jaar tijd, dit is maar liefst meer dan de helft van hun totale titels (22) sinds wanneer Barça is opgericht. Verder minder belangrijke prijzen zijn de Spaanse supercup (10x sinds 1991), 4x Copa del Rey en 2x wereldbeker voor clubs.
AC Milan en Real Madrid waren ploegen die sinds 1990 net na Barça kwamen qua succes. Ondertussen is het al 12 jaar wachten op een nieuwe Europese prijs van Real, logisch dus dat we Real niet meer de enige meest succesvolste ploeg zijn van deze periode, dat waren ze over de 20ste eeuw, maar sinds Johan Cruijf heeft Barça veel succes geboekt en is Real niet meer het Real van voor de tijd met Zidane. Geen enkele ploeg kan 10 jaar na elkaar presteren wat Barça 4 jaar heeft gedaan met 2009 als hoogtepunt.

Ploegen als Manu, Real, AC Milan en Bayern komen qua succes net na Barça sinds 90.

Nja Tenminste zijn jullie bijna financieel gezond' en maken jullie altyd 14mil ofso meer omzet als barca xD en kunnen jullie in de wntrstop weer 69mil uitgeven haha grappemakers

Ancelotti moet ballen hebben en Morata in basis laten beginnen, want iedereen kan zien dat het met Benzema nu niet lukt hij kan gewoon niet scoren. Verder moet Casmeiro spelen naast Modric dan heb je al een betere Real.

29 september 2013 om 10:40

Nee, hij moet ballen tonen en Ronaldo eruit halen en met Illara naast Modric spelen.

Uiteraard is het niet leuk im te verliezen, al helemaal niet van Atletico.

Misschien dat dit wel goed is voor Real. Met beide beentjes weer even op de grond. Elkaar goed in het gezicht aankijken en uitspreken waar het schort.

Uiteindelijk: that what doesn't kill you makes you stronger.

Tja... Ga niet zeggen dat ik het erg voor ze vind want dat is niet zo.

Als je zo dom handelt op de transfermarkt vraag je er gewoon om. Bij Real ontkennen ze het... Maar het is gewoon een feit dat ze Ozil missen, zeker in wedstrijden als die van gisteren.

29 september 2013 om 09:14

Ozil heeft hier niks mee te maken. Vorig seizoen met Ozil hadden ze nog meer verliespunten. Ben je dat vergeten? Barca werd lachend kampioen met een giga voorsprong.

Ze hebben onder Ancelotti nog niet 1 liga wedstrijd goed gespeeld. Isco en Ronaldo lieten ze steeds winnen, maar als die een dag niet goed spelen zoals gisteren dan is Real dus niks.

29 september 2013 om 11:16

Dat geldt wel voor veel ploegen:

Als Van Persie en Rooney niet goed spelen, is Manchester United dus niks.
Als Agüero en Silva niet goed spelen, is Manchester City dus niks.
Als Sturridge en Coutinho niet goed spelen, is Liverpool dus niks.
Als Özil en Ramsey niet goed spelen, is Arsenal dus niks.
Als Balotelli en El Shaarawy niet goed spelen, is AC Milan dus niks.
Als Messi en Iniesta niet goed spelen, is Barcelona dus niks.
Als Mata en Hazard niet goed spelen, is Chelsea dus niks.
Als Cavani en Ibrahimovic niet goed spelen, is PSG dus niks.

Ik denk dat je mijn punt wel begrijpt.

29 september 2013 om 11:27

Daar heb je wel gelijk in, maar met zo veel goede spelers zou dat niet moeten mogen. Andere spelers moeten opstaan. Ik vind de tactiek van Ancelotti ook niet passen bij Real.

Atletico doet mee voor het kampioenschap, dit is zeker een juiste stelling. Ook Barcelona zal de handen vol hebben aan hen, is trouwens al gebleken in de supercup.

En dat Real maar recentelijk slecht speelt, dat is natuurlijk lulkoek, alleen werd voorheen met de nodige meeval wel nog gewonnen en goede resultaten verdoezelen nog al vaak heel erg veel, ook bij Real blijkt.

De grote oorzaak van deze sportieve malaise luistert naar de naam Perez. Hij is de oorzaak dat een totaal overbodige speler als Bale kwam, hij is de reden van het vertrek van Ozil.

Nog vroeger had hij nooit Pelegrini mogen ontslaan want met Pellegrini zou Real heel wat verder staan.

Financieel staat de Realhuishouding op orde, sportief is het een puinhoop, dit is in synthese Real Madrid onder het beleid van de heer Perez.

Het was zeker niet om aan te zien hoe los Blancos speelden maar daar heeft Atletico honderd procent van geprofiteerd. Het spel was zeker langzaam wat Carlo al aangeeft maar ze waren ook nog eens allesbehalve een colletief. Daar komt ook nog eens bij dat Ronaldo door drie man steeds wordt afgestopten Isco het niet redde tegen het middenrif van Atletico. Hopelijk gaat dit snel veranderen.

29 september 2013 om 09:21

Dat je sterspeler door 3 man wordt gehouden, is eigenlijk een slecht excuus, want dan komt er net meer ruimte voor andere spelers.
En als je het niet met me eens bent, dan zal je snappen waarom Messi het in Milan en PSG en Madrid vaak moeilijk had. Maar toen was het een gebrek aan kwaliteit volgens Madridfans.

Verschil: Messi beslist deze wedstrijden dan nog met belangrijke goals.

29 september 2013 om 09:35

Ik noemde een opsomming. Slecht spel, langaam, geen collectief en daar komt nog bij dat je sterspelers niet uit de voeten komen door het sterke Atletico. Daar hoop je nog op terug te vallen maar dat gaat niet. Real was gisteren velen malen minder heeft ook terecht verloren. Daar is geen twijfel over.

Het was het hele team dat slechte speelden. Niet alleen Ronaldo maar iedereen.

Waarom scheer je alles over een kamp over de Madridfans?

29 september 2013 om 09:41

Klopt.
Maar Ronaldo is voetballend ook veel minder als Messi, in kleine ruimtes is hij waardeloos.

29 september 2013 om 09:57

Hoe zit het met de blessure van Messi is het erg of was het uit voorzorg dat ze hem aan de kant hebben gehaald?

On:ik ben superblij met deze overwinning en we mogen nu wel als titelkandidaat gezien worden.ik hoop alleen dat de spelers niet op wolken gaan lopen en punten gaan verspelen omdat ze het te gemakkelijk oppakken.ik heb daarom ook wel veel vertrouwen in Simeone dat hij zijn manschappen met 2 voeten op de grond houd en erop wijst dat voor elke wedstrijd moet gestrijd worden,want zonder de strijdlust die we al heel het seizoen hebben getoond stonden we niet waar we nu staan.

Op naar Porto

29 september 2013 om 10:19

Je moet ook niet overdrijven.
Ronaldo heeft ook al tamelijk wat wedstrijden beslist met zijn doelpunten. In de vorige 5 wedstrijden scoorde hij namelijk en toen liep het ook niet bepaald op rolletjes.

29 september 2013 om 10:34

Het probleem was dat Atletico de linies kort hield en Ronaldo ruimte moet hebben om uit de voeten te kunnen. Benzema is de enige voorin die goed kan kaatsen, maar met wie moet hij dat doen als er 2 enorme ego's voorin staan die letterlijk elke onmogelijke bal op doel schieten. De wissel van Isco was daarom ook lachwekkend.

De eerste grote test en de problemen worden zo snel duidelijk. Het was al niet goed tegen Granada, maar toen werd nog gewonnen zonder problemen. Nu de goals niet meer binnenvliegen blijven ook de resultaten achter en dan krijg je die excuses langs alle kanten.

Madrid heeft echt 2 moeilijke tegenstanders gehad in de competitie en laat direct 5 punten liggen. Ik ken hun speelschema niet, maar Malaga, Valencia, Sevilla en Barcelona komen er nog aan. Carlo is gewoon een laffe coach, die gedwongen wordt om reactievoetbal te spelen aangezien er geen spelverdeler is en op de flanken twee spurtbommen staan. Atletico heeft getoond hoe je Madrid kan pakken. Geef de bal gewoon aan hen, dan zijn ze ongevaarlijk. Creativiteit = onbestaand.

29 september 2013 om 09:58

Inderdaad.

Gunstige schema tot nu toe voor Barcelona. Atletico heeft in het verleden al bewezen nooit lang de 2e plek vol te kunnen houden en nu hebben zij punten afgesnoept van Real Madrid in Bernabeu. Barça heeft ook 3 lastige duels achter de rug en die moet Real nog spelen(malaga en Valencia uit, Sevilla thuis) dus het gat tussen Blaugrana en Real Madrid kan alleen maar oplopen. Lekker dit.

Eerste 7 wedstrijden ongeslagen is gewoon een topprestatie. Ook voor Atletico natuurlijk.

Als Barcafan ben ik blijd dat Real Madrid punten heeft verloren, maar deze situatie is niet goed voor het spaanse voetbal in het algemeen.

Eerlijk gezegd vond ik Real Madrid helemaal niet zo slecht spelen. Er waren zo verschrikkelijk veel kansen gecreërd door de thuisploeg en omdat ze geen enkele kans hebben benut hebben ze zogenaamd slecht gespeeld. Dat vind ik niet terecht.

Wel ben ik het met hem eens dat Real Madrid te langzaam speelde, alles verliep op laag tempo. Er waren gewoon teveel steken gevallen achterin en gaten wat mogenlijkheden creërde voor Atletico Madrid, verder vond ik dat Real Madrid een sterke pot speelde ondanks de missers.

Eerlijk gezegd is het een wonder dat het niet 4-4 is geeïndigd. Geweldige pot.

29 september 2013 om 10:05

Klopt want Atletico speelde gisteren een goede pot want vond het een mooiere pot als eerder op de avond zeg maar! Ze stonden gewoon ook top te verdedigen maar aanvallend was het tot de 70e minuut ook bij vlagen zeer goed zeg maar!

En wat een speler die Diego Costa zeg

29 september 2013 om 10:16

Alleen in de 2de helft is Real nog komen dreigen met bijvoorbeeld de volley van Morata en dacht ook nog een kopbal van Benzema en Morata die in het zijnet schoot.real is nooit echt goed door de defensie geraakt,want wij stonden gewoon beresterk georganiseerd.wij hebben ook een paar kansen gehad en die kansen waren gevaarlijker dan die van Real.costa 1 op 1 met Lopez moest gewoon goal zijn,maar hij begon te vechten met de bal.open kop kans van Tiago die zeker op doel moest zijn en niet over.koke die de bal op de lat plaats en nog een kopbal van Godin alleen weet ik niet zeker of het Godin was.

29 september 2013 om 10:25

Ja precies er waren een paar 200% kansen voor Atletico die gewoon erin moesten. Daar had Real Madrid veel mazzel mee. Ongelooflijk dat het bij 0-1 is gebleven. Atletico was vrij slordig in het afmaken van kansen en kan zich missers niet permitteren want voor hetzelfde geld maakt Real Madrid er zelf 2-3 en dan was het over en sluiten met de winst.

Verder was dit een van de beste wedstrijden die ik heb gezien. Wat een sfeer en voetbal. Typische Real-Atletico wedstrijd, heerlijk.

29 september 2013 om 10:39

Inderdaad de 0-2 wou maar niet vallen en die had zeker wel op het scorebord moeten staan.ik werd een beetje gek tijdens de wedstrijd dat wij morsten met kansen die gewoon binnen moesten zijn.maar goed de 3 belangrijkste punten tot nu toe zijn behaald en ik kan zeker tevreden terug kijken op de wedstrijd en ik denk dat jij als Barca fan ook wel tevreden zult zijn dat Real heeft verloren en op 5 punten achterstand staat.

29 september 2013 om 11:04

Nieuwe opstelling van real: carvajal pepe ramos marcelo. Illara, modric en isco Rv: bale (kan die zich nog een paar keer bewijzen). Sp: benzema lv rondaldo

als christiano ronaldo niet draait speelt het hele elftal slecht lijkt het wel, dit verlies is gewoon terecht de volgende keer maar met morata in de spits beginnen ipv benzema

29 september 2013 om 10:23

ik heb de westrijd niet gezien, maar men zegt dat ronaldo altijd goed speelt in grote wedstrijden. hi peelde dus niet goed, aan je reactie te lezen

29 september 2013 om 10:52

Hij speelde gisteren inderdaad niet goed, zoals heel Real. Maar er is niemand die alle topwedstrijden goed speelt. Echter 9 van de 10 grote wedstrijden van Real wordt beslist door Ronaldo. Gisteren was het aan het goede spel van Atletico, en aan de offday van Ronaldo, te danken dat dit deze keer niet het geval was.

29 september 2013 om 20:59

gisteren was hij idd nergens, maar atléti verdedigde ook zeer sterk..

Bah deze trainer is net zo een arrogante kerel als zijn voorganger zeg
want ipv van te zeggen dat de tegenstander goed speelde gisteren en
dat was ook natuurlijk komt hij met dit kwatsverhaal aanzetten.

Gisteren op alle vlakken voor schut gezet natuurlijk en hij moet blij zijn
dat het geen 0-3 is geworden of zo en dat er nog 11 man van hem op het
veld stonden met hun swalbes en geschop!

Tegen Elche was pas slecht maar daar laat de scheidsrechter net zo lang
doorspelen tot Real wint en geeft daar een onterechte pingel en houd de rode kaart
voor Ramos op zak die hij 200% verdiende!

Een keer een compliment aan de tegenstander geven kennen ze bij de koninklijke niet blijkbaar!

Maar goed we zijn dit gewend natuurlijk dit arrogante gedrag!

29 september 2013 om 10:26

Heb je het artikel wel gelezen? Ancelotti zegt dat Atletico de verdiende winnaar was en dat ze een goede ploeg hebben die meedoet om het kampioenschap. Dat zijn toch echt 2 complimenten van Ancelotti en dus Real Madrid. Check je feiten voordat je met zo'n gefrustreerde en misplaatste reactie komt

29 september 2013 om 10:47

Ik heb het gelezen ja en er staat toch echt dat hun slecht gespeeld hebben dus en dat heeft niks er mee te maken of het wel of niet terecht is of niet?

En dan kom je aan dat het een gefrustreerde reactie is? Jij bent degene die gefrustreerd is lijkt het wel met je kinderachtige reactie maar dat hoort bij de meeste supporters van Real.

Blijkbaar heb jij mijn reactie ook half gelezen want het is moeilijk om een andere club een compliment te geven bah trieste supporters.

29 september 2013 om 11:01

Ancelotti maakt als eerste het compliment dat Atletico verdiend gewonnen heeft. Daarna richt hij zich op zijn eigen team aangezien dat het enige is waar hij invloed op heeft. Zoals Ancelotti al aangeeft moet het tempo omhoog, dan maakt het namelijk weinig uit hoe goed Atletico speelt want dan is Real kwalitatief gezien gewoon veel beter.

Vervolgens geeft hij nog aan dat Atletico wat hem betreft meedoet om het kampioenschap, dat geeft al aan dat hij respect en bewondering heeft voor de prestaties van Atletico.

En dan noem jij mij gefrustreerd en triest? Punt 1 ben ik helemaal geen Real supporter als je kijkt naar mijn afbeelding. En punt 2 ben je aan het generaliseren door meteen alle Real supporters, waar ik niet eens bij hoor, triest te noemen.

De reden dat ik op jou reactie reageerde is omdat je gefrustreerd dingen roept die feitelijk onjuist zijn en dat kan ik keurig onderbouwen. Dat jij niet het vermogen hebt daar normaal op te reageren tekent jou frustratie en onkunde.

Het zou je sieren als je je zou proberen te onderscheiden van het gros hier op voetbalzone door normaal te reageren met onderbouwingen ipv hersenloos en gefrustreerd domme dingen te gaan roepen.

Ik zal verder niet meer op jou reacties reageren, what a waste of time.

29 september 2013 om 11:04

Gaat het nog? Verkeerde been uit bed gestapt zeker? Er worden complimenten gegeven aan Atleti, mankeer je iets aan je ogen? Mijn god..

Het is tot nu toe niet best bij Real, hopelijk gaat t nog draaien. Atleti vind ik al jaren een leuk voetballende ploeg met een heerlijke charismatische trainer.

Edit
Reactie op fastnloud

29 september 2013 om 16:57

Ahh Jomar

Echt een klasse reactie van je en omdat jij het anders ziet is het maar eens de waarheid natuurlijk. Clubblindheid heet dit en dan aankomen dat je geen Realsupporter bent ook nog. Ik ben nogmaals niet gefrustreerd want ik vind het fantastisch dat ze verloren hebben!

Maar aan je klassereactie te zien denk jij ook niet verder na als je neus langs is.

Hij kan complimenten geven wat hij wil maar als je tussen de regels doorleest geeft hij aan dat hun slecht speelde dus dat is geen echt compliment naar A. Madrid toe. Hij is goed op zijn plaats daar.

29 september 2013 om 18:05

Heeft niks met anders zien te maken. Je hebt meningen, en die kunnen van elkaar afwijken. Er zijn echter ook feiten, geen idee of jij daar wel eens van gehoord hebt? Nou in dit artikel, wat afgeleid is van de persconferentie na de wedstrijd waarin Ancelotti zijn zegje deed, staat feitelijke informatie over complimenten richting Atletico.

Als je niet gefrustreerd bent vind ik het raar dat je op dusdanige manier reageert dat niet alleen ik, maar ook 75draytonpark geïrriteerd van jou raken. Verder slaat het nergens op wat jij zegt, want het is natuurlijk juist WEL een compliment dat naar Atletico toe dat Real Madrid slecht speelde. Dat betekend dat het team van Simeone de juiste tactiek hanteerde, waardoor Real niet in haar spel kwam. Een doorgaans beslissende speler als Ronaldo kwam niet in het spel voor dankzij het stugge verdedigen van Atletico. En daarnaast was Atletico in aanvallend opzicht ook nog bijzonder gevaarlijk.

Ancelotti gaf ook aan dat Real in een te laag tempo hanteerde, wat ook voor een groot deel op het conto van Atletico te schrijven valt. Aangezien Real niet vroegtijdig een afspeelmogelijkheid zag, was het tempo de gehele wedstrijd laag. Qua organisatie en mandekking stond Atletico met name de eerste helft uistekend.

Kijk, als je positief ingesteld bent zoals ik zie je tussen de regels door Ancelotti daarmee juist nog meer complimenten maakt naar Atletico. Echter als je geheel Real zwartkijkt zoals jij vandaag doet, dan kan je de feiten proberen te omzeilen en je er eigen verhaal van maken.

En nogmaals, ik ben geen Real supoorter. Ik hoop dat Barcelona kampioen wordt en anders Atletico. Als Real morgen degradeerd vind ik het ook best. Ik heb alleen liefde voor Fc Groningen, maar geef wel mijn mening over andere clubs. En ik reageer daarom ook op reacties zoals de jouwe. Alleen jij bent zo kortzichtig door meteen te stellen dat ik een Real supporter ben, omdat ik tegen jou feitelijk onjuiste informatie inga.

Dat zegt iets over jou, niet over mij.

Ik vind het niet best wat Real dit seizoen laat zien. Leuk dat meneer Ancelotti wel tevreden was tot vorige week, maar het is niet veel. Beter dan zijn voorganger is het nog niet. Er is nog veel werk te verrichten.

5 punten verschil is geen drama. Het spel zelf wel, maar dat trekken ze nog wel recht. Real madrid heeft een spits nodig die er staat en ze erin knalt. Een Aguero of een Torres..iemand die Benzema wakker schudt en hem misschien uit de basis speelt. Morata is echt geen concurrentie voor Benzema met als gevolg dat hij het allemaal best vindt, want hij blijft toch wel spelen. Alleen Ronaldo heeft geen last van concurrenten, voor de rest moeten bijna alle spelers hun best doen anders staat er wel een vervanger klaar die zo die plek overneemt.
Atletico verdient wel respect, in zo een competitie concurreren met teams als Real en Barca. Jammer dat valencia, sevilla, bilbao nergens meer zijn...zou la liga alleen maar ten goede komen.

Ik heb vertrouwen in Real Madrid, vertrouwen dat ze terugkomen en kampioen zullen worden. Als ze over drie weken van Barca weten te winnen is het weer allemaal honing en melk bij de fans. En Barca en Atletico verliezen heus nog wel, pas rond de winterstop kunnen we kijken hoe la liga voorstaat en een voorspelling doen.

29 september 2013 om 10:54

Waarom weer een dure speler kopen? Misschien gewoon Morata opstellen of desnoods een jeugdspeler de kans geven.

Verder ben ik het met je eens in tegenstelling tot velen hier die denken dat Barca al kampioen is. Barca en Atletico zullen zeker nog onverwacht punten verspelen en met de clasico's is dat gat makkelijk te dichten.

Jongens even serieus kappen hele tijd ozil erbij te halen ..hij is weg sommige vinden jammer sommigen zijn blij ..maar real moet vooruit bale naar links ronaldo spits ..je hebt geen keus ...

Waarom is Mourinho weg? Er is nu totaal geen voetbal te herkennen. Vorig jaar zat er nog een lijn in, maar dit jaar? CR7 kwam gisteren nauwelijks aan de bal doordat AM fantastisch verdedigde(ook een gave) en probeerde te forceren. Isco kon de bal niet kwijt in de opbouw. Benzema mijn god wat een drama dit seizoen. Bale is geen 90 miljoen waard, wat voor acties maakte hij gisteren? Hij kan lekker voetballen in de PL maar tegen behendige spelers als de zuideuropeanen komt hij veel te kort. Ancelotti veel plezier en succes tot de Kerst.

Haha, als je echt vond dat Real dit seizoen in de competitie goed speelde dan heb je de lat ook echt enorm laag gelegd voor jezelf. Nee, Real moet maar eens beginnen in te zien wat voor idiote beslissingen ze hebben gemaakt. Die Bale komt niet eens een man voorbij, zo voorspelbaar dat hij is. Ronaldo door 3 man gedekt, dus ook onschadelijk. Isco kan (nog) niet alleen de kar alleen trekken en Benzema zal ik maar niet over beginnen.

Wat een matig team is het, vergeet de Champions League maar.

29 september 2013 om 11:01

Gewoon de bus parkeren en counteren. La Decima winnen zodat al die idiote Spanjaarden eindelijk eens hun bek kunnen houden.

29 september 2013 om 11:07

Tja, als je Bale koopt in een elftal waar je dominerend wilt spelen is er toch iets mis in je bovenkamer zou je zeggen.

29 september 2013 om 11:22

"gewoon de bus parkeren en counteren" als dat zou werken had Mourinho La Decima al binnengesleept.
Real heeft gewoon gigantisch geblunderd door nog een speler aan te trekken ala Ronaldo die alleen rendeert wanneer hij de ruimte krijgt. Tegen goed compact spelende ploegen die achterin een bus parkeren zie je wat voor beperkte spelers het eigenlijk zijn.

29 september 2013 om 14:51

Mourinho heeft met Real zelden tot nooit de bus geparkeerd. Door de bus te parkeren maakt Real nog kans om de CL te winnen. Anders niet.

Het komt niet meer goed. Dat zie je aan alles. Gewoon vol voor de CL en Copa gaan.

Perez out, Ancelotti out, Ronaldo en Bale out.

29 september 2013 om 11:53

"gewoon vol voor de CL en Copa gaan."

Het is nog maar september hé en we hebben nog 31 wedstrijden te gaan. Wat betreft je laatste zin, daar ben ik het wel met je eens. Ze moesten Ozil behouden en Ronaldo verkopen, vervolgens met een voorhoede als Isco, Ozil, Di Maria en Benzema spelen. Je hebt dan gelijk een van de beste, zo niet de beste ploeg ter wereld.

29 september 2013 om 14:59

Precies. Het is nog maar september en Real staat al 5 punten achter op de nummer 1. Ik weet 100 procent zeker dat Barcelona gewoon weer kampioen wordt. Atletico kan dit niet heel het seizoen volhouden. Real zal gaan moeten strijden om plek 2.

Benzema
Isco - Özil - Di Maria

Dit is natuurlijk prachtig, maar er moet dan wel een coach staan met voetbalinzicht die ze goed positiespel kan laten spelen. Ik hoop op Laudrup na Ancelotti.

Real heeft al seizoenenlang haar organisatie/omschakeling niet op orde en dat kan niet als je ambieert dominant te voetballen, want dan wordt je er aan alle kanten uitgetikt.

Het grootste probleem is daarin gewoon de rol van Ronaldo die als LM moet fungeren zonder bal, maar dat niet doet/hoeft of alleen maar vooruit denkt zonder bal en daardoor te grote gaten achter laten.

Maar goed, hij heeft net een contractverlenging gekregen dus de Ronaldoshow gaat daar nog lekker een aantal jaar door.

het probleem is dat als real geen ruimte krijgt het weinig voorsteld.in de kleine ruimte zie je pas wat voor middelmatige voetballers ronaldo en bale zijn.

Nee opa ancelloti jullie hebben nog enkele goede match gespeeld haha. Jullie worden uitgelachen door atl.madrid. Ze hebben nu recht van spreken, hun zijn dominant en hebben het overgenomen in Madrid. Spelen jullie maar tegen ossasuna en Valladolid daar kunnen jullie mss eens tegen winnen. Jullie mogen blij zijn dat het maar 5 punten achterstand is want elche hebben jullie bestolen met dank aan scheidsrechter muniz. Dus ancelloti wees maar blij en maak u eigen niet belachelijk door te zeggen dat we goed hebben gespeeld tot vorige week.
Proficiat atl.madrid vanaf nu hebben jullie het roer overgenomen.
Visca barca

Ook voor Ancelotti geldt dat hij erg kortzichtig is als hij denkt dat dit één of twee slechte wedstrijden zijn.

Feit is dat we sinds de voorbereiding geen goede wedstrijd gespeeld hebben. Galatasaray was niet om aan te zien maar ze maken er 6 en dan heeft niemand het er over. Maar dat is juist Perez zijn probleem(ook van veel Madridistas). Hij kijkt naar cijfers en resultaten en dat is het. Ook bij Ronaldo natuurlijk, die maakt een hattrick in een wedstrijd maar neemt daarvoor 15 schoten, ontneemt andere spelers kansen, vertraagt het tempo door telkens stil te staan als hij de bal heeft en levert hem veel te vaak in. Kom op jongens, groei op en kijk naar het totaalplaatje. Gisteren heb ik hem echt vier keer van de zijkant een bal recht in de voeten van een Atleti middenvelder zien spelen, dramatisch.

Benzema doet het echt verschrikkelijk slecht, is ook erg uit vorm. Maar dat mensen het op hem afreageren en niet zien wat het echte probleem is gaat nergens over. Beter dat het zo gaat dan dat we een spits hadden die wel scoort en dit dramatische spel weer camoufleert want daar heb je niks aan. Helaas zitten we nog jaren vast aan Perez, Ancelotti en Bale/ronaldo dus zal het ook niet snel beter worden.

Er staat dus weer een trainer voor de groep die niet past bij de kwaliteiten van de spelers. Als je vanaf het begin een Xabi Alonso, Ozil, Modric, Isco, Benzema en Di Maria hebt met nog spelers als Marcelo en Carvajal stel je toch iemand aan met een aanvallende filosofie? Je moet toch altijd uitgaan van de kwaliteiten van je selectie of niet dan? En hoewel Ancelotti heel zijn leven een verdedigende coach is kan hij wel een organisatie en strijdplan neerzetten, maar als Perez bepaald wie er komt kan hij dat niet doen natuurlijk. Dus het is niet Ancelotti zijn schuld, alleen maar respect voor die man ook al is het totaal niet mijn type trainer.

Wat ik me trouwens afvraag, ook al is het totaal niet zijn stijl, waar is dat driemans middenveld van Ancelotti gebleven uit de voorbereiding? Met de punt naar achteren en Isco als half speler waardoor hij zich meer met het spel bemoeit. Dan blikt Modric ook uit. Illarra-Khedira is natuurlijk niks. Oh en Carvajal moet natuurlijk altijd spelen, wat scheelt dat aanvallend zeg. Marcelo spreekt voor zich maar Coentrao is een goede vervanger.

Nou ik ben het er niet zo mee eens wat Carlo zegt..

de pre season games waren leuk en aardig maar daarna vind ik het maar wat slapjes ogen.. (ook verdedigend opzicht..de nul moet behouden worden..ps: en Lopez doet het wel uitstekend)

ik mis meer belevenis..en dat felle..en die gretigheid..iets dat Mou wel redelijk in hun had geknald maar net of ze het een beetje kwijt zijn?!
Ik hoop dat Ancelotti even goed gaat bekijken hoe verder.. want eigenlijk vind ik het helemaal niet lopen..
er staat een keurig stel voetballers daar en het kan veel meer daar ben ik van overtuigd..

en zet Morata sowieso in basis aub ..

CR7 niet geweldig hoor ik in de laatste 15 comments, zijn jullie blind? kijk zijn stats dan zie je zijn brilliance!!!!!!!

29 september 2013 om 23:21

Scorebord-journalistiek noemt men dat.

Een aantal leden hier op VZ die er verstand van hebben roepen al een hele lange tijd dat Ronaldo enorm overschat wordt. Zeker om hem in een adem te noemen met Leo Messi (echt van de zotten).

Zijn goals verbloemen veel, maar puur qua veldspel is het al heel lang heel erg matig wat Ronaldo laat zien. Zeker voor iemand die volgens sommigen (madridfans, portugezen of mensen die er gewoon echt geen verstand van hebben) de beste vd wereld zou zijn.

Voor de vele anti CR7 hier! wel ik zag hem gisteren zoeken naar oplossingen, zicht te plette werken zelfs een GE WEl DI GE tackle gooien in de 80st minuut dan weet je waarom hij een voorbeeld is.

Perez doet het weer dit keer in Aanvallende opzichte. Verhaal Makelele kennen we allemaal ale de meeste. Nu zal hij vooraltijd gezien worden als de idioot die Ozil en Pipita liet gaan zonder na te denken. of veel te rooskleurig te denken.

Ancelotti: ik snap dat je een spelstijl hebt dat je wilt blijven spelen, maar je hebt geen twee centrum spitsen van wereld niveau bij Real waarom blijf je 4-4-2 spelen? Ronaldo wordt een verne..kt en Benz moet de bank eens beginnen voelen. Bale heeft nog veel werk om Madridfans te overtuigen want gisteren geraakte hij niet voorbij zijn directe tegenstander! moet gaan leren dat men in Spanje anders dekt dan in de Epl.

29 september 2013 om 23:57

Ancelotti hanteert niet de 4-4-2 opstelling maar de 4-2-3-1.

30 september 2013 om 00:44

@ Garrincha

Leuk hoor, dat ie nog tackled in de 80e minuut.

Even serieus hoor, maar van een speler die zichzelf de beste ter wereld vindt mag je toch iets meer verwachten? Hij heeft gewoon t voetballend vermogen om in kleine ruimtes te spelen niet. Hij rendeert alleen als hij de ruimte krijgt. Tegen ploegen die de ruimtes klein houden stelt het allemaal bijzonder weinig voor.

Ja joh wat denk je dan, ozil verkopen en bale halen. Er zit geen systeem meer in, heel leuk dat we isco nu hebben maar een echte spel verdeler is er niet. Gelukkig kan het alleen maar beter worden. Ik zeg:
Carvajal - ramos - varane - marcelo

Modric - alonso.

Di maria. Bale. Isco

Ronaldo

Maar goed ik ben ancelotti niet he.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren