Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Feyenoord titelkandidaat? Dat denk ik wel, ja, een grote kandidaat zelfs'

Laatste update:

Peter Bosz zei ooit dat als hij dan toch een wedstrijd moet verliezen, dat hij dat dan het liefste doet tegen Feyenoord. De coach van Vitesse werd daar zondag nog even aan herinnerd, na de 2-1 nederlaag in GelreDome. Bosz zegt echter dat hij er nog steeds zo over denkt: "Ik blijf mijn hele verdere leven achter die uitspraak staan", belooft de oefenmeester aan het ANP.

/

Bosz baalde wel van de nederlaag, daar Vitesse in zijn ogen meer had verdiend. "Maar het loopt zoals het loopt", zei de coach. "Feyenoord heeft wel een aardige ploeg, hoor. Of ze kampioenskandidaat zijn? Dat denk ik wel, ja, een grote kandidaat zelfs. Andere ploegen zijn verzwakt en onervaren."

Jan-Arie van der Heijden denkt dat Feyenoord van geluk mag spreken: "Piet Velthuizen kopte hem in de slotfase nog bijna binnen. Als dat was gebeurd, was het dak eraf gegaan, denk ik. Daarna schiet Mike Havenaar nog op de paal. Blijkbaar kun je veel pech hebben", zei de verdediger tegen NUsport. "Het mocht niet zo zijn."

Feyenoord is een serieuze titelkandidaat

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als Ajax en PSV zo blijven kwakkelen wel ja. En als Feyenoord de rest van het seizoen net zoveel geluk zal hebben als vandaag maken ze ook wel kans inderdaad.

6 oktober 2013 om 18:55

Kampioen wordt je als je slechte wedstrijden wint. En slechte wedstrijden win je meestal met heel veel geluk dus er is hoop.

6 oktober 2013 om 19:21

geluk we moesten een vrije trap krijgen vlak voor de kans van Velthuizen maar die gaf Vink natuurlijk niet net als een rode kaart voor Leerdam hij geeft hem maar 1 keer geel voor een te hoog been maar hij doet het 2 keer

6 oktober 2013 om 20:48

Ja en tweede geelvoor mulder voor tijdrekken als een maloot

6 oktober 2013 om 20:55

Hij zou zelfs helemaal geen geel moeten krijgen, die ene sloeg al nergens op

6 oktober 2013 om 21:00

Protestreren denk ik. Ik kon niet horen wat hij zei maar zal vast wel iets lomps geweest zijn anders had vink er drie geel moeten geven

6 oktober 2013 om 21:03

Hij gooit verkeert uit na een schouderduwtje heeft geluk dat er gefloten word en gaat dan boos naar vink. Vind ik best vreemd gedrag

6 oktober 2013 om 20:34

Ik vind wel dat wanneer Feyenoord voor staat ze slapper worden en meer achteruit gaan voetballen. Bij ado was dit het geval en nu koste het ze bijna punten tegen Vitesse. Ze begonnen wel zeer sterk en als ze dat kunnen vasthouden dan zie ik ze als serieuze titelkandidaat.

6 oktober 2013 om 20:47

We zullen het over 2 weken eens gaan zien hoe Feyenoord het bij de Eagles gaat doen. Maar ik vind ze zeker een titelkandidaat maar dan moeten ze ook tegen de kleintjes gaan winnen. Het staat allemaal zo dicht op elkaar.

Denk het niet hoor, te afhankelijk van pelle. Als die zijn wedstrijd niet heeft of niet speelt om wat voor reden dan ook dan is het een heel stuk minder. Bovendien staat die verdediging te schutteren de laatste tijd. Maarja, in Nederland doet iedereen mee. Maar uiteindelijk zullen ze wel afvallen uit de titelrace.

6 oktober 2013 om 18:57

Zuet get er naar uit dat pelle snel geblesseerd zal raken of uit vorm??

Zolang het doorgaat zoals het nu is geef ik feyenoord wel een kans.

6 oktober 2013 om 19:57

Iedereen blijft maar roepen dat we te afhankelijk zijn van Pelle! Maar die man blijft ze er maar inshieten/koppen dus als het zo moet. Waarom niet dan! Vorig seizoen heeft hij ook maar 1 wedstrijd gemist ofzo.

6 oktober 2013 om 21:17

Als die zijn wedstrijd niet heeft???????
Hahahaha,jammer joh.
Ook al heeft hij zijn dag niet scoren doet hij toch wel.

6 oktober 2013 om 21:18

Als die zijn wedstrijd niet heeft???????
Hahahaha,jammer joh.
Ook al heeft hij zijn dag niet scoren doet hij toch wel.

6 oktober 2013 om 22:15

Vorig jaar ADO uit, dit jaar NEC uit, Zwolle uit, Twente thuis. Die man is geen messi, speelt niet altijd geweldig. Ook omdat de aanvoer niet altijd geweldig is.

Zeker is Feyenoord grote kandidaat, net als Vitesse, Heerenveen, wellicht, AZ, Psv, Ajax, en Twente. Zoveel clubs hebben kans in de Eredivisie dit seizoen, dus zeker ook Feyenoord.

6 oktober 2013 om 18:51

AZ en Heerenveen echt niet hoor.

6 oktober 2013 om 18:55

Ja, daarom zei ik ook wellicht. Je weet het nooit met zo'n ploegen. Ik denk persoonlijk dat Ajax en Twente de grootste favorieten zijn.

6 oktober 2013 om 19:10

Streep AZ, Twente, Heerenveen en Vitesse maar weg. Die clubs zijn niet in staat om kampioen te worden. Uiteindelijk gaat het dit jaar weer tussen de klassieke top 3 en misschien valt PSV ook eerder af.

6 oktober 2013 om 19:34

Wat hebben we in het seizoen 09/10 dan gedaan?

6 oktober 2013 om 19:37

Streep Ajax maar ook weg...

6 oktober 2013 om 19:54

@ Ruiz_fct

Ik had er inderdaad ''dit seizoen'' tussen moeten zetten in de tweede zin.

6 oktober 2013 om 20:05

Wil je er ook bij vertellen waarom deze clubs 'dit seizoen' dan niet in staat zijn kampioen te worden?

6 oktober 2013 om 20:51

Je doet je nickname geen eer aan, wellicht kun je je naam nog wijzigen in koekebakker.
Dit jaar zal het gaan tussen de ploegen die nu nr 1 t/m 4 staan , waarbij Vitesse nog
als outsider genoemd kan worden.

6 oktober 2013 om 20:53

Dat doe ik hieronder.

7 oktober 2013 om 03:51

Daar hebben we de Toekomst ook weer, lolbroek,

De eerste die ik dan van het lijstje zou schrappen is dan wel Ajax, ik weet nu hoe jij aan je groene balkje komt, 1 grote hoax, maar je comments zijn nog even hilarisch al niet onderbouwd,

Als je Twente en Psv al afschrijft en dit ajax er boven plaatst heb je ergens toch iets gemist, maar is leuk om weer eens stemming te maken, want daar gaat het je toch om,

maar laat ik dan maar met de zelfde arrogantie beweren dat ajax onder twente Feyenoord en psv eindigd dit seizoen, gewoon omdat en Twente en Psv een veel talentvoller elftal hebben, en feyenoord een ingespeeld team is dat dit jaar moet oogsten, en als ajax al mee zou willen doen, het in de winter nog aardig wat kwaliteit moet inkopen.

maar blijft leuk dit.

6 oktober 2013 om 20:24

Ik zelf zie toch FC Twente en Ajax als grootste titelkandidaten, daarachter Feyenoord en PSV, outsiders zouden Vitesse en Heerenveen kunnen zijn.
Dit zeg ik als Feyenoord fan.

6 oktober 2013 om 20:53

zo zie ik het id ook, twente kan wel weer eens op hele degelijke wijze en bijna ontzichtbaar heel lang mee gaan doen, vooralsnog toe doet ajax het qua ranglijst prima in vergelijking met eerdere jaren, en na de winterstop zijn ze altijd ijzersterk in eigen competitie.

psv valt nog minder een pijl op te trekken dan ajax en feyenoord, alhoewel ze nu toch constant slechter presteren zonder een goede bakalli/maher en wijnaldum. de ene week winnen ze met 6-0 tegen een degradatiekandidaat daarna mogen ze gelukkig zijn met een kleine overwinning

ik verwacht dat heereveen nog wel eens de absolute verassing kan gaan worden onder de leiding van finnbogason en marco van baste (laat zien goede coach te zijn)

feyenoord heeft te veel middelmaat en is mijns inzien te afhankelijk van pelle, kan nooit eeuwig goed gaan. dit dacht i eerdere jaren trouwens ook

en vitesse acht ik gewoon niet mogelijk omdat zij in tegenstelling tot feyenoord en heereveen geen 'grote man' in de selectie hebben

Hele rustige vent, waar ik echt respect voor heb. Jammer dat z'n team 1-2 op z'n kloten krijgt.

6 oktober 2013 om 18:56

Hij doet me altijd denken aan mijn dominee van vroeger, toen ik nog mee naar de kerk moest. Lijkt mij ook een prima kerel.

Waarom heeft Feyenoord zo'n hoge punten en Vitesse zo laag. Mulder verdient een 9 en de rest zijn slechts magere zeventjes, terwijl bij Vitesse iedereen op een enkeling na een goede wedstrijd heeft gespeeld en slechts magere cijfers heeft. Ik weet niet wie die punten allemaal gegeven hebben, maar degenen die dat hebben gedaan , hebben de wedstrijd niet gezien volgens mij.

6 oktober 2013 om 18:52

De ploeg die wint krijgt altijd hoge cijfers en de ploeg die verliest lage. Niet serieus nemen die ratings.

6 oktober 2013 om 18:54

Daar moet je helemaal niet naar kijken. De verliezende ploeg begint altijd met allemaal een 5 en de winnende ploeg met allemaal een 7. Dus de verhoudingen kloppen van geen meter, niet naar kijken dus.

ON: Feyenoord is een titelkandidaat, net als Twente, Vitesse, PSV en Ajax. Misschien zelfs Heerenveen nog. Het ligt allemaal heel dicht bij elkaar omdat het niveau vrij dramatisch is, maar dat maakt het wel weer spannender....

6 oktober 2013 om 19:24

ja joh niet serieus nemen man

Jongens kom nou! Feyenoord was vandaag erg effectief in de afwerking de 1e helft. Het is echt geen topploeg en alle ballen geen op Pelle. Feyenoord heeft de hele 2e helft met de rug tegen de muur gespeeld. Mulder was gewoon niet te kloppen vandaag maar kampioen........

6 oktober 2013 om 19:06

En toch zijn weer drie punten dichter bij een mogelijk kampioenschap...

6 oktober 2013 om 19:25

jij hebt niet gekeken in de eerste helft geen lange ballen wij waren toen beter in de 2de helft gingen we counteren en we maakte het niet af en zijn wij dan zoveel slechter dan Ajax,psv en Twente ??

6 oktober 2013 om 21:07

Jij heb een andere pot gezien denk ik

6 oktober 2013 om 21:07

Bedoel frnl

6 oktober 2013 om 23:50

Ik heb dezelfde wedstrijd als frnl gezien hoor en feyenoord speelde alles behalve de lange bal. Ging vaker over de grond dan door de lucht. Vormer en Clasie zochten veel de oplossing door t positiespel te hanteren en Pelle deed daar ook goed in mee. De 2 doelpunten kwamen tot stand door goed positiespel waar de corner uit voortkwam, vervolg corner doelpunt. 2e doelpunt idem dito.

2e helft gokte feyenoord op de counter, niet mijnstijl, dat hebben we allemaal kunnen zien, maar tot de 80ste minuut kan ik me geen uitgespeelde kans herinneren van Vitesse.
Paar afstandschoten waar Mulder onzeker oogde en Vitesse bloed rook en beter in het spel kwam. Feyenoord had al met 3-0 voor moeten staan, maar liet Vitesse terug komen in de wedstrijd.

Waardoor het team zichzelf onnodig in de problemen bracht, maar ja, het is nu zaak voor een ieder om zo veel mogelijk punten te verzamelen en je positie bovenin te verstevigen om zo goed mogelijk de winterstop in te gaan.
Feyenoord is zeker een titelkandidaat, maar dat is heel de top 10, want er is geen touw aan vast te knopen in de eredivisie.

Zo speelt feyenoord 3-3, Ajax wint met moeite van V'dam, Psv speelt 1-1 vs Cambuur, Twente maakt tot nog toe qua overwinningen een stabiele indruk. Heerenveen maakt tot nog toe ook een goede indruk met hun spelopvatting en kan ook nog voor verrassingen zorgen.

We zijn pas 9 wedstrijden onderweg en er is nog geen groot gat geslagen met de middenmoot.

Ik zie Feyenoord niet als titelkandidaat. De defensie staat veel te slap centraal zoals je goed kon zien bij de 1e goal. voorin begint het er wel beter ui te zien, maar het middenveld kan niet goed voetballen. het ging trouwens wel iets beter zonder Immers erin.

6 oktober 2013 om 18:54

Ik wel

6 oktober 2013 om 20:04

Defensie stond helemaal niet slap. Tot de 70e minuut heeft vitesse misschien 1 of 2 kansen gehad. Daarna ging het stormen en werd het knotsgek. De Vrij was vandaag de beste verdediger op het veld. Indi speelde degelijk behalve bij de goal van Havenaar.
Als je slecht speelt en punten pakt wordt je kampioen. Feyenoord begint steeds beter te draaien. Ze kunnen het niveau alleen bij vlagen laten zien en geen wedstrijd volhouden. De eerste 20 minuten staat het verdiend 2-0. Daarna gaan ze terugzakken, iets wat niet het sterke punt van de ploeg is.

Als ze beginnen door te drukken na een 2-0 voorsprong komt het allemaal goed, maar daar gaat zelfvertrouwen overheen en vooral veel gewonnen wedstrijden.

Overigens speelde Immers vorige week uitstekend. Vind Vormer niet veel meer toevoegen. Ben wel van mening dat Immers en Vilhena van positie moeten wisselen tijdens wedstrijden. Immers mee met aanvallen van de zijkant en Vilhena met aanvallen door het midden. Zo krijg je meer diversiteit.

6 oktober 2013 om 21:47

Immers vulde het goed in, maar je kon zien dat het met Vilhena op 10 wat makkelijker liep. De Vrij was erg goed vandaag, maar de bal kwam tussen hem en Indi in en dat mag niet. Als ik Ajax op 1-0 zie dan weet je bijna voor 80% dat ze die wedstrijd gaan winnen en als Feyenoord op 2-0 komt zie je dat het spannend wordt en weet je gewoon dat er iets te halen valt en dat komt omdat achterin nog geen kerels zijn. Als de Vrij deze lijn vast houd en Indi meer concentratie dan komen er minder goals en kan Feyenoord al naar de top 3 kijken.

Ben in het stadion geweest maar ben best geschrokken van Feyenoord, met name de verdediging werd aan alle kanten voorbij gelopen. Van de Heijden vond ik in alles een klasse beter dan de Vrij.

6 oktober 2013 om 19:27

hahahahahah grappenmaker enige die eruit werd gelopen was Nelom door die Fantastische Ibarra de rest stond geweldig en in de eerste helft kon het zomaar 0-3 of 0-4 zijn dus doe maar je Vitesse bril af

6 oktober 2013 om 20:12

F'noord heeft in 90 minuten 3 hele kansen gehad. F'noord was gewoon uitermate effectief. Zo bijzonder was het niet. F'noord had alleen een verdediging en aanval. Middenveld heb ik 90 minuten niet gezien. Hij mag misschien zijn Vitessebril af moeten doen maar, jij mag je F'noordbril wel degelijk afzetten. F'noord is een degelijke ploeg en zullen zeker wel voorronde El halen maar, kampioen? Ik zie nog eerder H'veen als kampioen....

7 oktober 2013 om 18:44

uuuuhh ik ben altijd heel eerlijk en kijk best reeel naar Feyenoord en als ze slecht spelen of er loopt iets niet dan ben ik ook 1 van de eerste die het toegeeft maar wat jij nu zegt slaat nergens op Heerenveen...... daar zeg ik al genoeg mee

6 oktober 2013 om 20:05

De Vrij was de beste man van het veld vandaag. Hield alles tegen. Tegengoal kwam door slechte dekking van Bmi. Weet niet waar je deze grap vandaan haalt.

Zien we nou eindelijk dat Feyenoord wel een titelkandidaat is? Het gaat uiteindelijk namelijk om de punten en niet om de mooiheid van het spel. Je wordt kampioen door de scorebord, de rest boeit niet, Feyenoord hoeft niet zoals Barcelona te spelen.

6 oktober 2013 om 19:00

De punten tellen uiteindelijk ja, maar veel mensen zien de manier van spelen als een indicatie voor toekomstige resultaten. Dus bij iemand die goed speelt en verliest zegt men; als ze zo blijven spelen, dan komt het wel goed. Als iemand enkele keren met zwak voetbal wint zegt men; als ze zo blijven spelen, dan gaan ze nog wel punten verspelen. Zo gaat het nou eenmaal..

Dit zeg ik al de hele tijd.. Na Ajax volgt Feyenoord als grootste titelkandidaat en daarna Psv. Twente, Vitesse en AZ zijn outsiders, maar normaal gesproken niet in staat om kampioen te worden.

Waarom deze volgorde? Ajax is 3x op rij kampioen geworden en de selectie is nauwelijks gewijzigd. Feyenoord heeft de talentvolle selectie die vorig jaar derde werd bijeen gehouden en versterkt. PSV is veel spelers kwijtgeraakt en heeft nu een jonge en getalenteerde selectie, maar die zal niet constant genoeg zijn en is ook niet erg breed. Twente (michaylov, Douglas, Chadli), Vitesse (bony, van Ginkel) en AZ (altidore, Maher) hebben kwaliteit verloren en talentvolle spelers daarvoor teruggehaald, maar is er kwalitatief wel op achteruit gegaan.

Een korte beschrijving per club, maar het lijkt mij duidelijk. Ja, allemaal geen garanties, want een club die kwaliteit verloren heeft kan alsnog goed presteren met jonge spelers, maar bij Ajax en Feyenoord is de selectie (grotendeels) hetzelfde gebleven, dus die kunnen het meest voortborduren op vorig seizoen.

6 oktober 2013 om 18:56

Mee eens, de vraag is alleen.. in de wintsterstop kan er van alles gebeuren (zie Cuenca uit de hoge hoed komen).

6 oktober 2013 om 19:03

Alsof Cuenca het verschil maakte, maar oké

In de winterstop kunnen de kaarten inderdaad weer opnieuw geschud worden ja.

6 oktober 2013 om 20:56

nee niet zozeer, maar heeft ook niet veel gespeeld dus is niet geheel eerlijk dat je die conclusie trekt, hij heeft het mijn inziens wel in zich namelijk

7 oktober 2013 om 00:12

@ ajaxrick

Dan is Atouba ook geen miskoop..

Iemand die gehaald word en niet brengt wat er van hem verwacht werd is een tegenvaller. Blessures of niet.

6 oktober 2013 om 18:58

Uhmm... leuk uitgewerkte beredenering waarom in jouw ogen Ajax de nummer 1 is.... maarrre die verliezen hun twee beste spelers! Terwijl Twente dat ook overkomt.... (michaylov was een drama laatste jaar!) Vandaar dat ik die argumentatie een beetje slapjes vind! PS Twente heeft veel beter ingekocht dan Ajax naar mijn mening... Maar goed iedereen zijn eigen mening, vond dat je daar ietwat te snel aan voorbij ging... thats all

6 oktober 2013 om 19:02

Klopt, maar Ajax verliest als kampioen zijnde twee spelers. Die waren dus al van een hoger niveau dan Twente, dus als Ajax dan twee belangrijke spelers verliest en Twente 3 dan komt Twente normaal gesproken niet ineens in de buurt van Ajax. Daarbij vergat ik Fer trouwens nog..

6 oktober 2013 om 19:04

Twente heeft er gemotiveerde spelers voor terug gekregen die niet met hun hoofd bij andere clubs of zaken zitten, Twente is echt wel vooruitgegaan qua selectie hoor.

6 oktober 2013 om 19:18

Echt niet. Kwaliteit is op zekers ingeleverd en ja, er is goed ingekocht, maar de selectie is dit jaar nog niet in staat om kampioen te worden. Wellicht over één of twee jaar, want inderdaad; het is een leuke ploeg die er nu staat.

6 oktober 2013 om 19:31

Met alle respect, Twente is inderdaad een matige ploeg. Maar noem mij 1 Nederlandse club die dat niet is?

6 oktober 2013 om 19:47

@ Alkmaar54

Ajax en Feyenoord. PSV heeft ook die extra kwaliteiten en een redelijk brede selectie. Dat clubs nu nog niet constant presteren klopt, maar die clubs hebben wel selecties die tot het einde mee kan doen.

6 oktober 2013 om 21:32

Je noemt Twente een matige ploeg. Hoe omschrijf je AZ eigenlijk?

6 oktober 2013 om 22:34

Heb je altijd vrij serieus genomen @De Toekomst maar nu kraam je werkelijk onzin uit.
Vind Twente misschien wel de beste ploeg uit de eredivisie.
Kijk hoe matig Ajax en Psv winnen.
Ajax werd geholpen door GEA en Psv vandaag door de scheids.
Het zal me benieuwen wie er de 19e de betere is Twente of Ajax..
Dan kan er door Twente eventueel een klein gaatje geslagen worden.

7 oktober 2013 om 16:44

@ gfourty

Twente heeft een leuk elftal dat goed voetbalt, maar het blijven jonge gasten die voor een groot gedeelte allemaal nieuw zijn. Corona, Koppers, Martina, Mokthar, Ebecillio, Djordjevic, Stevens en een lading jeugdspelers. Ik vind het geweldig, want dit is zoals transferbeleid van Nederlandse clubs hoort te zijn. Eigen jeugd door laten breken en dit aanvullen met talentvolle jonge spelers. Ik heb echt veel bewondering voor jullie transferbeleid, net als ik bewondering heb voor het transferbeleid van bijvoorbeeld AZ en PSV die grotendeels hetzelfde doen. Op deze manier komen Nederlandse clubs het verst op de lange termijn, daar ben ik echt van overtuigd.

Echter praten we nu over de landstitel, dus welke club is het verst in hun ontwikkeling naar een constant goed presterend team? Ik denk dat Ajax en Feyenoord het verste zijn, omdat deze twee clubs hun selectie grotendeels bijeen gehouden hebben en in de breedte sterker zijn geworden (door aankopen of jeugdspelers doorschuiven). Normaal gesproken ligt hun niveau dit jaar dus hoger dan vorig jaar.

Twente (michaylov, Douglas, Fer, Chadli en misschien Braafheid (weet niet of hij goed genoeg was om nu gemist te worden)), Vitesse (bony, van Ginkel), PSV (strootman, Mertens, Lens, Hutchinson, van Bommel, Pieters en ook basisspelers (maar ook hier geldt; is het een gemis??) Marcelo, Bouma of Derijck en Waterman) zijn erg belangrijke spelers kwijt geraakt. Spelers die normaal gesproken echt het verschil maakte in wedstrijden. Die klap komt een keer aan, want de kwaliteiten van deze spelers zijn misschien redelijk goed vervangen door andere talentvolle spelers, maar de ervaring niet. Ervaring om met druk om te gaan, in een moeilijke wedstrijd de 3 punten over de streep te trekken en de ervaring om constant een goed niveau te halen.. Die mist onder andere Twente..

Neemt niet weg dat ik geniet van jullie voetbal, bewondering heb voor de talenten (niet alleen in de selectie, ook op de bank; Schreuder (zie hem echt als trainer die in het kleine rijtje de Boer en Cocu past)) en hoe jullie club weer tot bloei komt (supporters weer trots etc. jullie club straalt weer).

6 oktober 2013 om 19:22

Grotendeels mee eens, maar ajax heeft ook gewoon 2van zijn beste spelers verloren. Ik denk dat je daar wel heel makkelijk over heen wilt stappen. De potentiele vervangers zijn nog lang niet zo ver dat ze Alderweireld en Eriksen doen vergeten. Dat wil niet zeggen dat ze geen kampioen kunnen worden, want met deze jongens er bij zit er gewoon weer groei in de selectie van Ajax. Het zelfde is er aan de hand bij Twente Vitesse en Psv, waar de leeftijd ook laag is, en waar ook veel rek in zit. Die worden ook wel weer beter naar mate het seizoen vorderd.

Feyenoord durf ik geen peil op te trekken. eerste 3 wedstrijden geen punt gehaald, dan5 op papier makkelijke wedstrijden waarvan 4 thuis waar 13 punten worden gehaald, en vanmiddag met hangen en wurgen een overwinning voor de hel weg gesleept. Stilstand wil niet altijd zeggen dat het het jaar er op weer net zo gaat. Na mijn idee is de rek er een beetje uit bij Feyenoord, en zie ze eigenlijk niet heel veel beter worden.

6 oktober 2013 om 19:41

''na mijn idee is de rek er een beetje uit bij Feyenoord, en zie ze eigenlijk niet heel veel beter worden.''

Waarom denk je dat?

6 oktober 2013 om 19:43

Bij Twente vergat ik ook Fer nog en in mindere maten missen jullie misschien nog Braafheid (? weet niet of jullie die echt missen). Het elftal van Twente is net als dat van PSV een elftal dat voor een groot gedeelte weer opnieuw opgebouwd moet worden. Veel talent en zeker in staat goed te voetballen, maar onder normale omstandigheden geen titelkandidaat.

Ajax verliest 'slechts' twee spelers en kan redelijk voortborduren op voorgaande jaren. Vervangers waren intern al aanwezig (veltman, Denswil, Serero, Klaassen, Andersen, Schone), maar toch werden twee extra spelers aangetrokken. Kortom, genoeg talentvolle opties...ajax heeft zoveel meer opties voor de vertrokken spelers dan welke andere club in de Eredivisie.. Enkel PSV komt nog een beetje in de buurt, maar die hebben in verdedigend opzicht niks achter de hand als iemand geblesseerd raakt of zwaar uit vorm is.

Feyenoord is normaal gesproken het meest op elkaar ingespeeld en de jonge groep maakt normaal gesproken juist dit seizoen de echte stap. Als het voetbal dadelijk ietsje beter word en het publiek in eigen huis erachter gaat staan... Dan is Feyenoord dadelijk erg lastig af te stoppen, tenzij er iets met Pelle gebeurt

PSV is heeft een goede selectie, maar jong.. Het is allemaal nieuw voor de meeste gasten bij PSV en ze hebben, net als bij Twente, nog zoveel te leren en ervaring op te doen.. Het hoogst haalbare is voor die clubs, in mijn ogen, tweede worden zoals Feyenoord ook deed met een jonge groep twee jaar terug.

AZ, Vitesse, Heerenveen.. Leuke clubs en enkele goede talenten, maar geen selecties die kampioenswaardig zijn onder normale omstandigheden. Het kan altijd en de Eredivisie is een gekke competitie, maar ik zie het niet gebeuren. Ze missen die extra klasse..

6 oktober 2013 om 21:29

rbn_

In welke spelers zie jij dan nog heel veel groei in zitten?
Mulder is een leuke keeper, maar ook niet meer dan dat . De Nltop lijkt mij het hoogst haalbare.
De Vrij heb ik na zijn huilpartij tegen de graafschap langzaam zien groeien. maar zie hem ook vorig jaar al geregeld verdedigend foutjes zien maken. Opbouwend is hij leuk, maar verdedigend toch zwak. Een leiderstype is het niet, en zal het ook niet worden, Ik zie hem niet meer beter worden.
Bmi, is vind ik verdedigend dan wel weer sterk, maar opbouwend zwak. ook dit zie ik niet zo gouw verbeteren.
Nelom vind ik een huis tuin en keuken back wie je ook vind bij Nac Groningen NEC en dat soort clubs.
Janmaat is goed,en is eigenlijk toe aan een stapje hoger.

Clasie heb ik naast El amadi en Bakal goede wedstrijden zien spelen. vorig jaar was hij het 1e half jaar nog redelijk, maar daarna vond ik hem steeds matiger, en meer met angst voetballen. Ik heb denk ik zijn beste wedsstrijden wel gezien. Dit zal waarschijnlijk ook komen door zijn medespelers.

Vormer, Goosens en Immers vind ik nou ook geen spelers wie Feyenoord na een hoger plan brengen. Leuk voor er bij, maar maar het zijn niet de jongens waar Feyenoord op zit te wachten.

Bakal wie een jaar niet heeft gespeeld is ook nog maar de vraag of die zijn niveau van 2 jaar terug herpakt.

Vilhena vind ik trouwen wel een jongen waar nog veel rek in zit.

Schaken vind ik het lachertje van Louis vgaal. Die jongen word gewoon met de dag slechter (overdreven gezegd) Ik snap zijn uitverkiezing voor het Nlelftal al jaren niet.

Pelle is een Topspits voor Nederlandse begrippen, geen slecht woord over hem.

Armenteros deed het leuk bij Heracles, mislukt bij Anderlecht, denk je dat hij Feyenoord beter maakt, Ik denk het niet.

Boetius, net als Vilhena zit ook nog veel rek ik in, Ik denk als hij iets meer overzicht zou krijgen hij nog wel is een kanshebber voor het WK kan worden.

Ik denk dan ook dat de uitspattingen wie Koeman de laatste weken heeft te maken heeft met het niet groeien van bepaalde spelers. Zie bijvoorbeeld hoe de Vrij zijn 2e gele kaart pakte omdat koeman de week er voor had gezegd dat Hij te lief was. De ophef van een prive trainingsprogramma. De manier hoe Koeman in de media reageerde na 2 tegendoelpunten vorige week. Ik denk dat het allemaal frustraties zijn van iemand wie ziet dat de fouten er niet uit gaan, Het werkt na mijn idee allemaal al op de automatische piloot, en dat leid tot nonchalance wie Koeman er denk ik niet meer uit krijgt.

Feyenoord had afgelopen zomer behoefte aan vers bloed. maar daar was gewoon geld voor nodig. Er werden geen jongens getransfereerd,dus het geld bleef uit. Tot op de laatste dag heb ik vgeel horen roepen dat ze klaar waren voor een drukke dag, maar er heeft waarschijnlijk geen club zich gemeld. Hierdoor waren de meeste jongens al weer verzekerd van hun plekkie, en is de scherpte er weer af. koeman probeerd krampachtig de boel weer scherp te krijgen, maar ik vrees dat het hem niet meer lukt. Het zou me niet eens verbazen als hij het komende half jaar de handdoek in de ring gooit, want ik denk dat de chemie tussen koeman en de spelersgroep een keer is uit gewerkt.

6 oktober 2013 om 21:52

De Toekomst

Ik schrijf ajax ook niet af als titelkandidaat, sterker nog ik geef ze nog altijd de meeste kans. juist omdat er rek in zit. je noemt zelf al de namen klaasen, denswil, Veltman, etc. Dat zijn gewoon jongens waar nog veel rek in zit, en wat zorgt voor vers bloed. Ajax zie ik het komend half jaar groeien, wat zorgd dat ze aan het einde gewoon weer mee doen. Bovendien zie ik Frank de boer, Cocu, Jansen/schreuder gewoon lol hebben aan de jongens wie hij nu traint, terwijl Ronald de Boer zich ergerd aan zijn selectie. dit straalt hij na mijn idee ook aan alle kanten uit. iets wat nog wel is voor ergernis binnen feyenoord kan zorgen.

PSV heeft gewoon heel veel talent en kwaliteit in de selectie. Die kunnen ook gewoon heel lang mee doen, en misschien wel winnen. Als zij de boel heel houden en geen noemenswaardige vormdip krijgen zie ik ze ook kampioen worden. Jong wil niet meteen zeggen dat ze het niet kunnen. dat is alleen afwachten.

Twente zie ik geen kampioen worden, maar in deze competite is alles mogelijk. Ik de breedte hebben we het trouwens nog wel redelijk op orde, met op de bank Corona, Mokthar, Schilder, Wisgerhof, etc. Ik ben het wel met je eens dat het jong is, en dat er ook nog zeker wel dipjes bij spelers komen, maar als iedereen punten blijft verspelen, is er altijd een kansje.

Vitesse heeft wel redelijk wat kwaliteit, het zijn dan wel huurlingen, maar als ik dat wegstreep tegen de nieuwe gezichten bij psv en twente hoeft dat geen probleem te zijn, en is het vergelijkbaar.

Over AZ en Heerenveen geef ik je gelijk. dat extra hebben die clubs niet.

7 oktober 2013 om 00:25

@ fct1978

- Mulder ben ik ook niet gecharmeerd van.

- Janmaat kan inderdaad een stapje hogerop.
- De Vrij kan gewoon heel goed voetballen maar hij zit in de hoek waar de klappen vallen. Hij moet nu mentaliteit tonen en laten zien dat ie een talent is. Ik heb vertrouwen in hem. Ik denk dat ie uiteindelijk sterker uit dit dipje komt. Ik denk dus ook dat ie nog (veel) beter gaat worden.
- Martins Indi heb ik ontzettend veel vertrouwen in. Verdedigend vind ik hem in normale doen ijzersterk. Opbouwend is het minder maar toch zie ik vooruitgang. Tegen Vitesse zag ik namelijk dat ie veel op kwam en dat ie toch paar keer een goede pass had.
- Nelom is inderdaad geen speciale voetballer.

- Clasie was begin van het seizoen uit vorm maar langzaam komt ie weer in vorm. Hij is met zijn passing ook wat beter geworden. Heeft momenteel al 4 assists achter zijn naam terwijl ie vorig seizoen maar 6 assists had.
- Vilhena vind ik een geweldig talent. Hij is momenteel niet in topvorm maar dat komt wel weer.
- Immers is sinds hij wat meer verdedigend is gaan spelen erg nuttig op het middenveld. Hij haalt ongelooflijk veel ballen weg maar er zit uiteraard geen rek meer in.
- Boetius vind ik een leuk talent met veel potentie. Zit overduidelijk nog veel rek in.
- Pelle is voor ons een geweldige spits.
- Armenteros was ik eerst niet zo onder de indruk maar vandaag speelde ie gewoon weer goed. Erg balvast en werkte hard voor het team. Of er nog veel rek in zit weet ik niet.

Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Clasie, Vilhena en Boetius zitten denk ik nog veel rek in. De wat oudere spelers zoals Bakkal/ Immers, Pelle en ook Schaken moeten eigenlijk constant(er) presteren waardoor een leuk seizoen mogelijk is.

7 oktober 2013 om 17:02

@ fctw1979

Hierboven zei ik net ook over Schreuder dat hij, wat mij betreft, in het rijtje de Boer en Cocu kan staan. Hij heeft dan wellicht niet zo'n imposante loopbaan gehad, maar dat zegt niks. Van Gaal was ook geen bijzondere speler. Ik zie bij Schreuder, zoals jij zelf ook aangeeft, diezelfde rust, plezier en uitstraling als bij Cocu en de Boer. Als die 3 trainers, maar ook bijvoorbeeld Ronald Koeman en van Basten, lang(er) in onze competitie blijven dan zullen zij uiteindelijk het niveau echt wel omhoog krijgen. Ook Ronald Koeman weet echt wel wat hij wil, maar hij probeert het nu op een andere manier te bereiken. Anders is niet per definitie slecht. Het kan ook juist de prikkel zijn die de Feyenoord talenten nodig hebben.

Verder ben ik het wel redelijk met je reactie eens. PSV is nog het meest lastige in te schatten voor mijn gevoel, omdat die ook ervaring hebben in hun selectie en hun talenten in mijn ogen talentvoller zijn dan bij de andere clubs (op Feyenoord na, die is wel gelijkwaardig).

Ik verwacht van Feyenoord dat het, net als Ajax voorgaande jaren, een fantastische reeks neer kan gaan zetten. De vorige jaren hebben zij dat al redelijk goed weten te doen en dit jaar kunnen ze, door versterkingen in de breedte en meer ervaring bij de spelers, misschien wel eens net zo'n reeks neerzetten als Ajax de voorgaande jaren. Als het daar eenmaal gaat lopen... Poeh.. Dan gaat het publiek erachter staan, spelen de spelers vol vertrouwen en kunnen ze van iedereen winnen.

Ajax is Ajax. Lastig begin, mooi eind. Ik vind het trouwens voor de eerste seizoenshelft niet eens zo slecht gaan. We hebben lastige uitwedstrijden al gehad (az, Heerenveen, PSV en Groningen uit). Het elftal staat gewoon al redelijk goed voor de eerste maanden. Het zegt natuurlijk niks, want wellicht betekend dit juist dat we weer een mindere tweede seizoenshelft gaan krijgen Toch stemt het mij hoopvol.

Twente zie ik een beetje als 'het Vitesse van vorig seizoen'. Lang mee kunnen doen, maar uiteindelijk niet in staat om de titel te winnen. En, als ik gelijk heb, dan is dat al geweldig gedaan door Twente. Kijk wat vertrokken is en wat daarvoor in de plaats is gekomen. Ervaren spelers met ontzettend veel kwaliteit (al waren ze minder in vorm vorig seizoen) zijn weggegaan. Jonge en talentvolle spelers, waar niemand zeker van wist dat zij Twente echt beter gingen maken, zijn teruggekomen. Vorig jaar speelde Twente slecht, maar dit jaar gaat het (sowieso tot nu toe) erg goed met leuk voetbal. Jullie hebben veel om trots op te zijn. De goede weg is ingezet en nu moet Twente daaraan vasthouden.

Vitesse.. Tsja.. Van Ginkel en Bony, vooral Bony, zijn moeilijk te vervangen. Die twee brachten power in het spel van Vitesse. Met Piazon is er een goed talent bijgekomen, maar niet meer dan dat.. Ook Atsu deed het leuk, maar het is nu nog geen Bony.. Ook daar zijn ze er, in mijn ogen, niet beter op geworden, dus ik verwacht geen betere prestaties van ze dit seizoen.

6 oktober 2013 om 21:18

Feyenoord een titelkandidaat ?? Ja okay, er zijn meerdere teams die in aanmerking komen. Twente is er sterker op geworden t.o.v. vorig jaar. Feyenoord is niet eens EL waardig. Vitesse was een schock. Trainers jullie hebben nog een boel te doen.

6 oktober 2013 om 21:23

Twente sterker geworden...?

6 oktober 2013 om 21:41

Vind ik ook. Gedemotiveerde spelers vertrokken en nu staat er een brede, frisse selectie met veel creativiteit. Ik ben ervan overtuigd dat Twente dit jaar hoger dan de zesde plaats eindigt. Geen idee op welke plaats en ik vind dat gedoe over wel of geen titelkandidaat zo zinloos in dit stadium van de competitie. Laten we ons daar in maart maar eens druk om maken.

6 oktober 2013 om 21:58

Chadli is inderdaad een verlies. Maar een Mokhtar, Corona, Promes, Eghan, en een beter ingespeelde Gutierrez ja dat noem ik allemaal ingrediënten waarom Twente sterker geworden is. O ja en die slome Michailov zijn we ook nog eens kwijt. Ajax ? Ja die is er zeker een stuk minder op geworden.

7 oktober 2013 om 04:10

De Toekomst

Twente sterker geworden...?

Ja of heb je last van je ogen ??

7 oktober 2013 om 04:12

Ajax is dit seizoen veel zwakker geworden!

6 oktober 2013 om 22:30

Nou ben het niet met je eens dat Twente er minder op is geworden na vorig seizoen.
Ik vind Twente juist sterker geworden en misschien wel het mooiste voetbal spelen.
Ajax is toch 2 sterkte houders kwijt geraakt en heeft er niet echt de zelfde of beter terug gehaald.

7 oktober 2013 om 04:05

@ de toekomst,

Ik zal je even uit je zeepbel halen,

Twente heeft kwaliteit verloren, maar er zoveel talent voor terug, dat ze corona en Eghan zelfs op de bank kunnen houden en met mokthar en Tadic en promes nog steeds een beter middenveld hebben dan ajax, dan de verdediging, de 2 b's uit scandinavië hebben nog maar 5 tegentreffers geincasserd en we hebben toch al een aardig proramma gehad ik vraag me echt af wat jij dit jaar in ajax ziet??

zoals eerder al gezegd die moeten in de winter zeker een klasbak als Tadic kopen, alleen jammer voor jullie die kost 17 miljoen, dus ben benieuwd waarmee ze aankomen.
Dit was dan mijn analytische beschrijving van Fc twente t.o.v ajax, klimkt misschien arrogant maar ja ik heb dan ook goed voorbeeld.

Bosz moet gewoon zijn hand in eigen boezem steken en is totaal geen geschikte trainer voor Vitesse! Is allemaal net niet bij Vitesse en wanneer het erom draait geven ze niet thuis. Ben benieuwd hoelang hij trainer van Vitesse blijft!

6 oktober 2013 om 19:03

Weet niet of het alleen aan Bosz ligt. Vitesse is geen team, maar bij een elkaar gehuurde ploeg. Wanneer het er op aan komt moet een ploeg ook er samen voor knokken. Weet niet of dat in Arnhem gaat gebeuren. Hoe dan ook begreep ik vandaag wel dat Feyenoord heel wat geluk had.

Feyenoord speelde eerste helft gewoon erg sterk hoor! Het waren gewoon knap uitgespeelde goals van Feyenoord. Vitesse had eigenlijk geen hele grote kansen. Veel afstandschoten en af en toe kwam Ibarra er aan de linkerkant er langs. In de tweede helft had Feyenoord met die twee grote kansen gewoon op 3-0 voorsprong moeten komen. Dat doelpunt van Havenaar viel uit de lucht en daarna werd het nog even hectisch.

Met een fitte Immers en Bakkal had Feyenoord in de tweede helft waarschijnlijk meer balbezit kunnen hebben.

We weten waar Peter Bosz z'n hart ligt...hoe dan ook is dit een mooie overwinning van Feyenoord. De club uit zuid Rotterdam doet nu mee om de titel net zoals Twente, psv en Ajax. Pas in het voorjaar zullen we zien hoe serieus Feyenoord is. De prijzen zijn niet in oktober te winnen, maar pas in het voorjaar van 2014...

6 oktober 2013 om 19:20

Deze wedstrijden en punten tellen net zo hard mee aan een eventuele prijs als de punten in het voorjaar..

6 oktober 2013 om 19:33

Kan zijn, maar ploegen zoals Ajax, AZ en PSV hebben in maart meestal wat meer wedstrijden gespeeld dan Feyenoord. Denk aan Europa League. Dat heeft zeker impact. Ploegen met smalle selecties storten over het algemeen pas aan het einde van het seizoen in, niet aan het begin.

6 oktober 2013 om 19:46

Schat ook dat Ajax zeer zeker in januari de transfermarkt op gaat. Waarschijnlijk ook Psv. Weet niet wat de mogelijkheden van Feyenoord zijn.

Hoe dan ook denk ik zeer zeker dat Feyenoord nog mee gaat doen om de titel, maar we kennen Bosz toch? Hij is een Feyenoorder...er is nu niks te zeggen over het voorjaar. De toekomst, als Ajacied weet je toch hoe de laatste drie jaar gingen...?

6 oktober 2013 om 19:51

@ 007

Ja, dat weet ik, maar de punten in de eerste seizoenshelft hebben net zo hard bijgedragen aan het kampioenschap Als Ajax de prestaties had omgedraaid (geweldige eerste seizoenshelft, mindere tweede seizoenshelft, maar uiteindelijk zelfde aantal punten als vorig jaar) dan had Ajax ook kampioen geweest...

6 oktober 2013 om 20:15

Op dit moment doen er nog 8 ploegen mee, feyenoord staat maar 2 punten boven vitesse. Eind van de rit weten we het pas, gelujkspel was terecht. De gelukkigste heeft gewonnen. Jammer dat fey alleen ging verdedigen, topploeg onwaardig

kom op zeg ? zelfs een zwak vitesse was de bovenliggende partij ! Feyenoord scoort 2 x en dat was het enig positieve van rotterdamse kant zeg , vitesse mist een goede spits dat is wel gebleken vandaag missen een aanspeel punt en afmaker anders rollen ze feyenoord gewoon op want op die 2 goals na was het weinig billenknijpen voor de arnhemmers !

6 oktober 2013 om 19:22

Als, want en anders.. Je heb gelijk, maar het is zoals het is en vandaag was Feyenoord degene die aan het langste eind trok.

6 oktober 2013 om 19:40

hahahaha geniale opmerking en in de eerste helft vond ik Feyenoord beter en voordat de eerste kleine Vitesse storm begon had Feyenoord het al kunnen afmaken.....

6 oktober 2013 om 23:53

Ze waren de bovenliggende partij ja, maar is Vitesse op de laatste 5 minuten na tot grote kansen gekomen? Hebben ze uitgespeelde aanvallen gehad? Nou volgens mij niet hoor, daarnaast had Pelle in de 2e helft nog 2x de kans om zijn 2e van de middag te maken maar dat liet hij helaas na.

Verder zie je wel dat Feyenoord langzaam groeit al hebben ze dit seizoen nog steeds niet 1 wedstrijd echt goed gespeeld vind ik. Over 2 weken Go Ahead uit, dan Heracles thuis en dan Cambuur uit. Redelijk makkelijk programma dus, al heb ik geen beste herinneringen aan de laatste keer uit in Deventer...

En eigenlijk kun je er nu nog weinig van zeggen. Vitesse, Feyenoord, Twente, Ajax & Psv zouden in mijn ogen alle 5 wel kampioen kunnen worden. Niemand domineert op dit moment.

Zo werkt dat in de voetballerij! Afgelopen weken mochten Feyenoord blij zijn als ze op plaats 6-10 eindigen. Nu worden er een paar wedstrijdjes gewonnen en ja hoor... Ze zijn weer titelkandidaat! Wat een onzin zeg. 5 rondes voor het einde kun je pas eens gaan kijken wie de serieuze kandidaten zijn!

6 oktober 2013 om 19:41

jup maar er zijn een hoop optimistische personen

6 oktober 2013 om 21:03

Het valt mij op dat het echt iets is van de laatste jaren, kan ook aan mij liggen.

6 oktober 2013 om 21:25

ja valt mij ook heel erg op als je 1 wedstrijd goed speelt word je de hemel in geprezen en als je er eentje slecht speelt dan wordt je de grond in geboord

We spelen anders dramatisch dit seizoen. Met hetzelfde team spelen we gewoon een stuk minder dan vorig seizoen. Ik hoop echt dat de komst van Bakkal wat te weeg blijft, en we wat meer gaan voetballen. Tactisch slimme spelers die goed in de vrije ruimtes bewegen, missen we, en Bakkal is zo'n speler.

Toch staan we maar 2 punten achter op de koploper, ondanks het matige spel. Dus mochten we in een flow gaan komen, dan zie ik ons nog wel kans hebben, Ajax en PSV zijn nou eenmaal ook niet sterk.

Maar eerst maar eens van Eagles winnen, dat wordt lastig zat. Typisch een Feyenoord wedstrijd om te verliezen. Uit tegen degradatiekandidaten...

We gaan het zien, Feyenoord blijft veel te afhankelijk van Pelle en bij enkele blessures staat er c-garnituur.

kan iemand mij vertellen hoe Vilhena het deed op 10?..ik hb de wedstrijd niet kunnen zien

6 oktober 2013 om 20:03

Vilhena gaat weer steeds beter voetballen. Helaas word hij nog te vaak overgeslagen want ook hij duikt regelmatig gevaarlijk voor de goal op.
Immers was de laatste weken de beste speler maar hij kan zomaar pech hebben dat hij op het verkeerde moment uitgevallen is.

Ik kan Peter Bosz altijd wel waarderen. Langs het veld speelt de emotie soms op, maar na de wedstrijd is hij goudeerlijk en weet hij toch weer objectief naar de wedstrijd te kijken. Dat zie ik liever dan die Koeman, die na de wedstrijd met droge ogen staat te beweren dat zij de hele wedstrijd gedomineerd hebben.

6 oktober 2013 om 19:57

Trainer Ronald Koeman zat in de slotfase van Vitesse - Feyenoord (1-2) op het puntje van zijn stoel. De Arnhemmers kregen in blessuretijd veel grote kansen om gelijk te maken, maar de bezoekers bleven overeind. 'het was overleven in de laatste minuten,' vond ook de opgeluchte Koeman na afloop.
Feyenoord boekte een belangrijke zege in Gelredome. De blijdschap na het laatste fluitsignaal was terecht groot. 'dat de adrenaline wat sneller stroomt in zo'n slotfase is duidelijk. Wij moesten achteruit, kwamen er niet meer uit. Dan kan je op de bank ook weinig meer doen. We zijn niet ongelukkig geweest,' aldus Koeman.
De oefenmeester vervolgt: 'een gelijkspel was misschien terecht geweest gezien de slotfase, aan de andere kant hadden wij het duel bij 0-2 moeten beslissen met die kopbal van Pellè. Als hij scoort, is het duel beslist. Na de 1-2 kon je die hectische laatste minuten verwachten.'

6 oktober 2013 om 20:04

Oke, hij zei niet letterlijk dat ze de wedstrijd gedomineerd hadden. Maar ik heb dit interview gezien en hij kon het bijna niet uit zijn strot krijgen dat Vitesse de gelijkmaker 'misschien wel had verdiend'....

6 oktober 2013 om 20:01

Nou is hij wel eerlijk ja. Als het om Feyenoord gaat probeert hij toch altijd een wit voetje te halen.
Normaal is hij een heel slecht verliezer!

feyenoord heeft de 4 ploegen gehad die vorig jaar in de top 6 zijn gekomen ajax en vitesse uit en fc twente en utrecht thuis. dat vier teams van de 9 wedstrijden niet slecht dat ze maar 2 punten achter staan.

6 oktober 2013 om 21:45

Tja, Twente heeft PSV en Utrecht thuis gehad en Vitesse en Feyenoord uit, dus niet slecht dat ze bovenaan staan.

6 oktober 2013 om 22:29

+heerenveen en groningen.

Ik vond Feyenoord best goed vandaag. Vitesse heeft ook een prima ploeg, dus uitstekend gedaan. Echter vind ik het opportunisme wel weer schrijnend. Ik heb al eerder aangegeven dat Feyenoord gewoon om de bovenste plekken mee gaat doen, alleen wie er nou echt de titelkandidaten zijn is totaal niet duidelijk. Vitesse kan de kop positie pakken om vervolgens twee keer te verliezen. Ajax en Twente lijken het prima te doen, maar dat kan in de volgende ronde weer een flinke knauw krijgen.

We zullen pas rond ronde 25 echt gaan weten wie de de favorieten en kanshebbers zijn.

Oh god, en weer een topic over de titelkandidaten... Dat zijn nog steeds Ajax, Psv, Feyenoord, Vitesse en Twente.

Wat een gezeur allemaal. We zijn negen wedstrijden onderweg. Ik vind G. A. Eagles een kampioenskandidaat. Staan maar vier punten achter Feyenoord. Waar gaat het over. En iedereen voelt zich gelijk aangevallen. Zes wedstrijden verder en alles is weer anders.

Hoe heeft Clasie gespeeld??

Feyenoord is geen een kanshebber voor de titel.

G.a. Eagles kampioenskandidaat.....he, he.....eindelijk iemand die het snapt, ha, ha.....

Ze beginnen weer te lullen over kampioenschap! Nog even en de Coolsingel is weer in beeld! Dan weten we ook 1 ding zeker.... Het gaat net niet lukken bij Feijenoord. Feijenoord blijft dus gewoon ook dit seizoen Feijenooit.....

Als je kijkt naar de stand . doelpunten voor maar vooral doelpunten tegen dan is twente op dit moment de grootste kanshebber. Volgende wedstrijd, twente ajax en dan op papier voor twente paar makkelijke wedstrijden. Twente speelt , buiten rkc thuis en cambuur uit, ook het beste voetbal en eigenlijk hadden we tegen Vitesse gelijk moeten spelen en tegen psv hadden we niet gelijk hoeven te spelen maar te winnen. Maar denk als ik zo tot nu toe kijk dat twente en psv de grootste kanshebbers zijn met vlak daarachter ajax en feyenoord. Als dark horse had ik Vitesse maar schakel nu toch over op heerenveen. Denk dat Vitesse en az toch de wisselvallig zijn al blijf ik Vitesse toch de onzekere factor vinden. OOk vind ik persoonlijk dat twente 2 spelers heeft die bij de besten van de eredivisie horen. Tadic en vooral gutierrez. Promes verrast behoorlijk net zoals eghan en achterin is het echt heel stabiel. Simpel toch.

Feyenoord is echt geen titelkandidaat net zoals Vitesse dat niet is. Maar als ik dan toch een van de 2 naar voren moet schuiven is het Vitesse die geef ik meer kans op de titel dan Feyenoord. Denk als iedereen er straks bij is van der Struijk er weer uit Atsu erin en die Havenaar eruit maakt me niet uit voor wie. Maar dat we eigenlijk gewoon een klasse beter zijn dan Feyenoord want die hebben dit seizoen helemaal nog geen indruk op me gemaakt Maar voordat een wijsneus wat gaat roepen ook wij zijn ook geen titelkandidaat al weet je het nooit hier in Nederland.

Nu gaan waarschijnlijk het heel veel mensen niet met me eens zijn(misschien wel terecht). Maar ik ben in ieder geval blij als die Bosz weer vertrekt. Het gaat nog niet eens om de stand op de ranglijst want we staan 4 punten van de nummer 1 af dat is voor Vitesse begrippen gewoon goed. Maar ik vind die man echt een waardeloze trainer. Heb ook niet het gevoel dat de spelers de trainer heel erg serieus nemen. Wat bij Rutten wel gebeurde tot aan het incident na Vitesse-Ajax. En in vergelijking met Rutten heb het nu over binnen in de club dus niet naar buiten toe. Is Bosz wel heel erg soft waar Rutten er strak bovenop zat. En ook dit vind ik weer een onzinnige uitspraak van hem waar die er al meerdere van gehad heeft

7 oktober 2013 om 00:30

''maar dat we eigenlijk gewoon een klasse beter zijn dan Feyenoord want die hebben dit seizoen helemaal nog geen indruk op me gemaakt ''

Dat is het leuke. Wij spelen helemaal niet goed, soms bizar slecht maar de laatste tijd pakken we wel de punten. Ik vraag me dan af wat er mogelijk is als we wel goed beginnen te voetballen.

We krijgen straks met een fitte Bakkal weer meer opties en mogelijkheden. Dat is alleen maar mooi want Koeman heeft dan meer keus en onze bank wordt dan sterker.

Geen woorden maar daden feyenoord het is nog maar speelronde 9 gewoon met al je passie en kracht spelen en op het einde zie je wat je wint .

Maar dat laatste is waar ik me zorgen maak bij feyenoord de daden .

Af en toe zakken ze weg en spelen ze op een dramatisch niveau zonder pit of passie om te winnen feyenoord onwaardig wie weet is dit de omschakeling

Het is elke week weer een ander verhaal wie titelkandidaat is, dat is het mooie van de Eredivisie. Iedereen heeft er zijn eigen visie op en ik acht Feyenoord momenteel nog niet in staat om na een heel seizoen bovenaan te kunnen staan. Ze zulle wel weer leuk meedoen, maar in teveel uitwedstrijden punten verspelen zodat het weer net niet zal zijn. Tot nu toe maakt Fc Twente de beste indruk op me en ze blijven winnen, ook de lastige uitwedstrijden. De volgende ronde mogen ze thuis aantreden tegen ajax, die zie ik ze ook wel verslaan en dan is er toch ineens al een gaatje met ajax.
Ajax vind ik te zwak, de groep die ze momenteel hebben heeft niet 1 speler waar ik voor naar het stadion zou komen. Als er in de winterstop niemand bijkomt die echt het verschil kan maken, zie ik ajax nog veel punten verspelen. Psv is lastig in te schatten, maar blijft voor alsnog erg wisselvallig zoals ik voorafgaan aa het seizoen voorspeld had. Feyenoord en Vitesse schatte ik gelijkwaardig in, dus vandaar dat die overwinning van Feyenoord een dubbelteller is. Zeker gezien ze Vitesse ook nog thuis krijgen. Ben erg benieuwd hoe de situatie rond de winterstop zal zijn.

In NL heb ik meer met Ajax maar ik gun Feyenoord wel eerlijk gezegd.

Nee ik denk niet dat feyenoord kandidaat is voor het kampioenschap. Teveel middelmatige spelers en tot nu toe al teveel punten cadeau gekregen ën /of "gestolen .

Kampioenskandidaat of niet. Feyenoord heeft gisteren terecht gewonnen.
Vitesse heeft op het einde na bijna geen kans gekregen. In de eerste helft zelfs Nul.
Daarnaast moet Feyenoord het zelf afmaken door 2 grote kansen 1-3 en 1-4 te laten worden.

Het geluk wat Feyenooprd in de slot minuten heeft doet daar niets aan af.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat voor de statistieken, een voor Vitesse geweldige afsluiting, uniek moment, Piet Veldhuizen die bal best binnen had mogen koppen.
Een mooier slot van een voetbal wedstrijd bestaat bijna niet.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren