Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Xavi: 'In Madrid zijn ze altijd op zoek naar dingen die ze niet bevallen'

Laatste update:

Neymar is uitstekend begonnen aan zijn avontuur in Europa, maar krijgt in Spanje wel te maken met de nodige kritiek, omdat hij te gewillig naar de grond zou gaan. De aanvaller wordt beschreven als een 'schwalbekoning', maar dat is volgens Xavi overdreven. "Er zijn veel ogen op hem gericht, maar Neymar is geen duiker", meent de middenvelder van Barcelona.

/

Xavi denkt wel te weten waar de kritiek vandaan komt: "Barcelona heeft veel rivalen en in Madrid zijn ze altijd op zoek naar dingen die ze niet bevallen", zegt de Spanjaard in AS. "Ze willen hem in een hokje duwen, maar er is geen theater."

Neymar zit momenteel bij de Braziliaanse nationale ploeg, dat deze week twee oefenwedstrijden speelt. Zaterdag werd er geoefend tegen Zuid-Korea en Neymar werd in dit duel constant neergetrapt: hij was het slachtoffer van twaalf overtredingen. "Ik raak er aan gewend", zei de dribbelaar na afloop. Brazilië oefent dinsdag tegen Zambia.

Neymar is geen duiker

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

tuurlijk geef madrid maar de schuld!!! volgens mij zeg en ziet iedreen dat die jongen meer val dan passen doet !

14 oktober 2013 om 10:56

De sneer naar madrid is inderdaad volledig kansloos

14 oktober 2013 om 10:58

Hij heeft natuurlijk van te voren goed naar Bale, Di Maria, Pepe en Ronaldo gekeken en weet dat het werkt in Spanje

14 oktober 2013 om 11:05

@Fast-N-Loud,

Waarom zo ver kijken als hij het bij zijn eigen teammates nog beter kan leren?

14 oktober 2013 om 11:07

Die zijn daar nog beter in vandaar!

14 oktober 2013 om 11:07

@fast n noob , volgens mij leert hij het van de meesters hemzelf bij barca.. zoals een busquets !! daar leert hij meer vallen van dan het goede voetballen van ronaldo..

maar goed jij ben net zo als xavi sneer delen!!

14 oktober 2013 om 11:08

Want Bale was eerder in Spanje dan Neymar natuurlijk.

14 oktober 2013 om 11:09

Tja en die hebben allemaal dan weer naar Xavi, Iniesta, Busquets, Dani alves, Macherano gekeken

14 oktober 2013 om 11:11

Lol realzidane22

Alves Ja
Busquetes Ja

Maar die andere 3 nou nee niet echt en zeker niet Xavi en Iniesta

@ Dhummel
Bale speelde eerst in Engeland als je dat niet wist toevallig en daar was hij de meest onsportiefste speler van het jaar met zijn swalbes!

14 oktober 2013 om 11:14

realzidane22,

Je vergeet nog Pedro, Fabregas, Adriano, Jordi Alba en Alexis Sanchez

14 oktober 2013 om 11:16

Macherano ook, je leeft vast onder een steen.

14 oktober 2013 om 11:17

Misschien ook nog wel Tello, Cuenca, Song, enz. ik denk dat zelfs Tata zich laat vallen!

14 oktober 2013 om 11:31

En weer Busquets erbij halen. Het is inmiddels ook alweer vier jaar geleden dat hij een schwalbe heeft gemaakt.

14 oktober 2013 om 11:32

Haha prima om te sneren naar Madrid en je kan een hoop zeggen over die gasten die jij noemt. Maar Pedro, Alves, Busquets en Alba zijn echt wel de grootste aanstellers aller tijden.

14 oktober 2013 om 11:48

Iniesta, Alves, Messi

14 oktober 2013 om 11:51

Jullie vergeten allemaal onze grote vriend Piqué, en zelfs Valdes kan er wat van.

Edit: Waauw, Barcelona kan een heel elftal met misselijkmakende spelers creëren zoals ik hierboven lees

14 oktober 2013 om 11:54

En het is 2 dagen geleden dat hij het probeerde goed te praten. What's your point?

14 oktober 2013 om 11:55

Barcelona is de meest smerige duik ploeg die er maar bestaat. Wij duiken met zijn allen is het clublied can Barca.

14 oktober 2013 om 11:59

Hoe kunnen jullie Madrilenen het nog hebben over schwalbes na het Pepe incident bij Elche?

En waarom wordt Sergio Busuqets genoemd? Wanneer was de laatste keer dat hij een duikeling heeft gemaakt? Leven mensen in 2010?

Het is een feit dat Barcelona een paar aanstellers in het team heeft, maar de hele club en alle spelers daarvan te beschuldigen vind ik te ver gaan, want dat is gewoon onzin. Want omdat Real Madrid Pepe, Ronaldo, Di Maria onder contract heeft wil toch niet zeggen dat alle spelers zo zijn of niet?

Jammer genoeg bestaat duikelen. Maar we moeten niet hypocriet zijn, we zien allemaal schwalbes wel door de vingers wanneer onze eigen spelers het doen. En roepen moord en brand wanneer de tegenstander het flikt. Het hoort er gewoon bij, dat is de topsport mentaliteit. No mercy.

14 oktober 2013 om 12:10

Realzidane als dat zo is dan zijn de leerlingen beter geworden dan hun meesters met schwalbes. Misschien moet madrid beter andere dingens leren van barca. Bijvoorbeeld hoe je prijzen moet pakken.

14 oktober 2013 om 12:11

We zien dat het de madrid supporters zijn aangezien messi ook wordt genoemd.

14 oktober 2013 om 12:19

Is de waarheid. Moet je tegen kunnen.

14 oktober 2013 om 12:26

Ibacadbra wil je heel snel je madrid teken weghalen want jij bent de nepste madrid fan die hier is. Jij en calma zijn de grootste messi en barca haters. En vooral messi hater. Want als cristiano naar atletico madrid ofzo zou gaan dan had je een Atletico symbool nepfan.

14 oktober 2013 om 12:32

Haha dus jij kent mij? Hou voortaan je , want je kent me niet eens.

14 oktober 2013 om 12:36

Wat zijn sommige supporters toch treurig.. Aan allebei de kanten hoor, daar niet van.. Naar elkaar wijzen terwijl bij allebei de ploegen wat spelers makkelijker naar de grond gaan. In en in triest zijn jullie

14 oktober 2013 om 12:46

Haha nu zou je dat wel denken dat ik je ken he jochie. Maar ik hoef je niet persoonlijk te kennen want al jou berichten zijn provocerend en bedoelt als een sneer naar messi en barca. Het zal niet lang duren voordat je geband wordt. Ronaldo zit zo diep in jou dat je messi zo erg haat dat hij door de wereld wordt gezien als de beste van de wereld.

14 oktober 2013 om 12:52

"hoge bomen vangen veel wind" en "iedereen hier waait me de wind mee".

Het is overduidelijk dat Barcelona de laatste jaren tot een heel grote boom is uitgegroeid. Niet iedereen wil of kan dit accepteren. Dan wordt er gezocht naar puntjes van kritiek en daardoor gaan al deze misgunners dingen zien die er niet zijn, zoals een duikende Pique. Als ik iedereen hierboven moet geloven dan zou Barcelona een theatergroep zijn op Broadway. Nou, persoonlijk vind ik ze eerder de voetballende equivalent van de Harlem Globetrotters. Is jammer dat niet iedereen zulk mooi voetbal kan waarderen in plaats van neersabelen.

Dat Busquets weleens is gaan liggen oke. Jordi Alba is een irritante gast en Sanchez gaat ok weleens makkelijk naar de grond. Maar ik zie dat mensen het hebben over Pedro ??!! Iniesta ??!! Masch ??!! en zelfs Messi !!! Nou, als er toch iemand is die niet snel gaat liggen is het Messi wel. En trouwens, in elke ploeg zitten er wel spelers die niet vrij te pleiten zijn van schwalbes. Ook bij Madrid !! Maar ik ga me niet verlagen om hier ook namen te gan roepen.

Dus ik zou zeggen: kap eens met deze hetze tegen Barcelona en kijk eens in de spiegel !!!

Daarbij is het ook nog eens zo dat Barcelona de beschikking heft over snelle behendige lichtvoetige voetballers. Op deze spelers wordt sowieso eerder een overtreding begaan doordat ze telkens de tegenstander te vlug af zijn. Dat zie ik zelfs nog in de Vierde Klasse amateurniveau waar ik zelf speel. Het is alleen moeilijk voor de gefrustreerde Madrid supportertjes met weinig prijzen op hun Palmares de laatste jaren, om dit te accepteren.

Enjoy Football !!!

14 oktober 2013 om 13:48

@a.iniesta8

Stop gewoon man. Niet eens proberen. Je probeert wat duidelijk te maken aan een legioen van mongols. Onbegonnen werk en een complete verspilling van je tijd.

14 oktober 2013 om 14:05

Enige mongol b

14 oktober 2013 om 14:05

Enige mongol dat ben jezelf downie

14 oktober 2013 om 14:12

Volgensmij hoeft real daarvoor niet naar barca te kijken aangezien barca mag hopen dat hun prijzekast eens zo rijkelijk gevuld is als die van real

14 oktober 2013 om 14:44

Ik zou echt graag willen weten hoe jij eruit ziet. Zeker zo een nerd met een bril die mensen boos probeert te maken met zulke domste opmerkingen ooit. Begin je het zelf niet te zien dat mensen jou niet serieus nemen. Zelfs de real fans nemen jou niet serieus. Zulke gasten als jou zou ik het liefst live aanpakken.

14 oktober 2013 om 15:11

Tja alleen bij Real ligt er nogal wat stof op is het niet

14 oktober 2013 om 15:29

Het hele spaanse voetbal doet aan schwalbes, daarom kijk ik ook veel liever Engels voetbal

14 oktober 2013 om 15:31

Lol Mokhtar

De grootste swalbester is nu weg en naar Real toe en bij Untied lopen er ook enkele rond en Suarez vergeten ofzo?

Nee het is gewoon overal.

15 oktober 2013 om 18:37

Want jij hebt nooit provoceerende berichten toch?

14 oktober 2013 om 11:16

Hij doelt volgens mij voornamelijk op madrileense kranten..

14 oktober 2013 om 11:38

Neymar is idd geen duiker, ben geen fan Barca en ook niet van Madrid. Neymar is snel en licht en we weten allemaal, hoe harder je gaat dat je dan maar een klein tikje nodig hebt om uit balans te raken en dus te vallen. Waar ik me wel aan erger maar dat is voetbal breed, is dat onnodig lang doorrollen van spelers.
Xavi had dit idd ook kunnen zeggen zonder de sneer uit te delen naar madrid, al weet je natuurlijk niet hoe het interview is gegaan, of dat het een specifieke vraag was van de journalist of dat hij er zelf mee kwam.

14 oktober 2013 om 11:40

Precies smerige duik ploeg dat Barcelona, wat betreft hoort Neymar er goed thuis. Die vent is echt de vervuiler van het voetbal.

14 oktober 2013 om 11:53

haha, zegt een fan van Real Madrid.
Mijn god zeg..afgelopen jaren heeft de hele voetbalwereld goed kunnen zien welke team zeer irritant aanwezig was in en om het veld.

Pot verwijt de ketel.

14 oktober 2013 om 12:13

Ja en de penalty voor madrid tegen elche Was terecht toch?

14 oktober 2013 om 12:30

Dit is dus het nadeel ervan als je jaren lang hebt gedomineerd in de wereld en spanje al jaren domineerd. De haters gaan het negatieve helemaal uitvergroten terwijl andere clubs en vooral ook madrid het net zo goed of wel beter doen dat duiken.

14 oktober 2013 om 12:27

Inderdaad Xavi probeert de el Clasico een beetje optestoken compleet kansloos en ja inderdaad Neymar kan er een mooi theater van maken!

14 oktober 2013 om 12:30

Hij probeert hiermee de aribters te beinvloeden, zodat Barca vals kunnen spelen tegen Madrid.

14 oktober 2013 om 12:31

Of zoals madrid tegen elche toen jou held nog scoorde uit een schwalbe en die gekke penalty.

14 oktober 2013 om 12:34

Denk je dat dat nodig is? Madrid speelt dramatisch, het lijkt meer op een subtopper op dit moment. Barca is al jaren beter dan madrid. Laatste 5 jaar 4x kampioen en laatste 10 jaar 3x cl winnaar. En madrid?? Ow Ja 0!!

14 oktober 2013 om 15:14

@thisisit ... en toch zoveel beter dat ze van de laatste 7classicos geen potten konden breken tegen real madrid

14 oktober 2013 om 16:46

Als iemand denkt dat messi een duikkeling is ga maar naar youtube en typ in 'messi never dives' daar vindt je jouw antwoord

On: In Brazilië ging neymar inderdaad soms wat snel liggen, maar dat heeft is hij zeker in barca afgeleerd. Busquets heeft ook niet meer geduikt sinds inter 2010 en wat alba, sanchez en alves betreft, ja die kunnen er net zoveel van als cr7, pepe, di maria en bale, dus madristas stop met zeuren en kijk naar je eigen duikelaars voordat je een op dit moment beter team probeerd af te zeiken!

14 oktober 2013 om 17:29

hij zegt dat de meeste mensen die neymar een duiker vinden real madrid fans zijn.
dit lijkt me niet meer dan logisch...
ik ben ook van mening dat hij te snel ging liggen maar dat valt de laatste tijd wel mee. enigste wat hij nu doet is zichzelf beschermen.
laatst kreeg tie nog 2 100 penals niet omdat de scheids de reputatie van neymar wist en dacht dat hij duikte. het heeft voor hem ook veel nadelen.
maar het blijft een geweldige voetballer. als mensen hem in 1 hokje plaatsen als duikertje dan zijn ze niet goed wijs. deze jongen word 100 een van de betere voetballers in europa.
hij gaat zeker de mond snoeren van de misgunners/haters.

Nou ja neymar is wel een duiker dat moet xavi toe geven

14 oktober 2013 om 11:04

Hij is geen duiker, hij reageert overdreven. Klein verschil.
Overigens moet xavi niet uithalen naar Madrid.

14 oktober 2013 om 11:05

En dat bepaal jij gewoon zomaar.

Xavi toch, dat je opkomt voor je teamgenoot, oke. maar er is geen theater? Hoe kan je dat nu stellen? Dit heeft iedereen toch al meerdere malen gezien.

14 oktober 2013 om 11:05

Wanneer heeft hij zich laten vallen zonder geraakt te worden? Tegen celtic werd ie ook geraakt coordat je daar over begint

14 oktober 2013 om 11:07

Toch even goed lezen. De vraag is of hij een duiker is, wat toch iets anders is als overreageren.

14 oktober 2013 om 11:26

Ik lees goed, hij zegt er is geen theater.

14 oktober 2013 om 13:12

@hendrikjozef
Mijn excuses, je hebt gelijk. Er is wel degelijk theater, in de zin van 'overdrijven.' Niet in de zin van 'doen alsof'. De vraag is dan altijd in welke context Xavi het gebruikt.
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk als je stelt dat Neymar vaak overdreven reageert.

En dat zeg ik niet qleen maar omdat ik madridista fqn ben

Tja duiken heb ik hem nog niet zien doen alleen dat overdrijven mag wel wat minder in mijn ogen.

Xavi moet gewoon dit soort uitspraken maar beter niet doen en gewoon niet meer antwoorden op die domme vragen.
Dit gaat zeker over vorige wedstrijd met Brazilie waar het constant werd getrapt.

Brace yourself

Madrid and Barca fans are coming.

14 oktober 2013 om 11:08

Inderdaad..het eeuwige gezeur tussen deze twee clubs....

Dat je elkaars rivalen bent, oké. Maar elke week weer naar elkaar wijzen begint echt triest te worden.

14 oktober 2013 om 11:14

Sterker nog, eigenlijk vermijd ik deze topics gewoon (op deze na dan).
Het niveau ligt meestal lager dan andere topics, omdat mensen helemaal opgefokt worden.
Jammer eigenlijk als je kijkt hoe dat 2 jaar geleden was.
Ach ja, Xavi kan er ook geen rekening mee houden hoe de mensen op voetbalzone reageren.

14 oktober 2013 om 11:26

2 jaar geleden was dit niet minder.
Verder heeft het geen zin om in topics als deze een discussie te voeren omdat je toch gebashed wordt door trolletjes.

14 oktober 2013 om 11:12

Tja als ze bij Barca voortdurend de schuld op Real blijven steken zal je die discussies nog veel hebben

14 oktober 2013 om 11:17

Nee hoor weet je wat het namelijk is?

Real Madrid heeft hun beleid en doet hun eigen ding.

Barcalona heeft hun beleid en doet hun eigen ding.

Beiden lopen vies te provoceren naar elkaar toe, en nee niet de 1 meer als de ander en niemand doet het viezer als de ander.
Heel veel mensen zijn door dit vieze geprovoceer ook de symphatie voor de clubs verloren.
Laat ze gewoon lekker hun eigen ding doen en laat het op het veld zien en in de onderlinge wedstrijden, punt.

14 oktober 2013 om 11:26

Daar heb je helemaal gelijk in hoor.

Ik heb respect voor real hoor, maar de fans moeten niet doen alsof real spelers dat nooit doen.

ik hoor na een wedstrijd van real bijna nooit meer iets als ik zelf heb gezien dat di maria, ronaldo, marcelo of iemand anders ook eens een schwalbe maakte.

maar door dit soort dingen blijf je dat houden.

en de meeste reacties zijn inkoppertjes

14 oktober 2013 om 11:46

Ach de meeste reactie's zijn om te provoceren. Ik heb inderdaad Di Maria, Ronaldo en Pepe schwalbes zien maken en iedereen wel. Maar iedereen doet koppig omdat niemand toegeeft dat er duikelaars bij zijn club zit. Ze komen allemaal met verhalen om het goed te praten. Neymar duikt ja net als Sanchez, Pedro, Alba, Mascherano enz maar ook Pepe, Ronaldo, Bale, Di Maria doen het.

14 oktober 2013 om 11:53

Zit niet die Barca fans te likken. Ronaldo maat niet meer die schwalbes. Neymar duikt constant daar mogen mensen wat over zeggen.

14 oktober 2013 om 13:12

Heeft niks met likken te maken maar meer met de waarheid spreken. Het maakt mij trouwens helemaal niks uit wat Neymar doet.

14 oktober 2013 om 13:45

sommige real supportes doen precies wat xavi zegt zeggen dat iedereen aan het duiken is dat daarom barca wint is grooste onzin ooit dat mensen spelers als xavi messi iniesta en busquets alleen al als duikelaar zien zegt al veel over jullie hier op dit site xavi en busquets duikelaar noemen terwijl die 2aan het einde van de wedstrijd de meeste meters hebben gelopen samen net dani alves!

14 oktober 2013 om 18:11

Hahaha ben je serieus Realzidane22? Hij heeft het hier over de Madrileense pers. En niet de club Real Madrid.,

Daar gaat ie weer die Xavi.
Altijd maar provoceren richting Real.

14 oktober 2013 om 11:00

Altijd? Klinkt een beetje overdreven.

14 oktober 2013 om 11:02

Ach hou toch op man. Wanneer heeft hij dat ooit gedaan. Volgens mij ben jij 12 en heb je nog nooit een wedstrijd 90minuten gezien. Dus zet je telefoon weg en ga naar je klas.

14 oktober 2013 om 11:56

Ik kon je vader wel zijn, dus niet ouwehoeren.

On. ls iemand ze terecht duikelingen noemt verwijst Xavi altijd naar Madrid

Het gaat om de wedstrijd Brazilie tegen Zuid Korea dus wat heeft Real daar mee te maken

Haha Xavi. De rivalen uit Madrid zij nhet weer geweest. Neymar is een schwalbekoning sinds hij bij Barcelona speelt.. gaat veel te makkelijk neer. Zo zielig om nu weer een sneer uit te delen aan Madrid. Geniepig ventje die Xavi.

14 oktober 2013 om 11:05

Haha. En de 'Diving Queen'? Ben je die vergeten? En die vieze trap richting Juanfran? Die vergeten? Walchelijk zijn de fans van Madrid. Alles vergeten wat hun spelers doen en uithalen naar de Barca spelers.

14 oktober 2013 om 12:10

@truefan

Walgelijk is met een g*

En dan tegen mij zeggen dat ik naar school moet zelfs mijn dochter van 11 weet 't beter te spellen

On. Barca is gewoon een duikelingen, kaartenaannaaiende primadonna ploeg en Xavi is de laatste die dat mag ontkennen

14 oktober 2013 om 11:07

inter Milaan. bestaat die ploeg nog hahah. schopteam, anti voetbal.

Neymar speelt gewoon uitstekend en na een tijdje zal die Ronaldo van de tweede plek afstoten.
Jij kan er blijkbaar ook niet tegen dat zo een geweldige speler bij Barca speelt.

Jullie van inter kunnen slechts dromen van zo een speler. droom jij nou maar over die houthakker spelers van je haha.

geniepig schop team.

14 oktober 2013 om 11:14

@ Fischer_ajax

Er is niemand die Ronaldo in de komende jaren van zijn status zal afhalen. Dus hou op met te doen alsof Ronaldo nu niets meer betekend en die binnen een jaar status al kwijt is. Goedkope gezever

14 oktober 2013 om 11:29

Omg!! hoe simpel kunnen mensen zijn joh! De top 3 zal gewoon 1 Messi, 2 Ronaldo en 3 Ribery zijn! Neymar speelt nog geen 3 maand bij Barca en hij heeft Ronaldo al voor sommige voorbij gestoken. Zo simpel zal het niet gaan hoor.

14 oktober 2013 om 11:33

Ficher_ajax

Best wel zielig om over Inter te beginnen als het hier over Barcelona en co gaat Alé Wij hebben al een legende als Zanetti in ons team zitten, die loopt waarschijnlijk even snel als Neymar.daarnaast hebben we nog een geweldige jeugd, en durf dat maar niet te ontkennen want jou clubje Barcelona wil 2 van onze keepers hebben : Handanovic en Bardi.. Ook houthakkers zeker? Het zal lang duren voordat Neymar C.ronaldo kan aflossen. Messi en Ronaldo zullen blijven domineren. Ik zie Neymar niet als Ronaldo en Messi meer dan 40 x scoren in 1 seizoen in de competitie

En als je niet gelooft hoe snel Zanetti loopt zal ik je hier in filmpje geven tijdens de derby tegen Milan in 2012. Een 40-jarige die -dit doet, ook een houthakker zeker?

http://www.youtube.com/watch?v=G-7fhtFow5M

14 oktober 2013 om 11:37

Nou zeg, laat die gast eerst maar eens een seizoen presteren bij de Europese top voor we hem de op een na beste voetballer ter wereld noemen he...

14 oktober 2013 om 12:20

Realzidane je bent echt niet slim. Ronaldo mag dan wel een status hebben opgebouwd maar er wordt toch echt gekeken naar hoe je in een jaar presteert. Dan wordt er ook een prijs uitgereikt voor de beste speler van de wereld. Denk je dat als ronaldo niet goed presteert en neymar geweldig presteert maar nieuw is, dat ronaldo toch eerder een prijs zal winnen dan neymar door zijn status? Neymar gaat cristiano denk ik ook inhalen. De 2 beste spelers van de wereld zullen bij barca spelen.

14 oktober 2013 om 18:12

futebol9

Hij maakt juist veel minder schwalbes sinds hij bij Barca speelt. Jou hoeven we voortaan ook niet meer serieus te nemen.

Wat dat betreft past hij natuurlijk uitstekend bij Barcelona.

Ik weet niet hoe Neymar in Brazilië was (en of hij daar überhaupt wel werd aangepakt), maar het is opvallend dat enkele spelers in het shirt van Barcelona zeer onsportief gedrag laten zien.
Vergelijk Fabregas in zijn Arsenal-tijd met nu, of laten we ook Mascherano niet vergeten.
Ook Alexis Sanchez heeft zichzelf meermaals belachelijk gemaakt.

Steeds maar dat vallen en zeuren bij de scheidsrechter...
Ik ken geen enkel ander team dat een compleet elftal aan duikelaars heeft!

Weer zie je dat iemand van barca wat over madrid zeggen maar andersom ze je het zelden gebeuren

14 oktober 2013 om 11:03

Heb jij ze wel op een rijtje?

14 oktober 2013 om 11:38

heb jij ze wel op een rijtje? ga maar snel van papa's computer af, trek je luier weer aan en ga weer met je autootjes spelen.

14 oktober 2013 om 11:45

Hi Baby haha

14 oktober 2013 om 11:06

Volg jij Madrid sinds vandaag dan ofzo?

Ga toch weg man want het is over en weer constant dat gezever.

14 oktober 2013 om 11:11

@ fast n naab ..
net als jou gezever!!!! want hij heeft gelijk barca kijkt en zegt altijd dingen over real .. is het niet over zwalbes dan wel over het transfer beleid of de scheidsen die we in ons zak hebben .. bla bla bla

volgens mij kijk jij nieuwsberichten met oogkleppen op .. hou toch op met je gezever joh

14 oktober 2013 om 11:16

Oh omdat jij het zegt heb je gelijk zeker?

Wie komt er fantasieverhalen aan dat Messi onze Arbeloa heeft opgewacht terwijl bewezen was dat hij allang in de bus zat op wie geeft Barca aan dat ze doping gebruiken waarna ze geheel werden doorgelicht? Wie manipuleert filmpjes dat zogenaamd iemand niet geraakt werd?

juist Real Madrid

Daarbij nog even vergeten dat een Coach iemand zijn oog probeert uit te steken en gewoon niet bestraft word zegt genoeg hoe Real geholpen word in Spanje.

Over oogkleppen gesproken zeg..........pffff

14 oktober 2013 om 11:23

"LocoMoco" wat kraam jij een slecht geformuleerde onzin uit zeg. Hou het a.u.b. bij lezen...

14 oktober 2013 om 13:52

@ramon

maak ik zelf uit, en i.p.v. andere op hun foute te wijze kan je ook gewoon je mening geven... of is andermans dingen zuigen jou ding ?

Xavi heeft gelijk.in Madrid balen ze van die mislukte aankoop bale,
ze zien dat Neymar het heel goed doet bij Barca en Brazilië. kunnen ze gewoon niet tegen.

neymar duikt niet. Die jongen is gewoon licht en hij wordt heel bard aangepakt telkens. vandaar dat hij zo nu en dan ligt.

En het feest gaat vrolijk verder. Word toch eens volwassen Xavi. Het is niet nodig om altijd naar Real Madrid te wijzen. Kijk naar jezelf, je eigen team en je eigen club.

Behalve dat Neymar graag het gras voelt kietelen over zijn wangetjes, doen veel andere spelers bij Barcelona dat ook heel graag. Dat Xavi zegt dat Neymar niet doet aan theater zegt mij alleen maar dat de lat voor theaterspel heel hoog ligt bij Barcelona. Eigenlijk valt hier uit op te maken dat Xavi vindt dat Neymar nog beter moet worden in zijn theaterspel. Het lijkt namelijk nog niet echt genoeg. Gelukkig zal de schwalbetraining hem daarbij helpen.

XAVI heeft gwn gelijk in madrid balen ze dat neymar voor barca koos dan gingen ze stunten met die belachelijke transfer van bale wat een flop blijkt te zijn en neymar speelt bij barca anders dan bij santos en dat lukt hem aardig ook nog en mensen hij wordt veel te hard aangepakt van de tien keer dat hij valt is het 1 maal een schwalbe en de rest zijn overtredingen en harde xavi doelt hiermee op de madrileense kranten en heeft gelijk ook!!!!! Ik ben geen fan van barca maar eerlijk is eerlijk barca heeft 1goede transfer gdn en beter dan al die transfers van madrid....

En Ronaldo is geen ijdeltuit. Kom op Xavi, iets ontkennen wat gewoonweg zichtbaar is? Beetje kansloos wat hij hier probeert. Ja, hij wordt met enige regelmaat geraakt, maar om dan 3 keer heen en weer te rollen, moord en brand te schreeuwen en dan ff wat wonderspray erop te doen om een halve minuut later gewoon weer een volle sprint te trekken, noem ik duiken.

Dat hij ook nog probeert dit te laten relateren aan Madrid is nog kanslozer... Ben erg benieuwd naar de redenatie hoe Madrid hier achter zit. Wij worden namelijk niet beinvloed door de kranten van AS en Marca, maar toch zie ik dat Neymar een ordinaire duiker is zoals vele spelers in het voetbal.

Weer een bevestiging van de zogenaamde 'machocultuur'.

14 oktober 2013 om 11:16

Oke, dan heb je gelijk, als je de definitie van duiken veranderd. Ik vind trouwens ook dat het soms echt ergerlijk is, dat overdreven reageren.
Langs de andere kant, als ik een tik krijg, deel ik er nadien ook een uit. Bij barca delen ze zelden uit, terwijl ze imo meer dan gemiddeld te incasseren krijgen. Verder ook weer een geweldige vraag van de journalist, zeker nu hij met Spanje aan het spelen is.

14 oktober 2013 om 12:43

Als je wordt geraakt hoef je niet gelijk te liggen, dat probeer ik aan te geven. Het is nog altijd een contactsport, alleen wordt het op deze manier gewoon verpest. Dat is voor mij duiken, liggen terwijl er geen aanleiding toe is om moord en brand te schreeuwen en een minuut later een volle sprint kunnen trekken dankzij de wonderspray

Ik krijg waarschijnlijk veel barcafans over me heen, dat moet dan maar. Bij Barca zijn het gewoon mietjes die daar rond lopen. Wanneer ze het even niet kunnen bolwerken gaan ze liggen, kaarten naaien en nog meer liggen.

Ik was er zelf ook schuldig aan hoor als verdediger: Ik zat altijd te kloten bij spitsen en ze hoefde me maar een goeie tik, met nadruk op goeie, of ik ging ook rollen en liet mijn verzorger het veld op komen, die info kreeg ik van mn trainer: Je bent ene geniepig irritant ventje, als ze je een goeie tik geven gewoon rollen en anne(zo heette mijn verzorger, een kerel) het veld in laten komen om tijd te rekken.

Over theater gesproken PEPE tegen ELCHE dat is theater dus madrilenen sssssstttttt

Hij doet het gewoon slim kwa kracht wint tie het niet dus met techniek dit lukt vaak en dan krijgt tie een lichte tik dan valt tie krijgt hij een overtreding mee! is slim spel van een slimme speler!
Madrid heeft hier niets mee te maken beetje rare opmerking.

Opvallend dat Xavi een sneertje uit deelt richting Madrid, want zoiets doet hij normaal nooit. Komt er wel bij dat Neymar soms iets te makkelijk gaat liggen, maar soms ook een schop krijgt die abnormaal is. Maar zo is de rivaliteit in Spanje nou eenmaal tussen Barca en Real, al valt het me wel op dat Barca-spelers zich meer bezighouden met Real dan Real-spelers met Barca, maar goed misschien uitten ze het niet of verschijnt het niet in de media.

Ronaldo Pepe di Maria en Marcello. dat zijn duikelaars en schwalbe prinsen.
vallen om de kleinste dingen en smeken altijd om een penal.

Madrid duikelaars team. wees blij met jullie nieuwe en fitte aankoop bale.

Ja natuurlijk! De hele wereld heeft ingezien dat buiten een groot talent Neymar ook durft te duiken maar wie krijgt weer de schuld? Ja Real Madrid. -_-

14 oktober 2013 om 11:12

En terecht natuurlijk want die klagen altijd als eerste als een ander het doet en vertellen doodleuk dat ze zelf nooit dat soort dingen doen.

In Madrid zit gewoon de theateropleiding voor swalbes

14 oktober 2013 om 11:22

"in Madrid zit gewoon de theateropleiding voor swalbes"

Hahahaha!! Nee nee man! Goed geprobeerd maar die theateropleiding bijnaam is voor jouw ploegje bedoeld! lol vooral niet proberen door te schuiven.

14 oktober 2013 om 12:09

Ben je helemaal klem geluld jochie.

14 oktober 2013 om 12:42

Die theateropleiding doet het net zo goed bij madrid als bij barca hoor. Elche madrid gezien bijvoorbeeld? Maar goed gelukkig is de voetbalopleiding wel 10x beter dan die van madrid aangezien wij wel prijzen kunnen pakken. Ieder ploeg maakt schwalbes, alleen bij barca worden ze uitvergroot. Nadeel van jaren lang de wereld te hebben gedomineerd.

14 oktober 2013 om 13:39

Haha iba jaa we duiken en we winnen now your turn hahahah.

Het doet pijn eh

Xavi moet de media van Madrid niet overal de schuld van geven. Voordat Neymar naar Barcelona ging vond ik al dat die jongen zich veel te vaak liet vallen zo vaak dat ik een beetje hekel aan die jongen begon te krijgen. En nee ik heb niks met Real Madrid of Barcelona Neymar valt gewoon veel en veel te vaak en makkelijk.

14 oktober 2013 om 11:29

Dat mensen het doorgerol en gejank normaal vinden (zoals tegen Celtic), dan weet je dat de sport verschrikkelijk 'verwijft' is.
Vroeger was dit anders..

14 oktober 2013 om 11:35

maar tegen celtic werd hij toch geraakt in zijn rug?

hij deed daarna iets te overdreven, maar de speler die het deed protesteerde zelfs niet en zei later dat het een domme actie van hem was.

14 oktober 2013 om 11:44

Ja maar daar naaide hij door zijn aanstellerij iemand een rode kaart aan. Hij deed net dat hij werd afgeschoten. Zijn gedrag was nergens voor nodig.

14 oktober 2013 om 12:43

Hij werd geraakt dat klopt, ook was het een rode kaart, maar dat verschrikkelijke doorgerol en gejank, bah.
Daar heeft hij wel een handje van en dat is één van de redenen dat hij zoveel schoppen krijgt in Spanje.
Minder janken.

14 oktober 2013 om 13:43

Dont live in the past.

Vroeger werd ook niet voor een speler 100m betaald. Toen me opa met vroeger begon wou ik er niet eens meer naar luisteren.

14 oktober 2013 om 13:45

Open je ogen arbeloa deed dat ook in de cl tegen manu. Onee sorry toen keek je geen voetbal.

Er is geen theater?
2 minuten lang op de grond liggen alsof je je been hebt gebroken is geen theater?

14 oktober 2013 om 11:50

Neymar is een smerige anti voetballer. Neymar is een schande voor het voetbal.

Ik zat in het stadion en zelfs Koreanen die voetbal amper kennen mogen hem niet en kennen hem vrijwel alleen vanwege z'n schwalbes. Dit is ook de reden dat hij nooit zo groot als Messi of Zidane zal worden, net zoals Ronaldo slechts eenmaal een gouden bal won alleen vanwege z'n reputatie.

Tegenwoordig als je naar de grond gaat, of je nou neergestoken wordt of een tikje op je schouders krijgt, je bent dan gelijk een duikelaar, valsspeler, schwalbekoning en noem maar op. Altijd maar de schuld leggen op de speler die neergaat en de moordaanslagen die op de spelers worden uitgevoerd door de vingers zien. Waar gaat dit heen ? Er zijn toch 2 kanten van een verhaal? Neymar gaat toch niet altijd zomaar naar de grond?
Hij krijgt klappen hier en daar omdat hij snel, dun, behendig en moeilijk van de bal te krijgen is. Dan raken verdedigers gefrustreerd en worden lelijke tackles op hem uitgevoerd. Schandalig dat mensen nog steeds de schuld op Neymar leggen en dat ze geen woord reppen over de smerige tackles die hij te verduren krijgt. Gewoon schandalig.

Uiteraard er zijn momenten geweest waar Neymar zich heel erg aanstelde(zoals met Lugano). Maar dat neemt niet weg dat overtredingen geen overtredingen zijn. Eerlijk gezegd als iemand een tackle krijgt, en het een kwestie van op de grond blijven liggen of niet is of die speler een kaart zou kunnen krijgen of niet, dan lijkt het me geen lastige keuze. Dat is gewoon slim, hoort bij de topsport. Geen genade en alles doen voor de winst.

Xavi is ook echt continue aan het provoceren richting real Madrid voor de clinché tegen elkaar. Ik heb nog niemand van real Madrid over Neymar gehoord? Alleen van Barcelona kant klachten over real Madrid (piqué en Alves).

Heel de wereld ziet dat Neymar niet vies is van een duikeling en hij geeft real er de schuld van? Wat een grap!

14 oktober 2013 om 11:59

Neymar met zijn misselijk makend geduik is toch ook een gezwel voir het vietbal. Valsspeler van de bovenste plank.

14 oktober 2013 om 13:57

Iba wat is er? Zijn het die punten die wij niet verspild hebben en jullie al 5?

Wat is dat toch lekker dan haha.

14 oktober 2013 om 13:22

Als je het niet wil begrijpen, geef dan geen reactie. Hij geeft niet real madrid maar de Madrileense kranten de schuld. Ik denk dat het niveau van de artikels op VZ nog iets te hoog is voor jou.

14 oktober 2013 om 14:17

Als je het niet kan begrijpen? Waar begrijp ik het niet dan? Waar verwijst hij naar de kranten? Kom met details dan, ik ben dom, ik snap dat niet..

Je voelt jezelf nogal wat he...

14 oktober 2013 om 15:37

Waar zegt hij Real Madrid? Als je het mij kan tonen dan geef ik je graag gelijk. Je leest maar wat je wil lezen hoor....
Het is overduidelijk dat hij Marca en AS bedoelt, maar om dat te begrijpen moet je de achtergrond wel kennen natuurlijk.

Inderdaad een beetje overdreven. Ik kan me niet voorstellen dat hij erger is dan Busquets, Alba, Alves en Pedro?

14 oktober 2013 om 12:11

Deze spelers horen thuis op de theaterschool.

14 oktober 2013 om 13:21

Met als leermeesters Pepe, Ronaldo en Dive Maria dan toch?

Jongen , jij bent echt zo kansloos. Ik zou graag eens zien hoe jij eruit ziet, ik heb al een heel mooi beeld van je voor me. Zet nu je telefoon maar uit en let eens op in de les, de juf gaat je anders een strafwerkje geven.

on: Neymar is geen duiker, maar goed, om dat te weten moet je misschien eens een match kijken.

14 oktober 2013 om 12:21

Neymar duikt al 4 jaar lang en acteerd hij.

Huhhh 11 sptember is ook de schuld van Madrid hahahah wat eeen clownteksten toch Xavi. Hem nam ik nog serieus..

14 oktober 2013 om 12:27

Tja Xavi en Barca hebben een minderwaardigheid,s complex tegenover Madrid. Calimeros zijn het.

valt me op dat er de afgelopen jaren een stuk meer onnodig commentaar tegen Madrid is gekomen vanuit Barcelona, door spelers vooral, dan andersom. Beetje erg onnodig lijkt me.

14 oktober 2013 om 12:45

Madriditis noemen we dat heer Reindeer.
Dat is een Catalaanse-ziekte die men krijgt als 'el Clasico' eraan zit te komen.
Elk jaar hetzelfde liedje.

14 oktober 2013 om 12:54

hahah

Dit zijn echt de meest kansloze discussies op heel voetbalzone. Pot verwijt de ketel verhaal. Als neutrale kijker zie ik bij zowel Real als Barca een stel aanstellers eerste klas rondlopen. Tegenwoordig gaat iedereen naar de grond in de 16, zeker in het zuiden van Europa en Zuid Amerika. Pepe heeft er een handje van maar ook Neymar bijvoorbeeld. Xavi is een intelligente jongen en gooit hier bewust olie op het vuur en iedereen staat weer op de achterste benen. Zo simpel allemaal.

90% van de mensen die op dit topic reageren zijn Madridfans, moeten jullie iets goedpraten misschien? Neymar is geen duiker, dat zou je weten als je eens een wedstrijd zou kijken van die jongen. Een schwalbe is vallen als je niet geraakt wordt, en dat doet hij niet. Hij zit ook niet belachelijk rond te rollen als hij valt en overdrijft heel weinig. Juist die fase met Brown, en dan nog... Wie weet heeft die jongen gewoon erg veel pijn.

Ik vind al de Mandrilenen op deze site de laatste tijd zo kansloos, ze zoeken maar naar kritiek op de tegenstanders omdat hun team presteert als een natte dweil. Ga allemaal maar kritiek uiten op jullie spelers, die doen het niet bepaald schitterend. Neymar daarentegen beslist zijn wedstrijden de laatste tijd op eclatante manier. Haters gonna hate!

14 oktober 2013 om 13:46

Inderdaad. Steeds dezelfde leeghoofden (inclusief een paar consequente haters/kneuzen... kuch.. Stretfordend.. kuch).

Klaarblijkelijk de club met de allerdomste achterban op voetbalzone. Probeer vooral niet inhoudelijk te reageren! Dat is iets geheel onbekends voor dit soort clowns.

14 oktober 2013 om 14:22

Je verwijst naar de situatie met Brown waarin hij misschien wel heel veel pijn heeft. Hoe kan het dan, dat nadat Brown rood heeft gekregen de pijn ineens weg is en weer normaal door kan gaan?

Je hebt het over de Madrid fans, terwijl je zelf bij elke nieuwsbericht over real Madrid vooraan staat om te haten. Je verwijt mensen dingen, die jezelf doet?

14 oktober 2013 om 15:24

Ja maar als jij dit hebt gezien Fcda weet je ook dat ook dit geen swalbe is maar goed we weten hoe jij graag Fc Barcelona tot de grond toe afbrand en zelf niks van je eigen walgelijke club ziet.

14 oktober 2013 om 15:34

Dan volg je mijn berichten schijnbaar niet goed genoeg ik heb al eerder aan gegeven dat hij wel degelijk is geraakt en de rode kaart verdiend is. Het theater erna is misselijkmakend. Ik vraag mij af waar dat gedrag voor nodig in. Dat is zielig en daardoor krijgt je team geen symphatie van andere.

14 oktober 2013 om 18:10

@fcda

Het is inderdaad walgelijk. Maar je begrijpt toch ook wel dat zonder het theater er geen terechte rode kaart zou zijn gevallen? Mijns inziens heeft Neymar alle recht om Brown te naaien voor zijn smerige tik. Het is naaien of genaaid worden. Dit zie je op alle niveau's terug in het voetbal (inclusief amateurs). Die heldhaftige idealen staan allang niet meer hoog in het vaandel. Het kan je als kijker ontzettend irriteren. Maar als voetballer zijnde weet je gewoon dat dit een logische (maar walgelijke) reactie is.

14 oktober 2013 om 19:56

Dan maar geen rood voor de tegenstander ondanks dat dat misschien terecht was. Zo aanstellen om een rode kaart aan te naaien (terecht of niet) doe je gewoon niet. Zowel niet bij de amateurs als profs. Ga dan gewoon liggen omdat het een overtreding is, maar extreem door rollen en doen alsof je ontiegelijk veel pijn heeft, dat hoort er gewoon niet bij.

Xavi is het laatste half jaar wel heel erg bezig met Madrid zeg. hoeveel interviews heeft deze man de laatste tijd gegeven waarin ie aan het janken was over Madrid? echt te veel.

het zijn alletwee ploegen voor de helft gevuld met divers. wat dat betreft omt het mooi samen in dat irritante Spaanse elftal

jullie barca fans moet eens door hebben dat neymar, pedro, alves,sanchez,alba en mascherano gwn de grootste aanstellers zijn. en ik als real fan zeg niet dat ronaldo geen aansteller is maar die van jullie smeken dan ook om een kaart bij de scheidsrechters als er een overtreding gemaakt word op een speler van barca

Wat een grap, de Barça en Real 'supporters' vallen weer eens massaal over elkaar heen terwijl beide teams er wat van kunnen. Enig idee hoe onnozel dat overkomt?

barcelona spelers zijn schijnheilig en school kinderen zoals zlatan dat zei, niet dat ik iets tegen ze heb!

ze hebben de laatse jaren mooi voetbal gespeeld maar lieten ook zien wat voor klasse ze hebben in acteren.

Hoop echt dat Neymar in de aanstaande classico via een schwalbe een penalty versiert en daarmee de winnende erin knalt. Alleen al om het leedvermaak van sommige reactie's hier.

In Brazilie stelde hij zich weleens aan, maar sinds Neymar bij Barca speelt is dat drastisch verminderd. Onzin dus wat velen hier beweren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren