Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Als de situatie zo blijft, is het beter dat ik wegga bij Real’

Laatste update:

Iker Casillas sluit niet uit dat hij vertrekt bij Real Madrid. Jarenlang was de Spanjaard de vaste man onder de lat bij de Koninklijke, tot vorig seizoen. Toenmalig trainer José Mourinho zette de icoon buiten het team en koos voor Diego López om het seizoen mee af te maken. Mourinho vertrok en Carlo Ancelotti nam zijn positie over, maar ook de Italiaan doet geen beroep op Casillas.

/

San Iker moest het dit seizoen doen met twee optredens in de Champions League, meer kreeg hij niet van Ancelotti. Voorlopig vertrouwt bondscoach Vicente del Bosque nog wel op hem, maar als Casillas op de bank blijft bij zijn club zal hij op den duur zijn plek bij Spanje kwijt raken. De 32-jarige keeper weet dan ook dat hij voor zichzelf zal moeten kiezen, oftewel tegen Real Madrid.

Een journalist vroeg hem hoe hij zijn toekomst voor zich ziet, nu hij gedegradeerd is tot reservekeeper in Madrid. “Als deze situatie zo blijft en over drie maanden niet veranderd is, en je vraagt me weer hoe mijn toekomst eruit ziet, zal ik zeggen dat ik wegga. Dat lijkt me dan het beste”, was Casillas' antwoord aan Sport. “Als ik in augustus of september al had weggewild, had ik dat tegen de voorzitter moeten zeggen.”

“Dat heb ik niet gedaan, omdat ik wilde blijven en deel uit wilde blijven maken van deze groep. Ik kan natuurlijk blijven en nog meer titels winnen, maar er komt een dag dat ik een beslissing moet nemen.” Casillas zwakt af dat hij op vijandelijke voet staat met zijn ex-trainer Mourinho, die de eerste was die de doelman weghaalde tussen de palen. “Ik weet zeker dat we op een dag aan tafel gaan zitten en met elkaar alles doorpraten. We weten allebei wat er gebeurd is”, blijft Casillas geheimzinnig.

Iker Casillas hoort eerste keeper te zijn bij Real Madrid

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Triest hoe zo'n symbool van de club en mijns inziens beste keeper ter wereld langzaam weggepest lijkt te worden bij Real Madrid.

17 oktober 2013 om 16:50

Hoezo triest? Zit die even op de bank wordt zun ego gekrengd en wil die weg, wat een doorzetter en vechter die casillias!

17 oktober 2013 om 16:56

Even? Zit daar toch al een tijdje op de bank. Dat hij wil vechten voor zijn plek heeft hij afgelopen zomer toch bewezen? Als je zoveel hebt laten zien in je carrière en nog steeds een superkeeper bent, moet je spelen. Hij verliest nu zelfs zijn plek in de nationale elftal. Gewoon vertrekken Iker. Waarschijnlijk laten ze hem nog voor 15 miljoen vertrekken daar bij Real.

Schrijnend dat zo'n speler nog een transfer moet maken om zijn WK plaats te verdienen!

17 oktober 2013 om 16:57

Hij zit al een jaar op de bank en zelf weet hij ook wel dat hij beter is als Valdes die wel bij een grote club in de basis staat.

17 oktober 2013 om 17:23

Misschien beter als Valdes. Maar momenteel niet beter dan Lopez. Lopez keept gewoon uitstekend. Je kan helaas maar 1 keeper opstellen. Ancelotti stelt ze ook gewoon allebei op. Casillas in de beker en CL en Lopez in de competitie. Ik vind het niet meer dan logisch momenteel.

17 oktober 2013 om 17:34

Een voetbalclub is geen liefdadigheidsinstelling.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben fan van real en zeker van iker, maar de prestaties horen voorop te staan. Als diego beter presteert dan iker, verdient hij de basisplaats en andersom.

17 oktober 2013 om 17:45

@niekbasxd

Valdes zijn concurrent is Pinto, concurrent van Casillas is Diego Lopez, laatstgenoemde doet het uitstekend, ik zie ook geen enkele reden waarom Ancelotti Lopez er uit zal halen.

Je vergelijking klopt gewoon totaal niet, hij weet zelf ook wel dat hij beter is als Valdes, hij is niet niks voor niks eerste keus in het Spaanse elftal.

17 oktober 2013 om 17:46

Hij heeft te lang doorgevochten. Ik zie niemand liever bij real keepen. Hij heeft groot gelijk.

17 oktober 2013 om 18:22

Jullie vergeten allemaal 1 ding. Casillas werd eerst al gepasseerd door een andere keeper, daarna kwam Lopez en die deed het dus heel goed.
De intentie is dus geweest om Casillas er naast te zetten, om 'bepaalde redenen'. Gelukkig voor Real dat Lopez het goed doet ( beiden zijn ongeveer even goed lijkt mij).

Daarnaast lijkt Casillas natuurlijk een sympathieke vent, maar heb je dat filmpje wel eens gezien dat Iker z'n purk uit z'n neus afveegt aan een kind?? .. Echt nasty, je weet dus nooit hoe zo iemand echt is, en wat er is voorgevallen.
Misschien de voorzitter aangevlogen..?

17 oktober 2013 om 18:23

Fcda

Tuurlijk is Lopez momenteel beter. Iker heeft maar een paar wedstrijden gespeeld in meer dan een half jaar tijd.

En wat is er logisch aan dat Iker in de CL en beker mag spelen in Lopez in de competitie?

17 oktober 2013 om 18:40

@ Gutihaz

Toch blijft het een aparte situatie, iedereen weet dat Casillas nog steeds een wereldkeeper is. Maar ondertussen is hij door 2 trainers op de bank gezet. Onder Mourinho werd hij op de bank gezet en vond iedereen het raar dat Lopez werd aangetrokken. Maar Ancelotti zet hem ook op de bank.

Waardoor er dus twee opties over blijven
- Er is druk vanaf het bestuur om Casillas niet op te stellen
- Diego Lopez traint harder en beter dan Casillas.

één ding is zeker, Lopez keept heel erg verdienstelijk en Casillas moet zijn topvorm laten zien om beter te keepen. Dat moet hij in principe kunnen, maar doet hij het ook?

17 oktober 2013 om 19:55

doorvechten en doorzetten? Casillas heeft altijd goed gekeept dus hij hoeft zich voor niks te bewijzen en weet zelf ook wel dat hij (een van) de beste keepers ter wereld is.
als Diego Lopez echt zoveel beter is, waarom staat Casillas dan altijd tussen de palen bij het Spaanse elftal? waarom keepte Diego Lopez dan nooit bij de absolute top?

simonvk heeft gelijk, hij word in mijn ogen ook weggepest wat geheel onterecht is.
als Barca bijvoorbeeld Aguero haalt en hij speelt in plaats van Messi en sindsdien heeft Messi geen basisplaats meer. beetje apart verhaal toch?
wat ik hiermee wil zeggen is dat de koning zonder reden van zijn troon wordt gestoten.

17 oktober 2013 om 20:53

De-lano

Dat Iker nog steeds een wereldkeeper is heeft hij bewezen in de CL tegen Copenhagen. Zonder enige vorm van wedstrijdritme en na maar een paar wedstrijden gespeeld te hebben in een half jaar tijd slaagde hij erin om de nul te houden. Sterker nog, zonder iets serieus te hoeven doen in de hele wedstrijd presteerde hij het om drie geweldige reddingen te maken in de laatste minuut.

Als Iker vertrekt uit Madrid dan zal de waarheid mogelijk boven water komen. Tot dan is het pure speculatie.

18 oktober 2013 om 13:24

maar de hamvraag is: Waarom zou Real hem uberhaupt weg willen pesten?

19 oktober 2013 om 02:31

Je kan zeggen wat je wil maar hij heeft helemaal gelijk! Dit is de beste keeper die waar ik ooit van genoten heb en naar mijn mening de beste aller tijde. Hij hoort tussen de palen, want dat is zijn thuis!!

17 oktober 2013 om 16:50

Je zou denken dat Casillas weet op doel werd gezet nadat Mourinho weg was. Ik vind het jammer dat Ancelotti hetzelfde doet dit had ik niet zien aankomen.

17 oktober 2013 om 17:04

Real en clubiconen. echt belachelijk. dit is abnomaal en absurd wat daar gebeurt.
die Perez is echt een hond van de bovenste plank. geeft alleen om zijn centjes en pronkt met zijn dure aankopen.

Casillas zou naar barca moeten gaan. die hebben nog een keeper nodig. daar zullen ze hem behandelen als een koning.

real is een vieze club. bah !

17 oktober 2013 om 17:12

Moet Casillas er persé in omdat hij een clubicoon is? Diego is op dit moment gewoon beter en het zou wel heel oneerlijk zijn als hij dan door zijn historie erin blijft. Tuurlijk is het zonde maar dan moet die maar vertrekken.

17 oktober 2013 om 17:17

nee casillas zit op de bank omdat perez een appeltje met hem te schillen heeft.
dit is werk van bovenaf. dit heeft perez al eerder aangegeven.

real is gewoon ijskoud. dat zijn we al jaren van ze gewend. casillas is beter dan lopez. ik snap niet hoe mensen beoordelen hoor. maar casillas heeft het altijd goed gedaan.

voor casillas zijn carrière is het beter dat hij gaat. liefst barca. om ze keihard aan te pakken. bovendien heeft barca een keeper nodig.

17 oktober 2013 om 17:28

Barcelona zal die niet gaan dat is gewoon een soort van landverraad

17 oktober 2013 om 17:33

Alles wat jij zegt is pure onzin.

Pronken met dure aankopen? Was Lopez een dure aankoop dan? Casillas laat het waarschijnlijk niet genoeg zien op trainingen en lekt inside info naar zn mokkel.

Hou gauw je mond vriend.

17 oktober 2013 om 17:38

bale benzema ronaldo kaka zidane. beckham etc. allemaal pronk materiaal. niet zo ouwehoeren he jochie.

casillas is veel beter. alleen nu wil iedereen met de media mee lullen en zeggen ze dat lopez beter is. prima keeper. maar echt niet beter dan casillas.

casillas werdt zomaar aan de kant geschoven door het gevalletje perez.

dus. hij blijft een ijskoude man die graag wilt pronken met materiaal.

en het is beter dat hij je muil sluit gast. ik heb niet met je geknikkerd. tenga respecto metiendes ?

17 oktober 2013 om 21:22

Ronaldo pronk materiaal? Asjemenou! Als er een speler zijn hoge transfersom dubbel en dwars waard is is het Ronaldo wel.... Sjonge jonge.

17 oktober 2013 om 23:14

Laten we het al helemaal niet over Barcelona en Abidal hebben he.

17 oktober 2013 om 16:53

Clubiconen bij Real worden behandeld als het paard Boxer in het boek animal farm.
Hard werken en loyaal blijven ongeacht de situatie en uiteindelijk weg ermee uit de achterdeur als zij geen nut meer hebben.
Hun waarde wordt bepaald door wat zij nog kunnen toevoegen.
Het is immers een bedrijf waar resultaten, geld en druk voorop staan. Geen plek voor liefdadigheid of gevoelens.
Het is doodzonde voor Iker, maar dat was het ook voor Raul, Hierro of Guti.
Hij zal weg moeten om aan minuten te komen voor het wk.

(overigens gaat het bij Barca onder Rosell ook hard die kant op, voordat er weer allemaal gefrustreerde verongelijkte reacties komen).

17 oktober 2013 om 17:01

Dat is de beste vergelijking die ik hier in een lange tijd heb gezien. Gold ook zeker voor Raul, Hierro en Guti. Toch denk ik dat Casillas nog steeds veel kan toevoegen aan Real Madrid. Er zal iets anders aan de hand zijn. Hoe goed Lopez ook presteert, Casillas blijft beter, zelfs als hij uit vorm is.

17 oktober 2013 om 17:01

Clubiconen worden nou eenmaal minder als de leeftijd toeneemt. Dat is bij de subtop niet zo erg, daar kunnen iconen vaak nog even door blijven gaan. Real Madrid en Barcelona zijn gewoon topclubs, daar is geen plek voor voetballers die steeds minder worden en uiteindelijk 0,0 waard zijn. Er zijn natuurlijk enkele uitzonderingen bij clubs, maar over het algemeen kan een voetballer niet tot zijn 40ste blijven spelen op hoog niveau.

17 oktober 2013 om 17:05

Bij Barcelona wordt Abidal er ook na bepaalde beloftes uitgegooid, en dat terwijl hij terug van een erge ziekte.

Raul krijgt zijn ceremonie als hij stopt en wilde zelf vertrekken omdat Real hen niet de minuten kon beloven die hij wilde.

Hierro en Guti daarentegen is misschien te weinig aandacht aan besteedt.

Wat wel raar is, je vind Real een kille club. Op basis van wat? Om 3 spelers die niet in de spotlight werden gezet tegenover tientallen waar het wel bij gebeurde? Wat de media jou vertelt over Real?

Vrij onbetrouwbare bron als het om emoties gaat vindt je niet.

Casillas is waarschijnlijk kwalitatief beter dan Lopez, maar hij is lui en presteerde gewoon een hele tijd niet. Geen enkele speler is groter dan de club dus als hij zich te groot voelt voor de bank terwijl hij niet goed genoeg presteert terwijl zijn concurrent het wel doet is zijn probleem.

Niet die van Real. 2 verschillende trainers die de grote Casillas op de bank laten, kunnen we dan niet accepteren dat Diego op het moment beter keept.

17 oktober 2013 om 17:11

Uitzonderingen moeten er zijn vind ik, Bv Puyol en Xavi moeten altijd bij Barca blijven, al is het op de bank met veel minder speeltijd.
Dat ben je ze wel verschuldigd vind ik. Del Piero die weg moest bij Juve bv vond ik ook echt pijnlijk, al heb ik helemaal niks met de club.
totti en Gerrard moeten altijd bij hun clubs blijven tot ze stoppen ongeacht de omstandigheden.
Zie hoe bv United het aanpakt met Giggs.
Chelsea ging bijna de mist in met Lampard, gelukkig zagen ze uiteindelijk in dat hij niet weg moest.

Wanneer spelers je club helpen in goede/slechte tijden vind ik dat je verantwoordelijk bent hetzelfde doen als het bij hen minder gaat tijdelijk.
Bv bij Casillas is het niet dat hij veel minder is dan Lopez, hij is misschien een beetje minder maar het kost je in een jaar echt geen punten als je hem vol in de basis zet. Hij is immers aanvoeder, kind van de club, icoon en speelt er heel zijn leven.
Waarom mag hij dan niet dat kleine beetje waardering en respect krijgen wat hij verdient ipv hem weg te werken?

17 oktober 2013 om 17:12

je vergeet delbosque zelf ook, die gewoon mocht ophoepelen na een gewonnen landstitel. echt mijn soort club niet dat real

17 oktober 2013 om 17:16

Dat van Abidal is ook heel erg en schandalig, niemand is daar blij mee en ik zal het ook nooit rechtvaardigen.

Ik vind Real een kille club waarbij alles om geld en macht draait sinds Perez aan de macht is eigenlijk.
Ik had minder moeite met Real ervoor, zelfs toen ze 2 cl's wonnen en Barca relatief weinig voorstelde.
Ik beoordeel ze op basis van alles, niet omdat mundo deportivo het zegt.

Uiteindelijk boeitmijn mening natuurlijk niet, maar ik denk dat de echte Real fans het ook niet leuk vinden dat hun clubiconen niet een waradige behandeling en afscheid krijgen, lijkt me logisch.

Ik vind wel dat Casillas een kans hoort te krijgen en wat krediet na alles wat hij voor Real gedaan heeft ipv "o, iemand anders is nu iets beter dus tot ziens en succes ermee"... dat vind ik behoorlijk koud.

17 oktober 2013 om 18:19

Hoezo clubiconen? 99% van de voetballers wordt minder na hun 30e dus dat geldt niet alleen voor clubiconen.

17 oktober 2013 om 19:07

Moet zeggen dat Ronaldinho ook zo werd weggestuurd, maar verder heb je wel gelijk

17 oktober 2013 om 16:56

Onzin.

Sinds het begin van zijn carriere is vaak gezegd dat Iker qua reflex en op de lijn een geweldige -zo niet de beste- keeper is, maar dat hij met z'n voeten en bij het uitkomen van het doel meer moeite had. Dit is, vinden velen, nog steeds het geval. Er zijn twijfels getrokken over de motivatie/werklust van Iker, aangezien hij dit in de loop der jaren niet heeft weten te verbeteren. Dat heeft ook met een totale gebrek aan concurentie te maken, zowel bij Madrid als bij Spanje. Daar is nu in beide gevallen verandering in gekomen. Nadat Mourinho nu ook Ancelotti voor Diego Lopez gekozen heeft, en die jongen het gewoon uitstekend doet, is het niet meer dan logisch dat Iker voorlopig op de bank blijft.

17 oktober 2013 om 17:16

Casillas is een goede keeper, maar niet zo goed als Victor Valdes!

17 oktober 2013 om 17:21

Een ban graag voor deze gloryhunter

17 oktober 2013 om 17:40

Het is dat Casillas op de bank zit, en Victor een aantal topwedstrijden heeft gekeept. Maar ik als liefhebber van Barca vind ik Casillas door de jaren heen (en misschien nu nog steeds?) toch echt wel een klasse of twee beter dan Valdes.

17 oktober 2013 om 19:36

Are u drunk?

17 oktober 2013 om 18:44

Deze betreurenswaardige ontwikkeling is geen incident. In het verleden heeft Perez ook andere Real Madrid symbolen verjaagd uit het Bernabeu. Te denken valt aan Hierro, Redondo en Valdano.

17 oktober 2013 om 19:00

Absoluut @simonvk. Maar is niks nieuws, zo ging men ook om met Raúl.
Walgelijke vent die Florentino Perez!

17 oktober 2013 om 19:21

Perez heeft schijt aan icone, ik walg echt van hem en zijn beleid. Hij geeft niks om het imago van Madrid.
Ga toch fietse.

17 oktober 2013 om 20:21

Helemaal eens. Na het onnodige vertrek van Raul weer een van onze iconen die niet het respect krijgt dat hij verdient.

17 oktober 2013 om 22:56

Misschien ligt het aan het feit dat deze keeper op te jonge leeftijd zoveel heeft weten te bereiken. Hij heeft alles al gewonnen en moet net als Valdez opzoek naar een nieuwe uitdaging. Misschien keeper worden in de Premier League.

Jammer van zo'n icoon, maar op namen hoor je niet te selecteren. Eerst dacht iedereen dat hij ruzie had met Mou, maar ook Carlo A. Stelt hem niet op. Zegt toch wat.

17 oktober 2013 om 16:48

ja dat zegt dat perez er iets mee te maken heeft.

17 oktober 2013 om 16:53

Of dat hij gewoon slechter is dan Lopez en daarom gepasseerd is

17 oktober 2013 om 16:59

als hij slechter is dan lopez waarom verkocht real hem dan niet eerder?
het is namelijk zeer ongebruikelijk om twee keepers van wereld niveau (waarvan ik persoonlijk vindt dat lopez er niet onder valt) bij één club te hebben spelen.

17 oktober 2013 om 17:22

Zeer ongebruikelijk wellicht, maar waarom niet? Real heeft het geld er kennelijk voor en willen kennelijk geen nieuwe 2e keeper halen. Op deze manier weet je iig dat als de 1e keeper geblesseerd/geschorst is, dat er een adequate vervanger klaar staat

17 oktober 2013 om 18:08

Lopez presteert gewoon goed, ik heb ook liever casillas omdat hij in mijn ogen veel krediet heeft opgebouwd. Maar ik begrijp ancelotti's keus en ik begrijp ikers keus als hij wil vertrekken.

Zou jammer zijn, en zonde! Hopelijk gaat hij nu zijn ultieme vorm laten zien en tegen juve een wereldpartij keepen.

17 oktober 2013 om 19:01

Ancelotti heeft hier weinig mee te maken hoor. Iedereen weet dat Casillas klasses beter is dan Diego Lopez. Dit is het werk van Florentino Perez.

17 oktober 2013 om 19:46

Een icoon die als een pussy weg wilt. Ik ben zelf een Real fan, maar je bent wel echt zielig als je vlucht als je bang bent voor de concurrentie. Ozil zelfde geval, alleen geen icoon.

17 oktober 2013 om 21:05

De Gea is echt niet slechter dan Casillas op dit moment. En hij is een groot talent. Hij kan alleen nog maar beter worden dat hij nu al is. Dus ik zie dat echt niet gebeuren.

Ik hoop en denk toch dat hij naar Barça gaat!

Casillas verdient meer dan dit. Leuke keeper die Lopez, doet het goed, maar over 10 jaar zal niemand meer weten wie dat is. Tenzij hij de man is die Casillas naar een andere club verdrijft. Casillas is een keeper die gewoon een basisplek moet hebben.

17 oktober 2013 om 16:52

Het gaat er niet om wie er over 10 jaar weet wie wie is, maar wie er nu het best presteert. Ik vind het oook jammer alleen als twee topcoaches de beslissing maken, dan moet je bij jezelf gaan nadenken.

17 oktober 2013 om 16:54

Het grappige is dat Casillas telkens de 0 houd als hij speelt en Lopez al een tijdje de 0 niet kan houden. Lopez begint steeds meer fouten te maken dus zolang zal Casillas niet uit de basis blijven.

17 oktober 2013 om 17:01

Telkens de nul? Hij heeft in de laatste periode maar 1 x gespeeld tegen Kopenhagen dacht ik.

En de tegendoelpunten van Madrid zijn absoluut niet te wijten aan Lopez. Het is meestal een Ramos of Pepe dat een fout maakt.

17 oktober 2013 om 17:06

Lekker makkelijk alles op Ramos en Pepe gooien. De tweede goal van Levante was beetje slecht verdedigt maar Lopez moest die 100 hebben.

17 oktober 2013 om 17:10

Doe ik niet hoor. Maar Pepe en Ramos maken dit seizoen echt lachwekkende fouten.

17 oktober 2013 om 19:00

Ik denk dat geen enkele keeper die tweede goal zou hebben gepakt. Dat was van zo'n 8 meter en er stonden 4 spelers die Lopez's zicht blokkeerden.

17 oktober 2013 om 19:02

Hij hield heel vaak juist Niet de nul, maar Diego Lopez doet dat ook niet

17 oktober 2013 om 16:58

Zoals Real Mad1d al aangeeft. Het gaat er niet om wie populairder is maar wie op dit moment beter is en Lopez is gewoon beter in vorm.

17 oktober 2013 om 19:33

Hoe weet jij nou hoe goed Casillas in vorm is?

17 oktober 2013 om 20:44

Hij staat niet voor niets in de basis. De trainer kiest degene die in vorm is..

Ongelofelijk inderdaad, hoort zeker in de top 5 beste keepers

17 oktober 2013 om 17:04

Maar nog onder Diego Lopez, die staat ook gewoon in de top 5 vind ik. Op naam selecteren slaat nergens op, dat kan een coach niet maken bij een topclub.

Leuk hoe ze daar met hun icoon omgaan, echt respectvol. Bied hem tenminste een kans om terug te keren, maa nee dat is al te veel gevraagd. Beter dat hij weggaat zo'n goede doelman hoort niet bij een koopclub te spelen die niets wint en hem slecht behandelt.

Je kan hem moeilijk nog in de top 10 keepers van het moment plaatsen als hij niet speelt. Zonde, ik zag hem altijd graag aan het werk.

Nou Arsenal hier is je keeper!!

17 oktober 2013 om 17:48

Zo zat ik ook te denken! Misschien kunnen Cazorla, Arteta en Ozil nog iets doen? De komst van Casillas zou ook symbool kunnen staan voor de wederopstanding van Arsenal; al jaar en dag een matige keeper en geen prijzen winnen en nu Casillas aantrekken en de weg naar boven inslaan .

17 oktober 2013 om 21:24

Als Arsenal Casillas aantrekt, zijn ze voor mij met stip de kampioenskandidaat...

Waarom speelt 'ie nou niet? Ik vind dat echt raar.

Ik dacht dat 'ie laatst nog wat anders zei trouwens. Tegen die ex-keeper van Liverpool. Hoe heet die gozert ook al weer?

17 oktober 2013 om 16:50

Hij speelt in de Champions League.
Diego Lopez in de PD en in de beker weet ik het eigenlijk niet.

ex-keeper van Liverpool? Reina?

17 oktober 2013 om 16:58

Ja, Reina. Er was een liplezer op losgelaten en toen had ze twee mannen het stukje laten inspreken. Dat kwam precies overeen met de lippen :P . En toen zei Casillas dat 'ie niet weg wilde gaan.

17 oktober 2013 om 16:59

Grappig dat veel barca fans nu zo laag over real praten, zoals: ja hoe kan real zo slecht omgaan met een icoon

Barca gaat zelf ook slecht om met haar iconen, kijk maar naar hoe Kluivert is weggepest, of kijk naar Ronaldinho en Eto'o...

17 oktober 2013 om 17:09

Dat waren geen iconen.

17 oktober 2013 om 17:28

Nou dat waren toch echt wel iconen, zij hebben barca veel prijzen bezorgd of waren lievelingen van t publiek.

En ook al waren het volgens jouw geen iconen (misschien heb je gelijk), toch is barca ook niet echt netjes omgegaan met deze sterren.

Tuurlijk is Real vele malen erger wat dat betreft, maar laten de barcafans ook even kijken naar hun eigen club, want ze doen net alsof barca niks fout kan doen

Ik heb het trouwens niet over alle barcafans

17 oktober 2013 om 17:36

Puyol, Iniesta, Xavi, Luis Enrique, etc zijn iconen, jongens die van begin tot het einde bij een club zitten niet zoals Ronaldinho of Kluivert die meerdere clubs hebben gehad. Als dit iconen zijn dan zie jij veel iconen bij clubs die iets hebben gewonnen.
Ik heb geen haat richting Real Madrid of iets in de trant, ik vind het alleen ongelofelijk dom om deze gasten als stront weg te zetten omdat er weer een andere voorzitter komt met zijn bluf. Dat geld trouwens voor heel de voetballerij.

17 oktober 2013 om 17:54

Icoon is een breed begrip he.
Ronaldo wordt toch ook gezien als een icoon van United (hun eigen woorden), terwijl hij er niet meer speelt. Henry wordt toch ook gezien als een icoon van Arsenal, ondanks dat hij daarna voor andere clubs uitkwam.

Maar buiten dat, mijn punt was: real is niet de enige die zo omgaat met haar spelers. Dat doen meerdere clubs.

17 oktober 2013 om 19:00

Ten eerste: Ik ben geen barça-fan, ten tweede: Ik zeg niet dat Barcelona goed omgaat met haar iconen. Ten derde: Ik heb niks gezegd over dat Real slecht met hun iconen omgaat. Ik vind het alleen raar dat zo'n enorm goeie keeper al meer dan een jaar op de bank zit.

17 oktober 2013 om 20:37

Het is niet raar, de beste speelt gewoon (in dit geval keept).

Vind ik dan

Als je door de 2e coach al niet wordt opgesteld..wat gaat er dan mis? Dan is de kans groot dat het toch echt aan Iker zelf ligt ipv de coach.

Dat krijg je wanneer je interne informatie lekt naar je vriendinnetje. Dat wordt niet gewaardeerd.

Tja Real Madrid en clubiconen, Iker krijgt de Raul behandeling en wordt door de achterdeur eruitgestuurd.
Als hij slim is gaat hij weg in de winter want hij kan nu ook niet meer op een vaste plek rekenen bij Spanje.

17 oktober 2013 om 16:52

Raul is nooit weggestuurd...

17 oktober 2013 om 16:57

Hij heeft inderdaad een waardig afscheid gekregen en de behandeling die hij verdiende na jaren trouwe dienst en het gezicht te zijn geweest van Real 15 jaar lang.
Erg respectvol, alsof je iemand dwingt tot zelfmoord en dan zegt dat je hem niet vermoorde.
Raul had gewoon nu bij Real moeten zitten en bv na dit seizoen met pensioen. En dan een functie in de club.

17 oktober 2013 om 17:05

Niets is erger dan de Abidal behandeling.. Vind dat je jezelf maar beter buiten deze discussie kan houden als Barcelona supporter. Spelers kunnen niet hun leven lang op hoog niveau spelen.

17 oktober 2013 om 17:16

Mourinho wou hem niet kwijt raken. Perez wou hem niet kwijtraken. Hij kon zijn contract zelfs hebben verlengd. Raul was degene die wilde vertrekken omdat hij geen onbetwiste basisspeler meer was gezien zijn leeftijd! Florentino Perez wou hem de Giggs van Real maken, maar Raul zei dat hij elke week wilde spelen dus opteerde hij om te vertrekken.

Ik vind niet dat je de Raul situatie kan vergelijken met die van Iker. Iker heeft nog steeds heel veel te bieden en is een van de besten. Raul was dat gewoon niet meer.

17 oktober 2013 om 17:26

Ik las dat de reden dat Raul en Guti toendertijd weggingen wel door Mourinho kwam. Raul en Guti zouden teveel macht hebben in de kleedkamers en dat kon Mou niet hebben, plus ze waren niet meer zo goed als vroeger.

17 oktober 2013 om 17:27

Ik weet niet waar jullie die onzin vandaan halen, maar Raul wou helemaal niet vertrekken bij Real Madrid. Hij wou daar zijn carrière afsluiten en dit heeft Figo aangegeven, een van zijn vrienden. Raul is weggepest met een grote ontslagvergoeding op zak. Jullie proberen elke beslissing van Pérez goed te praten. En waarom moet jullie nou Barcelona erbij betrekken? Heel triest is dat.

17 oktober 2013 om 17:40

Je hebt je zegje kunnen doen in het Abidal topic calimero.

17 oktober 2013 om 17:45

Je las dus verkeerd.. Guti heeft alleen maar bewondering voor Mourinho en vindt hem de beste ter wereld en hij heeft spijt dat hij nooit onder hem mocht trainen (zijn woorden), alhoewel hij ook gezegd heeft dat Mourinho Real Madrid niet altijd heeft geholpen (qua gedrag).
Hij vond dat zijn cyclus bij Real ten einde was gekomen.. sterker nog, hij heeft zelf toegegeven dat hij een fout heeft gemaakt door Real Madrid te verlaten.

@ Kurd

Jij weer he? Jij weet natuurlijk beter dan ik, of niet?
Raul heeft zelf aangegeven waar het aanlag! Ik herhaal; Raul wou zelf vertrekken. Hij kreeg een contract verlenging maar weigerde die omdat hij geen onbetwiste basisspeler meer was. Punt uit.

Lees hier:::::::: Los años en el Real Madrid fueron maravillosos, es mi club, y siempre seré madridista. El Madrid cambió mi vida. Pero llegó un punto que necesitaba escapar. La capitanía es un verdadero honor, pero necesitaba otra cosa. Tengo eso aquí (en el Schalke)", añadió. "podría haberme quedado, pero no hubiera sido como yo quería. No hubiera disfrutado", añadió.

Weetje waarom hij dit zegt " no me hubiera disfrutado"? Omdat hij alles wilde spelen en dit was vrijwel onmogelijk.

Jij probeert weer altijd te doen alsof je beter weet dan alle Madridistas. Blijf gewoon stil en zet jezelf niet voorschut.

17 oktober 2013 om 16:57

Als je niet weet waar je het over hebt, blijf gewoon stil.

17 oktober 2013 om 17:05

Je hebt gelijk, waren dezelfde omstandigheden als Kaka bij Milan.
Ik geloof niet dat hij vrijwillig weg ging zelfs al zegt hij het zelf nu.
Het is compleet onlogisch, misschien als hij eraan toevoegde "gezien de omstandigheden".
Maaar goed, het boeit nu toch niet meer.
Over een paar jaar kan Ramos ook wegwezen als het even minder gaat.

17 oktober 2013 om 17:20

blink182

bullshit. en niet komen met die punto pelota onzin van je. zogenaamde verslaggever met onzin bronnen. als casillas een Braziliaan was had je het uitgeschreeuwd hier. jij bent nooit objectief. zegt alleen hetgeen wat je uitkomt.

casillas wordt als vuil behandeld. terwijl hij altijd goed speelt. gewoon een persoonlijke kwestie die perez heel graag wilt winnen.

17 oktober 2013 om 17:31

Dus Illgner werd ook als vuil behandeld toen hij geblesseerd raakte? Mede dankzij zijn blessure mocht Iker in het doel staan... en nu gebeurd hetzelfde met Diego Lopez, maar Iker is degene die slecht wordt behandeld?

Heb je Casillas zien keepen in het seizoen 2012-2013?


En hou eens op met die fucking idiote argumenten als: "als hij Braziliaan was". Lucas zit op de bank bij psg hij en ik ben de eerste die zei dat het dik verdiend is! Ik hoef me zelf eigenlijk niet eens te verantwoorden. dus bij deze ben ik er klaar mee.

17 oktober 2013 om 17:37

Nee als het slecht is zegt hij dat ook, jij zegt maar wat ...

17 oktober 2013 om 17:42

blink182.

je bent allang niet geloofwaardig meer. ik snap niet waarom je mij en de rest nog probeert te overtuigen met je cijfertjes en neppe bronnen.

je bent een Braziliaan die totaal niet objectief kan en wilt beoordelen. jankgedoe van jou altijd.

dat van lucas zeg je nu. maar hee. we kennen je langer dan vandaag. blijft hij langer op de bank. dan gaan we dat gejank over Brazilianen weer horen.

ik heb casillas genoeg zien keepen. in dat jaar was heel real slecht. met name de verdediging. casillas is ook afhankelijk van zijn verdediging.

hij is een baas. niet meer. niet minder. en nou ophouden met je gezeik.

17 oktober 2013 om 18:12

Baas is op zich wel groot, en hij keepte toen gewoon goed en had misschien 2 of 3 wedstrijden onder zijn niveau gekeept, maar dat kwam zeker door de team ook die we toen zagen spelen. Het lag niet alleen aan iker,

17 oktober 2013 om 17:01

Praat toch niet als je er niets van weet. Phfff

17 oktober 2013 om 17:23

realzidane22 de belg. aub zeg. jij bent helemaal zo gefrustreerde belg die alleen maar nonsens lult.
sinds wanneer heb jij verstand van voetbal. komt altijd met lappen tekst.maar zegt eigenlijk helemaal niks.

casillas is een wereldkeeper en zij worden als shit behandelt daa in madrid. arrogant volk. nu niet erom heen draaien en zeggen dat lopez beter is bla bla bla.

ozil weg, raul weg. hierro weg. guti weg. allemaal als vuil behandeld.

17 oktober 2013 om 17:34

Nee Iker moet maar niet lekker naar de Media, en Lopez doet het gewoon beter dan Iker. Raul wilde zelf weg vriend... Ozil wilde weg om hij te laf was om de strijd met Isco aan te gaan. Geen onzin uitkramen loser.

17 oktober 2013 om 17:46

@ Fischer_ajax

Praat toch geen onzin,ramptoerist. En ja ik ben een Belg!
Van die losers die hier wat komen mee praten en doen alsof ze het allemaal zoveel beter weten word je inderdaad gefrustreerd van ja. Jij zal het allemaal wel weten neem ik aan...

Ja en dan dat Casillas een wereld speler is? Je praat hier over Real Madrid. Casillas is heus niet de enigste wereld speler. Hoe denk je dat Casillas aan zijn basisplaats is geraakt? Juist die zelfde manier als Lopez nu aan zijn basis plaats is geraakt. Dit is Real Madrid en niet Fc stamcafé. Blessures of slecht gedrag kunnen de dood van je carriere zijn. Dus kom niet zeveren!

Al die spelers die jij opnoemt werden helemaal niet als vuil behandelt en moesten ook helemaal niet weg. Ze zijn allemaal vanzelf vertrokken. En ja ook Özil! Guti heeft nu zelfs een nieuwe baan gekregen als trainer van de jeugd in Madrid. Dus zo slecht zal het allemaal niet zijn zeker! Guti zijn gedrag in Madrid was ook niet altijd om 'u' tegen te zeggen.

Maar ja ik neem aan dat mierenneukers als jij niet verder kunnen kijken dan wat de kranten je vertellen of juist niet vertellen.

Maak je zelf niet belachelijk en zoek een nuttige bezigheid zou ik zeggen. Sjonge, jonge weer zo een betweter!

17 oktober 2013 om 17:53

@ Realzidane22

Dat je nog op hem reageert..... Ik zou niet meer op hem reageren hoor. Heb je niks aan.

17 oktober 2013 om 18:10

Real Madrid fans bestaan echt voor 90% uit gefrustreerde kereltjes. Begrijpelijk na jaren lang voor schut gezet te worden door hun vrienden uit Barcelona.

Laten we voor op stellen dat al deze Madrid correspondenten geen moer weten van deze zaak en vooral bestaan uit helden op sokken. Iker is als trash behandeld en daarmee is de kous af. Valdes werd ook niet direct op de bank gegooid, en zie nu, de beste man draait een uitstekend seizoen.

De Barca fanbase wordt gezien als gloryhunters, maar de Madrilenen bestoken elk Madrid topic met haast chauvinistische onzin berichten en vallen Catalaanse topics lastig met je reinste haat.

17 oktober 2013 om 18:17

json30

de enige die gefrusteerd overkomt ben jij, gelijk weer de term gloryhunter en barca bij betrekken.het gaat hier om het handelen van iker en of hij een basisplek weer terug zal heroveren en niet om een valdes die op doel werd gehouden en de vertrouwen kreeg. Deze 2 situaties kunnen niet met elkaar vergeleken worden. Zelfs vermeer is beter dan pinto, nogal logisch dat valdes bleef keepen.

17 oktober 2013 om 18:43

@ json030

Barcelona kan al 2 jaar niet meer winnen van Madrid dus daar zal het zeker niet aan liggen. Is Iker dan een Barcelona topic volgens jouw? Je word voor minder gefrustreerd als je alles 100 keer moet herhalen.

17 oktober 2013 om 19:20

Zolang jullie gewonnen clasico's koesteren en Barca de prijzen kan pakken vinden ze dat wel prima in Barcelona denk ik. De afgelopen 10 jaar is Barca superieur aan Madrid en dat uit zich nu in een uiterst gefrustreerde club met een evenmin zo gefrustreerde fanbase. Maar ik dwaal af..

Elke Madrid topic heeft een sfeer van een kippenhok of zo'n BBQ boot vol met meiden. Een boel gelul maar erg weinig inhoud. De enige madrilenen die het aandurven Mourinho, Ronaldo of Perez aan te pakken worden met de vloer gelijk gemaakt. Lachwekkend.

Ik lees hier dat snotneuzen Iker door het slijk halen terwijl die gast verdomme alles heb gegeven voor die club. Een paar maffen hier op deze site zeggen dan even dat ie zijn mond moet houden? Wie zijn jullie?

17 oktober 2013 om 17:10

Dat blijft ie, omdat ie beter is dan Valdes.. Lopez is ook een betere keeper dan Valdes. Valdes wordt enkel geselecteerd, omdat ie bij de tweede club van Spanje speelt.. onbegrijpelijk eigelijk. Casillas wint zn plekje terug.. hij is gwn uit vorm en keepers krijgen daar gwn langer last van omdat de vervangers het vaak lang goed blijven doen.

17 oktober 2013 om 17:30

Jij weet niets hou je mond dan dicht als je geen verstand van zaken hebt. Raul wou zelf weg, Perez wilde hem behouden. Kraam geen onzin uit .

17 oktober 2013 om 17:39

Deze calma kan je toch niet serieus nemen,hij is geen Madridfan maar een Ronaldo fan straks als zijn manntje weg gaat bij Madrid word deze hoertje fan die andere club. Als Hij ooit Ronaldo zou zien zou hij spontaan bukken voor hem.

ff belletje plegen mesut, prachtige versterking in januari

Iker, bij Fcbarcelona komt er een plekje vrij. Met open armen zal je worden ontvangen, althans, door mij iig wel :-) #barcelonafan

17 oktober 2013 om 17:11

Dromen zijn gratis.

17 oktober 2013 om 17:47

Sommige dromen komen uit pik.

17 oktober 2013 om 18:20

Het zou zomaar kunnen, alleen hoop ik (mocht iker vertrekken) dat iker madrid niet verraad en voor een leuke club in het buitenland gaat.

Arsenal! Sla je slag in de winterstop! Casillas is misschien niet de beste keeper voor in de Premier League maar hij is ervaren en dan kan Szceszny nog eens wat leren van een echte wereldkeeper!

Weet iemand of er kans is dat hij naar Barcelona gaat?

Opvolger van Courtois zou het mooiste zijn om Real een lesje te leren. Maar ik denk dat hij ook een avontuur zou aangaan naar misschien wel Monaco.
Jammer dat Real Madrid hun iconen niet koestert.

17 oktober 2013 om 16:53

Maar wie gaat er keepen dan bij Monaco, Casillas of Valdès??

17 oktober 2013 om 17:10

Valdes is nog niet zeker dat hij daar naartoe gaat dus ze hebben keus zat

Diego Lopez keept de sterren van de hemel de laatse tijd, dan moeten we natuurlijk Diego Lopez op de bank zetten omdat Iker een clubicoon is. Het is ook geheel niet toevallig dat Mourinho en Ancelotti beide voor Lopez kiezen.... Waar zijn de Mourinho haters nu? Die vonden dat hij Real Madrid aan 't verpesten was? (mede door Diego Lopez op te stellen). Diego Lopez doet het geweldig, red Real elke wedstrijd weer, degenen die vinden dat Iker het meer verdiend dan Diego, kijken duidelijk geen Real of zijn napraters.

Echt schandalig dat er zo met hem wordt omgegaan. In mijn ogen had hij nog makkelijk 5 jaar eerste keeper bij Real Madrid kunnen zijn.
Ik weet vrijwel zeker dat hij bij iedere ander club (behalve Bayern München misschien) in de basis had gestaan.

Özil laten gaan was de grootste fout die Real ooit heeft begaan, maar alles valt uiteraard te overtreffen. Ik hoop echter niet dat ze dat gaan doen.

17 oktober 2013 om 17:12

Idd.. nog steeds pijn in me hart. Dat overkomt ons wel vaker, maar ik ben ervan overtuigd dat Lopez zn foutjes gaat maken en dat Iker weer een 100% kans krijgt die hij sws grijpt.

17 oktober 2013 om 17:30

Grootste fout die Real ooit is begaan? özil is goed maar wat overschatten mensen hem, serieus. Hij wou niet de concurrentie aan met Isco en wou ergens anders de onbetwiste nr10 zijn. Hij wou zelf weg en perez kreeg nog 50m in de laatste dagen van de transfer markt. Wil je niet voor Madrid spelen? opdonderen dan. Zeker geen fout van Madrid.

17 oktober 2013 om 19:08

Dat het een fout is, is al gebleken. Real heeft een spelverdeler voor achter de spits nodig. Isco is een andere type speler. Hij kan deze rol niet invullen zoals Özil dat wel kon.

17 oktober 2013 om 20:22

Nogmaals het is geen fout van Madrid, isco was een toekomstige wereldspeler(als hij dat al niet was) zijn komst werd door iedereen toegejuigd. Özil wou zelf weg door de komst van Isco, daar kan Real niets aan doen. Ik mis zelf Özil ook enorm, hij wil gewoon de onbetwiste speler op zijn positie zijn, die krijgt alleen Ronaldo bij Madrid.

17 oktober 2013 om 20:03

Ahum.. Cambiasso transfervrij naar Inter laten gaan waar hij vervolgens de CL en 5 scudetti wint.. Dat was de grootste fout van Real Of toch een van de grootste.

Dit ligt zeker niet aan de keeper zelf dit is gewoon in opdracht van de voorzitter als Iker straks weg is dan gaat die beerput echt wel open hoor . ik vind het echt te gek voor woorden dat hij niet speelt er moet echt iets anders aan de hand zijn .echt respectloos hoe ze met deze man omgaan .

kan niet echt een juiste club vinden bij elke speler zie je comments Arsenal sla je slag... -.- alsjebleift zeg.
Atletico Madrid misschien? kans ik groot dat hun Courtois kwijt raken ? kan die ook blijven waar die is..

17 oktober 2013 om 16:56

Een clubicoon zoals Casillas zal never nooit naar de stadsrivaal gaan. Zelfde geldt voor Barcelona.

17 oktober 2013 om 16:59

een clubicoon word ook niet zomaar hups opeens op de bank gezet?
zijn genoeg spelers die deze beslissingen gedaan hebben naar de rivaal gaan!
is niks nieuws meer

Onruststoker.. houd dit gewoon binnenskamers man. Puur Ancelotti onder druk zetten met 'als je me niet laat spelen vertrek ik.' Nu hebben de kranten weer vanalles om over te schrijven..

17 oktober 2013 om 16:59

Een terechte opmerking van Iker zou ik zeggen. Iedere speler moet z'n situatie normaal evalueren en als er dan gevraagd wordt wat hij zou doen: Dit is 't antwoord. Knip en klaar. Lijkt me niet te vallen onder de noemer "onrust stoken".

17 oktober 2013 om 17:01

Prima als je het evalueert, maar dan zeg je dat tegen Ancelotti en de spelersgroep, niet tegen de media. Dit is gewoon pure onruststokerij.

17 oktober 2013 om 17:03

Hij zal dit vast al met Ancelotti besproken hebben. Neem niet aan dat die al 4 maanden zwijgend langs elkaar heen werken daar.

17 oktober 2013 om 17:05

Iker lek altijd tegen de Media, achterbakse vent is het.

17 oktober 2013 om 18:14

Achterbakse vent? Die gozer heeft zijn leven lang alles gedaan voor de club. En dan komt een snotneus op VZ hem achterbaks noemen? Je hoort een ban van 10 jaar te krijgen.

17 oktober 2013 om 20:12

Meer dan 10 jaar, deze onzin is werkelijk legendarisch. Iker is een achterbakse vent? Je noemt hier dus eigenlijk de club waar je ''fan'' van bent achterbaks, want Iker is het grote icoon van Real Madrid. Je denkt echt dat je er verstand van hebt, ga even ergens anders lopen provoceren.

17 oktober 2013 om 20:50

@json030

Volledig mee eens. Doet me pijn aan de ogen, maar vooral in het hart dat er zo wordt gesproken over een van de grootste Madrilenen en Spanjaarden aller tijden. Het ultieme boegbeeld van Real samen met Raul van de afgelopen 15 jaar. Zo ongelofelijk veel wedstrijden en titels gewonnen dankzij die man. Een van de mooiste seizoenen van Real en Casillas van de afgelopen 10 jaar:

http://www.youtube.com/watch?v=499tyskaxky


17 oktober 2013 om 17:00

Goh, verrassende opmerking, zucht..

Bijna elke speler die gehaald is om te spelen wilt daadwerkelijk ook elke week een wedstrijd spelen. Misschien is Casillas niet gehaald, maar hij heeft wel 10 jaar (!) achter elkaar non stop in het doel gestaan, dus het lijkt me logisch dat hij nog steeds veel speeltijd wilt.

Ach, misschien is hij niet meer goed genoeg, dat weet ik niet, maar alsnog is het zijn goed recht om te mopperen over speeltijd in de media.

17 oktober 2013 om 17:04

Ik denk niet dat Ancelotti herinnerd wilt worden als degene die ervoor gezorgd heeft dat Casillas, een icoon, niet meer bij Real Madrid speelt. Dus ik zie Ancelotti hem binnenkort wel een basisplaats geven. Of Iker het verdient, laat ik in het midden. Maar hoe Iker zich nu gedraagt is echt niet voorbeeldig.
Zo te zien krijgen de spelers weer hun zin.

17 oktober 2013 om 17:12

Als hij dit tegen Mourinho had gedaan zat hij lekker op de tribune weg te rotten. Nou durft hij wel de man uit te hangen.

17 oktober 2013 om 17:18

Real heeft geen coach nodig. De spelers weten toch beter?

17 oktober 2013 om 17:22

Ja echt man, waarom moet hij weer voor onrust zorgen, nergens voor nodig... Onder Mourinho zou hij dit zeker niet durven.

Weer zo'n icoon weg door die Perez who's next Ramos.
P.s. Barca sla je slag

17 oktober 2013 om 17:12

Ramos is geen icoon, komt van Sevilla en is lang niet zo ver als Casillas, Guti, Hierro of Raul.

17 oktober 2013 om 19:29

Ramos komt wel heel dicht in de buurt van een een icoon, speelt al 8 jaar voor Real, en dat worden er alleen maar meer. Hij is echt een van de gezichten van Real en een Madridista.

Ja Casillas dat is topvoetbal.
Je moet je elke week weer onderscheiden van je concurrenten en als je dat niet doet komt aan al het goede toch een einde.
Als je niet presteert belandt je op de bank.
Als je concurrent goed presteert blijf je op de bank.
Als je niet wilt vechten voor je plek zoek je een andere club.
Zo zijn de wetten van topsport.

17 oktober 2013 om 17:08

Was niet nodig voor Diego Lopez zijn komst. Adan is echt veel slechter dan Iker, dus hij was gewoon een vaste plek gewend. Nu heeft hij een goede concurrent op zijn positie en is het lastiger geworden.

Schijnt dat Excelsior de situatie nadrukkelijk in de gaten houdt.

Ik ken eigenlijk weinig clubs bedenken die zijn salaris zouden kunnen opbrengen en een keepersprobleem hebben. Milan zou kunnen, aangezien die kale nog wel eens een bal los laat, maar aan de andere kant wel fantastische reflexen heeft. Ik kijk niet veel van City maar ook Joe Hart keepte tegen Bayern dramatisch, maar is de nationale keeper van Engeland, dus die zal Man. City ook niet zo maar dumpen. Lastige situatie voor Iker, maar hij zal ongetwijfeld zijn speeltijd weer krijgen

17 oktober 2013 om 17:00

Die kale heet Abiatti. Hoop ook voor hem dat hij zijn plekie vindt bij een andere club.

Zielige vent die Iker, wat een clubliefde heeft de beste man, nou not. Iker die lekt altijd naar de pers, nou ook weer wilt hij voor extra onrust zorgen.. Hoepel dan op joh Iker. Ik zou hem vandaag al weg doen, onrust zaaier. Clubliefde kent hij niet. Altijd dat lekker naar de media van hem, vind je het gek dat Mourinho jou op je plek zetten. Zo achterbaks deze vent, geen wonder dat hij zijn beste vriend Xavi is, en het was algemeen bekent dat hij vrije trappen van Messi altijd expres doorliet. De man zorgt alleen maar voor onrust bah.

17 oktober 2013 om 17:03

Expres doorliet? Geloof je het zelf?

17 oktober 2013 om 17:06

Maar zoek is op Youtube de vrije trap van Messi met Iker op doel, hij doet vrijwel geen moeite om de bal enig sinds tegen te houden.

17 oktober 2013 om 20:17

Ja hoor, die had Verhoeven keurig uit het hoekje geplukt, maar die grote boef van een Iker laat hem weer expres door zodat zijn vriendjes uit Barcelona weer eens winnen. Wat een stommerd is die Ik er toch, bah.

17 oktober 2013 om 17:04

"hoepel dan op joh Iker"

Aldus een Real Madrid fan over Iker Casillas die 10 jaar achter elkaar op goal heeft gestaan bij de Madrilenen. Ach, vragen om meer speeltijd is toch niet normaal, je heet immers Iker Casillas en niemand kent je.

17 oktober 2013 om 17:08

Het verleden bied geen garantie voord e toekomst vriend. Ik heb een hekel hoe hij alles aan de Media lekt, houd het binnen,s kamers...

17 oktober 2013 om 17:13

Tja, als hij na 10 succesvolle jaren geen krediet heeft dan is het inderdaad beter om te gaan. Ik hoop niet dat de Real aanhang net zo over Iker denkt als jou, want dat zal wel heel triest zijn.

17 oktober 2013 om 17:15

In het heden moet je presteren, niks met krediet te maken, Lopez doet het gewoon beter. Hij moet niet alles gaan lekken naar de media, klaar. Niemand is groter dan de club gast.

17 oktober 2013 om 17:05


Je hebt 't wel over de keeper die dit voor jullie gewonnen heeft: http://en.wikipedia.org/wiki/iker_casillas#club_2

17 oktober 2013 om 17:10

Heeft hij dat echt allemaal helemaal zelf gewonnen? Welk knap voor een keeper. Een team wint club prijzen, niet één speler. Het is 11 tegen 11, niet 1 tegen 11.

17 oktober 2013 om 17:16

Captain Obvious strikes again...

En dat is reden om je clubicoon zo te behandelen nu?

17 oktober 2013 om 20:15

Jij, mijn beste jongen, bent met geruime afstand de meest trieste persoon die ik in tijden tegen ben gekomen. Je beweert dat Iker vrije trappen van Messi expres doorliet? Je hebt duidelijk het verstand van een geestelijk beperkte wasbeer. En zijn vriendschap met Xavi is juist een geweldig symbool, dat de rivaliteit van beide ploegen ook nog gescheiden kan worden door een vriendschap. Jij bent geen fan. Jij bent gewoon een idioot.

wat een honden daar bij Real. de zoveelste die ze zo als een hond behandelen. Raul. Ozil. Makalele etc.

zo een icoon. zo een geweldige keeper, en dan dit. gatverdamme zeg. nou Iker pak ze terug en ga naar barca. scheit aan die club die je als niets behandelt.

17 oktober 2013 om 19:25

Gelukkig is Iker niet als een hond behandeld. Özil, Makelele en Raul ook niet. Jammer genoeg voor jou zal hij nooit naar Barcelona vertrekken.

Het beste voor iedereen denk ik. Casillas is een keeper met een enorme staat van dienst en hoort simpelweg niet op de bank weg te rotten. Aan de ander kant heb je Diego Lopez die zeer goed keept, en twee toptrainers hebben hem de voorkeur boven Iker gegeven. Iker naar een mooie club zodat we hem ook weer aan het werk kunnen zien.

Jammer voor misschien nog steeds wel de beste keeper, kan beter naar een andere club gaan, waar hij de laatste jaren van zijn carriere nog in de basis kan staan.

Ramos-4

Je weet ook wel dat iker toen keepte dat hij amper iets te doen had.

Zag je iker vorig jaar hij maakte heel veel fouten.

Enigste wat hij moet doen is hard werken spijtig voor hem maar op dit moment is lopez gewoon beter.

17 oktober 2013 om 17:06

Hoe weet je dat Lopez op dit moment beter is dan Casillas? De afgelopen wedstrijden speelde Casillas maar iets van 100 minuten en dat deed hij niet slecht. Raar dus, dat je Lopez op dit moment beter vindt.

17 oktober 2013 om 17:10

Hij maakt blunders op hoge ballen, en hield hij niets tegen... Lopez is echt in alles beter dan Iker.

17 oktober 2013 om 19:30

Als je Lopez in alles beter vind, waarom reageer je dan steeds zo opgefokt op dit artikel? Wat maakt het jou dan uit dat Casillas wil vertrekken?

Ik hoop dat hij een club vind waar loyaliteit wel wordt beloond met een plek in de basis, of in ieder geval geen club die niet durft uit te spreken waarom ze een icoon zo makkelijk aan de kant zetten.

Wat een triest verhaal. Dit doet veel pijn. Cassillas is Real Madrid. Hopelijk in de winterstop een verandering

17 oktober 2013 om 20:19

Inderdaad, het is gewoon pijnlijk om Iker op de bank te zien verpieteren. Ik weet nog hoe het bego in La Rosaleda vorig jaar, omdat Mourinho Adán 'beter' vond, en die keept nu ergens in een amateurcompetitie. Gewoon een persoonlijke zaak, zo'n affaire verdient San Iker niet.

Casi naar spur of barcelona?

Ik kan me dus niet van de indruk ontdoen dat het helemaal niks te maken heeft met de sportieve kwaliteiten van Casillas maar dat dit allemaal gebeurt in opdracht van Perez.

De presi van Real is er mijn inziens niet mee opgezet dat Casillas beste vriendjes is met o.a. Xavi en dat daarom een ander op doel moet bij Real.

Lopez komt van Real Madrid, moest er weg omdat Casillas beter was en nu, 10 jaar later, zou het niveau van Lopez dusdanig gestegen zijn en dat van Casillas gedaald dat de rollen nu omgedraaid zijn ?

Niet mijn mening, dit is een politiek spelletje en Ancelotti, puppet on a string, moet doen wat de presi wil of hij vliegt.

Natuurlijk heb ik er geen bewijzen voor, is dit speculatief en een aanname van mijnentwege maar het is dus wel hoe ik het zie.

Er gebeuren sportief te veel vreemde dingen bij Real opdat wat daar allemaal misgaat het werk kan zijn van een professional.

Voor Milan zou dit de perfecte optie zijn, aangezien Abbiati toch wel echt oud begint te worden. Drie jaar Casillas op doel en dan over drie jaar Gabriel.

Ander optie zou City zijn, omdat Hart toch wel wat onzeker overkomt de laatste tijd en hij de trainer al kent en volgens mij zitten er nu ook wat Spanjaarden in het bestuur daar.

Eerst Özil, dan Casillas, daarna was het Benzema's beurt en nu ook Khedira. Gaat lekker daar in Madrid. Houden zo.

17 oktober 2013 om 17:13

Iker was toch een gentleman onder de Barca fans, nou nu zie je het weer dat hij weer zit te lekken naar de media, en weer voor onrust zit te zorgen.

17 oktober 2013 om 17:35

We moeten niet doen alsof Casillas heilig is, hij kan af en toe ook een misselijk mannetje zijn. Zo betichtte hij eens een scheidsrechter van partijdigheid na een verloren pot tegen Barcelona, terwijl hij de schuld bij zijn eigen team had moeten zoeken.

17 oktober 2013 om 17:30

Waarom noem je Özil en Khedira?

17 oktober 2013 om 17:36

Worden/werden als stront behandeld.

17 oktober 2013 om 17:52

Hoezo werden/worden Özil en Khedira als stort behandeld? Pérez heeft alleen gezegd dat Özil de druk niet aan aan kon, dat weet hij beter dan ons. Dat over vrouwen en over het nachtleven heeft hij nooit gezegd. Dat is verkeerd door de media begrepen. Dat heeft de krant ABC (die het origenele artikel had) ook gezegd. Hier is het artikel van ABC dat zij ontkennen dat Pérez die woorden heeft gezegd.

http://www.abc.es/
realmadrid/noticias/20130911
/abci-ozil-adios-201309111521.html

Zij hadden een artikel dat Pérez toen over een paar dagen een vergadering had met enkele hoge heren binnen Real Madrid. Hierin werd gezegd dat Pérez ging zeggen dat de verkoop van Özil lag aan dat hij te veel de nachtclubs zat en zijn instelling niet goed was. Dit was pure speculatie van ABC en is nooit zelf gezegd door Pérez.

Verder heeft Ancelotti volgens mij niks verkeerds gezegd over Özil. Özil had het idee dat hij niet het vertrouwen had van Ancelotti, Real kreeg een goed bod voor Özil en Ancelotti gaf groen licht. Dus ik snap niet dat je vind dat Özil als stront is behandeld.

Van Khedira snap ik het helemaal niet. Is daar ooit een slecht woord door de club over gezegd? Dat kranten als Marca en AS bullshit over hem zeggen, tsjah... Die kranten zijn al al lang niet meer pro-real en publiceren bijna allemaal maar onzin. Dat zijn sensatie kranten eerste klas. Pérez heeft ook alle banden verbroken met AS en wil Marca misschien voor de rechter slepen.

17 oktober 2013 om 18:26

Als je 3 jaar top presteert en vervolgens wordt vervangen door een of ander renpaard, dan kan je gerust stellen dat je als stront bent behandeld. Als Bale niet was gekocht, was Özil waarschijnlijk gebleven.

17 oktober 2013 om 18:41

Hoezo is Bale vervangen door Özil? Pérez wou Bale al lang hebben voordat Özil weg ging, hij wou Bale al toen Mourinho nog coach was. Als je nou Isco zei dan kon ik je misschien nog begrijpen maar bij Bale totaal niet. Daarbij vind ik nog steeds niet dat Özil als stront is behandeld maar afijn. Jij hebt jouw mening en ik heb de mijne.

17 oktober 2013 om 19:50

Door de komst van Isco verschoof Özil naar rechts op het middenveld. Door de komst van Bale was er geen plek meer voor hem.

17 oktober 2013 om 23:59

@chimaera

Ozil is niet als stront behandeld, maar hij is zeker niet behandeld zoals hij behandeld verdient te worden. Hij zou namelijk op handen en voeten gedragen moeten worden bij Real, dan was hij nog beter geweest. Maar nee, Ozil moest zich elke wedstrijd uit de naad lopen voor ene Ronaldo (die weliswaar veel scoort maar het team 0,0 beter laat spelen), om vervolgens na 90 assists te hebben gegeven in 3 jaar lang (ongekende cijfers wereldwijd!) te horen te krijgen dat hij moet gaan vechten om zijn plaats met een Spaans talent dat een goed jeugd EK heeft gespeeld. Begrijp me niet verkeerd, Isco is een geweldenaar, maar dit is toch van de zotte.

Ik geef Ozil groot gelijk, een grote speler als hij zou een streepje voor moeten hebben, niet alleen omdat het een naam is, ook omdat hij zo verschrikkelijk goed heeft gepresteerd en belangrijk is.

18 oktober 2013 om 00:16

@chi7

100 procent met je eens hoor Chi7. Maar dat hij als stront behandeld ben ik het niet mee eens en daarom reageerde ik op Azulgrana01. Ik neem het Özil eigenlijk ook niet kwalijk dat hij is vertrokken. Isco komt en Özil is ineens zijn positie kwijt waar die 3 jaar schitterde en 90 assists gaf. Isco doet het momenteel erg goed maar Isco was in principe gewoon overbodig. Ik prefereer nog altijd Özil boven Isco.

Makkelijk weglopen als club held zijnde vind ik... Ik vind Lopez en Casillas beide geweldig maar zijn 2 verschillende keepers. Hij moet gewoon blijven klaar uit.

Dit is typisch real Madrid !!
Gevalletje Raul, guti

Weet iemand of de geruchten over een eventuele vertrek naar Milan ergens op slaan? We kunnen wel enthousiast gaan worden maar als het helemaal niet waar is heb je er natuurlijk niets aan.. Hopen mag zeker.

17 oktober 2013 om 17:20

Volgens mij weet niemand dat echt, maar het meer een soort optelsommetje. Casillas speelt niet in Madrid, Abbiati heeft ook niet het eeuwige leven en zal toch binnenkort stoppen, Milaan is een stad waar veel rijke mensen zich thuis voelen( ook belangrijk voor zijn vrouwtje). En aangezien Milan met een sterke keeper en nog 1 nieuwe verdediger een sterk team heeft, is natuurlijk een heel logisch dat deze geruchten er zijn.

17 oktober 2013 om 22:43

Nouja belangrijk voor het vrouwtje, zij is journalist voor de Spaanse sport dacht ik.. Dan lijkt het me niet zo geweldig als je in Milaan woont haha. Maarja Natuurlijk de optelsom is er, maar dat is niet alleen bij Milan zo lijkt me.

Bah, vind het verschrikkelijk. Eerst Raul de deur wijzen, na jaren van trouwe dienst. Nu zo om gaan met hem. Mooie club, absoluut, maar verschrikkelijk beleid dit.

17 oktober 2013 om 17:20

Raul is helemaal niet de deur uitgewezen man. Praat toch niet zo na. Raul heeft zelfs besloten om te vertrekken.

17 oktober 2013 om 17:23

Precies beter nadenken voordat je wat zegt, want je bent slecht ge informeert.

17 oktober 2013 om 17:27

Ach, denk na! spelers worden als oud vuil door de achterdeur weggestuurd. Ze zijn van 't lotje getikt daar. Ozil ook een mooi voorbeeld. Verschrikkelijk.

17 oktober 2013 om 17:28

Ozil wilde zelf weg he, hij wilde niet strijden met Isco en wilde weg. Dan houd het op he.

Goed bezig Iker!! Waarom moet je dit dan ook bij die flut journalisten gaan hangen?! Hou het toch voor je zelf man. Vorig seizoen had hij ook van die bedreigingen. En goed is het niet afgelopen moet ik zeggen. Weet je nog die gsm berichten dat Marca publiceerde? Waar Iker ook met een vertrek dreigde tegen Mourinho! Waarop real Madrid dan reageerde dat die berichten niet klopte. Waarop Marca de volgende dag dan weer in het groot "marca liegt niet" publiceerde! Het is zo dat Casillas zijn plaats is verloren.

Beseft hij dan niet dat een oorlog vechten via de media (en zeker die vieze Spaanse media) om je basisplaats terug te winnen niets goeds brengt. Ik zie die Spaanse krantenkoppen dit weekend al voor mij als Iker niet speelt. Ze gaan vanaf nu tot binnen 3 maanden gaan aftellen. Tik tak de klok tikt! Sjonge, jonge wat een gedoe daar in Spanje!

Azulgrana01

Eerst Abidal dan Thiago en dan ook valdes gaat lekker daar in Barcelona

17 oktober 2013 om 17:22

Deze topic gaat over de situatie van Casillas bij Real en aangaande de drie namen die jij noemt : bij hen is/was de situatie toch wel anders als bij Casillas, dat besef jezelf hopelijk ook wel.

17 oktober 2013 om 20:20

Valdés en Thiago wilde zelf vertrekken, praat geen onzin.

Sprake van sterke concurrentie, Iker Casillas hoort zich gewoon op de trainingen te laten zien wie beter is. Via de pers uitleggen dat je over 3 maanden weggaat houdt dus in dat je geen vechter bent. Diego Lopez keept gewoon beter dan Casillas.

17 oktober 2013 om 17:27

Na deze uitspraak heb ik zoiets van verkoop hem maar, wat heb je dan aan Iker... Geen mentaliteit, hij is gewend geraakt dat hij eerste keeper was en alles van zelf kwam en niet echt veel te hoeven doen. Nou zie je pas wat voor mentaliteit hij heeft, zero mentaliteit.

17 oktober 2013 om 20:21

Ik begin me echt zwaar te ergeren aan jouw deze avond, wat ben jij toch een irritant gozertje.

17 oktober 2013 om 17:56

Volgens mij heeft Iker lang genoeg de bank warm gehouden en heeft hij wel degelijk geprobeerd om zijn plaats in de basis te heroveren. Het trieste voor hem is dat Lopez gewoon in bloedvorm verkeert en daarom is hij in een uitzichtloze situatie beland. En gezien zijn leeftijd is het dus niet gek dat hij het ergens anders wilt gaan proberen.

is maar goed ook als die weggaat heb hem nooit een goede keeper gevonden. bovendien is hij veelste klein voor een keeper. hij moet niet zeuren de slappeling

Eigenlijk lijken mij dan Arsenal of Milan de enige opties. Andere topclubs zitten al goed qua keepers en subtopclubs kunnen waarschijnlijk zijn salaris/transfersom niet betalen

Gewoon naar Atletico of Barca gaan en weer bij Spanje op het wk spelen. Het ergste is niet eens hoe Real met Casillas is omgegaan. Adan hebben ze nog slechter behandeld. Dat was de keeper die casillas zogenaamd uit de basis speelde en toen casillas geblesseerd raakte mocht adan vertrekken en kochten ze lopez. Dat was pas een trieste actie.

zou AC Milaan iets voor hem zijn?? persoonlijk hoop ik dat hij erheen gaat maar vrees dat AC Milaan weinig te besteden heeft..

Als Courtois niet haalbaar is dan even polsen bij Casillas of hij het ziet zitten bij Barça, Xavi, Iniesta en Valdès zouden hem kunnen ompraten om zo nog tot 2018 bij Barça onder contract te staan. Als hij het niet aandurft om bij een rivaal te gaan dan toch maar naar Ter Steghen met of zonder een ervaren keeper bv. zoals Reina.

Zo te lezen hebben de woorden van Reina toch effect gehad.
Ik ben erg benieuwd wat de volgende stap wordt, van zowel Iker als Real.

Triest als het waar zou zijn, het is een legende. Dit zou hetzelfde zijn als een vertrek van Abidal. Twee helden, publiekslievelingen verlaten hun club.

Denk dat het niet voor niets is dat hij op de bank zit. Jammer is het wel. Iemand die al zolang eerste keus is bij de club en ook niet van Real gescheiden leek te worden. Maar als zowel Mourinho als Ancelotti het niet in hem zien, wellicht ligt het wel aan Casillas zelf?

Vlieg in januari samen met Benzema je grote vriend Ozil achterna

Is het tegenwoordig een wet om alleen basisspelers te kunnen opstellen in een nationaal team? Casillas is de beste keeper van de wereld, die ga je toch niet op de bank laten zitten bij Spanje omdat er toevallig twee opeenvolgende schele apen coach zijn van Real? Net zoiets als Sneijder: altijd opstellen die gast, ook al is hij uit vorm.

Deze man verdient veel meer dan real hem nu geeft is jammer dat het beleid niet achter hem staat want niks ten slechte voor wie ze nu onder de lat zetten maar casillias in vorm is gewoon top 3 keeper van de wereld. Als ik hem was zou ik ook de eer aan me zelf houden en naar een andere vlub verkrassen

Het tijdperk San Iker is afgelopen, tijd voor nieuw bloed in het Madrileense doel

17 oktober 2013 om 19:06

Ancelotti en Zizou kunnen hier niks tegen doen. Het is Perez die de scepter zwaait.

17 oktober 2013 om 19:24

Absoluut! Deze man heeft geen liefde voor het spelletje zijn spelers, maar alleen geld!

Ozil's vertrek doet me nog elke dag pijn! Mocht Casillas nu ook nog is gaan dan heb ik absoluut geen symphatie meer voor madrid

Nou, Real gaat lekker verdienen aan Arsenal in januari. Benzema, Casillas en misschien ook nog wel Khedira (dat zou ik dan wel weer leuk vinden dan). Maar Casillas mag natuurlijk ook naar Milan komen!

Florentino Perez is een van de meest walgelijke personen in het voetbal wereldje. Als Real Madrid fan, vind ik dat toch heel erg triest dat zo iemand aan de toutjes trekt daar.

Dat hij op deze manier Iker Casillas wegjaagd, is natuurlijk niks nieuws.
Eerder was dat al het geval met legendes als Hierro, Guti en Raúl.

Waar zijn de Mourinho haters. Iker is niet meer de Iker van een paar jaar terug. Lopez keept geweldig en verdient om in de basis te spelen. Als Iker de concurrentie strijd niet aandurft, moet ie weggaan en niet zo bij de media zeuren.

IN augustus 2012 was ik in ierland en zag daar een wedstrijd van Real Madrid tegen dacht ik Valencia.

In die wedstrijd gebeurde iets vreemds. Er komt een voorzet , Casillas roept , komt zijn goal uit en springt om de bal te pakken. Er is geen tegenstander in de buurt. De dichtst bijzijnde verdediger, ik dacht Sergio Ramos springt ook omhoog en kopt Casillas vol op het hoofd. Allebei geblesseerd en Casillas heeft daarna vrijwel niet meer voor RM gespeeld.

Het moest lijken op een ongeluk maar was het niet , het was opzet. Mijn theorie is dat Casillas niet meer gepruimd wordt door zijn verdedigers. Met Casillas in het doel dienen die verdedigers naar hem te luisteren en als ze dat niet meer doen vallen er veel goals tegen.

Casillas naar Barcelona.....prima move

17 oktober 2013 om 19:26

Doet hij niet, rosell zelf zij dat wij geen bod zullen doen op Casillas.
En Casillas zelf is te veel Madrid om naar Barcelona over te stappen.

Kort gezegd no way dat hij gaat, hoe graag jullie barca fans dat ook willen.

Ancelotti als Casillas weg gaat, dan zullen de fans zich tegen je keren. Dan zul je je elke wedstrijd voor moeten bereiden op een fluit concert.
Ancelotti zet iker weer tussen de palen als het dan echt slecht gaat met hem in het doel dan haal je hem eruit want dan weet iker ook zelf het is mijn eigenschuld.
Want nu snapt iker ook niet waarom hij op de reserve bank zit hij deed het goed tot zijn blessure, waar hij niks aan kon doen.

17 oktober 2013 om 19:26

Casillas weet heel goed waarom hij op de bank zit en als er belangrijke verdedigers zijn die niet niet met hem willen spelen dan heeft de coach geen keus.

In 1974 was Jan van Beveren, een enorm keeperstalent , veruit de beste keeper van Nederland. Cruijff wilde echter niet met van Beveren spelen en Michels had geen keus en stelde uiteindelijk Jan Jongbloed op .

Ancelotti bepaalt natuurlijk niet de opstelling van RM , dat doen anderen.

Mensen moet niet constant zeuren..

Toen hij wekelijk tussen de palen stond en door weer eens een blunder van Iker punten werden verspeeld.. was iedereen hem uit aan het kotsten.. Maar dan wordt hij aan de kant gezet.. en vervangen door Diego Lopez.. Die Real toch wel meer dan een handvol punten heeft gered.. En mensen beginnen meteen te huilen..

Als Iker nog de wereldkeeper die hij was dan moet hij toch makkelijk zijn plaats terug kunnen verdienen..
Mensen zien hem elke dan op de training en maken dan de keus. Wij kunnen alleen praten over de geschiedenis.. en de momenten waarin hij goede reddingen maken..

Maar daar heb je niets aan. Dat hij vroeger een super betrouwbare keeper was wil niet zeggen dat hij het vandaag ook nog is.

Ik zie een klassieke Galliani deal aan de horizon. Dit is het laatste jaar van Abbiati en het is nog maar de vraag of Gabriel het aan kan om zijn positie direct over te nemen. Wij hebben Abbiati dit jaar hard nodig in de UCL en de coppa Italia. Casillas kan dan alvast wedstrijden keepen in de Serie A. Bovendien is hij cup tied. Tot slot zijn Galliani en Perez goede bekenden van elkaar. Galliani zal echter geen cent te veel betalen.

Het is jammer maar López zou eens geblesseerd moeten geraken zodat Casillas terug in doel staat. Zo kan hij tonen dat hij terug is en nog paar jaar bij Real tussen de palen kan staan! Want hij is niet uit de ploeg geraakt wegens die handbereik neen hij was volledig uit vorm!

. Ik snap niet dat je als Madrid 'fan' slecht kan spreken over een legende van jou club die er potverdikke alles heeft aan gedaan om prijzen te winnen en om trouw te blijven aan de club. Ik zou van mijn leven geen slecht woord kunnen zeggen over de legende van mijn club, Zanetti! Dat durf ik zlef niet te zeggen over legendes van de rivalen zoals Totti, Del Piero, Maldini.. Zo spelers moet je door dik en hun trouw blijven en respecteren, want zulke spelers zijn uit aan het sterven!

Mensen zoals Calma; die zeggen dat Cassilas een triste vent is zijn niet serieus te nemen. Pure gloryhunters zijn dat. Ik geef zulke mensen 1 tip : Stop met 'fan' zijn van Real en ga een andere club gloryhunten. Of stop gewoon met voetbal kijken en ga lekker Ping Pong kijken.

D.lopez doet het uitstekend, maar dat betekent niet dat men Cassilas als vuil moet behandelen.wissel gewoon elke keer af, dan zijn beide keepers tevreden. Iker is in mijn ogen een van de beste keepers. Maar goed gaat Real naar mij luisteren? Nee. Dat ze maar doen wat ze willen. Laat ze lekker honderden miljoenen uitgeven aan overschatte spelers terwijl ze tot over de oren in de schulden zitten.als er 1 club is in Spanje die ik graag heb is dat Atletico Madrid.. Die andere 2 grootmachten kan ik niet hebben. Forza Iker Cassilas! Non mollare!

17 oktober 2013 om 21:18

Inderdaad. Dat weet ik ook heel zeker. Fanboys die hem uitschelden als een stuk vuil neem ik niet serieus

17 oktober 2013 om 21:59

Och zieligerd dus hij is een legende dus mag je gene kritiek op hem hebben, Zanetti zie ik niet elke keer naar de media lekken om je eigen ploeg zwart te maken... Daar heb ik kritiek op hebben... Wie ben jij om voor mij te bepalen voor wie ik fan mag zijn? Ik ben al 16 jaar Madrid fan toen zat jij nog in je luiers dus wat kom je stoer praten alsof je een echt fan bent...

17 oktober 2013 om 23:54

Calma, je maakt de club ten schande. Wat kraam jij een ongefundeerde, achterlijke, misselijkmakende onzin uit zeg.

In die 16 jaar dat jij "fan" bent heeft er niemand zoveel betekend voor Real als San Iker (en Raul), dat zou jij dus dondersgoed moeten weten. Ongelofelijk, wat zijn jou reacties kansloos zeg.

Mooi gesproken futebol.

18 oktober 2013 om 08:13

16 jaar Madrid-fan? Hahahahahahhahhhaa, laat me niet lachen. Je bent slechts een gigantische billenlikker van Ronaldo. Het spijt me echt zeer dat jij het Madrileense imago op deze site verpest, andere, echte Madridista's lijden onder jouw ongefundeerde onzin. Real is een prachtige club, alleen jammer dat jij er ''fan'' van bent.

Kan Raúl geen goed woordje doen, zie hem graag bij Schalke komen.

Gaan we hier met z'n allen zitten bepalen dat Lopez beter is? Bon, dan ken ik niets meer van voetbal. Casillas is gewoon een van de beste, zoniet de beste keeper van de wereld. Lopez krijgt daar wel de kans, en ontgoocheld niet, maar waarom dan Casillas laten spelen in de CL? Blijkbaar moet dat dan toch een randcompetitietje zijn voor Real.
Zou beter vertrekken naar een club waar hij welkom is, namelijk Elke andere club in de wereld.
Real heeft zo'n rijke geschiedenis, maar is de laatste jaren gewoon degoutant bezig.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren