Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ik miste waardering bij Barça en dacht niet twee keer na toen Real kwam’

Laatste update:

Johan Cruijff haalde Luis Figo in het seizoen 1995/96 naar Barcelona en in Camp Nou groeide de Portugese middenvelder annex aanvaller uit tot een belangrijke speler en viceaanvoerder achter Josep Guardiola. Figuinho werd met de Catalanen tweemaal landskampioen en won in 1997 de Europa Cup II, maar met de eeuwwisseling maakte hij een verrassende transfer naar aartsrivaal Real Madrid.

/

Figo was ontevreden over zijn salaris, tekende een voorcontract bij Florentino Pérez en nadat die zakenman de presidentsverkiezingen won, maakte Figo voor een recordsom van 62 miljoen euro de overstap naar Santiago Bernabéu. “Ik was op het moment niet tevreden over hoe ik bij Barcelona werd gewaardeerd. Toen ik de kans kreeg om naar Real te vertrekken, dacht ik niet twee keer na”, blikt de 127-voudig international terug in gesprek met Grada360.

“Ik voelde niet de waardering van de club”, herhaalt de nu veertigjarige Figo. “Ik had altijd alles gegeven en uiteindelijk werd mijn wil om te vertrekken werkelijkheid. In elk beroep is het zo dat wanneer de werkgever jou niet waardeert, jij een overstap altijd zal overwegen. En dat deed ik ook”, aldus Figo, die weinig warme gevoelens overhield aan zijn terugkeer in Camp Nou als speler van Real. “Er is nog nooit een sportman in de wereld geweest die moest spelen in zo’n sfeer met zoveel mensen tegen hem.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vuile rat.

Hij kon er gewoon niet tegen dat hij niet de best betaalde speler van Barça was. Omdat Real Madrid wel zo'n salaris wou betalen ging hij maar naar daar. Het ging hem alleen maar om geld.

24 oktober 2013 om 22:21

Logisch toch, hij was verreweg de beste bij Barcelona, dan hoor je ook het meest te verdienen, zoals nu met Messi het geval is.

Tegenwoordig heb je geen spelers als Figo meer, wat een baas was hij zeg, niet normaal! Bale mag zijn veters niet eens strikken, maar koste wel 100 miljoen euro.. Te gek voor woorden!

24 oktober 2013 om 22:42

Rivaldo was op dat moment met voorsprong de beste en belangrijkste speler van Barça.

24 oktober 2013 om 22:47

Heeft hier niks mee te maken maar gaan de eerste 2 door in europa league

24 oktober 2013 om 22:51

Nee, Rivaldo was verreweg de beste speler van Barcelona in die tijd. Deze transfer kan je nooit goed praten judas Figo.

24 oktober 2013 om 23:01

Rivaldo was ook een geweldenaar klopt! Samen met Rivaldo was hij de beste van Barca dan

25 oktober 2013 om 00:06

@ guardiola

Jawelll de transfer is prima goed te praten: door te vertellen hoeveel meer hij gig verdienen en dat hij dat veel belangrijker vond.
Blijkbaar is deze Figo zo in zijneigen sprookjes gaan geloven dat hij decennia later nog in termen van 'waardering' spreekt ipv keiharde munten. Onbetrouwbare vlerk dat t is.

25 oktober 2013 om 00:06

Jij kent de feiten Buffalo. Rivaldo was de absolute ster vh team. Ik heb wel begrepen dat Litmanen die gehaald was maar voornamelijk op de bank zat veel meer verdiende als hij. Indien hij echt weg wilde had hij voor een andere club moeten kiezen ten gunste van zijn carriere.

25 oktober 2013 om 00:11

Litmanen heeft nooit genoeg 'verdiend'... Mmar goed, ander verhaal

25 oktober 2013 om 00:59

Met voorsprong?
als je toen nog geen voetbal keek moet je zwijgen.
ze waren beide toen bijna even goed. Rivaldo bedankte zelfs special Figo met een diner toen Rivaldo de best ter wereld werd.

25 oktober 2013 om 01:17

Moeten we nou serieus bij ieder artikel veters gaan strikken?

25 oktober 2013 om 04:26

Ja de eerste 2 gaan door.

25 oktober 2013 om 10:44

@ A.solo: Dat zegt alles over Rivaldo en weinig tot niks over Figo

24 oktober 2013 om 23:05

Heeft hij toch alle recht toe? Hij is echt niet de enige die die stap gemaakt heeft....

24 oktober 2013 om 23:53

Nee dat heeft hij niet. Vuile nsb'er

24 oktober 2013 om 23:07

waarom is hij wel een vuile rat?

Ozil deed bijna hetzelfde.. maar Ozil is geen vuile rat nee....
Had Barca hem een aanbieding gedaan, wie weet wat er zou gebeuren...

24 oktober 2013 om 23:15

@ blink182

Dat is hem juist, Ozil is niet naar Barca gegaan. Ging Figo naar een andere ploeg, dan was het niet zo een grote probleem.

We zullen nooit weten wat Ozil zou gedaan hebben, moest Barca een aanbieding hebben gedaan.

Ik zal het Figo nooit vergeven. Er zijn weinig voetballers die ik niets gun, Figo is 1 daarvan.

24 oktober 2013 om 23:55

Wat als Ozil over 5 jaar voor Barca speelt.. dan is hij wel een rat?

Het is een kwestie van tijd. Ozil zal wel ooit voor Barca spelen. Ik heb geen glazen bol, maar veeel Madridistas zijn bang hiervoor (incl ik). Hij heeft nooit wat gevoeld voor Real Madrid I'm affraid, zoals Figo voor Barcelona.. ik vind beide heren hetzelfde.. alleen Figo kreeg een aanbieding van Real en Ozil niet van Barca..

24 oktober 2013 om 23:59

Je geeft al aan dat ke geen glazenbol hebt. Hoe weet jij dan nu al dat Ozil naar Barca zal gaan. Alles kan gebeuren, misschien komt City of Bayern wel met een goed bod voor Ozil.

25 oktober 2013 om 00:09

Ja als Ozil ooit die overstap maakt dan is hij ook een rat (voor Madridistas).

Ik vind het logisch. Bij een overstap vragen de Barca/ Real fans 1 ding: niet naar de rivaal gaan. Ze kunnen naar City, Bayern, Psg,...

Maar een rechtstreekse overgang (en voor geld) vind ik erger. Hoe zou je voelen zou Ozil naar Barca zijn gekomen. Ik weet dat je hem nu al een 'hekel' hebt aan Ozil, laat staan zou hij naar Barca zijn geweest.

25 oktober 2013 om 00:42

Een overstap rechtstreeks en een transfer via een tussenstop is een wereld van verschil. Er zijn weinig cules die bijvoorbeeld een hekel hebben aan Ronaldo (de Braziliaan) omdat hij via via naar Madrid ging.

25 oktober 2013 om 00:52

Ronaldo bleef maar 1 seizoen hoor. Ik vind het verhaal Ronaldo toch wat anders..
Hij wou echt bij Barcelona blijven herinner ik me.. hij ging niet weg om het geld of omdat hij geen vertrouwen van de trainer voelde.. Barca heeft hem gewoon verkoopt.. omdat Barca zogenaamd geld nodig had (het ging toen niet zo goed met Barca, in economisch opzicht).

25 oktober 2013 om 08:15

Blink, als Ozil de reden aangeeft die jij aangeeft is het geen rat nee. Figo gebruikt nu waardering als reden terwijl hij een mooi contract had en een van de sterspelers en aanvoerders was. Dan ben je dus gewoon een rat.

25 oktober 2013 om 13:19

Dat verschil lijkt me evident. Ozil ging, in vergelijking met de vuile rat, onder totaal andere omstandigheden weg bij z'n oude club.

25 oktober 2013 om 01:19

Als je de feiten niet kent dan reageer ook niet.
Hij werkte zijn ass kapot voor Barça, was samen met de Rivaldo veruit de best van barcelona...en weet me wat, hij was toen niet eens de tweede beste betaalde spelerspeler van Barça.
Hij wou tenminste minder dan Rivaldo verdienen...en niet minder dan een of andere wisselspeler.
Ben geen fan van Figo, Real, portugeze elftal of whateva...maar hij heeft gelijk en klaar.

Fuck dat clubliefde en shit...als een speler niet genoeg waardering krijgt dan mag hij van mij overal gaan spelen waar hij wil. Ook is het bij de grootste vijand.

25 oktober 2013 om 07:24

Ach misschien is hij een brood voetballer en dat is dat zijn goed recht of niet dan?

25 oktober 2013 om 07:43

Dan moet je natuurlijk niet huilie, huilie doen als je niet zo aardig ontvangen wordt elke keer als je in Nou Camp moet spelen!

25 oktober 2013 om 21:03

Figo vindt het niet erg volgensmij, alleen jullie maken er steeds van die Judas en weet ik veel wat nog meer uit.

24 oktober 2013 om 22:22

Snake bedoel je?

24 oktober 2013 om 23:01

Nee snitch zegt die toch.

24 oktober 2013 om 23:19

Snitch = verklikker

24 oktober 2013 om 23:54

verklikken is ook veraad

25 oktober 2013 om 00:42

judas scum

En nu komen al die reacties dat hij een judas wordt genoemd.

Figo heeft wel erg lef om dit te doen maar het was ook een goede stap ,want hij speelde erg goed.

De Barcelona supporters moesten niks meer van je hebben. Hoe zou dat nou komen, gek he?

Zelfde verhaal met Ozil alleen die maakte gelukkig niet de overstap naar onze rivaal. Hoop dat Figo, Zidane of Raul in de toekomst voor de ploeg staat bij Real.. alle 3 hebben veel charisma.

24 oktober 2013 om 22:45

Figo voor de duck-out bij Real Madrid? Dat zou geweldig zijn. Dan moeten ze nu wel raak gooien met die varkenskop.

24 oktober 2013 om 23:47

Het is een kwestie van tijd. Ozil zal ook die lelijke uitshirt van Barca gaan dragen hoor.

24 oktober 2013 om 23:57

Lelijke uitshirt? Probeer je daarmee te zeggen dat hij dit seizoen nog voor barca speelt. Bwhahahahaah hou op man.

24 oktober 2013 om 23:59

Denk je dat echt?! Ik verwacht dat Ozil in de PL blijft en daarna misschien naar Bayern Munchen of Dortmund. Of afbouwt in Turkije, Rusland of de zandbak.

25 oktober 2013 om 00:22

@blink

Lelijk is voor iedereen anders, van vorig seizoen was afschuwelijk van dit seizoen is gewoon baas. Neem je het Ozil kwalijk? Hij is naar een club gegaan waar ze kunnen voetballen en aanvallend denken. Barca is ook zo een club en een liefhebber als Ozil voelt zich bij zulke clubs als een vis in het water. Hij zou op plek van Iniesta niet misstaan. Barcelona is volgens mij ook z'n favoriete club, maar Guardiola koos destijds Cesc boven Ozil. Ik zie Ozil in de toekomst zeker nog in Camp Nou spelen.

25 oktober 2013 om 01:01

@ Nemesa.

Hoezo?

Volgens mij zal het uitshirt van Barca zo blijven hoor.. zeker een paar jaar.. zeker nu dat Sandro politiek en voetbal met elkaar probeert te mengen.... want dat uitshirt is gewoon de Catalaanse vlag.

25 oktober 2013 om 01:03

Ja dat is wel zo.. Ik vind het lelijk.. maar misschien komt het omdat het meer politiek is dan voetbal.. Maargoed..

25 oktober 2013 om 01:43

Ik vind het inderdaad prachtig dat die kleuren erin verwerkt zijn. Maar het mooiste vind ik de broekjes: rode broekjes! Ik prefereer ook altijd naar rode broekjes bij de thuisshirts, maar dat is maar heel weinig het geval. 2010/2011 en 2005/2006 waren de laatste keren dat Barca in het thuistenue rode broekjes had. Een lid hier op voetbalzone (dacht Almogaver), vertelde mij dat er in 2005/2006 nogal ophef erover was ontstaan. Het heeft een apart verhaal dat Barca ten alle tijden met blauwe broekjes zou moeten spelen ofzo.

25 oktober 2013 om 02:11

nvm verwijder maar

25 oktober 2013 om 08:05

Ja, ik zou er niet zo op gokken. Denk niet dat de kleding sponsor en de clubkas het er onwijs mee eens zullen wij om dit shirt ook volgend jaar te houden.

Die dingen zijn een goudmijn voor een club.

Ik zie trouwens in de toekomst geen een speler die zou overstappen van FC Barcelona naar Real Madrid.. ook andersom niet , jammer dat Figo dit heeft gedaan maar het is zijn eigen keus geweest ik had lekker bij Barca blijven spelen

24 oktober 2013 om 22:39

Ik had het Zlatan wel zien doen, verder misschien Casillas om zn carriere te redden van het bankzitten. Al is die kans ook heel klein, minder dan 1% denk ik.

Dit is trouwens een unicum, je bent de eerste fan van Real die het jammer vind dat Figo de overstap heeft gemaakt.

24 oktober 2013 om 23:11

Wat had Zlatan nou helemaal met Barca? Behalve een betere reden om van daaruit naar Real te gaan dan Figo...

25 oktober 2013 om 11:17

Figo was een geweldige speler maar de overstap is toch een smet op zijn prachtige carriere geweest

25 oktober 2013 om 12:47

Waarom? Kijk wat voor prijzen hij heeft gewonnen in zn tijd bij Real Madrid:

La Liga (2): 2000-01, 2002-03
Supercopa de España (2): 2001, 2003
Uefa Champions League (1): 2002
Uefa Super Cup (1): 2002
Intercontinental Cup (1): 2002

En individueel:

La Liga Foreign Player of the Year: 2000, 2001
Uefa European Football Championship Teams of the Tournament (2): 2000, 2004
World Soccer Player of the Year (1): 2000
Ballon d'or (1): 2000
Fifa World Player of the Year (1): 2001
Uefa Team of the Year (1): 2003

Dus zonder zijn overstap was zijn carriere waarschijnlijk een stuk minder succesvol geweest en hadden veel minder mensen hem herinnerd.

@ Achates1, vandaar dat ik verwacht had dat hij de overstap zou maken. Misschien komt dat nog, al kan het ook zijn dat hij bij PSG of in Zweden afsluit.

Figo is gewoon en geld wolf. dit zou zelfs Crisitinao niet doen.

24 oktober 2013 om 22:42

Als jij even leert hoe je Cristiano spelt dan kom je ook overtuigender over.

24 oktober 2013 om 22:58

Als jij begrijpt dat er geen speler bestaat die Mesut Ronaldo heet, dan kan je volgende keer ff minder bijdehand doen. Want je begrijpt over wie hij het heeft.

Laten we hopen dan Benzema niet het omgekeerde doet.. :P ( Khedira ook niet )

Wereldlegende Figo. Barca maakt Zaterdag het spel, Real pakt een punt mee. 2-2

24 oktober 2013 om 22:58

Wat moet Barca in hemelsnaam met Benzema en Khedira...

25 oktober 2013 om 00:19

Pfff als Real fan zou ik ze op mn step wegbrengen...

Waar hij geliefd is of niet, het was een heerlijke speler! Laatst nog oude beelden gezien in zijn toptijd, genieten man!

Één van de meest achterbakse voetballer die ik ooit heb zien voetballen! Luis Figo miste inderdaad de waardering (oftewel het grootste loonstrookje van de selectie) bij Barcelona die hij op basis van z'n kwaliteiten misschien wel verdiend had, maar om dan de overstap te maken naar Real Madrid laat zien dat hij nooit wat om de club heeft gegeven. En dat nog op een enigszins verbaasde toon laten weten dat hij in Camp Nou niet al te goed werd ontvangen (hij kreeg bij het nemen van een hoekschop een varkenskop naar z'n hoofd gesmeten), wat een vuile rat!

25 oktober 2013 om 00:08

@Guaporta

En waarom zou hij wat om Barca moeten geven? Clubliefde is voor fans niet voor voetballers en dat is logisch ook. Je bent als voetballer niet beter als de prestatie van die dag. Als jij niet presteert of simpelweg het niveau niet meer hebt dan wordt je er net zo makkelijk uitgetrapt als dat je kwam.

Kijk maar naar Ronaldinho

Dus als hij zich niet 'waardig genoeg behandeld voelde stond hij in zijj volle recht te vertrekken en dat geef jij eigenlijk ook toe in de tegenspreking bij je argument.

Het enige 'vieze' is dat hij Barca uitwisselt voor Real en dat is dan wel behoorlijk vies ja haha.

25 oktober 2013 om 00:55

Als je geen clubliefde hebt moet je dat ook niet beweren. En dat deed Figo wel, en de liefde was wederzijds. Dan staat een dergelijke overstap dus gewoon gelijk aan het verkopen van je waardigheid. Al zou het voor 500 miljoen zijn geweest, hij zou nog steeds voor judas zijn uitgemaakt.

Maar goed, zo iets begrijp je of je begrijpt het niet. Valt dan niets aan te veranderen.

Waarom werd mijn reactie verwijderd?

25 oktober 2013 om 02:23

is standaard hier. alleen bij mensen met een vol balkje blijven de reacties staan....
voetbalzone site van 2013 laat me niet lachen.....

25 oktober 2013 om 08:23

De moderators verwijderen naar volstrekte willekeur joh en zijn totaal niet consequent. Die site van het jaar award gaan ze never nooit niet winnen op deze wijze. De enige reden dat ze denken kans te maken is omdat dit een site is over hobby nr. 1 in Nederland. In ieder geval niet vanwege het (gebrek aan) beleid.

25 oktober 2013 om 08:33

Inconsequent beleid, misleidende titels om hits te genereren, grammaticaal matig en een of ander vaag puntensysteem waarmee je op bepaalde artikelen mag reageren omdat je een bepaald niveau hebt (wat je gewoon bereikt als je veel post). Dus het is nog discriminerend ook. Jaaaa die award komt er wel!

Wat een speler die Luis Fìgo, genot om te zien spelen. Inderdaad jammer dat er nu minder van zulke helden spelen (of het is anders heden ten dagen). En het betaamd het een echte maffiabaas om voor het geld te kiezen (mocht dit zo zijn), want soms is de klik bij een club misschien niet zo als je hoopte.

Heerlijke speler die Figo. Was altijd een fan van hem totdat hij naar Real verkaste , iets wat ik hem gewoon niet kan vergeven.

Hij miste de waardering. Yeah right.

Hij heeft nog minder aanzien dan een straathoer die voor een tientje desnoods de chef van haar man pijpt nadat deze haar man ontslagen heeft.

Het enige verschil is dat de straathoer nog een reden heeft om het voor geld te doen, ze moet immers eten. Figo daarentegen kreeg bakken met geld en zat in een heerlijke voetbal omgeving. Hij werd alleen door het nog grotere geld van een voetbal geldduivel verleid. Kotsmisselijk van dit soort figuren, en niet om het een of ander maar het is wéér een Portugees die er weer een lulverhaal omheen bouwt over 'niet goed voelen'. Waarom zijn die mensen toch zo vaak zo achterbaks? Jammer dat dit soort mensen niet gewoon eerlijk zeggen dat ze nog een ezel zouden pijpen voor het geld. Wees gewoon eerlijk nare, vervelende achterbakse Figo.

25 oktober 2013 om 00:19

Hij is niet de enige die het heef gedaan waar het andersom nooit is gebeurd.

De meeste spelers vinden Real ook de ultieme stap.

Daarbij verdiende Figo bij Barca als een middelmatige speler terwijl hij de vice-captain achter Pep Guardiola.

Misschien juist omdat hij Portugees is? Als we toch gaan discrimineren terwijl waarschijnlijk de enige Portugezen die je kent Mourinho, Ronaldo en Pepe zijn.

Ik vind dat hij de juiste keuze heeft gemaakt.

25 oktober 2013 om 00:44

Ik vermoed dat je zelf geen idee hebt waar het over gaat.

Figo was een publiekslieveling en in de ontwikkeling naar zijn hoogtijdagen stak hij de club waarvan hij zei dat hij zo hield een dolk in de rug. Erger nog, toen hij werd uitgekotst ging hij ook nog verontwaardigd klagen...

Mourinho was dolverliefd op Barcelona. Hij schreeuwde dat hij voor altijd een Barca man zou zijn. De rest over deze clown hoef ik vermoedelijk niet te vertellen.

Ronaldo (van nu) heb ik geen problemen mee, het is zeker niet mijn favoriet maar goed. Pepe is gewoon een idioot en een clown in 1.

Het gaat om de houding van veel Portugezen. In het veld schijnheilig, buiten het veld achterbaks... en voor jouw informatie, ook Barça speler Deco kon er wat van, dat hebben we met Oranje wel gezien (mocht je de leeftijd hebben he).

25 oktober 2013 om 05:00

Ik ben wel deels met Spionkop eens hoor (ja dit is een unicum). Portugezen lijken echt opvallend vaak irritante maniertjes te hebben. Hebben vaak wat achterbaksheid in zich. Pepe is natuurlijk een smeerlap, Mourinho is een rasidioot, Figo's transfer kon natuurlijk ook eigenlijk niet, en dat zeg ik als Real aanhanger. Ook Ronaldo heeft bepaalde ontzettend irritante maniertjes maar hij compenseert het met andere goede eigenschappen. Deco en Nani, ook irritante figuren.

25 oktober 2013 om 07:20

Luis henrique maakte de stap van real naar barca... zo zullen er vast wel meer zijn geweest....

25 oktober 2013 om 07:41

Larsoboy

Als je geen feiten kent moet je niet lullen. Andersom "nooit" gebeurd? Er zijn meer spelers in der tijd ban barca naar real gegaan dan andersom. Dus wat jij zegt klopt niet dat het "nooit" andersom is geweest. In die tijd ging het beter met real dan met barca, vandaar de glory judassen als figo. Die man mag diezelfde varkenskop dragen.

27 oktober 2013 om 14:32

Aha. Als we het dan over die beroemde wedstrijd hebben, wie begon?

Waren dat de zo vieze Portugezen of was dat Nederland die Ronaldo in de 1ste 5 minuten een bebloede been trapt. Of was het niet van Bommel die Deco haast doormidden trapte? Laten we het al helemaal niet over 2010 hebben waar Nederland alles wat kon voetballen doormidden trapte.

Jullie hebben een bepaald idee ontvangen van een paar Portugezen waarvan raar genoeg alleen Barcelona liefhebbers een vies woordje doen over de Portugezen. Iedereen maar dan ook iedereen(bij Mourinho op 1,2 na) is louter positief.

En dat jullie gewoon een oordeel vellen door alleen de het stuk door te lezen wat jullie willen lezen is oneerlijk ten opzichte van deze heren en vooral ten opzichte van een heel volk waarvan je dus helemaal bijna niemand van kent.

En dat is dus iets wat ik weer irritant vindt aan Nederlanders. Claimen altijd tolerantie en eerlijkheid behalve als het tegen hun is.

Dus ik vraag nogmaals wie begon in die wedstrijd jaren geleden. Portugal of Nederland?

25 oktober 2013 om 00:21

Prima verhaal hoor, maare... Lang geen meissie gehad?

25 oktober 2013 om 00:36

Goed verhaal hoor, maar als je man zo rijk is om zijn eigen chef te hebben heeft hij vast geen straathoer als vrouw

Verder heb je volkomen gelijk, hij is en blijft een vieze rat die voor het geld koos en nog eens Barca ging naaien door naar Real te gaan.

25 oktober 2013 om 00:47

... nadat deze chef hem ontslagen heeft."

Het vuilste aan Figo is zijn gespeelde verontwaardiging.

Figo is de grootste held die ik ken. Hopelijk gaat er nog n speler met zoveel kwaliteit ooit de overstap maken naar Real Madrid.

24 oktober 2013 om 23:59

Nu ik messi zie spelen is het niet meer erg! Want de beste ooit speelt bij Barcelona!! Voor de Mooiste club. Visca el Barca

25 oktober 2013 om 00:02

Ja joh Perez heeft zijn zinnen gezet op Neymar, Messi, Iniesta, Busquets en Alves gezet. Volgend jaar spelen zij allen voor Real.

25 oktober 2013 om 00:15

Haha ja tuurlijk, en mijn naam is zwarte piet...

25 oktober 2013 om 00:50

Tsja, want opleiden zit er niet in...

Jammer dat een voldoening dan toch van een met geld gelokte speler moet komen... er zijn andere diensten ook voor geld beschikbaar, ik denk dat het toch lekkerder is als je zelf iets kan creëren.

Figo liet door die transfer zijn ware aard zien, maar zoals hij zelf al aangeeft, hij dacht geen 2 keer na.....

25 oktober 2013 om 00:22

Bijzonder dat iemand dat zonder gene z'n bek uit krijgt blijft dat he... 100 jaar verder en niks geleerd, de droplul.

Ik vond Figo bij Barca echt een geweldige speler, maar bij Real werd hij na een seizoen toch minder. Toen kwamen de andere Galacticos en werd hij naar de achtergrond geduwd. Door Luxemburgo op de bank neergezet. Hij speelde echt waardeloos in zijn laatste jaren bij Real. Ergerde me kapot aan zijn spelstijl.

Hoe haal je het ook in je hoofd om naar je aartsrivaal te gaan (götze)! Je krijgt zoveel haat over je heen, van de media, de fans van de oude club is tegen je, je verliest vrienden.

Het staat ook zo lelijk, achterbaks, en dan zo zeiken over het publiek dat tegen je is, Figo was een geweldige voetballer, maar die streek nam mijn respect voor hem af

Perez had dat toch wel slim gedaan, net als Ronaldo en Cristiano Ronaldo, maar hij is ook een naaiertje als het om handelen gaat, komt aan met bakken geld

Je miste de waardering toch, vreemd dan heb jij met oogkleppen gevoetbald, iedereen was dol op je!
Met je loze beloftes dat ze geen zorgen hoefde te maken want figotje zou niet voor het geld kiezen, volgende dag in het geheim een contract tekenen, wat een judas ben jij! Heb genoten van de sfeer toen je weer voor het eerst in Nou estadi camp nou was!

eres una rata sucia!!!!

Ese portuges hijo %^#* ES!!!

Luis Figo best winger ever!

25 oktober 2013 om 01:48

Dat zijn Ronaldinho en Garrincha. Daarbij is zijn landgenoot Cristiano Ronaldo ook een betere winger dan Figo was. Figo had als winger 1 hele grote mankement, iets wat voor een winger wel van cruciaal belang is: snelheid.

Die hele overstap had inderdaad niets met waardering te maken want hij was razend populair. Geld was de grootste reden voor deze overstap. Ondanks dat ik deze man daardoor verachtte, was het natuurlijk wel een virtuoos. Zijn terugkeer als speler van Madrid in Camp nou was wel buiten proportioneel als je zag wat er allemaal naar zijn hoofd geslingerd werd. Ook dat valt niet goed te praten

Real of Barca? Goeie keuze. Wie wou er toen niet met Los Galacticos spelen?

25 oktober 2013 om 11:36

Figo was de eerste Galactico; your argument is invalid.

25 oktober 2013 om 17:54

Voordat een speler bij een club komt tekenen gaan ze hem meestal wel inlichten wat ze komende jaren gaan doen. Hij was het eerste stap voor Los Galacticos.

Waardering. They keep using that word.... Zeg gewoon dat je meer geld wilde. Daar komt het op neer. Zo'n type past dan ook beter bij Real Madrid dan bij Barca qua karakter denk ik.

“Er is nog nooit een sportman in de wereld geweest die moest spelen in zo’n sfeer met zoveel mensen tegen hem.”
Nee joh Figo. Wat had je dan verwacht als je zo'n overstap maakt? Ik denk dat je blij mag zijn dat het bij aanstekers, mobiele telefoons en een varkenskop is gebleven.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren